Wilde al een tijdje een ps4, heb deze (http://www.winoil.nl/sony...us-remastered-camera.html) gekocht via PayPal. Ik heb wel flink wat lopen zoeken en ik heb er wel redelijk wat vertrouwen in dat er gewoon geleverd gaat worden, maar voor de zekerheid dus toch maar via PayPal betaald. Ik zal even wat laten weten als de ps4 aankomt.
Waarom neem je uberhaupt die gok?
Voor en paar tientjes meer wet je zeker dat het aankomt, nu is dat maar weer afwachten
Prijs is ook niet heel erg interessant, er zijn genoeg bundels met gratis game en ps4 voor 399,-.
Voor en paar tientjes meer wet je zeker dat het aankomt, nu is dat maar weer afwachten
Prijs is ook niet heel erg interessant, er zijn genoeg bundels met gratis game en ps4 voor 399,-.
[ Voor 29% gewijzigd door dutchgio op 05-10-2014 11:57 ]
Mwaah, ik heb dat topic op opgeletopinternet gevolgd en daar is ook gewoon geleverd aan de mensen die er besteld hebben in dat topic (daarom is het topic volgens mij ook gesloten). Dus ik heb er besteld want 10% goedkoper dan de concurrentie en andere mensen kregen er ook gewoon hun spullen geleverd, dus mijn initiele argwaan richting deze shop lijkt enigszins ongegrond te zijn. Mocht die argwaan wel gegrond zijn is er de PayPal kopersbescherming nog.
Overigens wilde ik perse minimaal 2 controllers bij mijn ps4, dan is de prijs in een keer een stuk aantrekkelijker
Overigens wilde ik perse minimaal 2 controllers bij mijn ps4, dan is de prijs in een keer een stuk aantrekkelijker
[ Voor 22% gewijzigd door Bastard op 05-10-2014 13:05 ]
Peggle 2 kan ik nergens vinden.spaceboy schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 11:06:
Ik zie in het Games overzicht van PSN sinds gisteren Peggle 2 staan. 9,99 euro. Maar ik heb geen BUY knop ofzo. Hebben jullie dat ook?
Trouwens, gisteren Castle Storm gekocht, heerlijke game!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Via GAMES in het menu en dan 3 of 4 pagina's naar rechts scrollen ofzo. Met zoeken kan ik 'm ook niet vinden. Blijft altijd beetje zoeken. Zag net op internet dat hij 14 oktober PSN bereikt. Zal wel foutje zijn dat hij er nu al bijstaat...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ja gevonden nu. Toch jammer dat de psn store in zo veel opzichten wat slordig bijgewerkt wordt.spaceboy schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 14:14:
[...]
Via GAMES in het menu en dan 3 of 4 pagina's naar rechts scrollen ofzo. Met zoeken kan ik 'm ook niet vinden. Blijft altijd beetje zoeken. Zag net op internet dat hij 14 oktober PSN bereikt. Zal wel foutje zijn dat hij er nu al bijstaat...
Iemand bekend met het volgende probleem?
Mijn controller wilt sinds gisteren niet meer opladen. Niet in stand-by modus, maar ook niet als de PS4 gewoon aan staat. In het batterijtje waar normaal de drie streepjes oplopen staat een vraagteken en zo af en toe na het opnieuw koppelen van de usb kabel zie ik wel weer de streepjes oplopen, maar dat duurt maar een minuutje ongeveer. Als ik de controller loskoppel, dan krijg ik binnen een paar seconden de melding dat de batterij van de controller bijna leeg is. Daarbij heb ik nu regelmatig dat wanneer de controller met de usb kabel is aangesloten er geen input meer geregistreerd wordt en ik de controller moet resetten. De controller is nooit gevallen of misbruikt.
Doe ik misschien iets fout, of kan ik maar beter even terug naar de winkel?
Mijn controller wilt sinds gisteren niet meer opladen. Niet in stand-by modus, maar ook niet als de PS4 gewoon aan staat. In het batterijtje waar normaal de drie streepjes oplopen staat een vraagteken en zo af en toe na het opnieuw koppelen van de usb kabel zie ik wel weer de streepjes oplopen, maar dat duurt maar een minuutje ongeveer. Als ik de controller loskoppel, dan krijg ik binnen een paar seconden de melding dat de batterij van de controller bijna leeg is. Daarbij heb ik nu regelmatig dat wanneer de controller met de usb kabel is aangesloten er geen input meer geregistreerd wordt en ik de controller moet resetten. De controller is nooit gevallen of misbruikt.
Some infinities are bigger than others.
Al een andere kabel geprobeerd?Major_ton schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 17:28:
Iemand bekend met het volgende probleem?
Vergeten te vermelden, maar ik heb al een andere kabel geprobeerd inderdaad.
Some infinities are bigger than others.
Ik kom er niet meer uit. Is de witte console wel of niet beschikbaar? Online zie ik linkjes zoals http://www.bol.com/nl/p/s...-bundel/9200000029990310/ en begreep dat MM nu wel weer witte beschikbaar heeft (heb het zelf ook nog niet gezien).
Daarnaast kom ik ook niet uit de controller. Ik neem aan dat dit de controller is:

Weet iemand waarom ik ook vaak deze tegenkom:

?
Je zou verwachten dat dit soort antwoorden makkelijk te vinden zijn, maar waarschijnlijk laten mijn Google kunsten mij in de steek.
Daarnaast kom ik ook niet uit de controller. Ik neem aan dat dit de controller is:

?
Je zou verwachten dat dit soort antwoorden makkelijk te vinden zijn, maar waarschijnlijk laten mijn Google kunsten mij in de steek.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Bij de Mediamarkt Arena (Amsterdam Zuid-Oost) stonden best veel witte voor €399. Dat was wel gewoon een kale console als ik het goed heb gezien.
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Die bovenste is de echte controller, met zwarte touch pad. De onderste bestaat niet, die lijkt meer op een zelfgemaakte mock-up, toen de echte witte versie nog niet onthuld was. Ik vind het zwart met wit wel mooi, alleen jammer van het grijs aan de onderkant. Was mooier geweest als ze dat ook zwart hadden gemaakt, net als bij de blauwe en rode controler.BtM909 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:42:
Ik kom er niet meer uit. Is de witte console wel of niet beschikbaar? Online zie ik linkjes zoals http://www.bol.com/nl/p/s...-bundel/9200000029990310/ en begreep dat MM nu wel weer witte beschikbaar heeft (heb het zelf ook nog niet gezien).
[afbeelding]
[afbeelding]
?
De console zelf is in het echt ook iets anders. Hij lijkt hier ook wit te zijn in de verzonken lijn in het midden (met de Blu-ray drive en USB-poorten), maar dit is bij de echte versie zwart:
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Nope is met fifa 15 voor 399.Mick1990 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:48:
Bij de Mediamarkt Arena (Amsterdam Zuid-Oost) stonden best veel witte voor €399. Dat was wel gewoon een kale console als ik het goed heb gezien.
Spel krijg je apart.
Factuur wordt opgemaakt waarmee je naar de kassa kan.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Was dat geen actie die t/m vandaag liep? Ik was vanmiddag bij de MM in Hoofddorp en zag, naast witte PS4's, dat je t/m vandaag Fifa 15 gratis kreeg bij aankoop van een PS4.crzyhiphopazn schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 22:24:
[...]
Nope is met fifa 15 voor 399.
Spel krijg je apart.
Factuur wordt opgemaakt waarmee je naar de kassa kan.
-
Niet dan? Niet?Mutatie schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 20:16:
[...]
alsof dat wat zegt, goede onderbouwing ook
PSN: Bellerophon-
Ligt aan jezelf lijkt me. Zoals met zoveel witte dingen zal ie vast geel worden door nicotine aanslag en direct zonlicht of gewoon door vuil.Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:38:
Over de witte PS4. Wordt dat wit niet geel na een aantal jaar?
Inderdaad. Mijn witte Xbox360 staat al jarenlang gewoon in een kastje dat netjes wordt gestoft iedere dag en is nog zo wit als maar zijn kan.AtlAntA schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:47:
[...]
Ligt aan jezelf lijkt me. Zoals met zoveel witte dingen zal ie vast geel worden door nicotine aanslag en direct zonlicht of gewoon door vuil.
Iedere dag? Wow... heb je geen hobbies of heb je gewoon geld teveel en dus een schoonmaakster?Bazziek schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:53:
[...]
Inderdaad. Mijn witte Xbox360 staat al jarenlang gewoon in een kastje dat netjes wordt gestoft iedere dag en is nog zo wit als maar zijn kan.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
sommige mensen zijn gewoon wat zuiniger op hun spullen dan anderespaceboy schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:01:
[...]
Iedere dag? Wow... heb je geen hobbies of heb je gewoon geld teveel en dus een schoonmaakster?
off topic..
ik zou blij zijn als ik verhuisd ben,,het huis waar ik nu woon kan ik blijven afstoffen..zo heb ik t weg gehaald en 5 minuten later ligt t er weer
kortom het ene huis is stoffiger dan de ander
Verwijderd
Beste dames en heren, ik ben op zoek naar een headset die via USB (mag ook wireless zijn) wordt aangesloten op de PS4 en welke géén gebruik maakt van de dualshock 4 connector (onderin de controller). Ik heb gezocht op het internet en er al één uitgeprobeerd (Tritton 180 ofzo), maar die was redelijk crap (constant een piep geluid op de achtergrond). Ik neig nu richting de Ear Force Stealth 500P (Turtle beach) omdat die goede reviews heeft en volledig wireless is met 15 uur batterij (kost +- € 120).
Zijn hier mensen met ervaringen vanuit andere headsets, die voldoen aan de genoemde eisen en wellicht iets kunnen aanraden? Budget is groot (zie dat ze max tot € 500 gaan ongeveer) belangrijkste is dat het goed werkt.
Hartelijk dank!
Zijn hier mensen met ervaringen vanuit andere headsets, die voldoen aan de genoemde eisen en wellicht iets kunnen aanraden? Budget is groot (zie dat ze max tot € 500 gaan ongeveer) belangrijkste is dat het goed werkt.
Hartelijk dank!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2014 10:53 ]
Ik lees net dat DC vanaf vandaag te preloaden is maar overmorgen komt pas de ps+ versie uit. Kan ik hem dan gewoon nu preloaden en woensdag pas de ps+ erbij voegen of gaat dat niet werken?
m.a.w wachten op woensdag om alles tegelijk te downloaden of nu?
Scrooge NL
Kost vrij weinig moeite zodra het routine wordt. Hoe beter je het bij houdt hoe minder werk het is eigenlijk.spaceboy schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:01:
[...]
Iedere dag? Wow... heb je geen hobbies of heb je gewoon geld teveel en dus een schoonmaakster?
Verwijderd
DriveClub is bij mij nog niet te preloaden.Theo27 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:48:
Ik lees net dat DC vanaf vandaag te preloaden is maar overmorgen komt pas de ps+ versie uit. Kan ik hem dan gewoon nu preloaden en woensdag pas de ps+ erbij voegen of gaat dat niet werken?
Ja later vandaag idd maar maakt het iets uit in welke volgorde je ze uit de store download ??
Scrooge NL
Verwijderd
Kun je dan ook de PS+ editie preloaden die gratis zal zijn voor PS+-leden?
Of alleen maar de upgrade?
(ik wil het eerst spelen voordat ik de upgrade koop om zeker te zijn geen miskoop te doen)
(ik wil het eerst spelen voordat ik de upgrade koop om zeker te zijn geen miskoop te doen)
Astro A50 heeft alles wat je hartje begeert ... ik heb em, en is fantastischVerwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:47:
Beste dames en heren, ik ben op zoek naar een headset die via USB (mag ook wireless zijn) wordt aangesloten op de PS4 en welke géén gebruik maakt van de dualshock 4 connector (onderin de controller). Ik heb gezocht op het internet en er al één uitgeprobeerd (Tritton 180 ofzo), maar die was redelijk crap (constant een piep geluid op de achtergrond). Ik neig nu richting de Ear Force Stealth 500P (Turtle beach) omdat die goede reviews heeft en volledig wireless is met 15 uur batterij (kost +- € 120).
Hartelijk dank!
Something under the bed is drooling
Ik kan een US versie PS4 kopen voor een mooie prijs. Als ik het goed begrijp kan ik dan alleen niet Europese DVD's afspelen op de US PS4. Blurays zouden wel moeten werken, zoals ik het begrijp. Zitten er nog meer nadelen aan het gebruik van een US versie in de EU?
Verwijderd
Nee , alleen de upgrade en volledige versie kan later vandaag gepreload worden.Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:00:
Kun je dan ook de PS+ editie preloaden die gratis zal zijn voor PS+-leden?
Om het allemaal ff wat duidelijker te maken
Scrooge NL
Van de Sony site:ThijsWTF schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:23:
Ik kan een US versie PS4 kopen voor een mooie prijs. Als ik het goed begrijp kan ik dan alleen niet Europese DVD's afspelen op de US PS4. Blurays zouden wel moeten werken, zoals ik het begrijp. Zitten er nog meer nadelen aan het gebruik van een US versie in de EU?
"In North America, the PS4™ only supports a power supply of 120V AC, 60Hz.
Due to the difference in international television and voltage standards, the North American PS4 may not be compatible for use outside of North America.
We do not have any information on adapter or converters made to override territorial restrictions, and we do not recommend traveling with your North American PS4 outside of North America"
bron: https://support.us.playst...3A-voltage-specifications
Gaat dus niet werken vrees ik, wij gebruiken in NL 230 Volt met 50Hz zoals je misschien al wist
even ter info: de headset van Turtlebeach de PX4 moest tot op heden een chat kabel tussen controller en headset gebruiken. nu kwam ik er van het weekend achter dat het ineens prima zonder die kabel werkt?
andere mensen dit al ervaren? meen me niets te herinneren van een update hiervoor.
andere mensen dit al ervaren? meen me niets te herinneren van een update hiervoor.
Ik zal niet zeggen dat je tegen de recommendations van Sony in moet gaan, dat is natuurlijk nooit een goed idee als je je console goed werkend wilt houden. Maar dat gezegd hebbende:Davith78 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:36:
[...]
Van de Sony site:
Due to the difference in international television and voltage standards, the North American PS4 may not be compatible for use outside of North America.
We do not have any information on adapter or converters made to override territorial restrictions, and we do not recommend traveling with your North American PS4 outside of North America"
bron: https://support.us.playst...3A-voltage-specifications
Gaat dus niet werken vrees ik, wij gebruiken in NL 230 Volt met 50Hz zoals je misschien al wist
Mijn PS4 heb ik bij een Walmart in Oklahoma gekocht en gebruik hem sinds een paar maanden in Nederland. Het netsnoer is een standaard geval dat je hier gemakkelijk kunt krijgen zodat het én in een nederlands stopcontact én in de PS4 past. Ook kun je gewoon de stekker aan het snoer vervangen door één van de Praxis. (Ik had nog een vervangend snoer liggen).
De PS4 werkt zonder problemen met mijn nederlandse PS+ account en met spellen gekocht in nederland. Ik zou voor je moeten kijken hoe de PS4 met region 2 DVD's en BD's omgaat, maar als je geinteresseerd ben kan ik dat vanavond wel doen. (Ik gebruik mijn PS3 nog steeds om BD's en DVD's te kijken).
Constructed: Silver || Limited: Silver
Thanks! Maakt het een stuk duidelijker. Kan er niet op wachten. Een goede racegame zou echt <3<3 zijnTheo27 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:35:
Hier hoort een infographic
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Werkt dat echt?? Huh. Ik dacht, aangezien je dan ook een twee keer zo hoog voltage aan de andere kant van de spoel krijgt (waar het voltage omlaag wordt gebracht en daarna omgezet wordt in gelijkspanning), je dan je voeding kunt opblazen. Ik snap niet hoe dat goed kan gaanembee schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:52:
[...]
Ik zal niet zeggen dat je tegen de recommendations van Sony in moet gaan, dat is natuurlijk nooit een goed idee als je je console goed werkend wilt houden. Maar dat gezegd hebbende:
Mijn PS4 heb ik bij een Walmart in Oklahoma gekocht en gebruik hem sinds een paar maanden in Nederland. Het netsnoer is een standaard geval dat je hier gemakkelijk kunt krijgen zodat het én in een nederlands stopcontact én in de PS4 past. Ook kun je gewoon de stekker aan het snoer vervangen door één van de Praxis. (Ik had nog een vervangend snoer liggen).
De PS4 werkt zonder problemen met mijn nederlandse PS+ account en met spellen gekocht in nederland. Ik zou voor je moeten kijken hoe de PS4 met region 2 DVD's en BD's omgaat, maar als je geinteresseerd ben kan ik dat vanavond wel doen. (Ik gebruik mijn PS3 nog steeds om BD's en DVD's te kijken).
Playstation 3 en 4 zijn rated voor 100v tem 230v... dus werkt gewoon.Davith78 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:00:
[...]
Werkt dat echt?? Huh. Ik dacht, aangezien je dan ook een twee keer zo hoog voltage aan de andere kant van de spoel krijgt (waar het voltage omlaag wordt gebracht en daarna omgezet wordt in gelijkspanning), je dan je voeding kunt opblazen. Ik snap niet hoe dat goed kan gaan
Bij xbox 360 powersupplies is dat niet zo..
Waarschijnlijk is het bij PS3 en PS4 omdat dit ingebouwd is en dus voor meer wisselstukken/aparte banden zou zorgen om 2 verschillende modellen te voorzien. Terwijl bij de xbox dit gewoon een apart onderdeel is.
edit:
ik zou het uiteraard ff checken, normaal staat dit gewoon op de poweraansluiting geschreven.
[ Voor 6% gewijzigd door Icekiller2k6 op 06-10-2014 13:04 ]
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
heb ook een px4 , waar haal je deze info vandaan?Flghter1982 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:50:
even ter info: de headset van Turtlebeach de PX4 moest tot op heden een chat kabel tussen controller en headset gebruiken. nu kwam ik er van het weekend achter dat het ineens prima zonder die kabel werkt?
PSN: libbes1979
WTF... sinds wanneer bestaan er nog power supplies die niet universeel zijn ? Kan me niet voorstellen dat je er veel geld mee bespaard.Davith78 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:36:
[...]
Van de Sony site:
TV standaards is onzin, PS4 in US of Europa, draait allebei op 1080p60. Je zit alleen met de regie lock voor DVDs en Blurays. Maar kan me voorstellen dat ze dat bij de eerste keer opstarten instellen aan de hand van een locatie check met het IP adres.
EDIT:
http://community.us.plays...240v/td-p/42278985/page/2
De PSU in de PS4 is gewoon 240V compatible hoor. Je moet alleen een euro stekker naar 2-pin kabel hebben. Ze zetten het zeker zo op de doos, zodat idioten niet de gammele 2-pins US stekker in een stopcontact gaan zitten frommelen.
[ Voor 19% gewijzigd door loekf2 op 06-10-2014 13:07 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
De meeste voedingen zijn tegenwoordig wat meer dan alleen een transformator. De meeste voedingen kunnen omgaan met een scala aan verschillende wisselspanningen als input. Zo ook de voedingen van mijn US Vita en mijn zoon zijn US HP laptop. Andersom werkt ook, mijn PSP, laptop en netbook hebben voedingen die op het Amerikaanse stroomnet probleemloos werkten.
Driveclub heeft volgens mij een review embargo. Meestal is dat een slecht teken.
Veel gaat over de graphics, maar is jullie opgevallen hoe de tegenstanders racen in plaatjes? Zitten zowat vastgeplakt aan de ideale lijn
Veel gaat over de graphics, maar is jullie opgevallen hoe de tegenstanders racen in plaatjes? Zitten zowat vastgeplakt aan de ideale lijn
Aha zodoende, weer wat geleerdembee schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:05:
[...]
De meeste voedingen zijn tegenwoordig wat meer dan alleen een transformator. De meeste voedingen kunnen omgaan met een scala aan verschillende wisselspanningen als input. Zo ook de voedingen van mijn US Vita en mijn zoon zijn US HP laptop. Andersom werkt ook, mijn PSP, laptop en netbook hebben voedingen die op het Amerikaanse stroomnet probleemloos werkten.
Flghter1982 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:50:
Hier ben ik ook wel echt benieuwd naar, daar ik zelf ook de PX4 gebruik en gisteren wel nog via de chat - kabel heb moeten doen. Heb je dan via bluetooth gelinkt met de PS4?elduderino schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:04:
[...]
heb ook een px4 , waar haal je deze info vandaan?
Welke surround sound angle gebruiken jullie trouwens?
Vrijwel alle grote games hebben een review embargo tot aan of vlak voor de release, waarom zou dit nu opeens een slecht teken zijn?giantgiantus schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:16:
Driveclub heeft volgens mij een review embargo. Meestal is dat een slecht teken.
heb afgelopen weekend meerdere streams bekeken, maar het viel me juist op dat de AI redelijk onvoorspelbaar en agressief rijdt. Lijkt allerminst op het GT syndroom waar ze elkaar aan een touwtje lijken te volgen. Ik heb er veel zin in want het lijkt gewoon heerlijk weg te spelen. Die-hard simmen doen we later wel in pCars.giantgiantus schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:16:
Afgelopen weekend bruut wakker gemaakt door mijn PS4. Rond half 5 's nachts begon hij ineens heel irritante piepjes te geven en het lampje op de PS4 was oranje. Toen ik dichterbij kwam bleek dat hij m'n FIFA15 blijkbaar uit het niets had uitgespuugd en daarom aan het piepen was. BR er maar volledig uit gehaald en PS4 uit gezet.
Iemand ook zoiets gehad of iemand die weet waar dit door komt?
Dat is een bekend probleem ja.RBH schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:41:
Afgelopen weekend bruut wakker gemaakt door mijn PS4. Rond half 5 's nachts begon hij ineens heel irritante piepjes te geven en het lampje op de PS4 was oranje. Toen ik dichterbij kwam bleek dat hij m'n FIFA15 blijkbaar uit het niets had uitgespuugd en daarom aan het piepen was. BR er maar volledig uit gehaald en PS4 uit gezet.
http://www.playstationing...4-auto-eject-problem/1170
Werken die tips niet dan moet je Sony bellen voor vervanging/reparatie.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Denk dat de ps+ versie niet te preloaden is. Alleen het volledige spel. Dus pas als je betaald kan je gaan preloaden.
PSN: Oldzkoel
Er zijn al zat streams te vinden op twitch en morgen ook een stream op IGN Nederland. Volgens mij hebben alle spellen een review embargo (en dat al sinds jaren), The Crew heeft zelfs in de NDA staan dat de beta niet gestreamed mag worden.giantgiantus schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:16:
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Hm. Okay, thanks. Maar eens in de gaten gaan houden of het vaker gaat voorkomen.On_E schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:44:
[...]
Dat is een bekend probleem ja.
http://www.playstationing...4-auto-eject-problem/1170
Werken die tips niet dan moet je Sony bellen voor vervanging/reparatie.
Bij een vriend van me was het stof in de eject button. Veel te gevoelig dat ding. Volgens mij heeft hij er met een hoekje van papier alles schoon gekregen en ik heb hem er daarna niet meer over gehoord.RBH schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:41:
Reken er maar op, ik heb er al last van sinds de release van de PS4.RBH schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:49:
[...]
Hm. Okay, thanks. Maar eens in de gaten gaan houden of het vaker gaat voorkomen.
Je kunt het iig tijdelijk oplossen door de stekker eruit te trekken als het weer gebeurt en dan even een paar minuten te wachten tot je m er weer in doet. Dan gaat de PS4 een system restore doen en eject ie niet meer, maar zoals gezegd werkt dit altijd maar tijdelijk.
hoe oud is je ps4?RBH schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:41:
is dit eigenlijk een probleem van de eerste ps4's of komt t ook voor bij ehm ps4's die later van de band zijn gerold?
Ik kan het eens schoonmaken, kijken of dat helpt.Beakzz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:51:
[...]
Bij een vriend van me was het stof in de eject button. Veel te gevoelig dat ding. Volgens mij heeft hij er met een hoekje van papier alles schoon gekregen en ik heb hem er daarna niet meer over gehoord.
Hij is net een week oud oid.joey82 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:07:
[...]
hoe oud is je ps4?
is dit eigenlijk een probleem van de eerste ps4's of komt t ook voor bij ehm ps4's die later van de band zijn gerold?
Als het nog vaker voorkomt na oplospogingen dan gaat Sony het maar fixen.
Dan zijn dus alle games kut.giantgiantus schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:16:
Ik vind het tekenend dat Forza horizon 1,5 week van te voren verschijnt. Anyway we will see. We kunnen hem ten slotte gratis downloaden :)!0
Zijn genoeg games die een dergelijk embargo hebbengiantgiantus schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:21:
[...]
Ik vind het tekenend dat Forza horizon 1,5 week van te voren verschijnt. Anyway we will see. We kunnen hem ten slotte gratis downloaden :)!0
PSN: Bellerophon-
ik had de stille hoop dat t alleen bij de eerste het geval zou zijn..hopelijk fixt sony t bij de modellen die nu uit de fabriek komenRBH schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:14:
[...]
Ik kan het eens schoonmaken, kijken of dat helpt.
[...]
Hij is net een week oud oid.
ik gebruik surround sound angle 5. deze vind ik zelf het beste klinken.Jayden1984 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:21:
[...]
[...]
Hier ben ik ook wel echt benieuwd naar, daar ik zelf ook de PX4 gebruik en gisteren wel nog via de chat - kabel heb moeten doen. Heb je dan via bluetooth gelinkt met de PS4?
Welke surround sound angle gebruiken jullie trouwens?
zelf gebruikte ik ook altijd de chatkabel omdat ik in de veronderstelling was dat de mic anders niet werkte. nu bij stom toeval roste ik perongeluk de kabel uit de headset tijden een game sessie en tot mijn verbazing bleven de andere mij gewoon horen zonder kabel. daarna nog eens getest en tot de conclusie gekomen dat het gewoon bleef werken en iedereen kon mij prima horen zonder die kabel er tussen.
heb gewoon de instellingen gevolgd van de aansluting op de manual dus niets via bluetooth.
edit: de enige optie is dat de playstation camera meteen overneemt zonder die kabel... ik zal dat vanavond eens testen.. als dit zo is dan is die wel erg sensitive kwa geluid ontvangen met goede kwaliteit. zal het vanavond testen door met mijn vinger op de mic van de headset te tikken en zien of die uitslaat.
[ Voor 39% gewijzigd door Flghter1982 op 06-10-2014 14:38 ]
Heb zelf nu ook surround sound angle 5, vind hem ook prettig klinken.Flghter1982 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:33:
[...]
ik gebruik surround sound angle 5. deze vind ik zelf het beste klinken.
zelf gebruikte ik ook altijd de chatkabel omdat ik in de veronderstelling was dat de mic anders niet werkte. nu bij stom toeval roste ik perongeluk de kabel uit de headset tijden een game sessie en tot mijn verbazing bleven de andere mij gewoon horen zonder kabel. daarna nog eens getest en tot de conclusie gekomen dat het gewoon bleef werken en iedereen kon mij prima horen zonder die kabel er tussen.
heb gewoon de instellingen gevolgd van de aansluting op de manual dus niets via bluetooth.
edit: de enige optie is dat de playstation camera meteen overneemt zonder die kabel... ik zal dat vanavond eens testen.. als dit zo is dan is die wel erg sensitive kwa geluid ontvangen met goede kwaliteit. zal het vanavond testen door met mijn vinger op de mic van de headset te tikken en zien of die uitslaat.
Zodra ik thuis ben vanavond en een party kan starten, zal ik dit zeker proberen.
Ik laat je weten wat er gebeurt bij mij wanneer ik dit doe, heb zelf geen camera.
Wat ik wel vreemd vind, ik krijg zowel geluid via de headset áls via de TV, beiden dus, terwijl ik zeker weten als prioriteit de optische aansluiting gekozen heb. Nu kan ik de TV gewoon muten en klaar ben ik, maar dit zou toch eigenlijk niet moeten?
[ Voor 10% gewijzigd door Jayden1984 op 06-10-2014 14:46 ]
Ik had het zelfde probleem.RBH schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:49:
[...]
Hm. Okay, thanks. Maar eens in de gaten gaan houden of het vaker gaat voorkomen.
En ik moest de PS4 resetten.
Als je de mail wilt hebben stuur even een pm dan stuur ik hem door
Grote uitzondering dan. De meeste embargo's lopen pas de dag voor release af.giantgiantus schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:21:
[...]
DM'etje verzonden!Droid86 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:53:
[...]
Ik had het zelfde probleem.
Ik heb Sony er al over gebeld, ''oh meneer daar hebben we een oplossing voor hoor, je hoeft je PS4 niet op te sturen, ik stuur je zo een email met de oplossing''joey82 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:31:
[...]
ik had de stille hoop dat t alleen bij de eerste het geval zou zijn..hopelijk fixt sony t bij de modellen die nu uit de fabriek komen
Wat bleek?
''Doe een system restore''
Dit dus. Ik kan je vertellen, dit is een tijdelijke oplossing.Droid86 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:53:
[...]
Ik had het zelfde probleem.
[ Voor 25% gewijzigd door On_E op 06-10-2014 15:01 ]
Ik heb bij mijn PS4 het rubbertje op de onderkant bij de Eject knop er uit gehaald, even alles rond de knop schoongemaakt en vervolgens het rubbertje er weer in gedaan. Heb er sindsdien geen last meer van gehad.
de demo van dc is te downloaden op
8 okt, weet iemand op welk tijdstip de dl te starten is?
8 okt, weet iemand op welk tijdstip de dl te starten is?
Begrijp ik nu goed dat we later bij de ps plus editie de rest van de banen er bij krijgen? Of gaat de free DLC niet met de plus editie werken?Theo27 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:35:
[afbeelding]
Nee plus versie blijft de versie die het is dus die 1e locatie enzoAtlAntA schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:49:
[...]
Begrijp ik nu goed dat we later bij de ps plus editie de rest van de banen er bij krijgen? Of gaat de free DLC niet met de plus editie werken?
De ps+ versie is gewoon een uitgebreide demo met 1 land en 10 wagens. Dit zal altijd zo blijven. Hier komt dus ook verder geen DLC voor uit.
Staat er ook in de kleine lettertjes.
Staat er ook in de kleine lettertjes.
Scrooge NL
iemand ook een idee of er al een ps4 console is aangekondigd met een grotere hd dan 500gb? De xboxone krijgt er een met 1gb met call of duty bundel.
Afgelopen zaterdag gezien in Hoorn (mediamarkt)Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:03:
Iemand enig idee of de PS4 FIFA 15 bundle nog verkocht wordt, en zo ja: waar?
Denk niet dat ze het gaan doen, of in ieder geval nog niet.jasper2603 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:04:
iemand ook een idee of er al een ps4 console is aangekondigd met een grotere hd dan 500gb? De xboxone krijgt er een met 1gb met call of duty bundel.
De HDD van de PS4 is al heel simpel te vervangen, en waarschijnlijk goedkoper dan de meerprijs die Sony zal rekenen.
Ben ik de enige die vindt dat je DC Plus editie te kort doet door deze een demo te noemen? Welke andere race games hebben demo's met 11 tracks en 10 auto's?
Nee, je bent niet de enige. Maar gegeven paarden worden vaak in de bek gekeken.bram1984 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:39:
Ben ik de enige die vindt dat je DC Plus editie te kort doet door deze een demo te noemen? Welke andere race games hebben demo's met 11 tracks en 10 auto's?
Verwijderd
Veel te kort idd. Qua inhoud sowieso, en je kunt de psn+ editie ook nog eens ongelimiteerd spelen, wat bij demo's eigenlijk nooit het geval is. Volgens mij kan je ook gewoon online racen tegen bezitters van de volledige game (correct me if I'm wrong...) en zijn de challenge's en leaderboards ook beschikbaar in de psn+ editiebram1984 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:39:
Maar voor veel mensen zal hij natuurlijk wel als demo fungeren.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2014 16:51 ]
Yup, want het is een uitgebreide demobram1984 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:39:
Ik vind het wel terecht om het een (veredelde) demo te noemen, aangezien iedereen lijkt te vergeten dat een PS Plus abonnement niet bepaald gratis is. Een doorsnee demo biedt misschien minder, maar die is dan ook echt gratis. En net als bij een normale demo, blijft het natuurlijk de bedoeling dat ook de PS Plus leden door deze beperkte versie worden overhaald om te upgraden naar de volledige versie.bram1984 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:39:
Ik vind het overigens best raar dat de weerseffecten en photo mode er niet vanaf het begin in zitten. Is het al bekend wanneer deze wel komen? Dat zijn juist features die leuk zijn om mee te patsen als je net een nieuwe console hebt.
Jij bewijst het gelijk van de theorie van pavlov meerdere keren per dagbram1984 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:39:
Voor de kerst.Svenderson schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:53:
Ik vind het overigens best raar dat de weerseffecten en photo mode er niet vanaf het begin in zitten. Is het al bekend wanneer deze wel komen? Dat zijn juist features die leuk zijn om mee te patsen als je net een nieuwe console hebt.
Verwijderd
Die snap ik even niet. Omdat psn+ niet gratis is, is het dus een demoSvenderson schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:53:
[...]
Ik vind het wel terecht om het een (veredelde) demo te noemen, aangezien iedereen lijkt te vergeten dat een PS Plus abonnement niet bepaald gratis is. Een doorsnee demo biedt misschien minder, maar die is dan ook echt gratis. En net als bij een normale demo, blijft het natuurlijk de bedoeling dat ook de PS Plus leden door deze beperkte versie worden overhaald om te upgraden naar de volledige versie.
Raar zou ik het niet willen noemen. Ze redden het gewoon niet qua tijd. Is ook altijd duidelijk aangegeven. Ik ben in dit geval blij dat ze het op deze manier aanpakken. Zorgen dat de basis in orde is, en dan pas extra features toevoegen. Anders zit je met een game vol met bugs en dat wil je ook niet.Ik vind het overigens best raar dat de weerseffecten en photo mode er niet vanaf het begin in zitten. Is het al bekend wanneer deze wel komen? Dat zijn juist features die leuk zijn om mee te patsen als je net een nieuwe console hebt.
Real Racing 3!bram1984 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:39:
PSN ID Binloading_nl
Ok, wacht even. Het is een demo omdat Plus niet gratis is, maar een doorsnee demo is wel altijd gratis. Dat is wat je nu zegt. Dus eigenlijk vind je het ook weer geen demo?Svenderson schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:53:
[...]
Ik vind het wel terecht om het een (veredelde) demo te noemen, aangezien iedereen lijkt te vergeten dat een PS Plus abonnement niet bepaald gratis is. Een doorsnee demo biedt misschien minder, maar die is dan ook echt gratis. En net als bij een normale demo, blijft het natuurlijk de bedoeling dat ook de PS Plus leden door deze beperkte versie worden overhaald om te upgraden naar de volledige versie.
[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 06-10-2014 17:07 ]
Ik denk dat jullie heel goed snappen wat ik bedoel. Er wordt vaak geroepen dat mensen niet moeten zeuren, dat je veel meer 'krijgt' dan een demo. Als het echt gratis was geweest, dan pas zou het meer waard zijn dan een demo. Nu betaal je er voor via je PS Plus abonnement, dus mag je ook wel verwachten dat je er wat meer krijgt dan een normale demo.
Het doel blijft hetzelfde als een demo, deze PS Plus versie gaat veel spelers overhalen om de volledige versie aan te schaffen. Door een relatief uitgebreide demo uit te brengen en er het label PS Plus aan te hangen, gaan meer mensen het spelen dan bij een normale demo, en dus veel meer potentiële klanten voor de volledige versie.
Niet dat ik de game waar jullie zo naar uitkijken wil bashen, ik zelf heb ook heel erg veel zin in Drive Club! Ik wil alleen maar zeggen dat we wel wat kritischer mogen zijn op de dingen waar we veel geld aan uitgeven. Je 'krijgt' niks, je hebt betaald voor een abonnement, in verhouding blijft het een demo.
Het doel blijft hetzelfde als een demo, deze PS Plus versie gaat veel spelers overhalen om de volledige versie aan te schaffen. Door een relatief uitgebreide demo uit te brengen en er het label PS Plus aan te hangen, gaan meer mensen het spelen dan bij een normale demo, en dus veel meer potentiële klanten voor de volledige versie.
Niet dat ik de game waar jullie zo naar uitkijken wil bashen, ik zelf heb ook heel erg veel zin in Drive Club! Ik wil alleen maar zeggen dat we wel wat kritischer mogen zijn op de dingen waar we veel geld aan uitgeven. Je 'krijgt' niks, je hebt betaald voor een abonnement, in verhouding blijft het een demo.
Als die hond je aan zit te staren dan zit je te lang stil
Maar het gaat toch om de content en niet of iets wel of niet gratis is? Sinds wanneer bepaalt dat of iets wel of geen demo is? Gratis met 1 auto en 1 baan waar je maar 3 rondjes op kan rijden, dat is in mijn ogen een demo. Wat maakt het nu uit hoe je iets verkrijgt? Je krijgt toch ook meer dan een normale demo? Ik vind van wel, althans. Ik ga deze game nooit kopen omdat ik weinig heb met racegames, maar ik ben erg blij met deze versie, aangezien het met een maat wel een keer lachen is om ff te racen.Svenderson schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:30:
Ik denk dat jullie heel goed snappen wat ik bedoel. Er wordt vaak geroepen dat mensen niet moeten zeuren, dat je veel meer 'krijgt' dan een demo. Als het echt gratis was geweest, dan pas zou het meer waard zijn dan een demo. Nu betaal je er voor via je PS Plus abonnement, dus mag je ook wel verwachten dat je er wat meer krijgt dan een normale demo.
En zo kan je ook zeggen doordat er relatief veel content in zit, voor een "gratis" versie, mensen nu veel minder snel geneigd zijn de volledige versie te kopen, omdat ze 11 banen en 10 auto's wel prima vinden. Het is maar net hoe je het bekijkt. Het lijkt me juist dat je met heel weinig content meer mensen overhaalt, aangezien die meer willen dan 1 baan en 1 auto. Iets wat ze nu dus krijgen.
Voor jou zijn al die mappen nog steeds nieuw. Je hebt 5% per map ontdekt denk ik zo
Scrooge NL
Verwijderd
Maar je krijgt toch ook meer ook meer dan een normale demo. Dat was het hele punt. Of je dat dan een veredelde demo wil noemen of een uitgeklede versie maakt verder weinig uit. You say tomato...Svenderson schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:30:
Dat is natuurlijk de vraag. Niet iedereen heeft psn+ dus de groep die je bereikt is aanzienlijk kleiner dan een public demo. Doel van de psn+ editie is ook gewoon waarde toevoegen aan de IGC. Een normale demo doet dat niet. Deze psn+ editie wel/Het doel blijft hetzelfde als een demo, deze PS Plus versie gaat veel spelers overhalen om de volledige versie aan te schaffen. Door een relatief uitgebreide demo uit te brengen en er het label PS Plus aan te hangen, gaan meer mensen het spelen dan bij een normale demo, en dus veel meer potentiële klanten voor de volledige versie.
Voelde eerlijk gezegd ook niet als een bash aan. Ik snapte je redenatie oprecht niet. Maar sorry hoor, 5 euro in de maand kan ik niet veel geld noemen voor alles wat daar tegenover staat.Niet dat ik de game waar jullie zo naar uitkijken wil bashen, ik zelf heb ook heel erg veel zin in Drive Club! Ik wil alleen maar zeggen dat we wel wat kritischer mogen zijn op de dingen waar we veel geld aan uitgeven. Je 'krijgt' niks, je hebt betaald voor een abonnement, in verhouding blijft het een demo.
Ik vind het vooral lijken op mobiele games (zoals iemand hier al real racing zei). Als je het leuk vind trek je je portemonnee en koop je dingen bij, vind je het mwoah dan is er genoeg content om je er lang genoeg mee te vermaken. Vind je het niet leuk dan ben je niets kwijt. Ik vind het eigenlijk wel een goed model, en ik vind dat je vrij veel krijgt voor een gratis game.bram1984 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:39:
Mensen lijken wel eens te vergeten hoeveel het kost om een game te maken. Sony is geen Sinterklaas die zomaar even games van een paar miljoen weg kan geven.
Verwijderd
Ik dacht dat de mensen hier altijd een grapje maakte over zijn speelstijlBeakzz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:01:
Als die hond je aan zit te staren dan zit je te lang stil
Ach ja, als je maar plezier hebt
Ach, sommige mensen hebben een setje tentharingen bij hun console gekregen.....Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:38:
[...]
Ik dacht dat de mensen hier altijd een grapje maakte over zijn speelstijl![]()
Ach ja, als je maar plezier hebt
Das makkelijk als je een keer moet overnachten met het kamperen
Cogitationis poenam nemo patitur
The crew helaas uitgesteld.
nieuws: Ubisoft stelt release mmo-racegame The Crew uit tot begin december
nieuws: Ubisoft stelt release mmo-racegame The Crew uit tot begin december
Yup, hoop vooral dat ze iets aan de graphics gaan doen, die waren niet heel indrukwekkend.
Ook was de informatie die je ingame kreeg wel erg veel...
(had de closed beta)
Cogitationis poenam nemo patitur
Okay, ik zal het grapje niet maken.Bullet NL schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 19:33:
[...]
Yup, hoop vooral dat ze iets aan de graphics gaan doen, die waren niet heel indrukwekkend.
Ook was de informatie die je ingame kreeg wel erg veel...
(had de closed beta)
Dat is best jammer, ik zat er eigenlijk op de wachten en daarmee samen een ps4 te kopen
Weet er iemand over er bundels komen met gta 5? omdat er wel bundels waren met ps3.
Weet er iemand over er bundels komen met gta 5? omdat er wel bundels waren met ps3.
Assassin's Creed Unity will run at 900p/30fps on both PlayStation 4 and Xbox One, Ubisoft has confirmed, with the publisher opting to aim for platform parity to avoid discussion over the differences in performance.
"We decided to lock them at the same specs to avoid all the debates and stuff," senior producer Vincent Pontbriand told VideoGamer.com while explaining that it's the consoles' CPUs – not the GPU – that prevents Ubisoft Montreal from improving the game's performance.
"Technically we're CPU-bound," he said. "The GPUs are really powerful, obviously the graphics look pretty good, but it's the CPU [that] has to process the AI, the number of NPCs we have on screen, all these systems running in parallel.
"We were quickly bottlenecked by that and it was a bit frustrating, because we thought that this was going to be a tenfold improvement over everything AI-wise, and we realised it was going to be pretty hard. It's not the number of polygons that affect the framerate. We could be running at 100fps if it was just graphics, but because of AI, we're still limited to 30 frames per second."
Last year's Assassin's Creed 4: Black Flag also shipped at 900p/30fps on both PS4 and Xbox One. A post-release patch, however, bumped the PS4 version to 1080p. Ubisoft has given no indication that it has plans to do the same for Unity.
Bron: http://www.videogamer.com...oth_ps4_and_xbox_one.html
Vind ik erg zonde. De ps4 heeft de power, gebruik het dan ook!
"We decided to lock them at the same specs to avoid all the debates and stuff," senior producer Vincent Pontbriand told VideoGamer.com while explaining that it's the consoles' CPUs – not the GPU – that prevents Ubisoft Montreal from improving the game's performance.
"Technically we're CPU-bound," he said. "The GPUs are really powerful, obviously the graphics look pretty good, but it's the CPU [that] has to process the AI, the number of NPCs we have on screen, all these systems running in parallel.
"We were quickly bottlenecked by that and it was a bit frustrating, because we thought that this was going to be a tenfold improvement over everything AI-wise, and we realised it was going to be pretty hard. It's not the number of polygons that affect the framerate. We could be running at 100fps if it was just graphics, but because of AI, we're still limited to 30 frames per second."
Last year's Assassin's Creed 4: Black Flag also shipped at 900p/30fps on both PS4 and Xbox One. A post-release patch, however, bumped the PS4 version to 1080p. Ubisoft has given no indication that it has plans to do the same for Unity.
Bron: http://www.videogamer.com...oth_ps4_and_xbox_one.html
Vind ik erg zonde. De ps4 heeft de power, gebruik het dan ook!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link