• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:38
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:15:
[...]
Ik snap dan niet dat je meer spelers wel next gen vindt, maar betere graphics niet. BF4 is ook gewoon meer van hetzelfde maar dan met meer spelers. Dat noem ik niet vernieuwend. Ja het biedt een andere ervaring maar mooiere graphics in een race game bieden dat ook.
Next gen hoeft niet vernieuwend te zijn qua gameplay imo. Waarom goede gameplay veranderen?
Het feit dat we nu met 64 man spelen en erg mooie graphics hebben (ja, BF heeft erg mooie graphics) is al next gen.

Meer spelers welke ten koste gaan van de graphics is niet next gen.
Betere graphics welke ten koste gaan van het aantal spelers ook niet.
Meer spelers en betere graphics wel.

Ik snap echt niet dat mensen opeens andere gemaplay willen om een "next gen gevoel" te krijgen.
Gameplay in de meeste games is meer dan prima.
Hetgene wat het next gen maakt is de betere hardware en daardoor graphics en meer spelers.
(game-wise. het verschil in xmb ps3 vs ps4 even buiten beschouwing gelaten).

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:14
dvdkiwi schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:33:
[...]

Next gen hoeft niet vernieuwend te zijn qua gameplay imo. Waarom goede gameplay veranderen?
Het feit dat we nu met 64 man spelen en erg mooie graphics hebben (ja, BF heeft erg mooie graphics) is al next gen.

Ik snap echt niet dat mensen opeens andere gemaplay willen om een "next gen gevoel" te krijgen.
Hetgene wat het next gen maakt is de betere hardware en daardoor graphics en meer spelers.
Omdat je na 25 jaar gamen de bekende concepten wel kent. Daarom zijn vernieuwingen in gamsplay zo fijn.

• Superkiwi
Dan verwar je volgens mij next-gen met vernieuwend ;)
Voor mij zijn dat 2 totaal verschillende termen.

Hoe lang bestaat het shooter genre al?
Dat concept is al vanaf begin af aan hetzelfde.
En het werkt.
Dat wil niet zeggen dat BF4 niet next gen is..

Mijn mening (vat het niet persoonlijk op): mensen zijn tegenwoordig te snel verwend. Ze zeuren om alles omdat ze te snel verveeld raken.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 03-10-2014 11:37 ]

• giantgiantus
dvdkiwi schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:37:
Mijn mening (vat het niet persoonlijk op): mensen zijn tegenwoordig te snel verwend. Ze zeuren om alles omdat ze te snel verveeld raken.
Klopt. Misschien moet ik een saaier leven aanmeten dan wordt gamen weer iets bijzonders:)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:17

On_E

Housemusic

Alvanosa schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:28:
[...]

De game is toch ook gewoon voor de xbox 360 en ps3 uitgekomen of is daar het nemesis systeem geschrapt?
Hij is nog niet uit voor die consoles en inderdaad geen nemesis-systeem in die versies.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-12 15:22
next gen van vorige generatie zijn imo:

-Red Dead Redemption
-Assassins Creed
-Minecraft
-Gears of War
-League of Legends

next gen deze generatie:

-Fez
-Hearthstone?

nothing stops this train

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:33:
[...]

Ja ik ben het ook helemaal met je eens hoor. Het ging mij er om dat hij mooiere graphics niet next gen vond. Dat vond ik vreemd als je 64 vs 32 spelers wel next gen vind. Ik vind het namelijk beiden next gen ;)

• giantgiantus
Kol Nedra schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:43:

-Red Dead Redemption
-Assassins Creed
-Minecraft
-Gears of War
-League of Legends

next gen deze generatie:

-Fez
-Hearthstone?
Fm5, is exht wel bijzonder hoor!

Vorige generatie misschien ook mass effect? Was denk ik bijna eerste shooter/rpg?

[ Voor 11% gewijzigd door giantgiantus op 03-10-2014 11:52 ]

Verwijderd

Gamedumper levert netjes op tijd mijn pakketje :) Vanavond gaan met die banaan dus :D

• Superkiwi
Bij next gen van deze generatie denk ik aan BF4, Injustice Gods Among Us en Killzone Shadow Fall.
Wellicht ook AC Black Flag.

Anyway, nog 4 dagen tot de Driveclub demo :P
Hopelijk geldt de aanbieding van 39,99 naar een volledige upgrade ook daarna nog.
Ik was gisteren aardig impressed door de livestream.

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
dvdkiwi schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:56:
Bij next gen van deze generatie denk ik aan BF4, Injustice Gods Among Us en Killzone Shadow Fall.
Wellicht ook AC Black Flag.

Hopelijk geldt de aanbieding van 39,99 naar een volledige upgrade ook daarna nog.
Ik kon er echt niks over zeggen door die geblokte twitchbeelden.

PSN: Oldzkoel

• Kol Nedra
twitch is verouderd, hopelijk doen ze er wat aan, minimaal 1080p met 60fps

nothing stops this train

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:15:
[...]

Ik snap dan niet dat je meer spelers wel next gen vindt, maar betere graphics niet. BF4 is ook gewoon meer van hetzelfde maar dan met meer spelers. Dat noem ik niet vernieuwend. Ja het biedt een andere ervaring maar mooiere graphics in een race game bieden dat ook.

Als je 25 jaar gamed moet je toch wel weten dat de komst van een nieuwe generatie consoles niet betekend dat de gameplay van de ene op de andere dag varanderd. Developers hebben de tijd nodig om goede ideeën te bedenken wat ze met de nieuwe power kunnen doen.

Het nemesis systeem in Shadow of Mordor is trouwens wel een mooi nieuw gameplay principe. Niet mogelijk op de last gen consoles. Dus wat dat betreft mag je het next gen noemen. Ik ben er ook vrij zeker van dat we het nemesis systeem in veel open wereld games terug gaan zien deze generatie.
Jij zegt hier dus dat het Nemesis systeem niet in de PS3/X360 versies zitten?

Verwijderd

Kol Nedra schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:43:

-Red Dead Redemption
-Assassins Creed
-Minecraft
-Gears of War
-League of Legends

next gen deze generatie:

-Fez
-Hearthstone?
Beetje vreemde lijst imo. Wat was er next gen aan RDR (GTA IV was al uitgekomen) of Minecraft ? Er staan sowieso een aantal pc games tussen, en pc werken niet met generaties. Die ontwikkelen continu dus kan je ook niet over next/last gen praten.

En Fez next gen deze generatie :?
Hearthstone kan ik buiten dat het een pc game is ook totaal niet plaatsen. Is gewoon een card game.
bram1984 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:39:
[...]

Jij zegt hier dus dat het Nemesis systeem niet in de PS3/X360 versies zitten?
Correct

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2014 12:40 ]

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:39:
[...]

Beetje vreemde lijst imo. Wat was er next gen aan RDR (GTA IV was al uitgekomen) of Minecraft ? Er staan sowieso een aantal pc games tussen, en pc werken niet met generaties. Die ontwikkelen continu dus kan je ook niet over next/last gen praten.

Hearthstone kan ik buiten dat het een pc game is ook totaal niet plaatsen. Is gewoon een card game.

[...]

Correct
RDR wint natuurlijk hands down van GTA 4 O+

PSN: Bellerophon-

Verwijderd

Bellerophon schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:40:
[...]

Dat zeker ja :)

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

dvdkiwi schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:56:

Ditto :) Wat ik zag was erg mooi en de gehele UI ziet er ook gelikt en intuïtief uit. Het hele sociale principe doet me wel denken aan EA's Autolog en Battlelog. En de laadtijden zijn echt indrukwekkend snel!

Ben zeer benieuwd woensdag!

• Kol Nedra
Bellerophon schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:40:
[...]

ik vind hem ook beter dan GTA5!

nothing stops this train

• R1kske
  • Laatst online: 24-09 15:36
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:39:
[...]

[...]

Correct
Het gaat om next-gen ervaring, dus niet de graphics maar voornamelijk spelmechanieken. Minecraft is ook zo'n game die in principe nergens over gaat, evenals Fez en Hearthstone. Ze doen alleen bepaalde nieuwe dingen die nog niet (zo goed) zijn gedaan. Althans ik denk dat hij dat ermee bedoeld.

Steam: rh1991

• Kol Nedra
Rik91 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:09:
[...]

Het gaat om next-gen ervaring, dus niet de graphics maar voornamelijk spelmechanieken. Minecraft is ook zo'n game die in principe nergens over gaat, evenals Fez en Hearthstone. Ze doen alleen bepaalde nieuwe dingen die nog niet (zo goed) zijn gedaan. Althans ik denk dat hij dat ermee bedoeld.
idd jij hebt hem door :)
alleen een grafische update noem ik geen next gen, het gaat om de spel ervaring, en die zijn bij deze game toch anders en vernieuwend

nothing stops this train

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:05
Next gen is gewoon de volgende generatie consoles. Wat jij noemt zijn vernieuwende games en ondertussen hoort AC daar helaas ook niet meer bij. Hoe dan ook lastig met een vervolg al was ik ook goed onder de indruk toen deel 1 uit kwam.

• signz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-12-2022
Zojuist mijn PS4 besteld! :D
Ik wil Last of Us en Second Son wellicht tweedehands gaan kopen. Heb gegoogled, maar hebben deze games iets van een season pass waardoor ik bij een tweedehands aankoop content misloop?

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
signz schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:54:
Zojuist mijn PS4 besteld! :D
Ik wil Last of Us en Second Son wellicht tweedehands gaan kopen. Heb gegoogled, maar hebben deze games iets van een season pass waardoor ik bij een tweedehands aankoop content misloop?
The last of us heeft alle voorlopige DLC op de disk staan en voor Second Son is er wel een DLC maar dat is een losstaande game.

PSN: Alvanosa

Heb je hier details van, behalve dat het systeem wat minder diep en gevarieerd is? Dit kan net zo goed betekenen dat ze wat minder random orks genereren. Daar merk je gameplay wise weinig van, volgens mij.

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:02:
[...]

Heb je hier details van, behalve dat het systeem wat minder diep en gevarieerd is? Dit kan net zo goed betekenen dat ze wat minder random orks genereren. Daar merk je gameplay wise weinig van, volgens mij.
Ik was eerlijk gezegd in de veronderstelling dat de het nemesis systeem in z'n geheel er niet in zat, maar lees nu dat het om een gereduceerde versie gaat.
This is because the Nemesis system is "just so huge" in terms of content, calculations, and artificial intelligence, de Plater said. He said Monolith will try its best to get "as much of it in as we can," but it won't be the full vision for the Nemesis system
(bron http://www.gamespot.com/a...box-360-ps3/1100-6417861/)

Hoeveel ze hem terug moeten schroeven is nog niet helder als ik dat artikel lees

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Kol Nedra schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:08:
[...]

ik vind hem ook beter dan GTA5!
Oeh... daar twijfel ik toch wel heel erg mee

PSN: Bellerophon-

Verwijderd

Kol Nedra schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:10:
[...]

alleen een grafische update noem ik geen next gen, het gaat om de spel ervaring, en die zijn bij deze game toch anders en vernieuwend
Maar Heathstone is niet meer dan een (zeer goed uitgewerkte) card game. Dat kan ik niet een vernieuwende spelervaring noemen. Fez is gewoon een slim bedacht spel principe. Maar Fez zou je in principe op een ps1 kunnen draaien. Het is niet zo dat de vorige generatie hardware Fez mogelijk heeft gemaakt. Daarom is het vreemd imo om de term next gen bij een titel als Fez te gebruiken.

Als je Fez next gen noemt kan je nog een hele waslijst met indie games ook allemaal next gen noemen. Als je het over next gen gameplay hebt moet het gameplay zijn die op een vorige generatie consoles niet mogelijk was vanwege hardwarematige restricties. Dat is bij Fez en de meeste overige indie games gewoon niet het geval.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2014 14:41 ]

Inderdaad want dan zou je hohokum ook next gen kunnen noemen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:06
Zijn er hier meer mensen die enorme problemen hebben met de Ps4 online sinds een paar dagen? Problemen begonnen binnen Destiny, met wat vage errors bij de poging om in te loggen. Nu doet de hele PS store het niet meer? Sinds ik de ps4 heb ( maandje of 3 ) geen problemen gehad, en nu sinds 2 weken enkel ellende. Krijg bijna spijt dat ik van xbox naar PS ben overgestapt. Heb Ziggo, internet is gewoon actief.

Verwijderd

PlayStation UK :

For a limited time top up your PS Store wallet with £50 via PayPal and get an extra £10! Get all the details here:

http://www.community.eu.p...=social_20141003_32788446

Verwijderd

dutchgio schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:30:
Daar heb je niks aan in de NL store hoor dennis ;)
Misschien dat dezelfde actie ook in de US en NL komt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:31:
[...]

Misschien dat dezelfde actie ook in de US en NL komt.
US heeft inmiddels "Get $15 for Spending $100 or More on PS Store". Zou leuk zijn als wij ook eens zulke acties krijgen, zeker nu de UK ook een actie heeft. Tot nu toe vallen we telkens buiten de boot

• Kol Nedra
Leon Zwiers schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:20:
Zijn er hier meer mensen die enorme problemen hebben met de Ps4 online sinds een paar dagen? Problemen begonnen binnen Destiny, met wat vage errors bij de poging om in te loggen. Nu doet de hele PS store het niet meer? Sinds ik de ps4 heb ( maandje of 3 ) geen problemen gehad, en nu sinds 2 weken enkel ellende. Krijg bijna spijt dat ik van xbox naar PS ben overgestapt. Heb Ziggo, internet is gewoon actief.
al eerder gemeld:

Je gaat naar het hoofdmenu ps4
Dan instellingen>netwerk>internet verbinding instellen
Dan kies je bekabeld of wifi.
Vervolgens kies voor aangepast
Je zult je dns handmatig moeten instellen:
Primary is 8.8.8.8
Secondary is 8.8.4.4
De rest kan je op auto laten.

nothing stops this train

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 23:06
Kol Nedra schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:10:
[...]

Precies :)

Zie een TLOU, of bepaalde indie titels (Fez etc)

Zijn zeker geen next gen. Uiteraard heb je dan ook weer games die daar net tussen vallen. Zie een Mordor. Geen echte next gen te noemen (heeft releases op older consoles), maar wel weer functies die beter werken op de next gen (Nemesis).

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• power_user
Iemand enig idee hoe dit werkt? Zijn geen misselijke prijzen :)

http://www.marktplaats.nl...pet=horizontalRichSnippet

Ze zullen toch niet hun ps4 als primaire ps4 maken voor al hun klanten? Als dat zo is begin ik ook zo'n winkel haha.

[ Voor 17% gewijzigd door power_user op 03-10-2014 16:19 ]

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Dat is een hele schimmige business! Op Ebay vind je die games voor rond de €20-€25 (Destiny, Fifa 15 enz.)

Je krijgt dan een account die je moet toevoegen op je PS4. Vervolgens kan je de game dan downloaden en spelen onder je eigen account. Je moet wel voor elke game die je daar koopt een ander account toevoegen op je PS4 en na 2 weken blokkeert Sony het account dat je hebt gekregen omdat het natuurlijk hartstikke illegaal is. De game blijft overigens wel gewoon werken maar als je PS4 stuk gaat of als je de HDD vervangt kan je hem niet meer opnieuw kopen!
Outlook en 06-nummers. Dan word ik al huiverig. En hoe werkt het inderdaad. De US store is duurder. Waar zit hun verdienmodel in?

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-12 14:42
AtlAntA schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:55:
Inderdaad want dan zou je hohokum ook next gen kunnen noemen.
https://www.facebook.com/...7637196586804?sk=timeline

Ik vertrouw er niet zo op

PSN ID Binloading_nl

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

Het is simpel mensen: Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is dat ook zo ;)

PSN: LinQ-NL

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 23:06
Was te verwachten.. de gehele "wacht in kastje tot monster weg is" horror scare is nu wel afgelopen. Veel mensen hebben geleerd dat het een saaie gimmick is. En als je dat door hebt zijn die spellen opeens veel minder eng.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:21
http://www.twitch.tv/gamekings shadow of mordor stream :)

Verwijderd

Tidux :

I was told that the update 2.0 would be released before #Driveclub, but now it's time for the waiting game. #PS4

12:18 - 3 oktober 2014

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:48
Daarnet Driveclub op een demo-stand kunnen spelen bij de lokale 'gameboer'. Ik moet zeggen dat ik naar huis liep met 'mixed feelings'. Het was best een vermakelijke demo, maar grafisch gezien is het niet het spel dat ik had verwacht. De textures zijn low-res en ook zijn er aardig wat gekartelde randen aanwezig.

Ik geef het spel zeker een kans en ga het volgende week met plezier downloaden via PlayStation Plus, maar ik blijf huiverig.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:58:
Tidux :

I was told that the update 2.0 would be released before #Driveclub, but now it's time for the waiting game. #PS4

12:18 - 3 oktober 2014
Wat zit er in deze update dan?

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:06
Kol Nedra schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:40:
[...]

al eerder gemeld:

Je gaat naar het hoofdmenu ps4
Dan instellingen>netwerk>internet verbinding instellen
Dan kies je bekabeld of wifi.
Vervolgens kies voor aangepast
Je zult je dns handmatig moeten instellen:
Primary is 8.8.8.8
Secondary is 8.8.4.4
De rest kan je op auto laten.
Fijn dat dat de oplossing voor veel mensen is, enkel, voor mij werkt t niet.
Na dit gedaan te hebben werkt online multiplayer wel, alleen blijven friends list en trophies enorm traag.
En de PSN store werkt nog steeds niet. krijg alleen maar dat laadscherm met even geduld en na 5-10 minuten floept ie weer naar het home scherm.

Verwijderd

Yonix schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:59:
Daarnet Driveclub op een demo-stand kunnen spelen bij de lokale 'gameboer'. Ik moet zeggen dat ik naar huis liep met 'mixed feelings'. Het was best een vermakelijke demo, maar grafisch gezien is het niet het spel dat ik had verwacht. De textures zijn low-res en ook zijn er aardig wat gekartelde randen aanwezig.

Ik geef het spel zeker een kans en ga het volgende week met plezier downloaden via PlayStation Plus, maar ik blijf huiverig.
Hoelang heb je gespeeld? Meerdere locaties en tijdstippen geprobeerd? Van de gameplay die ik heb gezien, hangt het echt enorm af van de tijd en plaats hoe de game er uitziet. Zo heb ik verschillende gameplay gezien, waarbij ik bij het ene filmpje echt 'wow' zeg, maar bij een ander filmpje het inderdaad niet super vind uitzien (nog steeds goed overigens).

• power_user
Yonix schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:59:

Hier was ik al een beetje bang voor. Ze schieten zichzelf steeds zo hard in de voet. Fotorealistische beelden op de E3 en dan komt het spel uit en dan is t gewoon een 13 in een dozijn racer qua grafische capaciteit. :(

Nu de pijlen maar richten op pCARS. Die gaat het op grafisch gebied wel waarmaken heb ik het idee.

[ Voor 6% gewijzigd door power_user op 03-10-2014 19:41 ]

Misschien even wachten met oordelen? Wie zegt dat het de gold retail versie was? Ik zie weinig kartels op de filmpjes. Wacht het rustig af.

• Yonix
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:35:
[...]

Hoelang heb je gespeeld? Meerdere locaties en tijdstippen geprobeerd? Van de gameplay die ik heb gezien, hangt het echt enorm af van de tijd en plaats hoe de game er uitziet. Zo heb ik verschillende gameplay gezien, waarbij ik bij het ene filmpje echt 'wow' zeg, maar bij een ander filmpje het inderdaad niet super vind uitzien (nog steeds goed overigens).
Ik heb zo'n 30 minuten gespeeld en heb twee onderdelen van de demo uit kunnen proberen: een race met de Ferrari F12berlinetta en een race met de Aston Martin Vantage. Twee verschillende wagens en twee verschillende locaties. Helaas geen dynamische weersomstandigheden, maar wel een dag en nacht-cyclus.

Het heeft mij gewoon niet kunnen wegblazen, zoals de eerdere gameplay beelden dat deden. Het zag eruit als een Gran Turismo-game voor de PlayStation 3.

Het onderstaande filmpje laat, naar mijn mening, een ander spel zien:

Op Gamersyde zijn laatst ook gameplay-beelden geplaatst (van de final build) die alles behalve visueel indrukwekkend waren. Weinig 'next gen graphics'. :/

Jammer, want ik had zo'n zin in een toffe, mooie racegame voor de PS4.

• Beakzz
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:37:
[...]

US heeft inmiddels "Get $15 for Spending $100 or More on PS Store". Zou leuk zijn als wij ook eens zulke acties krijgen, zeker nu de UK ook een actie heeft. Tot nu toe vallen we telkens buiten de boot
Nice net NHL 15 op het US account gekocht dus dat triggert me wel om er nog 1 te kopen voor deze actie over is.

• Superkiwi
Laten we nou eerst maar eens de demo van Driveclub afwachten alvoor we het nu al af gaan branden.
Wellicht zijn de verschillende speelbare demo's geen final build, je weet het niet.
Te voorbarig om nu al de boel af te kraken terwijl het nog uit moet komen en ze er nog mee bezig zijn ;)

• power_user
dvdkiwi schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:52:
Laten we nou eerst maar eens de demo van Driveclub afwachten alvoor we het nu al af gaan branden.
Wellicht zijn de verschillende speelbare demo's geen final build, je weet het niet.
Te voorbarig om nu al de boel af te kraken terwijl het nog uit moet komen en ze er nog mee bezig zijn ;)
Hij ligt al in de winkels hoor. Je kon hem vandaag al bestellen bij Gameshop Twente en dan heb je hem morgen in huis. Het spel is al af...

power_user schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:18:
[...]

Hij ligt al in de winkels hoor. Je kon hem vandaag al bestellen bij Gameshop Twente en dan heb je hem morgen in huis. Het spel is al af...
Inderdaad en het lijkt me sterk dat men op demopods grafisch slechte builds gaat draaien. Wat wel kan is dat de winkels slechte tv's gebruiken. Bijvoorbeeld HD Ready oid. Dat was bij de release van de console bij de lokale mediamarkt namelijk wel het geval.

• Yonix
AtlAntA schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:38:
[...]

Inderdaad en het lijkt me sterk dat men op demopods grafisch slechte builds gaat draaien. Wat wel kan is dat de winkels slechte tv's gebruiken. Bijvoorbeeld HD Ready oid. Dat was bij de release van de console bij de lokale mediamarkt namelijk wel het geval.
Dit was een officiële PlayStation 4-demo stand, dus dan lijkt het mij dat ze geen slechte televisie gebruiken, toch? :s

Afbeeldingslocatie: http://media.officialplaystationmagazine.co.uk/files/2013/10/1381404051-ps4-retail-demo-station.jpg
Yonix schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:42:
[...]

Dit was een officiële PlayStation 4-demo stand, dus dan lijkt het mij dat ze geen slechte televisie gebruiken, toch? :s

[afbeelding]
Lijkt mij ook niet maar het was toen wel het geval. De ps4 stond wel op 1080 ingesteld waardoor de tv het signaal moest downscalen met blur, artefacts en jaggies tot gevolg. En die zag er precies zo uit als op je foto.

• power_user
AtlAntA schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 22:16:
[...]

Lijkt mij ook niet maar het was toen wel het geval. De ps4 stond wel op 1080 ingesteld waardoor de tv het signaal moest downscalen met blur, artefacts en jaggies tot gevolg. En die zag er precies zo uit als op je foto.
Lol soms besteden we meer tijd aan de pre-analyse dan aan het eigenlijke spel (als het spel dan uiteindelijk tegenvalt tenminste).... :+

power_user schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 22:27:
[...]

Lol soms besteden we meer tijd aan de pre-analyse dan aan het eigenlijke spel (als het spel dan uiteindelijk tegenvalt tenminste).... :+
Haha ja en eerlijk gezegd haal ik daar ook nog best veel lol uit.

Doet me denken aan de tijd dat ik met klasgenootjes uitgebreide analyses deed over de fatalitys deed in mortal kombat 1.

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-12 20:15
Nah, MKII! Mocht de SNES zelfs mee naar groep 8. Wist de leraar toen nog niet dat het om MK ging :)

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Even een crosspost uit het Alien Isolation topic:

Was net bij de Media Markt in Amsterdam Zuid-oost en daar lag Alien Isolation gewoon al in de schappen! Officiële release date is 7 oktober. Het ging om de Nostromo Edition voor €59. Volgens mij een stomme fout, aangezien dat een Pre-order editie is. Moest naar de bioscoop dus kon helaas nog niet vragen of hij voor minder weg kon i.v.m. Laagste prijsgarantie. Morgenvroeg even langs denk ik...

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2yytkic.jpg

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-12 13:28
Hi all,
Vraagje (wellicht al eerder gesteld. Niet in de 5 pagina's hiervoor ;)).
Ik heb vanavond de PS4 binnen gekregen. Wil gelijk online, maarja... de PS+ moet ik hebben. Heb echter geen creditcard. In welke winkels kan ik kaarten kopen om alsnog online te kunnen? Vertrouw die websites die ik vind niet echt :$
Thanks alvast!

Verwijderd

power_user schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:24:
[...]

Hier was ik al een beetje bang voor. Ze schieten zichzelf steeds zo hard in de voet. Fotorealistische beelden op de E3 en dan komt het spel uit en dan is t gewoon een 13 in een dozijn racer qua grafische capaciteit. :(

Nu de pijlen maar richten op pCARS. Die gaat het op grafisch gebied wel waarmaken heb ik het idee.
Zou je de game zelf niet eens eerst met eigen ogen bekijken ? En als jij denkt dat in dit geval een multiplatform game er beter uit gaat zien dan een exclusieve titel, be my guest. Maar ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren.

Ik heb af en toe het idee dat sommige mensen wel erg graag willen dat de Driveclub grafisch tegenvalt. Als ik sommige hier mag geloven is DC zelfs ps3 kwaliteit 8)7 Ik ben iig erg blij dat ik volgende week zelf de fluoriserende bomen en die ps3 graphics kan waarnemen :+

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2014 00:18 ]

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
PetrCech_3 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 00:05:
Hi all,
Vraagje (wellicht al eerder gesteld. Niet in de 5 pagina's hiervoor ;)).
Ik heb vanavond de PS4 binnen gekregen. Wil gelijk online, maarja... de PS+ moet ik hebben. Heb echter geen creditcard. In welke winkels kan ik kaarten kopen om alsnog online te kunnen? Vertrouw die websites die ik vind niet echt :$
Thanks alvast!
je kunt op de website van de ps store via ideal je saldo opwaarderen ;) https://store.sonyenterta...k.com/#!/nl-nl/home/games

• Yonix
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 00:06:
[...]

Ik heb af en toe het idee dat sommige mensen wel erg graag willen dat de Driveclub grafisch tegenvalt. Als ik sommige hier mag geloven is DC zelfs ps3 kwaliteit 8)7 Ik ben iig erg blij dat ik volgende week zelf de fluoriserende bomen en die ps3 graphics kan waarnemen :+
Ik zou niets liever willen dan een goede, mooie 'next gen racing game' voor de PS4 met graphics als Forza 5 en Horizon 2, dus in dat opzicht gun ik dat Driveclub van harte en leek het in het begin ook de goede kant op te gaan. Echter, na het zien van recente gameplay beelden op Gamersyde (release versie) en het spelen van de demo ben ik alles behalve onder de indruk van de visuele presentatie van de game.

Het lijkt erop dat het spel, grafisch gezien, niet de Driveclub is die ons werd beloofd en dat is jammer.
Camera/foto mode van DRIVECLUB. Nog niet eerder gepost dacht ik zo.

Driveclub Photo Mode: http://youtu.be/sf5Q4NeIKSo

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
Heb gisteren voor Drive Club een club aangemaakt voor de tweakers met de naam Tweakers. Helaas was GoT niet mogelijk, moesten minimaal 4 tekens zijn.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12 10:03

Phydomir

Dennis

Leon Zwiers schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:11:

En de PSN store werkt nog steeds niet. krijg alleen maar dat laadscherm met even geduld en na 5-10 minuten floept ie weer naar het home scherm.
Bij mij werkt de store eigenlijk alleen als ik nog geen game heb gespeeld. Doe ik dat wel heb ik hetzelfde probleem met de store en kom ik er alleen ik na een reboot.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Phydomir schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 07:46:
[...]

Bij mij werkt de store eigenlijk alleen als ik nog geen game heb gespeeld. Doe ik dat wel heb ik hetzelfde probleem met de store en kom ik er alleen ik na een reboot.
Als ik de PS4 opstart en het eerste wat ik doe is de PSStore openen doet ie het altijd.
Later doet ie het dan niet meer , behalve als ik eerst een netwerktest doe.

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:09
Phusebox schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 07:23:
Heb gisteren voor Drive Club een club aangemaakt voor de tweakers met de naam Tweakers. Helaas was GoT niet mogelijk, moesten minimaal 4 tekens zijn.
link? of waar kan ik dat vinden? :)

PSN-ID: ThaDwizzle

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Yonix schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:20:
[...]

Op Gamersyde zijn laatst ook gameplay-beelden geplaatst (van de final build) die alles behalve visueel indrukwekkend waren. Weinig 'next gen graphics'. :/

Jammer, want ik had zo'n zin in een toffe, mooie racegame voor de PS4.
Wat verwacht je zelf van een Next Gen? Ik denk dat je dit jezelf moet gaan afvragen.
Want als je dit al een teleurstelling vind. Dan krijg je het nog zwaar te verduren met andere games.

• Air.Sin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-10 12:13
Ik moet zeggen dat de videobeelden op gamersyde mij positief hebben verrast. Als je dit geen next gen vind, moet je eerst even GT5 spelen, daarna zul je het zeker waarderen.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:19
Ik zit in dubio, ga ik Alien Isolation pre-orderen voor de PS4 of pre-order ik Evil Within. Ik vond Outlast wel een grappig spel, maar heb hem niet uitgespeeld. Nu mag ik ze misschien niet vergelijken. Evil Within lijkt me leuk omdat het, wellicht, de oude RE sfeer weer terug weet te brengen.

Keuzes, keuzes. (misschien doe ik wel beide, leef ik op water en brood deze maand, yolo)

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12 18:44
Mochten er nog mensen een witte PS4 zoeken, bij Mediamarkt Alexander stond gisteravond een hele pallet vol ermee. Losse consoles (dus zonder Destiny) maar je kon er voor 399 Fifa15 bijkrijgen.

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 19:59
SacreBleu schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 08:44:
Ik zit in dubio, ga ik Alien Isolation pre-orderen voor de PS4 of pre-order ik Evil Within. Ik vond Outlast wel een grappig spel, maar heb hem niet uitgespeeld. Nu mag ik ze misschien niet vergelijken. Evil Within lijkt me leuk omdat het, wellicht, de oude RE sfeer weer terug weet te brengen.

Keuzes, keuzes. (misschien doe ik wel beide, leef ik op water en brood deze maand, yolo)
Alien leek mij wel tof maar nu de eerste reviews doorkomen laat ik m gaan denk ik. The evil within is veel meer Resident Evil idd, ziet er tot nu toe goed uit!

Outlast deze week uitgespeeld, leuk spel maar vrij repetitief. Een paar goede jumpscares maar verder nooit echt eng, zoals PT dat wel is.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
Petaaaaah schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 08:17:
[...]

link? of waar kan ik dat vinden? :)
Zodra je de game hebt zoeken op Tweakers.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

ChrisLNFF schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 09:02:
[...]

Alien leek mij wel tof maar nu de eerste reviews doorkomen laat ik m gaan denk ik. The evil within is veel meer Resident Evil idd, ziet er tot nu toe goed uit!
Welke 'slechte' reviews bedoel je? Alleen IGN en Gamespot hebben een slechte review geschreven.
Alien is een echte survival simulator en niet te vergelijken met andere games tot nu toe.
Ik ben er erg benieuwd naar. :9

• giantgiantus
bram1984 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 00:43:
Alsof Forza 5 zo bijzonder is. Compleet gedowngrade.
Al gespeeld? En Forza horizon 2?

Verwijderd

Forza 5 is wel leuk , want ik heb em gespeeld en speel em nog steeds af en toe.

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
AtlAntA schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 03:53:
Camera/foto mode van DRIVECLUB. Nog niet eerder gepost dacht ik zo.

Driveclub Photo Mode: http://youtu.be/sf5Q4NeIKSo
Photomode is leuk, maar mij boeit dat geen ene reet :F.

We weten nu onderhand wel dat ze boel flessen met de E3 en zogenaamde "gameplay" filmpjes (Forza 5, Watch Dogs). Het ziet er allemaal mooi uit, totdat je het met je eigen ogen ziet, alles gedowngrade en de producers die volhouden dat het niet zo is.. :X.

Het gaat mij om de speelbaarheid en meer niet..

We zullen het zien volgende week :)

• striner
  • Laatst online: 07-12 22:02
Een quote van een paar pagina's terug over Lego Marvel Superheroes:
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:46:
[...]

Laat me weten of de game bevalt! Zit ook naar deze game te kijken om samen met mijn vrouw te doen. Weet alleen niet helemaal of dit nou een game is die zij ook leuk vind. :)
Ik heb hem dus een avondje gespeeld met mijn vriendin en kan er tot nu toe het volgende over zeggen:
Leuke opzet, alles is natuurlijk van Lego gemaakt, en moest soms lachen om bepaalde dingen (Spiderman's web bijv. ook helemaal van Lego). Zoals in sommige reviews wordt aangestipt is de camera af en toe vervelend, dat ie niet niet verder komt dan een bepaald punt waar je net wezen moet. Soms als je met zijn 2en speelt en er gebeurt veel op het scherm dropt de framerate heel eventjes drastisch. Heb ook 1 keer gehad dat ik net ergens een verdieping naar beneden viel terwijl ik net op die bovenste verdieping iets moest activeren als captain america, maar kwam dus mooi niet meer terug daarboven. Kon ook nog niet van poppetjes wisselen in die missie, dus mochten we mooi weer een stuk terug in het level opnieuw beginnen. Paar kleine design dingetjes dus. Mag niet drukken dat het tot nu toe gewoon een leuke game is, en we pas een paar van de 155 poppetjes hebben unlocked, dus daar gaat nog veel tijd in zitten denk ik :P
Ik weet niet wat je vrouw zoal leuk vindt en niet, maar het feit dat dit spel niet zo serieus/zwaar beladen is kan misschien wel helpen :) Tis gewoon een leuke casual/grappige game.

• Yonix
striner schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:22:
Een quote van een paar pagina's terug over Lego Marvel Superheroes:

[...]

Ik heb hem dus een avondje gespeeld met mijn vriendin en kan er tot nu toe het volgende over zeggen:
Leuke opzet, alles is natuurlijk van Lego gemaakt, en moest soms lachen om bepaalde dingen (Spiderman's web bijv. ook helemaal van Lego). Zoals in sommige reviews wordt aangestipt is de camera af en toe vervelend, dat ie niet niet verder komt dan een bepaald punt waar je net wezen moet. Soms als je met zijn 2en speelt en er gebeurt veel op het scherm dropt de framerate heel eventjes drastisch. Heb ook 1 keer gehad dat ik net ergens een verdieping naar beneden viel terwijl ik net op die bovenste verdieping iets moest activeren als captain america, maar kwam dus mooi niet meer terug daarboven. Kon ook nog niet van poppetjes wisselen in die missie, dus mochten we mooi weer een stuk terug in het level opnieuw beginnen. Paar kleine design dingetjes dus. Mag niet drukken dat het tot nu toe gewoon een leuke game is, en we pas een paar van de 155 poppetjes hebben unlocked, dus daar gaat nog veel tijd in zitten denk ik :P
Ik weet niet wat je vrouw zoal leuk vindt en niet, maar het feit dat dit spel niet zo serieus/zwaar beladen is kan misschien wel helpen :) Tis gewoon een leuke casual/grappige game.
Lego Marvel Super Heroes is de enige launchgame die ik uren, maar dan ook echt uren heb gespeeld! :*) Het was ook de enige game die ik mijn vriendin kon laten spelen, dus gegarandeerd plezier. :) Wat een toffe game is dat zeg! Moet nog steeds een keer Stan Lee ontgrendelen, maar dat komt wel een keer. :P

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 19:59
Cygnitr0n schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:03:
[...]

Welke 'slechte' reviews bedoel je? Alleen IGN en Gamespot hebben een slechte review geschreven.
Alien is een echte survival simulator en niet te vergelijken met andere games tot nu toe.
Ik ben er erg benieuwd naar. :9
Die 2 dus.

Ik kan mij ook wel vinden in hun argumenten, Outlast werd ook al vrij snel meer van hetzelfde. Steeds maar weer verstoppen en wachten tot het monster weg is gaat vervelen. Alien schijnt dat ook te doen.

• joey82
de hdmi kabel die sony mee levert is dat wat of kan ik beter een losse kopen? en hoe lang is die hdmi kabel?
Die bandenslip geluiden van Driveclub op de beelden van gamersyde zijn trouwens wel zwaar irritant zeg. Volgens mij is iemand ff flink in een parkeergarage te keer gegaan en hebben ze dat opgenomen en in de game gestopt 8)7 Het geluid klopt totaal niet met wat je normaal in de auto zelf zou horen, beetje jammer.

Zou me niks verbazen want bij polyphony's werden de motor geluiden werden ook altijd opgenomen in zijn vrij, vandaar dat stofzuigerachtige geluid :z

proof: http://pitstop.gran-turismo.com/en/article/26
joey82 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:53:
de hdmi kabel die sony mee levert is dat wat of kan ik beter een losse kopen? en hoe lang is die hdmi kabel?
Bij korte hdmi kabels maakt het eigenlijk nooit wat uit en is alles wel prima als ie maar echt hdmi 1.4 is. Pas bij stuk langere lengtes 3m+ wordt afscherming echt belangrijk.

[ Voor 27% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 04-10-2014 16:00 ]

• joey82
AlphaBlack_NL schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:58:

[...]

Bij korte hdmi kabels maakt het eigenlijk nooit wat uit en is alles wel prima als ie maar echt hdmi 1.4 is. Pas bij stuk langere lengtes 3m+ wordt afscherming echt belangrijk.
ohh oke..hoeft maar 1,5 / 2m te zijn :)

• Kol Nedra
zijn er mensen die actief minecraft op de ps4 spelen? add me psn: mooyini

nothing stops this train

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:02
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:17:
Forza 5 is wel leuk , want ik heb em gespeeld en speel em nog steeds af en toe.
_O- alsof dat wat zegt, goede onderbouwing ook :P

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
Erg vreemd dat sommigen mensen hier op tweakers Driveclub maar zo zo vinden. Als je dit artikel leest denk je misschien toch dat iemand visueel beperkt moet zijn.
Ik lees eigenlijk overal alleen maar lof over de graphics.

http://n4g.com/news/15985...eneries-lighting-and-more

Scrooge NL

• thisisjazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-12 23:19
Audiowaste schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:57:
Vorige week 50 euro betaald voor 2 jaar online, dus even geen zorgen.
Vandaag nog even langs Gamemania gegaan en Shadow of Mordor gehaald.
Aangezien ik dit weekend een hall pass van mijn vriendin heb :*)
2 jaar online voor 50 euro? hoe heb je dat geregeld :)?

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Theo27 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 20:18:
Erg vreemd dat sommigen mensen hier op tweakers Driveclub maar zo zo vinden. Als je dit artikel leest denk je misschien toch dat iemand visueel beperkt moet zijn.
Ik lees eigenlijk overal alleen maar lof over de graphics.

http://n4g.com/news/15985...eneries-lighting-and-more
Het is grafisch ook een sterke titel maar je moet het gewoon thuis op je TV in actie zien. Statische screenshots en Youtube filmpjes met veel compressie komen gewoon niet goed over en door die dynamic lighting engine kan het er het ene moment wat flets en steriel uitzien en het andere moment erg fraai en sfeervol. Net als in het echt ;) Op Gamersyde staat overigens genoeg high quality beeldmateriaal en dat vind ik er echt top uitzien.

Maar net zo belangrijk is ook dat het hopelijk een leuke game is om te spelen en dat het sociale aspect lekker verslavend werkt :) Van wat ik tot nu toe heb gezien lijkt het daar wel op maar dat kan ik pas echt goed beoordelen als ik het heb gespeeld. Woensdag weten we meer.
Er zijn nu ook wat driveclub streams op playstation live dinges te bekijken en ik moet zeggen dat het gevoel voor snelheid er in ieder geval wel is. Ow en de cockpit view is echt wel Morpheus ready! Weten we de reden van de vertraging ook meteen! ;)

• Beakzz
Kol Nedra schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 19:55:
zijn er mensen die actief minecraft op de ps4 spelen? add me psn: mooyini
Speel het vaak samen met een vriend, maar een dik nadeel is dat hij er moet zijn voor ik verder kan bouwen. De save staat bij hem op de ps4. Een dedicated server met meerdere mensen lijkt me echt top, maar daar moet je voor op de pc zijn helaas.

Zie dus ook weinig voordeel om nu met anderen te spelen.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:19
AtlAntA schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 01:05:
Er zijn nu ook wat driveclub streams op playstation live dinges te bekijken en ik moet zeggen dat het gevoel voor snelheid er in ieder geval wel is. Ow en de cockpit view is echt wel Morpheus ready! Weten we de reden van de vertraging ook meteen! ;)
Viel me ook op ja: dat het echt snel lijkt allemaal. Vaak zie je in grafisch mooie spellen de km-teller op 180 staan maar ziet het er niet uit alsof je zo hard rijdt.

Haters everywhere but I don’t really care

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-12 17:50

MeNTaL_TO

The future is not set

matthijst schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 08:22:
[...]

Viel me ook op ja: dat het echt snel lijkt allemaal. Vaak zie je in grafisch mooie spellen de km-teller op 180 staan maar ziet het er niet uit alsof je zo hard rijdt.
Zoals in the crew, van wat ik gezien heb, vind ik dat spel zeer tegenvallen.
Voor de mensen met een beta, lees de NDA goed na, je mag niet streamen.

PS Nee ik heb niet zelf een beta, maar zag Ubisoft vrijdag in een hoop streams voorbij komen om waarschuwingen en reports uit te delen.

[ Voor 5% gewijzigd door MeNTaL_TO op 05-10-2014 10:05 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-12 12:30

spaceboy

Op grote hoogte

Ik zie in het Games overzicht van PSN sinds gisteren Peggle 2 staan. 9,99 euro. Maar ik heb geen BUY knop ofzo. Hebben jullie dat ook?

Trouwens, gisteren Castle Storm gekocht, heerlijke game!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:11

Sandyman538

SandstorM [148839]

Yonix schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:28:
[...]

Lego Marvel Super Heroes is de enige launchgame die ik uren, maar dan ook echt uren heb gespeeld! :*) Het was ook de enige game die ik mijn vriendin kon laten spelen, dus gegarandeerd plezier. :) Wat een toffe game is dat zeg! Moet nog steeds een keer Stan Lee ontgrendelen, maar dat komt wel een keer. :P
Echt een geniaal spel. Uiteindelijk zelfs de platinum trophy voor gehaald. Vooral het free roamen en de kleine side missie's die je kunt doen heb ik me kostelijk mee vermaakt.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Pagina: 1 ... 35 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link