Haters everywhere but I don’t really care
Zou dit echt zo goedkoop zijn of is het een niet te vertrouwen site?
niet te vertrouwen denk ik, hij is niet bekend in de BG-list:philippeee schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:33:
Ik zit op internet te kijken voor een PS4 en ik kom opeens dit tegen: http://www.winoil.nl/sony-playstation-4-fifa-15.html
http://www.budgetgaming.nl/winkels/index.html
nothing stops this train
http://www.opgeletopinter....msg227032.html#msg227032
Al lijkt het erop dat iemand anders dat KvK nummer heeft gebruikt, maar alsnog is die prijs veel te laag voor mijn onderbuikgevoel.
Nog meer:
http://www.budgetgaming.n...opic_id=12340&forum_id=20
[ Voor 93% gewijzigd door Alvanosa op 02-10-2014 17:44 ]
PSN: Alvanosa
Hoe is de replay value van de game (tot nu toe)? Zit er sterk aan te denken om de game uit de US store te halen voor omgerekend € 46,- (heb nog $ 5,00 in mijn wallet zitten), maar daar ben ik tot nu toe redelijk voorzichtig mee. Ik heb TLoU en Diablo tot nu toe digitaal binnengehaald.
Ik weet dat de game veel op AC lijkt, maar die vind ik persoonlijk echt 0 replay value hebben. Mede door het eindeloze verzamelen van de kistjes en herhalende gameplay, inclusief het lastig te volgen (voor iemand die de eerdere versies niet gespeeld heeft) en daardoor weinig boeiende verhaal.
Ik ben ook aan t twijfelen, maar je kunt er ook met Paypal betalen... Krijg je dan gewoon je geld terug als ze niet leveren?philippeee schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:33:
Ik zit op internet te kijken voor een PS4 en ik kom opeens dit tegen: http://www.winoil.nl/sony-playstation-4-fifa-15.html
[ Voor 53% gewijzigd door Chaoss op 02-10-2014 19:32 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
waarom koop je niet gewoon van die giftcards?bram1984 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:37:
Ik probeer net een US Paypal account aan te maken om te koppelen aan mijn US account. Ik loop alleen vast. Als ik mijn Paypal account bevestig, geeft hij aan dat er iets niet klopt en ik mijn entries moet checken. Ik moet de laatste 4 cijfers van mijn BSN nummer ingeven. Denk dat het daar aan ligt. Wat hebben jullie daar ingevuld?
uhm oke......maakt op zich niet zoveel uit toch? of vervalt je tegoed na een bepaalde tijd?bram1984 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:39:
Omdat ik dan geen exacte bedragen kan betalen. Ik houd iedere keer 5 dollar over. Wil gewoon direct mijn wallet kunnen bijvullen.
Dit gaat alleen als je PayPal gelinkt is met een Amerikaans banknummer.bram1984 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:37:
Ik probeer net een US Paypal account aan te maken om te koppelen aan mijn US account. Ik loop alleen vast. Als ik mijn Paypal account bevestig, geeft hij aan dat er iets niet klopt en ik mijn entries moet checken. Ik moet de laatste 4 cijfers van mijn BSN nummer ingeven. Denk dat het daar aan ligt. Wat hebben jullie daar ingevuld?
Paypal is inmiddels gelukt, maar als ik nu op de Sony site alle gegevens invul, zegt 'ie "Please enter a valid credit card number". Nummer klopt gewoon.
Heerlijk filmpje van Mortal Kombat X, vooral het einde
[ Voor 9% gewijzigd door power_user op 02-10-2014 19:47 ]
PSN: Oldzkoel
Daar kan ik prima mee betalen.
Ideal in de ps store krijg ik niet voor elkaar...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
je had nu ondertussen al een giftcard kunnen kopenbram1984 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:46:
Serieus? Hoe kom je daar aan dan.
Paypal is inmiddels gelukt, maar als ik nu op de Sony site alle gegevens invul, zegt 'ie "Please enter a valid credit card number". Nummer klopt gewoon.
In de US store? En op je playstation of via pcdvdkiwi schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:48:
Ik heb gewoon een Nederlands paypal account.
Dat gaat niet in de US store hoor.dvdkiwi schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:48:
Ik heb gewoon een Nederlands paypal account.
Beter lezendvdkiwi schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:52:
Nee nee gewoon Nederlandse store en psn account
Ik meende dit ergens gelezen te hebben, zal even zoeken voor je.bram1984 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:46:
Serieus? Hoe kom je daar aan dan.
Is al eens voorbij gekomen hier dat iemand dat 2 keer probeerde en die foutmelding kreeg en de derde keer het wel lukte om een of andere onverklaarbare reden.Poulske schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:59:
[...]
Ik meende dit ergens gelezen te hebben, zal even zoeken voor je.
Ik heb met mijn nieuwe PS4 een gratis proefabbonement van twee weken genomen op PSN plus, vanaf vorige week, en kon de gratis games van september downloaden. Nu is het oktober maar er staan geen nieuwe gratis games meer voor me klaar in de store, zoals Spelunky. Kun je met een proefabbonement dan maar eenmalig de gratis games binnenhengelen voor die maand dat het abbo is ingegaan?
http://www.pu.nl/artikele...lus-games-oktober-bekend/
[ Voor 43% gewijzigd door bram1984 op 02-10-2014 20:21 ]
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Joost1991 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:20:
De gratis games komen pas volgende week online op 7 oktober.
Ah jammer dan vis ik dus achter het net. Nee ik dacht even dat ze meteen de 1e oktober beschikbaar zouden zijn. Wel slim bedacht van Sony, zo kun je dus nooit twee keer gratis games downloaden met een proefabbobram1984 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:20:
Is vanaf 8 oktober pas te downloaden. Google.
http://www.pu.nl/artikele...lus-games-oktober-bekend/
edit: Dan maar met PSN codes. Shadow Of Mordor is aan het downloaden.
[ Voor 28% gewijzigd door bram1984 op 02-10-2014 20:40 ]
Waaat? No way.. Haha oke, er zijn dus duidelijk een aantal dingen die ik nog niet wist over PSN plusbram1984 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:35:
Zou ook niet veel zin hebben. Als je abo verloopt, kun je ze namelijk ook niet meer spelen.
Degene die het probeert en terug rapporteert krijgt een biertje van me.philippeee schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:33:
Zou een prima aanbieding zijn maar ben zelf ook huiverig om te bestellen bij een onbekende winkel.
Maar neemt niet weg dat het hoe dan ook een goede deal isDavith78 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:43:
[...]
Waaat? No way.. Haha oke, er zijn dus duidelijk een aantal dingen die ik nog niet wist over PSN plus
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Kijk hier kijk ik nou echt naar uit!power_user schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:47:
http://www.gamersyde.com/...chi_trailer-33170_en.html
Samen met Me meisje op de bank zoals vroeger!
Edit: komen er op korte termijn nog spellen uit zoals mortal kombat, Tekken, soul calibur etc
Of is er al zoiets uit voor de ps4 in mijn ogen nu een groot gemis
[ Voor 19% gewijzigd door Inhumanous op 02-10-2014 20:57 ]
Dit is het blijkbaar het adres: Burgemeester Caan van Necklaan 420 Leidschendam (via de site). Moet je voor de gein eens kijken in Streetview van Google Maps, dat is een flatgebouw. Beetje dubieus imho..Bazziek schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:44:
[...]
Degene die het probeert en terug rapporteert krijgt een biertje van me.![]()
Zou een prima aanbieding zijn maar ben zelf ook huiverig om te bestellen bij een onbekende winkel.
Ja opzich wel, ik overweeg nog een jaarabbo te nemen.Phase schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:45:
[...]
Maar neemt niet weg dat het hoe dan ook een goede deal is
Oi oi oi! Kan niet wachten!!!power_user schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:47:
http://www.gamersyde.com/...chi_trailer-33170_en.html
dvdkiwi, koop m ook gewoon
*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*
Heb het gezien. Gezien de levertijd kan het natuurlijk een ondernemend persoon zijn die direct doorlevert vanuit leveranciers en zich netjes vanuit zijn flatje heeft ingeschreven bij de KvK. Maarja, ik durf de gok niet aan.Davith78 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:50:
[...]
Dit is het blijkbaar het adres: Burgemeester Caan van Necklaan 420 Leidschendam (via de site). Moet je voor de gein eens kijken in Streetview van Google Maps, dat is een flatgebouw. Beetje dubieus imho..
Mag ik vragen of het gelukt is met bestellen? De adverteerder vertelde mij namelijk dat ik ze moet komen afhalen in Deventer. Misschien kan ik ze dan net zo goed via ebay in huis halen..vanardenne schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:54:
[...]
Top, Thanks! heb die MP sticks besteld.
Zonder dat ik nu een enorme discussie op wil starten vraag ik me wel af wanneer de PS4 nu eens gaat presteren. Er zijn nog steeds amper exclusives en de enige die echt de moeite waard is, is er 1 van de PS3. Ik zie eigenlijk in de aankomende periode ook nog niet direct geweldige exclusives....
Scrooge NL
Alle filmpjes van driveclub zien eruit als GT. Autotjes plakken vast aan een lijn. Maar ben inderdaad wel heel erg benieuwd! Volgens mij ziet het er geniaal uit.Theo27 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:54:
Driveclub of Little big planet 3 misschien.
[ Voor 14% gewijzigd door giantgiantus op 02-10-2014 21:57 ]
http://www.twitch.tv/playstation
Bron: https://twitter.com/PlayStation/status/517769347633139713
[ Voor 29% gewijzigd door kaanmijo op 02-10-2014 22:24 ]
Ik bedoel vooral dat de autos nog steeds voor mijn gevoel vastplakken aan de ideale lijn. Het gevoel van racen zie je niet echt terug.Theo27 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:59:
GT on steroids misschien.
Check deze trailer..
http://youtu.be/YJqOtwqAkRs
Een Franse stream dat helaas wel.
Scrooge NL
ahhh en een paar potjes tegen mijInhumanous schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:48:
[...]
Kijk hier kijk ik nou echt naar uit!
Samen met Me meisje op de bank zoals vroeger!
Edit: komen er op korte termijn nog spellen uit zoals mortal kombat, Tekken, soul calibur etc
Of is er al zoiets uit voor de ps4 in mijn ogen nu een groot gemis
Game staat al ge-preordered
mag het snel april zijn!
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Moet een game perse exclusief zijn voor jou, om je je ermee te kunnen vermaken? Boeit weinig in mijn ogen. Er is zat vets en volgende maand kun je helemaal je lol op.giantgiantus schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:40:
Ik betaal in de US store met een US Paypal account. Het werkt als een trein, enige jammere is dat er transactiekosten zijn als ik van mijn NL paypal geld overmaak naar mijn US paypal.
Zonder dat ik nu een enorme discussie op wil starten vraag ik me wel af wanneer de PS4 nu eens gaat presteren. Er zijn nog steeds amper exclusives en de enige die echt de moeite waard is, is er 1 van de PS3. Ik zie eigenlijk in de aankomende periode ook nog niet direct geweldige exclusives....
Shadow Of Mordor is echt fucking wreed trouwens! Die combat is exact zo gelikt als in de Arkham games, dus zat binnen 10 minuten weer vette combo's aan elkaar te rijgen. Daarbij wordt een portie grof geweld ook niet geschuwd.
Het enige wat ik nog wil weten is hoe de besturing is, maar dat merk ik volgende week.
Als die goed is is dit een instabuy.
Het ziet er op het oog wel drivable uit, met goede physics.
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 03-10-2014 00:15 ]
Verwijderd
Ziet er audiovisueel prima uit en speelt heerlijk weg.
De reviews zijn ook allemaal prima voor dit spel.
Hier kom ik de lange en koude winter wel mee door.
http://ps4daily.com/2014/10/ps-plus-price-increase/
Dus in bepaalde landen krijg je slechts 24 uur van te voren te horen dat de prijs omhoog gaat en die gaat dan gelijk met meer dan 50% (!) omhoog. Slechte praktijken van Sony. Tuurlijk nu is het ver-van-je-bed maar dat ze zomaar iets doen is wel heel lomp. Nu geldt het nog niet voor Amerika en Europa maar dit icm de regelmatige downtime maakt het niet veel aantrekkelijker.
"21 jaar DSL!"
Nee, hoeft zeker niet (al speel ik multiplaytform denk ik liever op de concurrent). Ik vind het gewoon jammer dat er voor mij nog niet echt een nextgen ervaring beschikbaar is op de ps4. En als ik dan kijk naar driveclub zie ik een racer die er mooi uitziet maar verder geen extra stap lijkt te zetten.bram1984 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:08:
[...]
Moet een game perse exclusief zijn voor jou, om je je ermee te kunnen vermaken? Boeit weinig in mijn ogen. Er is zat vets en volgende maand kun je helemaal je lol op.
Shadow Of Mordor is echt fucking wreed trouwens! Die combat is exact zo gelikt als in de Arkham games, dus zat binnen 10 minuten weer vette combo's aan elkaar te rijgen. Daarbij wordt een portie grof geweld ook niet geschuwd.
Zoals gewoonlijk, paar dagen te laatVerwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 05:03:
Een epic avontuur van Lord of the Rings :
[video]
Ziet er audiovisueel prima uit en speelt heerlijk weg.
De reviews zijn ook allemaal prima voor dit spel.
Hier kom ik de lange en koude winter wel mee door.
Ik ga deze vandaag halen, kan niet wachten erop
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Heb je er serieus nog maar 2?lanerios schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 08:07:
[...]
Zoals gewoonlijk, paar dagen te laatGoed gedaan
Ik ga deze vandaag halen, kan niet wachten eropUiteindelijk na Infamous mijn 2e PS4 game
PSN: Bellerophon-
Ik heb nu een week een ps4 en heb ook maar 2 games
Hahagarriej schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 08:16:
[...]
Ik heb nu een week een ps4 en heb ook maar 2 games
Klopt! Fifa zat erbij en 2e hands the last of us gekochtBellerophon schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 08:25:
[...]
HahaMaar een week is nog niet echt lang he
Eerste spel wat ik gespeeld had was TLOU en die is er niet uitgeweest tot ik hem uitgespeeld had
Die lord of the rings ziet er ook wel leuk uit, luxe problemen.
±oktober en verder is altijd een luxe probleem. Komen altijd zo veel spellen uit!Diversity schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 08:48:
Ik heb 7 games en de PS4 nu 1 maandje in bezit. Zitten er zelfs nog 2 in seal omdat ik die andere spellen al zo leuk vind. Wissel nu voornamelijk af tussen Fifa 15 en Destiny.
Eerste spel wat ik gespeeld had was TLOU en die is er niet uitgeweest tot ik hem uitgespeeld had.
Ik heb dat dus met Diablo 3 en DestinyDiversity schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 08:48:
Ik heb 7 games en de PS4 nu 1 maandje in bezit. Zitten er zelfs nog 2 in seal omdat ik die andere spellen al zo leuk vind. Wissel nu voornamelijk af tussen Fifa 15 en Destiny.
Eerste spel wat ik gespeeld had was TLOU en die is er niet uitgeweest tot ik hem uitgespeeld had.
Daarnaast moet ik nog TLOU, Wolfenstein, Watch Dogs, AC4 en Infamous uitspelen
Fak...
2 jaar voor 50 euries? Ik heb gezocht maar ik kom niet lager dan €46,99 voor 1 jaar ... misschien dat je met ons kan delen waar je deze aanbieding vandaan hebt?Audiowaste schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:57:
Vorige week 50 euro betaald voor 2 jaar online, dus even geen zorgen.
Vandaag nog even langs Gamemania gegaan en Shadow of Mordor gehaald.
Aangezien ik dit weekend een hall pass van mijn vriendin heb
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Dat is 1 van de redenen waarom ik games als Diablo 3 en Destiny niet echt speel. Vaak gaat het grinden in die games in de weg zitten voor mijn ervaringen binnen andere games.Bellerophon schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 08:52:
[...]
Ik heb dat dus met Diablo 3 en Destiny
Daarnaast moet ik nog TLOU, Wolfenstein, Watch Dogs, AC4 en Infamous uitspelen![]()
Fak...
Ik heb daar zelf geen moeite meexelfer schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:05:
[...]
Dat is 1 van de redenen waarom ik games als Diablo 3 en Destiny niet echt speel. Vaak gaat het grinden in die games in de weg zitten voor mijn ervaringen binnen andere games.
Een Tweakers Driveclub, dat is wel een goed idee. Heb even een spreadsheet aangemaakt waarin de gebruikersnamen staan. Is wat overzichtelijker.
https://docs.google.com/s...X5TwH50Q/edit?pli=1#gid=0
add me dan: mooyini
ik ben wel laat online pas ~23.00, ik ga vanavond eerst naar Ronald Goedemondt in Tilburg
nothing stops this train
Jep.
Andere opties waren;
Killzone , is te linear en saai
Tlou, 50 euro voor een HD remake. En dan nog niet eens grafisch mooi.
Knack, staat op mn lijstje voor ooit
First Light, zodra ik second son 100% heb.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ben benieuwd!
Verwijderd
Laat me weten of de game bevalt! Zit ook naar deze game te kijken om samen met mijn vrouw te doen. Weet alleen niet helemaal of dit nou een game is die zij ook leuk vind.striner schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:38:
Gisteravond 5 minuten voor sluitingstijd nog even gauw Lego Marvel Superheroes bij de Game Mania gesnatched voor 4 tientjes. Straks even samen met mijn vriendin op de bank uitproberen
Ben benieuwd!
Dat is wel erg bizar zeg. Ik vind niet dat Sony dit kan maken te meer omdat de kwaliteit van het netwerk nou niet helemaal geweldig is. Ik zie overigens West Europa er niet bij staan, dus maak me er niet zo zorgen om.The_Bird schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 06:48:
Verontrustende berichten over PSN en het feit dat ze 'random' prijdverhogingen doorvoeren:
http://ps4daily.com/2014/10/ps-plus-price-increase/
Dus in bepaalde landen krijg je slechts 24 uur van te voren te horen dat de prijs omhoog gaat en die gaat dan gelijk met meer dan 50% (!) omhoog. Slechte praktijken van Sony. Tuurlijk nu is het ver-van-je-bed maar dat ze zomaar iets doen is wel heel lomp. Nu geldt het nog niet voor Amerika en Europa maar dit icm de regelmatige downtime maakt het niet veel aantrekkelijker.
PSN ID Binloading_nl
Ik vind het een geweldige game, heb hem dan ook platinum gehaald. En je kunt nog altijd dingen doen nadat je hem op 100% hebt gehaald.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:46:
[...]
Laat me weten of de game bevalt! Zit ook naar deze game te kijken om samen met mijn vrouw te doen. Weet alleen niet helemaal of dit nou een game is die zij ook leuk vind.
Zijn die games op de PS4 echt zo goed? Ik kan zo'n setting echt niet serieus nemen.
Ik denk dat het hier meer om de gameplay en "casual-ness" gaat. Gewoon even lekker op de bank leuk samen een spelletje spelen in plaats van een AAA game die je helemaal meesleurt. De prijs is er ook naar (40 euro)bram1984 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:14:
Niet denigrerend bedoeld, maar kan iemand mij uitleggen waarom volwassen mensen het leuk vinden een computerspel te spelen met Lego poppetjes? Ik heb die Batman op de Vita, maar na 5 minuten dacht ik echt; WTF zit ik te spelen?
Zijn die games op de PS4 echt zo goed? Ik kan zo'n setting echt niet serieus nemen.
Deze spellen zijn ook niet al te serieus, waardoor je ze makkelijker met een dame samen kan spelen
Zo bedoel ik het niet. Zombies zijn geen speelgoed voor kinderen. Waarom moeten het Lego poppetjes zijn? Lego is om IRL mee te bouwen, waarom dat in een game stoppen? Ik begrijp de functionaliteit niet. Wat voegen bouwblokken en poppetjes met een geel punthoofd verder toe aan een game? Lijkt puur om de naam te gaan, is het enige wat ik me kan bedenken.lanerios schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:17:
Even serieus te nemen als Zombie invasion X of Russian invasion Y. Iedereen prefereert gewoon een andere setting. Ik heb precies hetzelfde met zombie games als wat jij met Lego hebt.
@Hierboven; ja Diablo speel ik ook met mijn vriendin. ;p
Maar zij houdt inderdaad ook van die casual beuk hoor, dus in dat opzicht begrijpelijk.
[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 03-10-2014 10:29 ]
Omdat het leuk is?bram1984 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:25:
[...]
Zo bedoel ik het niet. Zombies zijn geen speelgoed voor kinderen. Waarom moeten het Lego poppetjes zijn? Lego is om IRL mee te bouwen, waarom dat in een game stoppen? Ik begrijp de functionaliteit niet. Wat voegen bouwblokken en poppetjes met een geel punthoofd verder toe aan een game? Lijkt puur om de naam te gaan, is het enige wat ik me kan bedenken.
En waarom moet een dergelijk iets in een game functioneel zijn?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7fPa4-CogiM#t=112]
[ Voor 31% gewijzigd door shoombak op 03-10-2014 10:31 ]
Het is een leuke puzzelgame met een aardige verhaallijn in het geval van Marvel Superheroes, daarnaast is het tof om met de verschillende helden te kunnen spelen. Te freeroamen en met je vriendin/neefjes een lekker casual spelletje te spelen.bram1984 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:25:
[...]
Zo bedoel ik het niet. Zombies zijn geen speelgoed voor kinderen. Waarom moeten het Lego poppetjes zijn? Lego is om IRL mee te bouwen, waarom dat in een game stoppen? Ik begrijp de functionaliteit niet. Wat voegen bouwblokken en poppetjes met een geel punthoofd verder toe aan een game? Lijkt puur om de naam te gaan, is het enige wat ik me kan bedenken.
Het zal wel hoogstwaarschijnlijk de enigste lego game zijn die ik aanschaf.
Dus exact dezelfde game met normale cartooneske poppetjes is ineens niet leuk meer?Bellerophon schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:27:
[...]
Omdat het leuk is?
En waarom moet een dergelijk iets in een game functioneel zijn?
Waarom zou je het er anders in stoppen? Plants vs. Zombies begrijp ik. Daar hebben de planten een functie en een bedoeling.
Ik begrijp gewoon de keuze voor Lego niet helemaal.
Verwijderd
Ligt eraan wat je gewend bent denk ik dan. Zelf had ik toch wel een 'wow' ervaring toen ik Destiny en AC Black Flag voor het eerst speelde. En dat zijn nog geen eens de meest heftige grafische titels. Mijn huidige PC begint nu achter te lopen (grafka van 3 jaar oud, model is 4 jaar 560-TI) waardoor games op mijn PS4 er nu beter uit zien dan op de PC. Dus tsja..de ervaring is voor iedereen weer anders. The Order 1886 ziet er wel -heel- erg goed uit trouwens.giantgiantus schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 07:53:
[...]
Nee, hoeft zeker niet (al speel ik multiplaytform denk ik liever op de concurrent). Ik vind het gewoon jammer dat er voor mij nog niet echt een nextgen ervaring beschikbaar is op de ps4. En als ik dan kijk naar driveclub zie ik een racer die er mooi uitziet maar verder geen extra stap lijkt te zetten.
Heb zelf ook naar de XBONE gekeken toen ik besloten had een Console aan te schaffen maar dat ding is belachelijk groot en log op mijn computerdesk. Daarnaast worden 95% van de exclusives later geport naar de PC. Die speel ik dan wel weer over een jaar of twee als ik een nieuwe grafka in de PC stop.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2014 10:39 ]
wanneer vind je iets nextgen?giantgiantus schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 07:53:
[...]
Nee, hoeft zeker niet (al speel ik multiplaytform denk ik liever op de concurrent). Ik vind het gewoon jammer dat er voor mij nog niet echt een nextgen ervaring beschikbaar is op de ps4. En als ik dan kijk naar driveclub zie ik een racer die er mooi uitziet maar verder geen extra stap lijkt te zetten.
nothing stops this train
Verwijderd
Dat wordt toch niet gezegd.bram1984 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:32:
[...]
Dus exact dezelfde game met normale cartooneske poppetjes is ineens niet leuk meer?
Met lego kun je alles makenWaarom zou je het er anders in stoppen? Plants vs. Zombies begrijp ik. Daar hebben de planten een functie en een bedoeling.
Je kan gewoon perfect een parodie universum creëren m.b.v. lego.
Omdat de Lego-games al een lange geschiedenis hebben... Omdat de Lego-games in het algemeenhet originele verhaal vertellen (Star Wars, Batman, Indiana Jones etc.) maar dan met veel meer humor. Een humor die vaak gericht is op oudere gamers dan op kinderen.bram1984 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:32:
[...]
Dus exact dezelfde game met normale cartooneske poppetjes is ineens niet leuk meer?
Waarom zou je het er anders in stoppen? Plants vs. Zombies begrijp ik. Daar hebben de planten een functie en een bedoeling.
Het is trouwens erg kort door de bocht om te zeggen dat Lego voor kinderen is. Dat jij Lego voor kinderen is weer een ander verhaal.
Omdat je dingen moet bouwen, daarom Lego.bram1984 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:32:
[...]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
[ Voor 12% gewijzigd door Davith78 op 03-10-2014 10:51 ]
een voorbeeld zijn wat mij betreft de driveavatars van Forza 5. Het gebruik van clouddata veranderd de rijbeleving. Een ander voorbeeld wat mij betreft is bf4. Het was voorheen niet mogelijk om op zon grote schaal met zoveel spelers op een console te spelen.
Een iets mooiere racegame of een iets mooiere third person shooter doen het niet voor mij na meer dan 25 jaar gamen.
Ik heb het ook ingevuld. Zag trouwens dat je max 6 personen in een club kan hebben.power_user schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:30:
Qoute van Poulske in DC - topic:
Een Tweakers Driveclub, dat is wel een goed idee. Heb even een spreadsheet aangemaakt waarin de gebruikersnamen staan. Is wat overzichtelijker.
https://docs.google.com/s...X5TwH50Q/edit?pli=1#gid=0
YouTube: How Driveclub Is Utilising The Social Power Of Next Gen
Niet mee eens, de Lego games zijn al zo lang succesvol, dat ze echt hun eigen product zijn geworden, in plaats van een soort reclame voor Lego als speelgoed.Davith78 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:50:
Het is wel een beetje PS4 offtopic nuMaar ik denk dat het gewoon reclame is voor Lego, niets meer en niets minder. Als Lego poppetjes in een game al een functie hebben dan is het voor het genereren van meer naamsbekendheid. Of gebruik maken van die naamsbekendheid om geld te verdienen.
En alsof Lego überhaupt nog meer naamsbekendheid nodig heeft? Men koopt die games vooral omdat ze zich bewezen hebben als leuke games, niet omdat ze zo graag met Lego spelen in de echte wereld (hoewel ik wel nog steeds heel graag met echte Lego speel
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Je hebt wel een punt. Btw ik heb me ook altijd kostelijk vermaakt met Lego, superspeelgoed. Maar zoals ik al zei, dit is allemaal een beetje offtopicSvenderson schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:05:
[...]
Niet mee eens, de Lego games zijn al zo lang succesvol, dat ze echt hun eigen product zijn geworden, in plaats van een soort reclame voor Lego als speelgoed.
En alsof Lego überhaupt nog meer naamsbekendheid nodig heeft? Men koopt die games vooral omdat ze zich bewezen hebben als leuke games, niet omdat ze zo graag met Lego spelen in de echte wereld (hoewel ik wel nog steeds heel graag met echte Lego speel)
Verwijderd
Ik snap dan niet dat je meer spelers wel next gen vindt, maar betere graphics niet. BF4 is ook gewoon meer van hetzelfde maar dan met meer spelers. Dat noem ik niet vernieuwend. Ja het biedt een andere ervaring maar mooiere graphics in een race game bieden dat ook.giantgiantus schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:50:
[...]
een voorbeeld zijn wat mij betreft de driveavatars van Forza 5. Het gebruik van clouddata veranderd de rijbeleving. Een ander voorbeeld wat mij betreft is bf4. Het was voorheen niet mogelijk om op zon grote schaal met zoveel spelers op een console te spelen. Het is voor het autorace genre natuurlijk sowieso erg lastig om nu nog wat nieuws te verzinnen omdat de basis toch altijd het zelfde zal blijven.
Een iets mooiere racegame of een iets mooiere third person shooter doen het niet voor mij na meer dan 25 jaar gamen.
Als je 25 jaar gamed moet je toch wel weten dat de komst van een nieuwe generatie consoles niet betekend dat de gameplay van de ene op de andere dag varanderd. Developers hebben de tijd nodig om goede ideeën te bedenken wat ze met de nieuwe power kunnen doen.
Het nemesis systeem in Shadow of Mordor is trouwens wel een mooi nieuw gameplay principe. Niet mogelijk op de last gen consoles. Dus wat dat betreft mag je het next gen noemen. Ik ben er ook vrij zeker van dat we het nemesis systeem in veel open wereld games terug gaan zien deze generatie.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2014 11:25 ]
Zoals jullie misschien in het artikel hebben kunnen lezen, liggen de prijzen voor PS+ daar lager dan hier in EU en VS. Ze worden nu wat meer gelijk getrokken.Brutal1ty schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:19:
Als PS+ echt zo duur word is dat een klap in het gezicht van fans vind ik. Geoof mij maar dat mensen dan al snel gaan brullen, ''maar XBL!''.
Ik maak me dan ook niet echt veel zorgen dat hier de prijs ook meteen omhoog gaat.
De game is toch ook gewoon voor de xbox 360 en ps3 uitgekomen of is daar het nemesis systeem geschrapt?Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:15:
[...]
Het nemesis systeem in Shadow of Mordor is trouwens wel een mooi nieuw gameplay principe. Niet mogelijk op de last gen consoles. Dus wat dat betreft mag je het next gen noemen. Ik ben er ook vrij zeker van dat we het nemesis systeem in veel open wereld games terug gaan zien deze generatie.
Goed voorbeeld van wat ik bedoel inderdaad.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:15:
[...]
Het nemesis systeem in Shadow of Mordor is trouwens wel een mooi nieuw gameplay principe. Niet mogelijk op de last gen consoles. Dus wat dat betreft mag je het next gen noemen. Ik ben er ook zeker van dat we het nemesis systeem in veel open wereld games terug gaan zien deze generatie.
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link