Verwijderd

Iemand anders die helemaal hyped is met de komst van Middle Earth: Shadow of Mordor?????
Ik kan echt niet meer wachten. :D

Ik zie video's voorbijkomen met gameplay op de computer en dat ziet er echt prachtig uit.

Krijg hem op release geleverd voor de PS4 :D Maar 51 euro'tjes!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-12 22:02
Ik zit ook met het tijd-dilemma :(
Nu bezig met Oddworld: New n Tasty, en ik ken mezelf: ik vind de game pas uitgespeeld als ik 100% van de Mudokons heb gered, dus gegarandeerd dat er nog een kleine herhaalslag overheen gaat :P
Watch_Dogs nog steeds niet uitgespeeld, maar ben wel beetje uitgekeken op die game. Eens overleggen met de vriendin of die hem kan missen en zo ja, dan gaatie naar game mania, kunnen we daar een leuke co-op game voor kopen (lego marvel superheroes of diablo of iets dergelijks)
We spelen ook wel eens Trine 2 samen.
Daarnaast heb ik ook mijn oog liggen of the last of us en shadows of mordor, maar ik denk dat ik even ga wachten met die kopen totdat ik een andere game heb uitgespeeld :P (moeilijk!)

Ohja, daarnaast wil ik ook nog wel eens een potje Hearthstone op de PC spelen, en heb pas een game PC in elkaar gezet, dus daar gaat ook alweer tijd in zitten :P

[ Voor 10% gewijzigd door striner op 01-10-2014 16:12 ]

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:51:
Mm eindhoven willen ze me nog niet shadow of mordor verkopen helaas.
Vreemd. MM Nieuwegein en Apeldoorn verkopen al (€59,99). Nedgame en Gamemania ook. Meerdere kleinere webshops versturen ook al en de pc (steam) versie is wereldwijd sinds gisteren al te spelen.

Asus N551JK-CN157H

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:07:
Iemand anders die helemaal hyped is met de komst van Middle Earth: Shadow of Mordor?????
Ik kan echt niet meer wachten. :D

Ik zie video's voorbijkomen met gameplay op de computer en dat ziet er echt prachtig uit.

Krijg hem op release geleverd voor de PS4 :D Maar 51 euro'tjes!
Hij ligt vandaag bij me op de mat als het goed is. idd voor die prijs :)

Zin in die game!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

PredNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:16:
[...]

Vreemd. MM Nieuwegein en Apeldoorn verkopen al (€59,99). Nedgame en Gamemania ook. Meerdere kleinere webshops versturen ook al en de pc (steam) versie is wereldwijd sinds gisteren al te spelen.
Welke webshops versturen al?

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:19:
[...]

Hij ligt vandaag bij me op de mat als het goed is. idd voor die prijs :)

Zin in die game!
Oei, waar heb jij hem besteld, misschien dat ie bij mij ook binnenkomt :D
Kan echt niet langer wachten. Dit is/wordt echt een van de betere games van het jaar. :*)

Verwijderd

Heel simpel met die game.. Geen logitech = geen geld naar mensen van sony...
Theo27 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:44:
Nog een week wachten en dan is het eindelijk zo ver: Driveclubligt in de winkels! Maar voor het zo ver is, is het natuurlijk wel handig om te weten welke stuurtjes er compatible zijn met de game. Daarom heeft Sony ook een lijst(je) vrijgegeven waarop we de compatible sturen tot nu toe vinden.

Thrustmaster T80
Thrustmaster T300RS
Thurstmaster T500*
+others TBC from Evo

Bron : http://www.playstationbre...patible-stuurtjes-bekend/

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-12 14:53
Over die stuurtjes he....

Ik zit altijd op een plek zonder "buro" zeg maar. Zover ik weet maak je die stuurtjes altijd vast aan een tafel ofzo (of ik loop extreem achter, kan ook....). Is er een optie/truukje/iets om toch met een stuurtje te kunnen spelen, zonder buro/tafel?

PSN: Maichel

• PredNL

PredNL

Help!

bram1984 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:24:
[...]

Welke webshops versturen al?
Yourgamezone bijvoorbeeld verstuurde al en Gamedumper. Maar beide al geen voorraad meer dus wachten op 2e levering

Asus N551JK-CN157H

Verwijderd

PredNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:37:
[...]

Yourgamezone bijvoorbeeld verstuurde al en Gamedumper. Maar beide al geen voorraad meer dus wachten op 2e levering
Mag hopen dat Gamedumper de mijne heeft geleverd dan, anders gaan we even aan de bel trekken. :o

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-12 13:26
PredNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:16:
[...]

MM Venlo verkoopt hem ook nog niet, kom er net vandaan. :(

• PredNL

PredNL

Help!

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:41:
[...]

Mag hopen dat Gamedumper de mijne heeft geleverd dan, anders gaan we even aan de bel trekken. :o
"Niet bij Gamedumper bestellen mensen, die krijgen niet genoeg aangeleverd heb ik net bij mail te horen gekregen.
Pas 13 oktober weer, 10 dagen na de officiële release" (reactie forum xboxworld)

Asus N551JK-CN157H

PredNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:37:
[...]

Hoe weet je dat gamedumper geen voorraad meer heeft dan? Op de site zie ik niets staan.
Sherlock Holmes komt deze week ook uit. Maar ik kan nog geen review vinden. Slecht teken?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• M_to_P
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-12 22:59
PredNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:08:
[...]

"Niet bij Gamedumper bestellen mensen, die krijgen niet genoeg aangeleverd heb ik net bij mail te horen gekregen.
Pas 13 oktober weer, 10 dagen na de officiële release" (reactie forum xboxworld)
Hoop dat dit niet waar is dan... deze week de SE besteld daar...

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:25
Op 19 september mijn PS4 ter reparatie opgestuurd naar Sony. Vandaag, 01-10, weer in ontvangst mogen nemen, maar ik vrees dat hij weer terug mag naar het reparatiecentrum.

Waarom? Nou, zo verliet mijn PS de deur:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0J4RwELojUl059k0h73OJoVV/medium.jpg

En zo heb ik hem weer mogen ontvangen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/afCPYrEkW1lHAxYGVCHXHyR1/medium.jpg

Inclusief nieuwe onderdelen en twee flinke krassen op het pianolak-gedeelte! :(

Nu in de wacht bij Sony PlayStation - wat, zoals gewoonlijk, weer ontzettend lang duurt!
/me Yonix is pissed!

Update: Inmiddels sta ik al zo'n 14 minuten in de wacht ...

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 01-10-2014 17:46 ]

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:16
Yonix schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:39:
Op 19 september mijn PS4 ter reparatie opgestuurd naar Sony. Vandaag, 01-10, weer in ontvangst mogen nemen, maar ik vrees dat hij weer terug mag naar het reparatiecentrum.

[afbeelding]

[afbeelding]

Nu in de wacht bij Sony PlayStation - wat, zoals gewoonlijk, weer ontzettend lang duurt!
/me Yonix is pissed!
Zo, dat is slecht. Zou ook flink pissed zijn! :(

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:53
Yonix schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:39:

[afbeelding]

[afbeelding]

/me Yonix is pissed!
schandalig sony!!!!! :(

wat was er eigenlijk mee dat je de ps4 ter reparatie stuurde?

• Yonix
joey82 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:46:
[...]

schandalig sony!!!!! :(

wat was er eigenlijk mee dat je de ps4 ter reparatie stuurde?
De ventilator was stuk.

Nu hopen dat ik voor vanavond nog een medewerker krijg te spreken, want ik sta al enige tijd in de wacht. Mijn toestel ligt naast me met dat vervelende wachtmuziekje op speaker. :(

• joey82
Yonix schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:48:
[...]

De ventilator was stuk.

Nu hopen dat ik voor vanavond nog een medewerker krijg te spreken, want ik sta al enige tijd in de wacht. Mijn toestel ligt naast me met dat vervelende wachtmuziekje op speaker. :(
ze kunnen je natuurlijk ook een nieuwe glanzende kap geven aangezien hij er af kan :) dan kun je je ps4 houden :) hij is wel goed gefixed neem ik aan?

hoelang had je de ps4 voor hij kapot ging?

• Yonix
joey82 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:50:
[...]

ze kunnen je natuurlijk ook een nieuwe glanzende kap geven aangezien hij er af kan :) dan kun je je ps4 houden :) hij is wel goed gefixed neem ik aan?

hoelang had je de ps4 voor hij kapot ging?
Vanaf de eerste dag, 29-11-2013. Heb de PS4 nog niet getest, want ik wil dit eerst oplossen.

Verwijderd

Drive together, win together. DRIVECLUB arrives on PS4 on 10th October! Find out more and pre-order now

http://driveclub.eu.playstation.com/en_GB/buy

Ik dacht dat het spel de 8ste uitkwam?

• joey82
Yonix schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:50:
[...]

Vanaf de eerste dag, 29-11-2013. Heb de PS4 nog niet getest, want ik wil dit eerst oplossen.
mja wel een beetje onvoorzichtig van sony........ik zou ook boos zijn..

hopelijk word het correct opgelost :)

• Yonix
En inmiddels al zo'n 25 min. in de wacht bij Sony PlayStation NL. Prima! :)
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:52:
Drive together, win together. DRIVECLUB arrives on PS4 on 10th October! Find out more and pre-order now

Ik ook. Misschien de plus versie de 8ste en de retail de 10e?

• eggman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 00:21
Nieuw PS Plus games zijn bekend: http://blog.eu.playstation.com/2014/10/01/playstation-plus-october-driveclub-spelunky-dust-elysian-tale/

Naast DRIVECLUB kan je Spelunky en Dust: An Elysian Tale downloaden.

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-12 15:16
Maichel schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:36:
Over die stuurtjes he....

Ik zit altijd op een plek zonder "buro" zeg maar. Zover ik weet maak je die stuurtjes altijd vast aan een tafel ofzo (of ik loop extreem achter, kan ook....). Is er een optie/truukje/iets om toch met een stuurtje te kunnen spelen, zonder buro/tafel?
Wheelstand pro bijvoorbeeld. Werkt verrassend goed.

Vincere Per Belli

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb ook een Wheelstandpro, werkt perfect! :)

PSN id: NL_SToRM

PredNL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:08:
[...]

Hier overheen gelezen. Das niet best. Zij zijn momenteel de goedkoopste.

Ik heb Gameshop Twente net een mail gestuurd met de vraag of zij nog wel kunnen leveren. Die zitten op € 52,-.

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-12 12:48
Iemand een idee of die Sony Wireless Gold headset nog gemaakt wordt? Het lijstje met webshops die hem verkopen wordt steeds korter en de shops die er nog in staan hebben hem niet meer op voorraad. Zou er een opvolger komen misschien?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:58

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Heb net een stapel berichten van vanmiddag naar de Trashcan verplaatst. Hoewel het misschien reuze interessant is om te weten hoe mensen aan het geld komen om spellen te komen is het hopeloos off-topic. Als daarbij ook nog gespeculeerd word over mogelijk illegale zaken is het al helemaal niet meer gewenst.

Let's talk PS4 :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

LuckyLuQ schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:16:
Iemand een idee of die Sony Wireless Gold headset nog gemaakt wordt? Het lijstje met webshops die hem verkopen wordt steeds korter en de shops die er nog in staan hebben hem niet meer op voorraad. Zou er een opvolger komen misschien?
Via Amazon UK kun je hem nog wel bestellen, 7 op voorraad via Hughes: http://www.amazon.co.uk/S...ony+gold+wireless+headset

Maar inderdaad in NL lijkt ie overal levertijden van meerdere weken te hebben.
One More Level heeft Shadow Of Mordor ruim op voorraad en vandaag de eerste exemplaren al verzonden. Met verzending en betaling via iDeal komt 'ie daar op ongeveer 55 euro.

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hebben jullie ervaring met Xbox One thumbsticks als vervanging van de PS4 thumbsticks? Ik kom zelf van een Xbox 360 en merk dat mijn duim telkens van de thumbstick glijdt met Fifa 15.

Ik overweeg daarom om dit uit te proberen: http://www.marktplaats.nl...cd&previousPage=mympBuyer

Jullie ervaring daarmee en zo ja, waar hebben jullie die thumbsticks gekocht? Begreep van deze verkoper in ieder geval dat dit third party sticks zijn, niet van microsoft origineel.

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:52
vanardenne schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:11:
Hebben jullie ervaring met Xbox One thumbsticks als vervanging van de PS4 thumbsticks? Ik kom zelf van een Xbox 360 en merk dat mijn duim telkens van de thumbstick glijdt met Fifa 15.

Ik overweeg daarom om dit uit te proberen: http://www.marktplaats.nl...cd&previousPage=mympBuyer

Jullie ervaring daarmee en zo ja, waar hebben jullie die thumbsticks gekocht? Begreep van deze verkoper in ieder geval dat dit third party sticks zijn, niet van microsoft origineel.
Op die foto lijkt 't nogal scheef erin te zitten..

• RandOo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-12 15:59
Ik heb mijn thumbsticks vervangen voor Alu versies.

http://m.ebay.co.uk/itm?itemId=141300255278

Ze bevallen mij goed, structuur is wel hard 😁 maar dat kuiltje is wel heerlijks spelen.
Het vervangen is niet moeilijk zijn mooie tutorials voor bijv. Ifixit.

Verwijderd

Weet iemand van jullie of je bij de sony gold headset de spraak harder kunt instellen. Vanavond fifa gedaan en kon de andere kant haast niet verstaan.
Zet ik de headset op alleen chat audio staat hij super hard en zet ik hem op alle audio valt de spraak dus weg....

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:51
vanardenne schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:11:

Ja ik, en Donstil als ik het goed heb. Sticks van EBay, werkt goed.

Haters everywhere but I don’t really care

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
matthijst schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:45:
[...]

Ja ik, en Donstil als ik het goed heb. Sticks van EBay, werkt goed.
Top, Thanks! heb die MP sticks besteld.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:51

On_E

Housemusic

Shadow of Mordor _O_

GOTY!

Voorlopig dan.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Hoe zit het met de mensen die een beta invite voor The Crew hebben gehad?
Te druk met spelen om ons even te vertellen hoe het is op de PS4? :)

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-12 13:45

Jer0entjeh88

display: grid;

Is er nog helemaal geen topic voor Driveclub? Is er zo weinig animo voor deze game? Ben zelf toch wel enthousiast over deze game!

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-12 13:26
Jer0entjeh88 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:03:
Is er nog helemaal geen topic voor Driveclub? Is er zo weinig animo voor deze game? Ben zelf toch wel enthousiast over deze game!
Zag ik net ook al. Heb hem net zelf vooruit besteld.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:34
Gisteren een maatje over de vloer toen we in de PS store gingen kijken.
Zagen we Driveclub pre-order staan (upgrade naar volledige game) voor 39,99.
Ik weet nog dat hier veel commotie over was (onder andere hier) maar wij vinden het voor een complete game niet veel geld. We hadden 50 normaler gevonden eigenlijk...
Ik kan niet wachten :D

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 02-10-2014 10:12 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Meer mensen die bij GameDumper hebben besteld?
Hoe gaat het daar normaal in zijn werk? Krijg je een e-mail als je pre-order is verzonden?

Ik heb hem gepre-ordered, toen hij op release geleverd zou worden.
Nu staat er 1-2 werkdagen voor levering.

Ik mag hopen dat ik hem "uiterlijk" vrijdag in huis heb, anders kunnen ze fluiten naar die centen.
Dan ga ik wel even langs de winkel en betaal ik maar wat meer.

• Maichel
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:20:
Hoe gaat het daar normaal in zijn werk? Krijg je een e-mail als je pre-order is verzonden?

Ik mag hopen dat ik hem "uiterlijk" vrijdag in huis heb, anders kunnen ze fluiten naar die centen.
Ik heb een paar dagen voor de levering geannuleerd bij Gamedumper...had er al geen goed gevoel bij :F

• Maichel
peeth schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:22:
[...]

Wheelstand pro bijvoorbeeld. Werkt verrassend goed.
Zie ze nu ja, cool! Thanks voor de tip!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53

Ik heb bij Gamedumper wel vaker games in pre order gehad en waren altijd netjes op release binnen. Laatste paar games daar niet besteld omdat anderen gewoon goedkoper waren..

Zelf altijd goede ervaringen gehad bij ze.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

Heb ik ook besteld, krijg je gewoon een mailtje van. De release is echter pas morgen dus ik verwacht dat ze hem vandaag op de post doen, dan zou je hem normaal gesproken morgen moeten hebben of PostNL moet weer lopen te klooien maar dat heeft GD niet in de hand.

Er staat nu trouwens ook "voor 16:00 besteld, morgen in huis".

PSN: LinQ-NL

Verwijderd

Odieus schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:57:
[...]

Heb ik ook besteld, krijg je gewoon een mailtje van. De release is echter pas morgen dus ik verwacht dat ze hem vandaag op de post doen, dan zou je hem normaal gesproken morgen moeten hebben of PostNL moet weer lopen te klooien maar dat heeft GD niet in de hand.

Ja precies, laten we het hopen.

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-12 22:42
Beste Tweaker mensjes :)

ik heb hier al wat zitten rond speuren en op internet ook maar kon het niet zo 123 vinden overal krijg ik andere antwoorden,

ik ben van plan een USA PSN account aan te maken om wat spelen voordelig te kopen nu heb ik net op het account waar ik altijd op speel (EU) een jaar playstation plus gekocht, als ik nu spellen koop en download via USA store kan ik deze dan zonder problemen spelen op mijn EU account (dus ook online) en ook gewoon trophies krijgen of moet ik dan ook playstation plus aanschaffen op mijn USA account.

alvast bedankt.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:51

On_E

Housemusic

dvdkiwi schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:11:
Ik weet nog dat hier veel commotie over was (onder andere hier) maar wij vinden het voor een complete game niet veel geld. We hadden 50 normaler gevonden eigenlijk...
Dat is 2 weken terug ofzo ineens online gekomen, ik vraag me alleen af of het alleen als pre-order geldt.

Want nu heb ik er nog even geen geld voor maar een week na de release wel, hopelijk is die upgrade dan nog steeds maar 39.99.
Inhumanous schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:08:

ik heb hier al wat zitten rond speuren en op internet ook maar kon het niet zo 123 vinden overal krijg ik andere antwoorden,

ik ben van plan een USA PSN account aan te maken om wat spelen voordelig te kopen nu heb ik net op het account waar ik altijd op speel (EU) een jaar playstation plus gekocht, als ik nu spellen koop en download via USA store kan ik deze dan zonder problemen spelen op mijn EU account (dus ook online) en ook gewoon trophies krijgen of moet ik dan ook playstation plus aanschaffen op mijn USA account.

alvast bedankt.
Zolang je bij je USA account je PS4 als primary aanvinkt kan dat ja.

[ Voor 35% gewijzigd door On_E op 02-10-2014 11:09 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:09
kowapanga schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:02:
Hoe zit het met de mensen die een beta invite voor The Crew hebben gehad?
Te druk met spelen om ons even te vertellen hoe het is op de PS4? :)
Moi :) Had al eerder reactie gegeven paar posts terug maar heb nu twee avonden even the crew gespeeld...verhaallijn is goed voor wat ik tot nu toe gezien heb, Je begint gelijk vol in de actie met een politieachtervolging off road :) Daarna gaat het even tandje lager en krijg je een soort "walkthrough" de functies van het spel.

De graphics laten hier en daar nog te wensen over maar daarvoor is het een beta maar het punt waardoor ik steeds ermee stop is toch wel de besturing van de auto's. De besturing is niet in balans en je merkt al wel verschil tussen de ene auto en de andere auto maar rijden doet het soms voor geen meter |:( Ik hoop tenminste dat dat in de komende dagen nog veranderd want als ze dat oplossen plus straks de grafische kant volledig klaar hebben is het voor mij wel een must have mede door het online gebeuren / samen moeten werken. (Hierbij is het wel handig om met vrienden te spelen, willekeurige spelers hebben niet altijd het fantsoen om het te halen maar rammen je liever 8)7 )

Ander pluspunt is de open wereld, Amerika is echt grotendeels nagebouwd en dat is goed te zien als je grote afstanden gaat afleggen

Zo even korte update ivm werk, kom later nog wel uitgebreid erop terug :P

[ Voor 3% gewijzigd door lubbertkramer op 02-10-2014 11:15 ]

• Yonix
PSN down? Ik krijg hier een NW-31201-7 melding.

• Luap82
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 15:03
Hier ook.. :(

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-12 17:00
antwoord is:

Ja!
Inhumanous schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:08:

alvast bedankt.

• striner
  • Laatst online: 07-12 22:02
Misschien een beetje een girly vraag, maar mijn vriendin wilt wel Just Dance 2015 spelen als die uitkomt eind deze maand, en ik wil dat op zich ook wel met haar meedoen, maar we zijn nog niet in het bezit van een PS camera. Komen hier misschien nog soort van packs (JD2015 + camera) voor uit? Of zal ik hoe dan ook doe camera los moeten kopen.
striner schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:31:
Misschien een beetje een girly vraag, maar mijn vriendin wilt wel Just Dance 2015 spelen als die uitkomt eind deze maand, en ik wil dat op zich ook wel met haar meedoen, maar we zijn nog niet in het bezit van een PS camera. Komen hier misschien nog soort van packs (JD2015 + camera) voor uit? Of zal ik hoe dan ook doe camera los moeten kopen.
Ik heb mijn glazen bol niet bij me, maar zal straks thuis even kijken. :)

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-12 12:35

TRK

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:52:

Inderdaad volgens mij komt die ook gewoon de 8e uit... Ik zal binnenkort eens een lijstje maken voor mensen die dit spel gaan kopen / hebben gepre-ordered. Weet niet uit hoeveel leden een club kan bestaan maar lijkt me wel leuk als we daaruit een club kunnen opbouwen.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
dvdkiwi schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:11:
Hmmm, ik had DriveClub gepre-ordered bij Bol.com voor € 46,99 (Hij staat nu voor € 64,99), maar € 39,99 is natuurlijk nog beter. Als Drive Club op PSN echt € 39,99 wordt, dan is de Retail alleen nog interessant voor mensen zonder PSN Plus (die dan vervolgens nog niet online kunnen).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Superkiwi
Precies.
Liever heb ik 'm ook gewoon op schijfje, maar dan moet ie wel voor 39,99 in de winkels te krijgen zijn :P

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Odieus schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:57:
[...]

Altijd prima ervaringen met Gamedumper, games op releasedatum binnen. Vorige week nog met Fifa15 gedaan en net Driveclub L.E. besteld. Prima site

PSN gamertag: H3nk13024

• Alvanosa
  • Laatst online: 22-09 18:48
striner schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:31:
Je zult de ps camera apart moeten aanschaffen, voor zover ik weet is er nog geen pack geweest van JD + camera.

PSN: Alvanosa

• R1kske
  • Laatst online: 24-09 15:36
PSN bij jullie ook down? Mijn internet verbinding is volgens mij prima maar ik kan niet connecten met de PSN server. De error die ik krijg zegt dat het waarschijnlijk de server is.

Steam: rh1991

Verwijderd

Rik91 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:17:
PSN bij jullie ook down? Mijn internet verbinding is volgens mij prima maar ik kan niet connecten met de PSN server. De error die ik krijg zegt dat het waarschijnlijk de server is.
Bij mij is het ook DOWN.

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-12 13:22
Hier ook :(

Al zegt de site om het te checken dat hij gewoon online is.

In ieder geval blij dat het niet aan mijn internet / ps4 ligt.

Verwijderd

PlayStation Network is wereldwijd offline.

PlayStation Network is wereldwijd offline. Er is geen onderhoud gepland aan het netwerk waarmee de PlayStation-consoles online kunnen.

Het is nog niet bekend waarom de service offline is. Sony Japan laat weten dat het op de hoogte is van het feit dat PSN niet bereikbaar is en dat het onderzoekt waarom dit komt.

Bron : http://www.gamer.nl/nieuw...ork-is-wereldwijd-offline

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-12 17:00
dvdkiwi schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:46:
Precies.
Liever heb ik 'm ook gewoon op schijfje, maar dan moet ie wel voor 39,99 in de winkels te krijgen zijn :P
ik heb het liefst alles digitaal maar aangezien de digitale versies vaak vele malen duurder zijn b en ik savonds net een dj! :S

• Kol Nedra
  • Laatst online: 15:22
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:31:
PlayStation Network is wereldwijd offline.

PlayStation Network is wereldwijd offline. Er is geen onderhoud gepland aan het netwerk waarmee de PlayStation-consoles online kunnen.

Het is nog niet bekend waarom de service offline is. Sony Japan laat weten dat het op de hoogte is van het feit dat PSN niet bereikbaar is en dat het onderzoekt waarom dit komt.

Bron : http://www.gamer.nl/nieuw...ork-is-wereldwijd-offline
Afbeeldingslocatie: http://i1-news.softpedia-static.com/images/fitted/340x180/Lizard-Squad-Hacker-Collective-Announces-Disbanding.jpg

nothing stops this train

• Superkiwi
Zij bevestigen niks, dus geen overhaaste conclusies trekken ;)

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:34
dvdkiwi schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:57:
Zij bevestigen niks, dus geen overhaaste conclusies trekken ;)
Omdat het twitter account misschien suspended is..

Verwijderd

Doet het weer!

• Superkiwi
Pure Chess toch maar gedownload voor 1,78 :P
Erg vermakelijke game :)
Gisteren een potje van meer dan een uur gehad, heerlijk!
Zelfs voor de onervaren speler erg toegankelijk; het barst van de tutorials.
Hier toevallig geen mensen die 'm ook hebben?

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:51
AtlAntA schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 12:26:
Mijn playstation plus is over een paar dagen afgelopen. Nog tips voor een goedkoop jaar abbo?
Nog wat gevonden?

Haters everywhere but I don’t really care

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 19:59
Heb daar ook wel eens voor gezocht, geloof niet dat het veel goedkoper wordt dan de normale winkelprijs. Helaas.
dvdkiwi schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:32:
Pure Chess toch maar gedownload voor 1,78 :P
Erg vermakelijke game :)
Gisteren een potje van meer dan een uur gehad, heerlijk!
Zelfs voor de onervaren speler erg toegankelijk; het barst van de tutorials.
Hier toevallig geen mensen die 'm ook hebben?
Als ik thuis kom ga ik 'm gelijk downloaden. Zit al een jaar te wachten op een big budget AAA next gen chess titel die op 1080p en 60fps loopt.
Op dat moment stond op budgetgaming 1 die wel een hele euro goedkoper was dan de reguliere prijs dus toen maar gewoon via de psn store gedaan.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:42
Zijn er trouwens meer mensen die hun poorten hebben opengegooid voor de PS4. Ik ben er nu mee aan het stoeien. Op mijn 360 heb ik me er nooit in verdiept, maar ik heb bij Fifa te veel lag dat ik het toch eens wil proberen.
Ergens vind ik het toch vreemd dat je hier als consument bezig moet houden, het lijkt me dat een leek hier nooit gaat uitkomen.

PSN ID Binloading_nl

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-12 12:35

TRK

steefje schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:12:
Zijn er trouwens meer mensen die hun poorten hebben opengegooid voor de PS4. Ik ben er nu mee aan het stoeien. Op mijn 360 heb ik me er nooit in verdiept, maar ik heb bij Fifa te veel lag dat ik het toch eens wil proberen.
Ergens vind ik het toch vreemd dat je hier als consument bezig moet houden, het lijkt me dat een leek hier nooit gaat uitkomen.
Gewoon je PS4 een statische IP geven en in DMZ gooien. Je kan ook eventueel wat poorten opengooien weet niet exact welke maar daar heb je wat tutorials voor op google.

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:27

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Is er al bekend wat er gefixed gaat worden dan? Ik heb nog wel eens last van haperend geluid als ik de koptelefoon op de controller aansluit, ben benieuwd of dat een bekend issue is.

• Maichel
Davith78 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:36:
[...]

Is er al bekend wat er gefixed gaat worden dan? Ik heb nog wel eens last van haperend geluid als ik de koptelefoon op de controller aansluit, ben benieuwd of dat een bekend issue is.
Fixes niet, wel lots of nieuwe functies. 2.0 is echter al begin Augustus aangekondigd dus werd eens tijd....

http://www.pu.nl/artikele...e-update-20-aangekondigd/

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Maichel schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:37:
[...]

Fixes niet, wel lots of nieuwe functies. 2.0 is echter al begin Augustus aangekondigd dus werd eens tijd....

http://www.pu.nl/artikele...e-update-20-aangekondigd/
Oke, thnx voor de link :)

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-12 09:51
Vanavond mn PS4 maar eens open schroeven en een grotere HDD er in plaatsen, gisteren shadow of mordor gekocht in de US Store maar die past dus niet meer. hoop dat ze ooit nog eens met een Externe HDD oplossing komen zoals bij de X1.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:14
Ziet er niet echt uit als een account van Sony?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Kol Nedra
gebruik je alle 500gb dan? als ik een game niet meer speel gooi ik hem eraf, opnieuw installeren kost toch maar 5 minuten. op mijn ps4 staan 2 games op en 4 indiegames, meer tegelijkertijd hoeft niet.

nothing stops this train

Ik heb alles er nog op staan, en kreeg bij de The Crew beta de melding dat ik eerst wat moest verwijderen ;)
Gaat dus vrij snel hoor met die 500gb...

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:35
November is alweer aanstaande en dat betekent dat we ook de PSN plus abonnementen moeten verlengen a €50 ... hopelijk komen er nog wat scherpe aanbiedingen want €50 voor het netwerk van Sony is te duur betaald gezien de hoeveelheid storingen/onderhoud. Vorig jaar had je bij bol nog een aantrekkelijke deal voor €35, nu nog niks gezien iig.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Kol Nedra schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:57:
gebruik je alle 500gb dan? als ik een game niet meer speel gooi ik hem eraf, opnieuw installeren kost toch maar 5 minuten. op mijn ps4 staan 2 games op en 4 indiegames, meer tegelijkertijd hoeft niet.
5 Minuten? Inclusief downloaden?

• Kol Nedra
renzo4000 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:00:
November is alweer aanstaande en dat betekent dat we ook de PSN plus abonnementen moeten verlengen a €50 ... hopelijk komen er nog wat scherpe aanbiedingen want €50 voor het netwerk van Sony is te duur betaald gezien de hoeveelheid storingen/onderhoud. Vorig jaar had je bij bol nog een aantrekkelijke deal voor €35, nu nog niks gezien iig.
die aanbieding was bij Saturn ook, ik had er toen maar gelijk voor 2 jaar gekocht :)
volgende keer als er weer zo'n aanbieding komt dan schaf ik denk direct 3 jaar aan.

nothing stops this train

• Kol Nedra
bram1984 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:01:
[...]

5 Minuten? Inclusief downloaden?
patches zijn meestal niet erg groot, maar binnen de 10 minuten lukt het zeker

nothing stops this train

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-12 09:51
Kol Nedra schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:57:
Ik koop steeds meer digitaal en volledig installeren duurt dan niet maar 5 minuten ;)

• Kol Nedra
oh ja digitaal.... ja oke dan niet nee. hoe lang duurt het dan?

nothing stops this train

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Kol Nedra schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:01:
[...]

die aanbieding was bij Saturn ook, ik had er toen maar gelijk voor 2 jaar gekocht :)
volgende keer als er weer zo'n aanbieding komt dan schaf ik denk direct 3 jaar aan.
Ik heb vorig jaar 3 jaar PSN Plus voor € 100,00 gekocht, voorlopig geen zorgen om online te gamen. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 02-10-2014 15:33 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Kol Nedra schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:04:
oh ja digitaal.... ja oke dan niet nee. hoe lang duurt het dan?
Zelfs als je een goede verbinding hebt dan duurt het bij een full size game minimaal een uur.

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-12 13:25
Vorige week 50 euro betaald voor 2 jaar online, dus even geen zorgen.
Vandaag nog even langs Gamemania gegaan en Shadow of Mordor gehaald.
Aangezien ik dit weekend een hall pass van mijn vriendin heb :*)
Audiowaste schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:57:
Vorige week 50 euro betaald voor 2 jaar online, dus even geen zorgen.
Vandaag nog even langs Gamemania gegaan en Shadow of Mordor gehaald.
Aangezien ik dit weekend een hall pass van mijn vriendin heb :*)
Je hebt een hall pass en je gaat gamen??

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
offtopic

[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 02-10-2014 16:58 ]

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

offtopic

[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 02-10-2014 16:59 ]

PSN: LinQ-NL

Pagina: 1 ... 33 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link