Theo27 schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:00:
PES 2015 runs at 1080p/60FPS on #PS4; 720p/60FPS on #XboxOne volgens Tidux. :*) Na bijna een jaar lukt het microsoft nog (steeds) niet. Zo blij dat ik de overstap heb gemaakt. #zinkend schip??
Project cars een soortgelijk verhaal. Kan alleen de bron niet meer vinden.

Edit : gevonden http://www.psx-sense.nl/1...-60-fps-op-playstation-4/

[ Voor 12% gewijzigd door AtlAntA op 28-09-2014 20:17 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-12 17:50

MeNTaL_TO

The future is not set

PES 2015 runs at 1080p/60FPS on #PS4; 720p/60FPS on #XboxOne volgens Tidux. Na bijna een jaar lukt het microsoft nog (steeds) niet. Zo blij dat ik de overstap heb gemaakt. #zinkend schip??
De vraag is, zie je dat ook echt?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

PES 2015 runs at 1080p/60FPS on #PS4; 720p/60FPS on #XboxOne volgens Tidux. Na bijna een jaar lukt het microsoft nog (steeds) niet. Zo blij dat ik de overstap heb gemaakt. #zinkend schip??
Denk dat in dit geval wel de luiheid van Konami is, Dev time zal wel voornamelijk naar de PS versies gaan want de Xbox versies verkopen vooral in Azie toch voor geen meter(iirc zelfs geen 360 versie van het spel in Japan)

Dit is wel weer een Fox engine spel, hoop voor de Xbox bezitters dat MGS: V wel in een hogere resolutie zal draaien al liep Ground Zeroes ook op 720P
MeNTaL_TO schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:17:
[...]

De vraag is, zie je dat ook echt?
Ja :>

[ Voor 9% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 28-09-2014 20:26 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:42
1080 vs 720 zie je wel ja.
Het verschil 60fps vs 30fps zie ik persoonlijk nauwlijks.

21 november al Project Cars :D
Dat is al snel.
Hopelijk komt er een demootje ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 28-09-2014 22:08 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
dvdkiwi schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:06:
1080 vs 720 zie je wel ja.
Het verschil 60fps vs 30fps zie ik persoonlijk nauwlijks.

21 november al Project Cars :D
Dat is al snel.
Hopelijk komt er een demootje ;)
Op zich heb ik hartstikke veel zin in Driveclub of Project Cars. Alleen lijkt het mij vrij zinloos om ze aan te schaffen. Je maakt waarschijnlijk geen schijn van kans tegen mensen met een stuurtje. En 300 euro voor een goed stuurwiel vind ik nou net wat teveel van het goede. (Lees: dat vind mijn vriendin _O- )

PSN: Oldzkoel

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-12 17:36
power_user schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:22:
[...]

Op zich heb ik hartstikke veel zin in Driveclub of Project Cars. Alleen lijkt het mij vrij zinloos om ze aan te schaffen. Je maakt waarschijnlijk geen schijn van kans tegen mensen met een stuurtje. En 300 euro voor een goed stuurwiel vind ik nou net wat teveel van het goede. (Lees: dat vind mijn vriendin _O- )
Tja zinloos om aan te schaffen? Als ik dingen moest laten omdat anderen er veel beter in zijn dan is er niet veel over om voor uit bed te komen. Het lijken me nog steeds leuke spellen om met vrienden te spelen.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:42
Je speelt voor je eigen plezier toch?
Ik ken ook mensen die niet goed zijn in BF4 en constant afgeschoten worden,
maar dat zal ze worst wezen. Zolang ze maar plezier hebben ;)

Ik hoop wel dat Driveclub en PC een single player cq carriere mode hebben; online racen doe ik niet graag.
Als de G25 ondersteund wordt speel ik daarmee, anders gewoon oldskool met de controller.

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 28-09-2014 22:54 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Bazziek schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:47:
[...]

Tja zinloos om aan te schaffen? Als ik dingen moest laten omdat anderen er veel beter in zijn dan is er niet veel over om voor uit bed te komen. Het lijken me nog steeds leuke spellen om met vrienden te spelen.
Misschien met je vrienden afspreken om dan allemaal dezelfde controller te gebruiken?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• power_user
In mijn vriendengroep heeft nog niemand een ps4. De meesten hebben jonge kinderen. Die hebben daar geen tijd voor. Maar misschien blijkt na de 'demo' van DC dat het ook zonder stuurtje wel goed speelbaar is. Multiplayer gamen vind ik nou eenmaal leuker. Het competetitie-element ook, vandaar dat als zou blijken dat je altijd achteraan kachelt dat de lol er snel af is. Moet maar eens wat mensen gaan toevoegen via de psn tweakerlijst. Samen een driveclubje starten ofzo :)

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Volgens mij wordt PES niet door MS gemaakt. En de Xbox een zinkend schip noemen terwijl er bij bv Diablo en Destiny geen verschil is en Forza Horizon en DriveClub beide op 1080/30 lopen geeft ook niet echt een schipbreuk aan.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
.

[ Voor 99% gewijzigd door Theo27 op 29-09-2014 08:06 ]

Scrooge NL

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Lekker Ventje schreef op maandag 29 september 2014 @ 07:56:
[...]

Volgens mij wordt PES niet door MS gemaakt. En de Xbox een zinkend schip noemen terwijl er bij bv Diablo en Destiny geen verschil is en Forza Horizon en DriveClub beide op 1080/30 lopen geeft ook niet echt een schipbreuk aan.
Dat mag misschien zo zijn maar ze kunnen nu 10% meer GPU snelheid gebruiken vanwege het wegvallen van Kinect en nog lukt het ze niet in een aantal spellen om er het maximale uit te halen. Misschien heeft het net zoals de last gen consoles even tijd nodig.

Scrooge NL

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
[...]

Ik ben het hier niet mee eens. Mensen met een stuurtje hoeven niet meteen beter te zijn. Vaak zijn het mensen met een stuurtje die al beter zijn dan de rest. Dat stuur maakt ze niet sneller.

Ik rij een stuk slomer met stuur dan met de controller. Veel mensen hebben dat ze met een stuurtje toch net iets minder snel zijn. Het stuur maakt het spelen wel heel wat leuker.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-12 11:32

Willybubba

Nut up or shut up.

Gaat iemand hier Shadows of Mordor nog halen? Ik zeker wel, en helemaal zeker na de goede reviews. Hoe werkt dat pre loaden? Gaat dat automatisch na je aankoop?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-12 23:04
[...]

Haha same here, toys for boys vindt ze :)

Maar hoe zit het met de ligitech drive force gt, kan die op marktplaats of komt daar nog ps4 ondersteuning voor?

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Willybubba schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:24:
Gaat iemand hier Shadows of Mordor nog halen? Ik zeker wel, en helemaal zeker na de goede reviews. Hoe werkt dat pre loaden? Gaat dat automatisch na je aankoop?
Leek me een toffe game, na aantal goede reviews idd vorige week besteld. Wel op disc, mocht hij toch tegenvallen dat ik hem kan doorverkopen.

Maar ga er niet van uit!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-12 20:49
Ik heb de demo gespeeld @X1 en was helemaal niet onder de indruk hoe het eruit zag. Fifa 15 is wat dat betreft zoveel beter/mooier/scherper. Dus ja: dat ligt aan Konami. Het lijkt erop dat je er meer moeite in moet steken bij X1, dan lukt het die ook wel (vanwege die eSRam dus), maar alles wat nu uitkomt wat 720p draait en 1080p op PS4 is gewoon luiheid van de dev. Dat kan niet anders.

Anyways, Shadow of Mordor krijgt goede reviews? Damn! Toch maar even kijken of ik die ook wil aanschaffen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 09:03
Afgelopen zaterdag heb ik The Last of Us voor het eerst uitgespeeld (op Normal difficulty). Wat een ontzettend gave game is dat zeg. Ik baalde ook enigszins dat ik de credits voorbij zag scrollen; had best nog wel wat langer willen lopen door die wereld.
Gelukkig staat er nog Left Behind op dezelfde disc, maar ja, die had ik gisteren al uitgespeeld. Wederom kippenvel. Geweldig.
Dit is de eerste keer dat ik een spel bijna meteen weer opnieuw ben begonnen (nu via de Normal+ truuk) direct op Survivor+ gaan doen zodat ik meteen een stapeltje trophies mee kan pikken.

Gisteravond wel nog een paar uurtjes besteed samen met mijn vrouw aan Lego Marvel die we nog eventjes voor 3 tientjes bij de lokale Bart Smit zagen liggen. Het was even wennen aan de controls, maar wat een leuke game is dat zeg om samen met z'n 2-en op de bank te spelen.
Helaas krijgt maar 1 speler (de main) de trophies en niet de ander. Weet iemand of er wel een mogelijkheid is waarbij beide spelers de trophies krijgen?

PSN ID: MrMichel_75

• On_E
  • Laatst online: 09:05

On_E

Housemusic

Willybubba schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:24:
Zeker, ik ga vanmiddag een game inruilen zodat ik m voor 19 eu kan meenemen einde week.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-12 22:02
MisterMichel schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:06:
Afgelopen zaterdag heb ik The Last of Us voor het eerst uitgespeeld (op Normal difficulty). Wat een ontzettend gave game is dat zeg. Ik baalde ook enigszins dat ik de credits voorbij zag scrollen; had best nog wel wat langer willen lopen door die wereld.
Gelukkig staat er nog Left Behind op dezelfde disc, maar ja, die had ik gisteren al uitgespeeld. Wederom kippenvel. Geweldig.
Dit is de eerste keer dat ik een spel bijna meteen weer opnieuw ben begonnen (nu via de Normal+ truuk) direct op Survivor+ gaan doen zodat ik meteen een stapeltje trophies mee kan pikken.

Gisteravond wel nog een paar uurtjes besteed samen met mijn vrouw aan Lego Marvel die we nog eventjes voor 3 tientjes bij de lokale Bart Smit zagen liggen. Het was even wennen aan de controls, maar wat een leuke game is dat zeg om samen met z'n 2-en op de bank te spelen.
Helaas krijgt maar 1 speler (de main) de trophies en niet de ander. Weet iemand of er wel een mogelijkheid is waarbij beide spelers de trophies krijgen?
Ik heb geen ervaring met dat spel zelf, maar volgens mij zijn er wel meerdere dingen gekoppeld aan een enkele account. We hebben ook Rayman Legends en Trine gekocht, en telkens moeten we naar mijn account omdat we daar ook zijn begonnen met zijn 2en, we kunnen niet op haar account verder gaan zeg maar. Ik denk dat dit dezelfde reden is als met trophies.

• Jayden1984
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-09-2021
Jayden1984 schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:18:
Vandaag maar een nieuwe headset gehaald, het is de Turtle Beach Ear Force PX4 geworden.
Ik heb er alleen maar complimenten over. Super geluid, makkelijk aan te sluiten en hij zit goed.
Je voelt je echt in het stadion wanneer je FIFA speelt, geweldig.

Heb wel nog enkele vraagjes voor mensen met dezelfde headset:

1. Welke Surround Sound Angle Presets heeft jullie voorkeur? Je kunt op de receiver / transmitter de Surround Angles instellen.

2. Welke Equalizer (EQ) Presets heeft jullie voorkeur? Ook dit kun je instellen op de headset met de Tone knop.

3: Welke Blast Limiter Presets setting hebben jullie?

4: Wanneer ik de headset aan heb, krijg ik toch ook nog steeds geluid op de TV door. Misschien hoort dit gewoon zo, maar kan ik ook dat wanneer ik de headset aanheb, heb geluid van de TV dan uitgaat en alleen geluid gaat naar mijn headset?

5: Onder een potje FIFA spelen had ik vaak dat het commentaar soms zachter klonk als de stadiongeluiden, terwijl ze ingame wel even hard stonden, iemand een idee?

PS: Ik weet dat dit voor iedereen persoonlijk is en dat er tig verschillende antwoorden komen, dit maakt niet uit. Ik ben vooral op zoek naar ervaringen van anderen met deze headset.
Niemand met deze headset? :P

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Wil de PS4 dus ook gaan kopen..
Alleen mijn probleem is dus dat ik altijd de goedkoopste wil.
Zal waarschijnlijk alleen Fifa 15 spelen.

Dus mocht iemand een (toekomstige) aanbieding weten, laat me het weten!

dank,

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:58:
[...]

Ik heb de demo gespeeld @X1 en was helemaal niet onder de indruk hoe het eruit zag. Fifa 15 is wat dat betreft zoveel beter/mooier/scherper. Dus ja: dat ligt aan Konami. Het lijkt erop dat je er meer moeite in moet steken bij X1, dan lukt het die ook wel (vanwege die eSRam dus), maar alles wat nu uitkomt wat 720p draait en 1080p op PS4 is gewoon luiheid van de dev. Dat kan niet anders.
Nee het ligt aan MS. Als zij hadden gezorgd voor sneller hardware dan hadden developers geen EXTRA tijd en resources hoeven te steken om te zorgen dat x1 games gelijk presteren met de ps4.

Net zoals het vorige generatie Sony's schuld was, dat het lastig was om voor de ps3 te developen. Multiplatform games waren daar de dupe van op de ps3. Daar kan je de developers niet de schuld voor geven.

Ik ben trouwens zeer te spreken over de demo van PES 2015. Hij speelt heerlijk. Ik denk dat ik dit jaar weer de switch naar good old PES maak :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2014 10:59 ]

• Jayden1984
psvunited schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:52:
Wil hem dus ook gaan kopen..

dank,
Ik weet niet wat je budget is, maar ik kan je deze headset zeker aanraden! Ik heb er 134 euro voor betaald bij de media markt. Hij heeft een optische aansluiting en is wireless. Wanneer je naar bekabeld gaat, zou je goedkoper uit kunnen zijn.

• psvunited
Jayden1984 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:05:
[...]

Ik weet niet wat je budget is, maar ik kan je deze headset zeker aanraden! Ik heb er 134 euro voor betaald bij de media markt. Hij heeft een optische aansluiting en is wireless. Wanneer je naar bekabeld gaat, zou je goedkoper uit kunnen zijn.
Met hem bedoelde ik dus de PS4 ;) :D
Zal het even aanpassen.

• Jayden1984
psvunited schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:33:
[...]

Met hem bedoelde ik dus de PS4 ;) :D
Zal het even aanpassen.
Haha, dacht inderdaad dat het om de headset ging.

Bart smit heeft enkele dagen geleden wel een actie gehad, maar die is volgens mij afgelopen.
Ze hebben wel vaker van deze acties, dus ik zou sowieso de site van bart smit in de gaten houden.

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-12 18:24
psvunited schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:52:
Wil de PS4 dus ook gaan kopen..

dank,
als het goed is zijn er nu fifa bundels te koop :)

[ Voor 9% gewijzigd door joey82 op 29-09-2014 11:50 ]

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb zelf altijd de xbox 1 en 360 gehad, maar zit nu echt te twijfelen een PS4 aan te schaffen.

Afgelopen weekend een hele avond Fifa gespeeld bij een vriend van me, maar ik kan echt niet aan de layout van de pookjes wennen. Voelt niet fijn. Wil wel een PS4 halen, maar dan wel met een andere controller als dit mogelijk is.

Zijn er inmiddels al draadloze 3rd party controllers te krijgen? Heb gezocht maar volgens mij is er nog niets beschikbaar.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-12 13:25
Bij de Mediamarkt is nu een aanbieding, de PS4 + 1 Controller + FIFA 15 voor 399.
Aangezien je aangeeft alleen FIFA te zullen spelen, denk ik niet dat je een goedkopere aanbieding vindt.

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-12 15:04

Dhrax

Prog Lord

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:55:
[...]
Ik ben trouwens zeer te spreken over de demo van PES 2015. Hij speelt heerlijk. Ik denk dat ik dit jaar weer de switch naar good old PES maak :)
Zeker doen, PES speelt zoveel beter dan FIFA (muv 2014) :9

• joey82
zijn fifa/pes een beetje te doen voor een non voetbalgame persoon? of moet je echt verstand hebben van alle regeltjes enzo?

• cypher21
joey82 schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:10:
zijn fifa/pes een beetje te doen voor een non voetbalgame persoon? of moet je echt verstand hebben van alle regeltjes enzo?
Lastig...
Bij Fifa heb je Ultimate Team (echt supergaaf!) Daarbij helpt het wel als je wat spelers/teams e.d. kent.
Voor de rest zijn er niet heel veel regels die je moet kennen.
Balletje in de goal trappen zeg maar :)

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:14
cypher21 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:48:
Ik heb zelf altijd de xbox 1 en 360 gehad, maar zit nu echt te twijfelen een PS4 aan te schaffen.

Afgelopen weekend een hele avond Fifa gespeeld bij een vriend van me, maar ik kan echt niet aan de layout van de pookjes wennen. Voelt niet fijn. Wil wel een PS4 halen, maar dan wel met een andere controller als dit mogelijk is.

Zijn er inmiddels al draadloze 3rd party controllers te krijgen? Heb gezocht maar volgens mij is er nog niets beschikbaar.
Gewoon blijven proberen met de DS4 controller. Ik was ook altijd xbox gamer van het eerste uur. Heb er vanaf de klassieke Xbox verschillende gehad. Ben nu sinds een tijdje over naar PS4 en ik heb gemerkt dat het gewoon stug volhouden is. Ben nu wel aan de nieuwe layout gewend, al haal ik soms nog steeds het vierkantje en rondje door mekaar :/

Afgelopen weekend ook even de demo van Fifa 15 gespeeld, maar het kon mij niet bekoren. Veel te indirect/stroperig als je het mij vraagt. Maar nou ben ik sowieso al niet echt van de voetbal games.

• cypher21
InZane schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:20:
[...]

Gewoon blijven proberen met de DS4 controller. Ik was ook altijd xbox gamer van het eerste uur. Heb er vanaf de klassieke Xbox verschillende gehad. Ben nu sinds een tijdje over naar PS4 en ik heb gemerkt dat het gewoon stug volhouden is. Ben nu wel aan de nieuwe layout gewend, al haal ik soms nog steeds het vierkantje en rondje door mekaar :/

Afgelopen weekend ook even de demo van Fifa 15 gespeeld, maar het kon mij niet bekoren. Veel te indirect/stroperig als je het mij vraagt. Maar nou ben ik sowieso al niet echt van de voetbal games.
Nja, weet je wat het is. Ik wil er niet aan wennen.

Ik heb grote handen, de DS4 controller is mij te klein en te licht. En daarbij merkte ik na een avondje spelen dat ik kramp in mijn linkerduim kreeg (door de positie van dat pookje)

Voor mij is de controller echt een dealbreaker. PS4 is momenteel gewoon het betere systeem, mijn vrienden hebben allen een PS4 gekocht dus ik wil graag met ze online spelen, maar ik wil niet met die DS4 controller spelen...

Zal dus moeten wachten tot er een 3rd party uit komt.

• YC1903
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-12 02:04
Audiowaste schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:49:
Bij de Mediamarkt is nu een aanbieding, de PS4 + 1 Controller + FIFA 15 voor 399.
Aangezien je aangeeft alleen FIFA te zullen spelen, denk ik niet dat je een goedkopere aanbieding vindt.
Ik zie het niet op de webshop staan. Dus een tweede controller en fifa 15 gratis?

• Zjuzt
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 16:29
YC1903 schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:26:
[...]

Ik zie het niet op de webshop staan. Dus een tweede controller en fifa 15 gratis?
1 controller staat er toch

PSN: Joosty1986

• RegularJohn
  • Niet online
[...]

Nee. Is gewoon de ps4 en FIFA ( met dus maar 1 controller)

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
cypher21 schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:23:
[...]

Ik heb grote handen, de DS4 controller is mij te klein en te licht. En daarbij merkte ik na een avondje spelen dat ik kramp in mijn linkerduim kreeg (door de positie van dat pookje)
Ik heb dit argument nooit echt begrepen, misschien omdat ik weinig ervaring met Xbox controlers heb. Het blijft een kwestie van gewenning.
Maar wat is nou precies het voordeel van asymmetrisch geplaatste pookjes, waar veel gamers bij zweren? En als je kramp kreeg in je linker duim, hoezo dan niet in je rechter?

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

joey82 schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:10:
Buitenspel is wel handig :+

• cypher21
Svenderson schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:48:
[...]

Ik heb dit argument nooit echt begrepen, misschien omdat ik weinig ervaring met Xbox controlers heb. Het blijft een kwestie van gewenning.
Maar wat is nou precies het voordeel van asymmetrisch geplaatste pookjes, waar veel gamers bij zweren? En als je kramp kreeg in je linker duim, hoezo dan niet in je rechter?
Dat is jouw mening. Prima hoor, maar ik kan daar simpelweg niet aan wennen. Heb de keus bij synchroon geplaatste pookjes van Sony daarom ook nooit begrepen.
En qua kramp, tsja met je linkerhand hou je de controller veel statischer en steviger vast dan met de rechter. Daarbij beweegt de rechter veel tussen de knoppen en rechterpookje dus minder op dezelfde positie als de linker

• Audiowaste
  • Laatst online: 17-12 13:25
Nee, met 1 controller en FIFA15 voor 399 euro.
Overigens heb ik nog nergens een pakket gezien waar de 2e controller er "gratis" bijzit.
Welke pakket je ook koopt, er zit altijd maar 1 controller bij.

http://www.mediamarkt.nl/...1,1500765.html?langId=-11

Edit: op de site staat nu dat het pakket leverbaar is over 3/4 dagen. Echter ik heb afgelopen vrijdag de PS4 gekocht en FIFA15 los erbij. Ze hebben toen een aparte bon gemaakt, zodat ik de aanbieding gelijk mee kreeg.

[ Voor 18% gewijzigd door Audiowaste op 29-09-2014 13:05 ]

• psvunited
Heb ook gelezen dat de PS4+Fifa bundel voor €360 aangeboden werd.
Ik als Nederlander zal dus nog even wachten of er misschien nog een betere aanbieding komt.

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-12 16:33
cypher21 schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:23:
[...]

Voor mij is de controller echt een dealbreaker. PS4 is momenteel gewoon het betere systeem, mijn vrienden hebben allen een PS4 gekocht dus ik wil graag met ze online spelen, maar ik wil niet met die DS4 controller spelen...

Zal dus moeten wachten tot er een 3rd party uit komt.
Ik zit dus metzelfde probleem, ben al een maand twijfelen wat ik moet kopen, heb al tig keer van mening veranderd. Iedereen op tweakers geeft de juiste advies (zelfs aantal gamers via dm gevraagd) hiervoor dankbaar. Maar ik ben dus erg "bang" dat ik niet kan wennen aan de linker stick positie van de ds4, ben erg overtuigd van de hardware en games voor de ps4. Dus het enige probleem is de controller ofwel de positie van de linker stick. En een 3rd party controller zal nooit ideaal zijn ivm ontbrekende functies (share, enz)

Het klinkt voor meeste van jullie overdreven wat ik zeg maar het is echt moeilijk om een keuze te maken, budget voor beide heb ik helaas niet :'( .

Ideale combinatie voor mij zou zijn: PS4 met xbox controller (maar dan wel een controller die alle functies heeft zoals de ds4)

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Jongens,

Ik loop al een tijdje te kloten met mijn routers.

Ik heb beneden een Ubee EW3000 staan van ziggo (modem en router in 1) Nu heb ik boven als ap een Asus Wl-GC520 staan puur om mijn internetbereik te verbeteren in mijn ps4/tv te kunnen voorzien van een kabeltje. Nu is de snelheid op de ps4 perfect alleen loop ik nog steeds te kutten met een nat type 3. Als ik mijn PS4 verbindt met het draadloos netwerk geeft die wel aan Nat Type 2. Hoe kan dit??

Bvd!

• joey82
ahh ja daar ga je al >:) :+

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-12 19:49
Lees net dat lMiddle-earth: Shadow of Mordor 1080p 60fps op ps4 en maar 720p 30fps op x1.....
Heb zelf een x1 en vind weet wat aparaat ong kan en 720p 30fps is schandalig van de vdeveloper..... http://www.neogaf.com/for...p=132114413&postcount=918
Staat nog wel bij logisch neem het met korrel zout.
Maar als dit waar is dan falen de devs wel gigantisch....
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NB3R70G.png

[ Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 29-09-2014 13:32 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• baxic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-12 20:38
v8power67 schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:28:
Lees net dat lMiddle-earth: Shadow of Mordor 1080p 60fps op ps4 en maar 720p 30fps op x1.....
Heb zelf een x1 en vind weet wat aparaat ong kan en 720p 30fps is schandalig van de vdeveloper..... http://www.neogaf.com/for...p=132114413&postcount=918
De xbox one is gewoon een ietwat lastigere console om op te programmeren en als het wel lukt op de ps4 ligt het meer aan de console maker en niet aan de developer.
Verder werk aan je nederlands want het is echt niet om aan te zien.

[ Voor 2% gewijzigd door BM op 29-09-2014 14:56 ]

• Zjuzt
Shadow343 schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:27:
Jongens,

Ik loop al een tijdje te kloten met mijn routers.

Ik heb beneden een Ubee EW3000 staan van ziggo (modem en router in 1) Nu heb ik boven als ap een Asus Wl-GC520 staan puur om mijn internetbereik te verbeteren in mijn ps4/tv te kunnen voorzien van een kabeltje. Nu is de snelheid op de ps4 perfect alleen loop ik nog steeds te kutten met een nat type 3. Als ik mijn PS4 verbindt met het draadloos netwerk geeft die wel aan Nat Type 2. Hoe kan dit??

Bvd!
Gebruik jij je Wl-GC520 als router of alleen als accespoint?

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 23:06
baxic schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:32:
[...]

De xbox one is gewoon een ietwat lastigere console om op te programmeren en als het wel lukt op de ps4 ligt het meer aan de console maker en niet aan de developer.
Ik zie een zekere vorm van ironie hierin. Punctuatie is een zeer belangrijk deel hierin denk ik.

En ach, zolang het lekker speelt, wat maakt het dan uit :) Heb zelf nooit echt issues met 720 of 1080. We gamen al jaren op 720, die paar games die het nu nog hebben gaan we niet van dood.

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 29-09-2014 14:56 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 10:32

garriej

Ik las ondertieten.

lanerios schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:39:
[...]

Ik zie een zekere vorm van ironie hierin. Punctuatie is een zeer belangrijk deel hierin denk ik.

En ach, zolang het lekker speelt, wat maakt het dan uit :) Heb zelf nooit echt issues met 720 of 1080. We gamen al jaren op 720, die paar games die het nu nog hebben gaan we niet van dood.
Maar het feit dat een 10 jaar oude machine ook 720/30(weliswaar mindere gfx's natuurlijk) draait en de next gen het niet lukt is toch gewoon lachwekkend?

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-12 19:49
baxic schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:32:
[...]

Dat is echt een hoop onzin wat je nu zegt.
De x1 is een mooi apparaat, iets minder krachtig (raw power) dan de ps4(theorien van 25 tot 40% gaan er rond) maar dat hij en 30fps lager is, en een resolutie draait die 2.25x minder pixels heeft, dat ligt 300% aan de developers.
Kijk naar forza horizon 2, forza 5 etc. Zijn niet de allermooiste maar strak is het zeker. En gewoon 1080p 30 of 60.
Ben zelf een ps4 gamer met een x1 erbij, maar alleen een erge sony fanboy kan zoiets onzinnigs zeggen en geloven.

[ Voor 2% gewijzigd door BM op 29-09-2014 14:57 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• YC1903
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-12 02:04
Audiowaste schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:04:
[...]

Nee, met 1 controller en FIFA15 voor 399 euro.
Overigens heb ik nog nergens een pakket gezien waar de 2e controller er "gratis" bijzit.
Welke pakket je ook koopt, er zit altijd maar 1 controller bij.

http://www.mediamarkt.nl/...1,1500765.html?langId=-11

Edit: op de site staat nu dat het pakket leverbaar is over 3/4 dagen. Echter ik heb afgelopen vrijdag de PS4 gekocht en FIFA15 los erbij. Ze hebben toen een aparte bon gemaakt, zodat ik de aanbieding gelijk mee kreeg.
Oh oke thnks voor de info. Ik vroeg het voor de zekerheid omdat je het expliciet bij had vermeld :).

Wat zijn volgens jullie de beste opzetstukjes voor de ps4 thumbsticks. Ik vind ze te hard aan voelen en de kuiltjes vind ik persoonlijk ook niet zo fijn. Ben te veel gewend aan de ps3 controller ;)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-12 13:28
cypher21 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:48:

Sony heeft nog exclusieve patenten met betreft controller, hopelijk binnenkort een echte ''xbox controller'' voor de ps4, hier zit ik met smacht op te wachten! DS4 controller is een prima ding hoor, maar topkwaliteit is het niet.

daarentegen is de ps4 wel een top apparaat, geen spijt gehad dat ik van xbox1-->360-->ps4 ben gegaan :)
het was zeker wennen die controller, maar inmiddels ben ik er aan gewend :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 29-09-2014 14:01 ]

nothing stops this train

v8power67 schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:41:
[...]

De x1 is een mooi apparaat, iets minder krachtig (raw power) dan de ps4(theorien van 25 tot 40% gaan er rond) maar dat hij en 30fps lager is, en een resolutie draait die 2.25x minder pixels heeft, dat ligt 300% aan de developers.
Kijk naar forza horizon 2, forza 5 etc. Zijn niet de allermooiste maar strak is het zeker. En gewoon 1080p 30 of 60.
Ben zelf een ps4 gamer met een x1 erbij, maar alleen een erge sony fanboy kan zoiets onzinnigs zeggen en geloven.
Vergelijk je nu echt een racegame met een open wereld action adventure?

Bekijk dan meteen even de Forza E3 build met de retail versie.

• Shadow343
Zjuzt schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:34:
[...]

Als Accespoint!

• Zjuzt
Oké ik neem aan dat je dan het wan poortje ook niet hebt gebruikt want dan zou je hem nog steeds als router gebruiken. En je hebt ook DHCP uitstaan?

Verwijderd

v8power67 schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:28:
[afbeelding]
Ik kan mij niet voor stellen dat dit klopt. Tot nu toe was het verschil altijd of de resolutie (1080p vs 900/720p) of de framrate (30 vs 60 fps) geweest. Nooit beiden.

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik het knap vind dat hij op 1080p@60 fps draait op de ps4. Ik had 30 fps verwacht.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Toch als ik eerlijk ben, dan kijk ik liever naar 720P en 60 FPS als naar 30 FPS over het algemeen :P

• Kol Nedra
garriej schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:15:
Toch als ik eerlijk ben, dan kijk ik liever naar 720P en 60 FPS als naar 30 FPS over het algemeen :P
idd, 60 fps is meest belangrijkste, dat maakt de game het mooist/gameplay.

vooral bij shooters en racegames: 60fps moet eigenlijk standaard zijn.
ik denk dat mordor op ps4 ook 30fps is....

nothing stops this train

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik begin er wel langzaam al tegen aan te lopen dat de harde schijf van mijn PS4 vol begint te raken. Op het moment bezit ik 7 disc games en een aantal PSN games (met name door PS+) en ik heb nog maar 57 gb schijfruimte beschikbaar.....

Verwijderd

Kol Nedra schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:18:
[...]
ik denk dat mordor op ps4 ook 30fps is....
Mordor is 60 fps

• Kol Nedra
xelfer schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:41:
Ik begin er wel langzaam al tegen aan te lopen dat de harde schijf van mijn PS4 vol begint te raken. Op het moment bezit ik 7 disc games en een aantal PSN games (met name door PS+) en ik heb nog maar 57 gb schijfruimte beschikbaar.....
speel je ze alle 7 tegelijk?
ik heb 2 games op mijn ps4 geinstalleerd, de games die ik niet meer speel download ik de savegame naar cloud en gooi ik de game van mijn ps4 af. mocht ik de game weer spelen dan installeer ik die gewoon opnieuw, kost toch maar 5 minuten voor installeren :)

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 29-09-2014 14:43 ]

nothing stops this train

• Shadow343
Zjuzt schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:34:
[...]

Check je inbox btw!

• striner
Kol Nedra schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:43:
[...]

speel je ze alle 7 tegelijk?
ik heb 2 games op mijn ps4 geinstalleerd, de games die ik niet meer speel download ik de savegame naar cloud en gooi ik de game van mijn ps4 af. mocht ik de game weer spelen dan installeer ik die gewoon opnieuw, kost toch maar 5 minuten voor installeren :)
Misschien een domme vraag, en zo ver ben ik ook nog lang niet, maar hoe save je een savegame "gewoon naar de cloud"?
Is dat een ingebakken optie? Moet je die savegame ergens in de root gaan zoeken? Is "de cloud" dan dropbox of iets dergelijks, of kan dat op de servers van Sony ergens?

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

striner schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:08:
[...]

Misschien een domme vraag, en zo ver ben ik ook nog lang niet, maar hoe save je een savegame "gewoon naar de cloud"?
Is dat een ingebakken optie? Moet je die savegame ergens in de root gaan zoeken? Is "de cloud" dan dropbox of iets dergelijks, of kan dat op de servers van Sony ergens?
De cloud is een moderne naam voor "een server waarvan je niet weet waar hij staat op het internet" Dus ja hij staat gewoon ergens op de servers van sony.

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-12 20:15
Door middel van Playstation Plus gaat je save data automagisch naar Sony. Zie hier voor meer info.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:22
Moet je voor savegames in de cloud geen PS+ abbo hebben dan? Of is dat gratis?

• ChuckyDevil
Staat er toch, met Playstation Plus, dus niet gratis :)

• tiguan
Ja, automatisch. Dus gratis zou nog handmatig kunnen eventueel. Maar dat is niet zo begrijp ik.

• ChuckyDevil
Handmatig kan wel naar USB stick, maar niet naar de "cloud".

[ Voor 5% gewijzigd door ChuckyDevil op 29-09-2014 15:19 ]

• embee
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Mwah, die file va de USB opslag kun je dan ook weer op dropbox zetten :)

Constructed: Silver || Limited: Silver

• striner
mijn vriendin heeft een PS+ account op onze PS4, en ik niet. Dus dat betekent dat haar savegames wel gebackupt kunnen worden en die van mij niet?

• Zjuzt
striner schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:20:
mijn vriendin heeft een PS+ account op onze PS4, en ik niet. Dus dat betekent dat haar savegames wel gebackupt kunnen worden en die van mij niet?
Je kunt je ps+ delen is al vaker besproken.

• joey82
ChuckyDevil schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:13:
Door middel van Playstation Plus gaat je save data automagisch naar Sony. Zie hier voor meer info.
kun je er niet voor kiezen om dat uit te zetten? vind het voor mezelf namelijk prettiger om mn save games op usb te zetten :)

wel vervelend hoor dat de ps4 ( nog ) geen externe hdd's accepteerd

[ Voor 15% gewijzigd door joey82 op 29-09-2014 15:29 ]

• embee
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Zjuzt schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:24:
[...]

Je kunt je ps+ delen is al vaker besproken.
Ja maar niet voor je gamesaves in de wolk... Dat werkt alleen voor de account met PS+ (iig op de PS3, want mijn kinderen moeten een USB stick gebruiken als ze van PS3 wisselen, ik niet.

Constructed: Silver || Limited: Silver

• xelfer
  • Niet online
Ja ik vind het ook gewoon vervelend dat ik games moet deleten, ook al heb ik pas een paar games.

Een standaard HDD van 2 tb had ik meer dan gepast gevonden voor deze generatie...

• joey82
xelfer schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:29:
Ja ik vind het ook gewoon vervelend dat ik games moet deleten, ook al heb ik pas een paar games.

Een standaard HDD van 2 tb had ik meer dan gepast gevonden voor deze generatie...
je kan er natuurlijk zelf een grotere hdd inzetten :)

neemt niet weg dat ze er best 1000gb in hadden kunnen stoppen

• xelfer
  • Niet online
joey82 schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:33:
[...]

je kan er natuurlijk zelf een grotere hdd inzetten :)

neemt niet weg dat ze er best 1000gb in hadden kunnen stoppen
Klopt, maar het is gewoon vervelend dat je na een paar maanden console bezit al tegen bottlenecks aan begint te lopen.

• striner
embee schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:29:
[...]

Ja maar niet voor je gamesaves in de wolk... Dat werkt alleen voor de account met PS+ (iig op de PS3, want mijn kinderen moeten een USB stick gebruiken als ze van PS3 wisselen, ik niet.
Heb inderdaad deze FAQ gevonden, waarin specifiek staat dat auto backup van savegames alleen voor de betaler zelf is, niet voor anderen op die PS4.

• Martinspire
v8power67 schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:41:
[...]

Mja klopt. Een verschil kan er zijn, dat gebeurd, maar zo groot als het hier wordt gemaakt is echt gaar. Dan zou de PS4 bij deze titel bijna 5x sneller zijn. Dat klopt natuurlijk voor geen kant. Zelfde processor, vrij gelijke GPU (sure hier en daar wat verschil). Dan lijkt het me eerder dat ze een 360 versie wat hebben aangepast, want dit klopt gewoon niet. Al zou het mogelijk verklaren waarom overal de PS4 versie in de reviews zit.

• power_user
Zijn er meer mensen die 8 uur doen over 5gb downloaden bij een game uit de store?

Heb mijn dns settings al aangepast zoals dit gevonden had via google. Wired verbonden. Alles opnieuw opgestart. Nat type: 2.

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
De nurnburgring is die beschikbaar in project cars??

• dokteronline
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-12 19:28
Zijn er meer mensen met het volgende probleem? Zijn allemaal mensen op de PS4
http://answers.ea.com/t5/...ge-not-saved/td-p/1938185

Ik heb het dus ook: gewijzigd commentaar is na opnieuw opstarten van spel weer terug in zijn originele settings.. Elke x komen die joery mulder en verschrikkelijk evert ten apel voorbij tijdens het spelen.

• Martinspire
downing schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:28:
De nurnburgring is die beschikbaar in project cars??
Dunno, maar ga er voor het gemak maar vanuit ;)

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
power_user schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:30:
Zijn er meer mensen die 8 uur doen over 5gb downloaden bij een game uit de store?

Heb mijn dns settings al aangepast zoals dit gevonden had via google. Wired verbonden. Alles opnieuw opgestart. Nat type: 2.
Juist met een aangepaste DNS (Google's DNS) had ik vroeger gezeik met downloaden (PS3, iets met GTA V Online enzo). :p Boel weer op standaard gegooid en het liep als een trein.

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:04
giantgiantus schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:08:

- Zowel TV als receiver gaan aan als ik de X1 aanzet en gaan ook weer uit. Bovendien kan ik razendsnel wisselen tussen Netflix, tv en gamen.
Dit doet de Playstation 4 ook gewoon als je hdmi link (cec) inschakelt.

[ Voor 19% gewijzigd door Millert op 29-09-2014 18:35 ]

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

• tiguan
giantgiantus schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:40:
[...]

Niet als je de PS4 doorlust via je receiver naar de TV (iig bij mij niet).\
Bij mij wel, hij zet de versterker aan. TV CEC heb ik uitgeschakeld want dat vind ik irritant. Maar ik weet zeker dat de tv dan ook nog eens automatisch zou aangaan.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:10
tiguan schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:49:
[...]

Bij mij wel, hij zet de versterker aan. TV CEC heb ik uitgeschakeld want dat vind ik irritant. Maar ik weet zeker dat de tv dan ook nog eens automatisch zou aangaan.
Missen Action HDMI kabels wellicht het lijntje voor CEC? Sommige HDMI kabels missen die begreep ik :)

• tiguan
giantgiantus schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:53:
[...]

Missen Action HDMI kabels wellicht het lijntje voor CEC? Sommige HDMI kabels missen die begreep ik :)
Geen idee, maar ik haal ze altijd bij onedayfly ofzo. 3 voor €12,-.

Scrap that, toevallig is de PS4 -> receiver -> TV aangesloten met bijgeleverde kabels van apparatuur.

[ Voor 14% gewijzigd door tiguan op 29-09-2014 18:57 ]

• giantgiantus
D3ft0n3 schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:33:
[...]

Wat ik me afvraag is of het niet gewoon nieuwigheid is bij je. Zoals je zelf al aangaf heb je voor de PS4 een PS3 gehad.
Ik kom van een x360 af en voor mij voelde de one juist aan als een opgevoerde 360. Ben juist blij dat ik de overstap naar een PS4 heb gemaakt, omdat die voor mij juist weer nieuw aanvoelt. Ik denk gewoon dat het de nieuwigheid van een andere consoleomgeving is. Dat voelt toch altijd weer als een andere ervaring.
Misschien heb je daar wel een punt. Al mis ik op de ps4 wel die snap functie. Het is echt heel fijn om daar ff te kijken wat er op tv is en welke trophies je kan halen.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:57

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:En vanaf nu gaan we het weer over de PS4 hebben. Voor de X1 is een ander topic!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• giantgiantus
Bedankt voor de tip van CEC. Met kabeltjes die ik bij mijn receiver en PS4 kreeg werkt het wel. Met de action kabels werkt het niet. Misschien een tip voor andere :).

• Chaoss
  • Laatst online: 21:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Aangezien de TW duidelijk aangeeft: "-Geen XBO vs PS4 discussie"

Is de boel opgeschoond en zijn er een zootje posts naar de TV verdwenen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• giantgiantus
Chaoss schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:53:

Pff, volgens mij was het een prima inhoudelijke discussie. Geen geflame oid. Anyway..

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-12 17:50

MeNTaL_TO

The future is not set

Chaoss schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:53:

Hij zei TV :P

PS Ik kan me niet bedenken waar in dit geval TV voor staat.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden

[ Voor 7% gewijzigd door MeNTaL_TO op 29-09-2014 20:01 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
giantgiantus schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:56:
[...]

Pff, volgens mij was het een prima inhoudelijke discussie. Geen geflame oid. Anyway..
Mee eens, de "Geen XBO vs PS4 discussie" topic regel moet naar mijn idee gewoon afgeschaft worden. De PS4 vergelijken met de XBOX One is vaak juist heel interessant, en het is volgens mij heel zinvol en 'tweakers-waardig' om altijd kritisch te zijn op de apparaten waar we honderden euro's aan uitgeven. De concurrenten tegenover elkaar zetten is daarom gewoon altijd relevant, dus waarom zouden we dat hier niet mogen?

De topicregel zou moeten zijn: "Geen onbeargumenteerde of ongegronde discussie en geen beledigend geflame". Klaar.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dat is al zovaak geprobeerd hier. Ik kom hier nu al 15 jaar (ouwe loel! :P ) en tot nu toe bij elke nieuwe console cyclus is het raak in de versus discussies. Loopt altijd uit de hand. Ik snap dus wel dat de modjes hier geen trek in hebben, want je blijft bezig met replies verwijderen.

• Hahn
  • Laatst online: 23:32
Svenderson schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:19:
[...]

Mee eens, de "Geen XBO vs PS4 discussie" topic regel moet naar mijn idee gewoon afgeschaft worden. De PS4 vergelijken met de XBOX One is vaak juist heel interessant, en het is volgens mij heel zinvol en 'tweakers-waardig' om altijd kritisch te zijn op de apparaten waar we honderden euro's aan uitgeven. De concurrenten tegenover elkaar zetten is daarom gewoon altijd relevant, dus waarom zouden we dat hier niet mogen?
Al was er een wereld zonder fanboys, dan zou het inderdaad heel interessant zijn. Maar die wereld is er niet.

Sowieso zitten we hier in het Playstation 4-topic, waar dus veel mensen zullen komen die de PS4 aanhangen en weinig moeten hebben van de Xbox One. In het Xbox One-topic heb je hetzelfde, maar dan omgekeerd.

Een los topic voor de discussie PS4 vs Xbox One zou dan interessanter zijn. Maar ook dat gaat geen zoden aan de dijk zetten, want mensen met een Xbox One willen niks weten van de Playstation 4 en vice versa. Waarbij ik natuurlijk iedereen over één kam scheer, voor het gemak, maar in 'discussie'-topics trek je vooral de mensen die het hardst roepen en dat zijn over het algemeen toch de fanboys.

The devil is in the details.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:57

BM

Moderator Spielerij
MeNTaL_TO schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:00:
[...]

Hij zei TV :P

PS Ik kan me niet bedenken waar in dit geval TV voor staat.

[...]
Foutje denk ik, TC = TrashCan ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• giantgiantus
Nou ik vind het janmer. Het is toch juist mooi om te discusieren op basis van een referentiekader.
Pagina: 1 ... 30 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link