• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-12 17:19

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik wil miss de ps4+driveclub met extra controller en camera halen..

Wat is het nut nou eigenlijk van die camera???? kan het niet echt vinden of bedenken.. ik wil dat ding er niet eens bij haha of heeft het ergens een functie voor..?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:20

BM

Moderator Spielerij
giantgiantus schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:21:
Nou ik vind het janmer. Het is toch juist mooi om te discusieren op basis van een referentiekader.
Verleden heeft ons geleerd dat dat wellicht een tijd(je) goedgaat, maar uiteindelijk altijd in een flamewar eindigt. Dat heeft ons als crew doen besluiten om het in zijn geheel niet toe te staan.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

giantgiantus schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:21:
Nou ik vind het janmer. Het is toch juist mooi om te discusieren op basis van een referentiekader.
Never gonna happen

PSN: Bellerophon-

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-12 17:50

MeNTaL_TO

The future is not set

Nickrsd schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:32:
ik wil miss de ps4+driveclub met extra controller en camera halen..

Wat is het nut nou eigenlijk van die camera???? kan het niet echt vinden of bedenken.. ik wil dat ding er niet eens bij haha of heeft het ergens een functie voor..?
Handig met streamen en automatisch inloggen (met gezichtsherkenning), verder geen mic nodig (kan uitgezet worden).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:36
bram1984 schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:00:
Wie heeft er ervaring met WOWHD? Leveren zij doorgaans op de releasedatum?

Shadow Of Mordor is daar € 43,-.
Ik heb daar vaker besteld vanwege lage prijzen, maar je moet er vanuit gaat dat het ongeveer 14 dagen duurt voordat je iets hebt. Daarnaast komt alles uit Hongkong en zijn er wel eens problemen met invoerkosten.

Zelf nog nooit problemen mee gehad. Ook geen vermiste bestellingen. Wel altijd een lange levertijd. Zelfs als het "op voorraad" is.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
Lekkerboeie86 schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:52:
[...]

Ik heb daar vaker besteld vanwege lage prijzen, maar je moet er vanuit gaat dat het ongeveer 14 dagen duurt voordat je iets hebt. Daarnaast komt alles uit Hongkong en zijn er wel eens problemen met invoerkosten.

Zelf nog nooit problemen mee gehad. Ook geen vermiste bestellingen. Wel altijd een lange levertijd. Zelfs als het "op voorraad" is.
Vooral bijzonder variabel. Heb wel eens een tweetal cd's daar besteld. Op dezelfde dag verzonden. Eentje was na 5 dagen binnen, de andere kwam bijna een volle week later 8)7. Als je dus iets op launch wil spelen zou ik het niet daar bestellen.

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12 21:14
Ik zit enorm te twijfelen of ik een XO haal of een PS4, grafisch is de ps4 gewoon wat sterker, en moet de console toch weer een paar jaar mee, geld uitgeven voor 2 consoles vind ik het niet meer waard. Zoveel game ik niet meer. Veel vrienden hebben echter wel een XO. De pluspunten bij de XO zijn het sharen op 2 xboxen, waardoor games kopen gewoon een stuk aantrekkelijker wordt. De exclusives daarentegen, vind ik wat minder. Halo 5 wordt wel tof denk ik, maar daar houdt het al een beetje op. Heb op de vorige generatie altijd al lopen balen dat ik nooit uncharted en tlou heb kunnen spelen. Iemand wat te zeggen waarom ik toch voor de PS4 zou moeten gaan? Vond de vorige generatie de xbox overigens wel een stuk chiller. Maar de vebeterde controller en verder toffe exclusives van de ps4 trekken me ook enorm. Jammer dat veel vrienden de XO hebben. En er verder geen manier is om games te "sharen" Ook de interface van de XO vind ik overigens echt stukken beter. De PS4 is wat inspiratieloos en onoverzichtelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door swoutr op 30-09-2014 00:47 ]

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-12 16:15
Ik denk vooral omdat je maten een One hebben

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Hier gaan we weer. Als je zo erg twijfelt welke console je moet nemen lees dan eerst dit topic een aantal pagina's door. Dan had je kunnen lezen dat sharen op de ps4 zeker kan en dat je die games ook in de US store kunt kopen en delen met iemand waardoor je op ongeveer 22 euro per game uitkomt.
ASN networks heeft aan deze vragen bijna een dagtaak om ze te beantwoorden 8)7

De interface is prima te doen. Ik kom zelf van de tegeltjes af van de xbox en Sony doet eigenlijk hetzelfde. Het loopt gewoon soepel. Controller ligt erg goed in de hand en de games (want daar doe je het tenslotte voor) zijn van een hoog niveau.
Er is voor elk wat wils en nu DC uitkomt is het race genre ook redelijk vertegenwoordigd

[ Voor 31% gewijzigd door Theo27 op 30-09-2014 01:05 ]

Scrooge NL

swoutr schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 00:44:
Ik zit enorm te twijfelen of ik een XO haal of een PS4, grafisch is de ps4 gewoon wat sterker, en moet de console toch weer een paar jaar mee, geld uitgeven voor 2 consoles vind ik het niet meer waard. Zoveel game ik niet meer. Veel vrienden hebben echter wel een XO. De pluspunten bij de XO zijn het sharen op 2 xboxen, waardoor games kopen gewoon een stuk aantrekkelijker wordt. De exclusives daarentegen, vind ik wat minder. Halo 5 wordt wel tof denk ik, maar daar houdt het al een beetje op. Heb op de vorige generatie altijd al lopen balen dat ik nooit uncharted en tlou heb kunnen spelen. Iemand wat te zeggen waarom ik toch voor de PS4 zou moeten gaan? Vond de vorige generatie de xbox overigens wel een stuk chiller. Maar de vebeterde controller en verder toffe exclusives van de ps4 trekken me ook enorm. Jammer dat veel vrienden de XO hebben. En er verder geen manier is om games te "sharen" Ook de interface van de XO vind ik overigens echt stukken beter. De PS4 is wat inspiratieloos en onoverzichtelijk.
Sharen kan ook op de PS4.

Ga je ook veel multiplayeren: X1

Ga je alleen voor de SP games die je noemt en de betere hardware: PS4.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Theo27 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 00:58:
Hier gaan we weer. Als je zo erg twijfelt welke console je moet nemen lees dan eerst dit topic een aantal pagina's door. Dan had je kunnen lezen dat sharen op de ps4 zeker kan en dat je die games ook in de US store kunt kopen en delen met iemand waardoor je op ongeveer 22 euro per game uitkomt.
ASN networks heeft aan deze vragen bijna een dagtaak om ze te beantwoorden 8)7

De interface is prima te doen. Ik kom zelf van de tegeltjes af van de xbox en Sony doet eigenlijk hetzelfde. Het loopt gewoon soepel. Controller ligt erg goed in de hand en de games (want daar doe je het tenslotte voor) zijn van een hoog niveau.
Er is voor elk wat wils en nu DC uitkomt is het race genre ook redelijk vertegenwoordigd
Ik gok dat een dergelijk stukje tekst deze week nog wel vaker gaat verschijnen :')

Maar om weer ontopic te gaan.... ik wil No Man's Skyyyyy :9~

Bellerophon schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:10:
[...]

Ik gok dat een dergelijk stukje tekst deze week nog wel vaker gaat verschijnen :')

Maar om weer ontopic te gaan.... ik wil No Man's Skyyyyy :9~
Ja ik ook! Was die game alweer bijna vergeten. Is er nog nieuws over uitgekomen de laatste tijd?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Beakzz
  • Laatst online: 23:22
swoutr schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 00:44:
Koop gewoon wat je maten hebben anders voel je je straks buitengesloten ;) Beide consoles hebben voordelen en nadelen. Het probleem wat ik heb met MS is dat ze na een jaar of 4 vergeten exclusives uit te brengen en ( iig bij de vorige 2 consoles) de focus op gamen totaal verliezen. Als ik de Xbox 360 aanzette kreeg ik meer het idee dat ik een mediacenter opstartte en dan op zoek kon naar mijn games :+

Verwijderd

Ik heb nu 2 avonden de demo van PES 2015 helemaal grijs gespeeld. Daarna ff 1 potje FIFA 2015, maar wow wat een verschil zeg. Ik kan FIFA echt niet meer spelen. Lijkt wel voetbal op turbo stand. Oogt en speelt allemaal veel minder realistisch. Ik mis het gewicht van spelers in FIFA. Maar goed dit is allemaal persoonlijk natuurlijk. Voor iemand anders kan PES misschien stroperig aanvoelen. I love it O+

Je hebt in PES echt zoveel meer controle over je spelers qua beweging en passing. Je kan hierdoor echt genieten van een goed opgebouwde aanval. Ook zit er veel meer randomness in PES. FIFA lijkt wat dat betreft meer scripted. Ik heb nog geen enkele goal gezien die het zelfde was in PES.

FIFA doet het op een aantal punten natuurlijk veel beter dan PES zoals licenties en presentatie. Maar m.b.t. gameplay is PES echt weer helemaal terug. Grafisch ontlopen de 2 elkaar niet zo heel veel al vind ik persoonlijk de animaties en player models van PES een stuk mooier. Het schijnt dat die zelfs nog worden verbeterd in de uiteindelijke release.

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/7qguzu9nj/image.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/ekmdpktwz/image.jpg

• Beakzz
Hij is iig in beide games behoorlijk sjaggo om zijn mislukte knipbeurt.

PES is misschien ook wel een optie voor me dit jaar, want ik ben voorlopig helemaal klaar met Fifa. Koop naar mijn gevoel al 5 jaar dezelfde game met dezelfde frustraties en inderdaad scripted shit.

[ Voor 35% gewijzigd door Beakzz op 30-09-2014 08:48 ]

Ik vond PES er grafisch bij een close-up goed uitzien, maar het gewone beeld van bovenaf tijdens het spelen valt dan weer tegen.
De demo had ook geen commentaar, dus het was wel erg stil op het gejuich na bij een doelpunt, waar er in Fifa met Liverpool "You"ll never walk alone" wordt gezongen en engels commentaar een goede toevoeging is.
Daarnaast is Fifa meer mainstream, de playerbase is ook behoorlijk groter.
Het spelen zelf vond ik ook achterhaald; ik speel al jaren FIFA en dan is PES echt achterhaald qua gameplay, ik vond het aanvoelen als de Fifa van jaren terug. Om nog maar te zwijgen over instellingen en menu's etc.; PES is op een bepaald vlak wel aardig, maar toch beduidend minder dan Fifa.

Verwijderd

dutchgio schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:50:
Ik vond PES er grafisch bij een close-up goed uitzien, maar het gewone beeld van bovenaf tijdens het spelen valt dan weer tegen.
De demo had ook geen commentaar, dus het was wel erg stil op het gejuich na bij een doelpunt, waar er in Fifa met Liverpool "You"ll never walk alone" wordt gezongen en engels commentaar een goede toevoeging is.
Daarnaast is Fifa meer mainstream, de playerbase is ook behoorlijk groter.
Het spelen zelf vond ik ook achterhaald; ik speel al jaren FIFA en dan is PES echt achterhaald qua gameplay, ik vond het aanvoelen als de Fifa van jaren terug. Om nog maar te zwijgen over instellingen en menu's etc.; PES is op een bepaald vlak wel aardig, maar toch beduidend minder dan Fifa.
Ik ben het met al je punten eens behalve de gameplay. Achterhaald :? Wat vind jij er dan achterhaald aan ? En PES speelt echt totaal anders dan FIFA van de afgelopen jaren.
Beakzz schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:47:
Hij is iig in beide games behoorlijk sjaggo om zijn mislukte knipbeurt.
Zou jij dat niet zijn als je zo de kapper uit liep :P
PES is misschien ook wel een optie voor me dit jaar, want ik ben voorlopig helemaal klaar met Fifa. Koop naar mijn gevoel al 5 jaar dezelfde game met dezelfde frustraties en inderdaad scripted shit.
Ik zou de demo dan zeker ff proberen. Zal misschien wat potjes kosten om er in te komen als je veel FIFA hebt gespeeld maar als hij eenmaal klikt O+

Dit is volgens mij HET jaar voor oud PES spelers die afgelopen jaren naar FIFA zijn geswitched om weer de stap naar PES te maken. PES is qua gameplay weer helemaal terug.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2014 09:08 ]

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

AtlAntA schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:25:
[...]

Ja ik ook! Was die game alweer bijna vergeten. Is er nog nieuws over uitgekomen de laatste tijd?
Alleen dat je alle planeten in die game nooit zal gaan zien :'(

Bellerophon schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:01:
[...]

Alleen dat je alle planeten in die game nooit zal gaan zien :'(
Haha als de game echt zo goed is als ze zelf zeggen dan ga ik zeker een poging wagen!

Ze zoeken nog een coder, een graphical coder en een artist dus ik denk dat de game niet voor kerst volgend jaar uitkomt.

http://www.no-mans-sky.co...t-to-work-on-no-mans-sky/

Edit: onderstaand icm project Morpheus zou toch wel erg leuk zijn!

No Man's Sky Gameplay Trailer | E3 2014 | PS4: http://youtu.be/nLtmEjqzg7M

[ Voor 13% gewijzigd door AtlAntA op 30-09-2014 09:20 ]

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-12 14:53
Nou, het is eind September. De firmware, of nieuws daarover, zou ongeveer nu bekend gemaakt moeten zijn...

PSN: Maichel

Verwijderd

Maichel schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:13:
Nou, het is eind September. De firmware, of nieuws daarover, zou ongeveer nu bekend gemaakt moeten zijn...
Wat meer nieuws was inderdaad meer dan welkom geweest.

Verwijderd

Shadow of Mordor staat nu trouwens in de US PSN store. Ik ben hem al aan het downloaden. Laat ik nou net komende 3 dagen vrij zijn ( :> ) dus ik kan zo direct aan de slag :)

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:10
Ben ook heel erg benieuwd naar Driveclub. Met name de mate van realisme. Ik vond Project Gotham Racing op de Xbox destijds geweldig, maar vind bijvoorbeeld Need for Speed weer helemaal niets.

Erg benieuwd of het een goed alternatief gaat zijn voor de Forza's.

[ Voor 73% gewijzigd door giantgiantus op 30-09-2014 09:48 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:50
Ik heb de PES demo vrij snel verwijderd. Geen enkele mogelijkheid om de controls aan te passen. Echt, wie die knoppen-combo heeft verzonnen is goed dronken geweest :X

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Hopelijk zijn dit de echte beelden en niet van die ultra pc beelden

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 23:06
Zijn gewoon zwaar upgraded beelden.. Mensen denken dat Watch Dogs de enige is die dat deed :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Iemand een uitnodiging gehad voor The Crew? Beta begint vandaag als het goed.
Ben wel benieuwd

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23:40
Martinspire schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:54:
Ik heb de PES demo vrij snel verwijderd. Geen enkele mogelijkheid om de controls aan te passen. Echt, wie die knoppen-combo heeft verzonnen is goed dronken geweest :X
Deze zijn wel aan te passen naar type 1 / 2 of eigen inzicht in het menu.

Verwijderd

Bellerophon schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:58:
[...]

Ah, er komt ook een pc versie ? :P
lanerios schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:59:
Zijn gewoon zwaar upgraded beelden.. Mensen denken dat Watch Dogs de enige is die dat deed :p
Dat zij iedereen ook bij de screenshots van Infamous ;)
Nog een paar dagen geduld mensen dan weten we het. Ik denk zelf dat het wel gewoon ingame is. Iedereen krijgt de psn+ versie gratis dus waarom zouden ze nu met upgraded beelden aan komen zetten ? Dan vallen ze erg snel door de mand

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:47
lanerios schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:59:
Als je dit zwaar upgraded vind, dan zie ik 't somber in voor de PS4. Ik vind dit niet bijzonder prachtig ofzo.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-12 19:29
Bellerophon schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:58:
[...]

Ik zie weinig aliasing, dus dit is sowieso niet hoe de game er uit gaat zien. Console games hebben zelden anti-aliasing.
Hoewel ik denk dat de game er uiteindelijk op die aliasing na er wel zo uit gaat zien.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Fleximex schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:08:
[...]

Ik zie weinig aliasing, dus dit is sowieso niet hoe de game er uit gaat zien. Console games hebben zelden anti-aliasing.
Hoewel ik denk dat de game er uiteindelijk op die aliasing na er wel zo uit gaat zien.
ZOu wel mooi zijn dan... bedoel die E3-trailer van Killzone staat nog steeds in mijn geheugen :')

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-12 19:29
Als je ook goed kijkt gebruiken ze realtime reflecties op de auto. Dat is echt een graadmeter. Als dat in de uiteindelijke game zit, dan ziet het er waarschijnlijk echt zo mooi of bijna zo mooi uit. Als dat er niet in zit krijg je het Watch Dogs verhaal.

[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 30-09-2014 10:16 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:50
BurnsMM schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:03:
[...]

Deze zijn wel aan te passen naar type 1 / 2 of eigen inzicht in het menu.
Dan heb ik er overheen gekeken, maar ik vond hem ook waardeloos spelen en die CPU is nog steeds naatje. Grafisch ook erg matig. Sure dichtbij zien spelers er prima uit, maar standaard camera was echt niet mooi. Fifa is wat dat betreft veel mooier.

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 30-09-2014 10:18 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Martinspire schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:18:
[...]

Dan heb ik er overheen gekeken, maar ik vond hem ook waardeloos spelen en die CPU is nog steeds naatje. Grafisch ook erg matig. Sure dichtbij zien spelers er prima uit, maar standaard camera was echt niet mooi. Fifa is wat dat betreft veel mooier.
De CPU ''naatje''? Dan spelen wij een ander spel blijkbaar.

De AI in PES 2015 ligt lichtjaren voor op die van FIFA.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02:12
Woop, hier betakey binnen voor the crew :)

Verwijderd

lubbertkramer schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:42:
Woop, hier betakey binnen voor the crew :)
Hier ook, nog wel een aardige download van zo'n 14 GB.

• lubbertkramer
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:45:
[...]

Hier ook, nog wel een aardige download van zo'n 14 GB.
Staat mooi klaar als ik vanmiddag om 17:00 thuis ben _/-\o_

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:42
bram1984 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 07:15:
[...]
Ga je ook veel multiplayeren: X1
Raar advies.
Ik speel veel multiplayer op de PS4, loopt allemaal lekker.
Party aanmaken, online gamen, niks mis mee :)
Ik denk dat de enige reden om voor een XOne of een PS4 te gaan is: wat spelen je vrienden?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Vorige week de T500RS + TH8A besteld, nu nog wachten op driveclub :D
lubbertkramer schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:10:
[...]

Aangezien ik maar een key gekregen heb denk ik dat de rest er ook maar een krijgt
Deel je je ervaringen hier wel? Ben zeer benieuwd naar deze game en dan vooral hoe die speelt. Is het zoals nfs most wanted? Of meer als tdu?

• lubbertkramer
AtlAntA schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:13:
[...]

Deel je je ervaringen hier wel? Ben zeer benieuwd naar deze game en dan vooral hoe die speelt. Is het zoals nfs most wanted? Of meer als tdu?
Na vanavond weet ik meer, zal dan mijn ervaringen posten.... Zelf opgegeven voor de beta omdat het spel nog een twijfel bij mij heeft om aan te schaffen, op deze manier kan het mij wel of niet over de streep trekken :)

• Martijn_76
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-12-2022
Wil zelf graag een witte PS4, aangezien ik die van de Destiny-bundle al gemist heb, zou Driveclub de enige optie zijn op dit moment. Ben zelf niet zo'n racer, maar eerlijk is eerlijk, zie er best behoorlijk uit (de trailers) en eigenlijk mag een goede racer niet in de collectie ontbreken.

Heb alleen ook nog erg veel PS3 spellen die ik nog moet spelen (veel titels liggen die ik letterlijk nog niet aangeraakt heb), dus kan ook nog even afwachten tot er een andere leuke witte PS4-bundle aan zit te komen (met The Crew bijv., wmb een must-have).

Iemand die weet of er zoiets aan zit te komen?

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-12 12:35

TRK

Martijn_76 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:24:
Wil zelf graag een witte PS4, aangezien ik die van de Destiny-bundle al gemist heb, zou Driveclub de enige optie zijn op dit moment. Ben zelf niet zo'n racer, maar eerlijk is eerlijk, zie er best behoorlijk uit (de trailers) en eigenlijk mag een goede racer niet in de collectie ontbreken.

Heb alleen ook nog erg veel PS3 spellen die ik nog moet spelen (veel titels liggen die ik letterlijk nog niet aangeraakt heb), dus kan ook nog even afwachten tot er een andere leuke witte PS4-bundle aan zit te komen (met The Crew bijv., wmb een must-have).

Er zullen vast nog zat bundels komen met de aankomende AAA titels. Dus ik denk dat je je daar geen zorgen om hoeft te maken. En ik denk dat dit voornamelijk met de witte PS4 zal zijn, aangezien deze "nieuw" is.

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-12 18:57

Falastine

Think about my signature...

Martinspire schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:18:
[...]

Fifa kan dan volgens jou veel mooier zijn. Maar pes speelt echt zoveel beter. Ik heb al zeker een pot of 40 gespeeld demo op zijn moeilijks en van de 40 potjes heb ik er misschien maar 15 gewonnen. De AI is zoveel slimmer als fifa ik heb beide demo's gespeeld. En je zult moeten wachten op de volledige game om te zien hoe het spel eruit ziet in een ander stadion met cl setting en in de avond. Maar goed ze zullen niet voor niets de gamescon 2014 prijs gewonnen hebben.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-12 18:24
strax maar eens kijken voor leuke games :)

waarom komt mijn vraag/reactie in het US accounts forum ook hier te staan als ik daar wat neer zet? heel vreemd........? :X :?

[ Voor 146% gewijzigd door joey82 op 30-09-2014 12:15 ]

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
giantgiantus schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:45:
Ben ook heel erg benieuwd naar Driveclub. Met name de mate van realisme. Ik vond Project Gotham Racing op de Xbox destijds geweldig, maar vind bijvoorbeeld Need for Speed weer helemaal niets.

Erg benieuwd of het een goed alternatief gaat zijn voor de Forza's.
Ik hoop ook op gameplay zoals PGR. Die was niet echt realistisch, maar ook weer niet zo arcade als NFS.

PSN id: NL_SToRM

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-12 17:35

Smoonshine

Feyenoord!!

Falastine schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:42:
[...]

Fifa kan dan volgens jou veel mooier zijn. Maar pes speelt echt zoveel beter. Ik heb al zeker een pot of 40 gespeeld demo op zijn moeilijks en van de 40 potjes heb ik er misschien maar 15 gewonnen. De AI is zoveel slimmer als fifa ik heb beide demo's gespeeld. En je zult moeten wachten op de volledige game om te zien hoe het spel eruit ziet in een ander stadion met cl setting en in de avond. Maar goed ze zullen niet voor niets de gamescon 2014 prijs gewonnen hebben.
Kan me hier helemaal in vinden. Heb Fifa nu op full, maar merk dat ik veel liever de PES demo speel. Op de een of andere manier voel ik bij PES 2015 veel meer controle.

Niet dat al mijn goals weer via de keeper voor mijn voeten belanden om vervolgens te scoren. Of alle tegengoals komen uit een situatie waarin ik eerst een vleugelspeler niet van de bal krijg om vervolgens de spits onbedreigd in te zien koppen. Ook de rare houterige bewegingen en struikelpartijen bij Fifa wordt ik niet vrolijk van.

Straks in November ruil ik Fifa 15 fijn in voor PES 2015. Het lijkt eindelijk weer een geweldige PES te worden!

uhm...

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-12 13:28
vanavond The Crew spelen :D heb er zin in :)
is kijken of ik Area 51 onveilig kan maken :P

nothing stops this train

Verwijderd

Deze staat bij Media Markt op de site, ook niet slecht

http://www.mediamarkt.nl/...1,1527817.html?langId=-11

Verwijderd

Fleximex schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:08:
[...]

Driveclub gebruikt zeker wel AA. Daar hebben ze zelf veel effort in gestoken
The game's 1080p resolution is put to effective use too, producing one of the cleanest grades of image quality on PS4. And yet Evolution isn't content to leave it there, backing this full HD setup with an excess of techniques to tackle aliasing from every angle. Asked what anti-aliasing is fit for purpose in this case, DriveClub takes a no-compromise approach.

"It's a mixture. There's a pixel-based system that we're using, there's a temporal-based system, there's FXAA and there's actually a material-based system as well. We've only got four systems in place and we've got another for the key points that we don't quite hit. We obsess about the small details, so we're getting another one to go on top of that, to get on top of the very final image quality issues."
Bron

• Martijn_76
Beste geinig, ik ga me nog heel even proberen in te houden, maar hoe lang dat gaat lukken is nog wat onduidelijk ;)

Thanks voor jullie reacties!

Verwijderd

je loopt hier nu toch lang genoeg rond om te weten dat dit niet de bedoeling is, toch?

[ Voor 68% gewijzigd door BM op 30-09-2014 12:56 ]

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

dvdkiwi schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:01:
[...]

Raar advies.
Ik denk dat de enige reden om voor een XOne of een PS4 te gaan is: wat spelen je vrienden?
Wat me wel irriteert de laatste maanden is dat de online status van friends niet altijd actueel is, het laden van je friendslist lang duurt (en ik heb er maar 20 ofzo in staan) en het sturen van berichten soms minuten duurt...
Ook de NAT issues bij Voice chat zijn regelmatig aanwezig. Hopelijk pakken ze dit aan in de volgende firmware maar ik heb soms het vermoeden dat het aan der server capaciteiten van PSN ligt (bare minimum).

Dit vond ik op de 360 toch wel een stuk beter geregeld (alsmede hogere chat voice quality).
dvdkiwi schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:01:
[...]

Raar advies.
Hij zegt zelf dat al zijn vrienden een X1 hebben...

• Beakzz
Smoonshine schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:31:
[...]

Kan me hier helemaal in vinden. Heb Fifa nu op full, maar merk dat ik veel liever de PES demo speel. Op de een of andere manier voel ik bij PES 2015 veel meer controle.

Niet dat al mijn goals weer via de keeper voor mijn voeten belanden om vervolgens te scoren. Of alle tegengoals komen uit een situatie waarin ik eerst een vleugelspeler niet van de bal krijg om vervolgens de spits onbedreigd in te zien koppen. Ook de rare houterige bewegingen en struikelpartijen bij Fifa wordt ik niet vrolijk van.

Straks in November ruil ik Fifa 15 fijn in voor PES 2015. Het lijkt eindelijk weer een geweldige PES te worden!
Je moet de PES demo idd gewoon wat tijd geven. Zeker als Fifa speler, want ook ik vond de eerste paar games helemaal klote bij de nieuwe PES maar volgehouden aangezien ik de Fifa 15 demo ook ruk vond :)

Ik hoop echt dat de final game helemaal top is, want ik ben er helemaal klaar voor om afscheid te nemen van die scripted Fifa zooi :)

• Martijn_76
... leuke witte PS4-bundle aan zit te komen (met The Crew bijv., wmb een must-have).
...
Zie dat ik me vergist heb, bedoelde niet The Crew, maar The Division (al lijkt me The Order 1886 ook wel wat)

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-12 22:05

RBH

Ben zelf sinds afgelopen zondag ook nieuw in de PS4 wereld. Tot voorheen met vele tevredenheid PS3 gespeeld. Afgelopen zondag dus maar het FIFA pakket bij de Mediamarkt gehaald en tegelijkertijd Infamous: Second Son ook erbij genomen.

Indruk tot nu toe is erg goed. :9~

Wat wel jammer is, de graphics zijn zo goed op de nieuwe generatie TV's, dat het een beetje tegenviel op mijn 7 jaar oude LCD. Tijd dus ook voor een nieuwe TV.. :(

Nu maar even uitzoeken wat alle mogelijkheden zijn voor de PS4.

• striner
  • Laatst online: 07-12 22:02
Nieuwe Shadow of Mordor Season Pass Trailer

Als je extra betaalt kun je tegen Sauron vechten!

Artikeltje waar ik dit las en waarover daar een klein beetje gerant wordt.

• tiguan
RBH schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:49:
Wat wel jammer is, de graphics zijn zo goed op de nieuwe generatie TV's, dat het een beetje tegenviel op mijn 7 jaar oude LCD. Tijd dus ook voor een nieuwe TV.. :(
Wat voor TV heb je dan? Mijne is 5,5 jaar oud maar het ziet er echt wel goed uit hoor. Wel fullHD natuurlijk.

Verwijderd

Smoonshine schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:31:
[...]

Speel je ook met manual passing ? Zit een beetje verstopt in de menu's. Ik heb hem nu op 1/4 staan (3/4 is standaard) en dat geeft je nog meer controle over je passes. Echt een aanrader.
Ik heb Fifa gelukkig niet gehaald, maar PES 2015 ga ik zeker aanschaffen.

• RBH

RBH

tiguan schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:52:
[...]

Wat voor TV heb je dan? Mijne is 5,5 jaar oud maar het ziet er echt wel goed uit hoor. Wel fullHD natuurlijk.
Ik heb een Philips 37PFL.... 7000 serie geloof ik.

Is wel Full HD. Heb de PS4 echter eerst aangesloten op de TV van mijn zwager (een gloednieuw Philips 47"Full HD LED 3D Ambilight geval) en daarna op mijn eigen TV.

Het viel me op dat op mijn TV de randen nogal wat minder smooth zijn. Als ik er wat verder vanaf ga zitten is het natuurlijk nog steeds erg mooi, maar toch wel (merkbaar) minder mooi dan op de nieuwe TV's..
tiguan schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:52:
[...]

Denk dat jij dan ook LCD hebt. LED ziet er echt een stuk beter uit.

• tiguan
LED of LCD bepaalt niet zozeer de kwaliteit van het beeld. @RBH: Maar ik herken het niet, al heb ik ook niet echt vergeleken verder.

• RBH

RBH

Het is wel een stuk mooier heb ik gemerkt. Maar sowieso, 7 jaar is een hele lange tijd in TV-land natuurlijk. :D

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 10:32

garriej

Ik las ondertieten.

bram1984 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:59:
[...]

Denk dat jij dan ook LCD hebt. LED ziet er echt een stuk beter uit.
LED = LCD. Het verschil zit hem in de belichting. En tegenwoordig zijn de LCD panelen beter als 7 jaar geleden natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door garriej op 30-09-2014 13:10 ]

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

RBH schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:49:
Ben zelf sinds afgelopen zondag ook nieuw in de PS4 wereld. Tot voorheen met vele tevredenheid PS3 gespeeld. Afgelopen zondag dus maar het FIFA pakket bij de Mediamarkt gehaald en tegelijkertijd Infamous: Second Son ook erbij genomen.

Indruk tot nu toe is erg goed. :9~

Nu maar even uitzoeken wat alle mogelijkheden zijn voor de PS4.
Heb ik ook... heb een HD Ready Plasma tv... en dat merk ik toch echt wel hoor :'(

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-12 17:35

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:54:
[...]

Speel je ook met manual passing ? Zit een beetje verstopt in de menu's. Ik heb hem nu op 1/4 staan (3/4 is standaard) en dat geeft je nog meer controle over je passes. Echt een aanrader.
Nee, dat niet. Heb het met vorige Fifa's wel eens geprobeerd, maar op de een of andere manier kan ik er niet echt aan wennen. Heb Fifa altijd wel leuk gevonden en ik denk dat wanneer je het als totaalproduct bekijkt Fifa ook wel zeker meer te bieden heeft dan PES. Maar op de een of andere manier houdt PES toch altijd wel iets magisch voor mij. Al is het alleen maar, omdat de goals zoveel mooier vallen dan bij Fifa.

Het enige waar ik nog een beetje bang voor ben is het gebrek aan een option file voor de PS4 versie. Dat is voor mij toch altijd wel waar ik op wacht, voordat ik met de ML begin. Maar, omdat er nog geen file transfers mogelijk zijn op de PS4 lijkt een option file erg moeilijk te worden dit jaar.

[ Voor 16% gewijzigd door Smoonshine op 30-09-2014 13:13 . Reden: Toevoeging ]

uhm...

tiguan schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:00:
LED of LCD bepaalt niet zozeer de kwaliteit van het beeld. @RBH: Maar ik herken het niet, al heb ik ook niet echt vergeleken verder.
Nou in dit geval wel hoor. Een 5 jaar oude LCD legt het hoe dan ook af tegen een toestel van nu met LED backlighting.

• RBH

RBH

Bellerophon schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:10:
[...]

Heb ik ook... heb een HD Ready Plasma tv... en dat merk ik toch echt wel hoor :'(
Ergens ben ik ook wel blij, weet ik tenminste dat het beeld alleen maar beter wordt als ik ooit een nieuwe TV haal.

En kan ik zonder problemen man-maths toepassen om een nieuwe TV te verantwoorden. ;)

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

RBH schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:23:
[...]

Ergens ben ik ook wel blij, weet ik tenminste dat het beeld alleen maar beter wordt als ik ooit een nieuwe TV haal.

En kan ik zonder problemen man-maths toepassen om een nieuwe TV te verantwoorden. ;)
Haha vooral die man-maths... ben al wel aan het kijken naar een Full HD Plasma tv :Y

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

RBH schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:23:
[...]

Mijn man-maths waren: Hij is groter, meer opties en beter beeld; KOPEN DUS. Naar de mediamarkt gegaan om te 'kijken' naar TV's en ik kwam thuis met een TV.

Verwijderd

Smoonshine schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:11:
[...]

Nee, dat niet. Heb het met vorige Fifa's wel eens geprobeerd, maar op de een of andere manier kan ik er niet echt aan wennen.
Als hij op 1/4 staat is het nog steeds deels assisted. Alleen heb je ff wat meer controle over waar je de pass wil plaatsen. Ik heb was ook nooit fan van manual maar op 1/4 is het voor mij goed te doen.
Heb Fifa altijd wel leuk gevonden en ik denk dat wanneer je het als totaalproduct bekijkt Fifa ook wel zeker meer te bieden heeft dan PES. Maar op de een of andere manier houdt PES toch altijd wel iets magisch voor mij. Al is het alleen maar, omdat de goals zoveel mooier vallen dan bij Fifa.
Ja qua totaal plaatje scoort Fifa absoluut beter. Al is het natuurlijk nog ff de vraag wat er allemaal in de full version van PES komt te zitten. Op bepaalde vlakken zal PES Fifa nooit inhalen, met name op licentie gebied. Fifa 2015 doet veel dingen beter dan PES, maar PES 2015 heeft 1 ding heel goed voor elkaar en dat is de core gameplay.

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-12 18:57

Falastine

Think about my signature...

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:37:
[...]

Als hij op 1/4 staat is het nog steeds deels assisted. Alleen heb je ff wat meer controle over waar je de pass wil plaatsen. Ik heb was ook nooit fan van manual maar op 1/4 is het voor mij goed te doen.

[...]

Ja qua totaal plaatje scoort Fifa absoluut beter. Al is het natuurlijk nog ff de vraag wat er allemaal in de full version van PES komt te zitten. Op bepaalde vlakken zal PES Fifa nooit inhalen, met name op licentie gebied. Fifa 2015 doet veel dingen beter dan PES, maar PES 2015 heeft 1 ding heel goed voor elkaar en dat is de core gameplay.
Kijk uiteindelijk draait het bij mij erom dat ik leuke onvoorspelbare potjes voetbal speel met vrienden op de bank hele nachten lang. Ik kijk dan echt niet meer naar hoe een scorebord eruit ziet of hoe de menu's eruit zien. Wij hebben zelf regels ingesteld als je wilt spelen zetten we timer aan en heb je 3 min om je team klaar te zetten. ( Dat moet bij pes omdat spelers rood/groen/geel/blauw/paars zijn )

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:42
kazuka schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:48:
[...]
Wat me wel irriteert de laatste maanden is dat de online status van friends niet altijd actueel is, het laden van je friendslist lang duurt (en ik heb er maar 20 ofzo in staan) en het sturen van berichten soms minuten duurt...
Ook de NAT issues bij Voice chat zijn regelmatig aanwezig. Hopelijk pakken ze dit aan in de volgende firmware maar ik heb soms het vermoeden dat het aan der server capaciteiten van PSN ligt (bare minimum).

Dit vond ik op de 360 toch wel een stuk beter geregeld (alsmede hogere chat voice quality).
Klopt helemaal.
Maar dat is voor mij geen reden om dan voor een XOne te gaan.
Als de games maar werken en lekker spelen ;)
Honderden uren in BF zitten; ik vind de PS4 groep gezellig, ben blij dat ik een PS4 heb :*)
bram1984 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:48:
[...]
Hij zegt zelf dat al zijn vrienden een X1 hebben...
Ow chips, sorry overheen gelezen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 30-09-2014 13:47 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Kol Nedra
Ik ben ook tevreden over ps4, ben blij dat ik overgestapt ben :)
1 ding wel: xbox live is echt wel beter!
sony moet PSN capaciteit verhogen, vooral in weekend is het elke keer raak dat alles veel te traag loopt. volgens mij had sony niet verwacht van dit grootse succes.

nothing stops this train

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag een raar probleem met de ps4 controller. Als er een game in de ps4 zit, dan doet de controller raar. Zoals dat de 4 rechter buttons niet werken en de triggers. Dit gebeurt ook als de game in de ps4 zit en ik in het ps4 hoofdmenu wil navigeren. Zodra de game uit de ps4 is werkt de controller prima. Dit gebeurd met fifa 15 en TLoU.

Edit: De controller doet dit ook bij andere applicaties, zoals netflix, waar ik dan niet doorheen kan scrollen, omdat de analoge sticks niet werken. Ik heb de controller meerdere malen gerest, maar helaas geen oplossing. Ook heb ik de ps4 gereset maar dat helpt ook al niet. Ik vindt het maar een raar iets. Als ik de ps4 opstart doen alle knoppen het, maar zodra er een applicatie start of iets dergelijks dan doet de controller raar. Weet iemand wat dit probleem veroorzaakt of een oplossing heeft.

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Probeer je controller te resetten. Achter de L2 trigger zit een klein reset gaatje, even indrukken met een paperclip.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:06:
Ik heb de controller meerdere malen gereset, maar helaas geen oplossing.
Mick1990 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:08:
Probeer je controller te resetten. Achter de L2 trigger zit een klein reset gaatje, even indrukken met een paperclip.
Goeie tip :+ iets dat hij al 2 keer heeft gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door garriej op 30-09-2014 14:11 ]

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Jup, zag het net. Dacht dat hij zijn PS4 gereset had :+

Als dat niet werkt dan zou ik gewoon een nieuwe controller aanvragen bij Sony met garantie.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:06:
Ik heb sinds vandaag een raar probleem met de ps4 controller. Als er een game in de ps4 zit, dan doet de controller raar. Zoals dat de 4 rechter buttons niet werken en de triggers. Dit gebeurt ook als de game in de ps4 zit en ik in het ps4 hoofdmenu wil navigeren. Zodra de game uit de ps4 is werkt de controller prima. Dit gebeurd met fifa 15 en TLoU.

Edit: De controller doet dit ook bij andere applicaties, zoals netflix, waar ik dan niet doorheen kan scrollen, omdat de analoge sticks niet werken. Ik heb de controller meerdere malen gerest, maar helaas geen oplossing. Ook heb ik de ps4 gereset maar dat helpt ook al niet. Ik vindt het maar een raar iets. Als ik de ps4 opstart doen alle knoppen het, maar zodra er een applicatie start of iets dergelijks dan doet de controller raar. Weet iemand wat dit probleem veroorzaakt of een oplossing heeft.
Probeer eerst eens een andere controller. Weet je gelijk waar het aan ligt.

Verwijderd

striner schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:51:
Nieuwe Shadow of Mordor Season Pass Trailer

Als je extra betaalt kun je tegen Sauron vechten!

Artikeltje waar ik dit las en waarover daar een klein beetje gerant wordt.
Ik speel hem nu en wat een geweldige game. Vram 6gb leugen niet intrappen (voor de pc gamers)

• striner
  • Laatst online: 07-12 22:02
speel jij hem op de pc dan? Krijg je 60 fps op ultra met < 6 GB VRAM?

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:21:
[...]

Probeer eerst eens een andere controller. Weet je gelijk waar het aan ligt.
Ik heb zelf maar 1 controller, maar ik zal deze controller straks is meenemen naar een maat. Kijken of mijn controller op zijn ps4 wel normaal doet.

Verwijderd

PS4 versie van Mordor schijnt overigens ook geen 60 fps te zijn helaas, afgaande op impressies op Neogaf.

Ook erg jammer dat met Sauron vechten DLC is, leek me juist de bedoeling van de game om je eigen leger van Orcs te bouwen om Sauron aan te pakken..

Verwijderd

striner schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:33:
speel jij hem op de pc dan? Krijg je 60 fps op ultra met < 6 GB VRAM?
Jeps pc.
Makkie, avg 74 fps en al mijn vram word gebruikt terwijl ik maar een 4gb kaart heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2014 14:58 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:38:
PS4 versie van Mordor schijnt overigens ook geen 60 fps te zijn helaas, afgaande op impressies op Neogaf.

Ook erg jammer dat met Sauron vechten DLC is, leek me juist de bedoeling van de game om je eigen leger van Orcs te bouwen om Sauron aan te pakken..
Lees dat deze varieert van 40 tot 60. Op zich prima te doen.

• Kol Nedra
bram1984 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:01:
[...]

Lees dat deze varieert van 40 tot 60. Op zich prima te doen.
40-60 is toch beter dan 30fps? het schijnt dat de x1 versie 30fps heeft, zelfde als de ps3 en 360

nothing stops this train

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Kol Nedra schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:26:
[...]

40-60 is toch beter dan 30fps? het schijnt dat de x1 versie 30fps heeft, zelfde als de ps3 en 360
Mwah ik weet niet wat beter is, 30 stabiel of 60 met drops..
Ubisoft heeft de codes voor The Crew beta verstuurd, zag net iemand spelen die aan het streamen was ;)

Verwijderd

dutchgio schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:34:
Ubisoft heeft de codes voor The Crew beta verstuurd, zag net iemand spelen die aan het streamen was ;)
Ik zit ook met spanning te wachten op Email.
Kol Nedra schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:26:
[...]

Ligt er een beetje aan hoeveel dit varieert. Bij inFamous vind ik locked 30 bijvoorbeeld fijner spelen dan in locked, maar die haalt volgens mij de 60 ook niet.

• Kol Nedra
dutchgio schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:34:
klopt idd, ik had vanmorgen om 11.45 mail :D
vanavond lekker the Crew spelen :)

mordor ziet er nice uit btw

http://www.twitch.tv/pixelcakenl

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 30-09-2014 15:51 ]

nothing stops this train

Kol Nedra schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:42:
[...]

klopt idd, ik had vanmorgen om 11.45 mail :D
vanavond lekker the Crew spelen :)

mordor ziet er nice uit btw

http://www.twitch.tv/pixelcakenl
Is dat overigens de complete map of is er nog een deel welke je moet unlocken? Is alles meteen toegankelijk?
We mogen er nu wel van uit gaan dat de 2.0 update eind september niks meer wordt?

Pagina: 1 ... 31 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link