• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:42
Voor de mensen die NFS Rivals spelen:
Ik zoek een goede auto om de hard events mee te gaan doen.
Zit zelf te denken aan de Enzo, fully upgraded. Ben rank 18 dus heb alles tot aan de Enzo unlocked.
Goede speed en accaleration, hoogste durability en strength.
Ik heb 750,000sp dus genoeg geld om 1 wagen te kopen en te upgraden.
Enige ideeen?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• IlPirata
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-12 21:38
Jammer PostNL zit weer tegen (alweer! |:( ) Fifa 15 werd gisteren bezorgt.. helaas niet thuis, iets met werken ofzo. Krijg je keurig zo'n briefje met code om te zorgen dat ie om de hoek bij jumbo word bezorgt vandaag... werkt de code (alweer) niet.
Nou dan zal ie zaterdag wel bij de supermarkt liggen... heeft mijn vriendin geluk vanavond 7(8)7

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-12 12:35

TRK

Hebben sommige mensen ook het probleem dat de resolutie niet klopt van FIFA15 op de PS4? Bij de mensen die de vorige fifa delen ook hebben gespeeld zal het vast opvallen dat de scorebord etc. exact tegen de rand van het beeld aan zitten. Dit was bij de vorige delen niet zo. Bij de demo van FIFA15 viel het me al op maar hoop dat EA hiervoor met een fix komt. Weet niet of als ik de schermbereik aanpas via de PS4 of dit dan ook geldt voor alle andere spellen...

[ Voor 12% gewijzigd door TRK op 26-09-2014 08:51 ]

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 10:32

garriej

Ik las ondertieten.

TRK schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:47:
Hebben sommige mensen ook het probleem dat de resolutie niet klopt van FIFA15 op de PS4? Bij de mensen die de vorige fifa delen ook hebben gespeeld zal het vast opvallen dat de scorebord etc. exact tegen de rand van het beeld aan zitten. Dit was bij de vorige delen niet zo. Bij de demo van FIFA15 viel het me al op maar hoop dat EA hiervoor met een fix komt. Weet niet of als ik de schermbereik aanpas via de PS4 of dit dan ook geldt voor alle andere spellen...
Toen ik fifa opstarte kreeg ik een schermpje iets met het bereik van applicaties instellen. Deze heb ik toen zo groot mogelijk gemaakt, want hé waarom niet? Ik heb dus het zelfde.

Het was trouwens wel een PS instelling, niet een fifa instelling.

[ Voor 4% gewijzigd door garriej op 26-09-2014 08:53 ]

• Jayden1984
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-09-2021
TRK schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:47:
Ik had dit bij de demo - versie ook inderdaad, echter is het me bij de full - version totaal niet opgevallen.
Ik heb dit ook alleen maar bij FIFA opgemerkt. Mijn TV - instelling staat op scannen dus dan krijg je als het goed is een 1:1 signaal door via je HDMI. Heb getest met die instelling te wijzigen en dan zie je wel dat het beeld wel past, maar dan lijkt het alsof het beeld ietsje "inkrimpt", als je snapt wat ik bedoel (alsof je dan dingen juist mist waardoor het beeld ook ietsje onscherper wordt).

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-12 12:35

TRK

Jayden1984 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:58:
[...]

Ik had dit bij de demo - versie ook inderdaad, echter is het me bij de full - version totaal niet opgevallen.
Ik heb dit ook alleen maar bij FIFA opgemerkt. Mijn TV - instelling staat op scannen dus dan krijg je als het goed is een 1:1 signaal door via je HDMI. Heb getest met die instelling te wijzigen en dan zie je wel dat het beeld wel past, maar dan lijkt het alsof het beeld ietsje "inkrimpt", als je snapt wat ik bedoel (alsof je dan dingen juist mist waardoor het beeld ook ietsje onscherper wordt).
Inderdaad, bij mij scant die ook automatisch. Ik denk dat dit iets spel inhoudelijks is, aangezien ik op verschillende forums lees dat meerdere mensen het ook hebben op de PS4 en het "oplossen" doormiddels het aanpassen van de applicatie bereik in de PS4 instellingen.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 23:06
Shadows of Mordor krijgt verassend goede cijfers. Had het niet verwacht, maar wordt wel zeer nieuwsgierig. Toch een goede PS4 game weer?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• SlimJimBigWin
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-10-2014
Ik vroeg me af of er al een Bluetooth headsetje was zoals deze:http://upload.wikimedia.o...n_3_bluetooth_headset.png
Na enig onderzoek kwam ik erachter dat deze namelijk niet compatable is met de playstation 4. Verder kon ik niks vergelijkbaars vinden voor de playstation 4, wel vond ik enkele die wired waren maar dat is nou precies waar ik vanaf wil.. Dus vroeg ik me af of iemand misschien zo'n soort headset kent (het liefst eentje die ik aan m'n oor kan hangen dus zonder beugel om mijn hoofd). Ik gebruik hem alleen voor voice chats dus echt super kwaliteit hoeft het niet te zijn! Bij voorbaat dank,
Groet SlimJimBigWin

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:12:
Shadows of Mordor krijgt verassend goede cijfers. Had het niet verwacht, maar wordt wel zeer nieuwsgierig. Toch een goede PS4 game weer?
Die game komt voor mij echt uit het niets. Stond totaal niet op m'n radar maar die reviews zien erg wel erg goed uit. Dat nemesis systeem lijkt me echt fantastisch. Day 1 for me :9

• corset
Precies hetzelfde hier giro. Echt bizar hoe snel dat veranderd is.

Heerlijk hoe de laatste tijd sommige games toch onverwacht gewoon interesant zijn.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:02

On_E

Housemusic

lanerios schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:12:
Verrassend? Ik had niet anders verwacht na alle previews.

Kan niet wachten.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• corset
On_E, ik ben altijd wat pessimistisch als het aankomt op franchise games. LOTR heeft geen goede track record helaas :(

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Inhumanous schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:09:
Ik heb ook nog een 1maand PS+ code voor de liefhebber!
Heel graag als je die nog hebt.

Edit:
Gisteren ook mjn PS4 i.c.m FIFA15 binen gekregen.
Wat vreemd was gisteren; 1e pot ging gewoon goed, 2e en 3e pot waren op FUT. Deze 2 potjes lagte massaal, bij de eerste dacht ik zal wel aan brakke internet liggen van tegenstander. 2e pot zelfde, wedstrijd na 10 min afgepakt want was echt niet te spelen.

Toen even offline wedstrijd geprobeerd; hetzelfde..? Leek net alsof een proces op de achtergrond alle CPU opeiste o.i.d.

PS4 uit en aangezet, potjes online en offline gespeeld; geen problemen..
Weet iemand hoe dit komt? Een console CPU is toch dedicated game aan het aansturen..?

[ Voor 59% gewijzigd door HaWkY61 op 26-09-2014 10:04 ]

Wesside

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 13:12

dano_nl

Meh

edit

[ Voor 93% gewijzigd door dano_nl op 26-09-2014 10:02 ]

Meh

• Jayden1984
HaWkY61 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:01:
[...]

Heel graag als je die nog hebt.

Edit:
Gisteren ook mjn PS4 i.c.m FIFA15 binen gekregen.
Wat vreemd was gisteren; 1e pot ging gewoon goed, 2e en 3e pot waren op FUT. Deze 2 potjes lagte massaal, bij de eerste dacht ik zal wel aan brakke internet liggen van tegenstander. 2e pot zelfde, wedstrijd na 10 min afgepakt want was echt niet te spelen.

Toen even offline wedstrijd geprobeerd; hetzelfde..? Leek net alsof een proces op de achtergrond alle CPU opeiste o.i.d.

PS4 uit en aangezet, potjes online en offline gespeeld; geen problemen..
Weet iemand hoe dit komt? Een console CPU is toch dedicated game aan het aansturen..?
Dat het met een offline potje ook gebeurde is wel vreemd inderdaad.
Met online kan het komen dat er op de release - dag enorm veel mensen op die server zitten waardoor de server wellicht overbelast raakt? Heb ik namelijk ook wel eens met Destiny.

Zelf FIFA 15 gisteren gespeeld zonder problemen.
Shadow of Mordor stond al op mijn lijstje, maar zulke hoge cijfers had ik echt niet verwacht. Echt teveel om te spelen de komende maanden, niet normaal. :)

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Jayden1984 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:28:
[...]

Dat het met een offline potje ook gebeurde is wel vreemd inderdaad.
Met online kan het komen dat er op de release - dag enorm veel mensen op die server zitten waardoor de server wellicht overbelast raakt? Heb ik namelijk ook wel eens met Destiny.

Zelf FIFA 15 gisteren gespeeld zonder problemen.
Was natuurlijk 30 min nadat ik de PS4 had aangesloten voor het eerst. Misschien iets van config ophalen op de achtergrond ofzo? Moet zeggen heb niet zoveel op gespeeld, dus weet ook niet zeker of het vaker gebeurd.

Maar klinkt iig niet bekend bij anderen..?

Wesside

• Jayden1984
HaWkY61 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:38:
[...]

Was natuurlijk 30 min nadat ik de PS4 had aangesloten voor het eerst. Misschien iets van config ophalen op de achtergrond ofzo? Moet zeggen heb niet zoveel op gespeeld, dus weet ook niet zeker of het vaker gebeurd.

Heb er zelf geen last van gehad, al weet ik wel dat ie bij mij toen ik FIFA startte meteen een update ging installeren. Misschien dat het daardoor iets trager ging doordat de update op de achtergrond aan het downloaden / installeren was?

• On_E
  • Laatst online: 00:02

On_E

Housemusic

lanerios schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:59:
On_E, ik ben altijd wat pessimistisch als het aankomt op franchise games. LOTR heeft geen goede track record helaas :(
Klopt, maar ik heb wel altijd vertrouwen in Monolith gehad. (de ontwikkelaar)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-12 00:09
Ik heb even een vraag. Als ik online gespeeld heb en ik ga daarna in het PS-menu naar 'vrienden' dan zie je daar 'ontmoete spelers' staan, maar dit lijkt niet helemaal te werken. Er staat alleen een lijstje van The last of us van wat weken terug, maar niet bijvoorbeeld die kerel waartegen ik gisteren online een potje Fifa 15 speelde en die ik via dit systeem wilde toevoegen..

Misschien zie ik iets over het hoofd hoor, ben redelijk noob op het gebied van online gaming/vrienden toevoegen etc., maar weet iemand hoe dit zit?

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-12 12:35

spaceboy

Op grote hoogte

Spud82 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:57:
Ik heb even een vraag. Als ik online gespeeld heb en ik ga daarna in het PS-menu naar 'vrienden' dan zie je daar 'ontmoete spelers' staan, maar dit lijkt niet helemaal te werken. Er staat alleen een lijstje van The last of us van wat weken terug, maar niet bijvoorbeeld die kerel waartegen ik gisteren online een potje Fifa 15 speelde en die ik via dit systeem wilde toevoegen..

Misschien zie ik iets over het hoofd hoor, ben redelijk noob op het gebied van online gaming/vrienden toevoegen etc., maar weet iemand hoe dit zit?
Heb precies hetzelfde! Bij mij zit er meestal minstens een dag tussen. :F

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
On_E schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:52:
[...]

Klopt, maar ik heb wel altijd vertrouwen in Monolith gehad. (de ontwikkelaar)
En er zit geen EA achter die alles pushed.

PSN: Alvanosa

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

spaceboy schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:01:
[...]

Heb precies hetzelfde! Bij mij zit er meestal minstens een dag tussen. :F
Viel mij ook op ja. Wel raar, op de PS3 werkte dit prima.

[ Voor 63% gewijzigd door fonsmeister op 26-09-2014 11:28 ]

PSN: fonsmeister

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-12 00:09
Bij mij dus geen eens een dag, die lijst wordt gewoon nooit geüpdate. Daarbij zie ik vaak niks staan bij de 'online'-lijst, of laad deze tergend langzaam.

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-12 20:17

Chaos-Zero

Sega fan!

dvdkiwi schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 07:43:
Voor de mensen die NFS Rivals spelen:
Ik zoek een goede auto om de hard events mee te gaan doen.
Zit zelf te denken aan de Enzo, fully upgraded. Ben rank 18 dus heb alles tot aan de Enzo unlocked.
Goede speed en accaleration, hoogste durability en strength.
Ik heb 750,000sp dus genoeg geld om 1 wagen te kopen en te upgraden.
Enige ideeen?
Zodra de Lamborghini Veneno beschikbaar was heb ik zo goed als alles daar mee gereden.
In de store staat ook de Koenigsegg one:1. Die is gratis en ook erg goed.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-12 14:53
Ik had wel wat meer nieuws verwacht, of een release datum ofzo, over firmware 2.0. De verwachting was eind September toch?

PSN: Maichel

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
iemand hier een tip voor?

Op de ps3 speelden wij altijd games met een groepen en starten dan een chat.
Via de ps button kon je snel swtichen tussen de chat en de game.

Wij hebben geen headsets en/of gebruiken die nooit.
Is er een manier om snel te switchen tussen een party chat en een game?

nu als je in het ps4 menu komt moet je altijd naar de chat toe navigeren.

Burp

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-12 14:20
Blij dat ik m gister besteld heb!

psn: jagermeistertim

• Maichel
Wii4all schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:11:

Vrijwel zeker dat dat niet kan, je moet altijd wel met tussenstapjes naar de Party. Is logisch ook, omdat Sony er bij de PS4 van uit gaat dat men wél een headset gebruikt (daarom zit die er ook bij).

Verwijderd

Maichel schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:10:
Ik had wel wat meer nieuws verwacht, of een release datum ofzo, over firmware 2.0. De verwachting was eind September toch?
Ik wil ook snel meer informatie hierover.

• striner
  • Laatst online: 07-12 22:02
Zonet de Kotaku review gelezen van Shadows of Mordor, en lijkt me ook een goed spel.
Potverdomme, er gaat veel tijd en geld over de balk komende tijd, gisteren Trine 2 en Oddworld: New 'n' Tasy gekocht, en wil ook nog Last of Us: Remastered proberen, en dan ook nog dit, en mijn vriendin speelt nog Destiny :P
Heb ik toch allemaal geen tijd voor!

• Maichel
striner schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:54:
Zonet de Kotaku review gelezen van Shadows of Mordor, en lijkt me ook een goed spel.
Potverdomme, er gaat veel tijd en geld over de balk komende tijd, gisteren Trine 2 en Oddworld: New 'n' Tasy gekocht, en wil ook nog Last of Us: Remastered proberen, en dan ook nog dit, en mijn vriendin speelt nog Destiny :P
Heb ik toch allemaal geen tijd voor!
Trine 2 was gratis tijdje terug (tja, net na ik 'm gekocht had :F )

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-12 20:17

Chaos-Zero

Sega fan!

Wii4all schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:11:

Je zou de PlayStation app kunnen downloaden naar je mobiel of tablet. Vanaf daar kan je ook makkelijk chatten en je hoeft de game niet eens uit ;)

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-12 16:21

M0nkeymen

Monkeystyle!

Hallo allemaal,

ik had een vraagje over de ps4, heeft port forwarding zin op een ps4? Ik heb nl. wat connectie problemen en ben opzoek naar zaken die de connectie kan verbeteren.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

M0nkeymen schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:41:
Hallo allemaal,

ik had een vraagje over de ps4, heeft port forwarding zin op een ps4? Ik heb nl. wat connectie problemen en ben opzoek naar zaken die de connectie kan verbeteren.
zal vast wel zin hebben, maar welke poorten je moet hebben, dat durf ik niet te zeggen. Je kunt je connectie testen in je instellingen. Mijn NAT stond op type 2. Ik denk dat 1 open is, 2 moderate en 3 bijna dicht is ofzo(?). Ik zou dus daar even kijken en als hij daar op 3 staat kun je daar wel winst uit halen denk ik.

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:15
Ik had echt heel veel porten geforward naar de PS4, maar bleef af en toe problemen houden met voornamelijk Party Chat. Ik heb de PS4 nu al een tijdje in DMZ gezet en dat werkt prima. Ja, niet helemaal veilig, maar goed, wat wil een hacker doen op een console...

• Jayden1984
Hallo allemaal,

Heb je een router achter je modem zitten toevallig? Ik heb namelijk een draadloze Ziggo modem en wanneer ik de PS4 rechtstreeks op de modem aansluit via kabel, werkt ie perfect en heb ik NAT type 2 (wat volgens mij ook de beste is en wordt aangeraden). Wanneer ik een router achter de ziggo modem zet en de PS4 hiermee verbindt, heb ik NAT type 1 en werken bepaalde dingen ineens niet meer goed. Je dient dat ook met die DMZ te werken zoals ChuckyDevil ook al aangaf.

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

garriej schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:45:
[...]

zal vast wel zin hebben, maar welke poorten je moet hebben, dat durf ik niet te zeggen. Je kunt je connectie testen in je instellingen. Mijn NAT stond op type 2. Ik denk dat 1 open is, 2 moderate en 3 bijna dicht is ofzo(?). Ik zou dus daar even kijken en als hij daar op 3 staat kun je daar wel winst uit halen denk ik.
De poorten kan ik terug vinden op deze site, De NAT staat op type 2, wat volgens deze site goed zou zijn. want er hangt een router tussen, ook heb ik hem een vast IP adres gegeven. De poorten staan ook op die site trouwens. Iemand nog tips voor het verbeteren van de connectie? Zat gister bijvoorbeeld destiny te spelen en hij klapte er elk half uur wel uit.

edit: Zal de DMZ oplossing eens onderzoeken. thx!

[ Voor 2% gewijzigd door M0nkeymen op 26-09-2014 14:53 . Reden: toevoeging ]

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

M0nkeymen schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:52:
[...]

De poorten kan ik terug vinden op deze site, De NAT staat op type 2, wat volgens deze site goed zou zijn. want er hangt een router tussen, ook heb ik hem een vast IP adres gegeven. De poorten staan ook op die site trouwens. Iemand nog tips voor het verbeteren van de connectie? Zat gister bijvoorbeeld destiny te spelen en hij klapte er elk half uur wel uit.
Zit je op de kabel of draadloos. Als het antwoord is draadloos, als je een mogelijkheid om een kabel te leggen, doe dan dat.
ChuckyDevil schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:47:
Ik had echt heel veel porten geforward naar de PS4, maar bleef af en toe problemen houden met voornamelijk Party Chat. Ik heb de PS4 nu al een tijdje in DMZ gezet en dat werkt prima. Ja, niet helemaal veilig, maar goed, wat wil een hacker doen op een console...
Je heb natuurlijk niet een volwaardige DMZ, je heb een DMZ host. Het verschil is klein maar relevant voor jou laatste zin.

Een ´echte` DMZ zorgt ervoor dat het DMZ netwerk niet met je normale lan kan communiceren, of in ieder geval niet direct met elkaar in verbinding staan.. Een host DMZ heeft dat echter niet, het hangt dus allemaal in het zelfde netwerk.

De conclusie die je trekt is dus deels waar `wat moeten ze op een console`. In dit geval zou het dus een weg kunnen zijn om in je netwerk te komen en vanuit daar weer verder. Echter de kans dat een hacker de moeite neemt om jou te vinden en in jou thuis netwerkje in te breken is niet heel groot.

[ Voor 40% gewijzigd door garriej op 26-09-2014 14:59 ]

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

garriej schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:53:
[...]

Zit je op de kabel of draadloos. Als het antwoord is draadloos, als je een mogelijkheid om een kabel te leggen, doe dan dat.
Draadloos helaas :/ , zit met vloerverwarming anders had ik hem wel door de vloer heen geboord.

• Jayden1984
M0nkeymen schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:52:
[...]

Met Destiny heb ik dit overigens wel vaker, vooral wanneer je naar The Tower gaat. Ook mijn fireteam - leden hebben dan precies hetzelfde, dus vandaar weet ik zeker dat het niet aan mijn connectie ligt (daar de party dan ook nog steeds gewoon werkt). Sowieso heeft Destiny de afgelopen dagen een paar updates gekregen waardoor je soms ook opnieuw moet inloggen in Destiny.

Ik heb in principe mijn PS4 gewoon aangesloten op de modem zonder ook maar iets te doen, alleen de test uitgevoerd en het werkte.

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
HaWkY61 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:38:
[...]

Ik had dit gister ook in t begin met FIFA en nieuwe ps4. Ik denk ook iets met updates draaien.

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-12 12:48
M0nkeymen schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:56:
[...]

Draadloos helaas :/ , zit met vloerverwarming anders had ik hem wel door de vloer heen geboord.
Misschien een Powerline setje proberen. Heb ik ook en mijn verbinding is zeer stabiel.

Dat mono headsetje wat je bij de PS4 krijgt valt me nog niet eens tegen trouwens. Vanavond een paar potjes FIFA met een maat gespeeld en we konden elkaar prima verstaan en horen.

• Superkiwi
Wat is de interface soms irritant traag...
Versturen en ophalen van ontvangen berichten duurt minuten,
en dat is nog kort vergeleken met het laden van mijn friend list (93 dus niet superveel ).
Nu is het zelfs zo dat ik niet eens friends kan verwijderen; laden duurt zo lang dat ik een timeout error krijg.

• Jayden1984
Ik heb net een psn trial code van 1 maand die bij Destiny zat gegeven aan een gebruiker van dit forum, echter kreeg hij / zij de melding dat de code incorrect is of is verlopen, terwijl ik zeker weet dat deze juist is en ook nooit gebruikt is.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-12 11:08
Jayden1984 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 22:27:
Ik heb net een psn trial code van 1 maand die bij Destiny zat gegeven aan een gebruiker van dit forum, echter kreeg hij / zij de melding dat de code incorrect is of is verlopen, terwijl ik zeker weet dat deze juist is en ook nooit gebruikt is.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ja! Die code werkt alleen indien die persoon nog geen plus heeft ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Jayden1984
-SaveMe- schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 23:00:
[...]

Ja! Die code werkt alleen indien die persoon nog geen plus heeft ...
Lijkt me logisch, ik ga er vanuit dat die persoon geen plus heeft aangezien hij/zij specifiek om de code heeft gevraagd.

Alhoewel het natuurlijk wel kan zijn dat hij/zij ooit al eens plus gehad heeft via een trial.

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 07:30
dvdkiwi schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 22:19:
Wat is de interface soms irritant traag...
Versturen en ophalen van ontvangen berichten duurt minuten,
en dat is nog kort vergeleken met het laden van mijn friend list (93 dus niet superveel ).
Nu is het zelfs zo dat ik niet eens friends kan verwijderen; laden duurt zo lang dat ik een timeout error krijg.
Mag toch hopen dat hier nog aan geschaafd gaat worden door Sony, Het voelt nu allemaal niet sneller dan de Xbox 360 waar ik hiervoor mijn games op gespeeld heb.

TloU draait online ook voor geen meter vanavond, ontzettend veel lag, tegenstanders die dood blijven liggen en niet respawnen. Het netwerk van Sony valt mij echt tegen, bij elke grote launch lijkt het complete systeem overbelast.

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Jayden1984 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 23:05:
[...]

Lijkt me logisch, ik ga er vanuit dat die persoon geen plus heeft aangezien hij/zij specifiek om de code heeft gevraagd.

Alhoewel het natuurlijk wel kan zijn dat hij/zij ooit al eens plus gehad heeft via een trial.
Ik denk dat die code ook alleen werkt als hij/zij een EU account heeft en niet met een US account. Zou dat het kunnen zijn?

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 23:21

swopdark

ja doe maar...

ChrisLNFF schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 23:40:

TloU draait online ook voor geen meter vanavond, ontzettend veel lag, tegenstanders die dood blijven liggen en niet respawnen. Het netwerk van Sony valt mij echt tegen, bij elke grote launch lijkt het complete systeem overbelast.
Welke grote game is er gisteren gelaunched dan? Ik zag op Playstation TV wel mensen shadow of mordor spelen die naar ik geloof goede reviews krijgt? Ik heb gisteren de hele avond Destiny gespeeld en het liep zoals gewoonlijk boterzacht. TLOU dan niet gespeeld dus kan je ervaringen niet delen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• ChrisLNFF
swopdark schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 07:46:
[...]

Welke grote game is er gisteren gelaunched dan? Ik zag op Playstation TV wel mensen shadow of mordor spelen die naar ik geloof goede reviews krijgt? Ik heb gisteren de hele avond Destiny gespeeld en het liep zoals gewoonlijk boterzacht. TLOU dan niet gespeeld dus kan je ervaringen niet delen.
Deze week is fifa15 gelaunched, misschien dat het daar iets mee te maken heeft, misschien ook niet. Het liep iig voor geen meter.

Verwijderd

Ik heb er zin in , sinds ik Forza 5 op de X1 gespeeld heb.

Ik heb em dan ook al voor 39,99 gepreordered in de PSStore.

Nog 10 dagen en het DriveClub feest kan op de PS4 beginnen.

Verwijderd

Hallo allemaal,

Sinds een paar dagen zit ik nu ook met een PS4 met precies hetzelfde probleem. Ik heb op dit moment totaal geen connectieproblemen (bedraad) maar bij netwerkinstellingen blijft 'ie aangeven dat ik op NAT 3 zit. Ondanks dat ik alle poorten heb open gezet, de PS4 een statisch IP adres heb gegeven en UPnP heb aangezet blijft 'ie de melding maar geven. Maar aan de andere kant heb ik nog geen enkele connectie problemen gehad, zowel op PSN als na 8 uur Destiny dus zou ik mij zorgen moeten maken? Het gaat om de Ubee EWV3200 van Ziggo. En ja..heb gehoord dat het ding absolute crap is dus ik zit er aan te denken om een nieuwe router te halen en 'em in bridge mode te zetten maar tot nu toe heb ik nog geen enkel probleem gehad,

• Jayden1984
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:43:
[...]

Sinds een paar dagen zit ik nu ook met een PS4 met precies hetzelfde probleem. Ik heb op dit moment totaal geen connectieproblemen (bedraad) maar bij netwerkinstellingen blijft 'ie aangeven dat ik op NAT 3 zit. Ondanks dat ik alle poorten heb open gezet, de PS4 een statisch IP adres heb gegeven en UPnP heb aangezet blijft 'ie de melding maar geven. Maar aan de andere kant heb ik nog geen enkele connectie problemen gehad, zowel op PSN als na 8 uur Destiny dus zou ik mij zorgen moeten maken? Het gaat om de Ubee EWV3200 van Ziggo. En ja..heb gehoord dat het ding absolute crap is dus ik zit er aan te denken om een nieuwe router te halen en 'em in bridge mode te zetten maar tot nu toe heb ik nog geen enkel probleem gehad,
Ik heb de Ubee EVW321B van ziggo. Bij mij geeft ie gewoon NAT2 aan. Ik heb zelf totaal niks van port forwarding gedaan en ook geen UPnP aangezet. Je zou je router/modem eens kunnen resetten, maar aan de andere kant denk ik dan weer: "If it works, don't fix it". Zolang je geen problemen hebt, zou ik me er zelf niet zoveel zorgen om maken.

Verwijderd

Een echte aanrader voor Golf liefhebbers :

PlayStation Europe ‏

Getting into the Golf this weekend? Check out The Golf Club on PS4 with 25% PS Plus discount!

http://uk.playstation.com...=social_20140927_32360716

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-12 18:24
:)

[ Voor 99% gewijzigd door joey82 op 27-09-2014 10:57 ]

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Als ik met 2 vrienden bv. Fifa15 wil spelen en extra controllers wil koppelen vraagt hij steeds om een gebruiker te selecteren.En dan valt de andere controller uit. Ik heb maar een account. Moet ik nu extra accounts aanmaken, of kan dit makkelijker?

Edit: Heb het gevonden!

[ Voor 5% gewijzigd door fritske23 op 27-09-2014 11:54 ]

• ChrisLNFF
Mooi spel, maar zitten er alleen maar supercars in? En kun je de auto's motorisch en visueel aanpassen?

• Superkiwi
Nee het zijn niet alleen supercars, maar ook weer niet zo'n uitgebreide lijst als in GT.
Visuele aanpassingen kan dmv stickers, maar in hoeverre dat is nog even afwachten.
Persoonlijk hoeft het motorisch aanpassen van mij niet. In GT5 reed ik altijd met stock auto's.

Waar ik ben benieuwd naar ben is het rijgedrag/physics.
Dat is het enige wat voor mij de game gaat maken of breken.

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 27-09-2014 14:19 ]

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
Nog meer mensen die de gameplay van Fifa 15 als uitermate stroperig ervaren? Ik ben eigenlijk zo teleurgesteld in de gameplay. Voelt totaal niet responsief tov fifa 13 op de xbox360. Baal ervan want met dit spel vermaakte ik me altijd het meest. Voelt gewoon een stap terug om dit op de ps4 te spelen :|

PSN: Oldzkoel

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-12 19:49
Even wat driveclub gifjes posten want damn wat een game wordt dat!! :D

Afbeeldingslocatie: http://gifyu.com/images/DriveClub--5-claves3.gif
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/dcvbzw5.gif
Afbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/LastDarkHawaiianmonkseal.gif
En als je niet geloofd dat het ingame is :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9jwYJ4g.png

[ Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 27-09-2014 15:22 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• ChrisLNFF
Uit verveling maar Outlast aan het downloaden. Ben TloU mp wel zat en het duurt nog een dikke maand tot bijv CoD eraan komt. Heb gedeeltelijk de walktrough gezien bij H2ODelirious, ik denk dat het voor 8 euro wel een aardig spelletje is.

Verwijderd

Jayden1984 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:51:
[...]

Ik heb de Ubee EVW321B van ziggo. Bij mij geeft ie gewoon NAT2 aan. Ik heb zelf totaal niks van port forwarding gedaan en ook geen UPnP aangezet. Je zou je router/modem eens kunnen resetten, maar aan de andere kant denk ik dan weer: "If it works, don't fix it". Zolang je geen problemen hebt, zou ik me er zelf niet zoveel zorgen om maken.
Een harde reset (5 minuten stroomloos) van de router/modem zorgde voor de oplossing. Inmiddels NAT 2 en geen vervelende waarschuwingen meer. ^^

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Van mij mogen ze Max Payne 3 en Burnout Paradise (en GTA IV of Sanandreas, haha) opnieuw, remastered uitbrengen in 1080P met nieuwe textures etc. Wat een dijk van een games! Zelfde geld voor Fallout en de Uncharted serie (1 tm 3).

An  a day keeps the doctor away.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-12 20:19
Ik weet dat wanneer je een game in de Us koopt ook de dlc daar moet kopen. Nu heb ik fifa15 (us account gekocht) en wil dus FIFA points kopen. Dat zal dan in de Us moeten aangezien ik nog $ heb

Ik speel FIFA op m'n eu account. Kan ik FIFA points kopen in de Us en deze gebruiken in de eu?
Ik verwacht van niet overigen

PSN ID Binloading_nl

• ChrisLNFF
iApp schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:34:
Van mij mogen ze Max Payne 3 en Burnout Paradise (en GTA IV of Sanandreas, haha) opnieuw, remastered uitbrengen in 1080P met nieuwe textures etc. Wat een dijk van een games! Zelfde geld voor Fallout en de Uncharted serie (1 tm 3).
Skyrim op de ps4, i wish.... :9~

• GSlayer
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Krijgen jullie nog mensen toegevoegd op jullie vriendenlijst ? ik krijg het samen met 2 anderen maten niet voor elkaar. (Lees, met 2 andere PS4's)

Zou het hier aan liggen ?
https://secure.eu.playstation.com/psn/mypsn/friends/
Krijg nml daar ook een error.

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

• joey82
hoe weet je nou als je in de winkel staat met welke batch je te maken hebt?....is het nou zo dat als er een bundel komt met bijvoorbeeld gta 5 dat je dan kan aannemen dat het een ps4 is uit een nieuwere batch is of worden die dingen gewoon samen ingepakt en dan in een doos met gta 5 er op/in?
v8power67 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:21:
Even wat driveclub gifjes posten want damn wat een game wordt dat!! :D

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En als je niet geloofd dat het ingame is :
[afbeelding]
Nais! En al helemaal omdat ik vandaag net een nieuwe telefoon heb gekregen en nu mijn browser niet meer crashed bij het laden van gifjes. ;)

Edit : project cars is ook gelikt maar op een andere manier. Kan mijn vinger er niet echt op leggen. Ziet er misschien wat realistischer uit dan driveclub doordat de kleuren wat echter overkomen.

Non representatieve off screen beelden: Project CARS (PS4) - Aston Martin V12 Vantage GT3…: http://youtu.be/llgSsy21CWs

[ Voor 20% gewijzigd door AtlAntA op 27-09-2014 20:37 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Ik zie niet helemaal in wat er mis is met of minder echt is aan de kleuren van DC. Ik vind het er een stuk interessanter uitzien dan PC in ieder geval. Circuitje rijden vind ik sowieso dodelijk saai.
bram1984 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 22:06:
Ik zie niet helemaal in wat er mis is met of minder echt is aan de kleuren van DC. Ik vind het er een stuk interessanter uitzien dan PC in ieder geval. Circuitje rijden vind ik sowieso dodelijk saai.
Uncharted 4 dan? Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ByhCsGVIgAEInvu.jpg:orig

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:03
joey82 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:20:
hoe weet je nou als je in de winkel staat met welke batch je te maken hebt?....is het nou zo dat als er een bundel komt met bijvoorbeeld gta 5 dat je dan kan aannemen dat het een ps4 is uit een nieuwere batch is of worden die dingen gewoon samen ingepakt en dan in een doos met gta 5 er op/in?
Maakt de batch wat uit dan?

• joey82
pelt schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 22:25:
[...]

Maakt de batch wat uit dan?
ik vroeg me dat gewoon af :)
bram1984 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 22:43:
[...]

Drake wordt oud. :P

Waar komt die shot vandaan?
Ik heb hem van de Twitter van tidux en volgens neogaf is die shot gemaakt tijdens het dertig jarige feestje van naughty dog.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:49
Burnout of andere sloopgame lijkt me zo gaaf. Een vervolg in de Red Faction Serie (en dan als vervolg op Guerilla) lijkt me ook zo tof. Er zijn echt te weinig games waar dingen stuk kunnen op dit moment. Alles is nog steeds zo statisch. Kom op, het is 2014 met next-gen!

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Brutal1ty
  • Laatst online: 30-11 07:52
joey82 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:20:
Ik heb een Destiny bundel van de launch dag van die game: nieuwe batch console én controller. Echter heeft mijn controller alsnog issues helaas =p De console is echter ook nieuw en dat is te merken aan:

-Sneller weggaan van het ''jet engine'' geluid dan m'n vorige. Nu blaast hij 5 minuutjes met herrie als er een bluray in zit voor een game, daarna word hij zo zacht als m'n Ps3 tenzij het heel heet is.
-Strakkere ports achter op de console: bij m'n eerste leken deze allemaal 'los' in de console te zitten; ze hadden allemaal wat speling. Dit is bij deze console juist extreem strak/stevig.

En dat is alles wat ik heb kunnen merken :P

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:57
Sinds gisteren heb ik een PS4 met Fifa15, en ik ben helemaal nieuw in Playstation. Tijdens de eerste uren is me het volgende opgevallen:
1. Bij het activeren van de controller moet ik elke keer mijn gebruiker selecteren. Is dit normaal? Kan deze stap overgeslagen worden? Kan mijn gebruiker als standaard ingesteld worden?
2. Ik heb gemerkt dat het spel automatisch op de harde schijf werd geïnstalleerd. Ik heb gezien dat er 17gb aan ruimte is ingenomen. Kan ik nu ook zonder disc in het apparaat het spel spelen? Ik heb dit geprobeerd, maar er werd toch om de disc gevraagd. Ik had gehoopt dat ik nu geen discs meer zou hoeven te wisselen. Wellicht wel eens in de zoveel tijd een controle dat je wel de disc in je bezit hebt.
Okay net Metro Redux en inFamous op Marktplaats gegooid. Ik heb vorige week Diablo gekocht, maar na alle lovende reviews, kriebelt het wel heel erg om ook Shadow of Mordor snel te halen. Helemaal mijn type game: 3rd person, stealth, klauteren, gore en een Batman combat systeem in een open wereld zoals AC. :)

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Zijn er nog mensen die Alien: Isolation gaan kopen? Vind het opvallend stil rondom deze game! :/

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
Hoe moet je als je Nederlands kiest aan het begin het commentaar veranderen naar Engels. Al geprobeerd bij spelinstellingen, maar blijf dat Nederlandse commentaar horen in fut.
Mick1990 schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:38:
Zijn er nog mensen die Alien: Isolation gaan kopen? Vind het opvallend stil rondom deze game! :/
Als 'ie wat goedkoper is misschien. Verwacht niet dat de game heel lang is en o.a. daarom dus weinig replaywaarde kent. Ziet er wel heel vet uit, maar vraag me af hoe lang dit boeiend blijft.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-12 17:50

MeNTaL_TO

The future is not set

meesje schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:22:
Sinds gisteren heb ik een PS4 met Fifa15, en ik ben helemaal nieuw in Playstation. Tijdens de eerste uren is me het volgende opgevallen:
1. Bij het activeren van de controller moet ik elke keer mijn gebruiker selecteren. Is dit normaal? Kan deze stap overgeslagen worden? Kan mijn gebruiker als standaard ingesteld worden?
2. Ik heb gemerkt dat het spel automatisch op de harde schijf werd geïnstalleerd. Ik heb gezien dat er 17gb aan ruimte is ingenomen. Kan ik nu ook zonder disc in het apparaat het spel spelen? Ik heb dit geprobeerd, maar er werd toch om de disc gevraagd. Ik had gehoopt dat ik nu geen discs meer zou hoeven te wisselen. Wellicht wel eens in de zoveel tijd een controle dat je wel de disc in je bezit hebt.
Volgens mij staan deze vragen gewoon in de handleiding

1) als je meer dan 1 controller activeerd niet volgens mij
2) Nee

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Weet iemand of Driveclub een singleplayer bevat? Ik lees verschillende berichten op FB dat het multiplayer only is.

Scrooge NL

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:57
MeNTaL_TO schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:12:
[...]

Volgens mij staan deze vragen gewoon in de handleiding

1) als je meer dan 1 controller activeerd niet volgens mij
2) Nee
Bedankt. De bijgeleverde handleiding is meer een quick start gebeuren, maar de echte handleiding heb ik online gevonden.
Het antwoord op mijn 1e vraag zag ik hier:
http://manuals.playstatio...4/settings/autologin.html
M.a.w. het is een instelling die expliciet geactiveerd moet worden.

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-12 17:24
Niet normaal, dat is bijna foto realisme... Ik kan echt niet wachten op die game!

Je tweede link doet het bij mij niet trouwens.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:39

kaanmijo

Picobello B.V.

Om de een of andere reden kan ik gewoon niet geloven dat dit spel er zo uit gaat zien als we hem straks kunnen spelen 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door kaanmijo op 28-09-2014 15:09 ]

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-12 17:50

MeNTaL_TO

The future is not set

kaanmijo schreef op zondag 28 september 2014 @ 15:08:
[...]

Om de een of andere reden kan ik gewoon niet geloven dat dit spel er zo uit gaat zien als we hem straks kunnen spelen 8)7
Want? Is het zoveel beter dan Forza op de xbone?
Als voorbeeld: http://www.ign.com/videos...-horizon-2-launch-trailer

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• sfm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-11 17:43

sfm

rodi1802 schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:03:
Hoe moet je als je Nederlands kiest aan het begin het commentaar veranderen naar Engels. Al geprobeerd bij spelinstellingen, maar blijf dat Nederlandse commentaar horen in fut.
ik heb hetzelfde probleem. Kan in de instellingen van Fifa15 wel het engels commentaar instellen maar als ik dan een FUT wedstrijd speel dan is er toch weer dat irri Nederlandse commentaar te horen. Als ik dan in de instellingen kijk dan staan het commentaar ook weer op Nederlands.

Als ik overigens het commentaar naar engels wijzig en een andere wedstrijd speel dan FUT werkt het overigens wel, lijkt me dus mogelijk een bug?

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-12 11:08
MeNTaL_TO schreef op zondag 28 september 2014 @ 15:49:
[...]

Idd, ik vind het er ook niet bijster mooi uitzien. Amper detail in dat korte filmpje. Die FH2 trailer is veel indrukwekkender. Niet dat het uitmaakt voor mij, ben geen echte race liefhebber 8)

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:49
Enige wat me nog tegenstaat van Driveclub is dat de AI nog op een lijn lijkt te rijden zoals ze in GT6 e.d. ook doen. Forza, Grid/Dirt/F1, etc tonen aan dat dat gewoon prima mogelijk is. Natuurlijk kun je online spelen, maar ik doe ze ook graag offline.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Jayden1984
Vandaag maar een nieuwe headset gehaald, het is de Turtle Beach Ear Force PX4 geworden.
Ik heb er alleen maar complimenten over. Super geluid, makkelijk aan te sluiten en hij zit goed.
Je voelt je echt in het stadion wanneer je FIFA speelt, geweldig.

Heb wel nog enkele vraagjes voor mensen met dezelfde headset:

1. Welke Surround Sound Angle Presets heeft jullie voorkeur? Je kunt op de receiver / transmitter de Surround Angles instellen.

2. Welke Equalizer (EQ) Presets heeft jullie voorkeur? Ook dit kun je instellen op de headset met de Tone knop.

3: Welke Blast Limiter Presets setting hebben jullie?

4: Wanneer ik de headset aan heb, krijg ik toch ook nog steeds geluid op de TV door. Misschien hoort dit gewoon zo, maar kan ik ook dat wanneer ik de headset aanheb, heb geluid van de TV dan uitgaat en alleen geluid gaat naar mijn headset?

5: Onder een potje FIFA spelen had ik vaak dat het commentaar soms zachter klonk als de stadiongeluiden, terwijl ze ingame wel even hard stonden, iemand een idee?

PS: Ik weet dat dit voor iedereen persoonlijk is en dat er tig verschillende antwoorden komen, dit maakt niet uit. Ik ben vooral op zoek naar ervaringen van anderen met deze headset.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Mick1990 schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:38:
Jup, Alien fan van het eerste uur. Ben zeer benieuwd, het zal niet voor een hele grote doelgroep zijn maar Creative Assembly heeft er wel echt iets moois van gemaakt lijkt het. Het ademt echt de authentieke sfeer van de Alien film.
Theo27 schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:29:
Weet iemand of Driveclub een singleplayer bevat? Ik lees verschillende berichten op FB dat het multiplayer only is.
Jep, er is een Single Player campaign/career mode achtig iets. Uiteraard ligt de focus wel op het online racen of elkaars tijden en scores verbeteren.

• Superkiwi
Van mij mogen ze Burnout Paradise remastered uitbrengen in 1080P met nieuwe textures etc.
Ik zou zeggen probeer NFS Rivals eens.
Most Wanted 2012 was al van dezelfde makers als Burnout (Criterion), en deze weer.
Het is redelijk eenzelfde soort game. Hij draait op de Frostbite 3 engine.
Ik vermaak me er tot nu toe meer dan prima mee :)

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-12 17:24
-SaveMe- schreef op zondag 28 september 2014 @ 15:57:
[...]

Idd, ik vind het er ook niet bijster mooi uitzien. Amper detail in dat korte filmpje. Die FH2 trailer is veel indrukwekkender. Niet dat het uitmaakt voor mij, ben geen echte race liefhebber 8)
Dan vraag ik me oprecht af waar jij meer detail in wil zien in een dergelijk sneeuw landschap. :)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

MeNTaL_TO schreef op zondag 28 september 2014 @ 15:49:
[...]

Forza Horizon 2 ziet er goed uit maar vind de graphics altijd een lichte ''cartoony'' look hebben. Lak reflectie is bijvoorbeeld beetje plasticky. Denk dat ze bij driveclub hele goede Physically based rendering engine hebben, alle materialen 'kloppen' echt goed kwa lighting e.d.

http://www.marmoset.co/toolbag/learn/pbr-theory.

edit: voordat er straks weer een hele Versus discussie komt, Photorealisme is overigens niet heilig, een eigen artstyle met mooie graphics is ook niks mis mee ;)

[ Voor 12% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 28-09-2014 19:48 ]

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
PES 2015 runs at 1080p/60FPS on #PS4; 720p/60FPS on #XboxOne volgens Tidux. Na bijna een jaar lukt het microsoft nog (steeds) niet. Zo blij dat ik de overstap heb gemaakt. #zinkend schip??

Scrooge NL

Pagina: 1 ... 29 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link