• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

pekkos schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:55:
Hallo allemaal,

sinds een paar weken ps4 in huis.
gekocht met last of us. uitgespeeld dus ga ik inruilen bij gamemania denk ik.
ik krijg morgen Fifa in huis.
Maar ben eigenlijk nog opzoek naar ontzettend vette multiplayer game (die online of offline maar die ik in ieder geval met iemand samen op de bank kan spelen).
volgens mij zijn er maar heel weinig local multiplayer games voor ps4.

komt er nog iets leuks uit binnenkort? Of zie ik iets over het hoofd.

ik zoek een shooter (zoals COD, maar dan het liefst is een keer wat anders)
en een racer (zoals need for speed).

Ik hoor het wel!
local multiplayer: Diablo 3 (co-op) Sportfriends (4player partygame)
shooter: BF4, Killzone
racer: over 2 weken Driveclub ;)

• pekkos
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-12 13:00
kazuka schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:59:
[...]

local multiplayer: Diablo 3 (co-op) Sportfriends (4player partygame)
shooter: BF4, Killzone
racer: over 2 weken Driveclub ;)
Diablo, gespeeld op PC vond hem beetje tegenvallen.
Sportfriends lijkt me inderdaad wel leuk. kopen op PSN?
BF4 en Killzone zijn toch alleen multiplayer online? dus niet met een vriend of vriendin op de bank samen gamen?
Driveclub ken ik niet, ik zal eens wat reviews lezen. Is dit spel zowel singleplayer als singeplayer online als splitscreen multiplayer de moeite waard? (even snel wat bekeken maar lijkt veel op forza? die heb ik gehad op xbox360 en vond ik verschrikkelijk. de perfecte "langzaam"rijden en uit de bochten vliegen :9 )

blijft natuurlijk wel altijd persoonlijke mening :P

[ Voor 11% gewijzigd door pekkos op 24-09-2014 22:05 ]

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:36
pekkos schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:03:
[...]

Wanneer heb je Diablo voor het laatst gespeeld? Vond er persoonlijk voor de expansion pack geen hol aan zodra ik lvl 60 was. De expansion echter op aandringen van een vriend toch een kans gegeven en nu speel ik het nog steeds regelmatig een uurtje of twee. Wellicht de moeite waard om naar te kijken mocht je het genre op zich leuk vinden.

• pekkos
  • Laatst online: 10-12 13:00
@bazziek, inderdaad gespeeld net nadat hij uit was op pc, zonder expansion.
Ik persoonlijk vind het heel vet genre, al denk ik dat bijvoorbeeld mijn vriendin het niets vind. zoek meer een spel voor "ff snel een potje knallen/voetballen/racen/platformen"
lees over bijvoorbeeld rayman ook veel goede verhalen

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:36
Rayman is zeker leuk, is mijn vriendin ook groot fan van. Verder misschien een ander sportspel eens proberen? Ik ben van traditie altijd van de voetbal (FIFA) en basketball (NBA 2K) maar heb laatst ook madden zitten spelen en vind het eigenlijk erg leuk, zeker omdat je meteen een nieuwe sport leert kennen.

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-12 14:01
vanardenne schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:08:
[...]

Die van mij ook maandag besteld met de 10% code, staat nu nog 'in behandeling' en nog geen mail dat die verzonden is. Fingers crossed.
En ik heb de mail van verzending ook binnen.

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Dat mag wel wat uitbundiger hoor!

Ik heb nog niks binnen van BS....

PSN: Oldzkoel

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-12 12:48
pekkos schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:07:
@bazziek, inderdaad gespeeld net nadat hij uit was op pc, zonder expansion.
Ik persoonlijk vind het heel vet genre, al denk ik dat bijvoorbeeld mijn vriendin het niets vind. zoek meer een spel voor "ff snel een potje knallen/voetballen/racen/platformen"
lees over bijvoorbeeld rayman ook veel goede verhalen
Trials Fusion schijnt ook wel leuk te zijn om een paar potjes met een paar man te spelen. Ik weet alleen niet zeker of dat ook local multiplayer is.

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
LuckyLuQ schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:21:
[...]

Trials Fusion schijnt ook wel leuk te zijn om een paar potjes met een paar man te spelen. Ik weet alleen niet zeker of dat ook local multiplayer is.
Nooit geprobeerd, maar ik weet wel dat het werkt met een heel bijzonder soort local multiplayer, genaamd 'om de beurt'.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Verwijderd

LuckyLuQ schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:21:
Yes, deze is local, volgens mij max 4 tegelijk. Nu zelfs in de aanbieding voor een euro of 11 (met PS+) via de PS Store.
[...]

Kan dat door de muisbesturing komen? Lees overal dat de game veel leuker is met controller. Speel het nu met mijn vriendin, die werkelijk niets met gamen heeft, en zelfs zij vindt het leuk. :+

DC heeft overigens geen splitscreen.

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Theo27 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:06:
[...]

Was je ps4 doos eigenlijk wel verzegeld ??
Nee, in de winkel worden blijkbaar alle voorradige consoles tentoongesteld waarbij de (witte) binnendoos eruit wordt gehaald en in het magazijn opgeslagen.

Maar hij doet het verder prima hoor! Het is wennen omdat ik van de xbox 360 afkom, maar ik heb tot nu toe erg veel plezier van mijn aanschaf :*)

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-12 15:20
Hier nog steeds groot fan van Diablo :D Multiplayer nog niet geprobeerd, maar ik kan me voorstellen dat dit als couch-multiplayer erg tof is.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zou ik iedereen nog eens mogen wijzen op de Topic Warning en de daarbij behorende link naar de kroeg

• fox-hound
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
vanardenne schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:08:
[...]

Die van mij ook maandag besteld met de 10% code, staat nu nog 'in behandeling' en nog geen mail dat die verzonden is. Fingers crossed.

edit 22:10: inmiddels heb ik ook een e-mail gehad dat de PS4 is verzonden.
Heb hem ook maandag(avond) besteld, maar nog niet verzonden helaas.

Zie trouwens net een nieuwe aanbieding van Bart Smit, mooie deal : PS4 + 2 controllers + camera + driveclub voor 499 euro
Afbeeldingslocatie: http://static.bartsmit.com/BLKCAS/960x960/1192409.jpg

http://www.bartsmit.com/n...ystation-4-plus-driveclub

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 01:56
Slowchat is niet de bedoeling, dat weet ik! Maar ik wil toch even melden dat ik net om 23:47(!) een mailtje kreeg van de Bart Smit dat de bestelling verzonden is. Er is hoop voor degenen die tot nu toe nog geen mailtje hebben ontvangen. :D

PS4 + Fifa 15 besteld op dinsdag, uurtje of 12.

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Poulske schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:15:
Precies, €40,- is niet duur. Eerst de game maar eens flink testen als deze voor PS Plus beschikbaar komt.
Een dergelijke prijs voor een digitale aankoop, daar moet ik nog eens over nadenken.
Ik wacht waarschijnlijk wel tot de prijs van de fysieke versie op hetzelfde niveau ligt.

[ Voor 25% gewijzigd door SToRM666 op 25-09-2014 00:44 ]

PSN id: NL_SToRM

• SlimJimBigWin
  • Laatst online: 07-10-2014
Ik vroeg me af of er al een Bluetooth headsetje was zoals deze:http://upload.wikimedia.o...n_3_bluetooth_headset.png
Na enig onderzoek kwam ik erachter dat deze namelijk niet compatable is met de playstation 4. Verder kon ik niks vergelijkbaars vinden voor de playstation 4, wel vond ik enkele die wired waren maar dat is nou precies waar ik vanaf wil.. Dus vroeg ik me af of iemand misschien zo'n soort headset kent (het liefst eentje die ik aan m'n oor kan hangen dus zonder beugel om mijn hoofd). Ik gebruik hem alleen voor voice chats dus echt super kwaliteit hoeft het niet te zijn! Bij voorbaat dank,
Groet SlimJimBigWin
SgtCaffran schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:48:
Slowchat is niet de bedoeling, dat weet ik! Maar ik wil toch even melden dat ik net om 23:47(!) een mailtje kreeg van de Bart Smit dat de bestelling verzonden is. Er is hoop voor degenen die tot nu toe nog geen mailtje hebben ontvangen. :D

Gaat niet alleen om de slowchat geloof ik maar ook dat het kroeg topic tevens dienst doet als levertijden topic. :)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

Net DriveClub voor 39,99 besteld in de PSStore om straks lekker te racen.
Tot die tijd vermaak ik me nog wel met Forza 5 op de Xbox One.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
[...]

Sportfriends lijkt me inderdaad wel leuk. kopen op PSN?
BF4 en Killzone zijn toch alleen multiplayer online? dus niet met een vriend of vriendin op de bank samen gamen?
Driveclub ken ik niet, ik zal eens wat reviews lezen. Is dit spel zowel singleplayer als singeplayer online als splitscreen multiplayer de moeite waard? (even snel wat bekeken maar lijkt veel op forza? die heb ik gehad op xbox360 en vond ik verschrikkelijk. de perfecte "langzaam"rijden en uit de bochten vliegen :9 )

blijft natuurlijk wel altijd persoonlijke mening :P
Ik heb zelf Destiny, BF4 op de PS4 en CoD BOII op de PS3 die ik regelmatig aanslinger. Verder word het voor single, co-op en pvp shooter toch ook wachten op Advanced Warfare die er wel redelijk fris uit ziet voor een CoD game door de movement systemen voor mij persoonlijk dan ;) Maar in andere genres komt er heel veel leuks uit dit najaar! :)

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 10:32

garriej

Ik las ondertieten.

SgtCaffran schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:48:

Ik kreeg om 10 over 1 een mail dat hij verzonden is :D

Heb er zin in! Ben benieuwd naar alles. De controller, de interface, ps+ kan niet wachten :)

O ja besteld rond 7 uur dinsdag.

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-12 22:02
Ik stelde deze vraag ook laatst, om met mijn vriendin couch co-op te spelen, en kreeg deze pagina voorgeschoteld:
http://www.co-optimus.com/system/2/playstation-4.html
zie filters couch co-op, split screen en online co-op.
Dankzij deze pagina besloten in de nabije toekomst nog wat extra games te gaan kopen, had laatst Trine bij iemand gezien, dat zag er wel grappig uit, Tiny Brains klinkt ook als zoiets, Rayman Legends hebben we al, en anders iets als Diablo 3 of Lego Marvel Superheroes ofzo.

--EDIT--
sorry, dit was een reactie op een oude reply en de pagina was nog niet refreshed

--EDIT 2--
Na onderstaande positieve reactie oude reply toch maar weer even teruggezet O-)

[ Voor 163% gewijzigd door striner op 25-09-2014 07:56 ]

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

striner schreef op donderdag 25 september 2014 @ 07:51:
Ik stelde deze vraag ook laatst, om met mijn vriendin couch co-op te spelen, en kreeg deze pagina voorgeschoteld:
http://www.co-optimus.com/system/2/playstation-4.html
zie filters couch co-op, split screen en online co-op.
Dankzij deze pagina besloten in de nabije toekomst nog wat extra games te gaan kopen, had laatst Trine bij iemand gezien, dat zag er wel grappig uit, Tiny Brains klinkt ook als zoiets, Rayman Legends hebben we al, en anders iets als Diablo 3 of Lego Marvel Superheroes ofzo.
Lego games zijn echt aanraders om samen op de bank te spelen! Heerlijke platform/puzzle games!

edit: oude reply of niet, ik denk dat het alsnog op prijs wordt gesteld door de gene die het vroeg.

[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 25-09-2014 07:53 ]

• IlPirata
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-12 21:38
garriej schreef op donderdag 25 september 2014 @ 07:52:
[...]

Lego games zijn echt aanraders om samen op de bank te spelen! Heerlijke platform/puzzle games!

edit: oude reply of niet, ik denk dat het alsnog op prijs wordt gesteld door de gene die het vroeg.
Heb zelf Knack voor mooi prijsje gekocht. Mijn vriendin is er helemaal gek op en soms klik je met 2e controller ff op een toets en dan kan je mee helpen. Wel erg vermakelijk spelletje.

Fifa 15 is verstuurd door Saturn gisteren dus vanavond maar eens gaan spelen!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
SToRM666 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 00:39:
[...]

Een dergelijke prijs voor een digitale aankoop, daar moet ik nog eens over nadenken.
Ik wacht waarschijnlijk wel tot de prijs van de fysieke versie op hetzelfde niveau ligt.
Ik heb ook altijd liever de fysieke versie. Deze prijs maakt mij alleen wel aan het twijfelen, heb echt zin in een racer voor de PS4 }:O

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Cyleo schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:41:
[...]

Ik heb ook altijd liever de fysieke versie. Deze prijs maakt mij alleen wel aan het twijfelen, heb echt zin in een racer voor de PS4 }:O
Ik was, net als met mijn 360, van plan om weer een mooie collectie op te bouwen. Maar met de prijsen die je online betaald, begin ik toch wel te twijfelen.

• striner
IlPirata schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:36:
[...]

Heb zelf Knack voor mooi prijsje gekocht. Mijn vriendin is er helemaal gek op en soms klik je met 2e controller ff op een toets en dan kan je mee helpen. Wel erg vermakelijk spelletje.
Hm, ik hoor over Knack toch juist wat mindere verhalen, beetje saai e.d.

• Jayden1984
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-09-2021
Ik weet ook vrijwel zeker dat ik geen folie had op mijn PS4, terwijl de doos wel verzegeld was.
Ik ga er dus ook maar vanuit dat het een nieuwe is, daar er totaal geen krassen opzaten.

Overigens had ik gisteren voor de 1e keer eigenlijk dat mijn PS4 een enorm "brommend" geluid maakte toen ik de Destiny disk erin deed en hij deze ging lezen. Ik weet dat dit kan voorkomen, maar vond het toch wel raar daar die dat nog niet eerder gedaan heeft. Collega van mij had bij toeval ook precies hetzelfde.

Heeft er trouwens nog iemand ervaringen met de officiële Sony headset: http://www.bol.com/nl/p/s...e-zwart/9200000024774716/

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Jayden1984 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:11:
Ik weet ook vrijwel zeker dat ik geen folie had op mijn PS4, terwijl de doos wel verzegeld was.
Ik ga er dus ook maar vanuit dat het een nieuwe is, daar er totaal geen krassen opzaten.

Overigens had ik gisteren voor de 1e keer eigenlijk dat mijn PS4 een enorm "brommend" geluid maakte toen ik de Destiny disk erin deed en hij deze ging lezen. Ik weet dat dit kan voorkomen, maar vond het toch wel raar daar die dat nog niet eerder gedaan heeft. Collega van mij had bij toeval ook precies hetzelfde.

Heeft er trouwens nog iemand ervaringen met de officiële Sony headset: http://www.bol.com/nl/p/s...e-zwart/9200000024774716/
Geen ervaring mee, maar als je er mee wilt gaan gamen. Zou ik zeggen; koop een andere headset, eentje met 5.1 /7.1(virtueel natuurlijk). Dat maakt de beleving zo veel beter, zeker als je bijvoorbeeld shooters speelt.

• Jayden1984
garriej schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:14:
[...]

Geen ervaring mee, maar als je er mee wilt gaan gamen. Zou ik zeggen; koop een andere headset, eentje met 5.1 /7.1(virtueel natuurlijk). Dat maakt de beleving zo veel beter, zeker als je bijvoorbeeld shooters speelt.
Als het goed is zou deze 7.1 moeten hebben:

Hoor onzichtbare vijanden en epische explosies in een prachtig 7.1 virtual surround sound. **
Chat met vrienden en instrueren teamgenoten via de kristalheldere microfoon. ***
Fine-tunen van uw ervaring en toegang aangepaste audio-modi voor de nieuwste games met behulp van de headset Companion App **** voor PS3 ™ en PS4 ™
Gebruik uw headset onderweg met je PS Vita en mobiele apparaten voor maximaal 8 uur dankzij de oplaadbare batterij en opvouwbaar ontwerp.

Belangrijkste kenmerken:
7.1 virtual surround sound (PS3 ™ en PS4 ™)
Kristalhelder interne microfoon
Vastgelegde geluidsfuncties geoptimaliseerd voor games, films en muziek - download de headset Companion App uit de PlayStation Store voor meer aangepaste geluidsinstellingen
Opvouwbaar ontwerp voor reizen en opslag
Tot 8 uur te gebruiken bij volledig opgeladen batterij
Status van de headset On-screen display
Verwisselbare frontjes

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Jayden1984 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:17:
[...]

Als het goed is zou deze 7.1 moeten hebben:

Hoor onzichtbare vijanden en epische explosies in een prachtig 7.1 virtual surround sound. **
Chat met vrienden en instrueren teamgenoten via de kristalheldere microfoon. ***
Fine-tunen van uw ervaring en toegang aangepaste audio-modi voor de nieuwste games met behulp van de headset Companion App **** voor PS3 ™ en PS4 ™
Gebruik uw headset onderweg met je PS Vita en mobiele apparaten voor maximaal 8 uur dankzij de oplaadbare batterij en opvouwbaar ontwerp.

Belangrijkste kenmerken:
7.1 virtual surround sound (PS3 ™ en PS4 ™)
Kristalhelder interne microfoon
Vastgelegde geluidsfuncties geoptimaliseerd voor games, films en muziek - download de headset Companion App uit de PlayStation Store voor meer aangepaste geluidsinstellingen
Opvouwbaar ontwerp voor reizen en opslag
Tot 8 uur te gebruiken bij volledig opgeladen batterij
Status van de headset On-screen display
Verwisselbare frontjes
oo :P volgende keer verder kijken als dat me neus lang is: "Ontdek hoe geweldig je games kan klinken met de Wireless Stereo Headset 2.0."

Maar daaronder staat inderdaad de rest. Sony kennende en zelf ervaring te hebben met sony koptelefoons, denk ik dat het een prima ding is.

• Tuilenaar
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-02-2024
Woensdag 13:00 besteld en kreeg gister om 23:00 een mail van bartje smit dat het 'wegens onvoorziene omstandigheden' niet zou lukken om het die dag te versturen. Dus hoop dat ie er morgen is.

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Bartsmit.com klantenservice:
De game Fifa 15 heeft een vaste releasedatum van donderdag 25 september.
Alle bestellingen met Fifa 15, ook in combinatie met een spelcomputer of andere artikelen, worden op 24 september door ons magazijn verstuurd en dan op 25 september bezorgd.

Wanneer is opgegeven tijdens het bestelproces om uw bestelling af te halen bij een van onze winkels, dan zal deze ook daar op 25 september bezorgd worden.
Ik heb overigens al een mail gehad dat ik hem tussen 14:00 en 16:00 mag verwachten.

Wesside

• Jayden1984
garriej schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:18:
[...]

oo :P volgende keer verder kijken als dat me neus lang is: "Ontdek hoe geweldig je games kan klinken met de Wireless Stereo Headset 2.0."

Maar daaronder staat inderdaad de rest. Sony kennende en zelf ervaring te hebben met sony koptelefoons, denk ik dat het een prima ding is.
Haha, ik zal je bekennen dat ik precies hetzelfde had de 1e keer toen ik het las.
Ik dacht bij mezelf: Hoe kan een 2.0 stereo headset zo prijzig zijn? Totdat ik verder las en besefte dat die 2.0 waarschijnlijk een versie - nummer is van de headset :P

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Jayden1984 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:39:
[...]

Haha, ik zal je bekennen dat ik precies hetzelfde had de 1e keer toen ik het las.
Ik dacht bij mezelf: Hoe kan een 2.0 stereo headset zo prijzig zijn? Totdat ik verder las en besefte dat die 2.0 waarschijnlijk een versie - nummer is van de headset :P
Jaa, maar waarom noemen ze hem dan stereo, als hij surround is? ^^

En voor een goede stereo headset, is dit geen hele gekke prijs hoor. Die liggen vaak velen malen hoger.

[ Voor 10% gewijzigd door garriej op 25-09-2014 09:45 ]

• Jayden1984
garriej schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:45:
[...]

Jaa, maar waarom noemen ze hem dan stereo, als hij surround is? ^^

En voor een goede stereo headset, is dit geen hele gekke prijs hoor. Die liggen vaak velen malen hoger.
Waarschijnlijk hierom: **7.1 virtual surround sound only available on PS3™ and PS4™ systems.

Dan zou je dus alleen 7.1 hebben bij het gamen en niet bij films die je bijvoorbeeld op je media - speler kijkt.

Ik heb de prijzen gezien van andere headsets en die liggen ook vrij hoog inderdaad, dus dan valt deze prijs reuze mee :)

[ Voor 10% gewijzigd door Jayden1984 op 25-09-2014 09:48 ]

Jayden1984 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:39:
[...]

Nou ken genoeg dure 2.0 headsets hoor :9 Als je beetje gaat kijken naar de modellen voor Audiofielen (duurdere Sehnheisers e.d.) dan is deze nog best goedkoop :> , weet zelf niet hoe deze Sony klinkt maar hij krijgt over het algemeen goede reviews dus zal wel prima gameheadset zijn met goede prijs/kwaliteit verhouding.

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 17:52
"Ontdek hoe geweldig je games kan klinken met de Wireless Stereo Headset 2.0."
Is al vaker hier in het forum voorbij gekomen ;)

Heb hem zelf ook sinds afgelopen weekend en ben er zeer tevreden over. Geluid is goed!
Het virtuele surroundgeluid is een leuke toevoeging en verrijking.

Hij Past goed en schelpen vallen prettig over oren (brildrager). Voorlopig getest met PS4, PS3 en tablet. Laatstgenoemde met kabeltje. Geluid dan alleen stereo. Persoonlijk vind ik het geluid dan nog niet slecht, maar kan natuurlijk altijd beter/duurder.

Gebruik hem wel alleen in nachtelijke uren of met chat, want heb al een fijne surround set.

Ik moet er alleen nog even aan wennen niet te hard te gaan praten over de chat :P Dit omdat ik me zelf minder goed hoor door het geluid / de schelpen.

PSN ID: Hanssuh

• Droid86
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-12 09:15
hanssuh schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:52:
[...]

Heb hem zelf ook sinds afgelopen weekend en ben er zeer tevreden over. Geluid is goed!

Hij Past goed en schelpen vallen prettig over oren (brildrager). Voorlopig getest met PS4, PS3 en tablet. Laatstgenoemde met kabeltje. Geluid dan alleen stereo. Persoonlijk vind ik het geluid dan nog niet slecht, maar kan natuurlijk altijd beter/duurder.

Gebruik hem wel alleen in nachtelijke uren of met chat, want heb al een fijne surround set.

Ik moet er alleen nog even aan wennen niet te hard te gaan praten over de chat :P Dit omdat ik me zelf minder goed hoor door het geluid / de schelpen.
In meerdere reviews lees ik dat de mic sound niet al te goed is wanneer je hem wireless gebruikt.
Klachten over gehad?

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-12 07:41

Ik heb dit probleem ook gehad van het "brommend" geluid en dit geluid ging ook door tijdens het gamen. PS4 opgestuurd naar Sony en het probleem is nu verholpen. Alleen hoor ik het nu ook nog soms tijdens het opstarten van de PS4.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Nu we het toch over headsets hebben, hoe zit het met de standaard USB headsets, ik heb zelf een USB razer headset, werkt deze gewoon?

• hanssuh
In meerdere reviews lees ik dat de mic sound niet al te goed is wanneer je hem wireless gebruikt.
Klachten over gehad?
Ik heb afgelopen maandag een aantal uren Diablo met een collega gespeeld.

Heb er zelf niets van gemerkt. Ik kon hem goed verstaan en hij mij ook.

Ik had wel het geluid van chat iets harder gezet en geluid van spel iets zachter (los van elkaar in te stellen)

[ Voor 16% gewijzigd door hanssuh op 25-09-2014 10:02 ]

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-12 10:37
garriej schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:57:
Nu we het toch over headsets hebben, hoe zit het met de standaard USB headsets, ik heb zelf een USB razer headset, werkt deze gewoon?
Kom op zeg. Ook dit onderwerp is al duizend keer besproken in dit topic. Zelfs in de topic warning staat:
-Zoek je een headset?: KLIK

Edit: nu voor je met juiste link.

[ Voor 5% gewijzigd door Michaelg op 25-09-2014 10:11 ]

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Michaelg schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:01:
[...]

Kom op zeg. Ook dit onderwerp is al duizend keer besproken in dit topic. Zelfs in de topic warning staat:
-Zoek je een headset?: KLIK.
Als je dan echt zo moet doen, geef dan niet in link die zoekt naar "us account". Daar schiet namenlijk niemand iets mee op.

Maar toch bedankt.

• Michaelg
garriej schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:09:
[...]

Als je dan echt zo moet doen, geef dan niet in link die zoekt naar "us account". Daar schiet namenlijk niemand iets mee op.
Je snapt mijn punt ofnie?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Tuurlijk snap ik je punt, ik had eroverheen gelezen sorry daarvoor. Maar het gaat al een hele pagina over een sony headset, die ook al "duizend" keer besproken is. Als ik dan vervolgens een vraag stel, kom jij het topic in. Spreekt mij erop aan en geeft ook nog is een link die totaal onrelevant is :+

Maar goed, dit is een discussie die we niet hoeven te voeren, daar schiet namelijk nu niemand meer mee op en maakt het topic er niet vrolijker op. Ik heb inmiddels mijn antwoord gevonden.

carry on. :D

• Jayden1984
hanssuh schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:52:
[...]

Excuses dat het hier al vermeld is eerder, heb eerlijk gezegd misschien niet heel goed gezocht erop.
Was ook meer op zoek naar ervaringen erover van andere users, dus bedankt! ;)
micmulder schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:56:
[...]

Ik heb dit probleem ook gehad van het "brommend" geluid en dit geluid ging ook door tijdens het gamen. PS4 opgestuurd naar Sony en het probleem is nu verholpen. Alleen hoor ik het nu ook nog soms tijdens het opstarten van de PS4.
Dan denk ik persoonlijk dat jij meer last had van de koeler dan van de blue - ray drive.
Ik had het namelijk alleen maar bij het lezen van de disk in het begin, erna niet meer.
Ik snap je volkomen en bied ook mijn excuses hiervoor aan zoals je hierboven kunt zien (ook al is je post niet persoonlijk op mij bedoeld). Echter had Hanssuh dat ook al gezegd en daarnaast toch nog een ervaring van hem gegeven met betrekking tot de headset waarmee ik weer geholpen ben, want daar was ik naar op zoek.

Daarnaast lijk je vrij "geïrriteerd" je reactie te geven, maar via een forum kan dat altijd een beetje anders overkomen. Zoals al eerder boven mij is vermeld hoeven we hierover geen discussie te beginnen, maar zo moeilijk hoeft er nou ook weer niet over gedaan te worden lijkt mij ;)

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Jayden1984 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:25:

Daarnaast lijk je vrij "geïrriteerd" je reactie te geven, maar via een forum kan dat altijd een beetje anders overkomen. Zoals al eerder boven mij is vermeld hoeven we hierover geen discussie te beginnen, maar zo moeilijk hoeft er nou ook weer niet over gedaan te worden lijkt mij ;)
Ik kreeg het zelfde gevoel. Maar is dat echt een rare reactie? nee, als je al een tijd meeleest in het topic kan ik me er volledig in verplaatsen om telkens maar het zelfde en het zelfde en het zelfde te lezen.

Zelf heb ik die ervaring ook in het league of legends forum. Dus ik snap het wel, maar op het moment dat je een post maakt dan denk je(ik in ieder geval) daar eigenlijk niet zo over na.

• Michaelg
Ik volg heel graag dit topic. Maar als je om de 3 pagina's dezelfde vragen voorbij ziet komen.....

Gebruik gewoon de zoekfunctie iets vaker. Er zijn 1001 ervaringen gedeeld in dit topic over de Sony Gold. En de vervolgvraag of je een willekeurige USB headset kan gebruiken is ook al vaak beantwoord. En anders hebben we daar altijd nog onze grote vriend Google voor. Ervaringen delen is altijd prima, maar als je een vraag hebt. Doe dan in ieder geval moeite om eerst ergens je antwoord te vinden.

Verder worden het mooie maanden voor de PS4 nu :D Dus laten we daar lekker van gaan genieten ( al kom ik nu echt tijd te kort voor Destiny).

• Jayden1984
Michaelg schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:32:
Ik volg heel graag dit topic. Maar als je om de 3 pagina's dezelfde vragen voorbij ziet komen.....

Gebruik gewoon de zoekfunctie iets vaker. Er zijn 1001 ervaringen gedeeld in dit topic over de Sony Gold. En de vervolgvraag of je een willekeurige USB headset kan gebruiken is ook al vaak beantwoord. En anders hebben we daar altijd nog onze grote vriend Google voor. Ervaringen delen is altijd prima, maar als je een vraag hebt. Doe dan in ieder geval moeite om eerst ergens je antwoord te vinden.

Verder worden het mooie maanden voor de PS4 nu :D Dus laten we daar lekker van gaan genieten ( al kom ik nu echt tijd te kort voor Destiny).
Je hebt gelijk, ik had de zoekfunctie hierbij moeten gebruiken. Verder ook volkomen eens met je laatste zin. Destiny is inderdaad zo een goeie game, gaat nog moeilijk worden nu vandaag ook FIFA 15 is uitgekomen :) Ergens ben ik wat dat betreft best wel "blij" dat de 1e DLC van Destiny pas in December gepland staat haha :P . Anders was het helemaal erg geworden om te kiezen tussen de games ;)

• Svenderson
Vraagje: hoe weet ik zeker dat mijn saves worden gesyncd met de cloud? Hoor je daar een melding van te krijgen? En gebeurt dit alleen in Standby mode (wat ik bijna nooit doe), of ook gewoon wanneer hij aan staat?

Ik krijg wel gewoon meldingen dat er updates voor games en apps zijn gedownload, maar ik heb nog nooit gemerkt dat mijn savegames daadwerkelijk worden geüpload.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Svenderson schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:57:
Vraagje: hoe weet ik zeker dat mijn saves worden gesyncd met de cloud? Hoor je daar een melding van te krijgen? En gebeurt dit alleen in Standby mode (wat ik bijna nooit doe), of ook gewoon wanneer hij aan staat?

Ik krijg wel gewoon meldingen dat er updates voor games en apps zijn gedownload, maar ik heb nog nooit gemerkt dat mijn savegames daadwerkelijk worden geüpload.
Internet eruit gooien en kijken of je savegame er is? Of wordt het zowel op de server als lokaal opgeslagen?

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:24
vanmiddag met mn buurjongetje van 12 naar de bartsmit.....dit mannetje heeft zn ps4 al 4 keer moeten retouren omdat er iets niet goed was..ik heb hem toen het advies gegeven om het een paar maanden later ( nu dus ) weer te proberen............

hoe groot is de kans dat er weer wat mee aan de hand is? het is voor zo,n mannetje heel teleurstellend/vervelend elke keer :-(

Dit is een vraag waar niemand wat mee kan, lijk ook meer op trollen op deze manier

[ Voor 11% gewijzigd door Chaoss op 25-09-2014 13:00 ]

• joey82
Verstekbakker schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:09:
Za ik even in mijn glazen bol kijken wat de problemen zijn met het ding? Of moet ik Char eens bellen?

Hoe denk je dat we hier een zinnig antwoord op moeten geven?
1e keer kwam er een raar geluid uit de ps3

2e keer was de ps4 net een stofzuiger

3e keer accepteerde het geen disc meer

4e keer kwam er geen disc meer uit

al met al gewoon een pechvogel dus.....

[ Voor 4% gewijzigd door joey82 op 25-09-2014 11:20 ]

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

joey82 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:05:
vanmiddag met mn buurjongetje van 12 naar de bartsmit.....dit mannetje heeft zn ps4 al 4 keer moeten retouren omdat er iets niet goed was..ik heb hem toen het advies gegeven om het een paar maanden later ( nu dus ) weer te proberen............

hoe groot is de kans dat er weer wat mee aan de hand is? het is voor zo,n mannetje heel teleurstellend/vervelend elke keer :-(
Natuurlijk is er altjid een kans dat er iets mis is met een console, maar vier keer op rij? Dat is wel een hele kleine kans. Is het elke keer hetzelfde probleem? Zou het kunnen zijn dat hij steeds hetzelfde maandagochtend model mee teruggekregen heeft van die winkel?

Constructed: Silver || Limited: Silver

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verstekbakker schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:09:
Za ik even in mijn glazen bol kijken wat de problemen zijn met het ding? Of moet ik Char eens bellen?

Hoe denk je dat we hier een zinnig antwoord op moeten geven?
Nou, het zou bijvoorbeeld bij ons bekend kunnen zijn dat er een nieuwe batch is met minder problemen? Ik ben daar verder niet van op de hoogte, maar ik denk dat hij naar zoiets vraagt. geen hele rare vraag als je het mij vraagt.

Denk bijvoorbeeld aan de disc problemen met de eerste xbox360's.

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-12 12:35

TRK

Svenderson schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:57:

Als jij op je PS4 bij meldingen kijkt onder Upload. Dan zie je wat er geupload wordt naar psn en dat zijn meestal je savegames. Ik heb zelf het probleem dat die dit bij mij niet automatisch doet terwijl dit wel zo staat ingesteld. Enkel bij af en aanmelden upload die mn savegame wel...

• hanssuh
Ik geloof als de PS niet voor stand-by is ingericht de save uploads uitgevoerd worden zodra de PS gestart wordt. (Correct me if I'm wrong.)

Volgens mij krijg je alleen een melding op het scherm zelf wanneer automatische upload NIET goed is gegaan. Alle meldingen kun je terug vinden onder (Notifications) > [Uploads]

Meer info:
http://tinyurl.com/p5d8arc
http://tinyurl.com/ny2wjkp

Je kan altijd nog handmatig controleren/uploaden:

• striner
joey82 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:12:
[...]

Was hij 2e keer niet oververhit aan het raken?
Ik had mijn ps4 eerst in een vakje in mijn tv-meubel gestopt, maar daar kon hij niet goed luchten en begon hij flink te blazen. Heb hem nu bovenop de tv-meubel. precies onder mijn tv geplaatst, en maaktg nu geen hard geluid meer.

• Jayden1984
joey82 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:12:
[...]

Wat bedoel je precies met "raar" geluid? Gekraak, alsof er iets los zat etc. Ik bedoel, ik hoor soms van andere mensen dat hun PS4 muisstil is terwijl ik bij mij de koeler toch echt wel hoor, ook wanneer deze gewoon geheel los staat. Ik maak me er verder geen zorgen om want hij werkt perfect en wanneer je met een game bezig bent merk je er ook bijna niks meer van.

Wanneer je hem trouwens in een TV - meubel wilt zetten, er is een paar pagina's terug een goede oplossing gepost met een koeler te plaatsen in je TV - meubel die linksachter de PS4 staat. Toen ik mijn PS4 zonder extra koelers in de TV - meubel had staan, leek het ook net alsof ik aan het stofzuigen was, zo hard ging de koeler.

• joey82
Verstekbakker schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:30:
Al die info vooraf schrijven had veel posts gescheeld. En als ik me niet vergis is er een problemen topic, daar zitten de ervaringsdeskundigen.
ik vroeg alleen maar hoe groot de kans is op nieuwe problemen.........
Jayden1984 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:32:
[...]

Wat bedoel je precies met "raar" geluid? Gekraak, alsof er iets los zat etc. Ik bedoel, ik hoor soms van andere mensen dat hun PS4 muisstil is terwijl ik bij mij de koeler toch echt wel hoor, ook wanneer deze gewoon geheel los staat. Ik maak me er verder geen zorgen om want hij werkt perfect en wanneer je met een game bezig bent merk je er ook bijna niks meer van.
alsof er iets tegen elkaar aan draaide..het klonk heel weird iig

[ Voor 45% gewijzigd door joey82 op 25-09-2014 11:35 ]

Verwijderd

Sinds een week in mijn bezit!
Had hem weken eerder moeten hebben!

Ik vind het mooi geluid. Handige knoppen en niet duur.

• Jayden1984
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:20:
[...]

Heb besloten dat ik hem zeker ga halen ;)

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-12 14:36
[...]

Ik heb wel soms dat microfoon uit valt, moet ik de usb kabel erin pluggen en dan werkt het weer.. 8)7

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

• striner
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:33:
De kortingen gaan vandaag in , nog even wachten met aanschaffen dus.
Ik zie de kortingen nu wel op de website staan!
Straks ook even thuis kijken of ze op de PS4 store al zijn doorgevoerd.
Zo ja, even met de vriendin overleggen of ze bepaalde games leuk lijkt om te co-oppen, want ik wil stiekem wel wat games aanschaffen:
- Oddworld (kan niet co-op, I know, maar dit is een jeugdsentiment!)
- Trine
- Tiny Brains

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
[...]

Hier heb ik hem ook, vind hem erg goed. Al gebruik ik ook nog best geregeld de PS4 controller met mijn eigen headset als ik de USB ergens anders in heb zitten :9

• joey82
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:53:
[...]

Wat ie bedoeld is dat je hier niet nooit een 1 sluitend antwoord op zal krijgen. Ik zou zeggen doe vooral ff je eigen onderzoek op internet.
zal ik doen..dankje :)

[ Voor 3% gewijzigd door joey82 op 25-09-2014 12:58 ]

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
striner schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:52:
[...]

Zo ja, even met de vriendin overleggen of ze bepaalde games leuk lijkt om te co-oppen, want ik wil stiekem wel wat games aanschaffen:
- Trine
- Tiny Brains
Trine zat een paar maanden geleden in de IGC zelfs.

Scrooge NL

• Gush
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-08-2024
striner schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:52:
[...]

- Trine
- Tiny Brains
Diablo3 is ook erg leuk om te co-oppen. Bevalt mijn vriendin ook erg goed, maar is uiteraard altijd een kwestie van smaak.

• Spud82
  • Laatst online: 18-12 00:09
Even inhaken op de PS4 gold headset. Heb hem nu ook sinds 2 weken in mijn bezit. Opzich wel tevreden, aardig tot goede geluidskwaliteit. Wat ik wel ervaar, en niet al te vaak teruglees, is dat ik hem na ongeveer een uur niet meer heel lekker vind zitten. Net niet helemaal comfortabel genoeg naar mijn smaak, maar zal ongetwijfeld voor elk persoon anders zijn bij 'over-ear-hoofdtelefoons'.

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:15
Inderdaad. Na een flinke sessie The Last of Us, had ik ook wel vermoeide oren met de Gold headset. Verder wel tevreden voor het gamen in ieder geval.

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-12 14:17
Is die Gold headset overal uitverkocht ofzo? Net nu ik de knoop heb doorgehakt :x

PSN: Space-o-saurus

• Svenderson
TRK schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:14:
[...]

Als jij op je PS4 bij meldingen kijkt onder Upload. Dan zie je wat er geupload wordt naar psn en dat zijn meestal je savegames. Ik heb zelf het probleem dat die dit bij mij niet automatisch doet terwijl dit wel zo staat ingesteld. Enkel bij af en aanmelden upload die mn savegame wel...
Ah thanks, gevonden, ik had iets beter moeten zoeken. Bij mij uploadt hij wel automatisch, maar zo te zien niet erg regelmatig. Hij heeft afgelopen zaterdag voor het laatst geupload, terwijl ik in de tussentijd echt nog wel wat gegamed heb.

Maar goed, tenzij de PS4 er plotseling mee ophoudt, ga ik die functie niet echt nodig hebben. Mocht ik er ooit een nieuwe HD in willen zetten, dan zet ik mijn belangrijkste saves voor de zekerheid toch wel op een USB-stick.

• TRK

TRK

FIFA 15 net binnen! Dat word lekker in m'n kamer opgesloten vanavond. Als mensen interesse hebben om online te spelen, kan je me toevoegen.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-12 12:35

spaceboy

Op grote hoogte

Gush schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:20:
[...]

Diablo3 is ook erg leuk om te co-oppen. Bevalt mijn vriendin ook erg goed, maar is uiteraard altijd een kwestie van smaak.
Diablo 3 is erg leuk. TOTdat je doorhebt dat het je vrijwel geen online potje in kan komen zonder van die gasten tegen te komen die met gehackte spullen 100M damage doen. Als je het beperkt tot offline coop is het wel een toffe game ja. Voor mij is het helaas totaal verpest. :( (heb plichtmatig nog wel even de platinum trophy gehaald, maar dat voelt niet meer zo cool) :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• rnenator
  • Laatst online: 19-12 10:47
ColonelSanders schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:31:
Is die Gold headset overal uitverkocht ofzo? Net nu ik de knoop heb doorgehakt :x
Uhm, je zit op Tweakers.... Gebruik de pricewatch!

pricewatch: Sony Gold Wireless Headset

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-12 23:48

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

spaceboy schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:29:
[...]

Diablo 3 is erg leuk. TOTdat je doorhebt dat het je vrijwel geen online potje in kan komen zonder van die gasten tegen te komen die met gehackte spullen 100M damage doen. Als je het beperkt tot offline coop is het wel een toffe game ja. Voor mij is het helaas totaal verpest. :( (heb plichtmatig nog wel even de platinum trophy gehaald, maar dat voelt niet meer zo cool) :P
Iets met een friendlist en Tweakers als medespelers? ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-12 14:17
Grrr :(
Uitverkocht of 12 dagen levertijd staat overal.
Sommige vagere webshops lijken ze wel te hebben maar het is maar de vraag of de voorraden op die websites nauwkeurig bijgehouden worden ;)

PSN: Space-o-saurus

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-12 23:48

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

ColonelSanders schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:17:
[...]

Grrr :(
Uitverkocht of 12 dagen levertijd staat overal.
Sommige vagere webshops lijken ze wel te hebben maar het is maar de vraag of de voorraden op die websites nauwkeurig bijgehouden worden ;)
Weet niet of je dichtbij een Intertoys woont, maar ik heb de headset daar gekocht. Moeite waard om ff een belletje te plegen naar een vestiging?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• jesse111
  • Laatst online: 15-12 09:58
[...]

Holy shit, niet duur?! Ik vind 90 euro echt bizar veel geld! Ik heb nu al +- 7 jaar mijn Trust Pulsar (was toen +- 30 euro ofzo, met usb aansluiting) en deze doet het nog steeds zeer goed.
Prima geluid, microfoon kwaliteit is top (vrienden van mij hebben dure headsets die allemaal rond de 100 euro zijn en ook een aantal die de playstation headset hebben, maar iedereen zn microfoon kwaliteit is heel slecht) iedereen hoort me zeer goed (geen ruis o.i.d)

• TRK

TRK

jesse111 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:54:
[...]

Holy shit, niet duur?! Ik vind 90 euro echt bizar veel geld! Ik heb nu al +- 7 jaar mijn Trust Pulsar (was toen +- 30 euro ofzo, met usb aansluiting) en deze doet het nog steeds zeer goed.
Prima geluid, microfoon kwaliteit is top (vrienden van mij hebben dure headsets die allemaal rond de 100 euro zijn en ook een aantal die de playstation headset hebben, maar iedereen zn microfoon kwaliteit is heel slecht) iedereen hoort me zeer goed (geen ruis o.i.d)
90 euro is voor deze tijd is naar mijn mening zeker niet bizar duur voor een degelijke headset. Ik heb zelf ook de gold wireless headset en qua geluid vind ik 'm zeer goed. En op de microfoon heb ik ook niet veel aan te merken, veel vrienden van mij hebben de headset en ik kan ze wel luid en duidelijk horen. Enige nadeel vind ik is dat het bereik soms niet zo ver is maar dat ligt natuurlijk ook aan je omgeving.
jesse111 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:54:
[...]

De Sony headset is gewoon een van de beste headsets voor een relatief lage prijs. Goede headsets kunnen vele honderden Euro's kosten, dus nee, deze is niet duur.

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 13:12

dano_nl

Meh

Zijn er al leuke toepassingen voor de PS camera? Iemand al ervaring mee?

Meh

• power_user
Ps4 is binnen met Fifa :) Fifa voelt wat stroperiger aan deze editie. Toch vreemd omdat de meeste het hadden over vloeiend. Ik kom van Fifa 13 op de 360, dat voelde veel vlotter. Verder heel tevreden, het is een mooi apparaat. Mijn psn is: Oldzkoel

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Is er iemand die nog een trial code heeft voor psn+ en deze zelf niet meer kan gebruiken die hem met mij zou willen delen? ik ontvang hem wel in de DM en stuur veel lovende woorden terug! :D

ah power_usr jij heb hem ook binnen! ik had een trial voor psn+ erbij verwacht ^^ helaas.

[ Voor 19% gewijzigd door garriej op 25-09-2014 19:49 ]

• power_user
garriej schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:49:
Is er iemand die nog een trial code heeft voor psn+ en deze zelf niet meer kan gebruiken die hem met mij zou willen delen? ik ontvang hem wel in de DM en stuur veel lovende woorden terug! :D

ah power_usr jij heb hem ook binnen! ik had een trial voor psn+ erbij verwacht ^^ helaas.
Bij fifa zit ook 48 uur :) Even naar het online gedeelte gaan.

• Jayden1984
garriej schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:49:

Ik heb hier nog 1 maand liggen, zat bij Destiny maar heb al plus voor een jaar. Mag je zo hebben als je wilt. Laat maar weten of je er al een hebt of niet, dan stuur ik de code via dm naar je.

• YC1903
  • Laatst online: 14-12 02:04
Ik zoek er ook nog een voor als iemand hem kan missen :)

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:41:
[...]

De Sony headset is gewoon een van de beste headsets voor een relatief lage prijs. Goede headsets kunnen vele honderden Euro's kosten, dus nee, deze is niet duur.
Ik vond het ook niet duur!!
Super fijn ding! Dus ik heb het er wel voor over.

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:42
Ik heb ook nog een 1maand PS+ code voor de liefhebber!
power_user schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:13:
[...]

Bij fifa zit ook 48 uur :) Even naar het online gedeelte gaan.
Geldt voor elke game toch? Dat was destijds bij Killzone ook zo als je nog nooit Plus hebt gehad op je account, dan druk je de multiplayer aan en kreeg je 2 dagen gratis.

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb mijn PS4 + Fifa binnen van de Bart Smit actie. In de doos zat ook een wit vel met "PS4" en vervolgens code van 12 karakters. Probeer deze in te voeren bij 'redeem codes' maar daar geeft die aan de code niet klopt of reeds gebruikt is. Hebben anderen dit papiertje ook in de doos zitten? Werkt die bij jullie wel?

Ik heb overigens een US account aangemaakt, weet niet of dat zou kunnen uitmaken.

• SgtCaffran
  • Laatst online: 18-12 01:56
vanardenne schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:34:
Ik heb mijn PS4 + Fifa binnen van de Bart Smit actie. In de doos zat ook een wit vel met "PS4" en vervolgens code van 12 karakters. Probeer deze in te voeren bij 'redeem codes' maar daar geeft die aan de code niet klopt of reeds gebruikt is. Hebben anderen dit papiertje ook in de doos zitten? Werkt die bij jullie wel?
Heb ik ook gekregen, is dat niet gewoon de code die je bij Bart Smit hebt ingevuld voor de 10% korting? :) Ik zou niet weten wat je anders voor de code zou moeten krijgen?
FUT bonussen voor Fifa denk ik, zit ook bij de standaard editie, alleen bij de duurdere FUT editie zijn het meer ;)
Wel in de EU store redeemen vermoed ik.

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-12 13:44
Zit enorm te twijfelen mbt Fifa. Ik wil altijd graag het spel fysiek hebben.
Echter is Fifa op dit moment niet voorradig op mm.nl en ben ik niet van plan meer dan 50 euro uit te geven aan een spel.
Kan hem ook voor 46 euro in de US store kopen. Twijfels dus :s

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-12 12:48
vanardenne schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:34:

Ik heb overigens een US account aangemaakt, weet niet of dat zou kunnen uitmaken.
Dat is zoals hierboven al aangegeven een code voor FIFA. Krijg je 15 weken lang elke week een FUT Gold pakketje ofzo.

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
LuckyLuQ schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:39:
[...]

Dat is zoals hierboven al aangegeven een code voor FIFA. Krijg je 15 weken lang elke week een FUT Gold pakketje ofzo.
Hm balen dat dit dan niet werkt met een US account... ik wil eigenlijk niet meerdere accounts naast elkaar moeten draaien.

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
champion16 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:56:
Zit enorm te twijfelen mbt Fifa. Ik wil altijd graag het spel fysiek hebben.
Echter is Fifa op dit moment niet voorradig op mm.nl en ben ik niet van plan meer dan 50 euro uit te geven aan een spel.
Kan hem ook voor 46 euro in de US store kopen. Twijfels dus :s
Hij is 50 euro bij Mediamarkt. Hier in Groningen lag nog een hele bak vol!

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
Meer mensen fout code ce-34878-0 bij FIFA15?
Pagina: 1 ... 28 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link