PSN: Space-o-saurus
Excuses. Deze over het hoofd gezien. Ik heb een EU en een US account en speel op mijn EU acount. Wat jij zegt is dat ik op mijn US account dus ook een character aan moet maken en deze vervolgens inviten in het main menu?spaceboy schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:14:
[...]
Heb je 2 PSN-accounts? Je moet gewoon met een tweede controller inloggen op je PS4 en dan bij character selection op X drukken. Eventueel eerst (via USB-stick of Sony's web storage) savegame inladen van de 2e karakter...
Verwijderd
Ik heb het zelfde probleem. Ik kom niet vaak in de PS store, EU.ColonelSanders schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:11:
De Playstation store werkt bij mij nooit als ik eerst een game speel.
Alleen als de PS net is opgestart kan ik in de store.
Same here, zit er ook al in sinds de release.ColonelSanders schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:11:
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik speel ook samen met mn vriendin Diablo. Ze moet haar eigen psn account aanmaken. Op het moment dat jij je char gekozen hebt, drukt ze op het de PS op haar eigen controller. Logt ze in op psn en kan ze joinen. Denk wel dat beide op dezelfde regio moeten staan.bram1984 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:13:
[...]
Excuses. Deze over het hoofd gezien. Ik heb een EU en een US account en speel op mijn EU acount. Wat jij zegt is dat ik op mijn US account dus ook een character aan moet maken en deze vervolgens inviten in het main menu?
Eh, denk niet dat je 2 characters van 1 account tegelijk kan gebruiken.bram1984 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:13:
[...]
Excuses. Deze over het hoofd gezien. Ik heb een EU en een US account en speel op mijn EU acount. Wat jij zegt is dat ik op mijn US account dus ook een character aan moet maken en deze vervolgens inviten in het main menu?
Ik heb ervaring met coop'en met een vriend waarbij we allebei ons eigen (EU) account gebruikten.
Maar zelfs als je als guest inlogt als 2e gebruiker op je PS4 moet je toch wel kunnen joinen? Of moet je perse PSN-gelinked zijn?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Relaxed, een vriendin die Diablo speelt... met pijn en moeite krijg ik die van mij soms aan het poolen. Diablo is ECHT te moeilijk / oninteressant...Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:23:
[...]
Ik speel ook samen met mn vriendin Diablo. Ze moet haar eigen psn account aanmaken. Op het moment dat jij je char gekozen hebt, drukt ze op het de PS op haar eigen controller. Logt ze in op psn en kan ze joinen. Denk wel dat beide op dezelfde regio moeten staan.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Iemand ervaring met het originele PS4 laadstation?
ColonelSanders schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:11:
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:20:
[...]
Ik heb het zelfde probleem. Ik kom niet vaak in de PS store, EU.
klinkt als een bug......hopelijk word t snel gefixedPhydomir schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:23:
[...]
Same here, zit er ook al in sinds de release.
Dit vroeg ik me ook af en in vergelijking met goedkopere alternatieven?[b][message=42929648,noline]...
Internet connectie test doen. Daarna kom je er wel in.joey82 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:56:
[...]
[...]
[...]
klinkt als een bug......hopelijk word t snel gefixed
ik had er nog niet eerder van gehoord eigenlijikbram1984 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:08:
[...]
Internet connectie test doen. Daarna kom je er wel in.
als jou oplossing werkt is het een simpele oplossing voor een irritant probleem
Verwijderd
Mij bevalt hij prima. Goede kwaliteit. Enige nadeel is dat het even wennen is hoe je ze er in moet zetten, gaat niet altijd in één keer. Verder geen ervaring met third-party laadstations, maar kan de originele zeker aanraden.SgtCaffran schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:28:
Ik nog niet namelijk, voelt een beetje als een loterij
Nog niet iedereen, geduld is een schone zaak, komt vanzelf denk ik.Tuilenaar schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:45:
Heeft iedereen die gister naar bart smit heeft gemaild inmiddels een kortingscode ontvangen?
Ik nog niet namelijk, voelt een beetje als een loterij
Hoop dat het me aanslaat, nu de ps3 is uit de kast gehaald met gta5, opzich wel leuk..
altijd wel als hebbedingetje zo ps4..
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Warempel, hij komt net binnengarriej schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:48:
[...]
Nog niet iedereen, geduld is een schone zaak, komt vanzelf denk ik.
PSN ID Binloading_nl
jup, mn broer heeft de game gister gedownload en vandaag om 9.00 kon hij spelen.. Gaat om US Store byesteefje schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:03:
Weet iemand of Fifa15 pre download is. Voor de XOne wel, maar ik kan er niets over vinden voor de PS4
Als het goed is zijn alle games voor de PS4 preload
[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 23-09-2014 12:18 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Wat voor commentaar heb je dan? US? UK?ASNNetworks schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:18:
[...]
jup, mn broer heeft de game gister gedownload en vandaag om 9.00 kon hij spelen.. Gaat om US Store btw
Is gewoon dezelfde game minus NL taal (gelukkig) en wat Oostblok talen.Erik-1980 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:18:
[...]
Wat voor commentaar heb je dan? US? UK?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Oh Top. Wist niet eens dat hij al uit was in de US. Ik ga m zo dan even downloaden.ASNNetworks schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:18:
[...]
jup, mn broer heeft de game gister gedownload en vandaag om 9.00 kon hij spelen.. Gaat om US Store bye
Als het goed is zijn alle games voor de PS4 preload
PSN ID Binloading_nl
Maakt het dan echt zoveel verschil wanneer je "game - modus" selecteert op je TV i.p.v. gewoon standaard? Ik heb zelf een LG met deze game - modus erop, maar kan niet zeggen of ik echt verschil zie (alhoewel ik erbij moet zeggen dat ik alleen een 5 minuutjes met Killzone hebt getest). Ook heb ik de TV instelling op "Scannen" staan, terwijl sommigen weer zeggen dat je hem beter op "origineel" kunt zetten.Bullet NL schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:43:
[...]
Deze moet je me even uitleggen...... Wat is het verschil tussen LG, Philips, Samsung of Sony? Los van feit dat niet alle tv's van alle merken een "game-setting" hebben waarbij de veel onnodige beeldbewerkings instellingen uit worden gezet ten gunste van een lage latency.....
Begrijp me niet verkeerd, Sony maakt prima TV's, echte doen ze dit bijvoorbeeld inmiddels ook met LG panelen. Net als Philips overigens, ik ben dus erg benieuwd waarom jij Sony tv's beter vind voor een PS4....
Ik laad mijn controller gewoon op via een USB - kabel in het stopcontact te steken met zo een soort adapter als je ook hebt bij een iPhone / iPad of bij tablets. Gaat prima en laad gewoon op alsof ie aan de PS4 gekoppeld is. Weet niet wat een laadstation in dit geval meer zou doen dan wanneer je het op deze manier doet?SgtCaffran schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:28:
Net een PS4 cm Fifa 15 besteld bij de Bart Smit voor 360 euro! Helaas zondag de actie net gemist dus gelijk contact opgenomen maandag. Gelukkig vandaag een mailtje gehad met kortingscode voor de PS4. Erg netjes van de Bart smit! Nu nog een extra controller en laadstation halen.
Maar waarom zou je een aparte dongle willen? Als het werkt werkt het toch? Je wilt toch de PS4 besturen met je afstandsbediening? Hier werkt het gewoon ook hoor met de Harmony. Je gebruikt gewoon de standaard knoppen op je remote voor navigeren etc. Dus als je TV het ondersteunt en je hebt de afstandsbediening goed ingesteld in je Harmony software moet het gewoon werken. Wel even aanzetten als optie bij je PS4 settings.Fatal Mind schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:37:
[...]
Vast wel, maar ook voor de TV gebruik ik uiteraard mijn harmony, weet niet of dit iets aan de zaak veranderd?
Niet alle knoppen zijn ingesteld vermoed ik.
Buiten dat, laat sony / logitech niet achterlijk doen, en gewoon een dongle uitbrengen, is voor de ps3 ook gebeurd, en ik zie niet in waarom dat voor de ps4 niet mogelijk moet zijn.
Overigens betreffende de acties op de PS4 die je nu langzaam ziet voorbij komen. Volgens mij zegt dat toch wel iets over hoe goed de PS4 het doet als je zo snel na release al kortingen kan permitteren.
Het is inmiddels gelukt, bedankt. Ik dacht het is even co-op selecteren in het menu en daarna een character voor speler 2 kiezen, maar zo eenvoudig is het niet.spaceboy schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:24:
[...]
Eh, denk niet dat je 2 characters van 1 account tegelijk kan gebruiken.
Ik heb ervaring met coop'en met een vriend waarbij we allebei ons eigen (EU) account gebruikten.
Maar zelfs als je als guest inlogt als 2e gebruiker op je PS4 moet je toch wel kunnen joinen? Of moet je perse PSN-gelinked zijn?
Dat werkt bij mij helaas niet. Ik heb diverse USB-laders geprobeerd en kabels geprobeerd, maar opladen ho maar. Gebruik nu een Samsung micro-usb lader en die werkt dan weer wel... heel vaagJayden1984 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:47:
[...]
Ik laad mijn controller gewoon op via een USB - kabel in het stopcontact te steken met zo een soort adapter als je ook hebt bij een iPhone / iPad of bij tablets. Gaat prima en laad gewoon op alsof ie aan de PS4 gekoppeld is. Weet niet wat een laadstation in dit geval meer zou doen dan wanneer je het op deze manier doet?
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Op de LG die ik uiteindelijk heb omgeruild voor mijn Sony, zag de game modus er werkelijk waar niet uit. Verschrikkelijke kleuren en screen tearing. Op de Sony zie je wel dat het echt goed werkt. Hier en daar wel wat kleine tweaks in contrast e.d. gedaan, maar het beeld is echt fantastisch nu.Jayden1984 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:47:
[...]
Maakt het dan echt zoveel verschil wanneer je "game - modus" selecteert op je TV i.p.v. gewoon standaard? Ik heb zelf een LG met deze game - modus erop, maar kan niet zeggen of ik echt verschil zie (alhoewel ik erbij moet zeggen dat ik alleen een 5 minuutjes met Killzone hebt getest). Ook heb ik de TV instelling op "Scannen" staan, terwijl sommigen weer zeggen dat je hem beter op "origineel" kunt zetten.
Belangrijk is dat je alle beeld enhancers op welke TV dan ook uitzet, deze veroorzaken vaker een hogere inputlag en ghosting. Bij de game modus zijn die beeld enhancers meestal standaard allemaal uitgezet.Jayden1984 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:47:
[...]
Maakt het dan echt zoveel verschil wanneer je "game - modus" selecteert op je TV i.p.v. gewoon standaard? Ik heb zelf een LG met deze game - modus erop, maar kan niet zeggen of ik echt verschil zie (alhoewel ik erbij moet zeggen dat ik alleen een 5 minuutjes met Killzone hebt getest). Ook heb ik de TV instelling op "Scannen" staan, terwijl sommigen weer zeggen dat je hem beter op "origineel" kunt zetten.
[...]
Ik heb een LG UB850v en op game modus heb ik een input lag van rond de 60ms. Niet heel laag maar kan er prima mee uit de voeten. Ideaal is tussen de 10 en 25ms, volgens mij hebben die Sony's dat wel.
[ Voor 11% gewijzigd door kazuka op 23-09-2014 14:45 ]
Precies, en dat zorgt dus weer voor een lagere latency en minder input lag. Nu klopt het dat de Sony Bravia's op dat vlak leidend zijn, de andere tv's zitten al snel op het dubbele. In hoeverre j hier ook echt last van hebt is heel persoonlijk en afhankelijk van welke game je speelt.kazuka schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:31:
[...]
Belangrijk is dat je alle beeld enhancers op welke TV dan ook uitzet, deze veroorzaken vaker een hogere inputlag en ghosting. Bij de game modus zijn die beeld enhancers meestal standaard allemaal uitgezet.
Ik heb een LG UB850v en op game modus heb ik een input lag van rond de 60ms. Niet heel laag maar kan er prima mee uit de voeten. Ideaal is tussen de 10 en 25ms, volgens mij hebben die Sony's dat wel.
Volgens mij is zo'n gamemode niets anders dan een preset van je beeldinstellingen (helderheid, contrast, kleur) waarbij men met name het contrast flink omhoog gooit.Jayden1984 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:47:
[...]
M.a.w. je kunt als je TV geen Game-mode heeft , kun je het zelf instellen.
Kan zijn dat ik er naast zit hoor, wellicht iemand anders die dit beter weet?
edit: Qoute aangepast, had de verkeerde geqoute..
[ Voor 38% gewijzigd door fonsmeister op 23-09-2014 14:52 ]
PSN: fonsmeister
ik zal het vanavond eens testen aangezien diezelfde functie op mijn 4k philips tv zit.
ik kom nog wel terug met de bevindingen dan.
wordt getest met destiny ps4
Niet helemaal, je heb tegenwoordig technologieën die het aantal hertz "upscalen" die de beelden vloeiender maken ect. Ze geven hier allemaal mooie namen aan en voor films kijkt dit soms echt beter. Het nadeel is dat het beeld dat de tv inkomt langer de tijd nodig heeft om verwerkt te worden.fonsmeister schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:49:
[...]
Volgens mij is zo'n gamemode niets anders dan een preset van je beeldinstellingen (helderheid, contrast, kleur) waarbij men met name het contrast flink omhoog gooit.
M.a.w. je kunt als je TV geen Game-mode heeft , kun je het zelf instellen.
Kan zijn dat ik er naast zit hoor, wellicht iemand anders die dit beter weet?
in een game modus staan zulk soort instellingen uit en heeft de tv dus een kortere tijd nodig; wat dus lagere ms betekend.
Al die instellingen zijn natuurlijk ook zelf in te stellen.
Ah ja, die instellingen ook inderdaad.garriej schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:53:
[...]
Niet helemaal, je heb tegenwoordig technologieën die het aantal hertz "upscalen" die de beelden vloeiender maken ect. Ze geven hier allemaal mooie namen aan en voor films kijkt dit soms echt beter. Het nadeel is dat het beeld dat de tv inkomt langer de tijd nodig heeft om verwerkt te worden.
in een game modus staan zulk soort instellingen uit en heeft de tv dus een kortere tijd nodig; wat dus lagere ms betekend.
Al die instellingen zijn natuurlijk ook zelf in te stellen.
Volgens mij kun je die het beste sowieso uitzetten toch? Ook bij TV/films als je een digitale HD decoder hebt, ooit zoiets gelezen op AVforum.
PSN: fonsmeister
Veel is persoonlijke voorkeur en afhankelijk van techniek en merk ect. Ik heb het op m'n tv allemaal aanstaan en ik vind het heerlijk beeld! een ander kan dat weer vervelend vinden bijvoorbeeld.fonsmeister schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:58:
[...]
Ah ja, die instellingen ook inderdaad.
Volgens mij kun je die het beste sowieso uitzetten toch? Ook bij TV/films als je een digitale HD decoder hebt, ooit zoiets gelezen op AVforum.
Ik heb ook nooit nagedacht over veranderen van de instellingen bij games.Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:02:
Ik speel al sinds 2007 op LG tv's en ik heb nooit klachten.
Vind zelf ook erg matig dat een smart-tv niet zelf kan bedenken dat ik een console aansluit en dan de suggestie geven van joh wil jij misschien de game-settings gebruiken.
Ga morgen ook eens proberen wat de effecten zijn.
Zucht snap alweer dat gare phillips dit niet doet, maar andere tv's (sony) dat wel kunnen.
[ Voor 10% gewijzigd door IlPirata op 23-09-2014 15:14 ]
Verwijderd
Ik zet ze wel altijd op gamemode.IlPirata schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:05:
[...]
Ik heb ook nooit nagedacht over veranderen van de instellingen bij games.
Vind zelf ook erg matig dat een smart-tv niet zelf kan bedenken dat ik een console aansluit en dan de suggestie geven van joh wil jij misschien de game-settings gebruiken.
Mijn Sony tv van 2014 doet dat wel.IlPirata schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:05:
[...]
Ik heb ook nooit nagedacht over veranderen van de instellingen bij games.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
[ Voor 34% gewijzigd door tiguan op 23-09-2014 15:15 ]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verwijderd
beide willen apart een FUT account hebben om Fifa 15(nog 14) online te spelen, het is telkens oorlog hier in huis omdat kind A iets heeft gehaald en kind B er mee verder gaat spelen en dat niet goed gaat, mijn vraag aan jullie, kan je een 2e FUT account aanmaken zonder te betalen of moet er bij een 2e kind die Fifa online wil spelen ook weer betaald (Playstation Plus)worden?
Volgens mij moet elke tv die hdmi cec ondersteund het wel doen mits op de ps4 hdmi device link aanstaat.tiguan schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:12:
En mijn Sony tv uit 2009 ookDat is overigens geen smart-tv.
Ja, op de PS4 kan ieder zijn eigen profiel aanmaken. Er hoeft maar 1 profiel te zijn die PS Plus heeft, maar die profiel moet wel primair worden gemaakt.Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:22:
Als vader van 2 zoon's heb ik iets waar ik niet uitkom;
beide willen apart een FUT account hebben om Fifa 15(nog 14) online te spelen, het is telkens oorlog hier in huis omdat kind A iets heeft gehaald en kind B er mee verder gaat spelen en dat niet goed gaat, mijn vraag aan jullie, kan je een 2e FUT account aanmaken zonder te betalen of moet er bij een 2e kind die Fifa online wil spelen ook weer betaald (Playstation Plus)worden?
Als dat gedaan is kan iedereen op die PS4 gewoon online gamen, en heeft ieder zijn eigen profiel voor zijn eigen voortgang
Verwijderd
Thanks!!!Farid_A schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:26:
[...]
Ja, op de PS4 kan ieder zijn eigen profiel aanmaken. Er hoeft maar 1 profiel te zijn die PS Plus heeft, maar die profiel moet wel primair worden gemaakt.
Als dat gedaan is kan iedereen op die PS4 gewoon online gamen, en heeft ieder zijn eigen profiel voor zijn eigen voortgang
Is het mogelijk dat je mij een klein beetje op weg help hoe ik dat moet doen?
https://support.us.playst...14/~/user-profiles-on-ps4Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:30:
[...]
Thanks!!!
Is het mogelijk dat je mij een klein beetje op weg help hoe ik dat moet doen?
https://support.us.playst...2F-deactivate-primary-ps4
Verwijderd
Ok, account Kind A stat Primair.
Nu wil Kind B spelen maar krijg steeds een melding dat zijn account niet aan de eisen voldoet, iets met Origin ofzo, wat is nu de volgende stap?
Sorry voor de domme vragen……….
Kan je misschien iets specifieker zijn welke foutmelding je krijgtVerwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:45:
[...]
Ok, account Kind A stat Primair.
Nu wil Kind B spelen maar krijg steeds een melding dat zijn account niet aan de eisen voldoet, iets met Origin ofzo, wat is nu de volgende stap?
Sorry voor de domme vragen……….
Verwijderd
Ok, duidelijk, maar zoon B speelt Fifa met zijn account maar kan geen FUT spelen, daar word inderdaad gezegd dat je een Origin account nodig hebt, alleen, waar maak je die aan, gewoon op de PS4 of in Fifa 14?lasharor schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:52:
FUT is gekoppeld aan een Origin account. Je zult dus naast een PSN account ook een origin account moeten hebben voor gebruiker 2. Je moet dus eerst een nieuwe account maken en die koppelen aan je PSN.
Dat kan ik helaas nog niet vinden
https://connect.origin.com/nl/loginVerwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:00:
[...]
Ok, duidelijk, maar zoon B speelt Fifa met zijn account maar kan geen FUT spelen, daar word inderdaad gezegd dat je een Origin account nodig hebt, alleen, waar maak je die aan, gewoon op de PS4 of in Fifa 14?
Dat kan ik helaas nog niet vinden
Als het goed is moet je het origin account verbinden met je PSN. Op het moment dat je dan dan fifa start op je playstation gaat het verder vanzelf.Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:05:
[...]
Done!! En bedankt.
Maar hoe krijg ik nou deze gegevens in Fifa 14?
Verwijderd
Sorry, het lukt mij echt niet, balen zeg……….Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:08:
[...]
Als het goed is moet je het origin account verbinden met je PSN. Op het moment dat je dan dan fifa start op je playstation gaat het verder vanzelf.
rodi1802 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:26:
Hmm, dus ps4 aan inloggen met het nieuwe account--> FIFA opstarten--> inloggen met ander origin account --> fut starten. 1 van de kinderen begint dan wel met een nieuw team helemaal
Belangrijk is dat je Origin koppelt aan het (nieuwe) psn. Omdat je 2 accounts wilt, moet je ook 2 gebruikers aanmaken op de playstation.Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:21:
[...]
Sorry, het lukt mij echt niet, balen zeg……….
Bij het origin account aanmaken, staat ook koppelen aan je playstation? Heb je dit gedaan?
Als je dan fifa start gaat hij ook zoeken naar het origin account wat hierin gekoppeld is. Hier kreeg je vorige keer de foutmelding. Wat staat daar nu dan?
Verwijderd
Op de PS4 hebben beide zoon's een account aangemaakt, waarvan 1 (logisch) het hoofd account is.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:30:
[...]
[...]
Belangrijk is dat je Origin koppelt aan het (nieuwe) psn. Omdat je 2 accounts wilt, moet je ook 2 gebruikers aanmaken op de playstation.
Bij het origin account aanmaken, staat ook koppelen aan je playstation? Heb je dit gedaan?
Als je dan fifa start gaat hij ook zoeken naar het origin account wat hierin gekoppeld is. Hier kreeg je vorige keer de foutmelding. Wat staat daar nu dan?
Als ik dus met het 2e account naar Fifa ga en dan FUT wil doen lukt dat niet, aanmelden bij server gaat niet.
Op de computer staat er bij het 2e account bij gekoppelde account niks, ik heb ook geen idee waar ik dat kan doen………..ik word oud
Verwijderd
Kind A gebruikt overigens een ander aanmeld emailadres als kind B, zit het soms daarin?Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:56:
[...]
Op de PS4 hebben beide zoon's een account aangemaakt, waarvan 1 (logisch) het hoofd account is.
Als ik dus met het 2e account naar Fifa ga en dan FUT wil doen lukt dat niet, aanmelden bij server gaat niet.
Op de computer staat er bij het 2e account bij gekoppelde account niks, ik heb ook geen idee waar ik dat kan doen………..ik word oud
Neej dat ik juist de bedoeling. Ik zit ff op Origin te kijken waar je die koppeling maakt, maar volgens mij vraagt hij dit automatisch bij het registreren wat je een uurtje terug hebt gedaan.Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:58:
[...]
Kind A gebruikt overigens een ander aanmeld emailadres als kind B, zit het soms daarin?
Verwijderd
Ik heb deze optie niet gezien, maar al zou ik hem gemist hebben dan zou je toch in theorie een origine account later moeten kunnen toevoegen aan je profiel?Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:00:
[...]
Neej dat ik juist de bedoeling. Ik zit ff op Origin te kijken waar je die koppeling maakt, maar volgens mij vraagt hij dit automatisch bij het registreren wat je een uurtje terug hebt gedaan.
als het qua game niet veel uitmaakt kan je ook op de driveclub versie wachten die wordt als het goed is ook wit.Tweak-Freak schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:48:
Weet iemand of de Witte PS4 nog ergens te krijgen is? Hij lijkt overal uitverkocht maar is wel erg vet!![]()
[afbeelding]
Burp
Kies deze link nog is. Daar staat onderin
"of meld je aan met PSN of facebook"
daar kies je PSN.
Verwijderd
Koppelen is gelukt, maar als ik naar de 2e account gaat vraagt Fifa om de 2e account hoofdaccount te maken……….kind A is toch hoofdaccount?Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:05:
[...]
Kies deze link nog is. Daar staat onderin
"of meld je aan met PSN of facebook"
daar kies je PSN.
Kortom, is het misschien zo dat je steeds als een ander kind wil spelen je het hoofdaccount moet omschakelen?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2014 17:24 ]
1: besloten om een ps4 te kopen
zegt ie jaa want je pleegt wel fraude als je een adres op geeft waar je niet woont,als dat word gecontroleerd of er word via de post iets van reclame/promotie op jou naam naar dat adres gestuurd en er word melding van gemaakt dat je daar niet bekend bent dan heb je de kans dat ze je aan kunnen geven voor fraude Want na 9-11 zijn ze daar heel streng op geworden blablablabla.....................ik dacht echt gast.....probeer je me nou bang te maken ofzo?
toch maar besloten om het in een andere winkel te kopen haha
ontopic:
de controller ligt lekker in de hand maarruhm ik ben nu wel nieuwschierig of er nog meer mensen zijn die vinden dat de controller nogal goedkoop aanvoelt?
Onder beide accounts de ps4 als primary ingesteld?Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:18:
[...]
Koppelen is gelukt, maar als ik naar de 2e account gaat vraagt Fifa om de 2e account hoofdaccount te maken……….kind A is toch hoofdaccount?
Kortom, is het misschien zo dat je steeds als een ander kind wil spelen je het hoofdaccount moet omschakelen?
nederland levert je met alle liefde uit aan us zei die ook nogSmooK schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:50:
Ja laatst stond de FBI hier aan de deur. Helaas gold de federale regelgeving hier in Noord-Holland niet. Wel grappig dat de verkoper er over begint, zou mediamarkt nu al een daling in fysieke verkopen voelen
ik had echt het idee dat ik met iemand van de fraude afdeling van sony te maken had
Verwijderd
Nerd question, moet dit inderdaad op beide worden aangeklikt?AtlAntA schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:53:
[...]
Onder beide accounts de ps4 als primary ingesteld?
Hij heeft er wel wat voor over om z'n verkopen te boostenjoey82 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:01:
[...]
nederland levert je met alle liefde uit aan us zei die ook nog![]()
![]()
ik had echt het idee dat ik met iemand van de fraude afdeling van sony te maken had
100 procent zeker dat het moet ben ik niet maar als je kinderen die accounts niet op andere ps4s gebruiken dan had ik het wel gedaan. En helpt het niet dan kan je later altijd nog terug.Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:03:
[...]
Nerd question, moet dit inderdaad op beide worden aangeklikt?
Dat kan haast niet kloppen. Er komen 2 driveclub bundels op de markt, eentje met alleen driveclub erbij, en eentje met ook nog een extra controller erbij. Die eerste bundel zou 439 moeten kosten, de tweede 499.
Het lijkt er dus op dat BS de beschrijving van bundel 1 met de prijs van bundel 2 verward heeft.
Vind de XMB van de PS4 echt waardeloos tegen over de PS3.
Games afdeling van PS3 mis ik.
Ik mis dat je ze niet meer kan groeperen
Sony laat me opnieuw niet in de steek door weer rare dingen te doen.
Hoop dat ze dit keer wel hun woord houden met wat ze zouden gaan leveren op de PS4 qua functionaliteit.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Verwijderd
Thanks!!!!AtlAntA schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:35:
[...]
100 procent zeker dat het moet ben ik niet maar als je kinderen die accounts niet op andere ps4s gebruiken dan had ik het wel gedaan. En helpt het niet dan kan je later altijd nog terug.
Volgens mij werkt het nu als een trein, super!
Bedankt iedereen voor de geboden hulp!
Ik ben benieuwd naar de geluidskwaliteit. In alle reviews is dit punt onderbelicht.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Normaal zou het gewoon FIFA zijn, puur voor de gemakkelijkheid. Maar dit jaar twijfel ik erg.
Aan FIFA 14 heb ik niet kunnen wennen en de EA origin (troep) vond ik erg vervelend (zo heb ik het ervaren)
Ik heb een poll gemaakt om te peilen of er meer Tweakers & Gotter's zijn die twijfelen.
Poll: Wordt het dit jaar PES 15 of Fifa 15 ?
• FIFA15 (zeker) - Want: FUT, volle licenties.
• PES 15 (zeker) - Want: Arcade, geen EA Origin.
• Ik denk FIFA15 maar ik twijfel nog.
• Ik denk PES 15 maar ik twijfel nog.
• Ik wacht het af / weet weet het nog niet.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Mee eens. Ik hoorde vooraf weinig slechte berichten over de interface, maar toen ik de PS4 voor het eerst opstartte verbaasde ik me er over hoe onaf de software voelt. Het werkt weliswaar allemaal snel en soepel, maar de indeling van de functies, apps en games is onoverzichtelijk en leeg. Dat klinkt tegenstrijdig; 'leeg' is niet zo snel onoverzichtelijk, maar ze hebben het voor elkaar gekregen.crzyhiphopazn schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:07:
Vandaag toch maar een PS4 gescoord met de MM Essent deal.
Games afdeling van PS3 mis ik.
Ik mis dat je ze niet meer kan groeperen![]()
![]()
Sony laat me opnieuw niet in de steek door weer rare dingen te doen.
Hoop dat ze dit keer wel hun woord houden met wat ze zouden gaan leveren op de PS4 qua functionaliteit.
Ik vind de XMB van de PS3, die we voor het eerst al zagen op de PSP, ook vele malen eleganter en completer. Daarnaast is de enige mediaplayer functionaliteit die ik op de PS4 heb kunnen proberen de Blu-ray speler, maar zelfs dat werkt vele malen beter op de PS3. Vooruit/achteruit spoelen en dergelijke functies wordt op de PS4 opeens heel anders bestuurd, en ik snap echt niet waarom ze dat veranderd hebben.
Hopelijk komen er snel meer updates, die samen met meer functionaliteit, ook gewoon heel die interface op de schop gooien. Als we niet naar het aanbod aan games kijken, was de PS3 bij haar lancering een veel completer systeem op zich. De prioriteit ligt bij de PS4 tot nu toe veel meer bij de games, en dat werpt zijn vruchten af. Maar in veel andere opzichten is de PS4 gek genoeg een behoorlijke stap terug. (afgezien van heel het streaming en sharing gebeuren dan, dat vind ik toch wel heel erg vet!
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Waar is de optie: absoluut geen FIFA meer want waarom zou ik elk jaar hetzelfde spel kopen?muhda schreef op woensdag 24 september 2014 @ 01:37:
Ik weet dat dit een keuze is die vaak ook nog van de vriendenkring, smaak en type gamer afhangt.
Normaal zou het gewoon FIFA zijn, puur voor de gemakkelijkheid. Maar dit jaar twijfel ik erg.
Aan FIFA 14 heb ik niet kunnen wennen en de EA origin (troep) vond ik erg vervelend (zo heb ik het ervaren)
Ik heb een poll gemaakt om te peilen of er meer Tweakers & Gotter's zijn die twijfelen.
Poll: Wordt het dit jaar PES 15 of Fifa 15 ?
• FIFA15 (zeker) - Want: FUT, volle licenties.
• PES 15 (zeker) - Want: Arcade, geen EA Origin.
• Ik denk FIFA15 maar ik twijfel nog.
• Ik denk PES 15 maar ik twijfel nog.
• Ik wacht het af / weet weet het nog niet.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
@hierboven, ja fifa lijkt erg veel op zijn voorgangers, maar er zijn toch elke keer wel weer verbeteringen. En het voelt toch elke keer weer anders aan. Fifa 13 laatsts voor de gein erbij gepakt en dat is echt een wereld van verschil met fifa 15(alleen de demo van deze maar gespeeld)
"21 jaar DSL!"
Dat is inderdaad wel leuk, de trial zit er natuurlijk ook gewoon sowieso bij. Dat is ook wel lekker. Aan de andere kant; PSN+ komt er toch wel, fifa speel ik eigenlijk alleen maar online, tel daar de gratis games bij op en het feit dat ik een groot MP liefhebber ben; dan is de keuze makkelijk gemaakt.The_Bird schreef op woensdag 24 september 2014 @ 07:46:
Aankomend weekend is PS+ gratis voor iedereen. Interessant voor degenen die net de console hebben.
Alleen 2 maanden geleden een jaar Xbox live gekocht. Die was namelijk op en toen eigenlijk niet helder na gedacht, nieuwe console stond toen ook nog niet op de planning, maar toch
Grappig, ik vond de interface van de PS4 juist een verbetering... Het reageert zo veel sneller dan op mijn PS3. Vooral ook als je de XMB benadert terwijl je in een spel zit.crzyhiphopazn schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:07:
Constructed: Silver || Limited: Silver
Mee eens. Alles werkt zo veel fijner dan op de PS3. Ik zou zelfs niet kunnen bedenken wat ik hieraan verbeterd zou willen zien qua interface.embee schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:08:
[...]
Grappig, ik vond de interface van de PS4 juist een verbetering... Het reageert zo veel sneller dan op mijn PS3. Vooral ook als je de XMB benadert terwijl je in een spel zit.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Nog geen moment spijt gehad van die keuze!
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Verwijderd
Ben benieuwd of ze hem op tijd gaan uitleverengarriej schreef op woensdag 24 september 2014 @ 07:45:
Gister toch ook de bundel met 10% korting kunnen bestellen bij Bartverwacht hem morgen binnen.
Ik heb een mail gehad dat hij door omstandigheden niet geleverd kan worden.
Ik zag een paar weken geleden de bundel al voorbij komen bij Bol.com, maar daar was het nog gekker dan wat daar staat. Toen zag ik iets over de 500 heen. *kijkt nu snel op bol.com*Sorbo schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:39:
[...]
Dat kan haast niet kloppen. Er komen 2 driveclub bundels op de markt, eentje met alleen driveclub erbij, en eentje met ook nog een extra controller erbij. Die eerste bundel zou 439 moeten kosten, de tweede 499.
Het lijkt er dus op dat BS de beschrijving van bundel 1 met de prijs van bundel 2 verward heeft.
Ik zie dat ze nu 439 euro zijn.
Wat ik overigens niet snap is het volgende: http://www.bol.com/nl/p/s...ndel/9200000027963260/... Waar wordt deze prijs op gebaseerd?
Die mail heb ik ook, maar ik denk dat dat komt omdat fifa nog niet uit is.Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:45:
[...]
Ben benieuwd of ze hem op tijd gaan uitleveren
Ik heb een mail gehad dat hij door omstandigheden niet geleverd kan worden.
Verwijderd
Zo'n vermoeden had ik ook al.garriej schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:49:
[...]
Die mail heb ik ook, maar ik denk dat dat komt omdat fifa nog niet uit is.
Maar je weet maar nooit!
Was zondag ook te laat, helaas uitverkocht. Las ik gisteren ochtend hier dat veel mensen alsnog met 10% korting konden bestellen. Meteen een mailtje gestuurd vervolgens. Krijg ik net mail terug dat de 10% korting alleen op zondag geldig was en ze dat niet meer aan konden bieden. Snap dat het hun goed recht is om dat te doen maar blijf het raar vinden dat ze er per klant verschillend mee om gaan.garriej schreef op woensdag 24 september 2014 @ 07:45:
Gister toch ook de bundel met 10% korting kunnen bestellen bij Bartverwacht hem morgen binnen.
ik heb alle vertrouwen in Bart Smit na de goede service met de kortingscode.Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:52:
[...]
Zo'n vermoeden had ik ook al.
Maar je weet maar nooit!
Verschil is wel dat ik maandag ochtend al een mailtje had gestuurd. en met mij vele anderen, het zou zo maar kunnen dat iedereen die na dinsdag heeft gemaild pech heeft. Ik vind dat jammer voor je, maar het verbaasd me eerlijk gezegd niet.Bazziek schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:55:
[...]
Was zondag ook te laat, helaas uitverkocht. Las ik gisteren ochtend hier dat veel mensen alsnog met 10% korting konden bestellen. Meteen een mailtje gestuurd vervolgens. Krijg ik net mail terug dat de 10% korting alleen op zondag geldig was en ze dat niet meer aan konden bieden. Snap dat het hun goed recht is om dat te doen maar blijf het raar vinden dat ze er per klant verschillend mee om gaan.
[ Voor 59% gewijzigd door garriej op 24-09-2014 08:57 ]
Verwijderd
De site goed in de gaten houden.Thunk schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:56:
Gisterenmiddag een code ontvangen. Alvast in winkelmand geplaatst op werk. Wilde ik 's avonds afrekenen, was de boel uit m'n winkelmand gehaald en niet meer beschikbaar... en nu nog niet.
Gistermiddag was er niks meer en om 19:00 uur kon ik weer bestellen.
Verwijderd
Inderdaad maandag gelijk gemaild.garriej schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:55:
[...]
ik heb alle vertrouwen in Bart Smit na de goede service met de kortingscode.
[...]
Verschil is wel dat ik maandag ochtend al een mailtje had gestuurd. en met mij vele anderen, het zou zo maar kunnen dat iedereen die na dinsdag heeft gemaild pech heeft. Ik vind dat jammer voor je, maar het verbaasd me eerlijk gezegd niet.
Service is wel echt netjes!
Tja ik wist simpelweg niet dat het een optie was tot dinsdagochtend, anders had ik wel eerder gemaild. Maar ik snap het ook wel, wacht geduldig af tot ik een andere aanbieding vind.garriej schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:55:
[...]
ik heb alle vertrouwen in Bart Smit na de goede service met de kortingscode.
[...]
Verschil is wel dat ik maandag ochtend al een mailtje had gestuurd. en met mij vele anderen, het zou zo maar kunnen dat iedereen die na dinsdag heeft gemaild pech heeft. Ik vind dat jammer voor je, maar het verbaasd me eerlijk gezegd niet.
[ Voor 16% gewijzigd door Bazziek op 24-09-2014 09:11 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link