• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:59
Tiwazz schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:17:
[...]

Ik blaas de warme lucht het TV meubel uit. Het helpt echt bijzonder goed. Na flink wat gamen is het helemaal niet warm achter bij de uitgang van de PS4 en de PS4 is er zooo veel stiller van geworden.
zou het voor de warmte uitmaken als sony net als bij dex1 de powerbrick buiten de console zouden doen? of zeg ik nu iets raars?

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 10:32

garriej

Ik las ondertieten.

joey82 schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:37:
[...]

zou het voor de warmte uitmaken als sony net als bij dex1 de powerbrick buiten de console zouden doen? of zeg ik nu iets raars?
Het powerblock genereert natuurlijk wel warmte, maar of het heel veel verschil zou maken, ik denk het niet. De proc doet nog steeds de meeste warmte produceren.

• lil-B070
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-12 13:34
Ik heb vorige week de ps4 gekocht met destiny bundel, hier zat een voucher bij voor een maand gratis PSN+.
Toen ik de voucher wou gebruiker, kwam ik tot de conclusie dat ik geen gebruik kon maken van de voucher omdat Sony jaren geleden een maand gratis PSN+ had gegeven ter compensatie omdat PSN door een hack langer dan een maand offline was.
Ik heb dus een brief geschreven en gebeld met de klantenservice (stel domme papegaaien), maar deze zeggen heel de tijd dat ze het begrijpen en heel vervelend vinden maar ze kunnen er niks mee.
Dit frustreert mij uitermatig; dit is net als je bij de garage korting kreeg op een reparatie omdat de houder op vakantie was, maar als je een nieuwe auto bij hem koopt met een aktie dan kan je daar geen gebruik van maken omdat je ooit in het verleden korting hebt gekregen.
Ik denk dat wel meer PS4 gebruikers hier last van hebben gehad en deze mening met me delen, ik wil het hier eigenlijk niet bij laten zitten.
hebben jullie suggesties of tips ?

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

lil-B070 schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:03:
Ik heb vorige week de ps4 gekocht met destiny bundel, hier zat een voucher bij voor een maand gratis PSN+.
Toen ik de voucher wou gebruiker, kwam ik tot de conclusie dat ik geen gebruik kon maken van de voucher omdat Sony jaren geleden een maand gratis PSN+ had gegeven ter compensatie omdat PSN door een hack langer dan een maand offline was.
Ik heb dus een brief geschreven, en gebeld met de klantenservice (stel domme papegaaien), maar deze zeggen heel de tijd dat ze het begrijpen en heel vervelend vinden maar ze kunnen er niks mee.
Dit frustreerd mij uitermatig; dit is net als je bij de garage korting kreeg op een reparatie omdat de houder op vakantie was, maar als je een nieuwe auto bij hem koopt met een aktie dan kan je daar geen gebruik van maken omdat je ooit in het verleden korting hebt gekregen.
Ik denk dat wel meer PS4 gebruikers hier last van hebben gehad en deze mening met me delen, ik wil het hier eigenlijk niet bij laten zitten.
Probeer het op twitter/facebook, dan is het publiek en denken ze meer aan de PR als dat jij belt.

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Je hebt het over 1 maand PS+? Dus ongeveer 5 euro.

Al die moeite voor 5 euro ...? Ga lekker genieten van Destiny
Het is je recht, maar kom op...

• Req-
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-11 17:38
Er is op dit moment een actie bij Bol.com waar je PS4 + Fifa 15 voor 400 Euro kan bestellen. Zojuist maar gedaan ;)

leuke aanbieding, maar referral links zijn niet! toegestaan

[ Voor 34% gewijzigd door BM op 22-09-2014 14:09 ]

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Nouja moeite, is toch leuk om te doen :+ beetje bellen en mailtjes sturen. nog steeds 40 euro duurder als bij de bart smit, wacht hun mail even af of ik nog gebruik kan maken van die aanbieding :+

[ Voor 45% gewijzigd door garriej op 22-09-2014 12:33 ]

• HaskoF
Req- schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:32:
Er is op dit moment een actie bij Bol.com waar je PS4 + Fifa 15 voor 400 Euro kan bestellen. Zojuist maar gedaan ;)
weg
een paar posts terug, is te lezen dat als je een mailtje stuurt, je voor 360 fifa 15 + Ps4 kan krijgen:
Net even telefonisch contact gehad met Bart Smit i.v.m. het niet kunnen bestellen van de PS4 + Fifa 15 met 10% korting gister. Totaalprijs voor de bundel was dan 360 euro. Als je een e-mail stuurt naar info@bartsmit.com met het verhaal dat je gister niet bestellen kon stuurt Bart Smit je alsnog een link waarmee je gebruik kan maken van de 10% korting. Das toch service :*)

Als ik jou was annuleren die handel en via Bart smit proberen. bespaar je toch 40 en kan je daarmee nog een spel kopen :D

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 22-09-2014 14:10 ]

• HaskoF
garriej schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:32:
Nouja moeite, is toch leuk om te doen :+ beetje bellen en mailtjes sturen. nog steeds 40 euro duurder als bij de bart smit, wacht hun mail even af of ik nog gebruik kan maken van die aanbieding :+
(als je er wat voor terugkrijgt laat me weten, dan ga ik ook is bellen en mailen haha :P)

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:48
Fatal Mind schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:23:
[...]

Betreffende jouw antwoorden op punt 2, ik vind dit eerlijk gezegd ook wel een gemist, ik gebruik mijn PS4 als bluray speler, heb hier geen los apparaat voor staan. En het is gewoon hinderlijk om met je PS4 controller dat te moeten bedienen, het is onhandig en onnodig naar mijn mening. Logitech kan hier prima een adapter voor maken net zoals bij de PS3.

Heb ze vorige week gebeld met toevallig dezelfde kwestie, stond niks voor in de pijplijn, ik zeg das een flink gemis, ja jammer blah blah.
Bij moderne televisies kan je via hdmi cec (hdmi link) en de remote van je televisie de Playstation 4 bedienen. Werkt een stuk aangenamer dan de controller. Zo kan de televisie ook de PS4 inschakelen en andersom. Tevens schakelt de televisie dan vanzelf naar het juiste kanaal.
Werkt hier prima in combinatie met een Panasonic AS640.

Zie ook http://www.polygon.com/20...tv-sony-samsung-panasonic

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

lil-B070 schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:03:
...ik wil het hier eigenlijk niet bij laten zitten.
Ikzelf ben te lam om er wat aan te doen, maar de volgende stap is denk ik de ombudsman. Of schrijf naar Kassa! of een dergelijk programma. Als die niet willen helpen kun je altijd nog naar de rechtswinkel of rechtstreeks naar een advocatenkantoor.

Constructed: Silver || Limited: Silver

• lil-B070
ik heb uiteindelijk maar 3 maanden gekocht voor 15 euro
maar ik vind het gewoon belachelijk dat ze iets, wat ze toen ter compensatie hebben aangeboden beschouwen als een "volwaardig" abbonnement.
Maar je moet eens voor de grap met die klantsenservice bellen, word je echt moedeloos van... triest volk
Ik hoef echt niks meer van Sony

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

lil-B070 schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:52:
maar ik vind het gewoon belachelijk dat ze iets, wat ze toen ter compensatie hebben aangeboden beschouwen als een "volwaardig" abbonnement.
Maar je moet eens voor de grap met die klantsenservice bellen, word je echt moedeloos van... triest volk
Volgens mij heb je je ps4 nog geen 2 weken, ik zou zeggen breng/stuur hem terug en koop een xbox. Of wil je hem toch eigenlijk wel houden? Want dan is je laatste statement echt volkomen kansloos.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-12 15:43
elduderino schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:29:
maar door het kleine gaatje aan de achterzijde van de meubelkast blaas je de warme lucht weer uit?

Gaatje is zo klein vandaar de vraag, want je kan het ook weer naar voren blazen langs de ps4.
Het gat achterin het meubel is voor de kabels, de fan die blaast de lucht naar voren uit het meubel. De warme lucht blijft achterin hangen, de fan zorgt ervoor dat de warme lucht via de voor zijde afgevoerd wordt.
joey82 schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:37:
Ik denk dat het wel iets uitmaakt maar het grootste verschil is het formaat. De Xbox One heeft intern meer ruimte, dat helpt best mee.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:52
Snel verkopen die PS4! Is alleen wel zonde voor je 3 maanden PS+ wat volgens mij ook van Sony is...
En dat voor een maandje gratis PS+ wat je inderdaad max. 5 euro kost als je een abbo neemt.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• lil-B070
Het gaat mij niet om die 5 euro, het gaat mij puur erom hoe je met je klanten om gaat.
Vooral als jij een slogan voert als "4theplayers" maar niet eens normaal een discussie kan voeren.
Een van de medewerkers gaf hij als tip mee dat ik een nieuw account kon openen en dan achteraf kon inloggen om er alsnog gebruik van kan maken, dat kon ik op zich wel waarderen.
Maar als de boodschap naar je klanten toe is dat ze stront kunnen vreten, hoef ik inderdaad geen producten van zo'n merk te gebruiken
Bullet NL schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:53:
[...]

Kijk, op deze manier kan je alles wel afzwakken. Punt is gewoon wel dat heel veel mensen graag een fysieke Blu-Ray willen hebben. Al was het maar om te kunnen ruilen e.d. Blu-Ray voor films en muziek gaan er voorlopig echt nog niet uit. Daar is de toevoegde waarde namelijk nog wel voor aanwezig. Qua gamen heb je wel een punt, daar willen de uitgevers zelf ook graag naar een volledig digitaal systeem wat erg makkelijk te controleren is en natuurlijk een uitstekend kopieer slot is.
Ik zwak niet zozeer iets af. Ik denk gewoon dat de markt voor een Harmony Bluetooth PS4 dongle te klein is voor Logitech om moeite in te steken. Het is een feit dat de streaming markt de afgelopen jaren gegroeid is en alleen nog maar verder groeit, evenals de verkoop van mediaspelers. Dat de PS4 nog geen volwaarde mediaplayer functionaliteit heeft, helpt ook niet. Het zal gewoon niet interessant genoeg zijn.

Punt is ook dat heel veel mensen niks meer van fysieke discs willen weten. Blu-rays zijn relatief duur en voor een paar Euo huur je een film via je interactieve ontvanger en Netflix zit daarnaast ook nog eens op de meeste recente TV's als app. Ik zie muziek en films er veel eerder uit gaan dan games.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
Millert schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:57:
[...]

Bij moderne televisies kan je via hdmi cec (hdmi link) en de remote van je televisie de Playstation 4 bedienen. Werkt een stuk aangenamer dan de controller. Zo kan de televisie ook de PS4 inschakelen en andersom. Tevens schakelt de televisie dan vanzelf naar het juiste kanaal.
Werkt hier prima in combinatie met een Panasonic AS640.

Zie ook http://www.polygon.com/20...tv-sony-samsung-panasonic
Zo gebruik ik het ook, werkt uitstekend. Scheelt je ook weer een afstandsbediening in het laatje ;)

@hierboven: Je krijgt geen 30 dagen, je krijgt een trial. Omdat je PS+ al een keer geprobeerd hebt (door de hack) kom je dus niet meer in aanmerking voor de trial. Wil je perse die 30 dagen, maak dan een extra account aan. Je kan dan volgens mij alsnog op PS+ omdat die account dan PS+ heeft.

• uchiha tijntje
Ik houd in principe wel van principediscussies :P. Maar dan moet je niet afsluiten met zo'n zin als je net 3 maanden PS+ hebt gekocht. ;)

Weet iemand trouwens of je de procentuele downloadstatus van items kan zien, via de app of via internet? Kan het nergens vinden.

• embee

embee

...
Dit is niet hoe het werkt... Als je met je portemonnee wil stemmen (goeie methode, de beste manier om een bedrijf te laten merken dat je niet tevreden bent met hun producten/services), dan moet je dus niet hun service (in dit geval PS+) kopen.

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
lil-B070 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:05:
Het gaat mij niet om die 5 euro, het gaat mij puur erom hoe je met je klanten om gaat.
Vooral als jij een slogan voert als "4theplayers" maar niet eens normaal een discussie kan voeren.
Een van de medewerkers gaf hij als tip mee dat ik een nieuw account kon openen en dan achteraf kon inloggen om er alsnog gebruik van kan maken, dat kon ik op zich wel waarderen.
Maar als de boodschap naar je klanten toe is dat ze stront kunnen vreten, hoef ik inderdaad geen producten van zo'n merk te gebruiken
de principekwestie is dat je al eerder een maand gehad hebt en dus kunnen ze je niet nog eens een maand geven. Het is hetzelfde als een eenmalige kortingscode die je 2x wilt gebruiken. Geniet lekker van de ps4 en laat de rest voor wat het is. Je moet over 3 maanden weer een product van SONY afnemen.

Scrooge NL

• lil-B070
Ja ik had zin om online te gamen, dus ik heb gekozen voor de snelste weg.
Maar ik had dus serieus mijn oog laten vallen op de Z3 compact omdat ik een waterdicht toestel wil, gaat em dus sowieso niet worden en die KD-55X9005 wordt nu waarschijnlijk een Samsung
lil-B070 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:22:
Maar ik had dus serieus mijn oog laten vallen op de Z3 compact omdat ik een waterdicht toestel wil, gaat em dus sowieso niet worden en die KD-55X9005 wordt nu waarschijnlijk een Samsung
Man man, het wordt je haarfijn uitgelegd, maar nog kun je er geen begrip voor opbrengen. Overigens zijn de TV's van Sony over het algemeen beter om op te gamen, helemaal in combinatie met een PS4. :)

• uchiha tijntje
Ligt het aan mij of mist het 2e deel van je post context? :)

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:15
Je kunt per account eenmalig een maand ps+ krijgen van sony. Er staat zelfs duidelijk dat dit alleen geld voor accounts die nog geen plus gelinkt hebben gehad aan hun account. Ze zijn hier altijd heel duidelijk in geweest, tenminste toen ik een ps4 kocht wist ik dit en was dan ook niet verbaasd.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:46
Fatal Mind schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:23:
[...]

Betreffende jouw antwoorden op punt 2, ik vind dit eerlijk gezegd ook wel een gemist, ik gebruik mijn PS4 als bluray speler, heb hier geen los apparaat voor staan. En het is gewoon hinderlijk om met je PS4 controller dat te moeten bedienen, het is onhandig en onnodig naar mijn mening. Logitech kan hier prima een adapter voor maken net zoals bij de PS3.

Heb ze vorige week gebeld met toevallig dezelfde kwestie, stond niks voor in de pijplijn, ik zeg das een flink gemis, ja jammer blah blah.
Ondersteunt je TV geen HDMI-CEC? Hier wel hoor. Even aanzetten in de settings van de PS4 en je TV eenmalig. Daarna gewoon je afstandsbediening van de TV die ook op de PS4 werkt. Of zoals hier de Logitech Harmony die feilloos het signaal doorstuurt via HDMI naar de PS4 en zo deze bedient.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
dangerpaki schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:32:
[...]

Ondersteunt je TV geen HDMI-CEC? Hier wel hoor. Even aanzetten in de settings van de PS4 en je TV eenmalig. Daarna gewoon je afstandsbediening van de TV die ook op de PS4 werkt. Of zoals hier de Logitech Harmony die feilloos het signaal doorstuurt via HDMI naar de PS4 en zo deze bedient.
Vast wel, maar ook voor de TV gebruik ik uiteraard mijn harmony, weet niet of dit iets aan de zaak veranderd?

Niet alle knoppen zijn ingesteld vermoed ik.

Buiten dat, laat sony / logitech niet achterlijk doen, en gewoon een dongle uitbrengen, is voor de ps3 ook gebeurd, en ik zie niet in waarom dat voor de ps4 niet mogelijk moet zijn.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

bram1984 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:26:
[...]

Man man, het wordt je haarfijn uitgelegd, maar nog kun je er geen begrip voor opbrengen. Overigens zijn de TV's van Sony over het algemeen beter om op te gamen, helemaal in combinatie met een PS4. :)
De response tijd van de sony's is inderdaad erg mooi, zelf pasgeleden om die reden een w8 gekocht <3

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-12 14:12

Bullet NL

Eigen Wijs

bram1984 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:26:
[...]

Overigens zijn de TV's van Sony over het algemeen beter om op te gamen, helemaal in combinatie met een PS4. :)
Deze moet je me even uitleggen...... Wat is het verschil tussen LG, Philips, Samsung of Sony? Los van feit dat niet alle tv's van alle merken een "game-setting" hebben waarbij de veel onnodige beeldbewerkings instellingen uit worden gezet ten gunste van een lage latency.....

Begrijp me niet verkeerd, Sony maakt prima TV's, echte doen ze dit bijvoorbeeld inmiddels ook met LG panelen. Net als Philips overigens, ik ben dus erg benieuwd waarom jij Sony tv's beter vind voor een PS4....
garriej schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:42:
[...]

De response tijd van de sony's is inderdaad erg mooi, zelf pasgeleden om die reden een w8 gekocht <3
True, ik verkoop ze ook met liefde..... Alleen in de beeldlatancy/response tijd zit in vergelijking met andere fabrikanten in de zelfde prijsklasse niet heel veel verschil.

Overigens, koop op dit moment geen Sony 4K scherm, de LG panelen hebben ontzettend veel last van bleeding.

[ Voor 25% gewijzigd door Bullet NL op 22-09-2014 14:46 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Bullet NL schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:43:
[...]

Deze moet je me even uitleggen...... Wat is het verschil tussen LG, Philips, Samsung of Sony? Los van feit dat niet alle tv's van alle merken een "game-setting" hebben waarbij de veel onnodige beeldbewerkings instellingen uit worden gezet ten gunste van een lage latency.....

Begrijp me niet verkeerd, Sony maakt prima TV's, echte doen ze dit bijvoorbeeld inmiddels ook met LG panelen. Net als Philips overigens, ik ben dus erg benieuwd waarom jij Sony tv's beter vind voor een PS4....
uit deze review: reviews: Sony W8: mooi om te kijken, mooi om te zien

Nadat we alle beeldopties waren langsgelopen, maten we iets meer dan 22ms. De wat inputlag betreft allerbeste televisies scoren een paar milliseconden onder de twintig en daar zit de W8 nauwelijks boven. Veel televisies hebben een dubbel zo hoge inputlag. De W8 is dus een absolute aanrader voor consolegamers.

Dat is echter natuurlijk maar 1 model, maar het is wel een voorbeeld, echter geldt dit ook voor erop gamen met een pc of xbone.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Bullet NL schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:43:
[...]

De laatste Sony modellen hebben geloof ik wel een van de laagste input lags, dat is wel een voordeel bij games, vooral snelle shooters en racers.

Maar de meeste moderne TV's kunnen prima overweg met hun eigen game modi.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-12 14:12

Bullet NL

Eigen Wijs

garriej schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:46:
[...]

uit deze review: reviews: Sony W8: mooi om te kijken, mooi om te zien

Nadat we alle beeldopties waren langsgelopen, maten we iets meer dan 22ms. De wat inputlag betreft allerbeste televisies scoren een paar milliseconden onder de twintig en daar zit de W8 nauwelijks boven. Veel televisies hebben een dubbel zo hoge inputlag. De W8 is dus een absolute aanrader voor consolegamers.

Dat is echter natuurlijk maar 1 model, maar het is wel een voorbeeld, echter geldt dit ook voor erop gamen met een pc of xbone.
Dit geld inderdaad voor de KDLxW855B, bij de hudige 955 ligt de imputlag hoger, mede door het eerder genoemde LG paneel.

De 855 was het laatste scherm waarbij het paneel echt van Sony zelf was, tegenwoordig kopen ze deze ook gewoon in. De 855 is niet meer nieuw vanaf Sony/Distibuteur te bestellen.

Cogitationis poenam nemo patitur

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:19
De Bravia Engine is IMHO nog steeds een van de betere engines. Op andere merken zie ik toch vaak rare nabewerkingen verschijnen tijdens een gewone tv-uitzending.

• dokteronline
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-12 18:07
de Sony W7 serie doet het nog beter met 16ms imputlag. De W7 en W8 serie van Sony zijn gewoon hele goede tv's voor gamers die ook een fatsoenlijke tv willen hebben.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Bullet NL schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:50:
[...]

Dit geld inderdaad voor de KDLxW855B, bij de hudige 955 ligt de imputlag hoger, mede door het eerder genoemde LG paneel.

De 855 was het laatste scherm waarbij het paneel echt van Sony zelf was, tegenwoordig kopen ze deze ook gewoon in. De 855 is niet meer nieuw vanaf Sony/Distibuteur te bestellen.
Zei natuurlijk al dat het maar 1 model was, al is het alleen maar om aan te tonen dat dat model(en dus sony) het in het verleden erg goed heeft gedaan.

Natuurlijk zijn er andere Tv's die het net zo goed of zelfs beter doen van LG, Samsung ect.

Verwijderd

lil-B070 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:22:
En dat allemaal om een vouchertje van hoogstens 5 euro? Ik snap je punt wel hoor, en recht is recht.
Maar dit lijkt me een tikje overdreven en meer bedoeld om reacties uit te lokken.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:56:
[...]

En dat allemaal om een vouchertje van hoogstens 5 euro? Ik snap je punt wel hoor, en recht is recht.
Maar dit lijkt me een tikje overdreven en meer bedoeld om reacties uit te lokken.
Hij is gewoon op dit moment een beetje boos dat hij zijn gratis 30 dagen niet krijgt, morgen wil hij gewoon weer een sony tv hebben :+

Verwijderd

Moet iedereen lekker zelf weten. Maar ga dan geen verhaal ophangen dat je voor c.a. € 1000,- spullen gaat kopen die eigenlijk je tweede keus zijn om een vouchertje. Dat slaat echt helemaal nergens op imho.

Edit: Ik heb zelf ook zo'n waardeloos ding liggen.., maar ik vergeef het ze O-)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2014 15:17 ]

Ik heb inmiddels een 50W828. Geruild voor een LG. Wat een bagger was dat. Matige inputlag en vreselijk contrast en kleuren. Online gekocht, vandaar.

• lil-B070
Ik was van plan deze sony producten aan te schaffen, niet omdat ik zo'n sony fan ben maar er waren nou eenmaal features die voor mij een doorslaggevende factor hadden.
nu ik kennis heb gemaakt met de klantenservice van sony, hoef ik hun producten niet meer.
of andere mensen daar begrip voor hebben interressert mij niet
ik vind het gewoon vreemd dat mensen het accepteren dat sony iets eerst pushed ter compensatie, (5 euro of niet) het later aanbiedt als onderdeel van bij aanschaf een nieuw product en dan zegt dat je er al eerder gebruik van hebt gemaakt.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

lil-B070 schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:21:
Ik was van plan deze sony producten aan te schaffen, niet omdat ik zo'n sony fan ben maar er waren nou eenmaal features die voor mij een doorslaggevende factor hadden.
nu ik kennis heb gemaakt met de klantenservice van sony, hoef ik hun producten niet meer.
of andere mensen daar begrip voor hebben interressert mij niet
ik vind het gewoon vreemd dat mensen het accepteren dat sony iets eerst pushed ter compensatie, (5 euro of niet) het later aanbiedt als onderdeel van bij aanschaf een nieuw product en dan zegt dat je er al eerder gebruik van hebt gemaakt.
En dat zal vast en zeker wel in de ToS waar je de eerste keer mee akkoord bent gegaan, dat jij ze niet leest is niet sony z'n probleem :+

inderdaad: "We may withdraw access to free products or subscription trials at any time. "

bron, onder puntje 19

[ Voor 10% gewijzigd door garriej op 22-09-2014 15:29 ]

• lil-B070
ik ben nergens mee akkoord gegaan, Sony heeft die compensatie gepushed.
Je hebt geen code of iets dergelijks moeten invoeren voor PS+ zover ik mij kan heugen

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

lil-B070 schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:31:
ik ben nergens mee akkoord gegaan, Sony heeft die compensatie gepushed.
Je hebt geen code of iets dergelijks moeten invoeren voor PS+ zover ik mij kan heugen
Je heb toch een PSN account, dan ben je akkoord gegaan dat ze "We may withdraw access to free products or subscription trials at any time. " dus ja, je bent er mee akkoord gegaan. Ze mogen je access(toegang) tot subscription trials(wat dit dus is), intrekken at any time, voor welke reden dan ook.

Ben het trouwens met je eens hoor, verkoop gewoon lekker die ps met een gratis maand, voor iedereen.

[ Voor 8% gewijzigd door garriej op 22-09-2014 15:34 ]

• IlPirata
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-12 21:38
Grappig dat er zoveel berichten komen over princiepe kwestie van 5 euro... pfff

Zijn er meer mensen die Fifa 15 hebben besteld?

• lil-B070
en jij bent blijkbaar fan van zulke regels ?
of wil je slim overkomen om je gelijk te halen.
Lijkt me toch een kwalijke ontwikkeling voor een aanbieder die adverteert met 4theplayers.
Ik krijg in elk geval dan een afkeer tegen dat merk, blijf jij maar lekker fanboy spelen

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Is er ook een ignore functie?

PSN: Oldzkoel

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

lil-B070 schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:37:
en jij bent blijkbaar fan van zulke regels ?
of wil je slim overkomen om je gelijk te halen.
Lijkt me toch een kwalijke ontwikkeling voor een aanbieder die adverteert met 4theplayers.
Ik krijg in elk geval dan een afkeer tegen dat merk, blijf jij maar lekker fanboy spelen
Zoals ik zei ik ben het met je eens, maar jij ben zo hard aan het bashen "ik koop niks meer van ze" om vervolgens psn+ te kopen, vond ik het leuk om je even op de feiten te drukken en dat je er gewoon mee akkoord ben gegaan.

Wat ik verder van die regels vindt, dat doet er niet toe.
Lol die discussie om 1 maand PS+ 8)7 dat is 35/12=2,91 euro als je het in de aanbieding koopt paar maanden geleden zelf 3 jaar ingeslagen.

Staat trouwens gewoon in de voorwaarden dat als je al is eerder Abbo hebt gehad dat je niet nog eens van zoon promotie gebruik kan maken. Je zou natuurlijk ook gewoon extra accountje aan kunnen maken, die op primary zetten en alsnog er gebruik van maken ;)

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
Kan ik morgen via een US account al FIFA 15 kopen/spelen?
Ik zag dat hij de 23e daar uit kwam....

Als ik op PS Network inlog kan ik echter geen digitale download selecteren maar alleen een DISC pre-orderen ... ?
garriej schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:57:
[...]

Hij is gewoon op dit moment een beetje boos dat hij zijn gratis 30 dagen niet krijgt, morgen wil hij gewoon weer een sony tv hebben :+
Dit weekend gratis online gamen. Toeval, of gewoon erg slim van Sony? :+
Confusius-nl schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:13:
Kan ik morgen via een US account al FIFA 15 kopen/spelen?
Ik zag dat hij de 23e daar uit kwam....

Als ik op PS Network inlog kan ik echter geen digitale download selecteren maar alleen een DISC pre-orderen ... ?
Bij staat 'ie er gewoon in hoor. 12,nogwat GB. 60 Dollar.

• embee

embee

dutchgio schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:16:
[...]

LOL, nee Sony loopt lil-B070 gewoon te trollen; 'Oh, hij heeft nou toch voor drie maanden betaald, dan doen we nog een actie waar hij nu niets meer aan heeft!' Het moet geweldig zijn om voor playstation customer 'support' te werken :D

• power_user
[...]

Inderdaad bij het lezen van stappen richting de ombudsman zijn ze snel gaan handelen. Hele weekend gratis opeens _O-

Verwijderd

[...]

4theplayers :+

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-12 14:36
ben benieuwd naar de vita tv.
Mijn PS4 staat op zolder in mijn "mancave" maar met vita tv en controller kan ik easy ook op de bank beneden spelen zonder ps4 los te koppelen.

http://blog.us.playstatio...this-october-2/#sf4761847

streamen naar ps vita werkt ook prima maar scherpje is soms net wat te klein om details in verte goed te zien :)

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

• embee

embee

Ik was van het weekend aan de andere kant van het land alwaar ik mijn Vita gebruikte om AC4 te spelen via remote play. Dat werkte beter dan ik verwachtte... Met twee goede internet verbindingen gaat dat dus goed. Tenminste voor een spel als AC4... Ik weet niet hoe het gaat met een spel dat wat meer last van latency zou hebben zoals een shooter, want ik kon van het weekend dus niet de disc wisselen naar Destiny :D

• power_user
Voor als je ook nog eens aan sport wil doen :)

http://nl.ign.com/playsta...om-playstation-4-schoenen

• dokteronline
power_user schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:49:
Net even telefonisch contact gehad met Bart Smit i.v.m. het niet kunnen bestellen van de PS4 + Fifa 15 met 10% korting gister. Totaalprijs voor de bundel was dan 360 euro. Als je een e-mail stuurt naar info@bartsmit.com met het verhaal dat je gister niet bestellen kon stuurt Bart Smit je alsnog een link waarmee je gebruik kan maken van de 10% korting. Das toch service :*)
Ik heb net mail gehad van Bartsmit met een link en een code om alsnog de ps4 te bestellen voor 359. Heb ik net gedaan :) >:) _/-\o_

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

dokteronline schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:46:
[...]

Ik heb net mail gehad van Bartsmit met een link en een code om alsnog de ps4 te bestellen voor 359. Heb ik net gedaan :) >:) _/-\o_
Ik ben nog aan het wachten op de mail, als ik morgen antwoord krijg vind ik het ook wel prima

• power_user
dokteronline schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:46:
[...]

Dat is toch apart. Ik heb eerst gemaild en toen de tip hier gepost. Ik heb nog geen mail. Kun je nog met ons delen hoe lang de link actief blijft? En wat is de leverdatum?

• dokteronline
power_user schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:51:
[...]

Dat is toch apart. Ik heb eerst gemaild en toen de tip hier gepost. Ik heb nog geen mail. Kun je nog met ons delen hoe lang de link actief blijft? En wat is de leverdatum?
Ik had gister uit eigen initiatief al met bartsmit gemaild dat ik de bundel niet kon bestellen en met de vraag wat hun voor me konden betekenen.
Nu kreeg ik rond 16:00 vandaag deze mail:

Geachte heer/mevrouw Estie,

Hartelijk dank voor uw bericht dat wij hebben ontvangen op 21-09-2014 om 15:50:15.

22-09-2014

We vinden het jammer dat het niet gelukt is om op 21 september 2014 een bestelling van Playstation 4 in combinatie met Fifa 15 tijdens de 10% kortingsactie.
Helaas was de beschikbare voorraad van de Playstation 4 in combinatie met Fifa 15 snel uitverkocht en wij bieden u aan om alsnog een PS4 met Fifa 15 met 10% korting te bestellen.

Dit kan in via onderstaande link:

Voor bestellingen vanuit Nederland:
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/playstation-4-500-gb

Voor bestellingen vanuit Belgie:
http://www.bartsmit.com/nl/bsbe/playstation-4-500-gb

Om in aanmerking te komen voor 10% korting (eenmalig) kunt u onderstaande actiecode invullen:

Wij hopen u hiermee toch een passende oplossing te hebben aangeboden!

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Bart Smit Klantenservice

IK heb zelf nog apart gebeld over de levertijd en die is gewoon de 25ste. Wel raden ze aan om tijdens het bestellen de leverdatum op de 23e te zetten zodat je vooraan in de rij wordt geplaatst. Als je de 25e selecteert word je Playstation pas woensdag ingepakt en heb je grotere kans dat het vertraging oploopt. (zei die beste meneer aan de lijn)

• power_user
[quote]dokteronline schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:59:
[...]

KNIP

Ok dat is helder dan. Even geduld hebben nog en ze hanteren dus een actiecode. Zal wel nog een weekje geldig zijn voor even vergeten wie dat was, er was een gebruiker hier die nog even moest wachten op salaris.

Ik vind dit wel topservice hoor! Had hem ook gewoon besteld zonder deze korting.

• Confusius-nl
bram1984 schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:19:
[...]

Bij staat 'ie er gewoon in hoor. 12,nogwat GB. 60 Dollar.
Link?

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

power_user schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:04:
[quote]dokteronline schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:59:
[...]

KNIP

Ok dat is helder dan. Even geduld hebben nog en ze hanteren dus een actiecode. Zal wel nog een weekje geldig zijn voor even vergeten wie dat was, er was een gebruiker hier die nog even moest wachten op salaris.

Ik vind dit wel topservice hoor! Had hem ook gewoon besteld zonder deze korting.
Heb dezelfde mail binnen, zal indd wel even geldig zijn
Lol al dat gebrabbel over Bart Smit linkjes doet me denken aan de ps4 topics van ongeveer 11 maand geleden. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

AtlAntA schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:30:
Lol al dat gebrabbel over Bart Smit linkjes doet me denken aan de ps4 topics van ongeveer 11 maand geleden. ;)
Ik heb dat toen volkomen gemist, om 2 redenen. 1. Hij was nergens meer verkrijgbaar en 2. Ik was een arme student :+

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Tiwazz schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:20:
[...]

Hier twee foto's hoe ik het nu heb. Het scheelt echt dag en nacht met of zonder fan. Ondanks dat de PS4 15CM ruimte heeft aan de achter kant. Iedereen die last heeft van een PS4 die luidruchtig is en niet de mogelijkheid heeft om hem ruimer te plaatsen kan ik onderstaand zeker aanraden!

[afbeelding]

[afbeelding]

Edit:
De fan kan je aansluiten door een USB kabel te strippen en de rode draad te verbinden met de rode draad van de fan en voor de zwarte hetzelfde. Even solderen of tape er omheen en USB kabel in de TV of PS4 als de fan aan moet.
Je wordt erg bedankt. Hij is idd een stuk stiller nu en wordt veel minder warm _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/28vemmd.jpg

Scrooge NL

garriej schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:34:
[...]

Ik heb dat toen volkomen gemist, om 2 redenen. 1. Hij was nergens meer verkrijgbaar en 2. Ik was een arme student :+
Haha het leek hier net een hectische beursvloer zoals je ze kent van de film. Linkjes werden geplaatst aan de lopende band. Was meestal maar eenmalig bruikbaar dus de run erop was immens en ik denk dat er via dm ook zat voor echt geld verhandeld werden.

Het was echt een gekkenhuis en tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds medelijden met de toenmalige moddereters. :p

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

AtlAntA schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:46:
[...]

Haha het leek hier net een hectische beursvloer zoals je ze kent van de film. Linkjes werden geplaatst aan de lopende band. Was meestal maar eenmalig bruikbaar dus de run erop was immens en ik denk dat er via dm ook zat voor echt geld verhandeld werden.

Het was echt een gekkenhuis en tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds medelijden met de toenmalige moddereters. :p
Klinkt een beetje als de ibood hunt slowchat :+ dat is ook altijd leuk, maar zo gaat dat met alle nieuwe dingen :P
Of de Apple aankondigingen, al is datvde laatste jaren niet zo interessant en nieuw meer :+

• Confusius-nl
bram1984 schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:12:
[...]

Ingelogd in de US store -> zoek -> fifa 2015.
Hoe kan het:
FIFA 15 in US Store 13.7GB
FIFA 15 in NL store 15.7GB

???

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:59
Theo27 schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:43:
[...]

Je wordt erg bedankt. Hij is idd een stuk stiller nu en wordt veel minder warm _/-\o_

[afbeelding]
mooie creatieve oplossing :Y maar is het niet een beetje van de zotte dat zulke dingen nodig zijn om te doen? zijn er geen kastjes te vinden met meer ruimte of nog beter helemaal niet in een kastje is waarschijnlijk een betere oplossing :) ( maarja die stof he..ook zo irritant :S

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:45
Confusius-nl schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:04:
[...]

Hoe kan het:
FIFA 15 in US Store 13.7GB
FIFA 15 in NL store 15.7GB

???
Europees commentaar?
Jup. Maar volgens velen is het Nederlands commentaar toch tenenkrommend.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:19
Dat neemt niet weg, dat 't er toch in zit ;)

• power_user
Toch apart, ik heb nog geen mailtje van BS. Fingers crossed dat t nog gaat komen

• Confusius-nl
Zal dat 2GB zijn..
Als ik het britse commentaar maar heb :)

Ik vind die Youri toch zwaar irri :)
Hele stomme vraag misschien, maar hoe voeg je lokaal een speler toe in Diablo? Ik heb wel het network settings menu'tje gevonden, maar daarin geeft 'ie aan dat de rest nog moet worden gedownload. Maar voor een 2e speler lijkt me dat toch niet nodig, of wel?

Verwijderd

Qualixo schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:32:
ben benieuwd naar de vita tv.
Mijn PS4 staat op zolder in mijn "mancave" maar met vita tv en controller kan ik easy ook op de bank beneden spelen zonder ps4 los te koppelen.

http://blog.us.playstatio...this-october-2/#sf4761847

streamen naar ps vita werkt ook prima maar scherpje is soms net wat te klein om details in verte goed te zien :)
Even wat info over Vita TV:
Voor mensen die hem al geïmporteerd hebben en hij stof ligt te happen: hij kan al lang gewoon gebruikt worden om PS4 games te streamen. Het enige wat je moet doen is een Engels Hong Kong account aanmaken op zowel je PS4 als je VITA TV. Start de Vita TV op en sluit de 2e controller aan, het systeem vraagt dan welke account je wilt gebruiken met de 2e controller, selecteer je Nederlandse account en je kunt spelen met alle opties van je Nederlandse account.

Ik heb hem bedraad aangesloten, maar zelfs dan treedt er behoorlijk lag op waardoor bijvoorbeeld shooters niet te spelen zijn omdat je dan steeds te laat bent. Een spel als Resogun gaat weer wel redelijk. Maar dat hele stream gebeuren is eigenlijk gewoon te traag :(

Verder is het zo dat PSone games niet volledig full screen zijn en heel weinig Viita games ondersteund worden, logisch want de meeste werken met touchscreen bediening. Wel zijn er wat PSP games compatibel.

Verder is het vreemd dat gekozen is om bepaalde apps niet te laten werken met VITA TV, zoals bijvoorbeeld YouTube en NetFlix, Twitter werkt dan weer wel.

Overigens werkt hij met zowel een DS3 als een DS4 controller.

Volgens de niet-officiële weg kan je wel álle PSP en PSOne games full screen afspelen.

Voor gedownloade spellen op het systeem zelf heb je een geheugenkaart nodig, die zijn helaas nog steeds te duur.

Over de prijzen, je hebt een controller, geheugenkaart en ook nog een 2e tv nodig :9

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-12 15:43
Theo27 schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:43:
[...]

[afbeelding]
Graag gedaan! Eigenlijk jammer dat het nodig is om het apparaat stil te krijgen, maar goed gelukkig een kleine aanpassing.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Het Nederlandse account van Playstation meldt het volgende op Twitter;

"PS4 en FIFA15 nu samen verkrijgbaar! Sprint naar je winkel voor deze actie (geldig van 25/09 tem 2/10)."

Zie: https://twitter.com/PlayStationNL/status/514100334818770944

Dit is redelijk opmerkelijk te noemen. Geen officiële bundel er van maken en wel een actie er aan koppelen. Zou dit te maken hebben met de EA-Xbox deal met Fifa?

Ze lijken er wel op in te willen spelen maar kondigen dus geen officiële bundel aan. :P
Blijkbaar hebben ze met winkels afgesproken om ze voor deze prijs dan maar aan te bieden als een soort compensatie.

Dan moeten we maar extra goed opletten met deze acties. :)

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Confusius-nl schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:00:
[...]

Zal dat 2GB zijn..
Als ik het britse commentaar maar heb :)

Ik vind die Youri toch zwaar irri :)
Lijkt me niet dat er bij de US versie een Amerikaan voetbalcommentaar gaat geven, anders is het ook zwaar irri :+
Maar de menu's etc. Zijn ook in het nederlands dan, en waarschijnlijk heeft de NL/EU nog wel meer talen dan alleen engels, waar dat wat beperkter is met de US versie.

• power_user
Zijn er geregeld PS Plus aanbiedingen? Heb al eens gegoogled. Zag dat bol.com vorig jaar ps plus voor 37.50 aanbood voor een jaar. Is iemand een beetje thuis in dit 'wereldje'?

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:36
Hoe vaak hebben jullie al een vastloper gehad? Heb nu zelf 2 x meegemaakt dat de ps4 bevroor, moest m echt uitzetten door de powerknop 15 seconden ingedrukt te houden.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-12 09:47

The_Worst

Unox

Nooit. Hooguit een spel dat eens blijft hangen op een zwart scherm en dit is dan eigenlijk ook alleen Battlefield 4. Verder nooit problemen ervaren.

Heeft de PlayStation wel voldoende koelruimte?

[ Voor 14% gewijzigd door The_Worst op 23-09-2014 00:05 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:36
The_Worst schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 00:04:
Nooit. Hooguit een spel dat eens blijft hangen op een zwart scherm en dit is dan eigenlijk ook alleen Battlefield 4. Verder nooit problemen ervaren.

Heeft de PlayStation wel voldoende koelruimte?
Ik denk het wel, staat wel in een tv meubel maar met genoeg ruimte achter en links/rechts. Toen het een tijdje terug nog zo warm was in Nederland is het niet voorgekomen trouwens.

Is mij nu totaal 2 x overkomen tijdens de MP van TloU. Geen idee wat het kan zijn.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

ChrisLNFF schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 06:29:
[...]

Ik denk het wel, staat wel in een tv meubel maar met genoeg ruimte achter en links/rechts. Toen het een tijdje terug nog zo warm was in Nederland is het niet voorgekomen trouwens.

Is mij nu totaal 2 x overkomen tijdens de MP van TloU. Geen idee wat het kan zijn.
Pas als het bij andere spellen, of bij meerdere spellen gaat gebeuren moet je je zorgen gaan maken. Kan zo maar een brakke game zijn.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:39

spaceboy

Op grote hoogte

bram1984 schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:30:
Hele stomme vraag misschien, maar hoe voeg je lokaal een speler toe in Diablo? Ik heb wel het network settings menu'tje gevonden, maar daarin geeft 'ie aan dat de rest nog moet worden gedownload. Maar voor een 2e speler lijkt me dat toch niet nodig, of wel?
Heb je 2 PSN-accounts? Je moet gewoon met een tweede controller inloggen op je PS4 en dan bij character selection op X drukken. Eventueel eerst (via USB-stick of Sony's web storage) savegame inladen van de 2e karakter...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
RbBdOs schreef op maandag 22 september 2014 @ 22:31:
Het Nederlandse account van Playstation meldt het volgende op Twitter;

"PS4 en FIFA15 nu samen verkrijgbaar! Sprint naar je winkel voor deze actie (geldig van 25/09 tem 2/10)."

Zie: https://twitter.com/PlayStationNL/status/514100334818770944

Dit is redelijk opmerkelijk te noemen. Geen officiële bundel er van maken en wel een actie er aan koppelen. Zou dit te maken hebben met de EA-Xbox deal met Fifa?

Ze lijken er wel op in te willen spelen maar kondigen dus geen officiële bundel aan. :P
Blijkbaar hebben ze met winkels afgesproken om ze voor deze prijs dan maar aan te bieden als een soort compensatie.

Dan moeten we maar extra goed opletten met deze acties. :)
Misschien komt dit door een deal met microsoft. Daar bundelen ze volgens mij wel met Fifa, ik kan mij zo voorstellen dat ze dat exclusief hebben gemaakt.

Nog een vraagje over het cloudsave gebeuren: Dat staat toch standaard aan? Laatst was een vriend hier en toen wouden we verder op zijn diablo, maar we konden nergens zijn save vinden.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:49
ChrisLNFF schreef op maandag 22 september 2014 @ 23:39:
Hoe vaak hebben jullie al een vastloper gehad?
Nooit een echte vastloper die een harde reset nodig had.
Wel af en toe dat de applicatie (game) zomaar gesloten wordt (blauw scherm)...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-12 11:38
Cyleo schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:43:

Nog een vraagje over het cloudsave gebeuren: Dat staat toch standaard aan? Laatst was een vriend hier en toen wouden we verder op zijn diablo, maar we konden nergens zijn save vinden.
Nope. Je moet eerst in je settings je psn account activeren op je ps4 als main device. Daarna moet je de cloud save optie aanzetten.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

power_user schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:12:
Toch apart, ik heb nog geen mailtje van BS. Fingers crossed dat t nog gaat komen
Toch vreemd, ik had het idee van jou gekregen en ik heb eerder een mail terug..

• BlackMage
  • Laatst online: 06-11 07:53
Cyleo schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:43:
[...]

Misschien komt dit door een deal met microsoft. Daar bundelen ze volgens mij wel met Fifa, ik kan mij zo voorstellen dat ze dat exclusief hebben gemaakt.

Hij upload de cloud save alleen als de PS4 op standby staat of als je een ander spel doet ofzo. Als je na diablo 3 gamen direct de PS4 uit zet dan is er geen upload geweest.
bram1984 schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:30:
Iemand?

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Dit werkte niet?
spaceboy schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:14:
[...]

Heb je 2 PSN-accounts? Je moet gewoon met een tweede controller inloggen op je PS4 en dan bij character selection op X drukken. Eventueel eerst (via USB-stick of Sony's web storage) savegame inladen van de 2e karakter...

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-12 13:26

Pykow

Angelo OTR

Het was wel weer even wennen om na paar weekjes weer de PS4 weer aan te zetten, ik heb heel wat uurtjes op de Xbox One gespeeld.

Toch als je de games weer start op de PS4 loopt alles toch wel weer een stuk soepeler dan op de Xbox One.

Het zou mooi zijn dat ze de pookjes van de Xbox One controller op de DS4 plaatsen, dan heb je de beste controller ever.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Pykow schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:57:
Het was wel weer even wennen om na paar weekjes weer de PS4 weer aan te zetten, ik heb heel wat uurtjes op de Xbox One gespeeld.

Toch als je de games weer start op de PS4 loopt alles toch wel weer een stuk soepeler dan op de Xbox One.

Het zou mooi zijn dat ze de pookjes van de Xbox One controller op de DS4 plaatsen, dan heb je de beste controller ever.
Mooi om te horen van iemand die beide consoles heb dat ik toch de juiste keuze heb gemaakt :D

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:49
Ik vermaak me de komende tijd nog wel met Need For Speed Rivals :)
Prima game, net als Most Wanted 2012 en Burnout Paradise, maar net even anders.
Frustrerend af en toe, maar wel zeer leuk om te spelen.
Klein videootje: http://youtu.be/_evJ0kJaXps

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Pagina: 1 ... 25 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link