Er zijn zat websites waar je zoiets kan checken. Bovenste op Google: http://downdetector.com/status/playstation-network

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

er staat no problems, maar ik kom er niet op en er staan gebruikers op die ook zeggen dat het niet werkt.

die link had ik al gezien

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:41

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:12:
er staat no problems, maar ik kom er niet op en er staan gebruikers op die ook zeggen dat het niet werkt.

die link had ik al gezien
Zit gewoon in Destiny. Had straks wel ineens dat mijn plus niet werd herkend, maar dat was na een herstart van Destiny opgelost.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
er komen twee drive club bundels aan
http://blog.eu.playstatio...=social_20140919_31924896

Burp

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:59
op het werk hadden we vandaag een discussie over consoles waarop het volgende aan mij gevraagd werd ( iets waar ik weinig verstand van heb )

zou de hdd het volhouden tot de ps4 aan het einde van zn levensduur is!? daarmee bedoelde ze denk ik tot de volgende generatie..

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:37
Garantie is gemiddeld 5 jaar op een HDD en gaat meestal wel 10 jaar mee, mits deze niet misbruikt wordt voor back-up of iets dergelijks. Dan is de levensduur wat korter.

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

On_E schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:53:
[...]

Er is geen enkele politie-eenheid in de US met een attack-helicopter hoor. :+

Ik vond de beta echt heel erg slecht, het voelde aan als DLC van BF4 zoals iemand anders zei.
Blijf wel bij BF4 voorlopig voor mijn online FPS plezier. Misschien Advanced Warfare als die heel tof blijkt te zijn.
Nee, maar dat zei je dan ook niet :+

Vond de beta ook slecht, wacht de reviews nog wel even af, maar denk niet dat dit 'm gaat worden.

PSN: fonsmeister

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:37
fonsmeister schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 17:57:
[...]

Nee, maar dat zei je dan ook niet :+

Vond de beta ook slecht, wacht de reviews nog wel even af, maar denk niet dat dit 'm gaat worden.
De game komt pas ergens begin 2015 uit he, in de tijd tussen de beta en de release kunnen ze in dit geval dus nog heel wat verbeteringen doorvoeren. Dat zullen ze ook wel moeten doen.

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Dat verhaal met uitleg over games sharen met twee ps4's, kan dat alleen lokaal of ook gewoon met een maat die ergens anders woont.

PSN: Oldzkoel

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
Ik heb een vraagje:

Ik heb een EU account (main, want daar zitten al aardig wat instant game collection titels op van het afgelopen jaar) en een US account. Als ik m'n PS+ stopzet dan heb ik geen toegang meer tot de instant game collection. Maar als ik de EU account als main hou (zodat ik toegang heb tot al m'n games op al m'n accounts) en PS+ neem op de US account ipv op de EU account heb ik dan nog toegang tot m'n EU instant game collection op die laatste? Ik gók van niet. Het klinkt als een vage vraag, maar ik hoop dat iemand 'm snapt.

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 13:09

C4D

US PSN cards bestellen via amazon.com gaat toch niet helemaal lekker blijkbaar.

• This order may take up to 2 hours to process but usually will take less than an hour
• Please do not re-order this item
• Once your order is complete, you can download your purchase here. We will also send the download link to your e-mail address
• For more information, contact us

Inmiddels alweer een dag verder. Voorheen wel twee codes kunnen bestellen, maar maakte toen gebruik van VPN.

psn: lupusergo

Tropico 5 uitgesteld tot volgend jaar. Erg jammer vind ik dat eerlijk gezegd. Zulke games spreken me erg aan en die missen nog wel op de ps4.

http://www.psx-sense.nl/1...ar-naar-de-playstation-4/

C4D schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:00:
US PSN cards bestellen via amazon.com gaat toch niet helemaal lekker blijkbaar.

• This order may take up to 2 hours to process but usually will take less than an hour
• Please do not re-order this item
• Once your order is complete, you can download your purchase here. We will also send the download link to your e-mail address
• For more information, contact us

Inmiddels alweer een dag verder. Voorheen wel twee codes kunnen bestellen, maar maakte toen gebruik van VPN.
Ik heb ze altijd binnen 1 minuut in mijn mail zitten.

Verwijderd

Netjes, Intertoys biedt de PS4+fifa 15 aan voor €449

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:17
Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:26:
[...]

Netjes, Intertoys biedt de PS4+fifa 15 aan voor €449
Dan zou ik de PS4 ergens los kopen waar die geen €400 kost en FIFA15 ook apart (zie pricewatch). Nu betaal je gewoon de volle prijs. Bart Smit heeft wel een goede deal idd.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• C4D
  • Laatst online: 23-09 13:09

C4D

bram1984 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:10:
[...]

Ik heb ze altijd binnen 1 minuut in mijn mail zitten.
Geen mail gekregen, maar de code was wel te vinden in de game library van mijn us amazon account.
Probleem opgelost.

psn: lupusergo

Brutal1ty schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 08:48:
Ik heb een vraagje:

Ik heb een EU account (main, want daar zitten al aardig wat instant game collection titels op van het afgelopen jaar) en een US account. Als ik m'n PS+ stopzet dan heb ik geen toegang meer tot de instant game collection. Maar als ik de EU account als main hou (zodat ik toegang heb tot al m'n games op al m'n accounts) en PS+ neem op de US account ipv op de EU account heb ik dan nog toegang tot m'n EU instant game collection op die laatste? Ik gók van niet. Het klinkt als een vage vraag, maar ik hoop dat iemand 'm snapt.
Zodra PS+ stopt verlies je toegang tot alle PS+ titels die met het account zijn gedownload.. Dus je kan wel PS+ op een ander account hebben,, maar daarmee heb je niet opeens weer toegang.. Enkel als het account waarmee het gedownload is weer PS+ heeft.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• joey82
:)

[ Voor 106% gewijzigd door joey82 op 21-09-2014 10:21 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:38
Gewoon pech. En hij heeft ook gewoon garantie, dus weinig aan het handje.

The devil is in the details.

• power_user
Dit moet hem worden, de goeie bartsmit deal :D

http://www.bartsmit.com/w...0151&ddkey=http:ClickInfo

• joey82
zal er in de toekomst ook een digital only uitvoering op de markt komen?

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
ASNNetworks schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:53:
[...]

Zodra PS+ stopt verlies je toegang tot alle PS+ titels die met het account zijn gedownload.. Dus je kan wel PS+ op een ander account hebben,, maar daarmee heb je niet opeens weer toegang.. Enkel als het account waarmee het gedownload is weer PS+ heeft.
Top. Dit moest ik even zeker weten ;) :P

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:19
joey82 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 15:29:
zal er in de toekomst ook een digital only uitvoering op de markt komen?
Betwijfel het. Als Sony dat zou doen dan wordt het voor winkels ook een stuk minder interessant om de console en games nog te verkopen. Marge zit voor de winkelier op de games en accessoires. Daarmee verdwijnen dus tal van verkooppunten

PSN ID Binloading_nl

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

joey82 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 13:33:
een collega op het werk kwam gister weer met iets leuk ( NOT )

sinds dag 1 is hij volledig digitaal ( dus totaal geen 1 disc )

komt hij er na een jaar achter wanneer hij voor het eerst toch maar een game in de winkel koopt dat zijn disc drive kapot is :O

is dat nou gewoon pech of gewoon dom dat hij het niet even gecontroleerd had met bijvoorbeeld een blue-ray/dvd of de drive het wel doet? :O
Uit Xbox One topic
joey82 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 13:29:
een collega op het werk kwam gister weer met iets leuk ( NOT )

sinds dag 1 is hij volledig digitaal ( dus totaal geen 1 disc )

denkt hij gister voor de lol toch maar een een game te kopen in de winkel komt ie er achter dat zn disc drive kapot is.................is dat nou gewoon dikke vette pech of gewoon dom dat hij niet ff gecontroleerd had met bijvoorbeeld een blue-ray of de disc drive het wel doet?
Heeft jouw collega een Xbox One en PS4 met kapotte disc drive?
ATL schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:29:
[...]

Uit Xbox One topic

[...]

Ik heb stevig het gevoel dat joey gewoon (slecht) aan het trollen is.

• joey82
AtlAntA schreef op zondag 21 september 2014 @ 01:05:
[...]

Ik heb stevig het gevoel dat joey gewoon (slecht) aan het trollen is.
dat is niet waar..............

ik werk gewoon met een groep dat graag gamed en een paar hebben bijde consoles.......heeft verder niks te maken met trollen :)

• joey82
ATL schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:29:
[...]

Uit Xbox One topic

[...]

ik probeerde de text al eerder te verwijderen hier maar ik kon nergens vinden hoe dat moet

edit: gelukt :)

[ Voor 3% gewijzigd door joey82 op 21-09-2014 10:32 ]

• Zanydu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-08-2024
Als je hem (alleen vandaag) in je winkelwagentje doet, verschijnt de PS4 + Fifa voor 359,99. Geen slechte deal lijkt mij.

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:48

Flabergasted

Prepare to die !

Zanydu schreef op zondag 21 september 2014 @ 11:05:
[...]

Als je hem (alleen vandaag) in je winkelwagentje doet, verschijnt de PS4 + Fifa voor 359,99. Geen slechte deal lijkt mij.
Ik ben maar overstag gegaan, tezamen met een witte Dualshock. ;)
Had de aanschaf nog ff willen uitstellen, maar dit is wel een hele mooie aktie !
Wat voor internet snelheid halen jullie als je deze test? Ik kom bedraad tot net boven de 50 Mbps terwijl ik op mijn laptop via Wi-Fi tot 180 Mbps kom. Is dat normaal?

Verwijderd

bram1984 schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:24:
Wat voor internet snelheid halen jullie als je deze test? Ik kom bedraad tot net boven de 50 Mbps terwijl ik op mijn laptop via Wi-Fi tot 180 Mbps kom. Is dat normaal?
Er staat ook bij dat het een schatting is.

Met het echte downloaden en uploaden zit ik bekabeld op de ps4 aan 6MB/s download en 2MB/s upload.

Op mijn bedrade laptop haal ik 20MB/s download en 2MB/s upload.

Ik heb een 200/20 abbo bij UPC.

Verwijderd

Ik denk dat het gewoon aan de PSN capaciteiten ligt.

Bij mij op de Xbox One precies hetzelfde als op de PS4.

Bij de oude generatie consoles was het nog erger.

• Hahn
bram1984 schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:39:
Ik vind 130 Mbps nogal een verschil, helemaal bedraad vs. Wi-Fi.
Heeft niks met wifi vs bedraad te maken, maar alleen met PSN.

• Jayden1984
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-09-2021
Hallo lezers,

Ik heb een vraagje waar ik jullie hulp graag bij kan gebruiken.
Het volgende:

Mijn PS4 staat momenteel op mijn TV - meubel, schuin achter de TV waar ie genoeg ruimte heeft om te koelen. Opzicht is dit een fijne plaats waar ie staat, echter heb ik thuis 2 katten rondlopen die het enorm leuk vinden om over mijn TV - meubel te lopen en soms de PS4 hierbij niet sparen. Nu gebeurt dit echter niet ieder uur, maar het gebeurt wel.

In mijn TV - meubel heb ik ook plaats om de PS4 te zetten, echter is alleen de voorkant van het meubel open. Dan heb je dus het probleen dat je aan de zijkanten dicht is (ruimte ongeveer 10cm over aan beide kanten). Ook de achterkant van het meubel is dicht, er zit alleen een gat in om alle kabels doorheen te doen. Ik zou hem hier wel kunnen plaatsen, echter heeft de PS4 dan wel een stuk minder ruimte om te koelen daar dus alleen de voorkant open is. Ik weet niet of dit genoeg ruimte is voor de PS4.

De 3e optie zou een verticale stand kunnen zijn, echter heb je dan weer een kans dat ze deze misschien omstoten? Ook heb ik gehoord dat bepaalde ventilatie - gaten dan geblokkeerd worden en een verticale stand niet goed is voor de disks?

Ik maak nu elke dag het meubel en de PS4 schoon met een doekje zodat wel alle kattenharen weg zijn, maar ik zou graag jullie ideeën willen horen hierin. Hoe "stevig" is de PS4 en kan ie het hebben als er soms een kat overheen loopt of beter toch niet?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groeten, J.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-12 15:43
Katteharen of haren in het algemeen zijn nooit goed voor elektronische apparaten. Als een kat op de PS4 staat maakt het nog niet zoveel op wellicht wat optische beschadigingen. Echter aan de rechter zijkant zit de intake voor koele lucht, als hier katteharen stof of andere rommel inkomt kan de PS4 zichzelf minder goed koelen want schade kan aanbrengen, dat moet je dus zien te voorkomen.

Ik zelf heb mijn PS4 ook in een TV Meubel staan met achterin enkel een gat voor de kabels. Warmte van de PS4 hoopte zich hier op en zorgde ervoor dat de PS4 erg hard moest blazen. Ik heb zojuist een goedkope oude 80mm PC fan gepakt een USB kabel gestript en de fan daar op aangesloten. Aan de linkerzijde van de PS4 zit geen in of outtake dus heb de fan daar geplaatst. Als ik nu ga gamen op mijn PS4 steek ik de USB kabel in de TV zodat de warme lucht afgevoerd kan worden. Net wat potjes BF4 gedaan en hij is nu echt muisstil. Geen warmte meer als ik me hand in de tv meubel steek.

Zal vanavond is foto's posten :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-11 15:44
bij mij komt hij ook niet hoger dan 60mb bij de test

maar ik download soms wel met 10MB

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-12 12:35

TRK

Jongens is er al nagedacht over zoiets als een Tweakers club voor in Drive Club? Lijkt me wel leuk en ook voor de geïnteresseerde.

• power_user
Flabergasted schreef op zondag 21 september 2014 @ 11:15:
[...]

Ik ben maar overstag gegaan, tezamen met een witte Dualshock. ;)
Had de aanschaf nog ff willen uitstellen, maar dit is wel een hele mooie aktie !
Zal wel een fout zijn geweest. Krijg nu de melding dat er geen voorraad is. Jammer wilde hem net bestellen voor die prijs.

:'(

Hahn schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:27:
[...]

Heeft niks met wifi vs bedraad te maken, maar alleen met PSN.
Is normaal dus. Wel vreemd. Je zou denken dat de console het binnenkomende signaal meet. Zie niet in wat dat met PSN te maken moet hebben.

• Hahn
bram1984 schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:20:
[...]

Is normaal dus. Wel vreemd. Je zou denken dat de console het binnenkomende signaal meet. Zie niet in wat dat met PSN te maken moet hebben.
:? Ik snap niet helemaal waar je het over hebt. Als je de verbinding gaat testen, dan gaat 'ie testen hoe snel er vanaf PSN gedownload kan worden.

Hij test niet je verbinding, hij test je verbinding met PSN.

• Zanydu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-08-2024
power_user schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:18:
[...]

Zal wel een fout zijn geweest. Krijg nu de melding dat er geen voorraad is. Jammer wilde hem net bestellen voor die prijs.

:'(
Was geen fout, Bart Smit heeft regelmatig deze actie op zondag (10% op consoles, 15% op andere dingen). Vorige keer was voor dezelfde prijs de Destiny bundel te krijgen, en daarvoor heb ik deze actie ook al enkele malen voorbij zien komen. Via RSS houd ik budgetgaming in de gaten, zodat ik ze niet mis :)

• power_user
Zanydu schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:59:
[...]

Was geen fout, Bart Smit heeft regelmatig deze actie op zondag (10% op consoles, 15% op andere dingen). Vorige keer was voor dezelfde prijs de Destiny bundel te krijgen, en daarvoor heb ik deze actie ook al enkele malen voorbij zien komen. Via RSS houd ik budgetgaming in de gaten, zodat ik ze niet mis :)
Heb Bart Smit een mailtje toegezonden. Met het verhaal dat vanaf 12 uur de bundel niet meer besteld kon worden. Zal wel niks uithalen maar wie niet waagt wie niet wint :+

• Jayden1984
Tiwazz schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:39:
Katteharen of haren in het algemeen zijn nooit goed voor elektronische apparaten. Als een kat op de PS4 staat maakt het nog niet zoveel op wellicht wat optische beschadigingen. Echter aan de rechter zijkant zit de intake voor koele lucht, als hier katteharen stof of andere rommel inkomt kan de PS4 zichzelf minder goed koelen want schade kan aanbrengen, dat moet je dus zien te voorkomen.

Ik zelf heb mijn PS4 ook in een TV Meubel staan met achterin enkel een gat voor de kabels. Warmte van de PS4 hoopte zich hier op en zorgde ervoor dat de PS4 erg hard moest blazen. Ik heb zojuist een goedkope oude 80mm PC fan gepakt een USB kabel gestript en de fan daar op aangesloten. Aan de linkerzijde van de PS4 zit geen in of outtake dus heb de fan daar geplaatst. Als ik nu ga gamen op mijn PS4 steek ik de USB kabel in de TV zodat de warme lucht afgevoerd kan worden. Net wat potjes BF4 gedaan en hij is nu echt muisstil. Geen warmte meer als ik me hand in de tv meubel steek.

Zal vanavond is foto's posten :).
Thanks voor je reactie! :)

Kattenharen valt nog wel mee, ik doe sowieso elke dag het meubel afstoffen en met een doekje de zijkanten en bovenkant van de PS4 schoon vegen. Ik waardeer het posten van de foto's vanavond.

Ook andere ideeën en tips zijn welkom!
Ik ken het, heb precies hetzelfde. Ik heb met verschillende kabels (cat5, cat5e, etc.) geprobeerd en de snelheid bleef hetzelfde. Ook verschillende routers geprobeerd, bleef rond de 55mbps zitten terwijl ik een 180mbps verbinding heb. Echter is het al een stuk sneller als dat het bij mij op mijn PS3 was. Vind het downloaden overigens niet traag ofzo en ook online - gamen gaat zonder lag, prima dus.

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Jayden1984 schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:29:

De 3e optie zou een verticale stand kunnen zijn, echter heb je dan weer een kans dat ze deze misschien omstoten? Ook heb ik gehoord dat bepaalde ventilatie - gaten dan geblokkeerd worden en een verticale stand niet goed is voor de disks?
Ik heb de officiële vertical stand, die staat erg stevig. Ik weet niet hoe sterk je katten zijn, maar ik denk niet dat ze hem snel omver krijgen. Tenzij ze er echt tegenaan beuken, of zich flink van de bovenkant afzetten.

De gaten aan de onderkant zijn inderdaad belangrijk voor de ventilatie, en het voordeel van de officiële vertical stand is dat deze lucht doorlaat. Als ze voor een goedkopere stand wil gaan, moet je uitkijken of ze ook voldoende lucht doorlaten. Je kunt op ebay of marktplaats een hele simpele krijgen voor een paar euro, die ook vrij 'luchtig' oogt. Het schijnt dat de PS4 een stuk meer lawaai maakt als de gaten geblokkeerd zijn. Ik hoor sowieso wel eens klachten over de hoeveelheid lawaai die de PS4 maakt, maar dan doe je volgens mij echt iets verkeerd. Ik heb met de vertical stand in ieder geval nergens last van, hij is muisstil, hij bromt alleen wat als de disk draait.

Dat verticaal staan niet goed zou zijn voor de disk is trouwens zo'n vreemde hardnekkige fabel, dat maakt echt niks uit. Als Sony had gedacht dat het schadelijk was, dan hadden ze er geen vertical stand voor uitgebracht, en in veel reclame wordt de PS4 ook verticaal afgebeeld (net als alle verschillende modellen van de PS2 en PS3). Als het wel schadelijk zou zijn, dan maakt het nog niet veel uit, want de disk draait alleen even tijdens het installeren en opstarten van games, voor de rest wordt de disk niet gebruikt.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Ik heb tot op heden nog geen disk in mijn ps4 gehad. Kan je het verschil duidelijk horen als je met disk gamed itt digitaal? Theoretisch zou dit geen verschil mogen maken vanwege de mandatory full install maar ben toch benieuwd naar de praktijk ervaringen.

• joey82
AtlAntA schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:10:
Ik heb tot op heden nog geen disk in mijn ps4 gehad. Kan je het verschil duidelijk horen als je met disk gamed itt digitaal? Theoretisch zou dit geen verschil mogen maken vanwege de mandatory full install maar ben toch benieuwd naar de praktijk ervaringen.
nog helemaal geen disc? ook geen dvdtje ofzo?

ik zou persoonlijk checken oftie t wel doet..natuurlijk moet je er gewoon van uit kunnen gaan dat ie het doet maargoed..misschien ben ik wel te voorzichtig met die dingen..

Verwijderd

Wat is het laatste nieuws over de 2.0 System Update voor de PS4?

Ik heb al gegoogled maar geen recent nieuws hierover gevonden.

• Svenderson
AtlAntA schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:10:
Naar mijn weten wordt de disk alleen gebruikt bij het installeren, en daarna elke keer heel even bij het opstarten van de game. Vanwege die verplichte full install die je noemt, geldt dit neem ik aan voor elke game. De blu-ray drive is het luidruchtigste onderdeel van het systeem. Ik heb mijn PS4 op mijn bureau staan, en als de drive draait voel ik het aardig trillen. Gelukkig is dit maar heel kort, tijdens het spelen hoor je niks. Dus wat dat betreft is er verder geen verschil met digitaal.

joey82 schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:14:
[...]

nog helemaal geen disc? ook geen dvdtje ofzo?

ik zou persoonlijk checken oftie t wel doet..natuurlijk moet je er gewoon van uit kunnen gaan dat ie het doet maargoed..misschien ben ik wel te voorzichtig met die dingen..
Een bluray speelt ie relatief stil af. Een lichte brom hoor ik wel maar dat is alleen als ik er om zoek.
Svenderson schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:35:
[...]

Naar mijn weten wordt de disk alleen gebruikt bij het installeren, en daarna elke keer heel even bij het opstarten van de game. Vanwege die verplichte full install die je noemt, geldt dit neem ik aan voor elke game. De blu-ray drive is het luidruchtigste onderdeel van het systeem. Ik heb mijn PS4 op mijn bureau staan, en als de drive draait voel ik het aardig trillen. Gelukkig is dit maar heel kort, tijdens het spelen hoor je niks. Dus wat dat betreft is er verder geen verschil met digitaal.
Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik zit er aan te denken om gta5 op disk te kopen als er weer zon kaart in het hoesje zit.

• OneTimer
  • Laatst online: 22:17
Viel mij ook al op dat de drive wel meer herrie maakt als bij de PS3. Tijdens het spelen valt me het niet meer zo op. Fifa ga ik digitaal aanschaffen dus geen disks meer :+.

Ik heb gisteren ook Velocity gespeeld, de gratis PS+ game van de maabd omdat Destiny eruit lag. Grappig spel met het racketje. Maar voor een gratis PS+ game had ik wel wat meer verwacht. Je krijgt het voor niks maar alsnog. Toch leuk om te spelen als je echt niks anders meer hebt te doen. Er zijn ook zat trophys te halen.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• ndonkersloot
Jayden1984 schreef op zondag 21 september 2014 @ 15:29:
[...]

Thanks voor je reactie! :)

Kattenharen valt nog wel mee, ik doe sowieso elke dag het meubel afstoffen en met een doekje de zijkanten en bovenkant van de PS4 schoon vegen. Ik waardeer het posten van de foto's vanavond.

Ook andere ideeën en tips zijn welkom!
Hier twee foto's hoe ik het nu heb. Het scheelt echt dag en nacht met of zonder fan. Ondanks dat de PS4 15CM ruimte heeft aan de achter kant. Iedereen die last heeft van een PS4 die luidruchtig is en niet de mogelijkheid heeft om hem ruimer te plaatsen kan ik onderstaand zeker aanraden!

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/zkn1fp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2a9pq2v.jpg

Edit:
De fan kan je aansluiten door een USB kabel te strippen en de rode draad te verbinden met de rode draad van de fan en voor de zwarte hetzelfde. Even solderen of tape er omheen en USB kabel in de TV of PS4 als de fan aan moet.

[ Voor 12% gewijzigd door ndonkersloot op 21-09-2014 19:33 ]

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-12 16:08
Wat een goed idee... ga ik zeker proberen!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 13:12

dano_nl

Meh

Weet iemand of er al iets bekend is over een officiele Playstation Remote (als in afstandsbediening)? Ik kan vrij weinig officieels vinden.

Meh

• Svenderson
dano_nl schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:34:
Weet iemand of er al iets bekend is over een officiele Playstation Remote (als in afstandsbediening)? Ik kan vrij weinig officieels vinden.
Daar krijgen we vast meer over te horen zodra er ooit een keer iets van mediaplayer functionaliteit wordt aankondigd. :P

Zijn hier mensen die Diablo samen met hun wederhelft spelen? Ondanks dat mijn vriendin totaal geen gamer is, hebben we onlangs 2 uurtjes Dead Nation co-op gedaan, en dat was eigenlijk best heel erg leuk. Ik vraag me af of Diablo leuk is voor dames. :)

• Jayden1984
Tiwazz schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:20:
[...]

Hier twee foto's hoe ik het nu heb. Het scheelt echt dag en nacht met of zonder fan. Ondanks dat de PS4 15CM ruimte heeft aan de achter kant. Iedereen die last heeft van een PS4 die luidruchtig is en niet de mogelijkheid heeft om hem ruimer te plaatsen kan ik onderstaand zeker aanraden!

[afbeelding]

[afbeelding]

Edit:
De fan kan je aansluiten door een USB kabel te strippen en de rode draad te verbinden met de rode draad van de fan en voor de zwarte hetzelfde. Even solderen of tape er omheen en USB kabel in de TV of PS4 als de fan aan moet.
Thanks voor de foto's! Mijn meubel ziet er eigenlijk precies hetzelfde uit als die van jou op de foto. Ga dit eens proberen.

• ndonkersloot
Jayden1984 schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:47:
[...]

Thanks voor de foto's! Mijn meubel ziet er eigenlijk precies hetzelfde uit als die van jou op de foto. Ga dit eens proberen.
Graag gedaan hoor ;). Let wel goed op dat je de fan aan de linker kant plaatst gezien aan de rechter kant de intake zit. Uiteraard ook de fan naar buiten laten blazen zodat de warme lucht weg gaat en niet in de PS4 geblazen wordt, maar dat lijkt me logisch.

• hatsa
  • Laatst online: 16:34
bram1984 schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:17:
Zijn hier mensen die Diablo samen met hun wederhelft spelen? Ondanks dat mijn vriendin totaal geen gamer is, hebben we onlangs 2 uurtjes Dead Nation co-op gedaan, en dat was eigenlijk best heel erg leuk. Ik vraag me af of Diablo leuk is voor dames. :)
Ik speel Diablo niet met m'n wederhelft, maar ik ben een dame (nouja, tot op zekere hoogte dan. Ik geloof niet dat dat een woord is waarmee mensen die me IRL kennen me zouden omschrijven) en ik vind het erg leuk om te spelen!

• reddrop
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-12 21:30
bram1984 schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:17:
Ik speel het samen met de vrouw.
Ze is zo niet nog fanatieker dan ik. Dus w.m.b. een aanrader.
1st person mode in gta5? Lijkt me wel apart maar ik vraag me af of het bij de game past.

http://webcache.googleuse...e-for-PS4-Xbox-One-and-PC

• The_Bird
  • Laatst online: 22:45

The_Bird

Meneer de Raaf

PS+ vraagje:

Is het mogelijk om een Ps+account aan te maken voor de US regio en daar games ed te kopen of gaat hij letten op ip-gegevens ed?

"21 jaar DSL!"

The_Bird schreef op maandag 22 september 2014 @ 07:07:
PS+ vraagje:

Is het mogelijk om een Ps+account aan te maken voor de US regio en daar games ed te kopen of gaat hij letten op ip-gegevens ed?
Al gezocht? Dit is hier al 20 miljard keer besproken en ook via Google zijn talloze onderwerpen te vinden.

• RubenSaurus
  • Laatst online: 27-10 22:33
PS+ vraagje:

Deze vraag word op bijna elke pagina van dit topic wel een keer beantwoord...

Er staat zelfs een link in de topicwarning.. |:(

[ Voor 7% gewijzigd door RubenSaurus op 22-09-2014 07:59 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:26
PS+ vraagje:

Grote kans dat je gegevens doorgegeven worden aan de CIA en je een enkeltje quantanamo krijgt.

Is het mogelijk dat in dit topic niet meer gesproken wordt over us accounts? Het maakt imo heel het topic kapot.

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-12 11:13

Satom

Verzamel ervaringen

Misschien is het ook wel handig om zo'n specifieke vraag in TS te zetten, aangezien dit nu elke dag gevraagd word? :X

• giantgiantus
Zijn er hier mensen met een ps4 en Xbox one? Ik sta namelijk voor een moeilijke keus en kan wel wat advies gebruiken.

Heb momenteel een ps4 en vind de games die tot op heden uitgekomen zijn nogal matig. Doordat de games maar matig zijn ga ik me enorm irriteren aan de tekortkomingen van de ps4.
1: hij maakt meer lawaai dan een ps3
2: hij ondersteund geen Logitech harmony
3: als media player is hij waardeloos
4: als ik 1 of 2 keer per week de ps4 aanslinger is de controller bijna altijd op

Nu heb ik mijn ps4 te ruil aangeboden tegen een Xbox one omdat deze denk ik dichter bij mijn wensen komt. Nu vroeg ik me af: is de grafische kwaliteit echt zo veel matiger dat gamen op de one gewoon veel minder is?

Ps. Ik koop denk ik wel weer een ps4 als die goedkoper is of als uncharted op de markt komt :).

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:30
Nee, qua gamen merk je er niks van :)

Haters everywhere but I don’t really care

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-12 14:12

Bullet NL

Eigen Wijs

giantgiantus schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:15:
Zijn er hier mensen met een ps4 en Xbox one? Ik sta namelijk voor een moeilijke keus en kan wel wat advies gebruiken.

Heb momenteel een ps4 en vind de games die tot op heden uitgekomen zijn nogal matig. Doordat de games maar matig zijn ga ik me enorm irriteren aan de tekortkomingen van de ps4.
4: als ik 1 of 2 keer per week de ps4 aanslinger is de controller bijna altijd op

Nu heb ik mijn ps4 te ruil aangeboden tegen een Xbox one omdat deze denk ik dichter bij mijn wensen komt. Nu vroeg ik me af: is de grafische kwaliteit echt zo veel matiger dat gamen op de one gewoon veel minder is?

Ps. Ik koop denk ik wel weer een ps4 als die goedkoper is of als uncharted op de markt komt :).
Voor dat we weer een hele versus discussie krijgen...

Het verschil is minimaal.... In sommige games zie je het alleen als je een directe 1 op 1 vergelijking doet.
In andere games is het verschil te verwaarlozen.

Dingen die jij aangeeft zijn eigenlijk veel belangrijker, het gevoel bij een console moet goed zijn....

Gewoon doen dus! Beide consoles zijn namelijk prima apparaten.

Cogitationis poenam nemo patitur

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-12 22:02
Hallo,

Mijn vriendin en ik hebben samen een PS4, en we zijn aan het kijken naar/wachten op leuke games die je met zijn tweeëen kan spelen. We hebben nu alleen Rayman Legends, en die is mwah om met zijn tweeën te spelen. Leuke game, maar heb toch een beetje het idee dat je een 1-player game gewoon met zijn 2-en op een scherm aan het spelen bent, je raakt vaak het overzicht kwijt e.d.
Zijn er, of komen er nog leuke games voor de PS4 die co-op of vs leuk zijn met zijn 2en? Ik mis bijv Guitar Hero-achtige games of iets dergelijks. Ze zeurt al dat ze misschien liever een Wii U had gehad om die reden (leuke multiplayer games).

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-12 23:46
striner schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:32:
Hallo,

Mijn vriendin en ik hebben samen een PS4, en we zijn aan het kijken naar/wachten op leuke games die je met zijn tweeëen kan spelen. We hebben nu alleen Rayman Legends, en die is mwah om met zijn tweeën te spelen. Leuke game, maar heb toch een beetje het idee dat je een 1-player game gewoon met zijn 2-en op een scherm aan het spelen bent, je raakt vaak het overzicht kwijt e.d.
Zijn er, of komen er nog leuke games voor de PS4 die co-op of vs leuk zijn met zijn 2en? Ik mis bijv Guitar Hero-achtige games of iets dergelijks. Ze zeurt al dat ze misschien liever een Wii U had gehad om die reden (leuke multiplayer games).
Zoek maar uit: http://www.co-optimus.com/system/22/playstation-4.html

Enne, hoezo je console ruilen? Gewoon allebei halen toch? :+ (maar idd, tot nu toe is het verschil verwaarloosbaar)

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 22-09-2014 08:34 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• giantgiantus
Martinspire schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:34:
[...]

Zoek maar uit: http://www.co-optimus.com/system/22/playstation-4.html

Enne, hoezo je console ruilen? Gewoon allebei halen toch? :+ (maar idd, tot nu toe is het verschil verwaarloosbaar)
Max 1/2 keer per week tijd hebben om te gamen:). Voor de aankomende periode kijk ik bovendien alleen uit naar A-C unity, racegames en uncharted. Voor mn gevoel staat de ps4 dan wel erg stof te happen..

• The_Bird
  • Laatst online: 22:45

The_Bird

Meneer de Raaf

Hallo,

De LEGO games zijn aanraders. Lego Marvel is de recentste en een van de leukste.

"21 jaar DSL!"

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
The_Bird schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:12:
[...]

De LEGO games zijn aanraders. Lego Marvel is de recentste en een van de leukste.
De LEGO movie en LEGO Hobbit 2 zijn recenter ;)
Maar LEGO Marvel is wat mij betret de allerleukste LEGO game die er is.

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
niet de juiste plek, maar Tomb raider voor de PS4 staat te koop voor 18$ in de US store.

• ndonkersloot
Hallo,

Ik had eigenlijk hetzelfde. Heb een tijdje terug een Wii U voor erbij gekocht en speel daar nu echt veel meer op samen met mijn vriendin.

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 09:03
Bol.com heeft weer een bulkdeal actie. 15 games voor de PS4 die nu voordeliger geprijst zijn.

Assassin's Creed, Infamous, Rayman, Fifa 14, Metal Gear Solid, Call of Duty, Watch Dogs, ....

Zit zelf te denken om voor 30 Euro Murdered: Soul Suspect te bestellen. Dat vindt ik een schappelijke prijs voor een spel wat in een week uit te spelen is.

PSN ID: MrMichel_75

• hatsa
  • Laatst online: 16:34
Hallo,

Lego Marvel is erg leuk idd. Lego Movie vermaakt ook, maar vond ik toch een heel stuk minder. En Diablo wordt ook vaak genoemd dat het leuk is om met z'n tweeën te spelen. Alleen de sfeer is misschien een beetje minder aantrekkelijk.

1. Zet je geluid iets harder, zet een headset op, of zet 'm op een vrije plek zodat hij zijn warmte beter kwijt kan.
2. Wat moet je daar op dit moment mee? Zie punt 3.
3. Een dedicated mediaplayer is in mijn ogen nog altijd beter dan welke console dan ook, en bovendien energiezuiniger. Het blijft nog altijd foremost een gameconsole.
4. Laad de controller op? Hang 'm aan de PS4 als deze stand-by staat of koop een charging dock? 8)7

Ligt helemaal aan welke game je pakt. Bij Tomb Raider is het erg goed zichtbaar omdat die op 60 fps draait op de PS4 (zie IGN comparison). Bij games die 1080p vs. 900p draaien, zul je het amper kunnen zien. Dit zou desondanks verder ook geen hoofdreden moeten zijn om een console te halen. Kijk wat je vrienden hebben, welke exclusives je het meest trekken en wat voor verdere zaken je belangrijk vindt. Als je randzaken als een mediaplayer belangrijk vindt, kun je op dit moment inderdaad beter switchen volgens mij.

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

MisterMichel schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:04:
Bol.com heeft weer een bulkdeal actie. 15 games voor de PS4 die nu voordeliger geprijst zijn.

Assassin's Creed, Infamous, Rayman, Fifa 14, Metal Gear Solid, Call of Duty, Watch Dogs, ....

Zit zelf te denken om voor 30 Euro Murdered: Soul Suspect te bestellen. Dat vindt ik een schappelijke prijs voor een spel wat in een week uit te spelen is.
Dank je wel voor de tip! Heb zojuist murdered soul suspect gekocht! Had toch nog een cadeaubon van 30€ over op me account!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:16:
[...]

1. Zet je geluid iets harder, zet een headset op, of zet 'm op een vrije plek zodat hij zijn warmte beter kwijt kan.
2. Wat moet je daar op dit moment mee? Zie punt 3.
3. Een dedicated mediaplayer is in mijn ogen nog altijd beter dan welke console dan ook, en bovendien energiezuiniger. Het blijft nog altijd foremost een gameconsole.
4. Laad de controller op? Hang 'm aan de PS4 als deze stand-by staat of koop een charging dock? 8)7
Betreffende jouw antwoorden op punt 2, ik vind dit eerlijk gezegd ook wel een gemist, ik gebruik mijn PS4 als bluray speler, heb hier geen los apparaat voor staan. En het is gewoon hinderlijk om met je PS4 controller dat te moeten bedienen, het is onhandig en onnodig naar mijn mening. Logitech kan hier prima een adapter voor maken net zoals bij de PS3.

Heb ze vorige week gebeld met toevallig dezelfde kwestie, stond niks voor in de pijplijn, ik zeg das een flink gemis, ja jammer blah blah.

• giantgiantus
Fatal Mind schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:23:
[...]

Betreffende jouw antwoorden op punt 2, ik vind dit eerlijk gezegd ook wel een gemist, ik gebruik mijn PS4 als bluray speler, heb hier geen los apparaat voor staan. En het is gewoon hinderlijk om met je PS4 controller dat te moeten bedienen, het is onhandig en onnodig naar mijn mening. Logitech kan hier prima een adapter voor maken net zoals bij de PS3.

Heb ze vorige week gebeld met toevallig dezelfde kwestie, stond niks voor in de pijplijn, ik zeg das een flink gemis, ja jammer blah blah.
Het schijnt zo te zijn dat Logitech hier niets aan kan doen omdat Sony het niet toestaat..

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
HaskoF schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:36:
niet de juiste plek, maar Tomb raider voor de PS4 staat te koop voor 18$ in de US store.
wow bedankt gelijk ff een 20$ kaartje bij Amazon halen _/-\o_

Scrooge NL

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Tiwazz schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:20:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Edit:
Ziet er goed uit. Blaas je het nou weer je tv meubel in of blaast ie het aan de voorkant eruit? Kan het niet heel goed op de foto zien.

Scrooge NL

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

1) Dat had ik ook toen ik de PS4 in liggend in een kleine ruimte heb. Nu heb ik em staand in een wat meer open plek staan, en maakt het veel minder lawaai. In ieder geval niet meer dan mijn Xbox One.
2) Is dat nodig dan? De PS4 ondersteunt CEC. Dwz dat je TV gewoon input van een afstandsbediening door kan geven naar je PS4.
3) Klopt, net zo waardeloos als de Xbox One. Daarom heb ik er een Raspberry Pi er naast.
4) Klopt ook, maar naar mijn gevoel is die van de Xbox One ook snel leeg.

Qua grafische kwaliteit valt het wel mee. Ik game op een 60" TV op nog geen 2 meter afstand, en ik kan niet zeggen dat de grafische kwaliteit van de Xbox One flink minder is.

[ Voor 5% gewijzigd door Chester op 22-09-2014 10:41 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• giantgiantus
Chester schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:38:
[...]

1) Dat had ik ook toen ik de PS4 in liggend in een kleine ruimte heb. Nu heb ik em staand in een wat meer open plek staan, en maakt het veel minder lawaai. In ieder geval niet meer dan mijn Xbox One.
2) Is dat nodig dan? De PS4 ondersteunt CEC. Dwz dat je TV gewoon input van een afstandsbediening door kan geven naar je PS4.
3) Klopt, net zo waardeloos als de Xbox One. Daarom heb ik er een Raspberry Pi er naast.
4) Klopt ook, maar naar mijn gevoel is die van de Xbox One ook snel leeg.
In oktober komt plex beschikbaar voor de Xbox, in combinatie met netflix heb ik dan alles wat ik nodig heb. En ik krijg het niet voor mekaar om met mn tv afstandsbediening de ps4 aan te zetten en netflix te bedienen:).

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

giantgiantus schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:26:
[...]

Het schijnt zo te zijn dat Logitech hier niets aan kan doen omdat Sony het niet toestaat..
Dan zou het mogelijk zo kunnen zijn dat Sony zelf met een AB komt.

Fatal Mind schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:23:
[...]

Begrijpelijk, maar de keuze van Logitech is dat in mijn optiek ook. Ik heb het idee dat Blu-ray redelijk passé aan het raken is, in de tijd dat we alles downloaden en streamen vanaf Netflix achtige diensten. Ik kan het me in ieder geval niet eens meer heugen wanneer ik voor het laatst een DVD of Blu-ray heb opgezet. Sterker nog: ik heb hier beneden niet eens de mogelijkheid om CD/DVD/Blu-ray af te spelen. Films gaan vanaf de mediaplayer en muziek vanaf onze telefoons/iPad met Spotify.

• power_user
Net even telefonisch contact gehad met Bart Smit i.v.m. het niet kunnen bestellen van de PS4 + Fifa 15 met 10% korting gister. Totaalprijs voor de bundel was dan 360 euro. Als je een e-mail stuurt naar info@bartsmit.com met het verhaal dat je gister niet bestellen kon stuurt Bart Smit je alsnog een link waarmee je gebruik kan maken van de 10% korting. Das toch service :*)

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

bram1984 schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:47:
[...]

Begrijpelijk, maar de keuze van Logitech is dat in mijn optiek ook. Ik heb het idee dat Blu-ray redelijk passé aan het raken is, in de tijd dat we alles downloaden en streamen vanaf Netflix achtige diensten. Ik kan het me in ieder geval niet eens meer heugen wanneer ik voor het laatst een DVD of Blu-ray heb opgezet. Sterker nog: ik heb hier beneden niet eens de mogelijkheid om CD/DVD/Blu-ray af te spelen. Films gaan vanaf de mediaplayer en muziek vanaf onze telefoons/iPad met Spotify.
Kijk, op deze manier kan je alles wel afzwakken. Punt is gewoon wel dat heel veel mensen graag een fysieke Blu-Ray willen hebben. Al was het maar om te kunnen ruilen e.d. Blu-Ray voor films en muziek gaan er voorlopig echt nog niet uit. Daar is de toevoegde waarde namelijk nog wel voor aanwezig. Qua gamen heb je wel een punt, daar willen de uitgevers zelf ook graag naar een volledig digitaal systeem wat erg makkelijk te controleren is en natuurlijk een uitstekend kopieer slot is.

• garriej
  • Laatst online: 29-10 10:32

garriej

Ik las ondertieten.

Mijn besluit staat inmiddels vast, het wordt een ps4. Echter nu de vraag in welke vorm/ combinatie met/welke bundel ik ga kopen. Ik moet zeggen dat ik een witte wel echt super vet vind. Maar de deal bij bol.com is ook echt heel goed, 2e controller en 2 games is wel lekker, maar de camera hoeft voor mij niet zo.

Eigenlijk wil ik sowieso fifa wel hebben, dus misschien nog even afwachten of er een fifa 15 bundel komt. Heb helaas de bart smit bundel gemist en het salaris komt pas aan het einde van de week/na het weekend :+

[ Voor 11% gewijzigd door garriej op 22-09-2014 10:59 ]

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
garriej schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:58:
Mijn besluit staat inmiddels vast, het wordt een ps4. Echter nu de vraag in welke vorm/ combinatie met/welke bundel ik ga kopen. Ik moet zeggen dat ik een witte wel echt super vet vind. Maar de deal bij bol.com is ook echt heel goed, 2e controller en 2 games is wel lekker, maar de camera hoeft voor mij niet zo.

Eigenlijk wil ik sowieso fifa wel hebben, dus misschien nog even afwachten of er een fifa 15 bundel komt. Heb helaas de bart smit bundel gemist en het salaris komt pas aan het einde van de week/na het weekend :+
Stuur een mail dat je het niet kon bestellen en je krijgt alsnog de 10% korting:

Zie msg van Power_User:
"Net even telefonisch contact gehad met Bart Smit i.v.m. het niet kunnen bestellen van de PS4 + Fifa 15 met 10% korting gister. Totaalprijs voor de bundel was dan 360 euro. Als je een e-mail stuurt naar info@bartsmit.com met het verhaal dat je gister niet bestellen kon stuurt Bart Smit je alsnog een link waarmee je gebruik kan maken van de 10% korting. Das toch service :*)"

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

HaskoF schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:00:
[...]

Stuur een mail dat je het niet kon bestellen en je krijgt alsnog de 10% korting:

Zie msg van Power_User:
"Net even telefonisch contact gehad met Bart Smit i.v.m. het niet kunnen bestellen van de PS4 + Fifa 15 met 10% korting gister. Totaalprijs voor de bundel was dan 360 euro. Als je een e-mail stuurt naar info@bartsmit.com met het verhaal dat je gister niet bestellen kon stuurt Bart Smit je alsnog een link waarmee je gebruik kan maken van de 10% korting. Das toch service :*)"
Ja ik las het, maar werkt die link ook nog als ik er vrijdag(of zelfs maandag) pas een bestelling mee plaats.

• power_user
garriej schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:01:
[...]

Ja ik las het, maar werkt die link ook nog als ik er vrijdag(of zelfs maandag) pas een bestelling mee plaats.
Wie niet waagt...

• Tremio
  • Laatst online: 19:05
En wat is die link dan?

• power_user
Die ontvang je per e-mail van Bart Smit nadat je contact hebt opgenomen door te mailen naar info@bartsmit.com

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

..wie niet wint :+

Misschien toch de gok maar wagen en gewoon proberen te bestellen als het salaris binnen is :P

• power_user
garriej schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:08:
[...]

..wie niet wint :+

Misschien toch de gok maar wagen en gewoon proberen te bestellen als het salaris binnen is :P
Staat vast wel in het retour mailtje voor hoelang de link geldig is. Het is wel een puike deal. Als je Fifa weg denkt dan heb je een ps4 voor 310 euro. Maar genoeg hierover, was alleen ff informatief bedoeld.

• ndonkersloot
Theo27 schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:37:
[...]

Ziet er goed uit. Blaas je het nou weer je tv meubel in of blaast ie het aan de voorkant eruit? Kan het niet heel goed op de foto zien.
Ik blaas de warme lucht het TV meubel uit. Het helpt echt bijzonder goed. Na flink wat gamen is het helemaal niet warm achter bij de uitgang van de PS4 en de PS4 is er zooo veel stiller van geworden.

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
maar door het kleine gaatje aan de achterzijde van de meubelkast blaas je de warme lucht weer uit?

Gaatje is zo klein vandaar de vraag, want je kan het ook weer naar voren blazen langs de ps4.

PSN: libbes1979

Pagina: 1 ... 24 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link