Hartelijk dank voor uw email. Op onze website is momenteel een foute afbeelding ontstaan. Op het moment kunnen wij deze bundel nog niet aanbieden omdat het spel fifa nog niet beschikbaar is. De afbeelding wordt zo spoedig mogelijk aangepast.
Onze excuses voor het ongemak.
Niet echt klantvriendelijk. Het spel is net uit dus menigeen heeft het volle pond neergelegd en binnen een maand na de release al zo in de aanbieding.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 04:20:
Plants vs. Zombies Garden Warfare (PS4) – Was €39.99 nu €26.99
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Die weerseffecten
Gewat?AlphaBlack_NL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:06:
Dat komt omdat het keihard is gebombed maarja dat krijg je met van die exclusivity deals
psn: lupusergo
Holy mac die regen- en sneeuweffecten zijn mooi. Die gast kan alleen totaal niet racenAlphaBlack_NL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:26:
YouTube: [DRIVECLUB PRESENTATION] Milano 17/09/2014
Die weerseffecten8 oktober maar gelijk ff de PS+ edition downloaden maar ik denk dat het de fullgame word want ik moet echt ff in Schotland en Noorwegen rijden.
Hoop niet dat het spel een pure graphics-showcase is.
nou is de vraag..wat was dit en is de kans aanwezig dat ik het met de ps4 ook krijg?.....zijn er mensen die er ook last van hebben gehad of mensen die er met de ps4 last van hebben?
alvast bedankt voor het antwoord
Je bent volgens mij de eerste die dat specifieke defect hier aankaart.
Constructed: Silver || Limited: Silver
ik heb altijd rare problemen met mijn spullen waar andere nog nooit wat van gehoord hebben.....is een soort vloek denk ik hahaembee schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:20:
Ik denk dat jouw PS3 defect was en dat je hem had moeten terugbrengen. Er is natuurlijk een kleine kans dat je ook een defecte PS4 treft, maar dan vervangt/repareert de verkoper of Sony dat voor jou.
Je bent volgens mij de eerste die dat specifieke defect hier aankaart.
Weerseffecten wel pas later he, niet bij release.AlphaBlack_NL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:26:
YouTube: [DRIVECLUB PRESENTATION] Milano 17/09/2014
Die weerseffecten8 oktober maar gelijk ff de PS+ edition downloaden maar ik denk dat het de fullgame word want ik moet echt ff in Schotland en Noorwegen rijden.
Ik durf wel te zeggen dat dit de mooiste racegame ooit is, op welk platform dan ook.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Volgens mij ken je Project CARS nog niet. Ik vind Drive club in elk geval uitzien als de zoveelste Need for Speed. Ik sla over.On_E schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:28:
[...]
Weerseffecten wel pas later he, niet bij release.
Ik durf wel te zeggen dat dit de mooiste racegame ooit is, op welk platform dan ook.
Jawel hoor, maar de belichting in DC vind ik veel realistischer ogen dan PC.Verstekbakker schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:38:
[...]
Volgens mij ken je Project CARS nog niet. Ik vind Drive club in elk geval uitzien als de zoveelste Need for Speed. Ik sla over.
Ik denk dat dit dezelfde reden is dat veel logitech sturen niet werken. Sony vereist dat in alle randapparatuur een beveiligde legacy communicatie chip zit en die zal in jouw headset niet zitten denk ik.Protax schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:40:
Ik heb een probleem, en hopelijk heeft één van jullie een antwoord/oplossing.
Sinds een aantal weken heb ik een PS4, en gebruik ik de bijgeleverde headset.
Dit ding is crap, en zit niet lekker in mij oor, en daarnaast is de geluidskwaliteit bagger.
Nu heb ik op mijn PC een wireless USB Corsair Vengeance 2100, en deze heb ik gister geprobeerd aan te sluiten.
Ik had op internet al gelezen, dat het helaas niet werkt... Maar hij wordt wel herkend en het geluid werkt ook, maar de verbinding wordt constant verbroken (constant opnieuw gevonden).
Nu mijn vragen:
Heeft iemand misschien een oplossing gevonden?
Zou Sony dit alsnog gaan ondersteunen, in een update?
Anders kan ik mijn headset beter verkopen, en een Sony variant kopen...
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Maar dat je zonder problemen de ene auto onder de andere auto kunt schuiven en lekker verder kunt rijden is niet belangrijk voor het realisme? Begrijp me niet verkeerd, DC ziet er heel mooi uit, maar dat mooie zie je na twee dagen spelen niet meer. Dan gaat het om het rijden zelf.On_E schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:49:
[...]
Jawel hoor, maar de belichting in DC vind ik veel realistischer ogen dan PC.
Ik vind het juist heerlijk dat dat kan. Lekker ontspannen cruisen en boem is niet per se hoVerstekbakker schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:02:
[...]
Maar dat je zonder problemen de ene auto onder de andere auto kunt schuiven en lekker verder kunt rijden is niet belangrijk voor het realisme? Begrijp me niet verkeerd, DC ziet er heel mooi uit, maar dat mooie zie je na twee dagen spelen niet meer. Dan gaat het om het rijden zelf.
Zoiets kan met project cars ook ( op pc tenminste) als je de settings aan past.hatsa schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:04:
[...]
Ik vind het juist heerlijk dat dat kan. Lekker ontspannen cruisen en boem is niet per se hoSim-racers ben ik snel zat omdat ik er niets van bak.
Het rijden zelf lijkt heel erg op Project Gotham Racing heb ik begrepen en laat dat nou een van mijn favo racers ooit zijn. Ik maak me geen zorgen om de gameplay iig.Verstekbakker schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:02:
[...]
Maar dat je zonder problemen de ene auto onder de andere auto kunt schuiven en lekker verder kunt rijden is niet belangrijk voor het realisme? Begrijp me niet verkeerd, DC ziet er heel mooi uit, maar dat mooie zie je na twee dagen spelen niet meer. Dan gaat het om het rijden zelf.
Als ik het zo in kan stellen dat het aanvoelt als een arcade-racer word ik van Project Cars waarschijnlijk blijer dan van Driveclub met opgedrongen sociale dingen. Ik ben gewoon veel te slecht voor sim, maar vind een beetje cruisen en races winnen op easy met alle assistmogelijkheden aan wel leukAtlAntA schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:28:
[...]
Zoiets kan met project cars ook ( op pc tenminste) als je de settings aan past.
In hoeverre kan ik een splitter als deze gebruiken: http://www.allekabels.nl/...87/1488/aux-splitter.html? Of zou ik dan echt deze moeten gaan gebruiken: http://www.allekabels.nl/...r-microfoon-en-audio.html?
Edit: Ik heb ook in het topic gezocht naar dit. Alleen werkt het dan ook bij jullie?
[ Voor 6% gewijzigd door n2theb op 18-09-2014 13:08 ]
Sluit ik me graag bij aan. Zou graag weer een Motorsport zien. Die vins ik wel leukhatsa schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:48:
[...]
Als ik het zo in kan stellen dat het aanvoelt als een arcade-racer word ik van Project Cars waarschijnlijk blijer dan van Driveclub met opgedrongen sociale dingen. Ik ben gewoon veel te slecht voor sim, maar vind een beetje cruisen en races winnen op easy met alle assistmogelijkheden aan wel leuk
PSN ID Binloading_nl
Pin me er niet op vast hoor. Heb laatst een filmpje gezien met het settings menu op pc waar dit soort dingen in stonden. Is natuurlijk geen garantie dat deze settings op de ps4 ook aanwezig zullen zijn.hatsa schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:48:
[...]
Als ik het zo in kan stellen dat het aanvoelt als een arcade-racer word ik van Project Cars waarschijnlijk blijer dan van Driveclub met opgedrongen sociale dingen. Ik ben gewoon veel te slecht voor sim, maar vind een beetje cruisen en races winnen op easy met alle assistmogelijkheden aan wel leuk
Over de graphics van cars en driveclub gesproken, cars is multigeneration dus ik denk dat je dat wel terug gaat zien in de uiteindelijke game.
Lijkt er dus op dat de bundel wel komt maar ze hem nog niet mogen aanbieden. Zou mooi zijn!wann0wfhc schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:57:
Antwoord van Bart Smit over de ps4 en fifa 15:
Hartelijk dank voor uw email. Op onze website is momenteel een foute afbeelding ontstaan. Op het moment kunnen wij deze bundel nog niet aanbieden omdat het spel fifa nog niet beschikbaar is. De afbeelding wordt zo spoedig mogelijk aangepast.
Onze excuses voor het ongemak.
PSN: Oldzkoel
Als er geen ondersteuning voor die headset is, is er geen ondersteuning.. Verhaal halen bij de fabrikant of bij Sony inderdaad.Protax schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:40:
Ik heb een probleem, en hopelijk heeft één van jullie een antwoord/oplossing.
Sinds een aantal weken heb ik een PS4, en gebruik ik de bijgeleverde headset.
Dit ding is crap, en zit niet lekker in mij oor, en daarnaast is de geluidskwaliteit bagger.
Nu heb ik op mijn PC een wireless USB Corsair Vengeance 2100, en deze heb ik gister geprobeerd aan te sluiten.
Ik had op internet al gelezen, dat het helaas niet werkt... Maar hij wordt wel herkend en het geluid werkt ook, maar de verbinding wordt constant verbroken (constant opnieuw gevonden).
Nu mijn vragen:
Heeft iemand misschien een oplossing gevonden?
Zou Sony dit alsnog gaan ondersteunen, in een update?
Anders kan ik mijn headset beter verkopen, en een Sony variant kopen...
Maar nu met de nieuwe generatie en de exlusives waar playstation om bekend staat, zit ik toch de denken om de overstap te maken. Het enige punt dat mij hekelt is dus de controller.
Nu dan mijn vraag: Wat vinden jullie van de ps4 controller ten opzichte van de ps3 controller. Het liefst hoor ik natuurlijk verhalen van mensen die ook de overstap hebben gemaakt ^^
Kon iig dit vinden, een paar pagina's terugsteefje schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:38:
[...]
Ben zelf ook van de 360 afgekomen. Onderstaand mijn bevindingen/mening
Controller: Ik speel zelf veel FPS en vind de controller uitstekend. De DS3 vond ik een ramp, maar deze ligt prima in de hand. Ook met Fifa heb ik geen enkele last.
PSN Network: Netwerk is stabiel zat om op te gamen. Ik speel veel BF4 online en het netwerk is gewoon stabiel. Het spel zelf helaas wat minder, maar dat staat los van het netwerk. De andere games die ik speel, gaan wel probleemloos.
Enige nadeel is het frequente onderhoud dat PSN heeft tov Xbox Live. Iedere maand een avond/nacht.
Ik ga je niet overhalen om een PS4 te kopen, ik zou vooral kijken naar de games die je speelt en welke console jouw vrienden hebben.
Hoewel de PS4 iets krachtiger is, zie ik tot nu toe weinig echt verschil.
PSN: fonsmeister
Dankje, ik was te lui om zelf te zoekenfonsmeister schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:58:
[...]
Van een paar pagina's terug, staat nog meer
Bij mij werkte deze specifieke splitter niet i.c.m. een Sennheiser headset. Geluid was mono en mic werkte niet. Na veel frustratie heb ik er uiteindelijk geld tegenaan gegooid en de ps4 gold wireless gehaald.n2theb schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:53:
Of zou ik dan echt deze moeten gaan gebruiken: http://www.allekabels.nl/...r-microfoon-en-audio.html?
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Ik kom zelf van een xbox360 en vind de ds4 een prima controller. De xbox controller is imho nog steeds beter qua gerbuik(ligt lekkerder in de hand en plaatsing van controls zijn beter). Echter is de ds4 een flinke stap voorruit tov de ds3 (die was echt te klein!) en mis niks meer tov de xbox 360. Kwestie van wennen denk ik.
http://playstationbeat.co...hat-it-does-better-worse/
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ik ben een overstapper en heb ook de 360 gehad ivm de superieure controller.garriej schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:54:
Nu dan mijn vraag: Wat vinden jullie van de ps4 controller ten opzichte van de ps3 controller. Het liefst hoor ik natuurlijk verhalen van mensen die ook de overstap hebben gemaakt ^^
De ps3 controller was voor mij onspeelbaar en ik kreeg er de playstation-klauw van.
De DS4 is echter geweldig. Het koste mij geen tijd om te wennen. Gewoon direct op top-niveau
De accu gaat niet heel lang mee maar je kunt ook spelen terwijl hij oplaad.
Zelf laad ik hem onder het spelen op met de lader van een Sony tablet.
PSN: Space-o-saurus
als je met giftcards werkt in de us store moet je dan bij je psn account je billing adres veranderen of moet dat alleen als je met creditcard werkt?
Over welke Makro aanbieding heb jij het? Ik kan er namelijk geen één online terugvindenAshy schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:06:
Zojuist de reacties gelezen over de camera van de ps4, eigenlijk heb je hier nog niet zo veel aan dus? Als je de aanbieding vergelijkt van BOL, met die van de Makro, zou je dus nog wat kunnen besparen door de ps4 los te kopen met een losse extra controller + the last of us.
Echt snugger is die kerel volgens mij niet..It’s a pretty cool feature, but not one that should be required. The light-bar can turn different colors; I’m wondering, is there a black color option? That would solve the issues of the light-bar showing up on screen, wouldn’t it?
Wesside
Jonguh black lights bestaan gewoon hoor!HaWkY61 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:27:
[...]
Echt snugger is die kerel volgens mij niet..
PSN: LinQ-NL
Dat kan niet. Je kunt bij je adres je land niet wijzigen. Je moet een nieuwe account aanmaken met een adres in de VS.joey82 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:25:
even een vraagje over de ps us store
als je met giftcards werkt in de us store moet je dan bij je psn account je billing adres veranderen of moet dat alleen als je met creditcard werkt?
Constructed: Silver || Limited: Silver
oke..dat is klote........embee schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:30:
[...]
Dat kan niet. Je kunt bij je adres je land niet wijzigen. Je moet een nieuwe account aanmaken met een adres in de VS.
werkt dus anders als met xboxLive

Deze schijnt zelfs al te werken, maar is niet draadloos: http://www.play-asia.com/...aOS-13-49-en-70-7dt3.html
[ Voor 8% gewijzigd door Mick1990 op 18-09-2014 15:48 ]
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Wesside
Verwijderd
http://controllermax.com/products/cronusmax/
99% zeker ja.giganielsie schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:53:
Even een kort vraagje (hoef er ook maar een kort antwoord op) , kan ik Fifa 15 gewoon uit de US store halen en op de eu servers spelen?
en als je gebanned word kun je dan nog wel gewoon met een nederlands account inloggen? ik ga er vanuit van wel
Edit:
Kan ook meteen worden toegevoegd dat dit ook geldt voor "beste headset" vragen.
Je kunt voortaan beter een TR maken
[ Voor 31% gewijzigd door Chaoss op 18-09-2014 18:33 ]
beast1909 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:32:
Kan in de topic warning ook niet worden opgenomen dat het kopen van games met us-accounts reeds 100 keer is besproken en vragen hierover resulteren in een ban?
'Het kan uiteindelijk wel', maar sony zal dat niet snel gaan doen. Dus reken er maar niet op.joey82 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:24:
kan je account gebanned worden als je met een us account games koopt?
Je bent dan alleen je US games kwijt en maar nogmaals dat zal niet snel gebeuren.en als je gebanned word kun je dan nog wel gewoon met een nederlands account inloggen? ik ga er vanuit van wel
Ja doe dan ook maar meteen de vragen over de slijtende sticks/rubbers/pookjesbeast1909 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:32:
Kan in de topic warning ook niet worden opgenomen dat het kopen van games met us-accounts reeds 100 keer is besproken en vragen hierover resulteren in een ban?
Edit:
Kan ook meteen worden toegevoegd dat dit ook geldt voor "beste headset" vragen.
PSN ID Binloading_nl
even wat dingen op een rijtje in de hoop dat ik het goed begrijp....
1 voor de us store moet er een us account worden aangemaakt met een us adres bij Account Details..dat heb ik dus gedaan..
2 bij billing hoef ik niks in te voeren toch want dat is alleen voor CC en ik gebruik die psnCards..!?
3 wat is verstandiger? het NL account primair maken of het us account of maakt dat niks uit?
4 moet ik een nl of een us als primair instellen?
morgen komt de ps4 binnen en ik wil graag alles gelijk goed doen zonder dat ik tegen gezeur aanloop
[ Voor 4% gewijzigd door joey82 op 18-09-2014 19:06 ]
Dan heb je nog een hele avond om naar google.nl te surfen![b][message=42906209,noline]
morgen komt de ps4 binnen en ik wil graag alles gelijk goed doen zonder dat ik tegen gezeur aanloop
Inderdaad zeg. Er zijn nog meer plekken dan Tweakers om dit op te zoeken. Google staat helemaal volgespamd.giantgiantus schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:49:
[...]
Dan heb je nog een hele avond om naar google.nl te surfen!
Dan spreek je voor jezelf. Ik ben op de gemiddelde racer binnen een kwartier uitgekeken.giantgiantus schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:30:
Doordat ik net GT6 opstart op de ps3 valt het me eigenlijk nog meer op dat het vreemd is dat er geen racer is op de ps4. Ik weet dat ik ooit mijn ps3 kocht samen met Wipeout. Racers zijn geniale games voor een launch aangezien je die bijzonder lang kan spelen. Vreemd dat de sony dat met de ps4 niet heeft gedaan.
[ Voor 46% gewijzigd door bram1984 op 18-09-2014 18:52 ]
Dit topic ook.bram1984 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:51:
[...]
Inderdaad zeg. Er zijn nog meer plekken dan Tweakers om dit op te zoeken. Google staat helemaal volgespamd.
Punt 1 en 2 begrijp je goed.joey82 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:45:
ik kan een paar dingen niet goed vinden als ik het forum doorzoek....
even wat dingen op een rijtje in de hoop dat ik het goed begrijp....
1 voor de us store moet er een us account worden aangemaakt met een us adres bij Account Details..dat heb ik dus gedaan..
2 bij billing hoef ik niks in te voeren toch want dat is alleen voor CC en ik gebruik die psnCards..!?
3 wat is verstandiger? het NL account primair maken of het us account of maakt dat niks uit?
Punt 3: hier haal je het dus door elkaar, net als 99% van de mensen die games sharen. Je stelt niet een account in als primair maar de PS4. Je kan dus jouw PS4 als hoofd PS4 instellen voor zowel je US account áls je NL account. Het is namelijk zo:
Je kan één PS4 instellen als hoofd PS4. Alles wat jij koopt kan door iedereen op die ene PS4 gespeeld worden. Een PS4 kan echter door meerdere mensen als hoofd PS4 worden ingesteld. Hierdoor kunnen dus 2 personen games kopen op dezelfde PS4 en die spellen van elkaar spelen. Dus jij kan met je US account games spelen die je met je NL account hebt gekocht en andersom. En als er iemand anders inlogt op je PS4, dan kan die persoon dat ook doen.
Dus voor de duidelijkheid: je hebt een hoofd console, niet een hoofd gebruiker!
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
[ Voor 12% gewijzigd door Theo27 op 18-09-2014 19:12 ]
Scrooge NL
duidelijk....dankjeASNNetworks schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:09:
[...]
Punt 1 en 2 begrijp je goed.
Punt 3: hier haal je het dus door elkaar, net als 99% van de mensen die games sharen. Je stelt niet een account in als primair maar de PS4. Je kan dus jouw PS4 als hoofd PS4 instellen voor zowel je US account áls je NL account. Het is namelijk zo:
Je kan één PS4 instellen als hoofd PS4. Alles wat jij koopt kan door iedereen op die ene PS4 gespeeld worden. Een PS4 kan echter door meerdere mensen als hoofd PS4 worden ingesteld. Hierdoor kunnen dus 2 personen games kopen op dezelfde PS4 en die spellen van elkaar spelen. Dus jij kan met je US account games spelen die je met je NL account hebt gekocht en andersom. En als er iemand anders inlogt op je PS4, dan kan die persoon dat ook doen.
Dus voor de duidelijkheid: je hebt een hoofd console, niet een hoofd gebruiker!
het meeste kon ik wel vinden maar dit niet....vandaargiantgiantus schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:30:
Doordat ik net GT6 opstart op de ps3 valt het me eigenlijk nog meer op dat het vreemd is dat er geen racer is op de ps4. Ik weet dat ik ooit mijn ps3 kocht samen met Wipeout. Racers zijn geniale games voor een launch aangezien je die bijzonder lang kan spelen. Vreemd dat de sony dat met de ps4 niet heeft gedaan.
Uhm ik neem aan dat je destiny erbij hebt genomen?Ashy schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:13:
right, heb zelf dan ook maar de bundel van 2 controllers, last of us + camera gekocht bij bol.com, wordt morgen bezorgd :-)
Kost je een 10'tje extra en kan je des noods verkopen met winst.
leg uit ?Camo schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:29:
[...]
Uhm ik neem aan dat je destiny erbij hebt genomen?
Kost je een 10'tje extra en kan je des noods verkopen met winst.
edit: thanks! heb mijn order geannuleerd en vervangen met de voordeel bundel + destiny inderdaad.
[ Voor 17% gewijzigd door Ashy op 18-09-2014 21:59 ]
http://www.gamersyde.com/..._gameplay_2-33004_en.html
Jammer dat je met zo'n baas van een hamer geen tegenstanders door de lucht ziet vliegen als je ze mept. Voor de rest ziet het er mooi uit. Gevechten misschien wat eentonig.
En nog een trailer van Battlefield Hardline:
http://www.gamersyde.com/...lay_trailer-33019_en.html
Geen idee eigenlijk wat ik er van moet vinden. De beelden zijn vet, alleen heb niet het gevoel dat ik naar een battlefield game kijk.
[ Voor 32% gewijzigd door power_user op 18-09-2014 22:03 ]
Dat is inderdaad jammer. Had verwacht dat zoiets nu toch wel mogelijk zou zijn. De setting ziet er wel heel wreed uit. Zeker in de gaten houdenpower_user schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:53:
Wat gameplay van Bloodborne:
Jammer dat je met zo'n baas van een hamer geen tegenstanders door de lucht ziet vliegen als je ze mept. Voor de rest ziet het er mooi uit. Gevechten misschien wat eentonig.
PSN ID: Enzyme-NL
Naar mijn idee is Battlefield Hardline juist die pure BF gameplay alleen dit keer niet met militairen maar met cops 'n robbers.power_user schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:53:
Wat gameplay van Bloodborne:
En nog een trailer van Battlefield Hardline:
http://www.gamersyde.com/...lay_trailer-33019_en.html
Geen idee eigenlijk wat ik er van moet vinden. De beelden zijn vet, alleen heb niet het gevoel dat ik naar een battlefield game kijk.
Verwijderd
Ik heb nu een week of twee de RaceGame Forza 5 gespeeld op de Xbox One.
Dit is me zeer goed bevallen en ik kan bijna niet wachten op 8 oktober voor DriveClub.
Wanneer is GTA V trouwens te preorderen in de NL PSStore?
GTA V op de PS4 gaat voor mij de 2de walkthrough worden van het spel.
Op de Xbox 360 heb ik ook erg genoten van het spel GTA V.
Wel een leuk spel voor een 10'tjeAshy schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:53:
[...]
leg uit ?
edit: thanks! heb mijn order geannuleerd en vervangen met de voordeel bundel + destiny inderdaad.
YouTube: Driveclub on PS4 at Tokyo Game Show
Scrooge NL
alle games kunnen installeren en gewoon tegelijk online spelen! ook psplus abbo kan je sharen!
dit is altijd iets wat ik miste met de ps3 dat als je online wilt spelen samen moet je 2x een game kopen. nu lekker de kosten delen en aankopen in $. ik denk dat er een heleboel extra games gaan komen op deze manier
1 voor mij 1 voor me broertje.garriej schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:19:
een 2e playstation 4waarom? 1 voor de slaapkamer en 1 voor de woonkamer? en als je het geld over heb voor 2 ps4's waarom maak je je druk om de prijs van een game?
en het scheelt nogal:
stel sharen was niet mogelijk en we willen destiny samen spelen even uitgaande van euro's.
2x €70.00 voor destiny
2x €50 euro voor psplus.
bespaar je nu toch al €130 voor 1 jaar psplus + destiny.
je deelt de kosten door 2. omdat je de kosten split zit je op €60 euro p.p. voor 1 jaar psplus en destiny.
daarna is het gewoon alle nieuwe interestante games splitten. dan uiteraard via de US store dus €70 euro voor een nieuwe game wordt $70 = €46.00 delen door 2 is €23 p.p. voor een nieuwe game.
dus scheelt nogal
[ Voor 46% gewijzigd door Flghter1982 op 19-09-2014 11:05 ]
Dank voor de ophelderingFlghter1982 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:50:
[...]
1 voor mij 1 voor me broertje.
en het scheelt nogal:
stel sharen was niet mogelijk en we willen destiny samen spelen even uitgaande van euro's.
2x €70.00 voor destiny
2x €50 euro voor psplus.
bespaar je nu toch al €130 voor 1 jaar psplus + destiny.
je deelt de kosten door 2 omdat je de kosten split. zit je op €60 euro p.p. voor 1 jaar psplus en destiny.
daarna is het gewoon alle nieuwe interessante games splitten. dan uiteraard via de US store dus €70 euro voor een nieuwe game wordt $70 = €46.00 delen door 2 is €23 p.p. voor een nieuwe game.
dus scheelt nogal
Die als militairen bewapend zijn.LuckyLuQ schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:14:
[...]
Naar mijn idee is Battlefield Hardline juist die pure BF gameplay alleen dit keer niet met militairen maar met cops 'n robbers.
Het is imo battlefield in een ander jasje:
"Oude wijn in nieuwe zakken"
De PS4 kan op dit moment helaas helemaal niks met een externe harde schijf. Onduidelijk of dat ooit verandert.joey82 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:10:
een paar mensen op t werk hebben het steeds over hun hdd vervangen maar kun je er ook gewoon een externe hdd op aansluiten of geeft dat problemen?
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Niet met games, je kunt wel je screenshot en opgenomen media erop opslaan zodat je het later nog kunt bewerken met je eigen tools, in plaats video station.Svenderson schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:13:
[...]
De PS4 kan op dit moment helaas helemaal niks met een externe harde schijf. Onduidelijk of dat ooit verandert.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Zucht!!!!!!!!....................ik weet dat het mogelijk is om de hdd te vervangen maar ik heb altijd de pech dat ik op 1 of andere manier is sloop ofzoSvenderson schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:13:
[...]
De PS4 kan op dit moment helaas helemaal niks met een externe harde schijf. Onduidelijk of dat ooit verandert.
En die helicopters en miniguns gebruiken die meer kosten dan de buit ze op zal leveren. Lol.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Op youtube staan hele duidelijke, stap voor stap, filmpjes. Zoek op 'change hard drive ps4' en je komt al een heel eind.joey82 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:16:
[...]
Zucht!!!!!!!!....................ik weet dat het mogelijk is om de hdd te vervangen maar ik heb altijd de pech dat ik op 1 of andere manier is sloop ofzodus ik hoop dat het in de toekomst mogelijk word
Soms moet je gewoon een statement maken en laten zien waartoe je in staat bent om de mensen die in je weg staan te bevechtenVoxalizer schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:18:
[...]
En die helicopters en miniguns gebruiken die meer kosten dan de buit ze op zal leveren. Lol.
Heb je ook Minecraft geprobeerd ? Wilde namelijk mijn us account ff sharen met een vriend om Minecraft te spelen, maar hij zegt dat hij niet online kan ( heb het niet persoonlijk kunnen testen)Flghter1982 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:17:
sinds gister een 2e playstation 4 in huis. wat werkt dat US & EU account sharen goed zeg.
alle games kunnen installeren en gewoon tegelijk online spelen! ook psplus abbo kan je sharen!
dit is altijd iets wat ik miste met de ps3 dat als je online wilt spelen samen moet je 2x een game kopen. nu lekker de kosten delen en aankopen in $. ik denk dat er een heleboel extra games gaan komen op deze manier
Bij mij staat het us account als primary en ik speel het via mijn EU account waar ook plus op staat, maar hij moet hem dan als secondary instellen toch en dus vanaf het US account spelen ? Alleen daar heeft hij natuurlijk geen plus op. Waar kan het fout zitten denk je ?
Het probleem zit hem in het feit dat jij je US account als primair hebt staan.Beakzz schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:39:
[...]
Heb je ook Minecraft geprobeerd ? Wilde namelijk mijn us account ff sharen met een vriend om Minecraft te spelen, maar hij zegt dat hij niet online kan ( heb het niet persoonlijk kunnen testen)
Bij mij staat het us account als primary en ik speel het via mijn EU account waar ook plus op staat, maar hij moet hem dan als secondary instellen toch en dus vanaf het US account spelen ? Alleen daar heeft hij natuurlijk geen plus op. Waar kan het fout zitten denk je ?
hij kan alleen maar jou minecraft spelen als hij jouw US account primair instelt op zijn Ps4 en dan met zijn eigen account inlogged. jij moet dan zijn account primair instellen op die van jou en inloggen met je US account.
edit: na het nog eens goed nalezen. de manier waarop jij het doet is precies andersom. ik denk dat op die manier je psplus niet geshared is.
[ Voor 7% gewijzigd door Flghter1982 op 19-09-2014 12:00 ]
ik ga het uit nieuwschierigheid toch even testen vanavond.. koop hem dan op het US account waar geen PSplus op staat om te kijken of het ook backwards compatible is..Beakzz schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:26:
Ah ik snap hem al idd. Zou alleen werken als ik plus op het us account zou hebben in dit geval. Naja hij stuurt me net dat hij hem al heeft gekocht dus we beschouwen het als opgelost
in theory zou het moeten werken. want.. Us playstation heeft EU met psplus als primair. en mijn EU account waar US primair is zonder PSplus heeft dan weer psplus omdat ik met het EU account ingelogt ben.
klinkt ingewikkeld maar zodra je snapt hoe het werkt valt het wel mee
Het enige dat ik zie:Flghter1982 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:17:
[...]
in theory zou het moeten werken. want.. Us playstation heeft EU met psplus als primair. en mijn EU account waar US primair is zonder PSplus heeft dan weer psplus omdat ik met het EU account ingelogt ben.
Tuurlijk werkt dit. Zolang er minstens één gebruiker is met PS+ die de PS4 als primary heeft ingesteld, heeft iedereen toegang tot PS+ op die PS4. Als iemand met het US account op zijn PS4 online wil spelen, moet hij er in ieder geval voor zorgen dat die PS4 als primair staat met zijn EU account (die PS+ heeft). Dan kan hij ook via het US account online spelen.Flghter1982 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:17:
[...]
ik ga het uit nieuwschierigheid toch even testen vanavond.. koop hem dan op het US account waar geen PSplus op staat om te kijken of het ook backwards compatible is..
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
ingewikkeld idd haha..............ik begrijp er nu nog maar de helft vanFlghter1982 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:17:
[...]
ik ga het uit nieuwschierigheid toch even testen vanavond.. koop hem dan op het US account waar geen PSplus op staat om te kijken of het ook backwards compatible is..
Dat zijn de cops in de V.S. tegenwoordig ook, zelfs de beveiliging op sommige Universiteiten, dus wat dat betreft...
[ Voor 41% gewijzigd door fonsmeister op 19-09-2014 15:02 ]
PSN: fonsmeister
Kijk maar naar fergusonfonsmeister schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:01:
[...]
Dat zijn de cops in de V.S. tegenwoordig ook, zelfs de beveiliging op sommige Universiteiten, dus wat dat betreft...
ik zal het 1x voor iedereen die vraagtekens heeft het zo duidelijk en kort mogelijk proberen uit te leggen:
Wat heb je nodig:
2x playstation 4 Playstation 1 = EU Playstation 2 = US
1x europe account
1x US account
1x PSPlus op EU of US account.
Playstation 1 maak je Primair met het US account download alle content en swap naar je EU account
Playstation 2 maak je Primair met het EU account download alle content en swap naar je US account
Nu kan ik op playstation 1 alle spellen van playstation 2 spelen omdat die als primair ingesteld staat. ook mijn eigen spellen omdat dat het account is waar de ps4 mee ingelogt staat.
dit is precies dezelfde situatie op de andere playstation.
1 van de 2 accounts heeft psplus nodig om online te spelen op beide playstations.
Gelijk een US account aanmaken voor jezelfjoey82 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:06:
de ps4 gebruik ik alleen zonder dat ik met iemand ga sharen........dan kan ik gewoon 1 account ( us ) gebruiken toch of moet je perse een eu account ?
[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 19-09-2014 15:27 ]
En dat is nu blijkbaar:power_user schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:09:
[...]
Lijkt er dus op dat de bundel wel komt maar ze hem nog niet mogen aanbieden. Zou mooi zijn!
http://www.bartsmit.com/n...on-4/playstation-4-500-gb
Bestel nu de Fifa 15 bundel en ontvang hem op de dag van release!
Nu alléén bij Bart Smit met gratis FIFA 15
TnxASNNetworks schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:26:
[...]
Gelijk een US account aanmaken voor jezelfKan je alle games uit de US Store kopen en direct met je eigen account spelen. EU accounts zijn niet nodig. Dat is meer voor mensen die al een EU account hebben (bijvoorbeeld vanaf de PS3).
en nu er maar vanuit gaan dat sony in de toekomst niet kinderachtig gaat doen dat soort truucjes in de ban gaat doen
Er is geen enkele politie-eenheid in de US met een attack-helicopter hoor.fonsmeister schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:01:
[...]
Ik vond de beta echt heel erg slecht, het voelde aan als DLC van BF4 zoals iemand anders zei.
Blijf wel bij BF4 voorlopig voor mijn online FPS plezier. Misschien Advanced Warfare als die heel tof blijkt te zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door On_E op 19-09-2014 15:54 ]
Ga er niet van uit, gaat ze een hoop klanten kosten en krijgen ze een shitload aan kritiek over zich heen via de media. Ze hebben het in de algemene voorwaarden gezet om mensen af te schrikken zodat niet iedereen het massaal gaat doen. Als Sony de PS Store open gooit voor alle regio's en zegt ja je kan in alle regio's aanschaffen gaat iedereen massaal via de goedkoopste Store downloaden uiteraard.joey82 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:51:
[...]
Tnx
en nu er maar vanuit gaan dat sony in de toekomst niet kinderachtig gaat doen dat soort truucjes in de ban gaat doen
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link