• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
ASNNetworks schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:03:
[...]

Wat dacht je van een waarschuwing? Let op! Over 30 min komt er een update waardoor je uit de game wordt gezet. Als je dan toch besluit om aan een missie begint en eruit wordt gegooid heb je het aan jezelf te danken ;)
Bijvoorbeeld ja, of de update wel laten downloaden en uitvoeren zodra je het spel hebt afgesloten. Moet toch niet zo moeilijk te regelen zijn lijkt me.
Erik-1980 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:03:
[...]

Bijvoorbeeld ja, of de update wel laten downloaden en uitvoeren zodra je het spel hebt afgesloten. Moet toch niet zo moeilijk te regelen zijn lijkt me.
Dat je eruit gekicked wordt (dus niet pas kan installeren nadat je hebt afgesloten) heeft ermee te maken dat alles op de bungie servers draait. Je MOET verbonden zijn met de servers anders kan je niet spelen, omdat alles gesynct moet blijven, Je kan in dit geval dus niet blijven spelen en de update pas installeren nadat je afsluit. Want dan heb jij namelijk een andere build dan andere gamers. Dus ik snap wel dat je de game moet afsluiten en eruit wordt gezet. Echter kan dit wel gebruiksvriendelijker door even een waarschuwing te geven in beeld dat je over X minuten eruit wordt gezet. Maar zoals ik al zei, volgens mij was dit ook de bedoeling maar is het mis gegaan. Ik kreeg namelijk juist ná die update een melding dat ik spoedig uit de world wordt gezet en weer daarna kan joinen. Er gebeurde niks, dus ik neem aan dat die melding gwn te laat is aan gekomen, helaas.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-12 15:23
Heeft iemand die Diablo III speelt nog belangrijke weetjes over het spel?
Of beter gezegd, een reden waarom ik het niet zou kopen?
Ben namelijk van plan hem dadelijk aan te schaffen :)

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
gewoon aanschaffe tof spel

PSN: libbes1979

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:19
Aangezien de rubbers van mijn PS4 controller het ook hebben begeven, ben ik op zoek naar alternatieve rubbers. Opsturen heb ik niet zo'n zin in, want dan heb ik twee weken helemaal geen controller.

Zijn er goede rubbers die vergelijkbaar zijn met die van de PS4 en zijn deze makkelijk te monteren.
Kan ik als ik deze heb gemonteerd eventueel in een later stadium alsnog gebruik maken van de garantie op mijn controller.

PSN ID Binloading_nl

Het is gelukkig ook nog niet 100x voorbij gekomen.

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-12 15:56
Ik heb de Grip-it analog stick covers en ben er tevreden over.

http://www.amazon.com/Gri...ayStation-4/dp/B003NSLGW2

edit:
gekocht bij amazon.co.uk btw

[ Voor 13% gewijzigd door Nasty Nate op 16-09-2014 14:54 ]

Verwijderd

Ik heb gewoon 2 controllers en een laadstation voor 2 controllers.
Elke dag speel ik op een van de controllers en laad ik de andere op.

Als er weer 1 opgestuurd moet worden heb ik de andere nog net als de vorige keer.
Ik had de kapotte controller toen op een maandag opgestuurd en vrijdags had ik een nieuwe terug.

Nu doen mijn 2 controllers het al maanden prima zonder het kapotte rubber probleem.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb Watch Dogs uitgespeeld, maar heb toch een beetje het idee dat het maar een half spel was ofzo... De multiplayer is leuk en spannend, maar alleen het 'Tailing' en 'Hacken' is de moeite waard. Dat andere is allemaal een beetje half afgewerkt spelvulling. Jammer, maar ik had 35 euro ervoor betaald (Marktplaats), dus ik mag niet klagen. Ook heel irritant dat twee trophies niet zijn doorgegeven na het behalen, dus ik kan het spel half opnieuw gaan spelen.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:14

On_E

Housemusic

steefje schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:27:
Aangezien de rubbers van mijn PS4 controller het ook hebben begeven, ben ik op zoek naar alternatieve rubbers. Opsturen heb ik niet zo'n zin in, want dan heb ik twee weken helemaal geen controller.

Zijn er goede rubbers die vergelijkbaar zijn met die van de PS4 en zijn deze makkelijk te monteren.
Kan ik als ik deze heb gemonteerd eventueel in een later stadium alsnog gebruik maken van de garantie op mijn controller.
2 weken? Ik had in 4 dagen een nieuwe bij mijn laatste zending.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:03
On_E schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:26:
[...]

2 weken? Ik had in 4 dagen een nieuwe bij mijn laatste zending.
Bij mij duurde het dus wel precies 2 weken, maar dit is wel al een tijdje geleden dus misschien gaat het nu sneller. Zeiden dat toen die nieuwe verstevigde controllers net uitkwamen.

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-12 00:09
Nog even een, iets minder PS4gerelateerde, vervolgvraag over de Playstation 4 Gold Headphone:

Weet iemand of je die dongle ook in andere apparaten kan stoppen, zodat de koptelefoon dan ook draadloos werkt? In mijn specifieke geval: ik heb een receiver (met usb-poort) zitten 'tussen' mijn TV en PS4/Apple TV/Ziggo kastje etc. Kan ik die dongle in de receiver pluggen, om vervolgens draadloos tv en film te kunnen luisteren met de koptelefoon?

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-12 15:43
Ik heb geen kapotte sticks maar zie wel duidelijk dat het al glad is. Vind het lastig wat ik ermee moet, dadelijk is me garantie net voorbij en zul je zien dat ze dan wel kapot gesleten zijn..

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

E
Spud82 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:57:
Nog even een, iets minder PS4gerelateerde, vervolgvraag over de Playstation 4 Gold Headphone:

Weet iemand of je die dongle ook in andere apparaten kan stoppen, zodat de koptelefoon dan ook draadloos werkt? In mijn specifieke geval: ik heb een receiver (met usb-poort) zitten 'tussen' mijn TV en PS4/Apple TV/Ziggo kastje etc. Kan ik die dongle in de receiver pluggen, om vervolgens draadloos tv en film te kunnen luisteren met de koptelefoon?
Bij mij werkt de dongle alleen op de pc.
In mijn 2014 Sony tv en of versterker dus niet. Let wel dit betreft de pulse elite maar volgens mij zijn de dongles zo goed als hetzelfde.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Verstekbakker
  • Niet online
Hebben jullie ook een uitnodiging gekregen voor een Bloodborne Alpha test?
Verstekbakker schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:37:
Hebben jullie ook een uitnodiging gekregen voor een Bloodborne Alpha test?
Jup hier ook

edit: aaa het is helemaal niet definitief:

Your skill and dedication have been recognized, you have been selected for a chance to join the exclusive Bloodborne™ Alpha Test!

Please note that completing this enrolment form does not guarantee a place on this Alpha Test.

Voor de geinteresseerden zonder uitnodiging die het willen proberen:

https://psnbeta.eu.playst...nfo.php?enroll=Bloodborne

[ Voor 52% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 16-09-2014 17:55 ]

• Verstekbakker
  • Niet online
De afzender vond ik wat vreemd. Ik was al bang voor een phishing mail ofzo.

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Ik heb die ook gekregen ja. Wist niet eens dat ik me daarvoor had opgegeven 8)7 Maar als ik uitgekozen word ga ik 'm zeker wel ff proberen.

PSN ID: Enzyme-NL

Verwijderd

Erik-1980 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:57:
[...]

Persoonlijk heb ik helemaal geen melding gehad bij het inloggen. Een update is prima maar niet forceren tijdens het spelen. Vind het behoorlijk irritant als ik net een uur met een level bezig ben dat ik dan net voor het halen van dit level uit het spel word gegooid. Niet echt klantvriendelijk of wel?
Ik zat ook middenin een missie toen die update geïnstalleerd werd. Na het opnieuw opstarten van Destiny moest ik eerst de planeet selecteren, daarna kon ik gewoon verder spelen vanaf een eerder opgeslagen checkpoint. Ik was juist aangenaam verrast.

• Verstekbakker
  • Niet online
EnzymeNL schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:50:
Ik heb die ook gekregen ja. Wist niet eens dat ik me daarvoor had opgegeven 8)7 Maar als ik uitgekozen word ga ik 'm zeker wel ff proberen.
Ik had me ook nergens voor opgegeven. Misschien is het op basis van de hoeveelheid trophies die je hebt ofzo?

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
Verstekbakker schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:24:
[...]

Ik had me ook nergens voor opgegeven. Misschien is het op basis van de hoeveelheid trophies die je hebt ofzo?
Ja...tuuuuurlijk..... 8)7

Wil je anders even vertellen hoeveel trophies je hebt...we zullen applaudisseren :+

PSN: Oldzkoel

• Verstekbakker
  • Niet online
power_user schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 23:36:
[...]

Ja...tuuuuurlijk..... 8)7

Wil je anders even vertellen hoeveel trophies je hebt...we zullen applaudisseren :+
Misschien moet je wat minder achterlijk doen? Zou ik wel op prijs stellen.
Your skill and dedication have been recognised; you have been selected to join the exclusive Bloodborne™ Alpha Test!
Dat staat in de mail, wat moet ik er anders van maken?

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Verstekbakker schreef op woensdag 17 september 2014 @ 00:32:
[...]

Misschien moet je wat minder achterlijk doen? Zou ik wel op prijs stellen.

[...]

Dat staat in de mail, wat moet ik er anders van maken?
Het lijkt me logischer dat ze kunnen zien dat je in het verleden Dark Souls gespeeld hebt, als dat zo is tenminste. Ik heb die niet gespeeld (en ook die mail niet ontvangen), maar Dark Souls heeft natuurlijk gewoon online functionaliteit, dus hebben ze je PSN/email adres automatisch op een lijstje kunnen zetten van mensen die vast wel geïnteresseerd zijn om hun nieuwe game uit te proberen.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-12 12:09

rajackar

Blood Minister

Op verschillende websites wordt er over gesproken dat het inderdaad te maken heeft met eerder behaalde trophies in de souls games. Helemaal geen rare suggestie dus. Misschien kan power_user even inbinden ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Dan zal ik dat ook maar meteen uit de wereld helpen. Ik heb namelijk precies 0 trophies in Souls games. Heb 1 van de souls games die toen is gratis was bij de IGC 5 minuten gespeeld en dat was het.

PSN ID: Enzyme-NL

• Verstekbakker
  • Niet online
Zou goed kunnen hoor. Ik heb Dark Souls geïnstalleerd voor m'n broer, maar niet gespeeld. Misschien wel 1x opgestart. Dus opstarten is misschien al genoeg geweest?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:49
Killzone Shadow Fall eindelijk klaar op hard :)
Heeft me 162 deaths gekost :')
Nu nog een keer zonder dood te gaan :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:24
Metro 2033 Redux maar even aan de kant gegooid. Ben nu in de library waar je inneens tegen 3 librarians moet vechten, waar je per stuk een arsenaal in moet pompen om ze neer te krijgen. Ik haat dat soort onzin. Het hele spel vecht je tegen waves van vijanden die redelijk makkelijk uit te schakelen zijn of kan je effectief sneaken, maar dan uit het niets gooien ze die stijl overboord om een soort verkapte uitdaging in te bouwen. Zo verschrikkelijk goedkoop en frustrerend. Te veel shooters lijden aan dat syndroom.

Heb m'n PS3 maar weer aangeslingered om Red Dead Redemption nog eens te spelen.

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
steefje schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:27:

Kijk hier eens, kost niks, dus makkelijk te proberen

http://www.dx.com/c/video...ntrollers-attachments-647

PSN gamertag: H3nk13024

• On_E

On_E

Housemusic

PES 2015 demo vandaag!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:35
Hij staat nog niet op de nederlandse store helaas. (ga vanavond ook net op vakantie ;( )

PSN: DutchTrickle PVoutput

• On_E

On_E

Housemusic

Maverick schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:59:
Hij staat nog niet op de nederlandse store helaas. (ga vanavond ook net op vakantie ;( )
Vanmiddag pas.
Je kan m nu al downloaden maar dan moet je een Hong Kong account aanmaken. ;)

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-12 13:51
FallenAngel666 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:20:
Metro 2033 Redux maar even aan de kant gegooid. Ben nu in de library waar je inneens tegen 3 librarians moet vechten, waar je per stuk een arsenaal in moet pompen om ze neer te krijgen. Ik haat dat soort onzin. Het hele spel vecht je tegen waves van vijanden die redelijk makkelijk uit te schakelen zijn of kan je effectief sneaken, maar dan uit het niets gooien ze die stijl overboord om een soort verkapte uitdaging in te bouwen. Zo verschrikkelijk goedkoop en frustrerend. Te veel shooters lijden aan dat syndroom.

Heb m'n PS3 maar weer aangeslingered om Red Dead Redemption nog eens te spelen.
Dan heb je niet goed opgelet. Er wordt namelijk verteld hoe er mee om te gaan. En je kunt ze sneakend geheel ontwijken. Die beneden heb ik gekilled, die boven heb ik allemaal sneakend ontlopen!

spoiler:
[quote]
Common LibrarianEdit
Common librarians are covered in gray-blue skin and are found all throughout the Library, mainly occupying the top floors. These librarians are more passive and less dangerous than black librarians. They will curiously but also aggressively confront anything that comes within range of them, if they feel there is no threat, they will back down and walk away. Artyom can prove that he is no threat by standing his ground and staring it down until it walks away. However, if Artyom turns his back on one, it will take its chance to attack. Librarians can also use their territorial display to get within striking range of Artyom; they will not hesitate to attack if that happens. A librarian can still be stared down if it becomes hostile - though this is uncommon. If Artyom attacks one, however, they will not relent until either Artyom or the librarian in question is dead.
[/quote]

Meer hier

GamiQ, de game notes app met game maps!

• PrimeTinus
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-11 10:42
Mooie aanbieding, heb deze net besteld: http://www.bol.com/nl/p/s...-bundel/9200000031403805/

Tinus

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:47
Op zich leuk, maar wat kan je nou precies met die camera? (heb zelf nog geen ps4, en zit al een tijdje te zoeken naar goede bundels tegen een scherpe prijs)

Verwijderd

Ashy schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:36:
[...]

Op zich leuk, maar wat kan je nou precies met die camera? (heb zelf nog geen ps4, en zit al een tijdje te zoeken naar goede bundels tegen een scherpe prijs)
Ik gebruik de camera vooral voor het chatten.

• Tostikoning
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:08
Hoppa! Zojuist PS4 Destiny Bundle opgehaald bij de Bart Smit. PSN toegevoegd aan de lijst: KoningTosti. Ik ben benieuwd. Ik hed de vorige generatie consoles overgeslagen i.v.m. kosten en omdat ik vooral een PC gamer ben (m'n studententijdperk), maar nu vond ik het tijd om toch weer aan de slag te gaan met de nieuwe console! Ik ben benieuwd hoe het zal bevallen. Destiny valt volgens mij wel in mijn straatje games. Enige knullige... Ik speel op een oude TV (HD Ready model xD) maar daar moet ik maar iets op vinden. PC Monitor heeft 1 HDMI en geen geluid. :(

• PrimeTinus
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-11 10:42
[...]

Ik heb nog geen idee, maar schijnt dat de PS4 versie van Tearway er wat mee gaat doen...

Tinus

• Kwistnix
Ik kan mij niet herinneren dat iemand mij dat in-game uitgelegd heeft en mij eerste reactie als er iets groots op mij af komt stormen is afknallen. Dat hele stare-down verhaal is dan ook niet bruikbaar bij welke andere vijand ook. Toch een manco in het spel dan als het zo onduidelijk is.

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-12 16:33
PS4-owners, help mij aub met het nemen van een beslissing..
Ik heb op dit moment een Xbox360 (al 5 jaar), nooit spijt van gehad. Maar als ik kijk naar de nieuwe generatie consoles dan zie ik dat de PS4 een betere game console is. Maar toch zijn er een aantal punten waardoor ik geen beslissing kan nemen om een ps4 te kopen:

- positie van de linker stick op de ps4-controller => ik speel voornamelijk FIFA en FPS, zo kan ik nu wel uren fifa spelen zonder dat ik last heb van mijn vingers. De positie van de linker stick ligt op de ps4 controller niet echt handig heb ik het idee, klopt dit?

- psn network => op de xbox360 heb ik zelden last gehad van lags of netwerk problemen. Hoe stabiel is PSN netwerk?

Alvast bedankt voor jullie reacties, wil een beslissing kunnen maken : 8)

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-12 16:49

Denko

|{ing Øf ßlitz

SC4RF4C3 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:21:

- positie van de linker stick op de ps4-controller => ik speel voornamelijk FIFA en FPS, zo kan ik nu wel uren fifa spelen zonder dat ik last heb van mijn vingers. De positie van de linker stick ligt op de ps4 controller niet echt handig heb ik het idee, klopt dit?

- Al 10 jaar gebruik ik de ps joystick (en een paar jaar de 360). Het is een kwestie van wennen (allebei de kanten op)

- psn network => op de xbox360 heb ik zelden last gehad van lags of netwerk problemen. Hoe stabiel is PSN netwerk?

- PSN en XBL hebben allebei hun momentjes waar ze niet zo goed zijn. Kan niet echt zeggen dat de een onstabieler is dan de ander. Af en toe last van DDOS, maar dat is 1x per jaar een half dagje oid.

PSN & XBL: Denkoyugo

• -SaveMe-
  • Laatst online: 01-12 13:51
FallenAngel666 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:17:
[...]

Ik kan mij niet herinneren dat iemand mij dat in-game uitgelegd heeft en mij eerste reactie als er iets groots op mij af komt stormen is afknallen. Dat hele stare-down verhaal is dan ook niet bruikbaar bij welke andere vijand ook. Toch een manco in het spel dan als het zo onduidelijk is.
Ligt toch aan jou. Voordat je de library in gaat verteld je companion over de librarians en wat je moet doen als je ze tegen komt. In game voice, niet te missen, je hebt er ws alleen niet naar geluisterd. Net zo als de game dat heeft verteld mbt de demons. Je hoeft niet alles neer te knallen.

GamiQ, de game notes app met game maps!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:10
PrimeTinus schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:16:
[...]

Ik heb nog geen idee, maar schijnt dat de PS4 versie van Tearway er wat mee gaat doen...
Of je kunt:

- Playstation => Power => Turn off PS4 schreeuwn en hopla hij gaat uit. Scheelt weer naar de kast lopen.
- Of de naam van een game roepen en ja hij start hem op.
- Of paar van die maffe games spelen die de LED op je DS4 gebruiken.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:50
Mijn details ook maar even toegevoegd aan de lijst :). Ik krijg morgen m'n headset binnen dus dan ben ik ook daadwerkelijk nuttig in een groep :P.

Ik ben net begonnen met Destiny en hoop de raid te doen in een paar dagen/weken.

• Faaz0
Ik ben toch blij dat ik gewacht heb met de aanschaf van Destiny.
Hoor er toch erg wisselende verhalen over, vooral over de eentonigheid.

Ik heb D3 maar gehaald als alternatief, maar dit is echt een heerlijk spel (had het nog nooit gespeeld).
Toch een fijne overbrugging tot en afwisseling van FIFA 15 volgende week :)
loekf2 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:36:
[...]

Of je kunt:

- Playstation => Power => Turn off PS4 schreeuwn en hopla hij gaat uit. Scheelt weer naar de kast lopen.
- Of de naam van een game roepen en ja hij start hem op.
- Of paar van die maffe games spelen die de LED op je DS4 gebruiken.
Niet te vergeten dat het een vereiste is als je straks morpheus wil gebruiken.
ik gebruik hem ook om in te loggen via gezichtsherkenning.

Faaz0 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:58:
Ik ben toch blij dat ik gewacht heb met de aanschaf van Destiny.
Hoor er toch erg wisselende verhalen over, vooral over de eentonigheid.

Ik heb D3 maar gehaald als alternatief, maar dit is echt een heerlijk spel (had het nog nooit gespeeld).
Toch een fijne overbrugging tot en afwisseling van FIFA 15 volgende week :)
Als je Destiny niet gekocht hebt vanwege de eentonigheid, dan ben je bij Diablo 3 nog meer aan het verkeerde adres :p Begrijp me niet verkeerd, het is een hele vette game. Ik heb Diablo 3 zelf ook gehaald een weekje voor Destiny, maar de game bestaat letterlijk uit grinden voor betere gear. Het verhaal is nog slechter dan Destiny (alleen cut-scenes zijn wel mooi) en je bent nog meer hetzelfde aan het doen :P

Ben uiteindelijk gestopt met mn Crusader op level 70 met paragon lvl 63. Toen had ik er ook wel ff genoeg van en kwam Destiny gelukkig net uit :*)

[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 17-09-2014 14:01 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Jumpman
  • Laatst online: 18:36
Daarom heb ik Diablo 3 en Destiny allebei niet. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Faaz0
ASNNetworks schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:00:
[...]

Als je Destiny niet gekocht hebt vanwege de eentonigheid, dan ben je bij Diablo 3 nog meer aan het verkeerde adres :p Begrijp me niet verkeerd, het is een hele vette game. Ik heb Diablo 3 zelf ook gehaald een weekje voor Destiny, maar de game bestaat letterlijk uit grinden voor betere gear. Het verhaal is nog slechter dan Destiny (alleen cut-scenes zijn wel mooi) en je bent nog meer hetzelfde aan het doen :P

Ben uiteindelijk gestopt met mn Crusader op level 70 met paragon lvl 63. Toen had ik er ook wel ff genoeg van en kwam Destiny gelukkig net uit :*)
Haha ik denk dat ik er ook wel op uitgekeken raak, maar ik had verwacht dat D3 eentoniger zou zijn.
Maar wat je zegt dat komt vast wel als je een paar weken weg bent.
Maar het trekt me meer dan FPS games als Destiny op het eerste gezicht.
FallenAngel666 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:17:
[...]

Je hebt inderdaad niet goed opgelet, maar dat geldt ook voor mezelf. ;)

Die 2 gasten blijven daar achter en dan vertelt hij je dit inderdaad. Check YouTube er maar op na.

Ik heb ze op Spartan Hardcore mode overigens allemaal, op de allerlaatste na, doodgemaakt. Paar (vuur)bommen erop en ze zijn zo plat. Op een aantal momenten kun je ook gaten in de muur gebruiken om ze te ontwijken. Ze zijn te groot om daar in te passen.

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Jezelf uitzenden via Twitch en haatberichten lezen.

• Jack V
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-10 19:36

Jack V

Snappie?

Hoppa! Net de 2TB seagate portable uit z'n case gesloopt en in m'n PS4 gepropt. Kan weer ff vooruit. Voor de mensen die een nieuwe PS4 kopen: als je de HDD wilt vervangen met zo'n groot mogelijke opslag als mogelijk: http://www.eurogamer.net/...y-upgrade-your-ps4-to-2tb

Wel raar eigenlijk dat externe hdd's goedkoper zijn dan losse. Ik bedoel: een case en usb controller zijn toch ook niet gratis :?

[ Voor 17% gewijzigd door Jack V op 17-09-2014 15:07 ]

Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.

Verwijderd

Jack V schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:05:
Hoppa! Net de 2TB seagate portable uit z'n case gesloopt en in m'n PS4 gepropt. Kan weer ff vooruit. Voor de mensen die een nieuwe PS4 kopen: als je de HDD wilt vervangen met zo'n groot mogelijke opslag als mogelijk: http://www.eurogamer.net/...y-upgrade-your-ps4-to-2tb
Ik wou in het begin ook meer harde schijf ruimte in mijn PS4 doen.

Blijkt niet echt nodig voor mij , ik speel de spellen uit en verwijder ze daarna.
De Multiplayer spellen die ik speel laat ik er wel op staan.

• Jack V
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-10 19:36

Jack V

Snappie?

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:08:
Ik wou in het begin ook meer harde schijf ruimte in mijn PS4 doen.

Blijkt niet echt nodig voor mij , ik speel de spellen uit en verwijder ze daarna.
De Multiplayer spellen die ik speel laat ik er wel op staan.
Ik ben zo lui dat ik dat niet wil doen. :P Bovendien, als je die spellen weer wilt spelen moet je ze weer herinstalleren. En als er ooit nog iets komt van multimedia support op de PS4, dan heb je i.i.g. nog genoeg ruimte. Ieder z'n keuze natuurlijk. Heb nu weer een 500 GB externe harde schijf extra. :)

Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.

• On_E

On_E

Housemusic

https://uk.games.konami-e...nounced-for-PES-2015-Demo

Geen PES demo dus vandaag, wanneer wel (in de EU) is nog onbekend.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-12 11:38
Zal wel morgen met de nieuwe psn update zijn toch?
On_E schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:07:
[...]

Vanmiddag pas.
Je kan m nu al downloaden maar dan moet je een Hong Kong account aanmaken. ;)
Even downloaden dan, want ik heb toevallig al een HK account :D

edit: staat er op de HK Store via de PS4 in ieder geval niet in...
edit2: aaaah vergeten: in Azië heet het Winning Eleven ipv Pro Evo, gevonden 8)

[ Voor 21% gewijzigd door ASNNetworks op 17-09-2014 15:36 ]

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:17

Dhrax

Prog Lord

polopolo150 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:22:
Zal wel morgen met de nieuwe psn update zijn toch?
23-09-2014 staat op de site voor EUR

• On_E

On_E

Housemusic

belfrink schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:25:
[...]

23-09-2014 staat op de site voor EUR
Nee, USA krijgt m de 23e.

EU datum is nog onbekend.

Maar goed, ik ga vanavond een Hong Kong account aanmaken want ik ga niet meer wachten. :+
ASNNetworks schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:25:
[...]

Even downloaden dan, want ik heb toevallig al een HK account :D

edit: staat er op de HK Store via de PS4 in ieder geval niet in...
Jawel maar hij heet daar anders, zoeken naar ''World Soccer''

[ Voor 34% gewijzigd door On_E op 17-09-2014 15:29 ]

• steefje
Ik heb op dit moment een Xbox360 (al 5 jaar), nooit spijt van gehad. Maar als ik kijk naar de nieuwe generatie consoles dan zie ik dat de PS4 een betere game console is. Maar toch zijn er een aantal punten waardoor ik geen beslissing kan nemen om een ps4 te kopen:

Ben zelf ook van de 360 afgekomen. Onderstaand mijn bevindingen/mening

Controller: Ik speel zelf veel FPS en vind de controller uitstekend. De DS3 vond ik een ramp, maar deze ligt prima in de hand. Ook met Fifa heb ik geen enkele last.

PSN Network: Netwerk is stabiel zat om op te gamen. Ik speel veel BF4 online en het netwerk is gewoon stabiel. Het spel zelf helaas wat minder, maar dat staat los van het netwerk. De andere games die ik speel, gaan wel probleemloos.
Enige nadeel is het frequente onderhoud dat PSN heeft tov Xbox Live. Iedere maand een avond/nacht.

Ik ga je niet overhalen om een PS4 te kopen, ik zou vooral kijken naar de games die je speelt en welke console jouw vrienden hebben.
Hoewel de PS4 iets krachtiger is, zie ik tot nu toe weinig echt verschil.

PSN ID Binloading_nl

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik had een vraag aan de mensen die gebruik maken van een US PSN account. Wat is nu de beste manier om hier tegoed op te krijgen? Met mijn Nederlandse Paypal account lukt het niet. Werkt het als ik via mijn bank een creditcard aanvraag en hiermee betaal?

• Kwistnix
Ja, ik zal het vast gemist hebben, maar als dat ook voor jou geldt, dan lijkt mij het een vrij duidelijke conslusie: het is te makkelijk te missen. Dus een manco in het spel.

• On_E

On_E

Housemusic

EValentino schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:52:
Ik had een vraag aan de mensen die gebruik maken van een US PSN account. Wat is nu de beste manier om hier tegoed op te krijgen? Met mijn Nederlandse Paypal account lukt het niet. Werkt het als ik via mijn bank een creditcard aanvraag en hiermee betaal?
Beste manier is een USA PSN tegoed kaart te kopen online en die code te gebruiken om geld op je USA account te zetten.

• EValentino
  • Niet online
Maar dan moet ik als ik bijvoorbeeld een game van $65 wil halen een kaart van $50 en een kaart van $20 halen en dan hou ik nog over... Kan ik niet gewoon met mijn Nederlandse creditcard betalen of wordt dit net als Paypal geweigerd?
On_E schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:56:
[...]

Beste manier is een USA PSN tegoed kaart te kopen online en die code te gebruiken om geld op je USA account te zetten.

• Ashy
Zojuist de reacties gelezen over de camera van de ps4, eigenlijk heb je hier nog niet zo veel aan dus? Als je de aanbieding vergelijkt van BOL, met die van de Makro, zou je dus nog wat kunnen besparen door de ps4 los te kopen met een losse extra controller + the last of us.

• embee
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

EValentino schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:57:
Maar dan moet ik als ik bijvoorbeeld een game van $65 wil halen een kaart van $50 en een kaart van $20 halen en dan hou ik nog over... Kan ik niet gewoon met mijn Nederlandse creditcard betalen of wordt dit net als Paypal geweigerd?
[...]
Als het adres dat aan jouw credit card of paypal account is gelinkt niet in de VS ligt zal die betalingsmogelijkheid geweigerd worden door de VS playstation store.

Constructed: Silver || Limited: Silver

FallenAngel666 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:54:
[...]

Ja, ik zal het vast gemist hebben, maar als dat ook voor jou geldt, dan lijkt mij het een vrij duidelijke conslusie: het is te makkelijk te missen. Dus een manco in het spel.
Ik was op dat moment niet aan het opletten. Ik hoorde het hem zeggen en het stond ook ondertiteld, alleen luisterde ik niet. Meer een manco aan mijn concentratie dus, en die van jou blijkbaar ook dus. :)

• EValentino
  • Niet online
Oke duidelijk. En als ik Google mag geloven is Amazon dan de beste keuze toch? Accepteert die wel mijn Nederlandse creditcard?
embee schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:07:
[...]

Als het adres dat aan jouw credit card of paypal account is gelinkt niet in de VS ligt zal die betalingsmogelijkheid geweigerd worden door de VS playstation store.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
EValentino schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:15:
Oke duidelijk. En als ik Google mag geloven is Amazon dan de beste keuze toch? Accepteert die wel mijn Nederlandse creditcard?
[...]
Ik gebruik Offgamers.com om mijn saldo op te waarderen op de US store.

PSN: Alvanosa

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Alvanosa schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:19:
[...]

Ik gebruik Offgamers.com om mijn saldo op te waarderen op de US store.
Same here, fijn betalen met ideal en dan binnen 5 minuten code binnen. Werkt perfect.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• EValentino
  • Niet online
Wauw top en nog een super scherpe prijs zie ik!
Scrisissszzz schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:21:
[...]

Same here, fijn betalen met ideal en dan binnen 5 minuten code binnen. Werkt perfect.

• SC4RF4C3

Steefje & Denko bedankt voor de snelle reactie _/-\o_

• Ashy
SC4RF4C3 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:36:
[...]

Steefje & Denko bedankt voor de snelle reactie _/-\o_
Als ik eerlijk ben was dat juist de reden dat ik vaak voor playstation ging ipv xbox, ik speel fifa en pes juist _altijd_ met dpad :D

[ Voor 6% gewijzigd door Ashy op 17-09-2014 16:51 ]

Ashy schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:50:
[...]

Als ik eerlijk ben was dat juist de reden dat ik vaak voor playstation ging ipv xbox, ik speel fifa en pes juist _altijd_ met dpad :D
Dan ben je toch juist ontzettend beperkt? Met de d-pad kun je maar 8 kanten op. Met de sticks kun je 360 graden alle kanten op.

Verwijderd

Mr Ton schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 16:05:
Dead Rising... Volgens mij ik ooit een deel gekregen bij Games with Gold op de Xbox 360. Een paar keer opgestart, toen weer verwijderd, ik vond het echt te eenzijdig. Tegenwoordig zijn er zoveel zombiegames, dan ga ik liever betere spelen.
Ik vind het toch leuker dan andere zombie games. Als je echt van rushen houd, tussen de zombies door, is dit de game die je moet spelen. Helaas is de game niet voor de ps4 dus speel ik maar de pc versie, die mijn resolutie ook nog eens ondersteund. In de review van tweakers komt over één met mijn verwachtingen.

• steefje
Hoop enorm dat dead rising nog een keer naar de ps4 komt. Altijd van genoten

PSN ID Binloading_nl

Verwijderd

steefje schreef op woensdag 17 september 2014 @ 18:59:
Hoop enorm dat dead rising nog een keer naar de ps4 komt. Altijd van genoten
Koop em op Steam en speel em op je PC / Laptop.
Dead Rising 3 is echt een technisch zooitje, FPS is super onstabiel ene moment 50FPS andere moment 20....... oja en met af en toe een crash tussendoor(PC). De gameplay is ff grappig maar vind het geen topper.

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
PSN bij meerdere mensen traag? Ik download op dit moment een update van 420 MB met een snelheid van circa 300 KB/s terwijl ik een internetsnelheid heb van 3800 KB/s... kom op zeg.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• SC4RF4C3
bram1984 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 17:28:
[...]

Dan ben je toch juist ontzettend beperkt? Met de d-pad kun je maar 8 kanten op. Met de sticks kun je 360 graden alle kanten op.
Klopt, ik speel in ieder geval met de linker stick, hoorde vaak dat de sticks van ds4 qua positie en kwaliteit niet erg goed zijn, vandaar mijn twijfel om wel of niet over te stappen naar ps4

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
Mick1990 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:15:
PSN bij meerdere mensen traag? Ik download op dit moment een update van 420 MB met een snelheid van circa 300 KB/s terwijl ik een internetsnelheid heb van 3800 KB/s... kom op zeg.
Ik heb daar ook last van. Ga het misschien proberen met een kabel. Alleen moet die dan weer weggewerkt worden. Ik heb niet graag kabels door het huis lopen :p

• On_E

On_E

Housemusic

PES is back!

Wat een heerlijke demo, laat Konami aub niet teveel aanpassen in de retail versie...

Mick1990 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:15:
Zover ik heb kunnen uitzoeken is dit een bug in de PS4. Klinkt misschien raar, maar tot nu toe wijst alles daar naar bij mij in ieder geval. Elke keer wanneer mijn snelheid laag is (rond de 500kb/s) ga ik naar de netwerkinstellingen van de PS4 en stel de verbinding opnieuw in en dan een test connection. Opeens zie ik de download met 5-10MB/s gaan.

In het begin dacht ik, zal wel toeval zijn. Maar het is bij mij elke keer raak geweest. Trage download -> netwerk opnieuw instellen -> opeens snelle verbinding.

ASNNetworks schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:14:
[...]

Zover ik heb kunnen uitzoeken is dit een bug in de PS4. Klinkt misschien raar, maar tot nu toe wijst alles daar naar bij mij in ieder geval. Elke keer wanneer mijn snelheid laag is (rond de 500kb/s) ga ik naar de netwerkinstellingen van de PS4 en stel de verbinding opnieuw in en dan een test connection. Opeens zie ik de download met 5-10MB/s gaan.

In het begin dacht ik, zal wel toeval zijn. Maar het is bij mij elke keer raak geweest. Trage download -> netwerk opnieuw instellen -> opeens snelle verbinding.
Een reset van de router doet hetzelfde trucje bij mij.

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:34
Ik las ergens dat er vandaag onderhoud is aan het netwerk, dus daar kan het ook aan liggen.

Link gevonden: http://community.eu.plays...h-September/td-p/22239577

Shikata ga nai.

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-11 15:37

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Hoi

Ik speel op het moment Destiny met een paar vrienden, en heb een headset met microfoon ingeplugd. Ik vroeg me af of het mogelijk is om push-to-talk ergens in te stellen? Kan het in het ps4 menu en Destiny menu niet vinden iig.

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

• EValentino
  • Niet online
Hij staat hier nu 10 minuten op verifying, hadden jullie dat ook bij OffGamers?
Scrisissszzz schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:21:
[...]

EValentino schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:15:
[...]
Mag ik vragen waarom je steeds boven de quotes reageert? Waar denk je dat die ruimte onder de quotes voor is? Je doet eerst een paar enters of zo?
EValentino schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:15:
[...]
De 1e x kan wel tot een uur duren na de sms verificatie. De keren daarna gaat wel binnen 10 minuten.

En wat bram1984 zegt..

• EValentino
  • Niet online
AtlAntA schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:30:
[...]

De 1e x kan wel tot een uur duren na de sms verificatie. De keren daarna gaat wel binnen 10 minuten.

En wat bram1984 zegt..
Oke dankje

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Blij dat ik hem niet gehaald heb gister: PS4+FIFA15

Wesside

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
HaWkY61 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:03:
Blij dat ik hem niet gehaald heb gister: PS4+FIFA15
Staat in de omschrijving niets over FIFA. Wel een mooie bundel mocht het kloppen!
De foto is wel met Fifa 15, maar verder staat er daar in de beschrijving helemaal niets over ;)
Waarschijnlijk doelen ze op dezelfde actie als met de games die wel gekocht kunnen worden in combinatie met een PS4 voor een lagere prijs..

Verwijderd

PS Store deal van de week geeft korting op Plants vs. Zombies, WWE 2K14 en meer :

Another World – 20th Anniversary Edition (PS Vita/PS3/PS4) – Was €7.99 nu €3.99

Plants vs. Zombies Garden Warfare (PS4) – Was €39.99 nu €26.99

Al deze aanbiedingen zijn geldig tot volgende week woensdag.

• HaWkY61
dutchgio schreef op woensdag 17 september 2014 @ 23:28:
De foto is wel met Fifa 15, maar verder staat er daar in de beschrijving helemaal niets over ;)
Waarschijnlijk doelen ze op dezelfde actie als met de games die wel gekocht kunnen worden in combinatie met een PS4 voor een lagere prijs..
Inmiddels hebben ze foto ook weggehaald :/
Met een beetje geluk is het een actie die nog uit moet komen.. :9

Wesside

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-12 14:01
Ik zie de foto nog staan hoor.. Heb even een mailtje gestuurd of dit een bundel is of wordt! Zal het antwoord even posten als ik het binnen heb.

Verwijderd

AlphaBlack_NL schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:07:
Dead Rising 3 is echt een technisch zooitje, FPS is super onstabiel ene moment 50FPS andere moment 20....... oja en met af en toe een crash tussendoor(PC). De gameplay is ff grappig maar vind het geen topper.
Ze zijn er mee bezig om het spel beter te maken de volgende patch is op komst. Ook moeten er nog drivers voor uit komen (nvidia)

• HaWkY61
wann0wfhc schreef op donderdag 18 september 2014 @ 08:41:
Ik zie de foto nog staan hoor.. Heb even een mailtje gestuurd of dit een bundel is of wordt! Zal het antwoord even posten als ik het binnen heb.
Dat is raar, ik zie hem niet meer.. Ook niet na vernieuwen of wat dan ook..
Maar ik hoor graag wat ze te zeggen hebben.

Wesside

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:14
Ik heb een probleem, en hopelijk heeft één van jullie een antwoord/oplossing.

Sinds een aantal weken heb ik een PS4, en gebruik ik de bijgeleverde headset.
Dit ding is crap, en zit niet lekker in mij oor, en daarnaast is de geluidskwaliteit bagger.

Nu heb ik op mijn PC een wireless USB Corsair Vengeance 2100, en deze heb ik gister geprobeerd aan te sluiten.
Ik had op internet al gelezen, dat het helaas niet werkt... Maar hij wordt wel herkend en het geluid werkt ook, maar de verbinding wordt constant verbroken (constant opnieuw gevonden).

Nu mijn vragen:
Heeft iemand misschien een oplossing gevonden?
Zou Sony dit alsnog gaan ondersteunen, in een update?

Anders kan ik mijn headset beter verkopen, en een Sony variant kopen... :(
Pagina: 1 ... 22 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link