• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-12 18:34
Mr Ton schreef op zondag 14 september 2014 @ 01:44:
[...]

_/-\o_

Wat loopt iedereen toch te klagen over dat Driveclub zeg. Volgens mij wordt dat gewoon een fantastische game die de prijs volledig waard is. En toevallig krijgt die een demo gratis voor PS+ waarin je ook trophys kan halen.
Tja, Sony heeft inderdaad nooit beloofd dat we de volledige game via PS+ zouden krijgen, dus ze hebben niet gelogen. Maar de versie van DriveClub die straks via PS+ wordt aangeboden is niet veel meer dan een demo, en demo's horen gratis te zijn. Het is promotiemateriaal; ik ga ook niet betalen voor een trailer. In principe betalen we straks PS+ abonnementsgeld voor een uitgebreide demo, en dat steekt toch wel een beetje. Het is zeker niet rampzalig en ik zal het spel op zich er niet op aankijken, maar toch had Sony dit naar mijn mening anders moeten doen.

Ze devalueren hiermee namelijk het vaste concept van PS+ dat er "gratis" volledige games worden aangeboden. Naar mijn mening had DriveClub gewoon een gratis demo moeten krijgen, en moet PS+ gereserveerd blijven voor volledige games. Als er nog geen AAA-games zijn die ver genoeg zijn in hun levenscyclus om gratis aangeboden te worden, dan gaan ze nog maar een maandje door met indie-games. Maar het precedent om via PS+ een ernstig beperkte game uit te brengen, verlaagt mijn vertrouwen in die dienst. Als we dit in de toekomst vaker gaan zien, dan is dat zonde.

Maar dit alles heeft weinig te maken met het spel inhoudelijk. Ik reken DriveClub hier niet op af; het kan een prima race-game worden.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:25
Mr Ton schreef op zondag 14 september 2014 @ 01:44:
[...]

_/-\o_

Wat loopt iedereen toch te klagen over dat Driveclub zeg. Volgens mij wordt dat gewoon een fantastische game die de prijs volledig waard is. En toevallig krijgt die een demo gratis voor PS+ waarin je ook trophys kan halen.
Dat krijg je met een verkeerde marketing. Gamers denken bij een plus versie dat er iets zal missen en uiteindelijk mist er 80 %. Het gaat er ook niet om OF je gamers naait, maar wel om het feit dat ze zich genaaid voelen.

Ondanks dat ik zonder moeite alle games (full price) koop waar ik zin in heb heeft deze game het bij mij redelijk verziekt. Ook het uitgebreide betaalde deel van de dlc doet me denken aan Turn 10 en dat je kan blijven betalen voor auto's die ze er uit hebben gehouden of geen tijd meer voor hadden.

Ik ga zeker de uitgebreide demo testen ( waarom plus editie zeggen als een uitgebreide demo of demo plus veel duidelijker is ?? ) , maar ik geef Project Cars meer kans. Alleen die events al in de race is niet mijn ding.

[ Voor 19% gewijzigd door Beakzz op 14-09-2014 12:54 ]

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Beakzz schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:40:
[...]

Dat krijg je met een verkeerde marketing. Gamers denken bij een plus versie dat er iets zal missen en uiteindelijk mist er 80 %. Het gaat er ook niet om OF je gamers naait, maar wel om het feit dat ze zich genaaid voelen.
Precies, hier gaat het om, het gevoel :).

En aangezien ik de beroerdste niet ben, geef ik toe dat ik gewoon fout zat/zit en Sony niet beweerd heeft dat de volledige game naar PS+ zou komen. Excuus voor verkeerde info.. :X

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-12 14:57
LeBrun schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:33:
Sinds de laatste update eject mijn ps4 op willekeurige momenten de disc, en maakt hij soms piep geluiden. Het lijkt erop dat hij registreert dat de knoppen aan de voorzijde worden aangeraakt, terwijl dat niet zo is.

Gelukkig ben ik niet de enige, en zijn er velen die dit probleem hebben:
http://community.us.plays...king-noises/td-p/42897841

De fix die bij mij het probleem steeds tijdelijk verhelpt is:
"Completely power off the PS4 for a few hours.
Unplug the power cord from the system. The PS4 beeps 2-3 times repeatedly, a few seconds apart (a bit weird considering it was no longer recieving power from a cord).
Stand the PS4 vertically.
Plug the power cord back in.
Turn on the PS4."

Het liefst heb ik een fix waarna het probleem niet na enkele dagen weer terug is. Is er hier iemand die het heeft kunnen oplossen? Mijn ps4 komt van Amazon Duitsland dus ik stuur hem liever niet op..
Afgelopen week ook een PS4 gekocht en meteen de 'eject disc' problemen. :( Hij doet het niet regelmatig, dus soms kan ik uren spelen zonder problemen.

Ik heb al redelijk wat geprobeerd, oa:
1. de stroom er af gehad;
2. zitten draaien aan de ' eject' schroef;
3. de firmware update via de safe modes;
4. het schoon maken van het voetje;
Zie ook http://www.geek.com/games...o-eject-disc-bug-1600574/.

Moet nog even afwachten of deze acties geholpen hebben (en ik kan hem nog verticaal neerzetten, maar dat doe ik liever niet).

Waar kan ik hem eventueel heen sturen voor reparatie? De RMA website (https://rma.scea.com) van Playstation lijkt alleen voor de US te zijn?!? }:O

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

BenJoep schreef op zondag 14 september 2014 @ 14:28:
[...]

Afgelopen week ook een PS4 gekocht en meteen de 'eject disc' problemen. :( Hij doet het niet regelmatig, dus soms kan ik uren spelen zonder problemen.

Ik heb al redelijk wat geprobeerd, oa:
1. de stroom er af gehad;
2. zitten draaien aan de ' eject' schroef;
3. de firmware update via de safe modes;
4. het schoon maken van het voetje;
Zie ook http://www.geek.com/games...o-eject-disc-bug-1600574/.

Moet nog even afwachten of deze acties geholpen hebben (en ik kan hem nog verticaal neerzetten, maar dat doe ik liever niet).

Waar kan ik hem eventueel heen sturen voor reparatie? De RMA website (https://rma.scea.com) van Playstation lijkt alleen voor de US te zijn?!? }:O
Als je in Nederland woont, kun je bellen naar:

020 709 5025

Controleer voordat je belt of je toegang hebt tot je PlayStation-systeem en houd het serienummer bij de hand. Dit helpt ons je vraag sneller te beantwoorden.

• BenJoep
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 14:38:
[...]

Als je in Nederland woont, kun je bellen naar:

020 709 5025

Controleer voordat je belt of je toegang hebt tot je PlayStation-systeem en houd het serienummer bij de hand. Dit helpt ons je vraag sneller te beantwoorden.
Nice, dank voor de info. Nu even afwachten of het gedrag verholpen is, zo niet dan ga ik even bellen.

Voor dat eject probleem: het schijnt een rubbertje te zijn die tegen de ejectknop aandrukt..

Verwijderd

shameblaster schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 02:33:
Vandaag via de makro actie ook een ps4 aangeschaft(aardige korting) Games waren niet vooradig. Morgen maar eens bij de mediamarkt kijken voor games en het internet afspeuren welke spellen ik echt niet mag missen :-)
Heb jij een link naar de Makroactie? En voor hoeveel heb je de PS4 nu aangeschaft?

• BenJoep
poor Leno schreef op zondag 14 september 2014 @ 15:30:
Voor dat eject probleem: het schijnt een rubbertje te zijn die tegen de ejectknop aandrukt..
Dank voor het meedenken. Dat rubbertje had ik ook al bekeken, hij raakt de eject knop niet aan bij mij. Kans is dus klein dat het daar aan ligt (bij mij althans).

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
Ik heb vorige week een ps4 destiny bundel gehaald, maar de L2 van de ds4 kraakt wel heel erg.. denk dat ik maar even terug naar de winkel ga om te ruilen..

• dakong
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-12 07:29
Ik heb ook een PS4 met destiny bundel aangeschaft! Nu eerst met TLOU bezig op aanraden van veel mensen ;). Voor mensen die ook wel eens een potje online willen spelen > Mantadino.

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-12 14:36
MeNTaL_TO schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:05:
[...]

Ik vind het prijs verschil bij informatique nog wel redelijk fors, 62 euro voor een 1 TB blue WD en 92 voor de 1 TB SHHD.
78 euro voor Seagate 1 TB SSHD betaald.
https://www.megekko.nl/product/265809/

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:09
Afgelopen weekend ook een ps4 destiny bundel aangeschaft :). Via marktplaats TLOU ook gekocht dus kan nu even voorruit! Ik zal m'n PSN ID ook even toevoegen aan de lijst (JustMarc90). Je mag me altijd adden voor destiny!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Ik heb deze week een PS4 gekocht met Destiny.
Leek me wel een vette game, maar begon al zeer snel te vervelen door de herhalingen.

Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om games te verkopen? En hoe het gaat met 2e hands games kopen.
Zit daar nog iets van een licentie aan gekoppeld?

Verwijderd

Kan de ps4 worden aangesloten op een normale tv. Ja wat is een normale tv vraag je dan af :p. Gewoon een tv die niet full hd is?

heb wel is verhalen gehoord dat je er minimaal een bepaalde resolutie voor nodig hebt?

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:06
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 17:56:
Kan de ps4 worden aangesloten op een normale tv. Ja wat is een normale tv vraag je dan af :p. Gewoon een tv die niet full hd is?

heb wel is verhalen gehoord dat je er minimaal een bepaalde resolutie voor nodig hebt?
Als er hdmi op je tv zit moetie het doen. Hdcready is max 720p volgens mij en dat is genoeg voor de ps4.
timskiej schreef op zondag 14 september 2014 @ 17:51:
Ik heb deze week een PS4 gekocht met Destiny.
Leek me wel een vette game, maar begon al zeer snel te vervelen door de herhalingen.

Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om games te verkopen? En hoe het gaat met 2e hands games kopen.
Zit daar nog iets van een licentie aan gekoppeld?
Nee games kan je door verkopen dat is geen probleem. Bij EA zat er vroeger op sommige spellen een code voor online, maar deze kon je ook apart kopen.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Verwijderd

Bedankt pm-petrol

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-12 20:19

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 15:50:
[...]

Heb jij een link naar de Makroactie? En voor hoeveel heb je de PS4 nu aangeschaft?
Zie de (digitale) folder van afgelopen week.
318.47 euro voor betaald.

Cons:::BB4E

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:09
shameblaster schreef op zondag 14 september 2014 @ 18:25:
[...]

Zie de (digitale) folder van afgelopen week.
318.47 euro voor betaald.
Dit betreft echter wel de console zonder spellen. Het uiteindelijke voordeel is dan ook minimaal, zeker omdat er weinig voorraad is bij de vestigingen.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:47
Het ontbreken van offline multiplayer vind ik dan wel weer erg dom, bij een racegame die ik de komende 2 jaar waarschijnlijk speel wil ik dat gewoon hebben. Racegames/sportspellen zonder offline multiplayer kan echt niet.
Ik heb maar een pc monitor naast mn tv gezet en laat vrienden hun ps4 meenemen. Split screen multiplayer lijkt iets uit het verleden te zijn...

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Het verbaasd mij niet meer, splitscreen is al een tijdje dood helaas. Vraag me eigenlijk af waar ik mijn 2de controller nog voor heb op het snel wisselen na als er 1 leeg is :F

In games als Driveclub en Destiny is het toch een groot gemis.

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:35
AlphaBlack_NL schreef op zondag 14 september 2014 @ 21:06:
Het verbaasd mij niet meer, splitscreen is al een tijdje dood helaas. Vraag me eigenlijk af waar ik mijn 2de controller nog voor heb op het snel wisselen na als er 1 leeg is :F

Heeft volgens mij te maken met het dubbel renderen van de gameplay. En dat kunnen de apparaten of niet aan op de oude consoles of zijn de kosten te hoog bij ontwikkelen. Het is niet voor niks dat fifa en diablo wel co-op hebben want je deelt hetzelfde beeld.

• Spud82
  • Laatst online: 18-12 00:09
Het is ongetwijfeld al vaak aan bod gekomen, maar ik sta nu op het punt om een fatsoenlijke headset aan te schaffen voor de PS4. Tips anyone? Liefst onder de € 100. Draadloos of bedraad maakt me niet eens veel uit, als ik maar game-audio van degelijke kwaliteit hoor en kan chatten tegelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Spud82 op 14-09-2014 23:47 ]

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:15
de sony gold 2.0 headset moet je hebben schijnbaar

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Spud82 schreef op zondag 14 september 2014 @ 23:46:
Het is ongetwijfeld al vaak aan bod gekomen, maar ik sta nu op het punt om een fatsoenlijke headset aan te schaffen voor de PS4. Tips anyone? Liefst onder de € 100. Draadloos of bedraad maakt me niet eens veel uit, als ik maar game-audio van degelijke kwaliteit hoor en kan chatten tegelijk.
Het is zeker al ongelooflijk vaak aan bod gekomen. 8)7 Laatste keer was 2 pagina's terug.

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik wil als het ff mee zit aan het eind van de maand omstreeks de release van Fifa 15 een PS4 gaan aanschaffen. Nu heb ik al even gegoogled naar aangekondigde PS4 + FIFA 15 bundels maar niks gevonden. Is het een Xbone only bundel? Of kan ik nog wel acties verwachten met de PS4 over 2 weken

Bvd

PSN: Oldzkoel

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:29
Volgens mij komt het omdat je bij de Xbone een Fifa voucher erbij krijgt. De enige Fifa bundel die komt, is er één met de Vita.

Shikata ga nai.

Verwijderd

The Last Tinker is nu in de PSStore :

YouTube: The Last Tinker : City of Colors (PS4)

Ik was het spel al bijna vergeten en vandaag zag ik em in de lijst staan.

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-12 17:24
power_user schreef op maandag 15 september 2014 @ 01:13:
Ik wil als het ff mee zit aan het eind van de maand omstreeks de release van Fifa 15 een PS4 gaan aanschaffen. Nu heb ik al even gegoogled naar aangekondigde PS4 + FIFA 15 bundels maar niks gevonden. Is het een Xbone only bundel? Of kan ik nog wel acties verwachten met de PS4 over 2 weken

Bvd
Er komt voor zover ik weet geen Fifa 15 bundel. De marketing rechten van Fifa liggen bij Xbox. Als je voor een PS4 wilt gaan kun je dus beter voor een Destiny of TLOU bundel gaan, of anders gewoon los. ;)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Spud82
Flitzer schreef op maandag 15 september 2014 @ 00:09:
[...]

Het is zeker al ongelooflijk vaak aan bod gekomen. 8)7 Laatste keer was 2 pagina's terug.
Nou oké concreter dan: de Sony ps4 Gold set of the turtle beach PX4. Anyone?

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:20
pricewatch: Philips CitiScape Uptown (Bruin)

Wel degene zonder volumeregelaar bestellen. Ideaal (veel positieve reviews ook), en ook als headset voor je smartphone te gebruiken.

psn: jagermeistertim

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:19

Phydomir

Dennis

TTHEEBO1 schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:03:
[...]

pricewatch: Philips CitiScape Uptown (Bruin)

Wel degene zonder volumeregelaar bestellen. Ideaal (veel positieve reviews ook), en ook als headset voor je smartphone te gebruiken.
En hoe gaan andere je horen?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Phydomir schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:10:
[...]

En hoe gaan andere je horen?
Ik zat ook al te kijken inderdaad maar volgens Bol.com zit er een mic in. Dat is dan wel de versie met volumeregelaar. Die van Sony wil ik niet kopen omdat ik niet nog een apparaat erbij wil dat opgeladen moet worden...

[ Voor 24% gewijzigd door EValentino op 15-09-2014 09:13 ]

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:43

Pinjataaa

Hit me!

AlphaBlack_NL schreef op zondag 14 september 2014 @ 21:06:

FIFA! Daarvoor heb ik mijn extra controller. Mocht er ooit iemand op visite komen :+
En straks Little Big Planet en Plants VS Zombies

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-12 08:49
Spud82 schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:57:
[...]

Ik heb de voorloper vd gold en de px4. De Sony is draadloos en makkelijk te installeren (usb). De px4 heeft (vooralsnog) een kabel nodig naar de controller voor de chat en moet worden aangesloten met optische kabel op de ps4.

De px4 gaat flink wat langer mee (15 uur) dan de Sony. Beiden kunnen echter chargen tijdens het gamen.

Ik vind persoonlijk de px4 comfortabeler dan de Sony. De schelpen van de Sony zitten om de oren, de schelpen vd px4 zitten op de oren.

Design persoonlijk, maar ook hier ga ik voor de px4.

Prijs. Hier wint de Sony hands down. 100 vs 160 (adviesprijs).

Geluid: het surround is bij beide goed. Sony heeft wat meer bass, de px4 iets meer opties om de hoeken van het surround aan te passen en de hoge en lage tonen.

Conclusie: sony krijg je meeste bang for buck. Achteraf zou ik denk ik voor de Sony zijn gegaan, hoewel ik ook blij ben met mijn px4.

Bij mijn vergelijking heb ik ook rekening gehouden met eerder geposte ervaringen van mensen hier. Uiteraard is de gold in vele opzichten verbeterd tov mijn oudere Sony.

[ Voor 2% gewijzigd door B-Bandit op 15-09-2014 10:13 . Reden: chargen tijdens gamen ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Spud82
Thanks! Hier heb ik wel wat aan.

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Boobybandit schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:30:
[...]

De px4 gaat flink wat langer mee (15 uur) dan de Sony en kan makkelijk chargen tijdens het hangen
gamen (twijfel over de Sony).
Sony kan ook chargen tijdens het gamen. De bijgeleverde kabel is kort, maar elke micro USB past erop. Ik gebruik zelf de Xbox one lader, die is lekker lang. Je kan hem ook via de optische kabel gebruiken als ie leeg is.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-12 08:49
Kartale schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:03:
[...]

Sony kan ook chargen tijdens het gamen. De bijgeleverde kabel is kort, maar elke micro USB past erop. Ik gebruik zelf de Xbox one lader, die is lekker lang. Je kan hem ook via de optische kabel gebruiken als ie leeg is.
Bedankt voor de aanvulling. Ik heb het even aangepast voor als iemand in de toekomst de zoekfunctie gebruikt O-)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
Spud82 schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:57:
[...]

Met de Sony wireless gold heb je de perfecte headset. Hij zit erg comfortabel, de ps4 herkent hem direct waarna je alle info in een drop down menuutje ziet waaronder het volume en de batterij, geluid klinkt zeer goed. Ik speel zelf veel BF 4 en daar hoor je gewoon waar de schoten vandaan komen, erg gaaf gedaan.Ook het inladen van diverse profielen is wel een meerwaarde vindt ik. De microfoon is prima. Ik ben goed te verstaan en een vriend van mij heeft hem tegelijkertijd gekocht en die versta ik ook perfect.
Hoop dat je hier iets aan hebt.

reply van 2 pagina's terug ;(

Scrooge NL

• Theo27
Kartale schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:03:
[...]

Dat moet je even uitleggen als je wilt.
Hoe kun je hem via een optische kabel aansluiten?
Je kunt hem wel met de standaard 3.5 jack aansluiten aan je DS4 maar optisch heb ik niet gezien.

Scrooge NL

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:36
tip: De Sony Gold headset werkt wireless ook op een iPhone en iPad. Het enigste wat je nodig hebt is een verloop van de Lightning-interface naar USB.

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Op tweakers zijn al 2 videoreviews voorbij gekomen met betrekking het testen van headsets. Hierbij komt in beide tests naar voren dat Siberia Steelseries V2 de voorkeur krijgt van de redactie. Niet dat je dit klakkeloos aan moet nemen, maar dat heb ik wel gedaan.

Ik speel er nu een maandje mee, vaak enkele uren achter elkaar, en ik moet zeggen dat ik heel erg tevreden ben. Het geluid is goed, de microfoon is goed, hij zit ongekend comfortabel, je vergeet dat hij op je hoofd zit, bouwkwaliteit is uitstekend, erg lang draad (4m geloof ik), en dat voor <€100.

Ik weet alleen niet of alle versies out-of-the-box werken voor de ps4.

Hier een spreadsheet met PS4 working headsets, voor als die nog niet geplaatst was. https://docs.google.com/s...aGhUaHc&usp=sharing#gid=0

• Spud82
Theo27 schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:15:
[...]

Met de Sony wireless gold heb je de perfecte headset. Hij zit erg comfortabel, de ps4 herkent hem direct waarna je alle info in een drop down menuutje ziet waaronder het volume en de batterij, geluid klinkt zeer goed. Ik speel zelf veel BF 4 en daar hoor je gewoon waar de schoten vandaan komen, erg gaaf gedaan.Ook het inladen van diverse profielen is wel een meerwaarde vindt ik. De microfoon is prima. Ik ben goed te verstaan en een vriend van mij heeft hem tegelijkertijd gekocht en die versta ik ook perfect.
Hoop dat je hier iets aan hebt.

reply van 2 pagina's terug ;(
En werkt de chat ook ingame met deze?

Edit: bedankt voor het overzicht en voor de tip Fuff.

[ Voor 3% gewijzigd door Spud82 op 15-09-2014 10:53 ]

• Theo27
Ja de chat werkt ingame.

Scrooge NL

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
ik heb besloten om na alle reviews en youtube filmpjes een px4 aan te schaffen en heb sindsdien er echt geen spijt van

hij doet alles wat je ervan verwacht, mooi geluid en chat werkt goed. Maat van me heeft de sony wireless
en is daar uitermate tevreden mee. Denk dat het beide goede keuzes zijn qua headset

PSN: libbes1979

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:02

Mauz1978

Console War Veteran

Op de pc gebruik ik altijd 'push-to-talk', maar die optie zit niet op de PS4 toch? Ik heb gisteren in Destiny zitten kijken of dat kan, maar kom echt niks tegen. Of het tegenovergestelde zou ook fijn zijn: je mic muten zodra je vrouw binnen komt en tegen je praat over de poepluier van de baby haha... iemand daar een oplossing voor? (het voice probleem, niet de poepluier of de vrouw :P)...

Something under the bed is drooling

• EValentino
  • Niet online
Maar kan je de Sony headset nu wel of niet gebruiken via een mini jack kabel in de controller van de PS4? Als ik techradar mag geloven wel, alleen werkt de surround functie dan niet.

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

EValentino schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:09:
Maar kan je de Sony headset nu wel of niet gebruiken via een mini jack kabel in de controller van de PS4? Als ik techradar mag geloven wel, alleen werkt de surround functie dan niet.
Nee, met een analoog stereo kabeltje kun je geen surround geluid doorgeven. De sony werkt dan gewoon als stereo headset.

Constructed: Silver || Limited: Silver

• EValentino
  • Niet online
Oke dus mic en 2.0 werken gewoon prima? Dan is die op zich wel interessant, ik vond het bij de PS3 altijd zo vervelend dat je hem niet kon gebruiken als de accu leeg was.
embee schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:12:
[...]

Nee, met een analoog stereo kabeltje kun je geen surround geluid doorgeven. De sony werkt dan gewoon als stereo headset.

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-12 18:34
Dat is best netjes van Sony. Zoals ik hier even geleden schreef ben ik geen enorm voorstander van zwaar uitgeklede games via PS+, omdat ik vind dat demo's gratis zouden moeten zijn en PS+ alleen voor volledige games zou moeten worden gebruikt. Als ze eenmaal beginnen met deze praktijken, dan kan dat een ongewenst precedent schapen voor de toekomst. Maar dat er naast DriveClub Plus Edition nog wel gewoon 2 volledige gratis games beschikbaar komen, maakt het een stuk beter te versmaden. Hopelijk blijft de kwaliteit van PS+ / de Instant Game Collection gewoon gewaarborgd, dan hoor je mij verder niet klagen :)

[ Voor 23% gewijzigd door geert1 op 15-09-2014 13:11 ]

geert1 schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:56:
[...]

Dat is best netjes van Sony. Zoals ik hier even geleden schreef ben ik geen enorm voorstander van zwaar uitgeklede games via PS+, omdat ik vind dat demo's gratis zouden moeten zijn en PS+ alleen voor volledige games zou moeten worden gebruikt. Als ze eenmaal beginnen met deze praktijken, dan kan dat een ongewenst precedent schapen voor de toekomst. Maar dat er naast DriveClub Plus Edition nog wel gewoon 2 volledige gratis games beschikbaar komen, maakt het een stuk beter te versmaden. Hopelijk blijft de kwaliteit van PS+ / de Instant Game Collection gewoon gewaarborgd, dan hoor je mij verder niet klagen :)
Ik vind dit ook erg netjes en had dit eerlijk gezegd ook niet verwacht. Blij verrast!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:50
waarschijnlijk hoort het hier niet thuis, maar had een snel vraagje of iemand ervaring heft met de Sony Gold Wireless headset in combinatie met een bril, ik heb overdag mijn lenzen in en savonds zijn mijn ogen moe en zet ik mijn bril op maar met bijv de px4 krijg ik last na een uurtje omdat het begint te irriteren.

Alvast bedankt voor een reply :)

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 00:04
vegetto1983 schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:42:
waarschijnlijk hoort het hier niet thuis, maar had een snel vraagje of iemand ervaring heft met de Sony Gold Wireless headset in combinatie met een bril, ik heb overdag mijn lenzen in en savonds zijn mijn ogen moe en zet ik mijn bril op maar met bijv de px4 krijg ik last na een uurtje omdat het begint te irriteren.

Alvast bedankt voor een reply :)
Ik gebruik die headset met een vrij forse bril al zeg ik het zelf en ik heb afgelopen zaterdag van 11 uur s'ochtends tot 3 uur s'nachts gegamed en nergens last van ;)

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:50
Trivian schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:46:
[...]

Ik gebruik die headset met een vrij forse bril al zeg ik het zelf en ik heb afgelopen zaterdag van 11 uur s'ochtends tot 3 uur s'nachts gegamed en nergens last van ;)
Ah top thnx voor je reply, ja ik heb zelf een montuur met ook wat dikkere armen ( zijn ze tegenwoordig allemaal) :) maar dat gaat wel oke dus? en voor de rest wel tevreden erover?

• embee

embee

Ik heb een leesbril die ik op mijn werk veel op heb in combinatie met de Sony Gold headset. Geen problemen voor mij. Erg fijn dat de headset niet zo op mijn oren drukt maar meer er omheen. Dan drukt ie de pootjes van mijn bril niet tussen oor en hoofd.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-12 16:27

The_Bird

Meneer de Raaf

Ik ben niet echt geinteresseerd in Destiny. Is er zicht op wat de volgende bundel wordt? (Assassin's Creed?)

Zijn daarbij de LoU bundels uit de handel?

"21 jaar DSL!"

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:48
Vanavond is het zover ik ga me ps4 halen :) alleen nog niet over uit of ik hem bij de makro haal (met die 20% korting actie mocht dit lukken) of bij de saturn (destiny bundel)

En dan maar weer is knallen ik heb nog steeds en ps plus abbo krijg je daar nog steeds intressant games bij op de ps4

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:49
*mijn* ;)
The_Bird schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:51:
Ik ben niet echt geinteresseerd in Destiny. Is er zicht op wat de volgende bundel wordt? (Assassin's Creed?)
Zijn daarbij de LoU bundels uit de handel?
Quote uit het Console budget gaming topic:

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 00:04
vegetto1983 schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:47:
[...]

Ah top thnx voor je reply, ja ik heb zelf een montuur met ook wat dikkere armen ( zijn ze tegenwoordig allemaal) :) maar dat gaat wel oke dus? en voor de rest wel tevreden erover?
Jup helemaal toppie! Erg tevreden over die headset.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Heeft iemand een oplossing voor een push-to-talk of mute-button optie in PS4 games? Ik vind het irritant dat alles wat in de kamer gezegd wordt 'opgenomen' wordt door de microfoon (zowel headset als camera)...

• embee

embee

Mauz1978 schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:59:
Heeft iemand een oplossing voor een push-to-talk of mute-button optie in PS4 games? Ik vind het irritant dat alles wat in de kamer gezegd wordt 'opgenomen' wordt door de microfoon (zowel headset als camera)...
De mute knop op de headset?

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

embee schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:03:
[...]

De mute knop op de headset?
die heb ik dus niet :/.... keidure astro a50 en zon simpele feature heeft ie niet... 'flip up to mute' werkt niet...

[ Voor 6% gewijzigd door Mauz1978 op 15-09-2014 14:06 ]

• Spud82
Bedankt voor het meedenken allemaal, heb net maar de knoop doorgehakt en de PS4 gold headset gekocht. Morgen in huis, ben benieuwd!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Nu het duidelijk is dat er (blijkbaar) geen FIFA 15 + PS4 bundel uitkomt ga ik de PS4 los kopen.
Waar kan ik het beste halen? Ik heb begrepen dat MediaMarkt altijd een goede service heeft.

Ze hebben volgens mij ook iets van laagste prijs garantie toch? Online kopen doe ik liever niet om de zelfde reden, als ik een storing heb wil ik heb naar de balie kunnen brengen en niet opsturen of weet ik veel.

Thanks alvast.

Wesside

Verwijderd

Hoooiii allemaal,

Ik ben een beetje benieuwd naar de meningen over de Playstation 4.
Ik heb nu zelf een tijd je PS3 Slim en zit al een tijd te denken aan de PS4.

Mijn vraag is alleen of het handig is om hem nu te kopen? Zijn er momenteel problemen bekend met de PS4?

Ik heb nu een aanbieding bij een gamewinkel, dat ik een PS4 voor 200 euro kan ophalen bij inlevering van mijn PS3 en games. Ik weet alleen niet of ik daar goed aan doe, omdat de PS3 in het begin ook last had van problemen.

Ik hoor het graag! :)
HaWkY61 schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:41:
Nu het duidelijk is dat er (blijkbaar) geen FIFA 15 + PS4 bundel uitkomt ga ik de PS4 los kopen.
Waar kan ik het beste halen? Ik heb begrepen dat MediaMarkt altijd een goede service heeft.

Ze hebben volgens mij ook iets van laagste prijs garantie toch? Online kopen doe ik liever niet om de zelfde reden, als ik een storing heb wil ik heb naar de balie kunnen brengen en niet opsturen of weet ik veel.

Thanks alvast.
Volgens mij doet het kroeg topic ook dienst als levertijden topic.

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Theo27 schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:18:
[...]

Dat moet je even uitleggen als je wilt.
Hoe kun je hem via een optische kabel aansluiten?
Je kunt hem wel met de standaard 3.5 jack aansluiten aan je DS4 maar optisch heb ik niet gezien.
Excuses, foutje. Dat bedoelde ik :)

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-12 20:19

shameblaster

BB4E^Cons

HaWkY61 schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:41:

Thanks alvast.
318 euro bij de makro ;)

Cons:::BB4E

• embee

embee

Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:43:
Ik heb nu een aanbieding bij een gamewinkel, dat ik een PS4 voor 200 euro kan ophalen bij inlevering van mijn PS3 en games. Ik weet alleen niet of ik daar goed aan doe, omdat de PS3 in het begin ook last had van problemen.
Ik weet natuurlijk niet hoeveel spellen je hebt, maar voor mij klinkt dat als een slechte deal. Voor mij zijn mijn PS3 en games een stuk meer waard dan €200.

Niet dat ik problemen gehad heb met mijn PS4, maar ook niet met mijn PS3 (1e generatie).

• jarsiv
  • Laatst online: 14:37
Dat is met die 20% actie ?

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:48
hhmmm net Makro Dordrecht gebeld daar hebben ze geen PS4 meer en die komen pas volgende week vrijdag binnen (dan geld die 20% actie ook niet meer) zit ik op de saturn site te kijken en tot mijn verbazing staat de ps4+destiny bundel er ook niet meer op.

nu maar is kijken hoe wat of waar ik me ps4 het beste kan halen vanavond.

• RubenSaurus
  • Laatst online: 27-10 22:33
Inhumanous schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:10:
hhmmm net Makro Dordrecht gebeld daar hebben ze geen PS4 meer en die komen pas volgende week vrijdag binnen (dan geld die 20% actie ook niet meer) zit ik op de saturn site te kijken en tot mijn verbazing staat de ps4+destiny bundel er ook niet meer op.

Misschien hebben ze hem nog wel gewoon in de fysieke Saturn in Dordt. Niet geschoten is altijd mis

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Mauz1978 schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:59:
De camera kan je muten. PS knop ingedrukt houden en dan (uit mijn hoofd) naar "Adjust Devices". Daar kan je de camera mic muten.

• OneTimer
  • Laatst online: 08:06
Inhumanous schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:10:

Game Mania in dordt heeft ook de bundel, ik weet niet of die op voorraad is. Maar zoja dan sowieso voor €400.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-12 13:51
Mauz1978 schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:05:
[...]

die heb ik dus niet :/.... keidure astro a50 en zon simpele feature heeft ie niet... 'flip up to mute' werkt niet...
Ik heb ook de Astro A50 en die heeft dus wel degelijk een mute: Als je de mic omlaag hebt staat ie aan en doe je de mic omhoog, naast de schelp dan istie gemute!!! :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

-SaveMe- schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:30:
[...]

Ik heb ook de Astro A50 en die heeft dus wel degelijk een mute: Als je de mic omlaag hebt staat ie aan en doe je de mic omhoog, naast de schelp dan istie gemute!!! :9
Uhhmm in die qoute van je staat dat flip to mute niet werkt bij hem..?

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-12 13:51
AtlAntA schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:03:
[...]

Uhhmm in die qoute van je staat dat flip to mute niet werkt bij hem..?
Mss, doet hij em niet helemaal omhoog ? Werkt hier perfect.

GamiQ, de game notes app met game maps!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 13:12

dano_nl

Meh

hmm, hoe werkt dat nou precies met dat touchgedeelte van de PS4 controller? Hoort die in het hoofdmenu te werken? Swipen werkt bij mij niet, doe ik iets fout? :S

edit: al gevonden, in de winkels kan je wle de menu's bedienen en thuis niet? Maf!

http://community.eu.plays...not-working/td-p/20219869

[ Voor 36% gewijzigd door dano_nl op 15-09-2014 19:11 ]

Meh

embee schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:51:
[...]

Ik weet natuurlijk niet hoeveel spellen je hebt, maar voor mij klinkt dat als een slechte deal. Voor mij zijn mijn PS3 en games een stuk meer waard dan €200.

Niet dat ik problemen gehad heb met mijn PS4, maar ook niet met mijn PS3 (1e generatie).
Weliswaar is het een slechte deal, maar € 200,- ga je niet meer vangen voor een PS3. Ik spreek uit ervaring. Tenzij er natuurlijk excessief veel spellen bij zitten, maar dan is de kans weer klein dat je überhaupt een geïnteresseerde treft.

Ik zat net even de releases van oktober en november te bekijken. Ze komen ff met z'n alleen tegelijk geloof ik. Dat wordt echt keuzes maken.

- GTA 5
- Shadow of Mordor
- Far Cry 4
- CoD
- Alien
- Assassins Creed

En dan volgend jaar Dying Light, The Order, The Witcher en Batman (daar kijk ik nog het meeste naar uit) nog.

Denk dat ik eerst Far Cry haal en de rest pik ik later op via Marktplaats ofzo.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

-SaveMe- schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:12:
[...]

Mss, doet hij em niet helemaal omhoog ? Werkt hier perfect.
omfg.... inderdaad niet te ver omhoog gedaan, werkt perfect nu... ik voel me zo'n noob haha

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
Tjongejonge, vandaag meerdere keren destiny eruit geknald. Laatste keer een melding over een update. Net bij de eindbaas. Daarvoor server errors......
Meerdere mensen last van? Behoorlijk matig als je het mij vraagt!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:00
Ik vandaag druk bezig geweest om de zolder netjes te maken zodat ik me eigen game hokje thuis heb.
Ik gekeken met mijn macbook + Telefoon of ik wifi verbinding boven op zolder heb en dit is met allebij het antwoord ja!

Nu sluit ik echter net mijn playstation aan, krijg ik dan ook maar geen een verbinding te zien met wifi... terwijl ik met me mac vol bereik heb + volle internet snelheid die we krijgen van ziggo!

Is het wifi in de ps4 dan zo brak? of doe ik iets verkeerd? het lijkt me toch dat als me mac + telefoon beide normaal bereik hebben (telefoon wel iets minder maar logisch) dat de ps4 dat ook zou moeten hebben?

Tips?

Goedkope alternatief? (heb nog 2 van die homeplugs liggen maar dit werkt ook niet).
Ook zitten denken aan een wifi versterker maar dat halveert me verbinding waardoor ik niet veel over hou van de 30MB verbinding die ik met me mac dus prima haal met een prima ping volgens speedtest!

Alvast bedankt :)

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De Wifi in de PS4 heeft geloof ik niet echt een geweldig bereik maar ondersteund ook enkel 2,4Ghz, dus check even of je AP niet op 5Ghz staat o.i.d.

Ik zou echt aanraden om een netwerkkabel te trekken, met een brak Wifi signaal online gamen is niet echt iets om vrolijk van worden.

Kijk overigens erg uit naar Driveclub en Alien: Isolation, nog 3 weekjes :) Las dat de download van Driveclub 17GB is en laadtijden max 10 sec. Erg netjes!

• Rokz
  • Laatst online: 13:00
kazuka schreef op maandag 15 september 2014 @ 21:28:
De Wifi in de PS4 heeft geloof ik niet echt een geweldig bereik maar ondersteund ook enkel 2,4Ghz, dus check even of je AP niet op 5Ghz staat o.i.d.

Ik zou echt aanraden om een netwerkkabel te trekken, met een brak Wifi signaal online gamen is niet echt iets om vrolijk van worden.

Kijk overigens erg uit naar Driveclub en Alien: Isolation, nog 3 weekjes :) Las dat de download van Drieclub 17GB is en laadtijden max 10 sec. Erg netjes!
Ja klopt ik ben me bewust van de 2.4 band. En dat is het probleem niet! Kabel gaat lastig worden licht geen buis meer vrij... Dus denk dat ik alles dan weer naar beneden kan sleuren helaas..

Jammer jammer :(

Krijg morgen wel me Sony wireless binnen! Ben benieuwd of die me gaat bevallen :)
Allereerst: "me" is geen bezittelijk voornaamwoord. ;)

Verder inderdaad een kabel gebruiken als je ook maar een beetje serieus online zaken wilt doen. De ontvanger in de PS4 is waardeloos.
Rokz schreef op maandag 15 september 2014 @ 21:40:
[...]

Ja klopt ik ben me bewust van de 2.4 band. En dat is het probleem niet! Kabel gaat lastig worden licht geen buis meer vrij... Dus denk dat ik alles dan weer naar beneden kan sleuren helaas..

Jammer jammer :(

Krijg morgen wel me Sony wireless binnen! Ben benieuwd of die me gaat bevallen :)
De wifi chip is niet zo best, daar wordt mogelijk dus op bezuinigd.
Ik had op zolder ook 0,0 bereik, haalde echt 300kbs down en up, veel te laag om uberhaupt de NOS app te kunnen gebruiken, laat staan gamen :o
Nu een paar maanden powerlines en dat is toch wel een erg mooie oplossing, de verbinding is nu snel, en stabiel. Zowel de snelheid als stabiliteit haalde ik beneden met wifi ook niet.
Wellicht dus iets om te overwegen ;)

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:19

Phydomir

Dennis

Daar hebben ze nou een boor machine voor uitgevonden. Maar een utp kabel zonder connector moet ook wel langs een verwarmingbuis kunnen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• embee

embee

bram1984 schreef op maandag 15 september 2014 @ 19:26:
[...]

Weliswaar is het een slechte deal, maar € 200,- ga je niet meer vangen voor een PS3. Ik spreek uit ervaring. Tenzij er natuurlijk excessief veel spellen bij zitten, maar dan is de kans weer klein dat je überhaupt een geïnteresseerde treft.

...
Ik geloof je meteen. Wat ik wilde zeggen was dat mijn PS3 collectie voor mij persoonlijk meer waard is dan €200 en ik er dus voor zou kiezen om die niet voor dat bedrag te verkopen, zelfs al moest ik dan langer sparen om een PS4 te bekostigen.

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:19
Phydomir schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 00:07:
[...]

Daar hebben ze nou een boor machine voor uitgevonden. Maar een utp kabel zonder connector moet ook wel langs een verwarmingbuis kunnen.
Maar niet iedereen wil lelijke kabels 3 verdiepingen door het huis heen hebben. Klinkt praktisch meest simpele oplossing maar ook meest lelijke en vrouw onvriendelijk. Snap het sowieso niet, de ps3 had ruim voldoende wifi signaal en de ps4 blijft zwaar achter.

Powerline is vaak ook geen oplossing omdat je binnen de zelfde groep moet blijven als je vanuit de meterkast naar zolder heen moet. Hou hier van de 180mbit maar 13 mbit over, allemaal met deftig netgear spul. (Wifi op laptop telefoon ect is dus gewoon nog sneller dan powerline)

Kortom ik hoop dat er ooit nog keer een oplossing voor komt of er een mod uit komt voor de ps4.

• Beakzz
  • Laatst online: 18:25
Nou de vrouw verliest het dan toch heel hard bij mij thuis, want met gamen en downloaden wil je gewoon niet afhankelijk zijn van Wifi en als het dan toch moet dan iig een hele goede Wifi router. En met een beetje handigheid kan je het redelijk onzichtbaar weg werken.

Verwijderd

Ik heb ook een kabel van 3 meter richting mijn PS4.

Mijn Xbox One heb ik via Wifi AC , maar ik speel mijn multiplayer toch op de PS4.

• hatsa
  • Laatst online: 16:34
Ik heb de telefoonaansluiting opgeofferd voor internet.

• embee

embee

[...]

Kabel gaat lastig worden licht geen buis meer vrij... Dus denk dat ik alles dan weer naar beneden kan sleuren helaas..
Een UTP kabel kan ook wel samen met een andere kabel in een buis, toch? Voor een paar tientjes kun je het door een professional laten oplossen.

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:48

Kju

Twee kabels door 1 buis kunnen prima. Gewoon veel olie en boter gebruiken voor smering :P

PSN: Kjujay

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-12 16:49

Denko

|{ing Øf ßlitz

Erik-1980 schreef op maandag 15 september 2014 @ 20:07:
Tjongejonge, vandaag meerdere keren destiny eruit geknald. Laatste keer een melding over een update. Net bij de eindbaas. Daarvoor server errors......
Meerdere mensen last van? Behoorlijk matig als je het mij vraagt!
was een melding van toen je inlogde dat er even onderhoud zou zijn, had 3-5 min stotters, toen resetten ze de wereld. Toen een update van 200-250 MB, en toen kon ik na 5 min weer inloggen.

Hele avond verder geen problemen mee gehad, vind destiny een van de netste launches hebben van alle spellen die ik vanaf het begin heb gespeeld.

PSN & XBL: Denkoyugo

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
Denko schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:25:
[...]

was een melding van toen je inlogde dat er even onderhoud zou zijn, had 3-5 min stotters, toen resetten ze de wereld. Toen een update van 200-250 MB, en toen kon ik na 5 min weer inloggen.

Hele avond verder geen problemen mee gehad, vind destiny een van de netste launches hebben van alle spellen die ik vanaf het begin heb gespeeld.
Persoonlijk heb ik helemaal geen melding gehad bij het inloggen. Een update is prima maar niet forceren tijdens het spelen. Vind het behoorlijk irritant als ik net een uur met een level bezig ben dat ik dan net voor het halen van dit level uit het spel word gegooid. Niet echt klantvriendelijk of wel?

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-12 16:49

Denko

|{ing Øf ßlitz

Erik-1980 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:57:
[...]

Persoonlijk heb ik helemaal geen melding gehad bij het inloggen. Een update is prima maar niet forceren tijdens het spelen. Vind het behoorlijk irritant als ik net een uur met een level bezig ben dat ik dan net voor het halen van dit level uit het spel word gegooid. Niet echt klantvriendelijk of wel?
Hoe had je dit willen voorstellen in een online only game dan? Dat ze wachten totdat iedereen offline is om dan een patch door te voeren? Vind een onderbreking van minder dan 5 minuten totaal met een melding vooraf harstikke netjes. Er zijn bedrijven die het hele spel offline gooien een paar uur per week.

PSN & XBL: Denkoyugo

Denko schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:05:
[...]

Hoe had je dit willen voorstellen in een online only game dan? Dat ze wachten totdat iedereen offline is om dan een patch door te voeren? Vind een onderbreking van minder dan 5 minuten totaal met een melding vooraf harstikke netjes. Er zijn bedrijven die het hele spel offline gooien een paar uur per week.
Wat dacht je van een waarschuwing? Let op! Over 30 min komt er een update waardoor je uit de game wordt gezet. Als je dan toch besluit om aan een missie begint en eruit wordt gegooid heb je het aan jezelf te danken ;)

(Overigens denk ik dat ze dit wel hebben gedaan maar niet goed is doorgekomen. Ik heb namelijk juist ná de update die melding gekregen, dat ik 'shortly' uit de game wordt gezet en daarna weer kan joinen)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Pagina: 1 ... 21 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link