Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:53:
[...]

Destiny: een kruising tussen een fps en een (online) rpg. 2 van de meest populaire genres tegenwoordig op consoles. Een nieuwe IP ontwikkeld door Bungie. Enorm veel hype vooraf. En jij vind het dan vreemd dat de game veel opbrengt ? Ik vind het niet minder dan logisch eerlijk gezegd.
Ik niet. Het blijft in de essentie een shooter en het is natuurlijk geen RPG. Ja je kunt online en co-op spelen, maar is dat nu zo speciaal en vernieuwend? En als iets geen garantie is voor goede verkopen, is het wel een nieuwe IP. Eerder een risico. Als je als dev nu naar een uitgever stapt en je zegt dat je een nieuwe shooter IP wilt maken die binnen een dag 500 miljoen opbrengt, dan verklaren ze je voor gek. Ik speel zelf overigens 10x liever The Last of Us of Metro. De vijanden in Destiny vind ik daarnaast net zo kansloos als in Halo. Oversized knuffelberen en raar vormgegeven aliens. Ja vet hoor.

Dus wat ik al zei: erg knap van Activision.

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Iets meer uitleg? Is dit gewoon dezelfde afbeelding als een paar dagen geleden, of is hij opnieuw opgedoken in de store?

Hoe dan ook, best een fijn aanzicht! In het vooruitzicht van de next-gen versie heb ik de PS3 versie maanden geleden al verkocht, maar ik begin die game toch wel te missen. Ik heb mezelf beloofd om de PS4 versie niet full-priced te kopen, maar het gaat verdomd lastig worden om de verleiding te weerstaan! Ik hoop wel op iets meer extra's dan alleen een grafische upgrade. Gratis story DLC bijvoorbeeld...

Komop Rockstar, info please! Als ze die game nog een beetje willen hypen voor dit najaar, mogen ze wel opschieten.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Owja excuus. Iirc dan was de prijs eerst 59 dollar.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

PS4 weer boven aan voor de 8ste maand op rij in de VS:

http://venturebeat.com/20...ter-on-ps4-than-xbox-one/

En next gen blijft het goed doen:

“When lining up sales of PS4 and Xbox One after 10 months on the market,” said Callahan, “the combined PS4 and Xbox One hardware sales are greater by over 70 percent compared to their predecessors.”

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:06
Jackal131 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:10:
[...]

Evolve past niet in de horror genre. Is wat mij betreft gewoon een shooter.
Als Evolve horror is, dan is Doom ook een horror.
;)
Pas op, er zijn mensen die Doom 3 eng vinden. Ik weet het, |:( Maar helaas is het wel zo. Dus wordt dat nog steeds gezien door een groep als een awesome horror spel.

Dankzij de tips gister heb ik nu een nieuw lijstje opgebouwd:

The Evil Within
AC: Unity
Hotline Miami 2
Binding of Isaac Rebirth
Farcry 4
Bloodborne

Dus redelijk kort lijstje. En ja mensen kom maar. Er staan indie titels op, ik wacht graag op de rant dat het de ondergang is van de PS4 :O

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 08:11:
PS4 weer boven aan voor de 8ste maand op rij in de VS:

http://venturebeat.com/20...ter-on-ps4-than-xbox-one/

En next gen blijft het goed doen:

“When lining up sales of PS4 and Xbox One after 10 months on the market,” said Callahan, “the combined PS4 and Xbox One hardware sales are greater by over 70 percent compared to their predecessors.”
Ja console gaming is duidelijk dood...

... in Japan >:) :9

Vermaak me prima met m'n PS4 tot nu toe :D Toch blij met de keuze! En tot mijn grote verbazing zit ongeveer 5 man van m'n huidige jaar op m'n opleiding ook op het puntje om een Ps4 te gaan scoren _/-\o_

Tevens de CQC Kontrol Freeks zijn, ondanks dat ze véél te duur zijn in Nederland, heel erg fijn en zijn duidelijk een goede aanschaf. Niet perfect (ze moeten op een bepaalde manier gedraaid worden om goed cirkels te kunnen draaien met de analoge sticks. Als ze eenmaal goed zitten nergens last van), maar wel héél relaxt en fijner dan de normale sticks als je er aan gewend bent :*)

Gisteren ook een paar friend requests van wat Tweakers aangenomen, maar helaas nog geen tijd gehad om met ze te gamen :+

Vergeet niet te /waven in Destiny of te schieten in Battlefield naar/op Brainsoil (moi) als je 'm tegen komt! >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Brutal1ty op 12-09-2014 09:05 ]

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:34
Sinds de laatste update eject mijn ps4 op willekeurige momenten de disc, en maakt hij soms piep geluiden. Het lijkt erop dat hij registreert dat de knoppen aan de voorzijde worden aangeraakt, terwijl dat niet zo is.

Gelukkig ben ik niet de enige, en zijn er velen die dit probleem hebben:
http://community.us.plays...king-noises/td-p/42897841

De fix die bij mij het probleem steeds tijdelijk verhelpt is:
"Completely power off the PS4 for a few hours.
Unplug the power cord from the system. The PS4 beeps 2-3 times repeatedly, a few seconds apart (a bit weird considering it was no longer recieving power from a cord).
Stand the PS4 vertically.
Plug the power cord back in.
Turn on the PS4."

Het liefst heb ik een fix waarna het probleem niet na enkele dagen weer terug is. Is er hier iemand die het heeft kunnen oplossen? Mijn ps4 komt van Amazon Duitsland dus ik stuur hem liever niet op..

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 00:20:
[...]

Ik niet. Het blijft in de essentie een shooter en het is natuurlijk geen RPG. Ja je kunt online en co-op spelen, maar is dat nu zo speciaal en vernieuwend?
Zucht, ik zeg toch nergens dat het een pure rpg is. Net zo min als dat het een pure shooter is. KRUISING.... In een normale shooter ben je niet hoofdzakelijk afhankelijk van je wapens en armour die je vind @random. Ook heeft het lvl dat je bent geen invloed op je progressie. Random loot drops en raids zijn ook zaken die uit de mmo wereld komen. In welke shooter ben nog meer levels aan het herhalen voor betere gear/armour ? Maar goed blijf jij het lekker een shooter noemen. Zal mij een worst wezen...

En wie zegt dat het allemaal speciaal en vernieuwend is ? De games die het meest verkopen zijn sowieso nooit vernieuwend dus ik snap je punt niet. Jij vermaakt je bv met Metro :/ . Daar hoor ik je vreemd genoeg niet klagen over het ontbreken van vernieuwing.
En als iets geen garantie is voor goede verkopen, is het wel een nieuwe IP. Eerder een risico. Als je als dev nu naar een uitgever stapt en je zegt dat je een nieuwe shooter IP wilt maken die binnen een dag 500 miljoen opbrengt, dan verklaren ze je voor gek. Ik speel zelf overigens 10x liever The Last of Us of Metro. De vijanden in Destiny vind ik daarnaast net zo kansloos als in Halo. Oversized knuffelberen en raar vormgegeven aliens. Ja vet hoor.

Dus wat ik al zei: erg knap van Activision.
Blijf jij je lekker verbazen. Het valt me op dat het vooral de mensen zijn die de game zelf niet leuk vinden die zo verbaasd zijn over de verkopen. Blijkbaar erg moeilijk voor te stellen dat er mensen zijn met een andere mening.

Afbeeldingslocatie: http://i.huffpost.com/gen/2048354/thumbs/o-METRO-REDUX-570.jpg?1
Over vreemd vormgegeven aliens gesproken. Tof hoor :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2014 09:55 ]

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:02

Sandyman538

SandstorM [148839]

dano_nl schreef op donderdag 11 september 2014 @ 20:22:
Iemand ervaring met Plants vs Zombies trouwens? Ik was echt fan van de eerste games!

Oh en gamertag is Neidropje ;)
Heb er al heel wat uurtjes inzitten. Verrassend goede game. Gebalanceerd, niet teveel poespas met perks/scopes/geweren etc. Verschillende game modi die me goed bevallen, beetje TDM, een soort rush variant (BF4) en demolition. Aanrader.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
lanerios schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:01:
[...]

Pas op, er zijn mensen die Doom 3 eng vinden. Ik weet het, |:( Maar helaas is het wel zo. Dus wordt dat nog steeds gezien door een groep als een awesome horror spel.

Dankzij de tips gister heb ik nu een nieuw lijstje opgebouwd:

The Evil Within
AC: Unity
Hotline Miami 2
Binding of Isaac Rebirth
Farcry 4
Bloodborne

Dus redelijk kort lijstje. En ja mensen kom maar. Er staan indie titels op, ik wacht graag op de rant dat het de ondergang is van de PS4 :O
Als het goed is krijgen we volgende maand Binding of Isaac met PS+ dus ik zou eventueel wachten met die aankoop.

PSN: Alvanosa

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
LeBrun schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:33:
Sinds de laatste update eject mijn ps4 op willekeurige momenten de disc, en maakt hij soms piep geluiden. Het lijkt erop dat hij registreert dat de knoppen aan de voorzijde worden aangeraakt, terwijl dat niet zo is.
Ik heb dit een tijd geleden ook gehad. Ik heb de stekker er 10 seconden uit gehad en het was alweer verholpen.

[ Voor 46% gewijzigd door SToRM666 op 12-09-2014 10:13 ]

PSN id: NL_SToRM

• corset
Alvanosa schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:09:
[...]

Als het goed is krijgen we volgende maand Binding of Isaac met PS+ dus ik zou eventueel wachten met die aankoop.
Is dat dan Rebirth of de eerste? Want de eerste heb ik uiteraard al :p (300+ uur in zitten)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• LeBrun
SToRM666 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:12:
[...]

Ik heb dit een tijd geleden ook gehad. Ik heb de stekker er 10 seconden uit gehad en het was alweer verholpen.
Bij mij helpt het ook, alleen keert het na een tijdje weer terug. Vooral het random piepen (alsof de uitknop wordt aangeraakt) is naar verloop van tijd nogal irritant als je bijv. netflix aan het kijken bent of een spannend stukje TLOU :+

Ik ga Sony maar eens mailen want het lijkt niet aan de laatste firmware gerelateerd te zijn.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
lanerios schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:15:
[...]

Is dat dan Rebirth of de eerste? Want de eerste heb ik uiteraard al :p (300+ uur in zitten)
Volgens mij rebirth maar ik ga het even checken voor je.

Edit: Ja het is rebirth.
http://blog.us.playstatio...vita-114/#comment-1017361

[ Voor 22% gewijzigd door Alvanosa op 12-09-2014 10:34 ]

PSN: Alvanosa

Verwijderd

Sandyman538 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:49:
[...]

Heb er al heel wat uurtjes inzitten. Verrassend goede game. Gebalanceerd, niet teveel poespas met perks/scopes/geweren etc. Verschillende game modi die me goed bevallen, beetje TDM, een soort rush variant (BF4) en demolition. Aanrader.
PvZ is inderdaad erg tof. Speelt echt heerlijk weg. Hij is idd erg goed gebalanceerd. Mooie graphics en hij draait enorm soepel, Waar vele games adverteren met 60 fps draait deze game het ook echt zonder frame dips. Dat komt de gameplay echt ten goede. En hij is "maar" $40 in de US store...
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:39:
[...]

En wie zegt dat het allemaal speciaal en vernieuwend is ? De games die het meest verkopen zijn sowieso nooit vernieuwend dus ik snap je punt niet. Jij vermaakt je bv met Metro :/ . Daar hoor ik je vreemd genoeg niet klagen over het ontbreken van vernieuwing.

[...]

Blijf jij je lekker verbazen. Het valt me op dat het vooral de mensen zijn die de game zelf niet leuk vinden die zo verbaasd zijn over de verkopen. Blijkbaar erg moeilijk voor te stellen dat er mensen zijn met een andere mening.

[afbeelding]
Over vreemd vormgegeven aliens gesproken. Tof hoor :+
Metro verkoopt dan ook niet bijzonder veel, maar doet het qua verhaalvertelling toch wel iets beter in mijn optiek. Ik probeer een reden te bedenken dat Destiny zoveel verkoopt. In de vernieuwing zit het hem niet, dus het is me een raadsel.

Ten eerste heeft Metro geen aliens. Die komen namelijk van een andere planeet. En ten tweede heb je blijkbaar het Librarian level, waar dat plaatje van is, blijkbaar nog nooit gespeeld. Of boezemen de vijanden van Halo en Destiny je angst in? Ik doel op al die vrolijke kleurtjes enzo. Het is allemaal zo cartoonish en lijkt allemaal zo kindvriendelijk te moeten zijn. Prima dat je daar van houdt. Ik heb er gewoon niks mee.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:06:
[...]

Metro verkoopt dan ook niet bijzonder veel, maar doet het qua verhaalvertelling toch wel iets beter in mijn optiek. Ik probeer een reden te bedenken dat Destiny zoveel verkoopt. In de vernieuwing zit het hem niet, dus het is me een raadsel.

Ten eerste heeft Metro geen aliens. Die komen namelijk van een andere planeet. En ten tweede heb je blijkbaar het Librarian level, waar dat plaatje van is, blijkbaar nog nooit gespeeld. Of boezemen de vijanden van Halo en Destiny je angst in? Ik doel op al die vrolijke kleurtjes enzo. Het is allemaal zo cartoonish en lijkt allemaal zo kindvriendelijk te moeten zijn. Prima dat je daar van houdt. Ik heb er gewoon niks mee.
Volgens mij verkoopt Metro niet veel omdat het nergens te krijgen is ;)

Ik had bij all4games een pre order. Die konden niet leveren. MM kon ook niet leveren. Als je via budgetgaming kijkt nu is hij bijna nergens te krijgen en waar hij wel nog in de shop staat is het lange levertijd. Spel had dus beter kunnen verkopen bij grotere oplage.

Ik kan mutants en dergelijke zoals in Metro net zo goed waarderen als aliens in Destiny. Aliens zien er zo vaak vaag uit.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

bram1984 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:06:
[...]

Marketing, hype, 'van de makers van Halo', het spreekt een breed publiek aan, duurste game ooit gemaakt, media aandacht op tv, etc.

Dan hoeft je game nog niet eens heel goed, vernieuwend of onderscheidend te zijn om verkoop records te breken.

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
kazuka schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:15:
[...]

Marketing, hype, 'van de makers van Halo', het spreekt een breed publiek aan, duurste game ooit gemaakt, media aandacht op tv, etc.

Dan hoeft je game nog niet eens heel goed, vernieuwend of onderscheidend te zijn om verkoop records te breken.
Dat niet alleen, verder is er niet echt veel te krijgen op het moment om "samen" te spelen en met Destiny kan dat wel :). En vernieuwend is het niet, maar daardoor kopen veel mensen wel de game om "iets" te doen te hebben :D.

Over een paar weken komt de rest opgang en dan zullen we zien hoe lang Destiny nog gespeeld gaat worden..

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:54
Heel de Destiny hype is aan mij voorbij gegaan :P
Heb wel wat filmpjes gezien maar word er niet warm van...
Ik blijf lekker bij Battlefield (en Killzone at the moment).
Tot in oktober november AC Unity en Far Cry uitkomen :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• MrPivo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-11 10:29
LeBrun schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:33:
In deel 3 van dit topic gaf iemand aan dat (na schuiven met de playstation) het rubberen voetje onder de playstation de eject-knop per ongeluk in kan drukken, misschien is dat bij jou het geval?

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-12 20:19
dvdkiwi schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:35:
Heel de Destiny hype is aan mij voorbij gegaan :P
Heb wel wat filmpjes gezien maar word er niet warm van...
Ik blijf lekker bij Battlefield (en Killzone at the moment).
Tot in oktober november AC Unity en Far Cry uitkomen :)
Ik heb wat hetzelfde hoor. Ik heb hier nog Battlefield, CoD, Thief, Watch_Dogs, Need for Speed en Killzone liggen. Daar kom ik al nauwelijks aan toe ivm school en werk, laat staat dat ik me kan verdiepen in Destiny.

Af en toe probeer ik wat Killzone, maar ik kom er niet erg lekker in. Moet er in het weekend maar eens goed voor gaan zitten (letterlijk) en even een paar uurtjes spelen. Wissel het wat af met Need for Speed, maar zou hierbij toch graag een stuur willen hebben.

• LeBrun
MrPivo schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:46:
[...]

In deel 3 van dit topic gaf iemand aan dat (na schuiven met de playstation) het rubberen voetje onder de playstation de eject-knop per ongeluk in kan drukken, misschien is dat bij jou het geval?
Hij wordt inderdaad regelmatig verschoven, maar zit de eject knop niet aan de voorkant, en de voetjes aan de onderkant? Ik ben nu niet thuis maar ik check het vanavond even, hartelijk dank voor de tip :)
LeBrun schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:52:
[...]

Hij wordt inderdaad regelmatig verschoven, maar zit de eject knop niet aan de voorkant, en de voetjes aan de onderkant? Ik ben nu niet thuis maar ik check het vanavond even, hartelijk dank voor de tip :)
In het midden vooraan zit nog een rubber uitstekend iets.
Deze kan het zijn.
De ps4 is volgens mij een 3 poot.

• MrPivo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-11 10:29
AtlAntA schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:36:
[...]

In het midden vooraan zit nog een rubber uitstekend iets.
Deze kan het zijn.
De ps4 is volgens mij een 3 poot.
Klopt:
Afbeeldingslocatie: http://www.community.us.playstation.com/t5/image/serverpage/image-id/242285iF2ABB1E4524E5DB5?v=mpbl-1

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12 08:57
Even wat anders, hebben jullie de Drive Club DLC Calendar gezien?

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3887/15188270161_f631d9a95b_z.jpg

Eerst wordt de game bijna een jaar uitgesteld. Dan blijkt dat je bij PSN Plus een kwart game gaat krijgen, je kan een halve game kopen voor € 49,99 (of iets in die trant), en voor € 99,99 (game plus Season Pass) mag je pas de game 'zoals bedoeld' spelen. Ik zit er hard aan te denken mijn pre-order te annuleren.

[ Voor 101% gewijzigd door Jumpman op 12-09-2014 12:45 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Rockstar schijnt een presentatie van GTA V te hebben gehouden voor retailers, en daar is het één en ander over naar buiten gekomen;

http://www.computerandvid...etails-reportedly-leaked/

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:46
Ga ook binnenkort een ps4 halen :) . Ga sowieso Fifa en misschien Driveclub halen. Daarnaast zit ik te twijfelen over the last of us, die ik heb gemist op de ps3. Twijfel alleen nog een beetje omdat normaal die zombie sfeer niet echt mijn ding is en ik voor mijn gevoel liever een echte next-gen game heb dan een remake. Wat zouden jullie aanraden even wachten op bijvoorbeeld far cry 4/ac unity/gta v next-gen of steekt the last of us er echt nog zo bovenuit?

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Jumpman schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:39:

[afbeelding]

Eerst wordt de game bijna een jaar uitgesteld. Dan blijkt dat je bij PSN Plus een kwart game gaat krijgen, je kan een halve game kopen voor € 49,99 (of iets in die trant), en voor € 99,99 (game plus Season Pass) mag je pas de game 'zoals bedoeld' spelen. Ik zit er hard aan te denken mijn pre-order te annuleren.
Zoals ik het heb begrepen is de game niet eens helemaal klaar als hij uit komt. Weersverandering komt er pas later bij met een update... Als ik jou was zou ik eerst de PS+ versie eens spelen voor je er geld aan uitgeeft. Anders voel je je behoorlijk genaaid.
dutchgio schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:43:
Rockstar schijnt een presentatie van GTA V te hebben gehouden voor retailers, en daar is het één en ander over naar buiten gekomen;

http://www.computerandvid...etails-reportedly-leaked/
Lijkt me meer een verkapte reclame om de pre orders bij gamestop op te schroeven want ze beschrijven gewoon de release trailer.

• Matedeor
AtlAntA schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:26:
[...]

Lijkt me meer een verkapte reclame om de pre orders bij gamestop op te schroeven want ze beschrijven gewoon de release trailer.
Had eerder op een aankondiging van een uitbreiding gehoopt, net zo als bij de vorige Gta. Anders ga ik hem denk ik niet halen, al denk ik dat de grafische kracht van de next-gen bij deze game nog veel duidelijker zichtbaar gaat worden dan bij de andere remakes. Had op de ps3 altijd al het gevoel: hoe vet is deze game wel niet als alles 1080p draait, soepeler en als die uitzichten nog mooier worden.

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:33

Pinjataaa

Hit me!

Jumpman schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:39:

[afbeelding]

Waarom zou je een game pre-orderen als je hem eerst gratis kan proberen? (Gewoon nieuwsgierigheid!)

• Superkiwi
Ik vind het niet zo heel gek eigenlijk...
50 euro voor de complete game, plus geld voor season pass/DLC.
Zo gaat het bij alle games toch?
Ik vind dat ze een dik pluspunt verdienen door zo'n uitgebreide demo (als je zoveel content nog een demo kan noemen) gratis te laten spelen.
Niet veel ontwikkelaars die dat doen ;)
Wat had je dan verwacht? Driekwart van de game gratis en voor een tientje alles erbij?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12 08:57
Pinjataaa schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:40:
[...]

Waarom zou je een game pre-orderen als je hem eerst gratis kan proberen? (Gewoon nieuwsgierigheid!)
Omdat ik hem voor € 40,00 gepre-orderd heb.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Segafreak83
dvdkiwi schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:46:
Ik vind dat ze een dik pluspunt verdienen door zo'n uitgebreide demo (als je zoveel content nog een demo kan noemen) gratis te laten spelen.
Wat had je dan verwacht? Driekwart van de game gratis en voor een tientje alles erbij?
Dit ben ik niet met je eens, het gaat over DriveClub neem ik aan?

Zo ja, in eerste instantie zou de volledige game naar PS+ komen en nu krijg je een veredelde demo..

Al met al, ik als Sony gamer van het eerste uur vind dit gewoon een naaistreek :X.

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

dvdkiwi schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:46:
Dit is op zich ook geen probleem. Het feit waar de meesten over vallen is dat ze Drive Club in eerste instantie hadden aangekondigd als een titel voor de IGC, dus we zouden de volledige versie gratis krijgen bij een PS+ abonnement. Als ze meteen hadden gezegd dat we een uitgebreide demo zouden krijgen, had er waarschijnlijk geen haan naar gekraaid.

PSN: LinQ-NL

Odieus schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:05:
[...]

Dit is op zich ook geen probleem. Het feit waar de meesten over vallen is dat ze Drive Club in eerste instantie hadden aangekondigd als een titel voor de IGC, dus we zouden de volledige versie gratis krijgen bij een PS+ abonnement. Als ze meteen hadden gezegd dat we een uitgebreide demo zouden krijgen, had er waarschijnlijk geen haan naar gekraaid.
Inderdaad en dan te bedenken dat deze game samen met de ps4 uit zou komen heeft mij doen beslissen het spel niet te kopen.

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03:17
Rockstar Games is proud to announce that Grand Theft Auto V will arrive on the PlayStation 4 and Xbox One on November 18, 2014 with the PC version to follow January 27, 2015.
http://www.rockstargames....tavreleasedetails09122014

:)

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:50
Ik las het ook net. Erg tof, zoals de geruchten al eerder aangaven; een release in november.

En daarbovenop nog eens wat nieuwe voertuigen, 100 nieuwe tracks en sowieso de verbeterde graphics. Dit is niet zomaar een upscale, maar hier heeft flink wat werk in gezeten. d:)b

Shikata ga nai.

Matedeor schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:54:
Ga ook binnenkort een ps4 halen :) . Ga sowieso Fifa en misschien Driveclub halen. Daarnaast zit ik te twijfelen over the last of us, die ik heb gemist op de ps3. Twijfel alleen nog een beetje omdat normaal die zombie sfeer niet echt mijn ding is en ik voor mijn gevoel liever een echte next-gen game heb dan een remake. Wat zouden jullie aanraden even wachten op bijvoorbeeld far cry 4/ac unity/gta v next-gen of steekt the last of us er echt nog zo bovenuit?
Haal TLoU nou maar gewoon.

• corset
Matedeor schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:54:
Als je van de wat kortere ervaringen houdt zoals een Uncharted, Tomb Raider (maar dan linearder) dan is TLOU zeker goed. Is het een must have? Ik vind zelf van niet, er zijn veel betere games die de kracht laten zien van de PS4, en TLOU is dat zeker niet.

Echt next gen goede:

Infamous
Killzone (linear, maar geinige diepgang)

Segafreak83 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:57:
[...]

Dit ben ik niet met je eens, het gaat over DriveClub neem ik aan?

Zo ja, in eerste instantie zou de volledige game naar PS+ komen en nu krijg je een veredelde demo..

Al met al, ik als Sony gamer van het eerste uur vind dit gewoon een naaistreek :X.
Dan ben jij verkeerd geïnformeerd of je moet je verwachtingen bijstellen. Sony heeft NADRUKKELIJK tijdens de aankondiging gezegd dat PS+ subscribers een PS+ Editie gratis krijgen van DriveClub. Sony heeft never nooit aangegeven dat je de hele game gratis zou krijgen. Ik ben erg verbaasd dat mensen dit zelfs hadden verwacht.

Er is nooit aangekondigd dat DriveClub gratis zou zijn.
Sony heeft nooit beloftes gemaakt over gratis complete DriveClub.
Sony heeft notabene nadrukkelijk een andere titel gegeven aan de gratis versie: PS+ Edition.

Hoe kan je je genaaid voelen als je zelf verkeerde verwachtingen hebt en beschikt over foutieve info. De enige die jou heeft genaaid ben je zelf: hoge verwachtingen zonder enige vorm van inhoud.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-12 11:33

Phydomir

Dennis

Ik ben met de komst van al die toffe games dit najaar opzoek naar een goede headset voor bij de PS4. Nu heb ik eens wat reviews en testjes van de Sony Gold en Pulse en de Turtlebeach PX4 bekeken en wat in alle naar voren kwam is de belabberde kwaliteit van de microfoon. Wat in mijn ogen juist een van de belangrijkste criteria is van een goede headset. Nu zie ik dankzij het enorme aanbod aan headset eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Ook omdat er zoveel headsets zijn die wel zouden moeten werken op de PS4 maar niet op de officieel ondersteund lijst staan.

Wat ik dus zoek is een een degelijke headset met een goede kwaliteit microfoon. Bedraad of draadloos maakt niet zo heel veel uit. Die controller heb je toch in je handen en dan maakt een klein stukje kabel niet uit. Stereo heeft mijn voorkeur omdat van de headsets die ik tot nu toe heb gehad (voor pc gebruik) ik niet echt onder de indruk was van de 7.1 simulatie. Wat meer reverb over het geluid maakt het niet direct surround.
Wat ik wel heel makkelijk zou vinden een de mogelijkheid tot snel je microfoon muten. Budget is tot ongeveer een 100 euro. Voor een uitmuntend product kan daar nog wel een euro of 50 bij.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Segafreak83
ASNNetworks schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:35:
[...]

Dan ben jij verkeerd geïnformeerd of je moet je verwachtingen bijstellen. Sony heeft NADRUKKELIJK tijdens de aankondiging gezegd dat PS+ subscribers een PS+ Editie gratis krijgen van DriveClub. Sony heeft never nooit aangegeven dat je de hele game gratis zou krijgen. Ik ben erg verbaasd dat mensen dit zelfs hadden verwacht.

Er is nooit aangekondigd dat DriveClub gratis zou zijn.
Sony heeft nooit beloftes gemaakt over gratis complete DriveClub.
Sony heeft notabene nadrukkelijk een andere titel gegeven aan de gratis versie: PS+ Edition.

Hoe kan je je genaaid voelen als je zelf verkeerde verwachtingen hebt en beschikt over foutieve info. De enige die jou heeft genaaid ben je zelf: hoge verwachtingen zonder enige vorm van inhoud.
Jammer voor jou, maar het is wel degelijk gezegd door Sony. De game zou gratis én volledig worden aangeboden bij de launch van de PS4.

De wijzigingen waar je het nu over hebt zijn later pas doorgevoerd en ja, dan is het makkelijk, ik kan ook wel even snel een andere naam aan een titel geven |:(.

Heel veel plezier met het besteden van je euro's aan DriveClub, ik wacht het nog wel even af.

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-12 16:54
Phydomir schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:48:
Ik ben met de komst van al die toffe games dit najaar opzoek naar een goede headset voor bij de PS4. Nu heb ik eens wat reviews en testjes van de Sony Gold en Pulse en de Turtlebeach PX4 bekeken en wat in alle naar voren kwam is de belabberde kwaliteit van de microfoon. Wat in mijn ogen juist een van de belangrijkste criteria is van een goede headset. Nu zie ik dankzij het enorme aanbod aan headset eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Ook omdat er zoveel headsets zijn die wel zouden moeten werken op de PS4 maar niet op de officieel ondersteund lijst staan.

Wat ik dus zoek is een een degelijke headset met een goede kwaliteit microfoon. Bedraad of draadloos maakt niet zo heel veel uit. Die controller heb je toch in je handen en dan maakt een klein stukje kabel niet uit. Stereo heeft mijn voorkeur omdat van de headsets die ik tot nu toe heb gehad (voor pc gebruik) ik niet echt onder de indruk was van de 7.1 simulatie. Wat meer reverb over het geluid maakt het niet direct surround.
Wat ik wel heel makkelijk zou vinden een de mogelijkheid tot snel je microfoon muten. Budget is tot ongeveer een 100 euro. Voor een uitmuntend product kan daar nog wel een euro of 50 bij.
Ik gebruik zelf m'n Razer Kraken, die ik ook aan mijn desktop heb hangen. Bevalt nog altijd prima en werkt gewoon i.c.m. de PS4. Niet al te duur, lekker op het hoofd, prima geluid en geen klachten over mijn verstaanbaarheid gehad vanuit vrienden.

Ignorance Is Bliss

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Ik ben met de komst van al die toffe games dit najaar opzoek naar een goede headset voor bij de PS4. Nu heb ik eens wat reviews en testjes van de Sony Gold en Pulse en de Turtlebeach PX4 bekeken en wat in alle naar voren kwam is de belabberde kwaliteit van de microfoon.
Ik heb de Sony PS4 Gold headset, en met de kwaliteit van de microfoon is helemaal niks mis. Ik ben altijd prima te horen, en collega's met dezelfde headset hoor ik ook perfect...

PSN/XBOX : Murzeltje1976

• hatsa
  • Laatst online: 21:39
Hier ook geen klachten gehoord over de mic kwaliteit van de Gold. Qua comfort en gebruiksgemak ben ik er ook een stuk tevredener over dan de Turtlebeach PX5 die ik hiervoor had.

• Scrisissszzz
Ik heb de Gold en nog nooit klachten van anderen gehoord.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik vond op Youtube dit filmpje (vanaf 4:17):

Dat noem ik zwaar onder de maat. Geen body, gekraak, echt heel matig.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Dat is inderdaad slecht, maar denk dat hij een kapotte heeft getest. Heb hier persoonlijk nooit last van gehad iig, heb de voorloper van de Gold, PS3 versie

PSN: fonsmeister

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Segafreak83 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:51:
[...]

Jammer voor jou, maar het is wel degelijk gezegd door Sony. De game zou gratis én volledig worden aangeboden bij de launch van de PS4.

De wijzigingen waar je het nu over hebt zijn later pas doorgevoerd en ja, dan is het makkelijk, ik kan ook wel even snel een andere naam aan een titel geven |:(.

Heel veel plezier met het besteden van je euro's aan DriveClub, ik wacht het nog wel even af.
Heb je een bronvermelding? Want ik heb hetzelfde vernomen als ASNNetworks. Er is tijdens de reveal een PS+ editie aangekondigd maar nooit bevestigd dat dit de volledige game zou zijn.

Zou ook wel gekkenwerk zijn als men een AAA titel ontwikkeld en deze voor noppes weggeeft.
[...]

Toch beter je huiswerk doen volgende keer ;)

Wordt letterlijk DriveClub PS+ Edition genoemd. En dat blijven ze ook vaker noemen. Nergens wordt er gezegd dat je de volledige game krijgt, maar PS+ Edition.

En ik hoef niet mn euro's te besteden aan DriveClub. Met 20% van de game kan ik een goed oordeel vellen over de game, geheel gratis :) Als het een toffe game is dan koop ik het graag voor de upgrade van $49 :)

[ Voor 11% gewijzigd door ASNNetworks op 12-09-2014 15:24 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• hatsa
  • Laatst online: 21:39
Tweakers zegt hier nergens dat het gaat om een speciale plus-editie: video: DriveClub gratis voor PlayStation Plus-abonnees maar volgens mij heeft Sony wel altijd gezegd dat het om een specifieke plus-editie ging. Alleen de plus-editie is wat karig, en vooral het upgrade-bedrag naar de volledige versie is wat aan de hoge kant.

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42

Ik heb hier ook een tijd over zitten twijfelen maar geloof me met de Sony wireless gold heb je de perfecte headset. Hij zit erg comfortabel, de ps4 herkent hem direct waarna je alle info in een drop down menuutje ziet waaronder het volume en de batterij, geluid klinkt zeer goed. Ik speel zelf veel BF 4 en daar hoor je gewoon waar de schoten vandaan komen, erg gaaf gedaan.Ook het inladen van diverse profielen is wel een meerwaarde vindt ik. De microfoon is prima. Ik ben goed te verstaan en een vriend van mij heeft hem tegelijkertijd gekocht en die versta ik ook perfect. Je moet al die Youtube filmpjes niet geloven daardoor duurde het voor mij ook zolang voordat ik hem kocht en heb ik zelfs eerst nog een Kunai tritton gehad. Ik kan je zeggen de Sony is heel erg veel beter haha.
Hoop dat je hier iets aan hebt.

Scrooge NL

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
Phydomir schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:58:
Ik vond op Youtube dit filmpje (vanaf 4:17):

[video]

Dat noem ik zwaar onder de maat. Geen body, gekraak, echt heel matig.
Deze gast loopt de boel te naaien. Zo klinkt de Sony gold echt niet. Het is zelfs zo dat hij wireless goed klinkt maar sluit je de kabel aan tussen je controller en mic omdat de accu bijv. leeg is dan klinkt het nog iets beter. Dit opgenomen geluid is echt bullshit.

Scrooge NL

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Kan bevestigen dat de mic. van de Sony Gold prima klinkt, stukken beter dan het plastic vodje wat je gratis bij je PS4 krijgt.

Het laag is prima, het midden valt tegen. Verwacht geen high-end geluidskwalitiet a la AudioTechnica of AKG maar het is voor de prijs echt een prima headset, inderdaad de integratie in het PS4 OS is erg prettig.

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-12 11:38
hi all,
na wat zoeken en surfen krijg ik geen duidelijkheid op het volgende:
ik ben van plan Destiny aan te schaffen middels mijn US account. Mijn hoofd account is echter EUR (PAL). Nu las ik op een forum dat het niet mogelijk is om een US versie van een game online te spelen met een europe PSN+ abbo (?) --> Kan dit waar zijn? :

"bedankt maar niet helemaal.. heb een US watch dog versie gekocht en alle stappen gevolgd mbt aanmaken van een US account. alles goed gelukt tot ik de multiplayer mode wilde spelen. je hebt namelijk een US psn plus account nodig om online te spelen, je kan dus NIET je NL psn plus account delen op je PS4 als je andere user buiten dat land komt (niet eens met eentje uit België bijvoorbeeld). "

Mocht dit ook voor destiny gelden, dan toch maar normale versie aanschaffen
Nee, die watch dogs-kerel weet gewoon niet hoe het moet, dat kan prima. Gelukkig is dit niet al 34 keer voorbij gekomen...
PhrancK schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:53:
hi all,
ik ben van plan Destiny aan te schaffen middels mijn US account. Mijn hoofd account is echter EUR (PAL). Nu las ik op een forum dat het niet mogelijk is om een US versie van een game online te spelen met een europe PSN+ abbo (?) --> Kan dit waar zijn? :

"bedankt maar niet helemaal.. heb een US watch dog versie gekocht en alle stappen gevolgd mbt aanmaken van een US account. alles goed gelukt tot ik de multiplayer mode wilde spelen. je hebt namelijk een US psn plus account nodig om online te spelen, je kan dus NIET je NL psn plus account delen op je PS4 als je andere user buiten dat land komt (niet eens met eentje uit België bijvoorbeeld). "

Denk dat die persoon in kwestie het verkeerd heeft ingesteld ofzo... Ik heb Watch Dogs en Destiny uit de US Store en kan gewoon met mijn eigen NL account online spelen.

• Scrisissszzz
ASNNetworks schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:58:
[...]

Denk dat die persoon in kwestie het verkeerd heeft ingesteld ofzo... Ik heb Watch Dogs en Destiny uit de US Store en kan gewoon met mijn eigen NL account online spelen.
Yep, me 2. Werkt gewoon prima.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-12 12:06
Weet iemand of Fifa15 de Pre Download functie ondersteund.

PSN ID Binloading_nl

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-12 10:25
PhrancK schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:53:
hi all,

Als jij je NL account, met PS+ als primary instelt dan kan het zonder problemen.
Alle accounts op jouw PS4 kunnen online als jij een master account met PS+ hebt :)
Evenals dat alle accounts op je PS4 de games kunnen spelen van je master account. Dus je US account ook als master instellen zorgt ervoor dat je NL account het kan spelen.

Zo.

• DonnyR
  • Laatst online: 12-12 11:36

Ik heb zelf een PX4 van turtlebeach, geluid is prima en voor zover ik heb gehoord de microfoon ook. Verder vind ik ook de accuduur van deze headset echt een pluspunt. Wel hoor ik soms piepjes uit het niets, waarschijnlijk van de bluetooth ofzo.

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-12 14:36
Ik heb ook zo een gold sony headset en werkt perfect. zal wel een defecte unit gehad hebben.
zojuist ook maar een 1TB SSHD gekocht.
Huidige 500gb gaat wel erg snel vol merk ik :) wil toch wat meer voor bereid zijn op de toekomst met meer ruimte.

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:34:
[...]

Als je van de wat kortere ervaringen houdt zoals een Uncharted, Tomb Raider (maar dan linearder) dan is TLOU zeker goed. Is het een must have? Ik vind zelf van niet, er zijn veel betere games die de kracht laten zien van de PS4, en TLOU is dat zeker niet.

Echt next gen goede:

Infamous
Killzone (linear, maar geinige diepgang)
Infamous vond ik echt een verschrikking. Mooie engine, voelde goed, leuke actie. Maar wat een repetitieve gameplay en wat me nog het meest stoorde: wat ontzettend kinderachtig. Alles werd je voorgekauwd, nooit uitdaging of ook maar 1 seconde kijken wat je moest doen. Daarnaast moet je je kunnen relateren aan een 'stoere' puber die gravity spuit en coole oneliners heeft. Zal wel voor een jong publiek zijn.

The last of us vond ik daarentegen fantastisch. Een volwassen verhaal, super afwisselende gameplay, groffe 18+ actie, graphics dik in orde en ik heb de mp nog niet geprobeerd, dus wie weet is dat ook nog wat.

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-12 16:40
Is echt iedereen Destiny gaan spelen ofzo? xD bijna mijn hele vrienden lijst die ik heb toegevoegd om samen diablo 3 / the last of us te spelen speeld nu Destiny (of minecraft...)

xD

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Full hd 35mbps trailer van gta5.

http://www.gamersyde.com/...ailer_35mb_-32971_en.html

[ Voor 0% gewijzigd door AtlAntA op 13-09-2014 00:01 . Reden: klote autocorrect ]

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:52
Ziet er fantastisch uit. Maar heel erg jammer van de aliasing. Vooral bij haren en objecten met een graat structuur (ventilator) is dat goed te zien. Toch lijkt er wel een vorm van aliasing te zijn toegepast want voor de rest valt het nog mee.

Ik haal 'm echter voor de PC. Zelf de grafische instellingen kunnen veranderen en mods maken de ervaring op de PC een stuk beter. Ik ben iemand die aliasing erg storend vind (Fifa 14, bijvoorbeeld, op de PS4 is verschrikkelijk qua aliasing). Dan zet ik op de PC de textures wat lager en de anti-aliasing omhoog :)

Dat vind ik zo jammer aan console games. De prioriteit van anti-aliasing is vaak het laagst. Toch is het zeker mogelijk. In de games van Naughty Dog zit ook aliasing, maar een stuk minder dan veel andere games. Uncharted 3 echter had t.o.v. 2 om een of andere reden meer aliasing.
Exclusive games lijken overigens altijd veel meer anti-aliasing te hebben. Zo ook Killzone: Shadowfall en The Order 1886 (wat een graphics :9~). In The Order 1886 speel je gewoon CGI. Niet normaal.

Meer games moeten SMAA gaan gebruiken. Om het niet technisch te maken. Je hebt heel veel varianten om kartelrandjes (aliasing) tegen te gaan in de vorm van algoritmes. De bekendste 2 zijn FXAA, die alles blurt dus naast de kartelrandjes ook de textures, en MSAA, die enkel kartelrandjes blurt.
  • FXAA is een makkelijk algoritme en wanneer die is toegepast merk je geen tot weinig verschil in fps.
  • MSAA is een moeilijker algoritme en heeft een flinke impact op de fps.
  • SMAA is eigenlijk FXAA zonder dat de textures geblurt worden. SMAA is ontwikkeld door een developer van Crytek en 3 Spaanse studenten. Net als FXAA heeft het amper invloed op de fps (althans tot SMAA 4x), maar het is visueel zoals MSAA.
En nu komt het: het is open-source! Onbegrijpelijk dat niet alle games deze techniek in hun game bouwen. I.m.o. is deze techniek revolutionair.

Sorry voor het technische in een PS4 topic. Maar het is wel Tweakers.net, hé ;)

Bronnen:
- SMAA devlopers website
- AA analyse Crysis 3 door [H]ard|OCP en TweakGuides

Ik ga trouwens TLOU waarschijnlijk halen als die richting de 30 euro zakt. En The Order 1886 heb ik al in bestelling staan oOo.

• Beakzz
  • Laatst online: 19:34
[...]

Precies. Eerst was het gewoon Driveclub bij PS+ en later is het Driveclub plus editie genoemd en weer veeeel later kwamen ze met een kwart versie aan. Ik ben dan ook totaal niet van plan deze versie te ondersteunen en hou het bij de gratis versie tot het spel in de budgetbak ligt. Eerst Project Cars grijs spelen (hoop ik :) )

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Consoles hebben vaak het voordeel dat de TV de AA voor zijn rekening neemt. En daarom lastig te vergelijken.

Plus voor 400 euro heb je geen 4xTitan gaming PC. Veel "master race" aanhangers zien dat niet helemaal.

• shameblaster
  • Laatst online: 14-12 20:19

shameblaster

BB4E^Cons

Vandaag via de makro actie ook een ps4 aangeschaft(aardige korting) Games waren niet vooradig. Morgen maar eens bij de mediamarkt kijken voor games en het internet afspeuren welke spellen ik echt niet mag missen :-)

Cons:::BB4E

@Fleximex: MP staat vol met TLoU voor € 30,- en de US versie is omgerekend € 36,-.

@Shameblaster: Als je TLoU nog niet gedaan hebt, die. Shooters: Wolfenstein en Metro. Adventures: Tomb Raider en AC4.

Ik zie trouwens net dat Destiny op Metacritic inmiddels tot 74 gedaald. Dat is echt niet best voor een titel waar 500 miljoen Dollar ingepompt is. Volgens mij staat die over een maandje volop op Marktplaats.

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 07:23:
Ik zie trouwens net dat Destiny op Metacritic inmiddels tot 74 gedaald. Dat is echt niet best voor een titel waar 500 miljoen Dollar ingepompt is. Volgens mij staat die over een maandje volop op Marktplaats.
Het is ook maar een 74 waard is mijn ervaring met het spel.
Dat wil niet zeggen dat je geen plezier aan Destiny kan hebben.
Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 07:32:
[...]

Het is ook maar een 74 waard is mijn ervaring met het spel.
Dat wil niet zeggen dat je geen plezier aan Destiny kan hebben.
Dat zeg ik ook niet. Ik heb me redelijk vermaakt met de beta. Maar van zo'n project verwacht je toch wel een hoger cijfer, ook al vind ik de game zelf geen aanschaf waard.

Verwijderd

Als shooters je ding is kun je met Destiny lekker knallend losgaan.

Ik ga de story mode in ieder geval proberen uit te spelen.

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-12 15:06
Ik vermaak me op het moment prima met Destiny (halo fan), maar ik begrijp het cijfer het is aardig repetitief allemaal.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-12 21:25
HAd ik niet verwacht van destiny, dacht dat wordt een 90 of hoger.
Broertje is al sinds dinsdag 1 uur snachts ermee bezig en komt zijn kamer niet meer uit bijna....
Is ergens level 24 of hoger(dacht levelcap was 20 maar hij legde aan me uit dat het wel verder gaat maar op een aparte manier :P )
Hij had al na 3 dagen meer dan 24 uur speeltijd erin :P(heeft vakantie genomen voor deze game :P )
Hij is het deels eens met bepaalde kritiek maar vermaakt zich kostelijk ermee.
Ga hem misschien ook nog wel halen als ik weer geld te spenderen heb ;)

[ Voor 10% gewijzigd door v8power67 op 13-09-2014 11:04 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-12 08:49
Destiny is niet per se een heel goed spel. Maar wat het vooral goed doet is (imho) het online gedeelte en de marketing eromheen. Die combinatie maakt dat het spel echt leeft. Ik heb echt het idee dat iedereen die ik ken met een ps4 Destiny speelt, en dat maakt het zo immersive en verslavend. Verder is het wel erg repetitief zoals vaker genoemd, maar daarentegen voert Bungie de komende tijd steeds nieuwe modes in.

Ik denk dat ik het in november niet of minder zal spelen. Ben toch echt fan van goede SP games zoals Far Cry. Maar desondanks voor nu is het leuk :)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:57
shameblaster schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 02:33:
Vandaag via de makro actie ook een ps4 aangeschaft(aardige korting) Games waren niet vooradig. Morgen maar eens bij de mediamarkt kijken voor games en het internet afspeuren welke spellen ik echt niet mag missen :-)
Betrof het een bundel met destiny of de kale console?

• shameblaster
  • Laatst online: 14-12 20:19

shameblaster

BB4E^Cons

Kale console (20% kortingsbon) uiteindelijk 318.47 euro voor betaald.
2 andere maatjes moesten er 329 eerder deze week voor betalen (Filiaal nieuwegein)
De medewerkster heeft een paar keer iets gescand en melde me dat ik 318.47 moest betalen, gelijk gedaan. Scheelt weer ietsje :-) Was van 329 uitgegaan.
Straks voor games kijken, die waren er niet.

Cons:::BB4E

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:01
Ik heb vandaag ook de PS4 gekocht. Bij de Game Mania met Destiny voor 400. Ik had al mn oude ps3 spelleb meegenomen om in te ruilen. Daar kreeg ik 75€ voor. Op V&A reageerde er niemand dus dan maar zo. Oude ps3 namen ze niet omdat ze er al 10 hadden staan, dus toen maar naar de Secondhandshop gegaan. Voor 100€ heeftie de boel overgenomen, meer gaf die er niet voor helaas.

Destiny is nu aan het installeren dus nog even wachten. De gratis PS+ spellen heb ik al gedownload en ga ik als Destiny een beetje tegen valt maar proberen :+.
Watch Dogs komt dinsdag binnen, heb ik van een andere tweaker overgenomen.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Verwijderd

Beakzz schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 23:36:
[...]

Precies. Eerst was het gewoon Driveclub bij PS+ en later is het Driveclub plus editie genoemd en weer veeeel later kwamen ze met een kwart versie aan. Ik ben dan ook totaal niet van plan deze versie te ondersteunen en hou het bij de gratis versie tot het spel in de budgetbak ligt. Eerst Project Cars grijs spelen (hoop ik :) )
Fout. Sony heeft het ALTIJD over een Driveclub plus editie gehad bij psn+. Kom maar met een bron die het tegendeel bewijst :)

Verwijderd

shameblaster schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 02:33:
Welke Makro actie en wat scheelde het?

Eerst lezen dan reageren 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2014 13:39 ]

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:29
Gisteren ook de PS4 gehaald (destiny bundel). Na de PSone, PS2 en PS3 vandaag dan eindelijk de PS4 aangesloten. Het blijft altijd geweldig, dat eerste moment waarop je een nieuwe console aanzet. Ik speel bij lange na niet meer zoveel games als 10 jaar geleden, maar toch kon ik het niet laten. Destiny speelt heerlijk weg voor een console shooter en wat ligt de nieuwe dual shock ook beduidend beter in de hand dan de voorgaande versies. Dat hebben ze toch wel weer erg mooi voor elkaar gekregen.

Voorlopig zal ik nog wel even zoet zijn met Destiny en kijk ik uit naar veel toekomstige games (en in de nabije toekomst project CARS). Mochten mensen mij willen toevoegen, dan kan dat uiteraard PSN: Slomy.
Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 13:29:
[...]

Fout. Sony heeft het ALTIJD over een Driveclub plus editie gehad bij psn+. Kom maar met een bron die het tegendeel bewijst :)
Geen zin om er tegen in te gaan ;) Ik heb een pagina hiervoor een YouTube video geplaatst van het conferentie waar ze notabene PS+ Editie 3x noemen en nergens hebben gezegd dat je de hele game gratis krijgt. Maar dan hoor je ze daar niet over.... En toch blijven ze roepen: ja ik voel me genaaid. Je hebt jezelf genaaid als je zulke valse verwachtingen hebt die nergens op zijn gebaseerd. En het mooiste is: ze hebben letterlijk GEEN bron dat Sony zoiets gezegd heeft (omdat het gewoon niet is gebeurd). Ze hebben ooit ergens iets half gelezen op een game site of forum.

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-12 14:32
Even een vraag van een hele andere orde: ik hoop dat meer mensen hopen dat Maidana vanavond Mayweather alle hoeken van de ring gaat laten zien.

Nu was ik aan het onderzoeken hoe ik die wedstrijd kan zien. Liefst legaal. Het schijnt te zijn dat je een Live App kunt downloaden van PS Store waarmee je de wedstrijd kunt kijken. Ik zie deze helaas niet in de EU shop. Zal dus in de US shop zijn, maar ik heb geen US account. Maar voordat ik dit doe, heeft iemand hier ervaring mee?

• Superkiwi
Vandaag aan de sp van Killzone Shadow Fall begonnen, maar potver wat ziet het er fan-tas-tisch uit! :D

• Phydomir

Phydomir

Dennis

[b]Menace_1981 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 18:29Het schijnt te zijn dat je een Live App kunt downloaden van PS Store waarmee je de wedstrijd kunt kijken. Ik zie deze helaas niet in de EU shop. Zal dus in de US shop zijn, maar ik heb geen US account. Maar voordat ik dit doe, heeft iemand hier ervaring mee?
Dat kan, ik gebruik zelf mijn US account ook alleen voor de MLB.TV app. Waarom die apps niet ook gewoon in de EU store staan is mij een raadsel.

• Nickvdd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-12 22:44
ASNNetworks schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 16:36:
[...]

Geen zin om er tegen in te gaan ;) Ik heb een pagina hiervoor een YouTube video geplaatst van het conferentie waar ze notabene PS+ Editie 3x noemen en nergens hebben gezegd dat je de hele game gratis krijgt. Maar dan hoor je ze daar niet over.... En toch blijven ze roepen: ja ik voel me genaaid. Je hebt jezelf genaaid als je zulke valse verwachtingen hebt die nergens op zijn gebaseerd. En het mooiste is: ze hebben letterlijk GEEN bron dat Sony zoiets gezegd heeft (omdat het gewoon niet is gebeurd). Ze hebben ooit ergens iets half gelezen op een game site of forum.
Deze bron legt het de situatie eigenlijk het beste uit:

http://www.forbes.com/sites/insertcoin/2014/05/09/sony-reverses-controversial-driveclub-ps4-digital-download-policy/

Er is dan ook nooit gezegt dat driveclub gratis was. Maar desondanks de vertragingen hebben ze besloten een ps+ editie te releasen.
dvdkiwi schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 19:56:
Vandaag aan de sp van Killzone Shadow Fall begonnen, maar potver wat ziet het er fan-tas-tisch uit! :D
Vind je? het enige wat echt subliem was waren de facial animations, qua textures en lighting vondt ik het aardig tegenvallen. en natuurlijk ook nog de opvallende aliasing erbij. Ik denk persoonlijk dat uncharted 4 echt baanbrekende graphics gaat krijgen zoals gewoonlijk van ND.

[ Voor 18% gewijzigd door Nickvdd op 13-09-2014 20:11 ]

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-11 13:02
Nickvdd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:04:
Ik denk persoonlijk dat uncharted 4 echt baanbrekende graphics gaat krijgen zoals gewoonlijk van ND.
Mee eens, hoop alleen niet dat het door de graphics overhyped gaat worden. Ben benieuwd hoe de gameplay zelf is.

Oh en, "vondt".. Really? 8)7
Nickvdd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:04:
[...]

Deze bron legt het de situatie eigenlijk het beste uit:

http://www.forbes.com/sites/insertcoin/2014/05/09/sony-reverses-controversial-driveclub-ps4-digital-download-policy/

Er is dan ook nooit gezegt dat driveclub gratis was. Maar desondanks de vertragingen hebben ze besloten een ps+ editie te releasen.

[...]

Vind je? het enige wat echt subliem was waren de facial animations, qua textures en lighting vondt ik het aardig tegenvallen. en natuurlijk ook nog de opvallende aliasing erbij. Ik denk persoonlijk dat uncharted 4 echt baanbrekende graphics gaat krijgen zoals gewoonlijk van ND.
Ehh het enige wat daar uitgelegd wordt is dat Sony de policy omtrent PS+ Edition heeft gewijzigd, in voordeel van de gamers. Toen de PS+ Edition voor het eerst werd genoemd was nog onbekend wat dit precies inhield. Een tijdje geleden maakte Sony bekent dat de PS+ Edition een gedeelte van de game bevat en met een korting kan worden geüpgraded naar de volledige versie. Wat zij toen echter fout deden was de upgrade ook koppelen aan PS+. Dus als je het hebt geüpgraded naar de volledige versie, dan moet je nog steeds PS+ hebben. Zodra je geen PS+ meer zou hebben, kan je de game dus helemaal niet meer spelen terwijl je wel €50 hebt neergelegd ervoor. Dit kwam heel erg in opspraak (en terecht) en Sony heeft dat dus gelijk weer terug gedraaid. Daar gaat dat artikel over. Waar mensen echter (nog steeds) over zeuren is dat de PS+ Edition niet de hele game is en dat mensen ervanuit gingen de hele game gratis te krijgen..... Daar kan je over discussiëren maar gaat helemaal nergens over. Sony heeft never nooit gezegd dat de game gratis was en heeft meerdere malen gezegd dat je een PS+ Edition gratis zou krijgen. Je kan moeilijk zeggen dat Sony de gamers heeft genaaid als Sony in eerste instantie nooit een dergelijk belofte heeft gemaakt. Dan kan ik ook wel verwachten dat de PS5 €299 gaat kosten en dan klagen dat hij uiteindelijk duurder wordt.

Dat de upgrade van €50 te karig is en mensen een hogere korting verwachten kan ik me enigszins voorstellen, maar dat de game geheel gratis zou moeten zijn..... Nee dat gaat nergens over.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:46
Ik vind het geen probleem als ik moet betalen voor een game die ik graag ga spelen. Of het nou gratis beloofd was of niet. Ik ga me er wel mee vermaken

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:24
Martinspire schreef op zondag 14 september 2014 @ 01:14:
Ik vind het geen probleem als ik moet betalen voor een game die ik graag ga spelen. Of het nou gratis beloofd was of niet. Ik ga me er wel mee vermaken
_/-\o_

Wat loopt iedereen toch te klagen over dat Driveclub zeg. Volgens mij wordt dat gewoon een fantastische game die de prijs volledig waard is. En toevallig krijgt die een demo gratis voor PS+ waarin je ook trophys kan halen.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Mr Ton schreef op zondag 14 september 2014 @ 01:44:
[...]

_/-\o_

Wat loopt iedereen toch te klagen over dat Driveclub zeg. Volgens mij wordt dat gewoon een fantastische game die de prijs volledig waard is. En toevallig krijgt die een demo gratis voor PS+ waarin je ook trophys kan halen.
dit dus d:)b 8)

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-12 14:36
Hdd omgeswapped voor een 1TB SSHD. Ging prima maar mijn save game van TLOU is blijkbaar niet goed gekopieerd naar USB en naar cloud gesynced. mis zeker 3 uur gameplay.. das wel jammer..
Wel vaker last dat saves niet goed worden uploaded naar PSN cloud en deze opnieuw moet uploaden.

Voor de rest start de PS4 wel lekker rap op nu met een SSHD al zet ik hem amper uit :)
prijs verschil met normale 1TB schijf was minimaal en nu in ieder geval genoeg ruimte voor GTAV, nieuwe ASSCreed en division.
Heb nu Killzone, TLOU en destiny maar dat neemt met alle DLC al 130GB in gebruik..

[ Voor 51% gewijzigd door Qualixo op 14-09-2014 11:42 ]

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-12 17:50

MeNTaL_TO

The future is not set

Qualixo schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:35:

Voor de rest start de PS4 wel lekker rap op nu met een SSHD al zet ik hem amper uit :)
prijs verschil met normale 1TB schijf was minimaal en nu in ieder geval genoeg ruimte voor GTAV, nieuwe ASSCreed en division.
Heb nu Killzone, TLOU en destiny maar dat neemt met alle DLC al 130GB in gebruik..
Ik vind het prijs verschil bij informatique nog wel redelijk fors, 62 euro voor een 1 TB blue WD en 92 voor de 1 TB SHHD.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Matedeor
_/-\o_

Inderdaad , wordt er ook steeds enthousiaster over en via die demo kan ik hem mooi eerst uitproberen en kijken of die het geld waard is :) .
Het ontbreken van offline multiplayer vind ik dan wel weer erg dom, bij een racegame die ik de komende 2 jaar waarschijnlijk speel wil ik dat gewoon hebben. Racegames/sportspellen zonder offline multiplayer kan echt niet.

[ Voor 52% gewijzigd door Matedeor op 14-09-2014 12:21 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link