• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:24
Iedereen die mee Destiny wil spelen voeg me maar toe: MrTon-NL

Gister de eerste missie gedaan en een beetje in de 'City' rondgelopen. Was best aardig, maar het voelde voor mij echt aan als Halo 2.0, met Ghost in plaats van Cortana. Je loopt hetzelfde, zelfde controllerindeling, zelfs de reload animaties leken hetzelfde. Maar dat is absoluut geen slecht punt want de Halo's van Bungie waren echt fantastisch! Maar de verschillen zullen wel in het samenspelen zitten inderdaad, dat moet ik nog uitvinden.

Fifa 15 demo vandaag ja, can't wait! :) Hij staat al in de preorder.

[ Voor 16% gewijzigd door Mr Ton op 10-09-2014 11:51 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12 20:44
[b]On_E schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:45:

Werkt alleen als je nog geen Plus hebt.
Ach ja, wellicht maak ik hier nog iemand blij.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 23:21

swopdark

ja doe maar...

Remmetje schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:56:

Zo te zien had het PSN netwerk wel degelijk last van een aantal problemen door de hype van Destiny. At random werden we uit de PSN party gegooid waarna opnieuw in de party komen geen optie meer was. Weer in de party komen kon enkel door je opnieuw af- en aan te melden bij PSN. Op twitter bleek dit een probleem te zijn waar veel meer mensen last van hadden.
Het was inderdaad een beetje vreemd gisteren met de partychat. Het leek of de party van destiny het party systeem van de ps4 in de war gooide. Ik zat in een party met twee maten en we gingen in een fireteam in destiny en het duurde niet lang of ik kreeg de melding uit de party te zijn gekicked. Maar ik kon mijn maatje nog steeds gewoon horen en kon ermee praten. Pas toen ik uit het fireteam ging stopte de chat connectie. Maargoed een maat die niet in onze fireteam zat kon dus niet met ons chatten aangezien onze chatroom blijkbaar los stond van het party systeem op de ps4.
De laatste tijd stapelen de problemen met PSN zich op. Steeds vaker komen er hickups in de netwerkdienst waardoor een aantal maten van mij al steeds meer met een schuin oog naar het stabiele X1 netwerk aan het kijken zijn. Zelf baal ik er ook wel van. Ik hoop ook echt dat de problemen die we de laatste tijd gehad hebben niet vaker terug gaan komen en dat Sony in gaat zien dat er keuzes gemaakt moeten worden.
Welke keuzes vind je dat er gemaakt moet worden? Een veelvoud aan servercapaciteit neerzetten om eventuele DDOS aanvallen aan te kunnen of gewoon de hele dienst voor een paar uurtjes naar een tweede volledige servercapaciteit migereren zodat je klanten voor een periode van een paar uurtjes geen onderhoud hoeven te merken? Dit kost zo achterlijk veel geld dat absoluut niet opweegt tegen het mogelijke overlast.

Wat zou er naast vervijfvoudiging van de servercapacitiet nog meer mogelijk zijn?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:27

On_E

Housemusic

swopdark schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:55:
[...]

Het was inderdaad een beetje vreemd gisteren met de partychat. Het leek of de party van destiny het party systeem van de ps4 in de war gooide. Ik zat in een party met twee maten en we gingen in een fireteam in destiny en het duurde niet lang of ik kreeg de melding uit de party te zijn gekicked. Maar ik kon mijn maatje nog steeds gewoon horen en kon ermee praten. Pas toen ik uit het fireteam ging stopte de chat connectie. Maargoed een maat die niet in onze fireteam zat kon dus niet met ons chatten aangezien onze chatroom blijkbaar los stond van het party systeem op de ps4.
Dat komt omdat je in een fireteam automatisch met elkaar kunt praten, zit er iemand nog in een party dan hoor je diegene niet en andersom ook niet.

Je hoeft dus niet in een party te gaan als je toch al samen in een fireteam zit.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-12 14:12

Bullet NL

Eigen Wijs

http://mobiel.nu.nl/tech/...aft-2-miljard-dollar.html

Volgens de geruchten wil MS de Minecraft ontwikkelaar kopen, dit kan nog wel eens gevolgens hebben voor de beschikbaarheid op niet MS platformen. Heb het gevoel dat we steeds meer deze kant op gaan, las op reddit ook al geruchten dat Titanfall 2 ook exclusief blijft.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-12 11:40
Microsoft had dezelfde aanvallen en kon het wel opvangen. Opschalen van servers en wellicht het serverpark beter over de wereld heen verdelen is daarbij een optie. Daarnaast zijn de gekozen momenten voor onderhoud echt belachelijk. Zorgen dat de onderhouden in de nachten vallen is het minste wat je van een service tegenwoordig kunt verwachten (daarnaast vraag ik mij af of de frequentie wel benodigd is).

Met in het achterhoofd dat Sony steeds meer en meer via het PSN wilt doen (met o.a. services zoals Playstation Now) voorzie ik eerder meer dan minder problemen.

Kijk, ik heb een PS4 en ben er echt wel dit tevreden over. Er zijn wat problemen met de controllers, af en toe blijft de PS4 discs eruit spugen en de user interface is niet het je-van-het maar tevreden ben ik wel. Echter ben ik wel voornamelijk een online gamer. Dit werkt enkel en alleen wanneer het netwerk ook goed werkt. Voor mij staat het wegvallen van het netwerk gelijk aan niet kunnen gamen (ook al kan de console dat wel). En wellicht ben ik verwend met de ervaring met Microsoft Live op de Xbox 360 maar dat het beter kan staat volgens mij buiten kijf.

• On_E

On_E

Housemusic

Remmetje schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:05:
Er zijn wat problemen met de controllers, af en toe blijft de PS4 discs eruit spugen
Sony bellen, de nieuwere batches controllers en consoles hebben deze problemen niet meer.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:19
En bullet is er weer hoor mensen! >_>

Mojang verhaal is een gerucht. En big fucking whoop als het naar Microsoft gaat. Ze zouden dom zijn om Minecraft exclusive te maken. Het is echt geen system seller, en zo is het niet bedoeld. Zolang de mod omgeving niet op de consoles werkt (wat logisch is) zal het altijd een wat mindere versie zijn. Nog steeds goed! (ik speel met plezier de vanilla versie) maar wel minder.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Remmetje
  • Laatst online: 05-12 11:40
On_E schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:11:
[...]

Sony bellen, de nieuwere batches controllers en consoles hebben deze problemen niet meer.
Weet ik. Ik geef alleen aan de problemen die ik heb ervaren (en ondanks dat toch tevreden ben over het apparaat!)

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-12 18:22
Bullet NL schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:04:

Volgens de geruchten wil MS de Minecraft ontwikkelaar kopen, dit kan nog wel eens gevolgens hebben voor de beschikbaarheid op niet MS platformen. Heb het gevoel dat we steeds meer deze kant op gaan, las op reddit ook al geruchten dat Titanfall 2 ook exclusief blijft.
Niet echt boeiend als dit waar zou zijn. In ieder geval voor mij dan. Zowel Minecraft als Titanfall ga ik niet missen. En ik zie dit weer als de zoveelste wanhoopsdaad van Microsoft. Ze moeten wat he om zieltjes te winnen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-12 12:09

rajackar

Blood Minister

zwembroek schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:26:
[...]

Niet echt boeiend als dit waar zou zijn. In ieder geval voor mij dan. Zowel Minecraft als Titanfall ga ik niet missen. En ik zie dit weer als de zoveelste wanhoopsdaad van Microsoft. Ze moeten wat he om zieltjes te winnen.
3rd party titels opkopen vind ik altijd een slechte zaak. Het is dan niet zo dat je iets regelt voor de gebruikers van jouw platform. Je ontneemt gebruikers de mogelijkheid om het op een ander platform te spelen. Je pest mensen dan naar jouw platform toe ipv consumenten te lokken met mooie content.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48

/care

Ze kopen het maar voor 2 miljard, als het overgenomen word gaat Notch waarschijnlijk weg en heb je een bedrijf wat enkel een huls is van het originele. Daarnaast ik denk niet dat ze ooit wat anders goeds gaan uitbrengen dan Minecraft versie zoveel voor console etc, daarnaast als ze Minecraft exclusief maken schieten ze zichzelf in de voet.

We weten allemaal hoe het met RARE is afgelopen.

PSN: Alvanosa

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
Ik heb een ps4 destiny bundel gekocht. Alleen om mijn voucher te redeemen voor een maand psplus moet ik creditcard gegevens invullen. Het probleem is dat ik geen creditcard heb. Is er een andere manier waarop dit wel kan?

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
On_E schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:03:
[...]

Dat komt omdat je in een fireteam automatisch met elkaar kunt praten, zit er iemand nog in een party dan hoor je diegene niet en andersom ook niet.

Je hoeft dus niet in een party te gaan als je toch al samen in een fireteam zit.
Ja maar gister begon ik met 5 vrienden aan Destiny en de begin missies mocht je fireteam maar uit max3 spelers bestaan. En dus wilden we wel alle 5 met elkaar kunnen praten dus een chatparty op de ps4 aangemaakt. Dit zou moeten kunnen ongeacht of er een ingame chat functie is. Dan maar overrulen ofzo.

Na een half uur ofzo werd steeds de chat afgebroken.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

fifa 15 demo is inmiddels te vinden in de Online PS Store ;)
Downloaden schijnt alleen niet zo rap te gaan...

Mooi man. Veel plezier.

• On_E

On_E

Housemusic

Remmetje schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:13:
[...]

Weet ik. Ik geef alleen aan de problemen die ik heb ervaren (en ondanks dat toch tevreden ben over het apparaat!)
Ok. :)
Scrisissszzz schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:50:
[...]

Ja maar gister begon ik met 5 vrienden aan Destiny en de begin missies mocht je fireteam maar uit max3 spelers bestaan. En dus wilden we wel alle 5 met elkaar kunnen praten dus een chatparty op de ps4 aangemaakt. Dit zou moeten kunnen ongeacht of er een ingame chat functie is. Dan maar overrulen ofzo.

Na een half uur ofzo werd steeds de chat afgebroken.
Je fireteam is altijd maar max. 3 personen, behalve bij raids.
En ja volgens mij worden er sinds gisteren enorm veel parties aangemaakt op PSN en lijkt het netwerk hier problemen mee te hebben, gisteren ook meerdere malen uit de partychat geflikkerd.

[ Voor 59% gewijzigd door On_E op 10-09-2014 14:06 ]

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:59
Satom schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:19:
[...]
Ik wil niet vervelend wezen, maar een pagina of 5 (max, denk ik) terug staat het helemaal uitgelegd hoe dit te doen :+
Sorry :+
Heb het gevonden, bedankt.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Verwijderd

Na een week op de Xbox One te hebben gespeeld moet ik zeggen dat het een hele goeie concurrent voor de PS4 is. Alles werkt even soepel op de X1 vergeleken met de PS4.
Toch blijf ik de PS4 als mijn dagelijkse multiplayer console houden.
Dit zeker ook vanwege de investering in de PS4 , toebehoren en spellen.

Ik kan nu lekker gamen op 2 kamers : 1 Xbox slaapkamer en 1 PS gamekamer.

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:51
rodi1802 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:41:
Ik heb een ps4 destiny bundel gekocht. Alleen om mijn voucher te redeemen voor een maand psplus moet ik creditcard gegevens invullen. Het probleem is dat ik geen creditcard heb. Is er een andere manier waarop dit wel kan?
Nee, er is geen andere mogelijkheid.

Shikata ga nai.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:57
Als Sony geen verbeteringen gaat brengen naar online, ga ik mijn PS4 nooit gebruiken als multiplayer-console. Ze gaan hard af op eenzelfde fiasco als Apple had tijdens hun presentatie. Eerste half uur was gewoon onmogelijk te kijken via streams. Vrijwel niets werkte. Nou gaat het bij presentaties van Sony natuurlijk wel prima, maar PSN is gewoon niet top. Het is goed, niet top.

De capaciteit bij PSN is volgens mij ook helemaal niet voldoende en er zit niet een handige afhandeling in bij downtime of drukte. Bij de X1 merk je dat downloadsnelheden worden achtergesteld op gamen en chat. Ik kon bij launch van X1 in 25 nieuwe markten nog prima in een party ingaan of opzetten en ook online spelen was prima. Anderen hadden last met downloaden dat het traag ging, maar dat hinderde de rest niet die al bezig was.
Ook heeft Xbox Live geen downtime tijdens onderhoud of merkbaar last van DDOS aanvallen. We betalen er al enkele jaren voor maar dan heb je ook wat.

PSN is voor mij al meerdere malen down geweest, net als ik even wilde gamen. Ook duurt onderhoud vrij lang en vind ik het muf dat je moet wachten op een store-update voor iets online staat. Momenteel is PSN gewoon niet flexibel en dat is, zeker nu ervoor betaald moet worden, beschamend.

Dat belet overigens niet dat een heleboel dingen wel goed werken en het ook gewoon fijn is dat je nu kunt pre-loaden en pre-orderen.

Oja vraagje: ik had laatst een dashboard update waar ik blijkbaar nieuwe voorwaarden voor moest accepteren. Is dat bij elke patch zo dat ie pas installeert zodra je hem opstart, of gaat ie ook in standby updaten? Want dat laatste doet de X1 ook weer prima

Post is niet bedoelt om te ranten om de PS4 te kakken te zetten, maar geeft even aan dat het gewoon beter kan en beter moet. Het hoeft geen discussie op te doen laaien, maar ik vond dat het wel gemeld kon worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 10-09-2014 14:56 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Die eigenaar van de studio was zelf naar Microsoft toe gegaan om hen dit bod te doen. Ook heeft hij aangegeven dat dit geen problemen zou opleveren voor minecraft op andere platformen.

Minecraft 2 daarintegen zou best een exclusive kunnen zijn. Persoonlijk boeit minecraft me niet dus echt veel kan het me niet schelen.
En net zoals hierboven al werd vermeld denk ik dat ms net als met rare te laat is.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-12 23:19

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Minecraft is beschikbaar op nagenoeg elk platform, zelfs Microsoft zou niet zo dom zijn om dat terug te draaien en daarmee de populariteit van Minecraft, vooral onder de casual gamer, teniet te doen. Titanfall is niets vergeleken bij de installed user base van Minecraft.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:04
DarkElement schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:42:
Ik heb bij mijn Destiny exemplaar een voucher zitten met een code voor 1 maand ps plus, al kan ik hem niet redeemen op mijn account, ik vermoed dat dit voor een US/UK account bedoeld is gezien de hele voucher ook in het engels is. Iemand die hier baat bij heeft?

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Laat me ook even weten of ie heeft gewerkt :)
The Prepaid Card code you entered is incorrect or is no longer valid.

Gebruikt zonder te melden, of werkt niet op een US-account.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-12 15:56
Weet iemand waarom de Fifa 15 downloadable demo alleen in de store te vinden is voor de PS3?
Dacht 'm net te kunnen downloaden voor de PS4..

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:23
Nasty Nate schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:47:
Weet iemand waarom de Fifa 15 downloadable demo alleen in de store te vinden is voor de PS3?
Ik heb hem net aangezet via de internet browser, daar stond ie er in ieder geval al in.
Misschien staat ie nog niet in de store via PS4, of je moet ff zoeken ofzo :P

• IlPirata
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-12 21:38
Nou dacht ik vanavond te kunnen gaan genieten van mijn PS4 en morgen komt de The Last of Us binnen... maar helaas
PostNL heeft het weer eens verpest. Eerst verkeerde tijden op de website (was niemand thuis dus) en nu ook nog een verkeerd ingevuld niet thuis briefje. Hopelijk morgen......

--
Zijn er trouwens meer mensen die nog een PS+ voucher hebben waar ze niets mee doen?

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Over de fifa15 demo voor de ps4:

Begint al lekker.

@EASPORTSFIFA: Our team is aware of an issue affecting some players on the PS4 #FIFA15Demo and is investigating now.

Burp

• Nasty Nate
Faaz0 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:50:
[...]

Ik heb hem net aangezet via de internet browser, daar stond ie er in ieder geval al in.
Misschien staat ie nog niet in de store via PS4, of je moet ff zoeken ofzo :P
Ik ga ook via de pc naar de US store!

Als ik dan zoek op Fifa 15 dan vind hij wel een downloadable demo maar er staat playable on PS3 bij.
Of had die van jou dat ook Faaz0?

• MrPivo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-11 10:29
Nasty Nate schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:47:
Ik heb de download via mijn laptop hier aangezet. Heb net even gespeeld, dus het werkt.

Ik dacht even een potje op Worldclass te spelen, maar werd redelijk zoek getikt. Eerste indruk is positief, (bal)bewegingen komen erg natuurlijk over. Het nieuwe Teammanagement-systeem moest ik wel even aan wennen. De toevoeging van een visuele weergave van de kwaliteit van een speler (zo'n soort spinnenweb), kan ik erg waarderen.

• Nasty Nate
Ongelooflijk, als ik uitgelogd ben met mijn US account zie ik de PS4 demo wel staan in de US store en als ik inlog alleen nog de demo voor de PS3?!

Snap er echt niets van.
Hij staat eerder in de EU dan US, dat is nogal ongebruikelijk ;)
Probeer het eens in de EU store, want daar heb ik m uit gedownload.

Verwijderd

Laat hem lekker zijn PSN stoppen, who cares? zoals de topic warning laat zien geen PS4 vs XBO discussie

[ Voor 82% gewijzigd door Chaoss op 10-09-2014 19:15 ]

• Shinobi-vs-Gast
DLC Plan voor Drive Club: http://blog.eu.playstatio...s-free-dlc-plan-detailed/

In totaal dus negen gratis auto's en elf tracks die we de komende maanden krijgen. Niet slecht voor een veredelde demo.

Shikata ga nai.

Verwijderd

Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:10:

In totaal dus negen gratis auto's en elf tracks die we de komende maanden krijgen. Niet slecht voor een veredelde demo.
Ik ga em eerst testen en dan alles kopen denk ik.

Forza 5 op de Xbox One bevalt me ook prima.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Martinspire schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:55:
Als Sony geen verbeteringen gaat brengen naar online, ga ik mijn PS4 nooit gebruiken als multiplayer-console. Ze gaan hard af op eenzelfde fiasco als Apple had tijdens hun presentatie. Eerste half uur was gewoon onmogelijk te kijken via streams. Vrijwel niets werkte. Nou gaat het bij presentaties van Sony natuurlijk wel prima, maar PSN is gewoon niet top. Het is goed, niet top.\

Post is niet bedoelt om te ranten om de PS4 te kakken te zetten, maar geeft even aan dat het gewoon beter kan en beter moet. Het hoeft geen discussie op te doen laaien, maar ik vond dat het wel gemeld kon worden.
Dus iets wat niet top is maar wel goed wordt een fiasco? bijzondere redenatie. De vergelijking met Apple raakt kant nog wal.

En het zal wel niet bedoeld zijn om te ranten maar wat voegt je post toe? als ik in het XBO topic ga orakelen hoe goed PS+ als dienst wel niet is dan heeft een XBO user daar toch ook niets aan?

Je post is gewoon op het randje mbt de TW, de opemrking "deze post is geen rant" maakt het niet meinder een XBO vs PS4 discussie.

Euh tis toch nog altijd de bedoeling dat men de "PS+ editie" gaat upgraden naar de full versie? daar was toen zo'n gedoe om omdat de upgrade in de buurt kwam van de Retail prijs.

[ Voor 23% gewijzigd door Chaoss op 10-09-2014 19:16 ]

• Mr Ton
  • Laatst online: 17:24
Wat is er aan de hand met de FIFA 15 demo dan? Ik heb vanmiddag lekker zitten te spelen, gedownload met m'n Nederlandse account. Loopt erg soepel trouwens, een stuk beter dan FIFA 14! :)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik wilde destiny gaan spelen, heb ik net online een psplus kaart gekocht, werkt deze niet (is NL kaart en heb NL account. De duitste trial die bij de collectors edition zit werkt ook helaas niet op NL account).

Nu vroeg ik me af of ik de code misschien verkeerd lees, wat zien jullie staan? (eind van code niet meegekopieert die was wel duidelijk).
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Jb4N9gr.png

[ Voor 7% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 10-09-2014 19:20 ]

Ps4/switch gamer

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
BRtb-
Of BRt6-, ik weet het niet zeker
;)

[ Voor 65% gewijzigd door Superkiwi op 10-09-2014 19:23 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• NinTeNdO_FrEaK
Ik heb brt6 geprobeerd, dat werkt niet. Maar snap niet waarom het een kleine letter zou zijn aangezien psn het automatisch in hoofdletters zet. I really want to play (weet niet of iemand een nl trial code over heeft)

Ps4/switch gamer

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:43
Wellicht is het een 'E' die verkeerd gedrukt is ofzo :p? Dus dan zou het 'BRE6-' zijn.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• NinTeNdO_FrEaK
Dat hoopte ik ook, helaas ook niet.

Ps4/switch gamer

• ndonkersloot
Meh, balen. Minder waarschijnlijk maar het enigste wat ik me nog kan bedenken is een 'L'. Dus 'BRL6-'.

• NinTeNdO_FrEaK
Yes de L werkt. Thank you

Ps4/switch gamer

• ndonkersloot
Haha super! Dat is wel lekker onduidelijk gedrukt zeg :+.

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12 10:23
Ik heb vandaag mijn PS4 ontvangen een Destiny bundel en nu probeer ik uit te zoeken waar mijn savegames staan en hoe ik die automatische geüpload krijg naar psn plus. Ik heb handleiding doorgekeken en volgens mij alles goed ingesteld maar als ik het goed begrijp moet ik bij de game zelf het nog aangeven maar ik snap niet waar ik dat kan vinden. Help!

• Superkiwi
  • Nu online
Wellicht weet men het in het Destiny topic?

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12 10:23
Heeft niks met Destiny te maken het gaat om PS4 instellingen.
homernt schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:42:
Ik heb vandaag mijn PS4 ontvangen een Destiny bundel en nu probeer ik uit te zoeken waar mijn savegames staan en hoe ik die automatische geüpload krijg naar psn plus. Ik heb handleiding doorgekeken en volgens mij alles goed ingesteld maar als ik het goed begrijp moet ik bij de game zelf het nog aangeven maar ik snap niet waar ik dat kan vinden. Help!
Je hoeft dit niet in de game zelf aan te geven. Als je dit in de instellingen van de ps4 zelf goed hebt staan dan zou het gewoon moeten werken.

Ongelooflijk wat Destiny heeft opgebracht na 1 dag. Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Erg netjes van Bungie en Activision. Snappen doe ik het alleen niet.

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 23:21

swopdark

ja doe maar...

Om toch verder te gaan over het de discussie over het psn in vergelijk met Xbox live. Ik heb wel altijd de zwakkere kanten (gevoeligheid bij zware drukte of onderhoud) ookal zijn de vaak maar tijdelijk, van psn voor lief genomen vanwege de gratis spellen die je krijgt. Ik ben zelf eigenlijk best wel tevreden met het psn. Ik heb eigenlijk vrij weinig last van downtime omdat ik niet iedere avond kan spelen. En als ik speel is het psn eigenlijk altijd up.

De meeste van mijn vrienden zitten op psn. En zeker deze gen heeft iedereen die een console had (Xbox of ps3) nu een ps4 met nog meer mensen die erover denken eentje te kopen. De ps4 heeft echt veel momentum en dat kan je merken aan "word on the street" en plekken waar men ineens een ps4 heeft aangeschaft.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Superkiwi
  • Nu online
Het valt allemaal ook wel mee...
Ik heb mijn PS4 vanaf december en heb wat 3, misschien 5 avonden niet kunnen gamen?
Mijn auto moet ook wel eens naar de garage :P
Ik maak me er niet zo druk om.

Wat me de laatste tijd wel opvalt is dat het versturen van berichten niet altijd even snel gaat.
Vaak blijft ie hangen op 97%, om een seconde of 5-10 later toch klaar te zijn.
Het laden van de friendlist wil ook niet altijd lukken...

[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 10-09-2014 20:27 ]

• Shinobi-vs-Gast
Het syncen van de trophies verloopt ook niet altijd soepel. Wat dat betreft mocht er gerust een offline functie ingebouwd worden net zoals op de PS3, zodat je alsnog recent behaalde trophies kan zien.

Shikata ga nai.

• Superkiwi
  • Nu online
Ik heb de laatste tijd weer wat op de PS3 gespeeld, maar als je denkt dat het syncen op de PS4 langzaam gaat.... niks vergeleken met de PS3.
Wat een verschrikkelijk trage interface :P
Maar inderdaad, offline trophies bekijken zou wel lekker zijn.

• Svenderson
  • Laatst online: 08-08 13:31

Zoals Chaoss al zei, verwacht maar niet dat we ook maar iets van die 'gratis' DLC terug zien in de PS Plus versie. In het artikel waar je naar linkt wordt heel tactisch het woord Plus ontweken, het is duidelijk geschreven voor mensen die de hele game kopen, alsof dat iets heel vanzelfsprekends is. Dat is best wel gaar en een tikje arrogant, want het overgrote deel van de lezers heeft waarschijnlijk Plus (wat je vast ook nodig hebt voor de online functies van DC) , en gaat eerst de gratis versie uitproberen. Maar hier lijkt het alsof Sony liever heeft dat je die hele Plus versie gewoon vergeet, en meteen door gaat naar de volledige versie.

Ik ga hem wel spelen, maar ik ben bang dat we in het spel voortdurend meldingen krijgen die ons duidelijk maken wat we allemaal missen zo lang we niet de volledige versie + season pass aanschaffen. De PS Plus versie blijft dus, zoals je het zelf ook al noemt, een veredelde demo.

[ Voor 5% gewijzigd door Svenderson op 10-09-2014 21:38 ]

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:46
bram1984 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 20:17:
Ongelooflijk wat Destiny heeft opgebracht na 1 dag. Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Erg netjes van Bungie en Activision. Snappen doe ik het alleen niet.
Ik denk dat het budget van 500 miljoen voor de helft is opgegaan aan het genereren van de hype :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Shinobi-vs-Gast
Je hebt gelijk Svenderson, het noemen van de Plus versie wordt opvallend vermeden.

Ik zag ook al deze tweet langskomen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yi6dzyK.png

[ Voor 5% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 10-09-2014 22:23 ]

Shikata ga nai.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

En de upgraden van de PS+ naar full edition kost nog altijd iets van 49,95?

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-12 16:08
okee mn PS4 heeft zojuist een game disc ''opgegeten''... Had Destiny dr in, maar wilde even Watch Dogs spelen dus disc swappen.. echter nu WD dr in zit herkent ie niks. Op de Remove button konp van de PS$ geeft ie een dubbele piep...Kan zelfs een andere disc dr bij in doen en die herkent ie dan wel... WTF Iemand tips?

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-12 16:08
Nah... en nu probeer ik nog een keer de disc te ejecten, en nu reageert ie wel goed... okeeeeeee...

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
No offence, maar best wel vreemd dat je er een tweede disc in hebt geprobeerd. Als je hem zou opsturen voor reparatie dan geeft Sony je geen garantie en moet je zelf de dure reparatie betalen... Maar gelukkig dat hij weer goed werkt nu ;)

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• SacreBleu
  • Laatst online: 17:35
Mick1990 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 01:06:
No offence, maar best wel vreemd dat je er een tweede disc in hebt geprobeerd. Als je hem zou opsturen voor reparatie dan geeft Sony je geen garantie en moet je zelf de dure reparatie betalen... Maar gelukkig dat hij weer goed werkt nu ;)
Waar heb jij het nou weer over? Hij had Destiny erin zitten, haalde die disc eruit en deed daarna Watch Dogs erin. Die wilde niet afspelen en het spel wilde niet meer ejecten. Hoe jij dan de conclusie trekt dat hij een reparatie zelf moet gaan betalen?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
SacreBleu schreef op donderdag 11 september 2014 @ 01:32:
[...]

Waar heb jij het nou weer over? Hij had Destiny erin zitten, haalde die disc eruit en deed daarna Watch Dogs erin. Die wilde niet afspelen en het spel wilde niet meer ejecten. Hoe jij dan de conclusie trekt dat hij een reparatie zelf moet gaan betalen?
Ik las ook dit:

Kan zelfs een andere disc dr bij in doen en die herkent ie dan wel... WTF Iemand tips?

Dus alsof hij er nog een disc bijpropte. Niet vreemd gelezen hoor?

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:52
Het is toch geen heel gek scenario dat als je PS4 zegt dat er geen spel in zit, je er een spel in wilt stoppen? Weet Sony veel dat je heus wel wist dat er al een game in zit. Lijkt me ook wel een ontwerpfout trouwens, als je er twee schijfjes tegelijkertijd in kunt proppen.

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
bram1984 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 20:17:
Ik snap echt niet dat een game als destiny zoveel kan opbrengen. Zo zie je maar als je game genoeg overhyped is kopen mensen vanzelf de game. Ik kan nu aal voorspellen dat net als bij WD de game over 2 weken voor een paar tientjes goedkoper op MP zal komen.

Ik vind de game niks. Het is gewoon joinen en schieten. Ik heb dan liever COD of BF4.
Maar dat is mijn mening:)

Verwijderd

HaskoF schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:40:
[...]

Ik snap echt niet dat een game als destiny zoveel kan opbrengen. Zo zie je maar als je game genoeg overhyped is kopen mensen vanzelf de game. Ik kan nu aal voorspellen dat net als bij WD de game over 2 weken voor een paar tientjes goedkoper op MP zal komen.

Ik vind de game niks. Het is gewoon joinen en schieten. Ik heb dan liever COD of BF4.
Destiny: een kruising tussen een fps en een (online) rpg. 2 van de meest populaire genres tegenwoordig op consoles. Een nieuwe IP ontwikkeld door Bungie. Enorm veel hype vooraf. En jij vind het dan vreemd dat de game veel opbrengt ? Ik vind het niet minder dan logisch eerlijk gezegd.

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

[...]
Ik vind de game geweldig. Het is gewoon joinen en schieten, maar dan in een setting die mij veel meer aanspreekt dan die van BF, CoD.

Gezien de hoeveelheid BF en CoD versies en hoe weinig de setting daar van elkaar verschilt, kan ik me voorstellen dat veel mensen blij zijn met iets bekends maar dan anders...

Constructed: Silver || Limited: Silver

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
[...]

Hype maak je zelf, hoezo is het niet te begrijpen dat een game als Destiny zoveel kan opbrengen? er is inderdaad veel geld gestoken in Marketing, bijna mijn hele lijst speelt Destiny.
Tuurlijk heb je altijd mensen die de game voor paar tientjes goedkoper op MP zetten, dat heb je ook bij een CoD of BF4.

Je geeft aan dat Destiny joinen en schieten is... en dan kom je met CoD of BF4 8)7

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Origins schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:54:
[...]

Hype maak je zelf, hoezo is het niet te begrijpen dat een game als Destiny zoveel kan opbrengen? er is inderdaad veel geld gestoken in Marketing, bijna mijn hele lijst speelt Destiny.
Tuurlijk heb je altijd mensen die de game voor paar tientjes goedkoper op MP zetten, dat heb je ook bij een CoD of BF4.

Je geeft aan dat Destiny joinen en schieten is... en dan kom je met CoD of BF4 8)7 (in mijn ogen echte poepgames)
Haha tuurlijk is COD joinen en schieten, maar ik bedoel meer de setting en omgeving van Destiny spreekt mij niet aan.
Goed voor activision dat iedereen het spel wilt hebben, maar in mijn ogen zijn er veel betere games.

ach ja, ik bekijk het vanuit de positieve kant:
een nieuwe concurrentie in de game wereld, is altijd goed voor de marktwerking.
(net als bij Titanfall, dat heeft in mijn ogen ervoor gezorgd dat COD een futuristische element heeft toegevoegd aan de gameplay)

• corset
...

Vraagje voor de spelers:

Don't Starve, is het wat op de PS4?

En wat zijn nu echt goed binnenkort uitkomende horrorgames? En graag wat meer dan Amnesia of Outlast (aka, wacht in kast tot muziek weg is, loop, wacht in kast repeat)

[ Voor 84% gewijzigd door BM op 11-09-2014 11:18 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:02:
Ach.. mensen die Destiny serieus een RPG noemen zijn niet serieus te nemen. Zelfde als Dust of BF een RPG noemen. Leuk geprobeerd, lief dat je het denkt. Maar een paar skills kiezen is geen RPG.
Heb je dat over mij ? Wie noemt Destiny een rpg dan ?
Ik heb het over een kruising. Wou je zeggen dat Destiny geen RPG invloeden had dan :?

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
SacreBleu schreef op donderdag 11 september 2014 @ 01:32:
[...]

Misschien goed lezen wat hij zegt?

Watch dogs schijfje erin -> wordt niet herkend -> eject button werkt niet meer -> 2e schijf erbij en die wordt wel herkend (zaten dus 2 schijven tegelijk erin)

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-12 14:47
Ik ben van plan om maandag een ps4 aan te schaffen zijn deze tegenwoordig weer vollop op vooraad? Aangezien ik in een klein dorpje woon en eigenlijk gewoon van plan was om naar bart smit te rijden maandag middag en hem gelijk mee te nemen.

Of heeft iemand anders nog suggesties/tips

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-11 12:42
Voor wie er ook last van had, bij mij werkte mijn beamer niet meer icm de ps4. Hij kon elke resolutie niet zien op de een of andere manier. Dit werkt weer sinds de laatste update! PT op de beamer met goeie koptelefoon op, kreeg bijna hartverzakking...
(lijkt dus op een software achtig iets, aangezien het ook niet meer werkte na een update, poosje terug)

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:26

Smoonshine

Feyenoord!!

Inhumanous schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:24:
Ik ben van plan om maandag een ps4 aan te schaffen zijn deze tegenwoordig weer vollop op vooraad? Aangezien ik in een klein dorpje woon en eigenlijk gewoon van plan was om naar bart smit te rijden maandag middag en hem gelijk mee te nemen.

Bij de Media Markten waar ik binnen loop (Hengelo, Enschede) staan palets vol met PS4's. Kan me niet voorstellen dat ze er dan bij BS geen op voorraad hebben.

En anders een bundel via Bol.com bestellen. Zaterdag bestellen, maandag aan huis of bij een servicepunt gebracht.

[ Voor 62% gewijzigd door Smoonshine op 11-09-2014 10:27 ]

uhm...

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:27

The_Bird

Meneer de Raaf

Vraagje voor de spelers:

En wat zijn nu echt goed binnenkort uitkomende horrorgames? En graag wat meer dan Amnesia of Outlast (aka, wacht in kast tot muziek weg is, loop, wacht in kast repeat)
Evil Within, van de grote man achter Resident Evil

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 11-09-2014 11:19 ]

"21 jaar DSL!"

• On_E

On_E

Housemusic

The Evil Within
Alien Isolation

Oktober releases.

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:18
On_E schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:35:
[...]

The Evil Within
Alien Isolation

Oktober releases.
Evolve. Geen idee of dat wat is maar het zag er horror achtig uit.

Edit: nevermind, gameplay bekeken en tis toch heel wat anders. Not my cup of tea.

[ Voor 14% gewijzigd door ChrisLNFF op 11-09-2014 10:42 ]

• corset
Alien Isolation klinkt weer hetzelfde als Outlast en Amnesia, hide, walk, hide, repeat done.

Evil Within klinkt wel weer heel cool. Ik ben daar wel echt nieuwsgierig naar.

Geen PS+ gehad de afgelopen maanden? Zowel Outlast als Don't starve hebben in de IGC gezeten... ;)
Je moet er van houden... Zou wel eerder Outlast halen, maar je moet wel een goed hart hebben. :+

• corset
Don't Starve helaas net gemist

Outlast is echt geen drol aan vind ik :( Teveel mogelijkheden om te overleven.

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Heb even forum doorgespit, niks tegengekomen.

Weet iemand of er een bundel gaat komen i.c.m FIFA 15?
Zo ja, wat zal hij (ongeveer) kosten?

Wesside

Verwijderd

HaWkY61 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:17:
Heb even forum doorgespit, niks tegengekomen.

Weet iemand of er een bundel gaat komen i.c.m FIFA 15?
Zo ja, wat zal hij (ongeveer) kosten?
Als er een PS4 + FIFA 15 bundel komt zal ie waarschijnlijk 429,- kosten.

Er komt wel zeker een PSVita + FIFA 15 bundel.
Er is een minecraft demo te vinden in de us store. Weet niet of dat al bekend was maar het is wel noemenswaardig.

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12 20:44
Had 'm ook zien staan gisteren inderdaad, niet echt mijn ding.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

AtlAntA schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:15:
Er is een minecraft demo te vinden in de us store. Weet niet of dat al bekend was maar het is wel noemenswaardig.
Zo ook in de EU store. Timed demo zonder networking of saves.

Constructed: Silver || Limited: Silver

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-12 17:00
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:36:
[...]

Als er een PS4 + FIFA 15 bundel komt zal ie waarschijnlijk 429,- kosten.

Er komt wel zeker een PSVita + FIFA 15 bundel.
ik gok een ps4 bundel met fifa15 en 2 controllers voor 430 waarvan de controllers groen zijn als gras!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:58
ChrisLNFF schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:40:
[...]
Evolve. Geen idee of dat wat is maar het zag er horror achtig uit.
Evolve past niet in de horror genre. Is wat mij betreft gewoon een shooter.
Als Evolve horror is, dan is Doom ook een horror.
;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:32
AtlAntA schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:15:
Ik had besgrepen van simplygames dat de fysieke versie van Minecraft ~25 September uitkomt. Laten we hopen ik zit echt te wachten op deze game, maar dan 300 uren gespeeld op pc :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 11-09-2014 13:24 ]

nothing stops this train

Kol Nedra schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:24:
[...]

Ik had besgrepen van simplygames dat de fysieke versie van Minecraft ~25 September uitkomt. Laten we hopen ik zit echt te wachten op deze game, maar dan 300 uren gespeeld op pc :*)
Wow 300. Na 30 minuten was ik al uitgecraft.
;)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:32
AtlAntA schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:33:
[...]

Wow 300. Na 30 minuten was ik al uitgecraft.
;)
wow doe je snel! ook de nether drake verslagen? ;)

nothing stops this train

Kol Nedra schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:59:
[...]

wow doe je snel! ook de nether drake verslagen? ;)
Lol nee na 30 minuten wist ik dat het niet mijn kopje thee was.

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-12 12:35

TRK

[mbr]...[/]

Vraagje voor de spelers:

Ik heb Don't Starve voor een behoorlijke tijd doorgespeeld. Je hebt best wat omgevingen om te ontdekken en allerlei materie waaruit je weer voorwerpen kunt maken etc. om zo te overleven. Best een leuk spel... maar na een tijd kijk je er wel op uitgekeken naar mijn gevoel.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:06
Don't starve vond ik in het begin erg tof, alleen ging het me enorm tegen staan dat je telkens opnieuw moet beginnen als je doodging. Dat is twee keer leuk, maar daarna niet meer.

PSN ID Binloading_nl

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
swopdark schreef op woensdag 10 september 2014 @ 20:22:
De ps4 heeft echt veel momentum en dat kan je merken aan "word on the street" en plekken waar men ineens een ps4 heeft aangeschaft.
Ik heb nooit een console gehad op een amiga cd32 en een Wii na maar die stonden al snel stof te happen. Op de PC en de Mac speel ik ook niet veel.

Maar Valiant Heart heb ik uit gespeeld en rij nu al weer een tijd rond in NFS rivals. De introductie prijs was ook beter gekozen denk ik niet overdreven duur voor de hardware die je krijgt.
Need for Speed ziet er ook goed uit met de blaadjes in de wind en de regen de verschillende auto's voelen ook anders aan.

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 13:12

dano_nl

Meh

Net een PS4 gehaald, nu even Destiny installeren, ik heb er zin in :)

Iemand ervaring met Plants vs Zombies trouwens? Ik was echt fan van de eerste games!

Oh en gamertag is Neidropje ;)

[ Voor 9% gewijzigd door dano_nl op 11-09-2014 21:23 ]

Meh

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-12 20:19

shameblaster

BB4E^Cons

Inhumanous schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:24:

Bij de makro,kan je de ps4 met 20% korting kopen tot 23sept. 20% korting op de €399)
Je moet wel over de kortingsbonnen beschikken die zijn verspreid bij de reclame folder (of een mooi verhaal in de winkel houden: zeggen dat je de folders niet ontvangt, dat je ze enkel digitaal leest, dan geven ze je via de balie een kortingsbon)

Zo hebben 2 maatjes al een ps4 aangeschaft deze week :)

Cons:::BB4E

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:40
shameblaster schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:58:
[...]

Bij de makro,kan je de ps4 met 20% korting kopen tot 23sept. 20% korting op de €399)
Je moet wel over de kortingsbonnen beschikken die zijn verspreid bij de reclame folder (of een mooi verhaal in de winkel houden: zeggen dat je de folders niet ontvangt, dat je ze enkel digitaal leest, dan geven ze je via de balie een kortingsbon)

Zo hebben 2 maatjes al een ps4 aangeschaft deze week :)
Hm dat is wel interessant. Heb wel een pasje maar ontvang inderdaad geen folders. Heeft dit enige kans van slagen? Ik neem aan dat de korting niet op de destiny bundel is?

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-12 20:19

shameblaster

BB4E^Cons

Geen idee of ze die bundels verkopen, je zou het filiaal,even kunnen bellen en je situatie uitleggen, mbt de folder.

Cons:::BB4E

• 0xrubennft
  • Laatst online: 20-11 12:45
steefje schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:51:
Don't starve vond ik in het begin erg tof, alleen ging het me enorm tegen staan dat je telkens opnieuw moet beginnen als je doodging. Dat is twee keer leuk, maar daarna niet meer.
Dat had ik dus ook. Heel tof idee, maar je zou gewoon af en toe een save punt moeten hebben!
Pagina: 1 ... 19 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link