• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Juist. Mijn idee.

Scrooge NL

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-12 13:23
Dat langs brengen doet het hem dan ook echt.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12 20:03
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:54:
[...]

Velocity 2X is idd fantastisch. Ik heb hem zelf nog niet al te lang kunnen spelen maar ik ga idd ook voor de perfect runs. Volgens mij zit ik nu rond level 10. Vanavond maar weer eens verder proberen.

Het gevoel dat zo'n perfect run je geeft als je hem voor het eerst haalt is echt heerlijk :9
Of het gevoel dat je krijgt als je denkt dat je een perfect run hebt gehaald en erachter komt dat je nog één rescue hebt gemist ;w

PSN: MrMistral

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
De 1e PSplus game voor November is al bekend

http://www.gamequarter.be...oor-november-al-uitgelekt

Voor de liefhebbers alweer een Indie game.
laten we hopen dat de andere de eerste AAA titel wordt wat dan precies 1 jaar na launch is.

Scrooge NL

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-12 18:34
Theo27 schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:42:

laten we hopen dat de andere de eerste AAA titel wordt wat dan precies 1 jaar na launch is.
Volgens mij doet Sony wat het kan op dit gebied. Er zijn simpelweg nog geen AAA-games op de PS4 die al ver genoeg in hun levenscyclus zijn om gratis aangeboden te worden. Dat zal niet lang meer duren; misschien dat er de komende maanden al grotere titels voorbij gaan komen. Maar in het eerste jaar had ik niet anders verwacht. Het spelaanbod is op een nieuwe console altijd vrij karig, zo ook nu. Het is nog wel netjes dat de PS+ games veelal gloednieuwe indies zijn, die ook goed uit de recensies komen. Het had minder gekund. Als ze volledige versies van Infamous of Killzone gaan aanbieden, zou niemand die games meer gaan kopen. Toegegeven, het zou wel een flinke boost kunnen betekenen voor de verkoop van de console zelf als ze zoiets zouden doen, maar daar is Sony blijkbaar niet toe bereid.

En de uitgebreide demo die ze van DriveClub gaan aanbieden via PS+, vind ik ook geen geweldige oplossing. Een demo van dat spel zou gratis moeten zijn voor iedereen. Als PS+ game heb ik liever een volledige indie dan een kwart van een AAA-game.

[ Voor 13% gewijzigd door geert1 op 08-09-2014 18:56 ]

• Beakzz
  • Laatst online: 02:38
Nou ik ben anders heel blij met binding of Isac. Had hem van de week bijna besteld op Steam tot ik bedacht dat hij ook naar de Vita en Ps4 zou komen.

Zijn er nog mensen die Minecraft willen spelen online ?

Verwijderd

Theo27 schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:42:

Ik ken hem niet maar volgens dat artikel heeft het elementen van Zelda en Smash TV. Klinkt goed !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2014 19:21 ]

• SacreBleu
geert1 schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:52:
[...]
Volgens mij doet Sony wat het kan op dit gebied. Toegegeven, het zou wel een flinke boost kunnen betekenen voor de verkoop van de console zelf als ze zoiets zouden doen, maar daar is Sony blijkbaar niet toe bereid.
Ik deel diezelfde visie, Sony doet wat het kan. Het is nu nog te vroeg om triple-AAA games aan te gaan bieden want het aanbod is schaars. Grote kans dat die games dus nog goed verkopen via de normale weg.

Ik verwacht wel dat de sales iets hoger zullen zijn wanneer Sony een leuk spel in de IGC aanbied maar ik verwacht niet dat dit opweegt tegen de 'verloren' winst. Juist Killzone zou nog de killerapp zijn waarom je een PS4 gaat kopen, dus grote kans dat ook dat spel nog bovengemiddeld wordt afgenomen.
En de uitgebreide demo die ze van DriveClub gaan aanbieden via PS+, vind ik ook geen geweldige oplossing. Een demo van dat spel zou gratis moeten zijn voor iedereen. Als PS+ game heb ik liever een volledige indie dan een kwart van een AAA-game.
Ik vind 20% - 25% wel iets meer dan een uitgebreidde demo. Je kunt het onbeperkt spelen en je hebt ruim 20% van het spel in handen, via een dienst die je - normaliter - toch al afneemt. Misschien komt er ook nog wel een demo, maar die zal aanzienlijk kleiner zijn. Het zou, denk ik, beter zijn gevallen bij mensen als DC vorig jaar omdat de meeste mensen dan nog hun PS+ hadden lopen voor de PS3. En daarnaast ook om de 'nieuwe' PS+ te promoten. Omdat je nu ook bij Sony moet betalen om online te kunnen spelen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• SacreBleu
Ik vind het jammer dat het een 'on-ear' headset is. Ik vind het veel fijner wanneer mijn oren 'in' de schelpen vallen, sowieso heb je dan een goedkope manier van noise-cancelling.

Jammer dacht ff dat ze de Platinum headset hadden aangekondigd maar ipv dat een low budget ding dus |:(

69dollar en dan wired :O

[ Voor 4% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 08-09-2014 19:43 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-12 14:12

Bullet NL

Eigen Wijs

SacreBleu schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:35:
[...]

Ik vind het jammer dat het een 'on-ear' headset is. Ik vind het veel fijner wanneer mijn oren 'in' de schelpen vallen, sowieso heb je dan een goedkope manier van noise-cancelling.
Ik had liever ook dat hij over je oren heen valt, was dit het geval dan had ik hem wel in huis gehaald.
Ben trouwens erg benieuwd hoe deze headset het nog sneller leeg lopen van de DS4 controller binnen de perken houd.... Ik verwacht namelijk dat het een behoorlijke energie vreter is.

Cogitationis poenam nemo patitur

Verwijderd

[...]
Ik hoop eerlijk gezegd dat DC een extraatje is. Dus dat we nog 2 andere volledige (indie) ps4 titels krijgen volgende maand. Als Sony zijn nieuwe schema aanhoud krijgen zijn de nieuwe games uit de IGC op 1 oktober beschikbaar (valt op woensdag). DC komt pas een week later uit. Dus dat wijkt al af.

Ook is DC wel wat meer dan een demo, het is geen volledige game. En Sony heeft tot nu toe altijd nog gewoon volledige games "weg gegeven". Ik vermoed dus niet dat DC wordt meegeteld. Als dat wel zo is dan is dit een zeer slechte zaak.
Bullet NL schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:48:
[...]

Ik had liever ook dat hij over je oren heen valt, was dit het geval dan had ik hem wel in huis gehaald.
Ben trouwens erg benieuwd hoe deze headset het nog sneller leeg lopen van de DS4 controller binnen de perken houd.... Ik verwacht namelijk dat het een behoorlijke energie vreter is.
Zit normale USB aansluting aan dus je moet hem wired aansluiten op de console 8)7 Dus dat zal meevallen :P
SacreBleu schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:35:
[...]

Ik heb de pulse elite en die doet dat erg goed.
Is zowiezo een erg fijne headset. Alleen als je weinig haar hebt kan de headset na langere tijd wat on comfortabel aan gaan voelen maar dat is persoonlijk. De accu gaat ongeveer even lang mee als een ds4 en dat is voor mijn wensen meer dan genoeg.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
Net even een us account aangemaakt. Zie dat destiny 60 dollar kost (46 euro) t.o.v. 70 in NL. Aardig prijsverschil als je het mij vraagt. Twijfel alleen nog omdat ik huiverig ben voor het bannen van mijn us account....

Verwijderd

Erik-1980 schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:56:
Net even een us account aangemaakt. Zie dat destiny 60 dollar kost (46 euro) t.o.v. 70 in NL. Aardig prijsverschil als je het mij vraagt. Twijfel alleen nog omdat ik huiverig ben voor het bannen van mijn us account....
Nah, ze zullen je niet bannen. Je hebt immers wel gewoon betaald voor de games. Sony verdient dus gewoon zijn centjes. Als Sony die accounts gaat bannen breekt de hel los.

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-12 17:56
icratox schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:16:
[...]

Zou niet mogen, enige is dat je met een splitter altijd hetzelfde beeld krijgt. Met andere woorden, je krijgt geen 'uitbreidbaar' beeld. Gebruik je twee monitoren tegelijk, heb je ook twee dezelfde beelden als ik het goed heb. Natuurlijk is het wel aan te raden een goede kwaliteit splitter te kiezen, en geen derderangs/spotgoedkoop merk, dan lever je waarschijnlijk wel in in kwaliteit al vraag ik me af hoeveel dat zal zijn.

Maar in feite is het dan inderdaad wel mogelijk het af te spelen op beide de monitor en de TV, al kan het gebeuren dat je je instellingen aan moet passen in het spel/ps4 wanneer je de monitor gebruikt als deze veel kleiner is en een andere resolutie gebruikt.
Thanks voor de hulp! :)
SuperflipNL schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:17:
[...]

Geen idee, dan zou je even de reviews van verschillende fabrikanten op internet kunnen na lezen. Zoek op HDMI splitter en je komt wel wat producten tegen. Je hebt geen HDMI switch nodig. Dat is alleen als je meerdere HDMI bronnen hebt, deze zijn vaak ook nog eens duurder.

EDIT: Je kan zoiets nemen. Let er wel op dat je DHCP uit zet op je PS4. Hiermee kan je de encryptie van het HDMI signaal uitzetten. Anders valt het HDMI signaal niet te 'splitten'...
Bedankt :)
Beakzz schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:50:
[...]

Met de Vita tv kan je straks je beeld van de PS4 naar een monitor of andere tv streamen. Goedkoper is gewoon standaard een universele stroomkabel en een hdmi kabel bij je bureau te hebben en dan gewoon je PS4 even door het huis te verhuizen als je wilt racen ;)

Zelf ben ik voor de Thrustmaster T300GTE gegaan en nu vind ik zelfs GT6 leuk om te spelen. Daarnaast is het stuur ook geschikt voor de pc dus daar speel ik Asetta Corsa en GTR2 op. Ik wil nog wel een dedicated 27 inch monitor gaan neerzetten, want mijn 24 inch vind ik eigenlijk net te klein voor het mooie.

Projectors of een triple screen opstelling is natuurlijk nog mooier, maar ik wacht ff de Oculus ontwikkeling af voor ik zo'n investering ga doen. De Oculus DK2 krijg ik als het goed is in oktober.
Ja, ben ook aan het kijken naar de T300GTE maar zal nog even moeten wachten (€€€€€). Had ook al gedacht aan een PS VitaTV te kopen, maar aangezien mijn PC naast mijn TV staat, kan ik best gewoon een HDMI splitter kopen en zo alles verbinden. Denk dat er ook wel wat lag zal zitten op een draadloze verbinding met een PS VitaTV (en het is ook een duurdere oplossing).
Erik-1980 schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:56:
Afaik zou je de eerste zijn dus daar hoef je je niet druk om te maken.

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Beakzz schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:50:
[...]

Zelf ben ik voor de Thrustmaster T300GTE gegaan en nu vind ik zelfs GT6 leuk om te spelen.
Als ik vragen mag, waar heb je die T300GTE vandaan en wat heb je er voor betaald? Ik ben me wat aan het oriënteren voor een nieuw stuur aangezien mijn DFGT niet werkt op de ps4 :( :(

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• SacreBleu
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:00:
[...]

Nah, ze zullen je niet bannen. Je hebt immers wel gewoon betaald voor de games. Sony verdient dus gewoon zijn centjes. Als Sony die accounts gaat bannen breekt de hel los.
De hel mag dan wel losbreken, maar iedereen weet dat het nogal een grijs gebied is. Het risico zal niet hoog zijn, maar ze 'mogen' het gewoon doen. Sony lijkt het op dit moment te dogen, en dat is prima, maar die banhammer kan altijd nog vallen en dan hebben alle Europeanen geen poot om op te staan.

Ik verwacht alleen niet dat ze het doen, omdat diezelfde mensen dan of véél minder gaan kopen, danwel dat ze overstappen naar de concurrent. En dat is het dan ook niet waard. Misschien dat ze hooguit een regiolocker gaan inbouwen voor digitale games om het zo de kop in te drukken.

[ Voor 19% gewijzigd door SacreBleu op 08-09-2014 20:57 . Reden: Te snel op enter gedrukt, mijn verhaal was nog niet af. ]

SacreBleu schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:52:
[...]

De hel mag dan wel losbreken, maar iedereen weet dat het nogal een grijs gebied is. Het risico zal niet hoog zijn, maar ze 'mogen' het gewoon doen. Sony lijkt het op dit moment te dogen, en dat is prima, maar die banhammer kan altijd nog vallen en dan hebben alle Europeanen geen poot om op te staan.

Ik verwacht alleen niet dat ze het doen, omdat diezelfde mensen dan of véél minder gaan kopen, danwel dat ze overstappen naar de concurrent. En dat is het dan ook niet waard. Misschien dat ze hooguit een regiolocker gaan inbouwen voor digitale games om het zo de kop in te drukken.
Klopt, echter vraag ik me af of ze wel zo'n signaal willen afgeven. Echt 4 The Players is het niet:p Overigens blijf ik lekker kopen. Mocht ik ooit gebanned worden, tja dan is het simpel: Xbox One all the way. Daar kan je gewoon van Store wisselen met je eigen account. Als ik opeens 30 games (x60 dollar) kwijt raak, zijn ze me echt wel kwijt hoor als klant. En denk niet dat ik de enige ben.... Sony verkoopt liever games via andere Stores dan boze (weglopende) klanten en een slecht imago, lijkt me. Maargoed, time will tell :)

[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 08-09-2014 21:02 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-12 20:19

shameblaster

BB4E^Cons

Hoorde van een collega dat er 20% korting is op de ps4 bij de makro(vanaf woensdag).. Zaten bonnen bij de makro folder.
20% korting op 399 is toch mooi meegenomen. Morgen maar is verder navragen.

Cons:::BB4E

• SacreBleu
ASNNetworks schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:01:
[...]

Klopt, echter vraag ik me af of ze wel zo'n signaal willen afgeven. Echt 4 The Players is het niet:p Overigens blijf ik lekker kopen. Mocht ik ooit gebanned worden, tja dan is het simpel: Xbox One all the way. Daar kan je gewoon van Store wisselen met je eigen account. Als ik opeens 30 games (x60 dollar) kwijt raak, zijn ze me echt wel kwijt hoor als klant. En denk niet dat ik de enige ben.... Sony verkoopt liever games via andere Stores dan boze (weglopende) klanten en een slecht imago, lijkt me. Maargoed, time will tell :)
Ik denk ook dat dat veel zwaarder voor ze weegt dan die paar euro die ze mislopen omdat Europeanen de games in de US store kopen. Het verschil in prijs is vaak belachelijk en niet alleen door belasting alleen uit te leggen. Wij betalen vaak een hoger bedrag in euro's, oftewel het spel is in de US 50$ terwijl het hier €60 is.

Ik ga denk ik ook maar eens beginnen met games kopen via de US store. Alleen nog even een goeie prepaid kaart leverancier zien te vinden. US account heb ik al.

SacreBleu schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:28:
[...]

Ik denk ook dat dat veel zwaarder voor ze weegt dan die paar euro die ze mislopen omdat Europeanen de games in de US store kopen. Het verschil in prijs is vaak belachelijk en niet alleen door belasting alleen uit te leggen. Wij betalen vaak een hoger bedrag in euro's, oftewel het spel is in de US 50$ terwijl het hier €60 is.

Ik ga denk ik ook maar eens beginnen met games kopen via de US store. Alleen nog even een goeie prepaid kaart leverancier zien te vinden. US account heb ik al.
Als je een credit card hebt kan je via Amazon (met een US billing adres) prepaid kaartjes kopen. Je betaalt niks extra's en krijgt direct de code op je scherm.

Ik heb ervoor gekozen om een US Paypal account aan te maken en daar mijn credit card te koppelen. Kan daardoor via de PS4 direct inloggen met Paypal en games afrekenen. Voordeel: een game van $24,99 betaal je ook precies $24,99 voor :) Sommigen hebben echter wel aangegeven dat het niet lukt om een NL credit card te koppelen aan een US Paypal account. Het is het proberen in ieder geval waard.

Als je geen credit card hebt, is offgamers een veel gebruikte. Je betaalt wel iets extra's voor transactiekosten, maar is vaak een stuk minder (€2 ofzo) dan de meeste andere webshops.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-12 15:07
Offgamers is een prima alternatief als je geen creditcard hebt. Soms ook kortingsbundels op 2x50 dollar

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
I'm back!

Toch besloten met de Ps4 te gaan voorlopig. Misschien volgend jaar ergens de XB1 erbij halen mocht ik een leuk bijbaantje vinden ;)

Morgen komt de Ps4 & Destiny bundel binnen :D

Zal me morgen ook meteen weer ff inschrijven in de PSN-ID lijst en hopelijk kan ik voor Destiny, Battlefield 4 en dergelijke wat Tweakers kamaraden vinden. Teamplay >> all >:) :)

[ Voor 4% gewijzigd door Brutal1ty op 08-09-2014 22:14 ]

• SacreBleu
ASNNetworks schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:33:
Als je een credit card hebt kan je via Amazon (met een US billing adres) prepaid kaartjes kopen. Je betaalt niks extra's en krijgt direct de code op je scherm.

Ik heb ervoor gekozen om een US Paypal account aan te maken en daar mijn credit card te koppelen. Kan daardoor via de PS4 direct inloggen met Paypal en games afrekenen. Voordeel: een game van $24,99 betaal je ook precies $24,99 voor :) Sommigen hebben echter wel aangegeven dat het niet lukt om een NL credit card te koppelen aan een US Paypal account. Het is het proberen in ieder geval waard.

Als je geen credit card hebt, is offgamers een veel gebruikte. Je betaalt wel iets extra's voor transactiekosten, maar is vaak een stuk minder (€2 ofzo) dan de meeste andere webshops.
ChuckyDevil schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:55:
Offgamers is een prima alternatief als je geen creditcard hebt. Soms ook kortingsbundels op 2x50 dollar
Thanks beide. Ik zal er van-de-week even naar kijken.

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-12 20:01
Vaag probleempje...wanneer ik een code wil invoeren of tekst dan werkt dit niet. Ik zie dat er een cirkel om de letter G zit en motion werkt niet en d-pad ook niet die schiet gelijk weer terug naar G. Weet iemand wat dit is want dit is echt een probleem aangezien je nu niets kunt typen.

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Beatz schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:35:
Vaag probleempje...wanneer ik een code wil invoeren of tekst dan werkt dit niet. Ik zie dat er een cirkel om de letter G zit en motion werkt niet en d-pad ook niet die schiet gelijk weer terug naar G. Weet iemand wat dit is want dit is echt een probleem aangezien je nu niets kunt typen.
Linker thumpstick gebruiken, die zou moeten werken :)

• Beakzz
Phase schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:51:
[...]

Als ik vragen mag, waar heb je die T300GTE vandaan en wat heb je er voor betaald? Ik ben me wat aan het oriënteren voor een nieuw stuur aangezien mijn DFGT niet werkt op de ps4 :( :(
http://azerty.nl/producte...=thrustmaster+t300&zoek=+

Kan natuurlijk dat je DFGT nog toegevoegd gaat worden aan het einde van het jaar als de Imersion patenten aflopen. Ik had nog geen stuur en ben maar gelijk voor veilig gegaan. Een geweldig stuur met sterke FFB en heel stil, maar de prijs is er ook naar en eigenlijk moet je dan de pedals nog upgraden (niet slechter dan de pedals van jouw stuur)

• Beatz
Segafreak83 schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:45:
[...]

Linker thumpstick gebruiken, die zou moeten werken :)
Geprobeerd doet helemaal niets...hij blijft terug schieten naar G...maar motion werkt normaal wel maar zodra met tekst invullen dan doet die niets...pfff

Verwijderd

SacreBleu schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:28:
[...]

Ik denk ook dat dat veel zwaarder voor ze weegt dan die paar euro die ze mislopen omdat Europeanen de games in de US store kopen.
Tuurlijk, het zou echt een doodsteek voor hun imago zijn. Als ze MS weer aan kop willen hebben moeten ze dat vooral doen :P
Het verschil in prijs is vaak belachelijk en niet alleen door belasting alleen uit te leggen. Wij betalen vaak een hoger bedrag in euro's, oftewel het spel is in de US 50$ terwijl het hier €60 is.
Je ziet het veel met games die 70 euro kosten bij ons. Die zijn dan $60 in de US store. Vrij bizar prijsverschil voor een digitale game.
Bijkomend voordeel is dat de meeste sales regio gebonden zijn. Dus je hebt ook meteen een breder aanbod qua aanbiedingen. Zoals al eerder genoemd is offgamers.com de beste plek om prepaid cards te bestellen

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
nog even snel een poging om wat destiny teamgenootjes te scoren.

psn: Flghter1982 de i = een L

• Beatz
Al gevonden...oplossing was het resset knopje onderop bij de L2 indrukken (eerst de playstation uit) en daarna de ps4 opstarten en dan de kabel aansluiten met de controller en dan werkt deze weer met tekst...

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-12 17:00
offtopic:
bij offgamer 2x 50 dollar Playstation Network Card (US) Bundle Promotion voor 76.45EUR
dat is met de huidige wisselkoers 4 euro korting

ontopic:
meer mensen last van dat de applicatie soms niet start krijg dan foutmelding in beeld lijkt dan alsof hij de cd even niet pakt klik ik daarna nog eens start het spel wel op?

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12 12:27
PSN lijkt down, meer mensen met problemen ?

//edit: lijkt erop dat er wat inlog problemen zijn maar na een paar keer proberen lukt het nu.

[ Voor 53% gewijzigd door rico_fxp op 09-09-2014 07:30 ]

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-12 14:36
Same here.. Krijg alleen maar golven...

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

bartburg schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 07:10:
offtopic:
bij offgamer 2x 50 dollar Playstation Network Card (US) Bundle Promotion voor 76.45EUR
dat is met de huidige wisselkoers 4 euro korting

ontopic:
meer mensen last van dat de applicatie soms niet start krijg dan foutmelding in beeld lijkt dan alsof hij de cd even niet pakt klik ik daarna nog eens start het spel wel op?
Dus dan betaal je toch gewoon 100 dollar? Is bij Amazon toch ook zo?
bram1984 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:08:
[...]

Dus dan betaal je toch gewoon 100 dollar? Is bij Amazon toch ook zo?
Grootste voordeel voor mij bij offgamers is dat je gewoon met ideal kan betalen. Geen credit card met Amerikaans adres oid nodig. Gewoon een simpel us psn account op je ps4 en de codes koop je via ideal op offgamers.

Verwijderd

AtlAntA schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:16:
[...]

Grootste voordeel voor mij bij offgamers is dat je gewoon met ideal kan betalen. Geen credit card met Amerikaans adres oid nodig. Gewoon een simpel us psn account op je ps4 en de codes koop je via ideal op offgamers.
Dat is voor mij idd ook het grootste voordeel. Ik heb en wil geen credit card dus dan valt Amazon al af. Op overige sites waar je met paypal of ideal kan betalen betaal je vrij vaak 50 euro voor zo'n $50 kaart. Offgamers is de enige site met zo'n laag tarief waar je zonder cc kan betalen afaik.

• hatsa
  • Laatst online: 21:00
Haha, intelligent stukje over Destiny in nrcnext: http://www.nrc.nl/next/va...-van-half-miljard-1417907

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

In de Canadese Shop schijnt GTA V slechts 50 dollar te kosten en Drive Club $ 30.

Al zal dat best fake kunnen zijn, maar het geeft de burger moed.
Ik dacht dat NRC de krant voor de hoogopgeleide was? Wtf..

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 00:04
Gisteren Diablo3 gespeeld samen met mijn broertje in een LAN game. Al heb ik dit spel al redelijk veel gespeeld op de pc moet ik zeggen dat ik het eigenlijk op de console fijner vind spelen. En de LAN optie is natuurlijk ook fantastisch, voor de rest zijn er nog niet veel spellen die ook LAN ondersteunen voor de ps4 of wel?

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

• hatsa
  • Laatst online: 21:00
AtlAntA schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:45:
[...]

Ik dacht dat NRC de krant voor de hoogopgeleide was? Wtf..
Ik vind het wel al heel wat dat ze een bericht over een game op de derde pagina zetten. Verderop staat een iets uitgebreider bericht, maar dat is niet echt boeiend.

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
haha nice.
welkomstcadeau voor de XB1

http://www.psx-sense.nl/1...de-strijd-met-elkaar-aan/

• Carn82
  • Laatst online: 03-12 01:36
Klor schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:44:
In de Canadese Shop schijnt GTA V slechts 50 dollar te kosten en Drive Club $ 30.

Al zal dat best fake kunnen zijn, maar het geeft de burger moed.
Canadese dollars? (niet dat dat heel veel uitmaakt..)

• Alvanosa
  • Laatst online: 22-09 18:48
Carn82 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:41:
[...]

Canadese dollars? (niet dat dat heel veel uitmaakt..)
1 CND Dollar is ongeveer 0.91 US Dollar.

[ Voor 3% gewijzigd door Alvanosa op 09-09-2014 10:02 ]

PSN: Alvanosa

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12 20:44
"In Destiny moeten teams elkaar in korte potjes omver schieten."

8)7 Ru f' ing kidding me _O-

Btw, ik ontvang hem vandaag ook, dus als iemand me 'omver wil schieten', add me.

[ Voor 10% gewijzigd door DarkElement op 09-09-2014 12:51 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

De NOS had het beter voor mekaar; gewoon aandacht aan bestreden in t journaal als "duurste entertainmentproduct ooit" en had iets meer research gedaan :)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:13
dutchgio schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:59:
De NOS had het beter voor mekaar; gewoon aandacht aan bestreden in t journaal als "duurste entertainmentproduct ooit" en had iets meer research gedaan :)
Ik denk stiekem dat Bungie veel geld heeft uitgegeven aan journaals om reclame te maken voor Destiny.
Journaal is in principe gewoon reclame..... ''er is weer een optocht in Libië'' etcetc

nothing stops this train

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Kol Nedra schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:19:
[...]

Ik denk stiekem dat Bungie veel geld heeft uitgegeven aan journaals om reclame te maken voor Destiny.
Journaal is in principe gewoon reclame..... ''er is weer een optocht in Libië'' etcetc
Hoe kun je nou in hemelsnaam geld uitgeven aan een journaal?

• Carn82
  • Laatst online: 03-12 01:36
Alvanosa schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:57:
[...]

1 CND Dollar is ongeveer 0.91 US Dollar.
Ja, dat zeg ik, dat maakt niet veel uit.

• Alvanosa
  • Laatst online: 22-09 18:48
En ik krijg Destiny vandaag niet, ze zeggen dat ik niet aanwezig was terwijl ik het naar mijn werk heb laten opsturen. Achja dan begin ik maar een dag later.

PSN: Alvanosa

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01:51
EddoH schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:39:
[...]

Hoe kun je nou in hemelsnaam geld uitgeven aan een journaal?
Haha, inderdaad. Het is gewoon een grote release. Beetje net zoals destijds het geval was toen Modern Warfare 2 in het journaal te zien was.

Shikata ga nai.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:13
Alvanosa schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:09:
En ik krijg Destiny vandaag niet, ze zeggen dat ik niet aanwezig was terwijl ik het naar mijn werk heb laten opsturen. Achja dan begin ik maar een dag later.
balen zeg :(
hopelijk morgen wel dan

nothing stops this train

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12 13:06
Ik wil mijn PC sennheiser game headset (2x 3.5" jack) op mijn ps4 aansluiten met een adapter kabel.
http://www.factoryprices....efoon-adapter-161562.html
Maar ik vind €17,- incl verzendkosten wel erg veel voor een verloop kabeltje.

Wie werkt er ook met zo'n verloopje? en indien goedkoper, waar heb je deze gekocht?

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:37
http://www.allekabels.nl/..._kabel/jack-splitter.html

Je moet wel kijken of er zowel stereo als mic overheen gaat (volgens mij te herkennen aan 3 ringen).

Deze volgens mij: http://www.allekabels.nl/...r-microfoon-en-audio.html

[ Voor 23% gewijzigd door renzo4000 op 09-09-2014 15:02 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• venneke
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:22
Zojuist de ps4 besteld in combinatie met Destiny! Heb er zin in! :)

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12 13:06
Heb het inmiddels al besteld :-)
http://www.gistron.com/info/48737/info.html

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
venneke schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:19:
Zojuist de ps4 besteld in combinatie met Destiny! Heb er zin in! :)
Mijn set nu aan de praat gekregen en is al m'n games aan het updaten 8)

Zag er al best leuk uit en het vreemdste vind ik nog wel dat de controls van Destiny op de PS4 responsiever zijn dan op de PS3 beta ondanks dat het dezelfde fps is etc (30 locked).

Liefhebbers voor games als Destiny, Battlefield of straks de nieuwe CoD:AW: Ik doe het meestal vrij goed en wil best m'n mic gebruiken:

Brainsoil (PSN-ID) :) Voeg me gerust toe.

Inmiddels ook weer te vinden in de PSN-ID lijst van tweakers in de topic warning 8)

[ Voor 25% gewijzigd door Brutal1ty op 09-09-2014 18:24 ]

Equazor_ schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:51:
Ik wil mijn PC sennheiser game headset (2x 3.5" jack) op mijn ps4 aansluiten met een adapter kabel.
http://www.factoryprices....efoon-adapter-161562.html
Maar ik vind €17,- incl verzendkosten wel erg veel voor een verloop kabeltje.

Wie werkt er ook met zo'n verloopje? en indien goedkoper, waar heb je deze gekocht?
Denk er wel ff aan dat hij niet ''too hard too drive'' is. Heb zelf een Sony MDR-1R die voor een iPhone e.d. is gemaakt maar ik moet de DS4 dan toch behoorlijk tegen het maximum om er beetje fatsoenlijk volume uit krijgen. Kan me voorstellen dat sommige Sehnheiser PC headsets nog veel eisender zijn.

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-12 11:46
Ik wil binnenkort een PS4 gaan kopen. Mijn broer heeft er vandaag een gekocht. Nu vroegen wij ons af of we ook games kunnen delen die we via de PS Store kopen. Dus hij koopt een game in de Store, bijvoorbeeld FIFA15. Kan hij dan met zijn account op mijn PS4 inloggen en daar FIFA15 vervolgens ook downloaden zonder extra kosten? Daarna log ik weer in met mijn account en heb ik de game ook volledig.

Dit kon op de PS3 namelijk wel tot een max van 2 andere gebruikers. Vaak werd dit met extra content gedaan, iemand kocht het en gaf het aan 2 andere mensen. Ik las wel dat men games kan delen als men de game niet bezit, maar dit is weer iets anders denk ik.

Waarschijnlijk haal ik de PS4 met Destiny morgen bij de Bart Smit voor €400 en 30 dagen PS+. Alleen nog de oude PS3 weten te verkopen :+.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Verwijderd

http://www.ibood.com/nl/n...l&utm_campaign=newsletter

Weet iemand of deze op de ps4 kan worden gebruikt?
Zal prima werken met de optische aansluiting al zal je geen voice chat hebben. Dus denk dat de Wireless Gold headset een betere optie is voor de PS4.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Heeft het PSN-network last van de Destiny-launch? Ik wil Black Flag spelen voor het eerst en het downloaden van de update kan zo een 15 uur duren ... En dat met 90Mbps.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Yonix schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:42:
Heeft het PSN-network last van de Destiny-launch? Ik wil Black Flag spelen voor het eerst en het downloaden van de update kan zo een 15 uur duren ... En dat met 90Mbps.
nergens last van hier, het lijkt allemaal reuze mee te vallen

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-12 16:40
Mijn hele vriendenlijst is ook aan het Destinyen geslagen xD hoe krijg ik nou ooit gits in Diablo 3 lol.

Hoop dat de Destiny hype snel over is.. ik heb er veel van gezien op YouTube enzo maar het is niet mijn spel.. het doet me echt veel te veel an Halo denken, en dat was ook al not my cup of tea.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-12 11:13

Satom

Verzamel ervaringen

PM_Petrol schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:07:
Ik wil binnenkort een PS4 gaan kopen. Mijn broer heeft er vandaag een gekocht. Nu vroegen wij ons af of we ook games kunnen delen die we via de PS Store kopen. Dus hij koopt een game in de Store, bijvoorbeeld FIFA15. Kan hij dan met zijn account op mijn PS4 inloggen en daar FIFA15 vervolgens ook downloaden zonder extra kosten? Daarna log ik weer in met mijn account en heb ik de game ook volledig.

Dit kon op de PS3 namelijk wel tot een max van 2 andere gebruikers. Vaak werd dit met extra content gedaan, iemand kocht het en gaf het aan 2 andere mensen. Ik las wel dat men games kan delen als men de game niet bezit, maar dit is weer iets anders denk ik.

Waarschijnlijk haal ik de PS4 met Destiny morgen bij de Bart Smit voor €400 en 30 dagen PS+. Alleen nog de oude PS3 weten te verkopen :+.
Ik wil niet vervelend wezen, maar een pagina of 5 (max, denk ik) terug staat het helemaal uitgelegd hoe dit te doen :+
gta5 toch al in oktober?

http://www.nedgame.nl/pla...uto-5--gta-v-/1591357059/

Kan mij eerlijk gezegd niet snel genoeg komen. Er is voor mij geen ene fuck meer te spelen op de ps4.

Denk het niet, verwacht niet teveel van een placeholder van NEDgame ;)

Destiny niets voor je? ;)
dutchgio schreef op woensdag 10 september 2014 @ 00:15:
Denk het niet, verwacht niet teveel van een placeholder van NEDgame ;)

Destiny niets voor je? ;)
Ik heb de bèta een paar uur gespeeld en ik snap de aantrekkingskracht die dit spel heeft voor velen maar voor mij persoonlijk is het helemaal niks.

• DarkElement
Ik heb een uurtje geleden Destiny in mijn PS4 gestoken maar hoe start ik nu een multiplayer potje?

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-12 21:37
Je moet naar de Orbit gaan en dan de Crucible starten wanneer je hoog genoeg bent qua level. Volgens mij is dat vanaf level 6 maar weet het niet zeker.

[ Voor 24% gewijzigd door JorisTheWise op 10-09-2014 01:50 ]

• DarkElement
Oh dit leer ik allemaal gaandeweg @ singleplayer ofzo?

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-12 21:37
Ja, gaandeweg wordt het je duidelijk gemaakt. Niet altijd is alles even duidelijk maar ze doen hun best.

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
AtlAntA schreef op woensdag 10 september 2014 @ 00:17:
[...]

Ik heb de bèta een paar uur gespeeld en ik snap de aantrekkingskracht die dit spel heeft voor velen maar voor mij persoonlijk is het helemaal niks.
Ik het hetzelfde hoor, ook de beta gespeeld, maar deze game sla ik over. ik vind de setting en de sfeer ontzettend tof, maar de gameplay trekt me gewoon niet. Ook als ik nu streams kijk zie ik alleen maar lopende band schietwerk. Je bent echt constant aan het knallen, amper een moment rust, en er zit nou niet bepaald veel afwisseling in de vijanden. Daarnaast had ik een wat meer naadloze ervaring verwacht, in plaats van die keuzeschermen tussen missies door.

Een mix tussen Destiny en No Man's Sky zou mij heel wat meer aanspreken, met de nadruk minder op schieten en meer op grenzeloos ontdekken! Wat heb ik zin in No Man's Sky, dat is pas innovatie!

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• DarkElement
Ik vind in eerste instantie de menu's erg onduidelijk, de rest van de game is vooralsnog wel tof. Morgen weer verder :z

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01:51
AtlAntA schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:41:
gta5 toch al in oktober?

http://www.nedgame.nl/pla...uto-5--gta-v-/1591357059/

Kan mij eerlijk gezegd niet snel genoeg komen. Er is voor mij geen ene fuck meer te spelen op de ps4.
Ik zag toevallig gisteren hetzelfde bij Dixons staan. Zwaar hopen dat het echt in oktober uitkomt.

Shikata ga nai.

• Beakzz
DarkElement schreef op woensdag 10 september 2014 @ 02:04:
Ik vind in eerste instantie de menu's erg onduidelijk, de rest van de game is vooralsnog wel tof. Morgen weer verder :z
Jouw Destiny ligt toch in Trials ? :p Helaas weing tijd deze week dus zal pas van het weekend los kunnen met deze game. Helaas geen records te breken hier ;)

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:59

spaceboy

Op grote hoogte

SacreBleu schreef op zondag 07 september 2014 @ 19:54:
[...]

Enige wat je kunt proberen is om Sony support te bellen en kijken of ze coulance hierop kunnen toepassen.
Update: helaas. Doen ze niet aan. Dus: te koop, mijn fysieke disc van Diablo. :'(

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-12 11:30
TgR_KILLER schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:15:
Mijn hele vriendenlijst is ook aan het Destinyen geslagen xD hoe krijg ik nou ooit gits in Diablo 3 lol.

Hoop dat de Destiny hype snel over is.. ik heb er veel van gezien op YouTube enzo maar het is niet mijn spel.. het doet me echt veel te veel an Halo denken, en dat was ook al not my cup of tea.
Het is gewoon Borderlands meets Halo. Niks nieuws, niks speciaals. Zit ook nog wat Tabula Rasa in. Het is weer Bungie. Doen alsof het super vernieuwend is, terwijl het gewoon generic hallway blaster 84 is

Het is zeker een leuke titel voor de next gen consoles. Maar je merkt dat de shooter hype voorbioj aan het gaan is. Gelukkig. Nu nog hopen op een goede PS4 RPG (Neptunia, Star Ocean oid) en ik ben echt helemaal blij.

[ Voor 14% gewijzigd door corset op 10-09-2014 09:06 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-12 12:09

rajackar

Blood Minister

Ik heb ook stevig zitten twijfelen over Destiny. De setting enzo vind ik ook erg aantrekkelijk maar ik ben meer een story gamer en dat lijkt toch tegen te vallen.
Aan de andere kant lijkt het me wel vet om het makkelijk online te kunnen spelen met bekenden.
Aan de eerste reacties te zien is het toch meer een loot collector dan een verhaal ervaring en daardoor denk ik toch dat ik het maar over sla.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Faaz0
  • Laatst online: 15-12 16:29
rajackar schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:42:
Ik heb ook stevig zitten twijfelen over Destiny. De setting enzo vind ik ook erg aantrekkelijk maar ik ben meer een story gamer en dat lijkt toch tegen te vallen.
Aan de andere kant lijkt het me wel vet om het makkelijk online te kunnen spelen met bekenden.
Aan de eerste reacties te zien is het toch meer een loot collector dan een verhaal ervaring en daardoor denk ik toch dat ik het maar over sla.
Ik heb hetzelfde inderdaad.
Voordeel is dat er veel mensen de Destiny + PS4 bundel aanschaffen en Destiny verkopen, dus de prijs tweedehands gaat vrij hard omlaag. Hierdoor ga ik het misschien toch nog een kans geven :P

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12 17:14

Jebus4life

BE User

Er is inderdaad quasi 0 story vrees ik.

Voelt gewoon aan als een MMO shooter... Niet mijn cup of tea in principe maar de co-op mogenlijkheid maakt veel goed :)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Remmetje
  • Laatst online: 05-12 11:40
DigitalError schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:44:
[...]

nergens last van hier, het lijkt allemaal reuze mee te vallen
Zo te zien had het PSN netwerk wel degelijk last van een aantal problemen door de hype van Destiny. At random werden we uit de PSN party gegooid waarna opnieuw in de party komen geen optie meer was. Weer in de party komen kon enkel door je opnieuw af- en aan te melden bij PSN. Op twitter bleek dit een probleem te zijn waar veel meer mensen last van hadden.

De laatste tijd stapelen de problemen met PSN zich op. Steeds vaker komen er hickups in de netwerkdienst waardoor een aantal maten van mij al steeds meer met een schuin oog naar het stabiele X1 netwerk aan het kijken zijn. Zelf baal ik er ook wel van. Ik hoop ook echt dat de problemen die we de laatste tijd gehad hebben niet vaker terug gaan komen en dat Sony in gaat zien dat er keuzes gemaakt moeten worden.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-12 11:30
Voor netwerk stabiliteit moet je niet bij PSN zijn ben ik achter gekomen. Helaas is dat echt de expertise van de concurent. Dat is echt het enige waar ik me nog aan erger bij PSN. Download snelheid en netwerk stabiliteit.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-12 12:09

rajackar

Blood Minister

Jebus4life schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:46:

Voelt gewoon aan als een MMO shooter... Niet mijn cup of tea in principe maar de co-op mogenlijkheid maakt veel goed :)
Eigenlijk is dat jammer. Het online gedeelte zit erg goed in elkaar en imo ziet het er ook erg mooi uit.
Als het meer om het verhaal en de missies had gedraaid was het voor mij een absolute must have geweest.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:00:
Voor netwerk stabiliteit moet je niet bij PSN zijn ben ik achter gekomen. Helaas is dat echt de expertise van de concurent. Dat is echt het enige waar ik me nog aan erger bij PSN. Download snelheid en netwerk stabiliteit.
Downloadsnelheid is op de Xbox One bij mij ongeveer hetzelfde als op de PS4.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
er komt een vita fifa 15 bundel...
http://mi8.ly/miiet0

wie weet toch ook voor de ps4.

Burp

• DarkElement
Ik zie net dat je een demo kan downloaden van Blue Estate in de PS Store op de PS4. Staat niet tussen de lijst met demo's maar gewoon op de pagina van de game zelf :)

Lijkt me best tof dus zo ff proberen.

Verwijderd

DarkElement schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:52:
Ik zie net dat je een demo kan downloaden van Blue Estate in de PS Store op de PS4. Staat niet tussen de lijst met demo's maar gewoon op de pagina van de game zelf :)

Is maar goed dat er een demo is, kun je er tenminste op tijd achter komen dat het troep is :P Nouja das een mening natuurlijk, maar mij leek het van tevoren ook wel leuk, maar na het spelen van de demo wist ik dat ik er niks van moest hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2014 10:59 ]

Verwijderd

hoelaat komt de store update? (met fifa 15 demo :))

• DarkElement
Tussen 16:00 en 18:00 geloof ik (en waarschijnlijk alleen in de US Store vandaag hè ;) )

edit: de PS3 demo (us store) is live zag ik net.

[ Voor 69% gewijzigd door DarkElement op 10-09-2014 11:06 ]

DarkElement schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:52:

Ik heb m al ;)
In de US store staat ie el bij de lijst met demo's, in de EU is het mooi verborgen, je moet de game zelf selecteren en dan "gratis demo uitproberen" kiezen.
Wel grappig, richten met de gyryscoop(?) in de controller, wat PS move achtig. Spel is verder niet heel hoogwaardig, je wordt er als het ware doorheen geleid en je moet zelf richten en schieten :)

Ik wacht nu tot de demo van FIFA 15 in de US store verschijnt, enige reden voor een US account vooralsnog; de demo's :+

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:14

Mooi dat je dat even zegt. Dan koop ik hem mooi niet. Zat al te twijfelen over de gameplay. Vond het niet heel bijzonder. Maar de storyline (effe walkthrough gekeken van eerste hoofdstuk) klonk dan wel weer interessant. Maar als dat ook niks is sla ik hem over.

• DarkElement
Ik heb bij mijn Destiny exemplaar een voucher zitten met een code voor 1 maand ps plus, al kan ik hem niet redeemen op mijn account, ik vermoed dat dit voor een US/UK account bedoeld is gezien de hele voucher ook in het engels is. Iemand die hier baat bij heeft?

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Laat me ook even weten of ie heeft gewerkt :)

[ Voor 15% gewijzigd door DarkElement op 10-09-2014 11:44 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:36

On_E

Housemusic

Het voelt helemaal niet als MMO aan voor mij, het voelt aan als een lootbased co-op shooter, meer had ik er ook niet van verwacht.

Enige minpunten voor mij zijn de laadtijden en het feit dat The Tower eigenlijk nogal overbodig is, ja je kunt daar vendors bezoeken maar het is geen ‘’social hub’’, buiten de 4 emotes kun je niet met anderen communiceren.
DarkElement schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:42:
Ik heb bij mijn Destiny exemplaar een voucher zitten met een code voor 1 maand ps plus, al kan ik hem niet redeemen op mijn account, ik vermoed dat dit voor een US/UK account bedoeld is gezien de hele voucher ook in het engels is. Iemand die hier baat bij heeft?
Werkt alleen als je nog geen Plus hebt.

[ Voor 24% gewijzigd door On_E op 10-09-2014 11:46 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Pagina: 1 ... 18 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link