ASNNetworks schreef op zondag 07 september 2014 @ 18:00:
[...]
Lekker $50 via de US Store, omgerekend €36-38. Game sharen met mn broertje (hij heeft zn eigen PS4) en ik betaal maar €18-19
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat de digitale versie goedkoper is dan retail? Ik geef aan dat je goedkoper uit bent nu als je de game toch al digitaal wil kopen, als je PS+ hebt.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Overigens is nooit beloofd dat DriveClub gratis zou worden voor PS+ members. Sony gaf bij de aankondiging van de game vorig jaar al duidelijk aan dat er een PS+ Edition zou komen. Je kan er al vanuit gaan dat die niet gelijk zou staan aan de volledige game. Dat iedereen gelijk maar er vanuit gaat dat ze de game gratis kunnen spelen, is niet Sony's fout. Ik snap het gezeur ook niet echt. Je hebt PS+ dus kan je de game gratis proberen (20% van de totale game), wil je de game kopen dan krijg je ook nog eens korting. Was het beter geweest als ze nooit een PS+ Editie hadden aangekondigd en je de game maar op gevoel/reviews voor het hele bedrag moest aanschaffen...?
Koop je een game op disc, voor minder dan euro 40, deel de kosten met je broertje.
Breng je de game na het spelen terug naar een winkel waar je kunt cashen...waarna je dat geld deelt.
Geen idee wat een 2e hands PS4 game oplevert...iemand?
Nadeel is hiervan wel dat jij of je broertje op elkaar moeten wachten, met disc dan.
Hoe dan ook, jullie moeten natuurlijk doen wat voor jullie beiden het beste werkt.
Ik blijf erbij dat ik met mijn PS4 games niet duurder uit ben....neem ik dat PS+ account ( waar ik overigens verder geen hol van weet) nog niet eens in de berekening mee, dit omdat je het account voor meerdere dingen gebruikt dan alleen games met korting te kopen.