Hmm Minecraft ook maar eens binnen halen vanaaf. Had de Xbox versie al maar de grote werelden zijn het wel waard. Volgens mij voor het eerst dat er op donderdag iets bij komt op PSN. Waarschijnlijk wilde ze perse voor de Xbox one versie komen
Zo lang ze nog niet de japan colours uitbrengen in de EU komt er geen bij voor me..
Ik mis de felle kleuren echt hier
PS3 had zoveel coole!
Ik mis de felle kleuren echt hier
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik heb een maand terug al een blauwe controller opgepikt. Volgens mij wordt zo een witte controller echt snel vies.
Shikata ga nai.
Die witte past dan weer wel mooi bij Destiny! Mooi ding!
Heb me net toegevoegd aan het PSN ID lijstje. Ik heb vriendjes nodig om straks Destiny en FIFA15 mee te spelen
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Fifa 15 doe ik graag mee, Destiny laat ik voorlopig even liggenShadowSaiyan schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:07:
Heb me net toegevoegd aan het PSN ID lijstje. Ik heb vriendjes nodig om straks Destiny en FIFA15 mee te spelen
Same here geen Destiny hier, na de laatste falen wat Dust 514 was heb ik het een beetje gehad met MMOFPS games.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Heb me zojuist ook toegevoegd aan het PSN ID list.
PS4 pas dinsdag binnen. En dan zal ik dagen zoet zijn met Destiny denk ik zo
PS4 pas dinsdag binnen. En dan zal ik dagen zoet zijn met Destiny denk ik zo
PSN ID: TheJackal83
Jep komt 9-9 binnen!DarkElement schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:35:
Iemand deze al in bestelling?
http://dixons.nl/games/so...y-ps4-wireless-controller
[afbeelding]
Beta heeft mij toch echt positief verrast.lanerios schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:14:
Same here geen Destiny hier, na de laatste falen wat Dust 514 was heb ik het een beetje gehad met MMOFPS games.
Wel de beta gespeeld met wat vrienden?
Even kort getest, speelde wel lekker. Maar om nou te zeggen "yay day 1 buy!" voor mij? niet zo
Als ik de beta niet had gespeeld, had ik Destiny ook niet gekocht. Maar die heeft mij ook wel verrast. Mijn broer houdt helemaal niet van RPG, maar dit moet ie perse kopen. Wel met party chat spelen, dat geeft toch wel een extra sfeer.
Als ik de bèta van destiny niet had gespeeld dan had ik het spel wel gekocht
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Tijdje Killzone links laten liggen. Ziet er goed uit, maar ik vind die objectives ontzettend onduidelijk. Blijf in hoofdstuk 2 zitten :<
Andere keer maar weer proberen, als de controller weer opgeladen is.
@Atlanta
Haha als ik de beta niet had gespeeld had ik nu nog naar het spel uit gekeken
Toch heb ik mijn pre-order laten staan voor de mini lans die ik weleens heb en de rest van dat groepje heeft er wel zin in
Haha als ik de beta niet had gespeeld had ik nu nog naar het spel uit gekeken
Kijk anders even op YouTube, walkthroughs are the way to go.BlackthunderAwf schreef op donderdag 04 september 2014 @ 18:29:
Tijdje Killzone links laten liggen. Ziet er goed uit, maar ik vind die objectives ontzettend onduidelijk. Blijf in hoofdstuk 2 zitten :<
An a day keeps the doctor away.
Wel een zwaktebod van een game als je via walkthroughs uit moet vogelen wat de bedoeling is natuurlijk.iApp schreef op donderdag 04 september 2014 @ 18:42:
[...]
Kijk anders even op YouTube, walkthroughs are the way to go.
Komt gewoon omdat het eens een keer een nieuw IP is in plaats van elke keert diezelfde standaard gameplay...xelfer schreef op donderdag 04 september 2014 @ 19:00:
[...]
Wel een zwaktebod van een game als je via walkthroughs uit moet vogelen wat de bedoeling is natuurlijk.
Van Killzone bestaan inmiddels ook al flink wat delen hoordutchgio schreef op donderdag 04 september 2014 @ 19:29:
[...]
Komt gewoon omdat het eens een keer een nieuw IP is in plaats van elke keert diezelfde standaard gameplay...
Ik wil het eigenlijk niet proberen met walkthroughs. Als de objectives nou constant in beeld waren, speelde het voor mij iig fijner. Ook als de waypoints de hele tijd zichtbaar waren, zou ik dat handiger vinden
.
Heeft iemand een idee wat ik nu weer verkeerd doe?
Was even op mn us account en die op primair gezet
Daarna geswitched naar mn eu/nl account voor een multiplayer ronde bf4, krijg ik de melding dat ik ps+ moet hebben en dus niet kan spelen.
Maar ik heb gewoon psplus??
Vorige keer ook update geinstalles, heb al in uit uitgelogd bij psn network.
Was even op mn us account en die op primair gezet
Daarna geswitched naar mn eu/nl account voor een multiplayer ronde bf4, krijg ik de melding dat ik ps+ moet hebben en dus niet kan spelen.
Maar ik heb gewoon psplus??
Vorige keer ook update geinstalles, heb al in uit uitgelogd bij psn network.
psn: HertogJack
Zelfde melding hier, bf4 crash en de melding verscheen. Wel ingelogd op psn atm. Waarschijnlijk een storing.
Krijg in het hoofdmenu bij lijst met services: Er is een fout opgetreden tijdens de communicatie met de server.
Krijg in het hoofdmenu bij lijst met services: Er is een fout opgetreden tijdens de communicatie met de server.
[ Voor 34% gewijzigd door frank131331 op 04-09-2014 19:55 ]
Zelfde melding.. Op Twitter ook veel klachten dus lijkt op storing met PS plus.
Ik krijg dezelfde foutmelding. Online functionaliteit lijkt niet te werken
Ok balen.. Zucht.
Heb ik eens een uurtje tijd en dan dit
Heb ik eens een uurtje tijd en dan dit
Komt dit niet door de minecraft launch?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Oh man, dit lijkt een mooie voorbode voor aankomende dinsdag. Mogen we Destiny dan nog preloaden voor die tijd zodat niet iedereen s'ochtends om 9 uur die downloads aanzet?
Vreemd trouwens dat de launch van mincraft vrijdag op de xbox one wel wordt gemeld op de frontpage met de melding dat de ps4 versie die nu uit is ntb is terwijl wanneer de ps4 versie eigenlijk vandaag launched hoor je niks? Ook geenmelding dat een PS3 upgrade naar PS4 "slechts" 3,99 kost itt de 4,99 op de xbox one. Tevens geen melding over de launch van de xbox one in Japan? Waarschijnlijk omdat het aantal journalisten het aantal klanten ver voorbij ging... echt verschikkelijk slecht van tweakers. Ze doen nieteens meer moeite om onpartijdig te lijken.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Dat houd je toch. Op Tweakers heb je nu eenmaal veel aanhangers van Microsoft en zijn/haar producten, waarschijnlijk omdat de site IT gerelateerd is en veel mensen daar dagelijks mee werken. Het percentage Xbox, maar ook vooral Windows Phone en Surface gebruikers, ligt hier veel hoger dan in Nederland algemeen. Dan doe je er als site goed aan om daar veel en positief over te publiceren, dat levert pageviews en dus geld op. Maar ik vind het prima, over het algemeen zijn ze redelijk neutraal, maar soms verzinnen ze ook letterlijk dingen als verkoopcijfers, dat vind ik dan weer erg jammer. Ze moeten er wel mee uit gaan kijken nu ze een groter publiek willen gaan trekken met ook radio spots enzo, want die gaan een biased view absoluut niet waarderen.swopdark schreef op donderdag 04 september 2014 @ 20:40:
Vreemd trouwens dat de launch van mincraft vrijdag op de xbox one wel wordt gemeld op de frontpage met de melding dat de ps4 versie die nu uit is ntb is terwijl wanneer de ps4 versie eigenlijk vandaag launched hoor je niks? Ook geenmelding dat een PS3 upgrade naar PS4 "slechts" 3,99 kost itt de 4,99 op de xbox one. Tevens geen melding over de launch van de xbox one in Japan? Waarschijnlijk omdat het aantal journalisten het aantal klanten ver voorbij ging... echt verschikkelijk slecht van tweakers. Ze doen nieteens meer moeite om onpartijdig te lijken.
Maar PSN heeft troubles dus? Ben nu oranje aan het kijken maar wilde eigenlijk zo wel even TLOU gaan spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Mr Ton op 04-09-2014 20:57 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Gaat met de launch van destiny 1 groot drama worden vrees ik wat psn betreft..
Dat ze dat nog steeds niet geregeld hebben zeg, zeker nu je ervoor moet betalen.
Ik heb nu al medelijden met de mensen die niet online kunnen met Destiny.
Shikata ga nai.
Dat het niet day1 staat als een huis kan ik nog inkomen. Het zal tijd nodig hebben om te verbeteren. Maar als ze Destiny niet voor elkaar krijgen gaan ze veel gezeik krijgen vrees ik.Shinobi-vs-Gast schreef op donderdag 04 september 2014 @ 21:01:
Dat ze dat nog steeds niet geregeld hebben zeg, zeker nu je ervoor moet betalen.
Zeker... Ik kom vanaf de 360 en ik heb sinds 1,5maand een ps4 en nu al meer problemen gehad met psn dan al die jaren met Xbox live... Hopelijk gefixed voor destiny... Heb dinsdag een vrije dag genomen om te gamen...
WP: PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2D
Verwijderd
Tijd voor een One! Niet normaal dat psn, en daar betaal je dan een hoop geld voor.. Ook verder totaal geen bericht van Sony hun kant.. Laat die mensen maar lekker gissen denken ze!
De gamers betalen toch welVerwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 21:18:
Tijd voor een One! Niet normaal dat psn, en daar betaal je dan een hoop geld voor.. Ook verder totaal geen bericht van Sony hun kant.. Laat die mensen maar lekker gissen denken ze!
Ja inderdaad 4 euro per maand is erg veel geldVerwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 21:18:
Zoals wel vaker hier gezegd. Die dingen kunnen gebeuren. Ik ben 12 jaar een xbox gamer geweest. Het netwerk was wel wat stabieler dan PSN maar ik vindt dat sony de zaken met de ps4 beter voor elkaar had toen ik hem kocht. Nu is het in principe allebei hetzelfde alleen loopt de ps4 ver voor op microsoft.
Scrooge NL
Ask PlayStation @AskPlayStation 25mVerwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 21:18:
We are aware that there are currently some issues with accessing PSN. Thanks for your patience as we work to resolve the issues.
Niet zo miepen.
Eerlijk gezegd vind ik het netwerk was wel wat stabieler echt een understatement.Theo27 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 21:32:
[...]
Ja inderdaad 4 euro per maand is erg veel geld![]()
Zoals wel vaker hier gezegd. Die dingen kunnen gebeuren. Ik ben 12 jaar een xbox gamer geweest. Het netwerk was wel wat stabieler dan PSN maar ik vindt dat sony de zaken met de ps4 beter voor elkaar had toen ik hem kocht. Nu is het in principe allebei hetzelfde alleen loopt de ps4 ver voor op microsoft.
Ook ik ben 13jaar(1e Xbox) Xbox live user geweest. Ik kan me misschien bij elkaar 1 dag outage herinneren (wat ik heb gemerkt) in 13 jaar.
Dat neemt niet weg dat ik het totaal met je eens ben dat ps4 de betere console is
WP: PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2D
Tja, ook ik heb jaren een Xbox en daarna Xbox 360 gehad, en Live is inderdaad stabieler dan PSN. Daarnaast heeft Live ook het onderhoud terwijl de service gewoon online blijft. Maar voorlopig is Live ook de enige reden waarvoor ik een X1 zou halen, en dat is te weinig voor mij, aangezien PSN 95% van de tijd gewoon goed werkt.
I see what you did therexelfer schreef op donderdag 04 september 2014 @ 19:43:
[...]
Van Killzone bestaan inmiddels ook al flink wat delen hoor.
Daar heb je ook wel een Youtube filmpje voor nodig om te snappen wat nou precies de bedoeling is
Even een gerelateerde vraag. Ik heb de twitch app op de ipad. Nu kan je op de pc speciaal naar ps4 channels zoeken. Alleen in de app kan ik dat niet vinden. Zit dit wel in de app of niet?
Destiny is always online, toch? Maar t zal idd dinsdag wel lastig worden. Ik ben dan ook blij dat de PS4 out of the box geen verplichte update heeft, zoals de Wii U. TLOU en Metro liggen al te wachten, dus er gaat toch wel een wereld voor me open.
Ik ben erg benieuwd!
Ach, ik merk het wel. Eerst maar als de laatste op dit forum de single player spelen.
Ik ben erg benieuwd!
Ofwel TLOU is een campfest? Dan is MP niets voor mij, want kan daar slecht tegen. Toch wel apart, want de MP wordt best wel geroemd, maar dampen is toch vrij skill-loos. Of ligt het aan de spelmodus?xelfer schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:40:
[...]
Dit is pretty much hetzelfde bij Call of Duty en Battlefield 4. Gewoon strategisch campen en lui doodschieten die het campen zat zijn.
Ach, ik merk het wel. Eerst maar als de laatste op dit forum de single player spelen.
Zojuist heb ik mijn PSN-ID ook toegevoegd aan de lijst (Dutch-Sephiroth).
Nu geduldig wachten op mijn PS4 Destiny bundel
Sony kan ook niet op tegen de immense serverparken van Microsoft, die laatste DDOS aanval op battkene en PSN was ook gericht op xbox live. De eerste twee gingen down door het extra verkeer. de xbox live dienst gaf even een hikje van 30 minuten waarna er gewoon immens veel extra capaciteit werd bijgeschakeld waardoor de ddos niet meer merkbaar werd voor de gebruiker. Top natuurlijk, maar dat zijn capaciteiten die PSN en ook een battlenet niet heeft omdat je niet moet bouwen op calamiteiten om de kosten in de klauwen te houden.Mr Ton schreef op donderdag 04 september 2014 @ 21:57:
Tja, ook ik heb jaren een Xbox en daarna Xbox 360 gehad, en Live is inderdaad stabieler dan PSN. Daarnaast heeft Live ook het onderhoud terwijl de service gewoon online blijft. Maar voorlopig is Live ook de enige reden waarvoor ik een X1 zou halen, en dat is te weinig voor mij, aangezien PSN 95% van de tijd gewoon goed werkt.
Wat er gisteren gebeurde heb ik geen idee van maar toen ik mijn PS4 aanslingerde (rond 23 uur) was er niks aan de hand en zag ik mensen uit mijn lijst gewoon games spelen en kon ik velocity downloaden. Er waren ook veel mensen minecraft aan het spelen op de twitchfeed, ik snap niet zo goed wat mensen in deze game zien maar ik ben blij voor ze dat hij er is.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Maar ff een foto van je witte console... super stoer dat witte ding.Dutch Sephiroth schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 08:22:
Zojuist heb ik mijn PSN-ID ook toegevoegd aan de lijst (Dutch-Sephiroth).
De witte versie was snel uitverkocht. Ik heb de zwarte bundel bij de MediaMarkt besteld.swopdark schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 08:27:
[...]
Maar ff een foto van je witte console... super stoer dat witte ding.
Dat heeft voor mij toch de voorkeur, worden je controllers minder snel vies (zoals bij mijn X360...).
heb mezelf ook maar eens op de lijst gezet PSN-ID (Jesba)
https://docs.google.com/s...gViDQYC4/edit?pli=1#gid=0
https://docs.google.com/s...gViDQYC4/edit?pli=1#gid=0
Verwijderd
Omdat je niet als een malloot kan rond rennen wil nog niet zeggen dat het een campfest is. Maar het is nou eenmaal een sneak game dus dat vertaalt zich ook naar de mp. Op 1 plek campen heeft trouwens weinig nut omdat je resources zal moeten verzamelen. Je bent anders zo door je kogels heen.Jobbie schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 08:06:
Ofwel TLOU is een campfest? Dan is MP niets voor mij, want kan daar slecht tegen. Toch wel apart, want de MP wordt best wel geroemd, maar dampen is toch vrij skill-loos. Of ligt het aan de spelmodus?
Skill loos is de mp iig zeker niet. Een team dat goed met elkaar samen speelt maakt gehakt van een team dat niet samenwerkt.
Ik heb zelf TLOU niet online gespeeld. De single player heb ik wel gespeeld (destijds op de PS3) en dat was een leuke game.Jobbie schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 08:06:
Destiny is always online, toch? Maar t zal idd dinsdag wel lastig worden. Ik ben dan ook blij dat de PS4 out of the box geen verplichte update heeft, zoals de Wii U. TLOU en Metro liggen al te wachten, dus er gaat toch wel een wereld voor me open.
Ik ben erg benieuwd!
[...]
Ofwel TLOU is een campfest? Dan is MP niets voor mij, want kan daar slecht tegen. Toch wel apart, want de MP wordt best wel geroemd, maar dampen is toch vrij skill-loos. Of ligt het aan de spelmodus?
Mijn ervaring komt meer uit Battlefield en COD multiplayers. Ik kom uit de wereld van PC gaming, waarbij in shooters mensen toch meer rondlopen en strategisch elkaar proberen te flanken. Sinds een tijdje speel ik die games op de PS4 en ik merk een duidelijk verschil in speelstijl.
Op de PS4 liggen mensen veel meer in bosjes te campen met bv een thermal scope om zo de tegenstander op te wachten. Mensen van beide teams bewegen veel minder en wachten gewoon de tegenstander op.
Zelf denk ik dat het verschil tussen PC shooters en console shooters te maken heeft met de manier van besturing. Een controller beweegt toch net iets minder soepel en een 180 graden draai is een stuk lastiger zonder muis en toetsenbord.
Oh god.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:09:
Gefeliciteerd met de launch van de Xbox One in Nederland @Xbox_NL!
[afbeelding]
Doe alsjeblieft normaal..
HahahahahhaVerwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:09:
[afbeelding]
xoxo (kiss hug kiss hug)
Ik moest lachen.
Dat neppe gedoe van beide partijen bah!
[ Voor 12% gewijzigd door Origins op 05-09-2014 09:15 ]
Dit dus. Verschrikkelijk.Origins schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:15:
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:09:
[afbeelding]
PSN: Alvanosa
Ik vind hem nice !! hahaVerwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:09:
[afbeelding]
Waarom? Natuurlijk zijn het concurenten, maar feitelijk hebben ze elkaar ook nodig.Origins schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:15:
Geloof echt dat de antipathie tussen beide niet zo hoog zit als bij sommige klanten.
En jah, ik heb beide hier in huis
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Lol, grappig om dat uit jouw mond te horenBullet NL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:30:
[...]
Waarom? Natuurlijk zijn het concurenten, maar feitelijk hebben ze elkaar ook nodig.
Geloof echt dat de antipathie tussen beide niet zo hoog zit als bij sommige klanten.
Zodra je je nieuwe PS4 uit de doos haalt en aansluit, zul je hem wel degelijk eerst moeten updaten voor je online kunt. Gelukkig is dit maar een kleine download, dus zo gedaan, maar toch.Jobbie schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 08:06:
[...]
Ik had gisteravond trouwens nergens last van. Ik ga Destiny (nog) niet spelen, maar ben benieuwd hoe erg het wordt. Kan me niet voorstellen dat PSN nog niet goed is voorbereid, ze kunnen nu weten wat ze te wachten staat.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Whaha, en toch, iedere keer als er iets uitkomt wat lang verwacht is, ligt PSN half plat, zelfs bij updates van Battlefield ligt PSN er half uit omdat er te weinig capaciteit is.Svenderson schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:37:
[...]
Zodra je je nieuwe PS4 uit de doos haalt en aansluit, zul je hem wel degelijk eerst moeten updaten voor je online kunt. Gelukkig is dit maar een kleine download, dus zo gedaan, maar toch.
Ik had gisteravond trouwens nergens last van. Ik ga Destiny (nog) niet spelen, maar ben benieuwd hoe erg het wordt. Kan me niet voorstellen dat PSN nog niet goed is voorbereid, ze kunnen nu weten wat ze te wachten staat.
Concurrentie is goed en ze hebben elkaar nodig om de boel op scherp te houden maar er zit geen enkele waarheid in zulke teksten.Bullet NL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:30:
[...]
Waarom? Natuurlijk zijn het concurenten, maar feitelijk hebben ze elkaar ook nodig.
Nogmaals het is gewoon neppe gedoe, waarom zou je elkaar succes wensen als er geen waarheid in zit, gewoon zieltjes winnen van kijk eens hoe lief Sony tegen MS doet.. kom op als je hier niet door heen kijkt.
En ja ik had ook beide in huis, inmiddels erg gelukkig met enkel een PS4.
Ik ben het hier mee eens.Bullet NL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:30:
[...]
Vraagje:
Ik ben overgestapt van Xbox naar PS4 en heb deze via MP van iemand gekocht.
Alles keurig geregeld en goede verkoop.
Nu zit ik alleen met een probleem dat ik niet de hoofdgebruiker ben en de verkoper niet meer reageert op zijn mail.
Ik heb geen wachtwoord o.i.d. en kan dus ook zijn account niet verwijderen.
Het lijkt nu ook dat ik minder rechten heb en bijvoorbeeld premium pakket van BF4 niet kan downloaden.
Daarbij ben ik nog niet geheel thuis met PS en heb ik FIFA14 van mijn account verwijderd i.p.v. de disc uit te laten werpen. Deze heeft de verkoper op de harde schijf gedownload en gekocht, ik kan hem nu niet terug vinden en ook niet opnieuw downloaden mits ik het volledige bedrag overmaak.
Iemand die weet wat ik kan doen? Alvast bedankt voor de reactie.
Nu zit ik alleen met een probleem dat ik niet de hoofdgebruiker ben en de verkoper niet meer reageert op zijn mail.
Het lijkt nu ook dat ik minder rechten heb en bijvoorbeeld premium pakket van BF4 niet kan downloaden.
Daarbij ben ik nog niet geheel thuis met PS en heb ik FIFA14 van mijn account verwijderd i.p.v. de disc uit te laten werpen. Deze heeft de verkoper op de harde schijf gedownload en gekocht, ik kan hem nu niet terug vinden en ook niet opnieuw downloaden mits ik het volledige bedrag overmaak.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Niet de bal alleen naar PSN gooien. Het heeft ook te maken met de capaciteit die Bungie heeft. Ik bedoel er wordt gespeeld o pde servers van Bungie.
Dit was ook het issue met BF. EA had gewoon weining servers.
Dit was ook het issue met BF. EA had gewoon weining servers.
Kreeg net een mail van Bungie met een fijn Destiny teasertje, weet niet of jullie hem al gezien hebben.
klik
Maar ik ben nog steeds niet overtuigd
klik
Maar ik ben nog steeds niet overtuigd
https://support.us.playst...d/5044/~/ps4%3A-safe-modeRicloo86 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:54:
Vraagje:
PS4 in safemode zetten en dan optie 6
Je moet je wel bedenken dat je dan alle (digitaal gekochte) spellen die de vorige eigenaar op die PS4 heeft gezet kwijt bent net zoals die FIFA14 installatie. Spellen gekocht in de playstation store zijn namelijk gebonden aan een PSN account en kunnen dan ook alleen met dat PSN account opnieuw geinstalleerd worden.AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:59:
[...]
https://support.us.playst...d/5044/~/ps4%3A-safe-mode
Het zou kunnen dat je géén premium pakket voor BF4 kunt kopen met jouw eigen account omdat BF4 met het account van de vorige eigenaar is gekocht. Je zou dan eerst op je eigen account BF4 moeten kopen.
Al met al hoop ik dat je niet extra betaald hebt voor de spellen die de vorige eigenaar gekocht had op zijn PSN account, want zonder zijn inlog gegevens heb je daar niet zo veel aan.
Constructed: Silver || Limited: Silver
Bedankt voor je reactie!AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:59:
[...]
https://support.us.playst...d/5044/~/ps4%3A-safe-mode
dit betekend dus wel dat ik FIFA14 kwijt ben, en heb voor mijn neefje dat spel Trials gekocht via de Store.
Dat wordt er ook afgegooid? dat is natuurlijk wel zonde.
Als je dat spel op je eigen PSN account hebt gekocht kun je dat gewoon opnieuw downloaden zonder extra kosten.Ricloo86 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:13:
[...]
dit betekend dus wel dat ik FIFA14 kwijt ben, en heb voor mijn neefje dat spel Trials gekocht via de Store.
Dat wordt er ook afgegooid? dat is natuurlijk wel zonde.
Constructed: Silver || Limited: Silver
Ja, de games van de vorige verkoper ben je dan kwijt. Met een dergelijke constructie neem je natuurlijk ook wel een risico, dus ik hoop niet dat je er nog extra voor hebt betaald ook..
Bedankt voor je reactie, je was mij net voorembee schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:10:
[...]
Je moet je wel bedenken dat je dan alle (digitaal gekochte) spellen die de vorige eigenaar op die PS4 heeft gezet kwijt bent net zoals die FIFA14 installatie. Spellen gekocht in de playstation store zijn namelijk gebonden aan een PSN account en kunnen dan ook alleen met dat PSN account opnieuw geinstalleerd worden.
Het zou kunnen dat je géén premium pakket voor BF4 kunt kopen met jouw eigen account omdat BF4 met het account van de vorige eigenaar is gekocht. Je zou dan eerst op je eigen account BF4 moeten kopen.
Al met al hoop ik dat je niet extra betaald hebt voor de spellen die de vorige eigenaar gekocht had op zijn PSN account, want zonder zijn inlog gegevens heb je daar niet zo veel aan.
Enkel FIFA14 heeft hij digitaal gekocht, BF4 heb ik gewoon de CD van.
Dat spel Trials heb ik via mijn eigen account gekocht, ook deze zal dus verwijderd worden?
Enkel FIFA14 staat/stond erop, en heb daar niet extra voor betaalddutchgio schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:16:
Ja, de games van de vorige verkoper ben je dan kwijt. Met een dergelijke constructie neem je natuurlijk ook wel een risico, dus ik hoop niet dat je er nog extra voor hebt betaald ook..
Scheelt dat 15 uit gaat komen, maar wel zonde haha
Hij zal verwijderd worden, maar aangezien je het met je eigen account hebt gekocht, kun je deze weer kosteloos downloaden.Ricloo86 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:17:
[...]
Bedankt voor je reactie, je was mij net voor
Enkel FIFA14 heeft hij digitaal gekocht, BF4 heb ik gewoon de CD van.
Dat spel Trials heb ik via mijn eigen account gekocht, ook deze zal dus verwijderd worden?
PSN: fonsmeister
Ja dat is dan niet anders!fonsmeister schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:35:
[...]
Hij zal verwijderd worden, maar aangezien je het met je eigen account hebt gekocht, kun je deze weer kosteloos downloaden.
Concreet houdt het in dat ik hem dus terugzet naar fabrieksinstellingen en dan een hoofdgebruikeraccount aan kan maken op mijn naam? Verder heeft het geen consequenties?
Nee dat klopt,Ricloo86 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:41:
[...]
Ja dat is dan niet anders!
Concreet houdt het in dat ik hem dus terugzet naar fabrieksinstellingen en dan een hoofdgebruikeraccount aan kan maken op mijn naam? Verder heeft het geen consequenties?
Zoals eerder aangegeven je moet al je aankopen opnieuw downloaden
Thats all.
PSN ID: TheJackal83
Kan je niet gewoon jou account ook hoofdgebruiker maken? En dus t ander account laten staan, niet auto laten inloggen enzo?Ricloo86 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:41:
[...]
Ja dat is dan niet anders!
Dan verlies je niks.
Ja, lijkt me ook. Een PS4 heeft toch niet echt een hoofdgebruiker, maar een gebruiker heeft een hoofdPS4, zegmaar? Dus op jouw account de PS4 als primair instellen, en je hoeft niets opnieuw te downloaden.
Het worden nog stevige game maanden zeg. Terwijl ik me nu wat verveel omdat ik metro wat tegen vind vallen Diablo wel gezien heb na xx aantal uur. Staat er voor de komende maanden toch wel erg veel op het programma vraag me langzaam af waar ik de tijd vandaan moet gaan halen. In preoder staan op dit moment: Fifa 15, The crew, Dragen age en GTA. Dan wacht ik Drive Club nog even af met PSN versie en hoe dat precies in elkaar steekt.
En voor mij persoonlijk gaat het Destiny avontuur beginnen volgende week!
Grappig dat je dat zegt, voor mij is bijvoorbeeld niks intressants tot aan november als Farcry 4 en Assasins Creed uitkomen.Practics schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:58:
Het worden nog stevige game maanden zeg. Terwijl ik me nu wat verveel omdat ik metro wat tegen vind vallen Diablo wel gezien heb na xx aantal uur. Staat er voor de komende maanden toch wel erg veel op het programma vraag me langzaam af waar ik de tijd vandaan moet gaan halen. In preoder staan op dit moment: Fifa 15, The crew, Dragen age en GTA. Dan wacht ik Drive Club nog even af met PSN versie en hoe dat precies in elkaar steekt.
Grote kans dat ik een van de door jouw genoemde alsnog ga kopen, maar dat is dan puur om de verveling tegen te gaan.
Als Dragon Age niet tegenvalt wil ik die ook wel aanschaffen. Maar ik heb ook erg veel zin in Little Big Planet. GTA heb ik me op de PS3 wel erg mee vermaakt, maar ik speel eigenlijk liever wat minder realistische spellen. Tearaway Unfolded ben ik ook erg benieuwd naar.
Mijn lijst is Destiny, AC: Unity, LBP3, GTA V voor de komende maanden. Daarnaast heb ik nog altijd D3 liggen wat altijd leuk is.hatsa schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:26:
Als Dragon Age niet tegenvalt wil ik die ook wel aanschaffen. Maar ik heb ook erg veel zin in Little Big Planet. GTA heb ik me op de PS3 wel erg mee vermaakt, maar ik speel eigenlijk liever wat minder realistische spellen. Tearaway Unfolded ben ik ook erg benieuwd naar.
PSN: Alvanosa
Laat je lekker The Crew liggen en koop je die later nog eens als ze klaar met tweaken zijn. Het idee spreekt me net zoals bij Fuel aan met de grote racewereld, maar in de beta wel gemerkt dat er nog veel niet klopt en de auto's niet lekker aanvoelen. Geen dankPractics schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:58:
Dead Rising 3 op de pc uitgebracht. PS4 versie zou ook welkom zijn.
DR2 was ook op PS3
Tom Clancy's The Devision lijkt me ook top.
DR2 was ook op PS3
[ Voor 20% gewijzigd door Qualixo op 05-09-2014 13:28 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Na 3 maanden 14.99 voor resogun terug gekregen in mn wallet. Had hem bij ps+ gekregen, maar was na het dowloaden van een DLC en update ineens verlopen en niet meer speelbaar.
Het heeft even geduurd en de 13 telefoon gesprekken waren gelukkig niet allemaal frustrerend, dus Sony bedankt voor de goede service!
Het heeft even geduurd en de 13 telefoon gesprekken waren gelukkig niet allemaal frustrerend, dus Sony bedankt voor de goede service!
Ik heb zonet Call of Duty Ghost bestelt voor 30 euro. Kon ik niet laten liggen bij de Wehkamp. Was nog maar 1 op voorraad. Maar kun je ook tegen mekaar in het spel? Of als je samen speelt dat je tegen de pc moet?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Hrm, ik lees hier een gerucht dat GTA V uitgesteld wordt naar voorjaar 2015.
Op zich heb ik nog genoeg leuke spelletjes waar ik mee aan de slag kan, maar dit is toch wel een titel waar ik een beetje naar uit kijk.
Daarnaast komt (als ik me goed herinner) in voorjaar 2015 ook nog The Witcher 3 uit. En beide spellen lijken me geen kleine jongens. Dat wordt dan maar een keuze maken waar ik dan veel tijd aan ga besteden... Wat hebben we het toch zwaar he
Op zich heb ik nog genoeg leuke spelletjes waar ik mee aan de slag kan, maar dit is toch wel een titel waar ik een beetje naar uit kijk.
Daarnaast komt (als ik me goed herinner) in voorjaar 2015 ook nog The Witcher 3 uit. En beide spellen lijken me geen kleine jongens. Dat wordt dan maar een keuze maken waar ik dan veel tijd aan ga besteden... Wat hebben we het toch zwaar he
PSN ID: MrMichel_75
Dat zou me wel erg raar lijken, zeker gezien de berichten dat het nog steeds gepland staat voor de herfst. Afwachten tot november dan maar.
Shikata ga nai.
Dead Rising 3 is ontwikkeld door Capcom en uitgegeven door Microsoft Studios, de stap naar de PC is dan ook niet zo verwonderlijk. Immers, Microsoft is PC met Windows, maar ik denk dat de uitgeverij Microsoft Studios niet zomaar games voor de PS4 gaat uitbrengen.Qualixo schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:28:
Dead Rising 3 op de pc uitgebracht. PS4 versie zou ook welkom zijn.
DR2 was ook op PS3
Cogitationis poenam nemo patitur
De rechten liggen bij Capcom, zij bepalen wat ze er mee doen, er waren in eerste instantie ook geen plannen dat ze hem naar de PC wilde hebben.Bullet NL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:10:
[...]
Dead Rising 3 is ontwikkeld door Capcom en uitgegeven door Microsoft Studios, de stap naar de PC is dan ook niet zo verwonderlijk. Immers, Microsoft is PC met Windows, maar ik denk dat de uitgeverij Microsoft Studios niet zomaar games voor de PS4 gaat uitbrengen.
Volgens mij kan ik me herinneren dat een soort gelijk iets was met Mass Effect, die had ook als uitgever MS, maar later toch op de PS3 gekomen.
Ik zelf denk dat DR3 gewoon over een jaartje ongeveer gaat uitkomen voor de PS4, het is echt een vermakelijke game.
We merken het vanzelf
Van mij mogen ze hem console exclusief houden. Hoe dan ook wel even klaar met zombies
Dead Rising... Volgens mij ik ooit een deel gekregen bij Games with Gold op de Xbox 360. Een paar keer opgestart, toen weer verwijderd, ik vond het echt te eenzijdig. Tegenwoordig zijn er zoveel zombiegames, dan ga ik liever betere spelen.
Ik vind spellen met schrikelementen sowieso al niet zo geweldig, dus ik laat ze bijna allemaal aan me voorbij gaan. TLOU heb ik geprobeerd, maar de combinatie tussen schrikken en stealth/tactiek is het niet echt voor mij. Ik zou erg graag iets als Dragon Quest IX op de ps4 zien. Of Ni No Kuni 2.
Schrikken in TLOU? Dat valt toch ook wel weer mee..
Je hebt Outlast zeker ook overgeslagen
Je hebt Outlast zeker ook overgeslagen
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link