• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-12 19:41

muhda

Time & Space traveler

Masegate schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:58:
Je doet namelijk net alsof ik jouw uitspraken/mening BS vind... Not the case my friend...
Masegate schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:47:
Wat er wordt gezegd (ook door die Collin dus) mag je wat mij betreft best als mening hebben, maar als je het mij vraagt is het dikke BS.
"Uhum" Het blijkt"
Masegate schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:58:
Wat jij vindt (met betrekking tot Playstation Now) vind ik geen BS. Maar dat zo'n GTA V en TLOU Playstation Now titels zouden moeten zijn vind ik bullshit. Dat is nogal een verschil namelijk
Waar heb ik gezegd dat GTA en TLOU alleen via Playstation Now moet worden aangeboden, de discussie ging voornamelijk over het aantal HD remakes en de aantallen er van.

[ Voor 1% gewijzigd door muhda op 03-09-2014 15:08 . Reden: spelling ]

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
Relaxed mannen, het zijn maar games hè. Er zijn zat mensen blij dat de remastered games er zijn dus hoe dan ook is het geen onzin dat ze deze games uitbrengen. Hier kan je uren over blijven discussiëren maar waarom? Geniet van de games die er zijn en gaan komen. Remastered is zeg maar een bonus voor degene die van bv een 360 komen.

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
muhda schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:07:
[...]

[...]

"Uhum" Het blijkt"

[...]

Waar heb ik gezegd dat GTA en TLOU alleen via Playstation Now moet worden aangeboden, de discussie ging voornamelijk over het aantal HD remakes en de aantallen er van.
[wellesnietesmodus]
Vertaling van wat ik heb gezegd: "Je mag vinden dat TLOU en GTA V in Playstation Now horen, maar ik vind dat BS." Ik vind het dus BS dat zulke games geen HD remakes mogen krijgen en eigenlijk in Playstation Now zouden moeten komen, maar jij mag daar anders over denken.
[/wellesnietesmodus]

Laten we het maar op communicatie-problemen houden. Zullen we het gewoon weer over de PS4 gaan hebben?

[ Voor 7% gewijzigd door ButsMG op 03-09-2014 15:14 ]

PSN: ButsMG

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-12 12:05

Pykow

Angelo OTR

Mensen moeten gewoon geduld hebben, eerste jaar van een console is altijd matig.
Iedereen wilt heel graag een PS4, maar pas naar 1 jaar gaat het iets worden.

Zowel de XBO als PS4 maken hetzelfde mee qua games.
binnen nu en een halfjaar heb je geen gebrek meer in games, maar in tijd ;)
GTA V, Destiny, Call of duty, Battlefield, Fifa, NBA, Witcher 3, As..creed, DriveClub,Project CARS.

Dus uhmm heb geduld ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Carn82
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-12 01:36
muhda schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:33:

Ik geef het ook maar op, blijkbaar mag je geen enkel (beargumenteerde) kritiek leveren richting Sony.
Eerst wordt mijn punt als zeur of zeik gezien en als ik begin over Playstation Now is het "BS".
[...]

de stroom aan HD remakes toelaat.

[...]
eh, maar Microsoft doet toch ook aan remakes/rereleases? En wat vindt je dan van GOTY-editions? Dat zijn ook gewoon rereleases-met-alle-DLC-en-meer.

Waarom zou men het niet toelaten? De gamesindustrie draait niet op barmhartigheid maar op winst ;)

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02:58
Stem met je portemonnee zou ik zeggen; koop alleen hetgeen wat je echt de moeite waard vindt.

Daarnaast snap ik wel waarom bepaalde dingen opnieuw uitgebracht worden i.v.m. gamers die zijn overgestapt.

Shikata ga nai.

• Carn82
Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:26:
Stem met je portemonnee zou ik zeggen; koop alleen hetgeen wat je echt de moeite waard vindt.

Daarnaast snap ik wel waarom bepaalde dingen opnieuw uitgebracht worden i.v.m. gamers die zijn overgestapt.
Yep. Don't want? Don't buy it.

En dat, en het feit dat een nieuw medium nieuwe mogelijkheden biedt (Zie ook blu-ray films die aan de lopende band opnieuw worden uitgebracht met allerlei extras, of de 4K-rereleases).

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-12 19:17
Ik zou het zelf bijvoorbeeld helemaal niet erg vinden om een remasterde uitgave van Skyrim op de PS4 te spelen. Gaat nooit gebeuren, maar er zijn gewoon titels die ik graag naar de PS4 zou meenemen. TLoU was er daar ook één van, daarom heb ik ook op de TLoU:Remastered bundle gewacht.

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-12 19:41

muhda

Time & Space traveler

Masegate schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:12:
[...]

[wellesnietesmodus]
Vertaling van wat ik heb gezegd: "Je mag vinden dat TLOU en GTA V in Playstation Now horen, maar ik vind dat BS." Ik vind het dus BS dat zulke games geen HD remakes mogen krijgen en eigenlijk in Playstation Now zouden moeten komen, maar jij mag daar anders over denken.
[/wellesnietesmodus]

Laten we het maar op communicatie-problemen houden. Zullen we het gewoon weer over de PS4 gaan hebben?
Jij maakt er een communicatie probleem van, als je mijn post(s) had bekeken, zag je dat ik samen met lanerios aan het discussiëren was over de grote hoeveelheid aan HD remakes. Daarnaast leg je mij zomaar dingen op, nogmaals waar zeg ik dat TLOU of GTA geen remakes mogen hebben? Of alleen via Playstation Now opnieuw uitgebracht mogen worden? Ik wil het topic niet verder vervuilen, dit mag via DM.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/N31tkPSEPrH6s8VlJbhkxnfp/full.jpg
Carn82 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:15:
eh, maar Microsoft doet toch ook aan remakes/rereleases? En wat vindt je dan van GOTY-editions? Dat zijn ook gewoon rereleases-met-alle-DLC-en-meer.
Ik heb alleen de PS4 als console. De xBox One en de platform er omheen boeit mij daarom denk ik op dit moment (nog) niet.
Waarom zou men het niet toelaten? De gamesindustrie draait niet op barmhartigheid maar op winst ;)
Het is inderdaad een melkkoe, mede ook omdat er veel nieuwe (oude of andere type console bezitters) en misschien ook andere type gamers de huidige nieuwe gen gekocht heeft.

Verwijderd

Waarom zou je geen 'rubbertjes' voor de pookjes van je controller, bij een site als dealextreme kopen?
Die dingen zijn maar $2 en wanneer je ze eenmaal op voorraad hebt ben je tenminste van het gezeik van het continue opsturen van je controller af.......?
FallenAngel666 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:29:
Ik zou het zelf bijvoorbeeld helemaal niet erg vinden om een remasterde uitgave van Skyrim op de PS4 te spelen. Gaat nooit gebeuren, maar er zijn gewoon titels die ik graag naar de PS4 zou meenemen. TLoU was er daar ook één van, daarom heb ik ook op de TLoU:Remastered bundle gewacht.
Skyrim? Goed plan. Ik zal al vast een half jaar vrij in plannen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-12 23:20
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:32:
Waarom zou je geen 'rubbertjes' voor de pookjes van je controller, bij een site als dealextreme kopen?
Die dingen zijn maar $2 en wanneer je ze eenmaal op voorraad hebt ben je tenminste van het gezeik van het continue opsturen van je controller af.......?
Het hoort gewoon niet zo snel kapot te gaan, daarom dus.

Ik ga in ieder geval echt niet zelf met rubbertjes zitten klooien.

• Brutal1ty
  • Laatst online: 30-11 07:52
InZane schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:41:
[...]

Het hoort gewoon niet zo snel kapot te gaan, daarom dus.

Als ik de console heb gooi ik er gewoon alsnog Kontrol Freeks op :+ Kan echt niet het geduld opbrengen om steeds controllers op te gaan sturen.

• Carn82
muhda schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:30:

De xBox One en de platform er omheen boeit mij daarom denk ik op dit moment (nog) niet.
Dat was niet mijn vraag ;) Ik doelde meer op re-releases en GOTY-versies in het algemeen; gezien dat van alle tijden is.

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

InZane schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:41:
[...]

Is dat ook de reden dat je vader bent? *padoem tssssss* :X

PSN: LinQ-NL

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-12 23:20
Odieus schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:44:
[...]

Is dat ook de reden dat je vader bent? *padoem tssssss* :X
Ik zat erop te wachten.. te makkelijk ;)
Brutal1ty schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:42:
[...]

Als ik de console heb gooi ik er gewoon alsnog Kontrol Freeks op :+ Kan echt niet het geduld opbrengen om steeds controllers op te gaan sturen.
Oh, die kende ik nog niet :)

[ Voor 40% gewijzigd door InZane op 03-09-2014 15:48 ]

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

InZane schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:46:
[...]

Ik zat erop te wachten.. te makkelijk ;)
Kon het niet laten sorry :)

PSN: LinQ-NL

• ButsMG
Gelukkig zijn we het uiteindelijk allemaal eens met elkaar. One happy family!

Controllers omruilen gaat gelukkig snel en als je meer dan één controller hebt is dat best goed te doen. Op zich ook wel fijn om om de maand een 'verse' controller te hebben. Die dingen gaan na verloop van tijd toch steeds minder goed aanvoelen. Soms blijven dan de R1 en L1 ook hangen nadat je ze hebt ingedrukt.
Als ik die Kontrol Freeks zie, lijkt me dat toch minder fijn dan de originele thumbsticks (voordat ze gescheurd raken dan wel hè). Ik ga er ook vanuit dat zodra ze door de 'oude' controllers heen zijn, we gewoon een nieuwe versie krijgen en dat het probleem dan is opgelost.

• ButsMG

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb sinds maandag een Xim4 in gebruik om mijn muis en toetsenbord aan te sluiten op mijn PS4 en ik moet zeggen dat het perfect werkt. Echt een aanrader :D.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

xelfer schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:56:
Ik heb sinds maandag een Xim4 in gebruik om mijn muis en toetsenbord aan te sluiten op mijn PS4 en ik moet zeggen dat het perfect werkt. Echt een aanrader :D.
Alleen heb je meer toetsen op je toetsenboard, dan dat een controller heeft, dus het meeste is decor :P

• xelfer
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:58:
[...]

Alleen heb je meer toetsen op je toetsenboard, dan dat een controller heeft, dus het meeste is decor :P
Dat zeker, maar voor shooters vind ik persoonlijk een muis toch prettiger werken. Ik zou geen shooter met een controller kunnen spelen na 15 jaar PC shooter ervaring :D.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

djmelvee schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:51:
[...]

Was nog niet af voor PS4 vanwege onvoorziene problemen qua hard- en software met de PS4 ?
Playstation France zou blijkbaar getweet hebben dat de digitale release van Minecraft morgen uitkomt voor de PS4.

Of het ook waar is zullen we moeten afwachten ;)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

xelfer schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:03:
[...]

Dat zeker, maar voor shooters vind ik persoonlijk een muis toch prettiger werken. Ik zou geen shooter met een controller kunnen spelen na 15 jaar PC shooter ervaring :D.
Same here :P daarom heb ik nog steeds een game pc van 1 jaar oud naast me PS4 en XboxOne staan haha.
Tja thuiswonend, weinig uitgaves, fulltime job is goed voor me hobby gamen.

kazuka schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:03:
[...]

Playstation France zou blijkbaar getweet hebben dat de digitale release van Minecraft morgen uitkomt voor de PS4.

Of het ook waar is zullen we moeten afwachten ;)
Zot ook niet bij de US Store update dus wat dat betreft blijft het even afwachten...

• xelfer
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:04:
[...]

Same here :P daarom heb ik nog steeds een game pc van 1 jaar oud naast me PS4 en XboxOne staan haha.
Tja thuiswonend, weinig uitgaves, fulltime job is goed voor me hobby gamen.
Ja precies. Ik heb (nog) geen Xbone, maar wellicht komt die er ooit wel.

Mijn game PC was echter te oud om games als Battlefield 4 en COD Ghosts te draaien en upgrade/aanschaf van een nieuwe PC was stukken duurder dan de aanschaf van een Xim4.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:49
dutchgio schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:11:
[...]

Zot ook niet bij de US Store update dus wat dat betreft blijft het even afwachten...
Ook niet bij de EU helaas, maar was te verwachten. Jammer dat ze zo'n gerucht niet gewoon ontkrachten met een echte releasedate. Het is altijd zo lekker schimmig op het PSN blog en je blijft zo gamers teleurstellen (niet mij, want ik ben goed in wachten :+ )

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

xelfer schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:12:
[...]

Ja precies. Ik heb (nog) geen Xbone, maar wellicht komt die er ooit wel.

Mijn game PC was echter te oud om games als Battlefield 4 en COD Ghosts te draaien en upgrade/aanschaf van een nieuwe PC was stukken duurder dan de aanschaf van een Xim4.
Ik ben een beetje overgestapt van PC naar Console games, dit kwam doordat ik games speelde zoals Farcry 3 etc, die toch niet lekker aanvoelde op de PC en ik het gevoel had dat ik een console versie aan het spelen was. Achteraf kom ik erachter dat alle games van ubisoft mij totaal niet liggen.

Muis en toetsenboard is verder ideaal voor shooters, moet ik wel zeggen dat ik de laatste tijd niet meer hardcode shooters speel en meer een casual gamer ben geworden.
Minder tijd om te gamen en kwaliteit van games gaan behoorlijk achteruit.
BF3 is geweldig en BF4 is een flop voor mij persoonlijk, om maar een voorbeeld te benoemen.

Verwijderd

Masegate schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:52:
Gelukkig zijn we het uiteindelijk allemaal eens met elkaar. One happy family!

Controllers omruilen gaat gelukkig snel en als je meer dan één controller hebt is dat best goed te doen. Op zich ook wel fijn om om de maand een 'verse' controller te hebben. Die dingen gaan na verloop van tijd toch steeds minder goed aanvoelen. Soms blijven dan de R1 en L1 ook hangen nadat je ze hebt ingedrukt.
Als ik die Kontrol Freeks zie, lijkt me dat toch minder fijn dan de originele thumbsticks (voordat ze gescheurd raken dan wel hè). Ik ga er ook vanuit dat zodra ze door de 'oude' controllers heen zijn, we gewoon een nieuwe versie krijgen en dat het probleem dan is opgelost.
Mits, dan je garantie niet is verlopen....
Er blijkt volgens mij ook uit niets dat er 'nieuwe controllers' zijn.
Ik heb daarover namelijk geen nieuwsbericht kunnen vinden...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2014 16:35 ]

Verwijderd

Is The Golf Club een leuk spel en komt er nog PSPlus korting op ?

https://store.sonyenterta...00904_00-THEGOLFCLUBHBSTU

Het ziet er op de screenshots erg mooi uit.
Ik wil wel een paar potjes golf doen.
Pool spelen op de PS4 beviel me ook.

Meer mensen die golf leuk vinden?

• ButsMG
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:33:
[...]

Mits, dan je garantie niet is verlopen....
Er blijkt volgens mij ook uit niets dat er 'nieuwe controllers' zijn.
Ik heb daarover namelijk geen nieuwsbericht kunnen vinden...
Ze hebben mij verteld (aan de telefoon, dus geen hard bewijs of een naam helaas...) dat ze bij dit probleem niet moeilijk gaan doen over garantie.
Edit: Want dat is precies de situatie die ik hun toen voorlegde.

Diezelfde persoon zei toen ik belde net die week de nieuwe controllers te hebben vastgehouden en zei dat je duidelijk verschil ziet/voelt. Het is vrij logisch dat ze het niet van de daken schreeuwen. Hoe meer mensen het maar als normale slijtage zien en nieuwe controllers kopen hoe beter natuurlijk. Ik geloof te hebben gehoord dat een of andere code op de controller met een 2 begint (of eindigt?) als het een nieuwe is.

Maar goed... inderdaad geen hard bewijs.

[ Voor 3% gewijzigd door ButsMG op 03-09-2014 16:41 ]

Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:34:

Golf zoals gta heeft (best goed in elkaar gezet trouwens) vind ik best leuk maar dit spel lijkt me wat te serieus.

En als ik het goed begrepen heb dan heeft dit spel geen career mode wat me toch een gemis lijkt bij dit soort spellen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

Masegate schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:40:
[...]

Ze hebben mij verteld (aan de telefoon, dus geen hard bewijs of een naam helaas...) dat ze bij dit probleem niet moeilijk gaan doen over garantie.
Edit: Want dat is precies de situatie die ik hun toen voorlegde.

Diezelfde persoon zei toen ik belde net die week de nieuwe controllers te hebben vastgehouden en zei dat je duidelijk verschil ziet/voelt. Het is vrij logisch dat ze het niet van de daken schreeuwen. Hoe meer mensen het maar als normale slijtage zien en nieuwe controllers kopen hoe beter natuurlijk. Ik geloof te hebben gehoord dat een of andere code op de controller met een 2 begint (of eindigt?) als het een nieuwe is.

Maar goed... inderdaad geen hard bewijs.
Ik heb dat met die serienummer (2) waar je op doelt, al teruggelezen in het '[PS4] Problemen en garantie-afhandelingen' topic.
Daar zijn een aantal tweakers met verschillende serienummers (waaronder, 2) die tot de conclusie zijn gekomen dat ze geen verschil merkten.
Ze zouden net zo makkelijk slijten, helaas.

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-12 15:56
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:34:

Ik heb jarenlang alle Tiger Woods edities gespeeld (xbox/x360) en nu op de PS4 bij gebrek aan TW deze gekocht en een aantal rondes gespeeld.
Het is een stuk serieuzer qua moeilijkheid, geen arcade maar sim, wel leuk maar om 'even een paar potjes' te doen denk ik niet geschikt.

En het is echt (nog) een heel kaal spel, zonder een carriere modus of een mogelijkheid je speler te verbeteren.

Wel leuk dat je zelf extreem makkelijk banen kan maken en iedereen cross platform elke baan van elkaar kan spelen, dus je komt de leukste/origineelste/gekste banen tegen.

• ButsMG
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:50:
[...]

Ik heb dat met die serienummer (2) waar je op doelt, al teruggelezen in het '[PS4] Problemen en garantie-afhandelingen' topic.
Daar zijn een aantal tweakers met verschillende serienummers (waaronder, 2) die tot de conclusie zijn gekomen dat ze geen verschil merkten.
Ze zouden net zo makkelijk slijten, helaas.
Ay, dat is dan wel heel schraal... :(
Ben benieuwd of ze bij Sony dan wel zo soepel blijven omgaan met kapotte controllers... Want als ik oneindig kan blijven omruilen vind ik het op zich wel best. :+

Verwijderd

PS4 Deal van de Week :

Blue Estate (PS4) – Was €19.99 nu €12.99

• Brutal1ty
  • Laatst online: 30-11 07:52
Masegate schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:02:
[...]

Ay, dat is dan wel heel schraal... :(
Ben benieuwd of ze bij Sony dan wel zo soepel blijven omgaan met kapotte controllers... Want als ik oneindig kan blijven omruilen vind ik het op zich wel best. :+
Ik niet als ik eerlijk moet zijn :P Ik vind het echt énorm slordig en als die 'nieuwe' batch geen verbetering brengt is dat ook echt een reden voor mensen om de PS4 voorbij te lopen (geen grapje, als ik aan een vriend van mij meteen maar ORBS/Grip-its/KF's moet aansmeren om slijtage te voorkomen loopt die zo door naar de volgende console met de reden ''Ja sorry hoor, maar zulke goedkope rommel hoef ik niet, betaal al genoeg voor de console en controller... En steeds die dingen opsturen begin ik echt niet aan''. :+ )

Heb je zo'n gave console, met goede prijs/kwaliteit, line-up, alles. En dan verneuk je het RUBBER op de controller :+

Verwijderd

Ik heb The Golf Club gekocht en ben em nu aan het downloaden.
Remote Play wordt mogelijk op de nieuwe Xperia's :*)

http://www.theverge.com/2...3-compact-ps4-remote-play

PIC's

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/unknown9tjk4.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/unknown-1gpkw5.jpeg

Dan wordt mijn Vita mogelijk nog wel nuttelozer helaas :P

[ Voor 23% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 03-09-2014 17:20 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:49
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:14:

PIC's

[afbeelding]

[afbeelding]

Als ze nou zoiets voor de Vita hadden gemaakt, want daar kan je alleen met heel veel moeite een DS4 voor gebruiken. Sony doet echt zo goed zijn best om de Vita nutteloos te maken 8)7 Gaat ze niet lukken zolang er leuke indies op uit komen bij mij iig :o

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

AlphaBlack_NL schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:14:

PIC's

[afbeelding]

[afbeelding]

Zo iets moeten ze met een PS VITA doen ;)
dat je controller aan vast kunt zetten :P

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-12 21:53
Ik vind de delay helaas nog altijd te hoog om serieus een spel te spelen waar reactie tijd een rol in speelt. Ja, dit ook als de Vita direct verbind met de PS4. Hopelijk wordt dat verbeterd met firmware updates. De Wii U heeft bewezen met de gamepad dat het wel mogelijk is.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Verwijderd

Net mijn eerste potje golf in The Golf Club gedaan (video) :

YouTube: The Golf Club - My first go at it

Dit ga ik vaak tussen andere spellen door spelen.
Tournament zit er nu wel in , dat door een update.

Als mensen een potje multiplayer Golf willen doen graag.

• HaskoF
  • Laatst online: 11-11 16:20
Dennis wanneer ga je weer CAMPeren ? :P

Verwijderd

HaskoF schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:40:
Dennis wanneer ga je weer CAMPeren ? :P
Morgen ga ik weer CAMPeren van prestige 8 level 44 t/m prestige 8 level 46.

:+
lanerios schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:48:
Het probleem is dat vooral in dit topic (waar ik toch wat meer, veeleisende mensen had verwacht) HD remakes maar geaccepteerd worden, en zelfs wordt gedaan alsof het echte content is voor de PS4.

Dat is gewoon het probleem. "Ja maar we hebben X en Y al" en dan zijn X en Y gewoon HD remakes. Ja, die hebben we al, die hadden we ook op de PS3. Dus daat maakt de PS4 niet beter.
Waarom zouden ze niet geaccepteerd worden? Er is een enorme markt voor. En ik heb het in de vorige post natuurlijk over adviesprijzen die rond de € 70,- liggen. Zie de Store. Ik zelf heb TLoU voor omgerekend € 36,- gekocht. En Metro voor € 26,-. TR heb ik heb ook voor € 30,-. En nee, ik heb geen moeite om die games opnieuw te beleven op de manier die de developer bedoeld heeft, zo aan het einde van de last-gen cyclus.
Jackal131 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:45:
[...]

Makkelijk. Er is een markt voor.
Dat wij de HD remakes (voorlopig) links laten liggen wil niet zeggen dat er geen vraag naar is. En het is natuurlijk makkelijk cashen voor de uitgevers. Ik vind het prima zo. Heb geen last van die remakes.
Ja? Je weet dat ze sinds de release van de PS3 versie met de PS4 versie bezig geweest zijn, en daarnaast nog een veel groter team werkt aan Uncharted 4? Aangezien ND wel vaker met 2 teams aan verschillende projecten werkt, heeft dit dus weinig tot geen invloed op hun nieuwe game. Ik zie het probleem niet.
lanerios schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:57:
[...]

Dus, volgens jou is het dood normaal als een developer besluit

"ja.. die PS3 versie die jullie hebben? is een light versie. De echte versie ligt binnen een jaar in de schappen"

Want dat is er gebeurt, en dat is waar ik me aan irriteer soms, hoe makkelijk dat wordt geaccepteerd. Een spel is nog geen jaar uit, en opeens wordt er een HD upgrade (trouwens ook geen mooie, graphics zien er niet uit vergeleken met andere PS4 games) uitgebracht..
Je zegt hier dus eigenlijk dat de PS3 versie van TLoU niet alles uit die console heeft geperst? :F

Want dat is een light versie: een versie die bewust beperkt is gehouden. Hou toch op man.

Ik ben zelf dan bijvoorbeeld dolblij dat Metro Redux is uitgekomen. Ik heb alleen 2033 kort gespeeld, maar voor € 26,- heb ik nu die én Last Light in huis gehaald. En het ziet er echt gruwelijk mooi uit. Ik ben blij dat ik deze in volle glorie niet hoef te missen.

De topstudio's van Sony zijn voor zover ik weet allemaal al een tijdje bezig met PS4 content, dus het komt allemaal vanzelf. Er zijn imo 2 redenen dat we veel remakes zien:

1. Veel overstappers/nieuwe gamers
2. Eindelijk hardware die voldoende power heeft om 1080p/60fps (vaak wel, niet altijd) en vette technieken weer te geven die voorheen alleen op de PC beschikbaar waren, zoals een game uiteindelijk bedoeld is en het lekkerst speelt. Zo kwam ik gisteren langs onderstaande scene in Metro. Is toch schitterend. Vanaf 23 seconden.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mk4JMxjMRkc]

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-12 18:47
dutchgio schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:11:
[...]

Zag dit op een andere gamewebsite:
Daniel Kaplan @Kappische · 1 uur
We're working out some last minute things with Sony and hopefully later today you will be playing Minecraft PS4 on your ...PS4! :)

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zolang ze fatsoenlijk werk maken van de remakes vind ik het prima en ook niet meer dan logisch. Op de vorige generatie consoles had je veel remakes die vaak niets meer waren dan een 720p upscaled versie en de letters HD achter de titel, quick and dirty dus. Dat voelde soms wel als makkelijk cashen.

De remakes tot nu toe zijn van hoge kwaliteit, meet veel nieuwe assets en hogere framerate; Tomb Raider, TLOU, Metro Redux, Diablo 3 en dadelijk GTA V. Het is een niet meer dan logische keuze van Sony en de uitgevers; de echte nieuwe AAA titels hebben gewoon ontwikkeltijd nodig in het eerste jaar van een nieuwe generatie consoles. Ze kunnen er ook voor kiezen om tot die tijd niks uit te brengen, dan zit je echt met een droge periode en krijg je nog veel meer klachten van consumenten.

TLOU is sowieso een no-brainer omdat het de topper van de PS3 was en door hardcore fans opnieuw wordt gespeeld maar nog meer door X360 overstappers die het spel nog nooit gespeeld hadden en dat nu kunnen doen in mooiere kwaliteit. Ik durf erop te wedden dat GTA V, tussen alle nieuwe games eind v/h jaar, gewoon een verkoop topper wordt. Van die versie maken ze echt veel werk. Diablo 3 krijgt overal lovende reviews; het speelt geweldig weg en ziet er goed uit met een constante fps van 60.

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02:58
Velocity 2X even uitgeprobeerd. Speelt best aardig weg en de levels zijn vrij kort, dus lekker om even tussendoor te spelen als je niet al te veel tijd voorhanden hebt.

Shikata ga nai.

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-12 13:56
Iemand hier die plants vs zombies garden warfare gekocht heeft en hier ook problemen mee heeft gehad ?
Ik ben nu voor de derde keer met de installatie bezig, de eerste keer bleef dit hangen op 94%, de tweede keer op 66% en ik zit nu op 40% maar met deze snelheid ( 4% per uur ) zal dit nog wel even duren.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:59
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:40:

Volgens de commentator ben je helemaal nat geworden hehe.
Het ziet er erg mooi uit, maar lijkt mij een beetje een saai spel (net als in het echt :o )

• Carn82
bram1984 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:17:
Das wel heel vet als je je DS4 kan blijven gebruiken.
Juh. Maar de DS4 + een tablet ziet er toch wel erg ongemakkelijk uit ;o

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-o6wNHNG_Oi4/VAcgDrZBmEI/AAAAAAAAETE/pJuQHKKzBFg/s320/16_Xperia_Z3_Tablet_Compact_PS4.jpg

Maar goed, mijn Vita zal nog flink wat uurtjes maken, zit toch vaak genoeg in de trein :)

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:47

The_Worst

Unox

Zethiel schreef op woensdag 03 september 2014 @ 19:43:
Iemand hier die plants vs zombies garden warfare gekocht heeft en hier ook problemen mee heeft gehad ?
Ik ben nu voor de derde keer met de installatie bezig, de eerste keer bleef dit hangen op 94%, de tweede keer op 66% en ik zit nu op 40% maar met deze snelheid ( 4% per uur ) zal dit nog wel even duren.
Dit ging inderdaad ook erg traag bij mij. Ik heb op gegeven moment het spel gestart en ben toen maar gewoon wat anders gaan doen. De volgende middag was het spel geïnstalleerd dus volgens mij gaat de installatie gewoon verder in de achtergrond ookal staat de PlayStation op standby.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• R1kske
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-09 15:36
Zethiel schreef op woensdag 03 september 2014 @ 19:43:
Het duurde bij mij ook echt heel lang, uurtje of 5 zeker voordat hij klaar was.

Steam: rh1991

• Carn82
Duur geintje trouwens, die Z3 Compact tablet ;o
De uitvoering met 16GB opslag en wifi gaat 399 euro kosten, een versie met 32GB en wifi moet 449 euro opbrengen en een 4g-editie krijgt een prijskaartje van 499
Daar kan ook gewoon een Vita voor kopen + een 64gb card + een flinke zut games ;o

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:40:

Jemig het eerste wat me opvalt is de pop in in de game.

PSN: Alvanosa

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Jeetje dat is wel heel erg idd... Valt me de laatste tijd meer op in games. Zo zie ik in Assassin's Creed Black Flag ook regelmatig pop-ins van personen en in Watch Dogs veel pop-ins van auto's. Maar dan echt dat je eerst niks ziet en dan ineens wel. En daar kan ik mij echt ontzettend aan storen... Maak dan gewoon een geblurde object die naarmate je dichterbij komt langzaam gaat veranderen. Maar het lijkt wel alsof er tegenwoordig maar 2 soorten textures zijn voor een object: één voor dichtbij en één voor veraf. Maar goed, tegenwoordig zijn textures best wel gedetailleerd, dus dan zal er wel minder tijd over blijven om meerdere textureversies van een object te maken om pop-in te voorkomen...

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• Carn82
Mick1990 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:52:
Maar het lijkt wel alsof er tegenwoordig maar 2 soorten textures zijn voor een object: één voor dichtbij en één voor veraf. Maar goed, tegenwoordig zijn textures best wel gedetailleerd, dus dan zal er wel minder tijd over blijven om meerdere textureversies van een object te maken om pop-in te voorkomen...
Mwah, dat bestaat ook, op texture en op geometry niveau (level of detail) :) Maar wat je zegt, dat kost nogal wat tijd om goed te implementeren want je wi het liefste meerdere LoD-levels en soepel daartussen kunnen schakelen zonder dat het teveel op valt. Zo heeft Killzone:SF wel een aardige LoD implementatie (qua characters):

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/guerrillagames1bojl3.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Carn82 op 03-09-2014 20:57 ]

Verwijderd

Rik91 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:00:
[...]

Het duurde bij mij ook echt heel lang, uurtje of 5 zeker voordat hij klaar was.
Vreemd dat het zo lang bij jullie duurde. Bij mij stond hij er binnen no-time op. 20 minuten max. Ik heb hem uit de US store gedownload. Is hij bij jullie alleen bij PVZ zo traag of ook andere games ?

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:47

The_Worst

Unox

Psn zelf is niet traag maar de installatie ingame duurde tergend lang.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Carn82 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:02:
Duur geintje trouwens, die Z3 Compact tablet ;o

[...]

Daar kan ook gewoon een Vita voor kopen + een 64gb card + een flinke zut games ;o
Veel succes met apps gebruiken, games installeren, lekker internet browser gebruiken en chatten met mensen. -_-

Het is een TABLET, voor €399 heb je een hele nette tablet in huis, wil je wat meer functies dan kun je daar extra voor betalen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

The_Worst schreef op woensdag 03 september 2014 @ 21:04:
Psn zelf is niet traag maar de installatie ingame duurde tergend lang.
Ok, dat is helemaal apart. Ik had namelijk geen ingame installatie. Bij haalde hij de complete game op uit psn. (US store dus)

• Carn82
ASNNetworks schreef op woensdag 03 september 2014 @ 21:05:
[...]

Veel succes met apps gebruiken, games installeren, lekker internet browser gebruiken en chatten met mensen. -_-

Het is een TABLET, voor €399 heb je een hele nette tablet in huis, wil je wat meer functies dan kun je daar extra voor betalen.
Tja, maar ik heb al een prima tablet in huis, en een degelijke telefoon (die wel wat ouder begint te worden, maar toch), en een Vita. Dus voor mij heeft zo'n high-end Xperia weinig meerwaarde (naast het feit dat ik ze best aan de prijs vind qua prijs.. ) Had graag de Remote Play functionaliteit gezien op de Xperia E3 bijvoorbeeld.

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
Psn heeft kuren bij mij. Kan library niet openen. Errors met updaten van games. Psn store laadt niet etc.

• Carn82
Misschien door de PSstore update?

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-12 15:09
Spelen er nog mensen actief TLOU online? Ik vind het echt een heerlijke game, maar met een groep spelen moet nog een stuk leuker zijn.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• R1kske
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-09 15:36
Mr Ton schreef op woensdag 03 september 2014 @ 22:03:
Spelen er nog mensen actief TLOU online? Ik vind het echt een heerlijke game, maar met een groep spelen moet nog een stuk leuker zijn.
Ik zo nu en dan. Het is inderdaad veel beter om een team te vormen, als je alleen loopt ga je geheid dood. Erger me vaak aan andere mensen online.

Steam: rh1991

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-12 19:05
Heb ook veel lol aan TLOU Online. Ben alleen een complete noob..... en waarschijnlijk dus een speler waar men aan erger. :+

• TheJackal83
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-12 18:42
RobbieN schreef op woensdag 03 september 2014 @ 22:33:
Heb ook veel lol aan TLOU Online. Ben alleen een complete noob..... en waarschijnlijk dus een speler waar men aan erger. :+
Daar heeft iedereen in het begin last van.
Gewoon blijven gamen, word je vanzelf wel beter.

PSN ID: TheJackal83

• Alvanosa
Mr Ton schreef op woensdag 03 september 2014 @ 22:03:
Ik heb het totaal nog niet online gespeeld, maar ik zou het wel graag online spelen als jij me wat tips kan geven dan wil ik best met TLoU online spelen.

Verwijderd

PlayStation Europe ‏:

Minecraft PS4 Edition available now, with PS3 upgrade option! Full details:

http://blog.eu.playstatio...=social_20140904_30983876

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Alvanosa schreef op donderdag 04 september 2014 @ 00:33:
[...]

Ik heb het totaal nog niet online gespeeld, maar ik zou het wel graag online spelen als jij me wat tips kan geven dan wil ik best met TLoU online spelen.
Likewise :Y

PSN: Bellerophon-

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik wil echt dolgraag GoW en Darksiders terug zien op de PS4! Dit is echt mijn soort genre qua games op een console!

Helaas zal dit nog wel even duren. Nu zag ik gisteren bij gamemania dat dead island 2 binnenkort uitkomt dus misschien dat ik deze ga halen.

Tevens bijna CoD ghost 2e hands maar daar was ie nog 45€ dus uiteindelijk maar een PSN abo gehaald voor 3 maanden om te proberen! Helaas niet veel soeps nog behalve Pure Pool! Dus die maar gekocht voor een tientje! Ziet er wel erg tof uit en speelt lekker weg.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:27:
Ik wil echt dolgraag GoW en Darksiders terug zien op de PS4! Dit is echt mijn soort genre qua games op een console!

Helaas zal dit nog wel even duren. Nu zag ik gisteren bij gamemania dat dead island 2 binnenkort uitkomt dus misschien dat ik deze ga halen.

Tevens bijna CoD ghost 2e hands maar daar was ie nog 45€ dus uiteindelijk maar een PSN abo gehaald voor 3 maanden om te proberen! Helaas niet veel soeps nog behalve Pure Pool! Dus die maar gekocht voor een tientje! Ziet er wel erg tof uit en speelt lekker weg.
Lord of the Fallen ga je dan ook leuk vinden :

http://lordsofthefallen.com/agegate

----------------------------------------------

Pure Pool is genieten inderdaad , lekker poolen tussen de andere spellen door.
The Golf Club die gisteren uitgekomen is is net zo goed te genieten voor tussendoor.

• Alvanosa
Minecraft is uitgebracht voor de PS4.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

[quote]Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:40:
[...]

Lord of the Fallen ga je dan ook leuk vinden :

http://lordsofthefallen.com/agegate

----------------------------------------------

Die lijkt mij ook heel erg vet!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Alvanosa schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:51:
Minecraft is uitgebracht voor de PS4.
hmmz dat is 1 dag eerder dan op de Xbox One, dat is wel raar.

Verwijderd

Deze film is vet en beloofd heel wat :

YouTube: LORDS of the FALLEN - Debut Trailer [ESRB]

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:03
Pykow schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:14:
[...]

hmmz dat is 1 dag eerder dan op de Xbox One, dat is wel raar.
*Fanboy mode* YAY, timed (semi)exclusive!!! _O-

PSN ID: MrMichel_75

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:48:
Minecraft kan je ook "uitproberen" ;)
Dat eerst maar eens doen, kijken of het wat is...
Hoe kan je em uitproberen? Demo?

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-12 11:30
zo zou je het kunnen noemen ja.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:18
Multiplayer speel je 'bijna' hetzelfde als de singleplayer. Rambo's zijn direct dood. Je hebt niet veel kogels maar er liggen wel ammo caches door de levels heen. Je speelt dus heel voorzichtig en wacht vooral totdat de vijand denkt:"Ik ren daarnaartoe" dan pak je ze.

Je kunt ook op je minimap zien waar schoten vandaan komen, dus als een teammate onder vuur ligt loont het vaak om dat te onderzoeken, danwel frontaal danwel proberen te flanken, vaak hebben mensen maar genoeg aandacht voor degene die ze aanvallen dus liggen ze via de andere richtingen helemaal bloot voor aanvallen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• xelfer
  • Niet online
SacreBleu schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:36:
[...]

Multiplayer speel je 'bijna' hetzelfde als de singleplayer. Rambo's zijn direct dood. Je hebt niet veel kogels maar er liggen wel ammo caches door de levels heen. Je speelt dus heel voorzichtig en wacht vooral totdat de vijand denkt:"Ik ren daarnaartoe" dan pak je ze.

Je kunt ook op je minimap zien waar schoten vandaan komen, dus als een teammate onder vuur ligt loont het vaak om dat te onderzoeken, danwel frontaal danwel proberen te flanken, vaak hebben mensen maar genoeg aandacht voor degene die ze aanvallen dus liggen ze via de andere richtingen helemaal bloot voor aanvallen.
Dit is pretty much hetzelfde bij Call of Duty en Battlefield 4 :D. Gewoon strategisch campen en lui doodschieten die het campen zat zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:19:
[...]

Hoe kan je em uitproberen? Demo?
Volledige minecraft, alleen niet de mogelijkheid om op te kunnen slaan. Die PS4 moet altijd aan blijven staan op Minecraft :+

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ahh bah, ik moet een account hebben vanwege de leeftijd rating kan ik hem niet afspelen

• Alvanosa
Xtr3me4me schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:55:
[...]

Ahh bah, ik moet een account hebben vanwege de leeftijd rating kan ik hem niet afspelen
Vervang het gedeelte van watch?v= naar v?v= dan zou het moeten werken.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Alvanosa schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:56:
[...]

Vervang het gedeelte van watch?v= naar v?v= dan zou het moeten werken.
Ahhh heb deze al gevonden:

YouTube: Seven Minutes of Developer Gameplay - Lords of the Fallen

• FreakGIB
  • Laatst online: 28-11 14:11
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 05:31:
PlayStation Europe ‏:

Minecraft PS4 Edition available now, with PS3 upgrade option! Full details:

http://blog.eu.playstatio...=social_20140904_30983876
ik heb de PS3 versie maar als ik inlog op de PSN store Site dan kan ik dus niet upgraden
werkt dit alleen via de PS4 zelf ?

PSN: FreakGIB

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12 16:29
Hm ik loop hier nog niet echt warm voor moet ik zeggen

Verwijderd

FreakGIB schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:06:
[...]

ik heb de PS3 versie maar als ik inlog op de PSN store Site dan kan ik dus niet upgraden
Je moet ook een minuutje wachten totdat het werkt via de Sony site.
En anders via de PS4 zelf doen.

Verwijderd

FreakGIB schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:06:
Same here. Heb de PS3 disc-versie, echter in de webstore staat dat de upgrade voor mij niet beschikbaar is, omdat ik de PS3-versie niet bezit.. Heb ook even op de PS4 zelf gekeken, maar vond daar niet de upgradeversie, enkel de trial en de full-priced game.
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:38:
[...]

Same here. Heb de PS3 disc-versie, echter in de webstore staat dat de upgrade voor mij niet beschikbaar is, omdat ik de PS3-versie niet bezit.. Heb ook even op de PS4 zelf gekeken, maar vond daar niet de upgradeversie, enkel de trial en de full-priced game.
PS3 disc in de PS4 gestopt? Bij de PS3->PS4 upgrades van BF4, ACIV en COD moest dat destijds namelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 04-09-2014 13:49 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

ASNNetworks schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:48:
PS3 disc in de PS4 gestopt? Bij de PS3->PS4 upgrades van BF4, ACIV en COD moest dat destijds namelijk.
Volgens PS Blog zou dit niet hoeven, maar heb het even geprobeerd en werkt helaas ook niet. Dat wordt met de klantenservice bellen gok ik.

Verwijderd

PlayStation NL :

Bezit je de PS3 versie van #Minecraft al? Lees dan hier hoe je die kunt upgraden naar de PS4 versie:

http://blog.eu.playstatio...e-now-ps3-upgrade-option/

• Carn82
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:38:
[...]
Heb de PS3 disc-versie, echter in de webstore staat dat de upgrade voor mij niet beschikbaar is, omdat ik de PS3-versie niet bezit.. Heb ook even op de PS4 zelf gekeken, maar vond daar niet de upgradeversie, enkel de trial en de full-priced game.
On the PS4, simply log into PlayStation Store and find Minecraft PS4 Edition, and you’ll be able purchase the upgrade for €3.99.

Note: This entitlement applies to everyone who bought Minecraft PS3 Edition (Disc or Digitally) and played it while connected to PSN prior to 28th August, and transfers their PSN account to their PS4 console.
Overigens is mijn ervaring dat de Store soms wat achterloopt ;o

[ Voor 9% gewijzigd door Carn82 op 04-09-2014 14:32 ]

• FreakGIB
Carn82 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:31:
[...]

[...]

Overigens is mijn ervaring dat de Store soms wat achterloopt ;o
probeer het straks nog wel een keer als ik thuis ben

Probeer het eens via de PS Store via de website, ipv de PS4 zelf. Vaak loopt de Store op de website namelijk voor op de PS4. Zo kan je vaak de PS+ titels daar eerder downloaden en worden kortingen iets eerder doorgevoerd.

Maargoed, het kan ook gewoon een fout zijn in het systeem, wat ook weleens voor komt. Enige optie is dan melden en wachten tot Sony het fixt.

[ Voor 30% gewijzigd door ASNNetworks op 04-09-2014 15:15 ]

• FreakGIB
ASNNetworks schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:10:
Probeer het eens via de PS Store via de website, ipv de PS4 zelf. Vaak loopt de Store op de website namelijk voor op de PS4. Zo kan je vaak de PS+ titels daar eerder downloaden en worden kortingen iets eerder doorgevoerd.

Maargoed, het kan ook gewoon een fout zijn in het systeem, wat ook weleens voor komt. Enige optie is dan melden en wachten tot Sony het fixt.
dat heb ik als eerste gedaan zit nu op mijn werk maar dat werkte dus niet

Pagina: 1 ... 14 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link