Ik geef het ook maar op, blijkbaar mag je geen enkel (beargumenteerde) kritiek leveren richting Sony.
Eerst wordt mijn punt als zeur of zeik gezien en als ik begin over Playstation Now is het "BS".
Nogmaals het was absoluut niet mijn punt om een CommentWar te beginnen of een flame, het verre daarvan zelfs. Als je het youtube filmpje (podcast beyond) van IGN bekijkt, vertelt Collin dat TLOU een uitstekende uitzondering is. Ik denk ook dat GTA zich in dat rijtje schuilt. Alleen zitten we echt te wachten op Sleeping Dogs etc?
Lever dan maar de 2 gratis PS Plus games voor de PS3 per maand, ook gelijk voor de PS4.
Het feit dat er in de PS4 geen Cell processor zit en dat misschien Sony een bepaalde visie heeft omtrent Playstation Now. Geen oude games bijvoorbeeld. Is geen enkel probleem, alleen jammer dat Sony dat niet communiceert en de stroom aan HD remakes toelaat.
We hoeven het niet eens te worden, daar ben ik ook niet op uit. Verschillende mensen, verschillende meningen of zoals mijn moeder dat altijd zegt: Een mening is net als een kont, iedereen heeft namelijk er wel een. Maar het punt is ook een klein beetje, dat dus een observatie, kritiek en een mening vaak in dit topic snel als negatief wordt gezien. Kijk maar naar het hele gebeuren rond om het DC post van tweaker Phusebox (tijdens Gamescom), of mijn kritiek op Destiney. Iedereen spring er op zonder naar het aspect te kijken "dat alles anders kan" of "waarom er voor deze weg is gekozen"
[
Voor 65% gewijzigd door
muhda op 03-09-2014 15:00
]