"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ja, is een betaalde dienst. 10 euro per maand of 100 per jaar.Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 10:03:
Moet je voor xbox music betalen? En kan je het tijdens het gamen ook spelen?
Spelen van muziek kan in snap mode naast je game bijvoorbeeld. Maar: blijft dus ruimte van je scherm innemen, en krijgt weinig resources als je een game aan het doen bent, dus performance is dan wel slecht. Je kan niet muziek van die app luisteren op de achtergrond helaas.
Ik gebruik het zelf en ben er op zich wel tevreden mee, maar er is nog wel veel winst op te behalen hoor.
Dit was mijn 3e playthrough en vond het nog steeds een toffe game. De 1e en 2e playthrough heb ik volledig met de kinect gespeeld. De 3e heb ik voornamelijk met de controller gespeeld, behalve de actiescenes. Die blijven toch het leukste en het makkelijkste met de kinect.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Krijg maandag vervangende Kinect binnen (verzonden vanuit Duitsland)uchiha tijntje schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 13:09:
Net D4 op 100% gekregen. Mocht je hem nog niet gedownload hebben (de game is deze maand gratis voor Live members), dan kan ik het echt aanraden om het even te proberen.
Dit was mijn 3e playthrough en vond het nog steeds een toffe game. De 1e en 2e playthrough heb ik volledig met de kinect gespeeld. De 3e heb ik voornamelijk met de controller gespeeld, behalve de actiescenes. Die blijven toch het leukste en het makkelijkste met de kinect.
Zal D4 dan nog eens een kans geven, vond het met de controller in ieder geval erg omslachtig spelen.
Hoe snel iets trouwens went, xbox record that ! xbox record that ! ooh shit.....doubletap home button x
Zelfde geld voor aanzetten van tv en receiver, toch wel erg fijn als alles tegelijkertijd inschakeld.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Daar zit normaal 2 weken gold bij maar nu heb ik de code ingevoerd en met mijn account ingelogd maar nu werken games voor gold niet want er word gezegd dat ik abonnement heb.
Is dit een probleem of werken die games gewoon niet in de proefperiode.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
De gratis xbox gold games zijn niet voor de trial abonnementenbeuker19 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 14:08:
Hallo mede Tweakers na lang wikken en wegen ook maar besloten om een Xbox one te halen.
Daar zit normaal 2 weken gold bij maar nu heb ik de code ingevoerd en met mijn account ingelogd maar nu werken games voor gold niet want er word gezegd dat ik abonnement heb.
Het zou mij niks verbazen dat spotify app bewust niet komt op xbox, is toch een concurrent. Hoewel Pathé app er ook op zit...... Hopen maar, ik mis het ook.ourplayground schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 08:54:
Wat mij trouwens op/tegenvalt is dat er (nog?) geen spotify app is.
Wanneer ik er naar zoek kom ik ook weinig ontwikkeling tegen.
Mis ik iets of is er niets in ontwikkeling?
Ik mis btw ook nog de kpn tv app, zoals op de xbox 360.
[ Voor 6% gewijzigd door Figuur84 op 17-01-2015 15:23 ]
Zoals hierboven ook aangegeven ligt dat inderdaad aan de trialversie. Net zoals bij PS+ kun je volgens mij met een beetje zoeken een jaar Live voor circa 30 euro vinden.beuker19 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 14:08:
Hallo mede Tweakers na lang wikken en wegen ook maar besloten om een Xbox one te halen.
Zou een leuke kennismaking zijn geweest en snap dan ook niet waarom er zo'n trail code bij zit.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Code zit er meer bij om kennis te maken met het Xbox Live gebeuren, dat je online games kan spelen en bepaalde apps kan gebruiken. Voor de vaste klanten met abbo zijn er meer voordelen zoals Games with Goldbeuker19 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:51:
.
Zou een leuke kennismaking zijn geweest en snap dan ook niet waarom er zo'n trail code bij zit.
https://powershellisfun.com
Nice kan ik net zo goed me Xbox One de prullebak ingooien.
mijn PS4 komt wel gewoon online.
WTF is Teredo ? ik kan zoeken wat ik wil op internet, maar kom alleen maar bij verhalen dat ik me DMZ etc moet aanpassen, Waarom zou ik dat nu opeens moeten doen en voorheen niet.
Er is niets veranderd
Angelo NL / Global Cargo VTC
Jep, dat NAT probleem heb ik ook. Onwijs irritant, en ben er nog steeds niet achter hoe ik dat op los. Mijn router werkt namelijk niet echt mee op dat gebied.Pykow schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 16:47:
Pff paar dagen terug was me NAT nog open en nu staat er NAT: strikt.
Nice kan ik net zo goed me Xbox One de prullebak ingooien.
mijn PS4 komt wel gewoon online.
WTF is Teredo ? ik kan zoeken wat ik wil op internet, maar kom alleen maar bij verhalen dat ik me DMZ etc moet aanpassen, Waarom zou ik dat nu opeens moeten doen en voorheen niet.
Er is niets veranderd
@SpotifyCares: Hi there! Hopefully we'll be available on games consoles in the future. Add support here: http://t.co/sacf67jGXJ /BF
uPnP staat aan.J.Appleseed schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 16:56:
[...]
Jep, dat NAT probleem heb ik ook. Onwijs irritant, en ben er nog steeds niet achter hoe ik dat op los. Mijn router werkt namelijk niet echt mee op dat gebied.
Alle poorten die ik moest forwarden heb ik gefoward zojuist.
mijn xbox heeft een fixed IP (dus geen conflict met andere apparaten)
Geen verschil.
Echt vaag dat hij het afgelopen week nog wel deed en nu doet niks meer het
Lang leve PC gaming. Nog NOOIT last gehad van NAT:Strikt
[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 17-01-2015 17:20 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Portforwarding in router naar fixed ip van Xbox.
Xbox Live Knalle Arie
Ik blijf het idioot vinden dat die dingen bij de huidige consoles nog steeds voor zoveel gezeik zorgen. Je moet bijna een netwerk junky zijn om dat eigenhandig op te kunnen lossenBM schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 17:30:
NAT blijft een lastig iets. Ging bij mij op de 360 al niet goed, en op de X1 is het nogsteeds drama. Heb 'm incidenteel op open zien staan, maar 99,9% van de tijd is het strict. Heb ondertussen de hoop redelijk opgegeven. Zal ook wel te maken hebben met de netwerksetup (UPC Horizon --> Asus Router --> Xbox), maar goed
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
xbl: superlucky luke
Stond uit en deze heb ik aangezet.Annoying-Orange schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 17:54:
Had tijd geleden ook last van nat problemen. Al geprobeerd uPnP uit te zetten en weer aanzetten? Heeft bij mij gewerkt heb nu nog steeds Open nat. Op internet stond dat dan je uPnP table vol zat.
binnen paar seconde stond de Xbox One in deze tabel. dus uPnP staat aan.
Hij heeft gewoon gewerkt en nu opeens niet meer
waarom hebben consoles zoveel gezeik met "multiplayer"
Wel een coole gast die: Swery65: https://twitter.com/Swery65
@Nat blijft een gezeik, modem heeft mijn xbox een andere ip adres gegeven....
[ Voor 15% gewijzigd door nFo op 17-01-2015 18:54 ]
Ik hoop het ook, blijft wel op een cliffhanger hangen.uchiha tijntje schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 18:25:
Ik hoop toch echt wel op een seizoen 2 voor D4. Heb er veel plezier aan gehad en voldoende aanleiding voor het verhaal voor vervolgen. Moet MS maar gewoon wat geld bijschuiven.
Zoek wel even naar interviews, misschien daarin wat terug te vinden is.
http://attackofthefanboy....ks-improve-abysmal-sales/
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=902813
Als Microsoft er geen geld meer in gaat investeren, vanwege de slechte verkoop.
Dan misschien maar multiplatform uitbrengen ?
Ik heb me hier eigenlijk ook nog niet in verdiept, ik ging er van uit dat het een betaalde service was.. Ik ga eens lezen..Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 10:03:
Moet je voor xbox music betalen? En kan je het tijdens het gamen ook spelen?
Edit:
Eerdere reactie even gemist... Aangezien ik spotify premium gratis bij mijn tv abonnement heb ga ik niet ook nog Xbox music afsluiten.
Ik had gehoopt dat er, bijvoorbeeld net als bij YouTube, een optie komt op je smartphone om je muziek naar je Xbox te streamen, maar helaas.
[ Voor 31% gewijzigd door ourplayground op 17-01-2015 21:05 ]
Verwijderd
Als je een windows phone hebt, kan je de app lumia play to gebruiken om video's, foto's en muziek te streamen naar je xbox. In windows 8(.1) zit ook een optie om een video's, foto's en muziek naar je xbox te streamen via play to in verkenner of media player.ourplayground schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 20:47:
[...]
Ik had gehoopt dat er, bijvoorbeeld net als bij YouTube, een optie komt op je smartphone om je muziek naar je Xbox te streamen, maar helaas.
xbl: superlucky luke
Dit werkt ook zo in windows 7, echter geldt dat niet voor Spotify. Wel heeft spotify de optie spotify connect die goed werkt op iphone richting Apple TV, echter ziet mijn iphone de xbox niet.. (niet dat dat zou moeten trouwens)Annoying-Orange schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 22:17:
[...]
Als je een windows phone hebt, kan je de app lumia play to gebruiken om video's, foto's en muziek te streamen naar je xbox. In windows 8(.1) zit ook een optie om een video's, foto's en muziek naar je xbox te streamen via play to in verkenner of media player.
Spotify komt wel, maar men is bezig of men wacht op een universele Windows 10 app. Misschien wordt ie woensdag aangekondigd als 1 van de grote nieuwe namen op zowel Windows 10 desktop als Xbox. En concurrentie maakt weinig uit, dit gaat gewoon om apps die anderen maken en in de store willen hebben, MS is daar niet zo streng in. Plus: ze staan het ook toe op Windows PhoneFiguur84 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:20:
[...]
Het zou mij niks verbazen dat spotify app bewust niet komt op xbox, is toch een concurrent. Hoewel Pathé app er ook op zit...... Hopen maar, ik mis het ook.
Ik mis btw ook nog de kpn tv app, zoals op de xbox 360.
Het punt is eerder dat het je anders niet zou beletten om elke maand even een trial code in te voeren om alle Games with Gold te downloaden. Die trial kaartjes zijn nog vrij makkelijk te verkrijgen en zou je theoretisch gewoon gratis games op kunnen leveren.beuker19 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:51:
Oké dan is dat duidelijk , maar wat een onzin eigenlijk omdat je naar 2 weken hoe dan ook moet betalen of je kunt het dan toch niet meer spelen.
Maar goed, je gaat toch gewoon online gamen neem ik aan? Dan heb je Xbox Live gewoon nodig.
Toevallig vandaag bij G2A 'aanbieding' (link) denk ik. Zag m vanmiddag in mijn mail staan.beuker19 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:51:
Oké dan is dat duidelijk , maar wat een onzin eigenlijk omdat je naar 2 weken hoe dan ook moet betalen of je kunt het dan toch niet meer spelen.
12 maanden EU live voor € 26,48. Komen als ik t mij niet verkeerd herinner nog PayPal kosten van 1 eu. bij.
Ik heb een maand terug voor 2 jaar verlengd, via US cards, maar was omgerekend toch nog rond de €32 eu. kwijt per jaar kaart als ik het mij niet verkeerd herinner
[ Voor 8% gewijzigd door Kartale op 18-01-2015 00:01 ]
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
[ Voor 99% gewijzigd door justifire op 18-01-2015 10:14 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Veel goedkoper dan de PSN PlusKartale schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 23:58:
[...]
Toevallig vandaag bij G2A 'aanbieding' (link) denk ik. Zag m vanmiddag in mijn mail staan.
12 maanden EU live voor € 26,48. Komen als ik t mij niet verkeerd herinner nog PayPal kosten van 1 eu. bij.
Ik heb een maand terug voor 2 jaar verlengd, via US cards, maar was omgerekend toch nog rond de €32 eu. kwijt per jaar kaart als ik het mij niet verkeerd herinner.
Het probleem is dat de game ontwikkeld is met de gedachte dat elke X1 een Kinect heeft. De gewone controller commando's zijn er redelijk gehaast ingebouwd. Nu de kinect niet meer mandatory is, denk ik niet dat ms en de ontwikkelaar er nog zin in hebbenuchiha tijntje schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 18:25:
Ik hoop toch echt wel op een seizoen 2 voor D4. Heb er veel plezier aan gehad en voldoende aanleiding voor het verhaal voor vervolgen. Moet MS maar gewoon wat geld bijschuiven.
Tja, dat is jammer als je het mij vraagt, wat dat betreft zijn "gamers" een beetje ouderwets, staan niet open voor bepaalde vernieuwingen. Ik roep nog maar eens de E3 presentatie van MS op.....SunnieNL schreef op zondag 18 januari 2015 @ 11:18:
[...]
Het probleem is dat de game ontwikkeld is met de gedachte dat elke X11 een Kinect heeft. De gewone controller commando's zijn er redelijk gehaast ingebouwd. Nu de X11 niet meer mandatory is, denk ik niet dat ms en de ontwikkelaar er nog zin in hebben
De aansturing van de tv (Samsung) en het audio gebeuren via mijn Yamaha werkt prima. Nergens kan ik Setup OneGuide starten om de kanalen en tv-gids in te stellen, ook niet als ik via instellingen (tv en OneGuide) het hele spul opnieuw doorloop. TV beeld van de Samsung tuner wordt keurig doorgegeven via de TV applicatie.
Mis ik iets of misschien doe ik iets fout omdat ik hier lees dat OneGuide voor sommige geheel of gedeeltelijk zichtbaar is...
NB. het lijkt erop dat mijn tuner (nog) niet ondersteunt wordt, zie deze pagina...zou toch niet ?!
NB. Ook een Humax geeft een geheel lege OneGuide, wat gaat er mis of doe ik verkeerd ?
[ Voor 24% gewijzigd door Winkiller op 18-01-2015 14:46 . Reden: 2e aanvulling ]
Dat vrees ik ook helaasSunnieNL schreef op zondag 18 januari 2015 @ 11:18:
[...]
Het probleem is dat de game ontwikkeld is met de gedachte dat elke X11 een Kinect heeft. De gewone controller commando's zijn er redelijk gehaast ingebouwd. Nu de X11 niet meer mandatory is, denk ik niet dat ms en de ontwikkelaar er nog zin in hebben
Gisteren toch nog Limbo gehaald voor 9 dollar. Blijft een leuke game en een aanrader voor iedereen die het nog heeft gespeeld op de vorige generatie. Nu nog maar eens proberen uit te spelen met 5 of minder deaths... De eerste 34 chapters zullen nog wel gaan.. De laatste 4... Zou fijn zijn als je de chapters non-lineair kon spelen.
Edit:
http://www.dualshockers.c...ams-dont-die-on-xbox-one/
Voornamelijk vanwege de games with gold neem ik aan, maar hopelijk is dit aantrekkelijk voor een seizoen 2.
[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-01-2015 16:43 ]
Zeker wel een aanrader. Prima reboot van de franchise. Of je moet hem al op de 360 hebben gedaan, maar als je er nieuw in gaat zeker halen. Denk dat je hem ook nog wel wat goedkoper kunt verkrijgen momenteel?ourplayground schreef op zondag 18 januari 2015 @ 22:36:
Wat vinden jullie van de laatste tombraider? Aanradertje of binnen het genre betere games te verkrijgen?
Ah bedankt! Had hem nog niet op de 360 gespeeld.Martinspire schreef op zondag 18 januari 2015 @ 22:55:
[...]
Zeker wel een aanrader. Prima reboot van de franchise. Of je moet hem al op de 360 hebben gedaan, maar als je er nieuw in gaat zeker halen. Denk dat je hem ook nog wel wat goedkoper kunt verkrijgen momenteel?
Vond hem voor een wat oudere titel nog wat aan de prijzige kant...€35,-
Ben al druk bezig op marktplaats voor een ruilactie, resultaat valt tegen haha
Ehh...als je decoder beeld geeft op je TV, dan wordt hij gewoon ondersteund. De OneGuide heeft daar niets mee te maken (gelukkig). De OneGuide is wel afhankelijk van je TV aanbieder (die je dus selecteert op de XBox One). Wat voor keuze maak jij bij je TV aanbieder?Winkiller schreef op zondag 18 januari 2015 @ 12:30:
Ik zit momenteel in het preview programma omdat ik nieuwsgierig was naar de OneGuide, dank je wel shadowman12. Echter ik kan de OneGuide niet instellen, ik kan met geen mogelijkheid mijn Samsung tuner SMT-C7140 zichtbaar krijgen om het aan te sturen via de XB1.
De aansturing van de tv (Samsung) en het audio gebeuren via mijn Yamaha werkt prima. Nergens kan ik Setup OneGuide starten om de kanalen en tv-gids in te stellen, ook niet als ik via instellingen (tv en OneGuide) het hele spul opnieuw doorloop. TV beeld van de Samsung tuner wordt keurig doorgegeven via de TV applicatie.
Mis ik iets of misschien doe ik iets fout omdat ik hier lees dat OneGuide voor sommige geheel of gedeeltelijk zichtbaar is...
NB. het lijkt erop dat mijn tuner (nog) niet ondersteunt wordt, zie deze pagina...zou toch niet ?!
NB. Ook een Humax geeft een geheel lege OneGuide, wat gaat er mis of doe ik verkeerd ?
Ik heb hier Ziggo en zowat alle zenders (behalve NPO1,2,3) zijn er gewoon.
Als je van "open wereld" maar stiekem enorm herhalende lineaire klim en klauter scooters houd dan is Lare Croft je ding.ourplayground schreef op zondag 18 januari 2015 @ 22:36:
Wat vinden jullie van de laatste tombraider? Aanradertje of binnen het genre betere games te verkrijgen?
Ik heb de reboot gespeeld maar werd er echt gek van, los je een enorme puzzel op, kom je daardoor in een tempel staat er weer een grote groep vijanden op je te wachten. Versla je de vijanden dan glij je weer ergens vanaf (oid) waardoor ze gewond raakt of in het nau zit en alles begint weer vanaf voor af aan maar dan in een iets andere setting.
Wat een tegenvaller die game.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zeker een aanrader, mooie graphics, leuke gameplay.
Zou alleen even wachten tot hij in de aanbieding komt met Gold, enkele maanden terug stond deze ook voor $30,- (+- 22 euro)
Is het niet mogelijk om van kanaal te wisselen met je controller? Nu gaat het wel met de normale UPC afstandsbediening uiteraard, maar via de controller lukt niet?
Dus dan blijft het slechts een doorvoer functie zeg maar?
Moet je dan niet de IR-blaster instellen? Want hoe gaat de console anders met je UPC ding praten? Volgens mij kan iemand anders je dat wel uitleggen en anders moet je effe bij instellingen kijken.vldmike schreef op maandag 19 januari 2015 @ 02:51:
Iemand die z'n UPC box heeft aangesloten op z'n One?
Is het niet mogelijk om van kanaal te wisselen met je controller? Nu gaat het wel met de normale UPC afstandsbediening uiteraard, maar via de controller lukt niet?
Dus dan blijft het slechts een doorvoer functie zeg maar?
Leuke game om te doen inderdaad! aantal uurtjes in zitten alleen zie je dat niet in je achivements progress... heb er pas 2 openjustifire schreef op maandag 19 januari 2015 @ 00:29:
Oneens !
Zeker een aanrader, mooie graphics, leuke gameplay.
Zou alleen even wachten tot hij in de aanbieding komt met Gold, enkele maanden terug stond deze ook voor $30,- (+- 22 euro)
Verwijderd
iemand nog een mooie tip voor een draadloze headset (ook geschikt om mee te chatten op de Xone) compatible met de Xbox One? budget is ongeveer 100 euro, mag ook minder
Heb me er in proberen te verdiepen maar het is me vaak onduidelijk of ik extra gear nodig heb om de headset aan te sluiten aan de One..
Thanks alvast
Ik heb deze, valt binnen uw budget.Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:51:
Hi fellow gamers!
iemand nog een mooie tip voor een draadloze headset (ook geschikt om mee te chatten op de Xone) compatible met de Xbox One? budget is ongeveer 100 euro, mag ook minder
Heb me er in proberen te verdiepen maar het is me vaak onduidelijk of ik extra gear nodig heb om de headset aan te sluiten aan de One..
Thanks alvast
Ik kan die keuze niet maken, ik heb ook Ziggo. Opnieuw de tv instellen lukt ook niet.TheVMaster schreef op zondag 18 januari 2015 @ 23:46:
[...]
Ehh...als je decoder beeld geeft op je TV, dan wordt hij gewoon ondersteund. De OneGuide heeft daar niets mee te maken (gelukkig). De OneGuide is wel afhankelijk van je TV aanbieder (die je dus selecteert op de XBox One). Wat voor keuze maak jij bij je TV aanbieder?
Ik heb hier Ziggo en zowat alle zenders (behalve NPO1,2,3) zijn er gewoon.
De normale Guide welke in mijn tuner zit is tegenwoordig ook brak, niet alles is compleet.
Misschien heeft dat er iets mee te maken, ik zou het echt niet weten.
Als je er ook mee wilt chatten zonder draad dan is er momenteel maar 1 keus. Deze kost wel meer dan 2x je budget: pricewatch: Turtle Beach Ear Force Stealth 500XVerwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:51:
Hi fellow gamers!
iemand nog een mooie tip voor een draadloze headset (ook geschikt om mee te chatten op de Xone) Thanks alvast
Maar als je met draad wilt chatten (dus tussen headset en controller) dan zijn er meerdere opties van vele fabrikanten.
Gamertag: YazNL
Welke keuze kan je dan wel maken? helemaal niks of staan er nog alternatieven?Winkiller schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:58:
[...]
Ik kan die keuze niet maken, ik heb ook Ziggo. Opnieuw de tv instellen lukt ook niet.
De normale Guide welke in mijn tuner zit is tegenwoordig ook brak, niet alles is compleet.
Zelf gebruik ik de Turtle Beach PX5 is al een ouder model maar werkt goed met de Xbox one.Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:51:
Hi fellow gamers!
Thanks alvast
Heeft wel een kabel nodig voor chat.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Ah nice naar deze had ik ook al gekeken.
Ik wil graag dat ie volledig draadloos is, dus ook geen kabel tussen de headset en de controller.
Is dit model dat nou wel of niet
bedankt voor alle reacties!
Had zelf deze ook in gedachten maar volgens mij moet ik hier extra hardware bij bestellen..
http://www.amazon.com/gp/...0&linkId=CVKM2D2W7PH7M5IX
Deze is niet echt draadloos. Hier heb je inderdaad de chat adapter voor nodig.Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:54:
[...]
Had zelf deze ook in gedachten maar volgens mij moet ik hier extra hardware bij bestellen..
http://www.amazon.com/gp/...0&linkId=CVKM2D2W7PH7M5IX
It requires an Xbox One adaptor when using microphone of the headset on Xbox One or you can use Kinect as microphone. A fiber converter is necessary when you use the headset on old version of Xbox 360
Maar voorlopig voldoet Kinect bij mij want ik zit er niet ver vanaf en krijg het daardoor gewoon via mn audio. Enig nadeel is nog wel dat het niet makkelijk te muten is, maar daar heb ik al een ding voor ingeschoten bij de feedback site. Net als een extra optie om chat te forceren over speakers.
[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 19-01-2015 12:20 ]
Ik kan alleen de tv en het audio apparaat installeren, nergens een setup voor de oneguide.ourplayground schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:02:
[...]
Welke keuze kan je dan wel maken? helemaal niks of staan er nog alternatieven?
Als je op bovenstaande link klikt, ik kan tot setup van de oneguide komen, hij geeft tv beeld en verder gebeurd er niets.
Mijn headset heeft een aparte ingebouwde versterker voor game geluid. Geluid voor chat word dan gemengd met het game geluid tot een goed hoorbaar iets. Hybride van de huidige wereld dus. Is dat voor jou dan niet misschien goed werkbaar?Martinspire schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:19:
Wat ik zelf nog een nadeel vindt bij veel headsets is dat je het geluid niet via de speakers kunt laten verlopen. Ik vind namelijk het volume wat je via de controller/adapter krijgt erg laag en door mijn slechthorendheid werkt zo'n oplossing met draad dus ook totaal niet. En ik vraag me af of toekomstige headsets daar verbetering in gaan brengen.
Beide channels zijn individueel te versterken (game sound meer dan de chat).
Headset: pricewatch: Turtle Beach Ear Force PX4
En volgens mij doet de pricewatch: Turtle Beach Ear Force Stealth 500X precies hetzelfde maar heeft deze meer versterkingsmogelijkheden voor het chat gedeelte.
Ik heb de 500 ipv de 500x gehad (maar die ging stuk omdat de ophanging van oorschelp gewoon langzaam afbrak aan beide kanten). En daarbij had ik ook altijd geluid via de speakers lopen bij de 360. Het heeft gewoon meer volume bij mij nodig. Bij mijn huidige Tritton headset staat het volume vaak ook al max of bijna max. Dus dat betekend ook dat de chat dus een stuk harder moet.Yaz schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:42:
[...]
Mijn headset heeft een aparte ingebouwde versterker voor game geluid. Geluid voor chat word dan gemengd met het game geluid tot een goed hoorbaar iets. Hybride van de huidige wereld dus. Is dat voor jou dan niet misschien goed werkbaar?
Beide channels zijn individueel te versterken (game sound meer dan de chat).
Headset: pricewatch: Turtle Beach Ear Force PX4
En volgens mij doet de pricewatch: Turtle Beach Ear Force Stealth 500X precies hetzelfde maar heeft deze meer versterkingsmogelijkheden voor het chat gedeelte.
Maar zowel de 500 als 500x hebben dat je welliswaar geen kabeltje hebt, maar wel iets in je controller moet doen en daar de chat overheen gaat. En het volume wat de controller kan leveren is gewoon niet echt hard.
Nascar an sich is best leuk, online wil ik niet weten wat voor een ramp dit gaat worden, buiten een gigantisch beukfestijn.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hm... Iemand die hier het fijne van weet?Martinspire schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:12:
[...]
Moet je dan niet de IR-blaster instellen? Want hoe gaat de console anders met je UPC ding praten? Volgens mij kan iemand anders je dat wel uitleggen en anders moet je effe bij instellingen kijken.
Ik heb ook Ziggo....nogmaals de guide van Ziggo en de OneGuide (van Microsoft) zijn twee losse opzichzelfstaande producten...ben je vanavond online? Anders wil ik er in een Party wel ff met je doorheen lopen....misschien daarna even een potje Forza ofzo?Winkiller schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:58:
[...]
Ik kan die keuze niet maken, ik heb ook Ziggo. Opnieuw de tv instellen lukt ook niet.
Maar eh...je zat wel in het Dashboard Preview Programma?
[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 19-01-2015 13:40 ]
30 dagen exclusive for Xbox One
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kan ik alleen maar hopen, al ligt die lat wel erg hoog.SinergyX schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:46:
Beetje Myst gevoel als ik filmpje zo bekijk.
Ziet er intressant uit toch maar eens opzoeken wat het voor game is.justifire schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:43:
Hmm release van Pneuma is een klein maandje doorgeschoven naar 27 Februari, toch wel benieuwd naar deze titel
30 dagen exclusive for Xbox One
[video]
Is goed, ja Guido heeft mij in het preview programma geholpen, ik heb de preview app en mijn firmware eindigt op 150108-2200. Potje Forza ? oei dat ga je winnen dan, ik hou geen auto meer op de baan.TheVMaster schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:38:
[...]
Ik heb ook Ziggo....nogmaals de guide van Ziggo en de OneGuide (van Microsoft) zijn twee losse opzichzelfstaande producten...ben je vanavond online? Anders wil ik er in een Party wel ff met je doorheen lopen....misschien daarna even een potje Forza ofzo?
Maar eh...je zat wel in het Dashboard Preview Programma?
Eh....je hebt dus ook doorzichtige tiles op je Start scherm?Winkiller schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:05:
[...]
Is goed, ja Guido heeft mij in het preview programma geholpen, ik heb de preview app en mijn firmware eindigt op 150108-2200. Potje Forza ? oei dat ga je winnen dan, ik hou geen auto meer op de baan.
Ik heb niet eens een achtergrond. Laat staan doorzichtige tiles. Mijn doelstelling is zo min mogelijk op het home screen te zijn dus waarom zou mensen daar moeite in stoppen ontgaat mij eigenlijk een beetjeTheVMaster schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:09:
[...]
Eh....je hebt dus ook doorzichtige tiles op je Start scherm?
Inderdaad...ik heb ook de doorzichtige tegels...leuk maar niet noodzakelijk als je het mij vraagt.TheVMaster schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:09:
[...]
Eh....je hebt dus ook doorzichtige tiles op je Start scherm?Komt wel goed dan...OneGuide doet het in NL gewoon in het Preview programma......ben vanavond rond 20:00 wel online....
Ik zal je opzoeken vanavond rond 20:00 / 20:30 uur...bedankt alvast..
Je kan ook in de game-instellingen evt de audio wat luider zetten, deed ik vroeger ook met een oude draadloze koptelefoon die niet luid genoeg gingMartinspire schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:46:
[...]
Ik heb de 500 ipv de 500x gehad (maar die ging stuk omdat de ophanging van oorschelp gewoon langzaam afbrak aan beide kanten). En daarbij had ik ook altijd geluid via de speakers lopen bij de 360. Het heeft gewoon meer volume bij mij nodig. Bij mijn huidige Tritton headset staat het volume vaak ook al max of bijna max. Dus dat betekend ook dat de chat dus een stuk harder moet.
Maar zowel de 500 als 500x hebben dat je welliswaar geen kabeltje hebt, maar wel iets in je controller moet doen en daar de chat overheen gaat. En het volume wat de controller kan leveren is gewoon niet echt hard.
Ikzelf heb de Turtle Beach x12 (draad) en wordt gevoed met usb (en aangesloten via een spdif naar RCA converter), en gaat echt hard, maar kwaliteit mindert wel als deze te luid staat. (Maar kom je toch doof van dus doe je het toch niet
Ik heb nog niets, zelfs niet na de update van een uurtje terug....eens kijken of we er vanavond uit komen..shadowman12 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:18:
Hmmm in de OneGuide met de Februari update, zouden alle kanalen beschikbaar moeten zijn in de OneGuide maar ik mis nog steeds de NPO (Ned 1/2/3 bij mij).
Zo moeilijk is het toch niet om OneGuide in te stellen, gewoon de stappen doorlopen onder Settings --> TV/OneGuideWinkiller schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:26:
[...]
Ik heb nog niets, zelfs niet na de update van een uurtje terug....eens kijken of we er vanavond uit komen..
http://support.xbox.com/n...ne/live-tv/set-up-live-tv
[ Voor 8% gewijzigd door Turdie op 19-01-2015 20:07 ]
vervolgens wil ik afsluiten en voordat ik op A klik om me console af te sluiten, heb ik verbinding.|
VAAAG
Hier staat NAT altijd op Moderate, nooit problemen met chat, partychat of downloaden van games. Staat hij bij je standaard op Strikt?Pykow schreef op maandag 19 januari 2015 @ 22:05:
Ik start Horizon 2 op zonder verbinding (NAT STRIKT)
vervolgens wil ik afsluiten en voordat ik op A klik om me console af te sluiten, heb ik verbinding.|
VAAAG
[ Voor 4% gewijzigd door harrytasker op 19-01-2015 22:13 ]
Eh...waar lees jij dat de NPO kanalen beschikbaar moeten zijn? Die komen in de komende weken.....shadowman12 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:18:
Hmmm in de OneGuide met de Februari update, zouden alle kanalen beschikbaar moeten zijn in de OneGuide maar ik mis nog steeds de NPO (Ned 1/2/3 bij mij).
shadowman12 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 20:07:
[...]
Zo moeilijk is het toch niet om OneGuide in te stellen, gewoon de stappen doorlopen onder Settings --> TV/OneGuide
http://support.xbox.com/n...ne/live-tv/set-up-live-tv
[ Voor 46% gewijzigd door TheVMaster op 19-01-2015 22:33 ]
Zeer behulpzaam, bedankt, maar ik krijg Group Not Found als ik op die link klik...TheVMaster schreef op maandag 19 januari 2015 @ 22:21:
[...]
Eh...waar lees jij dat de NPO kanalen beschikbaar moeten zijn? Die komen in de komende weken.....
[...]
Blijkbaar is het lastig als je dus het TV provider/OneGuide deel in de TV Setup niet hebt.....maar ik heb voor Winkiller een topic aangemaakt op het XBox Preview forums.
Het kan problemen geven om te verbinden met anderen die NAT op moderate of strict hebben. Dan kun je dus bv niet samenspelen met iemand die je kent en dat kan best frustrerend zijn. Open is altijd het beste, of je moet weinig online doen dan kan het prima.harrytasker schreef op maandag 19 januari 2015 @ 22:12:
[...]
Hier staat NAT altijd op Moderate, nooit problemen met chat, partychat of downloaden van games. Staat hij bij je standaard op Strikt?
Hoelang ben jij al lid van de Preview? Ben je ook wel ingelogd met je Microsoft/Xbox Account?Winkiller schreef op maandag 19 januari 2015 @ 23:00:
[...]
Zeer behulpzaam, bedankt, maar ik krijg Group Not Found als ik op die link klik...
Sinds het weekend (17 januari 2015) is mijn xb1 preview status "enrolled" kort dus.TheVMaster schreef op maandag 19 januari 2015 @ 23:12:
[...]
Hoelang ben jij al lid van de Preview? Ben je ook wel ingelogd met je Microsoft/Xbox Account?
Ik dacht dat meteen alle Nederlandse kanalen beschikbaar zouden zijn wist niet dat de NPO kanalen nog beschikbaar moete komen.TheVMaster schreef op maandag 19 januari 2015 @ 22:21:
[...]
Eh...waar lees jij dat de NPO kanalen beschikbaar moeten zijn? Die komen in de komende weken.....
[...]
Blijkbaar is het lastig als je dus het TV provider/OneGuide deel in de TV Setup niet hebt.....maar ik heb voor Winkiller een topic aangemaakt op het XBox Preview forums.
Je kunt toch ook gewoon de naam van het merk van je ontvanger invullen, je hoeft niet per se een merk te selecteren. Zo heb ik het gedaan i.i.g
[ Voor 9% gewijzigd door Turdie op 19-01-2015 23:55 ]
Mooi!!!As a token of our appreciation for your continued support of Halo: The Master Chief Collection, we have applied a free one-month extension to your Xbox Live Gold membership. No further action is required. Game on!
[ Voor 3% gewijzigd door harrytasker op 20-01-2015 06:41 ]
Hoop dat dit hoort bij die beloning die ze iedereen in het vooruitzicht hebben gesteld die tussen een bepaalde periode H:MCC hebben gespeeld
Verwijderd
Uit de tekst maak je dat wel op he.Ninjetsu NL schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 07:58:
[...]
Hoop dat dit hoort bij die beloning die ze iedereen in het vooruitzicht hebben gesteld die tussen een bepaalde periode H:MCC hebben gespeeld
Dan hoop ik dat de rest ook rap komtVerwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:14:
[...]
Uit de tekst maak je dat wel op he.Ik had dat bericht vanmorgen ook.
Ik heb hem ook. Ik had al gelezen op Reddit dat het per land word afgehandeld. Eerst US, paar weken geleden UK en nu dus wij. Netjes hoor.
Verwijderd
Uit de tekst maak je dat wel op he.Ninjetsu NL schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 07:58:
[...]
Inderdaad. ODST was een goed verhaal. Werd daarin firefight ook niet geintroduceerd? Zou tof zijn als dat ok in mcc kwam. Hopelijk ook achievements ervoor. Vind 5000gs wel wat karig.Ninjetsu NL schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:16:
[...]
Dan hoop ik dat de rest ook rap komtFree Halo: ODST is zeker een goodie waar ik naar uit kijk
Volgens mij kwam Firefight niet er in mee... Alleen de Story Mode, wellicht dat ze Firefight nog achter de hand houden?Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:50:
[...]
[...]
Inderdaad. ODST was een goed verhaal. Werd daarin firefight ook niet geintroduceerd? Zou tof zijn als dat ok in mcc kwam. Hopelijk ook achievements ervoor. Vind 5000gs wel wat karig.
Ik heb al 1% van de achievements gehaald! Dadelijk sta ik weer op 0% als ze gaan afronden....Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:50:
[...]
[...]
Inderdaad. ODST was een goed verhaal. Werd daarin firefight ook niet geintroduceerd? Zou tof zijn als dat ok in mcc kwam. Hopelijk ook achievements ervoor. Vind 5000gs wel wat karig.
Vraag me af hoe duur de ODST uitbreiding gaat worden, heb namelijk de boot gemist.Ninjetsu NL schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:16:
[...]
Dan hoop ik dat de rest ook rap komtFree Halo: ODST is zeker een goodie waar ik naar uit kijk
Overigens ook met de Halo 5 beta, dus geen free goodies in Halo 5
Klopt, ze hebben gezegd dat ze op dit moment alleen bezig zijn met de campaign. Firefight valt daar niet onder. Of ze het in de toekomst alsnog doen melden ze niet, ik ga er niet vanuit.Ninjetsu NL schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:03:
[...]
Volgens mij kwam Firefight niet er in mee... Alleen de Story Mode, wellicht dat ze Firefight nog achter de hand houden?
Volgens mij is ODST gratis voor iedereen. Dus ook voor mensen die hem nu pas aanschaffen.Ereaser schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:59:
[...]
Vraag me af hoe duur de ODST uitbreiding gaat worden, heb namelijk de boot gemist.
Overigens ook met de Halo 5 beta, dus geen free goodies in Halo 5
Op deze pagina staat een FAQ over ODST en de maand gratis Xbox Live enzovoort.Yaz schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:03:
[...]
Volgens mij is ODST gratis voor iedereen. Dus ook voor mensen die hem nu pas aanschaffen.
All online users that have played “Halo: The Master Chief Collection” between Nov. 11, 2014 and Dec. 19, 20141 will be eligible for the 1-month of Xbox Live Gold, an exclusive in-game nameplate and avatar, as well as the campaign for “Halo 3: ODST.” 2
Dus alleen als je hem gekocht hebt tussen 11 november en 19 december
Je moest hem niet alleen kopen maar ook spelen. En dat vind ik nou vrij muf want ik ben vanwege de problemen gewoon niet gaan spelen. Heb hem toen niet eens opgestart. Maar ik heb hem wel digitaal aangeschaft dus dat is voor hun ook gewoon zichtbaar. Wel jammer dus want ik val blijkbaar wel buiten de boot. Heb nu ook geen bericht ontvangen.Woolfy681 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:08:
Who is eligible for this free content?
All online users that have played “Halo: The Master Chief Collection” between Nov. 11, 2014 and Dec. 19, 20141 will be eligible for the 1-month of Xbox Live Gold, an exclusive in-game nameplate and avatar, as well as the campaign for “Halo 3: ODST.” 2
Dus alleen als je hem gekocht hebt tussen 11 november en 19 december
Gelijk xbox support starten. Lijkt me een valide case en niet te ontkennen door hun. Maar misschien loopt de wave nog. Geen idee hoeveel ze er per uur/dag aanschrijven.Martinspire schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:10:
[...]
Je moest hem niet alleen kopen maar ook spelen. En dat vind ik nou vrij muf want ik ben vanwege de problemen gewoon niet gaan spelen. Heb hem toen niet eens opgestart. Maar ik heb hem wel digitaal aangeschaft dus dat is voor hun ook gewoon zichtbaar. Wel jammer dus want ik val blijkbaar wel buiten de boot. Heb nu ook geen bericht ontvangen.
Nu ik de tekst zo lees hoef je hem niet eens gekocht te hebben. Gespeeld is genoeg. Geinig
[ Voor 7% gewijzigd door Yaz op 20-01-2015 10:13 ]
Dat is inderdaad vrij vreemd ja. Ik vind het vooral vreemd dat ze niet aan kunnen geven dat het ook betaalde content wordt aangezien het er nu alleen voor vroege kopers/spelers is.Martinspire schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:10:
[...]
Je moest hem niet alleen kopen maar ook spelen. En dat vind ik nou vrij muf want ik ben vanwege de problemen gewoon niet gaan spelen. Heb hem toen niet eens opgestart. Maar ik heb hem wel digitaal aangeschaft dus dat is voor hun ook gewoon zichtbaar. Wel jammer dus want ik val blijkbaar wel buiten de boot. Heb nu ook geen bericht ontvangen.
Guido, ik kan alleen de naam van de TV en Audio ontvanger ingeven, en dat is het zo'n beetje.shadowman12 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 23:53:
[...]
Je kunt toch ook gewoon de naam van het merk van je ontvanger invullen, je hoeft niet per se een merk te selecteren. Zo heb ik het gedaan i.i.g
Ik heb blijkbaar iets wat jullie op de xb1 hebben (nog) niet ontvangen, houd het wel spannend.
De redering hierachter is volgens mij de volgende. De mensen die de moeite hebben genomen om H:MCC te spelen en vervolgens daar gedoe mee hebben gehad worden op deze manier bedankt met gratis contentWoolfy681 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:17:
[...]
Dat is inderdaad vrij vreemd ja. Ik vind het vooral vreemd dat ze niet aan kunnen geven dat het ook betaalde content wordt aangezien het er nu alleen voor vroege kopers/spelers is.
Niet dat ik het hier helemaal mee eens ben, maar ik geloof dat ik zoiets heb gelezen in een van de bulletins...
Ik zit niet in de preview en kan dat ook gewoon ingeven... dus dan zou ik nog eens goed zoeken. Bij mij geeft ie alleen aan dat ie niks kan vinden van providersWinkiller schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:13:
[...]
Guido, ik kan alleen de naam van de TV en Audio ontvanger ingeven, en dat is het zo'n beetje.
Ik heb blijkbaar iets wat jullie op de xb1 hebben (nog) niet ontvangen, houd het wel spannend.
[ Voor 53% gewijzigd door Ninjetsu NL op 20-01-2015 11:18 . Reden: Extra! ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!