Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Winkiller schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:13:
[...]

Guido, ik kan alleen de naam van de TV en Audio ontvanger ingeven, en dat is het zo'n beetje.
Ik heb blijkbaar iets wat jullie op de xb1 hebben (nog) niet ontvangen, houd het wel spannend. ;)
Dat van kunnen zoeken in de DB ipv een lijst doorlopen kan al vanaf het begin. Zo heb ik mijn Amino ook moeten configureren. Staat niet in de lijst maar wel vindbaar dmv zoeken.

Gamertag: YazNL

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-11 17:12
Martinspire schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:10:
[...]
Je moest hem niet alleen kopen maar ook spelen. En dat vind ik nou vrij muf want ik ben vanwege de problemen gewoon niet gaan spelen. Heb hem toen niet eens opgestart. Maar ik heb hem wel digitaal aangeschaft dus dat is voor hun ook gewoon zichtbaar. Wel jammer dus want ik val blijkbaar wel buiten de boot. Heb nu ook geen bericht ontvangen.
Als je niet hebt gespeeld in die periode heb je de problemen ook niet ervaren en dus geen last van gehad :P

• Yaz
wimpie007 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:24:
[...]

Als je niet hebt gespeeld in die periode heb je de problemen ook niet ervaren en dus geen last van gehad :P
Dat is wat te simpel natuurlijk. Ik ken meer mensen die hem vanwege de problemen gewoon niet gespeeld hebben. Dus ja, je hebt last gehad want je hebt hem door de problemen niet gespeeld. Lijkt mij heel valide en ik zou daar ook gewoon voor bij i343 aan de bel trekken als je na een paar dagen nog geen bericht hebt gehad.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Alamo schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:05:
[...]

Op deze pagina staat een FAQ over ODST en de maand gratis Xbox Live enzovoort.
Helaas dus, maar op zich vind ik het niet heel erg omdat er ook staat dat er nog bekend wordt gemaakt over andere beschikbaarheid van Halo 3 ODST. Al was gratis natuurlijk fijn geweest :P

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Al heb ik persoonlijk weinig hinder gehad met online gamen in Halo, netjes om zo de gamers tegemoed te komen.

• Winkiller
  • Laatst online: 21:11

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op maandag 19 januari 2015 @ 22:21:
[...]

Eh...waar lees jij dat de NPO kanalen beschikbaar moeten zijn? Die komen in de komende weken.....

[...]

:+ Blijkbaar is het lastig als je dus het TV provider/OneGuide deel in de TV Setup niet hebt.....maar ik heb voor Winkiller een topic aangemaakt op het XBox Preview forums.
Het is opgelost, ik kon zojuist op het xbox forum komen en ik kon nu ook mijn tv-ontvanger instellen waarop de OneGuide vanzelfsprekend nu ook werkt. :)

• Yaz
Winkiller schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:56:
[...]

Het is opgelost, ik kon zojuist op het xbox forum komen en ik kon nu ook mijn tv-ontvanger instellen waarop de OneGuide vanzelfsprekend nu ook werkt. :)
Misschien fijn als je hier (en ook op de preview forums) even verteld wat er nu precies gedaan is. Kennisdeling enzo....

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Yaz schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:00:
[...]

Misschien fijn als je hier (en ook op de preview forums) even verteld wat er nu precies gedaan is. Kennisdeling enzo....
Ik heb geen idee, misschien dat TheVMaster dat kan vertellen.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:31:
Ik wist dat de X1 wel lang mee zou gaan, maar zo'n ver toekomstperspectief is wel overdreven. :p

http://store.xbox.com/en-...a2-49d2-884b-ce0f426e0ff6
Tis ook nooit goed. Eerst roept iedereen dat devs meer tijd moet nemen om bugs te voorkomen. Als dat dan gebeurt ga je zeuren. ;)

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Tom Warren van de Verge heeft al beetje voorbereid op morgen Windows 10 event, en wat te verwachten voor de Xbox One:
Microsoft has a rather mixed history of PC gaming. Initiatives like Games for Windows Live failed miserably, and the company has never managed to transform its success with Xbox Live on the console over to traditional PC gaming. With Phil Spencer now in charge of Xbox and gaming at Microsoft, things are starting to look a lot better. Spencer killed off the Kinect bundle, cut the price of the Xbox One, and even helped acquire Minecraft. His efforts on the console side have not gone unnoticed, but it’s time PC gaming got some much-needed love from Microsoft.

That should be the main focus of Spencer’s participation on Wednesday. While Microsoft can’t match the power of Valve’s Steam service, realizing the potential of cross-platform play and bringing Xbox Live to the PC in a way that makes sense could help, alongside an improved Store to access popular titles and indie games. Microsoft has long promised games that let you play on a phone, and then resume on a console or PC. Pitting Xbox One gamers against PC players in the same game could be an option, but Microsoft now has the infrastructure to enable true roaming games across phone, tablet, PC, and console. We're expecting to see some of that on Wednesday. imagine playing Xbox One games on your Windows PC, or buying a single game that you can play on your PC or Xbox One and the game state syncs alongside achievements and Xbox Live integration. Wednesday could hold lots of possibilities for gamers, but a commitment to PC gaming will be a key part.

"Is a VR headset on the way?"

Elsewhere, Microsoft still needs to explain its strategy for Xbox One apps and why it matters that the Xbox One runs Windows 10. We will see some details around this, and in particular how DirectX 12 is key to the future of gaming across Windows and Xbox. Microsoft is also holding private sessions with developers on Thursday with topics including the "Windows 10 roadmap for Xbox," so it's safe to assume we'll get a good look at future capabilities enabled by Windows 10.

Microsoft will also be participating in the Game Developers Conference in March and E3 in June, so don’t expect all the details on the company's plans for Xbox One on Wednesday. Microsoft also continues to work on a VR headset, codenamed Project B, and it's possible we might see some hints or an early look at the company's progress with its new Xbox hardware on Wednesday. Microsoft may also detail its plans to bring Xbox Live cross-platform to iOS and Android, but the Windows 10 event timing makes that unlikely.

Source

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Winkiller schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:13:
[...]

Guido, ik kan alleen de naam van de TV en Audio ontvanger ingeven, en dat is het zo'n beetje.
Ik heb blijkbaar iets wat jullie op de xb1 hebben (nog) niet ontvangen, houd het wel spannend. ;)
Heb zaterdag de preview geinvite gedaan dus kan me niet voorstellen dat je dan al meteen in het preview programma zit, anders moet je ook bij de xbox forums preview kunnen en dat kun je ook niet.

Verwijderd

http://news.xbox.com/2015...et-overdrive-achievements

40% korting op Sunset Overdrive en 3 nieuwe cheevos voor challenges. Let the acid spray dolling commence.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

shadowman12 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:13:
[...]

Heb zaterdag de preview geinvite gedaan dus kan me niet voorstellen dat je dan al meteen in het preview programma zit, anders moet je ook bij de xbox forums preview kunnen en dat kun je ook niet.
Euh...wil je zeggen dat ik dingen zeg die niet kloppen ? dat reken ik je zwaar aan hoor... ;)

Zaterdagavond laat stond er enrolled bij registratie in de preview app, en had ik doorzichtige tegels.
Blijkbaar is pas vanmorgen de rest doorgekomen zodat ik de OneGuide ook kon gebruiken.

Trouwens wat maakt het ook uit, het werkt nu en dat is wat telt. :+
Ook nieuws: voor mensen die State of Decay al op de 360 hebben, krijgen 33% korting op de Xbox One versie (die $29,99 moet gaan kosten). En op zich vond ik het wel een aardige game maar hij kwam wat laat waardoor ik mn 360 er niet meer voor heb afgestoft. Voor de Xbox One lijkt het me (zeker gezien het zacht prijsje) wel een aanrader. Hij heeft overigens nog geen releasedate.

http://news.xbox.com/2015/01/games-sod-yose-preview
http://news.xbox.com/2015...cay-jeff-strain-interview

Een game die wel een releasedate schijnt te hebben: http://news.xbox.com/2015/01/games-screamride-preview
Screamride komt 3 maart (6 maart in Europa) en kost straks $39,99.

[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 20-01-2015 22:40 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Ori and the blind forest : 11 Maart $19.99

Unmechanical Extended edition 30 Januari $9.99

Borderlands -The Handsome Collection : 24 Maart $59.99

[ Voor 30% gewijzigd door justifire op 21-01-2015 11:04 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-11 23:08
X-Fighter schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 18:39:
Tom Warren van de Verge heeft al beetje voorbereid op morgen Windows 10 event, en wat te verwachten voor de Xbox One:

[...]
Lees ik dat goed dat ze degames die je op de X1 speelt dan ook in Windows 10 op je PC kunt spelen?
Ik ben van plan een nieuwe laptop te gaan kopen maar daar wacht ik dan nog even mee.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:10:
[...]

Lees ik dat goed dat ze degames die je op de X1 speelt dan ook in Windows 10 op je PC kunt spelen?
Ik ben van plan een nieuwe laptop te gaan kopen maar daar wacht ik dan nog even mee.
Je leest wat een journalist denkt dat MS gaat zeggen later vandaag.

• Lekker Ventje
Dan hoop ik dat die man gelijk heeft :) Kan ik de savegames op de laptop zetten en op vakantie verder spelen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• X-Fighter
Lekker Ventje schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:10:
[...]

Ik denk dat er sowieso local streaming gaat komen, en dan inderdaad dat bij multiplatform games, die ook beschikbaar zijn op PC, dat je die maar 1x moet kopen en alle gegevens online opgeslagen zijn en dan op elke PC kan spelen als je inlogt. Beetje zoals je nu al kan met elke Xbox One

• Rubentje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-10 07:33
Ik kreeg gisteren een brief van Ziggo dat zij hun digitale tv gaan veranderen vanwege overname door UPC. Nu kan ik in de veranderingen zien dat zij van 1 niet-gecodeerde zender naar 30 niet-gecodeerde zenders gaan.

Klopt het dat ik die 30 kanalen zou kunnen bekijken met de "xbox one digitale tv tuner" ?
https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht-nieuw
Wij versleutelen standaard onze digitale televisiekanalen. Uw smartcard zorgt ervoor dat de versleutelde kanalen in uw abonnement zichtbaar worden voor uw TV. Na de werkzaamheden verandert dit. Vanaf dat moment zijn meer dan 30 kanalen uit het standaardpakket beschikbaar zonder smartcard. We noemen dat ongecodeerde kanalen. Dit is bijvoorbeeld erg handig als u ook op uw tweede of derde televisie digitale TV wil kijken. U hoeft hier dan niet perse een nieuwe smartcard voor te kopen. In het zenderoverzicht ziet u om welke zenders het gaat.

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

justifire schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 00:58:

Borderlands -The Handsome Collection : 24 Maart $59.99
Borderlands 2 en Borderlands: The Pre-Sequel... maar niet Borderlands 1?

[ Voor 4% gewijzigd door Tiny op 21-01-2015 09:40 ]

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Rubentje schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:55:
Ik kreeg gisteren een brief van Ziggo dat zij hun digitale tv gaan veranderen vanwege overname door UPC. Nu kan ik in de veranderingen zien dat zij van 1 niet-gecodeerde zender naar 30 niet-gecodeerde zenders gaan.

Klopt het dat ik die 30 kanalen zou kunnen bekijken met de "xbox one digitale tv tuner" ?

[...]
Ja lijkt me wel als er sprake is van niet-gecodeerde zenders...

• Willybubba
  • Laatst online: 17-11 07:53

Willybubba

Nut up or shut up.

Tiny schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:39:
[...]

Borderlands 2 en Borderlands: The Pre-Sequel... maar niet Borderlands 1?
Ja. Het is de Handsome Collection en Handsome Jack zat niet in deel 1 :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Voor de geïnteresseerden, vanavond presentatie van MS over windows 10.
http://news.microsoft.com/windows10story/
9am PST = 18.00 onze tijd.

Geen idee of XBO ook aan bod komt.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 21-01-2015 12:22 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-11 14:36
*O* Ori and the Blind Forest heeft een release datum gekregen *O*

http://news.xbox.com/2015...t-preview?cid=majornelson

in maart kunnen we ervan gaan genieten!

• Lekker Ventje
SinergyX schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:21:
Voor de geïnteresseerden, vanavond presentatie van MS over windows 10.
http://news.microsoft.com/windows10story/
9am PST = 18.00 onze tijd.

Geen idee of XBO ook aan bod komt.
Mijnheer Spencer is er ook dus het lijkt me sterk dat de XBox niet aan bod zal komen als het de bedoeling is dat Windows 10 ook naar de console komt. Games zullen we niet zien maar het lijkt me dat als er een koppeling komt tussen XBox, PC en smartphone dat er dan wel op ingegaan zal worden.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:42
Meneer Spencer op twitter. @XboxP3: Great to have Xbox/Gaming in a Windows event today. Make sure you stay watching until the end of show, cool stuff there. #Windows10

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05:53
Steam op de Xbox One zou wel echt meester zet zijn. 1000en games erbij.

• Lekker Ventje
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:17:
Steam op de Xbox One zou wel echt meester zet zijn. 1000en games erbij.
Dan ondermijnt Steam de eigen Steambox (als die ooit nog komt). Zou wel geweldig zijn.

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05:53
Het maakt Valve volgens mij niet echt uit waar je Steam op gebruikt ALS je maar Steam gebruikt dus denk dat ze als ze kans krijgen wel graag steam willen op de Xbox One meteen weer ~10miljoen extra potentiele klanten waar ze geld aan kunnen verdienen.

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-11 18:01
uchiha tijntje schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:23:
Cross platform games dus :). Fable Legends op zowel xbox als pc?...
hoe gaaf!! en wat dacht je van die streaming optie... speel games op je PC van je XboxOne.. nu nog volledige streaming van Windows 10 naar XboxOne... ik moet zeggen ik ben erg positief over wat de toekomst brengt!

• Donstil
  • Niet online
EDIT:

Ik zit trouwens echt niet te wachten op Windows 10 op mijn Xbox One (in zijn geheel niet maar dat geheel terzijde), ik vind een OS uitgekleed voor gebruik op een console prima. Hoe meer kracht er naar de console games kan hoe beter. Dat ik daar dan wat Windows Store apps (weet je wel die 8 die de moeite waard zijn) voor moet missen vind ik prima.
Lekker Ventje schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:23:
[...]

Dan ondermijnt Steam de eigen Steambox (als die ooit nog komt). Zou wel geweldig zijn.
Het is wel angstvallig stil rond de steambox.
Het zou zomaar kunnen dat Microsoft/Xbox met Valve in zee is gegaan.

[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 21-01-2015 19:34 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Lekker Ventje
Donstil schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:31:
[...]

Het is wel angstvallig stil rond de steambox.
Het zou zomaar kunnen dat Microsoft/Xbox met Valve in zee is gegaan.
Een jaar geleden elke maand nieuws en nu is het al maaaanden stil. Je zou het bijna gaan denken dat we op de E3 groot nieuws gaan krijgen :)

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:46
Rubentje schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:55:

[...]
Een maandje terug werkte dat nog niet met UPC. Zal 't weer eens proberen, maar heb er weinig hoop op tot de tv-gids voor NL in one guide zit (of werkt ie ook al?).

Haters everywhere but I don’t really care

• Donstil
  • Niet online
matthijst schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:34:
[...]

Een maandje terug werkte dat nog niet met UPC. Zal 't weer eens proberen, maar heb er weinig hoop op tot de tv-gids voor NL in one guide zit (of werkt ie ook al?).
Maar is UPC digitale HD tv zonder codering? Mijn moeder woont in UPC gebied en daar kreeg ik niets werkend zonder CI+ module (met UPc card) in de Tv.

Dus het nieuws voor de XBO icm Win10:
-Mogelijkheid tot crossplatform (Fable Legends wordt blijkbaar de eerste).
-Stream naar andere Win10 apparaten. (PC/tablet/phone)
-Apps voor Win10 kunnen devs dus ook op XBO uitbrengen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Lekker Ventje
Betekent dit dan ook dat we heel veel simpele spelletjes op de XBox gaan zien?

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:40:
Candy Crush :)

• Donstil
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:40:
Misschien een mooie stap om weer wat Indiegames aan te trekken.

• Lekker Ventje
Buienradar :)

• matthijst
Donstil schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:37:
[...]

Maar is UPC digitale HD tv zonder codering? Mijn moeder woont in UPC gebied en daar kreeg ik niets werkend zonder CI+ module (met UPc card) in de Tv.
Nederland 1, 2 en 3 HD en de rest normaal dacht ik.

• matthijst
Donstil schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:37:
[...]

Nederland 1, 2 en 3 HD en de rest normaal dacht ik.

• Lekker Ventje
Benieuwd naar de game mogelijkheden van die holografic bril.

• Donstil
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:16:
Benieuwd naar de game mogelijkheden van die holografic bril.
Toch ook hier stiekem weer teleur gesteld. De geruchten spraken al langer over een "bril" maar daarin werd steeds aangenomen dat het om een VR bril zou gaan. Iets waar ik persoonlijk wel warm voor kan lopen.

Dit ding zie ik dan weer totaal niet.

• Lekker Ventje
Er gaan geruchten over een samenwerking met Oculus dus wie weet wat er op de E3 nog komt. Deze bril is niet specifiek op gamen gericht en als je op youtube kijkt is het eigenlijk helemaal geen verrassing. Ze hadden enkele jaren terug al zoiets.

• Donstil
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:28:
Er gaan geruchten over een samenwerking met Oculus dus wie weet wat er op de E3 nog komt. Deze bril is niet specifiek op gamen gericht en als je op youtube kijkt is het eigenlijk helemaal geen verrassing. Ze hadden enkele jaren terug al zoiets.
Ja dat er twee brillen komen oid? Dat zou natuurlijk nog kunnen.

Ik zie mezelf in ieder geval wel gamen met een Oculus. Althans bepaalde games dan.

Donstil schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:25:
[...]

Toch ook hier stiekem weer teleur gesteld. De geruchten spraken al langer over een "bril" maar daarin werd steeds aangenomen dat het om een VR bril zou gaan. Iets waar ik persoonlijk wel warm voor kan lopen.

Dit is wat anders. Dit is ook niet zozeer voor games, zo lijkt het. Dit is meer voor dingen in je huiskamer of op het werk. Meer voor toepassingen dan games. Oculus zorgt er namelijk voor dat je echt in een andere wereld beland. Dit is meer je huidige wereld verbeteren.

Verder kan Oculus natuurlijk nog altijd komen. Phil kennende is ie al lang en breed in gesprek geweest met die gasten. Maar dit is dan ook niet de E3 maar een Windows-presentatie (voor consumenten).

Ik vind het eerder jammer dat we weinig hebben gezien over nieuwe apps of iets. Cross platform gameplay en partychat vind ik dan wel weer helemaal top. Vooral chatten via PC ga ik erg handig vinden zodat ik daar het volume van stemmen een bak hoger kan zetten.
Verdere integratie van Xbox zag er goed uit, maar ik vond het nog wel wat beperkt als game-platform op Windows. Ik heb het idee dat ze Xbox One niet teveel in de voeten wilden schieten.

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

Donstil schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:25:
[...]

Dit zou ook als VR gebruikt kunnen worden toch?
Nu is het scherm transparent, maar denk eens aan een soort opzet kapje, waardoor je dus alleen het hologram ziet.... of denk ik nu verkeerd?

Edit: Het schijnt dus zo te zijn dat dit nu al kan, er kan aangegeven worden hoe transparant een object is.
Dus transparantie op 0% zetten, en je hebt een VR bril toch?

[ Voor 13% gewijzigd door Tiny op 22-01-2015 10:31 . Reden: net iets nieuws gelezen ]

• Yaz
Tiny schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:44:
[...]

Dit zou ook als VR gebruikt kunnen worden toch?
Nu is het scherm transparent, maar denk eens aan een soort opzet kapje, waardoor je dus alleen het hologram ziet.... of denk ik nu verkeerd?

Edit: Het schijnt dus zo te zijn dat dit nu al kan, er kan aangegeven worden hoe transparant een object is.
Dus transparantie op 0% zetten, en je hebt een VR bril toch?
Grappig is dat. Sommige mensen willen VR, ik zelf dus totaal niet. Ik zie juist meer in augmented reality ala google glass en vooral dit product. Ziet er goed uit! :)

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Ik heb gisteren echt lopen genieten van de persconferentie, voor zover hij liep natuurlijk (bufferingg... video 2 sec... buffering...). Dat streamen is geweldig, alleen zou het nog vetter gevonden hebben als je je pc bibliotheek naar je xbox kon streamen, zoals steam. Dan zou de Xbox gewoon games zoals Batman, LA Noir, Max Payne, etc etc gewoon via je pc kunnen streamen naar je TV. Maar ik denk dat ze dan in hun eigen vingers gaan snijden met de xbox game verkopen.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• Yaz
Kartale schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:57:
[...]

Ik heb gisteren echt lopen genieten van de persconferentie, voor zover hij liep natuurlijk (bufferingg... video 2 sec... buffering...). Dat streamen is geweldig, alleen zou het nog vetter gevonden hebben als je je pc bibliotheek naar je xbox kon streamen, zoals steam.
Je bedoelt zoiets?
http://www.gameinformer.c...e-pc-to-the-xbox-one.aspx

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Dit had ik gemist. Was toen waarschijnlijk aan het bufferen. Dit is dus voor mij echt een pluspunt. Heb nu een HDMI kabel van 20 meter lopen naar mijn tv en een X360 controller om dan op de tv te gamen. Maar met de X1 controller gewoon via de Xbox gamen lijkt me toch net een stapje gemakkelijker.

Dit is de integratie en de innovatie die ik wil zien _/-\o_

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• Lekker Ventje
Ik heb het idee dat nu Spencer het voor het zeggen heeft dat de ontwikkeling van de XBox nu pas begonnen is.

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-11 15:30
Luxe probleem hier, heb nu een 2e Xbox One die ik als "hoofd-Xbox" ga gebruiken thuis, die andere/"oude" doneer ik aan een vriend. Iemand enig idee hoe ik alle games/HDD inhoud van Xbox 1 naar Xbox 2 kan verplaatsen zonder alles opnieuw te downloaden?

Xbox Live: MarkH

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Externe hdd erop aansluiten en daar je games op zetten. Die op de nieuwe aansluiten en dan weer kopieren.

Lijkt me dat dit wel werkt.
Moet wel USB 3 zijn volgens mij

PS. Als je nog iemand zoekt om aan te doneren? :p

[ Voor 43% gewijzigd door LuisjeNL op 22-01-2015 13:05 ]

Lichtpuntje...

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 08:36

xAnarchyBaS

Urist

Ik vraag me af hoe de interface van windows 10 uit gaat zien op de xbox one.
En hoe snel Cortana en voice control beschikbaar zullen zijn in NL.

[ Voor 53% gewijzigd door xAnarchyBaS op 22-01-2015 13:55 ]

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11 07:13
Het eerste waar ik aan moest denken toen ik Hololens zag was Lightroom. Het gecancellede projectie project van MS. Dit heeft er in de basis wel wat van weg. Ik zie overigens legio mogelijkheden om games hiermee veel mooier te maken.
Stel je eens voor dat je in je FPS door een brandende kamer rent en moet ontsnappen. Hoe cool zou het zijn als je die vlammen in je eigen woonkamer ziet? Wat dacht je van een adventure waar een moord gepleegd is en het "lijk" ligt in je woonkamer zodat je er omheen kunt lopen en naar clues zoeken.
Of een combinatie met Kinect en Skype zodat je iemand die dezelfde setup heeft als een 3d persoon kunt zien.
Laten we hopen dat het apparaat het allemaal waar kan maken, de programmatuur er voor gaat komen en dat het geen Google Glass-achtige prijzen krijgt.

Xbox Live: Ofthewell NL

xAnarchyBaS schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:46:
Ik vraag me af hoe de interface van windows 10 uit gaat zien op de xbox one.
En hoe snel Cortana en voice control beschikbaar zullen zijn in NL.
Cortana zou later dit jaar in 25 talen beschikbaar zijn, neem aan NL daar ook wel bij zal horen.

Maarja, dan kom bij het 'FIFA probleem', hoewel NL commentaar er in zit, komt niet in de buurt van UK/DE commentaar.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:11

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:05:
[...]

Cortana zou later dit jaar in 25 talen beschikbaar zijn, neem aan NL daar ook wel bij zal horen.

Maarja, dan kom bij het 'FIFA probleem', hoewel NL commentaar er in zit, komt niet in de buurt van UK/DE commentaar.
Ik kan je alwel vertellen dat de volgende Technical Preview van Windows 10 ook in het Nederlands beschikbaar is. Dat is iets wat ze nog niet eerder hebben gedaan...een Preview (van Windows) in het Nederlands beschikbaar maken.....ik hoop dat dat iets zegt over Cortana :+

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

[...]

Oh, hoe vaak dat ik me heb lopen ergeren op het debiele commentaar van Youri Mulder, en dat terwijl ik FIFA niet eens speel, ik keek alleen mee met mijn broertje.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:58

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

[...]

Eerlijk gezegd teken ik er al voor als ik eindelijk gewoon Engels tegen mijn Xbone/WP/tablet kan praten....

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Blog van MS heeft het toch iets 'tactischer' nu neer gezet:
http://blogs.windows.com/...on-of-windows-windows-10/

In the next week, we will release the latest build for Windows Insiders running the Windows 10 Technical Preview on PCs and expand availability to 25 more languages.
Geen expliciete melding meer van de talen van Cortana, terwijl ik me dat wel kan herinneren uit de presentatie dat ze dit jaar nieuwe talen zouden toevoegen.

Tijdens Cortana presentatie, wordt er gesproken over 7 talen momenteel werkend.
Joe Belfiore took to the stage to talk about some of the new features implemented by the team with Cortana on Windows, which include 7 new languages.

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Tomba schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:18:
[...]

Eerlijk gezegd teken ik er al voor als ik eindelijk gewoon Engels tegen mijn Xbone/WP/tablet kan praten....
Inderdaad ideaal zou zijn als ik de locatie kan instellen op NL, en de taal vanvoicecontrol en de menu's kon instellen EN/US.
Maar blijkbaar houden ze dat gelokt voor de een of andere reden.

[ Voor 3% gewijzigd door xAnarchyBaS op 22-01-2015 14:35 ]

• Ereaser
xAnarchyBaS schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:13:
[...]

Oh, hoe vaak dat ik me heb lopen ergeren op het debiele commentaar van Youri Mulder, en dat terwijl ik FIFA niet eens speel, ik keek alleen mee met mijn broertje.
"En de spelers gaan thee drinken." :+
xAnarchyBaS schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:35:
[...]

Inderdaad ideaal zou zijn als ik de locatie kan instellen op NL, en de taal vanvoicecontrol en de menu's kon instellen EN/US.
Maar blijkbaar houden ze dat gelokt voor de een of andere reden.
Daar was vorig jaar nog een stuk over, deels was dit vanwege de locatie/taal/data (een engelse Cortana kan ws 'Waddinxveen' niet uitspreken), andere kant dat het voor sommige mensen verwarrend zou zijn dat het menu 'instellingen' heet, maar je moet 'settings' tegen Cortana zeggen.

Nu zou dit bij XBO ander verhaal zijn, dat zijn immers enkel commando's. Enkel TV guide zou een probleem kunnen zijn (met name nederlandse zenders), maar verbaast mij dat het nog steeds niet in de mogelijkheid zit (andere locaties hebben wel Engels als voice optioneel).

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

SinergyX schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:59:
[...]

Daar was vorig jaar nog een stuk over, deels was dit vanwege de locatie/taal/data (een engelse Cortana kan ws 'Waddinxveen' niet uitspreken), andere kant dat het voor sommige mensen verwarrend zou zijn dat het menu 'instellingen' heet, maar je moet 'settings' tegen Cortana zeggen.

Nu zou dit bij XBO ander verhaal zijn, dat zijn immers enkel commando's. Enkel TV guide zou een probleem kunnen zijn (met name nederlandse zenders), maar verbaast mij dat het nog steeds niet in de mogelijkheid zit (andere locaties hebben wel Engels als voice optioneel).
Het zou zomaar kunnen vanwege de OneGuide in NL. Maarja, als(wanneer) de NL voice control uitkomt ben ik weer helemaal gelukkig met mijn xbox,
(Op dat gedoe met niet werkende party's enzo na dan)

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 18:58

BM

Moderator Spielerij
SinergyX schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:21:
Tijdens Cortana presentatie, wordt er gesproken over 7 talen momenteel werkend.
Joe Belfiore took to the stage to talk about some of the new features implemented by the team with Cortana on Windows, which include 7 new languages.
Als ik het goed begrepen heb ging het er over dat Cortana op dit moment 7 talen spreekt, en volgens mij kan dat wel eens kloppen. Dat de Windows TP in 25 talen beschikbaar is zegt (helaas) niks over de beschikbaarheid van Cortana in die talen.

Gezien de historie van MS met het toevoegen van NL spraakherkenning zou ik er niet al te snel op rekenen dat Nederlands word toegevoegd eigenlijk :X

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Momenteel:
Which languages does Cortana support?
Chinese, English (UK, US, Australia, Canada and India), French, German, Italian and Spanish.
Dat zijn er dus al 6 waarbij ik niet verwacht dat hier Nederlands bij komt. Eerder Portugees

Verwijderd

Ereaser schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:49:
[...]

"En de spelers gaan thee drinken." :+
'I think they should have given David Moyes more time.' Kan ik anders ook dromen.

Net als 'This team is facing an uphill battle to avoid relegation'. Maar dat is een ander verhaal. :)
BM schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:18:
[...]

Als ik het goed begrepen heb ging het er over dat Cortana op dit moment 7 talen spreekt, en volgens mij kan dat wel eens kloppen. Dat de Windows TP in 25 talen beschikbaar is zegt (helaas) niks over de beschikbaarheid van Cortana in die talen.

Gezien de historie van MS met het toevoegen van NL spraakherkenning zou ik er niet al te snel op rekenen dat Nederlands word toegevoegd eigenlijk :X
Ik moet stukje van die presentatie even terug kijken, hij praat daar even over de 'verderop in het jaar', waar ik dacht dat hij zei dat Cortana later in het jaar in 25 talen beschikbaar zou zijn. Maar ik kan het mis hebben.

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Zijn er nog mensen die problemen hebben met de party chat?
Ik zit vaker in een party en kan dan niks horen, en de ander hoort mij ook niet.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
xAnarchyBaS schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:17:
Ik zit vaker in een party en kan dan niks horen, en de ander hoort mij ook niet.
Wat is de NAT van beide partijen?

Verwijderd

xAnarchyBaS schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:17:
Aan de lopende band. NAT dit NAT dat. Allemaal flauwekul. De ene dag heb ik NAT open de andere moderate terwijl mijn netwerk niet anders zit. Live is instabiel. Punt.

Naast live werkt de headset adapter niet goed. Als je hem inplugt tijdens of net na chat/party launch werkt het niet. Als hij voor de launch of 10 sec na openen van de party ingeplugd wordt werkt het wel.

Overigens een tip: hard reset wist mijn static ip op de One. Zeker herstellen na elke reset om kansen op normale communicatie te vergroten.

Meest hilarische zijn de tips voor NAT bij geklaag over downloadsnelheden. Alsof wat in het menu van de One staat iets betekent.

In antwoord op je vraag heb ik vaker problemen met parties. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2015 23:14 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dat is HTTP. Of heb je poort 80 nodig om online te kunnen gamen? :+
Exorcist schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 07:44:
Dat is HTTP. Of heb je poort 80 nodig om online te kunnen gamen? :+
Staat wel als 1 van de poorten voor de Xbox One. En het is maar een voorbeeld. Kunnen zoveel apps zijn die conflicteren waardoor je de ene keer wel en de andere keer niet een Open NAT hebt.

• Ereaser
Mijn NAT is altijd open, maar soms moet ik eerst een hard reset doen voordat de party werkt. Maar sinds ik het dashboard preview heb runnen heb ik hier eigenlijk geen last meer van.
In Destiny hebben ik en een ander persoon ook altijd het bericht bij elkaar dat we "No voice due NAT issues" hebben terwijl hij bij allebei gewoon open staat. 8)7
Lees net dat APB Reloaded ook naar de XBO en PS4 gaan komen :)

De game is soort van GTA5, maar in een kleinere wereld en volledige focus op PVP tussen cops&robbers, missies spelen zich altijd af in de open wereld zelf

• Lekker Ventje
Martinspire schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 22:28:
Hmm, ziet er niet echt uit als een topper, maar wel de eerste met 6 player splitscreen:
[video]
Heb 'm net gekocht en de game is z'n $4,99 wel waard.

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

harrytasker schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:38:
[...]

Wat is de NAT van beide partijen?
Ik heb in ieder geval bij mij en mijn broer gecontroleerd, ik stond op open en hij op gemiddeld, wat vreemd is want we hadden dezelfde instellingen, en zitten op hetzelfde netwerk.

Zijn nat is nu ook open, bij de derde persoon moet ik nog even navragen.
Maar ik weet nu hoe ik de nat kan wijzigen.

[ Voor 5% gewijzigd door xAnarchyBaS op 23-01-2015 12:21 ]

• Yaz
xAnarchyBaS schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:01:
[...]

Ik heb in ieder geval bij mij en mijn broer gecontroleerd, ik stond op open en hij op gemiddeld, wat vreemd is want we hadden dezelfde instellingen, en zitten op hetzelfde netwerk.

Zijn nat is nu ook open, bij de derde persoon moet ik nog even navragen.
Maar ik weet nu hoe ik de nat kan wijzigen.
Als je meerdere xboxen hebt op hetzelfde netwerk dan moet je gebruik maken van upnp. Je komt er dan niet meer met forwarding. En dan is het ook nog zaak om een degelijke router te vinden die upnp goed implementeert en deze is ook nog lastig te vinden.

Ben dus erg benieuwd naar hoe het bij jou werkt, hoe je dit hebt gedaan en wat voor hardware je hebt.

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Yaz schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:26:
[...]

Als je meerdere xboxen hebt op hetzelfde netwerk dan moet je gebruik maken van upnp. Je komt er dan niet meer met forwarding. En dan is het ook nog zaak om een degelijke router te vinden die upnp goed implementeert en deze is ook nog lastig te vinden.

Ben dus erg benieuwd naar hoe het bij jou werkt, hoe je dit hebt gedaan en wat voor hardware je hebt.
Ik heb de IP en DNS instellingen handmatig ingevoerd(dezelfde als die automatisch werden gemaakt), en toen was het probleem opgelost.
Ik heb een sitecom X8 AC1750 router.

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

Okay, het zal vast wel al eerder in het topic voorbij zijn gekomen.
Maar even een rage uiting dat het echt niet meer kan dat we in 2015 nog geen ondersteuning hebben voor ondertiteling via de media player.

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Lekker Ventje schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:51:
[...]

Heb 'm net gekocht en de game is z'n $4,99 wel waard.
Kun je er misschien wat meer over vertellen? Hoe het speelt en of het echt alleen varen is of zitten er ook dingen in als wapens en powerups?

• X-Fighter
Was er eigenlijk een oplossing voor de Franstalige achievements voor Belgen? Want nu bij Halo MCC zijn die weer in het Frans, wat heel vervelend is, want mijn Frans is niet zo goed... Taal en regio staan op Engels en USA, dus het is weer IP gebonden dan denk ik

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-11 11:37
X-Fighter schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:10:
Was er eigenlijk een oplossing voor de Franstalige achievements voor Belgen? Want nu bij Halo MCC zijn die weer in het Frans, wat heel vervelend is, want mijn Frans is niet zo goed... Taal en regio staan op Engels en USA, dus het is weer IP gebonden dan denk ik
Dat is vreemd, want mijn taal en regio staan op Engels en USA en ik krijg netjes Engelstalige cheevo's :)

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 19:21

v8power67

Psn: Mausosaurus

Meerdere xboxen in 1 netwerk werkt alleen met een open /modarate nat.
Heeft met nat/pat te maken en dat alle poorten maar 1x uitgestuurt kunnen worden naar externe ip.
Zodra je dus apparaten met zelfde poorten wil laten communiceren krijg je nat problemen. Enigste oplossing is bij provider 2x externe ip aanvragen, of als je upc hebt en zoals ik 2x externe ip binne krijgt 2x een router eraan hangen. Ene xbox op 1 router en de andere op andere router.
Zo heb je beide een werkende nat/pat.
Is btw bij mij thuis met 2x ps4 precies zelfde gezeik.
Alrijd al gezeik gehad met nat en vroeger met 2x xbox 360 sinds de release. En is niets aan te doen.
Je kan wel beide open nat krijgen maar je zult altijd problemen houden.
Want de open nat weergaven is dan fout.
Athans bij xbox 360 hadden we dit. Met ps4 is altijd problemen zodra we samen online gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 23-01-2015 16:17 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Yaz
As je met de xbox upnp gebruikt is het systeem zo slim om voor elke xbox een aparte poortset te configureren en daar de backend (xbox live) van op de hoogte te stellen. Hiermee kan je dus met meerdere xboxen op hetzelfde netwerk een open nat krijgen. Waarom je dit dan ook niet handmatig kan doen is natuurlijk een goede vraag waar ik ook geen antwoord op heb.

Geen idee hoe dit werkt met psn

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 19:21

v8power67

Psn: Mausosaurus

Yaz schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:50:
[...]

As je met de xbox upnp gebruikt is het systeem zo slim om voor elke xbox een aparte poortset te configureren en daar de backend (xbox live) van op de hoogte te stellen. Hiermee kan je dus met meerdere xboxen op hetzelfde netwerk een open nat krijgen. Waarom je dit dan ook niet handmatig kan doen is natuurlijk een goede vraag waar ik ook geen antwoord op heb.

Geen idee hoe dit werkt met psn
Upnp is niets meer dan automatisch de gevraagde poorten aan een ip koppelen.
En heeft nog steeds erna met nat/pat te maken. Dus van prive ip (192.168.x.x) naar publiek ip (alles behalve 192.168.x.x, 10.0.0.0 en nog 2 blokken ben ze even kwijt) omzetten icm de gevraagde poorten.
Geloof me ik heb er sinds release van x360 mee gevochten. Je krijgt het wel werkend maar niet zonder problemen. Zoals chat problemen of niet in zelfde lobby kunnen komen. Allemaal hele irritante problemen.
Heb 3 routers versleten in die tijd en geen van alle kreeg ik het werkend. Enigste keer dat het lukte was upc modem in bridge/switch modus. Direct ps4 eraan. 2e poort andere ps4 en toennkregen ze allebei hun eigen unieke publieke ip. En toen had ik nat 1 (beste op ps4) op beide ps4s en konden we alles zonder problemen doen. Enigste probleem is we konden geen enkel andere device meer aansluiten dus het was geen oplossing.
Vandaar dat ik dus zeg gooi als je upc hebt 2 routers aan de in bridge/switch modem en je hebt 2x een apart netwerk met dus 2x nat/pat en dus beide kunnen alle poorten zonder problemen gebruiken.
Dit is allemaal opgelost zodra we naar iv6 gaan want dan is er geen intern extern meer. Dan heeft elk apparaat zijn eigen publieke ip en daar koppelt hij alle poorten aan.

Dus met upnp kan hij op beide consoles wel leuk zeggen open nat. Maar er zullen gegarendeert problemen komen.
Heb alles al geprobeert. 1 in dmz andere poorten forwarden. Beide poorten forwarden. Niets hielp.
Gaming met 2 dezelfde devices met 2x dezelfde poorten is op consoles nog niet opgelost. Zal ipv6 wel doen hopelijk zsm.

[ Voor 0% gewijzigd door v8power67 op 23-01-2015 17:14 . Reden: extern ip naar publieke ip en intern naar prive verandert zoals officiele benoemt wordt. ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• X-Fighter
Ninjetsu NL schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:12:
[...]

Dat is vreemd, want mijn taal en regio staan op Engels en USA en ik krijg netjes Engelstalige cheevo's :)
Maar uit je username zou ik afleiden dat je van Nederland bent, en niet Belgie? :)

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:05
Martinspire schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 07:50:
[...]

Staat wel als 1 van de poorten voor de Xbox One. En het is maar een voorbeeld. Kunnen zoveel apps zijn die conflicteren waardoor je de ene keer wel en de andere keer niet een Open NAT hebt.
Klopt, maar staat er wat onhandig. HTTP (80) en DNS (53) moeten alleen naar buiten kunnen (dus firewall regel en geen NAT regel). Heb zelf open NAT zonder 80 en 53 geforward :)

I'm a photographer, not a terrorist

• ootz
  • Laatst online: 18-06-2021
Ik had dit probleem ook sinds september (van mij is het een Franse import van 01/13) ervoor had ik dit probleem niet, maar het probleem heeft zich vanzelf opgelost sinds dec/jan, ben wel preview gebruiker.

• X-Fighter
ootz schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 18:19:
[...]

Ik had dit probleem ook sinds september (van mij is het een Franse import van 01/13) ervoor had ik dit probleem niet, maar het probleem heeft zich vanzelf opgelost sinds dec/jan, ben wel preview gebruiker.
Is hopelijk dan opgelost in volgende update dan. Ik las op forum van xbox dat talen region locked zijn, maar dat ze het weg aan het doen waren

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:48
off-topic:
Of je werkt wat meer aan je Franse taalvaardigheid :+ Ik weet dat het binnen België "nogal" gevoelig ligt, maar tweetalig opgevoed worden heeft grote voordelen. Mijn Frans is bijzonder gebrekkig (als echte Hollander) en ik vind dat eigenlijk wel erg jammer.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• X-Fighter
Rossi46 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 19:34:
[...]

off-topic:
Of je werkt wat meer aan je Franse taalvaardigheid :+ Ik weet dat het binnen België "nogal" gevoelig ligt, maar tweetalig opgevoed worden heeft grote voordelen. Mijn Frans is bijzonder gebrekkig (als echte Hollander) en ik vind dat eigenlijk wel erg jammer.
Ik vind dat ook jammer en dan moet je denken dat ik ook nog studeer in Brussel. Maar het is gewoon gemakkelijker in mijn moedertaal en ik geloof niet dat door te veel gevraagd is aan Microsoft

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:44
Ik heb even het advies van Forza-liefhebbers nodig, want ik wil heel graag een nieuwe Forza-game. Echter, ik twijfel nu tussen:
• Forza Motorsport 5 (GOTY-edition);
• Forza Horizon 2.

Forza Motorsport 5 heb ik al eens uitgebreid mogen spelen en daar was ik erg onder de indruk van, maar de demo van Forza Horizon 2 heb ik ook 'grijs' gespeeld. Lastige keuze dus, want het zijn twee toffe games. :*)
Pagina: 1 ... 101 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!