Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:11

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

[ Voor 99% gewijzigd door TheVMaster op 14-01-2015 10:50 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:11

TheVMaster

Moderator WOS
Niels9001 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:41:
Ben benieuwd of OneGuide nu beter is met mijn Telfort decoder.

Ik heb op dit moment mijn system settings op US (EN) staan voor de voice commands en kan sinds dat de Xbox One jammer genoeg geen games meer kopen via mijn NL CC (booh). Wat wel werkt is de region settings veranderen naar NL, spel kopen (helaas met euro's i.p.v. dollars :().

Dit werkt ook met de OneGuide toch? Veranderen naar NL, instellen, en dan weer terug naar EN? De OneGuide is dan beschikbaar. De laatste keer dat ik dat probeerde was de OneGuide wel niet compleet en klopte niet (altijd). Benieuwd of dit nu verbeterd is.

Hoe hebben jullie OneGuide ingesteld? (Met of zonder Telfort)
Ik heb Ziggo en heb (omdat het anders niet werkt) de Xbox op NL staan. Overigens kun je m.b.t. games ook gewoon mijn Guide volgen en m.b.v. US Gift Cards gewoon games kopen, terwijl je Xbox zelf op NL staat :+

De OneGuide wordt overigens niet bijgewerkt als je weer naar US overstapt en je hebt er dus eigenlijk niets aan. Wordt tijd dat ze EN als taal beschikbaar maken voor oa. NL (als regio).

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Martinspire schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:41:
[...]

Misschien dat ik de enige ben, maar ik hoop op wat meer nieuwe franchises dan oude koeien uit de sloot halen waarbij de fans toch wel gaan mekkeren. Doe mij maar nieuwe karakters, nieuwe werelden en nieuwe gameplay.
helemaal mee eens, heb liever wat nieuws ipv al die "remakes" die we niet heel lang geleden hebben gespeeld.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Xbox One wint Emmy Award
De Xbox One heeft een Emmy Award gewonnen voor 'industrie-leidende televisie', vanwege de on demand-mogelijkheden van de console en zijn functie als mediacentrum.

De Xbox One geeft gebruikers met een televisie-aansluiting de mogelijkheid om televisie te kijken tijdens het gamen. Het tv-programma wordt dan in een klein venster in de hoek van het scherm weergegeven. Ook geeft de Xbox One toegang tot een televisiegids in de vorm van de OneGuide-app.

Microsoft ontving de Emmy Award for Television Enhancement Devices. Deze award ging eerder naar Apple, TiVo en Roku.
Bron

Cogitationis poenam nemo patitur

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-11 22:13
Ben ik heel brutaal als ik hier om een invite vraag voor het preview programma? :)

Ik heb gelezen dat het snappen van achievements een stuk sneller gaat en daar erger ik me al een tijdje kapot aan....

I'm a photographer, not a terrorist

Dat ben je :P
XBox One Preview Programma invite topic.

Topic warning: Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

;)

Net reactie gekregen van Thrustmaster, ze kunnen nieuwe pendaaltjes opsturen :) Wel bijna 60 euro, maar weinig alternatief te vinden. de T3PA is al lange tijd nergens meer te krijgen (en 2x zo duur), huidige trachten te repareren wil ook niet bepaald lukken.

[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 14-01-2015 13:09 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• citruspers
Kak. Ik heb dus echt de hele topicstart doorgeskimd om te kijken of daar iets over in stond en vervolgens dit gemist. Sorry!

Maar om weer ontopic te gaan: merken jullie ook dat het snappen sneller gaat na de update?

[ Voor 27% gewijzigd door citruspers op 14-01-2015 13:09 ]

Ligt aan de snap, achievements ging best redelijk (al is het totaal niet te lezen, buiten titel van de achievement - al kan je wel achievs 'favorite' geven zodat ze bovenaan blijven), ze worden ook niet bijgewerkt zolang hij open staat. Pas als je unsnapped en weer snapt zie je progressie update (zoals die 200mile in Forza 5).

Party/friends.. blijft gewoon traag. Buiten de party bug die regelmatig voorkomt, 'even snel' iemand toevoegen of inviten tijdens een wedstrijd is nog steeds niet normaal te doen, zeker niet omdat de focus altijd naar de snap gaat ipv ingame blijft.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• citruspers
Thanks. Ik heb toch geen vrienden met een xbox one (die zitten elk weekend bij mij op de bank +) ) dus de invites heb ik niet zo veel last van, maar de achievements des te meer (en ook het op x drukken om te recorden).

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
SinergyX schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:12:
ze worden ook niet bijgewerkt zolang hij open staat. Pas als je unsnapped en weer snapt zie je progressie update (zoals die 200mile in Forza 5).
Dat ligt dan toch aan het spel, heb al vaak genoeg 'realtime' het progressbalkje van een achievement zien verschuiven :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

Weet iemand hoe lang die standaard HDMI kabel is die erbij komt?

• citruspers
Als ik het me goed herinner is hij iets langer dan mijn 1.8 meter kabels....dus 2 meter?

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:26:
Weet iemand hoe lang die standaard HDMI kabel is die erbij komt?
Volgens mij is de kabel 6Feet wat ongeveer 1.8/1.9m is :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-11 17:09
Net even snel opgemeten; lastig om de kabel helemaal strak te krijgen dus ik houd het op ergens tussen de 1,9m en 2,0m :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• citruspers
Close enough jongens :)
De connector is wel ietsje langer dan op de meeste kabels, dus je houdt netto minder over. :p

BM schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:23:
[...]

Dat ligt dan toch aan het spel, heb al vaak genoeg 'realtime' het progressbalkje van een achievement zien verschuiven :)
Dat zou best kunnen, ik gebruik hem verder nergens en nu deze ook maar half werkt in Forza, is voor mij dat hele snap gebeuren nog volkomen nutteloos.

Ze mogen van mij gewoon eens komen met overlay vensters, zag zoiets al keertje bij de PS4, lijkt me stuk handiger/nuttiger dan ~1/6de van je scherm kwijt te zijn (plus zwartbalken door resolutie). Merk je ook bij berichten die je ontvang, wat de ... heb ik aan zo'n brede balk die a) veel te lang in beeld is en precies over de FIFA-radar gaat en b) heel bericht niet eens weergeeft. Hou je dan je XBO knop in, snapt hij netjes aan de zijkant, máár gaat je controller-focus dus ook meteen naar de snap en ben je controle kwijt in je game..

Geef gewoon een klein display in de hoek - persoon - tekst - klaar. Zelfde met die party invites, gameclip records of achievements, even in het hoekje en klaar (precies zoals unlocks in FIFA op je Pro).

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:50:
[...]
Wordt tijd dat ze EN als taal beschikbaar maken voor oa. NL (als regio).
Inderdaad dat zou enorm prettig zijn maar ik heb er nog 2 die bovenaan mijn lijstje staan;

- HDMI doorlus mogelijkheid zodat de XB1 niet fysiek aan hoeft te staan als je dit niet wilt bij tv kijken.
- Of een extra optie om oproepen van gamers uit te zetten als er tv/film gekeken wordt, aan of uit dus.

• citruspers
Winkiller schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:46:
[...]

Inderdaad dat zou enorm prettig zijn maar ik heb er nog 2 die bovenaan mijn lijstje staan;

- HDMI doorlus mogelijkheid zodat de XB1 niet fysiek aan hoeft te staan als je dit niet wilt bij tv kijken.
- Of een extra optie om oproepen van gamers uit te zetten als er tv/film gekeken wordt, aan of uit dus.
Volgens mij kan dat laatste al, in ieder geval als de xbox zelf film aan het afspelen is.
Wat betreft dat eerste: misschien is anders een versterker met HDMI doorlus een optie?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
SinergyX schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:34:
[...]
Geef gewoon een klein display in de hoek - persoon - tekst - klaar. Zelfde met die party invites, gameclip records of achievements, even in het hoekje en klaar (precies zoals unlocks in FIFA op je Pro).
Notifications zouden idd wat wat subtieler mogen. Leuk hoor dat Fifa een videotje opgenomen heeft, maar je bent idd voor een aantal seconden wel je radar kwijt :)

Instelbaar zou helemaal mooi zijn:
Formaat: groot (zoals nu) / klein
Locatie: default(zoals nu) / linksboven/rechtsboven/linksonder/rechtsonder

Zoiets, ach, ooit, misschien :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

citruspers schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:57:
[...]
Volgens mij kan dat laatste al, in ieder geval als de xbox zelf film aan het afspelen is.
Ja gevonden in voorkeuren, Bericht, Aan, maar uit tijdens film. Volgens mij werkt dat alleen met BD speler.
Misschien dat TheVMaster dat weet, die gebruikt ook Plex.

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-11 18:01
Heeft een van jullie de beta van evolve al gespeeld? Of is dat inmiddels al weer oud nieuws..?
ourplayground schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:36:
Heeft een van jullie de beta van evolve al gespeeld? Of is dat inmiddels al weer oud nieuws..?
Paar weken terug, snel weer van de xbox gerost.
Snap niet wat mensen aan deze game vinden, vond het vrij saai en niet fijn spelen.
Had gehoopt dat het een soort Left 4 Dead sfeertje zou zijn maar helaas....

Kinect is vanmorgen afgeleverd in Praag, dat gaat lekker snel :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• ourplayground
justifire schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:13:
[...]

Paar weken terug, snel weer van de xbox gerost.
Snap niet wat mensen aan deze game vinden, vond het vrij saai en niet fijn spelen.
Had gehoopt dat het een soort Left 4 Dead sfeertje zou zijn maar helaas....
Hm ok, ben hem nu aan het installeren.. Ik ben benieuwd, het principe klinkt interessant namelijk.

Edit: kan pas vanaf morgen gespeeld worden..

[ Voor 5% gewijzigd door ourplayground op 14-01-2015 21:17 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:51
Evolve heb ik ook nooit begrepen. Tijdens Gamescom stonden een collega en ik als eerste op tijdens een hands on demo. Iedereen deed zo lyrisch over deze game naar het was gewoon na een half uur al saai.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Phusebox schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:34:
Evolve heb ik ook nooit begrepen. Tijdens Gamescom stonden een collega en ik als eerste op tijdens een hands on demo. Iedereen deed zo lyrisch over deze game naar het was gewoon na een half uur al saai.
Sluit me hier gedeeltelijk bij aan, heb het wel wat langer gespeeld als een half uur om te kijken wat de unlocks waren per class en om te kijken wat dat deed (redelijk veel). Maar het is zeker geen spel wat ik zou kopen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Phusebox schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:34:
Evolve komt denk ik pas echt tot zijn recht als je met 4 andere vrienden speelt. Als je Evolve met random mensen speelt die je niet kent is het volgens mij niet zo boeiend.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:25
Twee vragen:

Xbox Video
Mijn Xbox One staat ingesteld op de Verenigde Staten/Engels, maar toch schakelt hij bij Xbox Video automatisch over op de NL-versie. Is dit te omzeilen?

Xbox-update 1502
Zijn de transparante tegels op het dashboard een nieuwe 'feature'?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:01
Xbox Video kijkt naar je IP. Vandaar dat dit niet werkt.
En de transparante tegels is vandaag uitgerold in een Preview update die alleen beschikbaar is voor Preview Members. Vind het een stuk mooier geworden nu.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:45
XBOX Live ligt hier weer plat op de XBOX one

Verwijderd

Bij meer werkt live wel maar achievements niet. Echt brak de afgelopen maanden met live.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:25
Rivanov schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 20:06:
Xbox Video kijkt naar je IP. Vandaar dat dit niet werkt.
En de transparante tegels is vandaag uitgerold in een Preview update die alleen beschikbaar is voor Preview Members. Vind het een stuk mooier geworden nu.
Top! Bedankt voor het beantwoorden van de vragen. :*)

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Achievement werkt bij mij ook niet, ook zijn mijn pins weg. Staat ook problemen met gaming and social.

xbl: superlucky luke

• citruspers
Bij mij unluckt ook maar de helft van m'n achievements. beetje jammer aangezien ik net de tweede helft van Halo 3 op legendary uit heb zitten spelen en meteen wat skulls heb meegenomen....kost nogal wat tijd :+

Ik schijn trouwens een preview te hebben gekregen, maar nog geen melding van gezien. Gaat dit via een berichtje op je xbox, een email oid?

Voor de liefhebbers:

Nog een interview over Ford/Forza:

Evolve Open Beta is trouwens te downloaden: https://store.xbox.com/Xb...2c9c49#gameDetailsSection

Zelf ga ik hem niet doen, maar het is gratis uit te proberen

[ Voor 75% gewijzigd door Martinspire op 15-01-2015 01:02 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Kitana !
Goro ben ik minder blij mee, was in MK9 echt een OP noob character, constant headslam spammen :r
Hopelijk hebben ze daar van geleerd.

Begint nu wel spannend te worden, Kabal is mijn main en geruchten gaan dat hij niet bij de releasecharacters zal zitten deze keer....

Ermac en Rain zouden trouwens ook welkom zijn :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• toets23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:59
Bij mij geen enkele achievement unlocked :| iemand een idee of dat nog automatisch gebeurd? Wordt anders de laatste 3 halo 2 levels nog een keer spelen...

Zero to hero, just like that!

toets23 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 06:26:
Bij mij geen enkele achievement unlocked :| iemand een idee of dat nog automatisch gebeurd? Wordt anders de laatste 3 halo 2 levels nog een keer spelen...
Had ik laatst ook met HMCC, gewoon effe wachten. Komt vanzelf

• Willybubba
  • Laatst online: 07:53

Willybubba

Nut up or shut up.

Jep, Halo: MCC is wel eens irritant qua unlocken. Ik heb heel lang moeten wachten op de Chievo's van de eerste 3 levels van Halo 2. Zal wel te maken hebben met de gigantische hoeveelheid (5000 punten...)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Bij Diablo 3 had ik dat ook.
Progressie was niet goed zichtbaar., maar uit het niets kwam opeens de achievement binnen.
Hij houdt het ergens wel goed bij.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Verwijderd

toets23 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 06:26:
Bij de eerdere storingen met achievements popte 90% van de cheevos die ik unlocked had toen ik mijn Xbox startte nadat de storing voorbij was. Een paar popten pas weken later terwijl ik een ander spel speelde. Komt wel goed alleen duurt het lang.

Vind de aantal achievements in MCC hilarisch. Heb 2095 gs in 230 achievements en ben daarmee niet eens op de helft. :)

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
ruvansin schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:54:
[...]

Is het mogelijk om, nadat UPS het pakketje bij Microsoft heeft afgeleverd, nog updates te krijgen over de status van de order? Krijg je bijvoorbeeld een berichtje wanneer het vervangende product is verzonden?
Als je pakketje aangekomen is, krijg je normaal gezien een e-mail, met daarin verdere gegevens over hoe je de status van je product kan opvolgen. Ziet er dan zo uit:
Dear Firstname Lastname,

This email is to inform you that we have received your console at our service center. You don't need to take any further action.

We will process your service request and send you a replacement console as soon as possible.

You can check your repair order status at any time. Here's how:

1. Go to https://myservice.xbox.com and sign in using your Microsoft account credentials.
2. Select Check the status of a service order, and then select the order with SR number XXXXXXXXXX.
3. Note the status and other details about your service order.

Thank you.

The Xbox Support Team

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
SinergyX schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:12:
Party/friends.. blijft gewoon traag. Buiten de party bug die regelmatig voorkomt, 'even snel' iemand toevoegen of inviten tijdens een wedstrijd is nog steeds niet normaal te doen, zeker niet omdat de focus altijd naar de snap gaat ipv ingame blijft.
Even voor de duidelijkheid, de party bug is dat wanneer je niemand hoort in de party?
Die bug inderdaad, maar ook die 'due to network limitations, you cant join party chat right now' is soms irritant.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-11 11:47
SinergyX schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:27:
Die bug inderdaad, maar ook die 'due to network limitations, you cant join party chat right now' is soms irritant.
Even een dilemma hier:

Ik heb een Xbox One en een 360 en een synology NAS (DS412+) met diverse shares.

Nu kan ik met de 360 gewoon eigenlijk alle shares zien en ook mijn Plex Media server (mac mini i5) wordt gewoon gezien.

Gezien ik plex niet gebruik op mijn consoles valt dat af en zou ik graag via het DLNA protocol muziek willen streamen.

Nu werkt dat feilloos op de 360 en op de One in mindere mate gezien de One alleen mijn default shared folders ziet waar niets in staat.......

Kortom hoe krijg ik het nu voor elkaar dat de One ook de overige shares gaat zien.

Ik heb het idee dat het een setting op de One is gezien overige devices alle shares in ieder geval kunnen openen dus een rechten kwestie is het niet.

En als het een rechtenkwestie zou zijn, ik kan alleen maar rechten toekennen aan een account en niet zozeer aan een device.....

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• mfneed
  • Laatst online: 05-11 20:25
Ziet er gelikt uit! Killer instinct kan ik me niet echt in vinden. Mortal Combat heb ik altijd wel leuk gevonden! Denk dat deze ook op mijn xbox beland!
Nooit begrepen bij dat youtube:
Embedded: gewoon afspelen.
Doorklikken naar de site: Deze video is mogelijk ongeschikt voor sommige gebruikers. Log in om je leeftijd te bevestigen

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 13:52

DeMoN

Pastafari

Heb gezocht, maar niet kunnen vinden. Heeft iemand zijn OneGuide werkend met XS4ALL IPTV?
Ik zie veel mensen roepen 'werkt, Telfort'. Of 'werkt, UPC', maar daar heb ik niks aan, want wat voor techniek gebruiken die? Ik zit hier in Ziggo-gebied, maar heb gekozen voor XS4ALL, dat is TV via een setup-box over IP-TV en is glasvezel :) Heb m'n setup-box alleen via HDMI aan m'n One zitten en heb geen Kinect of IR-kabel. Kan het dan uberhaupt wel werken :?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• ourplayground
DeMoN schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:44:
Heb gezocht, maar niet kunnen vinden. Heeft iemand zijn OneGuide werkend met XS4ALL IPTV?
Ik zie veel mensen roepen 'werkt, Telfort'. Of 'werkt, UPC', maar daar heb ik niks aan, want wat voor techniek gebruiken die? Ik zit hier in Ziggo-gebied, maar heb gekozen voor XS4ALL, dat is TV via een setup-box over IP-TV en is glasvezel :) Heb m'n setup-box alleen via HDMI aan m'n One zitten en heb geen Kinect of IR-kabel. Kan het dan uberhaupt wel werken :?
Ik ben erg benieuwd, heb het met mijn (kabel) xs4all geprobeerd maar kreeg er ook niks op... heb dan ook geen preview moet ik bekennen
Had stiekem wel gehoopt dat met de 'blijvende ondersteuning voor NL' ook die USB tuner zou gaan werken.. hij wacht nog braaf in het doosje :)

DeMoN schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:44:
Doe je mee aan het preview programma?
ourplayground schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:06:
[...]

Ik ben erg benieuwd, heb het met mijn (kabel) xs4all geprobeerd maar kreeg er ook niks op... heb dan ook geen preview moet ik bekennen
De update die Nederlandse Oneguide content geef wordt op het moment alleen aan Xboxen gegeven die mee draaien in het preview programma.

[ Voor 25% gewijzigd door Bullet NL op 15-01-2015 14:23 ]

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 13:52

DeMoN

Pastafari

Bullet NL schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:21:
[...]

Doe je mee aan het preview programma?

[...]
Bijna :D

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• ourplayground
haha succes met wachten... denk eerlijk gezegd dat we eerder de officiele update hebben voor oneguide dan dat we in de preview zitten... (ik wacht ook al een poosje)
ourplayground schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:43:
[...]

haha succes met wachten... denk eerlijk gezegd dat we eerder de officiele update hebben voor oneguide dan dat we in de preview zitten... (ik wacht ook al een poosje)
Ik zal vanavond even door het topic lopen en alles toevoegen ;)
Of iemand moet me voor zijn

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 15-01-2015 16:17 ]

Microsoft was toch gestopt met preview-codes uit delen ?

Grote Diablo III patch is uit voor de Xbox One :9
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/15701395319
Kunnen ze bij Destiny nog wat van leren.

[ Voor 57% gewijzigd door justifire op 15-01-2015 16:24 ]

• ourplayground
Martinspire schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:17:
[...]

Ik zal vanavond even door het topic lopen en alles toevoegen ;)
Of iemand moet me voor zijn
Dat zou top zijn!
Heb ik het goed dat je niet previews die eerder zijn uitgebracht kan installeren, maar enkel de komende?

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ourplayground schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 17:51:
[...]

Dat zou top zijn!
Heb ik het goed dat je niet previews die eerder zijn uitgebracht kan installeren, maar enkel de komende?
Klopt als een bus!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Voor de liefhebbers:
https://www.arcgames.com/en/splash/ads/nw-xbox

Neverwinter Beta....

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Thanks net even aangemeld

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• ourplayground
Zijn er ook mensen die wel evolve kunnen spelen...? Ik kom niet verder dan I agree the terms of use...

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:23
Kan al 2 uur geeneens op Xbox live:p

wel echt slecht dat je 'pins' er dan ook niet meer staan.... Waarom moeten die online gehaald worden

Lichtpuntje...

• Falcon93
Ik geraak al iets van 3 dagen niet meer goed op XBOX Live

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Ik gebruik nu sinds een jaar al met veel plezier Xbox Music op mijn WP en Xbox One.

Bug die ik wel echt zwaar irritant vind op de Xbox is, dat nadat een playlist al een paar uur aan staat, je op terug klikt en iets anders wilt zoeken de app niet meer verbonden lijkt te zijn. Het zoeken naar muziek werkt niet meer, en playlists worden niet meer geladen. Een crash is dan vaak het resultaat. Het handmatig afsluiten van de app en opnieuw opstarten is vaak de enige optie.

Andere Xbox Music gebruikers die hier tegen aan lopen?

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Niels9001 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:59:
Ik gebruik nu sinds een jaar al met veel plezier Xbox Music op mijn WP en Xbox One.

Bug die ik wel echt zwaar irritant vind op de Xbox is, dat nadat een playlist al een paar uur aan staat, je op terug klikt en iets anders wilt zoeken de app niet meer verbonden lijkt te zijn. Het zoeken naar muziek werkt niet meer, en playlists worden niet meer geladen. Een crash is dan vaak het resultaat. Het handmatig afsluiten van de app en opnieuw opstarten is vaak de enige optie.

Andere Xbox Music gebruikers die hier tegen aan lopen?
Bij mij is het met name de playlists zelf, als ik een nummer weghaal of toevoeg, is het compleet random op de XBO dat die playlist wordt bijgewerkt. Ik had een korte playlist met 4 nummers, voeg er eentje toe, PC en WP zien netjes 5, maar XBO de ene dag 4, de andere dag weer 5.

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:09
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:00:
Wat zien die transparant tiles er goed uit zeg :).
Hoe wat waar? Sinds wanneer kun je die instellen?

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-11 16:10
J.Appleseed schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:10:
[...]

Hoe wat waar? Sinds wanneer kun je die instellen?
Zit in de nieuwe update (en in de preview?)

(http://www.mywindows.nl/2...-oneguide-naar-nederland/)

[ Voor 25% gewijzigd door Isane op 16-01-2015 10:19 ]

Maarja, precies hetzelfde probleem op WP, enkel de 'default' tiles worden semi-transparant, maar de programma's zelf dus niet. Ziet er grappig uit, maar mijn 'eigen tiles' zijn er 2 transparant, de overige 15 niet.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 16-01-2015 10:20 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Even voor de goede orde:

Unity heeft een vaag probleem op de XBO bij mij (equipment na het completen van de storyline verdwijnt of kan ik niet equippen) en dus wil ik de game reinstallen om te kijken of dat het probleem verhelpt

Ik heb bij manage game 'Uninstall all' gedaan maar zag dat ook mijn lokale savegame dan foetsie is. Als ik nu 'Install all' doe, haalt de XBO de savegame weer uit de cloud terug toch?

Moet wel ruim 50 Gb downloaden, maar gelukkig gaat het lekker vlot met 12 Mb/s :)

Xbox Live ID:Notna8310

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Gisteren avond de update gekregen, maar had ze iets transparanter verwacht. In ieder geval is je achtergrond nu zichtbaar! :P

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Notna schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:43:
Ik heb bij manage game 'Uninstall all' gedaan maar zag dat ook mijn lokale savegame dan foetsie is. Als ik nu 'Install all' doe, haalt de XBO de savegame weer uit de cloud terug toch?
Hij haalt je save game gewoon weer uit de cloud. No worriez.

Gamertag: YazNL

• vldmike
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-05 13:14
Voor degene die er wat aan hebben,

Ook mijn controller is gisteren kapot gegaan. Rechter stick bleef hangen, vrij vervelend in een potje COD.
Bij myservice van Microsoft alles ingevuld, maar wil helemaal niet zo lang wachtten, was naar de Bart Smit gegaan waar ik hem vandaan heb en kreeg meteen een nieuwe mee zonder al teveel vragen, was nogal duidelijk dat de stick het had begeven.

Granted, ik heb hem wel pas afgelopen december gekocht, dus in sommige gevallen slimmer om naar de winkel te gaan, heel raar maar ik dacht er echt pas op het laatste aan...
vldmike schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:37:
Voor degene die er wat aan hebben,

Ook mijn controller is gisteren kapot gegaan. Rechter stick bleef hangen, vrij vervelend in een potje COD.
Bij myservice van Microsoft alles ingevuld, maar wil helemaal niet zo lang wachtten, was naar de Bart Smit gegaan waar ik hem vandaan heb en kreeg meteen een nieuwe mee zonder al teveel vragen, was nogal duidelijk dat de stick het had begeven.

Granted, ik heb hem wel pas afgelopen december gekocht, dus in sommige gevallen slimmer om naar de winkel te gaan, heel raar maar ik dacht er echt pas op het laatste aan...
Dit is ook de normale gang van zaken, als consument heb je namelijk garantie bij de winkel waar jij je spullen koopt. Dat Microsoft de garantie min of meer overneemt van de winkel doet daar namelijk niets aan af.

Overigens, ik heb controllers op voorraad liggen, maar dat komt omdat ze gewoon slijten bij mij, de sticks worden te los na een half jaar ofzo, voor mij een reden om ze te vervangen....

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
Even tegen beter weten een vraag: van de week voor (relatief) weinig een maand oude xbox one gekocht (tot volle tevredenheid). Maar als de vorige eigenaar Assassincs Creed op zijn account geregistreerd heeft, kan ik er helemaal niets meer mee toch? De code wordt uiteraard niet geaccepteerd, daar die al een keer gebruikt is.

• vldmike
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-05 13:14
Beaub schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:37:
Even tegen beter weten een vraag: van de week voor (relatief) weinig een maand oude xbox one gekocht (tot volle tevredenheid). Maar als de vorige eigenaar Assassincs Creed op zijn account geregistreerd heeft, kan ik er helemaal niets meer mee toch? De code wordt uiteraard niet geaccepteerd, daar die al een keer gebruikt is.
Tenzij je zijn account erbij hebt gekregen om te gebruiken heb je daar inderdaad niets aan

• Falcon93
Zijn er ook mensen met de onderste knop van de D-pad? Soms moet ik wel 2 keer drukken voordat hij de toets registreerd.

• Yaz
razRDJ schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:07:
Zijn er ook mensen met de onderste knop van de D-pad?
Ja! Ik heb een onderste knop op mijn D-Pad :+

Maar jou probleem klinkt als "stuk". Terug naar de winkel en/of Microsoft voor vervanging. Niet al te lang over nadenken. Tis niet alsof je het zelf kan oplossen.

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-11 11:16

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Ja! Ik heb een onderste knop op mijn D-Pad :+
_/-\o_

Verwijderd

Je hebt iig genoeg tijd ernaar te kijken als je friendslist het weer eens niet doet. :)

Heb jij Minecraft trouwens. Leuk om met meerderen te doen en easy cheevos. Beste combi ooit. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2015 16:01 ]

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
razRDJ schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:07:
Zijn er ook mensen met de onderste knop van de D-pad? Soms moet ik wel 2 keer drukken voordat hij de toets registreerd.
geen idee of ik die knop heb. maar problemen met controllers, even bellen.
wel serienummer van je console opschrijven willen ze ook hebben :o

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Falcon93
Ben ik één van de weinige met de onderste knop van de D-Pad :D

• Yaz
razRDJ schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:08:
Ben ik één van de weinige met de onderste knop van de D-Pad :D
Alleen als je een extra stukje hebt. Los in de doos. Zo tussen de rest van het plastic. Dat je denk "goh, hoe zou dat ooit gaan werken? antwoord: niet. Dat verklaart dan helemaal je probleem. Deze is niet bedoelt om op te drukken maar om weg te gooien. Heb je niet nodig.. echt niet ;)

• Falcon93
Oke, nice! Heb hem al weggegooid :D

En nog wat statistieken:
I want to thank all of the Xbox fans who contributed to our record-setting holiday and making 2014 such a successful year. The Xbox One deals were quite popular and have inspired a new promotion starting January 16 where fans in the U.S. can buy an Xbox One for $349 at their preferred retailer.

Some interesting statistics about 2014:

• Xbox 360 became the best-selling seventh generation console of all time in the U.S.

• In 2014, users logged nearly 8 billion hours globally in apps across Xbox 360 and Xbox One, a
50 percent increase from time spent in 2013.

• Xbox One became the best-selling console in the U.S. in November and December and weekly average sales during these months outpaced Xbox 360 by 50 percent at the same point in its lifecycle.*

• Xbox One also sold more games throughout November and December in the U.S. than any other current-generation platform.*

• From November 24 to January 3, fans spent more time playing on Xbox than they ever have before, at any point in the history of Xbox.

• In the Halo 5: Guardians Multiplayer Beta alone, 18 million games have been played to date.

The Xbox Wire has a great year in review summary and what to expect in 2015, including a few upcoming console titles and the future of PC gaming on Windows 10. You can find that article here.

* According to NPD Group
Hele verhaal ook op Xbox Wire:
The past year was a fantastic one for the video game industry – and Xbox One ended 2014 with an unprecedented holiday season, becoming the best-selling console in the U.S. in November and December.* In fact, weekly average sales during these months outpaced Xbox 360 by 50 percent at the same point in its lifecycle.

We are extremely grateful to our legion of loyal Xbox fans for their support. And to kick off 2015, we’ve got a new offer for those looking forward to picking up an Xbox One for themselves.

“Building off a record-setting holiday, we are excited to announce a new promotion in which fans in the U.S. can buy an Xbox One at a special price of $349, starting tomorrow, January 16, from their preferred retailer,” said Mike Nichols, Corporate Vice President of Marketing for Xbox. “We are thankful for all the excitement for Xbox One this holiday and proud to offer more fans the amazing games lineup, Xbox Live gaming community, and continual innovation that Xbox One fans have come to enjoy.”

Thanks to a strong, diverse portfolio of titles, Xbox One sold more games throughout November and December in the U.S. than any other current-generation platform*, with Xbox-exclusive titles receiving eight Game of the Year Awards and 67 nominations from the media. Also this holiday, Xbox 360 became the best-selling seventh generation console of all time in the U.S.* On the strength of Xbox One, Xbox 360, and a strong games lineup, fans spent more time playing Xbox this holiday than ever before.

Looking ahead, we’ve only just begun to share our 2015 lineup. The fan reaction to the Halo 5: Guardians Multiplayer Beta has been amazing, with 18 million games having been played to date, while our recent announcement of Forza Motorsport 6 is further proof that Xbox One remains home to stellar exclusive games. Exciting exclusives and blockbuster titles like Rise of the Tomb Raider, Evolve, Screamride, The Witcher 3: Wild Hunt, Ori and the Blind Forest, Battlefield Hardline, and many more surprises ensure we’ll have something for everyone in 2015.

As always, we’ll also continue to bring top-notch app experiences like the recently announced Sling TV and new apps launched on Xbox One in 2014 such as HBO GO, Showtime Anytime, Pandora, ReddX, GoPro, and Twitch broadcasting to build on the growing list of popular entertainment experiences that are open to anyone, with or without an Xbox Live Gold membership. In 2014, users logged nearly 8 billion hours globally in apps across Xbox 360 and Xbox One, a 50 percent increase from time spent in 2013.

We’ll also continue to improve the Xbox One experience through regular system updates and we’re continuing to listen to fan feedback to implement the changes fans want to see most.

“Since it launched last year, Xbox Feedback has been instrumental in helping us best determine what our fans want and expect from us, and it’s clear that the Xbox One wouldn’t be what it is today without their valued input,” said Phil Spencer, Head of Xbox. “We’re incredibly proud of the Xbox One and are fully committed to ensuring it’s the best place to play console games in 2015 and beyond.”

And the Xbox experience isn’t limited just to the console. The Xbox team is continually working hard to expand and improve the experience across myriad devices – including home gaming PCs, soon to be powered by Windows 10. Our goal is to help PC gaming flourish, and we’re excited to be helping shape the future of Windows. Phil Spencer will be sharing more on the Windows consumer experience at a Windows event on January 21, including the role that gaming will play.

2015 is going to be an amazing year for gamers. Stay tuned for more news!

* According to NPD Group

Klinkt er goed, ik hoop nu echt dat Windows 10 dé stap is naar het centrale OS wat bij W7/8 de bedoeling was, 1 OS over 3 grote platforms die eindelijk eens écht goed samenwerken :P

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:58:
[...]

Je hebt iig genoeg tijd ernaar te kijken als je friendslist het weer eens niet doet. :)

Heb jij Minecraft trouwens. Leuk om met meerderen te doen en easy cheevos. Beste combi ooit. :)
Jij bent weg! Ik zal er eens naar kijken. :) Nu nog even D4 afmaken!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:35
Kwam op bol.com een xbox one camouflage controller tegen,ziet er op de foto erg gaaf uit! Alleen de sync knop is oranje :s Ze zijn er in verschillende kleuren :) heeft iemand hier deze al in bezit?

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:54
Volgens mij kijken hier wel een aantal TV via de Xbox. Ik heb het vandaag geprobeerd, maar het beeld loopt niet vloeiend. Vooral moet voetbal is het goed te merken... Heeft de rest dit ook?

Heb me Xbox trouwens op UK staan, geen idee of dat nog wat uitmaakt?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• citruspers
Ik heb er eentje, ben 'm al een keer kwijtgeraakt op de bank :+
De oranje sync knop ziet er inderdaad vrij vreemd uit, maar verder een leuk ding. Maar ik vind persoonlijk de titanfall controller op bol.com gaver :)

• schumi1986
citruspers schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 21:27:
Ik heb er eentje, ben 'm al een keer kwijtgeraakt op de bank :+
De oranje sync knop ziet er inderdaad vrij vreemd uit, maar verder een leuk ding. Maar ik vind persoonlijk de titanfall controller op bol.com gaver :)
Mijn reden om bol.com te bezoeken was om een titenfall controller te bestellen haha!

Maar toen kwam ik de camouflage tegen,ben nu aan het twijfelen ;)

Edit: heb je toevallig een foto van je bank? :p

[ Voor 4% gewijzigd door schumi1986 op 16-01-2015 21:34 ]

• Annoying-Orange
Ik heb de titanfall controller hier. Is ook wel mooie controller. Was een keer in de aanbieding voor een mooi prijsje bij bol.com.

[ Voor 33% gewijzigd door Annoying-Orange op 16-01-2015 22:58 ]

Ik vind die Titanfall controller ook echt ontzettend mooi :). Als ik een keer een 2e controller ga kopen, dan ga ik die kopen.

• schumi1986
Annoying-Orange schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:55:
Ik heb de titanfall controller hier. Is ook wel mooie controller. Was een keer in de aanbieding voor een mooi prijsje bij bol.com.
Voelt zo een bedrukte controller hetzelfde als de normale zwarte?

• ourplayground
schumi1986 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 23:14:
[...]

ik heb een cod controller gehad en deze voelde heeeeeel misschien iets gladder aan. maar dat is in mijn optiek meer idee dan dat je echt verschil merkt. hoe dat met de andere controllers zit durf ik niet te zeggen.

• citruspers
schumi1986 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 21:32:

Edit: heb je toevallig een foto van je bank? :p
Ligt een groene slaapzak overheen (lekker warm), je kan je voorstellen dat dit een camo controller wat lastig te vinden maakt als het wat donkerder is :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/chtUZDp.jpg

• schumi1986
citruspers schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 23:19:
[...]

Ligt een groene slaapzak overheen (lekker warm), je kan je voorstellen dat dit een camo controller wat lastig te vinden maakt als het wat donkerder is :+

[afbeelding]
Haha geweldig!

• Annoying-Orange
schumi1986 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 23:14:
[...]

De titanfall controller voelt ook een beetje gladder aan. Maar merk je niet veel van.

@citruspers
Haha lol 😂, dacht dat je een grapje maakte.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:57
kw_nl schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 21:27:
Volgens mij kijken hier wel een aantal TV via de Xbox. Ik heb het vandaag geprobeerd, maar het beeld loopt niet vloeiend. Vooral moet voetbal is het goed te merken... Heeft de rest dit ook?

Heb me Xbox trouwens op UK staan, geen idee of dat nog wat uitmaakt?
Zet het 50hz bij de tv en/of beeldinstellingen aan. Waarschijnlijk geeft je receiver 50hz beelden door, maar staat je xbox nog op 60hz voor tv, wat stotteringen veroorzaakt

• ourplayground
Wat mij trouwens op/tegenvalt is dat er (nog?) geen spotify app is.
Wanneer ik er naar zoek kom ik ook weinig ontwikkeling tegen.
Mis ik iets of is er niets in ontwikkeling?

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
ourplayground schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 08:54:
Wat mij trouwens op/tegenvalt is dat er (nog?) geen spotify app is.
Wanneer ik er naar zoek kom ik ook weinig ontwikkeling tegen.
Mis ik iets of is er niets in ontwikkeling?
Misschien dat hij er komt met Windows 10, maar anders verwacht ik hem niet. Je kan toch gewoon Xbox Music gebruiken?

Verwijderd

Moet je voor xbox music betalen? En kan je het tijdens het gamen ook spelen?
Pagina: 1 ... 99 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!