[...]
[ Voor 99% gewijzigd door TheVMaster op 14-01-2015 10:50 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 99% gewijzigd door TheVMaster op 14-01-2015 10:50 ]
Ik heb Ziggo en heb (omdat het anders niet werkt) de Xbox op NL staan. Overigens kun je m.b.t. games ook gewoon mijn Guide volgen en m.b.v. US Gift Cards gewoon games kopen, terwijl je Xbox zelf op NL staatNiels9001 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:41:
Ben benieuwd of OneGuide nu beter is met mijn Telfort decoder.
Ik heb op dit moment mijn system settings op US (EN) staan voor de voice commands en kan sinds dat de Xbox One jammer genoeg geen games meer kopen via mijn NL CC (booh). Wat wel werkt is de region settings veranderen naar NL, spel kopen (helaas met euro's i.p.v. dollars).
Dit werkt ook met de OneGuide toch? Veranderen naar NL, instellen, en dan weer terug naar EN? De OneGuide is dan beschikbaar. De laatste keer dat ik dat probeerde was de OneGuide wel niet compleet en klopte niet (altijd). Benieuwd of dit nu verbeterd is.
Hoe hebben jullie OneGuide ingesteld? (Met of zonder Telfort)
helemaal mee eens, heb liever wat nieuws ipv al die "remakes" die we niet heel lang geleden hebben gespeeld.Martinspire schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:41:
[...]
Misschien dat ik de enige ben, maar ik hoop op wat meer nieuwe franchises dan oude koeien uit de sloot halen waarbij de fans toch wel gaan mekkeren. Doe mij maar nieuwe karakters, nieuwe werelden en nieuwe gameplay.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
BronDe Xbox One heeft een Emmy Award gewonnen voor 'industrie-leidende televisie', vanwege de on demand-mogelijkheden van de console en zijn functie als mediacentrum.
De Xbox One geeft gebruikers met een televisie-aansluiting de mogelijkheid om televisie te kijken tijdens het gamen. Het tv-programma wordt dan in een klein venster in de hoek van het scherm weergegeven. Ook geeft de Xbox One toegang tot een televisiegids in de vorm van de OneGuide-app.
Microsoft ontving de Emmy Award for Television Enhancement Devices. Deze award ging eerder naar Apple, TiVo en Roku.
Cogitationis poenam nemo patitur
[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 14-01-2015 13:09 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 27% gewijzigd door citruspers op 14-01-2015 13:09 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat ligt dan toch aan het spel, heb al vaak genoeg 'realtime' het progressbalkje van een achievement zien verschuivenSinergyX schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:12:
ze worden ook niet bijgewerkt zolang hij open staat. Pas als je unsnapped en weer snapt zie je progressie update (zoals die 200mile in Forza 5).
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Volgens mij is de kabel 6Feet wat ongeveer 1.8/1.9m isVerwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:26:
Weet iemand hoe lang die standaard HDMI kabel is die erbij komt?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Dat zou best kunnen, ik gebruik hem verder nergens en nu deze ook maar half werkt in Forza, is voor mij dat hele snap gebeuren nog volkomen nutteloos.BM schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:23:
[...]
Dat ligt dan toch aan het spel, heb al vaak genoeg 'realtime' het progressbalkje van een achievement zien verschuiven
Inderdaad dat zou enorm prettig zijn maar ik heb er nog 2 die bovenaan mijn lijstje staan;TheVMaster schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:50:
[...]
Wordt tijd dat ze EN als taal beschikbaar maken voor oa. NL (als regio).
Volgens mij kan dat laatste al, in ieder geval als de xbox zelf film aan het afspelen is.Winkiller schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:46:
[...]
Inderdaad dat zou enorm prettig zijn maar ik heb er nog 2 die bovenaan mijn lijstje staan;
- HDMI doorlus mogelijkheid zodat de XB1 niet fysiek aan hoeft te staan als je dit niet wilt bij tv kijken.
- Of een extra optie om oproepen van gamers uit te zetten als er tv/film gekeken wordt, aan of uit dus.
Notifications zouden idd wat wat subtieler mogen. Leuk hoor dat Fifa een videotje opgenomen heeft, maar je bent idd voor een aantal seconden wel je radar kwijtSinergyX schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:34:
[...]
Geef gewoon een klein display in de hoek - persoon - tekst - klaar. Zelfde met die party invites, gameclip records of achievements, even in het hoekje en klaar (precies zoals unlocks in FIFA op je Pro).
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja gevonden in voorkeuren, Bericht, Aan, maar uit tijdens film. Volgens mij werkt dat alleen met BD speler.citruspers schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:57:
[...]
Volgens mij kan dat laatste al, in ieder geval als de xbox zelf film aan het afspelen is.
Paar weken terug, snel weer van de xbox gerost.ourplayground schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:36:
Heeft een van jullie de beta van evolve al gespeeld? Of is dat inmiddels al weer oud nieuws..?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hm ok, ben hem nu aan het installeren.. Ik ben benieuwd, het principe klinkt interessant namelijk.justifire schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:13:
[...]
Paar weken terug, snel weer van de xbox gerost.
Snap niet wat mensen aan deze game vinden, vond het vrij saai en niet fijn spelen.
Had gehoopt dat het een soort Left 4 Dead sfeertje zou zijn maar helaas....
[ Voor 5% gewijzigd door ourplayground op 14-01-2015 21:17 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Sluit me hier gedeeltelijk bij aan, heb het wel wat langer gespeeld als een half uur om te kijken wat de unlocks waren per class en om te kijken wat dat deed (redelijk veel). Maar het is zeker geen spel wat ik zou kopen.Phusebox schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:34:
Evolve heb ik ook nooit begrepen. Tijdens Gamescom stonden een collega en ik als eerste op tijdens een hands on demo. Iedereen deed zo lyrisch over deze game naar het was gewoon na een half uur al saai.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Evolve komt denk ik pas echt tot zijn recht als je met 4 andere vrienden speelt. Als je Evolve met random mensen speelt die je niet kent is het volgens mij niet zo boeiend.Phusebox schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:34:
Evolve heb ik ook nooit begrepen. Tijdens Gamescom stonden een collega en ik als eerste op tijdens een hands on demo. Iedereen deed zo lyrisch over deze game naar het was gewoon na een half uur al saai.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Top! Bedankt voor het beantwoorden van de vragen.Rivanov schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 20:06:
Xbox Video kijkt naar je IP. Vandaar dat dit niet werkt.
En de transparante tegels is vandaag uitgerold in een Preview update die alleen beschikbaar is voor Preview Members. Vind het een stuk mooier geworden nu.
xbl: superlucky luke
[ Voor 75% gewijzigd door Martinspire op 15-01-2015 01:02 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Zero to hero, just like that!
Had ik laatst ook met HMCC, gewoon effe wachten. Komt vanzelftoets23 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 06:26:
Bij mij geen enkele achievement unlockediemand een idee of dat nog automatisch gebeurd? Wordt anders de laatste 3 halo 2 levels nog een keer spelen...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Verwijderd
Bij de eerdere storingen met achievements popte 90% van de cheevos die ik unlocked had toen ik mijn Xbox startte nadat de storing voorbij was. Een paar popten pas weken later terwijl ik een ander spel speelde. Komt wel goed alleen duurt het lang.toets23 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 06:26:
Bij mij geen enkele achievement unlockediemand een idee of dat nog automatisch gebeurd? Wordt anders de laatste 3 halo 2 levels nog een keer spelen...
Als je pakketje aangekomen is, krijg je normaal gezien een e-mail, met daarin verdere gegevens over hoe je de status van je product kan opvolgen. Ziet er dan zo uit:ruvansin schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:54:
[...]
Is het mogelijk om, nadat UPS het pakketje bij Microsoft heeft afgeleverd, nog updates te krijgen over de status van de order? Krijg je bijvoorbeeld een berichtje wanneer het vervangende product is verzonden?
Dear Firstname Lastname,
This email is to inform you that we have received your console at our service center. You don't need to take any further action.
We will process your service request and send you a replacement console as soon as possible.
You can check your repair order status at any time. Here's how:
1. Go to https://myservice.xbox.com and sign in using your Microsoft account credentials.
2. Select Check the status of a service order, and then select the order with SR number XXXXXXXXXX.
3. Note the status and other details about your service order.
Thank you.
The Xbox Support Team
Even voor de duidelijkheid, de party bug is dat wanneer je niemand hoort in de party?SinergyX schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:12:
Party/friends.. blijft gewoon traag. Buiten de party bug die regelmatig voorkomt, 'even snel' iemand toevoegen of inviten tijdens een wedstrijd is nog steeds niet normaal te doen, zeker niet omdat de focus altijd naar de snap gaat ipv ingame blijft.
Even een dilemma hier:SinergyX schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:27:
Die bug inderdaad, maar ook die 'due to network limitations, you cant join party chat right now' is soms irritant.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ziet er gelikt uit! Killer instinct kan ik me niet echt in vinden. Mortal Combat heb ik altijd wel leuk gevonden! Denk dat deze ook op mijn xbox beland!
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ik ben erg benieuwd, heb het met mijn (kabel) xs4all geprobeerd maar kreeg er ook niks op... heb dan ook geen preview moet ik bekennenDeMoN schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:44:
Heb gezocht, maar niet kunnen vinden. Heeft iemand zijn OneGuide werkend met XS4ALL IPTV?
Ik zie veel mensen roepen 'werkt, Telfort'. Of 'werkt, UPC', maar daar heb ik niks aan, want wat voor techniek gebruiken die? Ik zit hier in Ziggo-gebied, maar heb gekozen voor XS4ALL, dat is TV via een setup-box over IP-TV en is glasvezelHeb m'n setup-box alleen via HDMI aan m'n One zitten en heb geen Kinect of IR-kabel. Kan het dan uberhaupt wel werken
Doe je mee aan het preview programma?DeMoN schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:44:
Heb gezocht, maar niet kunnen vinden. Heeft iemand zijn OneGuide werkend met XS4ALL IPTV?
Ik zie veel mensen roepen 'werkt, Telfort'. Of 'werkt, UPC', maar daar heb ik niks aan, want wat voor techniek gebruiken die? Ik zit hier in Ziggo-gebied, maar heb gekozen voor XS4ALL, dat is TV via een setup-box over IP-TV en is glasvezelHeb m'n setup-box alleen via HDMI aan m'n One zitten en heb geen Kinect of IR-kabel. Kan het dan uberhaupt wel werken
De update die Nederlandse Oneguide content geef wordt op het moment alleen aan Xboxen gegeven die mee draaien in het preview programma.ourplayground schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:06:
[...]
Ik ben erg benieuwd, heb het met mijn (kabel) xs4all geprobeerd maar kreeg er ook niks op... heb dan ook geen preview moet ik bekennen
[ Voor 25% gewijzigd door Bullet NL op 15-01-2015 14:23 ]
BijnaBullet NL schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:21:
[...]
Doe je mee aan het preview programma?
[...]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
haha succes met wachten... denk eerlijk gezegd dat we eerder de officiele update hebben voor oneguide dan dat we in de preview zitten... (ik wacht ook al een poosje)
Ik zal vanavond even door het topic lopen en alles toevoegenourplayground schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:43:
[...]
haha succes met wachten... denk eerlijk gezegd dat we eerder de officiele update hebben voor oneguide dan dat we in de preview zitten... (ik wacht ook al een poosje)
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 15-01-2015 16:17 ]
[ Voor 57% gewijzigd door justifire op 15-01-2015 16:24 ]
Dat zou top zijn!Martinspire schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:17:
[...]
Ik zal vanavond even door het topic lopen en alles toevoegen
Of iemand moet me voor zijn
Klopt als een bus!ourplayground schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 17:51:
[...]
Dat zou top zijn!
Heb ik het goed dat je niet previews die eerder zijn uitgebracht kan installeren, maar enkel de komende?
Thanks net even aangemeldharrytasker schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 18:10:
Voor de liefhebbers:
https://www.arcgames.com/en/splash/ads/nw-xbox
Neverwinter Beta....
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Lichtpuntje...
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
Bij mij is het met name de playlists zelf, als ik een nummer weghaal of toevoeg, is het compleet random op de XBO dat die playlist wordt bijgewerkt. Ik had een korte playlist met 4 nummers, voeg er eentje toe, PC en WP zien netjes 5, maar XBO de ene dag 4, de andere dag weer 5.Niels9001 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:59:
Ik gebruik nu sinds een jaar al met veel plezier Xbox Music op mijn WP en Xbox One.
Bug die ik wel echt zwaar irritant vind op de Xbox is, dat nadat een playlist al een paar uur aan staat, je op terug klikt en iets anders wilt zoeken de app niet meer verbonden lijkt te zijn. Het zoeken naar muziek werkt niet meer, en playlists worden niet meer geladen. Een crash is dan vaak het resultaat. Het handmatig afsluiten van de app en opnieuw opstarten is vaak de enige optie.
Andere Xbox Music gebruikers die hier tegen aan lopen?
Hoe wat waar? Sinds wanneer kun je die instellen?uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:00:
Wat zien die transparant tiles er goed uit zeg.
Zit in de nieuwe update (en in de preview?)J.Appleseed schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:10:
[...]
Hoe wat waar? Sinds wanneer kun je die instellen?
[ Voor 25% gewijzigd door Isane op 16-01-2015 10:19 ]
Maarja, precies hetzelfde probleem op WP, enkel de 'default' tiles worden semi-transparant, maar de programma's zelf dus niet. Ziet er grappig uit, maar mijn 'eigen tiles' zijn er 2 transparant, de overige 15 niet.uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:00:
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 16-01-2015 10:20 ]
Gisteren avond de update gekregen, maar had ze iets transparanter verwacht. In ieder geval is je achtergrond nu zichtbaar!uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:00:
Hij haalt je save game gewoon weer uit de cloud. No worriez.Notna schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:43:
Ik heb bij manage game 'Uninstall all' gedaan maar zag dat ook mijn lokale savegame dan foetsie is. Als ik nu 'Install all' doe, haalt de XBO de savegame weer uit de cloud terug toch?
Gamertag: YazNL
Dit is ook de normale gang van zaken, als consument heb je namelijk garantie bij de winkel waar jij je spullen koopt. Dat Microsoft de garantie min of meer overneemt van de winkel doet daar namelijk niets aan af.vldmike schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:37:
Voor degene die er wat aan hebben,
Ook mijn controller is gisteren kapot gegaan. Rechter stick bleef hangen, vrij vervelend in een potje COD.
Bij myservice van Microsoft alles ingevuld, maar wil helemaal niet zo lang wachtten, was naar de Bart Smit gegaan waar ik hem vandaan heb en kreeg meteen een nieuwe mee zonder al teveel vragen, was nogal duidelijk dat de stick het had begeven.
Granted, ik heb hem wel pas afgelopen december gekocht, dus in sommige gevallen slimmer om naar de winkel te gaan, heel raar maar ik dacht er echt pas op het laatste aan...
Tenzij je zijn account erbij hebt gekregen om te gebruiken heb je daar inderdaad niets aanBeaub schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:37:
Even tegen beter weten een vraag: van de week voor (relatief) weinig een maand oude xbox one gekocht (tot volle tevredenheid). Maar als de vorige eigenaar Assassincs Creed op zijn account geregistreerd heeft, kan ik er helemaal niets meer mee toch? De code wordt uiteraard niet geaccepteerd, daar die al een keer gebruikt is.
Ja! Ik heb een onderste knop op mijn D-PadrazRDJ schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:07:
Zijn er ook mensen met de onderste knop van de D-pad?
Ja! Ik heb een onderste knop op mijn D-Pad
Verwijderd
Je hebt iig genoeg tijd ernaar te kijken als je friendslist het weer eens niet doet.uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:00:
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2015 16:01 ]
geen idee of ik die knop heb. maar problemen met controllers, even bellen.razRDJ schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:07:
Zijn er ook mensen met de onderste knop van de D-pad? Soms moet ik wel 2 keer drukken voordat hij de toets registreerd.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Alleen als je een extra stukje hebt. Los in de doos. Zo tussen de rest van het plastic. Dat je denk "goh, hoe zou dat ooit gaan werken? antwoord: niet. Dat verklaart dan helemaal je probleem. Deze is niet bedoelt om op te drukken maar om weg te gooien. Heb je niet nodig.. echt nietrazRDJ schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:08:
Ben ik één van de weinige met de onderste knop van de D-Pad
Hele verhaal ook op Xbox Wire:I want to thank all of the Xbox fans who contributed to our record-setting holiday and making 2014 such a successful year. The Xbox One deals were quite popular and have inspired a new promotion starting January 16 where fans in the U.S. can buy an Xbox One for $349 at their preferred retailer.
Some interesting statistics about 2014:
• Xbox 360 became the best-selling seventh generation console of all time in the U.S.
• In 2014, users logged nearly 8 billion hours globally in apps across Xbox 360 and Xbox One, a
50 percent increase from time spent in 2013.
• Xbox One became the best-selling console in the U.S. in November and December and weekly average sales during these months outpaced Xbox 360 by 50 percent at the same point in its lifecycle.*
• Xbox One also sold more games throughout November and December in the U.S. than any other current-generation platform.*
• From November 24 to January 3, fans spent more time playing on Xbox than they ever have before, at any point in the history of Xbox.
• In the Halo 5: Guardians Multiplayer Beta alone, 18 million games have been played to date.
The Xbox Wire has a great year in review summary and what to expect in 2015, including a few upcoming console titles and the future of PC gaming on Windows 10. You can find that article here.
* According to NPD Group
The past year was a fantastic one for the video game industry – and Xbox One ended 2014 with an unprecedented holiday season, becoming the best-selling console in the U.S. in November and December.* In fact, weekly average sales during these months outpaced Xbox 360 by 50 percent at the same point in its lifecycle.
We are extremely grateful to our legion of loyal Xbox fans for their support. And to kick off 2015, we’ve got a new offer for those looking forward to picking up an Xbox One for themselves.
“Building off a record-setting holiday, we are excited to announce a new promotion in which fans in the U.S. can buy an Xbox One at a special price of $349, starting tomorrow, January 16, from their preferred retailer,” said Mike Nichols, Corporate Vice President of Marketing for Xbox. “We are thankful for all the excitement for Xbox One this holiday and proud to offer more fans the amazing games lineup, Xbox Live gaming community, and continual innovation that Xbox One fans have come to enjoy.”
Thanks to a strong, diverse portfolio of titles, Xbox One sold more games throughout November and December in the U.S. than any other current-generation platform*, with Xbox-exclusive titles receiving eight Game of the Year Awards and 67 nominations from the media. Also this holiday, Xbox 360 became the best-selling seventh generation console of all time in the U.S.* On the strength of Xbox One, Xbox 360, and a strong games lineup, fans spent more time playing Xbox this holiday than ever before.
Looking ahead, we’ve only just begun to share our 2015 lineup. The fan reaction to the Halo 5: Guardians Multiplayer Beta has been amazing, with 18 million games having been played to date, while our recent announcement of Forza Motorsport 6 is further proof that Xbox One remains home to stellar exclusive games. Exciting exclusives and blockbuster titles like Rise of the Tomb Raider, Evolve, Screamride, The Witcher 3: Wild Hunt, Ori and the Blind Forest, Battlefield Hardline, and many more surprises ensure we’ll have something for everyone in 2015.
As always, we’ll also continue to bring top-notch app experiences like the recently announced Sling TV and new apps launched on Xbox One in 2014 such as HBO GO, Showtime Anytime, Pandora, ReddX, GoPro, and Twitch broadcasting to build on the growing list of popular entertainment experiences that are open to anyone, with or without an Xbox Live Gold membership. In 2014, users logged nearly 8 billion hours globally in apps across Xbox 360 and Xbox One, a 50 percent increase from time spent in 2013.
We’ll also continue to improve the Xbox One experience through regular system updates and we’re continuing to listen to fan feedback to implement the changes fans want to see most.
“Since it launched last year, Xbox Feedback has been instrumental in helping us best determine what our fans want and expect from us, and it’s clear that the Xbox One wouldn’t be what it is today without their valued input,” said Phil Spencer, Head of Xbox. “We’re incredibly proud of the Xbox One and are fully committed to ensuring it’s the best place to play console games in 2015 and beyond.”
And the Xbox experience isn’t limited just to the console. The Xbox team is continually working hard to expand and improve the experience across myriad devices – including home gaming PCs, soon to be powered by Windows 10. Our goal is to help PC gaming flourish, and we’re excited to be helping shape the future of Windows. Phil Spencer will be sharing more on the Windows consumer experience at a Windows event on January 21, including the role that gaming will play.
2015 is going to be an amazing year for gamers. Stay tuned for more news!
* According to NPD Group
Jij bent weg! Ik zal er eens naar kijken.Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:58:
[...]
Je hebt iig genoeg tijd ernaar te kijken als je friendslist het weer eens niet doet.
Heb jij Minecraft trouwens. Leuk om met meerderen te doen en easy cheevos. Beste combi ooit.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Mijn reden om bol.com te bezoeken was om een titenfall controller te bestellen haha!citruspers schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 21:27:
Ik heb er eentje, ben 'm al een keer kwijtgeraakt op de bank
De oranje sync knop ziet er inderdaad vrij vreemd uit, maar verder een leuk ding. Maar ik vind persoonlijk de titanfall controller op bol.com gaver
[ Voor 4% gewijzigd door schumi1986 op 16-01-2015 21:34 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Annoying-Orange op 16-01-2015 22:58 ]
Voelt zo een bedrukte controller hetzelfde als de normale zwarte?Annoying-Orange schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:55:
Ik heb de titanfall controller hier. Is ook wel mooie controller. Was een keer in de aanbieding voor een mooi prijsje bij bol.com.
ik heb een cod controller gehad en deze voelde heeeeeel misschien iets gladder aan. maar dat is in mijn optiek meer idee dan dat je echt verschil merkt. hoe dat met de andere controllers zit durf ik niet te zeggen.schumi1986 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 23:14:
[...]
Voelt zo een bedrukte controller hetzelfde als de normale zwarte?
Ligt een groene slaapzak overheen (lekker warm), je kan je voorstellen dat dit een camo controller wat lastig te vinden maakt als het wat donkerder is
Haha geweldig!citruspers schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 23:19:
[...]
Ligt een groene slaapzak overheen (lekker warm), je kan je voorstellen dat dit een camo controller wat lastig te vinden maakt als het wat donkerder is
[afbeelding]
De titanfall controller voelt ook een beetje gladder aan. Maar merk je niet veel van.schumi1986 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 23:14:
[...]
Voelt zo een bedrukte controller hetzelfde als de normale zwarte?
Zet het 50hz bij de tv en/of beeldinstellingen aan. Waarschijnlijk geeft je receiver 50hz beelden door, maar staat je xbox nog op 60hz voor tv, wat stotteringen veroorzaaktkw_nl schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 21:27:
Volgens mij kijken hier wel een aantal TV via de Xbox. Ik heb het vandaag geprobeerd, maar het beeld loopt niet vloeiend. Vooral moet voetbal is het goed te merken... Heeft de rest dit ook?
Heb me Xbox trouwens op UK staan, geen idee of dat nog wat uitmaakt?
Misschien dat hij er komt met Windows 10, maar anders verwacht ik hem niet. Je kan toch gewoon Xbox Music gebruiken?ourplayground schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 08:54:
Wat mij trouwens op/tegenvalt is dat er (nog?) geen spotify app is.
Wanneer ik er naar zoek kom ik ook weinig ontwikkeling tegen.
Mis ik iets of is er niets in ontwikkeling?
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq