wel als je ze markeert als favorites.. ik krijg gewoon notificationsIsane schreef op zondag 11 januari 2015 @ 17:07:
Wat belachelijk dat je geen notificaties ziet van vrienden die online komen.
Hoezo niet? Dat kun je gewoon instellen volgens mij. Ik zie in ieder geval mijn 'favourites' gewoon online komen als ik game?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Klopt en klopt. Wel belachelijk dat mensen eerst schreeuwen voordat ze kijken wat er kan.uchiha tijntje schreef op zondag 11 januari 2015 @ 17:50:
Hoezo niet? Dat kun je gewoon instellen volgens mij. Ik zie in ieder geval mijn 'favourites' gewoon online komen als ik game?
Achievements waren gisteren weer bugged. Kreeg vandaag 13 achievements die ik gisteren in MCC unlocked had. Friends doet ook raar. Live is aardig brak sinds de feestdagen.
Edit: is er trouwens animo voor een achievements topic? Trophy topic van Playstion loopt best goed. Volgens mij zijn er in de wereld meer Xbox achievement hoeren dan dat er PS trophy whores zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2015 18:45 ]
Wat voor topic wil je aanmaken? Op je XO of smartglass kan je alle achievements bekijken en vergelijken met je vrienden, voegt volgens mij niet veel toe, maar kan eigen initiatief wel waarderen!
Verwijderd
Leaderboard qua gamerscore en spellen op 100% bijvoorbeeld. En vooral praten over welke spellen je wil 100%en en welke achievements je samen wil doen met anderen.harrytasker schreef op zondag 11 januari 2015 @ 20:45:
Wat voor topic wil je aanmaken? Op je XO of smartglass kan je alle achievements bekijken en vergelijken met je vrienden, voegt volgens mij niet veel toe, maar kan eigen initiatief wel waarderen!
Goed initiatiefVerwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:37:
[...]
Leaderboard qua gamerscore en spellen op 100% bijvoorbeeld. En vooral praten over welke spellen je wil 100%en en welke achievements je samen wil doen met anderen.
Vooral het samen doen van een achievement.
Ik wil graag nog de 'exo flip' en 'exo survival bonus wave' achievement halen in Call of Duty.
Gaat veel tijd inzitten en je hebt redelijk goede spelers nodig.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Leuk idee voor zo'n topic! Ik ben zelf niet zo'n hunter (kost teveel tijd), maar ik vind het wel erg leuk om er over te lezenVerwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 18:24:
[...]
Klopt en klopt. Wel belachelijk dat mensen eerst schreeuwen voordat ze kijken wat er kan.
Achievements waren gisteren weer bugged. Kreeg vandaag 13 achievements die ik gisteren in MCC unlocked had. Friends doet ook raar. Live is aardig brak sinds de feestdagen.
Edit: is er trouwens animo voor een achievements topic? Trophy topic van Playstion loopt best goed. Volgens mij zijn er in de wereld meer Xbox achievement hoeren dan dat er PS trophy whores zijn.Ik wil best wat werk verzetten om een mooie topic te maken als er mensen wat in zien.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik ben daar wel voor! Ik ben niet echt een trophy hoer maar als de Game zich er voor leent kan ik er best van genieten.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 18:24:
[...]
Klopt en klopt. Wel belachelijk dat mensen eerst schreeuwen voordat ze kijken wat er kan.
Edit: is er trouwens animo voor een achievements topic? Trophy topic van Playstion loopt best goed. Volgens mij zijn er in de wereld meer Xbox achievement hoeren dan dat er PS trophy whores zijn.Ik wil best wat werk verzetten om een mooie topic te maken als er mensen wat in zien.
Zoals afgelopen jaar met die ene Rayman Game. Die heb ik op de Ps4 naar 90% gespeeld. Erg verslavend.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik vind het echt bijzonder dat mensen tijd en moeite steken in een virtuele veer in je reet...Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:37:
[...]
Leaderboard qua gamerscore en spellen op 100% bijvoorbeeld. En vooral praten over welke spellen je wil 100%en en welke achievements je samen wil doen met anderen.
Maar lijkt me leuk! Ik heb volgens mij nu best veel spellen op 100% (vaak inclusief de DLC, maar ook soms alleen de coregame, waarbij ik DLC niet mee tel). Dat vind ik dan ook soms wel jammer. Dat je een game op 1000gs hebt en 100% hebt staan, en komen ze weer met een knullige overpriced DLC uit waardoor je percentage ineens keldert naar 75% ofzo.
Ik wil best meehelpen met zo'n topic.
Oja, mensen met Giana Sisters op 100% zijn echt super cool!
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Grappig is dat he;)
Ik heb tomb raider gisteren uitgespeeld en dan had ik net bepaalde achievements niet gehaald, nu heb ik toch zin om deve te gaan halen.
Laat maar komen die veer
Ik heb tomb raider gisteren uitgespeeld en dan had ik net bepaalde achievements niet gehaald, nu heb ik toch zin om deve te gaan halen.
Laat maar komen die veer
Lichtpuntje...
FYI, Fifa 15 is nog in de aanbieding voor de helft van de prijs: https://store.xbox.com/en...19-46b2-935b-4bc8ed4fde27
Ik heb hem zojuist aan weten te schaffen via Rusland voor net geen 17 euro: https://store.xbox.com/Sh...19-46b2-935b-4bc8ed4fde27
Ik heb hem zojuist aan weten te schaffen via Rusland voor net geen 17 euro: https://store.xbox.com/Sh...19-46b2-935b-4bc8ed4fde27
Heb me net ook maar even geregistreerd op de tweaker gamers list.
Heb hem ook gekocht. Voor de helft is het wel mooidb I Delirium schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:45:
FYI, Fifa 15 is nog in de aanbieding voor de helft van de prijs: https://store.xbox.com/en...19-46b2-935b-4bc8ed4fde27
Dit is voor veel mensen best een uitkomst;

Dream® Bluetooth 2.4G Mini Wireless Chatpad Message Game Controller Keyboard for Microsoft Xbox One Controller Black
source: http://www.amazon.com/Blu...4&keywords=xbox+one+games

Dream® Bluetooth 2.4G Mini Wireless Chatpad Message Game Controller Keyboard for Microsoft Xbox One Controller Black
source: http://www.amazon.com/Blu...4&keywords=xbox+one+games
Gamertag: YazNL
Ik had zo'n toetsenbordje voor mijn X360, deed er alleen heel weinig mee. Zal hem niet weer aanschaffen.
Deze dingen moeten stackable zijn. Als ik hier geen headset op kan aansluiten dan ga ik hem niet gebruiken want steeds wisselen schiet niet op.
Verwijderd
Maar waar laat je dan je handen? Met Smartglass heb ik zo een pad niet nodig. Op de 360 gebruikte ik de mijne al nooit omdat vanwege wat jij zegt over stackable maar nog meer omdat dat ding de controller veel te lomp maakt.Yaz schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:25:
Deze dingen moeten stackable zijn. Als ik hier geen headset op kan aansluiten dan ga ik hem niet gebruiken want steeds wisselen schiet niet op.
Ga een cheevo topic met Vas Tayjin aanmaken binnenkort.
Ergens tussen het eind van mijn armen en de controller
Bij de controller van de 360 kon je nog wel een headset aansluiten. Dit gaat nu niet en dus niet "stackable". Overigens vond ik juist de grote en het gewicht een prettig iets bij de 360. Ik heb blijkbaar grote klauwen dus is wat extra ruimte voor mijn vingers wel zo prettig.Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:48:
[...]Op de 360 gebruikte ik de mijne al nooit omdat vanwege wat jij zegt over stackable maar nog meer omdat dat ding de controller veel te lomp maakt.
Beste optie is nog steeds de Smartglass voor de Xbox One op je phone zetten, dan gaat het lezen en versturen van berichtjes nog steeds het snelste! 
Je krijgt ook instant een notificatie op je phone als mensen een bericht sturen.
Je krijgt ook instant een notificatie op je phone als mensen een bericht sturen.
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Kan het zijn dat het te maken heeft met de producent? De XB1 versie lijkt niet van microsoft/xbox zelf te zijn (daar moet ik wel meteen bij zeggen dat ik niet weet of de 360 versie wel van MS/XB is ondanks dat ik hem al een aardige tijd naar volle tevredenheid gebruik)Yaz schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:56:
[...]
Ergens tussen het eind van mijn armen en de controller![]()
[...]
Bij de controller van de 360 kon je nog wel een headset aansluiten. Dit gaat nu niet en dus niet "stackable". Overigens vond ik juist de grote en het gewicht een prettig iets bij de 360. Ik heb blijkbaar grote klauwen dus is wat extra ruimte voor mijn vingers wel zo prettig.
-Edit-
De 360 versie van de "niet MS versie" had ook een ingang voor een koptelefoon. Het zal dus wel een bewuste keuze zijn geweest om hem deze keer weg te laten. Het lijkt erop dat MS verwacht dat je Wireless gaat (smartglass indeed)..
[ Voor 14% gewijzigd door RHE218 op 12-01-2015 16:13 . Reden: zie comment ]
Als nu ooit eens de snelheid van die app eens stuk beter maken, blijft kolere traag (zelfs op m'n PC).FiRePaTH schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:00:
Beste optie is nog steeds de Smartglass voor de Xbox One op je phone zetten, dan gaat het lezen en versturen van berichtjes nog steeds het snelste!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik denk dat je de traagheid bedoeld dat hij probeert met je Xbox One te syncen in het netwerk, zodat je je phone als extra controller kan gebruiken voor het bedienen van je Xbox? Tsja, het zoeken duur wel een paar seconden, maar zo erg is dat toch niet?SinergyX schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:03:
[...]
Als nu ooit eens de snelheid van die app eens stuk beter maken, blijft kolere traag (zelfs op m'n PC).
Maar de app zelf is op m'n iPhone5s helemaal niet traag hoor, niet anders dan andere apps. Het werkt eigenlijk best prettig, ook direct GameDVR clips terugkijken werkt perfect snel!:)
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Het is een app die je voornamelijk ad-hoc gebruikt. In mijn geval eigenlijk altijd voor het bedienen van de xbox zelf. Dan is juist het wachten op connectie LOEI irritant. Wat is er mis met direct? Ook het starten duurt in dat geval gewoon te lang. Dat moet echt heel veel sneller kunnen. Laad die activity feed gerust wat later in. Ik wil gewoon zo rap mogelijk mijn xbox bedienen....FiRePaTH schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:10:
[...]
Ik denk dat je de traagheid bedoeld dat hij probeert met je Xbox One te syncen in het netwerk, zodat je je phone als extra controller kan gebruiken voor het bedienen van je Xbox? Tsja, het zoeken duur wel een paar seconden, maar zo erg is dat toch niet?
Maar de app zelf is op m'n iPhone5s helemaal niet traag hoor, niet anders dan andere apps. Het werkt eigenlijk best prettig, ook direct GameDVR clips terugkijken werkt perfect snel!:)
Mja misschien zouden ze ipv altijd de gehele local ip range te proben, gewoon een optie moeten hebben voor een vast ip adress voor je Xbox One, iets wat iedere niet noob toch allang heeft (dood aan DHCP
).
Nu weet ik eigenlijk niet of de connectie met de X1 zwaar encrypted is, dat zou ook nog eens de connectietijd vertragen.
Net even een klein benchje gedaan, het duurt 15 seconden voor ie van App start naar Connect is. Zo lang is dat toch ook eigenlijk niet? We zijn gewoon verwend!
Nu weet ik eigenlijk niet of de connectie met de X1 zwaar encrypted is, dat zou ook nog eens de connectietijd vertragen.
Net even een klein benchje gedaan, het duurt 15 seconden voor ie van App start naar Connect is. Zo lang is dat toch ook eigenlijk niet? We zijn gewoon verwend!
Verwijderd
Niet mijn headset.Yaz schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:56:
[...]
Ergens tussen het eind van mijn armen en de controller![]()
[...]
Bij de controller van de 360 kon je nog wel een headset aansluiten. Dit gaat nu niet en dus niet "stackable". Overigens vond ik juist de grote en het gewicht een prettig iets bij de 360. Ik heb blijkbaar grote klauwen dus is wat extra ruimte voor mijn vingers wel zo prettig.
Ik vond mijn controller aanvoelen als de originele gameboy met licht en geluid opschuifsysteem. (Bazending was dat voor stiekem snachts en in de auto Mario-en.)
Je kan ook een (draadloos) usb toetsenbord gebruiken. Werkt ook goed als je snel iets wil typen en je kan nog gewoon een headset aansluiten.
xbl: superlucky luke
Vandaag ook mijn Kinect richting Praag gestuurd.
Handgebaren werkten vanaf dag 1 al niet goed, handjes schoten vanaf alle kanten over het scherm en animatie daarvan ging haperend. Vond ik niet zo'n probleem want gebruik hem voornamelijk voor spraak-commandos.
Maar had ook steeds last dat het dashboard bevroor, spellen en apps niet op wilden starten of zomaar vastliepen.
Enigste wat dan hielp was een hard reset / powercycle / cache flush.
Dacht eerst dat er misschien wat aan de hand was met het interne geheugen van de xbox, maar vorige week eens de Kinect losgekoppeld en sindsdien werkt alles prima
Trouwens ook geen last meer van controller disconnects.
Dus hopelijk werkt alles straks met de nieuwe Kinect ook weer normaal.
Handgebaren werkten vanaf dag 1 al niet goed, handjes schoten vanaf alle kanten over het scherm en animatie daarvan ging haperend. Vond ik niet zo'n probleem want gebruik hem voornamelijk voor spraak-commandos.
Maar had ook steeds last dat het dashboard bevroor, spellen en apps niet op wilden starten of zomaar vastliepen.
Enigste wat dan hielp was een hard reset / powercycle / cache flush.
Dacht eerst dat er misschien wat aan de hand was met het interne geheugen van de xbox, maar vorige week eens de Kinect losgekoppeld en sindsdien werkt alles prima
Trouwens ook geen last meer van controller disconnects.
Dus hopelijk werkt alles straks met de nieuwe Kinect ook weer normaal.
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 12-01-2015 20:35 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
jaj, betekend dat ik ook maar weer eens aan de bak moet met Forza 5, achievements killen voordat 6 er is
Ik heb heel af en toe dat ik niets kan starten, als ik de Xbox dan aanzet en een willekeurig spel wil starten dan gebeurd er niets, dashboard werkt dan wel gewoon. Als ik hem dan via de controller uit wil zetten blijft die maar knipperen en gaat die niet uit. Enigste wat dan werkt is ook hier een hard reset.justifire schreef op maandag 12 januari 2015 @ 19:49:
Vandaag ook mijn Kinect richting Praag gestuurd.
Enigste wat dan hielp was een hard reset / powercycle / cache flush. ...
Nog niet geprobeerd of het de Kinect was, deze werkt verder wel naar behoren met gebaren, Voice wil niet echt maar dat kan misschien wel aan mij liggen. Moet even kijken als ik mijn Xbox op de UK region zet of het dan beter gaat.(staat nu US)
Zal die dit jaar nog uitkomen?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Staat geen datum op, maar ze verwachten alvast van wel. Gaat inderdaad een super druk holiday season 2015 zijn... Halo 5, Tomb Raider, FM6. En dat zijn dan enkel exclusives, niet eens de top multiplatform games
Hoop dat ze bij Forza 6 toch wat meer circuits erin kunnen doen....hoop stiekem altijd nog eens dat Zandvoort erin komt
. Welke ik trouwens in 5 wel miste was Tsukuba....lekker klein baantje
Heb de laatste tijd vaak weer het probleem dat de controllers disconnecten. Meer mensen die hier nog last van hebben ? Hopelijk word het gefixt in de januari update.
Welke januari update? Er is geen update beschikbaar voor de preview members, ik zou dus zeker niet op een update rekenen deze maand. Ik verwacht dat we meer gaan weten over eventuele updates na het Windows event op de 21ste.The Jackel schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:25:
Heb de laatste tijd vaak weer het probleem dat de controllers disconnecten. Meer mensen die hier nog last van hebben ? Hopelijk word het gefixt in de januari update.
Hier zelfde problemen als jij beschrijft, ik doe alleen geen hard reset maar wacht een paar minuten tot de One vanzelf uit gaat.. mocht je een oplossing tegenkomen let me know :-)mfreriks schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:29:
[...]
Ik heb heel af en toe dat ik niets kan starten, als ik de Xbox dan aanzet en een willekeurig spel wil starten dan gebeurd er niets, dashboard werkt dan wel gewoon. Als ik hem dan via de controller uit wil zetten blijft die maar knipperen en gaat die niet uit. Enigste wat dan werkt is ook hier een hard reset.
Nog niet geprobeerd of het de Kinect was, deze werkt verder wel naar behoren met gebaren, Voice wil niet echt maar dat kan misschien wel aan mij liggen. Moet even kijken als ik mijn Xbox op de UK region zet of het dan beter gaat.(staat nu US)
Xbox Live: MarkH
Oke thnx. Meende dat er gemeld was, van uit MS, dat er maandelijks een update zou komen voor de One.Yaz schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:29:
[...]
Welke januari update? Er is geen update beschikbaar voor de preview members, ik zou dus zeker niet op een update rekenen deze maand. Ik verwacht dat we meer gaan weten over eventuele updates na het Windows event op de 21ste.
Dit is normaal gezien ook het geval, maar ze hebben dit op "pauze" gedrukt tijdens de kerstmaanden. Zoals Yaz al zei, dit zal wrs terug beginnen na het event, dus preview members kunnen een update verwachten in Februari, de andere in Maart.The Jackel schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:37:
[...]
Oke thnx. Meende dat er gemeld was, van uit MS, dat er maandelijks een update zou komen voor de One.
Als racegame zit ik meer te wachten op Project Cars, ziet er veelbelovend uit... incl. circuit van Zolder ;-)VFRRijder schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:22:
Hoop dat ze bij Forza 6 toch wat meer circuits erin kunnen doen....hoop stiekem altijd nog eens dat Zandvoort erin komt. Welke ik trouwens in 5 wel miste was Tsukuba....lekker klein baantje
Roger that!mfreriks schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:25:
[...]
jaj, betekend dat ik ook maar weer eens aan de bak moet met Forza 5, achievements killen voordat 6 er is
Nope, nog nooit last van gehad. En ik speel met twee controller door elkaar (niet tegelijkertijd natuurlijkThe Jackel schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:25:
[ Voor 44% gewijzigd door Rossi46 op 13-01-2015 10:00 ]
*foutje*
[ Voor 98% gewijzigd door Rossi46 op 13-01-2015 10:00 ]
Ik mis nog altijd Suzuka en Hockenheim, ook het ontbreken van car clubs en de mogelijkheden van tunes/designs/cars kopen en verkopen mis ik. Online races spectaten ontbreekt ook in F5 en de mogelijkheden om je telemetry te checken tijdens een replay. Kortom F5 is maar de halve game van F4, hopelijk doen ze de glorie in F6 weer laten herleven.VFRRijder schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:22:
Hoop dat ze bij Forza 6 toch wat meer circuits erin kunnen doen....hoop stiekem altijd nog eens dat Zandvoort erin komt. Welke ik trouwens in 5 wel miste was Tsukuba....lekker klein baantje
XboxLive: Dave 130R
Ah thnx ! Dan hoop ik dat ze het dan fixen :-)X-Fighter schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:40:
[...]
Dit is normaal gezien ook het geval, maar ze hebben dit op "pauze" gedrukt tijdens de kerstmaanden. Zoals Yaz al zei, dit zal wrs terug beginnen na het event, dus preview members kunnen een update verwachten in Februari, de andere in Maart.
Heb een tijdje het probleem gehad dat het geluid van opgenomen videos niet in sync was of er gewoon helemaal geen geluid was.
Heb nu upload studio verwijdert en nu werkt het weer prima
Heb nu upload studio verwijdert en nu werkt het weer prima
Ja dat doe ik ook altijd. Voor de laatste update had ik er eigenlijk geen last meer van...Rossi46 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:58:
Nope, nog nooit last van gehad. En ik speel met twee controller door elkaar (niet tegelijkertijd natuurlijk)
Meh, eerst zien dan geloven, die car-list vind ik nog niet echt interessant.RigolleM schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:49:
[...]
Als racegame zit ik meer te wachten op Project Cars, ziet er veelbelovend uit... incl. circuit van Zolder ;-)
Tunes en designs zit er toch gewoon in?Earzz schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:02:
Ik mis nog altijd Suzuka en Hockenheim, ook het ontbreken van car clubs en de mogelijkheden van tunes/designs/cars kopen en verkopen mis ik. Online races spectaten ontbreekt ook in F5 en de mogelijkheden om je telemetry te checken tijdens een replay. Kortom F5 is maar de halve game van F4, hopelijk doen ze de glorie in F6 weer laten herleven.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Jawel. Maar niet de community integratie zoals in Forza 4. Daar had je gewoon een mooie marketplace waar je heerlijk overheen kon bladeren en waar je ook je eigen tunes/designs op kan zetten. Dit ontbreekt totaal in Forza 5. Een groot gemis.
Ah zo'n manier is het inderdaad gemis tov van F4. Weet niet welke kant ze op willen met F6, een practice/qualify/race setup lijkt me ook weer geweldig om te hebben, of bv tune/setup te wisselen/veranderen tussen de races (in tourneys).Yaz schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:11:
Jawel. Maar niet de community integratie zoals in Forza 4. Daar had je gewoon een mooie marketplace waar je heerlijk overheen kon bladeren en waar je ook je eigen tunes/designs op kan zetten. Dit ontbreekt totaal in Forza 5. Een groot gemis.
En dan blijft de vraag nog.. wanneer komt Gran turismo?
Gran Turismo? Dat zal wel richting eind 2016 begin 2017 gaan, gelet op resultaten uit het verleden.SinergyX schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:22:
[...]
Ah zo'n manier is het inderdaad gemis tov van F4. Weet niet welke kant ze op willen met F6, een practice/qualify/race setup lijkt me ook weer geweldig om te hebben, of bv tune/setup te wisselen/veranderen tussen de races (in tourneys).
En dan blijft de vraag nog.. wanneer komt Gran turismo?Banen in die game blijven toch mijn favoriet.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Project Cars is ook niet in een game die het van zijn carlist moet hebben. Hier gaat het meer om het pure racen. Zeker omdat het allemaal al racewagens betreft*, dus de verschillen zijn al kleiner dan bij Forza (van simpel straat naar hardcore racer).SinergyX schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:06:
[...]
Meh, eerst zien dan geloven, die car-list vind ik nog niet echt interessant.
Stiekem kijk ik erg uit naar Project Cars. Alhoewel... Ik zit daarbij de hele tijd met GTR(2) in m'n hoofd, maar dat speelde ik altijd met stuur + pedalen op de PC, dus ik vrees dat ik van een koude kermis thuis kom met m'n controller. Daarbij heb ik natuurlijk nooit dezelfde precisie.
*Is dat eigenlijk wel zo? In de trailers heb ik heel veel racewagens voorbij zien komen in ieder geval.
[ Voor 6% gewijzigd door Rossi46 op 13-01-2015 10:30 ]
mfreriks schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:29:
[...]
Ik heb heel af en toe dat ik niets kan starten, als ik de Xbox dan aanzet en een willekeurig spel wil starten dan gebeurd er niets, dashboard werkt dan wel gewoon. Als ik hem dan via de controller uit wil zetten blijft die maar knipperen en gaat die niet uit. Enigste wat dan werkt is ook hier een hard reset.
Dit dus !
Lampje op de Kinect gaat dan ook uit en weer aan, rinse and repeat.
Koppel de Kinect maar eens los voor een paar dagen, hier heeft dat in ieder geval gewerkt.
Nu is het alleen nog afwachten of het daadwerkelijk in de Kinect zelf zit of dat er iets in de Xbox problemen veroorzaakt icm de Kinect.
Zodra ik een nieuwe Kinect binnen heb zal ik dat nog laten weten
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 13-01-2015 10:41 ]
http://www.projectcarsvideos.com/p/vehicules-vehicles.htmlRossi46 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:28:
Project Cars is ook niet in een game die het van zijn carlist moet hebben. Hier gaat het meer om het pure racen. Zeker omdat het allemaal al racewagens betreft*, dus de verschillen zijn al kleiner dan bij Forza (van simpel straat naar hardcore racer).
Er zitten wel wat 'non racers' tussen, maar in die klasse zal een race dan best saai worden. En ik mag toch wel zeker hopen dat deze lijst nog groter wordt met dit jaar, want in deze lijst mist wel bizar veel grote namen.
En ik lees vaker dat ze het moeten hebben van het racen... Maar waar is DTM/BTCC, V8, LMS GT2/3 (missen er nog aardig wat en zie maar handje vol uit LMP1/2), GT1 of Super GT auto's? Enkele zitten er in, maar de 'iconische' wagens uit die races zie ik niet staan.
Maargoed, we zien het wel
Gaan we dan toch maar eens even loskoppelen! Bedankt voor de melding/tip ^^ misschien dan ook maar even opsturen! Laat het hier wel even weten!justifire schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:38:
[...]
![]()
Dit dus !
Lampje op de Kinect gaat dan ook uit en weer aan, rinse and repeat.
Koppel de Kinect maar eens los voor een paar dagen, hier heeft dat in ieder geval gewerkt.
Nu is het alleen nog afwachten of het daadwerkelijk in de Kinect zelf zit of dat er iets in de Xbox problemen veroorzaakt icm de Kinect.
Zodra ik een nieuwe Kinect binnen heb zal ik dat nog laten weten
Is het mogelijk om, nadat UPS het pakketje bij Microsoft heeft afgeleverd, nog updates te krijgen over de status van de order? Krijg je bijvoorbeeld een berichtje wanneer het vervangende product is verzonden?X-Fighter schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:54:
[...]
Dat had de mijn dus ook, dit valt gewoon onder garantie. Het gaat als volgt:
1. Ga naar deze site: https://myservice.xbox.com/
2. Daar kies je voor Replace Accessory
3. Kies je Xbox One, of voeg je device toe
4. Daarna kies je Xbox One controller uit die je hebt, en volgt alle stappen
5. Krijgt e-mail van UPS met een print label. Je stopt alles in doos, label op doos, regelt afhaling met UPS, en je moet niets meer doen buiten de doos afgeven aan bestuurder. Alles volledig gratis. Na 1-2 weken heb je nieuwe controller.
Normaal gezien welruvansin schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:54:
[...]
Is het mogelijk om, nadat UPS het pakketje bij Microsoft heeft afgeleverd, nog updates te krijgen over de status van de order? Krijg je bijvoorbeeld een berichtje wanneer het vervangende product is verzonden?
Ik verwacht ook nog een Gears of War....X-Fighter schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:12:
[...]
Staat geen datum op, maar ze verwachten alvast van wel. Gaat inderdaad een super druk holiday season 2015 zijn... Halo 5, Tomb Raider, FM6. En dat zijn dan enkel exclusives, niet eens de top multiplatform games
Zo dan, die is me even helemaal ontschoten... Hoe gaaf zal die game (kunnen) worden.harrytasker schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:00:
[...]
Ik verwacht ook nog een Gears of War....
Al iets bekend over release?
Edit: meest recente wat ik kan vinden is een tweet van phil spencer op bezoek bij black tusk studio:
Great day yesterday with @blacktuskstudio and @GearsViking , always inspiring. Team is making massive progress.
4:30 PM - 4 Dec 2014
[ Voor 30% gewijzigd door ourplayground op 13-01-2015 18:13 ]
Mijn xbox doet sinds zonet vaag, hij loopt constant vast als hij verbonden is met het internet. Dus heb een system reset gedaan, maar hij wil dus niet meer verder omdat ik volgens de xbox niet verbonden ben met het internet. Zowel draad als wifi heeft hij geen zin in.
Nog meer mensen met dit probleem?
al 8 sec op het logo/knop op het apparaat gedrukt? Een reboot dus. Router al eens gereset? Kom je wel in het dashboard? probeer je Xbox eens op te starten zonder hem aan je netwerk te hangen (bvia LAN kabel en/of Wifi)razRDJ schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:53:
Mijn xbox doet sinds zonet vaag, hij loopt constant vast als hij verbonden is met het internet. Dus heb een system reset gedaan, maar hij wil dus niet meer verder omdat ik volgens de xbox niet verbonden ben met het internet. Zowel draad als wifi heeft hij geen zin in.
Probeer eens in het settings menu / network te komen, daarna lan kabel in het apparaat, om vervolgens een netwerktest (uitgebreid) te doen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik krijg alleen maar de melding "Er is ee nfout opgetreden tijdens het updaten". Ik connect vervolgens naar een Wifi en dan krijg ik het weer, maar ben wel verbonden met het internet geeft de XBox aan.
Meer mensen dit:

Ik regelmatig bij diverse games en wordt er eigenlijk een beetje simpel van.

Als jij naar je instellingen gaat en vervolgens naat netwerk, loopt je xbox dan ook vast? hij freezed hij voor een paar seconden en daarna kan ik weer verder.
Wat geeft de uitgebreide netwerktest aan?razRDJ schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:14:
Ik krijg alleen maar de melding "Er is ee nfout opgetreden tijdens het updaten". Ik connect vervolgens naar een Wifi en dan krijg ik het weer, maar ben wel verbonden met het internet geeft de XBox aan.
98 Mbit download en 95 mbit upload, 0% packet loss met een latency van 151.Bullet NL schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:23:
[...]
Wat geeft de uitgebreide netwerktest aan?
Heb jij je Xbox ook in de DMZ van je router staan? Zo niet, probeer dat eens.... al is het maar om te testen als het probleem niet toevallig door je eigen router wordt veroorzaakt.razRDJ schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:23:
[...]
98 Mbit download en 95 mbit upload, 0% packet loss met een latency van 151.
Heb hem niet in DMZ staan, de xbox werkte echter 2 uur geleden nog en er is niks met de router gedaan in die tussen tijd maar kan altijd in DMZ even proberen
Edit:
DMZ werkt ook niet.
Edit:
DMZ werkt ook niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Falcon93 op 13-01-2015 19:27 ]
OptimistPhusebox schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:27:
[...]
Gran Turismo? Dat zal wel richting eind 2016 begin 2017 gaan, gelet op resultaten uit het verleden.
Ik ga er van uit dat Forza 6 alles bevat wat 5 heeft met minstens nog zoveel er bij.
Circuit Zandvoort zag ik op veel wenslijstjes op het forum van Turn 10, wie weet gaan we het circuit zien.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
misschien dat het helpt.razRDJ schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:53:
http://forums.xbox.com/xb...ort/f/4277/t/1626968.aspx
Heb alles al geprobeerd, maar krijg maar geen verbinding. Xbox zegt wel dat er internet connectiviteit is verder.
Kan je een opsomming geven wat je allemaal heb gedaan, want dan kunnen we beter met je mee denken om het te proberen op te lossen.razRDJ schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:21:
Heb alles al geprobeerd, maar krijg maar geen verbinding. Xbox zegt wel dat er internet connectiviteit is verder.
Het volgende heb ik al geprobeerd:
- FTU 10 minuten van het stroom gehaald.
- Router 10 minuten van het stroom gehaald.
- Naar de wifi connecten van de buren (met toestemming
)
- Op kabel geprobeerd.
- Factory reset gedaan, kom nu dus niet verder dan de Update dialoog.
- Router reset
- Xbox 10 minuten van het stroom gehaald.
Op alle apparaten in huis heb ik wel gewoon verbinding.
De Xbox One deed het vanmiddag nog wel moet ik er bij zeggen, rond een uur of 3
Heb KPN Glasvezel.
- FTU 10 minuten van het stroom gehaald.
- Router 10 minuten van het stroom gehaald.
- Naar de wifi connecten van de buren (met toestemming
- Op kabel geprobeerd.
- Factory reset gedaan, kom nu dus niet verder dan de Update dialoog.
- Router reset
- Xbox 10 minuten van het stroom gehaald.
Op alle apparaten in huis heb ik wel gewoon verbinding.
De Xbox One deed het vanmiddag nog wel moet ik er bij zeggen, rond een uur of 3
Heb KPN Glasvezel.
[ Voor 14% gewijzigd door Falcon93 op 13-01-2015 20:39 ]
https://allestoringen.nl/storing/xbox-live
Hier zie ik ook veel mensen met een storing, maar niemand van jullie die hier last van heeft?
Hier zie ik ook veel mensen met een storing, maar niemand van jullie die hier last van heeft?
zoals ik her en der lees is dit een error die met xbl te maken heeft en niet met de console.razRDJ schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:51:
https://allestoringen.nl/storing/xbox-live
via de site (xbox.com) kom ik deze melding tegen(360), en zelf vermoed ik dat de x1 ook hier last van heeft
"Betrokken services:
Toegang tot of ophalen van opgeslagen gegevens bij opslag in de cloud"
De console krijgt ook pas de error als hij verbinding maakt met Xbox Live, want de Xbox One geeft zelf ook aan dat er een actieve internet verbinding is. Maar zodra hij controleert op updates kan hij geen verbinding maken.
Dan is het helder waar het probleem ligt.razRDJ schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:03:
De console krijgt ook pas de error als hij verbinding maakt met Xbox Live, want de Xbox One geeft zelf ook aan dat er een actieve internet verbinding is. Maar zodra hij controleert op updates kan hij geen verbinding maken.
"een wilde gok" dit probleem trad pas op tijdens/na kerst op?
Ik heb de Xbox pas net een paar dagen, en het treed sinds vandaag rond 4 uur? pas op.
Ik zou zeggen geen paniek MS will fix itrazRDJ schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:16:
Ik heb de Xbox pas net een paar dagen, en het treed sinds vandaag rond 4 uur? pas op.
Volgens mij moet je dan je xbox helemaal uitzetten of stroom eraf halen.Donstil schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:21:
Meer mensen dit:
[afbeelding]
xbl: superlucky luke
http://www.gamespot.com/a...d-more-will/1100-6424597/
Leuk nieuws. En er zal zeker een nieuwe Viva Pinata komen
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dat helpt idd maar het komt redelijk vaak terug.Annoying-Orange schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:24:
[...]
Volgens mij moet je dan je xbox helemaal uitzetten of stroom eraf halen.
Ziet er goed uit. Maar ligt het aan mij of hebben ze dan wat meer dev-teams nodig dan nu? Ik mag hopen dat er meer teams bezig zijn en niet alleen met dit soort game.Lekker Ventje schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:08:
http://www.gamespot.com/a...d-more-will/1100-6424597/
Misschien dat ik de enige ben, maar ik hoop op wat meer nieuwe franchises dan oude koeien uit de sloot halen waarbij de fans toch wel gaan mekkeren. Doe mij maar nieuwe karakters, nieuwe werelden en nieuwe gameplay.
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 13-01-2015 23:42 ]
Ze zijn met dingen bezig dus wellicht worden we tijdens de komende E3 verrast met wat nieuws. In ieder geval goed nieuws dat die andere games zeker nog een vervolg gaan krijgen, toch al een tijd geleden dat daar een vervolg van is geweest.Martinspire schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:41:
[...]
Ziet er goed uit. Maar ligt het aan mij of hebben ze dan wat meer dev-teams nodig dan nu? Ik mag hopen dat er meer teams bezig zijn en niet alleen met dit soort game.
Misschien dat ik de enige ben, maar ik hoop op wat meer nieuwe franchises dan oude koeien uit de sloot halen waarbij de fans toch wel gaan mekkeren. Doe mij maar nieuwe karakters, nieuwe werelden en nieuwe gameplay.
Wel benieuwd wat Rare nu aan het doen is. Als ik MS moet geloven zijn ze met iets erg leuks bezig, dus ik vermoed dat het dit keer geen Kinect Sport versie 16 is 
En zoals verwacht, OneGuide updates voor Nederland in de nieuwe preview. Wellicht binnenkort maar eens kijken of het nu wat bruikbaarder is dan voorheen.
En zoals verwacht, OneGuide updates voor Nederland in de nieuwe preview. Wellicht binnenkort maar eens kijken of het nu wat bruikbaarder is dan voorheen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Het is toch gewoon een tvgids? Maar in hoeverre werkt dat dan goed samen met Nederlandse recorders?BM schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 07:27:
Wel benieuwd wat Rare nu aan het doen is. Als ik MS moet geloven zijn ze met iets erg leuks bezig, dus ik vermoed dat het dit keer geen Kinect Sport versie 16 is
Verder hoop ik eigenlijk ook nog wel op een nieuwe Kinect Sports. De vorige vond ik niet echt top (vooral omdat de sporten nogal snel saai waren). Als ze het nou eens goed spelen, maken ze er een game van die niet te serieus is, maar vooral leuk om te spelen. Qua Kinect performance moet het prima kunnen nu wat leuks te maken en meer games met Kinect zorgen ervoor dat die volledige set gewoon wat vaker verkoopt. Het zou zonde zijn als ze Kinect nu helemaal laten vallen, want verder is er weinig meer mee gedaan door MS.
Zelf hoop ik verder nog op wat home automation toepassingen en een VR Bril waar ook Kinect bij gebruikt wordt.
Vanochtend bericht gehad van Xbox Live:
The 1502 update preview is now available for all Preview Members! Launch the Xbox Preview Dashboard from this message on your Xbox One to see what's new, complete Quests, and give feedback. Thanks for your participation in the Preview Program!
The 1502 update preview is now available for all Preview Members! Launch the Xbox Preview Dashboard from this message on your Xbox One to see what's new, complete Quests, and give feedback. Thanks for your participation in the Preview Program!
Yup, kreeg hem ook...ootz schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 07:49:
De RL;
Happy New Year! We hope you had the chance to spend time with family and catch up on your gaming backlogs last month.
It’s now time to get the Preview train rolling again! Starting today, all Preview users can download the initial update preview for the February (1502) update. This update comes bearing some cool new features, including the below:
◾Game hubs– Game hubs are the go-to centers for all sorts of interesting content around your favorite games. Every Xbox One game will have a game hub where you can see which of your friends are playing the game, compete with your friends in game leaderboards, dive into the coolest game clips and game broadcasts, and follow the game’s VIPs and top players ◾To get to the game hub for your favorite game, find a game in your pins, recently played list, or My games and apps, then press the Menu button and select View game hub.
◾Custom backgrounds and tile transparency – We listened to your feedback and added additional tile transparency to the Home tiles to make your background images more visible. As a reminder, to set a custom background, go to Settings > My Xbox > My background. Note: some items can’t be made transparent due to usage rights/restrictions for certain images.
◾TV updates – We’re releasing a lot of updates to the live TV experience and features are being released to additional countries in preview this month: ◾OneGuide for the Netherlands– Support for OneGuide will continue in preview for the Netherlands, the missing channels for the Netherlands OneGuide listings will become available over the next few weeks.
◾TV trending in OneGuide – As you scan the detailed OneGuide TV listings, you can see which shows are trending by a “Trending on Xbox” note and associated icon. Xbox – live TV trending is based on the number of Xbox One owners currently watching that show in each country, pulled from anonymous data collected at a national level. Currently, Xbox TV trending is available to all members in US, UK and Canada.
◾Live TV trending (new countries) – France, Germany, Brazil and Mexico will begin seeing live TV trending data in Xbox OneGuide.
◾Improved control of TVs, set-top boxes and audio/video receivers – This month’s preview release contains updates to the IR blasting database for new models and addresses issues reported by our fan community.
◾“Trick play” with Xbox One Digital TV Tuner – Preview members with the Xbox One Digital TV Tuner in supported countries (UK, France, Germany, Italy and Spain) will now be able to see video frames when fast-forwarding or rewinding paused TV on your Xbox One consoles.
◾Live TV streaming on Windows Phone and Android – We are continuing the preview of live TV streaming on Windows Phone and Android devices for Xbox One Digital TV Tuner owners in the UK, France, Germany, Italy and Spain.
As always, please check the “Current Version” widget on the main forums page for the OS Version number that is current. Don’t forget to check the Preview Dashboard app for Quests and Surveys that you can take to increase your Preview Points, and start climbing those leaderboards! More will be added throughout the wave, so check back often!
Thanks for your participation in the Xbox Preview Program, and thanks for your feedback!
Yeah...en ik heb hem al binnenootz schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 07:49:
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met One Guide na deze update. Heb het zelf nog niet geprobeerd maar verwacht er (in de toekomst) veel van. De traditionele decoders/recorders (Humax/Samsung) vind ik over het algemeen maar traag werken. Hoop dat dat lekkerder via de One gaat met een mooiere interface.
Klopt, maar tot dit jaar waren de tv leveranciers niet verplicht de tv gids data beschikbaar te maken. (Mede) daardoor ontbraken er voor NL nogal wat zenders. Dat zou nu opgelost moeten zijn gok ik zo.Martinspire schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 07:49:
[...]
Het is toch gewoon een tvgids? Maar in hoeverre werkt dat dan goed samen met Nederlandse recorders?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zelf gebruik ik de OneGuide als sinds eh...de Oktober update volgens mij......werkt erg aardig hoor.DeLyon schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:23:
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met One Guide na deze update. Heb het zelf nog niet geprobeerd maar verwacht er (in de toekomst) veel van. De traditionele decoders/recorders (Humax/Samsung) vind ik over het algemeen maar traag werken. Hoop dat dat lekkerder via de One gaat met een mooiere interface.
Officieel is hij in Nederland nog niet beschikbaar. In Preview heb je hem wel beschikbaar, maar dan ontbreken de NPO zenders. Ze moesten overigens de data wel leveren, alleen moest met iedere zender (of zender groep) een aparte afspraak gemaakt worden. Voor zover ik het heb begrepen is dat dus per 2015 inderdaad voorbij. Eén afspraak en die geldt dan voor alle NL zenders....gelukkigBM schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:31:
[...]
Klopt, maar tot dit jaar waren de tv leveranciers niet verplicht de tv gids data beschikbaar te maken. (Mede) daardoor ontbraken er voor NL nogal wat zenders. Dat zou nu opgelost moeten zijn gok ik zo.
[ Voor 41% gewijzigd door TheVMaster op 14-01-2015 08:37 ]
Als ze nou ook eens zorgen dat je de Nederlandse zenders kunt ophalen als je Xbox op English US staat...
Of nog gekker. De Voice taal op engels zetten als de regio Nederlands is. Maar dat zou natuurlijk echt een idioot idee zijn....Alamo schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:00:
Als ze nou ook eens zorgen dat je de Nederlandse zenders kunt ophalen als je Xbox op English US staat...
Ik zeg even stemmen op Uservoice, maar dat hebben jullie vast al gedaan
Ben benieuwd of OneGuide nu beter is met mijn Telfort decoder.
Ik heb op dit moment mijn system settings op US (EN) staan voor de voice commands en kan sinds dat de Xbox One jammer genoeg geen games meer kopen via mijn NL CC (booh). Wat wel werkt is de region settings veranderen naar NL, spel kopen (helaas met euro's i.p.v. dollars
).
Dit werkt ook met de OneGuide toch? Veranderen naar NL, instellen, en dan weer terug naar EN? De OneGuide is dan beschikbaar. De laatste keer dat ik dat probeerde was de OneGuide wel niet compleet en klopte niet (altijd). Benieuwd of dit nu verbeterd is.
Hoe hebben jullie OneGuide ingesteld? (Met of zonder Telfort)
Ik heb op dit moment mijn system settings op US (EN) staan voor de voice commands en kan sinds dat de Xbox One jammer genoeg geen games meer kopen via mijn NL CC (booh). Wat wel werkt is de region settings veranderen naar NL, spel kopen (helaas met euro's i.p.v. dollars
Dit werkt ook met de OneGuide toch? Veranderen naar NL, instellen, en dan weer terug naar EN? De OneGuide is dan beschikbaar. De laatste keer dat ik dat probeerde was de OneGuide wel niet compleet en klopte niet (altijd). Benieuwd of dit nu verbeterd is.
Hoe hebben jullie OneGuide ingesteld? (Met of zonder Telfort)
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
Allang, maar uitvoeren ho maarTheVMaster schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:17:
Ik zeg even stemmen op Uservoice, maar dat hebben jullie vast al gedaan
Zou mooi wezen als ik mijn Xbox One in het engels kan zetten zonder mijn locale te veranderen
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!