Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Heb net een code ingevoerd voor 14 dagen free trial en ik wilde een gratis game downloaden.
Vervolgens werd er om een creditcard gevraagd.
Hmm, meer dan de Teaser kan ik niet vinden. Wat is het voor titel?uchiha tijntje schreef op zondag 04 januari 2015 @ 12:59:
Pneuma kende ik nog niet. Net even wat filmpjes gekeken. Als die aan de goede prijs is, lijkt het me wel een leuke titel.
Bah, mn Kinect is echt stuk nu. Gaat gewoon niet meer aan. Al wel eerder eens gehad dat ie niet aan ging, maar vermoed een kabelbreuk. En dat terwijl ik hem niet heb verplaatst sinds de laatste keer dat ie het wel deed.
Naja, dan maar terug ermee. Wel balen, want nu heb ik dus niets voor chat. Kan mn standaard headset ook nergens vinden, maar gezien je de chat niet via zowel speakers als headset kan laten gaan, kan ik daar sowieso al niets mee (ben slechthorend en game met headset ipv speakers). Misschien morgen nog even langs mediamarkt en anders van de week maar even doen. Zal wel weer lang duren eer ie weer terug is.
Ik hoop dat er nog eens wat fatsoenlijke (echt) wireless headsets uit gaan komen zonder kabeltje of iets naar controller toe. Ik weet dat Turtle Beach nu iets heeft maar die headsets haal ik niet meer. De ophanging van de oorschelp aan de beugel over je hoofd is echt te fragiel (al 2 headsets mee verloren, dat doen we niet meer).
Weet iemand eigenlijk of ze die chat-adapters ook bij Mediamarkt hebben? Daar kan ik nog wel iets mee tijdelijk. Of ergens anders wat zondags open is?
Ik zag op youtube wat offscreen gameplay. Lijkt me een beetje een soort Myst game? Maar gezien Justifire ermee kwam, weet hij wellicht er meer over te vertellen.Martinspire schreef op zondag 04 januari 2015 @ 13:15:
[...]
Hmm, meer dan de Teaser kan ik niet vinden. Wat is het voor titel?
Bah, mn Kinect is echt stuk nu. Gaat gewoon niet meer aan. Al wel eerder eens gehad dat ie niet aan ging, maar vermoed een kabelbreuk. En dat terwijl ik hem niet heb verplaatst sinds de laatste keer dat ie het wel deed.
Naja, dan maar terug ermee. Wel balen, want nu heb ik dus niets voor chat. Kan mn standaard headset ook nergens vinden, maar gezien je de chat niet via zowel speakers als headset kan laten gaan, kan ik daar sowieso al niets mee (ben slechthorend en game met headset ipv speakers). Misschien morgen nog even langs mediamarkt en anders van de week maar even doen. Zal wel weer lang duren eer ie weer terug is.
Ik hoop dat er nog eens wat fatsoenlijke (echt) wireless headsets uit gaan komen zonder kabeltje of iets naar controller toe. Ik weet dat Turtle Beach nu iets heeft maar die headsets haal ik niet meer. De ophanging van de oorschelp aan de beugel over je hoofd is echt te fragiel (al 2 headsets mee verloren, dat doen we niet meer).
Weet iemand eigenlijk of ze die chat-adapters ook bij Mediamarkt hebben? Daar kan ik nog wel iets mee tijdelijk. Of ergens anders wat zondags open is?
Vrij veel shops vandaag open (koopzondag)Martinspire schreef op zondag 04 januari 2015 @ 13:15:
[...]
Radical Birds
Nu al een half uur proberen om op mijn laptop een 8 bit spelletje te laten werken. Blijkbaar is er nogal gezeur met open GL icm mijn (wat oudere) laptop.
volgens mij niet, het begint wel met downloaden maar de installatie wordt dan op een gegeven moment afgekapt.uchiha tijntje schreef op zondag 04 januari 2015 @ 13:04:
Je kunt sowieso niet met een free trial een Games with Gold titel downloaden. Of je met een free trial f2p games kunt downloaden weet ik niet.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Verwijderd
Doe nou maar gezellig met de familie.uchiha tijntje schreef op zondag 04 januari 2015 @ 14:17:
Wat ben ik toch blij met console gaming.![]()
Nu al een half uur proberen om op mijn laptop een 8 bit spelletje te laten werken. Blijkbaar is er nogal gezeur met open GL icm mijn (wat oudere) laptop.
Heb bijna alle achievements binnen nu. Tijdens het halen van alle challenges zag ik Martin zijn naam verdacht weinig langskomen.
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak.. maar ik had Sunset (toen die destijds gratis was) even geprobeerd maar vond het totaal niet lekker spelen. Als ik via een touw bijv. wilde sliden dan sprong ik 1/4 van de keren denk ik gewoon mis (en nee ben niet zo scheel dat ik 5 meter ernaast springVerwijderd schreef op zondag 04 januari 2015 @ 15:00:
[...]
Doe nou maar gezellig met de familie.Was super gisteren in Sunset Overdrive Chaos Squad. Hoop op meer met de dlc. Weet iemand wanneer de 2e dlc komt?
Heb bijna alle achievements binnen nu. Tijdens het halen van alle challenges zag ik Martin zijn naam verdacht weinig langskomen.Zijn wel erg tof om op goud te zetten allemaal. Nu nog op ziek naar 140 overdrive vending machines. Enige echt saaie cheevo imo.
Iemand al wat meer informatie over Fable Legends wanneer die uit gaat komen
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik heb dat ook wel eens gehad dat mijn Kinect het niet meer deed. Ik heb eerst een reset geprobeerd door de Xbox knop op de console ingedrukt te houden. Daarna de stroom een tijd van de console af. Vervolgens opnieuw opgestart en deed alles het weer. Suc6 ermee.
Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT
Verwijderd
Denk ik een kwestie van je snelheid goed in leren schatten. Kostte mij een paar campaign missies voor ik er de lol van in zag maar als je eenmaal de smaak te pakken hebt, vind ik hem erg goed. Smaken verschillen natuurlijk wel maar voor mij is SO wel de beste game van 2014.Famous schreef op zondag 04 januari 2015 @ 15:09:
[...]
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak.. maar ik had Sunset (toen die destijds gratis was) even geprobeerd maar vond het totaal niet lekker spelen. Als ik via een touw bijv. wilde sliden dan sprong ik 1/4 van de keren denk ik gewoon mis (en nee ben niet zo scheel dat ik 5 meter ernaast spring). Wellicht was het ook even wennen maar dat was wel de reden waarom ik hem niet heb aangeschaft.
Briljante tekst bij een collectible gisteren. Moest vrij hoog klimmen om door een verrekijker te gluren. Roept hij: "Is this where I synchronize? Oh no, different game, luckily, that would take all the fun out of the game".
[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 04-01-2015 16:50 ]
Als ik hier op Google krijg ik niet echt een duidelijk antwoord.
Kortom, is het mogelijk om downloadable games van eigenaar 1 naar eigenaar 2 te verplaatsen en zo ja, hoe?
Alvast bedankt!
Kan niet, games zijn gekoppeld aan je account niet aan de Xbox! Dus je kan hem je account geven en zelf een nieuwe maken! Wel alle account info wissen natuurlijk....ourplayground schreef op zondag 04 januari 2015 @ 18:22:
Even een vraagje: heb net mijn Xbox verkocht met FIFA 14 als downloadable game er bij. Nu belt de koper mij net op met de melding dat de code al gebruikt is. Iets wat klopt, maar omdat mijn account is verwijderd van die Xbox, kan ik er niets meer mee.
Als ik hier op Google krijg ik niet echt een duidelijk antwoord.
Kortom, is het mogelijk om downloadable games van eigenaar 1 naar eigenaar 2 te verplaatsen en zo ja, hoe?
Alvast bedankt!
[ Voor 7% gewijzigd door harrytasker op 04-01-2015 18:44 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
En even langs gaan, inloggen met mijn account, FIFA downloaden en dan weer uitloggen en account verwijderen? Snap dat het niet mag, maar dit lijkt me dan een oplossing.harrytasker schreef op zondag 04 januari 2015 @ 18:41:
[...]
Kan niet, games zijn gekoppeld aan je account niet aan de Xbox! Dus je kan hem je account geven en zelf een nieuwe maken! Wel alle account info wissen natuurlijk....
Werkt niet! Je moet ingelogged zijn op de account waar je het spel op gekocht hebt! Je kan dan met elke account op die Xbox het spel spelen.ourplayground schreef op zondag 04 januari 2015 @ 19:08:
[...]
En even langs gaan, inloggen met mijn account, FIFA downloaden en dan weer uitloggen en account verwijderen? Snap dat het niet mag, maar dit lijkt me dan een oplossing.
Je kan wel inloggen op die Xbox fifa downloaden, xbox instellen als home xbox en de optie selecteren dat als hij jou profiel wilt gebruiken hij jou wachtwoord moet invullen. Dan kan hij wel gewoon op zijn account fifa spelen.harrytasker schreef op zondag 04 januari 2015 @ 19:20:
[...]
Werkt niet! Je moet ingelogged zijn op de account waar je het spel op gekocht hebt! Je kan dan met elke account op die Xbox het spel spelen.
xbl: superlucky luke
Hmm ok tricky, dus als hij mijn account verwijderd dan kan hij fifa niet spelen?Annoying-Orange schreef op zondag 04 januari 2015 @ 19:56:
[...]
Je kan wel inloggen op die Xbox fifa downloaden, xbox instellen als home xbox en de optie selecteren dat als hij jou profiel wilt gebruiken hij jou wachtwoord moet invullen. Dan kan hij wel gewoon op zijn account fifa spelen.
Als jij je account als home instelt op zijn xbox hoef jij niet ingelogd te zijn kan hij altijd spelen, zolang jouw account erop staat als home account.ourplayground schreef op zondag 04 januari 2015 @ 20:59:
[...]
Hmm ok tricky, dus als hij mijn account verwijderd dan kan hij fifa niet spelen?
Je kan je account maar x aantal keer als home per jaar instellen.
Dus eenmaal inloggen en jouw account instellen als home en weer uitloggen.
Hij kan dan op zijn account alle digitale spellen die jij hebt of koopt ook installeren en spelen.
Zolang jouw account op zijn xbox als home is ingesteld.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Duidelijk, blijf het raar vinden dat een fysieke disc wel doorverkocht kan worden, maar een download niet. Lijkt me toch niet zo moeilijk om een code los te koppelen van een account.sekeroglan schreef op zondag 04 januari 2015 @ 22:32:
[...]
Als jij je account als home instelt op zijn xbox hoef jij niet ingelogd te zijn kan hij altijd spelen, zolang jouw account erop staat als home account.
Je kan je account maar x aantal keer als home per jaar instellen.
Dus eenmaal inloggen en jouw account instellen als home en weer uitloggen.
Hij kan dan op zijn account alle digitale spellen die jij hebt of koopt ook installeren en spelen.
Zolang jouw account op zijn xbox als home is ingesteld.
Edit: maar als ik dus weer een Xbox zou kopen kan ik mijn account niet gebruiken, je kan immers niet meerdere xboxen als home systeem hebben. (Toch?)
[ Voor 9% gewijzigd door ourplayground op 04-01-2015 23:29 ]
Dat is niet raar, daar ben je mee akkoord gegaan tijdens de 'aanschaf'ourplayground schreef op zondag 04 januari 2015 @ 23:25:
[...]
Duidelijk, blijf het raar vinden dat een fysieke disc wel doorverkocht kan worden, maar een download niet. Lijkt me toch niet zo moeilijk om een code los te koppelen van een account.
Agreed with terms of use.
Vind het wel raar dat jij een xbox met fifa aanbied terwijl je fifa niet fysiek in bezit hebt. Misleiding heet dat toch ?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik heb ook bijna geen challenges gedaan. Had er eigenlijk weinig zin in. Of zijn er nog een paar de moeite waard? Verhaalmissies en zijmissies vond ik eigenlijk wel best. Moet er nog een paar en die doe ik zo nu en dan effe tussendoor.Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2015 @ 15:00:
[...]
Doe nou maar gezellig met de familie.Was super gisteren in Sunset Overdrive Chaos Squad. Hoop op meer met de dlc. Weet iemand wanneer de 2e dlc komt?
Heb bijna alle achievements binnen nu. Tijdens het halen van alle challenges zag ik Martin zijn naam verdacht weinig langskomen.Zijn wel erg tof om op goud te zetten allemaal. Nu nog op ziek naar 140 overdrive vending machines. Enige echt saaie cheevo imo.
Verdere DLC is nog niet bekend, maar zal ook nog wel ergens komen denk ik. Binnenkort ook maar eens Chaos Squad doen, lijkt me ook wel top.
Leuke tekst inderdaad. Had hem zelf ook gehaald. Zo zitten er wel meer dingen in die een snaar naar andere games maken. Niet alleen Ubi-games maar ook al iets van Halo en volgens mij Gears gezien. Sowieso vind ik de humor naar het eind van het spel toe wel beter.Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2015 @ 15:55:
[...]
Denk ik een kwestie van je snelheid goed in leren schatten. Kostte mij een paar campaign missies voor ik er de lol van in zag maar als je eenmaal de smaak te pakken hebt, vind ik hem erg goed. Smaken verschillen natuurlijk wel maar voor mij is SO wel de beste game van 2014.
Briljante tekst bij een collectible gisteren. Moest vrij hoog klimmen om door een verrekijker te gluren. Roept hij: "Is this where I synchronize? Oh no, different game, luckily, that would take all the fun out of the game".
En ja de game is gewoon wennen. Je unlocked steeds meer dingen en die maken de game steeds beter. Maar ik had toch wel gelijk toen ik zei dat (voor mij) het de Game van het jaar 2014 was
Mijn verwachtingen waren laag, maar man oh man wat is deze game tof. Vooral ook omdat het een leuke game wil zijn ipv een diepgaand verhaal met emoties en andere blabla. Gewoon dingen doen omdat ze leuk zijn, niet omdat het moet. De fast-travel is ook briljant:
Had ik al gedaan maar wil echt niet werkenNosferatu111072 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 15:19:
Ik heb dat ook wel eens gehad dat mijn Kinect het niet meer deed. Ik heb eerst een reset geprobeerd door de Xbox knop op de console ingedrukt te houden. Daarna de stroom een tijd van de console af. Vervolgens opnieuw opgestart en deed alles het weer. Suc6 ermee.
Verwijderd
Deze vragen had je beter kunnen stellen voordat je je Xbox met fifa verkocht. Je kunt je account hierna wel gebruiken als home account alleen dan kan je koper fifa niet meer spelen. Je kunt inderdaad maar 1 One als home Xbox instellen.ourplayground schreef op zondag 04 januari 2015 @ 23:25:
Edit: maar als ik dus weer een Xbox zou kopen kan ik mijn account niet gebruiken, je kan immers niet meerdere xboxen als home systeem hebben. (Toch?)
-----
Sunset Overdrive is compleet. Maar wat moet ik nu spelen (DA:I heb ik nog ff geen zin in vanwege moeilijkheidsgraad
Edit @martin De points, bomb squad en traversal challenges vond ik tof. Je krijgt er (behalve eeuwige roem) niks boeiends door. Wat kleding en stapels overdrive. Op zich is dat laatste wel leuk voor chaos squad als je 1e wil worden. Je wil dan namelijk veel guns op lvl 5 hebben.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2015 23:50 ]
Moeilijkheidsgraad... Tss! Ga maar lekker Nutjitsuen!Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2015 @ 23:46:
[...]
Sunset Overdrive is compleet. Maar wat moet ik nu spelen (DA:I heb ik nog ff geen zin in vanwege moeilijkheidsgraad).
Dat 1e worden in Chaos Squad. Hoe gaat je dat af? Valt vast nog niet zo meeVerwijderd schreef op zondag 04 januari 2015 @ 23:46:
[...]
Edit @martin De points, bomb squad en traversal challenges vond ik tof. Je krijgt er (behalve eeuwige roem) niks boeiends door. Wat kleding en stapels overdrive. Op zich is dat laatste wel leuk voor chaos squad als je 1e wil worden. Je wil dan namelijk veel guns op lvl 5 hebben.
Pffff. nu maar mijn 10 mailtjes van de afgelopen 2 weken wegwerken en mijn motivatie vinden...
Ongetwijfeld heeft men het dan over Eneloops. Ik gebruik deze al een jaartje of 2 op mijn 360 en ze geven betere performance dan de play and charge kit. Overigens heb ik voor mijn One 1 PnC kit zodat ik geen accu's hoef te wisselenLekker Ventje schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 08:50:
[...]
Er zijn er met oplaadbare batterijen die heel tevreden zijn (weet het merk niet) en ik heb zelf de accu pack van MS waarmee ik ruim 25 uur aan een stuk kan gamen. En als de accu bijna leeg is kan ik gewoon laden tijdens het gamen door het snoertje aan mijn controller aan te sluiten.
Blijf het trouwens raar vinden dat de One en de 360 een verschillende interface hebben. Zodra ik mijn 360 aanslinger vind ik alles direct weer, de One blijft op de een of andere manier toch wat klunky. Wie heeft bv in godsnaam de controller shortcut voor ''Xbox Record That' bedacht? (2x guide key en dan X)
Waarschijnlijk iemand die vond dat je anders, zonder Kinect, niet zo makkelijk clips kon opnemen ;') Ik vind het wel handig en het zit goed genoeg verstopt om niet per ongeluk aangezet te wordenTomba schreef op maandag 05 januari 2015 @ 07:51:
[...]
Ongetwijfeld heeft men het dan over Eneloops. Ik gebruik deze al een jaartje of 2 op mijn 360 en ze geven betere performance dan de play and charge kit. Overigens heb ik voor mijn One 1 PnC kit zodat ik geen accu's hoef te wisselenBevalt me uitstekend
Blijf het trouwens raar vinden dat de One en de 360 een verschillende interface hebben. Zodra ik mijn 360 aanslinger vind ik alles direct weer, de One blijft op de een of andere manier toch wat klunky. Wie heeft bv in godsnaam de controller shortcut voor ''Xbox Record That' bedacht? (2x guide key en dan X)
Ik vind de snapguide echt ideaal. Gewoon in snap friends uitnodigen, je laatste achievements bekijken, netflix aanzetten en gameclips opnemen. Alle stemcommando's werken bij mij uitstekend, behalve xbox record that. Dus ik vind de shortcut ideaal en het is binnen een seconde gebeurd.Tomba schreef op maandag 05 januari 2015 @ 07:51:
[...]
Wat is snapguide?uchiha tijntje schreef op maandag 05 januari 2015 @ 07:56:
[...]
Ik vind de snapguide echt ideaal. Gewoon in snap friends uitnodigen, je laatste achievements bekijken, netflix aanzetten en gameclips opnemen. Alle stemcommando's werken bij mij uitstekend, behalve xbox record that. Dus ik vind de shortcut ideaal en het is binnen een seconde gebeurd.
Nu stip je overigens nog wat anders aan, omdat mijn Xbox One op Nederland staat heb ik niet eens Kinect Voice
Ik heb het dan ook over de shortcut die (met name in Forza 5 waarbij je de gas knop los moet laten om een gameclip op te kunnen nemen) niet echt handig is... Dat heeft Sony toch wat netter opgelost....
Zo zal dat ongetwijfeld heten. Zal ik niet ontkennen. Echter was ik mij van geen kwaad bewust. Zal vast wel goed komen.justifire schreef op zondag 04 januari 2015 @ 23:29:
[...]
Dat is niet raar, daar ben je mee akkoord gegaan tijdens de 'aanschaf'
Agreed with terms of use.
Vind het wel raar dat jij een xbox met fifa aanbied terwijl je fifa niet fysiek in bezit hebt. Misleiding heet dat toch ?
In ieder geval bedankt voor de uitleg iedereen.
Als je 2 keer klikt op de xbox knop, krijg je de snap guide (althans, zo noem ik het) waar je een app kunt snappen of unsnappen of een clip kunt recorden. In Forza 5 (single player) kun je altijd even pauzeren en opnemen. Of als het MP is en je bent binnen 5 minuten klaar... kun je altijd via Game DVR de gameclip alsnog opnemen.Tomba schreef op maandag 05 januari 2015 @ 08:05:
[...]
Wat is snapguide?
Nu stip je overigens nog wat anders aan, omdat mijn Xbox One op Nederland staat heb ik niet eens Kinect VoiceBij mij werkt dus geen enkel Voice Commando, dus de Kinect is het meest nutteloze aan mijn Xbone. (heb nog geen enkel spel gevonden die er iets mee doet wat me aanspreekt)
Ik heb het dan ook over de shortcut die (met name in Forza 5 waarbij je de gas knop los moet laten om een gameclip op te kunnen nemen) niet echt handig is... Dat heeft Sony toch wat netter opgelost....
Daarnaast, het is jouw keuze om de X1 op NL in te stellen, waardoor je op dit moment in ieder geval de voicecommands mist. Je kunt de X1 heel simpel op Engels zetten.
Wat ik veel vervelender vind is dat de Xbox alles iedere keer van internet moet plukken, de friendslist, de "wall" en alle andere zaken, dat vertraagd echt enorm..
En de laatste tijd veel meer problemen met dat je friendslist ineens weg is.. 10 a 20 minuten later dan is deze er weer. *zucht (altijd iets te wensen
Ah okuchiha tijntje schreef op maandag 05 januari 2015 @ 08:23:
[...]
Als je 2 keer klikt op de xbox knop, krijg je de snap guide (althans, zo noem ik het) waar je een app kunt snappen of unsnappen of een clip kunt recorden. In Forza 5 (single player) kun je altijd even pauzeren en opnemen. Of als het MP is en je bent binnen 5 minuten klaar... kun je altijd via Game DVR de gameclip alsnog opnemen.
Daarnaast, het is jouw keuze om de X1 op NL in te stellen, waardoor je op dit moment in ieder geval de voicecommands mist. Je kunt de X1 heel simpel op Engels zetten.
Het is inderdaad mijn keuze omdat ik dat prettiger vindt, al mijn apparaten staan op Nederland(s). Het is echter MS zijn keuze dat ze mij vervolgens blokkeren om Engels te praten tegen mijn console. Echt onbegrijpelijk, de Kinect is nu een stuk plastic wat niet anders doet dan mij automatisch inloggen....
Overigens echt een MS dingetje, want ook Cortona kan ik niet gebruiken tenzij ik mijn telefoon op de VS instel...
Verwijderd
Is er al dlc voor dan? Ik heb er zin in!uchiha tijntje schreef op maandag 05 januari 2015 @ 07:46:
[...]
Moeilijkheidsgraad... Tss! Ga maar lekker Nutjitsuen!
[...]
Dat ene potje dat ik gespeeld heb voor de amp upgrade werd ik probleemloos 1e.Dat 1e worden in Chaos Squad. Hoe gaat je dat af? Valt vast nog niet zo mee
Pffff. nu maar mijn 10 mailtjes van de afgelopen 2 weken wegwerken en mijn motivatie vinden...
10 mailtjes? Wat ga je met die andere 7,5 uur doen?
https://onedrive.live.com/redir?resid=7F31F7A4EA0D2F2F%211880
[ Voor 16% gewijzigd door nexhil op 05-01-2015 09:16 ]
Ik verwacht dat de DLC van Sunset in februari / maart komt. Sunset kwam in oktober uit. De 1e DLC in december. Verwacht nu een periode van 2 á 3 maanden voor de 2e DLC.Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:09:
[...]
Is er al dlc voor dan? Ik heb er zin in!
[...]
[...]
Dat ene potje dat ik gespeeld heb voor de amp upgrade werd ik probleemloos 1e.Dat lukt alleen niet met de meester van Sunset.
10 mailtjes? Wat ga je met die andere 7,5 uur doen?
Master of Sunset. Klinkt goed! Maar tof dat je hem in één keer had.
Maar ik vraag me idd af wat ik nu de komende 6 uur nog ga doen.
Heb jij een preview versie of werkt dit al bij iedereen die zijn Xbox op NL heeft staan?nexhil schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:15:
Paart posts terug werd er gevraagd hoe de NL'se oneguide eruit ziet. Ik heb even een foto gemaakt met telefoon:
https://onedrive.live.com/redir?resid=7F31F7A4EA0D2F2F%211880
Ik hoop dat mijn provider (Telfort) er dan ook bij komt te staan. of kan ik gewoon KPN instellen?
Een aantal maanden geleden is mij dit allemaal niet gelukt. toen was mijn Telfort (Motorola) decoder onbekend.
Ook jammer dat je niet de Xbox op NL kan laten staan voor de oneguide en de voice controls in het engels kan laten werken.
Ik heb wel een preview versie en hij staat inderdaad op NL. Alleen denk ik dat dit gebeuren al in de huidige live release zit. Ik heb dezelfde decoder als jij (KPN en telfort verschillen daarin in niet in dit geval (zo'n zwart motorola/arcadyan kastje, hij wordt standaard niet gevonden via de guide hulp) Ik zal even opzoeken welk type ik erin gezet heb om hem te laten werken. Ik dacht de instellingen van de Motorala 1853 of Motorola VIP1963Joshua... schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:02:
[...]
Heb jij een preview versie of werkt dit al bij iedereen die zijn Xbox op NL heeft staan?
Ik hoop dat mijn provider (Telfort) er dan ook bij komt te staan. of kan ik gewoon KPN instellen?
Een aantal maanden geleden is mij dit allemaal niet gelukt. toen was mijn Telfort (Motorola) decoder onbekend.
Ook jammer dat je niet de Xbox op NL kan laten staan voor de oneguide en de voice controls in het engels kan laten werken.
Volgens mij staat Telfort ook gewoon bij de TV Provider Opties bij de guide instellingen, dit kan ik vanavond wel even voor je checken, misschien maak ik wel even een Video Guide.
[ Voor 8% gewijzigd door nexhil op 05-01-2015 12:55 ]
LEGO Batman is net geen 27 euro met Gold in de Russia store. Scheelt zo een 20 euro dus met de NL store.
[ Voor 24% gewijzigd door Notna op 05-01-2015 14:19 ]
Dat snap ik ook wel maar de Russia store is, in dit geval in ieder geval, nog altijd goedkoper dan de US store. En voor de eerlijkheid vergelijk ik <buitenlandse store> met de NL store. Anders kan je nooit eerlijk vergelijkenharrytasker schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:28:
Kan nog goedkoper door ze gewoon in de US store te kopen dan heb je ze voor de prijs van euros in dollars...
In de US kost LEGO Movie namelijk (met Gold discount), €11.20. Dat is nog steeds 3 euro meer tov Rusland
De Halo MCC is in RU ook iets van 35 euro tov 50 euro in de US. Dat is dus iets van 5 euro per spel (MCC heeft 5 spellen afaik). Geen geld
[ Voor 12% gewijzigd door Notna op 05-01-2015 14:54 ]
nieuws: 'Microsoft geeft Xbox One-ontwikkelaars toegang tot extra core voor games'
Ben benieuwd wat dit voor resultaat gaat geven.
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Betere FPS en Effecten in Games en minder extra functies tijdens die Games.Bullet NL schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:43:
Voor de gene die het hebben gemist...
nieuws: 'Microsoft geeft Xbox One-ontwikkelaars toegang tot extra core voor games'
Wel mooi voor devs en toekomstige games.
Maar het gaat om ong 10gflops extra dus niet echt veel zeg maar.
En kinect wordt zo wel serieus de nek omgedraaid... vind ik alleen maar prima maar de die hard kinect users zullen benadeelt worden sooner or later...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Interessant artikel, Maar wel raar de ze de focus op de Kinect helemaal verliezen. Kan me herinneren hoe belangrijk de Kinect was voor Xbox one. Daarnaast waren de prestaties van het systeem niet zo belangrijk, want het verschil kon je niet zien? Moet zeggen dat er best een aantal games zijn die me wel aanspreken voor de Xbox, maar het totaal plaatje spreekt me nog weinig aan.Bullet NL schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:43:
Heb ik al tijdje geleden gelezen.Bullet NL schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:43:
Ontwikkelaars kunnen kiezen gelijk waar in een game ze Kinect of extra performance willen met de 7de core
Hoi, kan iemand mij toevoegen aan het preview programma? Ik ben erg benieuwd of oneguide dan wel werkt en of de USB TV tuner dan ook wordt ondersteund.nexhil schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:54:
[...]
Ik heb wel een preview versie en hij staat inderdaad op NL. Alleen denk ik dat dit gebeuren al in de huidige live release zit. Ik heb dezelfde decoder als jij (KPN en telfort verschillen daarin in niet in dit geval (zo'n zwart motorola/arcadyan kastje, hij wordt standaard niet gevonden via de guide hulp) Ik zal even opzoeken welk type ik erin gezet heb om hem te laten werken. Ik dacht de instellingen van de Motorala 1853 of Motorola VIP1963
Volgens mij staat Telfort ook gewoon bij de TV Provider Opties bij de guide instellingen, dit kan ik vanavond wel even voor je checken, misschien maak ik wel even een Video Guide.
Mijn gamertag is: Glawen
XBox One Preview Programma invite topic.Glawen schreef op maandag 05 januari 2015 @ 19:40:
[...]
Hoi, kan iemand mij toevoegen aan het preview programma? Ik ben erg benieuwd of oneguide dan wel werkt en of de USB TV tuner dan ook wordt ondersteund.
Mijn gamertag is: Glawen
Wat mis je dan precies in het totale plaatje, als ik vragen mag?Lekkerboeie86 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 18:36:
[...]
Interessant artikel, Maar wel raar de ze de focus op de Kinect helemaal verliezen. Kan me herinneren hoe belangrijk de Kinect was voor Xbox one. Daarnaast waren de prestaties van het systeem niet zo belangrijk, want het verschil kon je niet zien? Moet zeggen dat er best een aantal games zijn die me wel aanspreken voor de Xbox, maar het totaal plaatje spreekt me nog weinig aan.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Zeker interessant omdat op dit moment games volgens mij vooral gelimiteerd worden op de CPU. Wel weer jammer dat dé USP van de Xbox One dan wel meteen definitief weg wordt gegooid. Is dat nou die extra CPU kracht waard? Schijnbaar wel.Bullet NL schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:43:
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Die 7de core was volgens mij een maand of 3 geleden al vrijgegeven voor extra performance (daarom konden oa Destiny en Diablo III opeens wel op 1080p draaien)
Wat MS nu gedaan heeft is een nieuwe SDK vrijgegeven met optimalisatie voor het eSRAM, daar is nog behoorlijk wat winst te behalen.
Correct me if wrong
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
BTC €94.837,08
Nee dat was de 10% gpu gereseveert voor kinect die vrij kwam.justifire schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 00:59:
Volgens mij gooien die nieuwssites bepaalde zaken door mekaar om maar nieuws te hebben.
Die 7de core was volgens mij een maand of 3 geleden al vrijgegeven voor extra performance (daarom konden oa Destiny en Diablo III opeens wel op 1080p draaien)
Wat MS nu gedaan heeft is een nieuwe SDK vrijgegeven met optimalisatie voor het eSRAM, daar is nog behoorlijk wat winst te behalen.
Correct me if wrong
Gpu is meer bepalend voor resoluties dan cpu.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Jups. Met deze extra flops krijgen we vooral extra voordelen met AI berekeningen, bij houden van objects (personen in BF4 bijvoorbeeld), en meer van dat soort dingen (Zie Assassins Creeds: Unity problemen, allemaal CPU gerelateerd). En zolang deze dingen nog niet voor 80% door een cloud oplossing gedaan worden is dit een belangrijk gegeven. En er is niets mis mee. Als Kinect toch niet door een spel gebruikt word is het niet erg om dat ding helemaal uit te kleden. Zolang zaken als "xbox, ..." nog maar werken dan is het hek niet van de dam. Daar gebruikt 90% va de Kinect eigenaren hem voor. Ding word praktisch niet gebruikt in spellen dus waarom dan niet de resources beschikbaar stellen?v8power67 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 01:08:
[...]
Nee dat was de 10% gpu gereseveert voor kinect die vrij kwam.
Gpu is meer bepalend voor resoluties dan cpu.
Gamertag: YazNL
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ook het rond kunnen kijken in voertuigen dmv kleine hoofdbewegingen ging wel aardig:)
Lichtpuntje...
Ik zie idd in de voice commando's de IR besturing nog steeds de grootste potentie. Ik hoop daarom ook echt op een X1 met daarin de mic array en IR blaster ingebouwd. Deze kan ik dan gewoon op de kast in de slaapkamer zetten. Daar wil ik wel een X1 maar geen Kinect. Maar ik wil zeker niet de bedieningsmogelijkheden gaan missen.SinergyX schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:56:
Kinect (en move) zijn en worden nooit echt populair, je hebt er een zwikkie games voor die een goed publiek trekken (die fitness zut, die danszooi en phantasia is wel grappig), maar binnen de reguliere games heeft het weinig toevoeging. Ergens voor mij geen probleem, die voice commands zijn al genoeg om dat ding ook niet te willen missen.
Ik heb hetzelfde, ook maar zo'n lelijke zwarte erbij gehaald.koelebobes schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 01:03:
Ik heb een witte Xone en tja wilde een extra controller. Nu heb ik een Zwarte controller moeten kopen maarja baal er wel van dat MS geen witte gemaakt heeft. Weet iemand een High quality shell die eigenlijk click en play is ? Wil een matchende set maken
Misschien is dit iets?
http://www.dx.com/p/prote...white-256150#.VKvW34t0xaQ
Of een ombouwsetje:
http://www.dx.com/p/008-s...white-305129#.VKvXB4t0xaQ
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Meh vind het wel meevallen qua wat Sony doet.Lekker Ventje schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:48:
Ik snap niet dat MS niet eens wat meer kleuren uitbrengt zoals Sony dat doet. Via Ebay kan ik wel aan special Edition controllers komen maar ik vind die van Titanfall en CoD niet mooi.
Ik bedoel ik heb over de hele periode van de X360 bijvoorbeeld vele malen mooie L.E. consoles voorbij zien gaan van bijvoorbeeld Gears, Halo enz. Jammer dan dat die van Gears niet leverbaar was hier. Maar ik heb hier een mooie Halo 4 console staan met 2 matchende controllers.
En als ze bij MS zoiets zouden doen met de One, dan bonsiour ik de zwarte op MP
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
http://gathering.tweakers...rds%5D=witte%20controller
Lichtpuntje...
Precies om die reden heb ik een Titanfall controller gehaald (die is wit met opdruk, kan ik meteen de controllers uit elkaar houdenkoelebobes schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 01:03:
Ik heb een witte Xone en tja wilde een extra controller. Nu heb ik een Zwarte controller moeten kopen maarja baal er wel van dat MS geen witte gemaakt heeft. Weet iemand een High quality shell die eigenlijk click en play is ? Wil een matchende set maken
Same here. Mijn Kinect is net gister met UPS meegegaan. Ging af en toe uit, knipperde een paar keer en was er dan helemaal klaar mee. Tot je een power cycle deed, dan deed 'ie het weer. Soms voor een week, soms voor een kwartiertje of iets dergelijks. Irritant, dus maar ff ter reparatie gestuurd.Nosferatu111072 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 15:19:
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik heb het over de controllers die in 3 verschillende kleuren verkrijgbaar zijn, niet over de consoles zelf.SpoekGTi schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:21:
[...]
Meh vind het wel meevallen qua wat Sony doet.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
De controller is in 4 kleuren verkrijgbaar. Rood, blauw, zwart, witLekker Ventje schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:50:
[...]
Ik heb het over de controllers die in 3 verschillende kleuren verkrijgbaar zijn, niet over de consoles zelf.
Midnight Forces (MS Store)
Armed Forces (MS Store)
LTD CoD:AW (MS Store)
Titanfall Edition (MS Store)
Zwart (overal)
MS had al aangegeven geen plannen te hebben om die witte los uit te brengen.
Dan nog de Rock Candy versies, Groen, blauw en roze/rood (doorzichtig).
Natuurlijk de V3 mod Evil Controllers (duur en semi-cheat, maar origineel) en Power A black/grey versies (miste van de non-MS versies).
Heb je toch aardig wat keuze?
Anders ding uit elkaar en zelfs spuiten
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 06-01-2015 17:23 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja het kost je je garantie ;-)
Lichtpuntje...
Mijn hebben ze gewoon nieuwe gegeven, en had ze ook uit elkaar gedraaidLuisjeNL schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 19:14:
Schroevendraaier, 10,5 dollar en even geduld tot hij geleverd word, en dan heb je een witte controller...
Ja het kost je je garantie ;-)
Lichtpuntje...
Wat een geweldig spel! Redelijk goed verhaal, goede omgeving, had wat meer next gen kunnen zijn, maar ik heb er geen last van. Gameplay is geweldig, lekker gevarieerd met puzzelen hoe je bij een zendmast komt, langs bewakers sneaken of gewoon lomp a la GTA er los knallen en beuken.
Ben momenteel puur met het verhaal bezig, maar volgens mij zitten er erg veel uurtjes extra game tijd in aan alle zij missies.
Zo.. Ben ik even mijn enthousiasme kwijt. Bedankt.
Mja leuke game. Ben je wel even mee bezig. Het is geen game die je maanden gaat doen denk ik, maar toch wel 1 van de leukere games van vorig jaar. Er zijn er een hoop die teveel zijn meegegaan in de hype en daardoor alles afkraakten, maar ik heb me er prima mee vermaakt. Ik wist wat het ging worden en het stelde niet teleur. Ben benieuwd of er een deel 2 komt en wat daar allemaal in gaat veranderen.ourplayground schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 23:24:
Zo, ik moet er even wat over kwijt: Watchdogs.
Wat een geweldig spel! Redelijk goed verhaal, goede omgeving, had wat meer next gen kunnen zijn, maar ik heb er geen last van. Gameplay is geweldig, lekker gevarieerd met puzzelen hoe je bij een zendmast komt, langs bewakers sneaken of gewoon lomp a la GTA er los knallen en beuken.
Ben momenteel puur met het verhaal bezig, maar volgens mij zitten er erg veel uurtjes extra game tijd in aan alle zij missies.
Zo.. Ben ik even mijn enthousiasme kwijt. Bedankt.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
ik heb me daar inderdaad niet zo mee bezig gehoudenBM schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 07:29:
Als je de beloften van Ubisoft naast je neer kunt leggen heb je aan Watch_Dogs idd een meer dan prima game. Heb me d'r ook prima mee vermaakt, al moet je van het Ubisoft stijltje houden
Ubisoft games hebben een aantal herkenbare gameplay elementen die in diverse games terugkomen (Assassins Creed, Far Cry, Watch_Dogs). De meest herkenbare daarvan is het overnemen van controlepunten. In Assassisn Creeds zijn dat de uitkijkpunten, in Watch_Dogs de control towers, en Far Cry heeft een soortgelijk iets.ourplayground schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 07:56:
[...]
ik heb me daar inderdaad niet zo mee bezig gehoudenben toch wel benieuwd wat het " ubisoft" stijltje je (zonder sarcasme)
Xbox
Mag ik vragen wat er stuk was aan jouw controller ?X-Fighter schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:08:
[...]
Mijn hebben ze gewoon nieuwe gegeven, en had ze ook uit elkaar gedraaid
Ik heb het idee dat de linker thumbstick niet helemaal lekker meer werkt op mijn beide controllers, nu zijn ze wel is gevallen en wordt wel is boos als Destiny niet helemaal meewerkt.
ah ok, thanks. Nu je het zegt valt het inderdaad wel opBM schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 08:02:
[...]
Ubisoft games hebben een aantal herkenbare gameplay elementen die in diverse games terugkomen (Assassins Creed, Far Cry, Watch_Dogs). De meest herkenbare daarvan is het overnemen van controlepunten. In Assassisn Creeds zijn dat de uitkijkpunten, in Watch_Dogs de control towers, en Far Cry heeft een soortgelijk iets.
Top 3
1. Assassin's Creed Unity
Ondanks alle negativiteit is dit voor mij toch het beste spel van dit jaar. Ik heb er ruim 80 uur aan besteed en heb nog steeds niet alles afgerond. Ik vind het spel er ook prachtig uit zien.
2. Shadow of Mordor
Sleeper hit van 2014, wat mij betreft. Hoewel het wat repetitief kon zijn, wisten ze het toch interessant te houden. De combinatie van Assassin's Creed (rondlopen) en de Batman: Arkham serie (combat) was al goed, maar de toevoeging van het Nemesis systeem maakt het speciaal.
3. Forza Horizon 2
Forza Motorsport 5 was te realistisch voor mij. Ik wil niet uren bezig zijn om een paar milliseconden van de rondetijd af te schaven. Lekker rondscheuren door een Zuid-Europees landschap daarentegen... Ze hebben ook de sfeer van Zuid-Europa goed gevangen, vind ik.
Honorable mentions: Alien: Isolation, Diablo 3, Sunset Overdrive, Max and the Curse of Brotherhood, Valiant Hearts.
Worst 3
1. Thief
Grootste teleurstelling wat mij betreft. De originele Thief games waren qua gameplay en verhaal veel sterker.
2. Worms Battlegrounds
Ik zou deze sowieso nooit gekocht hebben, maar via GwG toch aangeschaft. Maar deze serie is al zo lang achterhaald, daar moeten ze gewoon mee stoppen.
3. Destiny
Ondanks dat Bungie deed alsof ze het wiel opnieuw hadden uitgevonden, viel deze me toch enorm tegen. Het shooter aspect is prima uitgevoerd, maar het MMO deel is enorm slecht gedaan. Heb er eigenlijk niet meer naar omgekeken sinds de release van Shadow of Mordor (en alle goede games die daarop volgden).
[/list]
Wat zijn jullie top-games van 2014?
Xbox Live: Chevalric
Gisteren aan Powerstar Golf begonnen, leuke game!
Als ik kijk naar waar ik het meeste lol aan heb gehad:Chevalric schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 08:58:
Bij een van mijn podcasts hadden ze een top 3 beste/slechtste spellen van 2014 opgesteld, dus ik dacht, "dat kan ik ook!"
Top 3
1. Assassin's Creed Unity
Ondanks alle negativiteit is dit voor mij toch het beste spel van dit jaar. Ik heb er ruim 80 uur aan besteed en heb nog steeds niet alles afgerond. Ik vind het spel er ook prachtig uit zien.
2. Shadow of Mordor
Sleeper hit van 2014, wat mij betreft. Hoewel het wat repetitief kon zijn, wisten ze het toch interessant te houden. De combinatie van Assassin's Creed (rondlopen) en de Batman: Arkham serie (combat) was al goed, maar de toevoeging van het Nemesis systeem maakt het speciaal.
3. Forza Horizon 2
Forza Motorsport 5 was te realistisch voor mij. Ik wil niet uren bezig zijn om een paar milliseconden van de rondetijd af te schaven. Lekker rondscheuren door een Zuid-Europees landschap daarentegen... Ze hebben ook de sfeer van Zuid-Europa goed gevangen, vind ik.
Honorable mentions: Alien: Isolation, Diablo 3, Sunset Overdrive, Max and the Curse of Brotherhood, Valiant Hearts.
Worst 3
1. Thief
Grootste teleurstelling wat mij betreft. De originele Thief games waren qua gameplay en verhaal veel sterker.
2. Worms Battlegrounds
Ik zou deze sowieso nooit gekocht hebben, maar via GwG toch aangeschaft. Maar deze serie is al zo lang achterhaald, daar moeten ze gewoon mee stoppen.
3. Destiny
Ondanks dat Bungie deed alsof ze het wiel opnieuw hadden uitgevonden, viel deze me toch enorm tegen. Het shooter aspect is prima uitgevoerd, maar het MMO deel is enorm slecht gedaan. Heb er eigenlijk niet meer naar omgekeken sinds de release van Shadow of Mordor (en alle goede games die daarop volgden).
Wat zijn jullie top-games van 2014?
Top:
1. Forza 5
Ik heb hem eigenlijk vooral gehaald omdat ik m voor $14,95 kon kopen (digital code), maar uiteindelijk is dit toch de game waar ik het meeste tijd aan besteed heb. Ondanks dat ik er te weinig banen in vind zitten is alles wel erg gaaf uitgewerkt. Ook het RPG sausje dat er overheen zit kan me erg boeien en steeds weer een nieuwe auto kopen en ervaren vind ik toch erg tof
2. Pro Evolution Soccer 2015
Ik ben al jaren voetbal fan en PES is mijn goto spel. Na jaren geklungel hebben ze met 2015 echt weer een goede fijne game afgeleverd en omdat ik het zonde vond om hem op mijn 360 te spelen eigenlijk 1 v an de directe aanleidingen om een Xbone te halen
3. Assasins Creed: Unity
Wat kleine bugs (vooral de framedrops in de cutscenes blijf ik ergggg vreemd vinden en ik zit toch best vaak vast in de scenery) en rare beslissingen (niet meer kunnen fluiten als je verborgen bent om vijanden te lokken, niet standaard op kunnen gaan in de menigte, alle zaken die je moet verzamelen, de kisten die alleen via een externa app te openen zijn) laten voor mij onverlet dat dit spel door de aankleding en ook het tijdperk waarin het speelt enorm kan apprecieren. Heb er ook al heel veel tijd inzitten en het voelt een klein beetje aan als AC:Brotherhood (nog altijd mijn favo AC) doordat je echt weer in een wereldstad rondloopt.
Honorable mentions voor:
Titanfall, shooters op consoles zijn echt niet mijn ding (doe mij maar muis+kb) maar door de aanbieding eind vorig jaar toch maar genomen; wat een heerlijke chaos heeft dat spel
Tombraider: DE. Beste Tombraider ooit imho
Valiant Hearts: The Great War. Ontzettend mooi sfeervol spel.
Worst 3
1. Thief
Gelukkig alleen geleend. Wat een !*&@^&@ spel. Helemaal eens met jouw inschatting dus
2. Völgarr the Viking
Ik vond de moeilijkheidsgraad veel te hoog
3. Sunset Overdrive
Een voor mij ondoorgrondbare besturing zorgt voor dusdanig veel frustratie dat ik het spel na 1,5 uur weggelegd heb en niet meer heb aangeraakt
Als ik dan eerlijk ben is eigenlijk alleen Thief écht slecht. Völgarr heeft op zich goede gameplay maar te frustrerend voor me en Sunset Overdrive ga ik toch nog eens opnieuw proberen aangezien iedereen er toch wel positief over blijft.
En ik heb me vergist in Alien; Isolation. geweldige sfeer maar de gameplay spreekt me totaal niet aan
Dat mag je zeker. Het zit inderdaad bij die linker thumbstick. Er is een heel klein plastiek houdertje van nog geen halve cm groot dat los schiet. Het ziet er uit als de "arc de triomphe", althans de geometrische vorm gewoon. Als dit los komt, kan het zich over heel de controller verplaatsen, en kan je dit dus ook horen als je eens schud met de controller. Dit boogje zorgt er voor dat je thumbstick terug schiet naar het midden als je hem loslaat. Redelijk vervelend dus als dit boogje los komt, je kan het boogje trouwens zelf terug stoppen, maar bij mij schoot het telkens weer los, dus heb controller toen moeten opsturen.MaceNL schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 08:12:
[...]
Mag ik vragen wat er stuk was aan jouw controller ?
Ik heb het idee dat de linker thumbstick niet helemaal lekker meer werkt op mijn beide controllers, nu zijn ze wel is gevallen en wordt wel is boos als Destiny niet helemaal meewerkt.
Top 5
1) Sunset Overdrive
Speelt heerlijk, heeft leuke missies en sfeertje bevalt eigenlijk wel. Kan me dan ook niet vinden in minpunt van hierboven want juist de besturing werkt prima. Sure, het is even wennen, maar met Unity heb ik meer problemen gehad. Verdient meer lof dan het heeft gekregen.
2) Titanfall
Speelt net als Sunset overdrive heerlijk en deed eindelijk wat anders. Wel had ik liever wat meer pilot on pilot dingen gezien want de Titans boeien me eigenlijk nog het minst
Wel jammer dat de game eigenlijk niet de hype heeft gekregen die het verdiende. Het is jammer dat je vrij snel in het nadeel was doordat je tegen clans moest spelen. Dat merk je bij COD ook altijd erg snel en maakt het minder leuk. En laat deel 2 alsjeblieft gewoon een normale campaign krijgen. Dit was waardeloos.
3) The Crew
De beta vond ik eigenlijk niets, maar met de full game heb ik me eigenlijk best wel vermaakt. Vooral de berggebieden zijn echt heerlijk om doorheen te driften. Het spel ziet er niet bijster mooi uit en vooral de beginauto's zijn waardeloos, maar als je verder speelt is het eigenlijk best wel een topper. Vooral ook de grootte van de map spreekt me aan. Iets wat ik bij Forza Horizon toch wel tegen vond vallen.
4) AC Unity
Kreeg vooral veel haat vanwege bugs die eigenlijk niet op console te merken waren. En verder ook veel minpunten voor iets wat bij vorige games nooit een groot probleem was. Grafisch vond ik hem eigenlijk best mooi en het verhaal vond ik ook wel prima. Vooral de stad bracht veel dingen om te doen en te verzamelen. Nieuwe combat en movement vond ik niet echt top, maar ik was wel weer blij dat ze er eindelijk coop in hadden zitten (die overigens ook wel weer wat tegenviel). In ieder geval een prima game. Had hij een maand uitgesteld moeten worden? Misschien, maar het heeft mij eigenlijk nergens geïrriteerd.
5) Forza Horizon
Natuurlijk heb ik deze game ook gedaan en ik vond hem ook heerlijk. Prima sfeertje, goede besturing (beter dan The Crew). Map vond ik wel wat klein en ook het gemis van enkele steden in de regio (Monaco bv) vond ik erg jammer. Makers hebben goed gelet op feedback van vorige game. Online werkte prima. Muziek vond ik wel wat minder dan de vorige game, maar nog steeds aardig. Wat ik ook jammer vond was dat ik er eigenlijk vrij snel klaar mee was. En de uitdaging was ook vrij snel weg.
Honorable mentions:
Fantasia Music Evolved, Forza Horizon, WatchDogs, GTA 5 (niet in top 5 omdat ik hem in 2013 al had gespeeld), Battlefield 4 (eindelijk werkt het zoals het bij launch had moeten zijn), Fifa 15, Wolfenstein, Disney Infinity, Far Cry 4, COD Advanced Warfare (prima SP en MP is ook niet verkeerd, maar waarom nog steeds dat lag-voordeel? Even torrents aan en je staat bovenaan. Idem met BF4), Sniper Elite V3
Flop
1) Destiny
Man man man wat was dat een flop. Niet alleen de wereld was klein, het verhaal mankeerde aan alle kanten wat en de gameplay was 1 groot grindfest. Na een uur of 8 was je overal wel geweest en door het verhaal heen, waarna je alleen voor wat betere gear door kunt spelen. En om nou bepaalde missies 10 keer te doen is niet aan mij besteed. Ik herspeel bijna nooit spellen en was ik ook met deze niet van plan. Een game als Mass Effect of SWTOR is echt 50x zo groot als deze game.
Online was het ook zo oneerlijk als de pest (alleen de die hards wisten hun gear goed te misbruiken waardoor je altijd met 1-0 achterstond). Nee, deze game had echt nog een jaartje extra nodig.
2) Thief
Inderdaad een flutgame. Gewoon niets aan. Je voelt je ook niet als dief (eerder een hoarder) en hebt amper bewegingsvrijheid. Verhaal was ook prut en heeft me totaal niet geboeid. Ligt nog op de plank om uit te spelen.
3) Dragon Age: Inquisition
Gewoon echt niet mijn game. Beetje slaan tot de ander zijn HP balk leeg is. Ziet er verder ook niet echt boeiend uit en verhaal was ook weer een vaag gedoe. Nee, niets voor mij.
4) Project Spark
Ongetwijfeld een aparte game die veel beloofde. Uiteindelijk worden er wel interessante dingen mee gemaakt, maar het niveau is nog niet echt hoog. Maar wat me ook tegenvalt is dat de game als F2P game al vrij snel de portemonnee nodig heeft. Je hebt een tutorial waar je na 5 minuten wel doorheen bent, maar daarna kun je eigenlijk al meteen niets meer. De opzet is gewoon erg fout en ook de menustructuur is vaag. Dit is geen game die het kan opnemen tegen LBP3 bv.
5) D4: Dark Dreams Don't Die
Ik kan wel wat vaagheid hebben, maar hier heb ik ook gewoon niets mee. Verhaal wat na een minuut al niet meer te volgen is, niet echt duielijk wat je nu moet doen om verder in het verhaal te komen, muffe gameplay en een irritant grafische stijl. Ik heb het nog een kans gegeven maar na 2 uur aankloten en niet onder de indruk zijn heb ik hem maar verwijderd.
Honarable mentions:
Metro Redux (ik denk vooruit ik probeer het maar is ook niets voor me), Killer Instinct (ik vind hem niet lekker spelen, bepaald niet pickup & play), Lego Batman 3 (verhaal gaat wel wat ver voor Batman en ik vind de game ook niet meer echt duidelijk in wat je moet doen om verder te gaan op sommige punten. En dat alles vaak stuk moet voor je de puzzel kunt oplossen vind ik ook niet echt top. Dan voelt het zo verplicht. Voor kinderen misschien wat lastig)
Nu werd zijn gedownloade spel (fifa 15) ook automatisch op mijn Xbox one gedownload en ik kan hem ook spelen zonder dat ik hem heb gekocht.
Kan ik nu ook met mijn account inloggen en tegen hem dit spel spelen?
Dit zou erg mooi zijn, want dan kun je samen een spel kopen.
[ Voor 10% gewijzigd door LuisjeNL op 07-01-2015 10:38 ]
Lichtpuntje...
Correct me if I am wrong maar: Dit "sharen" van games is er toch juist uitgeknikkerd voorafgaand de release van de XBOne?LuisjeNL schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:38:
Ja, naar mijn weten wel
Mogelijk dat je dit spel kunt spelen omdat je vriend altijd is ingelogd op jouw XBO maar zodra jullie op verschillende consoles tegen elkaar willen spelen, zal dat mogelijk niet gaan omdat hij dan alleen op zijn console is/kan zijn ingelogd..
Ik moet hierbij stellen dat ik er zelf geen heb (XBOne, duurt nog een maandje of 3) dus ik kan er falikant naast zitten, maar dit is wat ik altijd uit de boeken begrepen heb.
Mocht het wel kunnen dan is dat overigens een prima optie
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Ook vond ik diablo 3 zeker de moeite waard en ik vermaak me prima met gta online op het moment.
Voor mij waren de echte miskopen: Destiny en Ac Unity
Ook was episode 1 van game of thrones verfrissend en vermakelijk, ik kijk uit naar de volgende episodes!
[ Voor 28% gewijzigd door Xenophoben op 07-01-2015 11:20 ]
Aha, helder (denk ik)Xenophoben schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:08:
Dit kan als je elkaars xbox als home xbox instelt
Ik begrijp hier wel uit dat je dit maar met 1 andere persoon kunt doen toch?
naar mijn weten niet , maar je kan maar een x aantal keer een xbox toewijzenRHE218 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:55:
[...]
Aha, helder (denk ik)
Je kan inderdaad maar 1 "home xbox" hebben. En deze kan je een 3 tal keer per jaar wisselen (zonder tussenkomst support).RHE218 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:55:
[...]
Aha, helder (denk ik)
Even inloggen. Is voor Games with Gold. Korting zie je na het inloggen.mfreriks schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:13:
Kijk trouwens in de store, ik zie daar anderen aanbiedingen dan ik op mijn xbox zag staan van de week... Op mijn xbox zag ik namelijk lego movie/marvel, op de website staat die korting er niet
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!