heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Voor omgerekend een eurootje of 70 toch 2 topgames en een veredelde demo. Al moet ik die "demo" toch echt even checken in aanloop naar The Phantom Pain
[ Voor 15% gewijzigd door DutchOwnage op 31-12-2014 11:24 ]
Fysieke versie van Far Cry 4. Verder digitaal Unity, halo en Gta V.
Ben nu nog druk met gta en halo 5 beta.
[ Voor 6% gewijzigd door mobygo76 op 31-12-2014 11:34 ]
Verwijderd
Sunset Overdrive heb ik uitgespeeld. Nu bezig met challenges en collectibles. Dragon Age moet ik nog aan beginnen. Stick it to the man en wereldspel Nutjisu zijn 100% uitgespeeld. Heb ook nog de MCC waar ik af en toe wat mp in doe. Hoewel nu de Halo 5 beta er is dat wel stil ligt. En oh ja Giani Sisters. De sales waren goed!
Nutjisu is helemaal niet goed
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2014 11:44 ]
Hoe vond je Sunset uiteindelijk? Nog steeds lelijk?Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:43:
Bij mij Sunset Overdrive, Dragon Age, Stick it to the man en de absolute topper Nutjisu.
Sunset Overdrive heb ik uitgespeeld. Nu bezig met challenges en collectibles. Dragon Age moet ik nog aan beginnen. Stick it to the man en wereldspel Nutjisu zijn 100% uitgespeeld. Heb ook nog de MCC waar ik af en toe wat mp in doe. Hoewel nu de Halo 5 beta er is dat wel stil ligt. En oh ja Giani Sisters. De sales waren goed!
Nutjisu is helemaal niet goed![]()
Ik heb een probleem. Als ik mijn PayPal wil koppelen met mijn XboxLive account dan krijg ik steeds in beeld dat ik persé een CC moet toevoegen aan mijn PayPal. Nu hoorde ik van mensen dat als je je bank koppelt met PayPal dat het dan wel lukt. Nou heb ik 2 dagen geleden dat gedaan en vandaag 2 kleine bedragen van PayPal ontvangen om alles te bevestigen. Maar nu nog steeds krijg ik in beeld dat ik een CC nodig heb? Heeft iemand hier eerder problemen mee gehad? Moet ik een paar dagen wachten tot Microsoft ziet dat ik mijn bank heb gekoppeld?
Alvast bedankt?
Verwijderd
Gameplay super. Graphics van dichybij nog steeds lelijk. Dat laatste stoort me veel minder dan in het begin omdat de rest zo goed is en je steeds minder 'cutscenes' hebt. Heb net de season pass gekocht omdat de game me zo goed beviel.Martinspire schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:39:
[...]
Hoe vond je Sunset uiteindelijk? Nog steeds lelijk?
Haha ok, mooi om te horen. Maar volgens mij heb je gewoon bewust een lelijk karakter gemaaktVerwijderd schreef op woensdag 31 december 2014 @ 13:27:
[...]
Gameplay super. Graphics van dichybij nog steeds lelijk. Dat laatste stoort me veel minder dan in het begin omdat de rest zo goed is en je steeds minder 'cutscenes' hebt. Heb net de season pass gekocht omdat de game me zo goed beviel.
Dat is wel raar. Ik heb ook een humax maar die staat gewoon op 1080i en dan vast op 16:9.Annoying-Orange schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 19:12:
[...]
Als het beeld blijft hangen op het laad scherm en de xbox zegt dat er geen verbinding is. Dan doe ik de HDMI kabel bij de HDMI-in er even uit en in. Soms hoef ik dat niet te te doen en soms doet die het helemaal niet.
Ook staat het uitgang signaal van de humax op 720p anders deed die het ook niet.
Xbox staat wel het 50hz vinkje aan omdat ik anders stotterend beeld kreeg.
Soms wel wat langer wachten voordat de xbox beeld geeft, dan wil zender switchen vaak wel werken.
Dit probleem is inmiddels verholpen. Ik was namelijk in de veronderstelling dat mijn 14 Day Trail-abonnement netjes was geactiveerd - de website gaf aan van wel, maar blijkbaar is er toch ergens iets fout gegaan.Rockvee2 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:57:
[...]
Je bedoelt denk ik 10% ?
Als die 100% aangeeft dan is die geinstalleerd.
Heb je hem al helemaal verwijderd het spel en opnieuw gedownload?
Maar nu een ander probleem: ik kan niets uploaden met Upload Studio. Mijn netwerkverbinding is verder prima (NAT: open etc.). Misschien toch nog Xbox Live dat herstellende is van de recente aanval?
Lords of the Fallen, geen seconde spijt van gehad.Terryb47 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 08:06:
Zo, het aftellen naar 2015 is afglopen - welke deals hebben jullie opgepikt de laatste weken?
Ik heb Metro Redux (of was dat met Black Friday, weet het niet meer maar is zeker een aanrader), Dragon Age en Alien Isolation gehaald. Die laatste twee nog niet aan begonnen.
Rest van de aanbiedingen vond ik ronduit triest (nou vooruit Dragon Age was interressant maar niet mijn ding)
Had gehoopt op een aanbieding van Killer Instinct season 2 maar laatste week was echt alleen maar troep wat we het komende jaar toch wel gratis krijgen met GwG
Ach sinds de DLC heb ik weer zat te doen in Destiny dus vermaak me toch wel
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dat kan inderdaad vervelend lang duren. Ik had dat ook met die 2 kleine bedragen. Mar kreeg het nooit geactiveerd. Tijd later weer geprobeerd en toen ging het ineens prima. Heel vreemd.EpicPuma schreef op woensdag 31 december 2014 @ 13:16:
Hey tweakers,
Ik heb een probleem. Als ik mijn PayPal wil koppelen met mijn XboxLive account dan krijg ik steeds in beeld dat ik persé een CC moet toevoegen aan mijn PayPal. Nu hoorde ik van mensen dat als je je bank koppelt met PayPal dat het dan wel lukt. Nou heb ik 2 dagen geleden dat gedaan en vandaag 2 kleine bedragen van PayPal ontvangen om alles te bevestigen. Maar nu nog steeds krijg ik in beeld dat ik een CC nodig heb? Heeft iemand hier eerder problemen mee gehad? Moet ik een paar dagen wachten tot Microsoft ziet dat ik mijn bank heb gekoppeld?
Alvast bedankt?
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Een tijd geleden werkte het koppelen van paypal met microsoft account ook niet. Er stond toen ook nog geen geld op , had er toen via ideal 25 euro op gezet en toen werkte het koppelen wel.GerCor schreef op woensdag 31 december 2014 @ 16:35:
[...]
Dat kan inderdaad vervelend lang duren. Ik had dat ook met die 2 kleine bedragen. Mar kreeg het nooit geactiveerd. Tijd later weer geprobeerd en toen ging het ineens prima. Heel vreemd.
xbl: superlucky luke
Dus: Humax >> Xbox ONE >> TV. en alles ingeschakeld.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Ja dat klopt, als de xbox uit staat krijg je geen beeld.GerCor schreef op woensdag 31 december 2014 @ 17:30:
Nog even een andere vraag over het doorlussen. Volgens mijn zoon moet de Xbox ONE aanstaan wil je beeld van TV krijgen. Lijkt mij een beetje vreemd maar wellicht logisch? (gisteren pas geïnstalleerd)
Dus: Humax >> Xbox ONE >> TV. en alles ingeschakeld.
xbl: superlucky luke
Maar goed, nu klinkt het wel heel dramatisch, dat valt ook wel mee. Game is absoluut de moeite waard. Binnenkort maar verder met The Walking Dead denk ik zo.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Wat ik me afvraag is het volgende: ik heb me bij GTA: V aangemeld met mijn Rockstar Social Club-account, dus mijn online profiel is inmiddels in orde, maar kan ik de (off-line) savegame van mijn XBOX 360 ook overzetten naar mijn XBOX One? Heeft iemand daar ervaringen mee?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Maar nu een ander probleem: ik kan niets uploaden met Upload Studio. Mijn netwerkverbinding is verder prima (NAT: open etc.). Misschien toch nog Xbox Live dat herstellende is van de recente aanval?
[/quote]
Iemand enig idee? Op deze manier ben ik als gebruiker van een Xbox One wel een ervaring minder natuurlijk...
Je voortgang in singleplayer kan niet worden meegenomen naar next-gen. Dus of je die offline of online had opgeslagen maakt niet uit (ik gok dat je de SP zelf bedoelt). Wel kun je je online karakter meenemen met zijn bezittingen en voortgang. Dus daar hoef je niet opnieuw te beginnen.J.Appleseed schreef op woensdag 31 december 2014 @ 18:59:
Hoi! Ik heb sinds gisteren ook eindelijk mijn XBOX 360 vervangen door een XBOX One.
Wat ik me afvraag is het volgende: ik heb me bij GTA: V aangemeld met mijn Rockstar Social Club-account, dus mijn online profiel is inmiddels in orde, maar kan ik de (off-line) savegame van mijn XBOX 360 ook overzetten naar mijn XBOX One? Heeft iemand daar ervaringen mee?
Enerzijds wel jammer, anderzijds heb je weer wat te doen. In First Person Mode is het toch wel een hele andere game geworden. Plus je went daardoor wel goed aan de controller.
Anyways, dit is een limitatie vanuit Rockstar. Dat heb je dus ook op een Playstation.
Hè, verdomme. Jammer dan, heeft mijn broertje in ieder geval iets te doenMartinspire schreef op woensdag 31 december 2014 @ 19:54:
[...]
Je voortgang in singleplayer kan niet worden meegenomen naar next-gen. Dus of je die offline of online had opgeslagen maakt niet uit (ik gok dat je de SP zelf bedoelt). Wel kun je je online karakter meenemen met zijn bezittingen en voortgang. Dus daar hoef je niet opnieuw te beginnen.
Enerzijds wel jammer, anderzijds heb je weer wat te doen. In First Person Mode is het toch wel een hele andere game geworden. Plus je went daardoor wel goed aan de controller.
Anyways, dit is een limitatie vanuit Rockstar. Dat heb je dus ook op een Playstation.
Heb veel games digitaal gescoord met de deals:Terryb47 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 08:06:
Zo, het aftellen naar 2015 is afglopen - welke deals hebben jullie opgepikt de laatste weken?
Ik heb Metro Redux (of was dat met Black Friday, weet het niet meer maar is zeker een aanrader), Dragon Age en Alien Isolation gehaald. Die laatste twee nog niet aan begonnen.
Diablo 3
Titanfall incl Season pass.
Battlefield 4 Premium Edition
Murdered: soul suspect
Thief
Zit te denken om AC bundle, Far Cry 4, en Metro Redux nog te scoren..
En de backlog wordt steeds groter en groter.
Komt voornamelijk omdat ik vrij veel uren in Diablo 3 steek en als tussendoortje de andere games
[ Voor 7% gewijzigd door crzyhiphopazn op 31-12-2014 21:20 ]
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Morgen even proberen. Want wat moet je met een Xbox 360 als je de ONE hebt. Nou, op elkaar aansluiten dus en snappen maar.
[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 01-01-2015 00:45 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
- Sunset overdrive -> 35 Euro (Erg cool! En gewoon lekker raggen met overdosis aan kleurenTerryb47 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 08:06:
- Assasins Creed Unity -> 20 Euro (Ziet er ook wel erg goed uit zeg!)
- Monopoly (leuk met de familie en ook in NL te spelen)
- Mine craft (niet echt een aanbieding, Is ook Nederlands)
En via import (Fysiek, Black Friday)
- Skylanders swap force -> 39 Dollar (Nu dus alleen engelse taal vanwege import denk ik)
(Gekocht zodat mijn zoon de poppetjes die hij voor de wii had weer kon gebruiken op de ONE)
- Lego marvel -> 14 Dollar
- Controller XBOX one -> 39 Dollar
[ Voor 12% gewijzigd door nexhil op 01-01-2015 10:37 ]
De laatste paar maanden van de 360, voordat de X1 uit kwam, was ik ook al redelijk op het digitale pad. Met de X1 nu helemaal. Ik kan op 1 hand tellen hoe vaak ik de disc drive heb gebruikt.Terryb47 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 12:23:
haha, goed bezig met verzamelen allemaalxboxlive is echt een goudmijn voor microsoft. Ik kocht vroeger nooit digitaal en al helemaal niet voor de volle prijs. Maar omdat m'n Sunset Overdrive bundel ook digitaal was moest ik wel en ben nu eigenlijk helemaal om. Ben wel minder blij met die game, ik dacht dat ik de Jet Set Radio tijden zou herleven. Maar helaas klikt het niet tussen mij en Sunset Overdrive..
Jammer om te horen dat je geen klik hebt met Sunset. Heb zelf echt genoten van het spel. Wat scheelt er in je optiek aan?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ja, het kan, maar ik zou het niet doen. De lag op die hdmi poort is echt te groot om daar veel anders mee te doen dan video kijken.GerCor schreef op woensdag 31 december 2014 @ 22:05:
Wat je ook kunt doen - maar misschien is dat hier allang bekend - is niet je settopbox op de Xbox ONE aansluiten maar je Xbox 360.
Morgen even proberen. Want wat moet je met een Xbox 360 als je de ONE hebt. Nou, op elkaar aansluiten dus en snappen maar.
Xbox
misschien moet ik er eens een keer goed voor zitten want over de setting, personages (en hun dialogen) en muziek daar ben ik wel positief over, maar de game zelf vind ik tot nu toe niet lekker spelen (ben een propeller aan het maken?) volgens mij ben ik niet zo ver, ik las dat het gaande weg wel beter zou worden.uchiha tijntje schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 12:53:
[...]
Jammer om te horen dat je geen klik hebt met Sunset. Heb zelf echt genoten van het spel. Wat scheelt er in je optiek aan?
Even het volgende probleem, ik stream mijn muziek via dnla synology nas naar de xbox one media player app.
Dat gaat een aantal nummers goed (de ene keer wat meer dan de andere keer) en dan stopt ie met spelen en krijg ik de volgende foutmelding.
Afspelen niet mogelijk,
Zorg ervoor dat je verbonden bent met het internet en probeer het opnieuw. Zorg ervoor dat geen firewalls of proxyservers toegang tot de xbox services blokkeren.
foutcode 0xc1010102 (0x80072ee2)
Ik ben uiteraard verbonden met het internet en ook als ik de firewall helemaal uitzet heb ik het probleem.
Rara?
12 x 370wp, Solis S6-GR1P3.6K, 1 x Marstek Venus-E (153.212), HW P1
Verwijderd
Grinden en bouncen maken het spel voor mij. Nadat je de forward dash in de lucht hebt, speelt het fantastisch.Terryb47 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 13:46:
[...]
misschien moet ik er eens een keer goed voor zitten want over de setting, personages (en hun dialogen) en muziek daar ben ik wel positief over, maar de game zelf vind ik tot nu toe niet lekker spelen (ben een propeller aan het maken?) volgens mij ben ik niet zo ver, ik las dat het gaande weg wel beter zou worden.
Verwijderd
Hoelang gaan die batterijen mee? En kun je wel gewoon spelen als de batterijen leeg zijn en je verbindt de controller met een kabel?
Mja Forward Dash en wallrunning maken het een stuk makkelijker om mooie combo's te halen. Volgens mij is mn hoogste (zonder kills) iets van 128 ofzo. Met kills kwam ik een keer boven de 300 uitVerwijderd schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 14:40:
[...]
Grinden en bouncen maken het spel voor mij. Nadat je de forward dash in de lucht hebt, speelt het fantastisch.
De extra DLC is trouwens wel geinig, maar ik vind de content vrij mager. Je bent er niet meer dan een uur of 2 mee bezig volgens mij
Allemaal weer even credits binnenharken? https://rewards.forzamotorsport.net/en-us/
Weer een boel games in de sale: http://majornelson.com/2014/12/31/ringing-new-year-deals/
Volgens mij zijn deze games allemaal al in sale geweest, maar nu nogmaals.
Wel jammer dat AC Rogue niet nog voorbij is gekomen. Dan had ik die nog even aangeschaft en gespeeld, maar nu wacht ik wel tot ie op pc komt
[ Voor 44% gewijzigd door Martinspire op 01-01-2015 16:16 ]
http://www.amazon.fr/s/re...rh=i%3Aaps%2Ck%3Axbox+one
Dan is een kale goedkoper;)
Voetbal hou ik niet van, dus geen idee
Lichtpuntje...
Bij NFS rivals overkwam het mij dat ik lekker aan het racen was en in een keer de camera bedacht "mooi moment om even een shot 360 graden om de auto te maken" Kortom ten eerste ik over de zeik, maar ook gecrashed en dus nog meer over de zeik.
Wat blijkt: EA heeft voicecontrol ingebouwd, maar nu wil het dus zo zijn dat de in-game geluiden nogal storend werken voor die voicecontrol waardoor de kinect (wel benodigd voor het creëren van dit probleem) te pas en te onpas "commands" hoort.
Dit willen we uiteraard niet en de enige oplossing zover is het ontkoppelen van de kinect.
Ik heb een vraagje, hoe werkt de headset adapter van xbox eigenlijk? wat moet je er voor een kabel insteken? en ik weet ook niet of mijn turtle beach PX22 compatible is met de adapter
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
In de adapter moet een standaard koptelefoon kabel. Ik heb zelf de px22 en die werkt zonder problemen.iantje31 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:32:
hallo tweakers, de beste wensen voor 2015 allemaal!
Ik heb een vraagje, hoe werkt de headset adapter van xbox eigenlijk? wat moet je er voor een kabel insteken? en ik weet ook niet of mijn turtle beach PX22 compatible is met de adapter
kun je dan ook via partychat praten?Xgar schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:39:
[...]
In de adapter moet een standaard koptelefoon kabel. Ik heb zelf de px22 en die werkt zonder problemen.
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Yep, op de MS adapter kun je de verdeling tussen party/game geluid met de 2 linkse knoppen verdelen.
Als je op http://www.turtlebeach.com/console-compatibility de Xbox one en de PX22 kiest, staat onderin een link hoe die aangesloten word.
[ Voor 21% gewijzigd door Xgar op 01-01-2015 22:04 ]
oke nice. Gaat dat dus gewoon allemaal via de kabel die je in je pc in de koptelefoon aansluitng duwt?Xgar schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 22:02:
[...]
Yep, op de MS adapter kun je de verdeling tussen party/game geluid met de 2 linkse knoppen verdelen.
Nou zonder het mix gedeelte dus.iantje31 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 22:04:
[...]
oke nice. Gaat dat dus gewoon allemaal via de kabel die je in je pc in de koptelefoon aansluitng duwt?
moet je alleen het kabeltje dat van je headset naar de mixer gaat in je headset adapter stoppen? wat moet je dan met de usb kabel?
Verwijderd
Wat voor mogelijkheden heb je allemaal om met het USB kabeltje te doen? Hint: Ik zou hem eens in iets stoppen wat stroom levert. En misschien eens in de links kijken die mensen je gegeven hebben.iantje31 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 22:22:
[...]
moet je alleen het kabeltje dat van je headset naar de mixer gaat in je headset adapter stoppen? wat moet je dan met de usb kabel?
----
Challenges in Sunset Overdrive vallen nog niet mee. Sommigen zijn behoorlijk pittig. Wordt nog een afweging welke 4 ik niet op goud haal. De traversals en bommetjes leggen zijn ieder geval super goed.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2015 22:34 ]
Je hoeft alleen de kabel die normaal in het mixgedeelte gaat in de adapter te stoppen, zie de link.iantje31 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 22:22:
[...]
USB-kabel stop je gewoon in een USB-bron, One zelf is goed, kan je ook op voeden via je tv als deze USB heeft, of een aparte USB-stekker werkt ook. Kleine tip: kans is dat een USB-bron kan meer storing (ruis, piepjes) doorgeeft dan de andere (eigen ervaringiantje31 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 22:22:
[...]
Er zijn er met oplaadbare batterijen die heel tevreden zijn (weet het merk niet) en ik heb zelf de accu pack van MS waarmee ik ruim 25 uur aan een stuk kan gamen. En als de accu bijna leeg is kan ik gewoon laden tijdens het gamen door het snoertje aan mijn controller aan te sluiten.Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 14:52:
Hallo, ik heb naast een ps4 ook maar een xbox gekocht voor een prikkie. En nu heb ik een vraagje over de controller.
Hoelang gaan die batterijen mee? En kun je wel gewoon spelen als de batterijen leeg zijn en je verbindt de controller met een kabel?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Aangezien ik vaak game op mijn pc monitor(tv wordt vaak gehijacked
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ja dat heb ik. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik de achterkant van het kastje open gemaakt heb. Normaal gesproken was er een open ruimte voor kabels etc, maar ik heb die platen ingekort zodat het gehele middelste gedeelte van de kast open is. Ik gebruik het Besta Burs kastje van de Ikea. Xbox staat achter het bovenste middelste klepje samen met de WiiU. Daaronder de HTPC en in het onderste vakje staat de X360.Cerebriform schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 08:10:
Hee jongens, sinds ik de XBONE heb staat hij bovenop het tv-meubel omdat die vol staat. Ik heb nu een nieuw tv meubel met ruimte en het lukt wel kabels ernaartoe te leiden, maar er zit geen ventilatierooster in. Denken jullie dat ik mijn XBONE daarin kan zetten? Zijn er mensen die hem in hun tv meubel hebben staan achter een deurtje?
Nog geen enkel probleem gehad mbt warmte.
Ik heb net even de battery pack uit de controller gehaald en via draad aangesloten op de Xbox (of via USB-lader op het stopcontact). Ik kon toen gewoon volledig de controller gebruiken. Dus ook als je niet-oplaadbare batterijen leeg zijn kun je gewoon doorspelen, mits via draad aangesloten.Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 14:52:
Hallo, ik heb naast een ps4 ook maar een xbox gekocht voor een prikkie. En nu heb ik een vraagje over de controller.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Sinds wanneer heb je hem staan? Ik kan me voorstellen dat het met warme zomerdagen ook geen uitkomst is. Maar wat is het probleem om tijdens het gamen de deurtjes gewoon open te hebben? Desnoods half?jabberwock schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:45:
[...]
Ja dat heb ik. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik de achterkant van het kastje open gemaakt heb. Normaal gesproken was er een open ruimte voor kabels etc, maar ik heb die platen ingekort zodat het gehele middelste gedeelte van de kast open is. Ik gebruik het Besta Burs kastje van de Ikea. Xbox staat achter het bovenste middelste klepje samen met de WiiU. Daaronder de HTPC en in het onderste vakje staat de X360.
Verwijderd
Thnx voor je reactie.Rossi46 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:41:
[...]
Ik heb net even de battery pack uit de controller gehaald en via draad aangesloten op de Xbox (of via USB-lader op het stopcontact). Ik kon toen gewoon volledig de controller gebruiken. Dus ook als je niet-oplaadbare batterijen leeg zijn kun je gewoon doorspelen, mits via draad aangesloten.
De signalen gaan dan ook via de draad ipv draadloos (draadloze gedeelte word uitgeschakeld)Rossi46 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:41:
[...]
Ik heb net even de battery pack uit de controller gehaald en via draad aangesloten op de Xbox (of via USB-lader op het stopcontact). Ik kon toen gewoon volledig de controller gebruiken. Dus ook als je niet-oplaadbare batterijen leeg zijn kun je gewoon doorspelen, mits via draad aangesloten.
Dit heeft MS speciaal zo ontwikkeld voor gamers die elke ms reactietijd nodig hebben (tournament spelers)
Op tournaments word meestal ook verplicht om bedraad te spelen zodat niet opeens je controller uitvalt en de wedstrijd verziekt.
Op de X360 controller was dit nl niet zo en moest je noodgedwongen een vast bedraad model controller aanschaffen.
[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 02-01-2015 13:51 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Oh geinig, wist ik niet. Dus met draad ben ik nòg beter?justifire schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 13:50:
[...]
De signalen gaan dan ook via de draad ipv draadloos (draadloze gedeelte word uitgeschakeld)
Dit heeft MS speciaal zo ontwikkeld voor gamers die elke ms reactietijd nodig hebben (tournament spelers)
Op tournaments word meestal ook verplicht om bedraad te spelen zodat niet opeens je controller uitvalt en de wedstrijd verziekt.
Op de X360 controller was dit nl niet zo en moest je noodgedwongen een vast bedraad model controller aanschaffen.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
Zelfs voor het jaar 2015 zie ikzelf geen echte titel waarvoor ik deze gameconsole zou moeten aanschaffen
Misschien is het gamen voor mij ook minder interessant geworden en heb zeer genoten met Playstaiton 3 en Xbox 360 :
Red Dead Redemption ( 2 keer uitgespeeld )
Splinter Cell Blacklist
Maffia 2
Far Cry 2 ( 2 keer uitgespeeld )
Far Cry 3 ( 2 keer uitgespeeld )
Far Cry 4
Grand Thef Auto IV ( 2 keer uitgespeeld )
Grand Theft Auto V
Tombraider 2013
F1 Codemasters
Mooie afsluiters van games
Dan lijkt het me het beste dat je bij de PS3 of Xbox360 blijft. Bedankt voor de meldingVerwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 15:13:
Ik vind de games op de Xbox One echt tegenvallen en daarom zie ik mij ook niet van mijn Xbox 360 overstappen naar de Playstation 4 .
Zelfs voor het jaar 2015 zie ikzelf geen echte titel waarvoor ik deze gameconsole zou moeten aanschaffen
Misschien is het gamen voor mij ook minder interessant geworden en heb zeer genoten met Playstaiton 3 en Xbox 360 :
Red Dead Redemption ( 2 keer uitgespeeld )
Splinter Cell Blacklist
Maffia 2
Far Cry 2 ( 2 keer uitgespeeld )
Far Cry 3 ( 2 keer uitgespeeld )
Far Cry 4
Grand Thef Auto IV ( 2 keer uitgespeeld )
Grand Theft Auto V
Tombraider 2013
F1 Codemasters
Mooie afsluiters van games
Hmm daar had ik nog niet aan gedacht. Klinkt wel als een goede oplossing. Als je het deurtje opendoet kijk je dan wel tegen alle draden en de muur aan. Even kijken wat de chick er van denkt.jabberwock schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:45:
[...]
Ja dat heb ik. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik de achterkant van het kastje open gemaakt heb. Normaal gesproken was er een open ruimte voor kabels etc, maar ik heb die platen ingekort zodat het gehele middelste gedeelte van de kast open is. Ik gebruik het Besta Burs kastje van de Ikea. Xbox staat achter het bovenste middelste klepje samen met de WiiU. Daaronder de HTPC en in het onderste vakje staat de X360.
Ja ik kan ook de deurtjes openlaten inderdaad. Wat ik er niet bij vertelde was dat er ook een htpc bij staat die bijna altijd aan staat, dan is het iets minder chill.Martinspire schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:59:
[...]
Sinds wanneer heb je hem staan? Ik kan me voorstellen dat het met warme zomerdagen ook geen uitkomst is. Maar wat is het probleem om tijdens het gamen de deurtjes gewoon open te hebben? Desnoods half?
Denk dat ik of de achterkant er uit laat aan een kant of dat ik naar een soort externe fancontroller ga zoeken met twee 120mm fans.
Elke 3,5mm jack headset voldoet.Melkaz schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:09:
Ik heb ook nog een korte vraag over de Headset Adapter, op mijn PS4 controller maak ik bijna altijd gebruik van de handige 3.5mm audio invoer, lekker met een goede koptelefoon de game audio binnen en geen kabels over m'n bureau. Als ik moet chatten(zelden, ben meer een singleplayer fan) pak ik een draadloze headset van Sony.
Aangezien ik vaak game op mijn pc monitor(tv wordt vaak gehijacked) moet ik voor de Xbox One de koptelefoon in de audio out port stoppen van de monitor(altijd handig, zonder iets te zien de port zoeken achterop het scherm daarna weer eruit om in de PC te stoppen). Dus ik dacht..dat kan handiger! Is het mogelijk in de audio adapter te gebruiken voor game audio in combinatie met een normale koptelefoon of heb je hiervoor persé een Xbox one ondersteunende headset nodig?
XBOX One: Agonis
Voor dat laatste: ik heb 2 Noctua 120 mm silent fans aangesloten op een temp. controller en een (universele) 12v adapter. Gaat aan bij x temp en ook weer uit bij x temp.Cerebriform schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 15:44:
[...]
Hmm daar had ik nog niet aan gedacht. Klinkt wel als een goede oplossing. Als je het deurtje opendoet kijk je dan wel tegen alle draden en de muur aan. Even kijken wat de chick er van denkt.
[...]
Ja ik kan ook de deurtjes openlaten inderdaad. Wat ik er niet bij vertelde was dat er ook een htpc bij staat die bijna altijd aan staat, dan is het iets minder chill.
Denk dat ik of de achterkant er uit laat aan een kant of dat ik naar een soort externe fancontroller ga zoeken met twee 120mm fans.
Deze dus:
http://www.autospeed.com/...ller-and-Display&A=112617.
En 2 x pricewatch: Noctua NF-S12A PWM, 120mm
Houd een Horizon, WDTV, XBO en 360 goed koel als ze aanstaan
Ik zou als je de kastdeurtjes dichtdoet er wel voor zorgen dat er ergens koudr lucht aangetrokken kan worden. Kastjes zijn nooit luchtdicht, maar je wil wel dat er voldoende mogelijkheden zijn voor een goede flow.
[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 02-01-2015 17:11 ]
Thanks, goeie tips!Notna schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 17:09:
[...]
Voor dat laatste: ik heb 2 Noctua 120 mm silent fans aangesloten op een temp. controller en een (universele) 12v adapter. Gaat aan bij x temp en ook weer uit bij x temp.
Deze dus:
http://www.autospeed.com/...ller-and-Display&A=112617.
En 2 x pricewatch: Noctua NF-S12A PWM, 120mm
Houd een Horizon, WDTV, XBO en 360 goed koel als ze aanstaanen je hoort de fans amper.
Ik zou als je de kastdeurtjes dichtdoet er wel voor zorgen dat er ergens koudr lucht aangetrokken kan worden. Kastjes zijn nooit luchtdicht, maar je wil wel dat er voldoende mogelijkheden zijn voor een goede flow.
Ben zelf geen fan van het al maar remaken van games van de vorige generatie, maar voor South Park maak ik graag een uitzondering.
[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-01-2015 17:50 ]
Nu heb ik in mijn xbox een us adres en op xbox live een nl adres.
Hebben jullie op beide nog een us account?
Ik wil marvel lego nog voor $10 kopen. Zal binnenkort eens even proberen.
He wat ?!Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 15:13:
Ik vind de games op de Xbox One echt tegenvallen en daarom zie ik mij ook niet van mijn Xbox 360 overstappen naar de Playstation 4 .
Verwijderd
Check de link in de topic warning voor antwoord op je vraag.mobygo76 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 18:24:
Ik wil even D4 downloaden, maar merk dat ik mijn adresgegevens en betalingsinfo moet updaten.
Nu heb ik in mijn xbox een us adres en op xbox live een nl adres.
Hebben jullie op beide nog een us account?
Ik wil marvel lego nog voor $10 kopen. Zal binnenkort eens even proberen.
Zojuist ook een geprobeerd.Grindtegel schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 01:41:
[...]
Giftcard online kopen in de microsoftstore, geen rare omreken kosten ofzo en geen tax als je alaska aanhoudt als adres. De code krijg je binnen een paar secondes. Werkt perfect
Kreeg meteen een mail dat ik de code binnen 4-6uur zou krijgen en bij Paypal staat "in behandeling"....
Vraag me af of ik de code ga krijgen, of dat dit niet meer werkt...
ik heb betaald met paypal, dus ben benieuwd...
Wanneer heb jij gekocht?mobygo76 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 22:08:
Dat heb ik dus ook na 10 dollar te hebben gekocht bij ms us.
ik heb betaald met paypal, dus ben benieuwd...
Paypal status is bij mij zojuist veranderd naar "voltooid"
Zo wordt een goedkoop spelletje toch nog duur ;-)
Update: ik heb de key binnen
[ Voor 7% gewijzigd door mobygo76 op 03-01-2015 09:13 ]
Ik heb de Xbox ons pas kort dus nog geen warme zomerdagen. Maar daarvoor stond de xbox360 maximaal te draaien. En dat doet hij al ruim 7 jaar and counting. De htpc staat ook continue aan en nooit last gehad van extreme warmte ontwikkeling. Het kastje staat zeker 5 cm van de muur af dus aan de achterkant kan alle warmte eruit. Zeker omdat de achterkant op die plek open is. Tuurlijk voel ik wel dat het kastje warm wordt, maar dat wordt de behuizing van de apparatuur ook. Is allemaal ongeveer even warm. Kastje open laten is hier geen optie met 2 kleine kinderen die een fetisj voor knopjes en lampjes hebben.Martinspire schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:59:
[...]
Sinds wanneer heb je hem staan? Ik kan me voorstellen dat het met warme zomerdagen ook geen uitkomst is. Maar wat is het probleem om tijdens het gamen de deurtjes gewoon open te hebben? Desnoods half?
Verwijderd
Op mijn PS4 is het geen probleem, daar heb ik ook geen adapter nodig.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2015 10:31 ]
Waarom probeer je het niet gewoon?Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:30:
Ik heb een vraag: Als ik mijn Beats headset met de stereo headset adapter in mijn controller stop, kan ik hem dan ook gebruiken om te chatten?
Op mijn PS4 is het geen probleem, daar heb ik ook geen adapter nodig.
Code komt nog wel. Duurde bij mij de vorige keer ook 2 dagen. Stond ook de hele tijd niet bij Order Historie en opeens lag de code in m'n mailbox.smoken schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 08:54:
Hmz,.....order staat ook niet in de history op de Microsoftstore....zal hem wel niet gaan worden dan denk ik.
Zo wordt een goedkoop spelletje toch nog duur ;-)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dan wacht ik geduldig af, dank voor de geruststelling!!Rivanov schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 13:00:
[...]
Code komt nog wel. Duurde bij mij de vorige keer ook 2 dagen. Stond ook de hele tijd niet bij Order Historie en opeens lag de code in m'n mailbox.
Nu is mijn laptop niet meer state of the art, dus kan ik geen nieuwe games meer spelen.
Ondertussen is er veel veranderd in mijn situatie, namelijk eigen huis, kids, etc.
Dus ben ik aan het kijken naar een console. Deze console moet toekomstgericht zijn qua games voor de kids en ik wil media kunnen streamen naar de console.
Vanochtend wezen kijken bij de Mediamarkt. De verkoper gaf aan dat de Xbox One beter op mijn wensen aansluit. Kinect voor de kids en qua media streaming ook de Xbox One.
Media streaming kan ook op de PS4 gaf hij aan, maar gaat makkelijker op de Xbox One gaf hij toe.
Toch heb ik nog een paar vragen:
- Ik heb nu een bluray speler (2.1) die ik wil verkopen omdat deze overbodig wordt door de console. Echter mis ik dan een surround systeem. Welke hebben jullie en bevalt die? Ik wil hier niet al teveel geld aan kwijt, maar bluetooth is wel een grote wens voor Spotify streamen vanaf telefoon.
- We hebben all-in-one van Ziggo en gebruiken een Humax 5200 als opneemapparaat. Je kunt via de Xbox One ook tv kijken. Zijn er mensen die de Humax weg hebben gedaan? Gebruiken jullie deze naast elkaar? Of zijn jullie de Humax blijven gebruiken?
- Ik heb in een Engelse review gelezen dat de Xbox One navigatie via Kinect super en dat de reviewer moest wennen toen hij ging navigeren zonder Kinect. Hij gaf aan dat het omslachtig was. Hoe ervaren jullie dit?
- Nog ergens mooie bundels beschikbaar met Kinect en 1 game (liefst GTA V)?
Een surroundsysteem van 100-200 euro kun je zowat elk merk instap nemen (Sony, Samsung) het zal sowieso een verbetering zijn van wat je nu hebt (niks). Zeker als je geen audiofiel bent en er niet zoveel geld aan uit wil geven is het een leuke switch voor surround geluid. Vaak hebben die sets kleine plastic boxjes, prima voor de wat casual filmkijker/gamer. Sommige versterkers hebben een speciale 'Spotify' functie, maar dan loop je wel wat meer in de papieren (basic versterker 200,-, speakertjes er nog bij). Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Als je puur voor geluid wil gaan (het 'boom' effect) zonder al te kritisch te zijn over de kwaliteit van het geluid, kun je met 100-200 euro al veel dingen doen.Roodey schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 13:47:
Hallo, ik ben ook in de running voor een console. Altijd een pc gamer (voornamelijk FPS) geweest (eerst desktop, later laptop).
Nu is mijn laptop niet meer state of the art, dus kan ik geen nieuwe games meer spelen.
Ondertussen is er veel veranderd in mijn situatie, namelijk eigen huis, kids, etc.
Dus ben ik aan het kijken naar een console. Deze console moet toekomstgericht zijn qua games voor de kids en ik wil media kunnen streamen naar de console.
Vanochtend wezen kijken bij de Mediamarkt. De verkoper gaf aan dat de Xbox One beter op mijn wensen aansluit. Kinect voor de kids en qua media streaming ook de Xbox One.
Media streaming kan ook op de PS4 gaf hij aan, maar gaat makkelijker op de Xbox One gaf hij toe.
Toch heb ik nog een paar vragen:
- Ik heb nu een bluray speler (2.1) die ik wil verkopen omdat deze overbodig wordt door de console. Echter mis ik dan een surround systeem. Welke hebben jullie en bevalt die? Ik wil hier niet al teveel geld aan kwijt, maar bluetooth is wel een grote wens voor Spotify streamen vanaf telefoon.
- We hebben all-in-one van Ziggo en gebruiken een Humax 5200 als opneemapparaat. Je kunt via de Xbox One ook tv kijken. Zijn er mensen die de Humax weg hebben gedaan? Gebruiken jullie deze naast elkaar? Of zijn jullie de Humax blijven gebruiken?
- Ik heb in een Engelse review gelezen dat de Xbox One navigatie via Kinect super en dat de reviewer moest wennen toen hij ging navigeren zonder Kinect. Hij gaf aan dat het omslachtig was. Hoe ervaren jullie dit?
- Nog ergens mooie bundels beschikbaar met Kinect en 1 game (liefst GTA V)?
Verder kun je naar mijn weten geen TV rechtstreeks via de XONE kijken? Je hebt immers geen antenne-ingang en geen smartcard-invoer slot. Volgens mij heb je hier altijd een doorlus mogelijkheid voor nodig vanaf een decoder, jouw Humax 5200 zou ik sowieso niet weg doen. Zoek in dit topic even op Humax en je krijgt genoeg resultaten.
Bundels kun je zelf maar even zoeken, dat klinkt wel erg lui. Amazon heeft mooie deals gehad de afgelopen tijd, en voor garantie zit je daar ook wel goed. En anders gewoon even zelf rondsnuffelen, er komt hier genoeg info voorbij.
[ Voor 7% gewijzigd door Royeboi op 03-01-2015 14:00 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Verder zijn er inderdaad wel wat leuke dingen voor Kinect voor kinderen. Kinect Sports is wel leuk (al vind ik hem zelf wat minder dan de 360 variant), Dance Central natuurlijk (welke voor een klein prijsje 10 nummers heeft en de rest kun je er zelf bij kopen) en Fantasia Music Evolved is ook erg leuk.
Daarnaast kun je terecht bij de vele Lego-games of Disney Infinity. Ik gok dat die laatste het leukst is voor de kids (maar ook wel duur als je meerdere figurines wilt halen). Ook figurines in Skylanders.
Project Spark kan ook nog leuk zijn, maar het F2P model zorgt ervoor dat je al snel je portemonnee moet trekken. En de gemaakte content is nog niet van heel hoog niveau (of het zijn er maar weinig).
Verder zijn Fifa en Forza (zeker Horizon) ook wel leuke spellen om te doen, kun je samen Minecraften, een dierentuin beheren met Zoo Tycoon, Golfen met Powerstar Golf of een leuk potje Tetris tegen elkaar doen. Als ze al iets ouder zijn zou Trials Fusion, Rayman Legends, Worms Battlegrounds en Need for Speed ook nog wel kunnen.
Bekijk overigens ook welke games wel of niet in Coop kunnen. Het is niet meer zo vanzelfsprekend bij elke franchise (NFS bv). Forza Horizon heeft ook geen splitscreen maar Forza 5 bv weer wel.
In ieder geval weet de PS4 weinig exclusives tegenover de X1 te zetten als het aankomt op games voor kinderen. Volgens mij is momenteel alleen LittleBigPlanet een grote concurrent. Maar eigenlijk kun je die ook met een PS3 halen.
En toekomstgericht is de X1 zeker. Vooral app-ontwikkeling moet met Windows 10 een boost krijgen en wil het een centrale hub in de huiskamer worden. De PS4 zal vooral een gameconsole blijven zoals de Wii-U dat ook is.
Streaming kan momenteel via Plex en de mediaspeler kan tegenwoordig ook MKV lezen. Hoe goed dat verder gaat weet ik niet.
Voor je surround moet je even verder zoeken, dat weet ik ook niet. Zolang het middels Toslink aansluiting werkt, kan er vanalles op worden aangesloten.
In ieder geval is de X1 geen verkeerde aankoop voor je
Het is niet dat ik lui ben, maar ik lees graag ervaringen van mede-Tweakers. Daar hecht ik meer waarde aan dat reviews op Coolblue.nl etc.
Voor bundels heb ik al in de pricewatch en op Amazon gekeken. Niet echt wat geschikt langs zien komen.
Zal nog even verder zoeken.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Die 200GB heb je wel heel erg snel vol...
Het is 500gb. Maar dan gooi je toch wat games weg? En download je ze wanneer je ze weer wilt spelen. Je kunt vast wel uitvinden hoe dat moetGluonC schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 15:09:
Ik heb geen ruimte meer op mijn harde schijf. Ik heb net al mijn gameclips verwijderd maar dat had geen zin. Waarom installeert hij elk spel automatisch op de harde schijf? Ik kan nu dus geen games meer kopen?
Die 200GB heb je wel heel erg snel vol...
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 03-01-2015 16:03 ]
Verwijderd
Of je koopt een kleine externe hardeschijf. Ik heb net een seagate 2tb schijf gehaald. Werkt prima en was niet erg duur.Martinspire schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 16:02:
[...]
Het is 500gb. Maar dan gooi je toch wat games weg? En download je ze wanneer je ze weer wilt spelen. Je kunt vast wel uitvinden hoe dat moet
@martin die write up over de One voor kids en tv-mogelijkheden zou niet misstaan als review op bol en wehkamp etc. Kun je wat bonnen mee winnen.
Nee ik wil niet mijn games verwijderen anders moet ik weer helemaal opnieuw beginnen als ik bijv. GTA weer wil gaan spelen. Ik vind dat de opslagruimte wel heel erg snel vol zit.Martinspire schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 16:02:
[...]
Het is 500gb. Maar dan gooi je toch wat games weg? En download je ze wanneer je ze weer wilt spelen. Je kunt vast wel uitvinden hoe dat moet
Waarom installeert hij de games op de harde schijf? zo zit die Xbox One toch zo vol?
Op de 360 had ik altijd ruimte genoeg en daar had ik zeker 3x zoveel voor als nu.
Dat is niet waar. Je saves worden in de cloud opgeslagen, en raak je dus niet kwijt. Dus game installeren, starten, dan ff syncen (doet ie automatisch) en al je progress is er weer.GluonC schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 16:32:
[...]
Nee ik wil niet mijn games verwijderen anders moet ik weer helemaal opnieuw beginnen als ik bijv. GTA weer wil gaan spelen.
Omdat een blu-ray disc behoorlijk traag is om vanaf te lezen. Door de data naar de HD te kopieren haal je veel meer snelheid. Zonder installatie zou je gillend gek worden van de laadtijden.Waarom installeert hij de games op de harde schijf?
Klopt, maar zie mijn 1e punt (en wat anderen ook al aanhaalden): dat is geen probleem.zo zit die Xbox One toch zo vol?
Maar de Xbox One is niet de Xbox 360Op de 360 had ik altijd ruimte genoeg en daar had ik zeker 3x zoveel voor als nu.
Xbox
Verwijderd
Bij mijn ps4 kan dat niet.
Heb vandaag de achterkant uit het tv meubel gehaald aan een kant en aan die kant de htpc en de xbone gezet, je ziet er niks van en works like a charm! Ook geen gedoe meer met kabels door de achterkant halen.jabberwock schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:45:
[...]
Ik had nog niet gehoord van Life is Strange, maar dat lijkt me wel wat. Verder maar even afwachten wat Dying Light doet in de reviews.
Externe hardeschijf is idd wel handig, maar ik vind de standaard meegeleverde 500gb bij beide consoles toch wel erg karig. Dat had volgens mij best 1tb mogen en kunnen zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 17:17:
Je kan toch ook een externe harde schijf aansluiten. Dat vind ik wel een goede functie eigenlijk.
Bij mijn ps4 kan dat niet.
Jammer dat de Xbox exclusive Pneuma niet in dat rijtje staat.uchiha tijntje schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:58:
http://xboxnederland.nl/n...len-komen-in-januari-uit/
Ik had nog niet gehoord van Life is Strange, maar dat lijkt me wel wat. Verder maar even afwachten wat Dying Light doet in de reviews.
Daar kijk ik deze maand naar uit.
http://www.pneumabreathoflife.com/index.html
Koop je toch de CoD edition ?xelfer schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:34:
[...]
Externe hardeschijf is idd wel handig, maar ik vind de standaard meegeleverde 500gb bij beide consoles toch wel erg karig. Dat had volgens mij best 1tb mogen en kunnen zijn.
Daar zit een 1 tb schijf ingebouwd.
Maar dedicated MKV's afspelen is op dit moment nog niet mogelijk. Andere streaming diensten werken net zo goed op de PS4.
Maar om nou een energie slurpende console te gebruiken als media speler voor je gedownloade films...
Je moet niet zomaar iets roepen als je het niet eens zeker weet. Het aanbod van games voor kids is prima, en tel daarbij juist ook die indie games op waar er genoeg tussen zitten voor kids.In ieder geval weet de PS4 weinig exclusives tegenover de X1 te zetten als het aankomt op games voor kinderen. Volgens mij is momenteel alleen LittleBigPlanet een grote concurrent. Maar eigenlijk kun je die ook met een PS3 halen.
Ook met Playroom (wat standaard geïnstalleerd staat op de PS4) spelen kids veel mee. In dit geval richt Microsoft zich juist niet op de kleintjes...
[ Voor 45% gewijzigd door Recon24 op 04-01-2015 12:05 ]
Verwijderd
justifire schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:37:
[...]
Jammer dat de Xbox exclusive Pneuma niet in dat rijtje staat.
Daar kijk ik deze maand naar uit.
http://www.pneumabreathoflife.com/index.html
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!