Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Even doorspelen dan. De spinnen worden alleenuchiha tijntje schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 12:55:
Nu maar eens verder met Last Light. Scary ass gameZeker als je een aversie tegen spinnen hebt
https://www.youtube.com/w...=UUKduwX19CHjk9LXEoxCDg1Q
Gisteravond als familieactiviteit de gehele campagne van Halo 3 in splitscreen gedaan met mijn broertje. Vlogen er echt doorheen. Vrij goede campaign!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2014 14:23 ]
Ben denk ik nu op iets van 3/4e. Kill nu alles wat los en vast zit. 2e playthrough wordt denk ik wel leuker, vanwege de stealth actie.Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:22:
[...]
Even doorspelen dan. De spinnen worden alleenspoiler:En nog mooier: je hebt 2 playthroughs nodig voor alle cheevos.nog maar groter!
NiceVerwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:22:
[...]
Gisteravond als familieactiviteit de gehele campagne van Halo 3 in splitscreen gedaan met mijn broertje. Vlogen er echt doorheen. Vrij goede campaign!
Je laat me toch niet in de steek met Giana's sisters he
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Zeker niet. Doe elke dag een paar levels. Wordt wel moeilijker en moeilijker.uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:39:
[...]
Ben denk ik nu op iets van 3/4e. Kill nu alles wat los en vast zit. 2e playthrough wordt denk ik wel leuker, vanwege de stealth actie.
[...]
NiceMet name het laatste level blijft erg cool in coop.
Je laat me toch niet in de steek met Giana's sisters he
Vanochtend door de 65 uur gegaan met dezelfde batterijen. Geen accu voor mij
Welke batterijen (en lader) gebruik je? Voor mij puur uit interesse (ik heb in beide controllers de play & charge kit zitten waar ik erg tevreden over ben), maar wellicht handig om te weten zodat ze weten wat ze moeten kopenPWM schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 09:54:
Is MCC al online speelbaar? Haal ik hem vandaag
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
http://www.nkon.nl/charger/nimh/maha-c9000-eneloop.html
[ Voor 6% gewijzigd door UltraSub op 27-12-2014 11:38 ]
Ik heb overigens de standaard lader, inclusief batterijen voor 20 euro. Los wat setjes gekocht.
Setjes kosten nog geen 9 euro. http://www.nkon.nl/rechar...jen-hr-3utgb-in-case.html Kan je 130 uur gamen zonder opladen
[ Voor 78% gewijzigd door PWM op 27-12-2014 11:49 ]
Iemand die hier ook al tegenaan is gelopen?
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ik had het met Die telltale bundle, is dit via de site of op de console zelf?UltraSub schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 11:50:
Nondeju! Ik wil ff Giana Sisters kopen, credits op mijn account gezet, wil afrekenen: "Add billing info". Ik denk huh, dat was eerst niet. En als ik op het plusje klik om de info toe te voegen staat daar gewoon "mijn" adres wat ik eerder heb gebruikt. Next, en niks, kan niet verder. Knop confirm blijft grijs.
Iemand die hier ook al tegenaan is gelopen?
Ik had ze via de site willen kopen en moest eerst mijn venster sluiten en wederom openen en toen deed hij het wel.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
/edit
Switched naar Firefox, opnieuw ingelogd en presto. Lees het meer als ik er op Google. Zal ook wel met die recente ddos shit te maken hebben.
[ Voor 84% gewijzigd door UltraSub op 27-12-2014 11:59 ]
Tja, ja daar ben ik weer, of je koopt 16 eneloops, waarvan er na een jaar nog maar 4 werken. Gebruikt in de Sanyo oplader die erbij wordt verkocht. Mijn quickcharge kit voor de 360 werkte na 5 jaar nog perfect.UltraSub schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 11:37:
Gewoon Eneloops kopen en een fatsoenlijke lader die ze ook kan recyclen. Doe je er retelang mee zonder capaciteitsverlies van de batterij, en in je controller zijn ze twee keer zoveel mAH dan de play and charge kits. Nooit het voordeel van gesnapt van die kits. Zit je daar ineens weer met je bedrade controller. Ik loop als ze écht leeg zijn even naar de meterkast, oude batterijen in de lader, volle uit de lader in de controller en hoppa...
http://www.nkon.nl/charger/nimh/maha-c9000-eneloop.html
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
En ik heb een wel meerdere quickcharge sets in 1 jaar versleten.......dus dat zegt ook nietsPhusebox schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 12:05:
[...]
Tja, ja daar ben ik weer, of je koopt 16 eneloops, waarvan er na een jaar nog maar 4 werken. Gebruikt in de Sanyo oplader die erbij wordt verkocht. Mijn quickcharge kit voor de 360 werkte na 5 jaar nog perfect.
Net zoals het dus niets zegt over die Eneloops.SpoekGTi schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 12:07:
[...]
En ik heb een wel meerdere quickcharge sets in 1 jaar versleten.......dus dat zegt ook niets
Nee SafariSpoekGTi schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 12:01:
Gewoon opnieuw proberen met een nieuwe browsersessieironie, gebruik je IE?
Die trouwens vaak raar doet in de Xbox store. Doe meestal sowieso met Firefox daar.
[ Voor 22% gewijzigd door UltraSub op 27-12-2014 13:35 ]
Verwijderd
Sinds vorige maand werkt het goed. Weet alleen niet of de nasleep van de ddos nog roet in het eten gooit. Voor kerst speelde ik probleemloos MCC.PWM schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 09:54:
Is MCC al online speelbaar? Haal ik hem vandaag
Wil ik hem downloaden, kost hij EUR 70 via Xbox Store. Dan wacht ik wel ff.Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 13:59:
[...]
Sinds vorige maand werkt het goed. Weet alleen niet of de nasleep van de ddos nog roet in het eten gooit. Voor kerst speelde ik probleemloos MCC.
Ah mede safari gebruiker hier, misschien moeten we die dan maar de schuld gevenUltraSub schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 13:33:
Denk dat jij dan gewoon pech hebt gehad. Ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad met Eneloops en volgens mij kom ik dat zelfs op internet heel zelden tegen. Het zijn simpelweg veruit de beste batterijen. Doet die Sanyo recycling? Kan dan wel een Sanyo lader zijn, maar dat zegt nog niks over zijn laadcapaciteiten. Iedere batterij verliest drastisch laadcapaciteit als je alleen maar oplaadt, laat staan ook nog eens met quickcharge. Hier cycle ik ze eens in de 10 beurten en dan gaan ze weer terug van ~1500 naar 1800-1900.
[...]
Nee Safari
Die trouwens vaak raar doet in de Xbox store. Doe meestal sowieso met Firefox daar.
Verwijderd
Zal in dollars vast iets goedkoper zijn.PWM schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 14:37:
[...]
Wil ik hem downloaden, kost hij EUR 70 via Xbox Store. Dan wacht ik wel ff.
Ook liep de console heel vaak vast, ik weet niet of dat door de hack kwam?
Ook heb ik Forza 5, een erg mooi spel en speelt heerlijk, gta 5 is ook een verbetering, speelt gelijk vloeiend en meer details.
Deze spellen + nog 2 demo's brengen gelijk de harde schijf voor de helft vol, hoe gaan jullie daarmee om?
Tot slot heb ik nog een probleem, telkens als ik mijn account wil aanklikken moet ik het wachtwoord invoeren, waar kan ik dat uitschakelen? Heb het nog niet kunnen vinden.
De Xbox One vindt ik wel te groot, hij past niet meer tussen mijn standaard ikea tv meubel,
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik heb het vluchtig gegoogled maar kwam hierbij niet op de gewenste resultaten. Heeft het soms iets te maken met de regiolock van Bluray
Dank!
Langzame downloads; ja, heb ik ook wel eens. Kijk ook even of je nat open staat in netwerksettings. Maar daarnaast, het is lang niet altijd snel en de ddos zal zeker niet hebben geholpenMars18 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 19:28:
Sinds kerstavond ook een Xbox One staan. Ik ben nog niet echt tevreden over de console. Het downloaden van mijn AC spellen duurde erg lang (mogelijk door de hack of trage wifi)
Ook liep de console heel vaak vast, ik weet niet of dat door de hack kwam?
Ook heb ik Forza 5, een erg mooi spel en speelt heerlijk, gta 5 is ook een verbetering, speelt gelijk vloeiend en meer details.
Deze spellen + nog 2 demo's brengen gelijk de harde schijf voor de helft vol, hoe gaan jullie daarmee om?
Tot slot heb ik nog een probleem, telkens als ik mijn account wil aanklikken moet ik het wachtwoord invoeren, waar kan ik dat uitschakelen? Heb het nog niet kunnen vinden.
De Xbox One vindt ik wel te groot, hij past niet meer tussen mijn standaard ikea tv meubel,
Vastlopers; nog nooit gehad!
Volle hdd, geen last van. 9 spellen geïnstalleerd, 45%. Waaronder Forza 5. Als hij dan toch vol raakt koop ik wel een externe drive, maar denk eerder dat ik een apel er af flikker. After all, hoeveel speel je er nou echt tegelijk. En savegames blijven in cloud bewaard als je spellen er af gooit.
Wachtwoord invoeren; ergens in settings in accountbeheer. Kan zeker uit.
Grootte console; ik begrijp niet waar iedereen het over heeft. Ik had liever gehad dat ze het ding nog wat groter hadden gemaakt zodat het standaard 19" racksize was geweest (zoals receivers en zo) en dan die rottige powerbrick erin hadden gestopt.
Vind het vreemd dat je pas achteraf er achter komt dat de xbox one te groot voor je meubel is? Wel balen maar dat meet je van te voren toch op? Het downloaden van games gaat soms wat trager ja, niks aan te doen.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
HDD lijkt inderdaad redelijk vlot vol te lopen. Ik zit nu met 6 games op de helft geloof ik. Maar zoals gezegd, hoeveel games speel je tegelijk. Je saves blijven altijd bewaard. En er kan altijd een extra schijf aan (maar dat kost wel weer centen natuurlijk).
Formaat maakt mij eigenlijk weinig uit. Ik vind het ergens wel stoer staan. Maar het is wel frappant dat de PS4 inclusief powerbrick zoveel kleiner is. Ik kan me best voorstellen dat mensen dat er aantrekkelijker uit vinden zien.
Ik heb een Xbox van amazon.de en ik kon de blu-ray app gewoon installeren.Downloads schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 19:58:
Is er iemand bekend met het kijken van een DVD/Bluray op een Duitse Xbox. Wilde het gisteren voor het eerst (kijk vooral Netflix) proberen maar ik krijg te horen dat de Bluray app niet beschikbaar is.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Verwijderd
Aanrader voor de dagen waarop je hersenloos wil pacmamnen terwijl Sunset Overdrive installeert.
1e indruk SO: speelt heerliijk, ziet er niet uit.
Hoezo ziet het er niet uit dan? Ik vond hem namelijk nog best mooi en zeker met de chaos is het gewoon lekker stabiele framerate. Het is wel een omgeving met veel kleur, maar ook veel detail. Of bedoel je dat je het niet mooi vindt?Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 23:40:
Nutjitsu op 1000 gamerscore. Come at me fox.
Aanrader voor de dagen waarop je hersenloos wil pacmamnen terwijl Sunset Overdrive installeert.
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 28-12-2014 00:17 ]
Exactor is natuurlijk ook de hoge grafische kwaliteit van Nutjitsu gewend heVerwijderd schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 23:40:
Nutjitsu op 1000 gamerscore. Come at me fox.
Iemand hier die ook een haat liefde verhouding heeft met Giana Sisters?
Denk er nu ineens over na dat ik hem ook uit Duitsland heb, met regio USA. Maar ben nog nooit tegen een regio Block aangelopen. Zijn alle blurays tegenwoordig multi regio, of negeert de xbox dat gewoon totaal?Rivanov schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 22:57:
Heb m'n Xbox One vorig jaar op launchday in Duitsland gekocht en kan prima blurays kijken. Xbox staat op USA region.
Xbox Live-coreservicesBeperkt
Betrokken platformen:
Xbox One
Betrokken services:
Aanmelden bij Xbox Live
28-12-2014 01:42:04 CET:
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Probeer eens een reset (10 secs de pokerbutton ingedrukt te houden)Mars18 schreef op zondag 28 december 2014 @ 01:53:
Krijg nu de melding problemen met Xbox Live Coreservices, kan me gelijk niet mee aanmelden. Wat een gezeik zeg, Xbox loopt achter elkaar vast in het hoofdmenu.
Xbox Live-coreservicesBeperkt
Betrokken platformen:
Xbox One
Betrokken services:
Aanmelden bij Xbox Live
28-12-2014 01:42:04 CET:
Ik heb er 1 sinds juni, heb 2 vastlopers gehad, nog geen downtime, HDD is maar 500GB dus ja die is vrij snel vol maar ik wacht wel even tot mijn garantie is verlopen dan stouw ik er wel een 2TB disk in. Extern is ook zon gehannes.
Trage downloads heb ik ook wel eens, NAT is bij mij open dus daar ligt het niet aan.
En ja formaat.....ik vind hem niet bijzonder veel groter dan de originele X360, hij is misschien wat minder fijntjes afgewerkt, ben het wel met die ander eens dat ze hem eigenlijk wel net zo groot hadden kunnen maken als een standaard receiver ofzo, nu klopt het formaat niet met mijn HiFi spul
Verwijderd
In actie is het goed te doen. De kleuren en snelheid maken het mooi. Als ik kijk naar de close ups in praatscenes dan ziet het er niet uit.Martinspire schreef op zondag 28 december 2014 @ 00:16:
[...]
Hoezo ziet het er niet uit dan? Ik vond hem namelijk nog best mooi en zeker met de chaos is het gewoon lekker stabiele framerate. Het is wel een omgeving met veel kleur, maar ook veel detail. Of bedoel je dat je het niet mooi vindt?
Ik kan hem niet goed vinden
Heb een tekstbased guide gevonden...
http://www.gamefaqs.com/p...ms-rise-of-the/faqs/68505
Ongelooflijk dat die nog bestaan
[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-12-2014 13:22 ]
Waarom had hij dan 2x zo hoog moeten wordenLekker Ventje schreef op zondag 28 december 2014 @ 11:18:
Als ze de XBox net zo groot als een receiver hadden moeten maken had ie 2x zo hoog moeten worden. Vind de XBox zo al groot genoeg.
Sorry, maar dat zie ik echt even niet. Wel eens een 1U server gezien? En een decoder of zo? Kan allemaal, en hoeft echt niet zo hoog. Nee, weet je wat fijn is... al die verschillende breedtes in je AV meubel. Dat ziet er pas rommelig uit, in plaats van een rechte toren met allemaal componenten
Precies, hij had van mij ook wel breder mogen worden, met in gebouwde PSU, maar aan de andere kant, een externe PSU ook voordelen.UltraSub schreef op zondag 28 december 2014 @ 12:44:
[...]
Waarom had hij dan 2x zo hoog moeten worden
Sorry, maar dat zie ik echt even niet. Wel eens een 1U server gezien? En een decoder of zo? Kan allemaal, en hoeft echt niet zo hoog. Nee, weet je wat fijn is... al die verschillende breedtes in je AV meubel. Dat ziet er pas rommelig uit, in plaats van een rechte toren met allemaal componenten
Cogitationis poenam nemo patitur
Lichtpuntje...
Leuke tip voor de mensen die Dragon Age: Inquisition willen proberen. Ga voor een Mage met Knight-Enchanter specialization. Zwaar overpowered en fun.
[ Voor 4% gewijzigd door Silversin op 28-12-2014 21:15 ]
Breder kan.... Zet je gewoon de voeding er langs....Bullet NL schreef op zondag 28 december 2014 @ 13:07:
[...]
Precies, hij had van mij ook wel breder mogen worden, met in gebouwde PSU, maar aan de andere kant, een externe PSU ook voordelen.
Besef wel dat je deze specialization pas later in het spel krijgt. Tot dan toe is het op Nightmare Difficulty erg lastigSilversin schreef op zondag 28 december 2014 @ 21:10:
Vind de X1 wel goed zo, lekker stil, groter hoeft niet.
Leuke tip voor de mensen die Dragon Age: Inquisition willen proberen. Ga voor een Mage met Knight-Enchanter specialization. Zwaar overpowered en fun.
En ik vond het in die 7 uur durende trial op casual al moeilijk :xuchiha tijntje schreef op zondag 28 december 2014 @ 21:24:
[...]
Besef wel dat je deze specialization pas later in het spel krijgt. Tot dan toe is het op Nightmare Difficulty erg lastig
Is er verder nog iets bekend over de Nederlandse voicecontrol van de Kinect?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet alle pagina's heb doorgelezen...
Zoeken helpt trouwens ook, ik zal eens met locatie instellingen prutsen....
[ Voor 10% gewijzigd door ourplayground op 28-12-2014 21:41 ]
Dragon Age op nightmare is echt een toffe ervaring. Het is echt onwijs moeilijk en je moet het geduld hebben om een half uur te doen over een eindbaas met de tactical cam.Phusebox schreef op zondag 28 december 2014 @ 21:32:
[...]
En ik vond het in die 7 uur durende trial op casual al moeilijk :x
De specialization class die je op 1/3 krijgt ofzo van het spel is eigenlijk wel veel te overpowered. Heb daarna eigenlijk geen enkel gevecht meer verloren en kon op nightmare zelfs de high dragons tanken.
Hou wel van het verhalende maar heb geen tijd voor teveel uitdaging.
Dan is een mage nog steeds de beste keuze. De andere classes zijn echt zwaar underpowered, viel tegen.uchiha tijntje schreef op zondag 28 december 2014 @ 21:24:
[...]
Besef wel dat je deze specialization pas later in het spel krijgt. Tot dan toe is het op Nightmare Difficulty erg lastig
Ook nog The Crew besteld via Zavii voor een mooie prijs, lijkt me tof om te racen door Amerika, hopelijk een spel wat erg lijkt op Test Drive Unlimited, waar ik ook erg van heb genoten.
Ryse wil ik ook graag nemen, alleen die vind ik het goedkoopst voor 40 euro, en heb zo gevoel dat deze game binnenkort verder gaat dalen in prijs.
[ Voor 23% gewijzigd door Mars18 op 29-12-2014 07:32 ]

Ik voelde het toch als een gemis dat ik niet even op de bank neer kon ploffen en heerlijk onderuit met mijn benen omhoog een spel kon spelen. En ook met vrienden even Fifa, Forza of een vechtspel spelen zat er ook niet in. Dat is iets wat ik bij PC-gaming toch mis. Maar goed, nu heb ik dus 'the best of both worlds'.
Maar eens even naar kijken als ik thuis kom
Verwijderd
Als je Halo MCC hebt. Let op de update van 20GB tussen de preview beta en deze langere beta.Jaguar645 schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:25:
Volgens mij ging vandaag toch ook de Halo 5 MP Beta van start?
Maar eens even naar kijken als ik thuis kom
----
Sunset Overdrive speelt echt heerlijk verslavend. Echt een topspel!
Is dit gebonden aan regio? If so, hij staat nu op Europa/Nederland en in mei had ik hem op Verenigde Staten staan.
Ik zou 'em maar snel van Nederland afhalen. Krijg je straks Nederlands gesproken tekst in je games...brrrr....Yonix schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:14:
Is de store nu zo onoverzichtelijk geworden of ligt dat aan mij? Ik kan mij herinneren dat de store wat beter geordend was en zaken als DLC, demo's en games voor gold beter en makkelijker gevonden konden worden.
Is dit gebonden aan regio? If so, hij staat nu op Europa/Nederland en in mei had ik hem op Verenigde Staten staan.
Verwijderd
Ligt niet aan jou. Store layout is bizar. Bij addons zie ik honderden dlcs voor muziekspellen die ik niet heb. Aan de andere kant werkt xbox.com prima. Daar moet ik toch zijn om te kopen uit de VS store dus niet zo erg.Yonix schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:14:
Is de store nu zo onoverzichtelijk geworden of ligt dat aan mij? Ik kan mij herinneren dat de store wat beter geordend was en zaken als DLC, demo's en games voor gold beter en makkelijker gevonden konden worden.
Instant on ftw!Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:09:
[...]
Als je Halo MCC hebt. Let op de update van 20GB tussen de preview beta en deze langere beta.
----
Sunset Overdrive speelt echt heerlijk verslavend. Echt een topspel!
Zit nu alleen in de lobby te wachten.....
Heb jij op de site dan ergens een lijst met nieuwe addons dan? Die kan ik niet vinden.Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 17:20:
[...]
Ligt niet aan jou. Store layout is bizar. Bij addons zie ik honderden dlcs voor muziekspellen die ik niet heb. Aan de andere kant werkt xbox.com prima. Daar moet ik toch zijn om te kopen uit de VS store dus niet zo erg.
Maar het klopt dat die sortering bij addons ook helemaal spaak loopt. Nieuwe DLC staat ook niet vooraan.
http://gamingbolt.com/xbo...mproves-esram-performance
[ Voor 7% gewijzigd door harrytasker op 29-12-2014 20:52 ]
Verwijderd
Niet met nieuwe add-ons. Ik check daar af en toe de spellen die ik heb. Dan zie ik van zelf wel of er wat voor me is.Martinspire schreef op maandag 29 december 2014 @ 20:37:
[...]
Heb jij op de site dan ergens een lijst met nieuwe addons dan? Die kan ik niet vinden.
Maar het klopt dat die sortering bij addons ook helemaal spaak loopt. Nieuwe DLC staat ook niet vooraan.
----
Xbox live net weer down bij mij. Die pummels zullen niet weer bezig zijn toch?
Ik zag dat er nieuwe Turtlebeach ear force headset audio controllers werden verkocht die onder meer mic monitor toevoegen aan de TB XO Seven. Ik kan niet vinden waar deze controllers worden verkocht behalve in de VS. Iemand suggesties waar ik ze kan kopen in Nederland of de omliggende landen?
Alvast bedrankt!
Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT
Bears and Bulls
Jups zat ingame met een maat, werd uit zijn game gegooid, kon wel weer joinen, maar party chat werkte niet en iedereen in friendslist was onlinemindcre8r schreef op maandag 29 december 2014 @ 22:39:
Rare storing aan xbl? Vrienden kunnen niey worden weergegeven en partychat werkt ook niet. Nat is open. Vrienden in de lijst ook last van.
Konden wel verder met fireteam chat gelukkig, maar nu nog steeds is iedereen volgens de xone offline, website friendslist geeft wel goed aan dat friends online zijn
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Bears and Bulls
Net forza horizon 2 demo gespeeld. Ook erg mooi sfeertje.
Zit nu te kijken hoe dead rising 3 is ontvangen?
Lijkt me ook leuk. Ben nu zombies aan het killen in the last of us. Mogelijk sluit dit er goed bij aan?
Fantastisch nieuws !harrytasker schreef op maandag 29 december 2014 @ 20:52:
Voor de geinteresseerde XO SDK update december....
http://gamingbolt.com/xbo...mproves-esram-performance
Die eSRAM was toch wel de grootste bottleneck, als ze dit goed weten te benutten zal de performance een stuk omhoog gaan
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Je bedoelt deze: http://m.turtlebeach.com/...action%3FcategoryId%3D294Nosferatu111072 schreef op maandag 29 december 2014 @ 22:19:
Hallo mede tweakers,
Ik zag dat er nieuwe Turtlebeach ear force headset audio controllers werden verkocht die onder meer mic monitor toevoegen aan de TB XO Seven. Ik kan niet vinden waar deze controllers worden verkocht behalve in de VS. Iemand suggesties waar ik ze kan kopen in Nederland of de omliggende landen?
Alvast bedrankt!
Die heb ik een paar weken geleden gekocht via amazon.uk. Was wel aardig prijzig! Ik heb de mic nog niet gebruikt, dus kan niks zeggen over de mic monitoring, maar verder een prima headset.
Xbox Live: Chevalric
Ik zelf heb de TB XO Seven. Hier zat de standaard audiocontroller van Microsoft bij. De nieuwe audiocontroller, het apparaat dat de controller ingaat, ondersteunt ondermeer mic monitor.Chevalric schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:52:
[...]
Je bedoelt deze: http://m.turtlebeach.com/...action%3FcategoryId%3D294
Die heb ik een paar weken geleden gekocht via amazon.uk. Was wel aardig prijzig! Ik heb de mic nog niet gebruikt, dus kan niks zeggen over de mic monitoring, maar verder een prima headset.
http://www.prnewswire.com...ontrollers-300009459.html
Deze losse audiocontroller kan ik niet vinden.
Update: ik heb de Turtlebeach audio controller plus gevonden op de Europese site van TB.
Coming soon staat er op de site. Eindelijk de koptelefoon gebruiken zoals bedoeld!
[ Voor 9% gewijzigd door Nosferatu111072 op 30-12-2014 12:01 ]
Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT
[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 30-12-2014 14:26 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Ik heb sinds vandaag ineens een 'raar' probleem. Heb mijn Humax 5200 via de Xbox doorgelust naar de TV (dat bedoel jij denk ik ook toch?). Heb sinds vandaag ineens geen beeld meer als ik de TV App start.GerCor schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:25:
Vandaag de Kinectloze Xbox One even doorgelusd via de Humax 5050 naar de TV. Toch leuk. Nu wachten op wanneer OneGuide het gaat doen.
Alles al van de stroom gehad, ook de TV app afgesloten maar niets lost het probleem op. Ohw..de Humax doet het wel als ik hem direct aansluit aan de TV. Via de Xbox TV App blijft hij het Humax laadt scherm weergeven...
Misschien ff een factory reset van de Xbox doen, maar eerst ff alle games naar de externe disk verplaatsen...iemand nog andere tips?
Yep. Humax 5050 >> Xbox ONE >> TV. Net gedaan en geen probleem met beeld hoor. Maar jij hebt toch een Preview versie? Kan het daar niet - tijdelijk - aan liggen?TheVMaster schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:36:
[...]
Ik heb sinds vandaag ineens een 'raar' probleem. Heb mijn Humax 5200 via de Xbox doorgelust naar de TV (dat bedoel jij denk ik ook toch?). Heb sinds vandaag ineens geen beeld meer als ik de TV App start.
[ Voor 9% gewijzigd door GerCor op 30-12-2014 15:04 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Ik heb op dit moment gewoon de productie versie. Er is nu geen Preview versie. Heb al een factory reset gedaan, dit lost het probleem helaas niet op.....GerCor schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:03:
[...]
Yep. Humax 5050 >> Xbox ONE >> TV. Net gedaan en geen probleem met beeld hoor. Maar jij hebt toch een Preview versie? Kan het daar niet - tijdelijk - aan liggen?
Probeer eens iets anders aan de HDMI in van XBOX te hangen, een notebook of chromecast moet ook wel lukken. Dan weet je al dat de HDMI in werkt.TheVMaster schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:52:
[...]
Ik heb op dit moment gewoon de productie versie. Er is nu geen Preview versie. Heb al een factory reset gedaan, dit lost het probleem helaas niet op.....
Je bedoelt denk ik 10% ?Yonix schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:10:
Zijn er hier meer mensen die last hebben van problemen tijdens het installeren van games (digital copies). Ik probeer nu al een tijdje Max: The Curse of Brotherhood te installeren, maar na 100% stopt hij ermee. Herstarten helpt niet.
Als die 100% aangeeft dan is die geinstalleerd.
Heb je hem al helemaal verwijderd het spel en opnieuw gedownload?
Ik ben echt onder de indruk! Grafisch echt mooi, voor het eerst vind ik. Halo3 en 4 vond ik nooit bijzonder, maar nu echt indrukwekkend.
Qua gameplay vind ik het voor het eerst ook echt leuk. Eindelijk heeft elke gun een scope, dit miste ik echt.
Deze ga ik wel kopen
Misschien dat het weer iets te maken heeft met mijn poorten ofzo? Heb er zelf weinig verstand van.
Is dat zo? Volgens mij kan ie 1080p 60hz niet aan want als ik mijn Macbook eraan hang krijg ik alleen maar errors.snipepins schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:14:
[...]
Probeer eens iets anders aan de HDMI in van XBOX te hangen, een notebook of chromecast moet ook wel lukken. Dan weet je al dat de HDMI in werkt.
Als het beeld blijft hangen op het laad scherm en de xbox zegt dat er geen verbinding is. Dan doe ik de HDMI kabel bij de HDMI-in er even uit en in. Soms hoef ik dat niet te te doen en soms doet die het helemaal niet
Ook staat het uitgang signaal van de humax op 720p anders deed die het ook niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Annoying-Orange op 30-12-2014 19:13 ]
xbl: superlucky luke
Verwijderd
Mij is het een uurtje geleden wel gelukt met mijn account ook met VS store.shadowman12 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 19:28:
Heb m'n Xbox op US staan, maar hij wil niet meer insignen met m'n Microsoft account (niet via Kinect en niet via Sign-In zeg maar. Meer mensen problemen?
Ja hier nu ook weer, geen idee wat het geweest is.Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 19:35:
[...]
Mij is het een uurtje geleden wel gelukt met mijn account ook met VS store.
check eens de NAT in je modem, en misschien een regel in je firewall toevoegen.GluonC schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 18:59:
Ik word de hele tijd uit de servers gegooid bij Battlefield 4, maar heb er ook al last van gehad met Destiny, Fifa, en GTA 5. Heeft iemand die probleem ook al eens gehad en zoja wat moet ik doen om dit probleem te verhelpen? Heel irritant als je er de hele tijd uitgegooid word.
Misschien dat het weer iets te maken heeft met mijn poorten ofzo? Heb er zelf weinig verstand van.
Ik was ooit best aardig met Halo maar dit is toch even wat anders. Dit trek ik niet meer.
[ Voor 49% gewijzigd door Phusebox op 30-12-2014 22:24 ]
Grafisch ook prima te doen. Hier kocht ik nou een xbox one voor.
Morgen komt Need for Speed Rivals. Dat eindelijk dan ook een goede kans geven. Grafisch ook geweldig.
[ Voor 43% gewijzigd door Mars18 op 30-12-2014 22:44 ]
Vandaag ook de Halo 5 MP beta gespeeld en ben er ook achter gekomen dat ik even van strategie moet wijzigen bij deze versiePhusebox schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 22:12:
Pff Halo... WTF. Ik verlies echt elk vuurgevecht ongeacht of ik al een half magazijn voorsprong heb.
Ik was ooit best aardig met Halo maar dit is toch even wat anders. Dit trek ik niet meer.
Titanfall is voor mij dan ook de beste MP shooter van de afgelopen jaren. De coregameplay is ontzettend goed en juist door het simpel te houden (6 standaard wapens met een paar attachments en geen gezeik van tientallen perks) werkt het. Daarnaast is de balans tussen pilot - pilot, pilot - titan en titan - titan echt goed.Mars18 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 22:43:
Vanavond aan de slag gegaan met Titanfall. wat een gaaf spel online. Knalt lekker weg. Was nog best druk online.
Grafisch ook prima te doen. Hier kocht ik nou een xbox one voor.
Helaas is Titanfall redelijk ondergesneeuwd door overgewaardeerde shooters (o.a. Destiny).
Zelf miste ik het totaal niet, maar ik denk dat het voor de verkopen van een vervolg het verstandig is om toch een soort van SP in in te bouwen, hoewel dat erg lastig is met de ontzettend snelle gameplay. Ik zou juist meer developers aanmoedigen om zich te richten op 1 bepaalde richting (bijv. alleen een SP of alleen een MP), in plaats van alles in de game te stoppen, waardoor vaak een component een stuk minder is dan de andere (de MP van bijv games als Tomb Raider was niet echt goed
Ik dacht eerst dat ik heel goed was, maar had voornamelijk bots gekiltuchiha tijntje schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 23:43:
[...]
Titanfall is voor mij dan ook de beste MP shooter van de afgelopen jaren. De coregameplay is ontzettend goed en juist door het simpel te houden (6 standaard wapens met een paar attachments en geen gezeik van tientallen perks) werkt het. Daarnaast is de balans tussen pilot - pilot, pilot - titan en titan - titan echt goed.
Helaas is Titanfall redelijk ondergesneeuwd door overgewaardeerde shooters (o.a. Destiny).
Zelf miste ik het totaal niet, maar ik denk dat het voor de verkopen van een vervolg het verstandig is om toch een soort van SP in in te bouwen, hoewel dat erg lastig is met de ontzettend snelle gameplay. Ik zou juist meer developers aanmoedigen om zich te richten op 1 bepaalde richting (bijv. alleen een SP of alleen een MP), in plaats van alles in de game te stoppen, waardoor vaak een component een stuk minder is dan de andere (de MP van bijv games als Tomb Raider was niet echt goed)
Ook tof dat je 8 tegen 8 zonder Titan kan spelen
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!