Ik heb via internet Forza 5 voor $14,95 kunnen scoren en ben echt fan geworden! Dacht dat het niet mijn ding zou zijn, mede omdat ik Forza Horizon (360) echt helemaal geen ruk aan vondmaar vind het echt heerlijk om Spa of Nurburgring te racen maar ook het circuit in Praag spreekt me wel erg aanRossi46 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 01:08:
[...]
Forza 5 had inderdaad beter moeten zijn. Toch vermaak ik me nog altijd super goed met de game. Het aantal auto's is nog altijd zeer groot, ik mis die paar uit Forza 4 niet. Zeker niet als je je dmv van selectieve tuning en afstelling gaat verdiepen in je auto's. En vergeet het eindeloze painten niet...
Het aantal circuits vind ik wel een punt. Ik had bijvoorbeeld graag Suzuka en Hockenheim ook in 5 willen hebben, omdat ik graag op echt bestaande circuits race. Ik vind dat nieuw verzonnen stratencircuit in Tsjechië bijvoorbeeld helemaal kut. Daarentegen zit nu wel Spa in Forza en klopt de Nurburgring erg goed. In Forza 4 sloeg de Ring echt nergens op.
En verder, maar dat heb ik volgens mij al irritant vaak op het forum gezegd, ik vind het geluid in Forza zo goed! Het geeft zoveel beleving, echt heerlijk.
Forza kent op dit moment geen concurrent, ook niet op de PS4. Dus ben je helemaal fan van dit soort games en twijfel je tussen One en PS4, dan is de keuze wat mij betreft snel gemaakt. Maar om een One te halen om daar enkel Forza op te gaan spelen, dat vind ik behoorlijk ver gaan.
PS De TellTale collection is uit. als je Gold hebt voor 55 euro alle episodes van The Walking Dead, The Wolf Among us en Game of Thrones. Op zich niet duur!
[ Voor 72% gewijzigd door Tomba op 23-12-2014 08:05 ]