Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:40

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Rossi46 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 01:08:
[...]

Forza 5 had inderdaad beter moeten zijn. Toch vermaak ik me nog altijd super goed met de game. Het aantal auto's is nog altijd zeer groot, ik mis die paar uit Forza 4 niet. Zeker niet als je je dmv van selectieve tuning en afstelling gaat verdiepen in je auto's. En vergeet het eindeloze painten niet...

Het aantal circuits vind ik wel een punt. Ik had bijvoorbeeld graag Suzuka en Hockenheim ook in 5 willen hebben, omdat ik graag op echt bestaande circuits race. Ik vind dat nieuw verzonnen stratencircuit in Tsjechië bijvoorbeeld helemaal kut. Daarentegen zit nu wel Spa in Forza en klopt de Nurburgring erg goed. In Forza 4 sloeg de Ring echt nergens op.

En verder, maar dat heb ik volgens mij al irritant vaak op het forum gezegd, ik vind het geluid in Forza zo goed! Het geeft zoveel beleving, echt heerlijk.

Forza kent op dit moment geen concurrent, ook niet op de PS4. Dus ben je helemaal fan van dit soort games en twijfel je tussen One en PS4, dan is de keuze wat mij betreft snel gemaakt. Maar om een One te halen om daar enkel Forza op te gaan spelen, dat vind ik behoorlijk ver gaan.
Ik heb via internet Forza 5 voor $14,95 kunnen scoren en ben echt fan geworden! Dacht dat het niet mijn ding zou zijn, mede omdat ik Forza Horizon (360) echt helemaal geen ruk aan vondmaar vind het echt heerlijk om Spa of Nurburgring te racen maar ook het circuit in Praag spreekt me wel erg aan :) Heel erg gaaf om in (voor mij) onhaalbare/onbetaalbare auto's rond te racen.

PS De TellTale collection is uit. als je Gold hebt voor 55 euro alle episodes van The Walking Dead, The Wolf Among us en Game of Thrones. Op zich niet duur!

[ Voor 72% gewijzigd door Tomba op 23-12-2014 08:05 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-11 15:40
Gisteren is de X1 binnen gekomen dus de avond besteed om maar even de boel een beetje in te richten.
KPN settopbox gaat nu via de X1, Plex en Netflix klaarzetten voor de vrouw.
Wat mij als eerste opviel is dat er bijna geen demo's meer zijn. Op de 360 kon je de meeste spellen even uitproberen maar hier bijna geen. Heel jammer maar ach.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-11 19:42
Carthrax schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:44:
Gisteren is de X1 binnen gekomen dus de avond besteed om maar even de boel een beetje in te richten.
KPN settopbox gaat nu via de X1, Plex en Netflix klaarzetten voor de vrouw.
Wat mij als eerste opviel is dat er bijna geen demo's meer zijn. Op de 360 kon je de meeste spellen even uitproberen maar hier bijna geen. Heel jammer maar ach.
Er zijn toch aardig wat demo's. Zoek met Bing op de xbox naar demo. Dan krijg je nog best een aardige lijst.
Maar de hoeveelheid neemt wel af, maar dat zag ik op de 360 ook de laatste jaren

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-11 12:07
Tomba schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:02:
[...]

Ik heb via internet Forza 5 voor $14,95 kunnen scoren en ben echt fan geworden! Dacht dat het niet mijn ding zou zijn, mede omdat ik Forza Horizon (360) echt helemaal geen ruk aan vondmaar vind het echt heerlijk om Spa of Nurburgring te racen maar ook het circuit in Praag spreekt me wel erg aan :) Heel erg gaaf om in (voor mij) onhaalbare/onbetaalbare auto's rond te racen.

PS De TellTale collection is uit. als je Gold hebt voor 55 euro alle episodes van The Walking Dead, The Wolf Among us en Game of Thrones. Op zich niet duur!
109 dollar lijkt me toch meer dan 55 euro?!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
Vanochtend Dragon Age op de kop getikt voor 38 euro in de Daily Deal. Had de "demo" al gespeeld via EA Access en hij stond op de wishlist, dus voor dat geld kon ik hem niet laten liggen :).

Xbox Live: Chevalric

• Tomba

Tomba

Xenophoben schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:12:
[...]

109 dollar lijkt me toch meer dan 55 euro?!
Klopt, maar je leest over 1 essentieel dingetje heen denk ik :)
Tomba schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:02:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nvflCX8SQMg9pnc7598og8d7/full.png
Chevalric schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:12:
Vanochtend Dragon Age op de kop getikt voor 38 euro in de Daily Deal. Had de "demo" al gespeeld via EA Access en hij stond op de wishlist, dus voor dat geld kon ik hem niet laten liggen :).
In de Nederlandse store is ie €45,98, nette prijs voor zo'n recente titel!

[ Voor 20% gewijzigd door Tomba op 23-12-2014 09:23 ]

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-11 12:07
Thanks! Meteen gekocht haha

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:28
Tomba schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:19:
[...]

Klopt, maar je leest over 1 essentieel dingetje heen denk ik :)

[...]

[afbeelding]

[...]

In de Nederlandse store is ie €45,98, nette prijs voor zo'n recente titel!
Ik probeer die Telltale collection te kopen, maar bij mij krijg ik alleen een optie om factuurgegevens toe te voegen maar de bevestig knop wordt never nooit niet groen.......

nvm.....browser gesloten en opnieuw gedaan en nu kan het wel....

[ Voor 5% gewijzigd door SpoekGTi op 23-12-2014 09:43 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Tomba

Tomba

SpoekGTi schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:40:
[...]

Ik probeer die Telltale collection te kopen, maar bij mij krijg ik alleen een optie om factuurgegevens toe te voegen maar de bevestig knop wordt never nooit niet groen.......

nvm.....browser gesloten en opnieuw gedaan en nu kan het wel....
Das vreemd, ik heb geen interesse dus kan niet voor je checken of het voor mij wel werkt...

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 21:50:
[...]

Een fan in een powerbrick. Zou dat er zijn om de powerbrick koel te houden? Of zou het zijn dat je de powerbrick in een bepaalde hoek moest zetten zodat hij de Xbox van een afstand van frisse lucht zou voorzien? Of dat de stroom koel gemaakt moet worden voordat het een Xbox in gaat?
:D

XBOX One: Agonis

• Nindustries
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-10 14:29
Zojuist informatief gesprek gehad met iemand op IRC; telenet staat tussen de ondersteunde providers in de Xbox One. Dus theoretisch gezien moet de Digicorder werken ism OneGuide + SmartGlass.
Niet duidelijk is of de communicatie over CEC (HDMI) of Kinect (infrarood) zou lopen.
Xbox One ondersteunt klaarblijkelijk geen CEC, dus een Kinect is nodig.

Dit zou wel (samen met Plex) de ultieme gaming HTPC ervaring kunnen bieden.. >:)
Toch een stapje voor op Playstation moet ik zeggen. Het verbaast me dat hier in Vlaanderen nog niet uitgebreid over is geschreven/gereageerd/geblogt. :?

[ Voor 7% gewijzigd door Nindustries op 23-12-2014 15:10 ]

~ beware of misinformation.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:23

TheVMaster

Moderator WOS
Nindustries schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:09:
Zojuist informatief gesprek gehad met iemand op IRC; telenet staat tussen de ondersteunde providers in de Xbox One. Dus theoretisch gezien moet de Digicorder werken ism OneGuide + SmartGlass.
Niet duidelijk is of de communicatie over CEC (HDMI) of Kinect (infrarood) zou lopen.
Xbox One ondersteunt klaarblijkelijk geen CEC, dus een Kinect is nodig.

Dit zou wel (samen met Plex) de ultieme gaming HTPC ervaring kunnen bieden.. >:)
Toch een stapje voor op Playstation moet ik zeggen. Het verbaast me dat hier in Vlaanderen nog niet uitgebreid over is geschreven/gereageerd/geblogt. :?
Helaas hebben we in Nederland (officieel) nog geen OneGuide, maar zodra die er is....dan wordt er wel actief over geblogged... :+

• snipepins
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-06-2024
Zojuist informatief gesprek gehad met iemand op IRC; telenet staat tussen de ondersteunde providers in de Xbox One.
Dit werkt inderdaad in Belgie, maar wat heb je eraan? In plaats van oneguide gebruik ik de telenet guide.
Om dit werkend te hebben moet je region op Belgie staan en dit wil dan weer zeggen geen voice control :(
Ik heb voor de voice gekozen, misschien dat we in de toekomst beide gaan hebben ...

• Nindustries
snipepins schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:46:
[...]

Dit werkt inderdaad in Belgie, maar wat heb je eraan? In plaats van oneguide gebruik ik de telenet guide.
Om dit werkend te hebben moet je region op Belgie staan en dit wil dan weer zeggen geen voice control :(
Ik heb voor de voice gekozen, misschien dat we in de toekomst beide gaan hebben ...
Hoe bedien jij de telenet guide dan? Toch via het kaske?
Voice control voor belgië zal er heus wel aankomen hoor.

• snipepins
Nindustries schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 17:09:
[...]

Hoe bedien jij de telenet guide dan? Toch via het kaske?
Voice control voor belgië zal er heus wel aankomen hoor.
Inderdaad met het kaske maar de voice kan ik nergens gebruiken als de xbox op belgie staat.
Het is keuze die ik gemaakt heb, op dit moment is het of voice control of telenet in de oneguide.
Ik weet ook wel dat die voice control gaat komen, het is alleen spijtig dat ze ons de keuze niet geven om ondertussen engelse voice control in de Belgische/Nederlandse regio te gebruiken.

• Nindustries
snipepins schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 17:15:
[...]

Inderdaad met het kaske maar de voice kan ik nergens gebruiken als de xbox op belgie staat.
Het is keuze die ik gemaakt heb, op dit moment is het of voice control of telenet in de oneguide.
Ik weet ook wel dat die voice control gaat komen, het is alleen spijtig dat ze ons de keuze niet geven om ondertussen engelse voice control in de Belgische/Nederlandse regio te gebruiken.
Geen zin om er een filmpje over te maken? :+
Ben wel benieuwd hoe goed deze integratie werkt.

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
snipepins schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 17:15:
[...]

En dat bleek nu net de reden van uitstel te zijn in andere landen

• snipepins
Nindustries schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 19:42:
[...]

Geen zin om er een filmpje over te maken? :+
Ben wel benieuwd hoe goed deze integratie werkt.
Als je mij kan zeggen hoe dat kan.
Ik kan een filmpje opnemen als een spel loopt, maar bij tv werkt dit niet.

Ik kan je al wel zeggen dat je nog steeds naar de telenet box moet als je iets wil opnemen of naar je eigen opnames wil.
Het enige dat je via de oneguide kan is de programmagids zien en een zender selecteren om te kijken. Als je veel tv kijkt kan dit misschien handig zijn.

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-11 09:28
Heeft er nog iemand tips waar je een goede third party accu voor een Xbox one controller?
het liefst één welke oplaad via de standaard usb poort in de controller.
Een kabel heb ik al van mijn andere play and charge pack.

Heeft iemand bijvoorbeeld hier ervaring mee?

[ Voor 30% gewijzigd door Joshua... op 23-12-2014 22:30 ]

Ik zat even in de store te kijken, maar ik kom voor mijn gevoel net wat te weinig online coop games tegen. Als ik kijk naar wat 'kleinere' games, zoals Chariot en Kalimba. Ik zou die games wel overwegen als er ook een online coop in zou zitten. Nu zijn ze enkel couch coop.

Maar de echte coop ervaringen zullen vast wel weer komen met de nieuwe GoW en Crackdown. Dat waren ook de beste coop ervaringen op de 360 :)

Zojuist ook de DLC van Sunset uitgespeeld. Blijft een tof spel. :) De DLC is vrij kort, maar toch weer een paar uur plezier gehad :).

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11 13:52
Deze week ook GTA 5 en Forza 5 gekocht, had GTA 5 al op de Xbox 360 maar toen niet uitgespeeld. Ga nu opnieuw beginnen met geweldige grafische schoonheid :)

Ben altijd een Forza fan, dus deel 5 gaat zeker goed komen. Nu in totaal 4 spellen tot mijn beschikking, ( Ook de AC spellen )

Over een tijdje maar Battlefield 4 of Titenfall aanschaffen als shooter. Heb COD al op de PS4.

Kan niet wachten om het vanavond uit te pakken :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 24-12-2014 08:01 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 24 december 2014 @ 00:08:
Ik zat even in de store te kijken, maar ik kom voor mijn gevoel net wat te weinig online coop games tegen. Als ik kijk naar wat 'kleinere' games, zoals Chariot en Kalimba. Ik zou die games wel overwegen als er ook een online coop in zou zitten. Nu zijn ze enkel couch coop.

Maar de echte coop ervaringen zullen vast wel weer komen met de nieuwe GoW en Crackdown. Dat waren ook de beste coop ervaringen op de 360 :)

Zojuist ook de DLC van Sunset uitgespeeld. Blijft een tof spel. :) De DLC is vrij kort, maar toch weer een paar uur plezier gehad :).
Ik ken wel 4 erg goede co-op games. Allemaal triple A met goede reviews. Voordeel is dat ze allemaal samen op 1 schijf zitten. :)

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 08:02

Er zit maar één manco aan, tot op heden kan plex of de xbox media speler geen DTS/DTS-MA afspelen. Schijnt wel te komen volgens één van de ontwikkelaars op reddit maar voorlopig zit je vast aan AC3.

Spijtig want de xbox one is tot mijn verassing echt dermate stil dat ik die graag als alles speler in zou willen zetten.

Driving a cadillac in a fool's parade.

• SpoekGTi
kwaakvaak_v2 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:32:
[...]

Er zit maar één manco aan, tot op heden kan plex of de xbox media speler geen DTS/DTS-MA afspelen. Schijnt wel te komen volgens één van de ontwikkelaars op reddit maar voorlopig zit je vast aan AC3.

Spijtig want de xbox one is tot mijn verassing echt dermate stil dat ik die graag als alles speler in zou willen zetten.
Is dit dan een flaw van de Plex app op de Xbox, gezien mijn One gewoon netjes standaard DTS al uitstuurt?

Qua geluid kan hij goed als media center aan de gang, maar qua verbruik zou ik zelf nog even een revision 2 of 3 afwachten. Momenteel heb ik een Mac Mini 2011 model als mediaplay met Plex en die gebruikt tijdens een film kijken maar een fractie van wat de Xbone alleen al idle verstookt.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• SpoekGTi
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 08:04:
[...]

Ik ken wel 4 erg goede co-op games. Allemaal triple A met goede reviews. Voordeel is dat ze allemaal samen op 1 schijf zitten. :)
Any sign of the Chief? :P

• kwaakvaak_v2
SpoekGTi schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:44:
[...]

Is dit dan een flaw van de Plex app op de Xbox, gezien mijn One gewoon netjes standaard DTS al uitstuurt?

Qua geluid kan hij goed als media center aan de gang, maar qua verbruik zou ik zelf nog even een revision 2 of 3 afwachten. Momenteel heb ik een Mac Mini 2011 model als mediaplay met Plex en die gebruikt tijdens een film kijken maar een fractie van wat de Xbone alleen al idle verstookt.
Is een flaw van de mediaplayer api waar plex ook tegen aan moet praten. De bluray speler app stuurt wel DTS uit, maar die schijnt een andere API te gebruiken.

Ach en het stroom verbruik.. de one hangt aan een plasma tv, dus avondje film kijken kost toch al voldoende energie om een Tesla een week op te laten rijden ;)

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-11 10:11
Rossi46 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 01:08:
[...]

Forza 5 had inderdaad beter moeten zijn. Toch vermaak ik me nog altijd super goed met de game. Het aantal auto's is nog altijd zeer groot, ik mis die paar uit Forza 4 niet. Zeker niet als je je dmv van selectieve tuning en afstelling gaat verdiepen in je auto's. En vergeet het eindeloze painten niet...

Het aantal circuits vind ik wel een punt. Ik had bijvoorbeeld graag Suzuka en Hockenheim ook in 5 willen hebben, omdat ik graag op echt bestaande circuits race. Ik vind dat nieuw verzonnen stratencircuit in Tsjechië bijvoorbeeld helemaal kut. Daarentegen zit nu wel Spa in Forza en klopt de Nurburgring erg goed. In Forza 4 sloeg de Ring echt nergens op.

En verder, maar dat heb ik volgens mij al irritant vaak op het forum gezegd, ik vind het geluid in Forza zo goed! Het geeft zoveel beleving, echt heerlijk.

Forza kent op dit moment geen concurrent, ook niet op de PS4. Dus ben je helemaal fan van dit soort games en twijfel je tussen One en PS4, dan is de keuze wat mij betreft snel gemaakt. Maar om een One te halen om daar enkel Forza op te gaan spelen, dat vind ik behoorlijk ver gaan.
Mijn enige reden om een 360 te halen was Forza en de hoofdreden om een XBox One te halen was Forza :) Ik speel ondertussen meer games (vooral Diablo) maar Forza speelt erg lekker weg en daar koop ik dan een console voor. Zoals de PS binnen staat voor de JRPG's.
Ik ga er vanuit dat er in Forza 6 veel meer circuits zullen zitten maar voor mij kunnen er niet genoeg stratencircuits in zitten. Hoewel ik Spa erg gaaf vindt (vele malen leuker dan de Nurnburgring waar ik helemaal niets mee heb) rij ik het liefst op circuits als Praag en dat Alpencircuit. Voor mij mogen er in de volgende Forza dan ook meer van dit soort circuits komen (Parijs, Stockholm, Barcelona, binnenstad van Amsterdam).

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Nindustries
kwaakvaak_v2 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:32:
[...]

Indeed, good point. Tot dat punt transcoden/directstreamen I suppose. (Plex Server draait op stevig servertje)
SpoekGTi schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:44:

Enig idee hoe lang het duurt tussen revisies en hoe dit wordt gedaan? Kan me inbeelden dat MS hier niet mee te koop loopt. }:O

• Tomba

Tomba

Over die Plexapp, zie ik het goed dat die een licentie vereist? (a 150€ !?)

• Nindustries
Tomba schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:36:
Over die Plexapp, zie ik het goed dat die een licentie vereist? (a 150€ !?)
Momenteel is die enkel beschikbaar voor PlexPass gebruikers (zijn zo'n beetje de beta testers), maar dit komt wel in de toekomst vrij beschikbaar.

Lifetime PlexPass is inderdaad 150 euro. :X

• Tomba

Tomba

Nindustries schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:38:
[...]

Momenteel is die enkel beschikbaar voor PlexPass gebruikers (zijn zo'n beetje de beta testers), maar dit komt wel in de toekomst vrij beschikbaar.

Koleren, dat zijn nog eens prijzen pffft, dat gaat m niet worden dan ;)
Zou toch graag een soort XBMC hebben maar dan met centrale database (en een app voor mijn Xbox One ;) ) die wat betaalbaarder is :)

• SpoekGTi
Nindustries schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:30:
[...]

Indeed, good point. Tot dat punt transcoden/directstreamen I suppose. (Plex Server draait op stevig servertje)

[...]

Enig idee hoe lang het duurt tussen revisies en hoe dit wordt gedaan? Kan me inbeelden dat MS hier niet mee te koop loopt. }:O
Nou gezien ik niet voor MS werk en MS er niet mee te koop loopt weet ik het ook niet, maar volgens mij zat er tussen de originele X360 en de echte redesign die er toe deed zat bijna 5 jaar tussen door nog wat revisies geweest maar dat was minor winst en meer een redesign van de X-clamp om de RROD tegen te gaan.

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Nindustries schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:38:
[...]

Face + palm. Zouden er echt mensen zijn die zo'n plex pass aanschaffen voor dat geld? Ik maak gewoon gebruik van Xbmc. Werkt gratis en is voor mij ook een stuk eenvoudiger in gebruik.

Overigens gebruik ik mijn X1 niet voor media. Dit doe ik zelf liever via mijn Macbook.

• mvds
  • Laatst online: 14-11 09:15

mvds

Totally awesome!

Hebben meer mensen dat het beeld zo nu en dan voor enkele seconden op zwart gaat tijdens het spelen? Mijn X1 is via een HT versterker aangesloten op de TV. Ik hoor het geluid doorspelen, ik kan gewoon blijven chatten, maar het beeld is dan weg. Herkennen mensen dit probleem?

• Nindustries
xelfer schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:53:
[...]

Face + palm. Zouden er echt mensen zijn die zo'n plex pass aanschaffen voor dat geld? Ik maak gewoon gebruik van Xbmc. Werkt gratis en is voor mij ook een stuk eenvoudiger in gebruik.

Overigens gebruik ik mijn X1 niet voor media. Dit doe ik zelf liever via mijn Macbook.
Best wel ja. (maar dan eerder maandelijks wss)
Zelf ben ik momenteel ook een XBMC gebruiker, maar aangezien er geen app (of deftige DLNA ondersteuning) is voor de XBO/PS4 begin ik te twijfelen.. ;w

Verwijderd

'Searching'

Maar inderdaad het is een spel met een Chief who isn't afraid of anything.
Grrrrrr, wat is Giana Sisters frustrerend. :( Vraag me echt af ik dit spel ooit volledig uit kan spelen. Heb wereld 1 en 2 volledig klaar (hardcore, timetrials, score attack, 5 sterren). Maar wereld 3 is al van een hele andere orde. :)

Nu maar even Last Light spelen met extra verlichting aan en men pillen voor men arachnofobie klaargezet...

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-12-2014 12:39 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Die plex pass is recentlijk 100% omhoog gegaan. Eerst was die 75 euro

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-11 21:59
Lekker Ventje schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:03:
[...]

Mijn enige reden om een 360 te halen was Forza en de hoofdreden om een XBox One te halen was Forza :) Ik speel ondertussen meer games (vooral Diablo) maar Forza speelt erg lekker weg en daar koop ik dan een console voor. Zoals de PS binnen staat voor de JRPG's.
Ik ga er vanuit dat er in Forza 6 veel meer circuits zullen zitten maar voor mij kunnen er niet genoeg stratencircuits in zitten. Hoewel ik Spa erg gaaf vindt (vele malen leuker dan de Nurnburgring waar ik helemaal niets mee heb) rij ik het liefst op circuits als Praag en dat Alpencircuit. Voor mij mogen er in de volgende Forza dan ook meer van dit soort circuits komen (Parijs, Stockholm, Barcelona, binnenstad van Amsterdam).
Grappig om de verschillende voorkeuren te lezen :+ Nou, voor Forza 6 mag je dan mijn "verzonnen" circuits hebben (want Long Beach vind ik dan wèl weer erg gaaf). Dan wil ik graag jouw Suzuka en Hockenheim hebben. Of Zandvoort, dat zou leuk zijn! :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-11 11:37
mvds schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:59:
Hebben meer mensen dat het beeld zo nu en dan voor enkele seconden op zwart gaat tijdens het spelen? Mijn X1 is via een HT versterker aangesloten op de TV. Ik hoor het geluid doorspelen, ik kan gewoon blijven chatten, maar het beeld is dan weg. Herkennen mensen dit probleem?
Klinkt meer als een versterker probleempje... heb ik laatst ook met die van mij aan de hand gehad... gelukkig deed die het weer na wat strenge liefde ;) >:)

• kwaakvaak_v2
Tomba schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:40:
[...]

Koleren, dat zijn nog eens prijzen pffft, dat gaat m niet worden dan ;)
Zou toch graag een soort XBMC hebben maar dan met centrale database (en een app voor mijn Xbox One ;) ) die wat betaalbaarder is :)
Die pass geeft toegang tot de media enhance database en lifetime updates van plex, geen idee wat de echte meerwaarde is t.o.v een homebrew oplossing. Maar ik gok dat de doelgroep vooral mensen zijn die een serieus hometheater hebben en geen zin/kennis hebben om het allemaal zelf te regelen. En ik geef toe, het is wel erg makkelijk. Software installeren op een deftige nas of home-server, media er naar toe kopieeren en klaar. Moet je voor de grap eens opzoeken wat een gelijke oplossing van Kaleidescape kost. Dan valt die 150 euro voor plex reuze mee ;)

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:43

Winkiller

De Mopperpot

kwaakvaak_v2 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 14:19:
[...]

Die pass geeft toegang tot de media enhance database en lifetime updates van plex, geen idee wat de echte meerwaarde is t.o.v een homebrew oplossing. Maar ik gok dat de doelgroep vooral mensen zijn die een serieus hometheater hebben en geen zin/kennis hebben om het allemaal zelf te regelen. En ik geef toe, het is wel erg makkelijk. Software installeren op een deftige nas of home-server, media er naar toe kopieeren en klaar. Moet je voor de grap eens opzoeken wat een gelijke oplossing van Kaleidescape kost. Dan valt die 150 euro voor plex reuze mee ;)
Ik gebruik Plex ook, de kosten kunnen ook €4,99 p/m zijn i.p.v. in 1 keer €150,= ophoesten.

• kwaakvaak_v2
Winkiller schreef op woensdag 24 december 2014 @ 14:23:
[...]

Ik gebruik Plex ook, de kosten kunnen ook €4,99 p/m zijn i.p.v. in 1 keer €150,= ophoesten.
ach als je toch de intentie hebt om het een paar jaar te gebruiken is die 150 in minder dan 3 jaar terug verdient ;)

Wel grappig dat mensen rustig een xbox voor 400, een nas van 200+ kopen etc, maar vervolgens schrikken van 150 voor software alleen omdat het een niet fysiek goed is ofzo.

• mvds
  • Laatst online: 14-11 09:15

mvds

Totally awesome!

Nou meer omdat het veel geld is voor een stuk software :)

Verwijderd

spam

[ Voor 95% gewijzigd door BM op 25-12-2014 10:30 ]

Verwijderd

Ja heb ik ook ik gebruik geen versterker maar gewoon hdmi ingang
Ninjetsu NL schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:41:
[...]

Klinkt meer als een versterker probleempje... heb ik laatst ook met die van mij aan de hand gehad... gelukkig deed die het weer na wat strenge liefde ;) >:)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:04
Same here dat het beeld wel eens weg valt.

Vandaag voor het eerst sinds lang weer eens aan het gamen. Crasht de XBO kan ie opeens geen verbinding meer maken met internet.

Jaaaaah ik ga hem opsturen binnenkort.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:08
Phusebox schreef op woensdag 24 december 2014 @ 17:13:

Vandaag voor het eerst sinds lang weer eens aan het gamen. Crasht de XBO kan ie opeens geen verbinding meer maken met internet.

Echt? Ben je ziek :+

Lichtpuntje...

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01:56
hij had al lang een nieuwe kunnen hebben 8)7 :F |:(

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Nope, totaal niet.

Testen zonder versterker en/of andere tv. Anders opsturen lijkt mij :)

Xbox Live ID:Notna8310

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

kwaakvaak_v2 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 14:36:
Wel grappig dat mensen rustig een xbox voor 400, een nas van 200+ kopen etc, maar vervolgens schrikken van 150 voor software alleen omdat het een niet fysiek goed is ofzo.
Leuk he, ik ben het wel met je eens, maar mijn reactie was meer bedoeld voor Tomba, die schrok echt van de koopprijs. Ik wilde slechts duidelijk maken dat het ook kan voor 4,99 per maand, of 39,99 per jaar. Ik zelf heb hem voor 1 jaar gekocht omdat ik niet zeker ben of ik Plex blijf gebruiken. Ik vindt de applicatie voor de Xbox One nog steeds te kort schieten en hoop stiekem op verbetering, zo niet dan blijf ik fijn mijn PopCorn Hour gebruiken als het jaar om is.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op woensdag 24 december 2014 @ 17:13:

Eh....enige moment waarop het beeld wegvalt is elke keer na seconde of 10 a 15...voor 1 seconde (nadat hij aangezet is). Maar eh....heb je hem nu nog niet opgestuurd...? Volgens mij heb jij al zo'n sh*tload aan issues gehad, dat ik hem al 10x had opgestuurd volgens mij...

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zijn er verschillende controller modellen?
Ik heb een nieuwe maar hij lijkt wat anders, de knoppen rechts (Y,X,A,B) lijken vlakker maar belangrijker nog ze hebben een wat goedkopere "klik"

Ook zijn de knoppen LB en RB een stuk directer (wat ik niet fijn vind), ze lijken wat anders onder mijn vingers te vallen oid.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Donstil schreef op donderdag 25 december 2014 @ 01:57:
Zijn er verschillende controller modellen?
Ik heb een nieuwe maar hij lijkt wat anders, de knoppen rechts (Y,X,A,B) lijken vlakker maar belangrijker nog ze hebben een wat goedkopere "klik"

Ook zijn de knoppen LB en RB een stuk directer (wat ik niet fijn vind), ze lijken wat anders onder mijn vingers te vallen oid.
Ja.
Controllers komen bij twee fabrikanten vandaan.
Day One controllers hebben meer speling op LB en RB en amper klik, normale controllers zijn directer en klikken.
Worden andere schakelaars gebruikt in beide joypads.
Neem aan dat beide fabrikanten nu de normale joypads maken en geen day one editions meer dus is het hit and mis met wat je nu koopt.
Vind zelf de 'normal' klikkende directere versie fijner spelen (heb beide versies)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

TheVMaster schreef op woensdag 24 december 2014 @ 18:59:
[...]

Eh....enige moment waarop het beeld wegvalt is elke keer na seconde of 10 a 15...voor 1 seconde (nadat hij aangezet is). Maar eh....heb je hem nu nog niet opgestuurd...? Volgens mij heb jij al zo'n sh*tload aan issues gehad, dat ik hem al 10x had opgestuurd volgens mij...
Nee joh, 1x was voldoende geweest ;)
Maar sinds ik mijn X1 heb (en hier kom) lees ik enkel en alleen problemen vanuit zijn kant, ik wilde mijne al terug sturen omdat die een klein beetje geluid maakte (wat die nu niet meer doet). Misschien is die zo addicted dat meneer niet zonder kan?

Zoiets heb ik met mijn onderschrift :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Phusebox
Ach ja heb gewoon slechte ervaringen met de support. Ooit een keer 2 maanden moeten wachten op reparatie, andere keer kreeg ik een bekrastte xbox terug.

Maar de problemen blijven groeien. Nu blijft horizon 2 hangen op het laadscherm.

Spel verwijderd, reset gedaan niets hielp, tot gewoon in het menu de stekker eruit trekken.

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 25-12-2014 10:28 ]

• Rockvee2
  • Niet online
10 seconden de xbox comsole ingedrukt houden? En dan bedoel ik de lichtgevende knop.

• Phusebox
Rockvee2 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 11:20:
10 seconden de xbox comsole ingedrukt houden? En dan bedoel ik de lichtgevende knop.
Dat bedoelde ik met reset, maar stekker eruit deed de truc. Ging daarna saved game opnieuw syncen en werkt weer.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op donderdag 25 december 2014 @ 08:28:
Ach ja heb gewoon slechte ervaringen met de support. Ooit een keer 2 maanden moeten wachten op reparatie, andere keer kreeg ik een bekrastte xbox terug.

Maar de problemen blijven groeien. Nu blijft horizon 2 hangen op het laadscherm.

Spel verwijderd, reset gedaan niets hielp, tot gewoon in het menu de stekker eruit trekken.
Maar eh....ooit één keer twee maanden moeten wachten, dat betekend toch niet dat het elke keer zo is. Volgens mij is het algemene beeld toch wel dat support redelijk goed werkt?

Maar ja...weer een paar maanden zonder xbox zitten, ik zou er niet aan moeten denken om eerlijk te zijn.... ;+

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01:56
zijn er mensen die gisteravond last hebben gehad van de ddos aanval op xboxlive en psn?

ik niet gelukkig :)

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

joey82 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 12:05:
zijn er mensen die gisteravond last hebben gehad van de ddos aanval op xboxlive en psn?

ik niet gelukkig :)
Zelf GTA Online en Forza MP gespeeld en nergens last van gehad. Toen ik echter met een vriend Forza aan het doen was, was er wel een race waarbij meneer alle kanten op schoot op mijn scherm (zelfs omhoog). Hij merkte ook wat lagg af en toe via de headset.

Was echter redelijk snel voorbij dus het kon net zo goed zijn dat zijn verbinding even wat minder werd.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Phusebox
Moet je trouwens wanneer je XBO vervangen wordt en de games op een externe hdd staan deze opnieuw downloaden? Antwoord zal vast ja zijn ivm beveiliging.

Dat wordt dan twee maanden downloaden nadat ik de XBO terug heb.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Phusebox schreef op donderdag 25 december 2014 @ 12:35:
Moet je trouwens wanneer je XBO vervangen wordt en de games op een externe hdd staan deze opnieuw downloaden? Antwoord zal vast ja zijn ivm beveiliging.

Dat wordt dan twee maanden downloaden nadat ik de XBO terug heb.
Denk het niet, ze adverteerden juist met het feit dat je je externe disk gewoon kan meenemen en met je eigen account ook op een andere box kan spelen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Donstil
  • Niet online
justifire schreef op donderdag 25 december 2014 @ 03:03:
[...]

Ja.
Controllers komen bij twee fabrikanten vandaan.
Day One controllers hebben meer speling op LB en RB en amper klik, normale controllers zijn directer en klikken.
Worden andere schakelaars gebruikt in beide joypads.
Neem aan dat beide fabrikanten nu de normale joypads maken en geen day one editions meer dus is het hit and mis met wat je nu koopt.
Vind zelf de 'normal' klikkende directere versie fijner spelen (heb beide versies)
Mijn eerst controller is ook geen Day-One maar die vind ik tot nu toe wel fijner.
Ik ben dus niet de enige die dit merkt (en heb dus geen defect gekocht).

Mijn eerste controller is alleen na een val niet meer helemaal de oude, de trilmotor klinkt een beetje als een oude diesel motor en doet het nog maar heel matig. Dus ik zal aan mijn nieuwe controller moeten wennen :)

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Ja! Voornamelijk tijdens FIFA. Ik heb de kabel eens wat heen en weer gehaald en daarna nog zelden het probleem gehad. Misschien nog 1x per maand.. Maar stuur hem pas op als die niks meer laat zien :D

[ Voor 7% gewijzigd door Boinkie op 25-12-2014 14:07 ]

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Klinkt als een HDMI handshake probleem. Helaas komt dit wel vaker voor! In het begin van HDMI was het echt een drama, tegenwoordig al een stuk beter, maar als je verschillende merken met elkaar combineert kan je nog geregeld verrast worden. Probeer je XO eens rechtstreeks op je tv aan te sluiten...

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:46
Problemen met Xbox Live hier? Blijkbaar is Lizard Squad weer bezig.
Yup, live ligt hier ook plat.
Sneu dat die gasten geen vrienden hebben om kerst mee te vieren en dan dit soort ongein uithalen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Dragunov
Hier ook hoor :)
https://twitter.com/FUCKCRUCIFIX
Dit is bijna zielig te noemen..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Wie heeft er nou tijd om te gamen met kerst. :)

xbl: superlucky luke

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-11 20:35
live is down dacht al net nieuwe router en 100% package loss melding bij test wat een bagger weer zo een ddos.

• Dragunov
Kan me al terug inloggen op Live (forum)

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Annoying-Orange schreef op donderdag 25 december 2014 @ 19:03:
overdags niet, maar ik zou het vervelend vinden als ik vanavond laat (of wanneer het mij uit komt) niet online kan, want ik betaal er voor.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11 07:13
Helaas ook issues met Live. Wat moet je toch een zieke geest hebben om het plezier van anderen te willen vergallen. Derhalve voor iedereen: Vrolijk kerstfeest.

Xbox Live: Ofthewell NL

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
ik kom xbox live ook niet op. Stelletje pubertjes die denken dat ze iets zijn

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• GluonC
  • Laatst online: 03-11 16:16
Wie heeft er nou tijd om op tweakers te zitten met kerst :D

Kerst is een van de weinige vrije dagen wat ik heb in het jaar, ik had me zo verheugd om 2 dagen flink te gamen met mijn maten die ook veel werken. Nu hebben we eindelijk alle 4 tijd en krijg je dit weer :')

Ik vraag me echt af wat ze hiermee willen bereiken?

• iantje31
GluonC schreef op donderdag 25 december 2014 @ 20:35:
[...]

Wie heeft er nou tijd om op tweakers te zitten met kerst :D

Kerst is een van de weinige vrije dagen wat ik heb in het jaar, ik had me zo verheugd om 2 dagen flink te gamen met mijn maten die ook veel werken. Nu hebben we eindelijk alle 4 tijd en krijg je dit weer :')

Ik vraag me echt af wat ze hiermee willen bereiken?
Dat vraag ik me ook af. Het heeft toch totaal geen zin om de kerstdagen van anderen te verpesten

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-11 12:01
iantje31 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 20:40:
[...]

Dat vraag ik me ook af. Het heeft toch totaal geen zin om de kerstdagen van anderen te verpesten
Ik probeer ze al een tijd te volgen en er lijkt totaal geen reden voor te zijn om dit te doen......... Ik denk dat het gewoon onder de categorie 'Omdat het kan' valt.

• iantje31
Ijsklont schreef op donderdag 25 december 2014 @ 20:50:
[...]

Ik probeer ze al een tijd te volgen en er lijkt totaal geen reden voor te zijn om dit te doen......... Ik denk dat het gewoon onder de categorie 'Omdat het kan' valt.
precies, dacht ik ook al. Misschien ook de categorie: "ik heb niks te doen, laat ik maar gaan hacken"

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Even iets anders, het valt me op dat ik de laatste tijd spam krijg via het xbox berichten systeem. Van vrienden die eigenlijk geen vrienden zijn, hoe zit dat ? voor mij is dit een geheel nieuw fenomeen. :?

• iantje31
Winkiller schreef op donderdag 25 december 2014 @ 20:54:
Even iets anders, het valt me op dat ik de laatste tijd spam krijg via het xbox berichten systeem. Van vrienden die eigenlijk geen vrienden zijn, hoe zit dat ? voor mij is dit een geheel nieuw fenomeen. :?
heb ik ook last van, vooral over fifa coins

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
iantje31 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 20:56:
[...]

heb ik ook last van, vooral over fifa coins
Krijg ik ook af en toe, meteen blokkeren en naam doorgeven aan xbox support!

• Tweaker_19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:52
Eindelijk een werkende Xbox binnen, denk je gelijk even Live uitproberen... Werkt niks omdat Live eruit ligt... Leuk zo die twee dagen trial waar ik dus de helft van mis doordat servers eruit liggen...

Anyhoe, heb dit documentje gevonden https://docs.google.com/s...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0 met gamertags erin, heb mezelf maar even toegevoegd :)

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Tweaker_19 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 22:11:
Anyhoe, heb dit documentje gevonden https://docs.google.com/s...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0 met gamertags erin, heb mezelf maar even toegevoegd :)
Want de lijst die in de topic warning staat is niet goed genoeg? :+

Gamertag: YazNL

• Tweaker_19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:52
Yaz schreef op donderdag 25 december 2014 @ 22:21:
[...]

Want de lijst die in de topic warning staat is niet goed genoeg? :+
Leuk als je eerst zoekt en daarna pas verder gaat lezen :+ Zal me nog nog eens toevoegen via die lijst :P

EDIT: toevoegen lukt niet.. Blijkbaar nog altijd last van de Live uitval??

[ Voor 11% gewijzigd door Tweaker_19 op 25-12-2014 22:34 ]

• GluonC
  • Laatst online: 03-11 16:16
Ik kom weer online :)

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-11 21:59
Hopelijk je maten ook. Veel game plezier! :Y

Ik verheug me er ook al op om morgen de hele dag "kansloos" te gamen :D Het zijn er de ideale dagen voor.

Straks als ik thuis ben na het familie diner ook nog even Los Santos onveilig maken :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:53
Ik nog niet. Stapje verder gekomen maar kan nog niet online gamen.
Het is nog steeds druk bezig, kan nog wel een tijdje gaan duren :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-11 17:43
Ik kom er nog niet op :( Als het zo duidelijk is wie dit doet (blijkbaar die gast met dat twitteraccount) dan kunnen ze hem toch ook makkelijk oppakken? Wat is dit nou toch weer voor gezeik. Dacht ff lekker te kunnen gamen nee hoor zo'n zielige eikelgroep weer. :r
1 voordeel dat live plat lag, Lords of the Fallen werkt gewoon offline en daar ben ik toch weer een flink stuk mee opgeschoten :)
Maar echt vrolijk word ik niet van die stumpers die het verzieken voor de rest.

• Pannekoek81
SinergyX schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:10:
Het is nog steeds druk bezig, kan nog wel een tijdje gaan duren :)
Hopelijk straks nog even de rode sok halen in gta. Anders pech. Morgen nieuwe dag.
Pannekoek81 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:13:

Hopelijk straks nog even de rode sok halen in gta. Anders pech. Morgen nieuwe dag.
Ach ze lijken hun doel nu duidelijk te hebben gemaakt, niet gamen tijdens kerst, ergste geval duurt het nog 2 dagen en met oud&nieuw weer opnieuw :P

• Pannekoek81
SinergyX schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:16:
[...]

Ach ze lijken hun doel nu duidelijk te hebben gemaakt, niet gamen tijdens kerst, ergste geval duurt het nog 2 dagen en met oud&nieuw weer opnieuw :P
Triest doel. Maar goed. Pech. Probeer het straks nog keer en anders morgenavond weer poging dan maar.

• Donstil
  • Niet online
Edit:

Godsie. Verplichten ze me bij Plex eerst om een PlexPass te nemen ipv de app betaald aan te bieden. Moet ik nu ook nog persee een ingelogd Microsoft account hebben. Wat dus niet gaat nu live plat ligt.

Wat een faal.
Ik. Gisteravond en vandaag bij mijn moeder geweest. Morgen bij de schoonouders. Daartussen nog even gamen.

Dat wordt dus een filmpje kijken zie ik :(

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 25-12-2014 23:34 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-11 10:11
Diablo kan op de console gelukkig offline gespeeld worden. Jammer dat ze die gasten nog niet te pakken hebben. Hopelijk lukt dat nog en dan de eerste tien jaar opsluiten tot ze volwassen gedrag vertonen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Rockvee2
  • Niet online
Wie zit er rond die tijd op tweakers :+

Gewoon oppakken en sleutel weggooien
Komt alweer wat beweging in PSN/XBL :)

• nexhil
  • Laatst online: 15-11 11:14

nexhil

BAM!

Kon iig weer FIFA online spelen net
Pagina: 1 ... 93 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!