Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
donald_dick schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:53:
[...]

Want CC's worden niet geaccepteerd?
Kom je weer bij het oude verhaal dat CC's niet worden geaccepteerd omdat je niet op het juiste ip zit. (ga ik van uit. :) )

Edit: en inderdaad!:) net even getest

[ Voor 6% gewijzigd door mfneed op 17-12-2014 12:16 ]

Ik koop nu voor $48 die $50 cards, vind het wel best :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Ja ik houdt er ook van!
Vecodo schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:05:
[...]

Heb gisteren even de tutorial doorgelopen. Ik vind het een heerlijk spelletje om soms even tussen door te doen. Zeker nu voor 5 dollar (4 euro).

Maar, je moet er van houden! Ik vind Heartstone bijvoorbeeld ook erg cool.

Verwijderd

Er gaan geruchten over een nieuwe streamingsdienst van Microsoft. Vinden jullie dit nodig we hebben er al zo veel ja?

Bron:
weg

Xgn

[ Voor 12% gewijzigd door BM op 17-12-2014 18:20 ]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

CC werkt hier nog steeds. Toch maar Metal Gear Ground Zeroes gehaald, omgerekend 5,30 euro.

Daar doe ik het wel voor ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:33:
Er gaan geruchten over een nieuwe streamingsdienst van Microsoft. Vinden jullie dit nodig we hebben er al zo veel ja?

Bron:
weg

Xgn
Ach, eer dat het in NL komt, is het wel ergens 2016, dus hoef je je nog weinig druk over te maken.

De zaken die in iedergeval voor ons eerst nog moeten komen:
-Voice commands (EN/NL) bij NL settings
-TV Guide
-USB-decoder icm TV guide

Pas daarna is misschien dat streamen aan de beurt :P

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 17-12-2014 18:20 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:10
justifire schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:27:
Iemand hier ervaring met Lords of the Fallen ?
Staat nu in de aanbieding voor 36 dollar.
Het is een 'makkelijke' Dark Souls. Maar het voelde allemaal wel wat robuuster aan. In mijn ogen een parel wat niet de aandacht heeft gekregen die het verdiende. Typisch zo'n spel van 'easy to learn, lifetime to master'. Ik heb hem zelf op de PS4 gekocht. Heb me er best mee kunnen vermaken.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Verwijderd

Ninjetsu NL schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:29:
[...]

Bedoel je dat je lang moet wachten? Want dan zit je op dit moment nog steeds in de verkeerde playlists te zoeken. Ik weet inderdaad dat het schandalig is dat alles nog niet gefixt is, maar ik heb gisteravond zeker een potje of 20 achter elkaar kunnen spelen met max. 2 min wachttijd tussen elke match. Dan zat ik in Team Slayer, H2A Team Slayer en in Rumble Pit :)
Goede tip thanks. Wel jammer want ik vind Swat erg leuk.

Verwijderd

Waar kan ik een klacht indienen over deze rare kwestie. Mijn eigen site wordt als Bron weggehaald en de bron van een concurrerende site blijft staan?
SinergyX schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:31:
[...]

Ach, eer dat het in NL komt, is het wel ergens 2016, dus hoef je je nog weinig druk over te maken.

De zaken die in iedergeval voor ons eerst nog moeten komen:
-Voice commands (EN/NL) bij NL settings
-TV Guide
-USB-decoder icm TV guide

Pas daarna is misschien dat streamen aan de beurt :P

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Iemand anders af en toe het probleem dat soms alleen de Xbox Home knop van een controller werkt?
Geen andere knop werkt, en ook 'Buzz' in de controller settings doet geen f*ck.
Al mijn controllers zijn up to date.

Is dit echt alleen op te lossen met een 'Power Cycle'?
SacreBleu schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:14:
[...]

Het is een 'makkelijke' Dark Souls. Maar het voelde allemaal wel wat robuuster aan. In mijn ogen een parel wat niet de aandacht heeft gekregen die het verdiende. Typisch zo'n spel van 'easy to learn, lifetime to master'. Ik heb hem zelf op de PS4 gekocht. Heb me er best mee kunnen vermaken.
Thx !
Toch maar eens kijken dan.

Popcornflix app is nu trouwens beschikbaar (US) voor de Xbox One :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-11 11:37
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:38:
Waar kan ik een klacht indienen over deze rare kwestie. Mijn eigen site wordt als Bron weggehaald en de bron van een concurrerende site blijft staan?
[...]
Is dit serieus?

Kan namelijk niet meer zien wat er is weggehaald...

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
[...]
Je bent ook wel erg aan het spammen, elke post van je bevat wel een link naar http://www.xboxnederland.nl . Wat je beter kan doen is actief mee discussiëren in deze thread en in je signature een verwijzing naar je site zetten. Dat mag volgens mij weer wel.

Gamertag: YazNL

Verwijderd

[...]
Kijk eens boven in elke sub-topic. Feedback op mods topic is er elke keer. Misschien is het wel handig om voordat je dat doet de topic regels van t.net te lezen.

Tip: je raakt je gunfactor redelijk snel kwijt door te spammen en telkens in discussie te gaan met mensen hier. Persoonlijk maakt mij het succes van je site net uit maar ik geloof niet dat je plan om je site te promoten zo werkt.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2014 08:17 ]

Doe zoals ik doe, gewoon een quote aanmaken met de titel als bron. Als mensen doorwillen klikken ze toch wel, maar de kern van je bericht is gewoon hier leesbaar en niet elders.
Square Enix Reveals New IP Life is Strange, Coming to Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4, and PC
Final Fantasy publisher Square Enix today announced a new IP called Life is Strange for consoles and PC. From Dontnod Entertainment, the makers of 2013 action game Remember Me, Life is Strange is "wholly different" to anything Square Enix has done before in terms of gameplay and narrative, the publisher says in the game's announcement on its website.

Life is Strange--coming to Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4, and PC--will be released digitally using an episodic model. Every new chapter will build and evolve on the choices you made in the past episode, Square Enix says.

As for the game's story, Life is Strange stars a college-aged woman named Max Caulfield who returns home to discover that a fellow classmate has "disappeared under mysterious and rather uncomfortable circumstances." In her effort to find the truth, Max syncs up with an old friend named Chloe. Max discovers at this point that she has the ability to rewind time.

According to Square Enix, every single texture in Life is Strange was hand-drawn. In addition, every action you take will kick off the butterfly effect, an idea that posits that even the smallest of changes can have dramatic and significant differences later on. But of course, Max can turn back time. Square Enix teases, "With the power to rewind time, what would you change? And would it turn out to be a change for the better or worse?

Square Enix did not announce any kind of release date for Life is Strange, but pointed out that the game is on display this week at Gamescom for media. We're checking the game out and you can read our impressions in the days ahead.

The protagonist of Dontnod's last game, published by Capcom, was also a woman. Before landing at Capcom, Dontnod shopped Remember Me around to other publishers, which didn't want to work with them because they thought having a women in a leading role would limit the game's sales potential.

Aparte titel. Heb even geen audio, maar beelden lijken op een high-school drama?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
Ziet er interessant uit. Beetje het indie film gevoel, zoals ook al in een van de quotes in de trailer wordt aangehaald. Wel jammer dat het weer een episodic game wordt.

Xbox Live: Chevalric

Inderdaad jammer, kan je beter wachten tot alle 5 uit zijn en dan direct aan de bak.

Zag ook de trailer van de Devil May Cry revamp, 1080p/60fps, dat kan weer leuk worden :D

Verwijderd

Goed idee dat wil ik ook wel doen ;)
Martinspire schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:47:
Doe zoals ik doe, gewoon een quote aanmaken met de titel als bron. Als mensen doorwillen klikken ze toch wel, maar de kern van je bericht is gewoon hier leesbaar en niet elders.

[...]

[video]
Aparte titel. Heb even geen audio, maar beelden lijken op een high-school drama?

Verwijderd

Mochten jullie trouwens vragen en of problemen hebben met jullie Xbox One im here to help ;)

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik ben vrij veel aan het gamen op de X1 en vind het jammer dat ik gene verdere progressie kan maken als ik buiten de deur ben.

Hopelijk komt MS nog met iets zoals Sony nu doet met de PS4.

Zou een insta buy zijn voor mij en enkele vrienden van me die ook een X1 hebben.
Diablo 3 verder gear grinden en als je thuis bent weer verder gamen op een big ass tv :+

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• mfneed
crzyhiphopazn schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:56:
Ik ben vrij veel aan het gamen op de X1 en vind het jammer dat ik gene verdere progressie kan maken als ik buiten de deur ben.

Zou een insta buy zijn voor mij en enkele vrienden van me die ook een X1 hebben.
Diablo 3 verder gear grinden en als je thuis bent weer verder gamen op een big ass tv :+
+1

Ga diablo 3 ook weer oppakken, Hardcore mode is dan de bedoeling! zijn er mensen die vers willen starten op HC mode? misschien dat we in de vakantie dan kunnen beginnen ^^

Verwijderd

Daar zijn ze wel mee bezig doormiddel van Smartglass.
crzyhiphopazn schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:56:

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

mfreriks schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:11:
[...]

+1

Ga diablo 3 ook weer oppakken, Hardcore mode is dan de bedoeling! zijn er mensen die vers willen starten op HC mode? misschien dat we in de vakantie dan kunnen beginnen ^^
Voeg me maar toe -> crzyhiphopazn

Boosten we elkaar wel.
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:14:
Daar zijn ze wel mee bezig doormiddel van Smartglass.

[...]
ja Smartglass is voorlopig een soort companion app.
Wil eerder zien dat het remote play wordt.

Btw eindelijk begrijpt MS dat digitale verkoop goedkoper moet worden dan fysieke verkoop om de digi markt open te breken.
US store heeft echt vette aanbiedingen.
Moet me helaas wel remmen om niet te veel games te kopen. 8)

[ Voor 41% gewijzigd door crzyhiphopazn op 18-12-2014 12:19 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• mfneed
crzyhiphopazn schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:15:
[...]

Voeg me maar toe -> crzyhiphopazn

Boosten we elkaar wel.
Done!:)

[ Voor 45% gewijzigd door mfneed op 18-12-2014 12:23 ]

• mfneed
Nog even een vraag heren,

Heb op Family sharing gezocht maar kon het niet concreet vinden in dit topic... Kan je met family sharing tegelijk dezelfde game spelen? en dan ook mekaar joinen (zie bijv. diablo 3)?

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

mfreriks schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:04:

Heb op Family sharing gezocht maar kon het niet concreet vinden in dit topic... Kan je met family sharing tegelijk dezelfde game spelen? en dan ook mekaar joinen (zie bijv. diablo 3)?
Ja, werkt :) Doe het met mijn broertje, Destiny en Battlefield werkten primar bijvoorbeeld

https://powershellisfun.com

• Yaz
mfreriks schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:04:

Knap, want als ik zoek met diezelfde term vind ik echt precies het antwoord op jou vraag. Je moet wel even voor de OP scrollen.

Search: [XBO] Xbox One - Deel 3

• mfneed
Yaz schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:11:
[...]

Knap, want als ik zoek met diezelfde term vind ik echt precies het antwoord op jou vraag. Je moet wel even voor de OP scrollen.

Search: [XBO] Xbox One - Deel 3
Waar staat dan precies dat je tegelijk dezelfde game kan spelen?;)

Edit: kan aan mij liggen ma na de 2de x zie ik het nog niet staan:) bedoel ik er mee te zeggen.

[ Voor 10% gewijzigd door mfneed op 18-12-2014 13:15 ]

• Yaz
mfreriks schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:14:
[...]

Waar staat dan precies dat je tegelijk dezelfde game kan spelen?;)

Edit: kan aan mij liggen ma na de 2de x zie ik het nog niet staan:) bedoel ik er mee te zeggen.
De post van "exactor it" bijvoorbeeld. Verder ga ik je er niet mee helpen. Je hebt je antwoord al, ik vind alleen dat mensen beter moeten zoeken ipv gelijk gaan vragen.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 14:58

Willybubba

Nut up or shut up.

Gisteren even rondgescheurd op Storm Island, en eigenlijk wil ik nu nog maar 1 ding.

Rallisport Challenge 3 van Playground Games.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:07
Willybubba schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:37:
Gisteren even rondgescheurd op Storm Island, en eigenlijk wil ik nu nog maar 1 ding.

_/-\o_

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:04

Rijd het een beetje? Ik weet dat die rally add-on van Horizon 1 op de 360 een drama was.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:09

BM

Moderator Spielerij

Daar verlang ik sinds de X360 al naar. Echt eeuwig zonde dat die serie geen nieuwe games meer heeft gekregen :(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-11 11:37

_/-\o_

|:( Kak... nu moet ik dat straks weer gaan spelen...

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ge_ni_aal

Ik krijg net een mail van Ubi om de gratis game uit te zoeken nav de issues met Unity en een season pass hebben.

Ga ik door de stappen heen: server error :')

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Lol ja ze lopen aardig te kloten bij Ubi.
Notna schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:50:
Ge_ni_aal

Ik krijg net een mail van Ubi om de gratis game uit te zoeken nav de issues met Unity en een season pass hebben.

• Yaz
Notna schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:50:
Ge_ni_aal

Mooi. Ik heb hem ook. Vanavond gelijk eens doen. Farcry 4, here I come! :)

• Notna

Notna

Where are you?®

Yaz schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:19:
[...]

Mooi. Ik heb hem ook. Vanavond gelijk eens doen. Farcry 4, here I come! :)
Same, maar je moet eerst wachten tot Ubi weer werkt. Ik kan ook niet connecten ingamr naar Ubi als ik Unity speel at the moment :')

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00

daar sluit ik mij bij aan, ben geen race fanaat maar met die oude Rallisport games heb ik mij echt goed mee vermaakt - vooral die sneeuw/ijs races waren fantastisch _/-\o_

De Forza games van tegenwoordig vind ik eigenlijk gewoon saai..

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Yaz
Notna schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:21:
[...]

Same, maar je moet eerst wachten tot Ubi weer werkt. Ik kan ook niet connecten ingamr naar Ubi als ik Unity speel at the moment :')
Morgen of van het weekend is goed genoeg :) Ik heb geen haast en genoeg andere dingen te doen.

• Notna

Notna

Where are you?®

Yaz schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:31:
[...]

Morgen of van het weekend is goed genoeg :) Ik heb geen haast en genoeg andere dingen te doen.
Inmiddels werkt het en heb ik de key binnen :)

• mfneed
Zojuist een 30$ giftcard gekocht voor BF4, nu wil ik daar mee betalen... vanuit IE gaat het niet... en vanuit Google chrome krijg ik de melding dat 30$ niet genoeg is en dat ik de rest met mn cc bij moet lappen... staat geen bedrag bij wat ik te kort kom... Waar toch echt op de website staat 30$...

• Notna

Notna

Where are you?®

mfreriks schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:00:
Zojuist een 30$ giftcard gekocht voor BF4, nu wil ik daar mee betalen... vanuit IE gaat het niet... en vanuit Google chrome krijg ik de melding dat 30$ niet genoeg is en dat ik de rest met mn cc bij moet lappen... staat geen bedrag bij wat ik te kort kom... Waar toch echt op de website staat 30$...
Zit je wel in een staat zonder sales tax? Anders komt dat er dus nog boven op

• mfneed
Notna schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:01:
[...]

Zit je wel in een staat zonder sales tax? Anders komt dat er dus nog boven op
Hier zat ik ook al aan te denken, in het verleden nooit tax hoeven te betalen,,, dus ff controleren...:)

Edit: Alaska staat die op... krijg bij afronden van betaling de volgende melding.

"The remainder of your purchase needs to go on a credit card."

Bedrag staat ook, $30.00 plus tax

Gelukt, toch tax moeten betalen in een taxloze staat... :+

[ Voor 28% gewijzigd door mfneed op 18-12-2014 16:15 ]

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-11 08:47
Ik heb een externe HDD aangesloten (een Toshiba schijfje van 500GB uit mijn Macbook Pro in een USB 3.0 behuizing) en deze wordt netjes herkend en geformatteerd. Als ik de Xbox uitzet echter, blijft het schijfje gewoon spanning houden (en dus doordraaien).

Doe ik iets verkeerd? Want ik zou natuurlijk liever zien dat hij uit gaat.....

[ Voor 9% gewijzigd door smoken op 18-12-2014 16:09 . Reden: verduidelijking ]

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11 23:37

Convoy

g44p

smoken schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:07:
Ik heb een externe HDD aangesloten (een Toshiba schijfje van 500GB uit mijn Macbook Pro in een USB 3.0 behuizing) en deze wordt netjes herkend en geformatteerd. Als ik de Xbox uitzet echter, blijft het schijfje gewoon spanning houden (en dus doordraaien).

Doe ik iets verkeerd? Want ik zou natuurlijk liever zien dat hij uit gaat.....
Google is je vriend O-)

http://forums.xbox.com/xb...ort/f/4269/t/1768159.aspx

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-11 08:47
Hmmmm,.....blijkbaar een standaard "feature" dus ;-)
Dank voor de link overigens, ik had wel gezocht,.....maar blijkbaar niet goed genoeg :X

[ Voor 46% gewijzigd door smoken op 18-12-2014 16:35 ]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mfreriks schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:03:
[...]

Hier zat ik ook al aan te denken, in het verleden nooit tax hoeven te betalen,,, dus ff controleren...:)

Edit: Alaska staat die op... krijg bij afronden van betaling de volgende melding.

"The remainder of your purchase needs to go on a credit card."

Bedrag staat ook, $30.00 plus tax

Gelukt, toch tax moeten betalen in een taxloze staat... :+
In Alaska mogen de steden zelf bepalen of ze sales tax heffen of niet, dus niet zoals in Oregon dat de hele staat geen sales tax heeft, Als je dus Alaska pakt moet je even de een stad pakken zonder salestax :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Iemand al iets meer gehoord over die gratis game die je zou kunnen kiezen bij Ubisoft als je een AC unity season pas heb?

Edit : een paar uur geleden is deze link gekomen ervoor https://acu.ubi.com/Default/XBoxOne

[ Voor 28% gewijzigd door Rockvee2 op 18-12-2014 20:09 ]

Lords of the Fallen aangeschaft.
Zeker met de kerstaktie van offgamers kon ik hem niet laten liggen.
Ben benieuwd, reviews zijn of heel positief of enorm negatief.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Notna

Notna

Where are you?®

Rockvee2 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:06:
Iemand al iets meer gehoord over die gratis game die je zou kunnen kiezen bij Ubisoft als je een AC unity season pas heb?

Edit : een paar uur geleden is deze link gekomen ervoor https://acu.ubi.com/Default/XBoxOne
Anders lees je even wat berichten omhoog ;)

FarCry 4 downloaded, installed en ook al war gespeeld. Ziet er mooi uit, maar eerst AC:U maar eens uitspelen en de DLC van Destiny :P

• Yaz
Darn. Als ik nu wat wil kopen in de USA store (website) krijg ik een PBR9002 foutmelding. Aka als "Fraud Watch". Schijnt ook niet meer te kunnen kopen via tegoed kaarten als ik de threads zo hier en daar lees.

Morgen maar even via de xbox zelf proberen en anders een ticket aanmaken of ze willen ophouden met in mijn broekzak te kijken. Wel jammer dat ik dan waarschijnlijk de aanbieding misloop van Kinect Sport Rivals (al is die in NL kopen misschien ook nog wel een optie... maar eens kijken).

edit: Even gekeken of ik nog wel digitaal in NL kan kopen. Zelfde CC gekoppeld aan mijn NL account en jawel. Dat werkte perfect. Dit zegt dus nog helemaal niks! (stelletje stresskippen ;)). Best kans dat een ticket naar MS het probleem oplost en dat aanschaffen via de X1 ook gewoon werkt. Zo heb ik deze melding al eens eerder "verholpen".

[ Voor 26% gewijzigd door Yaz op 18-12-2014 21:04 ]

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Vraagje, ik heb een xboxone gekocht. En er zit een cheap ass headsetje bij met maar 1 kant geluid. Zelf heb ik een mooie gamers headset. Ik heb gezien dat ik deze aan zou kunnen sluiten via een adapter
pricewatch: Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
Echter... Mijn headset heeft 2 aansluiten. 1 voor geluid en 1 voor de mike. Kan ik deze beide aangesloten krijgen????
Hmm:
EA SPORTS UFC is now free for all EA Access members
Mooi. Totaal geen titel die ik wil kopen, maar met EA Access wil ik hem toch wel installeren.

Nieuwe apps:
Xbox Entertainment Blitz: Pandora, Vevo, Telemundo and Bravo Among Others Launching This Week

At Xbox, we’re committed to bringing you the best experiences and as we look back on 2014, we joined forces with some of the top brands in entertainment and gaming to bring you new content on a regular basis.

Twitch broadcasting, MLG and ESL Gaming came to Xbox One bringing competitive gaming to a new level. GoPro kicked action sports into high gear with the launch of its new channel on Xbox One. Our partners from MLB.TV, WWE and Team Stream from Bleacher Report brought non-stop action for sports fans. ReddX introduced a first of its kind reddit experience and Plex made Xbox One the first console where the app was available. P90X for Xbox Fitness brought heart-pounding custom routines just in time for the summer. Finally, TV and movie buffs welcomed the additions of Starz Play, MoviePlex Play, Encore Play and the highly anticipated HBO GO app that launched last month and Showtime Anytime last week.

From the beginning, our vision for Xbox One has included offering gamers the ability to play the best games and seamlessly switch to the apps, movies and TV shows they love. As the year comes to a close, we’re excited to continue that vision with the addition of a new group of apps on Xbox One including Pandora, Vevo, Bravo and more. See below for more details on each new app joining the platform this week.

Pandora. Great music discovery is effortless and free with Pandora on Xbox One. Just start with the name of one of your favorite artists, songs, genres or composers and we will do the rest. It’s easy to create personalized stations that play only music you’ll love. Pandora for Xbox One is available to Xbox Live members in in the United States.
Vevo. Vevo offers the largest collection of premium official music videos. Start watching your favorite music videos and catch daily video premieres by downloading Vevo for Xbox One today. Discover exciting new music videos, original shows, and live music performances from your favorite artists. Vevo on Xbox One is available in Australia, Brazil, Canada, France, Germany, Ireland, Italy, Mexico, Netherlands, New Zealand, Poland, Spain, United Kingdom and the United States.
Bravo Now. Bravo Now is your one-stop destination for full episodes and video from all your favorite Bravo shows. Just sign in with your TV service provider login information and you are ready to watch your favorite Bravo programs whenever you want. Bravo on Xbox One is available in the United States.
Telemundo Now. Watch full episodes of the best Telemundo Novelas, Shows and Specials as well as exclusive content like interviews, behind the scenes and more! For the best viewing experience log in with your TV provider’s user name and password. Telemundo Now on Xbox One is available in the United States.
Popcornflix. With Popcornflix on Xbox One, stream hundreds of films instantly at no additional cost. Now, you can watch a wide range of genres including comedy, action, thriller, romance, family and many more. New films are added every day. Get your popcorn. Enjoy! Popcornflix on Xbox One is available in the United States and Canada.

We look forward to bringing you more great experiences in the future. Here’s to 2015!

[ Voor 103% gewijzigd door Martinspire op 18-12-2014 21:50 ]

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Heb nooit echt problemen gehad met mijn Xbox One, tot nu. Had AC:U gedownload, en soms als ik in main menu zit van de Xbox One, dan zit hij gewoon vast. Reageert hij op niets meer, moet ik perse Xbox echt uit zetten door stroom weg te halen. Wel spijtig

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Net ontvangen:
Coming soon for Xbox Preview Program Members: Halo 5: Guardians Multiplayer Beta early access! This weekend, help us get ready for the public beta, and be among the first Spartans on the battlefield. Check out the Preview Dashboard for details!

[ Voor 9% gewijzigd door harrytasker op 18-12-2014 23:32 ]

X-Fighter schreef op donderdag 18 december 2014 @ 23:20:
Heb nooit echt problemen gehad met mijn Xbox One, tot nu. Had AC:U gedownload, en soms als ik in main menu zit van de Xbox One, dan zit hij gewoon vast. Reageert hij op niets meer, moet ik perse Xbox echt uit zetten door stroom weg te halen. Wel spijtig
Mja dat had ik met ACU ook een paar keer, maar vaak duurde het even (soms tot wel een minuut) voordat er weer wat leven in zat. Gezien de vele problemen met die game, sta ik daar niet echt van te kijken dat ie zelfs het OS vast laat lopen :X

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Martinspire schreef op donderdag 18 december 2014 @ 23:39:
[...]
Mja dat had ik met ACU ook een paar keer, maar vaak duurde het even (soms tot wel een minuut) voordat er weer wat leven in zat. Gezien de vele problemen met die game, sta ik daar niet echt van te kijken dat ie zelfs het OS vast laat lopen :X
Had gedacht dat het opgelost was met mijn update van 40GB :D

Verwijderd

X-Fighter schreef op donderdag 18 december 2014 @ 23:44:
[...]

Had gedacht dat het opgelost was met mijn update van 40GB :D
Ubisoft kennende was die update voor costume dlc. :)

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:40

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Vandaag is Murdered Soul Suspect de deal van de dag. Er gaat 67% af dus hij kost nu €13,20.

Als ik op Jurrians review afga niet echt een must own, maar goed ik vind hem zo'n beetje de slechtste reviewer op t.net dus dat zegt op zich niks ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 02:24:
[...]

Ubisoft kennende was die update voor costume dlc. :)
Nee een fout in de patch op de XBO. De patch had 6.7 Gb moeten zijn maar is op de XBO misgegaan waardoor de hele game opnieuw gedownload moest worden :')

Of die patch de nieuwe DLC bevat weet ik niet. Er werd geclaimed dat er delen van de stad opnieuw gemaakt zijn en vervangen moesten worden waardoor de patch groter is geworden.

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-11 18:08
Weet iemand of je Angry Birds Star Wars ook zonder kinect kan spelen? Ik probeer te googelen, maar op oa youtube zie je iedereen de kinect gebruiken.
Ik heb namelijk nog wat budget over voor kerst kado's voor mijn vrouwtje, en ik wil der wat meer kennis laten maken met mijn x one, en angry birds is volgens mij de enige game op disk die in haar straatje valt (rayman heeft ze al op disk) Echter heb ik geen kinect.

• mvds
  • Laatst online: 14-11 09:15

mvds

Totally awesome!

Martinspire schreef op donderdag 18 december 2014 @ 23:39:
[...]
Dat heb ik sinds 2 dagen met Titanfall :( Stotterend geluid en vervolgens een reboot van de X1 :{

• LopendeVogel
j0ppie schreef op donderdag 18 december 2014 @ 21:18:
Vraagje, ik heb een xboxone gekocht. En er zit een cheap ass headsetje bij met maar 1 kant geluid. Zelf heb ik een mooie gamers headset. Ik heb gezien dat ik deze aan zou kunnen sluiten via een adapter
pricewatch: Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
Echter... Mijn headset heeft 2 aansluiten. 1 voor geluid en 1 voor de mike. Kan ik deze beide aangesloten krijgen????
wanneer ik op jou link klik en vervolgens naar de specs van fabrikant ga zie ik dit:
http://www.xbox.com/nl-NL...Adapter/#fbid=hjL14dECj-w

Aangezien de mooie res foto's van microsoft is duidelijk te zien dat er maar 1 ingang is. Dat betekent dat je er niet 2 kabels in kan doen..

Uiteraard wel vreemd aangezien microsoft dit in de link van tweakers zegt:
žMaakt het gebruik van de meeste stereogameheadsets op de Xbox One mogelijk.*

Zelf ken ik geen 1 headset met maar 1 aansluiting die de mic en audio regelt. Al sinds jaren heb ik headsets met 2 aansluitingen ( pc headsets )

Ik denk dat je dus een console headset moet aanschaffen en dat die wat jij gebruikt puur en alleen voor de pc is. Of je zou verder moeten kijken voor een andere adapter.

[ Voor 20% gewijzigd door LopendeVogel op 19-12-2014 08:47 ]

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:08
JeroenC schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 08:42:
[...]

Aangezien de mooie res foto's van microsoft is duidelijk te zien dat er maar 1 ingang is. Dat betekent dat je er niet 2 kabels in kan doen..
Nee joh. Gewoon hard duwen :D

Lichtpuntje...

• LopendeVogel
LuisjeNL schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 08:45:
[...]

Nee joh. Gewoon hard duwen :D
Ja precies, ik weet niet of deze jongeman/dame denkt tot dat mogelijk is ( ik heb alleen zijn link gevolgd en daar is duidelijk maar 1 aansluitpunt te zien ). Ik denk ik vermeld het voor de zekerheid voordat hij/zij er 2 pluggen in probeert te doen!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:46
Mochten er mensen in het preview programma zitten die geen gebruik willen maken van de H5: beta code, ik wil het graag overnemen van je :+

• Yaz
JeroenC schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 07:52:
Weet iemand of je Angry Birds Star Wars ook zonder kinect kan spelen? Ik probeer te googelen, maar op oa youtube zie je iedereen de kinect gebruiken.
Ik heb namelijk nog wat budget over voor kerst kado's voor mijn vrouwtje, en ik wil der wat meer kennis laten maken met mijn x one, en angry birds is volgens mij de enige game op disk die in haar straatje valt (rayman heeft ze al op disk) Echter heb ik geen kinect.
Dus je bent echt van plan meer dan 2 euro uit te geven aan dit spel? Want op elk ander platform is het spel gewoon gratis. Dit spel is gewoon je reinste afzetterij.

• Yaz
Silversin schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:21:
Mochten er mensen in het preview programma zitten die geen gebruik willen maken van de H5: beta code, ik wil het graag overnemen van je :+
Even ter waarschuwing voor de mensen die hierop in zouden willen gaan. Er is tijdens de aankondiging van de preview H5 deelname gelijk gewaarschuwd dat verkoop/doorgeven van de code aan iemand anders dan jezelf voor directe uitsluiting van het preview programma zal zijn.

Het is namelijk niet zo moeilijk om de halo 5 geactiveerde mensen te matchen met preview gebruikers. En die codes hebben ze ook vast wel ergens genoteerd dus als die stagiair zich een boos zal maken is 1 en 1 zo opgeteld.

• LopendeVogel
Yaz schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:26:
[...]

Dus je bent echt van plan meer dan 2 euro uit te geven aan dit spel? Want op elk ander platform is het spel gewoon gratis. Dit spel is gewoon je reinste afzetterij.
Ja het gaat me niet om het geld, maar om het aanbod dat er is. Dit is een spel wat mijn vrouwtje wel leuk zal vinden. Ik weet dat het duur is voor wat je krijgt.

Als er een alternatief zou zijn buiten rayman en dit op disk dan zou ik daar waarschijnlijk voor gaan. Maar die is er niet.

• Yaz
JeroenC schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:29:
[...]
Als er een alternatief zou zijn buiten rayman en dit op disk dan zou ik daar waarschijnlijk voor gaan. Maar die is er niet.
Waarom de voorwaarde voor disk? Er zijn plenty hele leuke "arcade" games die het geld meer waard zijn.

• LopendeVogel
Yaz schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:32:
[...]

Waarom de voorwaarde voor disk? Er zijn plenty hele leuke "arcade" games die het geld meer waard zijn.
Omdat het voor kerst is, en ik het niet leuk vind om code's of waardebonnen te geven. Uiteraard download ik ook die pegle wat in de aanbieding is, maar dat zie ik dan gelijk niet meer als een kerst kadootje.

[ Voor 16% gewijzigd door LopendeVogel op 19-12-2014 09:58 ]

• mfneed
JeroenC schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:56:
[...]

Omdat het voor kerst is, en ik het niet leuk vind om code's of waardebonnen te geven. Uiteraard download ik ook die pegle wat in de aanbieding is, maar dat zie ik dan gelijk niet meer als een kerst kadootje.
Kunt je code ook creatief inpakken incl. gedichtje etc _/-\o_

• LopendeVogel
mfreriks schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:58:
[...]

Kunt je code ook creatief inpakken incl. gedichtje etc _/-\o_
Dat is allemaal mogelijk :D

Het enige wat ik wil weten is of angry birds ook zonder kinect te spelen is (naar mijn weten haast wel maar kan mijn weten niet onderbouwen met feiten..) Stel er is een leukere game op disk wil ik dat graag weten natuurlijk, maar bij de MM en GameMania vind ik er geen 1.

Weleens een game uit de lego ( batman volgens mij ) reeks gedownload ( demo ) en dat vond ze weer helemaal niks. En rayman had ze binnen een week uitgespeeld :D

[ Voor 13% gewijzigd door LopendeVogel op 19-12-2014 10:02 ]

• mvds
  • Laatst online: 14-11 09:15

mvds

Totally awesome!

Ik zou zeggen, doe haar een leuk sportpakje kado EN een Kinect, twee vliegen in een klap :D

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-11 12:34
JeroenC schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:00:
[...]

Dat is allemaal mogelijk :D

Het enige wat ik wil weten is of angry birds ook zonder kinect te spelen is (naar mijn weten haast wel maar kan mijn weten niet onderbouwen met feiten..) Stel er is een leukere game op disk wil ik dat graag weten natuurlijk, maar bij de MM en GameMania vind ik er geen 1.

Weleens een game uit de lego ( batman volgens mij ) reeks gedownload ( demo ) en dat vond ze weer helemaal niks. En rayman had ze binnen een week uitgespeeld :D
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-1Bi5_JIOLOQ/Up-SsoGjsfI/AAAAAAAA6x4/358uxsIQKLE/s4000/ABirdsSWars_XboxOne_Cover_NTSC-DVD.jpg
Motion en Voice optional

• Yaz
Staat inderdaad in grote letters op het doosje zeg. "Play with your controller or without a controller with Kinect"

Hoe pijnlijk correct is dit plaatje...

Afbeeldingslocatie: http://img-9gag-ftw.9cache.com/photo/aW09XY3_460s.jpg

Voor de kerstvakantie heb ik:

-Metro Last Light
-Metal Gear Solid Ground Zeroes
-Giani's Sisters

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• mfneed
uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:40:

[afbeelding]

-Metro Last Light
-Giani's Sisters
Kerstvakantie lijstje:

Eindelijk wolfenstein proberen te clearen
Tales of the borderlands

Op de pc even doorknallen in Borderlands the Preseuqel

• LopendeVogel
Meen je... haha thanks

• Convoy

Convoy

g44p

uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:40:

[afbeelding]

-Metro Last Light
-Giani's Sisters
Voor de kerstvakantie heb ik rondje Thailand, Cambodja en Vietnam staan, 24dec gaan we de lucht in :P
Ik denk dat Metro Last Light toch wel een wat andere sfeer heeft :P.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:08
Convoy schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:00:
[...]

Voor de kerstvakantie heb ik rondje Thailand, Cambodja en Vietnam staan, 24dec gaan we de lucht in :P
Saai! :+

Lichtpuntje...

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Dus Pandora wordt uitgebracht. Hoop nog steeds enorm op een spotify app waarbij je lekker onder het gamen je eigen muziek kan luisteren: http://www.reddit.com/r/x...much_anticipated_pandora/

Lijkt me heerlijk cruisen in forza met je eigen muziek :)

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Convoy

Convoy

g44p

Ja, hang ook liever achter mn xbox one :+ :9 :+

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Ik zit erover na te denken om ook een X1 te halen. Maar de twijfel tussen X1 en PS4 komt op één of andere manier elke keer weer terug.....

Met name om het feit dat ik niet om kan gaan met de X1 controller tijdens footies. Ik heb jarenlang PES op de PS2 gespeeld, dus ik krijg dit niet meer aangepast naar de Xbox controller. Is er een mogelijkheid om de PS4 controller aan de X1 te koppelen?

Tijdens shooters en racegames is de X1 controller geweldig, maar ik kan er niet aan wennen voor Fifa en PES.

Qua performance ontlopen beide consoles elkaar niet heel erg toch? Op het gebied van games spreekt de X1 me meer aan dan de PS4.
Performance blijft een punt ter discussie, daar is bijna niets zwart/wit over te zeggen.

Beide consoles zijn erg 'anti' tegen custom-controllers, de PS3 en X360 hadden diverse B-merk controllers die de vorm van de tegenhanger overnam, PS3 met asynchroon analoge sticks, X360 met beide analoog onderop.

• j0ppie
  • Niet online
JeroenC schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 08:42:
[...]

wanneer ik op jou link klik en vervolgens naar de specs van fabrikant ga zie ik dit:
http://www.xbox.com/nl-NL...Adapter/#fbid=hjL14dECj-w

Uiteraard wel vreemd aangezien microsoft dit in de link van tweakers zegt:
žMaakt het gebruik van de meeste stereogameheadsets op de Xbox One mogelijk.*

Zelf ken ik geen 1 headset met maar 1 aansluiting die de mic en audio regelt. Al sinds jaren heb ik headsets met 2 aansluitingen ( pc headsets )

Ik denk dat je dus een console headset moet aanschaffen en dat die wat jij gebruikt puur en alleen voor de pc is. Of je zou verder moeten kijken voor een andere adapter.
idd alle headsets hebben 2 stekker. 1 geluid 1 mike. Maar zijn er geen adapters voor te krijgen?
http://i.imgur.com/RcIHHC1.gif
zoiets zegmaar moet toch mogelijk zijn. Het zijn gewoon analoge kabels lijkt me.... ik ga geen speciale xbox headset kopen. Ik heb een headset van 180 euro en daar ben ik tevreden mee....

Edit: hmm als het goed is moet een dergelijke kabel kunnen werken.
http://www.allekabels.nl/...IGWrdSG0sICFUjJtAodxS4AXQ
3.5mm 4-Pin to 2x 3-Pin 3.5mm
iemand hier ervaring mee? Voordat ik 20+5 euro uitgeef voor iets wat misschien neit werkt...

[ Voor 11% gewijzigd door j0ppie op 19-12-2014 12:58 ]

Dat werkt gewoon, gebruik dezelfde voor mijn telefoon (dont ask..), let alleen op dat het zeker 3.5 is en niet stiekem 2.5mm jack.

• Yaz
SinergyX schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:01:
Dat werkt gewoon, gebruik dezelfde voor mijn telefoon (dont ask..), let alleen op dat het zeker 3.5 is en niet stiekem 2.5mm jack.
En was er niet een bepaalde standaard van die stekker? Naam ben ik even vergeten maar als er staat "werkt op apple devices" dan heb je de verkeerde. Dat weet ik dan nog wel.

Zover ik weet was dat enkel iPod, samen met de Zune hadden ze besloten de ground en mic (of video) pin (1 en 2) om te draaien, maar zitten ze nu allemaal op ground/mic/audio volgorde. Wat achteraf ook geen effect had op enkel headsets, omdat die dus contact maakte met 1+2 en apart 3/4, dus of 1/2 waren omgedraaid maakte niet uit.

Dit zou nu gewoon moeten werken.
Afbeeldingslocatie: https://be.hama.com/bilder/00054/awd/00054573awd3.jpg

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-11 21:59
StealthyPeanut schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:48:
Ik zit erover na te denken om ook een X1 te halen. Maar de twijfel tussen X1 en PS4 komt op één of andere manier elke keer weer terug.....

Met name om het feit dat ik niet om kan gaan met de X1 controller tijdens footies. Ik heb jarenlang PES op de PS2 gespeeld, dus ik krijg dit niet meer aangepast naar de Xbox controller. Is er een mogelijkheid om de PS4 controller aan de X1 te koppelen?

Tijdens shooters en racegames is de X1 controller geweldig, maar ik kan er niet aan wennen voor Fifa en PES.

Qua performance ontlopen beide consoles elkaar niet heel erg toch? Op het gebied van games spreekt de X1 me meer aan dan de PS4.
Xbox One en PS4 ontlopen elkaar inderdaad niet veel. Al is de PS4 in een direct vergelijk wel ietsje sterker.

De vraag is hierbij of je uit de voeten kunt met de PS4 controller in shooters en racegames. Als je dat prima kan, dan zou ik als ik jou was voor de PS4 gaan.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Uiteindelijk vind ik het aanbod aan games het belangrijkst, met als gevolg dat ik mijn PS4 eigenlijk op het moment niet gebruik ook ivm de family share feature! Daarnaast heb ik ook goede dingen gehoord over Cronusmax. Heb er zelf overigens geen ervaring mee.

• j0ppie
  • Niet online
ik heb naast mijn xbox one ook een game pc. Is het al mogelijk om een xbox one controller draadloos aan te sluiten op een pc?

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11 19:49
loondijke: lijtk me niet dat die controlelrs op de ander econsole werken, maar misschien dat Cronusmax iets is? (zelf niet in verdiept)

Rossi46: hij vraagt wat anders, je advies is meer een eigen mening in mijn ogen

harrytasker zoek eens in dit topic op Cronusmax :)

j0ppie:
http://support.xbox.com/n...ntroller-pc-compatibility

• j0ppie
  • Niet online
Dit is alleen wired volgensmij. Maar bij de xbox 360 had je echt draadloze usb ontvangers voor de pc. Vroeg me af of die ook op xbox one werken of dat die nog uitkomen.
Vraag is of het uit komt, vooralsnog laat MS niemand draadloos gebruiken, zelfs 3rd party niet voor hun controllers (al dacht ik dat Razor er eentje zou maken), al denk ik dat het gewoon een systeem van Wifi-direct is. Misschien dat MS later USB-device ervoor uitbrengt, maar voorlopig nog niet (of specifieke PC controllers, zoals Kinect for windows);

Pagina: 1 ... 91 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!