Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ootz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-06-2021
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:54:
We zijn eruit. Sommigen hebben er geen last van. Anderen wel. Ik hoor bij de sommigen.

Wel heb ik last van een leugenachtige low battery warning. Na een uurtje of 2 spelen krijg ik een waarschuwing. Battery pack eruit en weer erin en hij geeft weer 75% aan. Rare snuiters die play en charge kits.
Heb vroeger altijd problemen gehad met Play en Charge kits voor xbox 360, daarmee vertrouw ik die niet voor de One :) . Gebruik krachtige herlaardbare AA's en nog nooit disconnect's gehad.
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:26:
RISE OF THE TOMB RAIDER NU ÉCHT VAN MICROSOFT

weg
Microsoft geeft hem uit Woooot.
Het was deze week inderdaad bekend geworden dat MS de publisher is. Laten we de discussie over wat dit nu wel of niet betekend niet weer voeren :)

[ Voor 10% gewijzigd door BM op 17-12-2014 18:18 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
ootz schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:33:
[...]

Heb vroeger altijd problemen gehad met Play en Charge kits voor xbox 360, daarmee vertrouw ik die niet voor de One :) . Gebruik krachtige herlaardbare AA's en nog nooit disconnect's gehad.
Voor mij werkt de charge kit geweldig. mn controller gaat minstens 3 keer zo lang mee dan op normale batterijen en het opladen is binnen 1,5 uur klaar

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
ootz schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:33:
[...]

Ik ook voor 360, maar die van Xbox One is wel heel goed

• X-Fighter
Best een goede deal voor AC:U op Xbox One. 25$ en het is een download code:

http://gamedealdaily.com/...ity-full-game-download-2/

Ik ken de site wel niet, dus geen idee of het veilig is. Ze hebben ook de vorige AC voor 10$

[ Voor 7% gewijzigd door X-Fighter op 14-12-2014 23:29 ]

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Charge kit is hier ook ruk. De accu dan. Heb de controller eigenlijk altijd aan t draadje, die is lang genoeg. Dat geeft geen issues en ook nooit disconnects. Maar de accu is ondertussen lam geworden denk ik :p

XBO: Michaël#3318

Nefiorim schreef op zondag 14 december 2014 @ 23:34:
Charge kit is hier ook ruk. De accu dan. Heb de controller eigenlijk altijd aan t draadje, die is lang genoeg. Dat geeft geen issues en ook nooit disconnects. Maar de accu is ondertussen lam geworden denk ik :p
Haal de accu er dan gewoon uit? Maakt niet uit namelijk, zolang je draadje vast zit

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Nefiorim schreef op zondag 14 december 2014 @ 23:34:
Of haal de pack er uit als hij low battery zegt. Daarna meteen weer erin. Bij mij werkt dat.

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:08
Ik heb zelf ook last gehad van een lamme batterij, hij ging toen best snel leeg. Ik heb daarna de batterij een hele avond laten opladen (console staat op standby dus dan laad hij op) een paar keer de kabel er in en uitgehaald toen hij aangaf dat hij vol zat.

Nu doet hij het weer gewoon normaal en lekker lang.

En als dat niet werkt gewoon een service verzoek indienen via de site, werkt echt perfect vind ik.

Lichtpuntje...

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Gebruik Eneloop 2400mAh batterijen, gaan lang mee en met snellader in 15 min. weer vol!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
harrytasker schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:30:
Gebruik Eneloop 2400mAh batterijen, gaan lang mee en met snellader in 15 min. weer vol!
Welke snellader heb jij? En je weet dat je daardoor minder lang van je batterijen kan genieten toch (zou ook mij een zorg wezen overigens).

Gamertag: YazNL

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-11 09:15

mvds

Totally awesome!

X-Fighter schreef op zondag 14 december 2014 @ 23:29:
Best een goede deal voor AC:U op Xbox One. 25$ en het is een download code:

http://gamedealdaily.com/...ity-full-game-download-2/

Ik ken de site wel niet, dus geen idee of het veilig is. Ze hebben ook de vorige AC voor 10$
Het gaat via Paypal, dus je bent volgens mij verzekerd tegen fraude. Maar ik heb het geprobeerd en ik heb de code gewoon gekregen en ook kunnen claimen...

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
mvds schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:10:
[...]

Het gaat via Paypal, dus je bent volgens mij verzekerd tegen fraude. Maar ik heb het geprobeerd en ik heb de code gewoon gekregen en ook kunnen claimen...
Net ook geprobeerd, code binnen 30 seconden ontvangen en redeemed :)

XBOX One: Agonis

• X-Fighter
Fusajiro schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:19:
[...]

Net ook geprobeerd, code binnen 30 seconden ontvangen en redeemed :)
Bedankt voor het checken :) Straks ook eens proberen dan, ben nog aan het twijfelen of AC:U 20 euro waard is :) Kwam redelijk veel kritiek op bij de launch, maar denk dat het na ettelijke updates nu wel stukken beter is.

• Fusajiro
  • Laatst online: 08-02-2022
X-Fighter schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:49:
[...]

Bedankt voor het checken :) Straks ook eens proberen dan, ben nog aan het twijfelen of AC:U 20 euro waard is :) Kwam redelijk veel kritiek op bij de launch, maar denk dat het na ettelijke updates nu wel stukken beter is.
Dat is dus precies wat ik dacht :D

Mijn collega heeft hem net ook gekocht en ook direct een werkende code ontvangen :)

XBOX One: Agonis

• X-Fighter
Fusajiro schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:50:
[...]

Dat is dus precies wat ik dacht :D

Mijn collega heeft hem net ook gekocht en ook direct een werkende code ontvangen :)
Heb het dan toch maar rap gekocht :) Wil wel nog eerst Worms uitspelen alvorens ik er aan begin, anders blijft dat weer aan de kant liggen :)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-11 09:15

mvds

Totally awesome!

Ik wilde hem alzo hebben vanwege hoe het spel eruit ziet.... Om van te watertanden man! :D

• harrytasker
  • Niet online
Yaz schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:44:
[...]

Welke snellader heb jij? En je weet dat je daardoor minder lang van je batterijen kan genieten toch (zou ook mij een zorg wezen overigens).
Weet het type zo niet is in elk geval een lader van GP en gebruik deze al een paar jaar ook voor mijn Xbox360, Wii en nog geen enkele uitval gehad en heb hier zeker 10 setjes van 2 liggen.

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-11 10:32
Zojuist bij bol.com Destiny besteld voor €27,49
Deze kortings code heb ik gebruikt:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

XboxLive: Dave 130R

Verwijderd

Eindelijk is het zo ver. Via een Lek zijn de Heists voor GTA Online aangekondigd. Het zou een jaar geleden al online komen maar nu is het dan zo ver. Is dit voor jullie nog een toegevoegde waarde of is het echt te laat? En ook is er commentaar op het aantal speelbare Heists maar zes. Lijkt mij genoeg maar ik hoor graag jullie mening.
weg

[ Voor 12% gewijzigd door BM op 17-12-2014 18:18 ]

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-10 14:29
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:26:
RISE OF THE TOMB RAIDER NU ÉCHT VAN MICROSOFT

weg
Microsoft geeft hem uit Woooot.
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:00:
Eindelijk is het zo ver. Via een Lek zijn de Heists voor GTA Online aangekondigd. Het zou een jaar geleden al online komen maar nu is het dan zo ver. Is dit voor jullie nog een toegevoegde waarde of is het echt te laat? En ook is er commentaar op het aantal speelbare Heists maar zes. Lijkt mij genoeg maar ik hoor graag jullie mening.

weg
Niet de hele tijd je eigens site blijven vermelden.

[ Voor 10% gewijzigd door BM op 17-12-2014 18:19 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Welke problemen hebben jullie met de P&C kits of is het enkel de accu?
Ik heb zelf een kitje destijds gekocht op miniinthebox (deze) en werkt eigenlijk perfect.

Ik kan er zeker 8 uur mee gamen (daarna gaat die in de oplader dus geen idee hoelang precies) enkel wanneer ik ook een HS gebruikt loopt dit aardig terug naar (ik denk 5 á 6 uur). Zeker voor zon goedkoop setje vind ik ze erg goed presteren :)
Het enige nadeel is dat als die (bijna) leeg is ik geen melding krijg :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-11 09:22
Ik zit met een probleempje en ik ben benieuwd wie van jullie dit is tegengekomen.
Mn broertje heeft ook eens op mijn One ingesigned, en het password onthouden. Nu zit ik te gamen en komt er ineens, uit het niets 'Hi Janwillem!' in mn scherm en moet ik hem weer uitsignen. Ik kan dus nergens vinden hoe ik zijn account van mijn One kan verwijderen.. Weet iemand hier het antwoord?

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-11 12:07
Defnosh schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:12:
Ik zit met een probleempje en ik ben benieuwd wie van jullie dit is tegengekomen.
Mn broertje heeft ook eens op mijn One ingesigned, en het password onthouden. Nu zit ik te gamen en komt er ineens, uit het niets 'Hi Janwillem!' in mn scherm en moet ik hem weer uitsignen. Ik kan dus nergens vinden hoe ik zijn account van mijn One kan verwijderen.. Weet iemand hier het antwoord?
Ik zocht dit toevallig gisteren ook , ik kon het ook niet vinden!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 30-10 14:29
Probeer dit eens : http://support.xbox.com/n...move-profile-from-console

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Famous

Famous

R 400+

Settings -> Sign-in, security & passkey (links). Kan je hier niet je accounts verwijderen?

• C0rrie
  • Laatst online: 23-12-2024
Hallo allen,

Ik heb twee maanden geleden een Xbox One gekocht bij bol.com, maar vanaf het begin af aan had ik al vastlopers. Toch maar een tijdje aangezien, maar uiteindelijk kon ik de console nog ruilen (30-dagen bedenktijd). Nu heb ik dus een nieuwe console met een nieuwe FIFA15 redeem code. Nu had ik de redeem code al gebruikt van de omgeruilde Xbox One en vraag ik mij af om het spel gelinkt is aan mijn account?

Als het spel namelijk gelinkt is en ik kan het opnieuw downloaden (zonder het gebruik van de nieuwe redeem code) dan kan ik deze nieuwe code wellicht verkopen.

Omdat ik momenteel in het buitenland verblijf kan ik niet zelf checken of ik het spel kan downloaden. Vandaar de vraag aan jullie ;)

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38
Hallo dames en heren,

Ik ben van plan om vandaag een gebruikte Xbox One te kopen. Zijn er dingen waar ik op moet letten? Daar bedoel ik mee; Is de Xbox op bepaalde punten gevoelig voor schade of fabrieksfouten? Hoe weet ik dat ik een goede te pakken heb?

Hoop dat jullie mij een beetje advies kunnen geven, bedankt alvast!

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Ik zit nu te twijfelen tussen eneloops batterijen gebruiken voor mijn controllers of een dockingsstation. Gebruikte voor mijn xbox 360 een dockingsstation, had daar nooit problemen mee, was wel van duracell.

xbl: superlucky luke

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-11 05:07
Redax schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:23:
Hallo dames en heren,

Ik ben van plan om vandaag een gebruikte Xbox One te kopen. Zijn er dingen waar ik op moet letten? Daar bedoel ik mee; Is de Xbox op bepaalde punten gevoelig voor schade of fabrieksfouten? Hoe weet ik dat ik een goede te pakken heb?

Vraag altijd naar een bon. Erg handig in verband met garantie.

How are you doing?

Verwijderd

Redax schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:23:
Hallo dames en heren,

Altijd hem aan zien en luisteren of hij erg veel kabaal maakt. Dat is het enige wat ik heel veel hoor van mensen over de Xbox One. Dan hoeft hij niet eens kapot te zijn maar dat hoort niet.

• Annoying-Orange
CorneeC schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:23:
Hallo allen,

Ik heb twee maanden geleden een Xbox One gekocht bij bol.com, maar vanaf het begin af aan had ik al vastlopers. Toch maar een tijdje aangezien, maar uiteindelijk kon ik de console nog ruilen (30-dagen bedenktijd). Nu heb ik dus een nieuwe console met een nieuwe FIFA15 redeem code. Nu had ik de redeem code al gebruikt van de omgeruilde Xbox One en vraag ik mij af om het spel gelinkt is aan mijn account?

Als het spel namelijk gelinkt is en ik kan het opnieuw downloaden (zonder het gebruik van de nieuwe redeem code) dan kan ik deze nieuwe code wellicht verkopen.

Omdat ik momenteel in het buitenland verblijf kan ik niet zelf checken of ik het spel kan downloaden. Vandaar de vraag aan jullie ;)
Als je op je nieuwe Xbox weer inlogt met hetzelfde account als de vorige xbox, dan kan je fifa gewoon weer downloaden. Je hoeft de code dan niet opnieuw in te voeren, die kan je dan verkopen.

Verwijderd

CorneeC schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:23:
Hallo allen,

Een digitaal spel is altijd ge-linked aan jouw account. Dus dat moet geen probleem zijn.

• C0rrie
  • Laatst online: 23-12-2024
Dank voor jullie reacties! Ik zal de code gaan verkopen in dat geval.

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-11 12:34
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:18:
[...]

Dat begrijp ik volkomen, maar je krijgt hier niet echt het gevoel van dat je welkom bent. Het lijkt mij verstandig om juist dit soort dingen te omarmen, kijk naar Reddit, die vaart er wel bij. Ik snap ook wel dat ik niet elke dag maar wat crappy info moet posten. Dit leek mij wel nieuwswaardig. Tweakers is toch juist bedoeld om van mening te wisselen? Ooh en die eerste post was niet van mij, dat was een member van tweakers die blijkbaar onze site had gedeeld :)
Ach ja, niet welkom, ik denk dat sommige dingen op een forum wat harder overkomen dan IRL.
Ik zou zeggen meng je lekker in de discussie en dan heeft waarschijnlijk ook niemand er problemen mee dat je af en toe je eigen site linked... Begin alvast met een linkje in je signature zou ik zeggen...

• jadouber
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19:21
Hi allen,

Weet iemand misschien of er bij Cool Blue (de HALO: MCC bundel waar ze nu mee promoten) een hard-copy van het spel aanwezig is, of gaat het hier om een download key? Bij sommige bundels staat het er expliciet bij (neem AC:U bijv.), maar bij deze niet. :) Heb het ook niet in dit topic zo snel kunnen vinden (google helaas ook niet), dus vandaar mij vraag!

Alvast bedankt!

Verwijderd

tnx voor de tip
db I Delirium schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:03:
[...]

Ach ja, niet welkom, ik denk dat sommige dingen op een forum wat harder overkomen dan IRL.
Ik zou zeggen meng je lekker in de discussie en dan heeft waarschijnlijk ook niemand er problemen mee dat je af en toe je eigen site linked... Begin alvast met een linkje in je signature zou ik zeggen...

• Annoying-Orange
jadouber schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:14:
Hi allen,

Weet iemand misschien of er bij Cool Blue (de HALO: MCC bundel waar ze nu mee promoten) een hard-copy van het spel aanwezig is, of gaat het hier om een download key? Bij sommige bundels staat het er expliciet bij (neem AC:U bijv.), maar bij deze niet. :) Heb het ook niet in dit topic zo snel kunnen vinden (google helaas ook niet), dus vandaar mij vraag!

Alvast bedankt!
Nee volgens mij heeft elke bundel een download code voor de game. Was bij de titanfall bundel en assasins creed bundel. Is laatst ook al voorbij gekomen maar ging over andere bundel.

• Earzz
jadouber schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:14:
Hi allen,

Alvast bedankt!
Ik en een vriend van mij hadden deze bundel bij de MyCom gekocht alleen is er bij ons iets mis gegaan.
Er zat namelijk geen spel of code bij, het spel (geen code) konden we gelukkig de dag erna gewoon ophalen.
Mijn advies is dus gewoon een Bart Smit, Intertoys of mediamarkt binnen te lopen om het daar even te checken hoe het precies zit.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-11 22:09
$25 voor AC: unity. Ik wou hem laten liggen. Maar dit is wel heel goedkoop. Vanavond maar weer gauw verder met GTA. Volgende week komt Far Cry. En Halo 2 moet ik ook nog uitspelen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:29:
[...]

Altijd hem aan zien en luisteren of hij erg veel kabaal maakt. Dat is het enige wat ik heel veel hoor van mensen over de Xbox One. Dan hoeft hij niet eens kapot te zijn maar dat hoort niet.
En daarnaast of hij een spel start vanaf de bluray speler. Kapotte disc drives waren er veel een paar maanden terug.

En idd bon erbij vragen.

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
Halo: The Master Chief Collection ook maar meegebracht vandaag!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:17
mobygo76 schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:57:
$25 voor AC: unity. Ik wou hem laten liggen. Maar dit is wel heel goedkoop. Vanavond maar weer gauw verder met GTA. Volgende week komt Far Cry. En Halo 2 moet ik ook nog uitspelen.
Waar is AC: Unity maar $25?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-11 22:09
Ik kan even niet linken. Link staat op de vorige pagina.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:17
Ik zie het inderdaad. Nice! :)

Aangeschaft en binnen 10 seconden had ik code binnen.

[ Voor 48% gewijzigd door Rivanov op 15-12-2014 17:59 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• v8power67
  • Laatst online: 15:40

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ookal gepost in horizon 2 topic

Nieuwe dlc morgen.
Storm island genoemd.

Features:
6 New Cars including off-road raid trucks
New area of the map called Storm Island
Over 80 New Events
New Extreme Weather
New Ramapage game mode
New Gauntlet event
Also new Barn Find, new Playground Arenas, new Bucket List and a new car meet

Price:
$19.99, Horizon 2 VIP's will receive a 50 percent discount on the expansion, making the price $9.99.

Release:
Available December 16!

Ziet er heel tof uit. Jammer dat het alleen offroad is. Zou ook graag meer nieuwe gewone wegen zien. Heb de huidige map wrl gezien.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-11 21:59
v8power67 schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:11:
Ookal gepost in horizon 2 topic

Nieuwe dlc morgen.
Storm island genoemd.
[video]
Features:
6 New Cars including off-road raid trucks
New area of the map called Storm Island
Over 80 New Events
New Extreme Weather
New Ramapage game mode
New Gauntlet event
Also new Barn Find, new Playground Arenas, new Bucket List and a new car meet

Price:
$19.99, Horizon 2 VIP's will receive a 50 percent discount on the expansion, making the price $9.99.

Release:
Available December 16!

Ziet er heel tof uit. Jammer dat het alleen offroad is. Zou ook graag meer nieuwe gewone wegen zien. Heb de huidige map wrl gezien.
Subaru Legacy, inclusief bijbehorende sound. Sweet :>

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• v8power67

v8power67

Rossi46 schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:49:
[...]

Subaru Legacy, inclusief bijbehorende sound. Sweet :>
Die legacy zat er al in toch? Was al eerdere dlc als goed is.

Edit:
http://www.forzamotorspor.../fh2_dlc_falken_car_pack/

Jup is dlc auto. Dus zit niet in dit pakket.

[ Voor 21% gewijzigd door v8power67 op 15-12-2014 22:29 ]

Deals: http://majornelson.com/20...2015-deals-start-tuesday/
Volgende games in de aanbieding:
  • Magic 2015*
  • Call of Duty Ghosts
  • NBA Live 15
  • Battlefield 4 Premium Edition
  • PES 2015
  • Metal Gear Solid Ground Zeroes
  • Evil Within*
  • Wolfenstein the New Order
  • Thief*
  • The Crew + ACU Bundle*
  • The Crew + Far Cry 4 Bundle*
  • Assassins Creed Unity
  • How to Survive Storm Warning Ed
  • Lords of the Fallen
  • Killer Instinct Double Ultra Bundle
  • Powerstar Golf Full Game Unlock
  • Kinect Sports Rivals
Speciaal vandaag:
  • Middle Earth: Shadow of Mordor
  • Middle Earth: Shadow of Mordor Season Pass
  • LEGO The Hobbit

• Jaguar645
  • Laatst online: 14-11 22:43
Voor die $5 toch maar weer eens Magic gescored :) blijft een leuk tijdsverdrijf. ook de Season Pass voor Mordor gescored. Ik moest in het begin even wennen aan de game maar ondertussen vermaak ik me er enorm mee!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:40

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Martinspire schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 06:08:
  • Magic 2015*
  • Call of Duty Ghosts
  • NBA Live 15
  • PES 2015
  • Evil Within*
  • Thief*
  • The Crew + ACU Bundle*
  • Assassins Creed Unity
  • Lords of the Fallen
  • Kinect Sports Rivals
Speciaal vandaag:
  • LEGO The Hobbit
Erg leuke deals :) Kan alleen Thief niet (meer) vinden in de Store. Zowel via xbox.com als via mijn SmartGlass app. Anderen hetzelfde euvel?
Middle Earth: Shadow of Mordor is jammer genoeg niet heel scherp geprijsd dus die laat ik gaan.
Iemand hier positieve ervaringen met Kinect Sports Rivals btw? Is het 20€ waard?

[ Voor 8% gewijzigd door Tomba op 16-12-2014 08:16 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• smoken
  • Laatst online: 08:47
Zucht,.....te leuke deals eigenlijk ;-)
Had me voorgenomen om Battlefield 4 toch maar niet te kopen (heb CoD:AW , GTA5, Titanfall ook al gekocht deze maand), maar 25€ voor de Premium Edition vond ik toch wel de moeite waard...Alleen al voor de multiplayer.

Qua Kinect Rivals: voor 20€ een leuk spel!
Moet wel zeggen dat ik Kinect Sports leuker vond persoonlijk, ook makkelijker te spelen voor mijn dochter (5 jaar).
Smartglass beta heeft de update gekregen om TV te streamen vanaf de tv-tuner, dus verwacht binnenkort wel de eerste reviews erover.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Zijn al die deals enkel in de US store ?

Ik heb hier nog een EU giftcard liggen ...
Zie PES in beide stores nog op originele prijs staan, bizar dat EU gewoon 68 euro is..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Martinspire schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 06:08:
  • Magic 2015*
  • Call of Duty Ghosts
  • NBA Live 15
  • PES 2015
  • Evil Within*
  • Thief*
  • The Crew + ACU Bundle*
  • Assassins Creed Unity
  • Lords of the Fallen
  • Kinect Sports Rivals
Speciaal vandaag:
  • LEGO The Hobbit
Thanks for the info.

Direct maar BF4 en Thief aangeschaft.
Maybe dat ik Magic 2015 en MGS5: GZ nog aankoop.

Enige game die ik zeker nog wil aanschaffen is GTA5.

Ander verhaal:
Ben beetje uitgekeken op Destiny want Bungie heeft de van het begin spelende Destiny spelers keihard genaaid.
Heb zeker 200+ uur in destiny gezet als het niet veel meer is.
paar keer geraid maar kreeg geen gear om 30 te worden.
Mensen die nu beginnen kunnen direct level 31 worden terwijl ik grwuelijk veel tijd kwijt was om ook maar in de buurt van lvl 29 te komen :(..

Heb voorlopig maar het spel in de doos in de hoek gegooid want ben nu volop Diablo 3 en Halo MCC aan het spelen.
Backlog: Fifa 15, Forza 5, Thief, BF4, Worms Battleground, Titanfall, MGS5 GZ en de gratis games vanuit de store :+

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Verwijderd

crzyhiphopazn schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:16:
[...]

Thanks for the info.

Direct maar BF4 en Thief aangeschaft.
Hoeveel heb je nog betaald voor die games en is dit enkel in US store ?

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:19:
[...]

Hoeveel heb je nog betaald voor die games en is dit enkel in US store ?
Ik heb me adres bij mij oom gezet in L.A. California.
Kwam uit op ongeveer 37 dollar ofzo.

Us store is sowieso goedkoper dan NL store
Eu prijzen is 100% ongunstiger dan de rest van de stores.
Daarom heb ik me Console op de US store staan om de deals te checken.
Aankopen doen do eik met een giftcard via Offgamers.
Games koop ik dan via Xbox.com _/-\o_

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Verwijderd

crzyhiphopazn schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:27:
[...]

Ik heb me adres bij mij oom gezet in L.A. California.
Kwam uit op ongeveer 37 dollar ofzo.

Us store is sowieso goedkoper dan NL store
Eu prijzen is 100% ongunstiger dan de rest van de stores.
Daarom heb ik me Console op de US store staan om de deals te checken.
Aankopen doen do eik met een giftcard via Offgamers.
Games koop ik dan via Xbox.com _/-\o_
Op hoeveel komt PES of NBA game dan ? ( kan hier niet checken op het werk ) .

• Earzz
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:36:
[...]

NBA Live 15: $38.99
Pes 2015: $40.19

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:36:
[...]

Hangt er vanaf waar je adres op hebt gezet.
Sommige delen betaal je minder tax of helemaal geen tax er over.
Moet nog kijken hoe ik dat fix :P

Verwijderd

crzyhiphopazn schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:46:
[...]

Hangt er vanaf waar je adres op hebt gezet.
Sommige delen betaal je minder tax of helemaal geen tax er over.
Moet nog kijken hoe ik dat fix :P
Gewoon in Alaska adres van een hotelleke of Burger king nemen :).

• smoken
  • Laatst online: 08:47
Volgens mij wordt er niet echt op adres gecontroleerd? Althans, ik heb een bestaande postcode ingevuld, maar straatnaam en zo heb ik gewoon wat getyped

• Earzz
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:48:
[...]

Gewoon in Alaska adres van een hotelleke of Burger king nemen :).
Ik heb een adres uit Delaware ingevuld.
Maar goed, er zijn meerdere staten in Amerika waar je geen tax betaald.

[ Voor 13% gewijzigd door Earzz op 16-12-2014 12:05 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:56

BM

Moderator Spielerij
Heren, voor die discussie hebben we het volgende topic: [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen

Zie ook de topic warning ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Rivanov schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:57:
Ik zie het inderdaad. Nice! :)

Aangeschaft en binnen 10 seconden had ik code binnen.
wow Black Flag is helemaal een steal. Voor degenen die Black Flag en Unity hebben gespeeld, welke is de betere game van de twee? Ik mag er maar eentje kopen van mezelf, zit meer games te verzamelen tegenwoordig dan dat ik ze speel :F

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Yaz
Terryb47 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:30:
[...]

wow Black Flag is helemaal een steal. Voor degenen die Black Flag en Unity hebben gespeeld, welke is de betere game van de twee? Ik mag er maar eentje kopen van mezelf, zit meer games te verzamelen tegenwoordig dan dat ik ze speel :F
Voor features: Black Flag
Voor looks: Unity

• Jaguar645
  • Laatst online: 14-11 22:43
Ik vind het oude combat systeem ook makkelijker en eigenlijk daardoor leuker. Maar dat komt ook omdat ik meer van het exploren/verzamelen ben en minder van het vechten :)

Black Flag heeft een erg leuke setting iig!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Oh? Ik dacht dat de gameplay/vechten altijd gelijk gebleven was, dat exploren van die eilanden lijkt mij ook wat leuker. Het oude Parijs boeit mij eigenlijk een stuk minder. Welke features bedoel Yaz?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:11
Leuke DLC voor FH2. Speel het te weinig naar mijn zin omdat ik ook graag Diablo speel. Toch maar eens binnen gaan halen voor in de vakantie. Had eigenlijk alleen maar nieuwe auto's verwacht in de DLC.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Terryb47 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:58:
Oh? Ik dacht dat de gameplay/vechten altijd gelijk gebleven was, dat exploren van die eilanden lijkt mij ook wat leuker. Het oude Parijs boeit mij eigenlijk een stuk minder. Welke features bedoel Yaz?
Vechten is een stuk moeilijker in Unity omdat je het counteren goed moet timen. En vijanden vallen je ook gewoon aan als je op iemand anders aan het inhakken bent :P

• Yaz
Terryb47 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:58:
Het verschil is features is enorm divers. Je merkt aan veel dingen dat het opnieuw gemaakt is. Een paar kleine voorbeelden

Bij bijvoorbeeld movement mis is de mogelijkheid om tegen een muur op te lopen om dan snel een sprongetje opzij te maken om zo op een plank/balk/ballustrade te springen.

Bij combat mis ik echt de counter-attack parry. Dus een parry waarbij direct een aanval zit die in de oude spellen vaak dodelijk is. Combat is hierdoor moeilijker, vooral in het begin van het spel waarin jij nog veel te weinig armor hebt.

Ik mis het kunnen wisselen van wapens on-the-fly. Waarom pak ik altijd mijn zwaard terwijl ik ook 2 hidden knives heb? Deze gebruik ik alleen maar bij echte assassination targets (X to assassinate) maar in combat kan ik er niet op terug vallen

Ik kan geen wapen meer oppakken van de grond om deze te gebruiken

Paarden genoeg maar erop kunnen rijden, ho maar

En zo kan ik nog wel even doorgaan maar dan moet ik eigenlijk ook het spel spelen. Dan merk ik het pas het beste dat sommige truukjes niet meer werken.

Wil niet zeggen dat het geen goed spel is, het is juist heel goed. Maar het is weer Engine #1. Er mist gewoon veel. Gelukkig krijgen we in deel 2 de haak terug die in (volgens mij) AC2: Brotherhood zijn intrede deed.

En ik mis ook heel erg het verhaal in het heden. Dat wat zo goed verwoord werd door Desmond. Maar na de events in AC3 snap ik dat hij geen rol meer speelt maar kom op, je hoeft het er niet uit te snijden hoor. Het was echt een geweldige toevoeging die enorm veel diepgang bood. Het gaf het verhaal een doel. En niet het ontzettende slappe einde wat we nu hebben (we zijn aan het einde letterlijk NIETS opgeschoten in vergelijking met het begin van het spel)

• Yaz
Ereaser schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:32:
[...]

Vechten is een stuk moeilijker in Unity omdat je het counteren goed moet timen. En vijanden vallen je ook gewoon aan als je op iemand anders aan het inhakken bent :P
Dat eerst was al zo.

Grote veranderingen zijn voor mij
  • De vijand is vooral in het begin van het spel heel erg sterk. Door gebrek aan armor en goede wapens moet je zeker dan je vijanden uitzoeken.
  • Er is geen counter-attack meer
  • Meerdere mensen vallen "tegelijk" aan. Dus geen queue meer zoals in de vorige delen. Het maakt het onverwachter
  • Mobs hebben nu niet meer een echte rol. Tuurlijk doet de brute hard slaan maar hij kan ook een perfect shot afleveren.
  • Als je geraakt word gaat er exorbitant veel levenskracht verloren. Als je toch meer dan 1 blokje leven kan verliezen door 1 aanval, waarom dan nog in blokjes indelen!?!
Daarin tegen zijn er ook weer andere "voordelen". Vijanden klimmen zelden meer een dak op of gaan via het dak een achtervolging in. Als jij op het dak bent heb je gewonnen of ben je ontsnapt.

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
nvm

[ Voor 88% gewijzigd door Vecodo op 16-12-2014 13:44 . Reden: drukte te snel ]

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
De tijd die je hebt om goed te counteren is in ieder geval een stuk kleiner dan eerst, eerst kon je zodra de vijand zijn aanval begon of bijna klaar had nog op counter drukken, nu ben je dan gewoon te laat.
Zodra je dan een keer een goede kill counter deed kon je alle kills aan elkaar rijgen, ziet er leuk uit maar erg makkelijk. Ik vind het in ieder geval wel fijn dat er wat meer uitdaging in zit :)

• Xenophoben
heeft iemand ervaring met een soort apparaat als dit aansluiten op de xbox one ?Conceptronic HDD Docking Station USB 3.0 Wit

• Famous

Famous

R 400+

Xenophoben schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:55:
heeft iemand ervaring met een soort apparaat als dit aansluiten op de xbox one ?Conceptronic HDD Docking Station USB 3.0 Wit
Heb even de zoekfunctie gebruikt voor je :)

[XBO] Xbox One - Deel 3

• Xenophoben
Hierin staat niet echt wat ik zoek. Dit betreft externe harddisks. echter is dit meer een soort docking
Ik kan het je niet zeggen, maar op zich werkt externe opslag gewoon als elke externe USB. Zodra Xbox een schijf herkent, zul je deze kunnen gebruiken als externe opslag waarna ie hem gaat formatteren en dan kun je hem gebruiken.

Ik gok dat je dus wel een dock kunt gebruiken, zolang ie ook gewoon normaal werkt met het in/uitvoegen als externe schijf. Dus aansluiten, schijf erin, even wachten en als het goed is krijg je een notificatie erover waarna je hem kunt instellen.
offtopic:
Idd, je vraag was anders dan wat er al gesteld was

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 16-12-2014 15:30 ]

• Valderrama
  • Laatst online: 19:38
Ik had laatst via Ebay een USB3.0 enclosure gekocht om mijn harde schijfje die in een USB2.0 enclosure zat in te kunnen doen om hem aan de One te hangen maar met die enclosure verloor de One random om de zoveel tijd de verbinding met dat ding.... erg vervelend want daardoor onbruikbaar...

Kent iemand een (goedkoop) USB3.0 enclosure die het goed zou moeten doen?

• Vecodo
Deze aangeschaft en Magic. Voor deze prijs in combinatie met Family sharing kost het nagenoeg niks :P
Thanks voor de tip!

• jadouber
Earzz schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:50:
[...]

Ik en een vriend van mij hadden deze bundel bij de MyCom gekocht alleen is er bij ons iets mis gegaan.
Er zat namelijk geen spel of code bij, het spel (geen code) konden we gelukkig de dag erna gewoon ophalen.
Mijn advies is dus gewoon een Bart Smit, Intertoys of mediamarkt binnen te lopen om het daar even te checken hoe het precies zit.
Mocht men nog interesse hebben: heb vandaag contact gehad met de support van Cool Blue en die hebben mij kunnen bevestigen dat het om een hard-copy gaat van de HALO:MCC

• djbarney
  • Laatst online: 04:16

djbarney

XBL: DeejayBarney

Xenophoben schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:55:
toevallig net eentje liggen, heb het ding ff aangesloten, yes werkt prima :)

Verwijderd

Is Magic Gaaf?
Vecodo schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:53:
[...]

Deze aangeschaft en Magic. Voor deze prijs in combinatie met Family sharing kost het nagenoeg niks :P
Thanks voor de tip!

Verwijderd

Dit is waarom je Halo koopt!

Dit is 30 seconden van 15 minuten proberen. Uiteraard om de zoveel tijd gequit en opnieuw gestart met zoeken.

Verwijderd

jadouber schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:58:
[...]

Mocht men nog interesse hebben: heb vandaag contact gehad met de support van Cool Blue en die hebben mij kunnen bevestigen dat het om een hard-copy gaat van de HALO:MCC
Klopt ik heb deze bundel gekocht bij Cool Blue.
Er zit ook een code in het doosje van Halo m.b.t het unlocken van Halo channel en Halo: Nightfall. (tv serie)
Persoonlijk loop ik daar niet warm voor.

• harrytasker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:10:
[...]

Klopt ik heb deze bundel gekocht bij Cool Blue.
Er zit ook een code in het doosje van Halo m.b.t het unlocken van Halo channel en Halo: Nightfall. (tv serie)
Persoonlijk loop ik daar niet warm voor.
Moet je toch eens bekijken beiden zijn echt leuk en interessant en het ziet er allemaal ook echt netjes uit!

• jadouber
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:17:
[video]

Dit is 30 seconden van 15 minuten proberen. Uiteraard om de zoveel tijd gequit en opnieuw gestart met zoeken.
Heb er inderdaad over gelezen, zonde, maar zal HALO nog steeds kopen ivm de story (blijf het een vet spel vinden :))

Hopelijk patchen ze het snel!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-11 13:53
colink0 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:14:
[...]

Er is nog een aardige kans dat je ook Halo: MCC binnenkort voor een mooi prijsje via eBay digitaal op de kop kunt tikken, aangezien Halo naar mijn weten ook in een bundel met de Xbox One gaat worden verkocht. Ik zou dus als ik jou was de komende tijd eBay goed in de gaten houden ;)
Helaas is dit nog niet echt het geval, prijzen schommelen tussen de $40 USD (bieden) en $60. Nog net iets te duur dus!

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 14:58

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou dat was een succesvol avondje gamen gister :P

Eerst wilde ik de DLC voor Forza Horizon 2 proberen. Die stond helaas met de foute prijs in de store (want VIP's krijgen 50% korting). Toen dat gefixt was bleek de benodigde update voor Horizon 2 nog niet uit. No sweat, dan wacht ik ff. Ga ik wel Assassin's Creed doen. Jep. Update nodig. 40 Gb. Argh. Kijk ik net of de Forza update er is. Nog een keer anderhalve Gb. Gaat lekker zo, in een avondje tijd even 45 Gb naar binnen sleuren...

Oh en beide games dus niet kunnen spelen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Willybubba op 17-12-2014 07:25 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:40

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

De daily deal van vandaag is het voor mij compleet onbekende spel Costume Quest 2 met 33% korting.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Tomba schreef op woensdag 17 december 2014 @ 07:56:
De daily deal van vandaag is het voor mij compleet onbekende spel Costume Quest 2 met 33% korting.
Voor 10 dollar / euro een toffe game :)

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:56

BM

Moderator Spielerij
Willybubba schreef op woensdag 17 december 2014 @ 07:17:
Ga ik wel Assassin's Creed doen. Jep. Update nodig. 40 Gb.
40GB? Dan download je dus zo ongeveer alles opnieuw, behalve je savegame ofzo :o

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• v8power67

v8power67

BM schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:45:
[...]

40GB? Dan download je dus zo ongeveer alles opnieuw, behalve je savegame ofzo :o
Klopt er is een fout met de laatste update van unity op de x1. Hij download letterlijk het hele spel opnieuw. Op ps4 is de patch 6 .4gb en x1 oorspronkelijk ook.
Gaat erg veel mis met unity, ze hebben de performance verhoogt ten koste van de npc popin die poppen soms voor je ogen ineens in beeld.
Is op neogaf genoeg over te lezen.

• Vecodo
Heb gisteren even de tutorial doorgelopen. Ik vind het een heerlijk spelletje om soms even tussen door te doen. Zeker nu voor 5 dollar (4 euro).

Maar, je moet er van houden! Ik vind Heartstone bijvoorbeeld ook erg cool.

• donald_dick
  • Laatst online: 09:19
iemand al gelukt om een Russische xbox account aan te maken? Nu de roebel van 40R = 1€ naar 85R = 1€ euro is gegaan, zijn spellen wel supercheap

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• mfneed
  • Laatst online: 05-11 20:25
donald_dick schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:09:
iemand al gelukt om een Russische xbox account aan te maken? Nu de roebel van 40R = 1€ naar 85R = 1€ euro is gegaan, zijn spellen wel supercheap
Battlefield 4 premium edition voor 15,- geen geld dan dacht ik zo

EDIT: moet je wel even de juiste giftcards zien te vinden voor de juiste prijs...

[ Voor 11% gewijzigd door mfneed op 17-12-2014 11:24 ]

• Ninjetsu NL
  • Laatst online: 14-11 11:37
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:17:
[video]

Bedoel je dat je lang moet wachten? Want dan zit je op dit moment nog steeds in de verkeerde playlists te zoeken. Ik weet inderdaad dat het schandalig is dat alles nog niet gefixt is, maar ik heb gisteravond zeker een potje of 20 achter elkaar kunnen spelen met max. 2 min wachttijd tussen elke match. Dan zat ik in Team Slayer, H2A Team Slayer en in Rumble Pit :)

• donald_dick
  • Laatst online: 09:19
mfreriks schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:16:
[...]

Battlefield 4 premium edition voor 15,- geen geld dan dacht ik zo

EDIT: moet je wel even de juiste giftcards zien te vinden voor de juiste prijs...
Want CC's worden niet geaccepteerd?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Pagina: 1 ... 90 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!