Ben oddball, crazy king, slayer en ctf tegengekomen. Wel steeds met minimaal 1 swat optie bij de vote.Ninjetsu NL schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:13:
[...]
Wat voor andere gamemodes zitten er dan in de playlist?
X1 heeft eindelijk zijn 2e maand winst te pakken. December 2013 verkocht x1 iets beter in de us dan ps4. Nu is het ze met extreme bundels en kortingen gelukt november 2014 te pakken.
Met hoeveel is onduidelijk maar er was een pie chart en men gokt 1.2 mil x1 0.8mil ps4.
Er waren zelfs bundels van 320 dollar met 4 games... ze hebben dus de maand gekocht om het zo maar te zeggen. Vraag me af of het ze geld heeft gekost of opgeleverd.
Maar congrats to ms!!
Nu hoop ik persoonlijk dat er wat betere exclusives komen want speel grotendeels alleen fifa op mn x1...
Met hoeveel is onduidelijk maar er was een pie chart en men gokt 1.2 mil x1 0.8mil ps4.
Er waren zelfs bundels van 320 dollar met 4 games... ze hebben dus de maand gekocht om het zo maar te zeggen. Vraag me af of het ze geld heeft gekost of opgeleverd.
Maar congrats to ms!!
Nu hoop ik persoonlijk dat er wat betere exclusives komen want speel grotendeels alleen fifa op mn x1...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Volgens mij staat er een leuke platformer in de store 
Giana Sisters: Twisted Dreams - Director's Cut $14.99
Giana Sisters: Twisted Dreams - Director's Cut $14.99
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Betere exclusives? Sorry maar, Halo:MCC, Sunset Overdrive en Forza Horizon 2 zijn toch behoorlijke titels die allemaal ook nog eens recent zijn uitgekomen, Het is misschien niet je smaak, maar slecht zijn ze zeker niet.v8power67 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:07:
X1 heeft eindelijk zijn 2e maand winst te pakken. December 2013 verkocht x1 iets beter in de us dan ps4. Nu is het ze met extreme bundels en kortingen gelukt november 2014 te pakken.
Maar congrats to ms!!
Wat betreft de sales kom je imo een beetje negatief over met "gekocht", in mijn ogen gewoon goede deals voor de klant gemaakt. Ook is de helft meer niet iets beter.
Verder vind ik die sales eigenlijk niet zo belangrijk, leuk dat er meer mensen komen om mee te gamen.
[ Voor 13% gewijzigd door Xgar op 12-12-2014 08:55 ]
Horizon 2 heb ik en vind het echt een middelmatig spel met mooie graphics.Xgar schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:43:
[...]
Betere exclusives? Sorry maar, Halo:MCC, Sunset Overdrive en Forza Horizon 2 zijn toch behoorlijke titels die allemaal ook nog eens recent zijn uitgekomen, Het is misschien niet je smaak, maar slecht zijn ze zeker niet.
Wat betreft de sales kom je imo een beetje negatief over met "gekocht", in mijn ogen gewoon goede deals voor de klant gemaakt. Ook is de helft meer niet iets beter.
Verder vind ik die sales eigenlijk niet zo belangrijk.
Halo is niet echt mijn ding en sunset idem.
Dus ik wil betere exclusives inderdaad.
Gekocht bedoel ik ook negatief, want ze wouden kosten wat het kost november winnen.
Gratis games of kortingsbonnen etc.
Waarom alleen daar en niet hier. 320 dollar met 4 games is echt heel goedkoop.
En ze lijden bij a zeker verlies erover maar kunnen het lijden dus vandaar vind ik het gekocht.
Enne iets beter doelde ik op december 2013 he. Wel goed lezen
Als het echt zo ia 1.2 x1 en 0.8 ps4 is dat niet iets beter nee.
Al denk ik dat dit niet volhoud en wereldwijd sony meer zal verkopen.
[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 12-12-2014 09:03 ]
Tsja, ik vind dat smaak niets zegt over de kwaliteit, Sunset is bijvoorbeeld ook niet mijn ding maar dat wil niet zeggen dat het kwalitatief niets is.v8power67 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:59:
[...]
Horizon 2 heb ik en vind het echt een middelmatig spel met mooie graphics.
Halo is niet echt mijn ding en sunset idem.
Dus ik wil betere exclusives inderdaad.
Gekocht bedoel ik ook negatief, want ze wouden kosten wat het kost november winnen.
Gratis games of kortingsbonnen etc.
Waarom alleen daar en niet hier. 320 dollar met 4 games is echt heel goedkoop.
En ze lijden bij a zeker verlies erover maar kunnen het lijden dus vandaar vind ik het gekocht.
Horizon 2 ben ik totaal niet met je eens, vind het een goede racer die iets meer arcade is dan Forza 5, als ik op metacritic kijk staat hij op een 86, netjes dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Xgar op 12-12-2014 09:08 ]
Wat heb ik met critics te maken??Xgar schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:08:
[...]
Tsja, ik vind dat smaak niets zegt over de kwaliteit, Sunset is bijvoorbeeld ook niet mijn ding maar dat wil niet zeggen dat het kwalitatief niets is.
Horizon 2 ben ik totaal niet met je eens, vind het een goede racer die iets meer arcade is dan Forza 5, als ik op metacritic kijk staat hij op een 86, netjes dus.
Ik moet de exclusives toch spelen. En als ik ze dan niet goed vind dan mag ik toch vinden dat ik hoop op meer en betere exclusives?
Leuk dat hij 86 metacritic krijgt maar zou hem een 7 geven puur door de graphics maar verder is bet heel snel heel saai.
Helemaal mee eens. Tegenwoordig laten mensen zich teveel leiden door de mening van anderen en kunnen daardoor niet meer zelf een goede onderbouwde mening vormen. Ik zelf kijk ook nooit meer naar reviews. En zelden koop ik iets wat ik toch niet leuk vond!
Gamertag: YazNL
Dat ben ik op zich ook wel met je eens, maar ik vind het wel handig om te lezen of er bijvoorbeeld iets fundamenteel mis is met een game, bijvoorbeeld brakke controls e.d.Yaz schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:20:
[...]
Helemaal mee eens. Tegenwoordig laten mensen zich teveel leiden door de mening van anderen en kunnen daardoor niet meer zelf een goede onderbouwde mening vormen. Ik zelf kijk ook nooit meer naar reviews. En zelden koop ik iets wat ik toch niet leuk vond!
Dat is vaak het probleem, zulke dingen lees je niet. Eerste keer is alles mooi en leuk, bij veel reviews dan ook. Kijk naar GTA5, mooi voorbeeld, replay value 0,0, online was (en mindere mate is) nog steeds verre van optimaal, bugs blijven maar rondhuppelen, toch is iedereen het helemaal toppie over.Xgar schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:57:
[...]
Dat ben ik op zich ook wel met je eens, maar ik vind het wel handig om te lezen of er bijvoorbeeld iets fundamenteel mis is met een game, bijvoorbeeld brakke controls e.d.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat hoef ik niet in een review te lezen. Een blik in de xboxone reddit en ik weet of er shit is met een spel. En dan nog is het vaak heel persoonlijk of het een probleem is. Zo heb ik eigenlijk geen last van de problemen met AC:U (maar straks wel een gratis spel. win-win is dat dan toch?)Xgar schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:57:
[...]
Dat ben ik op zich ook wel met je eens, maar ik vind het wel handig om te lezen of er bijvoorbeeld iets fundamenteel mis is met een game, bijvoorbeeld brakke controls e.d.
Ik had het dan ook vooral over de user reviews op metacritic (buiten de fanboys van beide kampen die extreem hoge/lage punten en commentaar geven), vind ik eigenlijk dan ook meer gebruikers ervaringen ergo bedoel ik ongeveer hetzelfde als jij.Yaz schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:05:
[...]
Dat hoef ik niet in een review te lezen. Een blik in de xboxone reddit en ik weet of er shit is met een spel. En dan nog is het vaak heel persoonlijk of het een probleem is. Zo heb ik eigenlijk geen last van de problemen met AC:U (maar straks wel een gratis spel. win-win is dat dan toch?)
Eens mbt Unity, vind de reacties daarover zwaar overdreven.
[ Voor 6% gewijzigd door Xgar op 12-12-2014 10:09 ]
Op metacritic zitten alleen maar mensen die vinden dat hun verhaal belangrijker is dan wie dan ook. Nee, ik "snel koppen" op http://www.reddit.com/r/xboxone/ en daar blijft het vaak bij. Ben niet zo geïnteresseerd in de "inhoudelijke mening" van eikel X op reviewsite Y. Ik maak mijn eigen mening wel.Xgar schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:08:
[...]
Ik had het dan ook vooral over de user reviews op metacritic (buiten de fanboys van beide kampen die extreem hoge/lage punten en commentaar geven), vind ik eigenlijk dan ook meer gebruikers ervaringen ergo bedoel ik ongeveer hetzelfde als jij.
Eens mbt Unity, vind de reacties daarover zwaar overdreven.
v8power67 moet sowieso altijd net even vermelden dat de PS4 volgens hem beter is. Toevallig vind hij ook de PS4 exclusives altijd net wat beter en koopt microsoft zijn klanten maar Playstation is toch een braaf jongetje en doet zoiets nooit en ten nimmer. toeval?...
True, maar zijn laatste punten snijden wel hout vind ikChrosser schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:53:
v8power67 moet sowieso altijd net even vermelden dat de PS4 volgens hem beter is. Toevallig vind hij ook de PS4 exclusives altijd net wat beter en koopt microsoft zijn klanten maar Playstation is toch een braaf jongetje en doet zoiets nooit en ten nimmer. toeval?...
Wat dat betreft zit ik me nog weleens achter de oren te krabben waarom Nintendo niet ook dezelfde kant is opgegaan als MS en Sony. Want die hebben met hun Mario & Co figuren werkelijk ijzersterke exclusives in handen. Als Nintendo heden ten dage net zo een console zou maken als MS en Sony dan was ik blind voor de Nintendo gegaan... Maar goed, zij hebben destijds andere keuzes gemaakt.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Mario & Co?
Dat meen je niet, die games zijn toch helemaal uit man.... Was 20 jaar geleden leuk, nu niet meer.
Een goed werkende BF4, De nieuw Rainbow Six en de Forza reeks.... dat zijn pas gamens...
Wat direct duidelijk maakt er niets zo persoonlijk is als games.
Nee, ik kan de games op de Xbox wel bekoren, het gaat mij vooral op het online gebeuren, dan zit je bij MS sowieso beter dan bij wie ook.
Dat meen je niet, die games zijn toch helemaal uit man.... Was 20 jaar geleden leuk, nu niet meer.
Een goed werkende BF4, De nieuw Rainbow Six en de Forza reeks.... dat zijn pas gamens...
Wat direct duidelijk maakt er niets zo persoonlijk is als games.
Nee, ik kan de games op de Xbox wel bekoren, het gaat mij vooral op het online gebeuren, dan zit je bij MS sowieso beter dan bij wie ook.
Cogitationis poenam nemo patitur
Je argumentatie is prima (en uiteraard op persoonlijk vlak getrokken) en verantwoord/onderbouwd uiteraard de keuzes die je gemaakt hebt. De vraag is dan of het playstation kamp daar gelijkwaardige exclusives tegenover heeft gezet. Wat dat betreft vind ik, en volgens mij wel meerdere, dat de Xbox dat dit jaar beter voor elkaar had. Dat is misschien ook één van de mogelijk meerdere redenen waarom de Xbox beter verkocht is geworden. Volgend jaar begint alles weer op nieuw. Waar je nu dus al, mocht je nog geen console hebben, bijvoorbeeld Uncharted tegenover Tombraider zou kunnen zetten en op basis van die games een keuze zou kunnen maken (uiteraard zal je tegen die tijd meerdere games tegen elkaar kunnen wegzetten).
Uiteraard kies je op basis van games die je het meest aanspreken
[ Voor 9% gewijzigd door Chrosser op 12-12-2014 11:42 ]
Nou het lijkt mij duidelijk dat de reden dat de X1 eindelijk de concurrent heeft weten te verslaan (voor de eerste keer in 2014) in zijn thuisbasis notabene, die gigantische goede deals zijn in de VS. En eigenlijk vind ik dit best jammer; ja leuk dat ie nu eindelijk de negatieve sleur enigzins heeft weten af te wenden. Maar WTF, het verschil in behandeling door MSFT van de EU gamers en de VS gamers. Die laatste groep heeft veeeel betere deals gekregen, terwijl de Europese gamer genoegen moet nemen met minder games gebundeld en een hogere prijs. Exclusives waren niet zo bijzonder dit jaar, de Nintendo games uitgezonderd. Wel tof om te zien dat de nieuwe IP's het zo goed hebben gedaan dit jaar (beiden 8+ miljoen keer verkocht; watch dogs en destiny), hoewel de eerste iteratie niet helemaal top te noemen is, biedt het wel veel potentie voor de sequels die al in ontwikkeling zijn.Chrosser schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:41:
Je argumentatie is prima (en uiteraard op persoonlijk vlak getrokken) en verantwoord/onderbouwd uiteraard de keuzes die je gemaakt hebt. De vraag is dan of het playstation kamp daar gelijkwaardige exclusives tegenover heeft gezet. Wat dat betreft vind ik, en volgens mij wel meerdere, dat de Xbox dat dit jaar beter voor elkaar had. Dat is misschien ook één van de mogelijk meerdere redenen waarom de Xbox beter verkocht is geworden. Volgend jaar begint alles weer op nieuw. Waar je nu dus al, mocht je nog geen console hebben, bijvoorbeeld Uncharted tegenover Tombraider zou kunnen zetten en op basis van die games een keuze zou kunnen maken (uiteraard zal je tegen die tijd meerdere games tegen elkaar kunnen wegzetten).
Zelf heb ik nog geen X1, die zal hier pas in 2016 komen als de slim versie uit is, incl. Scalebound en Crackdown 3
Major Nelson heeft laatst weer een stream gedaan (volgens mij van een headset) en daar viel iets leuks in op 

Source: http://www.reddit.com/r/x...nt_tiles_are_coming_soon/

Source: http://www.reddit.com/r/x...nt_tiles_are_coming_soon/
ziet er mooi uit! Gewoon zelfde als bij de Windows Phones.
https://www.youtube.com/@droommotor
Bij WP is het toch net weer anders. Daar is de achtergrond alleen maar zichtbaar door de tegels heen. Dat is hier niet het geval. Maar het is wel sjiek. Misschien dat ik dan ook een achtergrond ga instellen, heb ik nu nog niet.Denzis schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:40:
ziet er mooi uit! Gewoon zelfde als bij de Windows Phones.
Ja maar dat komt omdat er naast de tegels verder weinig ruimte is voor de achtergrond bij de telefoons. Ik heb zelf wel een achtergrond ingesteld. Bevalt me wel!Yaz schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:42:
[...]
Bij WP is het toch net weer anders. Daar is de achtergrond alleen maar zichtbaar door de tegels heen. Dat is hier niet het geval. Maar het is wel sjiek. Misschien dat ik dan ook een achtergrond ga instellen, heb ik nu nog niet.
Mee eens, maar je vergeet wel dat in heel veel Europese landen de X1 pas officieel afgelopen september is gelanceerd. Daarnaast krijgen alle Amerikanen bij alle grote bedrijven betere deals. Als je alleen al kijkt naar het 1 euro=1 dollar verhaal!Trishul schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:08:
[...]
Nou het lijkt mij duidelijk dat de reden dat de X1 eindelijk de concurrent heeft weten te verslaan (voor de eerste keer in 2014) in zijn thuisbasis notabene, die gigantische goede deals zijn in de VS. En eigenlijk vind ik dit best jammer; ja leuk dat ie nu eindelijk de negatieve sleur enigzins heeft weten af te wenden. Maar WTF, het verschil in behandeling door MSFT van de EU gamers en de VS gamers. Die laatste groep heeft veeeel betere deals gekregen, terwijl de Europese gamer genoegen moet nemen met minder games gebundeld en een hogere prijs. Exclusives waren niet zo bijzonder dit jaar, de Nintendo games uitgezonderd. Wel tof om te zien dat de nieuwe IP's het zo goed hebben gedaan dit jaar (beiden 8+ miljoen keer verkocht; watch dogs en destiny), hoewel de eerste iteratie niet helemaal top te noemen is, biedt het wel veel potentie voor de sequels die al in ontwikkeling zijn.
Zelf heb ik nog geen X1, die zal hier pas in 2016 komen als de slim versie uit is, incl. Scalebound en Crackdown 3
Ja sorry man dat ik nou eenmaal een voorkeur heb naar een ander platform als jou....Chrosser schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:53:
Heb vaak genoeg wat te klagen over sony zoals recent het sf5 gedoe.
Maar zoals last gen mijn x360 de to go platform was, is dat nu een ps4.
En vind echt niet alle exclusives van sony goed. Heb killzone na 1 uur weggelegd.
Infamous hele mooie game maar na uitspelen niet meer aangeraakt.
Juist qua exclusives is het bij sony ook niet allemaal super. Maar idem bij ms.
Athans vind ik.
En je snapt het gekocht hebben nog niet hellemaal he. In usa hebben ze zo extreem lopen bundelen en korting lopen smijten dat noem ik je klanten kopen ja.
Doet sony niet die bundelt een spel en klaar.
Tuurlijk ook wel voor lagere prijs met black friday, maar niet zoals ms dat heeft gedaan.
En moet gezegd worde met succes want zoveel meer consoles verkopen was het doel en is behaalt.
Alleen ik vind de manier waarop alleen minder maar nogmaals dat mag ik toch vinden ?? Of moet je in x1 topic all hail ms en hun keuzes zijn ??
Dacht het toch niet.
Het probleem is niet zozeer dat je kritisch bent, maar je haalt vaak onnodig de ps4 in je verhaal aan. En daar haken mensen weer op in en zo krijg je weer een nutteloze discussie.
Maar als je enkel Fifa speelt en dus geen sunset of halo of titanfall of forza, dan vraag ik me af waarom je uberhaubt een x1 hebt gekocht.
Maar als je enkel Fifa speelt en dus geen sunset of halo of titanfall of forza, dan vraag ik me af waarom je uberhaubt een x1 hebt gekocht.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik je hele verhaal een beetje bekrompen aan voelt komen. Als je zo tegen de verkooppraktijken bent van een bepaalde producent dan is dat prima maar om daar nu zo over door te drammen. Het is niet zo heel raar wat er gebeurt is, helemaal niet in het licht van Black Friday. Sony heeft gewoon lopen slacken. Hoopten dat hun deal goed genoeg was om de massa te winnen maar jammer joh. Niet gelukt.v8power67 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:05:
[...]
Ja sorry man dat ik nou eenmaal een voorkeur heb naar een ander platform als jou....
Heb vaak genoeg wat te klagen over sony zoals recent het sf5 gedoe.
Maar zoals last gen mijn x360 de to go platform was, is dat nu een ps4.
En vind echt niet alle exclusives van sony goed. Heb killzone na 1 uur weggelegd.
Infamous hele mooie game maar na uitspelen niet meer aangeraakt.
Juist qua exclusives is het bij sony ook niet allemaal super. Maar idem bij ms.
Athans vind ik.
En je snapt het gekocht hebben nog niet hellemaal he. In usa hebben ze zo extreem lopen bundelen en korting lopen smijten dat noem ik je klanten kopen ja.
Doet sony niet die bundelt een spel en klaar.
Tuurlijk ook wel voor lagere prijs met black friday, maar niet zoals ms dat heeft gedaan.
En moet gezegd worde met succes want zoveel meer consoles verkopen was het doel en is behaalt.
Alleen ik vind de manier waarop alleen minder maar nogmaals dat mag ik toch vinden ?? Of moet je in x1 topic all hail ms en hun keuzes zijn ??
Dacht het toch niet.
Is met korting je product de consument kopen? Lijkt mij niet. Mocht het toch wel zo zijn dan ga jij denk ik heel vaak op deze manier uit je plaat. Elke keer als weer de folder van de AH op de mat valt zie ik je al tieren. 3 FLESSEN COCA-COLA VOOR DE PRIJS VAN 2?! SCHANDE. COCA-COLA IS DE MARKT AAN HET KOPEN. PEPSI ZOU DAT NOOIT DOEN!!!
totdat je de folder van de plus leest waar jawel, Pepsi een reclame actie heeft.
De wereld is niet lief, de wereld is zeker niet eerlijk. Als ze een edge kunnen krijgen door jou iets te verkopen maar waardoor ze nu iets minder aan je te verdienen zullen ze het zeker niet laten. Je koopt daarna nog genoeg andere rotzooi wat het verschil weer opheft.
Speel forza soms wel eens, fm5 zelden en horizon 2 wat vaker. Fifa speel ik sowieso best vaak. Maar hoopte dat die games me zouden vastgrijpen en niet meer loslaten. Maar helaas doen ze dit niet eens in de verste verte niet.uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:18:
Het probleem is niet zozeer dat je kritisch bent, maar je haalt vaak onnodig de ps4 in je verhaal aan. En daar haken mensen weer op in en zo krijg je weer een nutteloze discussie.
En ja ik was eigenlijk alleen op forza gefocused. En dan kijk je verder en zie je eigenlijk geen enkele game die me trekt.
Dus ging even kijken naar 2015:
http://m.neogaf.com/showt...76&posted=1#post142911376
Gewoon echt niets wat me maar beetje bekoort...
Ja tomb raider maar die moet wel zo fenomenaal goed zijn wil ik die halen.
Ja quantum break misschien maar ben niet onder indruk van beelden tot nu toe.
Als ik die dan tegenover 2015 van sony zet
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=946963
Tja dan zie ik gelijk al paar games die ik al tijdje volg.
Of is die lijst voor 2015 van ms niet compleet?? Mis sowieso fm6 die vast en zeker komt.
@yaz
Ms had bekend gemaakt geen winst te maken op de x1 verkoop.
Sony maakt wel winst op elke ps4.
Als ms dan ineens de prijzen omlaag gooien ten koste van je winst (of kleine verlies groter maken) plus iemand moet de gebundelde games betalen
Dus wat ik bedoel is ms omdat ze meer geld hebben kunnen de keuze maken verlies te pakken om meer te verkopen puur om zo in de usa meer consoles te hebben verkocht als concurent.
En sony houd het gewoon bij de orspronkelijke prijs en bundelt 1 of 2 games.
Dus ik zie dat inderdaad als kopen van klanten, maar nogmaals is mij visie erop.
En als mensen niet willen dat ik erover he ga dan de discussie niet aan
[ Voor 19% gewijzigd door v8power67 op 12-12-2014 13:37 ]
Prima dat je een eigen mening hebt. Maar houd de discussie over de ps4 gewoon uit dit topic? Ik vind dat je mening gewoon erg biased is (goh, het is een mening) maar ook niet erg goed gefundeerd.
En misschien een tip om je posts beter over te laten komen. Let even op je spelling en opbouw.
En misschien een tip om je posts beter over te laten komen. Let even op je spelling en opbouw.
[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-12-2014 13:39 ]
Dat is je mening, klaar. Dat je dan gaat rondslingeren dat de PS4 de 'go to console' is.. sorry, maar dan snap je de logica van een mening en voorkeur niet. Exclusives kunnen een reden zijn, of juist niet. Mijn mening: Uncharted boeit mij werkelijk 0,0, (J)RPG net zo min, andere kant Quantum Break en Fable.. absoluut. En ik hoef daarna geen woord over PS4 te beginnen als ik games van de Xbox voor volgend jaar niets vind, zeker niet in vergelijking te trekken.
En ik negeer die 'console exclusive' die ook op PC komen, die koop ik gewoon op de PC (DD2 bijv, PS2 is ruk).
En ik negeer die 'console exclusive' die ook op PC komen, die koop ik gewoon op de PC (DD2 bijv, PS2 is ruk).
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dus wat je zegt is dat je gewoon meer met Sony hebt momenteel dan met MS. Dat is natuurlijk helemaal prima. Maar misschien moet je proberen daar wat minder nadruk op te leggen. Je helpt jezelf er niet mee en het lost echt niets op. Enige wat je nu krijgt met je opmerking is gebitch.
Ik vind het wel heel naïef om de marketing afdelingen van bedrijven de Zwarte Piet te geven omdat ze succesvol zijn. Dan begrijp je in mijn ogen niet helemaal waar het de meeste bedrijven om te doen is.
Het punt is alleen dat het momentum heel moeilijk is vast te houden, Op dit moment is Microsoft succesvol geworden t.o.v. van haar concurrentie. Mooi toch. Ik kan het alleen maar waarderen, zo houden de bedrijven elkaar scherp.
Feit is dat de consoles enorm dicht bij elkaar liggen. De ene is echt niet beter dan de ander of versa visa. Dat de ene tot onlangs beter heeft gedaan qua verkopen sluit namelijk allerminst uit dat dit in de toekomst ook zo blijft. Vergeet niet, de console is 1 ding, om succes vol te zijn heeft een console maker goede verkopen in games of randapparatuur nodig. Iets waar Microsoft met de Xbox van oudsher erg goed in is.
Kortom, de meeste verkopen qua console hoeft niet te betekenen dat je als bedrijf ook het meest succesvol blijkt te zijn....
Het punt is alleen dat het momentum heel moeilijk is vast te houden, Op dit moment is Microsoft succesvol geworden t.o.v. van haar concurrentie. Mooi toch. Ik kan het alleen maar waarderen, zo houden de bedrijven elkaar scherp.
Feit is dat de consoles enorm dicht bij elkaar liggen. De ene is echt niet beter dan de ander of versa visa. Dat de ene tot onlangs beter heeft gedaan qua verkopen sluit namelijk allerminst uit dat dit in de toekomst ook zo blijft. Vergeet niet, de console is 1 ding, om succes vol te zijn heeft een console maker goede verkopen in games of randapparatuur nodig. Iets waar Microsoft met de Xbox van oudsher erg goed in is.
Kortom, de meeste verkopen qua console hoeft niet te betekenen dat je als bedrijf ook het meest succesvol blijkt te zijn....
Sorry? MS maakt ook gewoon winst op elke X1. Sterker nog, meer zelfs dan de PS4v8power67 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:30:
[...]
Ms had bekend gemaakt geen winst te maken op de x1 verkoop.
Sony maakt wel winst op elke ps4.
bron: http://www.eetimes.com/document.asp?doc_id=1320199
Yup, correct!Yaz schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:42:
[...]
Sorry? MS maakt ook gewoon winst op elke X1. Sterker nog, meer zelfs dan de PS4
Plus het feit dat per verkochte Xbox ook meer games worden verkocht.
Niet nu ze hem voor 320 dollar met 3 games erbij verkopen
I stand corrected, wat ik mij herrinerde dat het bij release anders was.Yaz schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:42:
[...]
Sorry? MS maakt ook gewoon winst op elke X1. Sterker nog, meer zelfs dan de PS4
Maar 331 dollar voor een kale console en dan verkopen voor die prijs met 4 games is dus verlies maken.
Wat dan weer gecompenseerd wordt door de extra console verkopen i.c.m. toekomstige games. De mensen die nu met korting een Xbox One hebben gekocht, hadden hem anders misschien niet eens overwogen.v8power67 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:45:
[...]
I stand corrected, wat ik mij herrinerde dat het bij release anders was.
Maar 331 dollar voor een kale console en dan verkopen voor die prijs met 4 games is dus verlies maken.
Per console nu misschien even niet, maar ze zullen hier vast een budget voor in hebben geruimd.AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:44:
Niet nu ze hem voor 320 dollar met 3 games erbij verkopen
Vergeet niet dat de Xbox divisie al tijden zwarte cijfers schrijft. De Xbox divisie heeft ook geen last van overige slechte bedrijfsresultaten. Sony als concern heeft bijvoorbeeld een enorm probleem. Alle divisies behalve die van de PS-tak draaien ronduit verschrikkelijk slecht.
Verwijderd
Vorige generatie voor mij;
Xbox360 300 euro.
200 spellen gespeeld. Laten we zeggen 100 gekocht voor een gemiddelde prijs van 25 (veel aanbiedingen en veel arcade). 2500 euro.
Ik gok dat de winst op een console geen drol uitmaakt. Het gaat om verkochte spellen. (Als het wel uitmaakt is het een piepklein drolletje.) Tuurlijk gaat niet alles in de zak van MS. Maar ze hoeven maar een kleine percentage te pakken om veel te verdienen.
Xbox360 300 euro.
200 spellen gespeeld. Laten we zeggen 100 gekocht voor een gemiddelde prijs van 25 (veel aanbiedingen en veel arcade). 2500 euro.
Ik gok dat de winst op een console geen drol uitmaakt. Het gaat om verkochte spellen. (Als het wel uitmaakt is het een piepklein drolletje.) Tuurlijk gaat niet alles in de zak van MS. Maar ze hoeven maar een kleine percentage te pakken om veel te verdienen.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2014 13:53 ]
De prijs in het lijstje is met de Kinect erbij. Dus die moet je er even af halen. Verder zal ik een jaar de kosten ook al wel gedrukt zijn dus winst werd er echt wel gemaakt.v8power67 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:45:
[...]
I stand corrected, wat ik mij herrinerde dat het bij release anders was.
En idd, Micosoft harkt per kwarteel net zoveel netto winst binnen als Sony momenteel in 5 jaar doet. Het is dat ze toevallig vorig jaar eindelijk een keer winst maakte maar het gaat al 10 jaar zo slecht met Sony dat het een wonder is dat ze nog bestaan.
Kunnen we deze discussie niet gewoon nu laten stoppen voor we een mod op ons dak hebben?
Heb deze week Metro Last Light gekocht voor de kerstvakantie. Ben erg benieuwd naar de game. Vond 2033 een erg ondergewaardeerd pareltje. Daarnaast de nieuwe DLC van Sunset.
Heb deze week Metro Last Light gekocht voor de kerstvakantie. Ben erg benieuwd naar de game. Vond 2033 een erg ondergewaardeerd pareltje. Daarnaast de nieuwe DLC van Sunset.
+1uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:53:
Kunnen we deze discussie niet gewoon nu laten stoppen voor we een mod op ons dak hebben?
Het verliest maakt natuurlijk wel uit per console. Dat geld komt en gaat in een ander potje dan de winst van de games. De aandeelhouders zien dit en beginnen te miepen want met een iets ander beleid had dit verlies een winst kunnen zijn. Dit beleid is nu doorgevoerd en zij zien gelijk resultaat. Zwarte cijfers, en daar krijgen zij dan weer een aandeel van.Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:52:
Ik gok dat de winst op een console geen drol uitmaakt. Het gaat om verkochte spellen. (Als het wel uitmaakt is het een piepklein drolletje.)
Maar er waren +-80 miljoen 360's verkocht. Stel dat deze allemaal met 50 dollar verlies verkocht waren. Dan schrik je toch wel even dood aan het bedrag wat dat voorstelt. En dat moet dan nog maar even gecompenseerd worden met game verkopen.
Dit is momenteel toch geen vs. discussie meer. Meer gewoon een gezonde discussie over het verkoopsucces van de X1.uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:53:
Valt mee, als je gaat kijken naar grote cijfers. Je hebt maar gemiddeld 4 games per koper nodig per jaar om bijna break-even weer te spelen (stel MS pakt er 10 dollar uit), zelfs dan nog gaat het bij MS nergens om.. ze zitten met nettowinst in de miljarden.Yaz schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:56:
Maar er waren +-80 miljoen 360's verkocht. Stel dat deze allemaal met 50 dollar verlies verkocht waren. Dan schrik je toch wel even dood aan het bedrag wat dat voorstelt. En dat moet dan nog maar even gecompenseerd worden met game verkopen.
En dat console gezeur? Als mensen eerst eens leren dat er ook een 'en/en' bestaan en niet alleen een 'of/of', zouden we al een stuk verder zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 12-12-2014 14:07 ]
Verwijderd
De vorige generatie ben ik helemaal voor de Xbox 360 gegaan
en ik wou ook voor de Xbox One gaan tot ik hoorde dat de X1
werd uitgesteld tot dit jaar in Nederland en ik wou geen import.
Toen had ik mijn X1 preorder gecancelled en ben ik voor de PS4 gegaan.
Geen moment spijt van gehad want ik ben al bijna een jaar erg blij met mijn PS4.
Toch heb ik meteen een X1 gepreordered voor de NL release.
De consoles zijn ongeveer gelijk qua functies en kwaliteit.
Toch hou ik de PS4 als mijn dagelijkse console waar ik blij mee ben.
-Bij mij geen console war of fanboy gedrag-
en ik wou ook voor de Xbox One gaan tot ik hoorde dat de X1
werd uitgesteld tot dit jaar in Nederland en ik wou geen import.
Toen had ik mijn X1 preorder gecancelled en ben ik voor de PS4 gegaan.
Geen moment spijt van gehad want ik ben al bijna een jaar erg blij met mijn PS4.
Toch heb ik meteen een X1 gepreordered voor de NL release.
De consoles zijn ongeveer gelijk qua functies en kwaliteit.
Toch hou ik de PS4 als mijn dagelijkse console waar ik blij mee ben.
-Bij mij geen console war of fanboy gedrag-
Kortom, MS is een enorm sterk en vermogend bedrijf, die hebben echt wel de lange adem om van de Xbox One een succes te maken. Daarom verwacht ik in de toekomst nog veel meer deals met uitgevers op bepaalde games exclusief voor de Xbox uit te brengen.SinergyX schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:03:
[...]
Valt mee, als je gaat kijken naar grote cijfers. Je hebt maar gemiddeld 4 games per koper nodig per jaar om bijna break-even weer te spelen (stel MS pakt er 10 dollar uit), zelfs dan nog gaat het bij MS nergens om.. ze zitten met nettowinst in de miljarden.
Was zonder kinectYaz schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:52:
[...]
De prijs in het lijstje is met de Kinect erbij. Dus die moet je er even af halen. Verder zal ik een jaar de kosten ook al wel gedrukt zijn dus winst werd er echt wel gemaakt.
En idd, Micosoft harkt per kwarteel net zoveel netto winst binnen als Sony momenteel in 5 jaar doet. Het is dat ze toevallig vorig jaar eindelijk een keer winst maakte maar het gaat al 10 jaar zo slecht met Sony dat het een wonder is dat ze nog bestaan.
331 dollar voor console iets van 40 voor kinect en verkopen voor 499 dollar.
Kijk maar goed in die lijst.
Je hebt gelijk. Ik ging er helemaal vanuit dat je het laatste totaal prijsje had gepakt. Excuus.v8power67 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:08:
[...]
Was zonder kinect
Wat dan nog?v8power67 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:08:
[...]
Was zonder kinect
Je begrijpt toch wel dat die bedragen die jij noemt consumenten prijzen zijn?
Inmiddels zal een Xbox MS qua hardware misschien nog maar 70 a 90 euro kosten, tel er nog een keer 70 euro bij op voor ontwikkeling en marketing, ding kost MS echt niet meer dan 150 a180 euro.
Punt zit hem in het feit dat men de ontwikkelkosten moet afboeken over de verkopen over langere tijd. Feit is dat de bankrekening van MS goed gespekt is, het is dus helemaal niet van belang als ze er wel of geen winst op maken, MS is als bedrijf al succesvol, ze hebben aangegeven dat ze in de console wereld aanwezig willen blijven, dan mag het dus gewoon geld kosten. Punt uit...
Iets wat MS zich in tegenstelling tot anderen zich kan verloven.
Waarbij je weer de zoveelste bent die vergeet dat de geadverteerde prijzen in de V.S. zonder BTW zijn en dat die er in veel staten nog bovenop komtharrytasker schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:48:
[...]
Mee eens, maar je vergeet wel dat in heel veel Europese landen de X1 pas officieel afgelopen september is gelanceerd. Daarnaast krijgen alle Amerikanen bij alle grote bedrijven betere deals. Als je alleen al kijkt naar het 1 euro=1 dollar verhaal!
En nog meer kosten zoals shipping, klaringskosten, per-land keuringen, etc etc. Er zijn echt goede redenen waarom dit zo lijkt. Sommige terecht, andere wat minder.Rossi46 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:27:
[...]
Waarbij je weer de zoveelste bent die vergeet dat de geadverteerde prijzen in de V.S. zonder BTW zijn en dat die er in veel staten nog bovenop komt
Ongeacht hoeveel games er verkocht moet worden om winst te draaien, bij mij hebben ze hun geld er dubbel en dwars uit. Zit momenteel al boven de 50 games
En ook bij PS4 heeft Sony al wel winst gemaakt.
Jullie vergeten overigens Xbox Live welke je nodig hebt die telt ook voor veel bezitters mee als extra "game"
Enne exclusives voor 2015 vergelijken kan pas vanaf de E3 ongeveer. Moet nog wel het 1 en ander aangekondigd worden. En omdat Sony op vorige E3 vooral games met releasedatum 2015 liet zien (en dus minder AAA in 2014 had), zitten die nu met meer games op de agenda (waar overigens ook maar 2 games een echte datum hebben)
En ook bij PS4 heeft Sony al wel winst gemaakt.
Jullie vergeten overigens Xbox Live welke je nodig hebt die telt ook voor veel bezitters mee als extra "game"
Enne exclusives voor 2015 vergelijken kan pas vanaf de E3 ongeveer. Moet nog wel het 1 en ander aangekondigd worden. En omdat Sony op vorige E3 vooral games met releasedatum 2015 liet zien (en dus minder AAA in 2014 had), zitten die nu met meer games op de agenda (waar overigens ook maar 2 games een echte datum hebben)
[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 12-12-2014 14:40 ]
De consoles werden toch al met winst verkocht vanaf het begin? Tel er dan Kinect af, denk ik dat ze nog steeds met winst verkopen voor 350$. Gratis game er bij wel niet, maar dat is rap goed gemaakt met XBL, accesoires en andere games. Iedereen heeft wel 2 controllers, daar pakken ze pas winst op
En ik heb al helemaal geen tijd om alle games te spelen; Destiny en Call of Duty AW morgen voor maar 29 dollar!
http://www.theverge.com/2...arfare-xbox-one-good-deal
Moet toch eerst nog Unity uitspelen (wat een grafisch prachtig spel, helemaal geen problemen overigens), en ook Sunset Overdrive nog... En ook voor die 12 euro Titanfall gekocht, maar nog weinig tijd voor gehad. First world problems
Moet toch eerst nog Unity uitspelen (wat een grafisch prachtig spel, helemaal geen problemen overigens), en ook Sunset Overdrive nog... En ook voor die 12 euro Titanfall gekocht, maar nog weinig tijd voor gehad. First world problems
Uiteindelijk gaat het gewoon om wat de consument er in de winkel voor betaald.Yaz schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:30:
[...]
En nog meer kosten zoals shipping, klaringskosten, per-land keuringen, etc etc. Er zijn echt goede redenen waarom dit zo lijkt. Sommige terecht, andere wat minder.
Of er bij de een meer of minder belasting op zit maakt voor de vergelijking niet uit.
Neem benzine, rekening houdend met alle belastingen en ook nog eens met de gunstige euro koers t.o.v. de dollar zou je verwachten dat een liter goedkoper is als in de US, echter is niet het geval. Prijzen worden hier gewoon kunstmatig hoog gehouden! Waarom? Wij betalen er gewoon voor
Dan nog...Rossi46 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:27:
[...]
Waarbij je weer de zoveelste bent die vergeet dat de geadverteerde prijzen in de V.S. zonder BTW zijn en dat die er in veel staten nog bovenop komt
Gelukkig kan je gewoon spellen kopen in de US store met 0% tax
[ Voor 9% gewijzigd door harrytasker op 12-12-2014 15:41 ]
Dat is echt te makkelijk gedacht. Natuurlijk betaal je de prijs die gevraagd word voor bijvoorbeeld benzine. Zoveel keus en alternatieven heb je gewoonweg niet. Slikken of Stikken zeg maar. Maar om nu maar gewoon alle andere wel van toepassing zijnde factoren te negeren is erg kort door de bocht hoor.harrytasker schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:04:
[...]
Uiteindelijk gaat het gewoon om wat de consument er in de winkel voor betaald.
Of er bij de een meer of minder belasting op zit maakt voor de vergelijking niet uit.
Neem benzine, rekening houdend met alle belastingen en ook nog eens met de gunstige euro koers t.o.v. de dollar zou je verwachten dat een liter goedkoper is als in de US, echter is niet het geval. Prijzen worden hier gewoon kunstmatig hoog gehouden! Waarom? Wij betalen er gewoon voor
Wel interessant en wellicht niet per se rationeel gedacht van Microsoft als het daadwerkelijk zo gaat. Het lijkt mij dat een bedrijf alleen bedrijfsactiviteiten uitvoert in een bepaalde sector/segment als ze er ook daadwerkelijk wat aan hebben. Dus of: 1. er moet winst gemaakt worden of 2. het product/de dienst moet een ander bedrijfsaspect (welke wel winst maakt) ondersteunen.Bullet NL schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:13:
[...]
Feit is dat de bankrekening van MS goed gespekt is, het is dus helemaal niet van belang als ze er wel of geen winst op maken, MS is als bedrijf al succesvol, ze hebben aangegeven dat ze in de console wereld aanwezig willen blijven, dan mag het dus gewoon geld kosten. Punt uit...
Iets wat MS zich in tegenstelling tot anderen zich kan verloven.
In principe kan Microsoft Xbx Ones en de games gratis weg gaan geven en nog zullen ze waarschijnlijk in de zwarte cijfers draaien. De verkoop van licenties en andere zaken is toch lucratief genoeg als je praktisch monopolist bent in bepaalde segmenten.
Gisteren game of thrones game gekocht. Best grappig dat spel! Gruwelijke cliffhanger op het einde van episode 1!
Had je iets anders verwacht van een Game of Thrones episode?Xenophoben schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:31:
Gisteren game of thrones game gekocht. Best grappig dat spel! Gruwelijke cliffhanger op het einde van episode 1!
Ben sinds twd groot fan van de tell tale game series. Dus ga er zeker mee beginnen ooit!
Ik vroeg me af wat je nu allemaal zelf in de hand hebt in dat spel. Vroeg me af of het anders ging bij dat einde...Xenophoben schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:31:
Wij hebben niets aan die actie. Is alleen maar de fysieke versie.. niet de digitale versie.Roodaap schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:56:
En ik heb al helemaal geen tijd om alle games te spelen; Destiny en Call of Duty AW morgen voor maar 29 dollar!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Jij werkt niet of hebt 60 uur in een dag zittenMartinspire schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:38:
Ongeacht hoeveel games er verkocht moet worden om winst te draaien, bij mij hebben ze hun geld er dubbel en dwars uit. Zit momenteel al boven de 50 games![]()
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Ik werk 50 uur in de week en heb een tweeling van 15 maanden. 10k gamerscore in de afgelopen 3 maanden. Het is hoe je je tijd inruimt.Lekker Ventje schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 19:32:
[...]
Jij werkt niet of hebt 60 uur in een dag zitten
Wel hoor, en maak zelfs nog lange dagen ook. Maar ik heb nergens gezegd dat ik alle games ook allemaal 100% voltooid hebLekker Ventje schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 19:32:
[...]
Jij werkt niet of hebt 60 uur in een dag zitten
Ik heb nog wel wat games die ik moet uitspelen of games die me toch niet bevielen en daarom ook niet meer uit ga spelen. Maar dat is niet erg, ik heb van de tijd die ik er wel in kon steken prima genoten. En omdat mijn sociale leven niet zoveel tijd in beslag neemt, hou ik ook aardig wat tijd over voor gamen, series en andere zaken.
Zit momenteel in hetzelfde schuitje, maar dan studie icm gamen en sociale levenMartinspire schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 22:58:
[...]
Wel hoor, en maak zelfs nog lange dagen ook. Maar ik heb nergens gezegd dat ik alle games ook allemaal 100% voltooid heb
Ik heb nog wel wat games die ik moet uitspelen of games die me toch niet bevielen en daarom ook niet meer uit ga spelen. Maar dat is niet erg, ik heb van de tijd die ik er wel in kon steken prima genoten. En omdat mijn sociale leven niet zoveel tijd in beslag neemt, hou ik ook aardig wat tijd over voor gamen, series en andere zaken.
http://xboxnederland.nl/n...r-apocalypse-aangekondigd
Instant buy !!
Ken geen enkele game met zo veel sfeer als Stalker.
Instant buy !!
Ken geen enkele game met zo veel sfeer als Stalker.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Joh, het wordt allemaal alleen maar makkelijker....Brutal1ty schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 23:34:
[...]
Zit momenteel in hetzelfde schuitje, maar dan studie icm gamen en sociale levenErg herkenbaar
Hard werkende vrouw, twee kids die naar school gaan.... Zo rond de klok van 9 uur s'avonds kan de Xbox aan tot aan het moment dat ik moe ben.... Meestal zo rond een uur of 1 a 2 's nachts
Soms gaan andere dingen voor in het leven, niks mis mee. Soms game ik maandenlang niet en plots heb ik weer zin. Heb dan ook pas sinds kort m'n Xbox One, eigenlijk in een opwelling gekocht - zag Sunset Overdrive (wat me op eerste gezicht heel erg deed denken aan Jet Set Radio) en uiteindelijk is dat de game die ik het minst speel nu. Vermaak me prima met Shadow of Mordor en Titanfall.
Aan de andere kant als ik naar de beschikbare titels kijk (of wat er aan zit te komen), dan denk ik bij mezelf: zijn we niet een stel nostalgische verblinde creatures? want eigenlijk zitten we op elke nieuwe generatie consoles voornamelijk weer dezelfde sh*t te spelen (met mooiere graphics dat wel) wie houdt wie voor de gek?
Aan de andere kant als ik naar de beschikbare titels kijk (of wat er aan zit te komen), dan denk ik bij mezelf: zijn we niet een stel nostalgische verblinde creatures? want eigenlijk zitten we op elke nieuwe generatie consoles voornamelijk weer dezelfde sh*t te spelen (met mooiere graphics dat wel) wie houdt wie voor de gek?
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Heb nog niet kunnen checken, maar volgens artikel ook online:Rivanov schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 19:16:
[...]
Wij hebben niets aan die actie. Is alleen maar de fysieke versie.. niet de digitale versie.
As part of the company’s "12 days of deals," both Destiny and Call of Duty: Advanced Warfare will be discounted to just $29.99 tomorrow at Microsoft retail stores and online.
Had het ook al gepost in het ps4 topic, maar ook relevant voor X1 bezitters:
Trishul schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 12:44:
Kennen jullie Lizardsquad nog? De groep die verantwoordelijk was voor ddos'en van psn en xbl? Het lijkt er nu op dat ze aangepakt zijn door een andere groep: https://mobile.twitter.com/finestsquad
Onder het mom van: je pakt onze kostbare gamingtijd niet af![]()
Adressen, contactgegevens en informatie van familieleden liggen nu op straat, incl. foto's van hun moeders....
volgens mij gaat dat nog steeds om de disc versie die je bij hun in de online winkel koopt.Roodaap schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 13:00:
[...]
Heb nog niet kunnen checken, maar volgens artikel ook online:
As part of the company’s "12 days of deals," both Destiny and Call of Duty: Advanced Warfare will be discounted to just $29.99 tomorrow at Microsoft retail stores and online.
Cool cool, mocht wel eens gebeuren, bende idioten.Trishul schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 13:04:
[...]
Daarmee bedoelen ze www.microsoftstore.com Dus alsnog de fysieke versie. Geen download code.Roodaap schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 13:00:
[...]
Heb nog niet kunnen checken, maar volgens artikel ook online:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heeft er iemand hier een probleem met de x1 controller die verbindings-problemen heeft met de console?
http://betanews.com/2013/...troller-disconnect-issue/
http://www.reddit.com/r/x...m_controller_disconnects/
http://www.neowin.net/new...oller-randomly-disconnect
http://www.blackforce.co....-disconnects-all-the-time
http://www.xboxoneforums....edly-disconnecting-2.html
en de beelden;
https://www.google.nl/sea...ficial&channel=sb&tbm=vid
en na de september update zijn de problemen nog groter;
http://forums.xbox.com/xb...ort/f/4677/t/1825293.aspx
Of loopt hier al een speciaal draadje voor
en de beelden;
Ik heb er ook af en toe last van inderdaad. Vanochtend 1 keer voor gekomen in 4 uur tijdpawarana schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:16:
Heeft er iemand hier een probleem met de x1 controller die verbindings-problemen heeft met de console?
en de beelden;
Same here,....per speelsessie (van een uur of 4) gebeurd het 1 a 2 keer...Isane schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:19:
[...]
Ik heb er ook af en toe last van inderdaad. Vanochtend 1 keer voor gekomen in 4 uur tijd
Wel irritant overigens
Je hebt gelijk, gaat idd om online kopen van de disc. Jammer... Maar scheelt ook weer geld.Terryb47 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 13:24:
[...]
volgens mij gaat dat nog steeds om de disc versie die je bij hun in de online winkel koopt.
yup, voor een COD game ga ik niet zo snel meer de volle mep betalen. Maar als je zo snel na launch 50% korting krijgt dan is het zeer verleidelijk, dat heb ik ook met games die ik eigenlijk nooit de kans zou hebben geven als het niet afgeprijsd zou zijn. Vorige week die Metro Redux voor iets van 15euro gehaaldRoodaap schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:03:
[...]
Je hebt gelijk, gaat idd om online kopen van de disc. Jammer... Maar scheelt ook weer geld.
Ik heb de controller een keer laten vallen dus ik dacht dat het daardoor kwampawarana schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:59:
@ isane en Smoken hebben jullie hier een melding van gemaakt bij MS, en zo nee waarom niet?
Maar blijkbaar hebben meer mensen er last van...
Uhm.....weet ik eigenlijk ook niet.....pawarana schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:59:
@ isane en Smoken hebben jullie hier een melding van gemaakt bij MS, en zo nee waarom niet?
Ga vanavond (als ik ga starten met GTA5) eerst eens een stukje papier tussen de chargekit duwen, schijnt ook vaak het probleem te verhelpen.
Was dat de vorige keer ook al niet gezegd dat ze aangepakt waren? Kan alleen maar hopen dat het waar is.Trishul schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 13:04:
[...]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dit topic gaat over de Xbox One, inclusief alle randapparatuur + relevante zaken. Van mij mag je rustig zeggen dat je bepaalde games niet liggen of dat je iets niet goed vind. Maar de negatieve ondertoon over de Xbox en de positieve ondertoon in veel van je berichten begint mij gewoon te irriteren. Vaak dan ook nog zaken waar verder weinig mensen problemen mee hebben en er blij mee zijn. (bijv. goede deals voor de consument) nee dat vind jij dan gekocht. Jij betaalt liever meer geld voor een minder goede deal bij Playstation, dan is het tenminste niet ''gekocht''
Sorry late reactie, er ging iets niet helemaal goed op mijn ipad
Sorry late reactie, er ging iets niet helemaal goed op mijn ipad
[ Voor 5% gewijzigd door Chrosser op 15-12-2014 11:43 ]
Nee, hier geen last van (voor als iemand denkt dat het bij iedereen is). Vandaag een lange sessie van The Crew gehad (uurtje of 5 volgens mij) en geen enkele keer een probleem gehad (iets wat je bij een racer wel snel doorhebt denk ik).pawarana schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:16:
en de beelden;
Ik moet zeggen: hoe meer ik The Crew speel, hoe enthousiaster ik word. Vanmiddag een paar lekkere bergweggetjes met enige sneeuw erop wat ervoor zorgde dat mn Aston lekker ging glijden. Echt heerlijk om al die hairpins zo te nemen en nu ik toch wat uurtjes gespeeld heb, vind ik de game echt een stuk beter. De besturing is enorm wennen (en eigenlijk niet geschikt voor de steden ivm teveel verkeer), je hoofdpersonage ziet eruit als een hippy (stem past ook totaal niet imo) en de graphics zijn niet super te noemen. Toch speelt het in de bergen of platteland echt heerlijk en zodra je auto's beter worden (vanaf level 30 had ik het) en je meer auto's kunt gebruiken, merk je dat de handling wel werkt en de verschillen erg groot zijn. De standaard klasse (zonder enige tuning) is gewoon waardeloos en ook merk je grote verschillen als je met een Racer offroad gaat of met een Raid juist on-road.
Na vele uren spelen ben ik het verhaal ook steeds meer gaan waarderen met best aardige missies en een drang om door te blijven spelen. Het online-gedeelte heb ik eigenlijk nog amper aangeraakt en ik vind dat ook niet echt het sterke punt van deze game. Ik denk dat ze ook beter niet dit een MMO hadden kunnen noemen. Plus dat de missies nogal uitgestippeld zijn en je maar marginaal kunt afwijken. Het cruisen door het landschap vind ik echter wel weer een toppunt. Het rijd gewoon lekker en de challenges zijn best leuk om te doen. En je ziet overal wel iets wat dat gebied uniek maakt. Of dat nou een raketlancering, lawine of rotsgebied is. Zeker als je eens in de VS bent geweest valt het op dat het toch wel goed overkomt. En in tegenstelling tot TDU heb je minder last van hobbels in de weg of huizen die je belemmeren om lekker door te vlammen (lees: je botst minder tegen huizen op). Zo nu en dan duurt een race wel een aantal kilometer (die in de bergen was bv bijna 12 kilometer), maar je vermaakt je toch wel. Het is niet zo arcade dus moet nog wel opletten (en remmen), maar ook weer niet zo realistisch dat elke botsing meteen game-over is (al is soms het verkeer wel irritant).
En zelf vind ik de manier waarop de overige personages van het verhaal je contacteren en je het verhaal meekrijgt wel goed gedaan. En het is geen game die je even uitspeelt. Volgens mij heb ik er nu zo'n 12 uu in zitten en heb nou eindelijk in elke staat wel gereden, maar heb nog genoeg te doen en ben ook nog niet klaar met het verhaal.
Er is dus genoeg te doen, genoeg te zien en genoeg te ervaren. Er is ook genoeg op aan te merken, maar als je de game een kans geeft (bv omdat ie in de aanbieding is), dan zou ik hem zeker doen. Natuurlijk is Forza Horizon mooier, natuurlijk rijd Forza beter, maar deze game is echt niet slecht. Ik denk alleen dat ze hem beter een paar maanden later hadden kunnen uitbrengen want er is nu totaal geen animo.
offtopic:
Ik zag vanmiddag UnitedArt (volgens mij) rijden maar die wilde niet meedoen.
Ik zag vanmiddag UnitedArt (volgens mij) rijden maar die wilde niet meedoen.
Ja hier ook soms. Tijdens het spel, om het even welke, een korte onderbreking na zoveel tijd >2u +pawarana schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:16:
Verdwijnt ook weer zelf vrijwel direct na de melding, dus hoef niets aan/uit te zetten of zoiets. Denk dus dat het inderdaad softwarematig aan te pakken is. Ik heb wel het gevoel maar moet dat nog even in de gaten houden dat dit eigenlijk alleen gebeurt op de meegeleverde controller in het pakket (waar wel een play&charge kit in zit). Heb recent nog een nieuwe losse controller gekocht, eveneens met bijgeleverde play&charge kit maar daar gebeurt het volgens mij niet mee (of ik gebruik die een stuk minder waardoor dit niet is opgevallen specifiek voor die controller, kan ook).
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Gisteren Giana's Sisters gekocht. Leuke platformer. Deed me beetje denken aan de Donkey Kong Country games op de SNES. Het is alleen wel erg pittig. Ben benieuwd of ik alle achievements kan halen. Met name de timetrials zullen ontzettend lastig worden.
Denk dat ik eerst even zowel de timetrials, score attacks en 5 sterren probeer te halen in de 1e zeven levels (wereld 1 van de 4). Hopen dat dat een beetje te doen is
.
Denk dat ik eerst even zowel de timetrials, score attacks en 5 sterren probeer te halen in de 1e zeven levels (wereld 1 van de 4). Hopen dat dat een beetje te doen is
Ik zag dat Tombraider met de season pass in de verkoop was, 30 dollar voor de game plus 2 DLC (en de rest gok ik later), wordt die game nog beetje online gespeeld? Coop met die game lijkt me nog wel interessant.
Echt nog nooit gehad. Niet met gewonen batterijen en ook niet met de charge pack.pawarana schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:16:
Speel toch wel een uurtje of 10 per week.
Ik herken die klachten ook totaal niet bij mijn controllers. Zowel niet op batterij als met pack.mtouw78 schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:47:
[...]
Echt nog nooit gehad. Niet met gewonen batterijen en ook niet met de charge pack.
Speel toch wel een uurtje of 10 per week.
Verwijderd
We zijn eruit. Sommigen hebben er geen last van. Anderen wel. Ik hoor bij de sommigen.
Wel heb ik last van een leugenachtige low battery warning. Na een uurtje of 2 spelen krijg ik een waarschuwing. Battery pack eruit en weer erin en hij geeft weer 75% aan. Rare snuiters die play en charge kits.
Wel heb ik last van een leugenachtige low battery warning. Na een uurtje of 2 spelen krijg ik een waarschuwing. Battery pack eruit en weer erin en hij geeft weer 75% aan. Rare snuiters die play en charge kits.
Vreemd, heb 3 controllers en evenzoveel battery pack's en heb met geen van de drie setjes problemen en of verkeerde battery warningsVerwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:54:
We zijn eruit. Sommigen hebben er geen last van. Anderen wel. Ik hoor bij de sommigen.
Bezig met Forza Horizon 2 aan het installeren
Ik had er ook last van. In het begin wat meer dan nu. Al op de eerste dag had ik het twee keer te pakken dat de verbinding ineens weg was. Althans, ik kreeg een melding, ik merkte er niets van behalve dat de game op pauze ging. Dit was met de Philips batterijen die je erbij krijgt.
Met de battery packs heb ik hetzelfde probleem. Maar nu wel iets minder. Wel merk ik het nu ingame. Mijn besturing blijkt haken en daarna krijg ik een melding. Best vreemd.
Met de battery packs heb ik hetzelfde probleem. Maar nu wel iets minder. Wel merk ik het nu ingame. Mijn besturing blijkt haken en daarna krijg ik een melding. Best vreemd.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Verwijderd
Geluksvogel! Heb 2 controllers. Speelt maar met 1 vd 2 en is niet heel storend nu ik nauwelijks mp speel dus troubleshooten heb ik nog niet gedaan.Bullet NL schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:03:
[...]
Vreemd, heb 3 controllers en evenzoveel battery pack's en heb met geen van de drie setjes problemen en of verkeerde battery warnings
Wat ik wel heb gedaan is net heel hard falen in Worms. Excuses Martijn. Ik zie het filmpje graag tegemoet.
Ik heb twee packs en geen enkel probleem hier!
Verwijderd
RISE OF THE TOMB RAIDER NU ÉCHT VAN MICROSOFT
weg
Microsoft geeft hem uit Woooot.
weg
Microsoft geeft hem uit Woooot.
[ Voor 50% gewijzigd door BM op 17-12-2014 18:18 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!