Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik zie niet zo de toegevoegde waarde hiervan, heb ook een PS3 die nog backwards compatible is met de PS2, 1 keer een spelletje geprobeerd van de PS2 omdat het kan, verder wil je bij een nieuwe console toch niet meer je oude spelletjes spelen. Daarnaast denk ik dat heel veel mensen nog een 360 en/of de voorganger hebben, die krijg je toch niet meer aan de straatstenen kwijt en daar kan je dan je oude spellen nog op spelen.
En ik denk dat die X (van de oude xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
harrytasker schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 21:39:
[...]

Ik zie niet zo de toegevoegde waarde hiervan, heb ook een PS3 die nog backwards compatible is met de PS2, 1 keer een spelletje geprobeerd van de PS2 omdat het kan, verder wil je bij een nieuwe console toch niet meer je oude spelletjes spelen. Daarnaast denk ik dat heel veel mensen nog een 360 en/of de voorganger hebben, die krijg je toch niet meer aan de straatstenen kwijt en daar kan je dan je oude spellen nog op spelen.
En ik denk dat die X (van de oude xbox)
Het is wel iets makkelijker om 1 console onder de TV hebben te staan dan 2. Ik speel nog soms wel eens oude games + veel belangrijker, het geeft je een extra reden om een Xbox One te kopen. Je weet dat je games niet meer "waardeloos" zijn. Sommige mensen vinden het misschien te grote moeite om oude Xbox uit te halen, helemaal aan te sluiten, etc etc, nu is het gewoon dvd'tje insteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Zou kunnen, maar ze hebben het wel heel specifiek over de originele Xbox, niet de 360. De meerwaarde daarvan zie ik niet echt in, en ik denk ook niet dat veel mensen die nog onder de tv hebben staan ;)

De 360 zal niet snel BC worden, daarvoor verschillen de architecturen te veel.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Mr Ton schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 21:46:
[...]

Zou kunnen, maar ze hebben het wel heel specifiek over de originele Xbox, niet de 360. De meerwaarde daarvan zie ik niet echt in, en ik denk ook niet dat veel mensen die nog onder de tv hebben staan ;)

De 360 zal niet snel BC worden, daarvoor verschillen de architecturen te veel.
Ja voor de originele Xbox is het minder interessant, althans voor mij, hoewel ik nog wel eens graag conflict desert storm zou willen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
Mwah Rallisport Challenge, Crimson Skies... Ik zeg bring it on.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had toch liever apps van WP en Win8 op de xbox :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Allemaal leuk en aardig dat BC en apps enzo, maar dat zijn randzaken. Laat ze maar een grote nieuwe game aankondigen! En ziggo ondersteuning in NL natuurlijk :)

[ Voor 12% gewijzigd door Mr Ton op 10-08-2014 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
SinergyX schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 22:05:
Had toch liever apps van WP en Win8 op de xbox :P
Ja dat zou ik ook wel graag zien. Zoals een Plex App bv.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 20:31

Graveheart

Say what?

Phusebox schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 17:13:
Ik heb al sinds vorig jaar juli een preorder staan maar heb er niks meer over gehoord. Welke 3 spellen zou je krijgen dan?
Forza 5, FIFA 15 en Kinect Dance Central Spotlight, geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Al de oude games in een nieuw grafisch jasje, mooi zou het zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik hoop dat dit niet waar is, dan kunnen ze van mij echt de !@#^& :( krijgen. Eerst lopen bitchen dat backwards compatible niet kan enzo, en dan nu ineens teasen/releasen..

* Segafreak83 heeft namelijk zijn 360 verkocht.. 8)7 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Hebben ze nooit echt beweerd, gewoon dat ze het aan het bekijken waren en dat het moeilijk leek

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik de enige die denkt dat het xbox logo er staat omdat de nieuwe vrij veel op die van de 360 lijkt en er 2 x-en nodig waren voor die poster? Als in: het is opvulling en niet zozeer een presentatie?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Iemand hier die de Stereo Headset module voor de controller gebruikt?

Ik heb dat ding aangeschaft en wil hem nu voor het eerst gebruiken, werkt prima verder maar geluid blijft ook over de speakers van mijn surround set gaan.

Kan het geluid ook alleen via de headset? Ik kan dit in de instellingen niet vinden namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

BM schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:02:
[...]

Als je voor 1 juli gepreorderd had, had je een bundel kunnen hebben met de X1, Kinect, en 3 games. Voor nu is alleen nog een bundel zónder Kinect en met 2 games te krijgen. Raar dat ze die kennelijk wel in bundelvorm blijven verkopen, maar de versie mét Kinect niet. Dan word het prijsverschil toch wel behoorlijk groot.

[...]

Imho is het dashboard niet extreem traag (heb de dev preview), maar het kan een heel stuk beter. Sommige acties duren gewoon behoorlijk lang. Niks onoverkomelijks, maar toch :)
Die heb je gewoon hoor,

3 games, met Kinect voor 499 (pre order)

zonder kintect en 2 games 399 (pre order)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:45
Martinspire schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 23:33:
Ben ik de enige die denkt dat het xbox logo er staat omdat de nieuwe vrij veel op die van de 360 lijkt en er 2 x-en nodig waren voor die poster? Als in: het is opvulling en niet zozeer een presentatie?
Sowieso snap ik de buzz betreffende backwards compatibility met de originele Xbox niet. Ieder z'n de ding natuurlijk, maar ik zit er echt niet meer op te wachten om games van 10 jaar geleden op m'n nieuwe console te gaan spelen :O

[ Voor 5% gewijzigd door Rossi46 op 11-08-2014 04:05 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Die kans is groot, maar het is leuk om hints te zoeken en te dromen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:27

BM

Moderator Spielerij
Ah, had alleen in de Microsoft store gekeken en bij gamemania. My bad :)
Rossi46 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 04:04:
[...]
Sowieso snap ik de buzz betreffende backwards compatibility met de originele Xbox niet. Ieder z'n de ding natuurlijk, maar ik zit er echt niet meer op te wachten om games van 10 jaar geleden op m'n nieuwe console te gaan spelen :O
Idem, laat ze de ontwikkeltijd maar steken in nieuwe zaken :)
Kans is groot, maar bedrijven als MS doen dit soort promos vaak niet 'zomaar'. Best kans dat er wel een idee achter zit. (al weet je met de X1 marketing eigenlijk nooit wat nu echt het idee is :p)
Phusebox schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 22:00:
Mwah Rallisport Challenge, Crimson Skies... Ik zeg bring it on.
Hoef niet zo nodig Rallisport Challenge 1 of 2 nog te spelen, maar Microsoft, mag ik alsjeblieeeeeft een next-gen Rallisport Challenge, please, please, pretty please O+

ongelofelijk dat Microsoft die serie nooit heeft doorgezet

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
BM schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 07:56:

[...]

Kans is groot, maar bedrijven als MS doen dit soort promos vaak niet 'zomaar'. Best kans dat er wel een idee achter zit. (al weet je met de X1 marketing eigenlijk nooit wat nu echt het idee is :p
Ja dit klopt wel (al is MS geen Apple op dat gebied). Maar ik zat te denken, het zijn allemaal letters van games die binnenkort op de Xbox One uitkomen he. Waar hadden ze anders nog een X vandaan gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Mr Ton schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 09:17:
[...]

Ja dit klopt wel (al is MS geen Apple op dat gebied). Maar ik zat te denken, het zijn allemaal letters van games die binnenkort op de Xbox One uitkomen he. Waar hadden ze anders nog een X vandaan gehaald?
Het is ook het originele xbox logo. Zit ook maar iemand hier te wachten op BC van de Xbox? Dus niet de 360 maar dat ding daarvoor? Je kent hem wel, groen, doorschijnend en SD-ready. Misschien dat er een reboot of twee aankomt van spellen die daarop verschenen maar meer dan dat hoef je denk ik niet te verwachten.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

MS is natuurlijk gewoon aan het vissen om na te gaan of er animo is voor al die ouwe meuk. Misschien om wat achter de hand te hebben om een gat op te vullen tussen grote games door.
Toch staan al die ouwe titels na een opfrisbeurt denk ik best nog garant voor een aantal uren speelplezier. Welke gamer heeft zich niet vermaakt met de eerste Forza..?? Dat was toch een feest..!! Burnout 3:Takedown, Need for Speed, Rainbow Six 3, Ninja Gaiden Black, Doom 3, Just Cause, Brothers in Arms, GTA (San Andreas). Hoe mooi waren die games wel niet..!!?? En ach, die games hebben hun tijd wel gehad.
De eerste Battlefields heb ik destijds op de pc gespeeld, Ninja Gaiden ook op de 360 als BC game en de GTA(s) vorig jaar op me foon. De Halo(s) zien we binnenkort sowieso weer terug.

Op een ouwe Windows 98 bak in dos modus (Pentium 200, 32mb, soundblaster kaartje en een hd van 200mb) spelen we met een stel ouwe vrienden nog steeds PacMan omdat dat gewoon leuk is. De joystick repareren we zelf en de pc heeft ooit alleen een nieuwe voeding gehad.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
BM schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 07:56:
Hoef niet zo nodig Rallisport Challenge 1 of 2 nog te spelen, maar Microsoft, mag ik alsjeblieeeeeft een next-gen Rallisport Challenge, please, please, pretty please O+

ongelofelijk dat Microsoft die serie nooit heeft doorgezet
Exact, wil ik ook graag :D.

Vroeger nog competities gedaan via een website met vrienden, werden de tijden geupload, midden in de nacht wakker worden en de baan gaan racen om net sneller te zijn O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MS zit weinig te vissen, zij plaatsen een plaatje en mensen trekken daar conclusies uit. Ze kunnen ook gewoon Xbox Arcade weer een reboot geven met wat oude titels, niets BC of virtuele zut. Ze kunnen ook gewoon verkeerde logo hebben gebruikt, of stiekem toch de X360-setupbox uit gaan brengen, kan alle kanten op.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
SinergyX schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:03:
MS zit weinig te vissen, zij plaatsen een plaatje en mensen trekken daar conclusies uit. Ze kunnen ook gewoon Xbox Arcade weer een reboot geven met wat oude titels, niets BC of virtuele zut. Ze kunnen ook gewoon verkeerde logo hebben gebruikt, of stiekem toch de X360-setupbox uit gaan brengen, kan alle kanten op.
Klopt, maar MS is gewoon de weg kwijt met de Xbox, ze weten het niet meer. Rare bokkensprongen aan het maken.. We zullen zien waar ze mee komen :).

Ik weet wel dat ze alles op alles moeten zetten om de boel nog te kunnen redden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou dat valt ook wel mee, er zijn nog nooit zoveel Microsoft consoles verkocht als het afgelopen jaar.
Ze hebben de verplichting van de Kinect laten varen, ze zijn nu anders goed bezig. Zie bijvoorbeeld de maandelijkse updates in het Beta programma.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Overigens kreeg ik afgelopen zaterdag nog een update van bijna 2GB binnen. Vorige updates duurden behoorlijk lang voordat ze binnen waren maar deze was binnen 5 minuten binnen en geïnstalleerd.
Ik merk niet dat het menu trager is.

Ook heb ik de Cronusmax binnen. Installeren wat vrij simpel zou moeten zijn, heeft wat kleine hoofdbrekens gekost maar mijn Razer doet het prima op de X1. Nadeel is dat ik altijd eerst de X1 controller aan moet sluiten op de Cronusmax met een USB kabel om de controller te verifiëren.

[ Voor 38% gewijzigd door mowa op 11-08-2014 12:26 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:18:
Klopt, maar MS is gewoon de weg kwijt met de Xbox, ze weten het niet meer. Rare bokkensprongen aan het maken.. We zullen zien waar ze mee komen :).

Ik weet wel dat ze alles op alles moeten zetten om de boel nog te kunnen redden
Redden van 'wat'? Verkopen tegen de PS4? De Steambox? Dat Nvidia shield ding?
Er zijn kleine 70miljoen van de vorige consoles verkocht, we zitten pas in het eerste jaar van de console die nog uberhaubt moet uitkomen, die paar miljoen verschil maakt op langer termijn ook bar weinig uit.

Het zegt niets over wat er over 2-3 jaar allemaal op de markt is. De kracht van de 'grote' stem is aanwezig en daar moeten ze op aanpassen (kijk ook hier maar op tweakers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
SinergyX schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:28:
[...]Er zijn kleine 70miljoen van de vorige consoles verkocht, we zitten pas in het eerste jaar van de console die nog uberhaubt moet uitkomen, die paar miljoen verschil maakt op langer termijn ook bar weinig uit.
Daarnaast is 70 miljoen is echt niets en ook echt niet het nummer waar ze op mikken. Dit aantal moet echt vele malen over kop gaan zodat het in de buurt kan komen van de tablets en mobiles. Pas dan krijg je een degelijke marktpenetratie.

De X1 zou gewoon in een bundel met verschillende kabelboeren verkocht moeten worden? "U wilt een Horizon doos? Meneer, dat is tegenwoordig vervangen door de xbox one (Met Ziggo/UPC TV app). Hiermee kunt u dan ook gelijk internetten en uw email checken. Handig he?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
SinergyX schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:28:
[...]

Redden van 'wat'? Verkopen tegen de PS4? De Steambox? Dat Nvidia shield ding?
Er zijn kleine 70miljoen van de vorige consoles verkocht, we zitten pas in het eerste jaar van de console die nog uberhaubt moet uitkomen, die paar miljoen verschil maakt op langer termijn ook bar weinig uit.

Het zegt niets over wat er over 2-3 jaar allemaal op de markt is. De kracht van de 'grote' stem is aanwezig en daar moeten ze op aanpassen (kijk ook hier maar op tweakers).
Weet je hoeveel mensen ze al "verloren" zijn aan de PS4, dat haal je niet zomaar in. Over 2 a 3 jaar zien we dan wel. Naar mijn idee hebben ze gewoon meerdere verkeerde beslissingen achter elkaar gemaakt.. Vroeger pikten mensen dat nog, tegenwoordig is het klaar.

En nee, dat is niet bedoeld als Xbox vs PS4 discussie.

[ Voor 3% gewijzigd door Segafreak83 op 11-08-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Segafreak83 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 13:30:
[...]Weet je hoeveel mensen ze al "verloren" zijn aan de PS4, dat haal je niet zomaar in.
Een fractie van het totaal wat ze over 5 jaar hebben. Laten we nu niet doen de markt nu al bepaald is. Dat zeiden we van de x360 en de ps3 ook. Dat de ps3 nooit meer zou kunnen bijbenen en wat deden ze? Precies.....

Het is gewoon een kwestie van marketen en goede deals hebben. Sony is daar gewoon goed in. Je ziet op heel veel plekken gewoon de PS3 speelbaar staan (speeltuinen, vakantieparken etc etc. En denk maar niet dat daar voor betaald werd), ze werden bij elke prijsvraag weggegeven en zo nog wel meer. Dat is iets wat Microsoft in de vorige generatie bijna niet deed. Ik hoop dat ze dit nu wel goed oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon even wachten dat het ding hier officeel in de verkoop gaat, dan zal de marketingcampagne ook wel los branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:49
Ik zat even te kijken naar de lijst van komende games. Maar welke van de topgames zijn al zeker?

Fifa 15 en Call of Duty sowieso, maar hoeverre haalt Project cars zijn deadline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boinkie schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:24:
Ik zat even te kijken naar de lijst van komende games. Maar welke van de topgames zijn al zeker?

Fifa 15 en Call of Duty sowieso, maar hoeverre haalt Project cars zijn deadline?
pCars zal denk ik een ondergeschoven kindje worden voor de XBO en Wii-U, de screenshots van de PS4 liggen al stuk lager dan de PC versie, als na geruchten de XBO nog steeds hun 'target' van 1080/60 niet haalt, zullen ze flinke consessies moeten gaan doen. Er is ook 0.0 gezegd over extra XBO functies (smartglass/kinect) dus ik verwacht er met de dag steeds minder van.

Edit, wii-u was al bevestigd voor 2015.

https://twitter.com/LogitechG/statuses/496042493155094528
Ok, dit zag ik eerder langskomen, lijkt nu dus niet helemaal een slechte keuze om helemaal opnieuw te beginnen met m'n race-setup, G27 lijkt niet volledig supported te zijn op de PS4.

Links Xbox One - rechts PC :+
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8Xxq9LxTppE]

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 11-08-2014 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:16

djbarney

XBL: DeejayBarney

Er staat nergens dat de beelden links van de Xbox One afkomstig zijn.. dit is volgens mij een vergelijking tussen builds op de pc, links de beelden van een build 2 jaar geleden en rechts hoe het er nu uitziet.

Waar heb jij gevonden dat dit Xbox One beelden zouden zijn?? Mocht dat namelijk het level van detail blijven, dan blijf ik denk ik toch lekker bij Forza 5 hangen, die ziet er vele malen mooier uit en rijdt wat mij betreft zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:41
Check z'n smiley.

[ Voor 73% gewijzigd door Rivanov op 11-08-2014 17:27 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
[b]Yaz schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 13:55Sony is daar gewoon goed in. Je ziet op heel veel plekken gewoon de PS3 speelbaar staan (speeltuinen, vakantieparken etc etc.
Leuk dat je dat zegt, ik ben tijdens mijn vakantie op diverse plekken geweest waaronder de Ikea, PS3 aldaar defect alsmede controller. Bij een restaurant met speelkamer, wederom Ps3 maar ook deze defect!, disc error
Ook een McDonalds ergens in België, ook Ps3, maar ook defect! En als laastste in Mediamarkt, een PS4 waarvan beide controllers allebei de pookjes compleet de rubber eraf, daarnaast kon je ook geen spel spelen!
Leuk zulke reclame stands, maar zorg er dan voor dat ze werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Aangezien mijn Fanatec investering niet werkt op de Xbox One ga ik dus voor Drive Club (PS4) en Project Cars op PC. Forza Horizon 2 zal ik niet kopen aangezien FM5 mijn minst gespeelde Forza titel ooit is vanwege het gebrek aan een stuur.

Ook daar heeft MS echt fouten gemaakt door niet beide systemen te ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-09 19:58
Wat meer stuurtjes voor de X1 zou inderdaad wel welkom zijn. Wat er nu is, is prijzig en het wegvallen van Logitech helpt daar ook niet aan mee.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 23:02
Ik weet niet hoe het met jullie 360 vrienden kringen is.
Maar van de 50 man heeft nu 5 man een xbox one gehaald.
Het grootste gedeelte zegt niet over te stappen zolang het nog niet hoeft.

Er zijn te weinig spellen uit die niet ook op de 360 uitkomen.
Een fifa fanaat gaat niet over want fifa 15 komt gewoon naar 360.
Shooters -> Destiny ook op 360. RPG Dragon age -> 360.
En de xbox one exclusieve spellen zijn niet goed genoeg om ze over te halen.

En zou het moeten? Als ze wachten tot december of maart.
Wat lopen ze mis?

Ik ben blij met de grafische update van alle spellen die ik speel.
Kon skyrim op de 360 al niet meer grafisch verantwoorden/ uitstaan.

Maar ik heb de 360 al sinds maart 2006.
Veel mensen hebben pas sinds 2009 of later.

Is jou vriendenkring op de 360 al toe aan de xbox one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik ken niemand IRL met een XBO en ook niemand die de intentie heeft om er een te halen. En dan heb ik het niet alleen over casual gamers. Vrienden die next gen gaan stappen allemaal over naar PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat circa 50% van mijn friendslist op de 360 die ook in 2013 actief was (maw, ook nog op de 360 gamede) ook een X1 heeft.

Heb weinig friends in men lijst die naar de PS4 zijn overgestapt.

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-08-2014 18:40 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 18:33:
Ik ken niemand IRL met een XBO en ook niemand die de intentie heeft om er een te halen. En dan heb ik het niet alleen over casual gamers. Vrienden die next gen gaan stappen allemaal over naar PS4.
Je klinkt nu wel heel zielig hoor....

Ik ken alleen maar mensen met Xbox One's.... Veel mensen die er nu nog geen een hebben geven aan dit te doen met de Nederlandse release van de Xbox One.

Maar, jij zit toch ook niet vast aan je Xbox? Koop er een PS4 naast of ruil hem anders tegen een PS4....
Dat gebeurd anders om, ik heb hier al een aantal mensen voorbij zien komen die afscheid van een PS4 hebben genomen.
uchiha tijntje schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 18:38:
Ik denk dat circa 50% van mijn friendslist op de 360 die ook in 2013 actief was (maw, ook nog op de 360 gamede) ook een X1 heeft.

Heb weinig friends in men lijst die naar de PS4 zijn overgestapt.
Wil die 50% wel met jou gamen dan??? ;)

Weet je wat trouwens leuk is, Samen met die Grashark die ook in dit topic zit een keer Forza te doen, dan kan je lachen.... Hij heeft meer verstand van elektrische heggenscharen of verticuteerharken dan Forza....

Met Justi is het een soort caravanrace zonder caravans

[ Voor 30% gewijzigd door Bullet NL op 11-08-2014 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Bullet NL schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:14:
[...]

Ik ken alleen maar mensen met Xbox One's.... Veel mensen die er nu nog geen een hebben geven aan dit te doen met de Nederlandse release van de Xbox One.

Maar, jij zit toch ook niet vast aan je Xbox? Koop er een PS4 naast of ruil hem anders tegen een PS4....
Dat gebeurd anders om, ik heb hier al een aantal mensen voorbij zien komen die afscheid van een PS4 hebben genomen.
Zal ook wel zo blijven gaan toch? Ik heb er vaak over na gedacht om m'n PS3 in te ruilen voor een X360, maar had nog teveel exclusives liggen die ik nog moest spelen bijvoorbeeld. Redenen voor overstap waren toen erg simpel: multiplats werkte beter, de paar reallife vrienden die gamen die ik ken hadden een X360 en er is véél meer voicechat op de X360 multiplayer titels dan de Ps3 varianten (en als daar al wordt gesproken is de kwaliteit BEROERD en van wat ik heb gehoord op de Ps4 tot nu toe is de kwaliteit net zo belabberd omdat de meesten dat oortje als mic gebruiken) bijvoorbeeld.

Ik neig nog altijd erg naar de Ps4 (heb er eentje gehad in de launch periode, later verkocht wegens te weinig games en geld nodig), maar de betere voicechat (ja dit is idd belangrijk hier), Halo MCC collection (was grote fan in OG Xbox tijdperk) en dergelijke & het feit dat de Xbox bundels in NL best goede waarde voor hun geld zijn laten me extreem hard twijfelen als ik eerlijk moet zijn :)

Ik zal vast niet de enige zijn die twijfels en beiden wel hun voor en nadelen vind hebben toch? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SecondGuess schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 18:28:
Ik weet niet hoe het met jullie 360 vrienden kringen is.
Maar van de 50 man heeft nu 5 man een xbox one gehaald.
Het grootste gedeelte zegt niet over te stappen zolang het nog niet hoeft.

Er zijn te weinig spellen uit die niet ook op de 360 uitkomen.
Een fifa fanaat gaat niet over want fifa 15 komt gewoon naar 360.
Shooters -> Destiny ook op 360. RPG Dragon age -> 360.
En de xbox one exclusieve spellen zijn niet goed genoeg om ze over te halen.

En zou het moeten? Als ze wachten tot december of maart.
Wat lopen ze mis?

Ik ben blij met de grafische update van alle spellen die ik speel.
Kon skyrim op de 360 al niet meer grafisch verantwoorden/ uitstaan.

Maar ik heb de 360 al sinds maart 2006.
Veel mensen hebben pas sinds 2009 of later.

Is jou vriendenkring op de 360 al toe aan de xbox one?
Ja dus, van de mensen waar ik regelmatig op de 360 mee aan het spelen was heeft bijna iedereen een One gekocht.

Maar om oude vriendjes moet je niet treuren ;) Gewoon nieuwe maken! Er lopen echt hele gezellige mannetjes rond op Xbox Live....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:45
Hier nog iemand die twijfelt om z'n PS4 weg te doen voor een X1... :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brutal1ty schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:19:
[...]

Ik zal vast niet de enige zijn die twijfels en beiden wel hun voor en nadelen vind hebben toch? :*)
Luister nou gewoon naar ome Bullet, niet twijfelen... Gewoon een Xbox One in huis halen, wat games downloaden en gezellig mee gamen.... Echt... Op Xbox Live en helemaal in het echt ben ik nog leuker dan op Tweakers >:) :o 8) :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Weet niet of het al gezegd is maar EA Access is nu beschikbaar voor iedereen, het is ook uit beta, kan niet wachten tot Activision en Ubisoft komen met hun versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Nou ik ben zo waar nieuwsgierig naar de nieuwe CoD:AW. Ondanks dat de serie extreem veel haat krijgt (terwijl mijn oplossing is: gewoon níet elk jaar de nieuwe CoD halen...) vanwege jaarlijkse releases en weinig innovatieve gameplay denk ik dat de nieuwe engine én movement system het misschien wel heel interessant maken.

Waarom? Omdat het overkomt als een, nog, snellere CoD met snellere movement (denk titanfall, maar zonder wallrunning en juist dashing etc). De lichte vergelijking met Titanfall qua movement is positief voor mij want ik vond Titanfall (PC dan) érg leuk vooral vanwege de snelheid en movement systeem, maar ik vond de Titans zelf maar érg weinig toevoegen. Sterker nog ik vind het begin van de matches bij verre het leukst omdat iedereen dan nog aan het rond vliegen is en daar hou ik nou juist van. Het lijkt er op dat deze CoD misschíen wel eens juist gaat worden waar ik naar op zoek ben. Helaas is het natuurlijk afwachten hoe het zit met de balans en map-design, maar het idee er achter spreekt me eigenlijk wel aan.

Daarnaast heb ik de afgelopen 3 weken BOII aangeschaft en heb me voor het eerst in een lange tijd goed vermaakt met een arcade shooter =p Helaas heb ik nu een gamer's thumb aan m'n rechter hand oftewel pijnlijke gewrichten 8)7 |:( Dat krijg je van 1-3 uur CoD'en per dag, ik iig wel :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Brutal1ty op 11-08-2014 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik heb twee collega's die naar de PS4 overgestapt zijn en dat heeft enkel te maken met dat de Xbox One nog niet beschikbaar was. Ik heb ook een PS4 maar mijn X1 wordt tot nu toe veel meer gebruikt.

Als er meer games beschikbaar zijn wil ik EA Access wel doen, vind het een hele mooie deal.

[ Voor 8% gewijzigd door Lekker Ventje op 11-08-2014 20:19 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bullet NL schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:14:
[...]

[...]
PS4 staat hier ook al sinds de release want DriveClub... Verder nog geen enkel spel voor gekocht.

Ondanks de inferieure hardware en het gevoel genaaid te worden door Microsoft (stuurtje van 500 euro dat na een jaar niet meer ondersteund wordt, enorme pricedrops binnen een jaar, gaat mijn persoonlijke voorkeur nog altijd uit naar de XBO

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 11-08-2014 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:49
Ik weet het nog niet met CoD. Denk dat ik hem samen koop met iemand.p en de sharing optie aan ga zetten. Scheelt weer schade ;)

Met dat EA Access. Hoe snel komt een fifa 15 bijvoorbeeld beschikbaar? Er staat dat je het wel aantal dagen van tevoren kan spelen maar daarna moet je hem kopen..

[ Voor 39% gewijzigd door Boinkie op 11-08-2014 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 20:18:
Ik weet het nog niet met CoD. Denk dat ik hem samen koop met iemand.p en de sharing optie aan ga zetten. Scheelt weer schade ;)
Heb donderdag een uur MP hands-on geserveerd. Ben benieuwd. Ghosts is de eerste die ik heb overgeslagen sinds CoD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 22:15
Ohw yeah, dat wordt de Day Zero edition pre orderen. Ik krijg BO2 vibes van Advanced Warfare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 20:12:
[...]

PS4 staat hier ook al sinds de release want DriveClub... Verder nog geen enkel spel voor gekocht.

Ondanks de inferieure hardware en het gevoel genaaid te worden door Microsoft (stuurtje van 500 euro dat na een jaar niet meer ondersteund wordt, enorme pricedrops binnen een jaar, gaat mijn persoonlijke voorkeur nog altijd uit naar de XBO
Inferieure hardware vind ik echt overtrokken! Maar je geeft het zelf al aan je voorkeur gaat nog steeds naar de XBO, hoe zou dat toch komen. Pricedrop is ook niet waar, nog steeds dezelfde prijs alleen verschillende uitvoeringen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrymcburg
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 08:19
Net nieuwe update geïnstalleerd gekregen van het Preview Dashboard. Xbox wilde niet in één keer opnieuw opstarten en kreeg daarna zelf een hard-reset. Vervolgens mijn progres van Battefield 4 kwijt van het weekend. Resume campaign startte weer bijna aan het begin :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
De presentatie van MS morgen via de Xbox, is dat via Twitch? Heb nog niet eerder iets via de Xbox gevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 12:58
Viel me net op dat xbox video ineens heel veel in Nederlands liet zien en ook de trailers kon afspelen. Wel een melding dat mijn locatie van de xbox niet goed stond.
Dus uit nieuwsgierigheid naar instellingen, staat er ineens Nederlands bij!

Maar... Geen ondersteuning voor Kinect voice commando's :(
Even opgestart, er zijn nauwelijks Apps voor Nederland. Xbox ging wel goed mee, net als ea access naar Nederlands switchde. Xbox music deed het ook gelijk goed zonder melding van verkeerde regio.
Dus lijkt erop dat MS er redelijk klaar voor is.

Mijne wel weer op USA Engels gezet. Anders mis ik toch een hoop. Toch al wel gehecht aan de nieuwe Friends tab

Ps. Draai wel de Dashboard Beta. Dus mogelijk zit het voor normale xbox Ones in de volgende update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Lekker Ventje schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 20:51:
De presentatie van MS morgen via de Xbox, is dat via Twitch? Heb nog niet eerder iets via de Xbox gevolgd.
Als je via je Xbox gaat kijken, is dat niet per twitch, is een andere app dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwoah, de gun is op meer dan 10 meter vrij waardeloos en de tegenstanders zijn ook vrij krom. Als je zoiemand tegenkomt, ga je toch gewoon van wat langere afstand aanvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:32
SunnieNL schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 20:55:

Mijne wel weer op USA Engels gezet. Anders mis ik toch een hoop. Toch al wel gehecht aan de nieuwe Friends tab

Ps. Draai wel de Dashboard Beta. Dus mogelijk zit het voor normale xbox Ones in de volgende update
Hoezo, zit die friends tab dan niet in de NL instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 12:58
VFRRijder schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 21:04:
[...]

Hoezo, zit die friends tab dan niet in de NL instelling?
Nee die krijg ik alleen te zien bij regio USA (zit tussen Home en Store). Zie hem ook niet op UK regio.

Was zelfde met de EA Access beta. Die kon ik alleen downloaden bij USA regio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouTube: Goliath Rampage - Call of Duty: Advanced Warfare Multiplayer Gameplay

:X

Ik ben erg benieuwd naar de hands on van Phusebox :) hoe meer filmpjes ik kijk hoe minder men interesse in de MP. Ben nog steeds wel erg benieuwd naar de SP.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
uchiha tijntje schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 21:08:

Ik ben erg benieuwd naar de hands on van Phusebox :) hoe meer filmpjes ik kijk hoe minder men interesse in de MP. Ben nog steeds wel erg benieuwd naar de SP.
Grappig; mijn interesse in de mp groeit alleen maar. De SP in CoD is erger dan verplicht een avond GtsT kijken voor mij: echt extreem niet boeiend. Heb nog geen CoD campagne langer dan een uur gespeeld geloof ik :P

Halo sure, Half-Life? Graag. COD en BF single player? Nee dankje...

Misschien voor 5 euro :P

[ Voor 6% gewijzigd door Brutal1ty op 11-08-2014 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:27

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 21:08:

Hmmz, dat filmpje doet me ook weinig. Hoelang blijft zo'n Titan uberhaupt leven? :? Zoiets zou imho timed moeten zijn, of zeg ik dan wat raars?

Maar goed, dit hoort eeeeiiigenlijk in het CoD topic ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Heb op de frontpage dat filmpje gezien; Call of Duty: Advanced Warfare Titanfall
Schaamteloos gejat.

[ Voor 22% gewijzigd door mowa op 11-08-2014 22:20 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Brutal1ty schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 22:10:
[...]

Grappig; mijn interesse in de mp groeit alleen maar. De SP in CoD is erger dan verplicht een avond GtsT kijken voor mij: echt extreem niet boeiend. Heb nog geen CoD campagne langer dan een uur gespeeld geloof ik :P

Halo sure, Half-Life? Graag. COD en BF single player? Nee dankje...

Misschien voor 5 euro :P
Zelfs niet die van CoD 4? Of CoD1 en CoD2?

All Ghillied Up
_/-\o_ _/-\o_

Voor mij nog 1 van de beste singeplayer levels van een FPS ooit

[ Voor 6% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 11-08-2014 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Het is lastig vernieuwen bij shooters maar dat je zo schaamteloos kopieert :?

En is het de kwaliteit van de opname of zijn het graphics uit 2006?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Lekker Ventje schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 22:30:
Het is lastig vernieuwen bij shooters maar dat je zo schaamteloos kopieert :?

En is het de kwaliteit van de opname of zijn het graphics uit 2006?
Das de opname. De nieuwe engine ziet er een héél stuk beter uit dan dat ding dat ze nu al 10 jaar gebruiken gelukkig... Het is alsnog geen Crysis als je het mij vraagt, maar wel eindelijk vooruitgang.
mowa schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 22:19:
Heb op de frontpage dat filmpje gezien; Call of Duty: Advanced Warfare Titanfall
Schaamteloos gejat.
Daar zit je wel verkeerd... AW was al lang in development voordat er ook maar íets van Titanfall bekend was ;) Tevens hebben ze het irritantste aan Titanfall er uit: de Titans (die naar mijn mening echt lang niet zo leuk als gehoopt waren) en een ander movement systeem.

Ik vind het overkomen als CoD gemixt met een beetje UT en een beetje Crysis/Titanfall. Laat dat nou net zijn wat mij leuk lijkt O-) Maar ja CoD heeft wel vaker teleurgesteld dus we wachten maar ff af.
AlphaBlack_NL schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 22:20:
[...]

Zelfs niet die van CoD 4? Of CoD1 en CoD2?

All Ghillied Up
[video] _/-\o_ _/-\o_

Voor mij nog 1 van de beste singeplayer levels van een FPS ooit
CoD 1 en 2 zijn uitzonderingen! Net als de ''oude'' MoH reeks ;)

Excuses: had de post van de Mod nog niet gelezen. 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door Brutal1ty op 11-08-2014 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik zie toch echt Titanachtige dingen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Lekker Ventje schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 22:35:
Ik zie toch echt Titanachtige dingen lopen.
Want er zijn nog nooit 1001 films en boeken en games met mechs en exo-suits enzo geweest? ;) Dat zegt dus niet zoveel :P

[ Voor 5% gewijzigd door Brutal1ty op 11-08-2014 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Jawel maar jij zegt dat er geen Titans zijn en ik vergelijkbare dingen rondlopen waar de spelers inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Lekker Ventje schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 22:38:
Jawel maar jij zegt dat er geen Titans zijn en ik vergelijkbare dingen rondlopen waar de spelers inzitten.
Niet zoals in Titanfall bedoel ik daar mee :P Killstreaks etc is niet zoals in Titanfall dat iedereen na 3 minuten in een Mech (en saaie daar nog eens bij) rond loopt te stampen. Bovendien heb ik die dingen alleen nog in de singleplayer gezien, alhoewel ze vast in de MP ook terug komen :X

Maar we dwalen af! Dit is idd voor een CoD:AW topic O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zal me niet verbazen als ze aan de hand van Titanfall wat dingen hebben aangepast, maar het heeft toch wel een eigen smoel hoor. Je ziet COD er nog wel in terug. Ik had gehoopt dat de basis wel wat trager zou zijn dan Blops2 of Ghosts, maar het lijkt erop dat het juist sneller is geworden. Dat vind ik zelf minder, want dan heb je eigenlijk nooit echt de controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Brutal1ty schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 22:32:

Daar zit je wel verkeerd... AW was al lang in development voordat er ook maar íets van Titanfall bekend was ;) Tevens hebben ze het irritantste aan Titanfall er uit: de Titans (die naar mijn mening echt lang niet zo leuk als gehoopt waren) en een ander movement systeem.

Ik vind het overkomen als CoD gemixt met een beetje UT en een beetje Crysis/Titanfall. Laat dat nou net zijn wat mij leuk lijkt O-) Maar ja CoD heeft wel vaker teleurgesteld dus we wachten maar ff af.
Je bedoelt dat ze onderweg niet het roer hebben omgegooid, of onderdelen hebben toegevoegd tijdens de ontwikkeling. :F Want het ziet er op zijn minst verdacht uit, alsof Activision/Sledgehammer op de gedachte kwam; Hé jongens, met die Titans cashen ze goed zeg, zullen wij die er ook in plempen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Uhm, mensen, Titanfall is 14 maanden geleden voor het eerst getoond, en Advanced Warfighter is al drie jaar in ontwikkeling. De game is niet beïnvloed door Titanfall, en met alle respect voor Titanfall, maar een game als Call of Duty hoeft zich niet te laten beïnvloeden door een nieuwe IP als Titanfall. Titanfall is eerder Call of Duty met robots dan andersom. ;)

Bovendien heeft ook Destiny, de derde grote FPS dit jaar, nu de boost jumps he. Iedereen kan beter nadenken over de stomme toeval dat plotseling de drie grote FPS games in een jaar deze gameplay hebben gekozen.

Ik moest bij het zien van de beelden trouwens direct aan Halo denken, maar dan met een sterkere aim assist, geen shields en de double jump.

[ Voor 17% gewijzigd door Mr Ton op 12-08-2014 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathank
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 23:56
5% extra discount met de code Back2School op crazygametime.

Zojuist twee van $100 gekocht, 1x 60, 2x 40 en 2x 30. Werkte allemaal.

[ Voor 38% gewijzigd door Nathank op 12-08-2014 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm krijg net mail dat 11 september mijn MS tegoed verloopt (ook absurd eigenlijk). Dus ik moet Destiny wel kopen anders ben ik alles kwijt. Komt er nog iets voor die datum in de nl store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nathank schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 02:11:
5% extra discount met de code Back2School op crazygametime.

Zojuist twee van $100 gekocht, 1x 60, 2x 40 en 2x 30. Werkte allemaal.
Thanks. Alhoewel die van $ 50,00 nog iets voordeliger zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 12-08-2014 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 06:25:
Hmm krijg net mail dat 11 september mijn MS tegoed verloopt (ook absurd eigenlijk). Dus ik moet Destiny wel kopen anders ben ik alles kwijt. Komt er nog iets voor die datum in de nl store?
Krijg ook net een mail in de bus dat donderdag 11 september mijn tegoed vervalt.
Dat word een wat duurdere NL aanschaf van Destiny dan maar, word kort dag.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
justifire schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 07:24:
[...]

Krijg ook net een mail in de bus dat donderdag 11 september mijn tegoed vervalt.
Dat word een wat duurdere NL aanschaf van Destiny dan maar, word kort dag.
Hmm beetje vaag, want volgens mij was mijn tegoed echt wel langer houdbaar eerst. Eens een klacht indienen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Phusebox schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 18:33:
Ik heb maar een tip, speel waar je vrienden zijn. Het platform is echt niet zo belangrijk, gezellig samenspelen wel. Dus zet je X1 in de verkoop, stof je PS4 af en ga ervoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Yaz schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:21:
[...]

Ik heb maar een tip, speel waar je vrienden zijn. Het platform is echt niet zo belangrijk, gezellig samenspelen wel. Dus zet je X1 in de verkoop, stof je PS4 af en ga ervoor!
Ook het aantal vrienden met een PS4 is op 1 hand te tellen hoor. Het zal de leeftijd wel zijn (34), want van ca. twee vaste game avonden per week ging het naar 1 en nu naar 1x per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Phusebox schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:24:
[...]

Ook het aantal vrienden met een PS4 is op 1 hand te tellen hoor. Het zal de leeftijd wel zijn (34), want van ca. twee vaste game avonden per week ging het naar 1 en nu naar 1x per maand.
Ik ben 38 en hoewel het de laatste tijd erg wisselt (lang leve een kleintje) speel ik toch wel een avond of 3 a 4 online met een groepje mensen. Gisteravond nog BF4, was er gezellig. Ik heb dan ook de mazzel dat mijn vriendin geef behoefte heeft aan TV kijken en anders wel de ipad pakt daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 16:29
Yaz schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:45:
[...]

Ik ben 38 en hoewel het de laatste tijd erg wisselt (lang leve een kleintje) speel ik toch wel een avond of 3 a 4 online met een groepje mensen. Gisteravond nog BF4, was er gezellig. Ik heb dan ook de mazzel dat mijn vriendin geef behoefte heeft aan TV kijken en anders wel de ipad pakt daarvoor.
Ik heb niemand in mijn kring met een XBO of een PS4 ( allemaal PC gamers ).
Toch ga ik voor een XBO en dan voornamelijk ook voor de kinect.
Als ik zie hoeveel plezier mijn dochter ( 4 ) hieraan beleefd met die spelletjes, en met een 2de op komst is het mij dit waard.
Ik heb nu de 360 en ik speel ook graag ( buiten PC ) games op consoles, en ondanks dat alles bij ons in een MS environment is ( pc,htpc,tablet,telefoons ) is het toch die Kinect die de echte doorslag geeft.

Ik vind de XBO meer geschikt voor de hele familie dan de PS4 ;).
Was ik nou een puur hardcore console speler dan zou ik het misschien moeilijker gehad hebben met mijn keuze ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
ErwinJ schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:08:
[...]Ik vind de XBO meer geschikt voor de hele familie dan de PS4 ;).
Was ik nou een puur hardcore console speler dan zou ik het misschien moeilijker gehad hebben met mijn keuze ;).
Ik snap het. Die scratchpad op de controller is inderdaad een indrukwekkende hardcore toevoeging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 16:29
Yaz schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:26:
[...]

Ik snap het. Die scratchpad op de controller is inderdaad een indrukwekkende hardcore toevoeging :P
Ik zou langer twijfelen :P ( 3 sec en toch voor de XBO gaan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:30

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Over een paar uurtjes gaat de Xbox briefing beginnen op de gamescom? Iemand verwachtingen wat er nog aangekondigd gaat worden? Ik hoop zelf sowieso op preloaden van games. En verder hoop ik natuurlijk op 1 of 2 nieuwe games. Adventure, ik hou niet van zombies etc. maar een soort van ''the last of us'' voor Xbox lijkt me toch ook wel erg vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
mowa schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 23:53:
[...]

Je bedoelt dat ze onderweg niet het roer hebben omgegooid, of onderdelen hebben toegevoegd tijdens de ontwikkeling. :F Want het ziet er op zijn minst verdacht uit, alsof Activision/Sledgehammer op de gedachte kwam; Hé jongens, met die Titans cashen ze goed zeg, zullen wij die er ook in plempen?
Mijn laatste reactie op dit onderwerp:

De volledige exo-suit in de nieuwe CoD is een high-end killstreak en dus géén essentieel onderdeel of basis component van het spel. Meer een voortzetting van die gekke killstreaks uit Ghosts zoals Predator en Maniac in een high-tech jasje dus. En nee inderdaad ik vind dat dat ding er prima tussenpast aangezien het gewoon een verder uitgebreid exo-suit moet voorstellen. Dit hebben we al vaak vóór Titanfall gezien in films, boeken en andere games.

Bovendien lijkt Titanfall zónder de bijna verplichte Titans mij ook een véél leuker spel dan zoals het nu is (heb het een flinke tijd gespeeld en naar mijn mening zijn die dingen verschrikkelijk saai en de laatste tijd hoor ik steeds vaker dat ik niet de enige ben die dat vind. Pilot combat daarentegen <3)

En als ze die killstreak hebben toegevoegd als knipoog naar Titanfall vind ik dat alleen maar grappig :+

/ontopic:

Denken jullie dat er nog andere bundels aankomen met de XO launch of in die omgeving zeg maar? Forza wil ik wel maar Fifa heb ik niet zoveel mee als ik eerlijk moet zijn. Echter 2 games + console voor 399 is een leuke deal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Nog een paar weekjes en dan heb ik ook eindelijk een Xbox One in huis staan!

Zijn er meer mensen die de day one edition halen met een pre-order en als hij in Nederland verkrijgbaar is? Ik zag dat in Duitsland dat de Xbox One + Kinect tegewoordig een stuk goedkoper is dus ik weet eerlijk gezegd niet wat nou de beste deal is. De day one edition komt helaas met wat games die ik zelf niet zo snel zou kopen (ben niet zo een fan van racespellen en voetbalspellen). Ik ben benieuwd wat de Tweakers die nog geen One in bezit hebben aan gaan schaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Phusebox schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:24:
[...]

Ik mag bijna lid worden van Max :) en game samen met collega's wanneer het ons uitkomt. Vaste avonden hebben we niet vanwege de werktijden (we zijn 24/7 beschikbaar voor de klant) en dat bevalt prima zo zonder verplichtingen.
Ik merk wel dat de shooters duidelijk minder gaan dan een paar jaar geleden.
Brutal1ty schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:58:
[...]

Denken jullie dat er nog andere bundels aankomen met de XO launch of in die omgeving zeg maar? Forza wil ik wel maar Fifa heb ik niet zoveel mee als ik eerlijk moet zijn. Echter 2 games + console voor 399 is een leuke deal. :)
Zou mooi zijn als er een Forza Horizon 2 bundel bij komt of een Destiny bundel. Ze hoeven niet meer te doen dan andere downloadcodes in de dozen te stoppen.

[ Voor 29% gewijzigd door Lekker Ventje op 12-08-2014 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Nipje schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:12:
Nog een paar weekjes en dan heb ik ook eindelijk een Xbox One in huis staan!

Zijn er meer mensen die de day one edition halen met een pre-order en als hij in Nederland verkrijgbaar is? Ik zag dat in Duitsland dat de Xbox One + Kinect tegewoordig een stuk goedkoper is dus ik weet eerlijk gezegd niet wat nou de beste deal is. De day one edition komt helaas met wat games die ik zelf niet zo snel zou kopen (ben niet zo een fan van racespellen en voetbalspellen). Ik ben benieuwd wat de Tweakers die nog geen One in bezit hebben aan gaan schaffen!
Ik ga er voorlopig nog geen halen, maar als ik dat zou doen dan waarschijnlijk bij Amazon of hij moet in Nederland ergens goedkoper worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Heb mijn Xbox One begin juni via pricewatch voor 450 euro met kinect en Titanfall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:30

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Of verkoop de games(codes) die je bij de bundel krijgt en koop daar 1 of 2 games van die je wel aantrekken.
Fifa 15 kom je sowieso wel kwijt omdat dat echt een nieuw spel is. Forza zal je denk ik voor wat minder verkocht krijgen maar zal alsnog 30 euro ofzo opleveren denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Ereaser schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:16:
[...]

Ik ga er voorlopig nog geen halen, maar als ik dat zou doen dan waarschijnlijk bij Amazon of hij moet in Nederland ergens goedkoper worden.
Ik vraag me dus af hoeveel voordeliger de day one edition nou is en wat de verstandige koop is. Naast de 3 spellen en achievement zit er niets extra's bij als ik het goed heb. 1 van de 3 spellen zou ik tevens toch al niet aanraken (die dans toestand).
Chrosser schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:18:
Of verkoop de games(codes) die je bij de bundel krijgt en koop daar 1 of 2 games van die je wel aantrekken.
Fifa 15 kom je sowieso wel kwijt omdat dat echt een nieuw spel is. Forza zal je denk ik voor wat minder verkocht krijgen maar zal alsnog 30 euro ofzo opleveren denk ik
Niet eens bij stil gestaan dat dat ook nog mogelijk is inderdaad. Dan lijkt me dat de beste optie :)

[ Voor 32% gewijzigd door Nipje op 12-08-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Nipje schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:21:
[...]

Ik vraag me dus af hoeveel voordeliger de day one edition nou is en wat de verstandige koop is. Naast de 3 spellen en achievement zit er niets extra's bij als ik het goed heb. 1 van de 3 spellen zou ik tevens toch al niet aanraken (die dans toestand).
Nee getsie. Bewegen en lol hebben als je iets teveel hebt gedronken met wat vrienden.. brrr, daar moet je inderdaad niet aan denken.

edit: Net even een voor het eerst op neogaf geweest. Ik zag deze zin als hun credo vermeld staan. Ik moest even mijn tafel schoonmaken toen mijn slokje water er via mijn neus weer uitkwam....

NeoGAF is a nexus of hardcore gamers, enthusiast press, and video game industry developers and publishers. This is a neutral ground where facts and evidence, presented within the confines of civil, inclusive discourse, prevail through careful moderation.

Is dit nu zelfspot ofzo?

[ Voor 32% gewijzigd door Yaz op 12-08-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:05

TheVMaster

Moderator WOS
Yaz schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:23:
[...]

Nee getsie. Bewegen en lol hebben als je iets teveel hebt gedronken met wat vrienden.. brrr, daar moet je inderdaad niet aan denken.
Inderdaad....wel jammer dat wij niet drinken bij ons thuis...anders was die game zeker een direct-buy titel geweest :+
Pagina: 1 ... 10 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!