Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Mr Ton schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:31:
Die combinatie waar je het over hebt zou Games with Gold zijn, wanneer Microsoft nee had gezegd tegen EA's plannen. Dan was dat namelijk de enige manier geweest voor EA om nog even makkelijk te cashen op oudere games.

En ja EA brengt meer franchises uit, maar dit jaar is het Dragon Age plus de sports games, aangezien ook Hardline alweer is uitgesteld. Dus die verwachting van mij over EA Access in 2016 is wel redelijk.
Niet echt... GWG geeft je elke maand 2 games, als de maand voorbij is en je neemt XBLG dan heb je de games van vorige maanden niet meer. Dit is dus volledig anders... Bij EA heb je die games voor altijd, en niet gewoon 1 maand lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist laatste achievement behaald van Wolfenstein : TNO :)
Nu op naar Destiny !!
Was het maar vast September...

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:46

v8power67

Psn: Mausosaurus

Denk dat mensen vergeten dat op moment dat zon game in the vault komt hij online al niet populair zal zijn.
In een geval van fifa 14 is het als fifa 15 komt dood online.
En ea heeft ook heel erg de neiging om multiplayer uit te schakelen na zoveel tijd.
Dus dan is je battlefield 4 niets meer want singleplayer is geen reet aan.
En in geval van titanfall als die komt ligt de opvolger denk ik al bijna in de schappen. Dan is hij omdat het volledig online is niet meer speelbaar(bijna geen mensen erin).
Dus denk eerder dat het voor ea een goeie deal is dan voor de klanten.
Maar dat is mijn kijk erop :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan nog best eens tegenvallen, ik speel Fifa 14 sinds release, maar tot ver in dit jaar kon ik Fifa 13 op de X360 nog steeds veel online spelen. Goed, paar duizend online ipv paar tienduizenden, maar nog steeds genoeg om wat potjes te doen. Denk dat zo'n EA vault daar nog bij kan helpen ook.

Maarja, het blijft EA, dus de vraag blijft wanneer Fifa15 in de vault komt. Maar zelfs als het gewoon een jaar achterloopt, is ~20 euro beter dan een PS+ waar je soms games van 2-3 oud mag spelen.
You can join EA Access for just £3.99 per month, or you can purchase an annual membership for £19.99 per year on Xbox LIVE®.

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 08-08-2014 01:08 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Nou valt soms heel erg mee. Resogun was gratis op psn plus en was net uit.
En soms waren er na een jaar al games op psn plus op ps3. Wat dus ook wel gebeurt dalijk op ps4.
Zou dat eerder of gwg zeggen. Die games zijn een voor een zo ong antiek.
Maar zeker omdat ea is verwacht ik niets ervan.
En voor mij is het ook niet nodig want ik zal ps4 als lead houden. Dus tenzij ea exclusives gaat aanbieden ( buiten titanfall die me niets doet) zal ik alleen fifa op ps4 spelen de rest ja boeit me ook niet zoveel. Battlefield is toch pas na jaat speelbaar dus haal je hem voor 20 euro en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang ze ook de games gewoon in retail uitbrengen en de games die in the vault komen niet meer microtransactions kennen dan in de originele retail games is het gewoon een prima deal. Ik zou fifa 14 nooit hebben gekocht als die niet gratis was bij de x1. Fifa 15 zal ik dan ook niet kopen. Als die over 10 maanden in the vault komt speel ik hem graag. Dit, icm met de kortingen en andere games, maakt het een prima deal.

Het valt me wel op dat de meeste kritische noot van gamers komt die toch (nog) geen x1 hebben en er daardoor ook geen gebruik van kunnen maken. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-08-2014 05:32 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:27
Als je voor bv 50 euro per jaar the Vault hebt en er zitten bv drie voor mij interessante games in dan wil ik het best doen. Jaartallen zeggen me niet veel, speel nog regelmatig FIFA '11 op mijn PS3. En ook BF4 zou ik nog aan beginnen (de SP).
uchiha tijntje schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 05:28:

Het valt me wel op dat de meeste kritische noot van gamers komt die toch (nog) geen x1 hebben en er daardoor ook geen gebruik van kunnen maken. ;)
Wat de boer niet kent dat vreet ie niet :)
Of ze zijn jaloers :)

[ Voor 41% gewijzigd door Lekker Ventje op 08-08-2014 07:00 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Natuurlijk is dat zo, lees het topic maar eens door over de eventuele rechtzaak over Killzone over de resolutie van het spel! Wordt constant vertelt dat je het verschil niet kan zien blabla, als er dan weer een nieuwe game uitkomt en er is verschil in resolutie dan staat de voorpagina er weer vol mee dat er zoveel verschil is tussen de 2 versies. Eigenlijk is het best wel vermoeiend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
harrytasker schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 07:53:
[...]

Natuurlijk is dat zo, lees het topic maar eens door over de eventuele rechtzaak over Killzone over de resolutie van het spel! Wordt constant vertelt dat je het verschil niet kan zien blabla, als er dan weer een nieuwe game uitkomt en er is verschil in resolutie dan staat de voorpagina er weer vol mee dat er zoveel verschil is tussen de 2 versies. Eigenlijk is het best wel vermoeiend...
Beiden consoles hadden gewoon best nét dat ene beetje meer power mogen hebben dus. Simpele conclusie; helemaal mee eens. Ramp? Nee, behalve voor het imago van 'next-gen' consoles die in de media en algemene opinie een redelijke deuk hebben opgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
X-Fighter schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:45:
[...]

Niet echt... GWG geeft je elke maand 2 games, als de maand voorbij is en je neemt XBLG dan heb je de games van vorige maanden niet meer. Dit is dus volledig anders... Bij EA heb je die games voor altijd, en niet gewoon 1 maand lang.
Dit is dus niet waar.

Even in een net lijstje.
a) Games uitgegeven in het GwG programma mag je zolang spelen als jij wilt mits je maar een Gold abbonement hebt en het spel gedownload hebt tijdens de aktie periode. Niks niet maar 1 maand, gewoon voor zolang je abbo loopt (bij mij dus al 6+ jaar).

b) Bij EA access krijg je altijd alle games uit de vault (ook die in het verleden zijn toegevoegd) en mag je deze spelen zolang je een abbo hebt bij EA access. Niks niet voor altijd, gewoon voor zolang je abbo loopt.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:28

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Heb nog even een vraagje, mijn xbox live gold is 21 augustus afgelopen. 2/3 weken voordat de Xbox one hier in nederland uit komt. Boeit het nu iets welk live gold ik dan pak? Voorheen zocht ik gewoon een of andere site uit waar ik voor 35 euro een jaar gold kon aanschaffen. Werkt dit gewoon hetzelfde op de One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Yaz schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:37:
[...]

Dit is dus niet waar.

Even in een net lijstje.
a) Games uitgegeven in het GwG programma mag je zolang spelen als jij wilt mits je maar een Gold abbonement hebt en het spel gedownload hebt tijdens de aktie periode. Niks niet maar 1 maand, gewoon voor zolang je abbo loopt (bij mij dus al 6+ jaar).

b) Bij EA access krijg je altijd alle games uit de vault (ook die in het verleden zijn toegevoegd) en mag je deze spelen zolang je een abbo hebt bij EA access. Niks niet voor altijd, gewoon voor zolang je abbo loopt.
a) Dat is toch wat ik zeg? Als ik vandaag een XBLG abonnement neem, dan kan ik niet Max the curse of Brotherhood spelen. Neem ik een EA Access account, kan ik ALLE games in the vault spelen.

b) Ja dat lijkt me logisch... Je mag de films van Netflix ook niet houden als je abonnement op is...
v8power67 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 02:01:
Nou valt soms heel erg mee. Resogun was gratis op psn plus en was net uit.
En soms waren er na een jaar al games op psn plus op ps3. Wat dus ook wel gebeurt dalijk op ps4.
Zou dat eerder of gwg zeggen. Die games zijn een voor een zo ong antiek.
Maar zeker omdat ea is verwacht ik niets ervan.
En voor mij is het ook niet nodig want ik zal ps4 als lead houden. Dus tenzij ea exclusives gaat aanbieden ( buiten titanfall die me niets doet) zal ik alleen fifa op ps4 spelen de rest ja boeit me ook niet zoveel. Battlefield is toch pas na jaat speelbaar dus haal je hem voor 20 euro en klaar.
Resogun is een indie game... Valt niet echt te vergelijken met de titels van EA, wat een AAA studio is. Deze maand is het Dishonored op GWG, vorige maand Guacamelee en Max curse of brotherhood, allemaal geen antieke games. Kan ook moeilijk op de Xbox One, die is nog maar net uit. Waarom zou je BF voor 20 euro halen, als je voor 30 veel meer games hebt? :s

[ Voor 36% gewijzigd door X-Fighter op 08-08-2014 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Chrosser schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:52:
Heb nog even een vraagje, mijn xbox live gold is 21 augustus afgelopen. 2/3 weken voordat de Xbox one hier in nederland uit komt. Boeit het nu iets welk live gold ik dan pak? Voorheen zocht ik gewoon een of andere site uit waar ik voor 35 euro een jaar gold kon aanschaffen. Werkt dit gewoon hetzelfde op de One?
Xbox live gold is Xbox live gold, er is geen verschil tussen X360 en Xone, mits je dezelfde gamertag wilt gebruiken op beide systemen(ik zou niet weten waarom niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:30

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

xAnarchyBaS schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:01:
[...]

Xbox live gold is Xbox live gold, er is geen verschil tussen X360 en Xone, mits je dezelfde gamertag wilt gebruiken op beide systemen(ik zou niet weten waarom niet).
Dat dus. Ik heb net ook voor mijn 360 gewoon een Prepaid code hiervandaan gehaald:

http://inexus.us/xbox-liv...nths-membership-card-card

En zal als de XBO binnenkomt op 05-09 gewoon mijn gamertag overzetten. Dan kan ik ook daar van dezelfde subscription gebruik maken :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
X-Fighter schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:52:
[...]Resogun is een indie game... Valt niet echt te vergelijken met de titels van EA, wat een AAA studio is. Deze maand is het Dishonored op GWG, vorige maand Guacamelee en Max curse of brotherhood, allemaal geen antieke games. Kan ook moeilijk op de Xbox One, die is nog maar net uit. Waarom zou je BF voor 20 euro halen, als je voor 30 veel meer games hebt? :s
Guacamelee was zelfs gratis bij de launch van het spel. Net zoals Resogun als ik het mij goed kan herinneren. Beide diensten zijn gewoon top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 16:29
Notna schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:32:
[...]

Dat dus. Ik heb net ook voor mijn 360 gewoon een Prepaid code hiervandaan gehaald:

http://inexus.us/xbox-liv...nths-membership-card-card

En zal als de XBO binnenkomt op 05-09 gewoon mijn gamertag overzetten. Dan kan ik ook daar van dezelfde subscription gebruik maken :)
Ik vind het jammer dat ze er niet gewoon bij de aanschaf van de "one" een jaar ( of 2 ) gratis live bij doen.
Ik denk dat hier mensen meer aan hebben dan bv. een "gratis" game waar je misschien nooit wat mee doet.
Bv voor mij is Fifa zo een game :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:50

BM

Moderator Spielerij
ErwinJ schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:54:
[...]

Ik vind het jammer dat ze er niet gewoon bij de aanschaf van de "one" een jaar ( of 2 ) gratis live bij doen.
Ik denk dat hier mensen meer aan hebben dan bv. een "gratis" game waar je misschien nooit wat mee doet.
Bv voor mij is Fifa zo een game :P.
En toch denk ik dat je met een gratis game veel meer mensen over de streep trekt dan met een jaar gratis live. Mensen komen er als ze een console kopen snel genoeg achter dat je (zeker met deze generatie) danig beperkt bent als je geen live account hebt. :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Dank voor het antwoord, Ik heb al een Xbox One, maar er is dus geen US Xbox live card en NL Xbox live card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 16:29
BM schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:01:
[...]

En toch denk ik dat je met een gratis game veel meer mensen over de streep trekt dan met een jaar gratis live. Mensen komen er als ze een console kopen snel genoeg achter dat je (zeker met deze generatie) danig beperkt bent als je geen live account hebt. :)
Verkoop technisch zal je gelijk hebben, toch zou ik de keuze aan de consument laten.
Een game mag dan in euro's gezien meer waard zijn, maar voor mij zou een jaar live account meer waarde hebben.
Dan maar de "gratis games" verkopen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Als ik goed heb las ik hier iets over preview update voor nederlandse release toch ?
Vraag me af of hierin updates verwerkt zijn dat het navigeren met controller makkelijker maakt zonder kinect.
Ik neem namelijk een kinectloze x1, en las wel eens dat het navigeren door de menu's zonder kinect beetje raar inmekaar zit(geen ervaring zelf mee maar gelezen). Klopt dit ?
En is dit verandert met die preview update ?
Weet niet precies meer wat de punten waren, maar geloof met friendslist, en messages, en settings menu ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Ik vind het allemaal razendsnel gaan. Niet echt verandering met de preview updates. Sterker nog er zit nog geen voice control in bij NL locale.

Friends list hebben ze wel wat aangepakt ja maar volgens mij was dit al in de juli update :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Okee duidelijk thnx :)

Maar hoe zit het met het opnemen van gameplay ?
Dat moet toch dmv een commando xbox record that ofzo ?
Maar zonder kinect hoe kan ik dan gebruik ervan maken, is daar iets in verandert in de updates laatste tijd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Geen idee eigenlijk. Volgens mij mis je dat ja. Maar sommige games doen dat automatisch bij uitzonderlijke acties (Fifa bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Okee nogmaals dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
v8power67 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:56:

Maar zonder kinect hoe kan ik dan gebruik ervan maken, is daar iets in verandert in de updates laatste tijd ?
Google is your friend ;)
http://www.reddit.com/r/x..._gameplay_without_kinect/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
v8power67 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:56:

Moet niet, maar is met afstand de makkelijkste optie ja.
Niks aan veranderd. Wat je zonder controller denk ik het beste kunt doen (als je iig weet dat je wat wilt opnemen) is de Game DVR app snappen, dan kun je vanuit je game snel switchen naar Game DVR en daar aangeven dat je je recente gameplay wilt opnemen. Dat kost je echter dus wel een deel van je schermruimte tijdens het gamen.

Mede door dit soort zaken snap ik niet dat mensen een X1 willen zonder Kinect. De hele console is gebouwd met Kinect in het achterhoofd en dat merk je nu bij dit soort zaken. Wil de wel/niet Kinect discussie niet weer oprakelen, Microsoft heeft de keuze nu eenmaal gemaakt, maar ik vind het wel jammer :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Super bedankt voor de link !! :)
BM schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:05:
[...]

Moet niet, maar is met afstand de makkelijkste optie ja.

[...]

Niks aan veranderd. Wat je zonder controller denk ik het beste kunt doen (als je iig weet dat je wat wilt opnemen) is de Game DVR app snappen, dan kun je vanuit je game snel switchen naar Game DVR en daar aangeven dat je je recente gameplay wilt opnemen. Dat kost je echter dus wel een deel van je schermruimte tijdens het gamen.

Mede door dit soort zaken snap ik niet dat mensen een X1 willen zonder Kinect. De hele console is gebouwd met Kinect in het achterhoofd en dat merk je nu bij dit soort zaken. Wil de wel/niet Kinect discussie niet weer oprakelen, Microsoft heeft de keuze nu eenmaal gemaakt, maar ik vind het wel jammer :)
Nou eerlijk gezegd denk ik niet dat ik dat game dvr veel zal gebruiken, maar wil me een beetje voorbereiden op de komst van mn x1. ZOdat ik weet wat te verwachten etc.
Tja kinect discussie, mijn keuze zegt genoeg erover van mijn kant denk ik :)
Wie weet haal ik in toekomst 1 2e hands goedkoop. Maar mede door de 400 euro 2 games ben ik overgehaald. Maar niemand weet wat er in de toekomst gebeurt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met de tijd zullen ze zaken wel 'toegankelijker' maken zonde kinect, zoals nu de friends-app al gesnapped kan worden vanuit Smartglass (DVR weet ik nog niet) en krijgt de home-button misschien wel de optie (bv home+menu) om een 'record that' te doen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
SinergyX schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:16:
Met de tijd zullen ze zaken wel 'toegankelijker' maken zonde kinect, zoals nu de friends-app al gesnapped kan worden vanuit Smartglass (DVR weet ik nog niet) en krijgt de home-button misschien wel de optie (bv home+menu) om een 'record that' te doen.
Zou mij niets verbazen als er een nieuwe controller komt met 1 of meerdere extra knoppen puur voor de bediening van dit soort zaken. Ala shareknop van de PS4 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ja of zoals ol neogaf al geopperd is, gewoon extra combinaties maken met bestaande knoppen. Mogelijk is dat met firmware te doen. Bv 2x snap knop indrukken snel is opnemen. Of 3x. Of vasthouden. Weet eigenlijk niet welke knoppen er meer opzitten. Maar zoiets werd er als oplossing gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zijn inderdaad best werkende oplossingen.

Nu alleen nog het probleem van mijn 'record that' video's nog achterhalen, die worden dus nog steeds niet opgeslagen. (heb mijn 215 opgeslagen video's bijna allemaal verwijderd, daar zat het probleem dus ook niet :P).

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 08-08-2014 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
v8power67 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:04:
Ja of zoals ol neogaf al geopperd is, gewoon extra combinaties maken met bestaande knoppen. Mogelijk is dat met firmware te doen. Bv 2x snap knop indrukken snel is opnemen. Of 3x. Of vasthouden. Weet eigenlijk niet welke knoppen er meer opzitten. Maar zoiets werd er als oplossing gemeld.
Daar zullen best een hoop mensen problemen mee krijgen. Je hebt nu al dat je hem 2x moet indrukken om te snappen en als je daar nog meer creatieve opties bij krijgt word het er niet duidelijker op. Zou best kunnen dat ze dit als tijdelijke oplossing gaan gebruiken maar een extra knop zou mij ook niet verwonderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ja las het alleen als oplossing maae als al gebruikt wordt is niet handig nee.
Ja een nieuwe controller is leuk maar hadden ze dan al moeten leveren bij de non kinect bundels.
Of juist niet is natuurlijk wel weer verkoop aan controllers extra ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Kan ook mooi ingeplugd worden net zoals zo'n headset adapter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan inderdaad nog een optie worden, evt aanvulling op de huidige 'plug-in'.

Zoals je nu die 2 al hebt, headset en adapter.
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxonekopen.org/wp-content/uploads/2013/09/Xbox-One-Headset.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gameranx.com/img/14-Feb/xbox-one-headset-adapter.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Dat ziet er uit als mogelijkheid inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Los van welk knopje dan ook, elke consolle (ook die zonder Kinect) worden geleverd met een chatheadset.
De Xbox heeft bij mijn weten geen microfoon behalve in de Kinect en of Headset
Bij het ontbreken van een Kinect kies je er dus min of meer voor om voicecontrols via een headset aan je Xbox door te geven.

Er hoeft dus helemaal niets te veranderen, anders dat MS de Xbox moet laten luisteren naar voicecontrols via de headset/controller combinatie.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Bullet NL schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:36:Er hoeft dus helemaal niets te veranderen, anders dat MS de Xbox moet laten luisteren naar voicecontrols via de headset/controller combinatie.
Alleen zo jammer dat alle logica voor stem herkinning in de kinect zelf zit en niet softwarematig word afgehandeld. Dus tenzij je de 10% gpu load weer wilt introduceren verwacht ik niet dat dit gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Yaz schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:48:
[...]

Alleen zo jammer dat alle logica voor stem herkinning in de kinect zelf zit en niet softwarematig word afgehandeld. Dus tenzij je de 10% gpu load weer wilt introduceren verwacht ik niet dat dit gaat gebeuren.
Was die 10% niet voor het 'beeld' gedeelte van de Kinect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Ereaser schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:00:
[...]

Ook. Maar softwarematig voice support moet ergens vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Op ps4 heb je ook simpele voice control.opties. en werke ook via headset.
Dus denk dat ms iets zwlfde kan doen zonder kinect en met een headsetje. Zonder dat er bandbreedte van de gpu nodig is.
Maar denk dat er meer bedoeld werd dat er een accesoire komt die je in de controller klikt voor bv extra knoppen die bv de game dvr aanstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
v8power67 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:04:
Maar denk dat er meer bedoeld werd dat er een accesoire komt die je in de controller klikt voor bv extra knoppen die bv de game dvr aanstuurt.
Ik zie dat niet zo snel gebeuren aangezien MS dan een hele nieuwe accessoire moet ontwikkelen voor de mensen die geen Kinect willen, maar toch voice controls. Lijkt me dat die markt niet heel groot is, dus ik denk niet dat MS daar wat in ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik zie het probleem echt niet hoor, als mensen geen Kinect kiezen dan hebben ze ook de voordelen niet, punt uit.

Wil je voice control, dan moet je maar een Kinect kopen. Microsoft zie ik echt niet hardware gaan aanpassen omdat mensen geen Kinect willen. Moet je eens kijken hoeveel handelingen je moet verrichten om iets op te nemen zonder Kinect, terwijl met Kinect hoef ik alleen maar: "Xbox record that" te roepen :D.

Ieder zijn ding en als je niet wil dan wil je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterM007
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 22:37
Mij lijkt het wel prettig om aankopen te kunnen doen via Paypal met de nieuwe Beta-update van preview programma. Ik had hier boven ergens een reactie gelezen dat dit inmiddels mogelijk is. Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om mij een uitnodiging te sturen voor het Preview Programma? Gamertag is PeterM007. Alvast bedankt! /bedelmodus weer uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
PeterM007 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:30:
Mij lijkt het wel prettig om aankopen te kunnen doen via Paypal met de nieuwe Beta-update van preview programma. Ik had hier boven ergens een reactie gelezen dat dit inmiddels mogelijk is. Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om mij een uitnodiging te sturen voor het Preview Programma? Gamertag is PeterM007. Alvast bedankt! /bedelmodus weer uit ;)
Zal je even toevoegen, maar volgens mij stond er ook dat het een glitch was. Weet ook dat een invite voor het preview programma niet wil zeggen dat je direct toegang hebt. Eerst paar dagen wachten om te horen of je ook mee mag doen, dan nog paar dagen wachten op daadwerkelijke toegang, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterM007
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 22:37
Nefiorim schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:33:
[...]

Zal je even toevoegen, maar volgens mij stond er ook dat het een glitch was. Weet ook dat een invite voor het preview programma niet wil zeggen dat je direct toegang hebt. Eerst paar dagen wachten om te horen of je ook mee mag doen, dan nog paar dagen wachten op daadwerkelijke toegang, etc.
Thanks! Mijn dank is groot 8). Ik zal het even afwachten, ben benieuwd of ik mee mag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:03:
[...]

Ook. Maar softwarematig voice support moet ergens vandaan komen.
Ereaser schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:00:
[...]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat de voice commands helemaal geen zware belasting op het systeem waren en er zeker niet van invloed waren/zijn op de reservering van GPU power van de Kinect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Nee lijkt me oom niet inderdaad. Denk reservatie voor motion sensor was. Das effe wat anders dan voice herkening.
Naja ik ben enigzins voorbereid. Alleen nog seasonpass fm5 en xbox live gold. En dan neem ik aan dat ik all set ben voor een complete fm5 ervaring :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Segafreak83 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:21:
Ik zie het probleem echt niet hoor, als mensen geen Kinect kiezen dan hebben ze ook de voordelen niet, punt uit.

Wil je voice control, dan moet je maar een Kinect kopen. Microsoft zie ik echt niet hardware gaan aanpassen omdat mensen geen Kinect willen. Moet je eens kijken hoeveel handelingen je moet verrichten om iets op te nemen zonder Kinect, terwijl met Kinect hoef ik alleen maar: "Xbox record that" te roepen :D.

Ieder zijn ding en als je niet wil dan wil je niet.
Helemaal mee eens, eerst niet voor willen betalen en dan gaan zitten miepen dat je geen voice commands hebt.... Pffff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

harrytasker schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:50:
[...]

Helemaal mee eens, eerst niet voor willen betalen en dan gaan zitten miepen dat je geen voice commands hebt.... Pffff...
Ik heb nooit gezegd dat ik vpice commands wou. Ik was benieuwd hoe je dus bepaalde acties deed zonder voice commands. Wil hellemaal.geen voice commands gebruiken. Anders zou ik wel een kinect nemen. Ik had het over knoppen combos om dus bv zoals op ps4 controller met de share knop makkelijk de dvr aan te sturen. Thats all folks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:07
Ik was gewoon vergeten dat er een chat headset in de doos zat! :o

Kan deze nub eens een keertje meedoen met Titanfall enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 13:31

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Mwah, hoezo zouden voice commands niet gewoon werken zonder kinect maar via een aangesloten mic? Lijkt me niet erg moeilijk te realiseren. Niet dat ik ze zou gebruiken overigens.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Voxalizer schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 18:41:
Mwah, hoezo zouden voice commands niet gewoon werken zonder kinect maar via een aangesloten mic? Lijkt me niet erg moeilijk te realiseren. Niet dat ik ze zou gebruiken overigens.
Omdat de alleen de Kinect een microfoon heeft om die voice commands te kunnen verwerken :). Dat is dan ook de toegevoegde waarde van de Kinect.

[ Voor 6% gewijzigd door Turdie op 08-08-2014 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 13:31

Voxalizer

Quicksilver Bullets

shadowman12 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 19:26:
[...]

Omdat de alleen de Kinect een microfoon heeft om die voice commands te kunnen verwerken :). Dat is dan ook de toegevoegde waarde van de Kinect.
Ik denk dat dit eerder de marketing reden is dan dat het echt niet mogelijk zou zijn met een basic mic, maar goed. :)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shadowman12 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 19:26:
[...]

Dit is nu het geval, Microsoft kan nu natuurlijk heel simpel er voor zorgen dat de Microfoon van je headset het werk gaat doen van de Kinect microfoon. Kwestie van een stukje programmeren.

Voicecontrol = Aan
Geen Kinect, dan Voicecontrol via Headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Laatst online: 20-08-2024
Bullet NL schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 19:35:
[...]

Dit is nu het geval, Microsoft kan nu natuurlijk heel simpel er voor zorgen dat de Microfoon van je headset het werk gaat doen van de Kinect microfoon. Kwestie van een stukje programmeren.

Voicecontrol = Aan
Maar dan zou je kunnen krijgen dat als je in een party chat zit en je roept iets wat ie herkent dat ie acties gaat uitvoeren? Weet niet of ik dat zou willen.

En daarnaast is het sales wise misschien niet zo handig, omdat een van de exclusieve features van de Kinect dan verdwijnt.

[ Voor 9% gewijzigd door Turdie op 08-08-2014 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:15
shadowman12 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 19:38:
[...]
Maar dan zou je kunnen krijgen dat als je in een party chat zit en je roept iets wat ie herkent dat ie acties gaat uitvoeren? Weet niet of ik dat zou willen.
Maar dat gebeurd ook als je Kinect gebruikt voor de voice commands.

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou gewoon moeten kunnen, immers bij de games die geen kinect gebruiken / 10 % meer gpu kracht ter beschikking hebben, werkt de stemherkenning van de kinect ook nog gewoon om standaard dashboard handelingen uit te voeren.
Camera en sensorgedeelte word uitgeschakeld, microfoon is ongewijzigd.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Bullet NL schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 19:35:
[...]

Voicecontrol = Aan
Dat zou ik niet te hard roepen. De 1e Kinect versie liet alles door de 360 berekenen, de nieuwe Kinect (2.0) heeft beduidend meer hardware aan boord en kan een boel taken zelf doen. Of volledige voice control er daar 1 van is, maar toch. Als de X1 voice control via de standaard headset moet gaan afhandelen krijgt de X1 dus domweg meer te doen. Volgens mij niet de richting die MS uit wil.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
justifire schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 21:47:
Ben benieuwd naar wat echte xbox one beelden, watch dogs anyone ?
[video]
Ik ben ook erg benieuwd naar echte in game beelden op de console zelf. Opgepoetste PC beelden kennen we nou wel =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
Ik heb sinds de laatste preview-update het idee dat het menu allemaal wat trager reageert. Zijn er meer tweakers die hetzelfde ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
Yonix schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 18:12:
Ik heb sinds de laatste preview-update het idee dat het menu allemaal wat trager reageert. Zijn er meer tweakers die hetzelfde ervaren?
Dat heb ik ook ja, soms zelfs dat een game crasht en ik naar Home ga.

Na een hard reboot geen last meer, tot ik wat apps en games heb gebruikt, ook als ik ze handmatig Quit.

PayPal werkt trouwens ook hier, nadat ik even wilde testen voor die foutmelding had ik ineens Titanfall te pakken :D

Topgame trouwens!

[ Voor 30% gewijzigd door Fusajiro op 09-08-2014 18:50 ]

XBOX One: Agonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Misschien een verjaardagskadootje.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Fusajiro schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 18:45:
[...]
PayPal werkt trouwens ook hier, nadat ik even wilde testen voor die foutmelding had ik ineens Titanfall te pakken :D
Amerikaanse store, met amerikaans billing address? Van de week nog geprobeerd, maar ik kreeg nog steeds de welbekende foutmelding. Niet erg, altenatief werkt prima, maar paypal is wel lekker makkelijk.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Maar heeft dat met Paypal van doen of ligt dat aan de Xbox?

Ik heb namelijk mijn account gewoon op USA gezet en mijn Nederlandse CreditCard toegevoegd zonder problemen. Door mijn adres in Alaska betaal ik geen Tax en alles keurig in dollars.

Werkt dit maar tijdelijk dan ofz? Of ben ik een van de gelukkigen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
BM schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 20:29:
[...]

Amerikaanse store, met amerikaans billing address? Van de week nog geprobeerd, maar ik kreeg nog steeds de welbekende foutmelding. Niet erg, altenatief werkt prima, maar paypal is wel lekker makkelijk.
Ja, Amerikaanse store en adres. Werkt sinds de laatste preview.

Nadeel van die prepaid kaarten is dat je altijd iets overhoudt wat nooit weer op 0 komt :p

XBOX One: Agonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Donstil schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 21:42:

Ik heb namelijk mijn account gewoon op USA gezet en mijn Nederlandse CreditCard toegevoegd zonder problemen. Door mijn adres in Alaska betaal ik geen Tax en alles keurig in dollars.

Dat werkt totdat je CC uitgever adresgegevens doorgeeft of opvraagt of wat dan ook. Daar was iets mee en als daar discrepantie in zit dan kan t uitgelegd worden als fraude met alle gevolgen van dien. Op eigen risico dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Ik heb alweer een update te pakken? De vorige was maandag en deze is 2gb bijna.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Had er net 1 van 360mb... Zit jij ook in t preview programma dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ja..de vorige was 1.7gb ongeveer.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Laatste 2 of 3 van mij waren 360 dus denk toch dat we iets anders hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

welke versie heb jij?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
6.2.11391.0 (xb_rel_1408.140806-2308)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

me2, ik liep ver achter blijkbaar.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Zo snel als het menu was, zo traag is het nu ;(.

Zelfs bij het aanzetten van de Xbox One kan ik bijna koffie zetten en nog naar de toilet gaan ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 21:42:

Dit werkt bij mij als sinds het begin zonder enkel probleem, zowel met een Visa als Mastercard.....
Mijn USA PayPal account werkt ook prima, is gekoppeld aan de zelfde Credicards alsmede een Nederlands banrekening nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bullet NL schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 23:58:
[...]

Dit werkt bij mij als sinds het begin zonder enkel probleem, zowel met een Visa als Mastercard.....
Mijn USA PayPal account werkt ook prima, is gekoppeld aan de zelfde Credicards alsmede een Nederlands banrekening nummer
Ooh keurig. Lekker blijven doen dus :D
Nefiorim schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 22:15:
[...]

Dat werkt totdat je CC uitgever adresgegevens doorgeeft of opvraagt of wat dan ook. Daar was iets mee en als daar discrepantie in zit dan kan t uitgelegd worden als fraude met alle gevolgen van dien. Op eigen risico dus.
Gelukkig geeft mijn creditcard maatschappij geen gegevens door zonder mijn toestemming. Komt wel goed dus.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Donstil schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 01:55:
[...]
Gelukkig geeft mijn creditcard maatschappij geen gegevens door zonder mijn toestemming. Komt wel goed dus.
Ja tenzij het dus andersom gaat. Dat MS je adresgegevens doorgeeft en je CC maatschappij de discrepantie ziet. Het is eerder voorgekomen dat bij mensen de kaart is geblokkeerd. Je moet er maar net geluk mee hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Iedereen die hier "klaagt" over snelheid van het menu en zo, zitten jullie in developer preview programma? Zo ja, tjah dat heb je nu eenmaal... :D Ik kies er bewust voor om er niet bij te zitten, hopelijk zijn die problemen opgelost tegen dat ik de update krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
X-Fighter schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 10:19:
Iedereen die hier "klaagt" over snelheid van het menu en zo, zitten jullie in developer preview programma? Zo ja, tjah dat heb je nu eenmaal... :D Ik kies er bewust voor om er niet bij te zitten, hopelijk zijn die problemen opgelost tegen dat ik de update krijg :)
Zit ook in het preview programma en heb echt nergens last van.

(M.a.w. denk dat het willekeur is)

[ Voor 4% gewijzigd door Nefiorim op 10-08-2014 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Preview betekend test, geef het door aan Microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Zou de Xbox One op termijn ook komen met een soort van ''PSvita TV'' voor streamen van beelden naar een 2e tv? zou me super lijken en erg handig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Chrosser schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 12:12:
Zou de Xbox One op termijn ook komen met een soort van ''PSvita TV'' voor streamen van beelden naar een 2e tv? zou me super lijken en erg handig?
Ik hoop van wel, maar nog niets van gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
Even nog iets anders: is het nu mogelijk om een NL PayPal-account te gebruiken i.c.m. de Amerikaanse store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 13:26
iemand enig idee hoe laat MS de presser heeft aankomende dinsdag voor ons op de Xboxjes? :)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Problemen blijven meestal :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Chrosser schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 12:12:
Voorstel doen op preview forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 13:26
thx mooie tijd :)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nou, ik vind de E3 tijd beter, dan ben ik tenminste thuis ipv op kantoor :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:30

Dennahz

Life feels like hell should.

Volgende maand dan eindelijk de XBO kopen. € 500,- is wel aardig aan de prijs, dus misschien is het beter om te wachten op bepaalde bundels of zo. Wat doen jullie?

M'n 360 is nu echt helemaal kapot en wil toch wel een goeie console hebben. Kan er natuurlijk ook later Kinect bijkopen, maar dit zal wel duurder uitkomen dan ;)

Het stemt me al gunstig dat het defecten en garantietopic maar 4 pagina's groot is!

[ Voor 11% gewijzigd door Dennahz op 10-08-2014 15:07 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:27
Ik heb de mijne met kinect voor 450 euro gekocht, inclusief Titanfall

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit niet in het nieuwe programma (geen melding gekregen), maar vind hem af en toe bizar traag. Soms alleen het 'inloggen' staat het scherm 2-3 seconde compleet vast, om maar niet te proberen filmpjes af te spelen, bij 150+ opgenomen stukjes is het meer laden dan afspelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:30

Dennahz

Life feels like hell should.

Lekker Ventje schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 15:47:
Ik heb de mijne met kinect voor 450 euro gekocht, inclusief Titanfall
Ik switch even naar het andere topic over de prijzen. Kijk, de aanschafprijs maakt me niet zoveel uit. 400~500 EUR is prima. M'n 360 heb ik ook al 6/7 jaar denk ik. Als je die 400 deelt door het aantal uren plezier is dat dus echt 3x niks :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dennahz schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 15:06:
Volgende maand dan eindelijk de XBO kopen. € 500,- is wel aardig aan de prijs, dus misschien is het beter om te wachten op bepaalde bundels of zo. Wat doen jullie?
Als je voor 1 juli gepreorderd had, had je een bundel kunnen hebben met de X1, Kinect, en 3 games. Voor nu is alleen nog een bundel zónder Kinect en met 2 games te krijgen. Raar dat ze die kennelijk wel in bundelvorm blijven verkopen, maar de versie mét Kinect niet. Dan word het prijsverschil toch wel behoorlijk groot.
Nefiorim schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 11:46:
[...]
Zit ook in het preview programma en heb echt nergens last van.
(M.a.w. denk dat het willekeur is)
Imho is het dashboard niet extreem traag (heb de dev preview), maar het kan een heel stuk beter. Sommige acties duren gewoon behoorlijk lang. Niks onoverkomelijks, maar toch :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennahz schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 15:52:
[...]

Ik switch even naar het andere topic over de prijzen. Kijk, de aanschafprijs maakt me niet zoveel uit. 400~500 EUR is prima. M'n 360 heb ik ook al 6/7 jaar denk ik. Als je die 400 deelt door het aantal uren plezier is dat dus echt 3x niks :p
Dit misschien wat voor je ?
http://www.amazon.it/gp/a...634356&ref_=sr_1_1&sr=8-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
Ik heb al sinds vorig jaar juli een preorder staan maar heb er niks meer over gehoord. Welke 3 spellen zou je krijgen dan?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Wat denken jullie? Een BC aankondiging op Gamescom?

http://www.inquisitr.com/...tibility-possibly-teased/

Zou wel kunnen, en ook samenhangend met

https://www.linkedin.com/pub/bharath-mysore/5/132/563
Make 360 games run on Xbox One console
Pagina: 1 ... 9 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!