Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:54
Paypal werkt weer :) net ff een testje gedaan met peggle 2 add on voor 2 dollar. No problem!

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
Heeft iemand me toegevoegd voor het Preview Program?

Zo nee, is er iemand die zo vriendelijk zou willen zijn? :)

XBOX One: Agonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Fusajiro schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:55:
Heeft iemand me toegevoegd voor het Preview Program?

Zo nee, is er iemand die zo vriendelijk zou willen zijn? :)
Toegevoegd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
Thanks man :D kan een week duren toch?

XBOX One: Agonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Fusajiro schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:44:
[...]

Thanks man :D kan een week duren toch?
Ja kan ff duren....geduld is een schone zaak! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:38
Het viel mij vanmiddag op dat de Xbox One lang niet alle Blu-Ray-schijfjes probleemloos leest. Zo had ik bij 'The Avengers' last van audiovertraging en hier en daar een stotterend beeld. Op mijn Blu-Ray-speler en PlayStation 4 geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:04
Dan zou ik hem maar ter reparatie aanbieden

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
Sinds de laatste update blijft mijn Xbox een licht zoemend geluid maken wanneer hij uit staat, alsof hij iets op de achtergrond moet downloaden/updaten, maar ik heb alle updates al. Bovendien zoemt hij nu al bijna 24 uur.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 15:57
Klopt het dat bij jullie, nadat de xbox is uitgezet, de voeding (accu blok) nog door blijft loeien (wit licht op het blok) ? Of is dit puur een instelling ?

Momenteel haal ik elke avond de stekker eruit zodat ik wat stroom kan besparen, weet namelijk niet hoeveel hij gebruikt op het moment dat hij uitstaat maar de accu nog wel wit licht geeft en geluid maakt.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
xavento schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 16:21:
Klopt het dat bij jullie, nadat de xbox is uitgezet, de voeding (accu blok) nog door blijft loeien (wit licht op het blok) ? Of is dit puur een instelling ?

Momenteel haal ik elke avond de stekker eruit zodat ik wat stroom kan besparen, weet namelijk niet hoeveel hij gebruikt op het moment dat hij uitstaat maar de accu nog wel wit licht geeft en geluid maakt.
Volgens mij betekent een witte LED dat je XO op Instant On staat, wordt volgens mij oranje als hij uitstaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:29
BM schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:26:
[...]

Het lijkt me zeer, zeer onwaarschijnlijk. Een fors deel van de voice controls bestaat eruit dat je labels op het scherm kunt 'benoemen'. Als die labels dan in het Nederlands zijn, maar de voice controls moeten in het Engels dan voeg je alleen maar enorm veel verwarring toe. Daarom denk ik dat je deze optie kunt vergeten. Mooiste zou zijn als NL voice control eindelijk beschikbaar komt (hoe zat het ook alweer MS, een jaar na de release van de Kinect 1.0, toch?), maar ik ben er bang voor, als zelfs Ierland al geen eigen voice control heeft...
Daar heb je (helaas) een goed punt... Zag echter wel ergens een lijst met daarop ook een aantal niet-engels-sprekende landen waarbij de optie engels wel een mogelijkheid is. Maar wellicht staan daar de labels dan in het engels. Of ze tonen de labels in de taal die je instelt voor de kinect, dan moet het wel weer kunnen (al blijft het een beetje verwarrend). Blijft momenteel toch gissen, we gaan het zien. Tot die tijd kan het geen kwaad om op het beta forum MS er om te vragen, de updates van afgelopen maanden heeft aangetoond dat ze mee lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 16:19:
Sinds de laatste update blijft mijn Xbox een licht zoemend geluid maken wanneer hij uit staat, alsof hij iets op de achtergrond moet downloaden/updaten, maar ik heb alle updates al. Bovendien zoemt hij nu al bijna 24 uur.
Hoe uit stat je Xbox? Heb je hem op instant-On of echt helemaal uit?
Indien het laatste, dan zou je Xbox geen geluid meer moeten maken.
Heb jij misschien een externe USB schrijf in gebruik of laat jij een controller op?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Zou iemand me kunnen toevoegen voor preview program? ParanoidMoloch = live ID :) ook toevoegen voor dead rising 3 + uitbreidingen, ryse, plants vs zombies, titanfall, etc etc etc mag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik ga voor het begin van het schooljaar een nieuwe TV kopen. Deze TV gaat enkel dienen voor Xbox One op te spelen, dit is zijn belangrijkste taak, volgend jaar ga ik wrs met mijn vriendin samen op appartement, maar dan neem ik een betere TV. Ik denk dan nu ook maar aan max 500 euro, en 32 inch? Hij staat op mijn kot, dus ik zit er wrs wel redelijk dicht bij. Nu mijn vraag is, puur voor Xbox One, of dus met consoles, op te spelen, wat zijn de belangrijkste punten om op te letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mag ik ook :) ? NLDonstil op Xbox Live ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bullet NL schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 18:49:
[...]

Hoe uit stat je Xbox? Heb je hem op instant-On of echt helemaal uit?
Indien het laatste, dan zou je Xbox geen geluid meer moeten maken.
Heb jij misschien een externe USB schrijf in gebruik of laat jij een controller op?
Hij staatop Instant On, maar voorheen heeft hij dit geluid niet gemaakt. De voeding ligt in de kast, en ik weet dat die wel geluid maakt (bij mij al sinds het begin een redelijk hard tikkend geluid), maar nu komt het echt uit de XBO zelf.

Geen harde schijf, en geen opladende controller. Verder niks erop aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:50

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:04:
[...]

Hij staatop Instant On, maar voorheen heeft hij dit geluid niet gemaakt. De voeding ligt in de kast, en ik weet dat die wel geluid maakt (bij mij al sinds het begin een redelijk hard tikkend geluid), maar nu komt het echt uit de XBO zelf.

Geen harde schijf, en geen opladende controller. Verder niks erop aangesloten.
Al keer gereboot (volledig)? Wellicht dat er ergens een procesje of zoiets sufs blijft hangen?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had ik een bergje 'xbox record that' gedaan, ga ik net m'n filmpjes bekijken, staan er alleen maar BF rankups, goalkeeper saves van Fifa en wat zut uit Trials, heel m'n record that filmpjes zijn niet opgenomen :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
ParanoidMoloch
NLDonstil

Beiden toegevoegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
SinergyX schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:10:
Had ik een bergje 'xbox record that' gedaan, ga ik net m'n filmpjes bekijken, staan er alleen maar BF rankups, goalkeeper saves van Fifa en wat zut uit Trials, heel m'n record that filmpjes zijn niet opgenomen :/
Als je een notification gehad hebt zouden ze toch ergens terug te vinden moeten zijn?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
harrytasker schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:51:
ParanoidMoloch
NLDonstil

Beiden toegevoegd...
thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:10:
Same here. Ik zie opeens allemaal automatische recordings die ik nooit gesaved of geupload heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-09 15:15
cypress3d schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 23:52:
[...]Kinect werkt prima! Ook als je wat verder er vandaan zit. Je moet alleen wel de mic van de Kinect goed instellen en daar zijn allemaal tutorials voor.
Geluid tijdens de calibratie zo hard gezet dat hij het "TO LOUD" vond. Daarna weer ietsjes terug en nu kan ik inderdaad ook gewoon lekker rustig tegen hem praten. Jammer dat ze dat niet in de instructies zetten, enkel luider. Maar niet dat het zoveel harder moet staan.

Zou iemand mij nog kunnen toevoegen aan het Preview Program? Alvast bedankt! _/-\o_
gamertag=Shikakka

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sliepie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 13:34
Zou iemand mij ook kunnen toevoegen aan de Preview Progam: sliepie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Shikakka
Sliepie
Toegevoegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben eindelijk van mijn netwerk problemen af! Ik had thuis een hele vreemde situatie namelijk:

Via de X1 kon ik geen gameclips bekijken.
Via smartglass op mijn telefoon kon ik geen gameclips bekijken.
Via smartglass op mijn pc kon ik geen gameclips bekijken.
Via de X1 kon ik geen netwerktest voor multiplayer uitvoeren.
Via de X1 kon ik geen detailed netwerktest uitvoeren.

Bij alle activiteiten kreeg ik een foutmelding, die totaal niet met elkaar over een kwamen. Alle foutmeldingen waren anders.

Uiteindelijk via de Xbox website de video's proberen af te spelen, maar dat lukte ook niet. Wat bleek, ik kon dus de server niet meer bereiken die nodig waren voor het uitvoeren van bovenstaande activiteiten. Dit kwam doordat men sitecom een optie heeft, genaamd Cloud Security, die ingeschakeld stond. Ik heb heb de router ruim een half jaar, maar dat Cloud Security is een betaalde dienst en mijn trial van een half jaar ofzo was afgelopen. Na het disablen van deze optie kon ik alle bovenstaande activiteiten weer doen.

Thanks to BM!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-09 15:15
Thanks!

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Je was al toegevoegd ;)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Zie dat er bij EA Access no maar 2 spellen in de vault staan Fifa 14 en Peggle 2 dat waren er eerst toch 4 of ben ik nu helemaal gek! Niet dst ik een account heb, maar het lijkt me beter als er meer worden toegevoegd ipv minder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 08:55:

Uiteindelijk via de Xbox website de video's proberen af te spelen, maar dat lukte ook niet. Wat bleek, ik kon dus de server niet meer bereiken die nodig waren voor het uitvoeren van bovenstaande activiteiten. Dit kwam doordat men sitecom een optie heeft, genaamd Cloud Security, die ingeschakeld stond. Ik heb heb de router ruim een half jaar, maar dat Cloud Security is een betaalde dienst en mijn trial van een half jaar ofzo was afgelopen. Na het disablen van deze optie kon ik alle bovenstaande activiteiten weer doen.

Thanks to BM!
Op een of andere manier kreeg ik jeuk toen je Sitecom schreef ;)
Ik weet niet wat het is met dat merk, maar ik kom er altijd problemen mee tegen.
Spontaan uitvallende wifi verbindingen tot een brakke nat.
Ik probeer het tegenwoordig niet eens meer, zet gewoon een router neer van een andere respectabel merk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Nu je het hebt over routers. Zou dat niet ook een oorzaak kunnen zijn van controller disconnects? Mijn router staat op ongeveer een meter afstand van de X1. Ik ga daar meteen ff iets over opzoeken..!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Bullet NL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:37:
[...]Ik probeer het tegenwoordig niet eens meer, zet gewoon een router neer van een andere respectabel merk!
Ik hoor dit van elk merk (de slechte ervaringen) en altijd de opmerking "koop een ander goed(!) merk". Heb jij een voorbeeld van een ander goed merk? Welk merk moet ik kopen om zo goed als probleemloos te kunnen internetten?

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben erg tevreden met men Sitecom, behalve toen deze problemen ontstonden, maar die zijn nu opgelost. :) Nooit gezeik gehad met moderate of strict NAT. Altijd open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
uchiha tijntje schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:55:
Ik ben erg tevreden met men Sitecom, behalve toen deze problemen ontstonden, maar die zijn nu opgelost. :) Nooit gezeik gehad met moderate of strict NAT. Altijd open.
Ik heb ook een sitecom en ook geen problemen. Maar ik ben gewoon oprecht benieuwd (en misschien wel meer mensen) naar wat gewoon gezeikloos werkt icm de X1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik lees op de support pagina dat het idd zo is dat een wifi router kunnen storen.
Yaz schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:59:
[...]

Ik heb ook een sitecom en ook geen problemen. Maar ik ben gewoon oprecht benieuwd (en misschien wel meer mensen) naar wat gewoon gezeikloos werkt icm de X1.
Wekelijks ff een powercycle van me modem + router werkt voor mij perfekt.
Althans ik had met de 360 altijd probs maar sinds ik dit doe niet meer en met de X1 tot nu nog geen problemen gehad.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Yaz schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:59:
[...]

Ik heb een Airport Extreme staan.
Bereik is super, snelheid ook(speedtest gewoon netjes 200mbit draadloos bv).

Hoef voor consoles nooit te rommelen met poorten oid. Gewoon netjes Nat2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:52:
[...]

Ik hoor dit van elk merk (de slechte ervaringen) en altijd de opmerking "koop een ander goed(!) merk". Heb jij een voorbeeld van een ander goed merk? Welk merk moet ik kopen om zo goed als probleemloos te kunnen internetten?
Heel simpel, een Netgear, Linksys of D-Link vanaf zo'n 100 euro....
Bijvoorbeeld de D-Link DIR 868, maar alternatieven van de Netgear of Linksys zijn ook goed.
Met goedkopere routers zit je heel snel met signaalverlies op Wi-FI, of andere gekke routeringsproblemen, Nat-translaties die fout gaan. Ik wil mensen helemaal niet op kosten jagen, maar een goede router is zijn geld dubbel en dwars waard. Helemaal wanneer je kijkt dat de meest verkochte internetpakketen van bijvoorbeeld UPC en Ziggo al op zo'n 90 tot 120 mbit zitten.

Feitelijk zo je niet eens meer met xDSL moeten willen gamen, (relatief hoge latency) maar goed, dat is een andere discussie....

O'ja.... Xperiabox van KPN of haar dochters..... ook waardeloos ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik heb mijn Xbox One via een kabel op Ziggo's 'Cisco EPC 3928 Wi-Fi Modem' aangesloten. Volgens de Xbox Network Diagnostics levert mij dat een open NAT op en een download- en uploadsnelheid van zo'n 86Mb/8Mb. Niet verkeerd.

Mocht ik de Xbox via Wi-Fi willen koppelen aan het netwerk, dan kan ik dat via mijn TP-Link N750 (WDR-4300) router. Het bijkomend voordeel hierbij is dat de Xbox One beschikt over een Wi-Fi-module die 5Ghz ondersteunt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Netgear WNDR3700 die op zolder staat (zelfde verdieping). De WNDR3700 loopt weer met een lange CAT5E verbinding naar een Fritz!Box 7390 die op een Ubee van Ziggo zit meen ik. Ahja en de WNDR3700 draait iets van OpenWRT of 1 van die dingen. Werkt prima en je kan ze tweedehands voor weinig scoren.

Ik kijk ondertussen trouwens wel met een schuin oog naar een Netgear Nighthawk R7000 voor in mijn nieuwe woning :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonix schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:34:
Ik heb mijn Xbox One via een kabel op Ziggo's 'Cisco EPC 3928 Wi-Fi Modem' aangesloten. Volgens de Xbox Network Diagnostics levert mij dat een open NAT op en een download- en uploadsnelheid van zo'n 86Mb/8Mb. Niet verkeerd.

Mocht ik de Xbox via Wi-Fi willen koppelen aan het netwerk, dan kan ik dat via mijn TP-Link N750 (WDR-4300) router. Het bijkomend voordeel hierbij is dat de Xbox One beschikt over een Wi-Fi-module die 5Ghz ondersteunt. :)
Waarom hang jij je Xbox via WIFI aan een TP-Link? De Cisco EPC 3928 is een Dual Band router die zowel 2,4GHz als 5 GHz gelijktijdig aan kan.

Met de laatste firmware in de Cisco is het een prima apparaat in combinatie met een Xbox One.
Ik moet wel zeggen dat ik op de smartphones en tablets hier in huis alles via CAT6 op 1Gbit LAN kabels heb aangesloten. Ik heb ooit eens een paar goede 8 Poort Switches 1Gbit op de kop kunnen tikken

Het enige wat ik in mijn netwerk nog naar 1 Gbit moet brengen is mijn 2e NAS, een D-Link 323 die op 100Mbit werkt, maar deze staat alleen aan tijdens het maken van een netwerkbackup.

[ Voor 21% gewijzigd door Bullet NL op 07-08-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Misschien dat hij die TP-link als AP gebruikt.
Ik heb zelf een Asus N66U (Merlin Firmware), ook een goede router, maar heb daar op de zolder geen verbinding meer mee, dus ik gebruik ook een TP-link AP point. Heb overigens mijn XO gewoon aan de kabel hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Bullet NL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:41:
[...]

Waarom hang jij je Xbox via WIFI aan een TP-Link? De Cisco EPC 3928 is een Dual Band router die zowel 2,4GHz als 5 GHz gelijktijdig aan kan.

Met de laatste firmware in de Cisco is het een prima apparaat in combinatie met een Xbox One.
Ik moet wel zeggen dat ik op de smartphones en tablets hier in huis alles via CAT6 op 1Gbit LAN kabels heb aangesloten. Ik heb ooit eens een paar goede 8 Poort Switches 1Gbit op de kop kunnen tikken

Het enige wat ik in mijn netwerk nog naar 1 Gbit moet brengen is mijn 2e NAS, een D-Link 323 die op 100Mbit werkt, maar deze staat alleen aan tijdens het maken van een netwerkbackup.
TP-Link is AP-point inderdaad i.v.m. de te overbruggen afstand en meerdere apparaten in het appartement. Daarnaast heb ik Wi-Fi op de Cisco uitgeschakeld, omdat ik niet teveel signalen door mijn appartement wil hebben; dat kan leiden tot interferentie. De Xbox One is gewoon netjes met een CAT6-kabel aangesloten op het Cisco-modem en dat werkt prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 16:29
Heren wellicht een "domme" vraag maar ik kan er niks over vinden.

Is het mogelijk op de One teamspeak te installeren ?
Aangezien er een windows OS op zit dat dezelfde basis zou hebben als Win8 als ik goed begrepen heb.

Ik zit namelijk in een communtie met veel PC gamers en het zou leuk zijn als ik toch met ze kon praten terwijl ik zit te xboxen :P

( ik heb de One nog niet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
ErwinJ schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:01:
Aangezien er een windows OS op zit dat dezelfde basis zou hebben als Win8 als ik goed begrepen heb.
Nee, dat kan niet. Technisch misschien wel maar je hebt gewoon de mogelijkheid niet. TS moet misschien maar een app uitbrengen voor de x1 zodat het wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Yaz schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:02:
[...]

Nee, dat kan niet. Technisch misschien wel maar je hebt gewoon de mogelijkheid niet. TS moet misschien maar een app uitbrengen voor de x1 zodat het wel kan.
Bedankt voor de reactie.

Misscheien TS eens een mail sturen of ze dit mogelijk kunnen maken :P.
Misschien wil MS het ook niet, dat kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
ErwinJ schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:01:
Heren wellicht een "domme" vraag maar ik kan er niks over vinden.

Ik zit namelijk in een communtie met veel PC gamers en het zou leuk zijn als ik toch met ze kon praten terwijl ik zit te xboxen :P

( ik heb de One nog niet )
Kan niet, en ik verwacht ook niet dat dat (op korte termijn) gaat gebeuren. Denk dat qua communicatiemiddelen MS zijn eigen platform wil gebruiken (lees: Xbox Live en Skype). Dat laatste is voor nu denk ik je beste optie.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
BM schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:15:
[...]

Kan niet, en ik verwacht ook niet dat dat (op korte termijn) gaat gebeuren. Denk dat qua communicatiemiddelen MS zijn eigen platform wil gebruiken (lees: Xbox Live en Skype). Dat laatste is voor nu denk ik je beste optie.
Ik gebruik nu skype ook al met een paar vrienden.
Dan word het maar met de Pro2 naast me op de bank :P , draaien we daar de TS wel op ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere mensen ook last van disconnects op titanfall? Sinds de laatste map pack en updates lijkt het weer slechter geworden. Heb een powercycle gedaan op router, pc en xbox, maar heeft niet geholpen

Sinds de augustus preview update ook het probleem dat play to niet meer werkt, van zowel pc, rt tablet als telefoon. Heb feedback gestuurd via de xbox one app. Het enige dat ik krijg is unexpected error on device, alle instellingen staan zoals ze horen, kan de xbox gewoon pingen en alle netwerk checks op de xbox zijn goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 00:35

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:00:
Andere mensen ook last van disconnects op titanfall? Sinds de laatste map pack en updates lijkt het weer slechter geworden.
Alleen bij het starten van een lobby en mensen uitnodigen, meestal bij starten van maps krijgen we allemaal een disconnect. Maar als je eenmaal speelt, geen problemen meer

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:22

GerCor

Zonder dallen geen pieken

BREAK//

Ik weet niet wie hier de beheerder is maar de links in de Quickreply werken niet, krijg een lege pagina.

//BREAK

Carry on ...

[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 07-08-2014 12:12 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-={Fred_Perry}=- schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:04:
[...]

Alleen bij het starten van een lobby en mensen uitnodigen, meestal bij starten van maps krijgen we allemaal een disconnect. Maar als je eenmaal speelt, geen problemen meer
Ik kreeg gisteren te horen dat ik op de Xbox steeds me steeds opnieuw aanmeld, het vreemde is dat ik dat met BM heb..... Die zie ik tig keer op een avond aanmelden.

Het lijkt er op dat er met de laatste beta update gewoon iets niet helemaal goed zit.
GerCor schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:11:
BREAK//

Ik weet niet wie hier de beheerder is maar de links in de Quickreply werken niet, krijg een lege pagina.

//BREAK

Carry on ...
Gewoon even een Topic Report insturen, komt dan vast goed ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Bullet NL op 07-08-2014 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Gisteravond had ik vrij vaak disconnects bij Titanfall, vanochtend viel het wel weer mee. Daarnaast valt het mij op dat ik de ene keer wel last heb van haperingen en lag in de gameplay, maar de andere keer weer niet. Zo heb ik gisteren de nieuwe map-pack gespeeld zonder lag. Mijn internetverbinding is verder prima, dus een probleem dat bij Respawn en EA ligt?

Even iets anders: het viel mij gisteren op dat de Xbox One de commando's 'Xbox Mute' en 'Xbox Unmute' omdraait bij mij. Ik moet dus 'Xbox Unmute' zeggen om het geluid te dempen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigenlijk gebruik ik altijd "Xbox record that", en "xbox unsnap"....

Voor de rest stuur ik mijn vrouw aan, dat werk nog beter... Ik kan wel tegen die XBox "bring me a beer" roepen, maar daar reageert mijn vrouw niet op.....

Owjah.... "XBox, Mute TheVmaster" werkt ook prima }) :Y) >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Bullet NL op 07-08-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Bullet NL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:29:
Voor de rest stuur ik mijn vrouw aan, dat werk nog beter... Ik kan wel tegen die XBox "bring me a beer" roepen, maar daar reageert mijn vrouw niet op.....
;)

Is het trouwens altijd zo dat achievements 'gesnapt' worden geopend? Als ik in het hoofdmenu ben en vervolgens een achievement in Forza 5 wil bekijken opent de Xbox het achievement-menu in het rechter 'snap'-venster en het spel in het linkervenster. Dat is vervelend, want ik wil gewoon de achievement zien en niet het spel spelen. :P

En nog iets anders: als je in het hoofdmenu op de 'B-knop' drukt, dan wordt de laatste applicatie of het laatste spel gestart. Is dit uit te zetten? Ik druk soms iets te vaak op de B-knop als ik terug wil naar het hoofdmenu, maar vervolgens start ik een spel ... Dat is ook vervelend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Yonix schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:34:
[...]

;)

Is het trouwens altijd zo dat achievements 'gesnapt' worden geopend? Als ik in het hoofdmenu ben en vervolgens een achievement in Forza 5 wil bekijken opent de Xbox het achievement-menu in het rechter 'snap'-venster en het spel in het linkervenster. Dat is vervelend, want ik wil gewoon de achievement zien en niet het spel spelen. :P

En nog iets anders: als je in het hoofdmenu op de 'B-knop' drukt, dan wordt de laatste applicatie of het laatste spel gestart. Is dit uit te zetten? Ik druk soms iets te vaak op de B-knop als ik terug wil naar het hoofdmenu, maar vervolgens start ik een spel ... Dat is ook vervelend. ;)
Ja, dat is altijd zo.
Nee, dat kan niet veranderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze functie van de B knop in het dashboard was mij nog niet eens opgevallen....
Ga hem vanavond meteen uitproberen...

[ Voor 19% gewijzigd door Bullet NL op 07-08-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Yonix schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:34:
[...]

;)

Dat gesnap is irritant ja. Ik hou dan de Home knop ingedrukt om te zien welke Achievement ik nou precies haal en dan "snapt" dat programma open wat ik opzich wel handig vind maar wederkeer de Home knop ingedrukt houden doet hem dan vervolgens niet sluiten. Erg omslachtig als je het mij vraagt.

Ook is de One heel vaak te laat met de Achievements, soms minuten na ik ze gehaald heb verschijnt dat ding pas op mijn scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:49:
[...]

Dat gesnap is irritant ja. Ik hou dan de Home knop ingedrukt om te zien welke Achievement ik nou precies haal en dan "snapt" dat programma open wat ik opzich wel handig vind maar wederkeer de Home knop ingedrukt houden doet hem dan vervolgens niet sluiten. Erg omslachtig als je het mij vraagt.

Ook is de One heel vaak te laat met de Achievements, soms minuten na ik ze gehaald heb verschijnt dat ding pas op mijn scherm.
Ik vindt het bewonderenswaardig dat er mensen zijn die de Achievements echt allemaal willen halen.
Ik heb daar helemaal niets mee, beetje ouwehoeren via mijn headset en een hoop gemopper op mijn tegenstanders, daar ben ik goed in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
De vraag is of dat aan de xbox ligt of aan het spel? Heb je daar bij meer spellen last van of bij een specifiek spel?

Kan ook zijn dat het gequeued word en de Xbox dat niet op de achtergrond continue zit te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Bullet NL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:51:
[...]Ik vindt het bewonderenswaardig dat er mensen zijn die de Achievements echt allemaal willen halen.
Ik heb daar helemaal niets mee, beetje ouwehoeren via mijn headset en een hoop gemopper op mijn tegenstanders, daar ben ik goed in...
Vriend van mij is ook zo'n mafkees. Pompt echt honderden uren in een spel voor 1 achievement van wel zeker 5 punten. Echt zinloos en zo zonde van je tijd. Maar goed, hij heeft dan ook wel 99,55% van alle achievements gehaald.......... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik ben geen achievement-gamer, maar als ik een melding krijg ben ik wel benieuwd wat ik nu precies heb gedaan om zo'n achievement te behalen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Yaz schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:56:
[...]

Vriend van mij is ook zo'n mafkees. Pompt echt honderden uren in een spel voor 1 achievement van wel zeker 5 punten. Echt zinloos en zo zonde van je tijd. Maar goed, hij heeft dan ook wel 99,55% van alle achievements gehaald.......... :F
Als hij dat leuk vind wat is het probleem dan? :p
Ik ga vaak ook nog achievements hunten als ik klaar ben met de story mode bijvoorbeeld of om wat nieuws te doen in de multiplayer in plek van de standaard objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er;

A. Geen geduld voor,
B. Geen geduld voor,
C. er totaal geen geduld voor.

Maar ik gun het iedereen natuurlijk wel.

Ik ben ook totaal geen singleplayer gamer, ik speel bijna uitsluitend mulitplayer games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 16:14

nexhil

BAM!

Bullet NL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:17:
Ik heb er;

A. Geen geduld voor,
B. Geen geduld voor,
C. er totaal geen geduld voor.

Maar ik gun het iedereen natuurlijk wel.

Ik ben ook totaal geen singleplayer gamer, ik speel bijna uitsluitend mulitplayer games.
Ik probeerde het in de begindagen van de 360 wel... later zag ik opeens een achievement bij Gears of War 2 dat je iets van 100000 Locust moest afknallen (even uit mijn herinnering) en toen dacht ik: JA DOEI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb al zoveel teleurstellingen in mijn leven mee gemaakt dat ik totaal niet achievement (prestatie) gericht ben ik games ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 16:14

nexhil

BAM!

Bullet NL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:33:
Ik heb al zoveel teleurstellingen in mijn leven mee gemaakt dat ik totaal niet achievement (prestatie) gericht ben ik games ;)
:'( :'( :'( Aaaawwhh O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff, het enige frustrerende aan Titanfall is dat ik echt iedere keer in het verliezende team wordt gedropt. Join je een potje, staat je team in pilothunter weer eens met 10 tegen 40 achter.. Zit je eindelijk eens in een goed team, gaat Titanfall de teams na de overwinning shuffelen... waardoor je weer met 4 level 1 mensen speelt tegen over 4 van level 10...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
LOTG schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:51:
De vraag is of dat aan de xbox ligt of aan het spel? Heb je daar bij meer spellen last van of bij een specifiek spel?

Kan ook zijn dat het gequeued word en de Xbox dat niet op de achtergrond continue zit te checken.
Ik heb nog maar 2 games dus kan er nog niet veel over zeggen. Ik merk het nu bij Dead Rising
Bullet NL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:51:
[...]

Ik vindt het bewonderenswaardig dat er mensen zijn die de Achievements echt allemaal willen halen.
Daar ben ik ook goed in :)

Het komt bij maar heel weinig games voor dat ik ga "hunten" voor die dingen trouwens.
Heb ik 80 headshot kills gemaakt en moet ik er 100voor een Achievement dan doe ik dat meestal nog wel even maar daar blijft het dan ook wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:11

TheVMaster

Moderator WOS
Yaz schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:52:
[...]

Linksys, Netgear...of als je van wat 'heftiger spul' houdt Sophos UTM :+
Bullet NL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:29:
Eigenlijk gebruik ik altijd "Xbox record that", en "xbox unsnap"....

Owjah.... "XBox, Mute TheVmaster" werkt ook prima }) :Y) >:)
Maar dat komt gewoon ook omdat mijn naam goed in het Engels uit te spreken is :+ Met Xbox Mute GuidovBrakel geeft dat eigenlijk altijd problemen O-)

[ Voor 40% gewijzigd door TheVMaster op 07-08-2014 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
..

[ Voor 99% gewijzigd door TheVMaster op 07-08-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
TheVMaster schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:28:
[...]
Maar dat komt gewoon ook omdat mijn naam goed in het Engels uit te spreken is :+ Met Xbox Mute GuidovBrakel geeft dat eigenlijk altijd problemen O-)
Ohhh!.. wat ben jij slecht! :D

edit: niet stiekem je posts gaan aanpassen jonguh! :P

[ Voor 43% gewijzigd door Yaz op 07-08-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Bullet NL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:17:
[...]

Ik kreeg gisteren te horen dat ik op de Xbox steeds me steeds opnieuw aanmeld, het vreemde is dat ik dat met BM heb..... Die zie ik tig keer op een avond aanmelden.

Het lijkt er op dat er met de laatste beta update gewoon iets niet helemaal goed zit.
Ik had dat ook met èèn persoon (ben de gamertag vergeten). Na 50x de signed in melding door mijn game gehad te hebben vond ik het wel zat. Leek mij een stuiterende Internet verbinding.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterM007
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 22:37
Zou er nog iemand zo vriendelijk willen zijn om mij toe te voegen aan het Preview Program? Gamertag = PeterM007. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
[...]
Dit is een bekend probleem. Stond ook in de laatste patch notes van de preview. Loei irritant probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen die diablo 3 gaan kopen:

http://www.totalxbox.com/...rames-a-second-after-all/

We kunnen met z'n allen weer een dansje rond het 1080p vuur gaan uitvoeren!....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Yaz schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:33:
[...]

Ohhh!.. wat ben jij slecht! :D

edit: niet stiekem je posts gaan aanpassen jonguh! :P
Ik pas m'n posts niet aan.....ow...en ik mute natuurlijk niemand daar hou ik niet van, ging me meer even om de Engelse uitspraak van de nick van Shadowman12..ehh...de Gamertag van hem dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
GerCor schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:11:
BREAK//

//BREAK

Carry on ...
[...]
Gewoon even een Topic Report insturen, komt dan vast goed ;)
Als het goed is zijn ze gefixed. Lijkt erop dat ze wat aan de parsing gesleuteld hebben bij de laatste update van Tweakers. Zijn gefixed als het goed is. :)

En zoals Bullet NL al zegt, een Topic Report is in dit geval beter dan het hier melden ;)
[...]

Dat heb ik ook al vaker gehoord. Sorry, maar ik ben het echt niet zelf :+ Zal met een komende update wel gepatched worden :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Since launch, it’s been our vision to bring more entertainment features and enable live TV through Xbox One to more markets around the world. We know our fans in Europe have been asking for this functionality on Xbox Feedback and today, we’re pleased to announce that Xbox One users in the UK, France, Germany, Italy and Spain will be able to experience premium live TV features on Xbox One, such as the ability to access your favorite shows and channels with the sound of your voice* through the OneGuide, with the new Xbox One Digital TV Tuner.

Beginning in October, the Xbox One Digital TV Tuner will be available in the UK, France, Germany, Italy and Spain, providing Xbox One users in those markets with an over-the-air digital terrestrial TV experience through the USB single tuner, an alternative to accessing TV content from a cable or satellite set-top box connected through the HDMI-In port. The new digital TV tuner will also support free-to-air DVB-T, DVB-T2 and DVB-C television standards.

The Xbox One Digital TV Tuner will be available beginning late October in the UK for ₤24.99, and France, Italy, Germany and Spain for €29.99.
Afbeeldingslocatie: http://news.xbox.com/~/media/images/media%20assets/xbox%20one/xbox%20one%20hardware%20and%20platform/20140807%20-%20digital%20tv%20tuner/xbox%20one%20digital%20tv%20tuner.png?h=538

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziggo.... Ziggo.... Hoop dat ze dit met ondersteuning van Ziggo en UPS naar ons land brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
UPC hoop ik. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, natuurlijk niet.... UPC houd op te bestaan.... MS verzend alles met UPS, en Ziggo is mijn provider en wordt de naam van het al het LGE werk in Nederland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh dat is best wel tof, ik gebruik nu een CI+ module in mijn TV maar als dit naar de One komt ga ik dat zeker proberen.

Edit: Maar waar laat ik mijn SmartCard trouwens?

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 07-08-2014 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Bullet NL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:10:
[...]

Nee, natuurlijk niet.... UPC houd op te bestaan.... MS verzend alles met UPS, en Ziggo is mijn provider en wordt de naam van het al het LGE werk in Nederland :P
Feitelijk houdt Ziggo op om te bestaan, aangezien het moederbedrijf van UPC Ziggo overneemt. Maar ze gaan inderdaad de Ziggo merknaam hanteren dus UPC zal als merk verdwijnen (als de EU het goed vindt). ;)

Voor bedrijven als Microsoft is dit heel gunstig aangezien ze nog maar met een partij hoeven te onderhandelen om de dienst beschikbaar te krijgen in het hele land. Ik verwacht in de toekomst dan ook meer en sneller ondersteuning voor Nederland op het gebied van TV content bij multimedia apparatuur. Xbox zal het vast wel snel krijgen, al hadden ze het denk ik al wel bekend gemaakt als het bij launch beschikbaar zal zijn,

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Donstil schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:18:
Ooh dat is best wel tof, ik gebruik nu een CI+ module in mijn TV maar als dit naar de One komt ga ik dat zeker proberen.

Free to air only dus geen Ci module of smartcard mogelijk. Dit is wel ideaal voor upc klanten zeg, die geven het complete basispakket met Ned1,2,3HD FTA door. Veel beter dan die domme Horizon doorlussen.

Edit : lees alleen niks over opnemen? Wel pauzeren iig

[ Voor 6% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 07-08-2014 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smartcard? Joh....Dat kan ook vast via digitale sleutel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:37:
[...]

Of je Ziggo gebruikersnaam/wachtwoord inderdaad.....je mag het digitale sleutel noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheVMaster schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:52:
[...]

Of je Ziggo gebruikersnaam/wachtwoord inderdaad.....je mag het digitale sleutel noemen :)
Dit doen ze immers op Android en iOS ook met hun tablet/telefoon apps....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb Caiway (via Rekam netwerk) welke enkel via smartcard werkt, maar via andere settings kan ik Rekam instellen zonder smartcard (iets van 21 zenders). Die manier heb ik wel alle 'standaard' zenders, voor exotisch spul heb ik dan nog gewoon mijn decoder.

Maar NL ondersteuning zal wel 2015 gaan worden :P

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 07-08-2014 17:04 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
TheVMaster schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:52:
[...]

Bullet NL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:37:
[...]

Ja zou dat gaan gebeuren? Ziggo houd nu heel erg vast aan die kaarten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:27:
[...]

[...]

Ja zou dat gaan gebeuren? Ziggo houd nu heel erg vast aan die kaarten toch?
Dit doen ze vooral van weg het naar eigen zeggen rechten verhaal. Dat kan met een account natuurlijk ook, net zoals op hun tabletsapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:57:
[...]

Dit doen ze immers op Android en iOS ook met hun tablet/telefoon apps....
Inderdaad, maar daar hebben we het over IPTV...mocht Ziggo met die DVB-C Tuner gaan werken...dan weet ik niet of het ook werkt met een username+pass.....al zou dat wel heel gaaf zijn natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Dat met die tuner valt me best tegen. Daar kan je vrijwel niets mee. Je kunt maar 1 kanaal bekijken of opnemen. Het is wel mogelijk om 1 op te nemen en 1 te bekijken maar dan moet die techniek beschikbaar zijn in de X1 en dat 2e kanaal moet ook nog eens op dezelfde transponder zitten. Voor bijv. Ziggo abonnees betekend dit alleen een paar ongecodeerde kanalen bekijken. Ik weet het niet zeker maar dat zijn dacht ik NED1, de regionale kanalen en wat ziggo kanalen. Of het moet idd zo zijn dat je dmv een Ziggo app in moet loggen net zoals op je foon/tablet.
Bovendien dacht ik dat het de bedoeling was om met zo'n hdmi passthrough kastje tv te kijken. :?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dit is leuk voor mensen die in een landelijk gebied wonen zoals we die in Nederland eigenlijk niet kennen. Other than that complete and utter crap.

Ik hoor al sinds de 360 dat we IPTV apps krijgen op consoles maar ik geloof dat die ontwikkeling behoorlijk stil ligt. Ook die irritante decoder op mijn tv meubel mag echt weg want die dingen staan ook al meer dan 5 jaar stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Cool nieuws over EA Access. Eenmaal games in "The Vault" zitten, gaan ze er niet meer uit. Over 2-3 jaar gaat die Vault al veruit het geld waard zijn, super nieuws.

http://www.gamespot.com/a...-access-fre/1100-6421567/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
X-Fighter schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:06:
Cool nieuws over EA Access. Eenmaal games in "The Vault" zitten, gaan ze er niet meer uit. Over 2-3 jaar gaat die Vault al veruit het geld waard zijn, super nieuws.

http://www.gamespot.com/a...-access-fre/1100-6421567/
Mwoa, wie wil er nog Fifa 14 en Madden spelen wanneer de opvolger al bijna uit is? Squad updates gaan ze echt niet uitbrengen. En als je Battlefield 4 nog niet gespeeld hebt ga je er nu niet meer aan beginnen. Verder is het erg lelijk om een abonnement te betalen voor een dienst waarvan je niet weet wanneer en hoe die uitgebreid wordt. EA maakt veel sports games, dus ik verwacht dat ze ieder jaar de Fifa, Madden, Tiger Woods, UFC etc games wel er aan toevoegen zodra de nieuwe bijna uit komt, maar dan zit je daar ook niet meer op te wachten.

Misschien dat ze rond kerst Titanfall en/of Plants vs Zombies toevoegen, en dan rond deze tijd in 2016 Dragon Age en Fifa 15, Madden x, etc.

Nee daar zou ik geen abonnement voor nemen, en ik hoop dat meer mensen dat doen. Dan kunnen ze lekker weer deals met MS sluiten voor verkoop door GwG, en gaan andere uitgevers niet met vergelijkbare diensten komen. :)

Ik bedoel, als ze dat hadden gedaan had GwG nu misschien wel Fifa 14 uit kunnen brengen, of BF4. Dan had iedereen staan te springen en lof toegezongen aan MS voor de succesvolle start van GwG op de Xbox One, na het fiasco op de 360!

[ Voor 8% gewijzigd door Mr Ton op 07-08-2014 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Mr Ton schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:27:
[...]

Mwoa, wie wil er nog Fifa 14 en Madden spelen wanneer de opvolger al bijna uit is? Squad updates gaan ze echt niet uitbrengen. En als je Battlefield 4 nog niet gespeeld hebt ga je er nu niet meer aan beginnen. Verder is het erg lelijk om een abonnement te betalen voor een dienst waarvan je niet weet wanneer en hoe die uitgebreid wordt. EA maakt veel sports games, dus ik verwacht dat ze ieder jaar de Fifa, Madden, Tiger Woods, UFC etc games wel er aan toevoegen zodra de nieuwe bijna uit komt, maar dan zit je daar ook niet meer op te wachten.

Misschien dat ze rond kerst Titanfall en/of Plants vs Zombies toevoegen, en dan rond deze tijd in 2016 Dragon Age en Fifa 15, Madden x, etc.

Nee daar zou ik geen abonnement voor nemen, en ik hoop dat meer mensen dat doen. Dan kunnen ze lekker weer deals met MS sluiten voor verkoop door GwG, en gaan andere uitgevers niet met vergelijkbare diensten komen. :)

Ik bedoel, als ze dat hadden gedaan had GwG nu misschien wel Fifa 14 uit kunnen brengen, of BF4. Dan had iedereen staan te springen en lof toegezongen aan MS voor de succesvolle start van GwG op de Xbox One, na het fiasco op de 360!
Ik heb BF4 en Madden niet, ik vind het leuke games, maar niet genoeg om de games te kopen. Op deze manier kan ik ze gewoon allebei al spelen... Ik vind het een top deal alvast. Natuurlijk komen de nieuwste games niet in the vault, EA is niet dom, maar games die niet goed verkopen, games die al even uit zijn en er een nieuwe generatie komt zullen er in komen, en dat is altijd leuk. Titanfall heb ik ook niet gekocht, als die game er toevallig in komt in 2015, zal ik het zeker spelen. Ik vind het veel beter deal dan mensen doen uitschijnen. Top games koop je meteen, mediocre games speel je wanneer ze in the vault komen ;)

Om nog niet te zeggen dat als je plots kinderen hebt, dat je dan gewoon friendly family games kan spelen die in the vault zitten, moet je ze niet kopen. Of een game voor met een vriendin, of een party game onder vrienden... Zoals ik zeg top games gloednieuw, daar moet je het niet voor doen. Maar 30 euro per jaar voor veel oudere top games, of mediocre games, ik vind het een goede deal. Wat is 30 euro nu op 1 jaar, ga je eens 1x niet zwaar op stap.

[ Voor 10% gewijzigd door X-Fighter op 07-08-2014 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Ton schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:27:
[...]

EA brengt anders genoeg andere franchises uit, (nog) niet alles voor consoles, maar interessant is het zeker wel. Naast de sportgames zijn Battlefield, diverse Star Wars titels, Mirrors Edge, Medal of Honor (zij het de laatste tijd wat minder), Burnout (nextgen Burnout, zie jij het voor je?), NFS, Army of Two, James Bond-games, Mass Effect en Crysis toch wel leuke games. Ik verwacht verder ook wel een reboot van Rock Band (voor de nieuwe generaties weer even uitmelken). Niet elke gameserie komt jaarlijks uit en niet elke franchise is nog even actief, maar met 2 fullprice titels per jaar ben je eigenlijk al door de kosten (als je die wilt spelen). Sure, 2e hands zal wel goedkoper blijven, maar ik (als iemand die graag games bij launch haalt) ben hier wel tevreden mee. Nu ga ik het nog niet aanschaffen omdat ik toch alles al wel zo'n beetje heb, maar volgend jaar zie ik mezelf dat abonnement wel aanschaffen.

Enige wat ik jammer vind is dat ze niet gewoon samenwerken met meerdere publishers. Ik zou graag een combinatie zien van MS, EA, Ubisoft, Activision, Capcom, Warner Bros, Take Two, Square Enix en Codemasters zien (oid). Of gewoon een Xbox Live Platinum voor 50 euro per maand oid en dan onbeperkt gamen :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Martinspire schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:16:
[...]

EA brengt anders genoeg andere franchises uit, (nog) niet alles voor consoles, maar interessant is het zeker wel. Naast de sportgames zijn Battlefield, diverse Star Wars titels, Mirrors Edge, Medal of Honor (zij het de laatste tijd wat minder), Burnout (nextgen Burnout, zie jij het voor je?), NFS, Army of Two, James Bond-games, Mass Effect en Crysis toch wel leuke games. Ik verwacht verder ook wel een reboot van Rock Band (voor de nieuwe generaties weer even uitmelken). Niet elke gameserie komt jaarlijks uit en niet elke franchise is nog even actief, maar met 2 fullprice titels per jaar ben je eigenlijk al door de kosten (als je die wilt spelen). Sure, 2e hands zal wel goedkoper blijven, maar ik (als iemand die graag games bij launch haalt) ben hier wel tevreden mee. Nu ga ik het nog niet aanschaffen omdat ik toch alles al wel zo'n beetje heb, maar volgend jaar zie ik mezelf dat abonnement wel aanschaffen.

Enige wat ik jammer vind is dat ze niet gewoon samenwerken met meerdere publishers. Ik zou graag een combinatie zien van MS, EA, Ubisoft, Activision, Capcom, Warner Bros, Take Two, Square Enix en Codemasters zien (oid). Of gewoon een Xbox Live Platinum voor 50 euro per maand oid en dan onbeperkt gamen :+
Inderdaad het vervelende gaat zijn als ze allemaal apart een abonnementen service gaan beginnen, maar ik denk wel dat Microsoft dan met iets overkoepelend komt zoals Netflix dat doet voor films. Lijkt me maar zot dat we anders met zijn allen 150-200 per jaar gaan betalen, dan gaan die services rap gedaan zijn. Als er iets overkoepelend komt, moet Sony wel op de kar springen, wat ook goed is, voor de Playstation gamers, Sony heeft ook veel sjieke games om als uitgever zo in een "Vault" te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Die combinatie waar je het over hebt zou Games with Gold zijn, wanneer Microsoft nee had gezegd tegen EA's plannen. Dan was dat namelijk de enige manier geweest voor EA om nog even makkelijk te cashen op oudere games.

En ja EA brengt meer franchises uit, maar dit jaar is het Dragon Age plus de sports games, aangezien ook Hardline alweer is uitgesteld. Dus die verwachting van mij over EA Access in 2016 is wel redelijk.

Pagina: 1 ... 8 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!