Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als het met de nieuwe revisie opgelost is vind ik het misschien nog wel interressant om er 1 te halen voor mijn X360 MK fightstick als MK X uitkomt
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik hoop het ook, al had ik stiekem toch wel de verwachting dat het niet verder ging komen dan Nederlandse taal op dashboard en spraakondersteuning nog op zich laat wachten. Ik laat me graag verrassen.justifire schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:01:
De Xbox store vanaf pc ondersteund in ieder geval nog geen Nederlands (ook niet als ik ingelogd ben)
Vanavond maar eens kijken of ik nu dan wel bij mijn NL tegoed kan.
Wel lame, de One werd een jaar uitgesteld omdat oa de Nederlandse localisatie en spraak niet ondersteund werd, waarvan de spraak zogenaamd de hoofdreden was.
Nu is NL dus te selecteren maar dan blijkt uiteindelijk dat je enkel Internationale talen kan selecteren....
Hoop dat in September toch wel gewoon Nederlandse taalondersteuning aanwezig is.
Ik heb nu trouwens alweer een update van 2 gigabyte. Een week geleden ook al 1 van 350mb en een week of wat daarvoor ook al 1 van 1200mb. Gaat lekker zo, maar is dit nou de definitieve augustus-update?
[ Voor 15% gewijzigd door carpebios op 05-08-2014 14:12 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ikzelf had gewoon een update van 350MB
Blijkt dat de codes nog niet geactiveerd waren door CrazyGameTime. Mail gestuurd met chat transcript.carpebios schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:00:
Ik heb echt een uur geleden een 50$ giftcard toegevoegd (via xbox one) en daarna Assassin's creed IV gekocht, welke hij nu aan het downloaden is.
Hoop dat het werkt.

Is dat probleem ook weer opgelost
Kan ook als betaaloptie mijn Paypal account selecteren, weet niet of dit werkt, niets dat ik wil kopen op dit moment...
[ Voor 28% gewijzigd door justifire op 05-08-2014 14:31 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Kijk, das mooi!justifire schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:16:
Ok even gechecked, kan games kopen vanaf Xbox One met nederlandse localisatie vanuit mijn Nederlandse tegoed![]()
Is dat probleem ook weer opgelost
Kan ook als betaaloptie mijn Paypal account selecteren, weet niet of dit werkt, niets dat ik wil kopen op dit moment...
Heb je ook nog gekeken als de NL instellingen er ook voor zorgen dat er van aanmeldingsserver wordt veranderd? In die zin zouden we een lagere ping tijd kunnen krijgen met een netwerk/verbinding-diagnose test.
Cogitationis poenam nemo patitur
Net getest en bij mij staan ze er nog niet tussen
Bijzonder...ben ook wel benieuwd of wij dan ook Engels als taal kunnen kiezen.....of dat NL Kinect aansturing er ook bij gaat zitten op 5 september.Dragunov schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:42:
Nu kan je ook kiezen voor België en Nederland als regio. (sedert 4 augustus)
Net getest en bij mij staan ze er nog niet tussen
Als je kiest voor Engelse taal kan je nu al veel meer landen kiezen waar Engels niet primaire taal is (volledige lijst):
- Australia
- Canada
- Czech Republic
- Greece
- Hong Kong
- Hungary
- India
- Ireland
- Isreal
- New Zealand
- Saudia Arabia
- Singapore
- Slovak Republic
- South Africa
- UAE (United Arab Emirates)
- United Kingdom
- United States
Dan gaan we daar eens ff lezenDragunov schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:46:
Ja, op betaforum zijn er al mensen die X1 instellen in het Nederlands.
Als je kiest voor Engelse taal kan je nu al veel meer landen kiezen waar Engels niet primaire taal is (volledige lijst):
- Australia
- Canada
- Czech Republic
- Greece
- Hong Kong
- Hungary
- India
- Ireland
- Isreal
- New Zealand
- Saudia Arabia
- Singapore
- Slovak Republic
- South Africa
- UAE (United Arab Emirates)
- United Kingdom
- United States
Ik heb in het verleden verschillende van dat soort converters getest mbt racing games. Er is geen force feedback via dat soort oplossingen mogelijk, de rumble die de controller laat trillen zorgt dat het stuur een beetje trilt. Het sturen vind ik ook niet om over naar huis te schrijven; het stuur emuleert simpelweg de linkerstick van de controller, het rijdt simpelweg niet zoals het hoort te voelen.
Je kunt er rondjes mee racen maar het blijft een erg matige ervaring; persoonlijk rij ik liever met controller dan via dit soort apparaatjes.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Geen idee..ik zit in het preview programma, maar ga zeker geen aankopen doen in de NL Store...aangezien de US Store veeeel goedkoper isxavento schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:57:
Begrijp ik het goed dat je alleen aankopen in de nederlandse store kan doen als je in het beta programma zit ?
Dat is jammer. Ik snap nog steeds niet waarom je niet met 1 stuurtje op zowel de PS4 als XBox kunt racen nu de architectuur nauwelijks meer verschilt van elkaar.Voxalizer schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:50:
Waarschuwing voor mensen die serieus willen racen met converters zoals hierboven. Ik heb er erg slechte ervaringen mee, hoewel ik die Chronusmax nog niet heb kunnen testen.
Ik heb in het verleden verschillende van dat soort converters getest mbt racing games. Er is geen force feedback via dat soort oplossingen mogelijk, de rumble die de controller laat trillen zorgt dat het stuur een beetje trilt. Het sturen vind ik ook niet om over naar huis te schrijven; het stuur emuleert simpelweg de linkerstick van de controller, het rijdt simpelweg niet zoals het hoort te voelen.
Je kunt er rondjes mee racen maar het blijft een erg matige ervaring; persoonlijk rij ik liever met controller dan via dit soort apparaatjes.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zijn een aantal van ons (waaronder ik) die destijds flink wat tegoed op hun account hadden gezet om op releasedag van de One games te kunnen kopen.TheVMaster schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:00:
[...]
Geen idee..ik zit in het preview programma, maar ga zeker geen aankopen doen in de NL Store...aangezien de US Store veeeel goedkoper is
Ga dat dus eerst even uitgeven in de NL store, en dan weer snel terug naar de US store
Ja had ik beter ook kunnen doen, vanochtend nog 2 games besteld (pre-owned om kosten te besparen) van het engelse Game.co.uk. betreft Ryse en Dead Rising 3 voor 60 pond.TheVMaster schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:00:
[...]
Geen idee..ik zit in het preview programma, maar ga zeker geen aankopen doen in de NL Store...aangezien de US Store veeeel goedkoper is
Ik heb even wat verder gezocht op de region lock qua games van de xbox. Hier lees ik veel tegenstrijdige websites over. DLC weet ik dat het region locked is, maar games dus niet. Mocht ik een game in de US store kopen, is deze dan ook nog te spelen wanneer ik mijn region op zeg NL of UK zet ?
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Tja..ik heb niet voor niets al maanden deze link in mijn signature staan. Dat werkt inderdaad gewoon.....games zijn regio vrij. Volgens mij DLC ook btw, althans ik switch met regelmaat van regio (UK/US) en kan alles gewoon blijven spelenxavento schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:09:
[...]
Ja had ik beter ook kunnen doen, vanochtend nog 2 games besteld (pre-owned om kosten te besparen) van het engelse Game.co.uk. betreft Ryse en Dead Rising 3 voor 60 pond.
Ik heb even wat verder gezocht op de region lock qua games van de xbox. Hier lees ik veel tegenstrijdige websites over. DLC weet ik dat het region locked is, maar games dus niet. Mocht ik een game in de US store kopen, is deze dan ook nog te spelen wanneer ik mijn region op zeg NL of UK zet ?
DLC is niet regio locked, maar regio restricted.xavento schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:09:
[...]
Ja had ik beter ook kunnen doen, vanochtend nog 2 games besteld (pre-owned om kosten te besparen) van het engelse Game.co.uk. betreft Ryse en Dead Rising 3 voor 60 pond.
Als in : groen bloed in Duitse DLC
justifire schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:23:
[...]
DLC is niet regio locked, maar regio restricted.
Als in : groen bloed in Duitse DLC

Kan... kijk maar naar Wolfenstein, geen hakenkruis te vinden in de DE versieTheVMaster schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:25:
[...]
lekker is dat....en in de rest van de wereld is het gewoon rood?
Dus zo te zien enkel voor preview members (betatesters)You may have heard we’re bringing official Xbox One support to more regions soon. We'd like to offer Preview members in these countries a first look, as well as a chance to be among the first to give us feedback on these new experiences.
Beginning August 4th, you are now able to change the locale and language of your Xbox One console to match your region. This will change the system language interface and the Kinect voice commands to suit your locale. No new system update is required!
To change your console language and location settings, follow these steps:
1.Launch Settings
2.Select System
3.Choose Language & location
4.Select the proper language and location for your region
5.Restart your console
Support and questions on your experience after this change can be posted in this forum.
You’re helping us to improve Xbox One by making it better, just for you. Thank you for your participation in the Preview program!
En geen vernoeming naar Adolf Hitlerjustifire schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:28:
[...]
Kan... kijk maar naar Wolfenstein, geen hakenkruis te vinden in de DE versie
Of was dat het alleen ?
Whatever, er zit verschil in sommige versies.
Zo ook met DLC, is genoeg over te vinden op het web.
Zo is het ook mogelijk dat je in een bepaald land de DLC helemaal niet kan downloaden.
Kan je regio locked noemen, maar het is eerder dat bepaalde regios dit blokkeren dan dat de DLC enkel in 1 regio te spelen/downloaden is.
Vandaar regio restricted.
Mijn gamertag is BITT3RBAL
ik zou dat ea the vault ook wel willen proberen, battlefield 4 voor een maandje lijkt me een goede deal.
[ Voor 36% gewijzigd door mitchel op 05-08-2014 16:04 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Alle codes zijn al uigedeeld. Als je deze nog niet hebt gehad (zoals ik) heb je pech. Dan viel je niet in de doelgroep want "alle testers" waren niet alle testers. Dit is een paar dagen geleden op twitter bevestigt door een MS pipo.SinergyX schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:14:
Vreemd dat ik dat bericht nog niet gekregen heb, meeste 'betatest' berichten kreeg ik altijd vrij snel.
Gamertag: YazNL
Ah duidelijk, ik dacht ook al ik heb daar helemaal niets van ontvangen.Yaz schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:20:
[...]
Alle codes zijn al uigedeeld. Als je deze nog niet hebt gehad (zoals ik) heb je pech. Dan viel je niet in de doelgroep want "alle testers" waren niet alle testers. Dit is een paar dagen geleden op twitter bevestigt door een MS pipo.
Over dit "wonder" apparaatje werd een post of wat terug bericht. Dus ik ben 1 en ander nagegaan, filmpjes bekeken etc. (schijnbaar) zonder latency lijkt het mogelijk om crossplatform controllers etc, crossplatform te gebruiken.
Ik heb reeds verschillende keren bericht over het irritante uitvallen van mijn controller en ook dat ik de functies van mijn Razer Sabertooth mis.
Met de Cronusmax hoop ik dat op te lossen.
De Razer is compatible, dat ben ik nagegaan. Bovendien is het mogelijk om tobo/muis te gebruiken op de X1. Dat ziet er vloeiend uit.
De nieuwe Cronusmax moet geoptimaliseerd zijn voor de X1. De oude is vollop in omloop en ook hier in NL te bestellen bij met name ombouwshops echter is die niet geoptimaliseerd voor de X1.
Ik ben dat nagegaan bij verschillende shops. De nieuwe Cronusmax moet je reserveren, er schijnt een productie tekort te zijn.
Ik werd meteen blij van dat apparaatje dat ik er 1 heb besteld bij controller-tuning.de voor €66,80 incl verzendkosten. In dit geval heb ik het met PayPal betaald. Levertijd bedraagt 4-5 dagen. Met 'n beetje mazzel heb ik 'm zaterdag maar ik denk dat het maandag wordt. Ik heb hierbij gekeken op levertijd ipv prijs.
Dat is best een hoop geld maar het moet een aantal problemen oplossen. Het is iets duurder dan een tweede controller waarvoor je de Cronusmax ook kunt gebruiken.
Ik heb ondertussen ook zitten kijken naar de Scuf One contollers die ongeveer vergelijkbare functionaliteit hebben als de Razer. Via de link kom je in de web-shop terecht waar je ziet dat deze controllers rete-duur zijn.
Standaard worden ze met 2 paddles geleverd. 2 extra paddles = $13 extra en een E.M.R (Electro Magnetic Remapping) apparaatje = nog eens $25 extra.
Ik laat volgende week wel weten of de Cronuxmax een topaankoop is of een kat in de zak.
Check je mail. Komt niet via Xbox Live Messages.SinergyX schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:14:
Vreemd dat ik dat bericht nog niet gekregen heb, meeste 'betatest' berichten kreeg ik altijd vrij snel.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zit nu early acces forum te lezen, het is dus nog niet veel goeds, begrijp dus dat je geen US/UK-kinect-taal kan instellen als je je settings naar Nederlands zet? Ik gebruik voice-commands bijna nonstop.
Zonder latency werken ze allemaal, maar zit hem uiteindelijk in de emulatie van 'muis' -> 'analoge stick', ik zal altijd mijn twijfels blijven houden, zeker omdat ik bv BF3 ook op de PC heb (en PS3) en ben nooit overtuigd geweest.mowa schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:27:
CronusMax
Over dit "wonder" apparaatje werd een post of wat terug bericht. Dus ik ben 1 en ander nagegaan, filmpjes bekeken etc. (schijnbaar) zonder latency lijkt het mogelijk om crossplatform controllers etc, crossplatform te gebruiken.
Ik heb reeds verschillende keren bericht over het irritante uitvallen van mijn controller en ook dat ik de functies van mijn Razer Sabertooth mis.
Met de Cronusmax hoop ik dat op te lossen.
De Razer is compatible, dat ben ik nagegaan. Bovendien is het mogelijk om tobo/muis te gebruiken op de X1. Dat ziet er vloeiend uit.
Ik ga geen 60 euro neerleggen voor iets wat precies hetzelfde probleem heeft als alle voorgaande 'emulators', sommige blijven hoog en laag beweren dat het écht werkt.. voor mij niet (en ik speel al aardig veel console en PC shooters).
Ik zal eens rondvragen bij Warframe of er mensen zijn met dat ding, veel zijn beta-PC spelers en nu op de PS4.
[ Voor 72% gewijzigd door SinergyX op 05-08-2014 16:43 ]
Lichtpuntje...
En hier zit wat mij betreft het probleem met dit ding. Het haalt het 'even playing field" weg en ik vind het een verkapte vorm van cheaten. Wat mij betreft mag MS hier heel hard tegen op treden en het verbaasd me dat het in deze generatie nog mogelijk is. Dit is zou makkelijk te killen moeten zijn volgens mij (stukje PKI en klaar).mowa schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:27:
CronusMax
Bovendien is het mogelijk om tobo/muis te gebruiken op de X1. Dat ziet er vloeiend uit.
(die hebben ze zelf al gekilled)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wieltjes verstoren heb speelveld niet. Een native X1 stuur is beter dan via een emulator dus je benadeeld jezelf. Maar Mobo/Muis is van een heel andere orde.Rivanov schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:39:
Muis en toetsenbord mogen ze killen. Wheels niet.
(die hebben ze zelf al gekilled)
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-08-2014 16:45 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Helemaal mee eens, wil je met muis en tb spelen, neem dan gewoon een PC...uchiha tijntje schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:44:
Van mij mag elke andere vorm van input dan een standaard X1 controller in een MP FPS keihard geband worden.En ik hoop dat ze dat ook actief gaan doen.
Zo waardeloos dat gecheat...
Het zegt toch al genoeg dat ze voor die Razer Sabertooth de volgende slogan gebruiken:
Unlevel the playing field
[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-08-2014 16:51 ]
Ik zou weinig aan dat ding hebben want op de een of andere manier verschijnen mijn tegenstanders altijd achter me en dan ben ik sowieso te laat. In Titanfall richt ik me altijd op de Spectres en Grunts, die schieten niet zo snel terug
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Maarja, als ze de 'signature' imiteren van een echte controller, wordt het aardig moeilijk dit te blokkeren. En dan kom je al snel weer in slecht nieuws te zitten als jij dus 3rd party controllers gaat blokkeren (anders pak je gewoon de 'signature' van een andere 3rd party, zoals de FragFX lange tijd deed).Lekker Ventje schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:56:
Als het echt werkt wil ik 'm wel voor de Masterchiefcollection hebben, voor de MP mogen ze die dingen blokkeren.
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-08-2014 17:03 ]
Neen hoor, alles die te maken had ermee, dus geen Heil Hitler (enkel Heil) en geen enkele hakenkruis, die symbolen zijn allemaal veranderd naar het logo van Wolfensteinjustifire schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:31:
[...]
Of was dat het alleen ?
Whatever, er zit verschil in sommige versies.
Zo ook met DLC, is genoeg over te vinden op het web.
Zo is het ook mogelijk dat je in een bepaald land de DLC helemaal niet kan downloaden.
Kan je regio locked noemen, maar het is eerder dat bepaalde regios dit blokkeren dan dat de DLC enkel in 1 regio te spelen/downloaden is.
Vandaar regio restricted.
Komt ook beetje uit de gedachte dat je in principe altijd beter bent met muis/tobo tov een controller, iets wat nooit 100% te testen is (een PC game is nooit optimized voor controllers, een console game niet voor muis/keyboard - enige die ik me kan herinneren was UT op de PS3, 7 jaar geleden).uchiha tijntje schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 17:02:
Ik denk dat het over grote deel van de community achter het blokkeren van 3rd party controllers of toetsenbord/muis converters in multiplayer games staat... Echter dat zegt natuurlijk niets als een hele kleine groep mondig genoeg is. Dat hebben we in het afgelopen jaar wel kunnen merken.
Zo'n beetje elke FPS op consoles heeft aim assistance/aim acceleration, dit laatste is iets wat PC standaard niet heeft (of iedereen veelal uitzet, je wil juist 1:1 bewegingen en niet relatief tot je beweegsnelheid). In mijn logica als een game dit niet heeft, je X/Y absolute bewegingen van een muis nooit 1:1 kan omzetten naar X/Y-as cijfers van een analoge stick (dus rotatiesnelheid relatief op de X/Y-as). En zelfs dan heb je geen 1:1 beweging, deze zullen nooit gelijk zijn. Iets wat bv bij een racegame wel gewoon kan, dit is een fixed X-rotatie, of dit nu stuur of analoge stick is, je hebt een dead(0)zone en een -x en +x waarde.
Cijfers van gebruik zal je ook nooit weten, op T.net ken ik maar handjevol die zulke dingen hebben gebruik, ene helemaal positief, de ander juist niet (dat zal ik in dat geval zijn
Toetsenbord is niet accurater dan mijn thumbsticks hoor? Dat is nou juist alles of niets!Dragunov schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 17:27:
Muis en toetsenbord zijn zoiezo accurater dan een controller
Overigens zie ik hem niets doen wat ik zelf niet kan. Enige verschil is vooral dat ie heel schokkerig beweegt en daarbij dus geen vloeiende animaties zal weergeven. Dat maakt het dus ook nog eens onrealistischer!
Verder is het gewoon lame. Ik snap ook niet de drang om games als cod of bf4 op console met zo'n ding te gaan doen, want die zijn ook gewoon op pc verkrijgbaar. En het is nou ook weer niet zo'n ramp om een tijdje met een controller te oefenen. Kijk desnoods wat video's over hoe je er goed mee kunt worden. Dat duurt echt geen maanden voordat je de basis doorhebt. Daarna wordt je alleen maar beter. Je kunt met goede taktieken, goede positionering en goed opletten al een stuk beter worden, daar heb je geen controller-skills voor nodig.
En ik heb nog niet eens zoveel problemen met een andere controller zolang deze bijv geen rapid fire stand heeft. Programmeerbare knoppen zitten voor mij redelijk op het randje, maar snap dat dit een uitkomst voor je bied
Wel heb ik grote bezwaren tegen muis en keyboard op consoles voor MP games. Dat soort zaken moeten gewoon geband worden. Zoals je in het filmpje ziet kun je die schokkende bewegingen niet of amper nabootsen met een controller. Of je moet de sensitivity op max zetten en ontzettend goed zijn
En ik kan me voorstellen dat met name in de snellere games dit soort snelle bewegingen wel wenselijk zijn (bijv. een titanfall). Toen ik vroeger nog quake en unreal speelde zag mijn gameplay er ook zo uit. Niet de geleidelijke bewegingen zoals met een controller.
PS, wist niet dat je van een dergelijke aandoening last had. Ik weet nog dat we GoW3 hebben gespeeld, en dan inderdaad niet voor een half uurtje
[ Voor 41% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-08-2014 18:48 ]
[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-08-2014 18:59 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Gelukt inderdaad, downloadinguchiha tijntje schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 18:58:
Ik heb hem via mijn xbox zelf gekocht. Via een prepaid card gewoon geld gestort op mijn US account, xbox op US zetten en gewoon in de store kopen. Via de store op de pc kon ik hem ook niet vinden.
Wel handig die giftcards, was voor mij de eerste keer. Ga ik vaker doen.
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-08-2014 20:34 ]
Nu je het zegt. Volgens mij heb ik het in het GOW3 topic wel eens genoemd maar op mijn werk weet niemand het. Gewoon niet zeuren en doorgaan.uchiha tijntje schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 18:30:
PS, wist niet dat je van een dergelijke aandoening last had. Ik weet nog dat we GoW3 hebben gespeeld, en dan inderdaad niet voor een half uurtje
Sinds ergens in 2011 ging ik spelen met een Razer Onza toen het geleidelijk aan wat moeilijker ging. Een fantastisch ding als ie het deed want het was een pos. Ik had er altijd 2 want er was er altijd 1 onderweg om omgeruild of gerepareerd te worden.
Heb je een voorbeeldje? Ik was blij om te zien dat zaken als 'Snap' gewoon 'Snappen' heet in het nederlands, was bang dat daar hele kromme vertalingen voor gezocht zouden worden. Mijn 1e indruk was niet slecht, maar ik heb ook max 2 minuten gekekenDragunov schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:05:
Net de X1 ingesteld op Nederlands en krijg rillingen van de vertalingen, het is precies iets te letterlijk vertaald, zo te zien door een vertaalcomputer en niet door een mens die beide talen (Engels en Nederlands) perfect beheerst
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb nooit begrepen waarom iemand van de jongere generatie een NL vertaling wil (Ook niet in games) Ik kan begrijpen als je wat ouder bent en nooit Engels op school gehad hebt, dat het prettiger is, maar voor het hedendaagse gebruik heb ik liever Engels als inderdaad kromme vertalingen.Dragunov schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:17:
Bijvoorbeeld: mijn hoofd-xbox, als de controller bijna leeg is, dan komt er ook zo'n eigenaardige tekst op, fout je in vertaling onder Kinect ook, heb reeds X1 uitgezet, vrouwke tv aant zien
Nou ja, dat was toch de reden van het uitstel. Daarnaast hoe moeilijk kan het zijn, het is nu ook weer niet zo dat je 1000 voice commando's hebt. Misschien 100 combinaties, moet toch wel te doen zijn lijkt me. Desondanks vind ik kinect in het Engels wel lekker werken !BM schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 19:30:
Jammer dat er geen voicecontrol is, die verwacht ik bij de launch eigenlijk ook nog niet.
Ik verkies zelf me Windows, Office en telefoon (WP) in het Nederlands omdat er daar geen kromme vertalingen instaan en net iets gemakkelijker werkt.harrytasker schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:25:
[...]
Ik heb nooit begrepen waarom iemand van de jongere generatie een NL vertaling wil (Ook niet in games) Ik kan begrijpen als je wat ouder bent en nooit Engels op school gehad hebt, dat het prettiger is, maar voor het hedendaagse gebruik heb ik liever Engels als inderdaad kromme vertalingen.
Maar voor de X1 hebben ze nog heel wat werk voor de boeg vooraleer ze op het niveau komen van voorgaande zaken die ik vermeldde.
Games daarentegen verkies ik dan wel in het Engels, omdat het Nederlands nog altijd is om van te huilen en omdat het ook precies eigenaardig is om een game in het Nederlands te spelen
Xbox Live: Ofthewell NL
Twijfelde eerst wel aan die warehousedeals, maar alles was zelfs nog geseald! 'Wie neu", is dus ook echt "Wie neu"Bij een vriend van mij ook, dus blijf ik vaker in de gaten houden.
T is wel even wennen zeg dat menu. Aan de ene kant stuk overzichtelijker, tegelijkertijd zijn veel dingen weer erg omslachtig. Vooral de friends list

Kinect beetje gemixte gevoelens. Als ik wat dichter bij zit, is alles prima. Op de bank, naar achter leunend, moet ik echter hard,net niet schreeuwend, de commands geven. Is daar nog wat aan te doen?
Invite voor de Dashboard Beta zou welkom zijn
Gamertag: Shikakka
PS: mocht iemand nog een code overhebben, voor Forza 5, wil ik m wel overnemen voor een leuk bedrag
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Kinect werkt prima! Ook als je wat verder er vandaan zit. Je moet alleen wel de mic van de Kinect goed instellen en daar zijn allemaal tutorials voor. Op je xbox one kun je die vinden en als je stap voor stap dat goed doet. dus ook ECHT je omgevingsgeluiden versterkt als hij dat vraagt, dan weet hij precies hoe het geluid en volume van de mic afgesteld moet worden. Het werkt hier zo goed dat ik gewoon normaal tegen de xbox kan zeggen Xbox turn off en dan doet hij dat ookShikaka schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 23:30:
Na lang overwegen toch maar één aangeschaft, wilde toch voor Destiny kwam een One in huis hebben en naast Forza trekt Fifa me totaal niet en Titanfall weer wel. Dus een Titanfall pack bij Amazon.de €424,-. 'Gebraucht - Wie neu '.
Twijfelde eerst wel aan die warehousedeals, maar alles was zelfs nog geseald! 'Wie neu", is dus ook echt "Wie neu"Bij een vriend van mij ook, dus blijf ik vaker in de gaten houden.
T is wel even wennen zeg dat menu. Aan de ene kant stuk overzichtelijker, tegelijkertijd zijn veel dingen weer erg omslachtig. Vooral de friends list, maar kan ook wennen zijn.
Kinect beetje gemixte gevoelens. Als ik wat dichter bij zit, is alles prima. Op de bank, naar achter leunend, moet ik echter hard,net niet schreeuwend, de commands geven. Is daar nog wat aan te doen?
Invite voor de Dashboard Beta zou welkom zijn
Gamertag: Shikakka
PS: mocht iemand nog een code overhebben, voor Forza 5, wil ik m wel overnemen voor een leuk bedrag
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Ik heb het gevoel dat de CoD al vaker in de sale was, en zelfs al een dag in de sale was nu?New Price for These Xbox One Games
Content Title Content Type New Price
Dead Rising 3 Xbox One Game $49.99
Forza Motorsport 5 Xbox One Game $49.99
Kinect Sports Rivals Xbox One Game $49.99
Ryse Xbox One Game $49.99
Here are this week’s games and add-on deals on the Xbox Games Store. Discounts are valid now through 11 August 2014.
Xbox One
Content Title Content Type Discount %
Angry Birds: Star Wars Xbox One Game 50%
Call of Duty Ghosts: Gold Edition* Xbox One Game 33%
Call of Duty Ghosts: Digital Hardened Edition* Xbox One Game 30%
Please note: prices and availability are subject to change and may vary by region. Deals with Gold are valid for Xbox Live Gold members.
Heb alle spellen al, behalve Angry Birds, maar heb niet echt het gevoel dat ik daar geld aan moet uitgeven. Gaan jullie aan de hand van deze sale nog iets aanvullen?
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Geen idee, welk versie nummer van het OS heb jij in je system settings staan?Hairball schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 23:02:
Ik krijg zojuist een nieuwe update voor mijn One binnen. Ik deed al mee aan de preview en had dus al de laatste versie. Heb ik iets gemist?
Ik zag gisteren toevallig een filmpje van Mass Effect en vroeg me het volgende af. Als je in een spel keuzes hebt over good en evil, welke kant neigen jullie dan?
Op een of andere manier neem ik me altijd voor om als evil te spelen, maar ik betrap me er iedere keer weer op dat ik toch nooit lang volhoud en uiteindelijk altijd 'good' ben. Maakt niet uit welke game, Baldurs Gate, The Elder Scrolls games, Fallout, Mass Effect, Fable, etc.
Is prima te testen en ís meermalen getest oa door gamer gemeenschappen, microsoft zelf én 2 groepen hoog niveau Titanfall spelers zelfs. De uitkomsten zijn zeer voorspelbaar. KB&M >> Controller. Met 1 uitzondering: in Titanfall won het controller team nét aan als zij nie thadden moeten stoppen vanwege een disconnect issue (speelden met X360 controller op PC mét aim-assist aan) maar dat team beweerde dat zij wonnen puur door het spel beter te kennen en merkten ook meteen op dat zij zonder aim assist nóóit de PC spelers bij zouden kunnen benen en wel zeker niet in zo'n snelle beweeglijke shooter.SinergyX schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 17:26:
[...]
Komt ook beetje uit de gedachte dat je in principe altijd beter bent met muis/tobo tov een controller, iets wat nooit 100% te testen is (een PC game is nooit optimized voor controllers, een console game niet voor muis/keyboard - enige die ik me kan herinneren was UT op de PS3, 7 jaar geleden).
Maar zelfs gewoon feitelijk gezien is een lineair input device zoals een muis gewoon een accurater en sneller apparaat dan een accelerated input zoals een joystick (analog stick is in principe gewoon een kleine joystick). Ga maar eens zo snel en precies mogelijk windows bedienen met een controller (is software voor) óf een van de ''improve my aim'' websites voltooien. Dat gaat niet lukken en dat is alle info die nodig is mbt dit onderwerp.
Controller vs controller? Eerlijk. KB&M vs KB&M? Eerlijk.
Controller met aim assist vs KB&M? Kan eerlijk zijn, hangt van het spel af, maar dan laait de auto-aim en aim-assist discussie weer op.
Controller zonder aim assist vs KB&M? Nooit never niet aan beginnen, je zal alleen leuk meekomen als je tegen de n00bs in de KB&M community speelt.
Dus eerlijk gezegd snap ik de discussie ook gewoon echt niet. Een Volkswagen en een Ferrari zijn beiden auto's met 4 wielen en binnen Nederland zullen ze op de snelweg niet veel van elkaar verschillen, maar haal het snelheidslimiet weg en we weten beiden wel dat dat nooit een eerlijke race zal zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Brutal1ty op 06-08-2014 08:28 ]
Ik ben altijd Good. Ik wil een goed gevoel overhouden bij het spelen van een spel en om een vage reden voel ik me altijd klote als ik een Evil keuze maak. Dus ik ben eigenlijk altijd Good. Zelfs als de beloning van Evil beter zou zijn.uchiha tijntje schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 06:56:
Oktober wordt een steeds rustigere maand. Na Battlefield en Dragon Age, nu ook Evolve uitgesteld.
Ik zag gisteren toevallig een filmpje van Mass Effect en vroeg me het volgende af. Als je in een spel keuzes hebt over good en evil, welke kant neigen jullie dan?
Op een of andere manier neem ik me altijd voor om als evil te spelen, maar ik betrap me er iedere keer weer op dat ik toch nooit lang volhoud en uiteindelijk altijd 'good' ben. Maakt niet uit welke game, Baldurs Gate, The Elder Scrolls games, Fallout, Mass Effect, Fable, etc.
Alleen als het echt de bedoeling is van een spel om evil te zijn vind ik het leuk (zie een Dungeon Keeper ofzo).
Dit probleem is niet zo moeilijk te tackelen. Als je elk device wat connectie mag maken met de X1 (of het nu origineel of 3rt party is) voorziet van een client certificaat vanaf Microsofts CA server is het probleem opgelost. Dit van niet te "facken" tenzij je hier heel veel resources in stopt (lees: maanden hacken) en zelfs dan is het makkelijk op te lossen door MS door het gehackte certificaat te revoken.SinergyX schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:58:
[...]Maarja, als ze de 'signature' imiteren van een echte controller, wordt het aardig moeilijk dit te blokkeren. En dan kom je al snel weer in slecht nieuws te zitten als jij dus 3rd party controllers gaat blokkeren (anders pak je gewoon de 'signature' van een andere 3rd party, zoals de FragFX lange tijd deed).
Deze oplossing is alleen duur. Niet omdat een certificaat maken veel geld kost (Eigen CA = gratis) maar omdat er tijdens het produceren van een controller iets unieks moet gebeuren per controller (uniek certificaat laden). Maar het zou het probleem wel 100% oplossen.
Let wel, het enige probleem vind ik eigenlijk dat je met een M/K kan spelen. RapidFire ed. kan je ook op een originele controller krijgen middels hacks. Maar dit vind ik dan zelf ook een minder groot probleem.
[ Voor 39% gewijzigd door Yaz op 06-08-2014 08:39 ]
Ik ga meestal eerst 'good' en daarna 'bad'. Alleen bij Bioshock heb ik dat nog niet over mijn hart verkregenuchiha tijntje schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 06:56:
Oktober wordt een steeds rustigere maand. Na Battlefield en Dragon Age, nu ook Evolve uitgesteld.
Uiteindelijk gebruik ik hem nog zelden. Heel af en toe als ik bezoek heb zodat ik genoeg controlers in huis heb.
Bij mij doet kinect het niet (voice commands, de rest wel, decoder/tv aanzetten etc.) het helemaal niet meer)juroz1980 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:32:
Heeft iemand het nieuwe dashboard al geprobeerd en wat zijn de ervaringen? Kunnen wij straks ook Nederlandse voicecommando's geven en werken deze beter dan die in het Engels?
komt volgens mij omdat ik geen spreektaal kan selecteren. menu's e.d. zijn wel allemaal vertaald, oneguide doet nog niks. De Store is nog akelig leeg.
Toen ik zoo tycoon kocht stond er 'Dutch ' bij.
Gisteren de reeds geïnstalleerde Zoo Tycoon verwijderd en opnieuw gedownload uit de NL store... waarschijnlijk is de game nu ook in het Nederlands te spelen (heb hem voor mijn zoon gekocht), moet ik nog even testen.
[ Voor 6% gewijzigd door nexhil op 06-08-2014 12:08 ]
XRS Pro (dacht dat hij zo heette) voor de PS3 had dit al simpel gedaan, daar zat gewoon de volledige hardware in van een PS3 controller en was alle 'input' gewoon aangesloten op de originele input van de knoppen en sticks. De latere 'modded DS3' was een origineel met een tussen-chip op de knoppen zodat je auto-fire (rapid, steady) kon inschakelen, is onmogelijk om te detecteren.Yaz schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 08:30:
Dit probleem is niet zo moeilijk te tackelen. Als je elk device wat connectie mag maken met de X1 (of het nu origineel of 3rt party is) voorziet van een client certificaat vanaf Microsofts CA server is het probleem opgelost. Dit van niet te "facken" tenzij je hier heel veel resources in stopt (lees: maanden hacken) en zelfs dan is het makkelijk op te lossen door MS door het gehackte certificaat te revoken.
Deze oplossing is alleen duur. Niet omdat een certificaat maken veel geld kost (Eigen CA = gratis) maar omdat er tijdens het produceren van een controller iets unieks moet gebeuren per controller (uniek certificaat laden). Maar het zou het probleem wel 100% oplossen.
Let wel, het enige probleem vind ik eigenlijk dat je met een M/K kan spelen. RapidFire ed. kan je ook op een originele controller krijgen middels hacks. Maar dit vind ik dan zelf ook een minder groot probleem.
Een console ziet niet dat jij knop X in druk of gewoon een flipswitch gebruik om contactpunten van knop X te verbinden, met certificaten stop je wel de 'custom input', maar stop je niet de hardware die gemaakt is op basis van echte controllers.
Ach, het 'aandeel' van deze spelers blijft marginaal klein, die keren dat je er eentje tegen komt.. zelfs de beste speler solo verliest het van een goed potje teamwork. Ik zou me eerder druk maken over het 'console hacken' an sich, dat straks gewoon cheats zijn in te laden met modded consoles.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 06-08-2014 11:12 ]
Een speciale controller maken is echt ziek duur, richting 200+, en als je dan bv een 360 controller hebt laten maken, of een PS3 controller is het lekker als je niet een nieuwe hoeft te laten maken voor een nieuw console.
Blijf het bizar vinden dat MS en Sony niet zelf alternatieven aanbieden voor deze groep, of een dienst waar je dan zelf een controller kan bestellen met bv je trigger knoppen weg en dan 2 knoppen extra onder de 4.
Maar goed, het productie proces zal wel te duur zijn denk ik.
Dat is bij mij het bizarre, sinds gisteren is heel mijn PayPal optie verdwenen. Ik heb geen beta-acces voor nieuwe localisatie, maar wilde gisteren DLC van Titanfall kopen, waar ik enkel nog maar mijn wallet als optie had.lHybridl schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:03:
Btw betalen met Paypal op de US store werkt weer zoals we eerste deden voor de giftcards. Lijkt erop dat die block dus weg is. Net even iets gekocht van 2 dollar en selecteerde gewoon mijn paypal account en hij installeerde. Kreeg die foutmelding niet meer zoals eerst.
Change knop heb ik, maar heb ik enkel keuze 'wallet' en 'add creditcard/paypal'.lHybridl schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:08:
Kan je ook niet op change drukken bovenaan? Bij mij was die ook even weg en moest ik hem even opnieuw selecteren.
Heb me verder niet echt in verdiept, had genoeg geld in wallet, maar was mogelijk een klein hiaatje, dat het nu gewoon weer werkt
Maar heb jij de beta-acces voor lokalisatie?
Ach ja, dan nog maar even wachten
Maar je hebt je lokalisatie toch gewoon op USA staan?lHybridl schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:14:
Jup dat heb ik wel idd.
Bears and Bulls
Dat is enkele pagina's geleden al aan bod gekomen, zie ook http://majornelson.com/20...e-games-gold-august-2014/mindcre8r schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:25:
wat wordt de gratis game voor augustus eigenlijk?
Buiten dat had hij ook al gewoon een paar dagen op zijn xbox one kunnen kijkendjbarney schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:34:
[...]
Dat is enkele pagina's geleden al aan bod gekomen, zie ook http://majornelson.com/20...e-games-gold-august-2014/
XBO: Michaël#3318
Had je 'm niet eens voor hoeven te verwijderen. Spel was direct in het Nederlands na wijzigen taal/locatie. Kunnen mijn kinderen er eindelijk mee aan de slagnexhil schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:44:
[...]
Toen ik zoo tycoon kocht stond er 'Dutch ' bij.
Gisteren de reeds geïnstalleerde Zoo Tycoon verwijderd en opnieuw gedownload uit de NL store... waarschijnlijk is de game nu ook in het Nederlands te spelen (heb hem voor mijn zoon gekocht), moet ik nog even testen.
Mis echter de voice-controls wel, hoop dat ze de keuze voor engelse voice controls wel toevoegen. Op het beta forum wordt er genoeg om gevraagd, dus hopelijk leest MS dat.
ik heb er gister nog op gezeten en niks gezienNefiorim schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:35:
[...]
Buiten dat had hij ook al gewoon een paar dagen op zijn xbox one kunnen kijken
Bears and Bulls
Bij je homescreen dinges zou gewoon ergens iets moeten staan met een kopje GOLD. Lijkt op een advertentie of zo. Even op klikken en je krijgt de gratis games en de deals te zien.mindcre8r schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:41:
[...]
ik heb er gister nog op gezeten en niks gezien
XBO: Michaël#3318
De Xbox 360 was mijn eerste console. Ongeveer 8 jaar geleden. De aanschaf ook gedaan omdat ik het zat was om jaarlijks te investeren in een pc.Dragunov schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 20:11:
Ikzelf koop persoonlijk nooit geen FPS op de console, enkel op de PC en als er games beschikbaar ziijn voor zowel de PC als de console, dan geef ik nog altijd de voorkeur aan PC.
Het is een goeie keus gebleken. Vooral sinds COD4 ben ik er juist fan van om shooters op een console te spelen. Niet meer met je vingers in de spagaat om alle buttons tijdig te raken. Lekker ontspannen een controller. Ik heb nog wel een gamepc gekocht voor BF3. 24 gamers in MP is toch niet echt het BF gevoel.
Gelukkig is dat probleem nu ook opgelost. De iets mindere graphics neem ik dan voor lief
Het lijkt me zeer, zeer onwaarschijnlijk. Een fors deel van de voice controls bestaat eruit dat je labels op het scherm kunt 'benoemen'. Als die labels dan in het Nederlands zijn, maar de voice controls moeten in het Engels dan voeg je alleen maar enorm veel verwarring toe. Daarom denk ik dat je deze optie kunt vergeten. Mooiste zou zijn als NL voice control eindelijk beschikbaar komt (hoe zat het ook alweer MS, een jaar na de release van de Kinect 1.0, toch?), maar ik ben er bang voor, als zelfs Ierland al geen eigen voice control heeft...Roodaap schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:36:
[...]
Mis echter de voice-controls wel, hoop dat ze de keuze voor engelse voice controls wel toevoegen. Op het beta forum wordt er genoeg om gevraagd, dus hopelijk leest MS dat.
Xbox
Dit topic is gesloten.
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!