Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ik heb een 30/3 abbo van ziggo maar merk tegenwoordig wel erg veel lag in BF4 op de one, meer mensen last van of moet ik mijn one in de DMZ gaat fietsen zoals dat ook bij de 360 moest?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:55:
[...]

Heb je de nieuwe map pack aangeschaft? Ik zit er over te twijfelen, vermaak me goed met titanfall, start het regelmatig op voor een paar potjes knallen maar vind £ 8 voor 3 maps een beetje overdreven? Is het het waard?
Tja voor 8 pond kan je misschien ook 4 glazen bier kopen in de kroeg, aan jou de keuze waar je denkt het meeste plezier te beleven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je hem koopt nitraM, dan kunnen we wellicht wat potjes samenspelen. De enige in men friendslist die ik Titanfall nog geregeld zie spelen ben jij :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:37

BM

Moderator Spielerij
Ik wil ook wel weer wat potjes doen hoor :) Niet al te vaak meer online te vinden, maar Titanfall heb ik eigenlijk na release veel te weinig gespeeld.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 14:14:
Als je hem koopt nitraM, dan kunnen we wellicht wat potjes samenspelen. De enige in men friendslist die ik Titanfall nog geregeld zie spelen ben jij :P
Moet je eens een invite sturen :P
Heb de Season pass dus automatisch alle nieuwe maps.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harrytasker schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 14:12:
[...]

Tja voor 8 pond kan je misschien ook 4 glazen bier kopen in de kroeg, aan jou de keuze waar je denkt het meeste plezier te beleven....
Ha, 8 pond koop je hier in de UK nog geen 3 bier voor :) heb de vorige maps wel aangeschaft, op zich zoals ik al zei prima vermaak.

Als we een party kunnen opzetten met wat mensen hier win ik misschien is een capture the flag game lol, op de een of andere manier kom ik altijd in een groep terecht die alleen maar blind rondrent terwijl de tegenstander wel samenwerkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We hebben dus nu al 4 mensen als ik de reacties hierboven zie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Augustus update is uit en een update van de blu-ray player app, waardoor je nu ook 3d films kan kijken (net getest) :D

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 09:33
Ik heb geprobeerd mijn gamertag aan de Google Docs lijst toe te voegen maar zie bij het openen hiervan alleen een lege spreadsheet.
Voor mensen die een keer samen wat willen gamen, mijn gamertag is Buffeltjuh en ik heb aardig wat games aangeschaft sinds Day One (o.a. Titanfall met season pass, Forza 5, CoD Ghosts, DR3, Ryse, etc,,), speel ze alleen allemaal te weinig omdat ik nog niet erg veel mensen ken met een Xbox One en het een beetje saai wordt om alles in je eentje of misschien met twee man te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timmetjuh schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:54:
Ik heb geprobeerd mijn gamertag aan de Google Docs lijst toe te voegen maar zie bij het openen hiervan alleen een lege spreadsheet.
Voor mensen die een keer samen wat willen gamen, mijn gamertag is Buffeltjuh en ik heb aardig wat games aangeschaft sinds Day One (o.a. Titanfall met season pass, Forza 5, CoD Ghosts, DR3, Ryse, etc,,), speel ze alleen allemaal te weinig omdat ik nog niet erg veel mensen ken met een Xbox One en het een beetje saai wordt om alles in je eentje of misschien met twee man te spelen..
Ik heb hem even hersteld naar de versie waar nog wel tekst in stond. Niet geheel ontoevallig had ik de lijst even gebruikt als voorbeeld in het PS4 topic om aan te halen dat deze lijst iets handiger in elkaar zit. *snip*

Gamescom teaser!!

Bookmarken:

12 augustus om 14.00 de Gamescom Xbox Briefing!

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 04-08-2014 19:01 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:37

Joostk

Barkrukprofeet

Ooh leuke teaser, zag al paar mooie games voorbij komen: nieuwst Assasins Creed, Dead Rising 3 and CoD ziet er ook wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Ik wil ook wel meedoen met een potje Titanfall. :)

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 09:33
Martinspire schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:20:
[...]

Ik heb hem even hersteld naar de versie waar nog wel tekst in stond. Niet geheel ontoevallig had ik de lijst even gebruikt als voorbeeld in het PS4 topic om aan te halen dat deze lijst iets handiger in elkaar zit. Grote kans dat een no-life PS4 fanboy dus dat document heeft leeg gegooid :/
Werkt weer, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niets waar ik naar uitkijk in die Gamescon teaser.
Wel ons eigen Ruudje Gullit bij de Fifa stand :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 22:38:
Niets waar ik naar uitkijk in die Gamescon teaser.
Wel ons eigen Ruudje Gullit bij de Fifa stand :)
Juist die beelden van Gullit bij Fifa waren van vorig jaar..... ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb wat problemen met mijn netwerk.

Als ik in mijn netwerk settings ga kijken en ik klik op test multiplayer connection krijg ik een error terwijl mijn NAT gewoon open is. Daarnaast krijg ik bij detailed netwok statistics eigenlijk geen enkele statistiek te zien. Verder heb ik problemen met het afspelen van filmpjes in mijn activity feed. Ze spelen niet af, blijft gewoon staan op het screenshot en verder niets. Als ik dan op het niet afspelende filmpje klik opent die upload en krijg ik uiteindelijk een connection error die via google niets oplevert. Ik vind het nogal vaag, aangezien mijn NAT gewoon open is en dat vaak de bottleneck is. Vandaag een factory reset gedaan, maar ervaar nog steeds de hierboven genoemde zaken.

Heeft iemand hetzelfde euvel gehad en wellicht een oplossing? Heb in mijn router DMZ aangezet en poorten geforward, maar dat helpt niet veel.

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-08-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Jij hebt denk ik het beta -dashboard?

Ik heb zelf dat dash board nog niet maar heb je op de beta forums gekeken of meerdere mensen er probleem mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 00:35

Tags NL

Harmful or Harmless?

uchiha tijntje schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 09:23:

Heeft iemand hetzelfde euvel gehad en wellicht een oplossing? Heb in mijn router DMZ aangezet en poorten geforward, maar dat helpt niet veel.
Mensen zetten wel vaker hun Xbox in DMZ, vast ip-adres op de Xbox en poorten forwarden en nog steeds issues. Gewoon DHCP doen, eventueel 8.8.8.8 en 8.8.4.4 (Google DNS) instellen op Xbox, uPnP aanzetten op je router. Vaak was de oplossing om gewoon niet zo te customizen en het probleem groter te maken.

Je gamed toch wel bedraad neem ik aan?

[ Voor 3% gewijzigd door Tags NL op 02-08-2014 12:55 ]

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uiteraard bedraad. Ik zal het eens proberen. :)

Pff, vandaag flink wat Titanfall gespeeld, maar man o man, wat zit ik toch vaak in het verkeerde team :+ In sommige modi kun je redelijk nog zelf het team dragen om de overwinning te pakken, maar wat is het toch frustrerend als je eigen score hoger is dan de score van de overige 5 anderen bij elkaar. 8)7

De nieuwe maps zijn trouwens wel leuk :)

[ Voor 79% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-08-2014 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-09 18:27
Opgelost.

[ Voor 98% gewijzigd door Lekker Ventje op 03-08-2014 18:06 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-09 13:19
iemand EA ACCESS algeprobeerd ?

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
uchiha tijntje schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 14:00:
Uiteraard bedraad. Ik zal het eens proberen. :)

Pff, vandaag flink wat Titanfall gespeeld, maar man o man, wat zit ik toch vaak in het verkeerde team :+ In sommige modi kun je redelijk nog zelf het team dragen om de overwinning te pakken, maar wat is het toch frustrerend als je eigen score hoger is dan de score van de overige 5 anderen bij elkaar. 8)7

De nieuwe maps zijn trouwens wel leuk :)
Dit heb ik ook regelmatig =p Bij mij gaat het dan om de PC versie van Titanfall, maar het punt blijft hetzelfde: frustrerend! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Iedereen heeft 'm ongetwijfeld al wel gespeeld maar ik heb vandaag pas Max The Curse of Brotherhood uitgespeeld. Wat een leuke game zeg..!! Heb me verschillende keren zitten bescheuren. Simpele controls maar vanaf chapter 5 toch best pittig en lastige puzzels.
Ik ga 'm beslist nog 'n keer doen want ik wil wel alle Collectibles en Achievements halen. De hele game doorspelen zonder 'n keer dood te gaan (= een achievement) lijkt me een erg moeilijke opgave.

Na de laatste grote update heb ik helaas wel weer regelmatig last van controller disconnects. Volgens mij ligt het aan mijn controller. Moet nog steeds nagaan of het euvel is verholpen als ik 'm aansluit met een lange usb kabel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brutal1ty schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 22:30:
[...]

Dit heb ik ook regelmatig =p Bij mij gaat het dan om de PC versie van Titanfall, maar het punt blijft hetzelfde: frustrerend! :(
Ondanks dit frustrerend puntje is het wel echt de beste shooter die ik in lange tijd heb gespeeld. :) Om een of andere reden had ik Titanfall in de afgelopen 2 maanden eigenlijk amper gespeeld. Echter de beta van Destiny (met name het tegenvallende MP gedeelte) en nog een paar potjes BF4 lieten mij teruggrijpen naar Titanfall. De bewegingsvrijheid, de strakke controls, de basics van 8 wapens in tegenstelling tot de standaard 40 wapens, de balans tussen pilots vs pilots, pilots vs titans en titans vs titans allemaal in 1 potje is echt geweldig. Ik denk dat ik geen enkele FPS meer kan spelen zonder dit te vergelijken met Titanfall, of het moet gaan over een shooter ala Rainbow Six Siege. Ik denk dat enkel CoD AW dit kan evenaren van de shooters die binnen nu en een jaar uitkomen. Battlefield Hardline en Destiny zie ik het niet doen.
mowa schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 23:45:
Iedereen heeft 'm ongetwijfeld al wel gespeeld maar ik heb vandaag pas Max The Curse of Brotherhood uitgespeeld. Wat een leuke game zeg..!! Heb me verschillende keren zitten bescheuren. Simpele controls maar vanaf chapter 5 toch best pittig en lastige puzzels.
Ik ga 'm beslist nog 'n keer doen want ik wil wel alle Collectibles en Achievements halen. De hele game doorspelen zonder 'n keer dood te gaan (= een achievement) lijkt me een erg moeilijke opgave.

Na de laatste grote update heb ik helaas wel weer regelmatig last van controller disconnects. Volgens mij ligt het aan mijn controller. Moet nog steeds nagaan of het euvel is verholpen als ik 'm aansluit met een lange usb kabel.
Max TCOB is inderdaad echt een leuke game. Een aanrader voor iedereen die het nog niet heeft gespeeld. Ook al heb je hem misschien gemist in GwG, het is de aanschaf waard.

Volgens mij is het volledig uitspelen zonder dood te gaan een challenge en geen achievement. Of is het een achievement met 0 punten? Want ik had 1000 GS en ik weet heel zeker dat ik hem niet uitgespeeld heb zonder dood te gaan. Dat heb ik op max 8 levels ofzo. :)

[ Voor 36% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-08-2014 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
uchiha tijntje schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 07:41:
[...]

Max TCOB is inderdaad echt een leuke game. Een aanrader voor iedereen die het nog niet heeft gespeeld. Ook al heb je hem misschien gemist in GwG, het is de aanschaf waard.

Volgens mij is het volledig uitspelen zonder dood te gaan een challenge en geen achievement. Of is het een achievement met 0 punten? Want ik had 1000 GS en ik weet heel zeker dat ik hem niet uitgespeeld heb zonder dood te gaan. Dat heb ik op max 8 levels ofzo. :)
Je moest het niet volledig uitspelen zonder dood te gaan, enkel maar sommige levels. Mij lukt dat alvast niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
X-Fighter schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 09:27:
[...]

Je moest het niet volledig uitspelen zonder dood te gaan, enkel maar sommige levels. Mij lukt dat alvast niet :)
Tuurlijk wel :) Ik ben geen held in dat soort achievements, maar mij is het ook gelukt :) Als je de levels eenmaal kent is het echt geen heel moeilijk spel, zelfs dat lava level is met wat oefenen wel te doen. Moet je wel net zin in hebben natuurlijk ;)

Heb trouwens mijn gemiste achievements van een paar dagen terug nog niet ontvangen :(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
BM schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 09:33:
[...]

Tuurlijk wel :) Ik ben geen held in dat soort achievements, maar mij is het ook gelukt :) Als je de levels eenmaal kent is het echt geen heel moeilijk spel, zelfs dat lava level is met wat oefenen wel te doen. Moet je wel net zin in hebben natuurlijk ;)

Heb trouwens mijn gemiste achievements van een paar dagen terug nog niet ontvangen :(
Ja ik weet welke het nog zijn, gewoon opgezocht, maar pff die levels van buiten leren om juist in te schatten wat wanneer te doen... Nee, daar heb ik niet echt zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
X-Fighter schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:44:
[...]

Ja ik weet welke het nog zijn, gewoon opgezocht, maar pff die levels van buiten leren om juist in te schatten wat wanneer te doen... Nee, daar heb ik niet echt zin in :D
Dan ook vooral niet doen :) Ik ben ook niet iemand die normaal uren of dagen op 1 achievement gaat zitten. Bij dit spel verveelde het me echter niet. Zodra het dat wel deed was ik er ook zo klaar mee geweest :)

Speel voor m'n lol, en als me dat punten oplevert is dat leuk, zo niet dan ook prima.

[ Voor 8% gewijzigd door BM op 04-08-2014 11:06 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb de xbox one ge pre-orderd bij mediamarkt. Hebben jullie ervaring met hun bezorging? Ik vraag me af of ze de xbox komen afleveren op de releasedag of pas later?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:27:
Hallo,
Ik heb de xbox one ge pre-orderd bij mediamarkt. Hebben jullie ervaring met hun bezorging? Ik vraag me af of ze de xbox komen afleveren op de releasedag of pas later?

Mvg
Als ik jou was zou ik hem gewoon nu gaan halen in de winkel ipv pas op 5 september. Geen verschil en je kan ook daarna je land instelling aanpassen.

Verder is mijn enige ervaring met leveren van zut met de MM goed gegaan. Ik had het op de dag dat ik wilde.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Yaz schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:34:
[...]

Als ik jou was zou ik hem gewoon nu gaan halen in de winkel ipv pas op 5 september. Geen verschil en je kan ook daarna je land instelling aanpassen.

Verder is mijn enige ervaring met leveren van zut met de MM goed gegaan. Ik had het op de dag dat ik wilde.
Kan ook, de vraag is dan natuurlijk of hij ook nog een Day One Edition kan krijgen met de 2 of 3 spellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die heb ik dus 30 juli besteld daarom had ik hem ge pre-orderd. Zodat ik voor 500 euro ook 3 spellen heb.

Wat zijn jullie ervaringen met de xbox one?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2014 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Mijn ervaring is tot nu toe goed. Mijn Xbox heb ik sinds 6 juni en die heeft al meer aangestaan dan mijn PS4 die ik vanaf launch heb. Ik speel vooral Forza 5 en sinds een paar dagen Titanfall (heb Titanfallbundel) en dat laatste gaat me best goed af. Ik zuig op de X1 net zo hard als op de PC met shooters. Ik had het nog erger verwacht :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:47:
Ja die heb ik dus 30 juli besteld daarom had ik hem ge pre-orderd. Zodat ik voor 500 euro ook 3 spellen heb.

Ik moet zeggen dat ik er heel erg tevreden mee ben. Systeem zit goed in elkaar, degelijk gebouwd.
Controller ligt lekker in de hand, kinect werkt echt goed en voegt ook daadwerkelijk iets toe als je het mij vraagt. Het geheel is een vrij compleet systeem. Hopelijk komt er ook ondersteuning via Plex, dan heb je de ideale multimedia machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind hem alleen soms onverklaarbaar traag, gisteren nog via store naar friends, daarna naar apps&games, die laatste hing gewoon voor 10-15 seconde. Ene keer start netflic direct, andere keer weer met flinke vertraging (afbeeldingen laden traag in). En natuurlijk de random opstartcrashes van fifa en DR3. Eenmaal ingame is het volle snelheid, maar UI zelf is af en toe traag.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

uchiha tijntje schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 07:41:

Ondanks dit frustrerend puntje is het wel echt de beste shooter die ik in lange tijd heb gespeeld. :) Om een of andere reden had ik Titanfall in de afgelopen 2 maanden eigenlijk amper gespeeld. Echter de beta van Destiny (met name het tegenvallende MP gedeelte) en nog een paar potjes BF4 lieten mij teruggrijpen naar Titanfall. De bewegingsvrijheid, de strakke controls, de basics van 8 wapens in tegenstelling tot de standaard 40 wapens, de balans tussen pilots vs pilots, pilots vs titans en titans vs titans allemaal in 1 potje is echt geweldig. Ik denk dat ik geen enkele FPS meer kan spelen zonder dit te vergelijken met Titanfall, of het moet gaan over een shooter ala Rainbow Six Siege. Ik denk dat enkel CoD AW dit kan evenaren van de shooters die binnen nu en een jaar uitkomen. Battlefield Hardline en Destiny zie ik het niet doen.

[...]

Eens met je gedachten over Titanfall, ik heb dat in het begin ook aangegeven. Een balans die je volgens mij alleen terugvind in Gears of War. Heb TF wel ernstig verwaarloosd want ik heb het de eerste 3 weken veel gespeeld en daarna eigenlijk laten liggen, zoals sowieso de X1 door drukte. Heb deze maand ff wat meer tijd en ga ik ook weer TF spelen.
Ook ik kijk uit naar de nieuwe Rainbow Six Siege, heb RS Vegas 2 veel gespeeld. CoD AW,BF Hardline en Destiny laat ik liggen. Halo: The Master Chief Collection ga ik wel halen.

In Max is het spel uitspelen zonder doodgaan idd geen achievement, daar heb ik me in vergist. Je hoeft slechts 1 level te overleven voor de achievement. Dat is makkelijk te doen in het eerste level waarin je alleen maar wat hoeft te huppelen. Veel achievements komen natuurlijk vanzelf maar sommige moet je boosten zoals het maken van 200 vuurballen of 200 waterstromen. Daar heb ik weer niet zoveel zin in.
Steek liever m'n tijd in Forza en Watch Dogs die ik nog uit moet spelen. Ook zijn er nog een paar leuke kleinere games die me de moeite waard lijken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:54
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:47:

Ik zou nog even wachten. Er gaan namelijk geruchten rond dat de xbox one een prijsverlaging krijgt naar €350.

Edit: microsoft ontkend de prijsverlaging.

[ Voor 5% gewijzigd door Ruben0s op 04-08-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Ruben0s schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 13:16:
[...]

Edit: microsoft ontkend de prijsverlaging.
Dat zou ik ook doen, zelfs al was het waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 16:46

v8power67

Psn: Mausosaurus

Nog steeds een kale xbone voor 350 euro. Of 400 euro voor xbon emt fm5 en fifa 15.
Is de 2e nog steeds betere deal indien die games je aanspreken.
Ben benieuwd wanneer de bol.com mijn kinectloze met 2 games verstuurd. Fifa 15 is pas op 29 september beschikbaar maar bij de bundel staat 5 september release date.

[ Voor 18% gewijzigd door v8power67 op 04-08-2014 14:45 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:17
v8power67 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:43:
Nog steeds een kale xbone voor 350 euro. Of 400 euro voor xbon emt fm5 en fifa 15.
Is de 2e nog steeds betere deal indien die games je aanspreken.
Ben benieuwd wanneer de bol.com mijn kinectloze met 2 games verstuurd. Fifa 15 is pas op 29 september beschikbaar maar bij de bundel staat 5 september release date.
De console word gewoon op 5 september geleverd incl. de codes voor de games,echter is de code van fifa pas op 29 september te gebruiken. Zo is het mij verteld door de klantenservice van bol.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

skreppiedoe schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:53:
[...]

De console word gewoon op 5 september geleverd incl. de codes voor de games,echter is de code van fifa pas op 29 september te gebruiken. Zo is het mij verteld door de klantenservice van bol.
Super thnx !!
Zijn die codes ook gewoon aan iemand anders te geven / verkopen?
Broertje neemt zelfde bundel maar wil geen fifa 15 spelen hij haat voetbal :p Dus wil hij voor mooie prijs iemand anders ermee blij maken. Neem aan dat dat gewoon kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
v8power67 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:08:
[...]

Super thnx !!
Zijn die codes ook gewoon aan iemand anders te geven / verkopen?
Broertje neemt zelfde bundel maar wil geen fifa 15 spelen hij haat voetbal :p Dus wil hij voor mooie prijs iemand anders ermee blij maken. Neem aan dat dat gewoon kan?
Het lijkt me dat het gewoon kan anders zit ik ook met een Fifa code waar ik verder niets mee kan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:35

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

skreppiedoe schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:25:
[...]

Het lijkt me dat het gewoon kan anders zit ik ook met een Fifa code waar ik verder niets mee kan. 8)7
Zelfde hier. Vandaag de Day One pre order gedaan bij MediaMarkt maar ik heb niets met FIFA noch met Forza. Ik ga beide dus ook gewoon verkopen (most likely kan ik FIFA voor meer kwijt dan Forza maar whatever) en hoop totaal iets van 60 euro er voor te kunnen krijgen (30 euro per game of 40/20 of... etc.)

Kan ik mooi richting AC V Unity (Notre Dame edition) doen. Scheelt een hoop en dat vindt ik wel een leuke serie :P. en in September ben ik ook nog eens jarig dus dan zet ik prolly Sniper Elite III op de lijst :P. Heb ik een mooie start lol.

Overigens ben ik benieuwd hoe de HDMI passthrough is voor de 360 via de XO. SCheelt namelijk een hoop gedoe met HDMI poorten. Moet alleen de Optical nog zien te fixen :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Notna schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:32:
[...]Zelfde hier. Vandaag de Day One pre order gedaan bij MediaMarkt maar ik heb niets met FIFA noch met Forza. Ik ga beide dus ook gewoon verkopen (most likely kan ik FIFA voor meer kwijt dan Forza maar whatever) en hoop totaal iets van 60 euro er voor te kunnen krijgen (30 euro per game of 40/20 of... etc.)
Vraag me af of je dat kan krijgen. Er komen natuurlijk heel veel dezelfde games op dat moment op de markt, je bent niet de enige die door gaat verkopen. Maar ik hoop het voor je.
Notna schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:32:
Overigens ben ik benieuwd hoe de HDMI passthrough is voor de 360 via de XO. SCheelt namelijk een hoop gedoe met HDMI poorten. Moet alleen de Optical nog zien te fixen :P
De latency schijnt groot te zijn. Het kan dus wel maar of je er gelukkig van word.... ik denk het niet. Optical komt overigens ook gewoon uit de X1 dus als je hdmi pass-through gebruikt voor je 360 dan is dat ook geen probleem meer. Beter is misschien wel de optical-out van je TV te gebruiken. Lekker uniform en dan krijg je ook gewoon alles over je versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Yaz schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:36:
[...]

Vraag me af of je dat kan krijgen. Er komen natuurlijk heel veel dezelfde games op dat moment op de markt, je bent niet de enige die door gaat verkopen. Maar ik hoop het voor je.
€30 lijkt me een mooie prijs hoor,scheelt toch zo'n €25 of meer . Maarja aan de andere kant:alles wat je ervoor krijgt is meegenomen :+

Maarja dat zien we in september dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02:26

djbarney

XBL: DeejayBarney

Ik ben overigens gisteravond eens gaan kijken hoe een van die nieuwe Games with Gold games werkt: https://store.xbox.com/en...92-4e25-b974-34e403d2a88d .. ik heb nog nooit zulke wazige controls gezien in een vlieg game. 80% van de tijd hing ik ondersteboven, in een poging om ergens op te mikken. Wel jammer, want het spelletje lijkt me best een leuke setting te hebben. Ik ben qua vliegen gewend aan hoe dit werkt in battlefield, transformers, of flight simulator, of desnoods GTA, maar deze game komt daar in het geheel niet mee overeen.

heb de controls nagelopen, maar zie geen kans deze bij te stellen naar een systeem dat lijkt op dat van battlefield voor vliegen, iemand daar wel kans toe gezien al?

[ Voor 12% gewijzigd door djbarney op 04-08-2014 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-09 09:51
weg

[ Voor 98% gewijzigd door BM op 04-08-2014 19:02 ]

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Wat betreft de 'Games For Gold' kan PlayStation daar nog iets van leren, wat betreft het aanbod voor de PS4. Microsoft biedt een leuke variatie games aan. :) Ik zit niet te wachten op indie-games voor mijn PS4. :P

Vanavond dus maar eens dat Gundam-spel proberen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:36:
De latency schijnt groot te zijn. Het kan dus wel maar of je er gelukkig van word.... ik denk het niet. Optical komt overigens ook gewoon uit de X1 dus als je hdmi pass-through gebruikt voor je 360 dan is dat ook geen probleem meer. Beter is misschien wel de optical-out van je TV te gebruiken. Lekker uniform en dan krijg je ook gewoon alles over je versterker.
Ik heb ergens in het topic wat cijfers staan, heb er ook nog wat screenshots van. Zat dacht ik ergens richting de 180ms, wat an sich niet zo bizar slecht is (speelbaar is een ander verhaal :P). Beetje matige Philips TV doet namelijk nog slechtere response-tijden, ik heb getest op een plasma met bijna 0 latency (tov mijn PC monitor).

Mijn TV is 10ms sneller dan mijn PC monitor :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dTwEUZGbGn2SKl6fSz6IlM1p/medium.jpg

Iets over de 100ms via HDMI-ingang.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Jzsv4v59qqVydy5IkzAl1LEJ/medium.jpg

Edit, witte versie komt er toch aan? :)
http://www.nu.nl/tech/384...e-xbox-one-bevestigd.html

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 04-08-2014 19:33 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:40
^Yup, White Xbox One confirmuud

Samen met Sunset Overdrive.

http://www.polygon.com/20...n-nfl-15-sunset-overdrive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

"Witcher 3 dev: DX12 Won’t Change Xbox One’s 1080p Issue"
“I think there is a lot of confusion around what and why DX12 will improve. Most games out there can’t go 1080p because the additional load on the shading units would be too much. For all these games DX12 is not going to change anything,” Balazs explains. However he thinks that DX12 may allow to push more triangles but again developers won’t be able to shade them.

“They might be able to push more triangles to the GPU but they are not going to be able to shade them, which defeats the purpose. To answer the first question, I think we will see a change in the way graphics programmers will think about their pipelines and this will result in much better systems hopefully.”
http://gamingbolt.com/dx1...e-triangles-witcher-3-dev

Ongeveer zoals ik dus met vele met mij al geroepen hadden. Dx12 gaat echt niet ineens 1080p/60fps unlocken voor de x1.
Het is een soort mantle achtige update. Wat fijn is maar gaat zeker niet ineens games van 900p naar 1080p tillen. Lijkt erop dat the witcher dus ook 900p blijft zoals hij al was op de e3.
Maar opzich niets nieuws want phil had al aangegeven dat alle theorien over dx12 op x1 niet waar waren. Ja iets meer reken kracht over. Maar zeker geen grote verschillen.

Het is nu wachten wat ze kunnen doen met the cloud. Of ze daarmee het gat kunnen dichten met de ps4 of zelfs voorbij gaan aan ps4. Zal nog wel even duren voordat we dat gaan zien vrees ik.

[ Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 04-08-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, gat hebben ze imho al gedicht met betere games en veel beter platform, graphics zijn maar een marginaal aspect in dat verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
v8power67 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 21:03:

[...]

Ongeveer zoals ik dus met vele met mij al geroepen hadden. Dx12 gaat echt niet ineens 1080p/60fps unlocken voor de x1.
Het is een soort mantle achtige update. Wat fijn is maar gaat zeker niet ineens games van 900p naar 1080p tillen. Lijkt erop dat the witcher dus ook 900p blijft zoals hij al was op de e3.
Maar opzich niets nieuws want phil had al aangegeven dat alle theorien over dx12 op x1 niet waar waren. Ja iets meer reken kracht over. Maar zeker geen grote verschillen.

Het is nu wachten wat ze kunnen doen met the cloud. Of ze daarmee het gat kunnen dichten met de ps4 of zelfs voorbij gaan aan ps4. Zal nog wel even duren voordat we dat gaan zien vrees ik.
Witcher 3 komt uit 24 februari 2015. De eerste DX12 games pas eind 2015. The Witcher 3 developers maken er niet eens gebruik van, maar ze kunnen altijd gissen... Dat is alvast mijn kijk er op. Ik wil niet zeggen dat ze ongelijk hebben he, ik stel me er gewoon vragen bij

[ Voor 4% gewijzigd door X-Fighter op 04-08-2014 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Weten we nou al wat over de mogelijkheden van het TV gedeelte als de release eindelijk in nederland is? September is al dichtbij en eigenlijk nog niets gehoord van UPC, Ziggo, KPN of een andere provider. Zal wel eens tijd worden of heb ik wat gemist?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
X-Fighter schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 21:46:
[...]

Witcher 3 komt uit 24 februari 2015. De eerste DX12 games pas eind 2015. The Witcher 3 developers maken er niet eens gebruik van, maar ze kunnen altijd gissen... Dat is alvast mijn kijk er op. Ik wil niet zeggen dat ze ongelijk hebben he, ik stel me er gewoon vragen bij
Mja die titel is al in ontwikkeling nog voor de onthulling van de X1 en ook met oude SDK's in het achterhoofd.
Plus dat ik me niet kan voorstellen dat elke pixel die je stuurt ook daadwerkelijk shaders nodig heeft. Ze moeten eens beter kijken naar hoe Hollywood sommige dingen aanpakt volgens mij. Ze kunnen veel meer faken dan nu het geval is en toch realistisch overkomen.

Niet dat The Witcher een lelijke titel is, maar ik heb het idee dat ze meer een pc-achtige machine verwacht hadden met overkill aan shaders (lees: de PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bunta schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 23:25:
Weten we nou al wat over de mogelijkheden van het TV gedeelte als de release eindelijk in nederland is? September is al dichtbij en eigenlijk nog niets gehoord van UPC, Ziggo, KPN of een andere provider. Zal wel eens tijd worden of heb ik wat gemist?
Zover ik hele TV gids systeem nu begrijp, moet er toch iets van een API zijn vanuit de providers om heel je programma gids binnen te halen. Er zijn al diverse websites die dit vrij netjes in elkaar hebben zitten, vervolgens is het kwestie van juiste provider-instellingen (zenders etc) en het zou moeten werken. Mits je natuurlijk een decoder hebt die volledig ondersteund wordt.
Note Depending on your set-top box, you may see some additional information or menus appear when navigating through the channels. This is your set-top box software responding to OneGuide.
Lijkt dus iets meer te zijn dan alleen programma-gids binnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik denk dat bijv UPC een moeilijk verhaal wordt,aangezien je vast zit aan de mediabox die je erbij huurt. Ikzelf zit bij caiway en bepaal zelf welk merk digitale ontvanger ik gebruik, dus dan zou het in theorie ooit een keer kunnen gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 21:03:

[...]

Raar, laatste drie games die ik gespeeld heb zijn / worden allemaal 1080p
Sniper Elite III, Wolfentstein :TNO, Destiny
Lijkt me dus eerder aan de developers van The Witcher te liggen.
Het gat tussen Xbox One en PS4 zal er altijd blijven, evenals het gat tussen PS4 en PC, daar veranderd DX12 misschien een klein beetje aan maar schokkend zal het niet zijn. (Hardware vs software)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ootz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-06-2021
Zojuist mail gekregen:

Dear Preview Participant,

You may have heard we’re bringing official Xbox One support to your region soon. As a member of the Xbox One Preview Program, we’d like to offer you a first look, as well as a chance to be among the first to give us feedback in your country.

Beginning August 4th, you are now able to change the locale and language of your Xbox One console to match your region. This will change the system language interface and the Kinect voice commands to suit your locale. No new system update is required!

To change your console language and location settings, follow these steps:

1. Launch Settings
2. Select System
3. Choose Language & location
4. Select the proper language and location for your region
5. Restart your console

Support and questions on your experience after this change can be posted in the Xbox One New Region Support section of the Xbox Update Preview Forums.

You’re helping us to improve Xbox One by making it better, just for you. Thank you for your participation in the Preview program!

Emily Hanson
Program Manager, Xbox Preview Program
GT: Miss Portia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:58
Zojuist op NL ingesteld. Een spreektaal invoeren was niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Ik neem ook deel aan het preview-programma. Heeft het instellen van de region nog effecten op de store? En kan ik nu mijn volledige, correcte adresgegevens invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Heb de zelfde gehad, ben benieuwd of dit veel uitmaakt. Bedoel blijf toch me games in US kopen :X

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
xGlasvezelkabel schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 08:16:
Zojuist op NL ingesteld. Een spreektaal invoeren was niet mogelijk.
Niet mogelijk omdat alleen NL beschikbaar is, of is er überhaupt geen voice control mogelijk?
Blerf schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 08:32:
Heb de zelfde gehad, ben benieuwd of dit veel uitmaakt. Bedoel blijf toch me games in US kopen :X
Jij wel, ik ook, maar Pietje met 2 kleine kinderen niet, en die wil ook graag z'n UI in het Nederlands ;)

[ Voor 36% gewijzigd door BM op 05-08-2014 08:43 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:58
Ik kon helemaal niets kiezen. 'Geen' was de enige mogelijkheid bij spraakkeuze. Verder was er in de store nog weinig Nederlands te beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shamp0o
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 16:05
Waar kan ik me daarvoor inschrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
xGlasvezelkabel schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 08:45:
Ik kon helemaal niets kiezen. 'Geen' was de enige mogelijkheid bij spraakkeuze. Verder was er in de store nog weinig Nederlands te beleven.
(g)Een is geen keuze ;) Niet geheel onverwachts overigens. Er zijn nog een berg andere landen die de X1 wel hebben maar nog geen voice control. Waarom zou een pietluttig landje als NL dat dan wel (gelijk) krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op dit moment belangrijker: werkt de store dan gewoon met euro's en Paypal? En werkt het dan ook echt?

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 05-08-2014 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Sinds de laatste update, waarbij ik overigens WEER de Kinect moest kalibreren, luistert mijn Kinect maar slecht. Ik moet echt brullen wil 'ie naar me luisteren, dat was hiervoor niet. Rekalibreren werkt niet... Iemand anders met deze issues?

(Vanavond maar eens rekalibreren met het volume op écht megaluid...)

Wel komisch, ik heb sinds vorige week ook een PS4 en daar mis ik de voice commands gewoon echt!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Willybubba schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:17:
Sinds de laatste update, waarbij ik overigens WEER de Kinect moest kalibreren, luistert mijn Kinect maar slecht. Ik moet echt brullen wil 'ie naar me luisteren, dat was hiervoor niet. Rekalibreren werkt niet... Iemand anders met deze issues?

(Vanavond maar eens rekalibreren met het volume op écht megaluid...)

Wel komisch, ik heb sinds vorige week ook een PS4 en daar mis ik de voice commands gewoon echt!
Gok dat dit de reden is waarom kinect het ook niet meer goed doet...., bedoel he je zet naast je vriendin ook niet een back up vrouw in de keuken. |:(

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:12:
Op dit moment belangrijker: werkt de store dan gewoon met euro's en Paypal? En werkt het dan ook echt?
Ik denk dat het puur lokalisatie voor UI is, nog niet voor alle zaken er omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:27:
[...]

Ik denk dat het puur lokalisatie voor UI is, nog niet voor alle zaken er omheen.
Maar als je je regio kunt instellen, moet dat wel gewoon werken lijkt me? Daarom, iemand die effe kan testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Laatst online: 22-09 13:46
Topic: [XBO] Xbox One - Deel 2 in Hardware & Spielerij Algemeen
woensdag 11 juni 2014 13:59
glorixjim

met een CronusMax kun je alle controllers aansluiten. ook je stuur. Eind deze maand komt het nieuwe model. http://controllermax.com/,

UPDATE: CronusMax is binnen.
En het klopt alle controllers op iedere console. Zonder lag.
Ik gebruik G27 op x1 geweldig ! Je kan alles instellen.
TIP: niet in de US bestellen, 3 weken wachten en 22 euro extra betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:18
En hoe zit het met Force Feedback? Benieuwd of m'n Fanatec CSR dan gaat werken!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
Rivanov schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:52:
En hoe zit het met Force Feedback? Benieuwd of m'n Fanatec CSR dan gaat werken!
http://controllermax.com/...407&highlight=Fanatec+CSR
Maar er is een nieuwe update geweest. die maakt alles makkelijker.

[ Voor 4% gewijzigd door GlorixJim op 05-08-2014 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Waar heb jij 'm besteld?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
Zou iemand mij ook willen toevoegen aan het preview programma? :)

XBOX One: Agonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
in de US, niet doen ! er zijn leveranciers EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Kun jij even je DM aanzetten op het forum, kan ik je even een bericht sturen. Anders wordt het hier een chatbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Martinspire schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 23:58:
[...]

Mja die titel is al in ontwikkeling nog voor de onthulling van de X1 en ook met oude SDK's in het achterhoofd.
Plus dat ik me niet kan voorstellen dat elke pixel die je stuurt ook daadwerkelijk shaders nodig heeft. Ze moeten eens beter kijken naar hoe Hollywood sommige dingen aanpakt volgens mij. Ze kunnen veel meer faken dan nu het geval is en toch realistisch overkomen.

Niet dat The Witcher een lelijke titel is, maar ik heb het idee dat ze meer een pc-achtige machine verwacht hadden met overkill aan shaders (lees: de PS4)
Battlefield Hardline developer heeft alweer gezegd dat DX12 fantastische dingen doet, het ging over de Xbox One, niet PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
X-Fighter schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 10:45:
[...]

Battlefield Hardline developer heeft alweer gezegd dat DX12 fantastische dingen doet, het ging over de Xbox One, niet PC.
Fantastische dingen hoeft natuurlijk niet 1080p te betekenen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Ereaser schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 10:49:
[...]

Fantastische dingen hoeft natuurlijk niet 1080p te betekenen :p
Dat is waar, ik heb dan ook liever fantastische dingen dan 1080p. Crytek heeft al aangetoond dat je meer details kan stoppen in een pixel op 900p en het daardoor er beter kan laten uit zien dan 1080p :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar ik denk dat de druk op 1080p nu te hoog is, dat er best aantal games komen die geforceerd 1080p gaan en flink inleveren op fps/details, die mogelijk op lagere resolutie wel 60fps of meer details konden krijgen. Zeker die Multi-platforms zullen daar weer flink last van gaan krijgen helaas.

Zelfs op de PC heb ik aantal games die ik 720 ben gaan spelen om zo altijd 60fps te halen, na een tijdje merk je niet eens meer dat de resolutie lager is (buiten UI, daar blijf je het op PC altijd merken).

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 05-08-2014 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
SinergyX schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:01:
Maar ik denk dat de druk op 1080p nu te hoog is, dat er best aantal games komen die geforceerd 1080p gaan en flink inleveren op fps/details, die mogelijk op lagere resolutie wel 60fps of meer details konden krijgen. Zeker die Multi-platforms zullen daar weer flink last van gaan krijgen helaas.

Zelfs op de PC heb ik aantal games die ik 720 ben gaan spelen om zo altijd 60fps te halen, na een tijdje merk je niet eens meer dat de resolutie lager is (buiten UI, daar blijf je het op PC altijd merken).
Over twee jaar is dit weer klaar en gaan we terug naar waar het om gaat. Leuke spellen.
X-Fighter schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 10:57:
[...]Dat is waar, ik heb dan ook liever fantastische dingen dan 1080p. Crytek heeft al aangetoond dat je meer details kan stoppen in een pixel op 900p en het daardoor er beter kan laten uit zien dan 1080p :)
Dit heb ik altijd al een rare uitspraak gevonden. "Per pixel". Volgens mij kan een pixel niet meer zijn dan een (1) kleur. Een combinatie van pixels levert een visueel plaatje op en ja, dat kan meer aandacht krijgen als je meer tijd neemt voor rendering..

[ Voor 29% gewijzigd door Yaz op 05-08-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat dit enkel erger gaat worden.

Ik hoor nu al mensen op hun tablets met 4K schermen (of whatever boven 1080p) dat hun tablet al 'hogere graphics' kan afspelen dan zo'n console, de graphics van zo'n tablet op 'PC niveau' liggen. Goed, mensen hebben de ballen verstand van dit alles, maar dat is wel 'de stem' die het hele resolutie verhaal weer flink gaan aanwakkeren.

Lijkt soms als we weer terug in de tijd gaan, AMD vs Intel, Ati vs Nvidia, je hebt kamp A of B (of C, maar dan ben je een looser) en men trekt alles weer uit de kast om zo hard mogelijk daarover te gillen. In plaats van Multi-plats gewoon een review te geven, is het een 5 minuten 'dit is de game' en de rest van de review gaat het over de verschillen tussen PC XBO en PS4 (moet zeggen dat T.net dat nog netjes doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Inderdaad dan zal 900p tegenover 1080p niks meer voorstellen, dan zal het gaan tussen 1080p tegenover 4k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:15:
(moet zeggen dat T.net dat nog netjes doet).
Ja, als je nog geen reviews van XBO games gedaan hebt is dat nogal makkelijk. Daarnaast kan niet ontkent worden dat de 2 reviewers hier natuurlijk een duidelijke voorkeur voor de PS4 hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Yaz schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:07:
[...]

Dit heb ik altijd al een rare uitspraak gevonden. "Per pixel". Volgens mij kan een pixel niet meer zijn dan een (1) kleur. Een combinatie van pixels levert een visueel plaatje op en ja, dat kan meer aandacht krijgen als je meer tijd neemt voor rendering..
Tjah dat is een uitspraak geweest van iemand van Microsoft.
We’ve chosen to let title developers make the trade-off of resolution versus per-pixel quality in whatever way is most appropriate to their game content. A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel. With a high quality scaler and anti-aliasing and render resolutions such as 720p or ’900p’, some games look better with more GPU processing going to each pixel than to the number of pixels; others look better at 1080p with less GPU processing per pixel.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrytasker schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:19:
[...]

Ja, als je nog geen reviews van XBO games gedaan hebt is dat nogal makkelijk. Daarnaast kan niet ontkent worden dat de 2 reviewers hier natuurlijk een duidelijke voorkeur voor de PS4 hebben ;)
Bedoelde in algemeen als zij een Multi-plat game testen ze enkel ingaan op games, aangeven op welk platform ze spelen en klaar. BF4 viel ook best wel mee in het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
SinergyX schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:29:
[...]

Bedoelde in algemeen als zij een Multi-plat game testen ze enkel ingaan op games, aangeven op welk platform ze spelen en klaar. BF4 viel ook best wel mee in het verhaal.
Na, ik vind ze hier bij Tweakers echter biased moet ik zeggen. En niet alleen op het gebied van X1 en PS4 hoor. Objectief journalistiek is in de techwereld (niet alleen hier dus) echt ver te zoeken. Zelfde als daadwerkelijk uitzoekwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:29:
[...]

Duidelijk, maar waarom nog geen enkel spel getest (omdat de XO in NL nog niet uit is??).
Titanfall was bv. mooi geweest, maar dan wordt er alleen getest op de PC...duh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Invoeren, iedereen die een X1 wenst kan er een kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:26
Heb even de Xbox op NLs gezet en snel weer terug. Vervelend (en wel beetje begrijpelijk) dat er geen voice commands zijn. De store is volledig Nederlands, maar heb niks 'gekocht'. Wilde kijken of ik een filmpje kon kijken, maar kon geen gratis aflevering vinden zo snel.

Ik zie nu pas dat de optie bestaat om een lokalisatie te kiezen en apart spoken language. Nu kan ik US store doen met UK Voice Commands, aangezien ik dan beter word verstaan.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Ik heb sinds vandaag problemen met het redeemen van giftcards op zowel xbox.com als op de xbox one.

Gaat om US Giftcards. Console staat op US ingesteld en op Xbox.com switch ik locatie naar de United States. De code werkt (zie de waarde) maar als ik vervolgens op redeem now druk krijg ik "Something went wrong message".

Zullen ze dit nu ook afgeschermd hebben voor EU Xbox one owners?

Update: $10 giftcards werken wel, $15 niet, meerdere geprobeerd.

[ Voor 8% gewijzigd door m00n op 05-08-2014 13:40 ]

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
glorixjim schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:50:
Topic: [XBO] Xbox One - Deel 2 in Hardware & Spielerij Algemeen
woensdag 11 juni 2014 13:59
glorixjim

met een CronusMax kun je alle controllers aansluiten. ook je stuur. Eind deze maand komt het nieuwe model. http://controllermax.com/,

UPDATE: CronusMax is binnen.
En het klopt alle controllers op iedere console. Zonder lag.
Ik gebruik G27 op x1 geweldig ! Je kan alles instellen.
TIP: niet in de US bestellen, 3 weken wachten en 22 euro extra betalen
Ook mijn GT5 stuur? Dat zou ideaal zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
@m00n: dat had ik afgelopen vrijdag ook! Ik zag het juiste bedrag ($25) aan tegoed op mijn xbox1, maar kreeg ook die melding tijdens het bevestigen van de koop. Ik had blijkbaar mijn Paypal account nog aan de xbox gekoppeld (heeft nooit gewerkt), en die heb ik eruit gegooid als betaalmogelijkheid. Toen kon ik wel de seasonpack van Titanfall kopen :D

[ Voor 0% gewijzigd door ck2000nl op 05-08-2014 13:44 . Reden: bedrag toegevoegd ]

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Ja hier dus tijdens redeemen van de codes zelf. Nu bezig met chat, zien wat er uitkomt.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Ik heb echt een uur geleden een 50$ giftcard toegevoegd (via xbox one) en daarna Assassin's creed IV gekocht, welke hij nu aan het downloaden is.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bc7
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:00

bc7

Zou iemand mij ook kunnen toevoegen aan de preview? :)
Alvast bedankt!
Gamertag: Crypteq

Voel vrij om mij toe te voegen aan je friendslist.
Speel regelmatig een potje Titanfall, en Forza. :)

XBL GT: Crypteq

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Xbox store vanaf pc ondersteund in ieder geval nog geen Nederlands (ook niet als ik ingelogd ben)
Vanavond maar eens kijken of ik nu dan wel bij mijn NL tegoed kan.

Wel lame, de One werd een jaar uitgesteld omdat oa de Nederlandse localisatie en spraak niet ondersteund werd, waarvan de spraak zogenaamd de hoofdreden was.
Nu is NL dus te selecteren maar dan blijkt uiteindelijk dat je enkel Internationale talen kan selecteren....
Hoop dat in September toch wel gewoon Nederlandse taalondersteuning aanwezig is.

Pagina: 1 ... 6 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!