Hmm, twee sub 70 MC score games. Had beter gemogen vind ik...
Eigenlijk wel, maar dit zijn in ieder geval games die ik nog niet heb. Juist omdat ze sub 70 zijn ::P. Elke 'kleine' game die boven de 8 scoort heb ik al, dus die hoeven voor mij niet in GWG te komen.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik denk dat ik Strike Suit Zero wel ga proberen. Lijkt me nog wel een grappig tussendoortje. Er is nu toch amper wat fatsoenlijks
Xbox One + Kinect voor 368 euro bij de Mediamarkt online shop van Duitsland.
Stop hem in je winkel wagen en de 19% korting (op alles) gaat eraf.
Iemand ervaring met bestellen van deze site? Kan dit zomaar als Nederlander?
http://www.mediamarkt.de/...528,934300.html?langId=-3
Stop hem in je winkel wagen en de 19% korting (op alles) gaat eraf.
Iemand ervaring met bestellen van deze site? Kan dit zomaar als Nederlander?
http://www.mediamarkt.de/...528,934300.html?langId=-3
Altijd maar het gezeur van de games die je erbij krijgt bij je live gold...
Als ik microsoft was zou ik er al lang mee op zijn gehouden...
Als ik microsoft was zou ik er al lang mee op zijn gehouden...
^ Dit
Het is natuurlijk ook wel te begrijpen dat ze niet gelijk AAA games erop gaan gooien want dat zijn natuurlijk ook vaak de system sellers/best verkopende games.
Desalniettemin zoals hierboven ook al gemeld werd alle sub-toppers die niet zo snel gekocht worden zullen nu toch wel gespeeld worden en wellicht ook een boost geven aan de online play van die games?
Zelf vind ik het iig leuk om iets te krijgen wat ik niet zo snel zou kopen! probeer je ook weer eens wat nieuws!
Het is natuurlijk ook wel te begrijpen dat ze niet gelijk AAA games erop gaan gooien want dat zijn natuurlijk ook vaak de system sellers/best verkopende games.
Desalniettemin zoals hierboven ook al gemeld werd alle sub-toppers die niet zo snel gekocht worden zullen nu toch wel gespeeld worden en wellicht ook een boost geven aan de online play van die games?
Zelf vind ik het iig leuk om iets te krijgen wat ik niet zo snel zou kopen! probeer je ook weer eens wat nieuws!
Ik vind Guacamelee en Max curse of brotherhood, toch van een hoger niveau dan Crimson. Dat ze indie titels geven vind ik niet erg als ze de goede geven, zoals ze vorige maand deden, maar zo wat slechte "gewone" games, nee daar heeft amper iemand iets aan.
Je kunt het ook zien dat ze een andere doelgroep gamers een plezier doen met deze games die wellicht niets aan max of guacamelee vonden? Ze kunnen iig niet iedereen tevreden houden
@Jaguar645: helemaal mee eens.
Tja, daarnaast valt er ook nog niet zoveel weg te geven, zo veel titels zijn er nog niet voor de XO en eigenlijk moet je kijken naar de xbox360, die krijgen bv Dishonored, zo zal je misschien over een jaar bv. WTNO gratis krijgen.
Tja, daarnaast valt er ook nog niet zoveel weg te geven, zo veel titels zijn er nog niet voor de XO en eigenlijk moet je kijken naar de xbox360, die krijgen bv Dishonored, zo zal je misschien over een jaar bv. WTNO gratis krijgen.
[ Voor 6% gewijzigd door harrytasker op 28-07-2014 22:34 ]
Beter hun best doen kan wel
WTNO?harrytasker schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:33:zo zal je misschien over een jaar bv. WTNO gratis krijgen.
[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 28-07-2014 23:46 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Van 't weekeinde Destiny ook op de 360 gespeeld. Mooi van de cloud is dat je naast de savegames ook de instellingen van de controller meeneemt. Echter kreeg ik mooi last van motionsickness op de 360. De fov leek kleiner maar er was ook sprake van een hoop motionblur. Als je even later overschakelt op de X1 is het beeld mooi rustig.
De Razer Sabertooth op de 360 is daarentegen weer superieur aan de X1 controller. Razer is bezig met een controller voor de X1. Ik hoop dat die dit jaar nog verschijnt. Ook hoop ik dat het de kwaliteit van de Sabertooth heeft want de Onza voor de 360 was een pos. Er is al wel een arcade stick.
Strike Suit Zero ziet er wel leuk uit. Lijkt wel een soort Spaceinvaders in een modern jasje.
De Razer Sabertooth op de 360 is daarentegen weer superieur aan de X1 controller. Razer is bezig met een controller voor de X1. Ik hoop dat die dit jaar nog verschijnt. Ook hoop ik dat het de kwaliteit van de Sabertooth heeft want de Onza voor de 360 was een pos. Er is al wel een arcade stick.
Strike Suit Zero ziet er wel leuk uit. Lijkt wel een soort Spaceinvaders in een modern jasje.
Gok Wolvenstein new order?
Beta van Destiny 5 minuten gespeeld, moet toch nog de tijd nemen om verder te spelen
[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 28-07-2014 23:57 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zijn er al mensen die de xbox gebruiken icm met een upc kastje? Zoja hoe bevalt dat?
https://www.youtube.com/@droommotor
Ik heb UPC, maar wat is een UPC kastje?Denzis schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 07:37:
Zijn er al mensen die de xbox gebruiken icm met een upc kastje? Zoja hoe bevalt dat?
Settop box idd. Meer voor de mensen die de hdmi in gebruiken!
Kan niet meerSinergyX schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:56:
[...]
Beta van Destiny 5 minuten gespeeld, moet toch nog de tijd nemen om verder te spelen
https://powershellisfun.com
Oh die gebruik ik niet. Heb alles aan de receiver hangen.Denzis schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:48:
Settop box idd. Meer voor de mensen die de hdmi in gebruiken!
Ik denk dat als ik eenmaal alleen woon, ik het eerst in de Xbox One ga stoppen, want wil pas een receiver en degelijke setup kopen als ik weet dat ik er blijf, anders lijkt me het zo nutteloosInZane schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:58:
[...]
Oh die gebruik ik niet. Heb alles aan de receiver hangen.
Ik heb gewoon een reciever maar het lijkt me gewoon leuk de settop box vanuit de one te gebruiken met o.a snap enzo
Ik heb het nooit echt werkend gekregen, TV wil nog steeds niet aan, Station5 wil nooit aan en Humax werkt al amper op de HDMI-ingang (hoe weet de Xbox eigenlijk of iets al aan staat?).
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij mij is het heel wisselend, de ene keer gaan de tv en receiver wel aan, de andere keer niet. Volgens mij zit er ook nog verschil tussen of ik het aanzet met de controller of via Kinect. Genoeg bugs om op te lossen in ieder geval.
Daarnaast "locked" de Xbox mijn receiver (als in, dat ik deze niet uit kan zetten, ik moet eerst input wisselen, daarna kan hij pas uit). Bij de PS3 en Xbox 360 waren er geen problemen en werkte het gewoon goed.
Daarnaast "locked" de Xbox mijn receiver (als in, dat ik deze niet uit kan zetten, ik moet eerst input wisselen, daarna kan hij pas uit). Bij de PS3 en Xbox 360 waren er geen problemen en werkte het gewoon goed.
Bij mij werkt die IR blaster wel perfect, receiver (Yamaha RX-V3800), en Philips TV springen beide aan als ik de Xbox One aanzet.
Hier ook vanaf dag éénX-Fighter schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:26:
Bij mij werkt die IR blaster wel perfect, receiver (Yamaha RX-V3800), en Philips TV springen beide aan als ik de Xbox One aanzet.
Sony KDL-55W905A scherm en Pioneer VSX-1016V receiver.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Iemand nog een winkel in gedachten waar ik Xbox Live-abonnementen en gift cards kan kopen? Target.com en CrazyGameTime.com zijn nu geen optie i.v.m. storing of 'out of stock'.
Dit is awesome!
ANNOUNCING EA ACCESS FOR XBOX ONE: THE BEST WAY TO PLAY EA’S GAMES
Today we’re revealing a new way for gamers to play more EA games. This is something we’ve never done before and we’re excited to share it with you.
We have partnered with Microsoft to deliver EA Access, an all-new monthly (or annual) membership for gamers exclusively on Xbox One that starts at just $4.99 a month. The service is being rolled out in beta to a limited number of players today, but it will launch for everyone on Xbox One soon. At EA, we are always looking for new ways to make it easier for gamers to play more EA games across all platforms, and we are excited about what EA Access will offer to players on Xbox One.
EA Access membership unlocks The Vault, a collection of EA’s biggest games on Xbox One ready for you to download and play. During the beta, gamers will have unlimited access to four great EA games: FIFA 14, Madden NFL 25, Peggle 2 and Battlefield 4™, with more titles being added soon. That’s over $100 worth of games for $4.99 a month. You can play these EA favorites as much as you want with the click of a button.
EA Access is a totally new way for you to play more of the games you love, for less. Here’s a rundown of the additional benefits EA Access members will get:
Awesome Value– Besides the great games in The Vault, EA Access members will save 10% on purchases of EA digital content for Xbox One offered through the Xbox Games Store. From full digital-download titles like the upcoming Dragon Age™ Inquisition or NHL®15, to additional membership services such as Battlefield 4 Premium or even FIFA Ultimate Team points, it’s all 10% off for members.*
Play First – Membership in EA Access lets you experience trials of new EA games up to five days before the release date.* It starts with Madden NFL 15, NHL 15, FIFA 15, NBA LIVE 15, and Dragon Age: Inquisition, but more are on the way. If you decide to buy the game, your progress will carry over so you can pick up right where you left off.
You can join EA Access for just $4.99 per month, or you can purchase an annual membership for $29.99 per year on Xbox LIVE®.
Soon, fans of GameStop will be able to purchase their EA Access membership in local retail stores. GameStop and Amazon will also carry EA Access memberships for Xbox One gamers across Europe, as well as EB Games in Canada.
Excited to check it out? EA Access will launch on Xbox One soon. You will find more information on the program at the EA Access website. Be sure to follow EA Access on Facebook and Twitter as well.
Stay tuned!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Uhm, wat ik niet zo goed uit de tekst haal is of die 4,99 voor de content van nu is, en het straks duurder is, of dat het dat blijft? 29,99 voor de games die er nu inzitten is al niet duur, maar als daar alle xxxx 15 games ook bijkomen is het een schijntje...
Edit: nog eens gelezen, die xxxx 15 games ging over de trials. Nog even aankijken dan
Edit: nog eens gelezen, die xxxx 15 games ging over de trials. Nog even aankijken dan
[ Voor 15% gewijzigd door BM op 29-07-2014 19:17 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
30 dollar en dan mag ik elke game van hun aangeboden catalogus spelen voor een heel jaar...
Of veranderen die games elke maand of zo?
[ Voor 18% gewijzigd door X-Fighter op 29-07-2014 19:28 ]
Vermoed dat daar de wat oudere games in zullen komen (zoals nu Fifa 14 enzo). Alsnog geen slechte deal dan, maar voor de early adopter zal het minder interessant zijn
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik dacht tijdens het eten ook maar het eea te configureren en kijken hoe het werkt. Het werkte ook echt meteen na het invullen van de apparaten! Jammer dat de OneGuide het nog niet doet alleenjustifire schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:57:
[...]
Hier ook vanaf dag één
Sony KDL-55W905A scherm en Pioneer VSX-1016V receiver.
Mijn config:
* TV: Samsung LE46A656
* Decoder: Ziggo (Cisco 8485)
* Receiver: Logitech Z-5400
Nu misschien toch maar even naar de Media Remote gaan kijken
Het gaat met dat idee van EA de beetje de Netflix kant op voor gaming. Op zich niet verkeerd. Denk dat ik er wel eens een keer 30 dollar tegen aan gooi.
Ik heb net een update gehad. Ik denk de 'officiele'. Maar ik dacht dat er in deze update ook een extra tab met friends zat in de homescreen, maar dat zie ik nog niet. Ik weet dat het relatief beperkt werd uitgerold, maar ik zag het graag al in deze update.
Ik heb net een update gehad. Ik denk de 'officiele'. Maar ik dacht dat er in deze update ook een extra tab met friends zat in de homescreen, maar dat zie ik nog niet. Ik weet dat het relatief beperkt werd uitgerold, maar ik zag het graag al in deze update.
[ Voor 46% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-07-2014 21:22 ]
zou me niet verbazen dat ze dat over de komende 2 updates uitsmeren om het te finetunen. Is toch een serieuze update.uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 21:09:
Het gaat met dat idee van EA de beetje de Netflix kant op voor gaming. Op zich niet verkeerd. Denk dat ik er wel eens een keer 30 dollar tegen aan gooi.
En dat EA Access kan wel interessant worden, maar dan zou het eigenlijk fijner zijn als het écht een netflix achtige constuctie word, waarbij ik MS betaal, en zij het maar uitzoeken hoe ze het bij de uitgevers krijgen. Maar inderdaad, wellicht eens de 30 dollar waard, maar dan moet er wel wat meer in komen, 75% van de games heb ik nu al
Xbox
Het ea concept zou, als het goed geïmplementeerd wordt, wel eens leuk kunnen zijn. Als het om hun hele bibliotheek voor de One gaat inclusief nieuwe spellen ga ik dit zeker doen. Maar...... ea kennende zal er wel een catch zijn. Ik wacht het wel even af.
Xbox Live: Ofthewell NL
Die friends-tab komt in een toekomstige update. Zeker de video van Major Nelson gekeken? Daar werd ook uitgelegd dat er enkele features niet in de komende maand maar de tijd daarop werden uitgerolduchiha tijntje schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 21:09:
Het gaat denk ik niet nieuwe spellen zijnHairball schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 22:08:
Het ea concept zou, als het goed geïmplementeerd wordt, wel eens leuk kunnen zijn. Als het om hun hele bibliotheek voor de One gaat inclusief nieuwe spellen ga ik dit zeker doen. Maar...... ea kennende zal er wel een catch zijn. Ik wacht het wel even af.
G2play.net. Erg fijne websiteYonix schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 19:07:
Iemand nog een winkel in gedachten waar ik Xbox Live-abonnementen en gift cards kan kopen? Target.com en CrazyGameTime.com zijn nu geen optie i.v.m. storing of 'out of stock'.
Mooi!!! EA acces voor alle preview members ! Helaas moet je eerst sunscriben voordat je wat kan spelen! Al met al niet verkeerd als het aantal titels wat opgeschroefd gaat worden...
[ Voor 63% gewijzigd door harrytasker op 30-07-2014 09:19 ]
Heb ook berichtje ontvangen via Xbox Live. Alle mensen die in de Dashboard Preview zitten krijgen automatisch toegang tot de EA Access Beta.
UPDATE: As a Preview member, you are getting an exclusive invitation to see EA Access first! Click 'Redeem code' from this message on your Xbox One to download the app and see what EA Access is all about. Code: xxx
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
First World Problem: heb alle games al van EA die ik wilde hebben, dus laat het nog even gaan, maar misschien dit najaar eens kijken? Fifa 15 is voorlopig de enige waar ik mogelijk nog naar uitkijk (al heb ik Fifa 14 al dus de nood is niet hoog).
Hier trouwens de nieuwe trailer van cod:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar deze titel. Hoop alleen dat de snelheid in MP wat lager ligt (dan heb je wat meer controle op wat er gebeurd), maar gezien de gadgets zal dat wel niet.
Hier trouwens een roadtrip van IGN in The Crew beta: http://www.ign.com/videos...-jumping-the-grand-canyon Ziet er wel geinig uit. Krijg een beetje een next-gen Test Drive Unlimited gevoel bij. Op zich niet verkeerd, maar je ziet in de video weinig spannends gebeuren (vooral het commentaar is wel grappig wat de moeite van het bekijken wel waard is). Omdat ze lage level zijn, is de wereld nog wat leeg en missen een boel challenges geloof ik. Maar ziet eruit als een game waar je lekker kunt cruisen.
Hier trouwens de nieuwe trailer van cod:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar deze titel. Hoop alleen dat de snelheid in MP wat lager ligt (dan heb je wat meer controle op wat er gebeurd), maar gezien de gadgets zal dat wel niet.
Hier trouwens een roadtrip van IGN in The Crew beta: http://www.ign.com/videos...-jumping-the-grand-canyon Ziet er wel geinig uit. Krijg een beetje een next-gen Test Drive Unlimited gevoel bij. Op zich niet verkeerd, maar je ziet in de video weinig spannends gebeuren (vooral het commentaar is wel grappig wat de moeite van het bekijken wel waard is). Omdat ze lage level zijn, is de wereld nog wat leeg en missen een boel challenges geloof ik. Maar ziet eruit als een game waar je lekker kunt cruisen.
Verwacht inderdaad niet dat EA meteen de '15 games hier in toe gaat voegen, dus het wordt enkel voor die games die je het niet waard vond van vorig jaar.
Gaat mijn geval enkel nu om NFL 25, niet echt mijn ding. De 5 dagen preview is dan wel weer leuk, maar enkel voor dat 5 dollar per maand te betalen, nee dank je (meestal gaan games toch al eerder over de toonbank dan de daadwerkelijke releasedatum).
Gaat mijn geval enkel nu om NFL 25, niet echt mijn ding. De 5 dagen preview is dan wel weer leuk, maar enkel voor dat 5 dollar per maand te betalen, nee dank je (meestal gaan games toch al eerder over de toonbank dan de daadwerkelijke releasedatum).
Iemand een idee hoe ik voor de ea-access kan betalen? Mijn microsoft account saldo accepteert EA niet, nederlands credit card of iets misschien wel een optie?
En anders met speciale code kaarten die er voor verkocht gaan worden via Amazon.
Heren een vraagje, bij de augustus dashboard update van de ms accounts van vorig jaar werden de ms points naar currency geupgrade. Deze knaken zouden een jaar "geldig" zijn en verlopen dus eind volgende maand voor mij.
Aangezien de digitale gamestore nog niet beschikbaar is in NL (en waarschijnlijk pas bij de releases in sept wel), zoek ik nog even een manier op zo "nuttig" mogelijk dit tegoed te gebruiken voor mn xbox one.
Ideeen?
Is het bv mogelijk om ze alsnog te gebruiken na een "move" oid?
Aangezien de digitale gamestore nog niet beschikbaar is in NL (en waarschijnlijk pas bij de releases in sept wel), zoek ik nog even een manier op zo "nuttig" mogelijk dit tegoed te gebruiken voor mn xbox one.
Ideeen?
Last I heard is dat je contact met MS moet opnemen om dit te melden, ze dan moeten laten verlopen, en dan weer contact moet opnemen om ze weer te laten activeren. Ik moet er ook nodig achteraan, over een maand verloopt mijn 100 euro, en die gooi ik toch liever niet in het putje...
Xbox
nee precies, desnoods koop ik er nu een paar "doe-maar" games mee, maar helemaal weggooien is zonde. ik neem meteen even contact, later meer info....
update: met een ms chat werd ik doorverwezen naar het xbox telnnummer deze bel ik vanavond wel even.
update: met een ms chat werd ik doorverwezen naar het xbox telnnummer deze bel ik vanavond wel even.
[ Voor 44% gewijzigd door Stefmeister op 30-07-2014 11:11 ]
In reactie op alle 'mijn tegoed verloopt voor de nl release' boven mij, ik heb een tijd geleden een gesprek gehad welke ik voor een gedeelte even zal delen:
Mariette: 2) If you choose to wait for XBOX One to launch, please contact us back once you have the console so that we can get this (local currency expiry) sorted out by forwarding an exemption request from our Account Specialist.
Mariette: I mean, to our Account Specialist.
Mariette: I'd like you to keep this service request number: xxxxxxxxxxx
Mariette: Once you have the console and is ready to use your local currency, then contact us back and provide us this reference number. This will show our detailed transcript and for the next agent to file for a local currency exemption to our Account Specialist team.
justin: well i can't use my currency right now, so it would be option number 2. that would mean that i will have to let my 201,60 EUR expire, and than on september 9 i will start up a chat support en use the reference number you have given me. are you absolutely sure that the account specialist can make an exemption? cause if on september 9 this person says 'no' i have lost all my credit
justin: wouldn't it be safer to contact the account specialist now? maby to add a month extra on the expire date? there will be plenty of games out to buy for me so spending 200 EUR wouldnt be a problem;)
Mariette: Yes, you are correct. You can simply provide us the reference number and we'll take it from there. You do not have to worry because we have a chat transcript as enough proof that you did contact us prior to your local currency expiration date.
Mariette: It would be nice to contact them right now however, they may require few details like console information such as serial number or console's device ID and at the moment, these information is still unavailable.
justin: are you sure about that? because the credit is linked to my account and not the xbox console
Mariette: Great! You are correct. The credit is attached to your account however say for example we purchase some games, you can't download the item without a console.
Mariette: Don't worry, Justin. I am very positive that we'll have available options for you.
justin: okay i believe you, after the expire date i will start a chat with the reference number and then it should all be sorted out. thanks for the help on this issue
Mariette: Yes, that is right.
Mariette: I made sure I provided all the necessary information regarding this.
Mariette: Don't lose the reference number, alright?
Heel de chat naar mij laten mailen dus het zou goed moeten zitten, vandaar dat ik een 2e keer alles herhaal om zeker te zijn. Dit gesprek koste me wel 3x een gesprek voeren, niet iedereen van de support afdeling snapt het even goed of geven echt hele rare oplossingen
(ze zijn wel enorm beleefd en doen hun best
)
Mariette: 2) If you choose to wait for XBOX One to launch, please contact us back once you have the console so that we can get this (local currency expiry) sorted out by forwarding an exemption request from our Account Specialist.
Mariette: I mean, to our Account Specialist.
Mariette: I'd like you to keep this service request number: xxxxxxxxxxx
Mariette: Once you have the console and is ready to use your local currency, then contact us back and provide us this reference number. This will show our detailed transcript and for the next agent to file for a local currency exemption to our Account Specialist team.
justin: well i can't use my currency right now, so it would be option number 2. that would mean that i will have to let my 201,60 EUR expire, and than on september 9 i will start up a chat support en use the reference number you have given me. are you absolutely sure that the account specialist can make an exemption? cause if on september 9 this person says 'no' i have lost all my credit
justin: wouldn't it be safer to contact the account specialist now? maby to add a month extra on the expire date? there will be plenty of games out to buy for me so spending 200 EUR wouldnt be a problem;)
Mariette: Yes, you are correct. You can simply provide us the reference number and we'll take it from there. You do not have to worry because we have a chat transcript as enough proof that you did contact us prior to your local currency expiration date.
Mariette: It would be nice to contact them right now however, they may require few details like console information such as serial number or console's device ID and at the moment, these information is still unavailable.
justin: are you sure about that? because the credit is linked to my account and not the xbox console
Mariette: Great! You are correct. The credit is attached to your account however say for example we purchase some games, you can't download the item without a console.
Mariette: Don't worry, Justin. I am very positive that we'll have available options for you.
justin: okay i believe you, after the expire date i will start a chat with the reference number and then it should all be sorted out. thanks for the help on this issue
Mariette: Yes, that is right.
Mariette: I made sure I provided all the necessary information regarding this.
Mariette: Don't lose the reference number, alright?
Heel de chat naar mij laten mailen dus het zou goed moeten zitten, vandaar dat ik een 2e keer alles herhaal om zeker te zijn. Dit gesprek koste me wel 3x een gesprek voeren, niet iedereen van de support afdeling snapt het even goed of geven echt hele rare oplossingen
Lichtpuntje...
OffgamersYonix schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 19:07:
Wel grappig om te lezen. De kosten voor het maken van een ID@xbox game (met uitzondering dan van de manuren etc
)
http://www.eurogamer.net/...f-launching-xbox-one-game
En blijkbaar is er toch nog noodzaak voor clickbait als in MS in een negatief daglicht te zetten met hun headlines...
http://www.ign.com/articl...x-one-can-cost-up-to-5000
Zie nu trouwens in de store Metro Last Light en Metro 2033 staan. 2033 was echt een toffe game. Helaas nooit toegekomen aan Last Light, dus ik denk dat ik Last Light wel ga aanschaffen voor 25 dollar.
http://www.eurogamer.net/...f-launching-xbox-one-game
En blijkbaar is er toch nog noodzaak voor clickbait als in MS in een negatief daglicht te zetten met hun headlines...
http://www.ign.com/articl...x-one-can-cost-up-to-5000
Zie nu trouwens in de store Metro Last Light en Metro 2033 staan. 2033 was echt een toffe game. Helaas nooit toegekomen aan Last Light, dus ik denk dat ik Last Light wel ga aanschaffen voor 25 dollar.
[ Voor 52% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-07-2014 12:13 ]
Ik vind dat allemaal zeer logisch dat Microsoft eist dat het door foreign rating boards gaat
Ik vind $5000 (wat incl verzekering en rating is) eigenlijk niet eens zoveel voor een game uit te brengen op zo'n platform, ik weet de prijzen niet achter steam (zal wel sales-systeem zijn), maar met een game voor een $10 heb je dat er al met 500 man uit.
En dat vind hij duidelijk ook:
Je zou voor dat geld bijna denken om zelf een game te gaan maken, waren mijn program-skills niet zo belachelijk slecht
En dat vind hij duidelijk ook:
Plus dat het aanbod aanzienlijk stuk kleiner is dan op Steam, denk ik dat je game ook veel meer in de spotlight staat dan op bv Steam (waar ik soms games tegenkom, waarvan ik het gevoel heb als eerste op hun pagina terecht ben gekomen).there were at least ten thousand entries on the leaderboards last we checked, so we’ve certainly covered our costs and made a living wage to boot - which is kind of rare in the indie game development world, in my experience - so I'm really happy we jumped aboard the ID@Xbox wagon
Je zou voor dat geld bijna denken om zelf een game te gaan maken, waren mijn program-skills niet zo belachelijk slecht
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 30-07-2014 12:28 ]
Kan iemand mij toevoegen aan het preview program ik wil ea acces eigenlijk best graag uitproberen
.
Gamertag: sthij1
Gamertag: sthij1
[ Voor 9% gewijzigd door sthij op 30-07-2014 12:30 ]
Wat ik weinig hoor is de andere kant van EA early access.... Je kan games 2 uur spelen (onbeperkt binnen die 2 uur) en wanneer je erachter komt dat een spel toch niet helemaal je ding is... Dan koop je het niet. Besparing tov wanneer je het wel had gekocht. Er hoeven er maar een paar zo tussen te zitten (SimCity, BF4, Watch Dogs in mijn geval (Ubi I know)) en je hebt t geld al bespaard
XBO: Michaël#3318
Ik had dit ook bij mij werd het automatisch met een jaar verlengd.Stefmeister schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:47:
Heren een vraagje, bij de augustus dashboard update van de ms accounts van vorig jaar werden de ms points naar currency geupgrade. Deze knaken zouden een jaar "geldig" zijn en verlopen dus eind volgende maand voor mij.
Ideeen?
@uchiha tijntje
Voor een beetje meer heb je ze allebei. Metro redux
[ Voor 8% gewijzigd door Annoying-Orange op 30-07-2014 15:56 ]
xbl: superlucky luke
hoe kun je eigenlijk zien hoelang je MS coins nog "houdbaar" zijn? Ik heb nog iets van 60 euro, beetje jammer om te laten verlopen.
Dat kun je hier zien in je Microsoft account.mobygo76 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:18:
hoe kun je eigenlijk zien hoelang je MS coins nog "houdbaar" zijn? Ik heb nog iets van 60 euro, beetje jammer om te laten verlopen.
https://commerce.microsoft.commobygo76 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:18:
En dan aan de linker kant betalingsopties kiezen en vervolgens op Microsoft account.
Edit: Ninja'd
[ Voor 4% gewijzigd door Ereaser op 30-07-2014 16:24 ]
Zonder dat je iets deed, of nadat je contact met MS had opgenomen?Annoying-Orange schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:46:
[...]
Ik had dit ook bij mij werd het automatisch met een jaar verlengd.
Deze sla ik mooi over, had gehoopt op een spel als Skyrim.
Maar de tijd stilzetten en je team commandos geven tijdens een battle

Ach ben in September toch te druk met Destiny, wachten op The Witcher III dan maar !
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dan heb je zeker Dragon Age Origins ook niet gespeeldjustifire schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:01:
[video]
Deze sla ik mooi over, had gehoopt op een spel als Skyrim.
Maar de tijd stilzetten en je team commandos geven tijdens een battle
Ach ben in September toch te druk met Destiny, wachten op The Witcher III dan maar !
Hoe goed ik Metro 2033 ook vond, ik ga hem niet nog een keer spelen denk ik. Ik vond voornamelijk de sfeer en het verhaal erg erg tof.Annoying-Orange schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:46:
@uchiha tijntje
Mensen hier die Plants vs Zombies spelen of gespeeld hebben op de X1?
De game lijkt me erg leuk maar als je moet spelen zoals bij BF4 of CoD hoeft het niet voor mij, want ik zuig verschrikkelijk bij shooters die ik met een controller moet spelen..
De game lijkt me erg leuk maar als je moet spelen zoals bij BF4 of CoD hoeft het niet voor mij, want ik zuig verschrikkelijk bij shooters die ik met een controller moet spelen..
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Deep Silver Takes Over Development of Homefront: The Revolution
http://www.ign.com/articl...-homefront-the-revolution
Pff, wat een zooitje is de ontwikkeling van die game geworden
Echt jammer dat Homefront finaal werd afgemaakt in de reviews, want als je met name de MP een kans had gegeven was het echt een toffe game. Staat in mijn top 5 van most underrated games.
http://www.ign.com/articl...-homefront-the-revolution
Pff, wat een zooitje is de ontwikkeling van die game geworden
Ik heb het gespeeld op de 360:Lekker Ventje schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:32:
Mensen hier die Plants vs Zombies spelen of gespeeld hebben op de X1?
Lijkt wel op bf en cod, je hebt verschillende classes. Je hebt veel meer leven en dat herstelt niet vanzelf je hebt dan een teammate nodig die een bv een flower pot neergooit zo herstel je dan weer. Het is niet zo snel als cod. Je hebt sticker packs die je kan kopen voor muntjes die je krijgt als je potjes speelt. In packs zitten bv upgrades en nieuwe personages. Door die packs wil je doorspelen. Je krijgt soms ook gratis nieuwe maps en modes.ik vond het spel de moeite waard.
Maar de besturing is met de controller en vergelijkbaar met CoD en BF4? Heb de instructie van Titanfall kunnen volgen maar toen het om het echie ging haakte ik af omdat ik niet snel genoeg kan richten met een controller.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Niet dat ik je niet geloof hoor, maar hoelang heb je het een kans gegeven? Van PC naar console gamen overstappen gaat niet van het ene op het andere moment, maar imho moet iedereen dat kunnenLekker Ventje schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 19:36:
Maar de besturing is met de controller en vergelijkbaar met CoD en BF4? Heb de instructie van Titanfall kunnen volgen maar toen het om het echie ging haakte ik af omdat ik niet snel genoeg kan richten met een controller.
Xbox
Ik dacht laat ik het ook maar eens controlleren maar op die site staat bij mij dat ik 0 euro heb staan, terwijl op xbox.com staat (de NL site) "In je Microsoft-account: € 53,28"Annoying-Orange schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:23:
[...]
Dat kun je hier zien in je Microsoft account.
Iemand enig idee waar je kan zien hoe lang dat nog geldig is?
Edit: laat maar, je kan rechts boven andere landen kiezen in de commerce website. Kennlijk staat hij standaard op m'n duitse profiel ofzoiets.
[ Voor 12% gewijzigd door mats op 30-07-2014 20:00 ]
Ja de controls zijn hetzelfde, de LT voor richten en RT voor schieten, LB,RB en Y voor speciale vaardigheden. A springen.Lekker Ventje schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 19:36:
Ik heb niks gedaan, volgens mij kreeg ik een mailtje dat het verlengd was, maar die kan ik niet meer terug vinden.Stefmeister schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:28:
[...]
Zonder dat je iets deed, of nadat je contact met MS had opgenomen?
[ Voor 25% gewijzigd door Annoying-Orange op 30-07-2014 19:50 ]
Ik heb het een half uur geprobeerd maar wil het in de vakantie meer kans geven. Maar als ik dezelfde demo's speel van games op zowel de PC als console en op de console gaat het voor geen meter, dan mag jij raden welke versie ik koopBM schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 19:39:
[...]
Niet dat ik je niet geloof hoor, maar hoelang heb je het een kans gegeven? Van PC naar console gamen overstappen gaat niet van het ene op het andere moment, maar imho moet iedereen dat kunnen
Dat is wel een leuke! Ik heb Metro wel gekocht voor de pc maar nooit echt toegekomen aan spelen (iets van veels te veel leuke games met veels te weinig tijd enzoAnnoying-Orange schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:46:
[...]
Ik had dit ook bij mij werd het automatisch met een jaar verlengd.
@uchiha tijntje
[edit]
Hier is hij zelfs nog goedkoper te vinden: https://www.all4games.nl/...ames/Metro-Redux-Xbox-One
[ Voor 9% gewijzigd door Jaguar645 op 30-07-2014 20:38 ]
Bij bol.com is de Day One Edition al niet meer leverbaar, gelukkig heb ik em vorige week al besteld
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
You sir stand correct, twice !uchiha tijntje schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:21:
[...]
Dan heb je zeker Dragon Age Origins ook niet gespeeld![]()
Maar ik begrijp eigenlijk ook dat je helemaal geen party wilde maar dat je enkel en alleen je eigen character aanstuurt? Of heb ik het fout
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij toe te voegen aan de preview program?
Gamertag is DEN82. Alvast bedankt. Owh ja en als je van een potje Titanfall,BF4 of fifa houd dan voeg me maar toe aan je friendlist
Heb veel zin in de spellen die vanaf september uitkomen.
YouTube: Xbox One Accolades Games Montage
Gamertag is DEN82. Alvast bedankt. Owh ja en als je van een potje Titanfall,BF4 of fifa houd dan voeg me maar toe aan je friendlist
[ Voor 30% gewijzigd door Deepeej op 31-07-2014 08:03 ]
Komen zoveel potentieel schitterende games uit dit najaar het is bijna niet bij te houden. Op alle platformen ook nog eens...Deepeej schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 08:02:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij toe te voegen aan de preview program?
Klinkt meer als Team Fortress 2 dan BF of een CoD.Annoying-Orange schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 19:32:
[...]
Ik heb het gespeeld op de 360:
Lijkt wel op bf en cod, je hebt verschillende classes. Je hebt veel meer leven en dat herstelt niet vanzelf je hebt dan een teammate nodig die een bv een flower pot neergooit zo herstel je dan weer. Het is niet zo snel als cod. Je hebt sticker packs die je kan kopen voor muntjes die je krijgt als je potjes speelt. In packs zitten bv upgrades en nieuwe personages. Door die packs wil je doorspelen. Je krijgt soms ook gratis nieuwe maps en modes.ik vond het spel de moeite waard.
PSN: Alvanosa
Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb een xbox code voor COD Ghosts gekocht, omdat ik deze ook wel op de xbox one wil (heb een season pass). Maar nu blijkt dat ik deze code niet kan gebruiken omdat ik al een versie op mijn xbox account heb(X360). Nu is mijn vraag kan ik toch op één of andere manier dit spel spelen op mijn huidige account met season pass?
Toegevoegd speel zelf wel wat TitanfallDeepeej schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 08:02:
Ik heb er eerlijk gezegd geen idee voor, misschien rap eens chatten met Microsoft.Mvandenberg91 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:02:
Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb een xbox code voor COD Ghosts gekocht, omdat ik deze ook wel op de xbox one wil (heb een season pass). Maar nu blijkt dat ik deze code niet kan gebruiken omdat ik al een versie op mijn xbox account heb(X360). Nu is mijn vraag kan ik toch op één of andere manier dit spel spelen op mijn huidige account met season pass?
Vergeet dat maar, ook ik ga direct stuk met shooters op een console. Ik heb het geprobeerd maar het lijkt wel of mijn hersenscellen (voor zover ik ze heb) dat niet onder de knie kunnen krijgen. Kortom ik speel shooters uitsluitend op mijn Desktop of Laptop, puzzle, platform of racen lukt prima op de XB360 of XBO.BM schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 19:39:
[...]
Van PC naar console gamen overstappen gaat niet van het ene op het andere moment, maar imho moet iedereen dat kunnen
Een kind van 5 jaar kan beter met een shooter op de console omgaan dan ik.
[ Voor 7% gewijzigd door Winkiller op 31-07-2014 13:44 ]
In hoeverre kun je de xbox one ook als media player gebruiken (afspelen via netwerk, mkv bestanden en dergelijke)?
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Bedankt, ik heb alleen mijn euro's op mijn nl account staan. Deze gebruik ik momenteel niet, ik heb mijn account aangepast naar US adres om games te kopen. Ik zal eens kijken of ik op mijn X360 deze optie ook heb.Annoying-Orange schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:23:
[...]
Oh toch wel, je kunt het per locatie wijzigen.
Ik heb nog kleine 3 euro die verloopt per half september. Toch even Xbox support contacten, blijft toch jammer.
[ Voor 14% gewijzigd door mobygo76 op 31-07-2014 14:26 ]
Nog niet helemaal zoals het hoort. Je kan alvast van je laptop, tablet, smartphone streamen naar de Xbox One. Maar de Xbox One kan nog niet je NAS server bereiken, of op zichzelf een map op je PC aansprekenRiqy schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:47:
In hoeverre kun je de xbox one ook als media player gebruiken (afspelen via netwerk, mkv bestanden en dergelijke)?
Had er ook moeite mee, nu 5 jaar later zou ik niet anders meer willen.Winkiller schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:39:
[...]
Vergeet dat maar, ook ik ga direct stuk met shooters op een console. Ik heb het geprobeerd maar het lijkt wel of mijn hersenscellen (voor zover ik ze heb) dat niet onder de knie kunnen krijgen. Kortom ik speel shooters uitsluitend op mijn Desktop of Laptop, puzzle, platform of racen lukt prima op de XB360 of XBO.
Een kind van 5 jaar kan beter met een shooter op de console omgaan dan ik.
Lekker relax vanaf de bank ipv voorovergebogen achter mijn bureau met mijn ogen tegen het scherm geplakt.
Waar een wil is.....
Zelfde als van joypad overstappen op fightstick, bent zo een paar maanden verder voordat je gewend bent, daarna nooit meer achterom kijken !
Wanneer je van de pc (of vice versa) komt moet je natuurlijk niet verwachten dat je binnen een week de controller onder de knie hebt. Andersom kost het ook weken, zo niet maanden om te wennen.
Echter is in mijn beleving spelen met tobo/muis flexibeler en (vooral) met shooters veel nauwkeuriger en sneller. Desondanks kan ik niet zeggen dat tobo/muis lekkerder speelt. Wellicht speelt een controller qua beweging/houding voor mij net iets fijner. Althans wanneer die uitgerust zou zijn als mijn Razer voor de 360. Dat is echter een kwestie van tijd en ik hoop dat die dit jaar nog beschikbaar zijn want ze zijn bezig met het ontwikkelen daarvan.
Echter is in mijn beleving spelen met tobo/muis flexibeler en (vooral) met shooters veel nauwkeuriger en sneller. Desondanks kan ik niet zeggen dat tobo/muis lekkerder speelt. Wellicht speelt een controller qua beweging/houding voor mij net iets fijner. Althans wanneer die uitgerust zou zijn als mijn Razer voor de 360. Dat is echter een kwestie van tijd en ik hoop dat die dit jaar nog beschikbaar zijn want ze zijn bezig met het ontwikkelen daarvan.
Grappig, ik heb er niets voor gedaan, maar de 36 euro die ik nog in mijn nederlandse account heb staan, "verloopt" pas op 6 januari 2015. 2 maanden geleden stond hij nog op eind augustus 2014, dus volgens mij heeft Microsoft toch proactief verlengd bij een aantal mensen.Annoying-Orange schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:23:
[...]
3D beschikbaar voor Blu Rays, dus gewoon Blu Ray app starten en die wordt geupdate
Ik blijf problemen hebben met Upload en het bekijken van gameclips van andere mensen. Ik las dat o.a. Phusebox hier ook last van heeft. Als ik een clip wil bekijken krijg ik een melding, something went wrong en een foutcode. Meer mensen hier last van gehad en iemand een idee hoe dit te fixen?
Verder blijft Titanfall heer en meester in het MP FPS genre. Daar kan een Destiny met z'n crucible niet tegenop.
Verder blijft Titanfall heer en meester in het MP FPS genre. Daar kan een Destiny met z'n crucible niet tegenop.
[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-07-2014 22:23 ]
Of Guacamelee, of mijn X1 is bugged. Net Guacamelee uitgespeeld, geen achievement. Nieuwe game gestart in 2e slot, geen achievement. Morgen even een volledige reboot van m'n Xbox doen. Die achievement(s) zal ik wel kwijt zijn, maar ik wil graag bij andere games ze wel ontvangen....
Xbox
Het kan goed zijn dat je deze in de komende uren alsnog krijgt. Maar las op Reddit wel meer glitches in achievements voor Guacamelee. Kun je nu op Hard proberenBM schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:31:
Of Guacamelee, of mijn X1 is bugged. Net Guacamelee uitgespeeld, geen achievement. Nieuwe game gestart in 2e slot, geen achievement. Morgen even een volledige reboot van m'n Xbox doen. Die achievement(s) zal ik wel kwijt zijn, maar ik wil graag bij andere games ze wel ontvangen....
Uh, komende uren? Worden er dan op magische wijze achievements unlocked als m'n console uitstaat? Maakt verder niet zo veel uit, maar goed.uchiha tijntje schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:33:
[...]
Het kan goed zijn dat je deze in de komende uren alsnog krijgt. Maar las op Reddit wel meer glitches in achievements voor Guacamelee. Kun je nu op Hard proberen
Xbox
Jep, heb ik ook een paar keer gehad. Geen idee hoe het komt trouwens.
http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status
It’s come to our attention that some of you are having a tough time posting statistics to leaderboards and unlocking achievements on Xbox One. We also know that some of you are seeing a black screen when attempting to launch games or applications on Xbox 360. Hang in there, Xbox members, we’re on it! Thanks for your patience while we work to resolve these issues. We’ll update you again as soon as we have more information.
Dat verklaart het denk ik wel. In Titanfall zag ik ook geen percentages meer van de completion van achievements.
It’s come to our attention that some of you are having a tough time posting statistics to leaderboards and unlocking achievements on Xbox One. We also know that some of you are seeing a black screen when attempting to launch games or applications on Xbox 360. Hang in there, Xbox members, we’re on it! Thanks for your patience while we work to resolve these issues. We’ll update you again as soon as we have more information.
Dat verklaart het denk ik wel. In Titanfall zag ik ook geen percentages meer van de completion van achievements.
[ Voor 87% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-07-2014 22:42 ]
Plex gebruiken? Er is een Plex client voor de Xbox OneRiqy schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:47:
https://powershellisfun.com
"Nog" niet beschikbaar-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 09:14:
[...]
Plex gebruiken? Er is een Plex client voor de Xbox One
Is er zicht op de release datum van die app ? Would be AWESOME!!!
Ja dat was erg fijn gisteravond met de 360uchiha tijntje schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:39:
Jep, heb ik ook een paar keer gehad. Geen idee hoe het komt trouwens.
Kreeg inderdaad een zwart scherm bij elke game die ik probeerde te starten. Dacht eerst dat mijn drive naar de klote was. Heb echt van alles geprobeerd totdat ik die storingspagina dus zag.. grrr.
Op gegeven moment maar de netwerkkabel eruit gehaald en toen kon ik wel GTA5 starten. Daarna kabel weer teruggedaan en ik kon vervolgens gewoon online.
Verwijderd
Heb je de nieuwe map pack aangeschaft? Ik zit er over te twijfelen, vermaak me goed met titanfall, start het regelmatig op voor een paar potjes knallen maar vind £ 8 voor 3 maps een beetje overdreven? Is het het waard?uchiha tijntje schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:21:
Ik blijf problemen hebben met Upload en het bekijken van gameclips van andere mensen. Ik las dat o.a. Phusebox hier ook last van heeft. Als ik een clip wil bekijken krijg ik een melding, something went wrong en een foutcode. Meer mensen hier last van gehad en iemand een idee hoe dit te fixen?
[video]
Ik zit met dezelfde twijfel
Ik heb nog geen 1 DLC van Titanfall gekocht maar start het de laatste paar weken regelmatig weer op. Het blijft echt een geweldige shooter. En dat merkte ik vooral toen ik weer een potje BF en Destiny ging doen.
Kan iemand mij toevallig nog toevoegen aan de preview program? Gamertag is eNDee87.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!