Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:32
Ik begrijp MichaelHolyman wel. Textures zijn van best lage kwaliteit. Denk dat crossgen de reden hiervoor is.

[ Voor 8% gewijzigd door Silversin op 23-07-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
MichaelHolyman schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:20:
Net even begonnen, maar het viel me op dat het niet retemooi is ofzo, zelfs vergeleken met de gecomprimeerde Youtube filmpjes... Ik weet dat de Xbox One Beta 900p is, maartoch, had ietsje beter verwacht naar aanleiding van al die Youtube Letsplays.
Op de PS4 vond ik het eindelijk eens een nextgen waardige titel. Heb even wat comparisons bekeken maar de XBO is inderdaad beduidend minder. Jaggies, view depth, blurry textures.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:14:
[...]

Op de PS4 vond ik het eindelijk eens een nextgen waardige titel. Heb even wat comparisons bekeken maar de XBO is inderdaad beduidend minder. Jaggies, view depth, blurry textures.
Het is dan ook de pre-june SDK en zonder diverse verbeteringen. Ik had ergens gelezen dat ze een maand hebben gebruikt om samen met MS die titel te optimaliseren met de laatste SDK

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:38

BM

Moderator Spielerij
Van wat ik in 1 van de recente videos hoorde streefden ze naar platform parity. Desondank zou het best kunnen dat de PS4 versie iets minder kartels enzo heeft (hoe hard we het ook hopen als Xbox fans, de ps4 blijft sneller :p), maar dat valt pas echt te beoordelen als ze allebei op dezelfde resolutie draaien.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelHolyman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-12-2023

MichaelHolyman

Blaffende koeien loeien niet

Ik zag inderdaad op IGN de video met 1080p gameplay en dat zag er een stuk beter uit dan de Beta. Niet dat ik zo'n graphics whore ben, maar ik had dus wat meer verwacht...
Gameplaywise ben ik wel erg happy, plus het mmo aspect maakt het wel iets waar ik mezelf in kan verliezen!
Hoop op wat toffe sessies met wat medetweakers :)

Gamertag: MichaelHolyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Even een vraag over de xbox in plaats van Destiny(al kijk ik daar ook naar uit).. Voor mij is persoonlijk een van de redenen de kinect. En niet zozeer de kinect spelletjes maar vooral de voice commands en hand gestures. Vraag is heeft iemand ervaring met de kinect in een kleine kamer. Ik woon nog thuis en zit ongeveer 1.5m van me tv af. Iemand in dezelfde soort situatie?

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online

djbarney

XBL: DeejayBarney

Denzis schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 17:00:
Even een vraag over de xbox in plaats van Destiny(al kijk ik daar ook naar uit).. Voor mij is persoonlijk een van de redenen de kinect. En niet zozeer de kinect spelletjes maar vooral de voice commands en hand gestures. Vraag is heeft iemand ervaring met de kinect in een kleine kamer. Ik woon nog thuis en zit ongeveer 1.5m van me tv af. Iemand in dezelfde soort situatie?
yes, voice werkt op 1.5 meter prima voor mij (ik zit zelf iets verder nu, maar heb van 1m tot 2m geprobeerd), de gestures gebruik ik eigenlijk nooit dus daar kan ik je weinig over vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Als we Destiny kopen, moeten we dan weer van her beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Dat is 9 van de 10 keer zo met beta's

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

X-Fighter schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 17:35:
Als we Destiny kopen, moeten we dan weer van her beginnen?
Will my Destiny beta save file carry over to the full game?

Bungie has said it is thinking about whether progress from the beta can be carried over to the main game, but can't guarantee it.

"The beta is a test," said Dague. "It's extremely unknown as to what the outcome will be. So, it's certainly not a promise or an announcement that we're making at this time.

"It all depends on what we learn and how things shake out. So, we're certainly not telling players they can carry their progress over, but we haven't made any announcements either way."

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 22:45
BM schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:26:
Van wat ik in 1 van de recente videos hoorde streefden ze naar platform parity. Desondank zou het best kunnen dat de PS4 versie iets minder kartels enzo heeft (hoe hard we het ook hopen als Xbox fans, de ps4 blijft sneller :p), maar dat valt pas echt te beoordelen als ze allebei op dezelfde resolutie draaien.
In een interview met IGN heeft Bungie gezegd dat beide versies identiek

De link
http://youtu.be/NMA08pmD2G4

[ Voor 3% gewijzigd door mobygo76 op 23-07-2014 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
Fuuuuu ik ben ook veels te laat met het bestellen natuurlijk.... Maar de beta heeft me wel over de streep getrokken en de game voelt erg leuk aan! Ik ivnd dit wat meer serieuze wel leuker dan Borderlands ook :)

Alleen de inner nerd van mij wil natuurlijk de Ghost Edition hebben.... en laat die nu niet meer te vinden zijn >.>

Misschien toch maar genoegen nemen met de Limited Edition grmbl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Bij Destiny op aarde heb je zo "Explore Cosmodrome", eindigt dat eigenlijk ooit, of blijven dat random side quests die auto genereren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Blijf beetje hangen in destiny. Kom de paarse bollen niet voorbij in story 4.
Net de August update gedaan, in de display settings 3D geactiveerd en tv reageerde er ook gelijk op...
3D bluray.... En niets 'bluray player does not support 3D ' ...

Edit: al gevonden. De bluray app moet nog een update krijgen
Enabling 3D Blu-ray. An update to the Blu-ray player app will enable 3D Blu-ray functionality on Xbox One. This isn't in yet, but we will let you know when it arrives.

[ Voor 32% gewijzigd door SunnieNL op 23-07-2014 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:32
X-Fighter schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 20:23:
Bij Destiny op aarde heb je zo "Explore Cosmodrome", eindigt dat eigenlijk ooit, of blijven dat random side quests die auto genereren?
Ik denk dat het random quests zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag de Beta eens aan de tand gevoeld en voor een groot deel ook samen gespeeld met Justifire. Nadat we story 6 hadden gecomplete met een paar grote eindbazen was ik positief. De gunplay zit goed in elkaar en het upgraden van je character, armor en wapens is denk ik best verslavend. Dus al met al was ik eigenlijk wel overtuigd van een day one aankoop.

Maar toen ging ik een potje PVP spelen. Waar Halo vaak geroemd wordt vanwege de geweldige balans heeft Bungie dat toch echt verleerd, want die balans is hier compleet zoek door de voertuigen. Wat een belachelijke onbalans zit daarin zeg. Dat was eigenlijk echt een afknapper van jewelste. Dus in de komende dagen nog eens een paar potjes proberen, maar als van de 6 deaths er 5 door een voertuig zijn haak ik snel af.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-07-2014 21:27 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Ik vond de beta uiteindelijk een beetje te kort... Naar de maan kunnen we niet, pvp interesseert me niet, eenmaal level 8 bereikt, ook alle missies op aarde gedaan, nu is het zowat klaar, op 1 dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 21:25:
Vandaag de Beta eens aan de tand gevoeld en voor een groot deel ook samen gespeeld met Justifire. Nadat we story 6 hadden gecomplete met een paar grote eindbazen was ik positief. De gunplay zit goed in elkaar en het upgraden van je character, armor en wapens is denk ik best verslavend. Dus al met al was ik eigenlijk wel overtuigd van een day one aankoop.

Maar toen ging ik een potje PVP spelen. Waar Halo vaak geroemd wordt vanwege de geweldige balans heeft Bungie dat toch echt verleerd, want die balans is hier compleet zoek door de voertuigen. Wat een belachelijke onbalans zit daarin zeg. Dat was eigenlijk echt een afknapper van jewelste. Dus in de komende dagen nog eens een paar potjes proberen, maar als van de 6 deaths er 5 door een voertuig zijn haak ik snel af.
Morgenavond gaan we wel weer verder met PvE ;)
Snap zowieso niet waarom ze PvP in dit spel hebben gebouwd, waarschijnlijk om nog wat meer gamers over de streep te trekken.

Vind het co-op best vermakelijk, minpuntjes vind ik :
- te weinig lootdrops
- respawn van enemies zodra je de hoek om bent
- te weinig tijd om na een (end-)boss fight het veld te doorzoeken voor loot, weet dat gedropte Legendaries in je postvak terecht komen, maar in deze fase (lvl 1-8) is een leuke groene of blauwe gun ook meer dan welkom. (Deze krijg je dus niet in je postvak als je ze niet opraapt )
Dit zal in de final wel minder irritant zijn zodra je lvl 20 bent, dan ga je toch enkel maar voor Legendaries.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Pvp word best en groot onderdeel van het spel... En terecht!

Maar vergeet niet dat dit nou juist is waarom ze deze bèta hebben: hype genereren en juist feedback te krijgen op zaken als de onbalans in voertuigen. Zij vinden dat je ze met je super uit moet schakelen, ik ben het daar niet mee eens en jullie duidelijk ook niet. Als iedereen dat vind reken maar dat daar een balance patch overheen gaat. Bungie gaat dit echt groots aanpakken geloof me maar ;) moet ook haast wel met zo'n game =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:52
Onthoud wel dat als jij goed was met voertuigen in halo. Dat je ook redelijk OP was, zelf vind ik de pvp geweldig. Komt mede doordat het wel redelijk als halo speelt.

De ghost edition is volgens mij nog te krijgen bij intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
justifire schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 23:47:
[...]

Morgenavond gaan we wel weer verder met PvE ;)
Snap zowieso niet waarom ze PvP in dit spel hebben gebouwd, waarschijnlijk om nog wat meer gamers over de streep te trekken.

Vind het co-op best vermakelijk, minpuntjes vind ik :
- te weinig lootdrops
- respawn van enemies zodra je de hoek om bent
- te weinig tijd om na een (end-)boss fight het veld te doorzoeken voor loot, weet dat gedropte Legendaries in je postvak terecht komen, maar in deze fase (lvl 1-8) is een leuke groene of blauwe gun ook meer dan welkom. (Deze krijg je dus niet in je postvak als je ze niet opraapt )
Dit zal in de final wel minder irritant zijn zodra je lvl 20 bent, dan ga je toch enkel maar voor Legendaries.
Ik heb de beta niet gespeeld, maar als ik je minpunten zo lees dan vrees ik dat het voor mij ook minpunten zijn. Ik vond het in Borderlands en Guild Wars 2 ook al irritant dat enemies soms zo snel respawnen, en geen tijd om te looten is ook al weer zo iets.

En tja, pvp... Sommige mensen vinden het helemaal geweldig en andere niet. Ik ben zelf ook meer van PVE en coop rond rennen. Vind het veel leuker om samen met vrienden te spelen dan tegen elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar is het dan ook respawnen in het principe dat je naar een 'locatie' kijkt en alles doodschiet, je 180 omdraait en weer 180 terugdraait op diezelfde 'locatie' opeens weer nieuwe mobs staan? Dat vind ik wel een heel goedkope respawn mechaniek.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 23:32
Irriteer laatste paar dagen beetje aan mijn controller. Vroeg mij af of jullie het zelfde ondervinden. Ik speel veel Battlefield 4 waar ik de linker analoge stick gebruik om in het spel rond te bewegen. Ik merk dat als ik de analoge stick naar voren duw, deze tegen de rand aan komt. Vaak moet ik dan naar link of rechts bewegen en dan volg ik dus als ware de controller rand waar de analoge stick tegen aan komt. Aangezien deze rand niet helemaal netjes is afgesleten voelt dit onprettig aan. Daarbij slijt mijn analoge stick zelfs. Ik kan duidelijk een inham zien aan het stokje onder de dumpstick, en ook wat stof komt er bij te liggen alsof je hebt gezaagd.

Zie hieronder afbeelding rechter, heb het met een rood rondje geaccentueerd.

Afbeeldingslocatie: http://dumpt.com/img/files/mf1wos8czktl7fee3zzz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
Mja, dat heb ik eigenlijk zo goed als altijd met alle controllers met sticks gehad... vanaf de N64 tot nu :p

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 23:32
greyfox1987 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:58:
Mja, dat heb ik eigenlijk zo goed als altijd met alle controllers met sticks gehad... vanaf de N64 tot nu :p
Misschien dat ik het ook eerder heb gehad, maar merk gewoon dat onder het spelen mij hindert. Het hakkelt daardoor een beetje aangezien ik niet geheel vloeiend beweging kan maken. Nooit eerder geïrriteerd bij de x360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Naja mijn mening na de Destiny beta: Heb mijn pre-order maar gecancelled... FPS op een console blijft gewoon niet mijn ding. Had gehoopt dat het min of meer MMO aspect me over de streep zou trekken maar nee, dit wordt em voor mij niet.

Heb trouwens bij de Devil's nogiets (die level 6 "dungeon" waar je met zn 3 in gaat) die eennalaatste baas kunnen solo-en. Wat dat betreft hebben ze nog wel wat werk aan de winkel ook. De AI vind ik in z'n algemeen sowieso niet echt om over naar huis te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:22:
Maar is het dan ook respawnen in het principe dat je naar een 'locatie' kijkt en alles doodschiet, je 180 omdraait en weer 180 terugdraait op diezelfde 'locatie' opeens weer nieuwe mobs staan? Dat vind ik wel een heel goedkope respawn mechaniek.
Ja in feite wel. Op je radar zie je vaak dat wanneer je de enemies killed en je er voorbij loopt dat er dan vrij snel achter je op de radar weer nieuw rode vlekken verschijnen, ofwel een respawn. Binnen luttele seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Phusebox schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:13:
[...]

Ja in feite wel. Op je radar zie je vaak dat wanneer je de enemies killed en je er voorbij loopt dat er dan vrij snel achter je op de radar weer nieuw rode vlekken verschijnen, ofwel een respawn. Binnen luttele seconden.
Hier kan ik me niet zo in vinden. Bij het vrij rondlopen gedeelte van de cosmodrome was de respawntijd een halve minuut tot een minuut. Binnen missies was het er zelfs vaak niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bij mij respawnden ze vaak binnen 5 sec. Heeft wellicht ook te maken met de aanwezigheid van andere spelers in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Destiny gister even op de 360 gedaan na een tijdje op de X1 te hebben gespeeld. Toch wel een aardig verschil in graphics. Ook het verschil in laadtijden valt op.

[ Voor 90% gewijzigd door Martinspire op 24-07-2014 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
Zelf vond ik het een beetje random lijken, heb wel eens gehad dat ik een groep neerschoot (Vrijwel in het begin bij old russia, waar je dat gebouw hebt gelijk met die trap naar beneden richting zo'n darkness ding).

Ik schoot ze neer, draaide me om om die gasten bij die containers en die vrachtwagen kapot te schieten, schoot de eerste 2 man dood en vervolgens werd ik in me rug geschoten.

Soms daarintegen gebeurde het ook weer niet, dus het zou best nog wel met iets anders te maken kunnen hebben.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:12
Als de 'trash' zo snel respawned, is het dan niet veel te gemakkelijk om dit te farmen voor xp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Trash xp is verwaarloosbaar tegenover xp bonussen van missies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
Nefiorim schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 13:15:
Trash xp is verwaarloosbaar tegenover xp bonussen van missies
Klopt gister getest als lvl 4 missie op lvl 7 gezet. Xp bleef hetzelfde per mob. Alleen captains(gele naam) mobs veven meer xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
  • Laatst online: 10-09 20:40
ZIjn er meer mensen die midden in een game ineens naar het startscherm worden terug gestuurd en het spel afsluit?

NFS is een paar keer vastgelopen en bovenstaand had i kvanmorgen bij Worms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Ik wil misschien een xbox one preorderen maar ik zie niks in de games fifa 15, forza 5 (beide digitaal) die je erbij krijgt. Vooralsnog lijkt me dit de enige bundel die er is, maar het lijkt me dat er na de launch ook andere bundels beschikbaar komen.

Omdat ik niks zie in de games die bij deze bundel zitten zou ik deze graag willen doorverkopen. Nu is mijn vraag of er een markt voor de codes van deze games? Als ik ze er dan toch bij krijg kan ik er misschien iemand anders blij mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
janvanmil schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 16:24:
Ik wil misschien een xbox one preorderen maar ik zie niks in de games fifa 15, forza 5 (beide digitaal) die je erbij krijgt. Vooralsnog lijkt me dit de enige bundel die er is, maar het lijkt me dat er na de launch ook andere bundels beschikbaar komen.

Omdat ik niks zie in de games die bij deze bundel zitten zou ik deze graag willen doorverkopen. Nu is mijn vraag of er een markt voor de codes van deze games? Als ik ze er dan toch bij krijg kan ik er misschien iemand anders blij mee maken.
Je kan ook bij Amzon bestellen met Titanfall, als dat je meer interreseert.
Dat is ook nog eens €50,- goedkoper wanneer je er ook een bij kinect wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Heb de 1408 update binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
De beta bedoelt deze persoon dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Laatst online: 11-09 18:23
Heb al een aantal Tweakers op xbox live een verzoek gestuurd, zou graag hier en daar eens wat games met andere tweakers meemaken voor de feeling! Forza 5 of Destiny bijv. Verzoek is om mijn gamertag even toe te voegen!! :+ (zie signature)

[ Voor 3% gewijzigd door mfneed op 25-07-2014 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
mfreriks schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 08:15:
Heb al een aantal Tweakers op xbox live een verzoek gestuurd, zou graag hier en daar eens wat games met andere tweakers meemaken voor de feeling! Forza 5 of Destiny bijv. Verzoek is om mijn gamertag even toe te voegen!! :+ (zie signature)
Met die link in je signature kom ik gewoon bij mijn eigen profiel uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Nefiorim schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 08:36:
[...]

Met die link in je signature kom ik gewoon bij mijn eigen profiel uit ;)
Kun je me dus gelijk een verzoekje sturen voor de friendslist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Nog even een vraag over die friendslist... ik zie het volgende staan bij friends:

Pending request list on Xbox 360... Dit is ook voor de One neem ik aan?

requests zijn gewoon op internet gedaan namelijk!

Edit: Ik zie meer mensen in mijn followers lijst dan in mijn friendslist, is me niet helemaal duidelijk waar het verschil in zit...?

[ Voor 24% gewijzigd door mfneed op 25-07-2014 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Laatst online: 16-08 17:14
@mfreriks

Dan zal je gamertag toch bekend moeten zijn anders word het toevoegen moeilijk.

Friendlist request is verschillend tussen 360 en de xbone. Als ik namelijk in de 360 smartglass app kijk zie ik niemand van de mensen die ik heb toegevoegd op de Xbox one.

Die mensen in je followers lijst zijn mensen die op de Xbox one jou hebben toegevoegd als vriend. Maar willen jij dat zij verschijnen in je friendslist zal je hen ook moeten toevoegen

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
job115 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 10:07:
@mfreriks

Dan zal je gamertag toch bekend moeten zijn anders word het toevoegen moeilijk.

Friendlist request is verschillend tussen 360 en de xbone. Als ik namelijk in de 360 smartglass app kijk zie ik niemand van de mensen die ik heb toegevoegd op de Xbox one.

Die mensen in je followers lijst zijn mensen die op de Xbox one jou hebben toegevoegd als vriend. Maar willen jij dat zij verschijnen in je friendslist zal je hen ook moeten toevoegen
Ah top voor je antwoord!! :) Dan zal ik op de xbone zelf nog eens een rondje requests gaan doen!! Mijn Gamertag: Mitchwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik ben nog niet overtuigd van Destiny. Het is te veel Halo. Op zich is dat niet slecht, Halo zit Bungie natuurlijk in de genen en ze doen dat ook erg goed maar het is te weinig vernieuwend als shooter. Tot nu toe ervaar ik het als zeer toegankelijk voor diegenen die af en toe een potje willen schieten en wellicht toegankelijker dan Titanfall. Hoewel je in Titanfall ook hard wordt afgeschoten als je al een poosje niet meer hebt gespeeld. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Het viel mij ook op dat het erg Halo is. Geen punt, tot ik in matchmaking fireteam werd gegooid met 3 man.. Bah, wat een irritante eindbazen, wellicht waren mijn wapens nog te zwak. Gewoon bijna een half uur tot drie kwartier bezig met een eindbaas, en dan komt er daarna nog een achteraan ;(. Dat haalde voor mij echt de fun eruit.

Begonnen met 3 man, uiteindelijk bleven wij met zijn tweeën over en toch het level gehaald, gaf wel voldoening :D

[ Voor 14% gewijzigd door Segafreak83 op 25-07-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Segafreak83 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 10:43:
Het viel mij ook op dat het erg Halo is. Geen punt, tot ik in matchmaking fireteam werd gegooid met 3 man.. Bah, wat een irritante eindbazen, wellicht waren mijn wapens nog te zwak. Gewoon bijna een half uur tot drie kwartier bezig met een eindbaas, en dan komt er daarna nog een achteraan ;(. Dat haalde voor mij echt de fun eruit.

Begonnen met 3 man, uiteindelijk bleven wij met zijn tweeën over en toch het level gehaald, gaf wel voldoening :D
Matchmaking, waar zit dat? ik heb tot nu toe alles solo gedaan, ook die fireteam missies, zag hier nergens een matchmaking bij staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
mfreriks schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 10:47:
[...]

Matchmaking, waar zit dat? ik heb tot nu toe alles solo gedaan, ook die fireteam missies, zag hier nergens een matchmaking bij staan?
Even uit het hoofd, in het midden van Rusland heb je een level 6 missie, daar staat Matchmaking bij en Xbox Live required, als je de missie start dan zoekt ie twee andere mensen erbij en begint de missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik vermaak me juist het meest met die eindbazen. Nadeel is alleen dat soms al je ammo op is en je terug moet om ammo te looten en weer opnieuw kunt beginnen omdat de eindbaas weer helemaal hersteld is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
mowa schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 11:11:
Ik vermaak me juist het meest met die eindbazen. Nadeel is alleen dat soms al je ammo op is en je terug moet om ammo te looten en weer opnieuw kunt beginnen omdat de eindbaas weer helemaal hersteld is.
Is het niet zo dat er bij de einbazen zo nu en dan ook trash komt? die ammo kunnen droppen?:) of is dat niet genoeg? (heb zelf nog geen dikke eindbaas tepakken gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

mfreriks schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 11:14:
[...]

Is het niet zo dat er bij de einbazen zo nu en dan ook trash komt? die ammo kunnen droppen?:) of is dat niet genoeg? (heb zelf nog geen dikke eindbaas tepakken gehad)
Jawel maar ik kwam een keer tekort voordat ik me besefte dat je net als in Halo ook een beetje zuinig moet zijn met ammo.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
mowa schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 11:24:
[...]

Jawel maar ik kwam een keer tekort voordat ik me besefte dat je net als in Halo ook een beetje zuinig moet zijn met ammo.
Ik had een scout rifle en een sniper rifle, stond op het gebouw deels beschermd van de gigantische blasts van die walker of tank of wat t dan ook is. Heb em van daar kunnen soloen. Eindbaas resette niet, er kwamen misschien 1 of 2 waves spawns max en telkens wanneer mijn ammo op was kreeg ik nieuwe ammo... Beetje apart allemaal maar prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het geval mensen het nogniet weten, de destiny beta is nu voor iedereen met een live abbo gewoon open, even zoeken in de store en je kunt hem downloaden.

Net een paar missies gedaan, het is inderdaad halo meets mass effect, met een klein beetje borderlands of defiance. Grafisch gewoon prima, beetje repetitief (nu al), landen, schieten, eindbaas, upgraden, rinse en repeat. Kan wel merken dat er veel mensen nu spelen want de verbinding wordt constant verbroken met de servers, maar goed, daar is het een beta voor.

Al met al wel aanschaf waard, maar niet de hype die eromheen hangt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 09:13
Ik had de laatste tijd het idee dat de Xbox One meer moeite had om mijn voice commands te begrijpen dan eerder. Dus ik ben net nog eens de instellingen doorgelopen en daar ontdekte ik dat je onder Language & Location nu ook een Spoken language kunt instellen. Geen idee hoe lang dat er al inzit, maar ik had het nog niet eerder gezien.

Ik heb mijn locatie nu op UK staan en de gesproken taal op English(US) (je kunt kiezen uit Australia, Canada, UK en US). Ineens gaat 95% van de commando's weer goed, terwijl dat de laatste weken ongeveer 80% was. Mocht je ook gemerkt hebben dat je stemcommando's wat stroef gingen, dan zou ik daar zeker eens kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
RobinFM schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 18:52:
Ik had de laatste tijd het idee dat de Xbox One meer moeite had om mijn voice commands te begrijpen dan eerder. Dus ik ben net nog eens de instellingen doorgelopen en daar ontdekte ik dat je onder Language & Location nu ook een Spoken language kunt instellen. Geen idee hoe lang dat er al inzit, maar ik had het nog niet eerder gezien.

Ik heb mijn locatie nu op UK staan en de gesproken taal op English(US) (je kunt kiezen uit Australia, Canada, UK en US). Ineens gaat 95% van de commando's weer goed, terwijl dat de laatste weken ongeveer 80% was. Mocht je ook gemerkt hebben dat je stemcommando's wat stroef gingen, dan zou ik daar zeker eens kijken...
Zit er sinds de laatste update in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na nog een paar uurtjes Destiny gespeeld te hebben kan ik niet echt anders concluderen dat het eigenlijk maar een redelijk beperkte shooter is. Sure, het ziet er prima uit, de sfeer is goed en het is leuk om in coop door de wereld te trekken, maar de volgende minpunten overheersen toch:

-Missies hebben geen inhoud. Het komt misschien doordat het een beta is, maar ik heb er geen enkel gevoel bij. Ga naar punt A, kill 15 bad guys en ga een random artifact ophalen, ga daarna naar punt B, hack een random apparaat met random info en survive 3 waves. Ik weet dat dit in heel veel shooters de opbouw is, maar daar wordt ik altijd het verhaal nog ingetrokken. Ik hoop dat de Retail versie weet te overtuigen met een episch verhaal waardoor je de missies wilt spelen om verder in het verhaal te komen en niet enkel om jezelf te levelen.

-Shooter mechanics zijn middelmatig. Titanfall heeft in mijn beleving de lat voor elke FPS verhoogd. De controle die je in Titanfall hebt over je character is geweldig. Het zal wel wennen zijn, maar voor mijn gevoel ga ik erop achteruit. Met name het rennen en het aimen (en de traagheid die daarbij komt kijken) voelt gewoon niet prettig.

-Balans in PvP. Nu een potje of 10 gespeeld. Heb best wel leuke potjes gespeeld, maar ik blijf erbij dat het gewoon niet in balans is. En met nog anderhalve maand te gaan verwacht ik niet dat dat zoveel gaat veranderen. Als je team op het moonlevel de 2 grote vehicles heeft own je gewoon de hele match. En dan kan men het wel gaan hebben over hoe je als team samenwerkt zo'n vehicle snel stuk heeft, maar dan moet je dus wel samenwerken :P. Iets wat helaas niet gebruikelijk is in shooters. Ook daar kan Destiny niet op tegen Titanfall. De balans in Titanfall, met 6 vs 6 én titans is velen malen beter dan de balans in Destiny. Daarnaast zijn de spawns (met name op de Venus map) vrij beroerd. Meerdere malen gespawned en binnen 2 sec in mijn rug geschoten.

Ik ben benieuwd of andere tweakers deze mening ook delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Heb destiny alleen op ps4 gespeeld en nooit titanfall gespeeld. Maar vind juist het aimen en rennen wel goed aanvoelen. Aimen gaat me voor eerst goed af. Heb bijna constant headshots als ik dat wil. Beetje een halo vibe maar dan wel stukken beter. Maar nogmaals verder kan ik niet met je vergelijken.

Dat de missies geen inhoud bieden ben ik overigens compleet met je eens, en denk ook dat het expres voor de beta gedaan is ivm spoilers van verhaal.

PVP niet aangeraakt dus geen idee.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
-Shooter mechanics zijn middelmatig. Titanfall heeft in mijn beleving de lat voor elke FPS verhoogd. De controle die je in Titanfall hebt over je character is geweldig. Het zal wel wennen zijn, maar voor mijn gevoel ga ik erop achteruit. Met name het rennen en het aimen (en de traagheid die daarbij komt kijken) voelt gewoon niet prettig.
Met je bovenstaande statement ben ik het compleet eens. Titanfall speelt echt lekker en blijkt maar weer dat 6 vs 6 echt een goede keus is geweest, ook al hebben heel veel mensen daarover geklaagd in het begin.
Daarnaast is het horizontaal en verticaal spelen echt tof en vernieuwend en daarnaast ook bijna perfect uitgevoerd als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 22:03:

welkom bij 25-30 fps vs 60 ;) ;) Qua tempo en reactiesnelheid zijn CoD en Titanfall gewoon koning op console en niets dat er bij in de buurt komt behalve Battlefield 4 op XB1 en PS4 (zolang de framerate niet dropt) als ze ook nog eens de mogelijkheid geven vsync uit te zetten ben ik al helemaal blij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 22:03:
Na nog een paar uurtjes Destiny gespeeld te hebben kan ik niet echt anders concluderen dat het eigenlijk maar een redelijk beperkte shooter is. Sure, het ziet er prima uit, de sfeer is goed en het is leuk om in coop door de wereld te trekken, maar de volgende minpunten overheersen toch:

-Missies hebben geen inhoud. Het komt misschien doordat het een beta is, maar ik heb er geen enkel gevoel bij. Ga naar punt A, kill 15 bad guys en ga een random artifact ophalen, ga daarna naar punt B, hack een random apparaat met random info en survive 3 waves. Ik weet dat dit in heel veel shooters de opbouw is, maar daar wordt ik altijd het verhaal nog ingetrokken. Ik hoop dat de Retail versie weet te overtuigen met een episch verhaal waardoor je de missies wilt spelen om verder in het verhaal te komen en niet enkel om jezelf te levelen.

-Balans in PvP. Nu een potje of 10 gespeeld. Heb best wel leuke potjes gespeeld, maar ik blijf erbij dat het gewoon niet in balans is. En met nog anderhalve maand te gaan verwacht ik niet dat dat zoveel gaat veranderen. Als je team op het moonlevel de 2 grote vehicles heeft own je gewoon de hele match. En dan kan men het wel gaan hebben over hoe je als team samenwerkt zo'n vehicle snel stuk heeft, maar dan moet je dus wel samenwerken :P. Iets wat helaas niet gebruikelijk is in shooters. Ook daar kan Destiny niet op tegen Titanfall. De balans in Titanfall, met 6 vs 6 én titans is velen malen beter dan de balans in Destiny. Daarnaast zijn de spawns (met name op de Venus map) vrij beroerd. Meerdere malen gespawned en binnen 2 sec in mijn rug geschoten.

Ik kan me hier wel in vinden. PvP heb ik overigens maar 1x gedaan en was niet onaardig maar haalt het zeker niet bij COD, Halo of iets dergelijks.

De missies zijn gewoon saai. Dat kunnen we toch wel concluderen? Misschien dat het komt omdat dit een beta is waar veel verhaal mist of wat cutscenes, maar ik vond er weinig aan. Het is een beetje alsof je bij GTA 4 alleen de zijmissies aan het doen bent. (bij 5 zijn die wel leuk). Ook de random missies zijn vrij dramatisch qua originaliteit. Een x aantal baddies neerschieten, bereik plek X of pak items op die bepaalde baddies laten vallen. Dan heb je het wel gehad.

Ik heb de beta na het uitspelen van alle missies en een half uurtje free-roam gewoon uitgezet. Er is niets meer te doen en ik krijg niet echt de drang om te gaan grinden bij missies die ik al jaren eerder in andere games heb gedaan die daarbij net zo saai waren.

Ik wil het verhaal wel spelen in coop, maar eigenlijk ook alleen vanwege coop omdat dat nog wel de game leuk maakt. Maar PvP of free-roamen zie ik mezelf weinig doen.

Iets wat ook niet slim is, is dat je eigenlijk niet te ver boven je level moet gaan spelen. Je kunt 2 of 3 levels erboven misschien nog wel aan, maar niet meer dan dat. Als je dus met je vrienden mee wilt spelen, moet je rond hetzelfde level zitten, anders ga je het gewoon niet redden. Dan ben je in 2 kogels dood en is er gewoon geen jota aan. Of je moet alleen een sniper gebruiken, maar ook bij sommige delen moet je verdedigen op een beperkt gebied en red je het dan gewoon niet.

Iets anders wat ik merkte is dat de standaard guns vrij brak zijn en (een maatje had) een force gun waarmee je ze weer veel te makkelijk lijkt om te brengen. Iemand die dat kan bevestigen?'

Grafisch is hij prima te doen, maar ik merkte wel enorm veel herhaling in de levels op. Veel gebouwen en looppaden ga je na verloop van tijd herkennen en dan is er gewoon weinig aan. Ook dat je bij free-roam redelijk beperkt wordt in waar je heen kunt is jammer. Er zitten wel wat plekken in waar je verder zou kunnen, maar daar loopt lvl 18 oid rond en daar kun je gewoon niets tegen doen.

De game komt op mij precies hetzelfde over als SWTOR of Star Trek Online. Enige verschil is de first-person-view, maar verder net zulke ongeïnspireerde missies, saaie omgevingen (ziet er prima uit in Destiny maar wel saai en niet interactief of levend) en wederom totaal geen interactie tussen de karakters. Zou fijn zijn als het als team zou aanvoelen ipv 3 randoms die toevallig aan dezelfde kant staan.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 26-07-2014 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik twijfel ook na de bèta. Het is dat er in september weinig uitkomt. Over paar weekjes kan ik een uur aan de slag met de nieuwe CoD en met het uitstel van BF denk ik dat dit toch de beste kanshebber blijft voor mij.

Bungie is te ambitieus geweest en heeft daardoor niets echt goed uitgewerkt. Alles is maar middelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 09:18:
Ik twijfel ook na de bèta. Het is dat er in september weinig uitkomt. Over paar weekjes kan ik een uur aan de slag met de nieuwe CoD en met het uitstel van BF denk ik dat dit toch de beste kanshebber blijft voor mij.

Bungie is te ambitieus geweest en heeft daardoor niets echt goed uitgewerkt. Alles is maar middelmatig.
Dance Central is toch tof :>
Nee maar klopt. De volgende grote game is Fifa 15 op 23 september en dan Forza Horizon 2 op 30 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 09:07:
[...]

De missies zijn gewoon saai. Dat kunnen we toch wel concluderen? Misschien dat het komt omdat dit een beta is waar veel verhaal mist of wat cutscenes, maar ik vond er weinig aan. Het is een beetje alsof je bij GTA 4 alleen de zijmissies aan het doen bent. (bij 5 zijn die wel leuk). Ook de random missies zijn vrij dramatisch qua originaliteit. Een x aantal baddies neerschieten, bereik plek X of pak items op die bepaalde baddies laten vallen. Dan heb je het wel gehad.

Iets anders wat ik merkte is dat de standaard guns vrij brak zijn en (een maatje had) een force gun waarmee je ze weer veel te makkelijk lijkt om te brengen. Iemand die dat kan bevestigen?'
Dit inderdaad. Bij een bepaald level in de missies krijg je die force gun, sterkte 56 tegenover de normale 22 van de assault rifles.Heb em zelf ook, zeker captains etc leg je makkelijk om met dat ding

Ben na het spelen van de missies maar weer terug op titanfall :) daar zit wel geen verhaal in maar zoals uchiha al aangaf beweegt en schiet dat toch een stuk prettiger. Destiny wordt zeker geen dag 1 aanschaf, wacht wel tot die bij de pre owned sectie staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is voor mij ook het punt. Destiny is eigenlijk de 1e AAA game die na een periode van 3 of 4 maanden 'droogte' uitkomt. En tussen Destiny en de daarop volgende game zit weer een kleine maand. Ik denk dat ze daardoor toch nog wel wat extra verkopen krijgen.

Ik verwacht trouwens dat Destiny op de X1 een stuk slechter verkoopt dan op de PS4. Dit niet vanwege de extra content, want als de extra content nu net zo inhoudsloos is als de huidige content, dan word je daar niet echt veel vrolijker van :P. Maar meer omdat Titanfall nog niet heel lang geleden is uitgekomen en deze (indien je echt voor PvP gaat) toch echt met kop en schouders er boven uitsteekt en in november de Halo Master Chief Collectie alweer uitkomt.

Verder heb ik nooit een MMO gespeeld, dus ik kan het niet helemaal goed beoordelen, maar ik vraag me af of ze niet veel beter de game op traditionele wijze hadden kunnen splitsen:

-Een episch Coop SP game voor bijv. 4 man zoals Halo 3.
-Een soort horde mode met uitsnedes van de SP mode voor het levelen van je zelf en wapens
-De PvP mode.

Nu is alles met elkaar verbonden, waarbij er (in de beta) een hele rare dynamiek is die op geen enkel front overtuigd. Ik ben tot nu toe 1 public event tegengekomen die na 20 sec weer voorbij was... Verder is het samenspelen met onbekenden mij tot nu toe niet gelukt. Een enkel dansje daargelaten... Verder alleen nog met wat tweakers gespeeld, dus het sociale aspect wat bij een 'echte MMO' komt kijken heb ik nog niet gemerkt. Ik denk trouwens dat 90% van de gamers dadelijk gewoon hun eigen friendslist gebruikt om een fireteam op te zetten en de overige 10% zonder friendslist vrij snel de game links laat liggen, want zoals Martinspire ook aangeeft, in je eentje is er vrij weinig aan.

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-07-2014 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Details over SP BF Hardline:
http://www.eurogamer.net/...ayer-story-details-emerge

Hebben jullie trouwens ook het volgende probleem? In mijn activity feed zie ik regelmatig een recorded clip staan. Die wil ik dan bekijken, klik ik op, krijg ik een scherm te zien met like, comment, etc. maar dan speelt die nog niet af. Dan klik ik nog een keer op het filmpje in dat scherm en wordt Upload geopend, maar dan krijg ik een error. Hard reset enzo helpt allemaal niet, dus ik vroeg me af of wellicht meerdere mensen dit probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank, dan is er toch iets verkeerds bij mij. Misschien een keer een factory reset ofzo als dat kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik krijg ook errors na de laatste preview dashboard met video's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke, dan wacht ik nog even met een factory reset :). ik weet dat eigenlijk alle save games in de cloud staan, maar als je bij een factory reset als waarschuwing krijgt. This will erase all..... etc, etc. saved games, dan wil ik wel 3 keer nadenken voor ik op yes druk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Ligt het aan mij of wordt de xbox steeds langzamer met opstarten? (en nee, ik zet hem niet op instant-on ;)).

Al dat gejammer over de Destiny beta, je hoeft het niet te spelen. Sure, er zitten verbeterpunten in, in welk spel nu niet :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Merk weinig met langer opstarten.

En gejammer over Destiny? Het is een forum en op dit moment is er een Beta live van een van de meest gehypte games van de afgelopen jaren. 1 en 1 is 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Men mag best kritisch zijn over een game zonder te moeten kwalificeren als jammeren.
Ik ga Destiny na gisteravond weer ff gespeeld te hebben niet halen. Wel ga ik het vanavond voor de gein ff op de 360 spelen omdat ik benieuwd ben naar het verschil en ff 'n paar potjes pvp doen. Daarnaast vraag ik me zelfs af of hoe Destiny moet overleven als eind van het jaar de The Master Chief collection komt. Daar heb je volgens mij langer plezier van en bovendien komt volgend jaar Halo 5. Wellicht dat de verstokte Halo fan Destiny koopt.

Het iets trager opstarten merk ik ook, daarentegen heb ik het gevoel dat ie een stuk sneller reageert op voice commands.

[ Voor 12% gewijzigd door mowa op 26-07-2014 10:35 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit trouwens net de achievement lijst van Destiny te bekijken. Ik denk dat je na 2 dagen al op 60% zit ofzo.

http://www.xboxachievements.com/game/destiny/achievements/

Het zijn vrij standaard achievements. Kill x enemies without dying, revive x teammates, obtain a exotic piece of equipment, fully upgrade a weapon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Weet niet hoe lang jullie desriny gespeeld hebben maar ik heb nu een wapen die 45 damage doet en elke keer 1 kogel schiet heet een asault rifle geloof. En heb ook auto rifle met 55 damage. Hoe meer je speeld hoe meer zooi je unlocked. Mn broertje heedt een wapen met geloof 70 damage die fanatastisch werkt. Niet zon bagger hand cannon.
En je vind ook veel armour en heb zelf al 140+ armour maar broertje al in de 160+
Hij speelt vooral die freeroam missie. En zoekt dan random events etc. En vlak voor je begint moet je in je inventorie iets eten ( seed ofzo ) dan krijg jw veel meer punten.
Gebruik zelf een sniper een sniper met dikke damage en elke headshot is zo 1000+ punten. Dan gaat bet vrij hard allemaal.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Je hebt het over attack power wat niet hetzelfde is als damage. De single shot guns zijn scout rifles of scout guns trouwens.

Attack power is meer een vergelijkingswaarde :)

Hahahahaha
Afbeeldingslocatie: http://o.aolcdn.com/hss/storage/midas/da5a0111b24c1af6211a7740471f3086/200482714/destiny.jpg
Bron:Joystiq
Bron van de bron: Reddit

[ Voor 50% gewijzigd door Nefiorim op 26-07-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat Destiny betreft, het is een beta.
Om daar nu al conclusies uit te gaan trekken vind ik veels te voorbarig.
Tuurlijk geeft het een eerste indruk en mag je daar wat van vinden.

Het uiteindelijke spel word veel grootser, kijk maar in de tower wat je nu allemaal nog niet kunt doen.
Geld ook voor free roam, stukken zijn nu afgesloten of onbegaanbaar door te sterke vijanden.

Borderlands is niet heel veel anders, ga naar punt x, badass afmaken, loot farmen en door naar de volgende missie.
Zal in Destiny ook heus wel een hoofdverhaal zitten wat je nu dus simpelweg niet meekrijgt omdat het een beta is.

Vind het zelf wel tof om te zien dat je je wapens kan upgraden en kan combineren met je armor, zo heb je onwijs veel mogelijke combinaties.

Dat gezegd hebbende, PvP vind ik niets, degene met de beste gun / armor wint de match.
En hoop dat ze in de final iets doen aan de respawn van vijanden, heb liever dat je een map compleet op kan schonen en dan rustig op onderzoek uit kan dan dat je continue respawn krijgt en moet blijven knallen.
Ooh en een kaart zou wel handig zijn, zie graag waar ik heen kan / moet en waar ik al geweest ben.
Oooh en waarom die blueprints van wapens / armor, die je dan in de Tower moet laten decrypten, omslachtig, geef gewoon meteen dat wapen of armor, riekt naar 'meer uren spel-plezier'.......

Anyway, day one purchase voor mij :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:45
Ik heb nog steeds geen dashboard beta gezien...
Zijn er al mensen die de nieuwe update draaien? Verder lijkt het nu een destiny beta topic te worden

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
carpebios schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 13:36:
Ik heb nog steeds geen dashboard beta gezien...
Zijn er al mensen die de nieuwe update draaien? Verder lijkt het nu een destiny beta topic te worden
Dat is het nadeel aan het beperkt aantal releases. Hier komt nog wel verandering in naar mate we meer richting najaar gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Daar heb ik gekeken maar helaas blijft hij grijs.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een game waar ik erg naar uitkijk is Ori and the Blind Forest:

http://www.gamespot.com/v...-floor-demo/2300-6420484/

@justifire, het aanmaken van een nieuw character heeft toch goed gedaan lees ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, ben nu vanaf het begin op Hard begonnen (+- 3 lvls sterkere tegenstanders dan jezelf) en vermaak me er prima mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand zin om de maanmissies in coop te spelen om 11 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-08 13:18
uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 20:54:
Iemand zin om de maanmissies in coop te spelen om 11 uur?
Hells yeah! Weet je zeker datie om 11u begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet helemaal 100%. Ik las het in ieder geval in het destiny topic. :)

Wat is je gamertag?

Het was dus maar 1 story missie op de maan die ik gok een kwartiertje in beslag nam in men uppie. :P

[ Voor 50% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-07-2014 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
Vraagje ik heb voor de xbox 360 cod ghosts maar deze kon je maar tot mij overzetten op de X1. Of kan dit nog op een één of andere manier. Wel triest dat dit tot mij duurt als hij officieel uitkomt in September. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
carpebios schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 13:36:
Verder lijkt het nu een destiny beta topic te worden
Irritant idd, een los topic aanmaken moest hier vroeger toch altijd voor?
Mvandenberg91 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 13:15:
Vraagje ik heb voor de xbox 360 cod ghosts maar deze kon je maar tot mij overzetten op de X1. Of kan dit nog op een één of andere manier. Wel triest dat dit tot mij duurt als hij officieel uitkomt in September. |:(
Dat is een van de nadelen van importeren natuurlijk.

Het is mei trouwens.

[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 27-07-2014 13:35 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 10:49
hoe download ik de beta van destiny voor xboxone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

DubbelU schreef op zondag 27 juli 2014 @ 13:46:
hoe download ik de beta van destiny voor xboxone?
Gewoon opzoeken in de store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Laatst online: 13:12
Krijgen jullie ook zoveel Centipede, beaver, bee, lion, caterpillar en antheon errors in de destiny beta? (weekend versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 16:38

BM

Moderator Spielerij
Om het over de inhoud van de Destiny beta te hebben kun je beter het Destiny topic opzoeken :)

geldt voor iedereen overigen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
Vraagje ik zie dat als ik bij Cod ghosts kijk ik de season pass gratis kan downloaden. Dit waarschijnlijk omdat ik deze op de X360 had. Maar ik moet dan een credit card toevoegen kan ik dit doen zonder deze toe te voegen? Want ik heb helaas geen Creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Waarschijnlijk werkt 1 keer een gift card toevoegen ook wel. Zolang er maar een geldige "betaaloptie" is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
Nefiorim schreef op zondag 27 juli 2014 @ 20:04:
Waarschijnlijk werkt 1 keer een gift card toevoegen ook wel. Zolang er maar een geldige "betaaloptie" is :)
Gift card toevoegen? :P Hoe kan ik dit het beste doen? Xbox staat op UK 8)

Update: Gelukt kaart van 15 pond toegevoegd. Daarna wat gegevens invullen alleen even snel een uk postcode gegenereerd en het werkt _/-\o_ Thanks

[ Voor 20% gewijzigd door Mvandenberg91 op 27-07-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online

djbarney

XBL: DeejayBarney

overigens, voor de mensen die hier mogelijk ook last van hebben (gehad). Ik heb een panasonic plasma tv, met de nare eigenschap dat de power on knop langer dan 1 seconde ingedrukt dient te worden om de power on te laten triggeren. Op zich geen probleem zolang mijn harmony afstandsbediening dat poweron command langer stuurt, maar de xbox one kreeg dat out of the box niet voor elkaar. Voor de panasonics zijn nu alle type nr's die ik heb doorgegeven aan de xbox one tv coordinator aangepast in de DB van microsoft, waarmee nu ook deze tv's perfect aan en uit gaan met de kinect als ir blaster :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Laatst online: 31-03 09:48
djbarney schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:15:
overigens, voor de mensen die hier mogelijk ook last van hebben (gehad). Ik heb een panasonic plasma tv, met de nare eigenschap dat de power on knop langer dan 1 seconde ingedrukt dient te worden om de power on te laten triggeren. Op zich geen probleem zolang mijn harmony afstandsbediening dat poweron command langer stuurt, maar de xbox one kreeg dat out of the box niet voor elkaar. Voor de panasonics zijn nu alle type nr's die ik heb doorgegeven aan de xbox one tv coordinator aangepast in de DB van microsoft, waarmee nu ook deze tv's perfect aan en uit gaan met de kinect als ir blaster :)
Goed bezig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
djbarney schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:15:
Ik heb ook een Panasonic (zo'n 3d ding) waarbij ik de aanknop wat langer in moet drukken. Maar de XBOX kon dit makkelijk aan. Maar misschien stond mijn typenummer er al in :)
Overigens nog steeds geen 1408 update ontvangen op m'n xbox.

[ Voor 5% gewijzigd door carpebios op 28-07-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Awesome:

For the month of August, Xbox Live Gold members can look forward to two new free games on both Xbox One. Crimson Dragon and Strike Suit Zero will become free downloads on August 1st.

Bron: http://majornelson.com/ of course :D

Nu benieuwd naar de deals!
Pagina: 1 ... 4 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!