Ik begrijp MichaelHolyman wel. Textures zijn van best lage kwaliteit. Denk dat crossgen de reden hiervoor is.
[ Voor 8% gewijzigd door Silversin op 23-07-2014 15:07 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 8% gewijzigd door Silversin op 23-07-2014 15:07 ]
Op de PS4 vond ik het eindelijk eens een nextgen waardige titel. Heb even wat comparisons bekeken maar de XBO is inderdaad beduidend minder. Jaggies, view depth, blurry textures.MichaelHolyman schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:20:
Net even begonnen, maar het viel me op dat het niet retemooi is ofzo, zelfs vergeleken met de gecomprimeerde Youtube filmpjes... Ik weet dat de Xbox One Beta 900p is, maartoch, had ietsje beter verwacht naar aanleiding van al die Youtube Letsplays.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Het is dan ook de pre-june SDK en zonder diverse verbeteringen. Ik had ergens gelezen dat ze een maand hebben gebruikt om samen met MS die titel te optimaliseren met de laatste SDKPhusebox schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:14:
[...]
Op de PS4 vond ik het eindelijk eens een nextgen waardige titel. Heb even wat comparisons bekeken maar de XBO is inderdaad beduidend minder. Jaggies, view depth, blurry textures.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Gamertag: MichaelHolyman
https://www.youtube.com/@droommotor
yes, voice werkt op 1.5 meter prima voor mij (ik zit zelf iets verder nu, maar heb van 1m tot 2m geprobeerd), de gestures gebruik ik eigenlijk nooit dus daar kan ik je weinig over vertellen.Denzis schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 17:00:
Even een vraag over de xbox in plaats van Destiny(al kijk ik daar ook naar uit).. Voor mij is persoonlijk een van de redenen de kinect. En niet zozeer de kinect spelletjes maar vooral de voice commands en hand gestures. Vraag is heeft iemand ervaring met de kinect in een kleine kamer. Ik woon nog thuis en zit ongeveer 1.5m van me tv af. Iemand in dezelfde soort situatie?
XBO: Michaël#3318
Will my Destiny beta save file carry over to the full game?X-Fighter schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 17:35:
Als we Destiny kopen, moeten we dan weer van her beginnen?
https://powershellisfun.com
In een interview met IGN heeft Bungie gezegd dat beide versies identiekBM schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:26:
Van wat ik in 1 van de recente videos hoorde streefden ze naar platform parity. Desondank zou het best kunnen dat de PS4 versie iets minder kartels enzo heeft (hoe hard we het ook hopen als Xbox fans, de ps4 blijft sneller), maar dat valt pas echt te beoordelen als ze allebei op dezelfde resolutie draaien.
[ Voor 3% gewijzigd door mobygo76 op 23-07-2014 18:40 ]
[ Voor 32% gewijzigd door SunnieNL op 23-07-2014 20:46 ]
Ik denk dat het random quests zijn.X-Fighter schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 20:23:
Bij Destiny op aarde heb je zo "Explore Cosmodrome", eindigt dat eigenlijk ooit, of blijven dat random side quests die auto genereren?
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-07-2014 21:27 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Morgenavond gaan we wel weer verder met PvEuchiha tijntje schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 21:25:
Vandaag de Beta eens aan de tand gevoeld en voor een groot deel ook samen gespeeld met Justifire. Nadat we story 6 hadden gecomplete met een paar grote eindbazen was ik positief. De gunplay zit goed in elkaar en het upgraden van je character, armor en wapens is denk ik best verslavend. Dus al met al was ik eigenlijk wel overtuigd van een day one aankoop.
Maar toen ging ik een potje PVP spelen. Waar Halo vaak geroemd wordt vanwege de geweldige balans heeft Bungie dat toch echt verleerd, want die balans is hier compleet zoek door de voertuigen. Wat een belachelijke onbalans zit daarin zeg. Dat was eigenlijk echt een afknapper van jewelste. Dus in de komende dagen nog eens een paar potjes proberen, maar als van de 6 deaths er 5 door een voertuig zijn haak ik snel af.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik heb de beta niet gespeeld, maar als ik je minpunten zo lees dan vrees ik dat het voor mij ook minpunten zijn. Ik vond het in Borderlands en Guild Wars 2 ook al irritant dat enemies soms zo snel respawnen, en geen tijd om te looten is ook al weer zo iets.justifire schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 23:47:
[...]
Morgenavond gaan we wel weer verder met PvE
Snap zowieso niet waarom ze PvP in dit spel hebben gebouwd, waarschijnlijk om nog wat meer gamers over de streep te trekken.
Vind het co-op best vermakelijk, minpuntjes vind ik :
- te weinig lootdrops
- respawn van enemies zodra je de hoek om bent
- te weinig tijd om na een (end-)boss fight het veld te doorzoeken voor loot, weet dat gedropte Legendaries in je postvak terecht komen, maar in deze fase (lvl 1-8) is een leuke groene of blauwe gun ook meer dan welkom. (Deze krijg je dus niet in je postvak als je ze niet opraapt )
Dit zal in de final wel minder irritant zijn zodra je lvl 20 bent, dan ga je toch enkel maar voor Legendaries.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Misschien dat ik het ook eerder heb gehad, maar merk gewoon dat onder het spelen mij hindert. Het hakkelt daardoor een beetje aangezien ik niet geheel vloeiend beweging kan maken. Nooit eerder geïrriteerd bij de x360.greyfox1987 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:58:
Mja, dat heb ik eigenlijk zo goed als altijd met alle controllers met sticks gehad... vanaf de N64 tot nu
Ja in feite wel. Op je radar zie je vaak dat wanneer je de enemies killed en je er voorbij loopt dat er dan vrij snel achter je op de radar weer nieuw rode vlekken verschijnen, ofwel een respawn. Binnen luttele seconden.SinergyX schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:22:
Maar is het dan ook respawnen in het principe dat je naar een 'locatie' kijkt en alles doodschiet, je 180 omdraait en weer 180 terugdraait op diezelfde 'locatie' opeens weer nieuwe mobs staan? Dat vind ik wel een heel goedkope respawn mechaniek.
Hier kan ik me niet zo in vinden. Bij het vrij rondlopen gedeelte van de cosmodrome was de respawntijd een halve minuut tot een minuut. Binnen missies was het er zelfs vaak niet.Phusebox schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:13:
[...]
Ja in feite wel. Op je radar zie je vaak dat wanneer je de enemies killed en je er voorbij loopt dat er dan vrij snel achter je op de radar weer nieuw rode vlekken verschijnen, ofwel een respawn. Binnen luttele seconden.
[ Voor 90% gewijzigd door Martinspire op 24-07-2014 11:31 ]
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Klopt gister getest als lvl 4 missie op lvl 7 gezet. Xp bleef hetzelfde per mob. Alleen captains(gele naam) mobs veven meer xp.Nefiorim schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 13:15:
Trash xp is verwaarloosbaar tegenover xp bonussen van missies
Je kan ook bij Amzon bestellen met Titanfall, als dat je meer interreseert.janvanmil schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 16:24:
Ik wil misschien een xbox one preorderen maar ik zie niks in de games fifa 15, forza 5 (beide digitaal) die je erbij krijgt. Vooralsnog lijkt me dit de enige bundel die er is, maar het lijkt me dat er na de launch ook andere bundels beschikbaar komen.
Omdat ik niks zie in de games die bij deze bundel zitten zou ik deze graag willen doorverkopen. Nu is mijn vraag of er een markt voor de codes van deze games? Als ik ze er dan toch bij krijg kan ik er misschien iemand anders blij mee maken.
[ Voor 3% gewijzigd door mfneed op 25-07-2014 08:32 ]
Met die link in je signature kom ik gewoon bij mijn eigen profiel uitmfreriks schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 08:15:
Heb al een aantal Tweakers op xbox live een verzoek gestuurd, zou graag hier en daar eens wat games met andere tweakers meemaken voor de feeling! Forza 5 of Destiny bijv. Verzoek is om mijn gamertag even toe te voegen!!(zie signature)
Kun je me dus gelijk een verzoekje sturen voor de friendslistNefiorim schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 08:36:
[...]
Met die link in je signature kom ik gewoon bij mijn eigen profiel uit
[ Voor 24% gewijzigd door mfneed op 25-07-2014 08:53 ]
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Ah top voor je antwoord!!job115 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 10:07:
@mfreriks
Dan zal je gamertag toch bekend moeten zijn anders word het toevoegen moeilijk.
Friendlist request is verschillend tussen 360 en de xbone. Als ik namelijk in de 360 smartglass app kijk zie ik niemand van de mensen die ik heb toegevoegd op de Xbox one.
Die mensen in je followers lijst zijn mensen die op de Xbox one jou hebben toegevoegd als vriend. Maar willen jij dat zij verschijnen in je friendslist zal je hen ook moeten toevoegen
[ Voor 14% gewijzigd door Segafreak83 op 25-07-2014 10:43 ]
Matchmaking, waar zit dat? ik heb tot nu toe alles solo gedaan, ook die fireteam missies, zag hier nergens een matchmaking bij staan?Segafreak83 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 10:43:
Het viel mij ook op dat het erg Halo is. Geen punt, tot ik in matchmaking fireteam werd gegooid met 3 man.. Bah, wat een irritante eindbazen, wellicht waren mijn wapens nog te zwak. Gewoon bijna een half uur tot drie kwartier bezig met een eindbaas, en dan komt er daarna nog een achteraan. Dat haalde voor mij echt de fun eruit.
Begonnen met 3 man, uiteindelijk bleven wij met zijn tweeën over en toch het level gehaald, gaf wel voldoening
Even uit het hoofd, in het midden van Rusland heb je een level 6 missie, daar staat Matchmaking bij en Xbox Live required, als je de missie start dan zoekt ie twee andere mensen erbij en begint de missie.mfreriks schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 10:47:
[...]
Matchmaking, waar zit dat? ik heb tot nu toe alles solo gedaan, ook die fireteam missies, zag hier nergens een matchmaking bij staan?
Is het niet zo dat er bij de einbazen zo nu en dan ook trash komt? die ammo kunnen droppen?mowa schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 11:11:
Ik vermaak me juist het meest met die eindbazen. Nadeel is alleen dat soms al je ammo op is en je terug moet om ammo te looten en weer opnieuw kunt beginnen omdat de eindbaas weer helemaal hersteld is.
Jawel maar ik kwam een keer tekort voordat ik me besefte dat je net als in Halo ook een beetje zuinig moet zijn met ammo.mfreriks schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 11:14:
[...]
Is het niet zo dat er bij de einbazen zo nu en dan ook trash komt? die ammo kunnen droppen?of is dat niet genoeg? (heb zelf nog geen dikke eindbaas tepakken gehad)
Ik had een scout rifle en een sniper rifle, stond op het gebouw deels beschermd van de gigantische blasts van die walker of tank of wat t dan ook is. Heb em van daar kunnen soloen. Eindbaas resette niet, er kwamen misschien 1 of 2 waves spawns max en telkens wanneer mijn ammo op was kreeg ik nieuwe ammo... Beetje apart allemaal maar primamowa schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 11:24:
[...]
Jawel maar ik kwam een keer tekort voordat ik me besefte dat je net als in Halo ook een beetje zuinig moet zijn met ammo.
Verwijderd
Zit er sinds de laatste update inRobinFM schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 18:52:
Ik had de laatste tijd het idee dat de Xbox One meer moeite had om mijn voice commands te begrijpen dan eerder. Dus ik ben net nog eens de instellingen doorgelopen en daar ontdekte ik dat je onder Language & Location nu ook een Spoken language kunt instellen. Geen idee hoe lang dat er al inzit, maar ik had het nog niet eerder gezien.
Ik heb mijn locatie nu op UK staan en de gesproken taal op English(US) (je kunt kiezen uit Australia, Canada, UK en US). Ineens gaat 95% van de commando's weer goed, terwijl dat de laatste weken ongeveer 80% was. Mocht je ook gemerkt hebben dat je stemcommando's wat stroef gingen, dan zou ik daar zeker eens kijken...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Met je bovenstaande statement ben ik het compleet eens. Titanfall speelt echt lekker en blijkt maar weer dat 6 vs 6 echt een goede keus is geweest, ook al hebben heel veel mensen daarover geklaagd in het begin.-Shooter mechanics zijn middelmatig. Titanfall heeft in mijn beleving de lat voor elke FPS verhoogd. De controle die je in Titanfall hebt over je character is geweldig. Het zal wel wennen zijn, maar voor mijn gevoel ga ik erop achteruit. Met name het rennen en het aimen (en de traagheid die daarbij komt kijken) voelt gewoon niet prettig.
welkom bij 25-30 fps vs 60uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 22:03:
-Shooter mechanics zijn middelmatig. Titanfall heeft in mijn beleving de lat voor elke FPS verhoogd. De controle die je in Titanfall hebt over je character is geweldig. Het zal wel wennen zijn, maar voor mijn gevoel ga ik erop achteruit. Met name het rennen en het aimen (en de traagheid die daarbij komt kijken) voelt gewoon niet prettig.
Ik ben benieuwd of andere tweakers deze mening ook delen.
Ik kan me hier wel in vinden. PvP heb ik overigens maar 1x gedaan en was niet onaardig maar haalt het zeker niet bij COD, Halo of iets dergelijks.uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 22:03:
Na nog een paar uurtjes Destiny gespeeld te hebben kan ik niet echt anders concluderen dat het eigenlijk maar een redelijk beperkte shooter is. Sure, het ziet er prima uit, de sfeer is goed en het is leuk om in coop door de wereld te trekken, maar de volgende minpunten overheersen toch:
-Missies hebben geen inhoud. Het komt misschien doordat het een beta is, maar ik heb er geen enkel gevoel bij. Ga naar punt A, kill 15 bad guys en ga een random artifact ophalen, ga daarna naar punt B, hack een random apparaat met random info en survive 3 waves. Ik weet dat dit in heel veel shooters de opbouw is, maar daar wordt ik altijd het verhaal nog ingetrokken. Ik hoop dat de Retail versie weet te overtuigen met een episch verhaal waardoor je de missies wilt spelen om verder in het verhaal te komen en niet enkel om jezelf te levelen.
-Shooter mechanics zijn middelmatig. Titanfall heeft in mijn beleving de lat voor elke FPS verhoogd. De controle die je in Titanfall hebt over je character is geweldig. Het zal wel wennen zijn, maar voor mijn gevoel ga ik erop achteruit. Met name het rennen en het aimen (en de traagheid die daarbij komt kijken) voelt gewoon niet prettig.
-Balans in PvP. Nu een potje of 10 gespeeld. Heb best wel leuke potjes gespeeld, maar ik blijf erbij dat het gewoon niet in balans is. En met nog anderhalve maand te gaan verwacht ik niet dat dat zoveel gaat veranderen. Als je team op het moonlevel de 2 grote vehicles heeft own je gewoon de hele match. En dan kan men het wel gaan hebben over hoe je als team samenwerkt zo'n vehicle snel stuk heeft, maar dan moet je dus wel samenwerken. Iets wat helaas niet gebruikelijk is in shooters. Ook daar kan Destiny niet op tegen Titanfall. De balans in Titanfall, met 6 vs 6 én titans is velen malen beter dan de balans in Destiny. Daarnaast zijn de spawns (met name op de Venus map) vrij beroerd. Meerdere malen gespawned en binnen 2 sec in mijn rug geschoten.
Ik ben benieuwd of andere tweakers deze mening ook delen.
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 26-07-2014 09:43 ]
Dance Central is toch tofPhusebox schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 09:18:
Ik twijfel ook na de bèta. Het is dat er in september weinig uitkomt. Over paar weekjes kan ik een uur aan de slag met de nieuwe CoD en met het uitstel van BF denk ik dat dit toch de beste kanshebber blijft voor mij.
Bungie is te ambitieus geweest en heeft daardoor niets echt goed uitgewerkt. Alles is maar middelmatig.
Verwijderd
Dit inderdaad. Bij een bepaald level in de missies krijg je die force gun, sterkte 56 tegenover de normale 22 van de assault rifles.Heb em zelf ook, zeker captains etc leg je makkelijk om met dat dingMartinspire schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 09:07:
[...]
De missies zijn gewoon saai. Dat kunnen we toch wel concluderen? Misschien dat het komt omdat dit een beta is waar veel verhaal mist of wat cutscenes, maar ik vond er weinig aan. Het is een beetje alsof je bij GTA 4 alleen de zijmissies aan het doen bent. (bij 5 zijn die wel leuk). Ook de random missies zijn vrij dramatisch qua originaliteit. Een x aantal baddies neerschieten, bereik plek X of pak items op die bepaalde baddies laten vallen. Dan heb je het wel gehad.
Iets anders wat ik merkte is dat de standaard guns vrij brak zijn en (een maatje had) een force gun waarmee je ze weer veel te makkelijk lijkt om te brengen. Iemand die dat kan bevestigen?'
[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-07-2014 09:45 ]
[ Voor 12% gewijzigd door mowa op 26-07-2014 10:35 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat is het nadeel aan het beperkt aantal releases. Hier komt nog wel verandering in naar mate we meer richting najaar gaancarpebios schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 13:36:
Ik heb nog steeds geen dashboard beta gezien...
Zijn er al mensen die de nieuwe update draaien? Verder lijkt het nu een destiny beta topic te worden
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hells yeah! Weet je zeker datie om 11u begint?uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 20:54:
Iemand zin om de maanmissies in coop te spelen om 11 uur?
[ Voor 50% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-07-2014 23:36 ]
Irritant idd, een los topic aanmaken moest hier vroeger toch altijd voor?carpebios schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 13:36:
Verder lijkt het nu een destiny beta topic te worden
Dat is een van de nadelen van importeren natuurlijk.Mvandenberg91 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 13:15:
Vraagje ik heb voor de xbox 360 cod ghosts maar deze kon je maar tot mij overzetten op de X1. Of kan dit nog op een één of andere manier. Wel triest dat dit tot mij duurt als hij officieel uitkomt in September.
[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 27-07-2014 13:35 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Gewoon opzoeken in de storeDubbelU schreef op zondag 27 juli 2014 @ 13:46:
hoe download ik de beta van destiny voor xboxone?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Gift card toevoegen?Nefiorim schreef op zondag 27 juli 2014 @ 20:04:
Waarschijnlijk werkt 1 keer een gift card toevoegen ook wel. Zolang er maar een geldige "betaaloptie" is
[ Voor 20% gewijzigd door Mvandenberg91 op 27-07-2014 21:18 ]
Goed bezigdjbarney schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:15:
overigens, voor de mensen die hier mogelijk ook last van hebben (gehad). Ik heb een panasonic plasma tv, met de nare eigenschap dat de power on knop langer dan 1 seconde ingedrukt dient te worden om de power on te laten triggeren. Op zich geen probleem zolang mijn harmony afstandsbediening dat poweron command langer stuurt, maar de xbox one kreeg dat out of the box niet voor elkaar. Voor de panasonics zijn nu alle type nr's die ik heb doorgegeven aan de xbox one tv coordinator aangepast in de DB van microsoft, waarmee nu ook deze tv's perfect aan en uit gaan met de kinect als ir blaster
Ik heb ook een Panasonic (zo'n 3d ding) waarbij ik de aanknop wat langer in moet drukken. Maar de XBOX kon dit makkelijk aan. Maar misschien stond mijn typenummer er al indjbarney schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:15:
overigens, voor de mensen die hier mogelijk ook last van hebben (gehad). Ik heb een panasonic plasma tv, met de nare eigenschap dat de power on knop langer dan 1 seconde ingedrukt dient te worden om de power on te laten triggeren. Op zich geen probleem zolang mijn harmony afstandsbediening dat poweron command langer stuurt, maar de xbox one kreeg dat out of the box niet voor elkaar. Voor de panasonics zijn nu alle type nr's die ik heb doorgegeven aan de xbox one tv coordinator aangepast in de DB van microsoft, waarmee nu ook deze tv's perfect aan en uit gaan met de kinect als ir blaster
[ Voor 5% gewijzigd door carpebios op 28-07-2014 14:48 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq