Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Hairball schreef op zondag 20 juli 2014 @ 19:24:
[...]

Ik heb juist het tegengestelde gehoord. In de tweede dev versie schijnt het wel minder te zijn.

3D op de tv vind ik overigens wel mooi, maar erg vermoeiend voor de ogen. Desalniettemin kan ik mijn BluRay speler gaan afvoeren en dat scheelt weer een apparaat.
Die misselijkheid kan door meerdere dingen komen. Slechte refresh rate. Ogen die niet kunnen focussen. Maar het meest voorkomende (en iets wat amper op te lossen valt) is de "disconnect" tussen wat je ogen waarnemen en wat je lichaam voelt. Dat laatste valt alleen in simulators op te lossen waar je hele lichaam de beweging voelt.

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
uchiha tijntje schreef op zondag 20 juli 2014 @ 11:03:
Maarja, Destiny beta komend weekend, maar door het gebrek aan digitaal online bestellen kom ik niet aan een code :/ Dus mocht iemand een code over hebben, ik houd me zeker aanbevolen.
Gast ik had je er toch al 1 beloofd?

(Sorry, dacht dat dit forum ook automatisch berichten merged wanneer de laatste twee van 1 auteur zijn. My bad)

[ Voor 14% gewijzigd door Nefiorim op 21-07-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nefiorim schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:07:
[...]

(Sorry, dacht dat dit forum ook automatisch berichten merged wanneer de laatste twee van 1 auteur zijn. My bad)
Oh. Echt helemaal ontschoten... :X Het was ook zo warm dit weekend, even nadenken zat er niet in.. Excuus! O-)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Ik denk dat ik voor het eerst een game ga kopen voor de PS4, haha, hij staat hier al sinds de release maar heb er nog geen enkele game voor gekocht. Aangezien ik de Destiny beta wel op de PS4 kan spelen maar voor de XBO geen code heb, durf ik niet meer terug naar de waarschijnlijk mindere versie zonder hem eerst gespeeld te hebben. Nadeel is dan wel dat ik op de PS4 helemaal geen friendslist heb.

Zijn er al comparison video's? Probably not aangezien de beta pas over een paar dagen start op de XBO...

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 21-07-2014 12:34 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk wel dat Destiny staat of valt met de groep waar je het mee speelt. Het heeft volgens mij niet echt een episch verhaal waar je ook echt in je eentje veel tijd in stopt. De missies die ik tot nu toe heb gezien zijn op zich erg generic, maar volgens mij wel erg leuk met een paar bekenden. Dus ga maar wat vrienden zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:20

nFo

Phusebox schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:30:
Ik denk dat ik voor het eerst een game ga kopen voor de PS4, haha, hij staat hier al sinds de release maar heb er nog geen enkele game voor gekocht. Aangezien ik de Destiny beta wel op de PS4 kan spelen maar voor de XBO geen code heb, durf ik niet meer terug naar de waarschijnlijk mindere versie zonder hem eerst gespeeld te hebben. Nadeel is dan wel dat ik op de PS4 helemaal geen friendslist heb.

Zijn er al comparison video's? Probably not aangezien de beta pas over een paar dagen start op de XBO...
Wordt gewoon dezelfde graphics, Bungie heeft voor jaren aan de Halo serie gewerkt met de xbox.
Maar goed ik probeer wel even een xbox key te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Werkt de friendsrequest wel op de profielpaginas? heb er al een aantal verstuurd maar krijg geen enkele terugkoppeling of iets terug...

Edit:

Is er een manier om je oude xbox 360games uit je list te krijgen op je profiel? dus achievements etc? heb namelijk de x360 verkocht en dus geen enkele game. Ik zou graag met de one met een cleansheet beginnen if possible.

[ Voor 46% gewijzigd door mfneed op 21-07-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:50:
Ik denk wel dat Destiny staat of valt met de groep waar je het mee speelt. Het heeft volgens mij niet echt een episch verhaal waar je ook echt in je eentje veel tijd in stopt. De missies die ik tot nu toe heb gezien zijn op zich erg generic, maar volgens mij wel erg leuk met een paar bekenden. Dus ga maar wat vrienden zoeken :P
1 woord : Loothunt :9
Voor het verhaal hoef je zulke games niet te kopen, dat is de eerste walkthrough misschien leuk, daarna is het een kwestie van skippen, knallen en loot verzamelen.
Kon me in Borderlands 2 prima solo vermaken met de missies, kwamen er dan een paar joinen gingen we meestal voor de grote eindbazen -> Legendary Loot

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Got a point, wellicht moet ik de game dan maar helemaal skippen. Borderlands 2 was erg fun, maar die heb ik splitscreen gespeeld. Die optie is er bij Destiny helaas niet.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
justifire schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:33:
[...]

1 woord : Loothunt :9
Voor het verhaal hoef je zulke games niet te kopen, dat is de eerste walkthrough misschien leuk, daarna is het een kwestie van skippen, knallen en loot verzamelen.
Kon me in Borderlands 2 prima solo vermaken met de missies, kwamen er dan een paar joinen gingen we meestal voor de grote eindbazen -> Legendary Loot
Iets wat mij zeker goed in de oren klinkt! BL2 ben ik op de x360 mee gestart, vervolgens op de pc gaan spelen ivm wat vrienden en vervolgens nog op de ps3 gesleept ivm de ps vita. Loothunten :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:39:
[...]

Got a point, wellicht moet ik de game dan maar helemaal skippen. Borderlands 2 was erg fun, maar die heb ik splitscreen gespeeld. Die optie is er bij Destiny helaas niet.
Volgens mij heb je een hele groep tweakers in je XBL friendslist, is dat geen optie? :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
BM schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:48:
[...]

Volgens mij heb je een hele groep tweakers in je XBL friendslist, is dat geen optie? :)
Heb ook een aantal friendsrequests open staan bij tweakers. Helaas nog niemand geaccepteerd. Kan misschien te maken hebben met het feit dat mijn gamertag daar anders is: Mitchwe. Zou graag mijn lijst wat uitbreiden met tweakers!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
mfreriks schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:05:
[...]

Heb ook een aantal friendsrequests open staan bij tweakers. Helaas nog niemand geaccepteerd. Kan misschien te maken hebben met het feit dat mijn gamertag daar anders is: Mitchwe. Zou graag mijn lijst wat uitbreiden met tweakers!!
Je mag McPoowl ook toevoegen als je wil. Game momenteel wat minder ( net verhuist ), maar daar gaat vast wel weer verandering in komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
McPoowl schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:19:
[...]

Je mag McPoowl ook toevoegen als je wil. Game momenteel wat minder ( net verhuist ), maar daar gaat vast wel weer verandering in komen :)
Ga ik doen, merk alleen wel dat ik op het moment wat problemen heb met de site -_-

Edit:

Via de telefoon een request gestuurd!

Ook theVmaster toegevoegd/request verstuurd

[ Voor 12% gewijzigd door mfneed op 21-07-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Dit inderdaad, daarom koop ik het nu ook nog niet, en wacht ik tot twee goede vrienden ook een Xbox One hebben, wrs pas over 1-2 jaar, dan de game inclusief alle DLC's kopen voor 20 euro :)

Want de reden waarom ik het vooral wil spelen, er is blijkbaar een cave met de ULTIMATE PRIZE. Voor zo een reden speel ik die games al, puur voor die puzzels op te lossen, en die ultieme prijs te kunnen halen, daarna is het spel uit voor me :D

[ Voor 16% gewijzigd door X-Fighter op 21-07-2014 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:05:
Xbox moet daar echt eens meldingen over gaan geven, ik log altijd gewoon in en ga m'n ding doen, kijk niet zo 123 even op de friendlist.

Zal vanavond even mijn requests accepteren :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:05

djbarney

XBL: DeejayBarney

SinergyX schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:51:
[...]

Xbox moet daar echt eens meldingen over gaan geven, ik log altijd gewoon in en ga m'n ding doen, kijk niet zo 123 even op de friendlist.

Zal vanavond even mijn requests accepteren :)
volgens mij zit dat nu in de preview wave 1408 ingebakken als ik me niet vergis. Ik kijk zelf eigenlijk elke dag even in de friendlist voor ik begin met spelen, om 1 te kijken met wie ik eventueel kan joinen bij games in progress, of 2 wie ik kan uitnodigen voor n spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jahhhh, vakantie..... Berichtje uit het buitenland dus....... Normaal dagelijks online, nu al bijna een week niet......nog geen last van ontwenningsverschijnselen..... :p

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:14
Nefiorim schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:07:
[...]

Heb je ook een key voor mij? Of iemand anders een Destiny betakey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
BM schreef op maandag 21 juli 2014 @ 08:09:
Modbreak:Heb het ook in het PS4 topic gemeld, maar bedelen om Destiny keys is niet de bedoeling. Afhandeling kan via DM, maar dan hoeft hier niet gemeld te worden dat er DM's verstuurd zijn ;)
Om mezelf even te quoten.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-09 11:59
Ik ben een redelijke leek op het gebied van computers / spelcomputers. Ik wil graag een jaar lang Xbox live kopen voor de Xbox One, moet ik dan een Amerikaanse gift card kopen en deze vervolgens redeemen op Xbox.com? Ik zie bij sites als Offgamers.com staan dat het hier om een 360 gaat bij de beschrijving.. maakt dit uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:32
Destiny Xbox One

Destiny Xbox One 1080p Footage. Ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Het zal wel aan mij liggen, maar ik ben niet echt onder de indruk van die beelden?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:17

TheVMaster

Moderator WOS
Robbdie schreef op maandag 21 juli 2014 @ 21:31:
Ik ben een redelijke leek op het gebied van computers / spelcomputers. Ik wil graag een jaar lang Xbox live kopen voor de Xbox One, moet ik dan een Amerikaanse gift card kopen en deze vervolgens redeemen op Xbox.com? Ik zie bij sites als Offgamers.com staan dat het hier om een 360 gaat bij de beschrijving.. maakt dit uit?
Als je Xbox Live wilt, dan moet je natuurlijk geen Gift Card kopen, maar een Xbox Live kaart.....enneh..dan wel een Europese O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
BM schreef op maandag 21 juli 2014 @ 22:33:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik ben niet echt onder de indruk van die beelden?
Kreeg een beetje Halo: Reach vibe. Het lijkt qua setting erg op de missie: ONI: Swordbase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:46

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

VMaster, nogmaals bedankt voor mij uit te nodigen voor de preview update! Volgens mij ben ik de enige die niet veel van Destiny moet hebben haha.. t is gewoon niets voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
BM schreef op maandag 21 juli 2014 @ 22:33:
Ik ben nooit onder de indruk van Gameplay op Youtube... Zelfs Crysis met de idiootste mods ziet er niet uit op YouTube.

Das het nadeel van het feit dat de bekendste video site slechte bitrate heeft, 1080p en hoger ''ondersteund'' maar waar 4K pas in de buurt van 1080p in een echte game komt én ook nog eens maar 30 fps als maximaal ondersteund...

Licht effecten zijn schitterend, graphics zijn scherp. Maar voor idioot veel detail moet je elders zijn, Destiny heeft een ''stylized'' artwork stijltje. Het zit letterlijk tussen Halo & Borderlands in qua looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
(jarig!)
Zijn er mensen die mij kunnen vertellen hoe de speelstijl van de nieuwe Forza 5 is?
Heb op de XBOX360 Forza 4 helemaal grijs gespeeld (nog steeds wekelijks trouwens), maar hoe "verslavend" is deel 5?
Wat is het effect van de vernieuwingen ingame (drivatars enz)?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Riqy schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:10:
Zijn er mensen die mij kunnen vertellen hoe de speelstijl van de nieuwe Forza 5 is?
Heb op de XBOX360 Forza 4 helemaal grijs gespeeld (nog steeds wekelijks trouwens), maar hoe "verslavend" is deel 5?
Wat is het effect van de vernieuwingen ingame (drivatars enz)?
Ik heb Forza 4 niet gespeeld dus kan je helaas niets over de veranderingen vertellen, maar wat ik je wel kan vertellen is dat ik me elke dag wel kan verheugen op een halfuurtje racen in Forza 5! Net even die paar 100ste sneller rijden dan je vorige tijd/rival. Heerlijk gevoel:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De AI blijft gewoon een retart-stand hebben, soms rammen ze je half van de baan, soms op de meest domme stuk vol in de ankers, dat gaat soms gigantisch op je zenuwen werken.

Zit nog steeds in twijfel over Destiny, ziet er wel goed uit, maar weet niet of het me wel bezig kan houden (BL2 werd bizar snel, ben nu veel meer bezig Warframe).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
SinergyX schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:50:
De AI blijft gewoon een retart-stand hebben, soms rammen ze je half van de baan, soms op de meest domme stuk vol in de ankers, dat gaat soms gigantisch op je zenuwen werken.

Zit nog steeds in twijfel over Destiny, ziet er wel goed uit, maar weet niet of het me wel bezig kan houden (BL2 werd bizar snel, ben nu veel meer bezig Warframe).
A, dacht dat ik enige was die die drivatars getroffen had die vol in de ankers gaan op de onzinnigste stukken, niet dus. Dat kan inderdaad flink op je zenuwen werken. Maar toch krijg ik de meeste frustraties tijdens het tijdrijden, zelf een stom foutje hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:55:
[...]

A, dacht dat ik enige was die die drivatars getroffen had die vol in de ankers gaan op de onzinnigste stukken, niet dus. Dat kan inderdaad flink op je zenuwen werken. Maar toch krijg ik de meeste frustraties tijdens het tijdrijden, zelf een stom foutje hier en daar.
Nouja ze bevatten wel eigenschappen van je vrienden, maar zullen zich toch houden aan wat er gebruikelijk is (remmen voor meeste bochten of bocht houden aan moeilijkheidsgraad). Het is niet alsof ze dezelfde tijd rijden als je vrienden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
BM schreef op maandag 21 juli 2014 @ 20:03:
[...]

Om mezelf even te quoten.
Wat ik nu doe is niet bedelen, maar voor raad vragen, het heeft wel met Destiny beta key te maken.

Ik heb bij Amazon UK een pre-order gedaan, normaal moet ik toch een beta key opgestuurd krijgen? Ik had het deze ochtend rond 9-10u ofzo besteld. Is het normaal dat dit zo lang duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Destiny beta vanaf morgen toch?

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Doughty schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:45:
Destiny beta vanaf morgen toch?
On July 23rd, we’ll begin emailing Xbox players their Destiny Beta codes.

Maar is dat de code die ik van amazon moet krijgen of de code om Destiny te downloaden via de market? Want dat zijn twee verschillende codes, en ik denk dat die van Amazon nu al zou moeten komen. Hoe kunnen andere die dan hier al delen, op dit moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Laatst online: 09-01-2022
Iemand al wat gehoord over de nieuwe deals with gold? Zouden vandaag ergens live moeten gaan volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

X-Fighter schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:47:
[...]

On July 23rd, we’ll begin emailing Xbox players their Destiny Beta codes.

Maar is dat de code die ik van amazon moet krijgen of de code om Destiny te downloaden via de market? Want dat zijn twee verschillende codes, en ik denk dat die van Amazon nu al zou moeten komen. Hoe kunnen andere die dan hier al delen, op dit moment...
Ik moet zelfs nog pre-orderen anders heb ik niet eens een beta-key. Ga even zoeken naar waar ik het best kan pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-09 11:59
TheVMaster schreef op maandag 21 juli 2014 @ 22:45:
[...]

Als je Xbox Live wilt, dan moet je natuurlijk geen Gift Card kopen, maar een Xbox Live kaart.....enneh..dan wel een Europese O-)
Ah Thanks voor de reactie! Lekker slim wel, had voor zeventig euro aan gift cards redeemed, wat je vervolgens niet meer kon gebruiken om live te kopen ;(. Nu maar AC Black Flag gehaald daarmee.

Maar als ik het goed begrijp moet ik een code als deze aanschaffen:
http://www.livecodes.nl/12-maanden-xbox-live-gold.php
en de code die ik krijg vervolgens redeemen op Xbox.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
DrParanoid schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:48:
Iemand al wat gehoord over de nieuwe deals with gold? Zouden vandaag ergens live moeten gaan volgens mij.
Bedoel je dit?

http://www.totalxbox.com/...l-vs-capcom-up-to-75-off/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik heb nog 1 Destiny Beta code te verdelen.
X-Fighter schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:26:
[...]

Wat ik nu doe is niet bedelen, maar voor raad vragen, het heeft wel met Destiny beta key te maken.

Ik heb bij Amazon UK een pre-order gedaan, normaal moet ik toch een beta key opgestuurd krijgen? Ik had het deze ochtend rond 9-10u ofzo besteld. Is het normaal dat dit zo lang duurt?
Je krijgt een mail van Amazon, wat wel ff 'n uurtje of wat kan duren, waarop instructies staan.
Daarna natuurlijk gelijk je bestelling cancelen 8) .

[ Voor 5% gewijzigd door mowa op 22-07-2014 20:09 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het goed is, zou ik er eentje van een hele aardige tweaker krijgen :P Ben wel benieuwd naar hoe het speelt. Ik denk dat er geen middenweg is, of je vind het helemaal geweldig of je vind het echt 3x niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat Far Cry 4 ook weer zo'n geweldige bad guy gaat kennen als Far Cry 3. Ik ben momenteel Orphan Black aan het kijken en een van de acteurs en zijn stem kwam me iedere keer zo bekend voor maar kon hem niet goed plaatsen in relatie tot een andere serie of film. Uiteindelijk toch even op IMDB gekeken en het is de acteur die aan de basis heeft gestaan voor Vaas en de voice heeft ingesproken. Die character was echt top uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
mowa schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 19:30:
Ik heb nog 1 Destiny Beta code te verdelen.

[...]

Je krijgt een mail van Amazon, wat wel ff 'n uurtje of wat kan duren, waarop instructies staan.
Daarna natuurlijk gelijk je bestelling cancelen 8) .
Als je hem nog niet vergeven hebt wil ik het wel een try geven! uiteraard ook samen met de tweakers hier spelen dan! :)

en voordat een modje boos word over beta keys enzo :P

Ik heb nu mijn Touro binnen en gekoppeld aan de One. Het is nog even aftasten maar voor het gevoel is het al een stuk sneller! Enige wat ik storend vind is dat hij constant aan staat doordat de xbox zelf natuurlijk in instant on mode staat.

Zou toch mooi zijn als ze daar ook wat op verzinnen.
uchiha tijntje schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 20:58:
Ik hoop dat Far Cry 4 ook weer zo'n geweldige bad guy gaat kennen als Far Cry 3. Ik ben momenteel Orphan Black aan het kijken en een van de acteurs en zijn stem kwam me iedere keer zo bekend voor maar kon hem niet goed plaatsen in relatie tot een andere serie of film. Uiteindelijk toch even op IMDB gekeken en het is de acteur die aan de basis heeft gestaan voor Vaas en de voice heeft ingesproken. Die character was echt top uitgewerkt.
Vass was inderdaad een geniale bad guy! Ik hoop dat ze dat ook goed doorzetten in FC4... De nieuwe Assassins Creed Unity ziet er met elk nieuw filmpje ook veel belovend uit. Jammer dat dat ook nog 3 maanden wachten is... :P

[ Voor 32% gewijzigd door Jaguar645 op 22-07-2014 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
  • Laatst online: 10-09 20:40
Ik heb de touro ook binnen gehad en hij lijkt niet te draaien in de stand-by mode. Ik heb het idee dat het ook klopt omdat ie met energysaving uit gaat. In het startup en power gedeelte waar je kiest voor instant on staat namelijk ook een optie om je storage wel of niet uit te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pethor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05-2024
eRRoR.InSiDe schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 21:04:
Ik heb de touro ook binnen gehad en hij lijkt niet te draaien in de stand-by mode. Ik heb het idee dat het ook klopt omdat ie met energysaving uit gaat. In het startup en power gedeelte waar je kiest voor instant on staat namelijk ook een optie om je storage wel of niet uit te laten gaan.
Hier blijft hij ook 'aan' staan, maar de disk draait niet. Heb zelfs het idee dat het blauwe ledje een beetje dimmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
Straks even goed opletten dan als ik hem weer uit zet. Wel eerst even in de options nakijken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin van L
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-08 23:37
Ik heb inmiddels de destiny beta codes in mijn mail gehad :D. Hij is al op 15%

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net mijn beta codes voor Destiny binnen gekregen via de mail van Bungie.
Beta loopt nu binnen, kleine 13 GB
Goed geregeld kan ik morgenavond tenminste meteen aan de slag.
Ben benieuwd :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 13-09 12:22
Ik heb nog een code over, PM me maar...

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Ik heb nog 2 beta codes over, eerste 2 DM's hebben geluk

Keys zijn al vergeven

[ Voor 72% gewijzigd door xAnarchyBaS op 23-07-2014 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Beetje drukjes op de server? Downloaden gaat traag =p

Beta is nog niet online toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Destiny Beta now open for Xbox Owners

[ Voor 89% gewijzigd door mowa op 23-07-2014 02:35 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd. Ben lekker vroeg thuis van werk. Dus hopelijk kan ik spelen als ik thuis ben :)

Verder las ik dat battlefield hardline is uitgesteld tot ergens in 2015. Ik gok dat ze het niet aandurfden om zo snel na destiny te lanceren in de eveneens overvolle oktober maand.

En ter info voor downloading de bèta: https://twitter.com/Bungie/status/491743203008077825

[ Voor 63% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-07-2014 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
2 beta keys over, eerste 2 DM's krijgen hem

Deals with gold matigjes zeg:

Killer Instinct Ultra Add-on 25%
Powerstar Golf (full game unlock) Add-on 25%

1 weg naar x-fighter

[ Voor 64% gewijzigd door DrParanoid op 23-07-2014 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Mijn twee codes zijn uitgestuurd en ben ook aan het downloaden... Ben benieuwd.
Voeg me gerust toe: "Mika Jay"
uchiha tijntje schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 19:35:
Als het goed is, zou ik er eentje van een hele aardige tweaker krijgen :P Ben wel benieuwd naar hoe het speelt. Ik denk dat er geen middenweg is, of je vind het helemaal geweldig of je vind het echt 3x niets :P
Slijmbal :P

[ Voor 60% gewijzigd door Nefiorim op 23-07-2014 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:+
DrParanoid schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 07:11:

Erg matig ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indy911
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:34
Succes ermee.

3W39H-JHGCY-H73DQ-TDW6Y-JPP2Z
3F6M3-VPRWK-4KPWR-6V44J-RYQFZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pethor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05-2024
indy911 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 07:40:
Succes ermee.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-02-2021
Succes ermee.

Balls, te laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
DrParanoid schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 07:11:

1 weg naar x-fighter
En beide keys weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Succes ermee.

Te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelHolyman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-12-2023

MichaelHolyman

Blaffende koeien loeien niet

Ik heb noig 1 Beta code over, enjoy! :)

HXCYD-D9PDH-G6M9W-W9V6Y-JWVGZ

Gamertag: MichaelHolyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Laatst online: 12-09 21:56
MichaelHolyman schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 08:36:
Ik heb noig 1 Beta code over, enjoy! :)

HXCYD-D9PDH-G6M9W-W9V6Y-JWVGZ
Heel erg bedankt! Ik was de gelukkige die hem geredeemd heeft :) _/-\o_

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Voor het aanbieden van keys hebben we een ander topic: Geef hier je game vouchers weg!

Graag daar verder en het in dit topic aub achterwege laten.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Staat destiny gewoon tussen de games?:) als je gaat zoeken?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 14-09 13:54

Convoy

g44p

mfreriks schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 09:09:
Staat destiny gewoon tussen de games?:) als je gaat zoeken?:)
Als je hem gedownload hebt wel :+

Of via voice command: "Xbox go to Destiny" :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Convoy op 23-07-2014 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
bedoel voor het downloaden, staat die in de search waar je naar games gaat zoeken of?:) Ben niet thuis en moet iemand uitleggen om de download aan te zetten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

mfreriks schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 09:16:
bedoel voor het downloaden, staat die in de search waar je naar games gaat zoeken of?:) Ben niet thuis en moet iemand uitleggen om de download aan te zetten xD
Nee, je moet eerst de code redemen:

Manual Entering

You can also use the old fashioned way of entering an Xbox One code. Go into the Xbox apps to find the "Use a Code" portion of the menu system. You may have to thumb through it to the right a little bit. Once there, select to enter the 25-digit code manually. Scratch off the numbers on the back of the card that you purchased and type them in individually. Your content will unlock thereafter.

Mag toch aannemen dat je zelf wel weet hoe je online code's moet redemen op je X1? :+

http://www.gottabemobile....he-xbox-one-and-xbox-360/ << google is je beste vriend O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Convoy op 23-07-2014 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn 2 verschillende codes. Codes die direct werken (met 25 cijfers/letters) en codes die je via de destiny website moet verzilveren (met 9 cijfers/letters) om een download-code te krijgen. Dat moet dan via http://www.bungie.net/en/User/coderedemption.
Xbox code kun je trouwens ook online redeemen: https://account.xbox.com/en-US/PaymentAndBilling/RedeemCode
Helaas geeft ie niet aan of het een X1 of X360 code is :X
Mocht je hem op de site voor X1 hebben ingevoerd, dan kun je hem terug vinden op je console door naar My Apps & Games te gaan (rechts op dashboard), naar tab Games te gaan en vervolgens rechts onder het kopje "Ready to Install".

Hier de groep voor Destiny gamers van Tweakers: http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/141449

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 23-07-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
gevonden! als de code is ingevoerd op xbox live dan komt de game te staan in je games list, de pagina naast je games staat dan "ready to install" en daar staat dan destiny beta onder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

mfreriks schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:02:
gevonden! als de code is ingevoerd op xbox live dan komt de game te staan in je games list, de pagina naast je games staat dan "ready to install" en daar staat dan destiny beta onder!
Nou toch nog gelukt dus, veel speel plezier 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Nu online
Martinspire schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 09:48:
Er zijn 2 verschillende codes. Codes die direct werken (met 25 cijfers/letters) en codes die je via de destiny website moet verzilveren (met 9 cijfers/letters) om een download-code te krijgen. Dat moet dan via http://www.bungie.net/en/User/coderedemption.
Xbox code kun je trouwens ook online redeemen: https://account.xbox.com/en-US/PaymentAndBilling/RedeemCode
Helaas geeft ie niet aan of het een X1 of X360 code is :X
Mocht je hem op de site voor X1 hebben ingevoerd, dan kun je hem terug vinden op je console door naar My Apps & Games te gaan (rechts op dashboard), naar tab Games te gaan en vervolgens rechts onder het kopje "Ready to Install".

Hier de groep voor Destiny gamers van Tweakers: http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/141449
Joined, set as Xbox clan. See you tonight :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Joined! Let the loot begin O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Convoy schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:03:
[...]

Nou toch nog gelukt dus, veel speel plezier 8)
Dankje!:D

Valt niet mee, je vriendin uitleggen hoe ze een download op de xbox moet aanzetten :+ vanavond bij thuiskomst gelijk aanslingeren!!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

mfreriks schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:06:
[...]

Valt niet mee, je vriendin uitleggen hoe ze een download op de xbox moet aanzetten :+ vanavond bij thuiskomst gelijk aanslingeren!!:D
Ik zat ook te denken om haar instructies te geven, maar ik heb de hoop laten varen.
Vanavond tijdens het eten doe ik het zelf wel even. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

mfreriks schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:06:
[...]

Download kun je ook online klaar zetten he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Convoy schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:07:
[...]

Ben dan zeker benieuwd waar! Al een keer eerder gevraagd op dit forum, toen werd gezegd dat het nog niet mogelijk was. Is dit nieuw of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Nu online
Convoy schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:07:
[...]

Alleen lees ik net van Bungie dat je dus een installer download.. die start je, en vervolgens wordt Destiny gedownload... Weet niet of iemand van hier dat kan verifiëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McPoowl schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:08:
[...]

Alleen lees ik net van Bungie dat je dus een installer download.. die start je, en vervolgens wordt Destiny gedownload... Weet niet of iemand van hier dat kan verifiëren?
De download en de "is ready to play" als ie nog niet klaar is met downloaden zijn gelijk. Start je de game op als ie nog niet klaar is, dan krijg je gewoon een downloadscherm te zien die net zo traag gaat als de normale download. Geen verschil dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Oef, iets te veel instructies... Destiny is opgestart door mn vriendin :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
mfreriks schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:17:
Oef, iets te veel instructies... Destiny is opgestart door mn vriendin :O
Hoezo niet heel simpel: 'xbox, use a code' en dan code handmatig invoeren ipv kinect? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Silversin schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:29:
[...]

Hoezo niet heel simpel: 'xbox, use a code' en dan code handmatig invoeren ipv kinect? :p
Of de code omzetten naar QR en vervolgens scannen met kinect :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-08 16:49
Hoi allemaal ik heb sinds gisteren ook een X1. Spelen nu in mijn bezit zijn titanfall en plants vs zombies. Destiny beta helaas niet kunnen krijgen maar dan is het maar wachten tot 9 sep. Heeft iemand nog tips voor instellingen die handig zijn? En welke games raden jullie aan?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelHolyman

MichaelHolyman

CrazY1985 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 08:46:
[...]

Heel erg bedankt! Ik was de gelukkige die hem geredeemd heeft :) _/-\o_
Cool, veel plezier ermee! :)

Heb me trouwens ook aangemeld bij de GoT clan, hopelijk zie ik jullie straks online ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mvandenberg91 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:47:
En welke games raden jullie aan?

Thanks
Forza 5 :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Mvandenberg91 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:47:
Hoi allemaal ik heb sinds gisteren ook een X1. Spelen nu in mijn bezit zijn titanfall en plants vs zombies. Destiny beta helaas niet kunnen krijgen maar dan is het maar wachten tot 9 sep. Heeft iemand nog tips voor instellingen die handig zijn? En welke games raden jullie aan?

Thanks
Je kan dit in de gaten houden. Er worden veel Xbox/PS bèta codes nog gedeeld.
[Multi] Destiny Deel 1

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sthij
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-02 19:58
Ik vind het helaas ontzettend tegenvallen wtf moet een darkness zone nou weer voorstellen dan..

Misschien moet ik spelen met mensen dus nog iemand? :p @Martinspire gejoinded ;)

[ Voor 30% gewijzigd door sthij op 23-07-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Ook even een clan join aanvraag de deur uitgedaan; gamertag WillyBubba1976.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Destiny gespeeld... Ziet er goed uit, maar voelt voor mij tot nu toe aan als een gewone shooter, melee attack is echt OP als je het mij vraagt. Ben pas level 3 dus mischien dat het nog verandert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Gamed er iemand in dit topic op de Samsung F8000 serie? Hoe bevalt dit? (ivm input lag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Zojuist op bungie.net 3 codes gerendeemd. Maar inwisselen op xbox.com geeft ie aan code niet gevonden. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
joffrey19 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:21:
Zojuist op bungie.net 3 codes gerendeemd. Maar inwisselen op xbox.com geeft ie aan code niet gevonden. :-(
Niet per ongeluk voor x360 / ps4 / ps3 gedaan?

En 1 van de 3 codes uit je mail geprobeerd?

[ Voor 8% gewijzigd door DrParanoid op 23-07-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
DrParanoid schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:22:
[...]

Niet per ongeluk voor x360 / ps4 / ps3 gedaan?
Nee, staat Xbox one (global).
Ik probeer het vanavond wel op de xbox zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Laatst online: 12-09 21:56
joffrey19 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:21:
Zet je local onderaan de pagina even op United States (in plaats van Nederland).

Ik had vanmorgen hetzelfde.

Na deze tijdelijke wijziging ging het wel goed!

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:17

TheVMaster

Moderator WOS
CrazY1985 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:28:
[...]

Zet je local onderaan de pagina even op United States (in plaats van Nederland).

Ik had vanmorgen hetzelfde.

Na deze tijdelijke wijziging ging het wel goed!
Klopt...dat had ik ook O-) XBox One is in NL ook nog niet uit..misschien dat het daar door komt?

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 23-07-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
TheVMaster schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:32:
[...]

Klopt...dat had ik ook O-) XBox One is in NL ook nog niet uit..misschien dat het daar door komt?
Tnx dat was de truc.

Overigens heb ik gamemania leiden gebeld en gevraagd om een beta code en via de tel verkregen. Misschien voor degene die nog zoeken een andere vestiging proberen. Zij waren echter in de veronderstelling dat je hem al had moeten rendemen ofzo, maar hij deed het gewoon :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelHolyman

MichaelHolyman

Net even begonnen, maar het viel me op dat het niet retemooi is ofzo, zelfs vergeleken met de gecomprimeerde Youtube filmpjes... Ik weet dat de Xbox One Beta 900p is, maartoch, had ietsje beter verwacht naar aanleiding van al die Youtube Letsplays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

MichaelHolyman schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:20:
Net even begonnen, maar het viel me op dat het niet retemooi is ofzo, zelfs vergeleken met de gecomprimeerde Youtube filmpjes... Ik weet dat de Xbox One Beta 900p is, maartoch, had ietsje beter verwacht naar aanleiding van al die Youtube Letsplays.
Maar dat is ook niet wat je moet verwachten van een BUNGIE game. Halo's waren ook geen baanbrekende games qua graphics maar wel qua verhaal gameplay enz.
Dit spel wordt een MMO achtige game, en die zijn vaak qua graphics niet spectaculair. En daarom vind ik zelf (op ps4 dan wel) de graphics echt heel gaaf, zeker als wat ze gezegd hebben dat er heel veel planeten te bezoeken zijn, met allemaal grote vlaktes te exploren. Nou dan vind ik dit heel knap.(en zitten ook nog in eerste jaar van current gens dus destiny 2 kan zomaar stukken mooier worden).
Maar nogmaals destiny draait om gameplay verhaal en online met maten of vreemde lekker missies spelen. Of PVP (maar dat boeit mij dan weer niet :P )

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

MichaelHolyman schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:20:
1080p@30fps that is op de X1

Beta op 900p idd
Pagina: 1 ... 3 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!