Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-03 13:09
Cerebriform schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 10:36:
[...]
Hebben jullie ook al iets van 48 uur geen verbinding met de xbox live servers? Twee dagen geleden Forza 5 gekocht online en nu nog maar 55% gedownload. Op de live service site staat al dagen "check back in half an hour".
SinergyX schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 10:40:
Werkt hier zonder problemen, al heb ik geen online matches gedaan, haalt hij verder alles 'online' wel gewoon op.
Xbox live verbinding is nog slechter geworden, kan nu geen een spel meer spelen, blijven allemaal steken op 'syncing data'. Helemaal niemand anders last van? Heb hem op US staan en woon in Utrecht. Kan nu helemaal niks meer met mijn xbone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijne staat ook US, kan gewoon inloggen en alles. Hoe is je netwerk in de settings?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
connected to internet
multiplayer connection working
limited content accessability

Xbox service zegt dat er iets mis is met de servers en dat ik over een half uur nog een keer moet checken, maar dat is al drie dagen zo. Gaat blijkbaar om de file serverrs, niet om de multiplayer servers. Afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-05 16:55
Als iemand nog een beta key over heeft voor Destiny dan ben ik geïnteresseerd :)

[ Voor 3% gewijzigd door Marvie op 16-07-2014 22:52 ]

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-05 22:00

Kalkie

NLMP

nexhil schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 17:16:
[...]

Omdat veel Europese (tv) decoders maar 50hz beeld uitgeven en geen 60hz aankunnen kon dat lichte schokken geven tijdens het tv kijken via je xbox one.

Als je de optie aanvinkt, dan zal je xbox overschakelen op 50hz als je de TV app start en zodra je een game start weer terug naar 60hz.
Thank, dat snap ik, vind het alleen verwarrend dat je dat op 2 plekken moet instellen.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ootz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-06-2021
KeaveXL schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:24:
Als je op Amazon.com een pre-order plaatst (even vals creditcardnummer gebruiken), krijg je binnen een minuut een pre-order code in je mailbox. Daarna kun je gewoon je order anuleren.

Niet helemaal netjes, maar het werkt wel :)
Dank je, heb ik juist gedaan en kreeg idd een code.
Heb hem juist gebruikt dus als er iemand hem ook wil redeemen moet je maar PM'en

Grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextertime
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-02 22:35
ootz schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:33:
[...]

Dank je, heb ik juist gedaan en kreeg idd een code.
Heb hem juist gebruikt dus als er iemand hem ook wil redeemen moet je maar PM'en

Grt
Hey ootz,

heb je (denk ik) een PM gestuurd, is voor mij de eerste keer dat ik dat gebruik. 8)7

In ieder geval bedankt voor aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-11-2023
Weten mensen of de bundel die begin september in Nederland gereleased gaat worden (Xbox One zonder kinect + Fifa 15 + Forza 5 voor €400) al eerder in de schappen in Duitsland ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:54

BM

Moderator Spielerij
Als ik moet gokken denk ik dat die niet in Duitsland te krijgen zal zijn. Volgens mij is dat de compensatie voor de late release, en is dat maar een tijdelijke actie.

Maar correct me if I'm wrong, ik kan MS niet zo goed meer volgen als het om de X1 release, bundles en dat soort zaken gaat :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-05 13:06
Xbox One verkopen in Juni verdubbeld ten op zichte van Mei in de US:

http://www.forbes.com/sit...une-thanks-to-price-drop/

Was natuurlijk te verwachten! Maar wat ik wel eens wil weten is hoe de XBO verkoopt in Europa en dan vooral Duitsland, Engeland en NL (na de launch natuurlijk, alhoewel ik denk dat de officieele launch niet heel veel uit gaat maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Oh oh:

http://www.neogaf.com/for...=121403605&postcount=1733

Lijkt erop dat MS het kopen van content in andere regio's aan het aanpakken is.. Iemand hier al problemen? Ik heb het zelf net getest door Valliant Hearts te kopen en alles lijkt hier nog te werken.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
'lijkt erop' vind ik wat overdreven, ergens vind ik het semi-logisch dat zij 'situatiekopers' aanpakken die volledig random per aankoop gaan switchen, hij geeft verder ook niet aan waar hij zelf vandaan komt.

Denk eerder dat er bij hun een 'ander' probleem is, waar gros nooit last van zal hebben (al denk ik dat MS na launch in NL ook niet zit te wachten op die 'currency jagers').

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 17-07-2014 13:39 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
roept mij ook wat vraagtekens op. staat het oude billing account er nog op? ik zat ook eerst in de UK en daarna in de US... hoop niet dat ik hier problemen mee ga krijgen. stel, die komen, kan ik mn games nog wel gewoon spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er uit als iemand met een gemigreerd account ?
Iets wat voor de Xbox One niet nodig is om in het buitenland aankopen te doen (regio-vrij)
Kon vanmorgen gewoon Wolfenstein aanschaffen in de US store, no problemo.
Twee weken terug Sniper Elite III in de Duitse store aangeschaft, no problemo.
En alles gedownload op mijn Xbox One met locale op UK, no problemo.

[ Voor 28% gewijzigd door justifire op 17-07-2014 13:56 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja lijkt me gewoon een issue met de ingestelde betalingsprofielen. Zelf heb ik inmiddels ook 6 verschilenden (1 NL prive, 1 NL zakelijk, 1 US prive, 1 US zakelijk, 1 UK prive en 1 AUS prive). Vraag me niet hoe ik aan die zakelijke accounts ben gekomen, maar ik heb ze :+

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:21:
Mja lijkt me gewoon een issue met de ingestelde betalingsprofielen. Zelf heb ik inmiddels ook 6 verschilenden (1 NL prive, 1 NL zakelijk, 1 US prive, 1 US zakelijk, 1 UK prive en 1 AUS prive). Vraag me niet hoe ik aan die zakelijke accounts ben gekomen, maar ik heb ze :+
Hoe ben je aan die zakelijke accounts gekomen ?

:+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
FoggyFreek schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 13:22: Iemand hier al problemen? Ik heb het zelf net getest door Valliant Hearts te kopen en alles lijkt hier nog te werken.
Mijn xbox live content werkt al de hele week niet, kopen/downloaden gaat zo traag dat er eigenlik niks gebeurd. Zit al de hele week forza 5 te downloaden. Account altijd op US hebben staan.

Op de service site http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status staat wel dat de servers problemen hebben, maar dat is dus al de hele week zo. Gisteren een chat gehad met een medewerker, die zei dat het alleen aan de producent van forza 5 lag en dat het over acht uur verholpen zou zijn. Nu weer 24 uur verder en nog hetzelfde probleem, en niet alleen bij forza 5. Ook guacamelee downloaden van live gold games werkt niet bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Cerebriform schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 17:29:
[...]

Mijn xbox live content werkt al de hele week niet, kopen/downloaden gaat zo traag dat er eigenlik niks gebeurd. Zit al de hele week forza 5 te downloaden. Account altijd op US hebben staan.

Op de service site http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status staat wel dat de servers problemen hebben, maar dat is dus al de hele week zo. Gisteren een chat gehad met een medewerker, die zei dat het alleen aan de producent van forza 5 lag en dat het over acht uur verholpen zou zijn. Nu weer 24 uur verder en nog hetzelfde probleem, en niet alleen bij forza 5. Ook guacamelee downloaden van live gold games werkt niet bijvoorbeeld.
Heb je al eens een keer je XO rechtstreeks aan het internet gehangen, zonder router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Als ie het idd zonder router wel doet moet je ff de bekende portforwarding instellingen checken of instellen.
Of geef je modem/router ff een opstartcyclus.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pethor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05-2024
Cerebriform schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 17:29:
[...]

Ik had afgelopen weekend, begin van deze week ook nogal problemen met internet wat vooral op de Xbox One naar voren kwam.

De oplossing was de DNS servers van Google instellen op de Xbox one, DNS1 8.8.8.8 en DNS2 8.8.4.4
https://developers.google.com/speed/public-dns/

Heb glasvezel van Vodafone en de DNS server was dus zwaar aan het op vakantie zijn 8) .

Op de Xbox One geprobeerd en 'plop' verbinding was in een klap optimaal. Daarna op de router dezelfde DNS ingesteld.

Probeer het eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-04 20:47

Blerf

VroomVroom

vage xbox live issues ook hier... kan niet inloggen.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin van L
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-04 21:16
Volgens mij ligt xbox live er nu uit. Ik kan ook niet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

7/17/2014 3:14:41 PM CST:
Xbox members, are you having trouble signing in to Xbox Live? Hang in there, we’re on it! Thanks for your patience while we work to correct this issue. Another update is coming your way in 30 minutes.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 23:33
Blerf schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 22:25:
7/17/2014 3:14:41 PM CST:
Xbox members, are you having trouble signing in to Xbox Live? Hang in there, we’re on it! Thanks for your patience while we work to correct this issue. Another update is coming your way in 30 minutes.
ik speel toch echt al uren Titanfall online..... :)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

cypress3d schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 22:39:
[...]

ik speel toch echt al uren Titanfall online..... :)
damn ik dus niet krijg het niet aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-04 12:27
Ik ook niet. Gelukkig kunnen we het samen niet!

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-05 16:33
Ik ook niet. Afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 12-05 23:33
Blerf schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 22:40:
[...]

damn ik dus niet krijg het niet aan de praat.
apart ik speel gewoon soepeltjes online, (wel xbox one op USA) staan maar of dat uitmaakt,,,

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:31
Hier wordt ik dus echt moe van,xbox niet verbonden met live = xbox waar je geen ruk mee kunt!

Na 20min troubleshooten maar even op het forum gekeken en het probleem ligt dus bij MS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-04 12:27
Ik ben er chagrijnig van en duik mijn nest maar eens in. Solos!

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-05 14:48
Doet hij het ondertussen weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ja, je kunt dat hier controleren: http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Nou bij mij iig nog niet! Schijt xbox :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
Werkt weer bij mij. Wel vaag overigens. Dacht geen Xbox Live, ga potje Forza 5 spelen offline. Geeft Forza aan geen gegevens binnen te kunnen halen, kon wel spelen maar met offline save game?

Je bent best beperkt als Xbox Live eruit ligt.

[ Voor 87% gewijzigd door Genestealer op 18-07-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ottovw schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:45:
Geeft Forza aan geen gegevens binnen te kunnen halen, kon wel spelen maar met offline save game?

Dat is niet zo heeel raar toch? Je offline en je online saves worden af en toe gesynchroniseerd. Als dat niet lukt bestaat de kans dus dat wijzigingen die wel 'in de cloud' staan, maar die je offline nog niet hebt niet beschikbaar zijn. Als je continu op dezelfde console gamed zou ik me daar niet zoveel zorgen over maken, dan is in principe je offline save gelijk aan, of nieuwer dan de cloud versie en word het bij de eerstvolgende sync wel weer rechtgetrokken.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
schumi1986 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:18:
[...]

Nou bij mij iig nog niet! Schijt xbox :(
Denk dat dat dan eerder aan jou ligt, dan aan de console...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
BM schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:49:
[...]

Dat is niet zo heeel raar toch? Je offline en je online saves worden af en toe gesynchroniseerd. Als dat niet lukt bestaat de kans dus dat wijzigingen die wel 'in de cloud' staan, maar die je offline nog niet hebt niet beschikbaar zijn. Als je continu op dezelfde console gamed zou ik me daar niet zoveel zorgen over maken, dan is in principe je offline save gelijk aan, of nieuwer dan de cloud versie en word het bij de eerstvolgende sync wel weer rechtgetrokken.
Helder! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Is wolfenstein de moeite om te kopen? Is nu omgerekend maar 30 euro :) heb op twitch streams gekeken maar zit nog steeds te twijfelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Even een disclaimer, dit is zoals ik me voorstel dat het werkt. Ik werk niet bij Microsoft, dus hoe het exact werkt weet ik ook niet, maar dit vond ik wel logisch klinken :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Ottovw schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:45:
Werkt weer bij mij. Wel vaag overigens. Dacht geen Xbox Live, ga potje Forza 5 spelen offline. Geeft Forza aan geen gegevens binnen te kunnen halen, kon wel spelen maar met offline save game?

Zo deed je dat "vroeger" toch ook, of niet :P
Even serieus, dat werkt dan toch gewoon goed? Speel met die offline save, welke in principe identiek moet zijn aan de online save, eerstvolgende keer dat online save weer mogelijk is ziet de xbox dat en synced of je krijgt de vraag welke je wil hebben.
Hier zie ik dus echt geen probleem in. Ik vind het veel erger dat er problemen zijn met het offline spelen van digital downloads als er iets met live is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-05 16:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

schumi1986 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 12:47:
Is wolfenstein de moeite om te kopen? Is nu omgerekend maar 30 euro :) heb op twitch streams gekeken maar zit nog steeds te twijfelen
Heb mij er prima mee vermaakt, het is alleen single player maar leuk om te doen met humor ook en af en toe echt wat puzzelen/zoeken

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
UltraSub schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 12:55:
[...]

Zo deed je dat "vroeger" toch ook, of niet :P
Even serieus, dat werkt dan toch gewoon goed? Speel met die offline save, welke in principe identiek moet zijn aan de online save, eerstvolgende keer dat online save weer mogelijk is ziet de xbox dat en synced of je krijgt de vraag welke je wil hebben.
Hier zie ik dus echt geen probleem in. Ik vind het veel erger dat er problemen zijn met het offline spelen van digital downloads als er iets met live is.
Vroeger werd je er niet op attent gemaakt, althans de spellen die ik speelde deed dit niet. Begrijp niet helemaal wat je bedoelt met digital downloads. Forza 5 die digitaal is aangeschaft kon ik offline spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aantal games die bv via steam/Battle.net of consorten lopen kan je zelfs helemaal niet meer spelen als hun service eruit ligt, ongeachte of dit een offline of online game is (zoals bij de launch van SC2). Dat heb ik vooralsnog niet met XBO meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Wolfenstein is een erg vermakelijke game als je het aan mij vraagt! ook nog een tikkeltje nostalgie erdoor heen! leuke puzzeltjes. Niet op het makkelijkste niveau zetten en het is ook nog pittig! voor 30,- zonder mutliplayer zou ik zeggen dat dit geen miskoop kan zijn:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

SinergyX schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:23:
Aantal games die bv via steam/Battle.net of consorten lopen kan je zelfs helemaal niet meer spelen als hun service eruit ligt, ongeachte of dit een offline of online game is (zoals bij de launch van SC2). Dat heb ik vooralsnog niet met XBO meegemaakt.
Ho maar:

battle.net: ja, Blizzard is hier rampzalig in.
Steam games zijn echter prima offline te spelen als je verbinding plots zou wegvallen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zeg ook 'aantal', bv Dungeon defender patch 4, sanctum 2 beta, dead Island, games die niet wilde starten als Steam eruit lag of je ging Offline mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ik zie hem niet in de us store staat bij mij staat nog steeds plants vs zombies. Ik wil hem ook wel aanschaffen namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
mitchel schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:02:
[...]

ik zie hem niet in de us store staat bij mij staat nog steeds plants vs zombies. Ik wil hem ook wel aanschaffen namelijk
bij mij staat die vanaf de homescreen gelijk rechts op de voorpagina van de store,met daaronder te text : now 33% off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
games with gold, switcht dat nou eigenlijk elke maand of elke halve maand van deals/games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Iemand toevallig een Destiny beta code over? :D

*zou zweren dat ik dit net ook getypt had.. Poef, weg reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
mfreriks schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:23:
games with gold, switcht dat nou eigenlijk elke maand of elke halve maand van deals/games?
De kortingen waren denk ik elke week, en de gratis games zijn er 2-3 per maand, waarbij 1-2 de eerste helft van de maand, en dan de andere de tweede helft van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
X-Fighter schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:37:
[...]

De kortingen waren denk ik elke week, en de gratis games zijn er 2-3 per maand, waarbij 1-2 de eerste helft van de maand, en dan de andere de tweede helft van de maand
Dus een dezer dagen kunnen we een switch verwachten of is er al wat geswitched?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
schumi1986 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:17:
[...]

bij mij staat die vanaf de homescreen gelijk rechts op de voorpagina van de store,met daaronder te text : now 33% off
Balen ik zie hier:
http://www.xbox.com/en-US/live/deals-with-gold?xr=shellnav

PvZ Garden Warfare—40% off

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolfenstein staat hier gewoon in de US store vanaf mijn laptop, ergens halverwege de eerste pagina.
Heb hem gisteren aangeschaft, begin viel me erg tegen, rare controls (weapon wheel onder grenade ?!)
Maar als je wat meer mogenlijkheden en wapens krijgt / vrijspeelt word het toch wel vermakelijk.
Moet het gewoon zien als een over-the-top shooter, diepgang hoef je niet te verwachten.
Vind het voor 30 euro een prima game, maar voor de volle 6 tientjes zou ik 10 keer eerder Sniper Elite III aanraden.

Games with Gold = 1 gratis spel per maand
Deals with Gold = 1 of meerdere spellen / DLC in de aanbieding per week

[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 18-07-2014 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolfenstein is ook officieel geen Deal with Gold, maar een aanbieding vanuit Bethesda.
Dat is ook de reden dat o.a. Wolfenstein enkel van 17-20 Juli in de aanbieding is.
PvZ is de hele week in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
justifire schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:59:
[...]

Wolfenstein is ook officieel geen Deal with Gold, maar een aanbieding vanuit Bethesda.
Dat is ook de reden dat o.a. Wolfenstein enkel van 17-20 Juli in de aanbieding is.
PvZ is de hele week in de aanbieding.
thanks! Ik heb hem gevonden zat op de verkeerde pagina te kijken:
http://www.xbox.com/en-US.../sales/sales-and-specials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
mfreriks schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:42:
[...]

Dus een dezer dagen kunnen we een switch verwachten of is er al wat geswitched?:)
Omdat 1 game hetzelfde was als juni, was het gewoon de hele maand 2 gratis games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:02
Info over de volgende update, ziet er goed uit!

http://majornelson.com/2014/07/18/next-xbox-one-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep, vind dat MS goed bezig is met hun maandelijkse updates.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Mobile purchase: One of the most requested features on Xbox Feedback. Using Xbox SmartGlass or on Xbox.com, you can remotely purchase games and Add-on content. No more waiting to begin downloading when you get home – if your console is set to automatically take updates, your console will begin downloading your purchase.

Low battery notification: You asked for it, now a notification will pop up when your controller battery is getting low.

Disable notifications during video: Adding the ability to turn off notifications based feedback we heard from you.

Enabling 3D Blu-ray: An update to the Blu-ray player app will enable 3D Blu-ray functionality on Xbox One.
Erg handige updates imho. Maandelijkse updates zijn een hele voortuitgang tov de halfjaarlijkse van de 360 :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Laatst online: 16-05 16:12
3D Blu Ray. EINDELIJK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sthij
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-02 19:58
Ligt het trouwens aan mij of kan ik nergens de smartglass app downloaden in Nederland? op de play store staat alleen xbox 360 smartglass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Klopt, is alleen beschikbaar in de landen waar de X1 al uit is. Even goed zoeken dan vind je wel een losse APK om te installeren.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sthij
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-02 19:58
Ah oke dankje beetje jammer maarja ik wacht wel even :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Laatst online: 16-05 16:12
BM schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 21:16:
Klopt, is alleen beschikbaar in de landen waar de X1 al uit is. Even goed zoeken dan vind je wel een losse APK om te installeren.
Windows Phone app is overal al uit, enkel de versie voor Windows 8.1 niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-05 16:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

http://www.apk4fun.com/apk/6124/, de laatste apk voor Android Smartglass

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Nu nog preloading games.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrw88
  • Laatst online: 05-03 16:58
Ik weet niet of het hier al besproken is, maar ik was benieuwd wat in jullie ogen op dit moment de meest kwalitatieve games zijn voor op de XBO

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrytasker schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 09:05:
[...]

Mja is ook wat ik als reactie onder dat bericht heb gezet: pre-load en pre-order zouden het nog beter maken. Kans is natuurlijk wel groot dat het eraan komt, maar ik had het zelf graag voor de Destiny Beta gehad ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 581798

harrytasker schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 09:05:
[...]

Heb je al op PS4 >:)

Niet om te bashen, heb sinds kort naast Xbox one ook een PS4 staan voor de exclusives.
Ik vond de graphics op XBOX one prima totdat ik PS4 had, wat nu echt opvalt hoe achter XBOX one loopt.
Merk zelfs bij Forza wat zogenaamd 1080P is best wel veel kartelrandjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:32

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 581798 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 11:04:
[...]

Niet om te bashen, heb sinds kort naast Xbox one ook een PS4 staan voor de exclusives.
Ik vond de graphics op XBOX one prima totdat ik PS4 had, wat nu echt opvalt hoe achter XBOX one loopt.
Ja...en je zit natuurlijk op 20 cm afstand van je TV te gamen natuurlijk :z Daarnaast ben ik ook erg blij met het kunnen aanschaffen van games via Smartglass ohw..en natuurlijk het afspelen van 3d Blu-rays :)

[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 19-07-2014 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:12

v8power67

Psn: Mausosaurus

Slim van ms om 3d bluray eerder te introduceren dan sony. Zouden er nu mensen twijfelen met aankoop en willen 3d bluray kijken is het een makkelijke keuze. Want sony heeft nog niets aangwkondigd.
Kan best ineens in eerst volgende update komen.

Ben wel enthousiaster aan het worden richting september. Hopen dat bol.com hem snel levert. Wil fm5 wel eens aan de tand voelen ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
v8power67 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 12:04:
Slim van ms om 3d bluray eerder te introduceren dan sony. Zouden er nu mensen twijfelen met aankoop en willen 3d bluray kijken is het een makkelijke keuze. Want sony heeft nog niets aangwkondigd.
Kan best ineens in eerst volgende update komen.

Ben wel enthousiaster aan het worden richting september. Hopen dat bol.com hem snel levert. Wil fm5 wel eens aan de tand voelen ;)
Sony heeft gezegd dat het niet zoveel uitmaakt omdat digitaal heel rap opkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Haha wat een onzin.
Ik had van Launch een ps4 en nu sinds drie weken een One en zie helemaal geen verschil.

Multiplatform (ACBF) is net zo mooi. De 900p vs 1080p discussie die ps4 eigenaren graag aanhalen wordt echt van tafel geveegd in real life. Verschil is niet te zien.

Valt me wel op dat het Os op de One veel degelijker is.
X-Fighter schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 12:06:
[...]

Sony heeft gezegd dat het niet zoveel uitmaakt omdat digitaal heel rap opkomt
Ja zo kan je het ook brengen natuurlijk.

Je hebt iets nog niet en dan doe je gewoon of dat niet uitmaakt.

Mensen die nu 3D BR schijven hebben liggen willen die kunnen draaien en hebben dan niets aan de "opkomende" digitale versie natuurlijk.

[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 19-07-2014 12:48 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch zijn er ook weer niet zo heel veel boeiende 3d films uitgebracht de laatste paar jaar. Dus echt hard nodig was het ook niet, maar het is fijn dat het erin zit. Ik denk echter niet dat het lang duurt voordat Sony het in de PS4 heeft zitten. En in de zomer kijken toch niet heel veel mensen films, maar zitten ze buiten oid. Ik ben zelf wel blij met de aanpassingen op sociaal vlak. Ziet er toch wel weer wat sneller en overzichtelijker uit. Liken van dingen vind ik ook wel nice. Heb nooit echt zin om commentaar te geven, maar een like droppen op een mooi filmpje is toch wel aardig en ook het kunnen sharen is leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Donstil schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 12:45:
[...]

Haha wat een onzin.
Ik had van Launch een ps4 en nu sinds drie weken een One en zie helemaal geen verschil.

Multiplatform (ACBF) is net zo mooi. De 900p vs 1080p discussie die ps4 eigenaren graag aanhalen wordt echt van tafel geveegd in real life. Verschil is niet te zien.

Valt me wel op dat het Os op de One veel degelijker is.

[...]

Ja zo kan je het ook brengen natuurlijk.

Je hebt iets nog niet en dan doe je gewoon of dat niet uitmaakt.

Mensen die nu 3D BR schijven hebben liggen willen die kunnen draaien en hebben dan niets aan de "opkomende" digitale versie natuurlijk.
Laat mij even wat nuance aanbrengen in het hele 900p vs 1080p verhaal en daarna meteen afsluiten voor het een XO vs PS4 topic wordt:

Het verschil is, makkelijk, te zien indien er gespeeld word vlakbij de TV of achter een bureau zoals ik meestal speel. Dit niet omdat het verschil tussen 900 en 1080 zo groot is, maar meer omdat je monitor waarschijnlijk een 1080p monitor is en 1080p dus 1:1 pixel mapping toestaat. Dit betekend dat, in theorie, zelfs 1070p en 1080p een verschil opleveren omdat elke niet-native resolutie op je 1080p monitor of TV gewoon 'blurry' is.

Op een TV op normale afstand is dit echter inderdaad NIET te zien. Ik was zelf overtuigd van wel, maar dit is écht niet zo aangezien ik zelf gisteren m'n Ps3 met Modern Warfare 2 (ja idd) voor de grap even op de nieuwe TV had aangesloten en ik verbaasd was over hoe goed het er uit zag vanaf de bank ipv achter m'n bureau.

Dit geld voor iedereen. Het IS te zien, niet per sé vanwege resolutie verschil, maar wel omdat de een een niet-native resolutie is en de ander wel, maar alleen als je dichtbij je TV/monitor zit. Anders is het slechts werkelijk een minimaal verschil wat alleen opvalt als je ze letterlijk naast elkaar zet. De gemiddelde woonkamer gamer zal het dus níet zien, de gemiddelde bureau gamer wél, maar het is alsnog geen big deal IMO tenzij je een enorme graphics whore bent (was ik vroeger zeker).

/einde rant

Ontopic:

De Xbox Bundels die in NL uitkomen hebben wel goede waarde zeg! 2 Games + XO voor 399? Hmmm... :9~

[ Voor 4% gewijzigd door Brutal1ty op 19-07-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Brutal1ty schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:04:
[...]
De Xbox Bundels die in NL uitkomen hebben wel goede waarde zeg! 2 Games + XO voor 399? Hmmm... :9~
Waar zijn die bundels te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
X-Fighter schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:08:
[...]

Waar zijn die bundels te zien?
Voorbeeldje:

http://www.mcvuk.com/news...-bundle-in-europe/0134718

Is wel Kinect-loos, maar als je de níeuwe Fifa en de altijd fijne Forza 5 erbij krijgt voor 399 is dat een príma euro-launch deal als je het mij vraagt.

[ Voor 22% gewijzigd door Brutal1ty op 19-07-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:12

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ja doe bundel is idd erg slim g3daan. Wil en fm5 vraag proberen en fifa 15 erbij is altijd leuk.
Heb hem zelf bij bol.com want kan dan 2 weken testen en vind ik het niets makkelijk terug(icm accept giro ) :) Maar denk dat het wel een blijvertje is ;)

[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 19-07-2014 15:17 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een waardeloze zomermaanden qua games. :( Ik kan me niet voorstellen dat als er een redelijke AAA titel zou verschijnen deze niet goed zou verkopen in deze periode. Door het gebrek aan games wordt deze gewoon instant een hit.

Maar daarentegen zijn oktober en november volgeramd met vele AAA titels, waarbij je meteen een backlog hebt voor 4 maanden ofzo.... 8)7

Helaas komen er in deze periode ook wat te weinig kleine titels uit.

Maarja, Destiny beta komend weekend, maar door het gebrek aan digitaal online bestellen kom ik niet aan een code :/ Dus mocht iemand een code over hebben, ik houd me zeker aanbevolen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-05 18:28
[...]

Het is mij nog niet opgevallen maar ik let daar ook niet op. Als een game goed is zit ik er helemaal in en zie ik dat soort details niet en als een game mij niet bevalt dan doen de graphics er sowieso niet toe.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Wel grappig dat het al wel op Major Nelson z'n site staat, maar op het Xbox Forum is de Current Wave nog steeds de 1407. Daarnaast heb ik al wel een bericht ontvangen via XBox Live dat de 1408 eraan gaat komen......ben benieuwd..

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/H3rJ1K56ttd1V7pUBGGNfsSx/full.png

Zijn er meer mensen die bovenstaan bericht al hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Laatst online: 26-04 10:02
TheVMaster schreef op zondag 20 juli 2014 @ 12:59:
[...]

Wel grappig dat het al wel op Major Nelson z'n site staat, maar op het Xbox Forum is de Current Wave nog steeds de 1407. Daarnaast heb ik al wel een bericht ontvangen via XBox Live dat de 1408 eraan gaat komen......ben benieuwd..

[afbeelding]

Ja, gisteren al ontvangen. Ben ook erg nieuwsgierig. Hopelijk werkt die 3f BluRay goed, want dan kan er weer een apparaat uit de woonkamer!

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 16-05 22:58

Convoy

g44p

uchiha tijntje schreef op zondag 20 juli 2014 @ 11:03:

Maarja, Destiny beta komend weekend, maar door het gebrek aan digitaal online bestellen kom ik niet aan een code :/ Dus mocht iemand een code over hebben, ik houd me zeker aanbevolen.
Stuur me maar een DM, heb er nog wel een paar over >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Hairball schreef op zondag 20 juli 2014 @ 15:28:
[...]

Ja, gisteren al ontvangen. Ben ook erg nieuwsgierig. Hopelijk werkt die 3f BluRay goed, want dan kan er weer een apparaat uit de woonkamer!
Ik heb en geen 3d BluRay....en geen 3d TV :) maar goed...wel weer een extra reden om een 3d tv te gaan halen ;) Nu nog een Plex App voor de One...dan kan de Raspberry Pi er ook uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Convoy schreef op zondag 20 juli 2014 @ 16:19:
[...]

Berichtje gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-05 18:28
TheVMaster schreef op zondag 20 juli 2014 @ 16:53:
[...]

Ik heb en geen 3d BluRay....en geen 3d TV :) maar goed...wel weer een extra reden om een 3d tv te gaan halen ;) Nu nog een Plex App voor de One...dan kan de Raspberry Pi er ook uit :)
Test die 3D eerst even in de winkel. Ik heb een 3D tv (niet bewust gekocht) en was na 5 minuten misselijk. Duurde een uur voor ik er vanaf was. Bij snelle bewegingen gaat het bij mij helaas fout.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Lekker Ventje schreef op zondag 20 juli 2014 @ 17:22:
[...]

Test die 3D eerst even in de winkel. Ik heb een 3D tv (niet bewust gekocht) en was na 5 minuten misselijk. Duurde een uur voor ik er vanaf was. Bij snelle bewegingen gaat het bij mij helaas fout.
Daarom 3D lekker overslaan en Oculus Rift en dergelijken afwachten. Al meerdere verhalen gehoord dat men daar níet misselijk werd maar bij 3DTV wel. Sommige hebben er nog wel last van maar het lijkt steeds minder te worden per nieuwe generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrymcburg
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-04 22:35
TheVMaster schreef op zondag 20 juli 2014 @ 12:59:
[...]

[afbeelding]

@TheVMaster toevallig een mogelijkheid om mij aan te melden voor het preview dashboard programma ? zou graag mee testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
jerrymcburg schreef op zondag 20 juli 2014 @ 17:47:
[...]

@TheVMaster toevallig een mogelijkheid om mij aan te melden voor het preview dashboard programma ? zou graag mee testen. :)
Wordt even vriendjes met mij op Xbox Live (gamertag = Tweakers username), en stuur me dan even een berichtje daar...dan regel ik het dan gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
TheVMaster schreef op zondag 20 juli 2014 @ 16:53:
Nu nog een Plex App voor de One...dan kan de Raspberry Pi er ook uit :)
Shit he daar wacht ik ook enorm op, ik zag op Google dat er wel iemand mee bezig is.
Nu alleen nog hopen dat die app wel beter wordt dan de NetFlix One app.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Brutal1ty schreef op zondag 20 juli 2014 @ 17:29:
[...]

Daarom 3D lekker overslaan en Oculus Rift en dergelijken afwachten. Al meerdere verhalen gehoord dat men daar níet misselijk werd maar bij 3DTV wel. Sommige hebben er nog wel last van maar het lijkt steeds minder te worden per nieuwe generatie.
Ik heb juist het tegengestelde gehoord. In de tweede dev versie schijnt het wel minder te zijn.

3D op de tv vind ik overigens wel mooi, maar erg vermoeiend voor de ogen. Desalniettemin kan ik mijn BluRay speler gaan afvoeren en dat scheelt weer een apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
[...]
Bericht gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahoud
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:01
[...]

DM incoming! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Heb het ook in het PS4 topic gemeld, maar bedelen om Destiny keys is niet de bedoeling. Afhandeling kan via DM, maar dan hoeft hier niet gemeld te worden dat er DM's verstuurd zijn ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
TheVMaster schreef op zondag 20 juli 2014 @ 18:34:
[...]

Wordt even vriendjes met mij op Xbox Live (gamertag = Tweakers username), en stuur me dan even een berichtje daar...dan regel ik het dan gelijk.
Ik zou ook graag mee testen, met jouw goedkeuring TheVMaster? :)

XBOX One: Agonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Hoe staat het eigenlijk met de partychat en in-game voicechat bij de games tot nu toe aan de Xbox kant? Wordt er bij jullie en beetje gebruik van gemaakt? Hoe is de kwaliteit over het algemeen. Squeekers in CoD tellen ook ;) Op de Ps3 vind ik altijd dat áls er gesproken wordt ik het amper kan verstaan vanwege belabberde voice chat kwaliteit of (en dat denk ik) belabberde mic kwaliteit... Terwijl ik op de OG Xbox tijdens het Halo 2 tijdperk véél voicechat meemaakte die ook nog eens príma te verstaan was. Zelfs nog online buddies door gemaakt toen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brutal1ty schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:11:
Hoe staat het eigenlijk met de partychat en in-game voicechat bij de games tot nu toe aan de Xbox kant? Wordt er bij jullie en beetje gebruik van gemaakt? Hoe is de kwaliteit over het algemeen. Squeekers in CoD tellen ook ;) Op de Ps3 vind ik altijd dat áls er gesproken wordt ik het amper kan verstaan vanwege belabberde voice chat kwaliteit of (en dat denk ik) belabberde mic kwaliteit... Terwijl ik op de OG Xbox tijdens het Halo 2 tijdperk véél voicechat meemaakte die ook nog eens príma te verstaan was. Zelfs nog online buddies door gemaakt toen :)
Voicechat is hier prima. Ik hoor de meesten altijd wel luid genoeg en je hebt iets meer instel-mogelijkheden dan eerst. Zelf werk ik met Kinect qua microfoon maar dat is ook nog wel te doen (al hebben sommigen het idee dat ik in de badkamer sta, waarschijnlijk vanwege slechte mixer-instellingen). Het is veel duidelijker dan op PS3 en X360 in ieder geval. Betere kwaliteit codec. Het voorbeeld van Major Nelson klopt in ieder geval prima. Sterker: ik denk dat ie nu al iets beter is.

Wel zijn er enkelen die wat problemen hebben met het verbinden van hun headset. Dat ie dan Kinect ipv Bluetooth pakt oid.

Pagina: 1 2 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!