Yup, heb de Day one zonder Kinect bij de MM preordered. Heb niets met Forza en Fifa dus die gaan de verkoop in waar ik dan weer een anders spel terug koop (Sniper Elite III). Most likely bestel ik het spel zodat ik het in huis heb op de dag dat de XBO binnenkomt en ga dan de spellen verkopenNipje schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:12:
Nog een paar weekjes en dan heb ik ook eindelijk een Xbox One in huis staan!
Zijn er meer mensen die de day one edition halen met een pre-order en als hij in Nederland verkrijgbaar is? Ik zag dat in Duitsland dat de Xbox One + Kinect tegewoordig een stuk goedkoper is dus ik weet eerlijk gezegd niet wat nou de beste deal is. De day one edition komt helaas met wat games die ik zelf niet zo snel zou kopen (ben niet zo een fan van racespellen en voetbalspellen). Ik ben benieuwd wat de Tweakers die nog geen One in bezit hebben aan gaan schaffen!
Kreeg gisteren te horen dat mijn schoonvader AC V: Unity in de pre order heeft gezet als cadeau voor de DIY klusjes bij hun in huis dus dat is mooi meegenomen (hoewel die pas eind oktober uitkomt)