Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ben je toevallig ook de nederlandse taal meester? Ik zou wel graag weten wat je hier probeert te vertellen. Het klinkt alvast boeiend.v8power67 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 00:24:
[...]
Grappig zou dit ps4 topic zijn hoor je kut psn en dat.
Lees best vaak laatste weken dat xbox live down is of deels. Maar hoor hier niemand erover. Lijkt me dat het toch biet stabiel is als ze verkopen. Of zoals sommige het hier verkopen
Friends werkt even niet, nou poehé zeg. Kon gewoon online gamen, party bleef werken en was amper half uur later alweer werkend.v8power67 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 00:24:
[...]
Lees best vaak laatste weken dat xbox live down is of deels. Maar hoor hier niemand erover. Lijkt me dat het toch biet stabiel is als ze verkopen. Of zoals sommige het hier verkopen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik geloof niet dat er veel mensen in het PS4 topic klagen over PSN terwijl ze geen PS4 / PSN hebben. Als je in dit topic weinig mensen hoort klagen over Live kan dat 2 dingen betekenen. Er is weinig om over te klagen, of we zijn snel tevreden. Ik hoor bij de 1e groep.v8power67 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 00:24:
[...]
En ik dacht dat je zelf ook een X1 had? Dan kun je toch zelf aan de lijve ondervinden hoe Live zich gedraagt, in plaats van er over te lezen? Dus, ervaar jij Live als instabiel?
[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-10-2014 01:48 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Live is enorm stabiel, o.a omdat het een decentraal systeem is. Verschillende onderdelen blijven gewoon werken als er ergens een update gedaan moet worden.uchiha tijntje schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 01:43:
[...]
Dus, ervaar jij Live als instabiel?
Je hoeft de boys van Microsoft natuurlijk ook niet te vertellen hoe ze een netwerk in de lucht moeten houden
Cogitationis poenam nemo patitur
Nou niet gaan overdrijven, 4 dagen geleden was het helemaal ruk.Bullet NL schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 02:03:
[...]
Live is enorm stabiel, o.a omdat het een decentraal systeem is. Verschillende onderdelen blijven gewoon werken als er ergens een update gedaan moet worden.
Je hoeft de boys van Microsoft natuurlijk ook niet te vertellen hoe ze een netwerk in de lucht moeten houden
Storing van dik 20 uur, geen friends en geen achievements....
Aan de andere kant heb ik vandaag nergens last van gehad, friends werkte gewoon prima.
Ben al jaren erg tevreden over live, als je ziet hoe massaal dat is kan je ze een foutje zo nu en dan niet kwalijk nemen.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ligt waarschijnlijk aan het type mensen dat alleen een PS4 bezitv8power67 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 00:24:
[...]
Dat laatste heeft natuurlijk enkel te maken met onze gunstige logistieke ligging en excellente logistieke kennis. Ze gaan Nederland daardoor niet ineens als interessant afzetgebied zien, want daar zijn we simpelweg veel te klein hoor. Helaas.justifire schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:56:
[...]
Ter aanvulling, Belgie word ondersteund maar enkel in het Frans, iets waar veel Nederlands sprekende Belgen over klagen.
Schijnbaar heeft MS dus landen toegevoegd onder de reeds aanwezige regios/taal.
Verbaas me er nog steeds over dat wij ergens onderaan de prioriteiten-lijst bungelen, aangezien Nederland een grote speler is in de EU (oa import en export) en zelfs het MS magazijn voor Europa in Nederland ligt.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Dat heeft niks te maken met dat mensen met een andere console een andere soort mensen zouden zijn, want zo ligt de situatie nu eenmaal. Zo is ook de msft azure cloud niet heilig, maar dat is in het bedrijfsleven nu al langer bekend...
XBL is veruit de meest stabiele service... Als je gewoon al naar game websites gaat zie je veel vaker posts: "PSN down". Heb deze week zelfs geen enkel bericht over XBL gezien, en zelf ook niet meegemaakt. Het is ook logisch dat XBL stabieler is, het draait op Azure server parken. Microsoft is volledig naar cloud en mobile aan het overschakelen, waar ze belachelijk veel geld in stoppen. Dit kan Sony gewoon nooit bijbenen, is daadwerkelijk onmogelijk. Het gat gaat enkel groter worden tussen XBL en PSN.v8power67 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 00:24:
[...]
Dit snap ik even niet.X-Fighter schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:02:
[...]
XBL is veruit de meest stabiele service... Als je gewoon al naar game websites gaat zie je veel vaker posts: "PSN down". Heb deze week zelfs geen enkel bericht over XBL gezien, en zelf ook niet meegemaakt. Het is ook logisch dat XBL stabieler is, het draait op Azure server parken. Microsoft is volledig naar cloud en mobile aan het overschakelen, waar ze belachelijk veel geld in stoppen. Dit kan Sony gewoon nooit bijbenen, is daadwerkelijk onmogelijk. Het gat gaat enkel groter worden tussen XBL en PSN.
Begin deze week had de friends list van Xbox Live issues, daarna PSN, gisteren weer XBL (stond ook gewoon op de Xbox Live Service Status). Xbox Live is inderdaad een stuk stabieler dan PSN, maar heeft volgens mij ook al meer issues gehad dit jaar dan de 8 jaar Xbox 360 daarvoor.
Zullen we nu ophouden over dat stabiliteits gedoe, wordt er een beetje moe van, bijna iedere keer gaat het daar over.
[ Voor 6% gewijzigd door Mr Ton op 18-10-2014 15:44 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Hoe snap je dat niet? Hoe Sony dat gat niet kan dichten? Sony is een hardware bedrijf dat in smartphones, TV's, consoles, films, muziek, etc zit. Terwijl Microsoft een software bedrijf is dat volledig voor cloud & mobile gaat. Microsoft maakt nog steeds winst en blijft fel investeren in Azure, steeds meer klanten maken gebruik van Azure, dus die service wordt gewoon steeds beter en beter. Het is daadwerkelijk zo goed als onmogelijk voor Sony om dit gat te dichten, aangezien Sony maar enkele eigen server parken heeft, en voor de rest ook huurt van andere, ik denk Amazon, maar niet zeker.Mr Ton schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:42:
[...]
Dit snap ik even niet.
Begin deze week had de friends list van Xbox Live issues, daarna PSN, gisteren weer XBL (stond ook gewoon op de Xbox Live Service Status). Xbox Live is inderdaad een stuk stabieler dan PSN, maar heeft volgens mij ook al meer issues gehad dit jaar dan de 8 jaar Xbox 360 daarvoor.
Zullen we nu ophouden over dat stabiliteits gedoe, wordt er een beetje moe van, bijna iedere keer gaat het daar over.
Aan de andere kant heeft de x1 een uitgebreider OS en een stabieler netwerk.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Lichtpuntje...
Die kit is echt fantastisch. Het geld MAKKELIJK waard, gaat super lang mee, plus je krijgt daar belachelijk lange kabels bij, dus je kan desnoods een kapotte batterij hebben, kan je nog steeds vlot spelen
En ga daarna gewoon mijn eigen oplaadbare batterijen gebruiken.
[ Voor 14% gewijzigd door mobygo76 op 18-10-2014 18:54 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Lekker Ventje op 18-10-2014 19:23 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Gamertag: YazNL
Inderdaad maar de USB aansluiting op de controller is ook erg kwetsbaar, dat mag ook wel eens gemeld worden...Chrosser schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 18:42:
Kan ik onderschrijven, de play and charge kit gaat lang mee en werkt prima
Verwijderd
Yep. Mijn charge kabel is overleden na 1 stootpartij ermee. Nou heb ik een overvloed aan kabels maar kwaliteit was die kabel allerminst. De accu gaat wel lang mee, dat wel.Winkiller schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 20:25:
[...]
Inderdaad maar de USB aansluiting op de controller is ook erg kwetsbaar, dat mag ook wel eens gemeld worden...
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik heb Halo vanaf het begin gepeeld.Lekker Ventje schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 09:26:
Zijn er mensen die Halo gespeeld hebben en nu Destiny spelen? Kun je Halo als een soort offline Destiny beschouwen maar dan zonder RPG element?
Halo is een shooter waar single- en multi player duidelijk gescheiden zijn.
Bij Destiny zie je dat Bungie een spel gemaakt heeft wat geëvolueerd is.
Single en multiplayer zijn in elkaar gewoven, wat in mijn ogen goed werkt.
Daarnaast hebben ze veel gekeken naar de markt en hun ideeën leuk verwerkt in de game -> Bounties, Strikes, Patrol missions, Daily- en Weekly Strikes, Character levelen door Gear te scoren, Raiden, Moeilijkheids niveau aan te passen.
Enige wat ik haat is dat de servers ontiegelijk traag zijn.
Van Planeet naar Planeet of van Planeet naar Tower en vice versa kan je rustig drinken en/of snacks pakken en nog toiletteren voordat je kan beginnen
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Gisteren voor het eerst in een tijdje Titanfall gespeeld. Meteen in het 1e potje de I killed them all achievement gehaald. Had de hoop al lang opgegeven
Toegegeven, hoop geluk, maar toch!
Wat heb je gepreordered dan?Yaz schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:43:
Dat pre-orderen is toch wel handig. Zeker voor spellen die je zekers te wetens wilt hebben. 60GB incoming. Nog maar een maand wachten.. pfft
Dat denk ik ook inderdaad. Zit daar de day-1 content patch van 20GB al bij?
Ik kom er niet meer uit. Ik roep hulp in. Ik weet dat dit al 100x besproken is, dat ik zelf hier al eens iets over gevraagd heb, dat het duidelijk lijkt - maar het totaal niet is. Ik ga heel concreet een paar vragen stellen, als ik hier antwoord op heb kan ik rustig verder leven.
Situatieschets:
---
Ik heb mijn Xbox vanaf het eerste uur. Toentertijd was NL niet beschikbaar. Ik heb een adres opgegeven in Amerika. Bijkomend voordeel; de store lijkt daar stukken goedkoper te zijn.
Als ik inlog op xbox.com, kwam ik altijd in een NL-omgeving, die totaal geen weet had van mijn Xbox One, laat staan mijn 'xbox-amerika-account'. Als ik hier Gold membership verlengde, werkte dat wel op de xbox, etcetera. Het was dus wel hetzelfde account, maar omdat hij nog niet gereleased was in NL zag ik daar niet mijn games / info.
Terug naar nu. Ik heb een giftcard van 50 euro. Die heb ik geredeemed via xbox.com. Misschien niet zo handig, nu staat er 50 euro in mijn NL-account, om het zo maar te zeggen. Ik had de hoop dat ik daar dan games mee kon kopen in de Amerika-store. Dat blijkt niet zo te zijn. Ik moet switchen naar NL store, dan zie ik inderdaad mijn 50 euro staan en kan ik er zaken mee kopen.
Op xbox.com staat alles in het NL, maar zie ik bij 'recente activiteiten' nog steeds een paar zaken van mijn 360 die ik in geen 4 jaar heb aangeraakt. Hij weet nog steeds niets van het Xbox One-leven, zo lijkt het.
Ik heb een paar vragen over bovenstaande.
1) Komt iemand dit verhaal bekend voor? Hebben meer mensen dit?
2) Klopt het dat mijn NL-account op xbox.com nog geen weet heeft van mijn Xbox one?
3) Kun je onbeperkt switchen tussen countries? Ik bedoel; dit kost ze toch handel als we alles in Amerika kopen?
4) Had ik die NL-giftcard kunnen verzilveren via de Xbox, en had ik daar dan het equivalent van 50 euro in dollars gekregen? Lekker stom dan...
5) Blijven alle aangeschafte onderdelen werken als er geswitched wordt naar een ander land?
6) Kan mijn huidige setup kwaad?
7) Kan ik het beste een game kopen in de NL store, die downloaden, terugswitchen naar Amerika? Anders blijft die 50 piek daar voor altijd staan?
8 ) Nog iets gekkers; Neem als voorbeeld Worms. Via xbox.com zie ik daar in het NL-allerlei verhalen over deals with gold. Daar staat worms tussen. ALs ik die aanklik krijg ik een 404. In mijn xbox op Engels zie ik die game wel staan. Als ik switch naar NL niet. Dat is toch extreem raar allemaal?
[ Voor 0% gewijzigd door Mosselmaniac op 19-10-2014 12:48 . Reden: Geen smiley bij nr 8, totaal geen reden voor ;-) ]
Andere vragen kan ik niet beantwoorden zonder meer twijfel te zaaien
1: jaMosselmaniac schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 12:46:
Mensen,
Ik kom er niet meer uit. Ik roep hulp in. Ik weet dat dit al 100x besproken is, dat ik zelf hier al eens iets over gevraagd heb, dat het duidelijk lijkt - maar het totaal niet is. Ik ga heel concreet een paar vragen stellen, als ik hier antwoord op heb kan ik rustig verder leven.
*KNIP*
2: kan, had ik eerst ook, je account zou wel als je locale online op US zet je one moeten zien.
3: ja, en misschien (geen idee of MS hier verlies op maakt, ik vermoed niets tot bar weinig minder winst dan wanneer je in NL zou kopen)
4: nee, EU giftcard kun je niet verzilveren in dollars
5: ja, alleen je moet ze downloaden waar aangeschaft, ga je dus naar NL en je hebt alles in US aangeschaft werkt dat prima, verwijder je echter een game en moet je opnieuw downloaden moet j ehem eerst weer op US zetten zodat je kan downloaden.
6: nee
7: Idd
8: heeft te maken met je NL / US accounts en meerdere actief. Je xbox + je billing.microsoft.com allebei op US zou dit niet moeten uit maken, zet de store page ook op US (links onderaan). Dan zit je goed en alles gelijk, zelfde andersom voor NL natuurlijk.
[ Voor 54% gewijzigd door DrParanoid op 19-10-2014 13:04 ]
Als je de locatie van je smartphone/tablet aanpast, past de smartglass store zich daar op aan.mobygo76 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 18:15:
Ik heb ook mijn account op us staan. Maar had ook nog euro's op mijn account. Ik heb deze gebruikt via de smartglas app. Daar zien ze mij standaard als eu user. Ik moest nog 10 euro uploaden om een game te kunnen kopen. Dit verzilveren heb ik weer gedaan via mijn xbox 360.
Locatie Nederland -> NL store
Locatie USA -> US store
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ziet er tof uit !
Nederlandse studio zag ik, Maffia meets zombies.
Demo kan je via de website downloaden voor de PC en Mac, straks is even proberen.
http://gunsgorecannoli.com/
[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 19-10-2014 22:41 ]
Jazekers!!
Horizon 2 en Project Spark komen eraan ik ben benieuwd!
Kinect werkt erg goed moet ik zeggen. Alleen de mogelijkheden zijn mij iets te beperkt. Geen stemcommando's! Wellicht verkoop ik de sensor.
Verwijderd
Forza 5 is audiovisueel netjes , maar je wordt er niet door weggeblazen inderdaad.Paink1ller schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:26:
Xbox One met Kinect binnen! Gelijk Forza 5 gespeeld, ik moet zeggen ik ben nog niet echt weggeblazen door de graphics.
Horizon 2 en Porject Spark komen eraan ik ben benieuwd!
Kinect werkt erg goed moet ik zeggen. Alleen de mogelijkheden zijn mij iets te beperkt. Geen stemcommando's! Wellicht verkoop ik de sensor.
Zet je Xbox anders eens op de USA regio, de Stemcommando's (in het Engels) werken dan perfect.Paink1ller schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:26:
Of UK. Bij mij werken de commands dan om de 1 of andere reden beter.Bullet NL schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:45:
[...]
Zet je Xbox anders eens op de USA regio, de Stemcommando's (in het Engels) werken dan perfect.
Bovendien moet je het gewoon een kans geven, voicecommands zijn (inmiddels) onmisbaar (geworden). Even switchen van game naar 'n app en vice versa, ff iets snappen. Gewoon doorspelen terwijl je ondertussen een bericht/notificatie snappt en unsnappt. Dat gekut met die stomme knopjes is zo archaïsch
[ Voor 7% gewijzigd door mowa op 20-10-2014 13:03 ]
Ik zou niet te snel conclusies trekken.....je hebt dat net binnen en gelijk de Kinect verkopen? Zet hem, zoals Bullet ook al zegt, eens op US of UK. Dan kun je hem iig met je stem bedienen.Paink1ller schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:26:
Xbox One met Kinect binnen! Gelijk Forza 5 gespeeld, ik moet zeggen ik ben nog niet echt weggeblazen door de graphics.
Horizon 2 en Porject Spark komen eraan ik ben benieuwd!
Overigens hoop ik wel dat de NL stem ondersteuning er voor begin 2015 gaat zijn, want als de OneGuide naar Nederland komt....moet hij wel op NL staan, anders werkt de OneGuide niet
Of is het adres van Xbox en Live van elkaar gescheiden?
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Dat is hetzelfde Microsoft ID verwacht ik. Zit geen scheiding in. Heb je het over het USA adres? Dat wijzig je niet, dat voeg je toe. Groot verschilkw_nl schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:15:
Dat adres wijzigen, wat heeft dat voor effect op eventuele certificering en dergelijke? Aan mijn hotmail adres hangen ook mijn certificaten en ontvang ik volgens mij ook emails over aankomende Microsoft events in de buurt...
Of is het adres van Xbox en Live van elkaar gescheiden?
Als het om je email adres gaat, je kan meerdere email adressen aan je Microsoft ID knopen.
Die is ondertussen natuurlijk ook al weer een jaartje ouder.Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:43:
[...]
Forza 5 is audiovisueel netjes , maar je wordt er niet door weggeblazen inderdaad.
http://www.forbes.com/sit...-in-the-awesomepocalypse/Second, 900p be damned! The game is visually spectacular and the framerate stays smooth even with your characters frantic movement, mobs of enemies, and particle effects onscreen.
Dat is denk ik de beste omschrijving. Al vind ik Forzavista wel echt héél mooi, maar dat is natuurlijk wat anders dan gameplay. En laten we het geluid niet vergeten hè, ik blijf dat geweldig vindenVerwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:43:
[...]
Forza 5 is audiovisueel netjes , maar je wordt er niet door weggeblazen inderdaad.
Grappig hoe meningen en voorkeuren kunnen verschillen. Sunset Overdrive lijkt me echt een verschrikkelijke gameX-Fighter schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:10:
Ziet er weer heel cool uit, was minder geïnteresseerd na E3, maar nu begint het toch weer een beetje te kriebelen.
[...]
http://www.forbes.com/sit...-in-the-awesomepocalypse/
Mag ik vragen wat je er zo verschrikkelijk aan vind?Rossi46 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:45:
[...]
Grappig hoe meningen en voorkeuren kunnen verschillen. Sunset Overdrive lijkt me echt een verschrikkelijke gameAls ik ook dat YouTube filmpje in die "Forbes review" bekijk wordt het weer bevestigd.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Sunset Overdrive is niet mijn type spel, ik laat hem dan ook lekker aan mij voorbij gaanRossi46 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:45:
Grappig hoe meningen en voorkeuren kunnen verschillen. Sunset Overdrive lijkt me echt een verschrikkelijke gameAls ik ook dat YouTube filmpje in die "Forbes review" bekijk wordt het weer bevestigd.
Maar voorlopig al teveel games voor PC&PS4 komende periode
[ Voor 95% gewijzigd door ScreamGT op 20-10-2014 17:51 ]
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Van Sony is nog niets bekend maar ik verwacht een gelijk bericht daar over binnen kort.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik ga hem denk ik kopen als hij 30$ kost, over een half jaar ofzo een deal with gold wrs, heb toch maar 1 game te spelen vanaf 11 november...Bullet NL schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:49:
[...]
Sunset Overdrive is niet mijn type spel, ik laat hem dan ook lekker aan mij voorbij gaan
[ Voor 7% gewijzigd door X-Fighter op 20-10-2014 18:45 ]
Daarnaast ben ik wel toe aan een spel dat zich zelf niet al te serieus neemt. Na het episch verhaal *kuch kuch* van Destiny en de gruzelen van The Evil Within, kan ik dat wel waarderen.
Daarnaast verwacht ik Ori eind november/begin december. Dat wordt ook een day one buy.
Teveel games die uitkomen die ik eigenlijk wel zou willen spelen.
Hopelijk komen ze volgend jaar eens met echte next gen titels.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
er zijn genoeg spellen die voor mij heel leuk lijken, Halo Masterchief edition, battlefield hardline, noem maar opPhusebox schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:20:
Ik heb deze winter eens geen enkel spel op mijn lijstje staan, althans nu project CARS is uitgesteld dan.
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Als ik even moet denken:Phusebox schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:20:
Ik heb deze winter eens geen enkel spel op mijn lijstje staan, althans nu project CARS is uitgesteld dan.
-The walking dead seizoen 2 (nooit het hele seizoen gespeeld op de X360)
-Sunset Overdrive
-Call of Duty. Met name voor de SP en de Coop. Ik denk dat de MP te chaotisch en te snel is, met name omdat er ongetwijfeld weer onwijs veel scorestreaks, etc. in zitten. Titanfall is ook snel, maar de variabelen zijn beperkt, waardoor je gewoon veel beter kunt anticiperen op je tegenstander.
-Dragon Age Inquisition, mits deze goede reviews krijgt.
-Ori and the blind forest.
En dan is het alweer bijna februari voor The Witcher 3!
Assassins Creed en Battlefield Hardline laat ik denk ik links liggen.
ja, samen met de halo 5 betaX-Fighter schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 00:40:
Dit zit toch volledig gratis bij Halo MCC he?
[video]
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Kijk uit naar Mortal Kombat X, Witcher III, The Division en onder voorbehoud Quantum Break (vrees dat die laatste een erg gekunstelde gameplay / verhaal word)
AC, CoD, GTA 5, MCC, Destiny DLC.
Een nieuwe Elder Scrolls (SP, geen MMO crap) en Mass Effect 4 staan hoog op mn lijst. Gaat nog lang duren vrees ik.
[ Voor 3% gewijzigd door Silversin op 21-10-2014 01:18 ]
Ik heb alleen gta v op me lijstje staan en verder niks.Phusebox schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:20:
Angelo NL / Global Cargo VTC
https://www.youtube.com/@droommotor
Weinig echt leuke toevoegingen.shadowman12 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 03:18:
Dit is wat er in de November update komt:
http://majornelson.com/20...-preview/?linkId=10119398
- De showcase voor je gamertag is funny, de rest hoeft van mij niet echt.
- Live TV trending. Zou leuk kunnen zijn als het werkte maar dat doet het niet in NL
- What's on met youtube en Upload content is dan weer wel leuk
- Backgrounds, nee dank je. Ik heb liever live titles die me het laatste nieuws verteld van een game en wat ik daar nog in zou kunnen doen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- COD
- Ori
- Mortal Kombat X
- Witcher III
- The Division
- Quantum Break
Xbox
Ik heb er lang over na zitten denken, want ik vind het eigenlijk best moeilijk om te omschrijvenBM schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:48:
[...]
Mag ik vragen wat je er zo verschrikkelijk aan vind?Ik zie aan dat artikel van Forbes niet direct wat er zo vreselijk aan zou zijn, maar iedereen mag z'n mening natuurlijk hebben.
Ik ben sowieso totaal geen fan van zombies, dus het begint al slecht voor mij. Daarbij komt het op mij over als een enorm gekunstelde game waarin ze perse met alles lollig en over the top willen doen. Op zo'n echte Amerikaanse "in your face" manier, waarin enige subtiliteit ver te zoeken is. En daar heb ik helemaal niks mee. Doe mij maar de Europese of Japanse manier.
Vandaar dus
Dat zit in een aparte app. Mijn ervaring tot nu toe is dat in de losse apps gewoon gesleuteld word maar dat dit geen onderdeel is van het Preview programma. Je krijgt vanzelf een update of niet.BM schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:47:
Ik had alleen een beetje gehoopt dat er nog wat aan de MKV support gesleuteld zou gaan worden. Subtitle support zou toch wel fijn zijn (dat zit er afaik nu niet in toch?). Zeker nu plex vooralsnog enkel serverside kan transcoden en dat voor mij dus geen optie is.
Trouwens, heet die app niet nog steeds "media player preview"? Ook voor niet preview mensen? Dat impliceert natuurlijk al dat er nog iets aan gedaan gaat worden.
Dat is waar natuurlijk, maar bij de vorige update werd het wel vrij expliciet vermeldYaz schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:49:
[...]
Dat zit in een aparte app. Mijn ervaring tot nu toe is dat in de losse apps gewoon gesleuteld word maar dat dit geen onderdeel is van het Preview programma. Je krijgt vanzelf een update of niet.
Trouwens, heet die app niet nog steeds "media player preview"? Ook voor niet preview mensen? Dat impliceert natuurlijk al dat er nog iets aan gedaan gaat worden.
Lijkt erop dat het idd qua game niet jouw stijl/smaak is. Helemaal prima. Ik ben niet zo bekend met andere games van Insomniac, maar volgens mij is dat een beetje hun manier van werken, als je daar niet van houd is het snel voorbij natuurlijkRossi46 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:48:
[...]
Ik heb er lang over na zitten denken, want ik vind het eigenlijk best moeilijk om te omschrijven![]()
Ik ben sowieso totaal geen fan van zombies, dus het begint al slecht voor mij. Daarbij komt het op mij over als een enorm gekunstelde game waarin ze perse met alles lollig en over the top willen doen. Op zo'n echte Amerikaanse "in your face" manier, waarin enige subtiliteit ver te zoeken is. En daar heb ik helemaal niks mee. Doe mij maar de Europese of Japanse manier.
Vandaar dus
Xbox
Daarom had van mij vanaf dag 1 hele Always online erin mogen zitten, had ik hopelijk Destiny zelfs digitaal gewoon kunnen doorverkopenConvoy schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:40:
ter vervanging voor de nu al saai aanvoelende Destiny:
- COD
- Ori
- Mortal Kombat X
- Witcher III
- The Division
- Quantum Break
Eens!SinergyX schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:20:
[...]
Daarom had van mij vanaf dag 1 hele Always online erin mogen zitten, had ik hopelijk Destiny zelfs digitaal gewoon kunnen doorverkopen
Wat een vage lijsten staan erop. Nu heb ik geen tijd teveel maar in zeker 2 secties staan alleen maar spellen die ik nog nooit heb gespeeld. Daar dus ook maar niet gestemd. Verder vind ik hun selectie al erg bevooroordeeld, waarom niet gewoon een lijst van alles wat uitgekomen is dat jaar?Martinspire schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:00:
Ook allemaal even stemmen? http://www.computerandvideogames.com/joystick/
Het lijkt me heel tof als je een eigen achtergrond kunt kiezenshadowman12 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 03:18:
[ Voor 73% gewijzigd door iantje31 op 21-10-2014 11:46 ]
Dat inderdaad, best online, staan een paar populaire games en klaar. Waar is warframe, firefall, Diablo 3, Horizon2.Yaz schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:19:
[...]
Wat een vage lijsten staan erop. Nu heb ik geen tijd teveel maar in zeker 2 secties staan alleen maar spellen die ik nog nooit heb gespeeld. Daar dus ook maar niet gestemd. Verder vind ik hun selectie al erg bevooroordeeld, waarom niet gewoon een lijst van alles wat uitgekomen is dat jaar?
Leuk zo'n award ding, maar verder niet interessant. (en voor gaming personaly kan ik wel wat andere mensen bedenken, zijn er echt gewoon random wat mensen gepakt).
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 21-10-2014 11:46 ]
Heb je een versie met of zonder Kinect?iantje31 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:42:
Gelukkig heeft de update gezorgd dat ik geen coil whine meer heb
[...]
Het lijkt me heel tof als je een eigen achtergrond kunt kiezen
Ik heb een versie zonder kinectNinjetsu NL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:55:
[...]
Heb je een versie met of zonder Kinect?
Ik ervaarde hetzelfde met de Oktober update. Het was niet rete erg, maar toch wel fijn dat het er nu niet meer is (ook een Kinectloze versie overigens)iantje31 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:42:
Gelukkig heeft de update gezorgd dat ik geen coil whine meer heb
[...]
Het lijkt me heel tof als je een eigen achtergrond kunt kiezen
Precies, het stoorde niet erg, maar ben toch blij dat het weg is. Een vriend van me had echt een extreme variant van coil whine, was niet om aan te horen. Maar bij hem is het nu ook wegNotna schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:37:
[...]
Ik ervaarde hetzelfde met de Oktober update. Het was niet rete erg, maar toch wel fijn dat het er nu niet meer is (ook een Kinectloze versie overigens)
Download weer super traag, maar ja wst doe je eraan.
Zit er nog wat noemenswaardigs in deze update.(geen preview update btw ).
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dit is de oktober update, een nieuw snap menu, je kunt je berichten en vriendenlijst nu snappen. Eigenlijk was dat het enige dat mij opviel.v8power67 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:43:
NEt nieuwe update binnen aan het halen.
http://news.xbox.com/2014...em-update-october-previewv8power67 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:43:
NEt nieuwe update binnen aan het halen.
Nu er voor de PS4 dit najaar niks bijzonders uitkomt, ik vind dat ik vanwege ziekte wel een extratje verdiend heb én er een toffe witte xbox uit komt ga ik er toch maar voor
Via Microsoft heb ik Forza Horizon 2 alvast kunnen bestellen voor een zacht prijsje, en ik wil graag het witte xbox pakket met Sunset Overdrive. Dan twee weekjes later de Master Chief Collectie er nog bij, en dan moet ik het najaar wel door kunnen komen denk ik
Het enige dat ik dan nog mis volgens mij zijn Xbox Live en de headset adapter volgens mij, maar fanatiek online gamen zit er de eerste weken toch nog niet in. Volgens mij ben ik dan dus compleet? Of vergeet ik hier iets?
shadowman12 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 03:18:
XBL: MRE Inc
Naar mijn idee ben je compleet, HDMI kabel wordt meegeleverd, samen met een standaard headset.Sorbo schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:50:
Het moet er toch maar eens van komen.
Nu er voor de PS4 dit najaar niks bijzonders uitkomt, ik vind dat ik vanwege ziekte wel een extratje verdiend heb én er een toffe witte xbox uit komt ga ik er toch maar voor![]()
Via Microsoft heb ik Forza Horizon 2 alvast kunnen bestellen voor een zacht prijsje, en ik wil graag het witte xbox pakket met Sunset Overdrive. Dan twee weekjes later de Master Chief Collectie er nog bij, en dan moet ik het najaar wel door kunnen komen denk ik
Het enige dat ik dan nog mis volgens mij zijn Xbox Live en de headset adapter volgens mij, maar fanatiek online gamen zit er de eerste weken toch nog niet in. Volgens mij ben ik dan dus compleet? Of vergeet ik hier iets?
als je live wilt gaan kopen raad ik je livekaarten.nl aan, zijn erg goedkoop
Headset zit erbij (mono voor chat). Ik zou sowieso gold halen. Je zou maar online willen spelen maar niet kunnen omdat je geen abbo hebt. En verder ben je mee dan compleet. Eventueel een 2e controller tzt voor Halo maar thats about it.Sorbo schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:50:
<knip>
Gold is ook maar iets van 31 euro voor 12 maanden; echt bizar goedkoop iig:Yaz schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:57:
[...]
Headset zit erbij (mono voor chat). Ik zou sowieso gold halen. Je zou maar online willen spelen maar niet kunnen omdat je geen abbo hebt. En verder ben je mee dan compleet. Eventueel een 2e controller tzt voor Halo maar thats about it.
http://www.allkeyshop.com...ox-live-12-months-europe/
Het is idd op een all-time low nu ja..Notna schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:03:
[...]
Gold is ook maar iets van 31 euro voor 12 maanden; echt bizar goedkoop iig:
http://www.allkeyshop.com...ox-live-12-months-europe/
http://www.budgetgaming.n...e%20gold/console-all.html
Misschien zelf ook nog maar een jaar of twee aanschaffen....
Vergeet overigens de Play&Charge kit niet. Dan hoef je niet te klooien met batterijen in je controller.
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!