• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-11 13:27
Rossi46 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:17:
Gold kost (op dit moment?) inderdaad weinig. Ik heb het een paar weken Gold-12 maanden voor 35 euro gekocht.

Vergeet overigens de Play&Charge kit niet. Dan hoef je niet te klooien met batterijen in je controller.
idem hier, 39 euro voor 13 maanden (je kreeg 1 maand *gratis*)
Zal best nog wel goedkoper kunnen maar ik vind 3 euro per maand een prima prijs.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Mensen ook last van xbox clips (30 of 60sec) die traag laden en vaak lang op moet wachten?

Bedoel dan op de website/smartglass :)

[ Voor 18% gewijzigd door mfneed op 21-10-2014 15:34 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:27

TheVMaster

Moderator WOS
Yaz schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:01:
[...]

Weinig echt leuke toevoegingen.
  • De showcase voor je gamertag is funny, de rest hoeft van mij niet echt.
  • Live TV trending. Zou leuk kunnen zijn als het werkte maar dat doet het niet in NL
  • What's on met youtube en Upload content is dan weer wel leuk
  • Backgrounds, nee dank je. Ik heb liever live titles die me het laatste nieuws verteld van een game en wat ik daar nog in zou kunnen doen.
Backgrounds is wel nice......in de loop van oktober kunnen we een eigen/custom background kiezen, kan ik hem hetzelfde instellen als m'n foon en Windows tablet.

Wat ik trouwens wel fucked up vindt is dat ze de OneGuide eruit gehaald hebben in Nederland. Heb er hier al een topic over gemaakt...wel beetje jammer..

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
TheVMaster schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:31:
[...]

Backgrounds is wel nice......in de loop van oktober kunnen we een eigen/custom background kiezen, kan ik hem hetzelfde instellen als m'n foon en Windows tablet.

Wat ik trouwens wel fucked up vindt is dat ze de OneGuide eruit gehaald hebben in Nederland. Heb er hier al een topic over gemaakt...wel beetje jammer..
Tja, gevalletje van doorgeslagen auteursrecht in dit land.... O-)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:20:
Ik heb deze winter eens geen enkel spel op mijn lijstje staan, althans nu project CARS is uitgesteld dan.

Hopelijk komen ze volgend jaar eens met echte next gen titels.
Wat zijn in jouw ogen dan next gen titels....? En dan nog, je bent nu over het algemeen ook niet super positief over eh......iets.. Volgens mij ben jij niet heel erg snel tevreden of wel..?

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
harrytasker schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:39:
[...]

Tja, gevalletje van doorgeslagen auteursrecht in dit land.... O-)
Ja, dat had ik al begrepen. Dat wordt dus (iig m.b.t. de EPG) in 2015 afgeschaft.....dan komt de OneGuide ook officieel naar Nederland, maar hij zou voor de Preview members beschikbaar blijven...

• LittleMaik
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:51
Ik zat al behoorlijk te twijfelen of ik Sunset Overdrive wou kopen.
Maar ik heb 'm vandaag toch maar besteld, wat een verrassend leuke game wordt dat!

Voor de twijfelaars, hier iemand die enthousiast een stukje speelt.
http://youtu.be/Fktfya5pS08?list=UUL9QTpkZUW8iW_0Y4XKWhrA
Mij heeft het in ieder geval wel lekker gemaakt,.

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-11 20:33
Ik heb lang zitten twijfelen tussen de PS4 en XO, ga toch voor de XO voornamelijk omdat bijna al mijn vrienden de XO hebben. Daarnaast altijd een X360 gehad. Zit er aan te denken om de Sunset overdrive bundel te halen, vind het wel wat hebben die witte XO. Vroeg me alleen af of mensen weten of dat er een GTA V pack komt?

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-11 23:00

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Maakt er iemand actief gebruik van Xbox Video ? En dan bedoel ik het kopen van een aflevering van een serie ? Ik zie nu dat de serie Gotham beschikbaar is voor 2,99 euro per aflevering. Op zich vind ik dat best meevallen, maar ik heb nu een usenet abo van 69 euro per jaar waarmee ik veel meer kan downloaden en kijken qua series.

Aan de andere kant houd ik wel van het gemak van Xbox video. Nu moet ik eerst mijn download pctje aanzetten, de spot opzoeken, downloaden, unpacken, naar nas kopieren etc etc. Ik weet dat het allemaal automatisch kan, maar heb ook weer geen zin om dat uit te zoeken. Tevens heb ik een vrij trage cpu in mijn nas. Is nog een van de eersten uit het nas tijdperk.

XBL: MRE Inc

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-11 20:33
MRE-Inc schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:29:
Maakt er iemand actief gebruik van Xbox Video ? En dan bedoel ik het kopen van een aflevering van een serie ? Ik zie nu dat de serie Gotham beschikbaar is voor 2,99 euro per aflevering. Op zich vind ik dat best meevallen, maar ik heb nu een usenet abo van 69 euro per jaar waarmee ik veel meer kan downloaden en kijken qua series.

Aan de andere kant houd ik wel van het gemak van Xbox video. Nu moet ik eerst mijn download pctje aanzetten, de spot opzoeken, downloaden, unpacken, naar nas kopieren etc etc. Ik weet dat het allemaal automatisch kan, maar heb ook weer geen zin om dat uit te zoeken. Tevens heb ik een vrij trage cpu in mijn nas. Is nog een van de eersten uit het nas tijdperk.
Toevallig vandaag een stukje van de eerste aflevering van Gotham gekeken, maar dan via popcorn time. Volgens mij is het verder niet toegestaan om hier te praten over downloaden via nieuwsservers of torrents.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MRE-Inc schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:29:

:+ Ik wilde het niet zeggen, maar je roept het zelf al...automatiseren gozer! Maar eh....Xbox Video, tja....als ze daar nu 'normale' prijzen voor rekenen, dan wil ik daar best voor betalen...maar 2,99 per aflevering gaat toch nergens over :(

• MRE-Inc

MRE-Inc

Tja, wat zijn normale prijzen ? Toen ik nog rookte, pafte ik een pakje Lucky Strike per dag weg a 6 euro. En ik heb geen zin om dat allemaal te moeten automatiseren. Dan moet ik eerst een nieuwe nas kopen met een fatsoenlijke cpu, die verbruikt natuurlijk ook weer meer stroom etc etc. Software laten monitoren etc etc. Voor ik het weet heb ik een queue van 40 series :)

Wat zouden dan normale prijzen zijn voor 1 aflevering van ongeveer 50 minuten in HD ? Nu is het 2,99. 1 euro ?

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:57
Jeu, Xbox USB-tv module is verstuurd vanuit Deutschland. Benieuwd of je d'r wat aan hebt in Nederland :)

10 cent per aflevering wil ik betalen :)
Netflix heb je voor 7 euro per maand al ladingen series :)

[ Voor 33% gewijzigd door matthijst op 21-10-2014 19:50 ]

Haters everywhere but I don’t really care

• MRE-Inc

MRE-Inc

matthijst schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:48:
Jeu, Xbox USB-tv module is verstuurd vanuit Deutschland. Benieuwd of je d'r wat aan hebt in Nederland :)

10 cent per aflevering wil ik betalen :)
Netflix heb je voor 7 euro per maand al ladingen series :)
Hmm, Netflix idd over het hoofd gezien qua prijs. Heb het zelf ook nog voor 7,99 per maand. Dan is 2,99 per aflevering ineens wel erg veel geld. Laatst The Kiling in 2 weken gekeken. Waren in totaal iets van 28 afleveringen. Als je dat dan x3 euro doet.....

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:57
Iemand de November Preview Update al binnen?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Ik heb wat informatie opgezocht over het instellen van een andere X1 als Home xBox met mijn account. Opzich heb ik redelijk wat informatie maar zou graag toch nog wat bevestiging willen op de volgende vragen welke jullie wellicht weten.

1. Als ik met mijn live account bij mijn zwager zijn X1 als mijn Home instel kan meneer dan al mijn spellen spelen EN spellen die hij zelf al heeft?
2. Als hij met zijn account het bij mij instelt als Home kunnen we dan elkaars spellen spelen ook nieuwe games die aangeschaft worden?
3. Ik heb mijn xbox en store op US staan en hij op NL, kan het dan ook?
4. Gezien mijn store op US staat en ik altijd tegoed koop; kan zowel hij als ik dan spellen kopen via dat account? (gezien ik het dan niet koop op mijn Home console)
5. Kunnen we beide dezelfde spellen tegelijk spelen? Bijvoorbeeld allebei CoD AW online?

Alvast dank _/-\o_

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:38
MRE-Inc schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:01:
[...]

Hmm, Netflix idd over het hoofd gezien qua prijs. Heb het zelf ook nog voor 7,99 per maand. Dan is 2,99 per aflevering ineens wel erg veel geld. Laatst The Kiling in 2 weken gekeken. Waren in totaal iets van 28 afleveringen. Als je dat dan x3 euro doet.....
Je geeft zelf het antwoord al ;) Drie euro per aflevering gaat echt nergens over. Niet zozeer dat iemand dat niet betalen kan, maar het is totaal uit verhouding ten opzichte van de alternatieven.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 23:39

danplo

The Force is strong with me

matthijst schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:48:
Bedoel je die nieuwe Xbox One Digital TV Tuner ?
Ik ben dan erg benieuwd naar je bevindingen :9 Welk tv provider ga je erop gebruiken ?
Iemand ook bekend of dit voor Caiway gaat werken, ik verwacht het wel, omdat ze dacht ik DVB-C ondersteunen ? blijft dit dan ook werken als ik een keer over ga naar glasvezel ?

[ Voor 6% gewijzigd door danplo op 21-10-2014 20:45 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• harrytasker
  • Niet online
Famous schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:02:
Ik heb wat informatie opgezocht over het instellen van een andere X1 als Home xBox met mijn account. Opzich heb ik redelijk wat informatie maar zou graag toch nog wat bevestiging willen op de volgende vragen welke jullie wellicht weten.

1. Als ik met mijn live account bij mijn zwager zijn X1 als mijn Home instel kan meneer dan al mijn spellen spelen EN spellen die hij zelf al heeft?
2. Als hij met zijn account het bij mij instelt als Home kunnen we dan elkaars spellen spelen ook nieuwe games die aangeschaft worden?
3. Ik heb mijn xbox en store op US staan en hij op NL, kan het dan ook?
4. Gezien mijn store op US staat en ik altijd tegoed koop; kan zowel hij als ik dan spellen kopen via dat account? (gezien ik het dan niet koop op mijn Home console)
5. Kunnen we beide dezelfde spellen tegelijk spelen? Bijvoorbeeld allebei CoD AW online?

Alvast dank _/-\o_
1. JA
2. JA
3. Denk het wel
4. ?
5. JA

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:49

BM

Moderator Spielerij
4. Ook ja, je gekochte games hangen aan je account, niet (direct) aan je console.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Beide dank! Dan is het dus eigenlijk wel voordelig om dit bij elkaar te doen?

Met nummer 4 bedoel ik:
Kan hij spellen kopen op MIJN account of heeft hij dan mijn wachtwoord nodig op zijn console? Dit gezien zijn xbox dan ingesteld staat op als mijn Home xbox. En de vraag natuurlijk of ik zelf dan spellen kan kopen op mijn eigen xbox die niet als Home staat ingesteld.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• matthijst
danplo schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:44:
[...]

Bedoel je die nieuwe Xbox One Digital TV Tuner ?
Ik ben dan erg benieuwd naar je bevindingen :9 Welk tv provider ga je erop gebruiken ?
Iemand ook bekend of dit voor Caiway gaat werken, ik verwacht het wel, omdat ze dacht ik DVB-C ondersteunen ? blijft dit dan ook werken als ik een keer over ga naar glasvezel ?
UPC, denk dat ik m morgen of overmorgen in huis heb. Zal ervaringen wel ff posten.

• harrytasker
  • Niet online
Famous schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:12:
Beide dank! Dan is het dus eigenlijk wel voordelig om dit bij elkaar te doen?

Met nummer 4 bedoel ik:
Kan hij spellen kopen op MIJN account of heeft hij dan mijn wachtwoord nodig op zijn console? Dit gezien zijn xbox dan ingesteld staat op als mijn Home xbox. En de vraag natuurlijk of ik zelf dan spellen kan kopen op mijn eigen xbox die niet als Home staat ingesteld.
Absoluut een extra selling point (zoniet de beste) van de XO als je het mij vraagt! _/-\o_

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-11 16:29

mindcre8r

Tradepedia

Ik ben benieuwd, zouden jullie het oude 360 friend invite/party join game join terug willen ipv het huidige xone systeem?

Bears and Bulls

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11 18:56

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

harrytasker schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:31:
[...]

Absoluut een extra selling point (zoniet de beste) van de XO als je het mij vraagt! _/-\o_
Kan je dit ook met meerdere doen?

İk stel mijn account in als home bij een vriend, ik download de games die ik heb op zijn xbox.

Nu kan hij als het goed is ook de games spelen of moet hij het op zijn account ook downloaden?
Nadat hij de games heeft verwijder ik mijn account, kan hij dan de games nog steeds spelen?

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01:38
ik kan even niet de juiste plek vinden om deze vraag te stellen dus doe ik het hier in de hoop dat er iemand is die me wel op weg kan helpen..........

sinds ik vandaag bij livekaarten.nl 7 dagen gratis heb gekregen ( code ingevult via pc op xbox.nl ) krijg ik op mijn x360 steeds de 80153003 fout code...........ik heb gedaan wat er voor oplossing bijstond maar ik krijg nogsteeds deze fout.............

verder heb ik niks in de downloadwachtrij staan...ik heb 2 dagen geleden alleen 2 games opnieuw gedownload die ik een tijd geleden verwijderd had maar toen kreeg ik geen foutcode dus ik weet ff niet waar het aan kan liggen :)

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11 18:56

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

joey82 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:00:
ik kan even niet de juiste plek vinden om deze vraag te stellen dus doe ik het hier in de hoop dat er iemand is die me wel op weg kan helpen..........

sinds ik vandaag bij livekaarten.nl 7 dagen gratis heb gekregen ( code ingevult via pc op xbox.nl ) krijg ik op mijn x360 steeds de 80153003 fout code...........ik heb gedaan wat er voor oplossing bijstond maar ik krijg nogsteeds deze fout.............

verder heb ik niks in de downloadwachtrij staan...ik heb 2 dagen geleden alleen 2 games opnieuw gedownload die ik een tijd geleden verwijderd had maar toen kreeg ik geen foutcode dus ik weet ff niet waar het aan kan liggen :)
Heb je onderstaande al geprobeerd

http://support.xbox.com/n...-live/error-code-80153003

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• joey82
yes..maar heeft geen effect..

ik kan wel gewoon online gamen enzo met die 7 gratis dagen dus die aankoop is gelukt lijkt me zo :)

[ Voor 16% gewijzigd door joey82 op 21-10-2014 22:04 ]

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 08:36

xAnarchyBaS

Urist

Ik heb ook die home opstelling gedaan met mijn broertje. Nu heb ik voor hem FIFA 15 ultimate team editie gekocht, maar toch heb ik als enige de ultimate team extra's. Terwijl alle andere DLC wel overgedragen is.
Hoe kan het dat dit bij FIFA niet zo is. (Ik speel geen FIFA, en weet verder ook niks van het spel af, dus uitleg aub idiot-proof)

Verwijderd

xAnarchyBaS schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:12:
Ik heb ook die home opstelling gedaan met mijn broertje. Nu heb ik voor hem FIFA 15 ultimate team editie gekocht, maar toch heb ik als enige de ultimate team extra's. Terwijl alle andere DLC wel overgedragen is.
Hoe kan het dat dit bij FIFA niet zo is. (Ik speel geen FIFA, en weet verder ook niks van het spel af, dus uitleg aub idiot-proof)
Zijn de extras niet account gebonden? Anders zou iedereen onbeperkt accounts aanmaken op 1 One om steeds 30 fut packs te openen.

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 08:36

xAnarchyBaS

Urist

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:21:
[...]

Zijn de extras niet account gebonden? Anders zou iedereen onbeperkt accounts aanmaken op 1 One om steeds 30 fut packs te openen.
Zou best kunnen, zoals ik al zij, ik weet niks van FIFA.
Maar mijn broertje gebruikt mijn account om die spelers te transfereren naar zijn account.
Dus uiteindelijk komt het toch goed.
Ik was wel een beetje bang dat ik straks ook DLC niet meet zou kunnen delen met hem.

Trouwens wil ik iedereen vragen om een half uurtje in voicestudio te steken.
Ik weet dat ik dit al vaker heb gezegd, maar hoe meer mensen dit doen, hoe sneller voice control naar Nederland komt.

[ Voor 15% gewijzigd door xAnarchyBaS op 21-10-2014 22:41 ]

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-11 16:26
matthijst schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:21:
[...]

UPC, denk dat ik m morgen of overmorgen in huis heb. Zal ervaringen wel ff posten.
Als UPC de signalen ongecodeerd op de digitale kabel zet heb je er wat aan, anders niet. Zelfs digitenne levert niets op omdat ook die achter een decoder zit en in die USB receiver zit geen ci kaartreader.

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:10
Hm ik probeer nu Halo MCC te pre-orderen in de HK store. Op dezelfde manier als de US store maar dan met de HK store een creditcard toegevoegd.

Toevoegen is gelukt maar kan niet afrekenen ik krijg dan de melding dat ik een andere betaalwijze of later moet proberen.
En als ik in mijn rekeningoverzicht kijk dan is er wel voor 80 cent gereserveerd(afgerekend?). Dus het lijkt niet dat mijn CC is geblokkeerd is.

Weten jullie misschien waar het aan kan liggen?
SunnieNL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:50:
[...]

Als UPC de signalen ongecodeerd op de digitale kabel zet heb je er wat aan, anders niet. Zelfs digitenne levert niets op omdat ook die achter een decoder zit en in die USB receiver zit geen ci kaartreader.
Ik wil er ook eentje bestellen, rekam werkt nog zonder smartcard, kan ik caiway via de decoder laten lopen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• matthijst
[...]

Dat doet UPC, heb tv boven ook digitale tv via kabel :)
Rond de 30 zenders.

UPS komt morgen, dus dan weet ik t zeker.

[ Voor 7% gewijzigd door matthijst op 22-10-2014 00:22 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:26
TheVMaster schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:40:
[...]

Wat zijn in jouw ogen dan next gen titels....? En dan nog, je bent nu over het algemeen ook niet super positief over eh......iets.. Volgens mij ben jij niet heel erg snel tevreden of wel..?
Nou momenteel zie ik eigenlijk alleen maar betere graphics, er zijn ook zeker wel leuke games maar nog niets dat echt vernieuwend is, of niet ook op last gen gekund had (zij het met mindere graphics).

Drivatars in Forza 5 waren een leuke poging maar helaas nog niet dat wat ik gehoopt had.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Ik speel eigenlijk alleen maar Forza 5 op mijn X1.
Prima spel dat zeer vermakelijk is om te spelen.

De rest speel ik op de PS4.

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-11 21:50
Ik wil twee accounts op mijn X1 maken. Een voor mezelf en een voor de kinderen.
Twee vragen,
1) Hoe doe ik het op zo'n manier dat de X1 mij herkent (dat schijnt te kunnen met de Kinect) en dan mijn profiel laadt en als een van de kinderen ervoor zit, hij hun profiel laadt.
2) Ik heb mijn regio ingesteld op US met uiteraard Engelse taal. Kan ik dan het profiel van mijn kids instellen op Nederlands? Dit om de spelletjes in het Nederlands (waar mogelijk) te starten.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:38
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 07:32:
Ik speel eigenlijk alleen maar Forza 5 op mijn X1.
Prima spel dat zeer vermakelijk is om te spelen.

De rest speel ik op de PS4.
Om die reden heb ik de PS4 de deur uit gedaan :+ Er moest absoluut een Xbox One komen voor Forza. Maar om daarvoor twee consoles te hebben ging me wat te ver. Dus de Xbox One mocht blijven :) Ook nog eens een fijnere controller, vind ik :) (die ik niet om de paar dagen op hoef te laden)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Verwijderd

Rossi46 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:26:
[...]

Om die reden heb ik de PS4 de deur uit gedaan :+ Er moest absoluut een Xbox One komen voor Forza. Maar om daarvoor twee consoles te hebben ging me wat te ver. Dus de Xbox One mocht blijven :) Ook nog eens een fijnere controller, vind ik :) (die ik niet om de paar dagen op hoef te laden)
Ik heb beide consoles en dat werkt prima.

Voor de PS4 heb ik 2 controllers en een laadstation ,
dus nooit een lege accu , altijd volle accu's tot nu toe.

Voor de X1 heb ik een play&charge kit en dat werkt ook prima.

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
joey82 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:04:
[...]

ik kan wel gewoon online gamen enzo met die 7 gratis dagen dus die aankoop is gelukt lijkt me zo :)
Als ik hou zo begrijp heb je 7 dagen Gold gekregen/gekocht en nu probeer je een spel te kopen? Zei het een GfG game of een spel uit de gold-aanbiedingsbak? Dat gaat beide niet werken. Dat kan pas zodra je minimaal 1 maand gold hebt aangeschaft. Staat ergens in de super-kleine regels.

Maar je kan wel online spelen, dat is teminste al iets ;)

Gamertag: YazNL

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:03
mike0001 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:14:
Ik wil twee accounts op mijn X1 maken. Een voor mezelf en een voor de kinderen.
Twee vragen,
1) Hoe doe ik het op zo'n manier dat de X1 mij herkent (dat schijnt te kunnen met de Kinect) en dan mijn profiel laadt en als een van de kinderen ervoor zit, hij hun profiel laadt.
2) Ik heb mijn regio ingesteld op US met uiteraard Engelse taal. Kan ik dan het profiel van mijn kids instellen op Nederlands? Dit om de spelletjes in het Nederlands (waar mogelijk) te starten.
1. Dit kan gewoon in de instellingen. Pak de controller vast en hij herkent je. Zelfde geld voor je kinderen. Elk account 1 persoon voor de kinect laten staan en hij gaat het herkennen.
2. Nee, taal is console gebonden zover ik weet.

• Yaz
Boinkie schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:31:
[...]

1. Dit kan gewoon in de instellingen. Pak de controller vast en hij herkent je. Zelfde geld voor je kinderen. Elk account 1 persoon voor de kinect laten staan en hij gaat het herkennen.
2. Nee, taal is console gebonden zover ik weet.
Als de X1 je niet herkent kan je bij het profiel selecteren zeggen dat je niet herkent bent. Daarna komt er vanzelf een wizard die je helpt om beter herkent te worden.

Overigens kan hij niet meerdere gezichten koppelen aan 1 profiel. 1 gezicht = 1 profiel. Dus meerdere kinderen = meerdere profielen = meerdere save games = minder gezeik dat ze elkaar spel "stuk" maken.

• joey82
joey82 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:04:
[...]

iemand nog een idee?

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-10 10:44
Yaz schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:40:
[...]

Als de X1 je niet herkent kan je bij het profiel selecteren zeggen dat je niet herkent bent. Daarna komt er vanzelf een wizard die je helpt om beter herkent te worden.

Overigens kan hij niet meerdere gezichten koppelen aan 1 profiel. 1 gezicht = 1 profiel. Dus meerdere kinderen = meerdere profielen = meerdere save games = minder gezeik dat ze elkaar spel "stuk" maken.
Weet trouwens iemand hoe je dit weer kunt resetten voor 1 persoon. Bij een vriend van mij is het dus een keer mis gegaan (verkeerde persoon gepakt) en nu zegt hij iedere keer sorry bij het insignen via Kinect.

• harrytasker
  • Niet online
LOTG schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:05:
[...]

Weet trouwens iemand hoe je dit weer kunt resetten voor 1 persoon. Bij een vriend van mij is het dus een keer mis gegaan (verkeerde persoon gepakt) en nu zegt hij iedere keer sorry bij het insignen via Kinect.
Volgens mij kan je in het Kinect menu ergens alle data wissen of anders in het sign-in menu.

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-11 18:36
De preview is nu voor iedereen beschikbaar :) (die in het preview program zitten)

• Yaz
LOTG schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:05:
[...]

Profiel verwijderen en opnieuw toevoegen. Of gewoon steeds stug blijven zeggen dat je niet herkend bent en de procedure doorlopen. Moet ook werken.

wes- schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:32:
De preview is nu voor iedereen beschikbaar :) (die in het preview program zitten)
Is het nu enkel preset achtergronden of ook eigen gekozen plaatje?
(kom maar met de screenshot feature :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-11 11:20
SinergyX schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:03:
[...]

Nu is het alleen preset (van achievements e.d. ). Later kun je je eigen images via de Media Player instellen begreep ik

Verwijderd

Screenshots op de X1 zit ik ook op te wachten.
Op de PS4 is dat ook erg handig en bruikbaar.

• Yaz
McPoowl schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:06:
[...]

Nu is het alleen preset (van achievements e.d. ). Later kun je je eigen images via de Media Player instellen begreep ik
Ja. dat komt met een update van de media player app later deze maand (dus toch een update!) :)

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-11 16:26
Zo net de Xbox One Assassin's Creed Unity Bundel besteld :) :) :) :) . Nu maar wachten op 4 en 13 november!

Nu nog de code voor AC: Black Flag zien te verkopen! iemand interesse? :+

• wes-
[...]

Ik moet toegeven dat ik het nut en de noodzaak niet zie in een screenshot feature.
Ja schijnbaar wil iedereen het maar waar wil je het voor gebruiken? Ik vind het "xbox record that" ook vrij nutteloos maar soms wel leuk om een glitch oid op te nemen of goede inhaal acties :)

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
wes- schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:13:
[...]

Ik moet toegeven dat ik het nut en de noodzaak niet zie in een screenshot feature.
Ja schijnbaar wil iedereen het maar waar wil je het voor gebruiken? Ik vind het "xbox record that" ook vrij nutteloos maar soms wel leuk om een glitch oid op te nemen of goede inhaal acties :)
Ik zie het nut van screenshots ook niet. Maar de livestream functie gebruik ik actief

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• AlphaBlack_NL
  • Laatst online: 29-10 04:35
iantje31 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:18:
[...]

Ik zie het nut van screenshots ook niet. Maar de livestream functie gebruik ik actief
Screenshot feature is wel leuk voor threads als dit:
http://www.neogaf.com/for...ead.php?t=716795&page=296

Kan je beelden zien van recente games door gebruikers ipv de screenshots die marketing vrijgeeft.
wes- schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:13:
[...]

Je komt een item tegen in D3, 30sec record that is pure overkill om even snel de naam/stats te hebben.

Zo zijn er genoeg situaties waar ik aan een screenshot genoeg heb, wat mijn settings zijn, specifieke spot op de map (ter referentie), stats of bepaalde layout, etc.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Yaz schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:40:
[...]

Is het niet zo dat je voor ieder account een email adres in moet voeren?

• Yaz
D-Ed schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:18:
[...]

Is het niet zo dat je voor ieder account een email adres in moet voeren?
Dat verwacht ik wel. Bij mij heeft iedereen een mail adres dus dat was geen belemmering. Zodra mijn new-born gaat xboxen maak ik voor hem ook een microsoft account aan.

• wes-
SinergyX schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:38:
[...]

Je komt een item tegen in D3, 30sec record that is pure overkill om even snel de naam/stats te hebben.

Zo zijn er genoeg situaties waar ik aan een screenshot genoeg heb, wat mijn settings zijn, specifieke spot op de map (ter referentie), stats of bepaalde layout, etc.
Dat laatste zou wel handig kunnen zijn, mits deze bijvoorbeeld via smartglass te zien zijn.
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:32:
[...]

Kan je beelden zien van recente games door gebruikers ipv de screenshots die marketing vrijgeeft.
Zou ook handig kunnen zijn
spoiler:
al verwacht ik bij jou link ontzettend veel miereneukers :X

Ik zie in ieder geval wat meer nut in een screenshot feature :)

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-10 18:59
wes- schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:44:
[...]

Zou ook handig kunnen zijn
spoiler:
al verwacht ik bij jou link ontzettend veel miereneukers :X
Net even zitten grasduinen in dat topic... best wel leuk om te zien wat voor dingen daar gepost worden :)

Bijna niks van versus-posts dus gewoon om iedereen een algemene impressie te geven

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Yaz schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:22:
[...]

Dat verwacht ik wel. Bij mij heeft iedereen een mail adres dus dat was geen belemmering. Zodra mijn new-born gaat xboxen maak ik voor hem ook een microsoft account aan.
Aha, was eigenlijk van plan mijn dochter nog even geen account aan te maken.. Jammer dat dit direct met een MS account gekoppeld dient te worden.

• matthijst
USB Tv tuner binnen. Werkt niet in Nederland: meteen een melding dat hij in deze regio niet ondersteund wordt :/
Ook regio op Engeland zetten en dan scannen voor zenders levert niks op, dus lijkt erop dat hij eerst officieel in NL ondersteund moet worden :)

Verwijderd

Dit soort dingen kun je doen met een screenshot :

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ei6EA5QzO6gkMrxGHyutZrow/full.jpg?nohitcount=1

Bier en Call of Duty : Het goeie leven.

• iantje31
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:32:
[...]

daar heb je wel gelijk in

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• Yaz
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:33:
Dit soort dingen kun je doen met een screenshot :
Ik ken CoD niet maar wat is hier dan speciaal aan? Of bedoel je dan je dan een screenshot kan posten? Dat zou wel heeel erg revolutionair zijn ;) ;) :+

Yaz schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:57:
[...]

Ik ken CoD niet maar wat is hier dan speciaal aan? Of bedoel je dan je dan een screenshot kan posten? Dat zou wel heeel erg revolutionair zijn ;) ;) :+
Juist daarom een vooralsnog gemiste feature ;)

• joey82
pfff n uur met xbox aan de chat gehangen maar de errorcode word nogsteeds weergegeven op mn 360..irritant...............

maargoed....

ontopic...........

weten mensen hier misschien of microsoft moeilijk doet over garantie als je een controller hebt gekocht voor de x1 in het buitenland en die gaat kapot?

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 23:39

danplo

The Force is strong with me

matthijst schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:32:
[...]

USB Tv tuner binnen. Werkt niet in Nederland: meteen een melding dat hij in deze regio niet ondersteund wordt :/
Ook regio op Engeland zetten en dan scannen voor zenders levert niks op, dus lijkt erop dat hij eerst officieel in NL ondersteund moet worden :)
Best lullig, maar goed hier is niks tegenin te brengen idd. Hopelijk gaan ze het snel ondersteunen, want ben echt benieuwd hiernaar. Houd ons op de hoogte zodra het wel kan.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• matthijst
Zeker :)
Hij is overal pas net uit, dus nog niet echt trucjes te vinden om het eventueel wel werkend te krijgen (of meldingen van Duitsers waarbij het niet werkt bv).

• Bardu
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:02
Bardu schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:24:
Ah - en al mijn audio is natuurlijk DTS...

Plex zou dan natuurlijk ook geen oplossing zijn, die gebruikt de codex van de XBox, toch?
Even een aanvulling. Toch maar de PlexPass voor 1 maand gekocht om te proberen. En het werkt! Via Plex kan je dus MKV-files met DTS audio afspelen!

Enige vreemde is dat ik alleen films en tv shows te zien krijg via Plex. Mijn muziek en foto's zie ik niet eens verschijnen in Plex op de Xbox One - wel op andere devices.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:41
joey82 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:09:
pfff n uur met xbox aan de chat gehangen maar de errorcode word nogsteeds weergegeven op mn 360..irritant...............

maargoed....

ontopic...........

weten mensen hier misschien of microsoft moeilijk doet over garantie als je een controller hebt gekocht voor de x1 in het buitenland en die gaat kapot?
Mijn X1 komt uit Italie en was geen enkel probleem om de powerbrick om te ruilen. Succes met de belachelijke service overigens. Ze presteren het om er 11 dagen over te doen om mij een nieuw powerblock te geven.....
Bardu schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:50:
[...]

Even een aanvulling. Toch maar de PlexPass voor 1 maand gekocht om te proberen. En het werkt! Via Plex kan je dus MKV-files met DTS audio afspelen!

Enige vreemde is dat ik alleen films en tv shows te zien krijg via Plex. Mijn muziek en foto's zie ik niet eens verschijnen in Plex op de Xbox One - wel op andere devices.
zijn ze mee bezig en zal op korte termijn worden toegevoegd.
matthijst schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:44:
Zeker :)
Hij is overal pas net uit, dus nog niet echt trucjes te vinden om het eventueel wel werkend te krijgen (of meldingen van Duitsers waarbij het niet werkt bv).
Je hebt ongecodeerd signaal nodig. Ziggo ondersteund dat niet. Ik dacht UPC wel. Wie is je provider?

[ Voor 42% gewijzigd door giantgiantus op 22-10-2014 18:09 ]

Als het mee zit krijg ik de mijne eerste week november (amazon.de), ben benieuwd :)

• matthijst
giantgiantus schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:07:

Je hebt ongecodeerd signaal nodig. Ziggo ondersteund dat niet. Ik dacht UPC wel. Wie is je provider?
UPC :)
Dat was ook de reden om een gokje te wagen. Maar waar je bij je TV een aantal waardes moet instellen kan dat hier niet (qam, regio, frequentie en nog 1). Dus zal nu wel adhv een standaardwaarde per land scannen ofzo.

• giantgiantus
matthijst schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:34:
[...]

UPC :)
Dat was ook de reden om een gokje te wagen. Maar waar je bij je TV een aantal waardes moet instellen kan dat hier niet (qam, regio, frequentie en nog 1). Dus zal nu wel adhv een standaardwaarde per land scannen ofzo.
Jammer. Ik zag dat ook wel zitten. Zeker nu je gratis digitale tv krijgt als je een internet abonnement afsluit bij UPC (wordt allemaal erg goedkoop, mag ook wel eens gezegd worden). Xbox en tv in Nederland zijn nog geen goede match.

Ander punt wat me nog steeds stoort is de Netflix kwaliteit op de X1. Die is echt veel minder dan op de PS4. Als ik ze beide aanzet en ze ontvangen beide 1080p zijn er op de X1 veel meer artifacts te zien. Het lijkt wel alsof de PS4 er nog wat mee doet om het beeld mooier te maken.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:57
Had toen straks een gameclip geshared naar Twitter, maar de post bevatte alleen maar: xbox.com
Werkt dus nog niet helemaal goed.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
Zonet geprobeerd om een achievement plaatje als achtergrond in te stellen, maar ik word dan terug gestuurd naar het settings scherm... Bij iemand anders wel al gelukt?

Xbox Live: Chevalric

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-10 13:34
matthijst schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:32:
[...]

Er was dacht ik geen officiële release in Nederland
Martinspire schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:49:
Eerste officiele trailer van Halo Nightfall:
[video]
Dus die gaat vanaf 10 november uitzenden?
Ziet er best knap uit, iets om naar uit te kijken, hopelijk met Nederlandstalige ondertiteling voor mijn vrouw.
Chevalric schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 19:19:
Zonet geprobeerd om een achievement plaatje als achtergrond in te stellen, maar ik word dan terug gestuurd naar het settings scherm... Bij iemand anders wel al gelukt?
Net bezig met update te installeren.

• Dragunov
Hoe kan je kleurenschema aanpassen?

Heb al gezocht, maar ik vind het echt nergens...

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Dragunov schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:19:
Hoe kan je kleurenschema aanpassen?

Heb al gezocht, maar ik vind het echt nergens...
Instellingen (settings) -> links onder Mijn Xbox (My Xbox) -> Mijn Achtergrond (My Background) -> Daar kan je een kleur kiezen of een afbeelding van een Achievement die je ontgrendeld hebt.
Je moet wel in het preview programma zitten en de nieuwste update hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Annoying-Orange op 22-10-2014 20:33 ]

xbl: superlucky luke

• Dragunov
Bedankt!

Is gelukt!

Had al gekeken op internet en daar stond daat het onder profiel stond, maar is inderdaad onder My Xbox

• harrytasker
  • Niet online
giantgiantus schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:41:
[...]
Het lijkt wel alsof de PS4 er nog wat mee doet om het beeld mooier te maken.
Wat bedoel je daar precies mee? Sharpness filters e.d. zijn echt uit den boze als je het mij vraagt. Het liefst zie ik dat de stream gewoon wordt doorgegeven zonder filters of ruisonderdrukking of wat dan ook.
Als ik daar iets aan wil veranderen dan doe ik dat zelf wel op de televisie.
Heb je toevallig geen screen shot van beiden?

• giantgiantus
harrytasker schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:16:
[...]

Wat bedoel je daar precies mee? Sharpness filters e.d. zijn echt uit den boze als je het mij vraagt. Het liefst zie ik dat de stream gewoon wordt doorgegeven zonder filters of ruisonderdrukking of wat dan ook.
Als ik daar iets aan wil veranderen dan doe ik dat zelf wel op de televisie.
Heb je toevallig geen screen shot van beiden?
Dat kan nog niet met mijn Xbox. Ik kan het wel met een foto doen. Zal het morgen eens proberen.

• iantje31
ik zit in het preview programma, maar heb nog geen update :(

EDIT: toen ik in settings keek, zag ik de update wel staan :)

[ Voor 35% gewijzigd door iantje31 op 22-10-2014 23:58 ]

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
http://www.gamespot.com/a...2015-micros/1100-6423117/

Screenshots in 2015 :P lezen ze mee?

• BM

BM

Moderator Spielerij
Als er 1 ding is wat MS goed doet is het meelezen met wat de community wil :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
BM schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:24:
[...]

Als er 1 ding is wat MS goed doet is het meelezen met wat de community wil :)
Idd, erg awesome, ook: Xbox, Restart now! in de november update, super niet meer op staan voor hard reset.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mindcre8r schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:46:
Ik ben benieuwd, zouden jullie het oude 360 friend invite/party join game join terug willen ipv het huidige xone systeem?
Hoeft niet perse het oude systeem terug, maar iets gebruiksvriendelijker mag het wel.
Veel te veel laadtijd/schermen doorlopen om een party te starten of iemand in je party te inviten. Bij invite wil ik alleen de lijst met namen zien die online zijn, dat hele tilescherm hoeft er voor mij niet bij.
(geen kinect hier)

Tevens is de party app met voice nog steeds buggy, veel te vaak dat voice niet werkt bij het joinen van een party of het inviten van mensen, Pas na een leave en rejoin werkt het dan weer.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Langzamerhand gaan er veel extra functies bijkomen.
Goed nieuws dus voor de Xbox One bezitters.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:17
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:46:
Langzamerhand gaan er veel extra functies bijkomen.
Goed nieuws dus voor de Xbox One bezitters.
Hoe bedoel je langzamerhand?
Volgens mij is er sinds de launch toch al enorm veel toegevoegd.

Verwijderd

Xgar schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:52:
[...]

Hoe bedoel je langzamerhand?
Volgens mij is er sinds de launch toch al enorm veel toegevoegd.
We zijn al bijna een jaar na de launch en screenshots pas in 2015 :

Langzamerhand dus.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dat is 1 feature waar jij je toevallig op focussed. Alle zaken gemist die ze in de afgelopen periode maandelijks hebben toegevoegd?

Xbox

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:17
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:08:
[...]

We zijn al bijna een jaar na de launch en screenshots pas in 2015 :

Langzamerhand dus.
Dus omdat 1 feature er niet is, is het langzamerhand, die lange lijst van wat wel is toegevoegd vergeet je maar. :X

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-11 13:41

Willybubba

Nut up or shut up.

Gister na de update had mijn One wel een issue met uitzetten: ik druk op uit, maar de controller blijft iets naar de Xbox sturen waardoor 'ie weer aangaat. Althans, zo lijkt het nu. Ik moest 'm uitzetten via de controller. Iemand anders die dat bekend voorkomt?

Ik zal vanavond iig weer eens de controllers updaten, misschien heeft dat er nog iets mee te maken.

Daarnaast even: ik ben blij met die achtergronden zeg. Maakt het OS meteen een stuk mooier wat mij betreft. En ik heb gelezen dat er nog een update uit is gegaan waarmee je ook via DLNA en USB stick willekeurige plaatjes als achtergrond kunt instellen. Nu nog transparantere tiles :)

Goed bezig MS :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-11 17:38

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Zowel dennis585 als ook v8power67 spelen veelal op hun ps4 zo blijkt uit hun posts. Vaak resulteert dat dus in een vrij cynische ondertoon van deze heren in dit forum. Waar eigenlijk iedereen blij is dat er zo vaak leuke nieuwe features bijkomen, wordt het door hun toch vaak niet op prijs gesteld of als motie van wantrouwen richting Microsoft gedraaid. Beetje jammer maar goed...

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:03
Azijnpissers blijf je altijd houden.

Ik heb na de laatste (niet-preview) update het gevoel dat Kinect beter op spraakcommando's reageert. Aan en uitzetten en het navigeren zonder joystick werkt echt feilloos bij mij.
Voor de liefhebbers (met nieuwe beta):
Here’s How to Make Your Own Xbox One Background

This past Monday, we announced a slate of new customization options for Xbox One, including the ability to choose a custom color or achievement art as your background. We also promised more customization options coming down the road. For those of you in the Xbox Preview Program, those new options are beginning to roll out today.

The latest Media Player update allows you to create customized Xbox One backgrounds using your own pictures. Here’s how it works:
  1. Connect a USB to console / Connect a source through DLNA
  2. Launch Media Player (either directly or through Settings>My Xbox > My background > Custom image)
  3. Navigate to source of your choosing (USB/DLNA)
  4. Navigate to folder/file of your choosing
  5. Select the jpg/png image – see it full screen.
  6. Once you are viewing the image full screen, hit the menu button.
  7. Select “Set as background”
  8. You will be sent back to the full screen view of the image. Hit nexus, see the image on Home.
To help select or create an image that will work best for the background, the Xbox Design Team created handy Photoshop template so you can see what parts of your pic will be blocked by the tiles. Download it here (Adobe Photoshop required to open): http://mjr.mn/XBOBackgrounds

If you make a great background, share it! Drop a link into the comments below for others to download and try.
Note: all links are automatically pulled into moderation, they’ll be approved within 24 hours.

If you are having trouble, remove the media player app and reinstall it. Read the comments below for more troubleshooting tips.

Oja en ook gratis te downloaden:

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 23-10-2014 11:35 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-11 17:38

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Je filmpje is stuk

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-10 10:44
YouTube: Voice Commander gameplay for Xbox One

[ Voor 90% gewijzigd door LOTG op 23-10-2014 11:24 ]

Pagina: 1 ... 63 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!