• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
muffstuff schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:56:
[...]

Nee, dat is ook mijn fout geweest. Ik ging er van uit dat een www.npo.nl gewoon te bekijken was via IE aangezien dat ook geen probleem is via een normale IE.
Als je je aan de rest van de dingen zo ergert had je hem terug moeten brengen binnen zicht termijn (mits online besteld) of weg moeten doen :P je wist waar je aan begon.

Je gaat toch ook geen peugeot 107 kopen na een proefrit en dan na een week zeuren dat hij geen 250 km/uur rijdt en alle opties mist die je graag zou willen maar wist dat ze er niet op zaten.

[ Voor 6% gewijzigd door DrParanoid op 16-10-2014 14:58 ]

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
muffstuff schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:55:
[...]

Het gata er mij om dat een jaar verder zijn, over een van de grootste it bedrijven hebben. Niet over een developer die alles moet doen. Het is gewoon windows 8.1 wat er op draait he.
We zijn helemaal geen jaar verder. De Media App is sinds vandaag(!) beschikbaar voor iedereen. Versie 1 dus. Deze versie kan minimaal 80% van de gevraagde behoefte invullen die iedereen heeft (USB ondersteuning, DLNA, mkv (en meer)). Een prima toevoeging dus aan het assortiment en het kunnen van de X1.

Dat jij meer verwacht is leuk, dat komt misschien ook wel maar niet nu. Misschien moet je eens blij zijn met wat je hebt.

Over het OS. Het deelt de W8,.1 kernel. Heeft inderdaad ook een berg API's welke gedeeld worden maar daar stopt het ook wel. Het is dus zeker niet "gewoon windows 8.1" wat er op draait. Als je windows wilt hebben op je TV raad ik je om een kleine pc-tje te komen en deze aan je TV te knopen. Dan heb je wel wat je wilt.

[ Voor 17% gewijzigd door Yaz op 16-10-2014 15:01 ]

Gamertag: YazNL

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:11
Yaz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:55:
[...]

MS kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor wat Plex doet en kan. Dat is niet hun taak. Enige wat MS wilt is dat het een stabiele app is die zich netjes gedraagt voor de rest van het systeem. Daar controleren ze op, de rest is bijzaak.

Verder kan je wel veel dingen normaal vinden maar bijvoorbeeld Airplay is van Apple (en dus niet zo gek dat het op hun apparaten werkt) welke licentie gelden vraagt voor het gebruik van dit geweldeloze protocol. Wie gaat deze kosten dragen en hoeveel markt gaan ze dan eigenlijk bedienen? Beetje appels met peren vergelijken.
Ik ging even in op zijn argument dat hij beweerde dat mkv allleen voor illegale content gebruikt wordt

Wat betreft airplay verwacht ik dat niet, maar wel gewoon miracast functie op de xbox one. Jajaja zal misschien ooit wel komen. Het gata er mij om dat we een jaar na dato nog doen als of we het over een product van een startup hebben qua functionaliteiten.

Geweldeloos mag je het vinden, tot nu toe wel het beste protocol om allerlei meuk te streamen van audio, tot video.

• mannowlahn
DrParanoid schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:57:
[...]

Als je je aan de rest van de dingen zo ergert had je hem terug moeten brengen binnen zicht termijn (mits online besteld) of weg moeten doen :P je wist waar je aan begon.

Je gaat toch ook geen peugeot 107 kopen na een proefrit en dan na een week zeuren dat hij geen 250 km/uur rijdt en alle opties mist die je graag zou willen maar wist dat ze er niet op zaten.
Maar ik ga wel zeuren als ik een 307 koop die geen aansteker oplader heeft terwijl de 107 al een usb aansluiting heeft.

• DrParanoid
muffstuff schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:00:
[...]

Maar ik ga wel zeuren als ik een 307 koop die geen aansteker oplader heeft terwijl de 107 al een usb aansluiting heeft.
Als je proefgereden had wist je dat die mist en stoort het je blijkbaar niet genoeg om er toch 1 te kopen en er mee te leven.

Ik zou zeggen;

- Leer er mee leven, of:
- Verkoop je Xbox, of:
- Gebruik http://xbox.uservoice.com/ om je suggesties voor te stellen en hoop dat ze geimplementeerd worden :P

Kunnen we dan weer ontopic gaan? Hoef ik vanavond geen pagina's met zeur en tegenzeur posts te gaan lezen :P

[ Voor 9% gewijzigd door DrParanoid op 16-10-2014 15:02 ]

• mannowlahn
Yaz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:59:
[...]

We zijn helemaal geen jaar verder. De Media App is sinds vandaag(!) beschikbaar voor iedereen. Versie 1 dus. Deze versie kan minimaal 80% van de gevraagde behoefte invullen die iedereen heeft (USB ondersteuning, DLNA, mkv (en meer)). Een prima toevoeging dus aan het assortiment en het kunnen van de X1.

Dat jij meer verwacht is leuk, dat komt misschien ook wel maar niet nu. Misschien moet je eens blij zijn met wat je hebt.
We zijn een jaar verder sinds de xbox one, sorry dat is pas sinds 22 november. Ik zal in het vervolg mijn teksten iets beter specificeren zodat er geen misverstanden zijn.

• mannowlahn
Maar er veranderd dus weinig, als je iets koopt mag je alleen lovend zijn. Bij een telleurstelling merk ik wel vaker hier op GoT dat je dan meteen geadviseerd wordt je product terug te brengen of anders de concurrent aan te schaffen. Het is blijkbaar altijd zwart/wit.

• DrParanoid
muffstuff schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:02:
[...]

We zijn een jaar verder sinds de xbox one, sorry dat is pas sinds 22 november. Ik zal in het vervolg mijn teksten iets beter specificeren zodat er geen misverstanden zijn.
DrParanoid schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:01:
[...]

- Gebruik http://xbox.uservoice.com/ om je suggesties voor te stellen en hoop dat ze geimplementeerd worden :P
Er zit een verschil tussen zeuren om te zeuren, en discusseren over functies van iets. Doe er iets aan als het je serieus stoort, 20x dezelfde klacht herhalen en elke logische mogelijke verklaring waarom het er niet in zit verwerpen heeft ook geen nut.

[ Voor 4% gewijzigd door DrParanoid op 16-10-2014 15:05 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:49
muffstuff schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:04:
Maar er veranderd dus weinig, als je iets koopt mag je alleen lovend zijn. Bij een telleurstelling merk ik wel vaker hier op GoT dat je dan meteen geadviseerd wordt je product terug te brengen of anders de concurrent aan te schaffen. Het is blijkbaar altijd zwart/wit.
Je hoeft hier heus niet alleen lovend te zijn maar MS is nog steeds bezig met dingen toe te voegen. Gewoon geduld hebben, als er genoeg vraag is komt het vanzelf wel.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• mannowlahn
DrParanoid schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:05:
[...]

[...]

Er zit een verschil tussen zeuren om te zeuren, en discusseren over functies van iets. Doe er iets aan als het je serieus stoort, 20x dezelfde klacht herhalen heeft ook geen nut.
Ik heb al het xbox dev team gemailt en gecontacteerd via telefoon of het mogelijk te ontwikkelen en bij te dragen aan de app store. Maar ook dat ligt stil. Het is niet dat ik passief wil afwachten.

• Yaz
muffstuff schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:04:
Dat ben ik al helemaal niet met je eens. Je bent best kritisch zijn. En dat zal hier ook zeker gewaardeerd worden. Maar het moet wel redelijk blijven en vooral niet naar het kinderachtige toe neigen.

Dus als je zegt "jammer dat hij nog geen srt's afspeelt. Dat is toch wel een verbeterpuntje" zal iedereen dat hier beamen. Maar als het is zoals jij net zegt "Hoe kan het in godsnaam zijn dat hij geen srt afspeelt. Wat denken ze bij MS wel niet? Boe Boe Slecht Slecht Huilie Huilie". Daar kan onder andere ik inderdaad slecht tegen. Want dat is niet meer kritiek leveren maar gewoon stampij maken.

Het is dus hoe je het brengt.

Verder heeft de X1 legio aan updates gekregen sinds de US launch, praktisch allemaal updates die door de community gevraagd waren. Je kan dus echt niet zeggen dat ze niet toevoegen wat de goegemeente wilt.

• Yaz
justifire schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:25:
Zie in de store dat Forza Motorsport 5 vandaag is uitgekomen *O*

:+
???

On other news, Ik heb Sunset Overdrive gekocht. Zijn er nog meer mensen die helemaal los gaan in deze wereld?

muffstuff schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:37:
[...]

Ik vraag me af he, dan ben je MS, heb je een groot team die daar zit te vergaderen en dan besluit de manager " Nee srt ondersteunen we niet" Laten we niet iets gaan maken dat mensen echt willen hebben.

Begrijp me niet verkeerd, ik verbaas me gewoon over hoeveel steken MS heeft laten vallen met de xbox. gewon kleine zaken waardoor die xbox echt een ipad, appletv etc overbodig zou maken.

maar nu kan ik nog steeds niet fatsoenlijke npo apps installen, streamen vanaf mijn lumia, mp4 afspelen in IE en geen srt laden in de media player.

Sorry hoor, maar ik snap dat echt niet. De xbox one is al een tijdje uit, dus dat is ook geen excuus meer.
SRT ondersteuning is een heikel punt. Ik zou het ook enorm graag zien, maar kan goed begrijpen dat het voor MS geen prioriteit heeft. Waarom? Omdat SRT's vooral worden gebruikt voor ondertiteling van illegaal verkregen content. MKV vind ik nog vrij logisch, dat is gewoon een populair bestandsformaat wat ook door diverse thuisgebruikers wordt gehanteerd of waar je een video met vakantiefoto's van kunt maken (of whatever). SRT is echter een andere tak van sport. Het is dezelfde reden dat je waarschijnlijk geen torrent-client gaat zien of iets om nieuwsgroepen te bekijken. Als MS dat doet gaan ze geheid op hun ballen krijgen (van de media-industrie) en is de kans dat niet alleen SRT weg valt, maar ook andere functionaliteiten.

Nee, gelukkig kun je uitwijken naar alternatieven als Plex waar dat eigenlijk geen probleem meer is. Daar kun je alles wel mee streamen en van ondertiteling voorzien, ook al komt het uit illegale bron. Als VLC (of andere media-app) naar X1 komt, zul je het daar ook wel bij krijgen. Ik verwacht zoiets namelijk niet van een officiële media-app.

NPO apps komen er vast wel aan (het verbaasd me dat er uberhaupt nog geen NOS app is, dat soort apps zijn er altijd vrijwel direct). Streamen vanuit Lumia zal ook wel komen als micracast ondersteuning wordt toegevoegd (iets wat je Lumia gebruikt). IE en MP4 zie ik niet echt grote noodzaak toe, maar gezien IE11 het ondersteund zal dat ook wel komen.

Als je kijkt naar waar ze mee bezig zijn vind ik je reactie wat overdreven. Kijk hoe de console gelanceerd is en hoeveel gave features er nu bij zitten. Momenteel draait de X1 qua non-gaming features al rondjes rond de PS4. Ja ze zitten nog niet bij alles op het niveau van de X360, maar dit gaat qua ontwikkeling al zoveel sneller dan ooit op de X360 is geweest, dat dit echt geen issue gaat worden. Zeker niet als ze die Xbox App Store open gooien voor 3rd parties. Iets wat ik komend jaar wel verwacht.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Lekker Ventje
Yaz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:30:
[...]

???

On other news, Ik heb Sunset Overdrive gekocht. Zijn er nog meer mensen die helemaal los gaan in deze wereld?
De wereld ziet er geweldig uit en de grafische stijl vind ik ook prachtig maar ik heb nog heel veel te doen in Diablo en FH2. En volgende maand komt Halo uit. Hoewel ik niet meer zo van de shooters ben maken de gameplay beelden me toch wel hongerig. Ik wacht nog met Sunset, wellicht een keer in de aanbieding.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:28
Yaz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:30:
[...]

???

Huh? die is toch officieel nog niet uit?
Grote kans dat ik Sunset wel haal bij launch (volgens mij sta ik nog ruim voor in aantal spellen voor de console ivm de overige tweakers :+ ), maar het is niet echt een titel waar ik naar uitkijk. Sure, ik zal er lol mee hebben en wil ook wel online gaan spelen, maar ik kijk meer uit naar de AC Unity en NextGen GTA (vooral ook omdat ik GTA eigenlijk meer had kunnen doen, ware het niet dat ik te lam ben om mn 360 aan te sluiten). Ook The Crew, FC4, CoD AW en Halo TMC komen nog. Dus nee, Sunset staat niet hoog op mn lijstje maar is toevallig wel de eerstvolgende die uitkomt, net voor het weekje wat ik vrij heb genomen (dus grote kans dat je me wel online ziet)

http://www.ign.com/games/upcoming/xbox-one

IGN foutje dat er GTA Online staat in oktober?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Martinspire schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:43:
Grote kans dat ik Sunset wel haal bij launch (volgens mij sta ik nog ruim voor in aantal spellen voor de console ivm de overige tweakers :+ ), maar het is niet echt een titel waar ik naar uitkijk. Sure, ik zal er lol mee hebben en wil ook wel online gaan spelen, maar ik kijk meer uit naar de AC Unity en NextGen GTA (vooral ook omdat ik GTA eigenlijk meer had kunnen doen, ware het niet dat ik te lam ben om mn 360 aan te sluiten). Ook The Crew, FC4, CoD AW en Halo TMC komen nog. Dus nee, Sunset staat niet hoog op mn lijstje maar is toevallig wel de eerstvolgende die uitkomt, net voor het weekje wat ik vrij heb genomen (dus grote kans dat je me wel online ziet)
Ik wacht op GTA voor de PC. Heb hem op de PS3 uitgespeeld, maar door het gebrek aan vrienden op PSN (toen) heb ik online heel weinig gespeeld. De volgende keer dat ik aan het verhaal begin wil ik voor de beste graphics gaan, want de gameplay zal grotendeels hetzelfde zijn. Daarbij komt ook dat ik samen met wat vrienden op de PC online ga spelen.

Voor de X1 keek ik erg uit naar Sunset Overdrive, alleen dat gevoel wordt steeds minder (onverklaarbaar). Hetzelfde geldt eigenlijk voor The Crew. Dit kwam door de beta, vond de besturing eigenlijk totaal niet fijn.

Ik kijk vooral uit naar FC4, Unity, Halo en Project Cars O-) (en Dying Light en Witcher, maar dat duurt nog ff :O )

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• Lekker Ventje
Ik vond de besturing in the Crew op zich wel te doen maar miste de feeling met de wagen omdat ik daarvoor al een aantal dagen in FH2 had zitten en dan voel je constant wat de auto doet in je controller. Bij the Crew is dat nauwelijks aanwezig.

Zit nog te twijfelen voor Sleeping Dogs, vond ik op de x360 heerlijke game, maar vraag me af of hij echt 'next gen' upgraded is. Lees dat hij wel flinke update heeft gekregen tov PC versie qua gameplay, plus dat alle DLC er al meteen in zit :)
Lekker Ventje schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:05:
Ik vond de besturing in the Crew op zich wel te doen maar miste de feeling met de wagen omdat ik daarvoor al een aantal dagen in FH2 had zitten en dan voel je constant wat de auto doet in je controller. Bij the Crew is dat nauwelijks aanwezig.
Ik heb tijdje twitch zitten kijken, maar ik vind dat 'losse camera' effect bij driften en wegrijden (boost) zo vaag en leek duidelijk 'minder' dan wagen handling in FH2..

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
Annoying-Orange schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:50:
[...]

Ik heb dezelfde decoder en bij mij werkt het meestal wel, soms even de hdmi kabel eruit en erin.
Bij mij deed hij het eerst ook niet, de uitvoer stond op 1080p, nadat ik hem op 720p had gezet deed ie het wel. Misschien kan je het ook eens proberen.
Thanks, van 't weekend maar eens uittesten dan :)

Xbox Live: Chevalric

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Plants vs. Zombies: Garden Warfare is binnen te halen voor degenen die EA acces hebben, lijkt me wel 'n geinige game.

iRacing Profiel

SinergyX schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:07:
Zit nog te twijfelen voor Sleeping Dogs, vond ik op de x360 heerlijke game, maar vraag me af of hij echt 'next gen' upgraded is. Lees dat hij wel flinke update heeft gekregen tov PC versie qua gameplay, plus dat alle DLC er al meteen in zit :)

[...]

Ik heb tijdje twitch zitten kijken, maar ik vind dat 'losse camera' effect bij driften en wegrijden (boost) zo vaag en leek duidelijk 'minder' dan wagen handling in FH2..
Gameplay upgrade? In welke zin?

Ik haal hem niet. Heb de 360 versie al uitgebreid gedaan. Heb ook Lara Croft niet gehaald want die kende ik ook al. GTA wil ik wel halen en vooral omdat je online daar zoveel mee kunt doen. Een SP-game nogmaals doen heb ik nooit veel zin in.

Iemand the Evil Within al gekocht en gespeeld? Ben wel benieuwd naar de ervaringen van medetweakers.

Kan hem zelf niet in de NLse store kopen. Staat bij: niet beschikbaar.

Dit terwijl hij de 14e zou uitkomen?

[ Voor 36% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-10-2014 16:50 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:51:
Is er trouwens nog iets bekend over de GTA 5 X1 release? Werd dat nou 1 of 2 weken eerder of blijft hij staan op 18 november?
Laatste nieuws is 18 November.

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Oktober update:

http://majornelson.com/20...v-features-rolling-today/

Two factor authentication, wat al kan bij Microsoft Accounts, kan nu ook bij de One.

[ Voor 18% gewijzigd door Turdie op 16-10-2014 17:47 ]

Martinspire schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:44:
[...]

Gameplay upgrade? In welke zin?

Ik haal hem niet. Heb de 360 versie al uitgebreid gedaan. Heb ook Lara Croft niet gehaald want die kende ik ook al. GTA wil ik wel halen en vooral omdat je online daar zoveel mee kunt doen. Een SP-game nogmaals doen heb ik nooit veel zin in.
Begreep dat er wat meer mensen op straat zijn gezet, de impact/stuck detectie wat getweaked zou zijn en er hier en daar wat extra effecten zijn toegevoegd. Het is inderdaad omdat het SP is dat ik nog flink twijfel, al mis ik wel een beetje het random bashen in een freeroam (DR3 is het net niet helemaal).

GTA 5 koop ik ook enkel omdat je je online character mee mag nemen, anders had ik ook weinig zin om de game te kopen (en wéér 120 lvls te gaan grinden).

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-11 14:52
Ik heb momenteel een X360 en een PS4. Voor de mensen die een X1 en PS4 bezitten, hoe bevalt deze combinatie jullie? Is het het geld waard? Ik zou vooral graag Ryse spelen en Forza spreekt me ook wel aan. 'k ga natuurlijk eerst mijn X360 verkopen alvorens ik een X1 overweeg. Thx voor de feedback!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
uchiha tijntje schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:49:
Iemand the Evil Within al gekocht en gespeeld? Ben wel benieuwd naar de ervaringen van medetweakers.

Kan hem zelf niet in de NLse store kopen. Staat bij: niet beschikbaar.

Dit terwijl hij de 14e zou uitkomen?
Er zijn vaak meerdere bundels. Zoek maar op Evil Within.

https://www.youtube.com/@droommotor

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
uchiha tijntje schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:12:
Heb hem zojuist gekocht in de US store. Zo eens even spelen :)
Laat maar weten hoe die is :) twijfel nog over die titel!

https://www.youtube.com/@droommotor

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:41
Matey schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:10:
Ik heb momenteel een X360 en een PS4. Voor de mensen die een X1 en PS4 bezitten, hoe bevalt deze combinatie jullie? Is het het geld waard? Ik zou vooral graag Ryse spelen en Forza spreekt me ook wel aan. 'k ga natuurlijk eerst mijn X360 verkopen alvorens ik een X1 overweeg. Thx voor de feedback!
Ik heb ze beide. Je zou de ps4 zelfs in de HDMI-in kunnen stoppen. Snap Uncharted naast Halo 5 :). De wereld kan mooi zijn.

Mij bevalt het wel om ze beide te hebben. Vind de huidige generatie consoles niet zo duur en je kan er weer 5 jaar op vooruit. Ik merk dat ik vaker de X1 aanslinger omdat ik het X1 OS veel fijner vind. Geeft me meer een nextgen ervaring. Bovendien heb ik twee controllers voor de X1 en heb ik er nog maar 1 voor de PS4. Ik speel D3 dus op de X1. Bovendien vind ik Forza 5 geweldig. Sommige games op de PS4 zou ik dan ook weer niet willen missen (denk aan the last of us).

En ik weet niet of je het gebruikt maar vind Xblox live en plex ook erg prettig :).

Als je het geld heb gewoon beide consoles kopen.

• Matey
Ideaal, wel ik moet eerst mijn X360 verkopen dan. Is nog tot 07/'15 in garantie. Eens wat moeite voor doen! Dan wordt de X1 plots goedkoper en heb ik plaats om die zetten ook ;-).

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-10 13:34
giantgiantus schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:43:
[...]

Ik heb ze beide. Je zou de ps4 zelfs in de HDMI-in kunnen stoppen. Snap Uncharted naast Halo 5 :). De wereld kan mooi zijn.

Mij bevalt het wel om ze beide te hebben. Vind de huidige generatie consoles niet zo duur en je kan er weer 5 jaar op vooruit. Ik merk dat ik vaker de X1 aanslinger omdat ik het X1 OS veel fijner vind. Geeft me meer een nextgen ervaring. Bovendien heb ik twee controllers voor de X1 en heb ik er nog maar 1 voor de PS4. Ik speel D3 dus op de X1. Bovendien vind ik Forza 5 geweldig. Sommige games op de PS4 zou ik dan ook weer niet willen missen (denk aan the last of us).

En ik weet niet of je het gebruikt maar vind Xblox live en plex ook erg prettig :).

Als je het geld heb gewoon beide consoles kopen.
'

En als de PS4 nog eens een HDMI-IN ingang had, dan kon je gewoon je setupbox koppelen aan de PS4 en dan de PS4 aan de X1

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:58

Winkiller

De Mopperpot

Sorry maar ik vindt de Media Player App na de Oktober update nog steeds magertjes en erg onhandig. :$
Klopt het dat er nog steeds preview bij de App staat ? of doe ik iets verkeerd ?!

Leuk dat de mkv bestanden afgespeeld kunnen worden maar al mijn media vinden op WHS 2011 lukt niet. :'(

• Turdie
Winkiller schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:23:
Sorry maar ik vindt de Media Player App na de Oktober update nog steeds magertjes en erg onhandig. :$
Klopt het dat er nog steeds preview bij de App staat ? of doe ik iets verkeerd ?!

Leuk dat de mkv bestanden afgespeeld kunnen worden maar al mijn media vinden op WHS 2011 lukt niet. :'(
WHS 2011 is ook old skool :)

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

WTF Guido ?!

Het is beide van Microsoft en hoort beter samen te werken, hoe zit dat met preview ? is dat juist of doe ik iets verkeerd ? Ik ben zo boos dat ik de Media Player preview maar weer uninstalled heb, pure frustraties. :( ;)

• Turdie
Winkiller schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:31:
[...]

WTF Guido ?!

Het is beide van Microsoft en hoort beter samen te werken, hoe zit dat met preview ? is dat juist of doe ik iets verkeerd ? Ik ben zo boos dat ik de Media Player maar weer uninstalled heb, pure frustraties. :( ;)
Nee, wellicht zit er in beide een andere versie van DLNA. En Windows Home Server is dood, Microsoft doet daar geen ontwikkeling meer in. Wellicht zou het wel werken met Windows Server 2012 R2 Essentials, wat de opvolger is.

Heel simpel voorbeeld, een Windows 95 bak werkt toch niet samen met Windows 8 op alle vlakken.

[ Voor 7% gewijzigd door Turdie op 16-10-2014 20:45 ]

Andersom zou ik het niet doen (PS4 naast X1 halen), simpelweg omdat de PS4 nog weinig exclusieve games heeft die de moeite waard zijn. Driveclub valt nu ook weer tegen.

Maar goed, als je inderdaad met Dead Rising, Forza 5, Forza Horizon, Ryse (al zou ik die eerder 2e hands aanschaffen), Titanfall en vrij binnenkort Sunset Overdrive aan de slag wilt gaan. Punt is wel dat er voor beide systemen weinig exclusives zijn die het kunnen verantwoorden om beide consoles aan te schaffen.

Wel merk ik dat ik blijer ben met mijn X1 dan mn PS4, maar ik denk dat het over een jaar wel zeer de moeite waard gaat zijn. Momenteel is de library nog niet zo groot dus mis je weinig. Of je moet het doen voor de Games With Gold, maar dat lijkt me ook niet :>

Heb je de investering voor genoemde games over, dan zeker doen. Stel je twijfelt nog over Killzone/Driveclub halen of een X1 met Titanfall en Forza 5/Horizon2, dan zeker een X1 halen ;)

Ik heb ze voornamelijk met het oog op de toekomst aangeschaft en ben nog niet ontevreden. Al staat mn PS4 wel vaak niets te doen.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

shadowman12 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:38:
[...]

Nee, wellicht zit er in beide een andere versie van DLNA. En Windows Home Server is dood, Microsoft doet daar geen ontwikkeling meer in. Wellicht zou het wel werken met Windows Server 2012 R2 Essentials, wat de opvolger is.

Heel simpel voorbeeld, een Windows 95 bak werkt toch niet samen met Windows 8 op alle vlakken.
Kom op kerel, 3 jaar oud en nu al over de houdbaarheidsdatum, je lijkt verdorie wel een verkoper die een laptop van 2 jaar oud naar de prullenbak verwijst omdat hij liever je een nieuwe verkoopt dan een nieuwe harddisk of een geheugen upgrade. ;)

Vertel me nu maar hoe het zit met de XB1 media player app, ik zie alleen de media player - preview versie in de winkel van Microsoft. :?

• Turdie
Winkiller schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:49:
[...]

Kom op kerel, 3 jaar oud en nu al over de houdbaarheidsdatum, je lijkt verdorie wel een verkoper die een laptop van 2 jaar oud naar de prullenbak verwijst omdat hij liever je een nieuwe verkoopt dan een nieuwe harddisk of een geheugen upgrade. ;)

Vertel me nu maar hoe het zit met de XB1 media player app, ik zie alleen de media player - preview versie in de winkel van Microsoft. :?
Dat is de juiste, net getest en hij vind zelfs media die ik op m'n Windows 10 device heb staan :). Doet het wel als je media pakt vanaf je Windows 7 machine, moet je wel ffe media sharing daarop aanzetten (ffe puur om te testen).

[ Voor 9% gewijzigd door Turdie op 16-10-2014 20:55 ]

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

shadowman12 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:52:
[...]

Dat is de juiste, net getest en hij vind zelfs media die ik op m'n Windows 10 device heb staan :). Doet het wel als je media pakt vanaf je Windows 7 machine, moet je wel ffe media sharing daarop aanzetten (ffe puur om te testen).
Ja dat klopt wel, Windows 7 lukt ook prima, maar de netwerk share's van WHS 2011 zijn er (standaard) niet. Ach ja je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten met de Windows media player App.

De Plex App gaat straks ook muziek en foto's ondersteunen, ben ik klaar en hoef ik geen Windows Server 2012 Essentials aan te schaffen. :+

• giantgiantus
Martinspire schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:43:
[...]

Andersom zou ik het niet doen (PS4 naast X1 halen), simpelweg omdat de PS4 nog weinig exclusieve games heeft die de moeite waard zijn. Driveclub valt nu ook weer tegen.

Maar goed, als je inderdaad met Dead Rising, Forza 5, Forza Horizon, Ryse (al zou ik die eerder 2e hands aanschaffen), Titanfall en vrij binnenkort Sunset Overdrive aan de slag wilt gaan. Punt is wel dat er voor beide systemen weinig exclusives zijn die het kunnen verantwoorden om beide consoles aan te schaffen.

Wel merk ik dat ik blijer ben met mijn X1 dan mn PS4, maar ik denk dat het over een jaar wel zeer de moeite waard gaat zijn. Momenteel is de library nog niet zo groot dus mis je weinig. Of je moet het doen voor de Games With Gold, maar dat lijkt me ook niet :>

Heb je de investering voor genoemde games over, dan zeker doen. Stel je twijfelt nog over Killzone/Driveclub halen of een X1 met Titanfall en Forza 5/Horizon2, dan zeker een X1 halen ;)

Ik heb ze voornamelijk met het oog op de toekomst aangeschaft en ben nog niet ontevreden. Al staat mn PS4 wel vaak niets te doen.
Plus psn is echt zeer slecht. De kwaliteit is zelfs slechter dan dan gratis psn uit tijd van ps3

• Bardu
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:02
Hmm - mijn mkv's van mijn geripte blurays speelt hij niet af. Zijn er nog eisen aan het gebruikte mkv formaat?

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:38
Bardu schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 22:39:
Hmm - mijn mkv's van mijn geripte blurays speelt hij niet af. Zijn er nog eisen aan het gebruikte mkv formaat?
Dat is ook mijn ervaring. Hij pakt niet alle MKV's. Op zich ook niet zo gek, omdat de "verzamelterm" MKV toch uit allerlei verschillende codec's bestaat?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Bardu
Dat is ook mijn ervaring. Hij pakt niet alle MKV's. Op zich ook niet zo gek, omdat de "verzamelterm" MKV toch uit allerlei verschillende codec's bestaat?
Duidelijk - nu nog een lijstje van welke mkv-versies worden ondersteund en dan kan ik opnieuw rippen... Ik heb ze nog niet gevonden.

• giantgiantus
Bardu schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 22:52:
[...]

Duidelijk - nu nog een lijstje van welke mkv-versies worden ondersteund en dan kan ik opnieuw rippen... Ik heb ze nog niet gevonden.
Plex geen optie?

• Yaz
Donnie Darko schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:40:
[...]

Huh? die is toch officieel nog niet uit?
"Pre-Order". Je moet gelijk betalen dus ik noem het kopen maar goed, wie ben ik :)

• Yaz
Bardu schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 22:39:
Voor al uw vragen omtrent de Xbox One Media Player: http://support.xbox.com/n...e/system/media-player-faq
De ondersteunde bestandstypen voor de Media Player-app zijn:
•3GP-audio
•3GP video
•3GP2
•AAC
•ADTS
•GIF met animatie
•.asf
•AVI DivX
•DV AVI
•AVI niet-gecomprimeerd
•AVI Xvid
•BMP
•JPEG
•GIF
•H.264 AVCHD
•M-JPEG
•.mkv – verwacht eind 2014
•.mov
•MP3
•MPEG-PS
•MPEG-2 MPEG-2 HD
•MPEG-2 TS
•H.264/MPEG-4 AVC
•MPEG-4 SP
•PNG
•TIFF
•WAV
•WMA
•WMA Lossless
•WMA Pro
•WMA spraak
•WMV
•WMV HD

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 19:00
Wat vooral is is dat mkv werkt zolang er maar geen DTS audio in zit :) die laatste is ook op feedback al meerdere malen aangekaart enbevestigd dat ze eraan werken.

Zelf heb ik ook een feedback gedaan voor audio passthrough (optical) zodat mijn decoder dat allemaal gewoon doet hoef je niet te wachten tot de one het zelf kan decoden :P

• Bardu
Ah - en al mijn audio is natuurlijk DTS...

Plex zou dan natuurlijk ook geen oplossing zijn, die gebruikt de codex van de XBox, toch?

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:39
Multiplats presteren beter op de PS4, daar hoef je het niet voor te doen, maar de X1 heeft wel een paar hele mooie exclusives, met name racegames. Als je die wilt spelen moet je hem zeker halen!

Ik zag trouwens gisteren dat Microsoft in Italie en Spanje met een X1 bundel komt voor 399 (ex Kinect) met AC Unity, AC Black Flag en Rayman... Dat is wel een koopje! Dus als je er een wil halen zou ik even afwachten of die ook naar NL komt! ;)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:57
Beste reden om de xbox one alleen al te kopen is vanwege de goedkope import games en sharing van games met vrienden ( home xbox)

[ Voor 22% gewijzigd door Xenophoben op 17-10-2014 10:00 ]

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-11 16:26
Mr Ton schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:31:
[...]
Ik zag trouwens gisteren dat Microsoft in Italie en Spanje met een X1 bundel komt voor 399 (ex Kinect) met AC Unity, AC Black Flag en Rayman... Dat is wel een koopje! Dus als je er een wil halen zou ik even afwachten of die ook naar NL komt! ;)
Die komt ook naar nl: nieuws: Microsoft kondigt Xbox One-bundel met twee Assassin's Creed-games aan
Mr Ton schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:31:
[...]

Multiplats presteren beter op de PS4, daar hoef je het niet voor te doen, maar de X1 heeft wel een paar hele mooie exclusives, met name racegames. Als je die wilt spelen moet je hem zeker halen!

Ze presteren beter, maar zonder een 1 op 1 vergelijking ga je het niet zien.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Martinspire schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:00:
[...]

Ze presteren beter, maar zonder een 1 op 1 vergelijking ga je het niet zien.
Natuurlijk wel, naast resolutie zijn er nog dingen zoals framerate, shadows, etc.

• Yaz
Trishul schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:16:
[...]

Natuurlijk wel, naast resolutie zijn er nog dingen zoals framerate, shadows, etc.
Daar zit nu juist niet het verschil in bij praktisch alle spellen. Ik vind zelfs persoonlijk het gros van de vergelijkingen er mooier uitzien op de X1 dan op de PS4. Die vind ik vaak minder detail en contrast hebben.

• Matey
Haha :-) het kriebelt nu wel om een X1 te halen. Heb een familielid voorgesteld om mijn X360 over te nemen (nog garantie tot 07/15 met heel wat games én kinect voor 200 euro. Als hij niet wil, kan ik via internet proberen om 'm te slijten :-). Zal dan eens kijken om Forza 5 en Ryse tweedehands te kopen, heb ik eigenlijk geen ervaring mee :O

• Yaz
Matey schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:21:
Haha :-) het kriebelt nu wel om een X1 te halen. Heb een familielid voorgesteld om mijn X360 over te nemen (nog garantie tot 07/15 met heel wat games én kinect voor 200 euro. Als hij niet wil, kan ik via internet proberen om 'm te slijten :-). Zal dan eens kijken om Forza 5 en Ryse tweedehands te kopen, heb ik eigenlijk geen ervaring mee :O
Ervaring zou ik je besparen. Van beide spellen zijn een GYOD uitgekomen. Met alle DLC en meer. Daar zou ik zeker voor gaan als ik ze nu zou moeten kopen.

Trishul schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:16:
[...]

Shadows e.d. zijn ook vrij gelijk (bij de meeste spellen). Is puur framerate en resolutie maar dat hoeft geen issue te zijn. Ik zeg al: alleen bij een 1 op 1 vergelijk zul je het kunnen merken, maar ook dat hoeft niet eens. En die extra FPS van de PS4 levert je uiteindelijk weinig op als je toch alleen 30fps of 60fps gebruikt op je tv (45fps heeft weinig zin dus).

Anyways: X1 doet weinig onder qua prestaties maar steekt er bovenuit qua features, huidige line-up en online netwerk.

• Matey
PSN is idd bagger , ik kom van Xbox live met mijn 360 en dat was wel stabieler. Nu ... ik ben zeer tevreden over mijn PS4 hoor, ook Netflix draait soepel en mooi. Ik mis gewoon een goede racer (forza) en zou voor zo'n bundel met bvb AC wel kunnen zwichten. Van Halo ben ik nooit fan geweest, maar die Ryse ziet er voor mij dan ook wel goed uit. Ik ben u eenmaal een multimedia-freak :-)))

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Martinspire schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:26:
[...]

Shadows e.d. zijn ook vrij gelijk (bij de meeste spellen). Is puur framerate en resolutie maar dat hoeft geen issue te zijn. Ik zeg al: alleen bij een 1 op 1 vergelijk zul je het kunnen merken, maar ook dat hoeft niet eens. En die extra FPS van de PS4 levert je uiteindelijk weinig op als je toch alleen 30fps of 60fps gebruikt op je tv (45fps heeft weinig zin dus).

Anyways: X1 doet weinig onder qua prestaties maar steekt er bovenuit qua features, huidige line-up en online netwerk.
Daarom zei ik ook dat er meer dingen zijn dan resolutie; shadows, framerate, etc. Zoals screen-tearing, nog steeds prevalent bij grote multiplats, omdat v-sync 30fps soms problemen geeft met Direct3D i.c.m. AMD gpu. Bv. LOTR, Evil Within, Alien, enz. Ook lighting engines zijn geavanceerder bij games van de concurrent.

Verder doe je nu voorkomen alsof de X1 altijd 30fps v-synced haalt, en dat de extra fps overbodig zou zijn van de concurrent. Misschien in een ideale wereld, maar genoeg multiplats waar de framerate ver onder de 30fps duikt bij drukke momenten, check Digital Foundry en Beyond3D maar (ja, dat zijn nog steeds de autoriteiten op dit gebied). Beweren dat de X1 weinig onder doet qua prestaties is gewoon een mening dan, want feitelijk gezien volgens de research van bv Digital Foundry houdt zo'n bewering geen stand. In absolute zin heeft de X1 meer features misschien, maar daarbij kun je je afvragen of iedereen daar wel op zit te wachten, als je ziet dat de concurrent inmiddels bijna het dubbele aantal keren verkocht is, en zelfs de freegames daar geen verandering in kunnen brengen.

Wat betreft online netwerk geef ik je helemaal gelijk; dankzij 10 jaar xbox live inkomsten (= letterlijk honderden miljoenen dollars inkomsten) en autoscaling feature van Azure draait dat beter dan de concurrent.
Goed, iedereen heeft zijn versus praatje weer kunnen houden, gaan we nu weer verder met alleen de X1 in dit topic?

Cogitationis poenam nemo patitur

• vali
  • Laatst online: 08-11 11:37
Trishul schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:01:
[...]

Daarom zei ik ook dat er meer dingen zijn dan resolutie; shadows, framerate, etc. Zoals screen-tearing, nog steeds prevalent bij grote multiplats, omdat v-sync 30fps soms problemen geeft met Direct3D i.c.m. AMD gpu. Bv. LOTR, Evil Within, Alien, enz. Ook lighting engines zijn geavanceerder bij games van de concurrent.

Verder doe je nu voorkomen alsof de X1 altijd 30fps v-synced haalt, en dat de extra fps overbodig zou zijn van de concurrent. Misschien in een ideale wereld, maar genoeg multiplats waar de framerate ver onder de 30fps duikt bij drukke momenten, check Digital Foundry en Beyond3D maar (ja, dat zijn nog steeds de autoriteiten op dit gebied). Beweren dat de X1 weinig onder doet qua prestaties is gewoon een mening dan, want feitelijk gezien volgens de research van bv Digital Foundry houdt zo'n bewering geen stand. In absolute zin heeft de X1 meer features misschien, maar daarbij kun je je afvragen of iedereen daar wel op zit te wachten, als je ziet dat de concurrent inmiddels bijna het dubbele aantal keren verkocht is, en zelfs de freegames daar geen verandering in kunnen brengen.

Wat betreft online netwerk geef ik je helemaal gelijk; dankzij 10 jaar xbox live inkomsten (= letterlijk honderden miljoenen dollars inkomsten) en autoscaling feature van Azure draait dat beter dan de concurrent.
Kijk eventjes niet in dit topic en het gaat weer eens over de verschillende tussen ps3 en xbox....

Het heeft op dit moment gewoon nog geen zin om over verkoop aantallen te praten. Dat deed men ook toen de xbox 360 een lange tijd de top verkoop console was en achteraf haalde de ps3 het aardig in.

Daarnaast moet je ook kijken wie het op lange termijn het volhoudt. Zo super gaat het niet met Sony (gezien ze gestopt zijn met e-readers,laptops en op tablet/smartphone gebied doen ze het ook slecht). Als je ziet hoe weinig nieuwe mogelijkheden er bij de console bij komen en hoeveel meer energie Microsoft in hun console steekt, kan het zo gebeuren dat de consument de ps4 links laat liggen.

Verder ga ik er niet op in, voordat iemand gelynced wordt door Bullet NL :)

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:04
Bullet NL schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:30:
Goed, iedereen heeft zijn versus praatje weer kunnen houden, gaan we nu weer verder met alleen de X1 in dit topic?
:)

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:04

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Wellicht dat het zo opvalt :)

Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:22

v8power67

Psn: Mausosaurus

Vind dat als zwartmaken van concurent of feiten verdraaien mag, dat de waarheid ook gepost mag worden, of het nu ps4 is of niet.
ZOdat mensen die hier komen wel gewoon waarheden kunnen lezen en niet alleen maar opgehemelde pro MS zooi.
Maja dat vind ik ;)
Zelfde dus in ps4 topic, heb al vaker daar MS verdedigd als het oneerlijk was wat gezegd werd.
Moet wel allemaal informatief kloppen toch.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Lekker Ventje
BM schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:28:
[modbreak]
Wellicht dat het zo opvalt :)

Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
[/]
Yep, veel beter zichtbaar :D

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Project Cars ook al doorgeschoven naar 2015....

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:58

nexhil

BAM!

giantgiantus schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:15:
Vind jet toch wel een enorme teleurstelling dat we geen oneguide in Nederland krijgen. Ik snap dat wij nog steeds te maken hebben met die bizarre rechtenkwestie maar het zou het tv kijken wel een stuk prettiger maken.
Bij mij werkt oneguide al hoor? (wel beta, maar ik snap die opmerking gewoon niet dat we het niet zouden krijgen)

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/677hqs.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door nexhil op 17-10-2014 15:56 ]

• DutchOwnage
  • Laatst online: 23:52
harrytasker schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:48:
Project Cars ook al doorgeschoven naar 2015....
Ach wat maakt t uit. Forza 5, Horizon 2 en The Crew. Genoeg om te racen op t moment en straks :)

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Halo MCC een dag uitgesteld voor Belgie, maar ik koop het in USA store, dus kan ik het toch 11/11 spelen?

De game is trouwens pre-download 45gb groot, en dan is er nog een one-day patch van 20gb :D

[ Voor 3% gewijzigd door X-Fighter op 17-10-2014 16:33 ]

• harrytasker
  • Niet online
X-Fighter schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:33:
Halo MCC een dag uitgesteld voor Belgie, maar ik koop het in USA store, dus kan ik het toch 11/11 spelen?

De game is trouwens pre-download 45gb groot, en dan is er nog een one-day patch van 20gb :D
Vind ik zo debiel, spel is nog niet uit en heeft op de day 1 al een patch nodig 8)7 Waarom dan niet gewoon de goede versie al meteen in de doiwnload rij zetten? Blijkbaar is het allemaal nogal moeilijk.
Ik begrijp overigens dat voor de disc versie wel moet, aangezien die waarschijnlijk al in de pers zit...
Je krijgt ook de gepatchte versie als je hem digitaal download, day one patch is enkel voor disc-versie.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
justifire schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:21:
Je krijgt ook de gepatchte versie als je hem digitaal download, day one patch is enkel voor disc-versie.
Is dat zo bij de X1?

Op de 360 kan je dan nog vrolijk een update gaan downloaden :p

• Turdie
Yeaaah:

Halo: The Master Chief Collection is now available for digital preorder on Xbox One http://mjr.mn/1049mQ1

Verwijderd

Deze aanrader wordt echt vergeten , een echte game voor de horror liefhebber :

Ziet er ook echt goed uit.

Een 75 op MetaCritic.

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11 07:39
Volgens mij zit je in het verkeerde topic...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Verwijderd

kw_nl schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:53:
Volgens mij zit je in het verkeerde topic...
Nee , The Evil Within is ook op de X1.

• Yaz
harrytasker schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:40:
[...]

Vind ik zo debiel, spel is nog niet uit en heeft op de day 1 al een patch nodig 8)7 Waarom dan niet gewoon de goede versie al meteen in de doiwnload rij zetten? Blijkbaar is het allemaal nogal moeilijk.
Ik begrijp overigens dat voor de disc versie wel moet, aangezien die waarschijnlijk al in de pers zit...
Het is geen patch, het is een content addition. Er paste simpelweg niet meer op de disk dus die 20 gb moet je maar downloaden..... Heel bizar.

• Lekker Ventje
Tja, je krijgt vier games voor de prijs van 1. Mooi toch?

• harrytasker
  • Niet online
shadowman12 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:48:
Yeaaah:

Halo: The Master Chief Collection is now available for digital preorder on Xbox One http://mjr.mn/1049mQ1
Staat al in de download lijst :P

• Nieker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-10 04:50
Ik heb een xbox one sinds launch en sinds een paar weken heb ik last van een hoop franse content die opeens verschijnt. Ik heb achievements in het frans, bepaalde filmpjes in het frans, mijn billing is opnieuw in het frans. En dat terwijl mijn xbox gewoon ingesteld staat op UK met Engels als taal. Op de site staat dit ook zo ingevuld.

Voorbeeldje, een franse achievement die plots verschijnt tussen de engelse.
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/fJXSxMe

Blijkbaar ben ik niet de enige, dit probleem heeft ondertussen meer dan 3000 votes.
http://xbox.uservoice.com...region-lock-the-languages

Helpdesk gecontacteerd, geen oplossing. Dit is zeer frustrerend.

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 14:11
Gister me Xbox geupdate naar de nieuwe versie met het idee dat de one guide update hierin zou zitten. Maar lees overal dat deze alleen maar beschikbaar is voor beta/preview users?

Kan iemand dit bevestigen?

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-11 16:46
Ik zit laatste tijd beetje te twijfelen om er een console bij te halen. We hebben een Wii U, een PS3 en een PC al, maar vooral de Xbox One lijkt me toch ook wel wat. Op de playstation spelen we alleen maar Diablo 3 en skyrim, omdat we maar een HDD van 12GB hebben. Dat vind ik voor de toekomst niet fijn, dus zou wel een console willen die wat nieuwer is en dat soort spellen heeft. Wii U is tof en bij verre onze favoriete console, maar dat zijn toch vooral Mario games.

Nu had ik een vraag. Ik zit er aan te denken een FIFA bundel te halen. Daar zit uiteraard een controller bij. Ik lees alleen wisselende verhalen over hoe de controller werkt met opladen. Je kan niet, zoals met de PS3 de controller met USB verbinden aan Xbox om hem op te laden? Heb je een ander soort oplader nodig? Moet je batterijen los erbij halen bv?

• Dragunov
raytje192 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:22:
Gister me Xbox geupdate naar de nieuwe versie met het idee dat de one guide update hierin zou zitten. Maar lees overal dat deze alleen maar beschikbaar is voor beta/preview users?

Kan iemand dit bevestigen?
Officiële update bevat nu ook de OneGuide, het was inderdaad alleen maar beschikbaar als preview, maar nu is deze officieel uitgekomen
Alwayshappyz schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:01:
Nu had ik een vraag. Ik zit er aan te denken een FIFA bundel te halen. Daar zit uiteraard een controller bij. Ik lees alleen wisselende verhalen over hoe de controller werkt met opladen. Je kan niet, zoals met de PS3 de controller met USB verbinden aan Xbox om hem op te laden? Heb je een ander soort oplader nodig? Moet je batterijen los erbij halen bv?
De Xbox One controller heeft standaard geen accu, je kan en normale AA batterijen in kwijt (al dan niet oplaadbaar), standaard zitten er batterijen bij een Xbox One, je kan dus direct gamen...

Daarnaast is het ook mogelijk om een accu in de controller te plaatsen, deze wordt des gewenst met een kabel geleverd waar jij je controller vanuit de USB poort van je Xbox (of met elke andere USB oplader op te laden)

Zie meer info hier; http://www.microsoftstore...e-Kit/productID.305450400

Cogitationis poenam nemo patitur

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:10
Alwayshappyz schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:01:
Ik zit laatste tijd beetje te twijfelen om er een console bij te halen. We hebben een Wii U, een PS3 en een PC al, maar vooral de Xbox One lijkt me toch ook wel wat. Op de playstation spelen we alleen maar Diablo 3 en skyrim, omdat we maar een HDD van 12GB hebben. Dat vind ik voor de toekomst niet fijn, dus zou wel een console willen die wat nieuwer is en dat soort spellen heeft. Wii U is tof en bij verre onze favoriete console, maar dat zijn toch vooral Mario games.

Je kan gewoon met een USB microkabel de controller gebruiken. Naast de gewone AA batterijen die in controller erin zitten.
De controller gebruikt normale AA batterijen dus opladen zal niet lukken.
Je kan wel de speciale accupack kopen en dan is het wel mogelijk om het op te laden met een usb kabel.

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-11 16:46
Dat gaat dus flink in de papieren lopen als je meerdere controllers wilt. Een zo'n kit per controller..want wegwerp batterijen gebruiken is al helemaal niks. Hoelang is de meegeleverde controller kabel? Zit die kabel ook bij een losse controller? Het is hier geen probleem te spelen met controllers die zijn aangesloten ipv zonder kabel, maar dan moet hij wel lang genoeg zijn.

• Dragunov
2.8 meter is de kabel die erbijzit.

Kabel zit niet bij de gewone controller, enkel bij de Xbox One Play & Charge Kit

[ Voor 55% gewijzigd door Dragunov op 17-10-2014 20:40 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:24

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Fijn, die oktoberupdate heeft (zoals dat eerder al was aangegeven door een previewmember) het ratelende probleem in idle in de dashboard opgelost.

Lekker stil nu tijdens Youtube en algemeen browsen. Dikke prima :)

Xbox Live ID:Notna8310

Dragunov schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:39:
2.8 meter is de kabel die erbijzit.

Kabel zit niet bij de gewone controller, enkel bij de Xbox One Play & Charge Kit
Elke micro-usb -> usb kabel is te gebruiken, dus voor paar euro haal je een 3 meter kabel.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Kan ik bevestigen, ik gebruik mijn oplaadkabel van mijn telefoon ( Lumia micro usb)

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Plants vs Zombies zit nu in de EA vault. Toch een game die ik wel eens wilde proberen, maar liever niet de volle pond voor wilde betalen. Wachtte tot hij of in de aanbieding zou komen of als Gold game, maar nu 'gratis' via de Vault.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• Turdie
Damm weer een storing bij Xbox Live, friends weer niet zichtbaar.

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 14:11
Dragunov schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:03:
[...]

Officiële update bevat nu ook de OneGuide, het was inderdaad alleen maar beschikbaar als preview, maar nu is deze officieel uitgekomen
Als ik bij de release notes van Microsoft zelf kijk word daar niks meer gezegd over oneguide in nederland:

OneGuide in 11 new countries

Live TV listings and schedules will be made available to customers on Xbox One and SmartGlass for:
Belgium
Chile
Columbia
Denmark
Finland
Norway
Portugal
Poland
Sweden
Switzerland
Russia

http://support.xbox.com/e...m-update-operating-system

Blijkbaar zit het dus nog steeds alleen in de preview versie voor Nederland? :'( Is er een manier om lid te worden van het preview programma?

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:38
Alwayshappyz schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:19:
Dat gaat dus flink in de papieren lopen als je meerdere controllers wilt. Een zo'n kit per controller..want wegwerp batterijen gebruiken is al helemaal niks. Hoelang is de meegeleverde controller kabel? Zit die kabel ook bij een losse controller? Het is hier geen probleem te spelen met controllers die zijn aangesloten ipv zonder kabel, maar dan moet hij wel lang genoeg zijn.
Voor rond de 50 euro haal je via amazon.de een officiële controller inclusief play & charge kit. Voor de controller die je al standaard bij de One krijgt moet je dan nog even een losse play & charge kit kopen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

raytje192 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:40:
[...]

Als ik bij de release notes van Microsoft zelf kijk word daar niks meer gezegd over oneguide in nederland:

OneGuide in 11 new countries

Live TV listings and schedules will be made available to customers on Xbox One and SmartGlass for:
Belgium
Chile
Columbia
Denmark
Finland
Norway
Portugal
Poland
Sweden
Switzerland
Russia

http://support.xbox.com/e...m-update-operating-system

Blijkbaar zit het dus nog steeds alleen in de preview versie voor Nederland? :'( Is er een manier om lid te worden van het preview programma?
Ter aanvulling, Belgie word ondersteund maar enkel in het Frans, iets waar veel Nederlands sprekende Belgen over klagen.
Schijnbaar heeft MS dus landen toegevoegd onder de reeds aanwezige regios/taal.

Verbaas me er nog steeds over dat wij ergens onderaan de prioriteiten-lijst bungelen, aangezien Nederland een grote speler is in de EU (oa import en export) en zelfs het MS magazijn voor Europa in Nederland ligt.

Pagina: 1 ... 61 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!