- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Destiny blijf je spelen omdat je zo weinig krijgt.LOTG schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:34:
Probleem van Destiny is juist weer dat die zich zelf té serieus neemt.
Diablo III blijf je spelen omdat je elke keer iets nieuws / beters krijgt.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Inschrijven kan op: http://www.2kgames.com/evolve/xboxonealpha/form.php
Code: 08347-97365-66457
Referral Code: EVOLVETOWIN
Succes met de loting!
[ Voor 4% gewijzigd door danplo op 09-10-2014 17:42 ]
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Al constant problemen om op preview forum te geraken, nog personen met problemen hiermee?
Cheers,
Destiny met vriend (clan members) spelen is en blijft leuk.justifire schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:34:
[...]
Destiny blijf je spelen omdat je zo weinig krijgt.
Diablo III blijf je spelen omdat je elke keer iets nieuws / beters krijgt.
Crucible (Multiplayer) is ook geinig omdat het elementen heeft welke je niet in een andere shooter kan vinden. (Specials die je kan uitvoeren.)
Diablo 3 is gewoon een meester game geworden.
Voor Loot 2.0 was de balans beetje ver te zoeken, maar nu moet je er daadwerkelijk voor vechten om gear te krijgen en goede gear dropt beter dan voor de RoS uitbreiding.
Moet nog steeds D3 voor de X1 scoren, maar ben voorlopig zoet met de PC versie.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Niet doen! Als je eenmaal Diablo 3 op de console speelt wil je niet meer terugcrzyhiphopazn schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 18:21:
[...]
Moet nog steeds D3 voor de X1 scoren, maar ben voorlopig zoet met de PC versie.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Preview forum werkt hier prima.Dragunov schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 18:06:
DONE!
Al constant problemen om op preview forum te geraken, nog personen met problemen hiermee?
Cheers,
Iemand?Beerkeeper schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:19:
Ik probeer het allemaal te snappen, maar vanwege de regio-instellingen van de xbox one wil ik het toch dubbelchecken:
Ik heb een account, regio Nederland, geen creditcard, wel paypal.
Als ik een game wil kopen met PayPal, ontkom ik er niet aan om een Nederlands adres te hebben en dus in euro's te betalen. Maar als ik een game koop op mijn account, wordt deze dan automatisch gedownload op mijn xbox one met de regio op US? En gaat dit geen gezeur geven met DLC?
Ik wil namelijk heel graag het ultimate pakket kopen van Forza Horizon 2
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Als je hem met hetzelfde live account koopt gaat het goed volgens mij
[ Voor 2% gewijzigd door eRRoR.InSiDe op 09-10-2014 19:52 . Reden: disclaimer toegevoegd: volgens mij ]
Hier het antwoord op al uw vragen: http://ikwerkindeict.nl
Gamertag: YazNL
Als je sleeping dogs nog niet gespeeld hebt op zich wel als je van type GTA houd met iets minder variatiegiantgiantus schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 20:28:
Sleeping dogs definitieve editie de moeite waard?
De mensen die Destiny hebben, hoe ervaren jullie dat?
Met sponzige controls bedoel ik dat het net lijkt alsof ik het wapen dat ik vast heb niet helemaal kan focussen/gebruiken zoals ik het wil. Kan wellicht liggen aan de PS4 controller aangezien ik daar nooit mee speel, maar dacht vraag het hier evenLOTG schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:56:
Ik weet niet wat je met sponzige controls bedoeld, ik heb zelf geen problemen met de controls maar de laadtijden zijn soms wel irritant.
Thanks voor je antwoord in ieder geval!
https://store.xbox.com/en...e0-48dd-a9b5-8cecd7b2af68
Je hebt een HK postcode 999077 en HK telefoonnummer nodig 2921 2222 om te kopen met CC.
[ Voor 14% gewijzigd door db I Delirium op 10-10-2014 09:42 . Reden: postcode en tel. toegevoegd ]
Elke dag rond 16.30 onderweg naar huis van mijn werk met de zelfde gedachten... Zal ik dadelijk Forza (H2,M5), diablo of Destiny opstarten... Best lastige keuzes die gemaakt moeten worden in een rit van 20minuten
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
PC heeft ook al lang geen AH meerSinergyX schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:22:
Het gemis van de AH op de console is wel behoorlijk irritant, hoe lang en hoe ziekelijk veel bloodshards ik al gespendeerd heb voor dat specifiek wapen, ring of helm, wordt je af en toe moedeloos van.
Die heeft de PC inderdaad ook al een tijdje niet meer. Kamp ook met ditzelfde issue. denk al wel 10-15k shards vergokt voor een cindercoat... tot op heden nog nietsSinergyX schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:22:
Het gemis van de AH op de console is wel behoorlijk irritant, hoe lang en hoe ziekelijk veel bloodshards ik al gespendeerd heb voor dat specifiek wapen, ring of helm, wordt je af en toe moedeloos van.
Gelukkig maar, gewoon werken voor je gear !SinergyX schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:22:
Wees blij dat je in ieder geval nog gear kan ruilen met andere spelers.
Ken een ander spel die - en amper legendary drops heeft - en waar je niet kan ruilen met andere spelers....
Grinding grinding grinding
*EDIT*
Inmiddels gelukt
[ Voor 11% gewijzigd door Boinkie op 10-10-2014 16:46 ]
bv:
http://www.livecodes.nl/1...-1-xbox-live-gold-cod.php
Dit werkt ook voor Belgie neem ik aan?
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Gold is account gebonden en regiovrij.Icekiller2k6 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:11:
Weet niet of dit hier echt hoort... maar werken de xbox gold live kaarten ook gewoon voor xbox one?
bv:
http://www.livecodes.nl/1...-1-xbox-live-gold-cod.php
Dit werkt ook voor Belgie neem ik aan?
Dus zowel op xbox, x360 als One te gebruiken in alle regios.
Hoe is het gelukt, bij mij verdwijnt het ookBoinkie schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:14:
CoD AW staat in de store, het lukt me alleen niet om te pre-orderen. De knop om te bestellen verdwijnt. Iemand anders die het wel lukt?
*EDIT*
Inmiddels gelukt
Afgaande op de kwaliteit van de filmpjes geef ik je gelijk, die is gewoon ruk!Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:33:
[video]
[video]
Leuk , maar ik vindt Infamous er toch veel beter uitzien.
Verder ziet dit er veel afwisselender en kleurrijker uit. En qua gameplay lijkt ie me ook wel leuk om te doen. Wordt wel iets positiever van die game dan voorheen. Al vraag ik me af of veel huidige X1-eigenaren die game gaan halen.
Dat MP-filmpje zag er overigens wel vrij muf uit, hoop dat het afwisselender is dan dat.
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 11-10-2014 10:51 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Ik heb sinds een week de Xbox On Day One in huis, nu lukt het mij niet om Dance central spotlight te spelen omdat dit spel steeds de meldingen geeft Speler Kwijt.
Wie heeft de oplossing, paar dagen terug ook op Xbox One forum gevraag helaas nog steeds geen atwoorden.
http://www.gamer.nl/nieuw...k-getoond-in-japanse-demo
Maar Infamous is dan ook wel een erg dode en lege wereld, dat moeten we hier nog zien natuurlijk.Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:33:
[video]
[video]
Leuk , maar ik vindt Infamous er toch veel beter uitzien.
Ik vind dit er in ieder geval wel leuk uit zien. Als ik begin volgend jaar klaar ben met de najaars games die ik echt wil spelen haal ik hem wel verwacht ik.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hier wel in elk geval! Spellen zoals Shadow of Mordor en Diablo bijvoorbeeld spreken me dan totaal weer niet aan. Is maar goed dat smaken verschillen!Martinspire schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:51:Al vraag ik me af of veel huidige X1-eigenaren die game gaan halen.
Hoe is je kamer ingedeeld? staat er bijvoorbeeld nog een object voor je kinect (tafel oid) hoe ver sta je van de kinect af?Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:05:
Ik hoop dat ik de juiste plek gevonden heb voor mijn vraag.
Ik heb sinds een week de Xbox On Day One in huis, nu lukt het mij niet om Dance central spotlight te spelen omdat dit spel steeds de meldingen geeft Speler Kwijt.
Wie heeft de oplossing, paar dagen terug ook op Xbox One forum gevraag helaas nog steeds geen atwoorden.
Ik heb bijvoorbeeld een tafel met glazen bovenkant waar de kinect nog wel eens op wil gaan flippen.
Kan je me eens uitleggen hoe het werkt? Is het mogelijk dat mijn UPC kastje aangaat als ik mijn tv aandoe? Als ik op one guide klik zie ik helemaal niets.nexhil schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 08:44:
Als je je taal op NL zet kun je nu ook de NL'se oneguide gebruiken!
Heb ik niet de juiste updates voor de x1? Ik kreeg wel een update van smartglass.
Ah. Zal wel een goed teken zijn dat smartglass al is ge-update. Nog geen nieuws over de final oktober update?Rockvee2 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 12:32:
Je moet wel de october update hebben die nu alleen nog voor preview members zijn .
Dankjewel. Vind je trouwens one guide goed werken?Rockvee2 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 12:53:
Alleen dat het binnenkort is (tussen nu en eind oktober)
Heb nog niet gehoord dat het uit eindelijk op schade uit liep dus ik meld hem nog maar niet aan. Grootste reden hiervoor is dat ik hier maar een 15Mbit lijntje heb en ik geen zin heb om weer 120Gb daarmee te gaan downloaden
Werkt bij jullie het automatisch downloaden als je iets koopt via SmartGlass? Zojuist pre-order gekocht van CoD maar toen ik 5 minuten later ging kijken stond die onder het kopje "Ready to install" en was hij dus nog niet bezig. De X1 stond gewoon aan.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Ik heb de X1 net ook geupdate.carpebios schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:37:
Er staat bij mij weer een update klaar, 260 mb dit keer.
Controller en headset had ik laatst ook even geupdate.
FIXESVerwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:40:
[...]
Ik heb de X1 net ook geupdate.
Controller en headset had ik laatst ook even geupdate.
This update contains a fix for an issue a small number of users reported where games fail to launch after recently changing time zones in settings.
Verwijderd
Er staat niet voor afstand zal ongeveer 2 meter zijn, bij de test voor handgebaren doet die het goed, de herkenningen via de cam gaat ook prima, alleen bij DCS ziet die dus helemaal niks direct bij het opstarten ziet die je hand al niet.wes- schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 12:28:
[...]
Hoe is je kamer ingedeeld? staat er bijvoorbeeld nog een object voor je kinect (tafel oid) hoe ver sta je van de kinect af?
Ik heb bijvoorbeeld een tafel met glazen bovenkant waar de kinect nog wel eens op wil gaan flippen.
Misschien heel erg lame maar heb je het spel al een keertje gedelete en opnieuw geïnstalleerd?Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 14:13:
[...]
Er staat niet voor afstand zal ongeveer 2 meter zijn, bij de test voor handgebaren doet die het goed, de herkenningen via de cam gaat ook prima, alleen bij DCS ziet die dus helemaal niks direct bij het opstarten ziet die je hand al niet.
Verwijderd
260MB, enkel voor dit...harrytasker schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:50:
[...]
FIXES
This update contains a fix for an issue a small number of users reported where games fail to launch after recently changing time zones in settings.
Ik dacht dat ze gewoon de nodige bestanden konden updaten
Dat doen ze waarschijnlijk ook, een "normale" update is meestal flink groter....Dragunov schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:59:
[...]
260MB, enkel voor dit...
Ik dacht dat ze gewoon de nodige bestanden konden updaten
Verwijderd
Je krijgt je updates als je de console opstart , wil je dit sneller ga dan naar settings - system -Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 19:03:
Ben nog een mega newbie hier in maar krijg je die updates gewoon aangeboden of moetje daar iets voor doen, en waar kun je ze terug vinden op de box.
Ben nog niet nagegaan wat er is veranderd. Nog niets zichtbaars gezien en nog geen toevoegingen als (in-game) screenshots, themes en customisable backgrounds waar ik van de week over las.
Sinds kort gaat de X1 om de 1 of andere reden niet meer in "instant on" als ik 'm uit-lul maar helemaal uit, hopelijk is dit met deze update verholpen aangezien harde resets en stroom er af ook niet hielpen.
[ Voor 10% gewijzigd door X-Fighter op 11-10-2014 21:43 ]
Verwijderd
Nu uitkijken naar games als Sunset Overdrive, Halo MCC en AC Unity.
Je kan je nog inschrijven op: http://www.fablelegends.com/
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Deze bug zat in de een na laatste preview update, heb je de preview update van 10 okt?X-Fighter schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 21:41:
Heb laatste tijd problemen met het starten van games. Hij checkt dan eerst de servers voor te kijken waar de laatste save game zich bevindt. Harde schijf of in de cloud. Indien harde schijf dan moet hij eerst synchronize. Laatste tijd gaat hij in een loop waar hij niet uitkomt, dat hij checkt bij servers en krijg ik enkel het "laad" icoontje, en daar blijft hij op steken. Moet ik Xbox in offline modus zetten, volledig opnieuw opstarten, en dan de game starten. Dan kan ik terug spelen. Als ik dan later terug verbind, gaat hij synchroniseren, aangezien op de harde schijf een recentere versie staat, en is alles goed voor even...
Ik zit niet in het preview programma, misschien dat het dan ook opgelost is bij de oktober update die er denk ik nog steeds moet komen, niet?Rockvee2 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 12:00:
[...]
Deze bug zat in de een na laatste preview update, heb je de preview update van 10 okt?
Hebben meer mensen last van. Heb er een topic over aangemaakt op het Xbox Forum en kreeg daar als antwoord dat het bij de developers bekend is en dat ze werken aan een oplossing.mowa schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 16:19:
Na de grote update van gisteren heb ik ineens weer ernstig last van controller disconnects ondanks controller update,reset, etc. Straks nog 'n keer 'n ronde update,reset, powercycle doen.
Ik neem aan dat je in het previewprogramma zit? Ik heb geen update langs zien komen.shadowman12 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 16:28:
[...]
Hebben meer mensen last van. Heb er een topic over aangemaakt op het Xbox Forum en kreeg daar als antwoord dat het bij de developers bekend is en dat ze werken aan een oplossing.
En ik vind Fifa juist zo 'glijden' en heb meer controle over m'n spelers met PESharrytasker schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 09:30:
Gisteren even de demo van PES geprobeerd, maar ik vind het echt niks. Spelers lopen sloom, houterig als je het mij vraagt. Als je dan bv scoort en je ziet spelers dan is het wel strak. Manier van spelen spreekt me totaal niet aan, maar komt misschien ook wel omdat ik Fifa gewent ben.
Niets concreet spijtig genoegNathank schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:28:
Is er eigenlijk iets van bekend of er ooit een functionaliteit komt zoals bij de PS dat je games op je Windows Phone kunt streamen?
[ Voor 4% gewijzigd door giantgiantus op 12-10-2014 21:05 ]
@ hierboven..
Bedankt voor de sign-up van de Fable Legends Beta. Ben benieuwd of het wat is, ik heb me in ieder geval aangemeld.
Toen ik hoorde dat PES 720p op Xbox was en 1080p op PS4, dacht ik: Fuck dat, die steun ik niet, als ze zo lazy gaan developeepamel schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 23:52:
Ik geef PES ook een kans dit jaar. Bij FIFA is het allemaal zo uit balans. De ene keer lopen ze zo de verdediging door en een keer schieten en doelpunt. PES ziet er allemaal wat echter uit qua beweging en de Player ID zie je ook echt wie / wie is aan de manier van bewegen.
@ hierboven..
Bedankt voor de sign-up van de Fable Legends Beta. Ben benieuwd of het wat is, ik heb me in ieder geval aangemeld.
Hahaha, dat komt waarschijnlijk omdat PES van oorsprong op de Playstation uitkwam. En iedereen die loopt de zeuren op 1080p of 720p, je ziet het verschil toch niet meer na pakweg 1 a 2 meter.X-Fighter schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:09:
[...]
Toen ik hoorde dat PES 720p op Xbox was en 1080p op PS4, dacht ik: Fuck dat, die steun ik niet, als ze zo lazy gaan develope
Verder heeft MS gewoon de verkeerde keuze gemaakt met de Xbox One, deal with it ipv continue dat gezeur en gezever. En om je voor te zijn, ik heb de Xbox One ook staan, mede omdat het online gedeelte simpelweg beter werkt dan de PS4.
Verwijderd
Verschil tussen 720p en 1080p zie je wel degelijk.Segafreak83 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:17:
[...]
Hahaha, dat komt waarschijnlijk omdat PES van oorsprong op de Playstation uitkwam. En iedereen die loopt de zeuren op 1080p of 720p, je ziet het verschil toch niet meer na pakweg 1 a 2 meter.
Verder heeft MS gewoon de verkeerde keuze gemaakt met de Xbox One, deal with it ipv continue dat gezeur en gezever. En om je voor te zijn, ik heb de Xbox One ook staan, mede omdat het online gedeelte simpelweg beter werkt dan de PS4.
Niet zo zeer een verkeerde keuze, maar een andere keuze die mij wel goed bevalt.Segafreak83 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:17:
[...]
[ Voor 37% gewijzigd door Denzis op 13-10-2014 09:38 ]
https://www.youtube.com/@droommotor
Niet met je eens.Segafreak83 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:17:
[...]
En iedereen die loopt de zeuren op 1080p of 720p, je ziet het verschil toch niet meer na pakweg 1 a 2 meter.
Wel met je eens.Verder heeft MS gewoon de verkeerde keuze gemaakt met de Xbox One, deal with it ipv continue dat gezeur en gezever.
[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 13-10-2014 09:35 ]
Fox engine is gewoon niet geoptimaliseerd voor de One. Maar klopt, blijkbaar heeft niemand de tijd genomen om het ook daadwerkelijk lekker te laten lopen op een xbox.X-Fighter schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:09:
[...]
Toen ik hoorde dat PES 720p op Xbox was en 1080p op PS4, dacht ik: Fuck dat, die steun ik niet, als ze zo lazy gaan develope
Ok het is na 3 meter, vooruit, zat er iets naast..justifire schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:35:
[...]
Niet met je eens.
[...]
Wel met je eens.
Bron: http://www.rtings.com/inf...-to-distance-relationship
Ja klopt, de update is nog in ontwikkeling. zover ik weet is ie ook nog niet naar preview uitgerold.giantgiantus schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 16:49:
[...]
Ik neem aan dat je in het previewprogramma zit? Ik heb geen update langs zien komen.
Voor de Xbox zelf een factory reset doen, voor de games zelf geen idee. Geen idee of er een mogelijkheid is om de games naar een account over te zetten ofzo.giantgiantus schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:54:
Een vriend van me wil (ivm immigratie) zijn xbox verkopen. Hij heeft 3 games online gekocht. Is er een veilige manier om die mee te verkopen? Xboxlive zal niet meer gebruikt worden maar zit nu nog wel vast aan zijn primaire mail adres (maw mailadres zal losgekoppeld moeten worden).
[ Voor 57% gewijzigd door Turdie op 13-10-2014 10:44 ]
Voor PES maakt me dat niets uit (ik speel het toch nietSilversin schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:46:
[...]
Fox engine is gewoon niet geoptimaliseerd voor de One. Maar klopt, blijkbaar heeft niemand de tijd genomen om het ook daadwerkelijk lekker te laten lopen op een xbox.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Aangezien er voornamelijk goeie shoppers gaan uitkomen (COD:AW, MCC) wil ik ook weer een leuke SP game (AC:U is al ge pre-ordered).
Dit lijken me de meest voor de hand liggende opties, beide niet ideaal:giantgiantus schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:54:
Een vriend van me wil (ivm immigratie) zijn xbox verkopen. Hij heeft 3 games online gekocht. Is er een veilige manier om die mee te verkopen? Xboxlive zal niet meer gebruikt worden maar zit nu nog wel vast aan zijn primaire mail adres (maw mailadres zal losgekoppeld moeten worden).
http://support.xbox.com/n...fferent-microsoft-account
http://support.xbox.com/e...-in-for-microsoft-account
Hou je van Assassins Creed ( ja, gezien je pre-order ) en Lord of the Rings: halen. Ik heb me er goed mee vermaakt. Hoewel het op den duur eentonig kan overkomen, heeft het me toch langer geboeid dan ik dacht. Het principe lijkt erg veel hetzelfde (kill orc x, doe dan dit, en ga naar orc y ), maar toch, de manier waarop je alles kunt aanvliegen (stealth, ranged, 'guns' blazing) spreekt mij in ieder geval aan. Verder ben ik fan van LotR, dus dan heb je mij al gauw te pakken.xAnarchyBaS schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:08:
Ik ben heel erg aan het twijfelen, ik wil graag weer een leuke singleplayer game, ik ben nu aan het twijfelen tussen shadow of mordor en sunset overdrive, kan iemand me zijn ervaring vertellen over shadow of mordor?
Aangezien er voornamelijk goeie shoppers gaan uitkomen (COD:AW, MCC) wil ik ook weer een leuke SP game (AC:U is al ge pre-ordered).
Kijk eens wat reviews / gameplay beelden (twitch stream mss? ) om te kijken of het iets voor je is.
Sunset Overdrive twijfel ik zelf ook nog wat over. Game meestal alleen ( geen Xbox One vrienden ) en volgens mij is dit echt zo'n rondrennen en kloten met vrienden spel.
Ik snap niet helemaal wat het probleem is met de Xbox en immigratie, maar ok.db I Delirium schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:13:
[...]
Dit lijken me de meest voor de hand liggende opties, beide niet ideaal:
http://support.xbox.com/n...fferent-microsoft-account
http://support.xbox.com/e...-in-for-microsoft-account
De eerste optie gaat al niet werken, want daar staat duidelijk Xbox One werkt niet.
De tweede optie is al helemaal niet aan te raden, want je email adres is nog steeds onderdeel van je account.
Als je echt de Xbox One met games wilt verkopen, dan zul je ook je account moeten opgeven.
Volgens mij is dit echter ook niet toegestaan, want hij is persoonsgebonden.
Ook zal de persoon die de Xbox koopt waarschijnlijk zijn eigen account willen gebruiken, wat mogelijk is als hij met de andere account kan insignen op dat systeem en die staat ingesteld als home Xbox.
Al met al, begin er niet aan.
Overweeg anders ook Tomb RaiderxAnarchyBaS schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:08:
Ik ben heel erg aan het twijfelen, ik wil graag weer een leuke singleplayer game, ik ben nu aan het twijfelen tussen shadow of mordor en sunset overdrive, kan iemand me zijn ervaring vertellen over shadow of mordor?
Dit vat mooi samen waarom ik zo'n probleem heb met digitale games. En waarom het duidelijk is dat zowel Sony als MS ons die richting op willen krijgen.LOTG schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:23:
[...]
Ik snap niet helemaal wat het probleem is met de Xbox en immigratie, maar ok.
De eerste optie gaat al niet werken, want daar staat duidelijk Xbox One werkt niet.
De tweede optie is al helemaal niet aan te raden, want je email adres is nog steeds onderdeel van je account.
Als je echt de Xbox One met games wilt verkopen, dan zul je ook je account moeten opgeven.
Volgens mij is dit echter ook niet toegestaan, want hij is persoonsgebonden.
Ook zal de persoon die de Xbox koopt waarschijnlijk zijn eigen account willen gebruiken, wat mogelijk is als hij met de andere account kan insignen op dat systeem en die staat ingesteld als home Xbox.
Al met al, begin er niet aan.
Ik koop zo veel mogelijk op disc. Het is wat meer gekut met schijfjes wisselen (hoewel het fysiek hebben van een game ook weer iets toevoegt aan de beleving!) maar dan heb ik tenminste wel zelf de mogelijkheid om te bepalen wat ik met de game doe als ik mijn Xbox en/of de game verkopen wil.
Grappig, ik ben juist zo goed als helemaal over op digitaal (alleen Watch_dogs op schijf) en vind het perfect zo want:Rossi46 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:41:
[...]
Dit vat mooi samen waarom ik zo'n probleem heb met digitale games. En waarom het duidelijk is dat zowel Sony als MS ons die richting op willen krijgen.
Ik koop zo veel mogelijk op disc. Het is wat meer gekut met schijfjes wisselen (hoewel het fysiek hebben van een game ook weer iets toevoegt aan de beleving!) maar dan heb ik tenminste wel zelf de mogelijkheid om te bepalen wat ik met de game doe als ik mijn Xbox en/of de game verkopen wil.
1: Koop spellen en betaal met USD = goedkoper
2: Het geld dat ik uitspaar zie ik als collateral damage voor het niet verkopen van fysieke schijfjes
3: Geen gezeur met verkopen op mp of waar dan ook (tijd = kostbaar)
Het mooie is dat je de keuze nog hebt deze generatie
Precies, gisteren ook Styx aangeschaft voor 30 dollar.. Mocht dat niks zijn, jammer maar helaas. die paar euro....Martinspire schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:12:
Mja het zal me ook aan mn kont roesten als ik een game na een jaar niet meer doe. Voor mij is dat totaal geen issue en het gemak van Digitaal, plus kleinere initiële aanschaf is voor mij groter dan het vermogen om door te verkopen.
Goede aanrader inderdaad !Rossi46 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:38:
[...]
Overweeg anders ook Tomb RaiderSuper meeslepende singe player game!
Voor single player kan ik ook Ryse, Wolfenstein en Watch Dogs aanraden.
Zeker als je voor de achievements gaat hebben deze spellen een lange speelduur.
Ooh en bijna vergeten, van een totaal andere categorie, Diablo III, zowel sp als co-op erg vermakelijk en erg veel spel-uren / euro
[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 13-10-2014 13:30 ]
Verwijderd
Ik heb alles digitaal op de X1 en 1 schijf voor de PS4 en de rest digitaal.
https://www.youtube.com/@droommotor
Ik weet niet of het al een keer gemeld is aan je maar de Plex app doet precies dat.Nathank schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:28:
Is er eigenlijk iets van bekend of er ooit een functionaliteit komt zoals bij de PS dat je games op je Windows Phone kunt streamen?
Nadeel is wel dat het een paar centen per maand kost en je een redelijk krachtige pc nodig hebt om te transcoderen. Mijn 2.1 Ghz AMD Quadcore is net even te min voor grote 1080p mkv's, de rest gaat prima.
Inderdaad, al moet ik wel zeggen dat ik hele 'stel-de-xbox-van-je-vriend-in-als-jouw-home-xbox' wel irritant vindt. Dat betekend nameljk dat je huisgenoten dus geen gebruik kunnen maken van de door jouw aangeschafte spellen....als ik het goed heb.Denzis schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:39:
En als je slim bent kan je ook nog de snelle delen met een goede vriend/familielid.
Eh.....de Plex App streamed inderdaad wel, maar geen games maar films/series/etc.Winkiller schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:56:
[...]
Ik weet niet of het al een keer gemeld is aan je maar de Plex app doet precies dat.
Nadeel is wel dat het een paar centen per maand kost en je een redelijk krachtige pc nodig hebt om te transcoderen. Mijn 2.1 Ghz AMD Quadcore van AMD is net even te min voor grote 1080p mkv's, de rest gaat prima.
[ Voor 37% gewijzigd door TheVMaster op 13-10-2014 13:58 ]
Haha...jij schrijft het en ik zag het dat ik verkeerd gelezen had...bedankt voor de heads up.TheVMaster schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:56:
Eh.....de Plex App streamed inderdaad wel, maar geen games maar films/series/etc.
No problem...maar je quad core AMD kan niet voldoende power leveren voor een 1080p transcode?Winkiller schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:02:
[...]
Haha...jij schrijft het en ik zag het dat ik verkeerd gelezen had...bedankt voor de heads up.
1) Het verschil tussen 720 en 1080p zie je echt wel, 900p-1080p zie ik niet, maar 720-1080 echt wel.Segafreak83 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:17:
[...]
Hahaha, dat komt waarschijnlijk omdat PES van oorsprong op de Playstation uitkwam. En iedereen die loopt de zeuren op 1080p of 720p, je ziet het verschil toch niet meer na pakweg 1 a 2 meter.
2) Ik zie geen enkele foute keuze met de Xbox One... Dat jij het OK vindt dat een developer de PS4 versie op 1080p krijgt, en de Xbox One versie maar op 720p is goed voor jou. Maar ik kijk naar andere games die wel op 1080p draaien, op beide consoles, zoals bijvoorbeeld Destiny, wat me veel complexer lijkt, dus denk ik eerder dat die Japanners van Konami mongolen zijn.
Het verschil tussen 720p en 1080p zie je inderdaad wel, als je vlak met je ogen voor je TV zit. Nu zit de gemiddelde gamer denk ik lekker op de bank en zal dat verschil dus niet zien. Zie ook onderstaande grafiek :X-Fighter schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:18:
[...]
1) Het verschil tussen 720 en 1080p zie je echt wel, 900p-1080p zie ik niet, maar 720-1080 echt wel.
2) Ik zie geen enkele foute keuze met de Xbox One... Dat jij het OK vindt dat een developer de PS4 versie op 1080p krijgt, en de Xbox One versie maar op 720p is goed voor jou. Maar ik kijk naar andere games die wel op 1080p draaien, op beide consoles, zoals bijvoorbeeld Destiny, wat me veel complexer lijkt, dus denk ik eerder dat die Japanners van Konami mongolen zijn.

Oftewel : om het verschil tussen 720p en 1080p ze zien op 3 meter afstand zul je dus minimaal moeten beschikken over een 55" TV
Bron : Digitaltrends.com
[ Voor 13% gewijzigd door TheVMaster op 13-10-2014 14:30 ]
Mijn Xbox is inderdaad aangesloten op een grote TV, en ik sta meestal recht bij het gameTheVMaster schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:28:
[...]
Het verschil tussen 720p en 1080p zie je inderdaad wel, als je vlak met je ogen voor je TV zit. Nu zit de gemiddelde gamer denk ik lekker op de bank en zal dat verschil dus niet zien. Zie ook onderstaande grafiek :
[afbeelding]
Oftewel : om het verschil tussen 720p en 1080p ze zien op 3 meter afstand zul je dus minimaal moeten beschikken over een 55" TV
Dat soort grafiekjes zegt niet zo veel, daar bestaan geen standaarden of richtlijnen voor. Het verschilt per persoon wat "optimaal" is.TheVMaster schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:28:
[...]
Het verschil tussen 720p en 1080p zie je inderdaad wel, als je vlak met je ogen voor je TV zit. Nu zit de gemiddelde gamer denk ik lekker op de bank en zal dat verschil dus niet zien. Zie ook onderstaande grafiek :
[afbeelding]
Sig
Misschien begrijp ik je verkeert maar dat werkt dus wel! Je kan kruislings van elkaars spellen gebruik maken en op elke account... Als je het mij vraagt 1 van de beste features op de XO! 1 spel kopen met 2 spelen!!TheVMaster schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:56:
[...]
Inderdaad, al moet ik wel zeggen dat ik hele 'stel-de-xbox-van-je-vriend-in-als-jouw-home-xbox' wel irritant vindt. Dat betekend nameljk dat je huisgenoten dus geen gebruik kunnen maken van de door jouw aangeschafte spellen....als ik het goed heb.
[ Voor 7% gewijzigd door harrytasker op 13-10-2014 14:58 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!