• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:26
Utreg72 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:11:
[...]

Ah ja maar dan heb je dat probleem al eerder gehad waarschijnlijk, of is dit de eerste keer dat je plex hebt geinstalleerd ? Je kan voor time being synology virtueel draaien op een ouwe computer.
Ik heb zelf een gewone pc met dsm5 er op, werkt prima zeker met het transcoderen en rarren en parren.
Of eventueel een windows servertje er neer zetten met plex server er op.

@berkelator je moet de tar file hernoemen naar .spk
Draaide plex al even, maar dan met de samsung plex client. Die heeft er geen last van en speelt alles af.
Wel raar dat de xbox via Dlna wel de mkvs kan afspelen van de plex server.

• Utreg72
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2022
SunnieNL schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:14:
[...]

Draaide plex al even, maar dan met de samsung plex client. Die heeft er geen last van en speelt alles af.
Wel raar dat de xbox via Dlna wel de mkvs kan afspelen van de plex server.
Volgens mij komt het omdat het transcoderen via DLNA via de client gaat en via plex via de server.
Maar wat heb jij voor instellingen bij transcoderen en heb je wel een transcoder path opgegeven ?
Want als hij het wel doet op je samsung tv lijkt me toch meer iets van een configuratie instellingen.

Welke synology nas heb je ? eventueel verhuizen naar het synology stuk ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Utreg72 op 07-10-2014 23:25 ]

• berkelator
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-07-2021
Plex eindelijk werkende gekregen op de Xbox One, alle media is zichtbaar. Alleen bij het afspelen ontvang ik de melding "An error occured while attempting to play this video". Heb een Synology DS212+.

• Utreg72
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2022
berkelator schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:35:
Plex eindelijk werkende gekregen op de Xbox One, alle media is zichtbaar. Alleen bij het afspelen ontvang ik de melding "An error occured while attempting to play this video". Heb een Synology DS212+.
Lees dit even...

"DiskStation Models and Groups

You can refer to the table below to determine which video transcoding group your DiskStation belongs to. If your model is not listed below (e.g. DS112j or DS212j), it does not have transcoding capabilities.
"
Is het misschien verstandig om voor Plex op de Xbox One i.c.m. met een NAS (of andere storage oplossing) een eigen topic aan te maken?

Gezien er nu wel heel veel berichten in dit topic komen te staan die feitelijk wel over Plex op de Xbox One gaan, maar voor heel veel gamers toch wat off-topic zijn.

Mijn voorstel zou dan ook zijn om alles van de Plex app op een Xbox One, i.c.m. een Nas o.i.d. te verplaatsen naar - en verder te gaan in een nieuw topic.

Cogitationis poenam nemo patitur

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:16
Goed idee. Plex maakt in 1 klap de xbox1 tot een zeer complete media machine. Kan me goed voorstellen dat dit populair gaat zijn en blijven.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:43

TheVMaster

Moderator WOS
SunnieNL schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:06:
[...]

Probleem gevonden. De error moet eigenlijk zijn dat de syno niet kan transcoden. Wachten is op officieel support :(

Quote vanuit forum:

[...]

Dus om kort te zijn:
- je hebt een plex server met transcode mogelijkheid nodig voor mkv bestanden of dts playback (server transcode dts naar ac3)
- een synology levert alleen de basis functies

Ik cancel mijn plex pass maar weer tot ze dit allemaal hebben opgelost
Dat ligt denk ik dan ook aan de power van je Synology.....er zijn varianten (met Intel cpu geloof ik) die keurig kunnen transcoden. Ach...dat gaan ze fixen...zodra MKV ook goed werkt op de Xbox One (dus niet meer in preview...maar voor iedereen), dan komt het goed.
Patch 2.1.0 is vandaag uitgekomen voor Diablo III op de Xbox One 8)

Patch notes :
A “What’s New” screen will now appear whenever a player logs into the game after a new patch has been installed (and pressing “Start” at the Main Menu). As the name suggests, this screen will provide a quick overview of new features included in the patch.

The Cesspools
When adventuring in Nephalem Rifts and Greater Rifts, players will have a chance to encounter a new randomized environment: The Cesspools. Originally designed as the sewers of Westmarch, this festering, dank underworld is now ready to explore and plunder!

The Vault
Whenever Treasure Goblins are defeated, there’s now a chance they will spawn a new type of portal through which players can enter. Inside this mysterious new realm known as “The Vault,” mighty treasures await…along with Sanctuary’s newest boss: the Baroness Greed.
Please note that portals to The Vault can only be accessed in Adventure Mode, and that they will not appear inside Nephalem Rifts or Greater Rifts.

Greater Rifts
Greater Rifts are a special type of timed Nephalem Rift. There are an infinite number of Greater Rift levels, and each level will be progressively more difficult than the last. Upon completing a Greater Rift, players will be able to choose between one of two rewards: a chance to upgrade their Legendary Gems or (if they complete the Greater Rift level within its allotted time) the opportunity to move on to the next Greater Rift level. Players can continue progressing through Greater Rift levels so along as they complete the current Rift level before its timer expires.
Please note that Greater Rifts can only be accessed in Adventure Mode.

Legendary Gems
Legendary Gems are a new type of gem that can drop in Greater Rifts and The Vault and will offer powerful abilities when socketed into Rings and Amulets. Players will have the opportunity to upgrade their Legendary Gems over time by completing Greater Rifts.

Ramaladni’s Gift
Ramalandni’s Gift is a new Legendary item that will allow players to add a socket to any weapon that does not already have one. This item can drop randomly in the game world and will be consumed on use.

Good luck, nephalem. We wish you fortune and glory in your continued adventures across Sanctuary!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Bullet NL schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:54:
Is het misschien verstandig om voor Plex op de Xbox One i.c.m. met een NAS (of andere storage oplossing) een eigen topic aan te maken?

Gezien er nu wel heel veel berichten in dit topic komen te staan die feitelijk wel over Plex op de Xbox One gaan, maar voor heel veel gamers toch wat off-topic zijn.

Mijn voorstel zou dan ook zijn om alles van de Plex app op een Xbox One, i.c.m. een Nas o.i.d. te verplaatsen naar - en verder te gaan in een nieuw topic.
Of misschien een Apps-topic? Plex is nu even populair, maar zo zullen er meer zijn. Ik denk niet dat apps heel lang in een discussie gaan blijven.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:22
SunnieNL schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:06:
[...]

Probleem gevonden. De error moet eigenlijk zijn dat de syno niet kan transcoden. Wachten is op officieel support :(

Quote vanuit forum:

[...]

Dus om kort te zijn:
- je hebt een plex server met transcode mogelijkheid nodig voor mkv bestanden of dts playback (server transcode dts naar ac3)
- een synology levert alleen de basis functies

Ik cancel mijn plex pass maar weer tot ze dit allemaal hebben opgelost
Dat wordt door Microsoft opgelost in de vorm van de .MKV ondersteuning. Hier kan Plex niets aan doen. Zodra de Xbox One volledig .MKV ondersteunt kan Plex gewoon Direct Play doen op .MKV bestanden. Tot die tijd moeten ze het transcoden.

Zelfs met de Oktober Preview Update heb je nog géén volledige .MKV ondersteuning.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
Gisteravond bij een aantal GoT-mensen aangesloten voor Forza Horizon 2. Had helaas mijn auto's nog niet getuned, waardoor ik niet echt kon meekomen, maar desondanks wel gezellig in de party. Altijd leuk om met elkaar te kunnen klagen over mensen die lopen te rammen bij elke bocht en inhaalpoging.

Levelen ging trouwens ook een stuk harder dan in single player. Ben zeker 8 levels omhoog gegaan in 2 uurtjes spelen.

Xbox Live: Chevalric

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-11 09:53
Weet iemand of e de mjolnair editie van de master chief edition ergens kan halen? Ik zie deze nergens in de Nederlandse webshops. Alleen de standaard editie.

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Mvandenberg91 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:48:
Weet iemand of e de mjolnair editie van de master chief edition ergens kan halen? Ik zie deze nergens in de Nederlandse webshops. Alleen de standaard editie.
Omdat de Mjolnir editie exclusief in de UK geleverd wordt ;) waar hij overigens overal al uitverkocht is.

[ Voor 6% gewijzigd door DrParanoid op 08-10-2014 09:56 ]

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Martinspire schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:31:
Dan iedereen met een kutverbinding lekker op 720p/30fps. Moet je maar investering in iets beters zodat je wel 1080p/60fps kunt draaien. Mogen ze van mij best zo doen.

Je moet je niet neer laten halen in een groep waar je weinig mee kunt. Jammer voor die groep, gewoon lekker verder gaan met innoveren.
Dit vind ik nu ook. Geen of slechte verbinding resulteerd gewoon in een minder spel. Desnoods word de AI dan maar stompzinning of er word dan gebruik gemaakt van versimpelde AI. Zelfde met physics, lighting etc etc.

Jammer dat je slecht internet hebt maar jou geval moet de vooruitgang niet tegenhouden. En het kost helemaal niet veel bandbreedte en ook de latency mag best wat hoger zijn. Dat merk je helemaal niet. Niet alles hoeft in de cloud berekend te worden.

Neem bijvoorbeeld de auto's in GTA. Alleen de auto's waarmee je moet interacteren (achtervolging) zou je locaal kunnen laten berekenen. De rest in de cloud. Dit zorgt voor een veel dynamischer speelveld. En stel dan dat je tegen een cloud-calculated auto botsts. Geeft niks. Niemand reageerd in het echte leven direct. Dus ook hier mag daar makkelijk een halve seconde over heen gaan voordat er echt een reactie komt (vluchten, uitstappen, etc etc).

Same met vijanden bij shooters. Alleen die in je zichtsveld locaal berekenen, de rest niet. Kan je de gigantische gevechten al voorstellen die dan mogelijk worden? Ik wel! :)

Zelfde geld voor wind, regen, water opspatten etc etc. Latency geen probleem. Geen internet ook niet zo'n probleem (downscalen die handel).

AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:24:
[...]
Nee lekker koop je leuke fullprice game die afhankelijk is van cloudcomputing doeken ze mogelijk jaartje erna al de servers op en is je game waardeloos geworden. Nee bedankt.
Je moet even de relatie tussen server en cloud vergeten. Ja de cloud draait op servers maar een cloud dienst is niet afhankelijk van bepaalde servers.

Je moet zien als een dienst (lees applicatie) met een naam. Neem bijvoorbeeld "Crackdown-Physics". Deze dienst draait op de cloud Azure. Ergens, niemand weet precies waar. Maakt uit helemaal niet uit waar want dat is het voordeel van de cloud, het is gestandaardiseerd en daardoor transparant.

Deze dienst kan schalen dus als hij word groter (kan dus meer berekenen) indien meer mensen er gebruik van maken en kleiner worden indien er minder mensen gebruik van maken. Hij kan zelfs helemaal gestopt worden als niemand er gebruikt meer van maakt.

MAAR! Stoppen betekend niet dat hij weg is. Stel dat jij over 5 jaar de enige bent die nog Crackdown wilt spelen. Dan word op het moment dat jij het spel start de dienst "Crackdown-Physics" weer gestart. Jij kan dan je ding doen en zodra je klaar bent stopt de dienst weer. Kost minimaal geld voor de publisher maar wel maximaal spel plezier voor de speler. Alleen maar goed nieuws dus.

Zelfde geld voor "dedicated servers". Dat zijn gewoon virtual machines (als het dat al is en geen dienst/applicatie) die gestart en gestopt worden op het moment dat nodig is. Kost geen geld om te bewaren en het management gaat volledig automatisch. Hier komt geen mens aan te pas.

Dit laatste gebruikt Titanfall bijvoorbeeld. Elke potje is op een verse virtual machine. Na het potje word deze weer afgebroken. Het mooie is dat server patches heel snel en zonder downtime uitgerold kunnen worden. Een virtual machine is gebaseerd op een "golden image". Deze image werk je bij en vanaf dat moment worden alle nieuwe Titanfall potjes gehost door deze nieuwe golden image want, elke nieuw potje is een nieuwe virtual machine.

note: ik noem het expliciet (de nederlandse naam) een dienst ipv een service (de engelse naam). Dit omdat een service en een server voor veel mensen hetzelfde is terwijl dit echt heel anders is.

[ Voor 40% gewijzigd door Yaz op 08-10-2014 10:19 ]

Gamertag: YazNL

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-11 08:40
DutchHammer schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 21:42:
Sinds twee weken heb ik de XBO. Zeer tevreden; alleen heb ik een raar probleem met de controllers. Ik speel veel Fifa, waarbij de neiging heb om de linker analoge stick in te drukken tijdens het ronddraaien. Tijdens dit ronddraaien hoor en voel ik een klik.

Aangezien dit in beide controllers die ik heb zo is; vermoed ik dat het zo hoort.. Echter hoor ik in één van de controller ook af en toe een los object zitten, en dat lijkt me niet oké.
Die klik hoort wel ja, maar een los object in je controller hoort niet. Misschien handig om contact op te nemen met support?

• Mvandenberg91
DrParanoid schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:55:
[...]

Omdat de Mjolnir editie exclusief in de UK geleverd wordt ;) waar hij overigens overal al uitverkocht is.
Waarom zouden ze dat doen? Dus wij krijgen niks speciaals vindt het wel raar. :'(

• DrParanoid
Mvandenberg91 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:03:
[...]

Waarom zouden ze dat doen? Dus wij krijgen niks speciaals vindt het wel raar. :'(
Waarom? Geen idee :P maar het is gedaan en niets aan te doen :P

Best bet is ebay straks voor 400-500 euro :P

• Mvandenberg91
DrParanoid schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:17:
[...]

Waarom? Geen idee :P maar het is gedaan en niets aan te doen :P

Best bet is ebay straks voor 400-500 euro :P
Haha nou nee ik koop het orgineel wel en over 5 jaar die special 8)

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Straks leuk game nieuws voor de Xbox One. Interview met Phil Spencer waar normaal gezien iets nieuws aan het licht moet komen, misschien een nieuwe game ofzo

• Yaz
X-Fighter schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:54:
Straks leuk game nieuws voor de Xbox One. Interview met Phil Spencer waar normaal gezien iets nieuws aan het licht moet komen, misschien een nieuwe game ofzo
Waar? Wie? P3 geeft zo vaak een interview. Bron misschien? Kan ik het in de gaten houden :)

• wes-
Yaz schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:55:
[...]

Waar? Wie? P3 geeft zo vaak een interview. Bron misschien? Kan ik het in de gaten houden :)
Trouwens die P3, kijkt echt alleen maar tv :P Ik heb em laatst nog wel een berichtje gestuurd en kreeg zelfs ook een response dus het is geen bogus account.
X-Fighter schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:54:
Hij zal toch niet vertellen dat DriveClub deze week gratis beschikbaar komt voor Xbox Live leden? >:) ;) :+

• Yaz
Bullet NL schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:13:
[...]

Hij zal toch niet vertellen dat DriveClub deze week gratis beschikbaar komt voor Xbox Live leden? >:) ;) :+
Als ik deze reddit thread mag geloven is het valse informatie:

http://www.reddit.com/r/x..._tomorrow_bombs_dropping/
Edited:

MisterxMedia is apparently not affiliated with The Inner Circle. I jumped to the assumption after seeing the tweets exchanged between the two. Regardless, as said above, these rumors of bombs being dropped are coming from these "insiders".

• DrParanoid
Yaz schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:18:
[...]

[...]
Geen valse informatie, er word alleen veel over DX12 uitgelegd op de Xbox One, en een paar game nieuwtjes maar niets schokkends.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-11 12:17
wes- schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:57:
[...]

Trouwens die P3, kijkt echt alleen maar tv :P Ik heb em laatst nog wel een berichtje gestuurd en kreeg zelfs ook een response dus het is geen bogus account.
Nu ben ik ook wel benieuwd wat Philly te zeggen had :p
lol @ :P
oh shit! could it be??? Powerbrick GPU finally unlocked?!?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• wes-
Silversin schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:27:
[...]

Nu ben ik ook wel benieuwd wat Philly te zeggen had :p
Ik had een complimentje gestuurd over mijn Xbox ervaringen in het algemeen (dat mag ook wel eens gezegd worden na 10+ jaar veel plezier te hebben beleefd aan Xbox)

"Appreciate the support. Enjoy your Xbox"

Kan natuurlijk nooit zeker weten of hij het zelf is of een tiepmiep :P

• X-Fighter
Yaz schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:18:
[...]

[...]
Inderdaad niets speciaal, gewoon toch wel wat nieuws, de "creator" van het programma zegt toch zelf:
Imo he answers a question that surprised me and was a bomb IMO. He talks about Dx12 and gives a definite answer on what it will & wont do. Finally putting that to rest. There is much much more, I thank the person who made the thread for promoting us.
Die post lijkt wel verwijderd te zijn

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Had net weer een controller disconnect in Forza Horizon 2, heb daar een thread voor aangemaakt op het Xbox Forum, omdat dat opgelost moeten met een fix las ik in een van de release notes van een de laatste preview updates. Als je dit ook ervaart schrijf dan iets in onderstaand topic.

http://forums.xbox.com/xb...410/f/5112/t/1845337.aspx

• giantgiantus
For what it is worth: Pathé app is beschikbaar voor X1.

http://www.nutech.nl/apps...app-vandaag-xbox-one.html

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

shadowman12 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:18:
Had net weer een controller disconnect in Forza Horizon 2, heb daar een thread voor aangemaakt op het Xbox Forum, omdat dat opgelost moeten met een fix las ik in een van de release notes van een de laatste preview updates. Als je dit ook ervaart schrijf dan iets in onderstaand topic.

http://forums.xbox.com/xb...410/f/5112/t/1845337.aspx
Had daar van de week over geschreven dat die disconnects maar ook crashes zijn gefixt na de laatste update van afgelopen weekeinde, dus die zal in een algemene update zitten.
Staat al op de frontpage.

iRacing Profiel

• Turdie
  • Laatst online: 20-08-2024
mowa schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:55:
[...]

Had daar van de week over geschreven dat die disconnects maar ook crashes zijn gefixt na de laatste update van afgelopen weekeinde, dus die zal in een algemene update zitten.
Bij mij niet gefixt, net weer een controller disconnect gehad toen ik aan het spelen was. Ze zeggen dat het gefixt is maar dat dus niet het geval want die updates heb ik ook geinstalleerd.

[ Voor 11% gewijzigd door Turdie op 08-10-2014 15:10 ]

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

shadowman12 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:09:
Bij mij niet gefixt, net weer een controller disconnect gehad toen ik aan het spelen was. Ze zeggen dat het gefixt is maar dat dus niet het geval want die updates heb ik ook geinstalleerd.
Zou het helpen wanneer je 'm ff van de stroom haalt? Als je 'm althans op instant on hebt. Dat heb ik namelijk na de update gedaan. Is een veronderstelling maar baat 't niet, schaadt 't ook niet.

iRacing Profiel

• Yaz
shadowman12 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:09:
[...]

Gaat je controller echt uit of blijft die gewoon werken? Indien deze blijft werken (lampje brand) kunnen het volgens nog maar twee dingen zijn;

- Er is interferentie met andere devices
- Kinect ziet je niet.

Dat laatste had ik onlangs. Ik had de controller beet en liep daarmee uit het beeld van Kinect (ik kon de TV nog wel zien). Op dat moment schoot het spel in de stress (ging in pauze geloof ik). Als ik in het zicht van de kinect bleef zitten ging het wel goed.

Dat hij in pauze schiet hoort overigens. Dat is een van de geadverteerde functies die kinect kan aansturen. Jij weg van de bank, spel in pauze.

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:03

Winkiller

De Mopperpot

Rivanov schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 07:55:
[...]

Dat wordt door Microsoft opgelost in de vorm van de .MKV ondersteuning. Hier kan Plex niets aan doen. Zodra de Xbox One volledig .MKV ondersteunt kan Plex gewoon Direct Play doen op .MKV bestanden. Tot die tijd moeten ze het transcoden.

Zelfs met de Oktober Preview Update heb je nog géén volledige .MKV ondersteuning.
Ik begrijp dit niet helemaal, bij werkt mkv via de plex app foutloos, zelfs met subs als die aanwezig zijn.

• DrParanoid
Winkiller schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:24:
[...]

Ik begrijp dit niet helemaal, bij werkt mkv via de plex app foutloos, zelfs met subs als die aanwezig zijn.
Transcoding, vanaf een budget synology zal het niet lekker gaan ivm decoding op de synology zelf.

• Winkiller
  • Laatst online: 17:03

Winkiller

De Mopperpot

DrParanoid schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:25:
[...]

Transcoding, vanaf een budget synology zal het niet lekker gaan ivm decoding op de synology zelf.
Aha, okay dan...ik stream inderdaad niet vanaf een Nas...
nieuws: Pathé Thuis brengt app uit voor Xbox One

Kijk.... de eerste Nederlandse apps komen beschikbaar

• giantgiantus
Uitzendinggemist en RTL gemist zou helemaal top zijn!!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
giantgiantus schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:55:
[...]

Uitzendinggemist en RTL gemist zou helemaal top zijn!!
Vergeet de Ziggo app niet (en als ze toch bezig zijn ook gelijk voor windows 8.1 en wp8.1)!!
Ziggo app zou inderdaad mooi zijn, of een Foxsports app, of een Sport1 app...

Tja.....

• Donstil
  • Niet online
Bullet NL schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:13:
[...]

DriveClub mogen ze houden :p

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:43:
[...]

DriveClub mogen ze houden :p
Voor racegames moet je inderdaad op de XO zijn! Mijn andere console staat al een paar weken stof te happen en denk dat het pas volgend jaar op zijn vroegst gaat veranderen! Daarnaast is dat Home Share echt fantastisch 1 spel kopen en met zijn tweeen spelen, zelfde geldt voor EA access.

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-11 16:02
DrParanoid schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:25:
[...]

Waarom moet er decoding uitgevoerd worden als de xbox MKV wel afspeelt via de eigen media player app?
Als ik een film wil starten in de Plex app krijg ik de error melding dat de file niet afgespeeld kan worden, start ik deze in de media player dan werkt het wel.....

Te snel gereageerd en niet verder gekeken :X
Blijkbaar doordat de media app wel MKV ondersteund en plex nog niet.... Helaas nog niet te gebruike voor mij dus aangezien mij syno te zwak is.

[ Voor 16% gewijzigd door Marvie op 08-10-2014 19:34 ]

Xbox Live Knalle Arie

• harrytasker
  • Niet online
Had ik nog niet gezien:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GyyiyYe.gif

[ Voor 43% gewijzigd door harrytasker op 08-10-2014 19:37 ]

• Dennahz
  • Laatst online: 03-11 20:42

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik knikker mezelf mooi weer uit die preview... dan maar niet telkens up to date. Die updates irriteren me heel erg. Wil je even snel iets kijken op Netflix, moet je eerst weer updaten. Ergerlijk :(

Twitter

• harrytasker
  • Niet online
Dennahz schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:54:
Ik knikker mezelf mooi weer uit die preview... dan maar niet telkens up to date. Die updates irriteren me heel erg. Wil je even snel iets kijken op Netflix, moet je eerst weer updaten. Ergerlijk :(
Tja je wist dat het een beta programma is en zoals alles met beta, kunnen er fouten inzitten.
Ik vind dat het eigenlijk hier op het forum ook een beetje te veel "gepromoot" wordt, maar je bent een tweaker of niet... :o

• Dennahz
  • Laatst online: 03-11 20:42

Dennahz

Life feels like hell should.

harrytasker schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:02:
[...]

Tja je wist dat het een beta programma is en zoals alles met beta, kunnen er fouten inzitten.
Ik vind dat het eigenlijk hier op het forum ook een beetje te veel "gepromoot" wordt, maar je bent een tweaker of niet... :o
Oh, maar dat is ook het probleem niet. Het probleem is, dat de Xbox het altijd nodig vindt om te updaten bij booten, zodat ik geen verbinding kan maken met Live en dus geen Netflix kan kijken :p

Zal echt eens een report sturen daarover, gewoon updates downloaden op de achtergrond en installeren bij volgende boot. (of gewoon kunnen kiezen).

Twitter

• Kluutmaran
  • Laatst online: 03-08 21:45
Dennahz schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:08:
[...]

Oh, maar dat is ook het probleem niet. Het probleem is, dat de Xbox het altijd nodig vindt om te updaten bij booten, zodat ik geen verbinding kan maken met Live en dus geen Netflix kan kijken :p

Zal echt eens een report sturen daarover, gewoon updates downloaden op de achtergrond en installeren bij volgende boot. (of gewoon kunnen kiezen).
Of je kiest voor Instant On waarbij die de updates zelf download en installeert. Hoef echt nooit te wachten op updates en zit ook gewoon in het Preview programma.
Mja hier ook al weken geen issues met auto update van games of systeem. Wat ik wel heb gemerkt is dat als je een game niet afsluit en je console op standby zet, hij voor die game geen updates binnenhaalt. Of iig niet snel. Forza update heb ik bv moeten forceren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:40
Ik probeer het allemaal te snappen, maar vanwege de regio-instellingen van de xbox one wil ik het toch dubbelchecken:

Ik heb een account, regio Nederland, geen creditcard, wel paypal.
Als ik een game wil kopen met PayPal, ontkom ik er niet aan om een Nederlands adres te hebben en dus in euro's te betalen. Maar als ik een game koop op mijn account, wordt deze dan automatisch gedownload op mijn xbox one met de regio op US? En gaat dit geen gezeur geven met DLC?

Ik wil namelijk heel graag het ultimate pakket kopen van Forza Horizon 2 :)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• X-Fighter
Geen "bombs" gedropt in dat ene interview, om nog niet te zeggen NIETS belangrijk gezegd :D

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Helaas wel waar ja :P Maar dat had ik al kilometers van te voren aan zien komen. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Brutal1ty op 08-10-2014 21:35 ]

• giantgiantus
Ik heb helaas mijn poweradapter naar MS moeten sturen. Nu geeft UPS aan dat hij is gearriveerd bij MS. Kan ik ergens zien hoe het verder afgehandeld wordt? Is er een soort TRACK and TRACE op de site van Xbox oid?

• X-Fighter
giantgiantus schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:25:
Ik heb helaas mijn poweradapter naar MS moeten sturen. Nu geeft UPS aan dat hij is gearriveerd bij MS. Kan ik ergens zien hoe het verder afgehandeld wordt? Is er een soort TRACK and TRACE op de site van Xbox oid?
Dacht van niet, denk dat ze u wel emailen als het klaar is, en terug gestuurd gaat worden

• DrParanoid
Xbox Division Head Phil Spencer was given a list of old and glorious franchises: Halo Wars, Alan Wake, MechAssault, Conker’s Bad Fur Day, Blinx the Time Sweeper, Fusion Frenzy, Banjo Kazooie, Kameo, High Heat Baseball, Otogi, Knights of The Old Republic and Shenmue.
He was asked if there was a chance for any of those franchises to return on Xbox One, and his response was definitely a tease, even if he mentioned that he could not talk about the,:
There are a couple games on that list that we’re doing some work on. I’ll just say that.

People should know that we listen to feedback, we have ideas, and there are franchises in the past we thing would be great to come again.
Spencer revealed the news near the end of an interview on the Inner Circle Podcast today, stating, "Themes and background pics are something we are working on, and screenshots; I know people beat me up on screenshots ... I know people like to customize the look of the dash .. we are going to deliver on them." He didn't state when exactly this new support will be added to the Xbox One.
Custimization, screenshots en een paar oude franchises die een remake / vervolg krijgen :)

KOTOR en Shenmue kunnen we (helaas) wel vergeten denk ik. Conker hebben ze al wat mee in Spark gedaan.

Verwijderd

Screenshots kunnen maken op de X1 staat ook op mijn wenslijst.

• X-Fighter
Bij PS hebben ze nu zo PS TV, wat wel cool is aangezien je PS4 video/audio kunt streamen naar dat ding. Xbox heeft zo iets nog niet zelf, maar nu dacht ik bestaan zo een dingen sowieso al niet?
Een apparaat wat als input gewoon HDMI heeft, en wat je met kabel op je netwerk vast maakt, om dan het beeld te streamen naar een ander device? Je moet dan wel in de buurt van de Xbox One blijven voor de controller, maar ik zou het nog steeds handig vinden.

• Yaz
X-Fighter schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:38:
Bij PS hebben ze nu zo PS TV, wat wel cool is aangezien je PS4 video/audio kunt streamen naar dat ding. Xbox heeft zo iets nog niet zelf, maar nu dacht ik bestaan zo een dingen sowieso al niet?
Een apparaat wat als input gewoon HDMI heeft, en wat je met kabel op je netwerk vast maakt, om dan het beeld te streamen naar een ander device? Je moet dan wel in de buurt van de Xbox One blijven voor de controller, maar ik zou het nog steeds handig vinden.
Je bedoelt zoiets?

http://www.monoprice.com/...&p_id=8121&seq=1&format=2

Afbeeldingslocatie: http://images.monoprice.com/productlargeimages/81212.jpg

• X-Fighter
Nee het tegenovergestelde er van. Bij zo een dongle stream jij je content naar de dongle die het dan via de hdmi output op een device toont. Ik bedoel een device dat als input hdmi heeft, en output ethernet kabel. Dan kan ik bijvoorbeeld het beeld en audio van Xbox One streamen naar mijn Laptop, en verder spelen, zolang ik maar met de controller dichtgenoeg bij de Xbox One ben.

Zou ik dit niet met een Raspberry pi kunnen doen?

[ Voor 16% gewijzigd door X-Fighter op 09-10-2014 09:52 ]

• ekops
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17:02
Even iets anders, heeft er iemand ervaringen met de afstandsbediening voor de XBOX ONE?
Hij doet bij mij bijna alles goed, behalve het switchen naar een ander tv kanaal. De ene keer doet ie het wel redelijk en de andere keer moet ik bijna door de afstandsbediening heen drukken.
Heeft iemand dit ook?

Groet Erik

12 x 370wp, Solis S6-GR1P3.6K, 1 x Marstek Venus-E (153.212), HW P1

• Yaz
X-Fighter schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:49:
[...]

Nee het tegenovergestelde er van. Bij zo een dongle stream jij je content naar de dongle die het dan via de hdmi output op een device toont. Ik bedoel een device dat als input hdmi heeft, en output ethernet kabel. Dan kan ik bijvoorbeeld het beeld en audio van Xbox One streamen naar mijn Laptop, en verder spelen, zolang ik maar met de controller dichtgenoeg bij de Xbox One ben.

Zou ik dit niet met een Raspberry pi kunnen doen?
De bedoeling van deze set (ze komen met 2 stuks) is dat je een van de twee in de xbox stopt (dus de HDMI kabel vervangt) en de ander in je TV (en dus de HDMI kabel vervangt). Daarna een ethernet kabel ertussen.

Precies wat jij wilt volgens mij...

Lees nu pas dat jij daarna het beeld op je laptop wilt. Er vanuit gaan dat je laptop geen HDMI in heeft moet je zo'n apparaat zoeken die een software applicatie heeft. Deze zijn er wel, even zoeken op google en dan kom je er wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Yaz op 09-10-2014 10:04 ]

Dat zijn gewoon HDMI transmitters, heb je in USB, Ethernet en Wifi formaten. Ook HMDI wireless extenders kunnen dit, zijn er genoeg van te vinden.

Nadeel is dat je dus je HDMI output van XBO moet gebruiken en vaak je niet kan switchen (of je moet een reciever hebben met Multi-output).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• harrytasker
  • Niet online
X-Fighter schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:38:
Ik snap dat het niet helemaal hetzelfde is maar kan je niet beter een tweede xbox kopen, een PSTV kost 100 euro en heb je ook nog een extra controller nodig, dus zeg 140 euro totaal! Daarnaast werken er niet alle spellen mee heb ik begrepen, dus een halve oplossing? Met 2 xboxen kan je lekker alle spellen sharen, dus "verdien" je de meerprijs snel terug....

• X-Fighter
SinergyX schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:07:
Dat zijn gewoon HDMI transmitters, heb je in USB, Ethernet en Wifi formaten. Ook HMDI wireless extenders kunnen dit, zijn er genoeg van te vinden.

Nadeel is dat je dus je HDMI output van XBO moet gebruiken en vaak je niet kan switchen (of je moet een reciever hebben met Multi-output).
Bedankt!
harrytasker schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:08:
[...]
Ik snap dat het niet helemaal hetzelfde is maar kan je niet beter een tweede xbox kopen, een PSTV kost 100 euro en heb je ook nog een extra controller nodig, dus zeg 140 euro totaal! Daarnaast werken er niet alle spellen mee heb ik begrepen, dus een halve oplossing? Met 2 xboxen kan je lekker alle spellen sharen, dus "verdien" je de meerprijs snel terug....
Dat zou inderdaad kunnen maar ik zoek naar iets goedkoper dan PSTV, en geen extra controller nodig :)

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 00:00
Er komt weer een witte XBox One bundel aan. Zou leuk zijn als de witte controllers ook apart verkocht gaan worden. Ik wil eens wat anders dan die zwarte.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Lekker Ventje schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:56:
Er komt weer een witte XBox One bundel aan. Zou leuk zijn als de witte controllers ook apart verkocht gaan worden. Ik wil eens wat anders dan die zwarte.
Met welke games?

• Lekker Ventje
Voor The Masterchief Collection en Sunset Overdrive.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• X-Fighter
Lekker Ventje schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:26:
[...]

Voor The Masterchief Collection en Sunset Overdrive.
Ook Halo? Waar heb je dat nieuws van? Ik wist enkel SSOD

• Lekker Ventje

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
http://majornelson.com/20...s-now-available-xbox-one/

Styx is ook uit op de Xbox One nu. Zijn er al mensen die hem hebben geprobeerd? Ik hoor er heel weinig over, ook in het PS4 forum wordt het (bijna) niet genoemd.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• Ereaser
Hmm had toch eigenlijk gehoopt op iets unieks voor de MCC editie en er zit ook geen kinect bij :/

• X-Fighter
Super nice, beetje aan het twijfelen om de mijne te verkopen om deze te kopen :)

• Yaz
Kartale schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:31:
http://majornelson.com/20...s-now-available-xbox-one/

Styx is ook uit op de Xbox One nu. Zijn er al mensen die hem hebben geprobeerd? Ik hoor er heel weinig over, ook in het PS4 forum wordt het (bijna) niet genoemd.
Ik heb filmpjes gezien. Ziet er leuk uit. Ik ga hem proberen als ik even door mijn verwachte catalogus heen ben en/of hij in de aanbieding komt.
Ereaser schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:32:
[...]

Hmm had toch eigenlijk gehoopt op iets unieks voor de MCC editie en er zit ook geen kinect bij :/
Ik vind het al heel wat. Er was initieel aangekondigd dat Halo MCC niets extra zou krijgen. Toen opeens een Limited Edition en nu ook nog een bundled editie. Met Halo 5 gaan ze "los" zoals ze dat toen vertelde.

[ Voor 30% gewijzigd door Yaz op 09-10-2014 11:34 ]

• Lekker Ventje
X-Fighter schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:32:
[...]

Super nice, beetje aan het twijfelen om de mijne te verkopen om deze te kopen :)
Mijn 360 is ook wit en de witte X1 ziet er goed uit. Had ook liever een witte X1 en PS4 gehad maar ik ga ze daar nu niet voor wegdoen. Als er om te beginnen alvast verschillende kleuren controllers komen vind ik het voorlopig al best. Ik wil een tweede controller maar liever geen zwarte.

• X-Fighter
Lekker Ventje schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:39:
[...]

Mijn 360 is ook wit en de witte X1 ziet er goed uit. Had ook liever een witte X1 en PS4 gehad maar ik ga ze daar nu niet voor wegdoen. Als er om te beginnen alvast verschillende kleuren controllers komen vind ik het voorlopig al best. Ik wil een tweede controller maar liever geen zwarte.
Je kan natuurlijk controller uit elkaar draaien, gewoon voor de behuizing er af te nemen, en die wit spuiten... Kost niet veel moeite. Of ipv open te draaien, goed afplakken en dan wit spuiten :D
Ik ga denk gewoon zo'n decal stickersetje kopen, er zijn nog niet echt mooie versies in omloop, gros is gewoon een plaatje op een pre-cut A4tje (ebay staat er vol mee).

• Ereaser
Yaz schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:33:
[...]

Ik vind het al heel wat. Er was initieel aangekondigd dat Halo MCC niets extra zou krijgen. Toen opeens een Limited Edition en nu ook nog een bundled editie. Met Halo 5 gaan ze "los" zoals ze dat toen vertelde.
Halo 5 duurt me wat te lang :P
Denk dat het toch de bundel met Titan Fall en Kinect wordt, aangezien die vrij goedkoop is.

• Lekker Ventje
X-Fighter schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:41:
[...]

Je kan natuurlijk controller uit elkaar draaien, gewoon voor de behuizing er af te nemen, en die wit spuiten... Kost niet veel moeite. Of ipv open te draaien, goed afplakken en dan wit spuiten :D
Kan ook maar als ik toch een extra controller koop kan ik net zo goed meteen een controller in die kleur nemen, is wat makkelijker.
Ik heb ook al gekeken naar zo'n mod controller, die zijn ook in veel verschillende kleuren te krijgen.

• Willybubba
  • Laatst online: 13:41

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo hee, Plex werkt wel als een speer. Nu kan m'n Xtreamer de deur uit en is de Xbox One officieel mijn alles-in-1 mediaspeler. Steekt mijn PS4 nogal karig bij af, met enkel Netflix.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-11 11:20
Willybubba schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:12:
Zo hee, Plex werkt wel als een speer. Nu kan m'n Xtreamer de deur uit en is de Xbox One officieel mijn alles-in-1 mediaspeler. Steekt mijn PS4 nogal karig bij af, met enkel Netflix.
Aangenaam verrast door Plex inderdaad.. Jammer dat de Xbox niet beneden bij de TV staat :(

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-11 19:46
McPoowl schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:19:
[...]

Aangenaam verrast door Plex inderdaad.. Jammer dat de Xbox niet beneden bij de TV staat :(
alleen jammer dat het toch wel redelijk wat kost
Snap ook niet echt wat je nu krijgt voor die 40 dollar in het jaar, die DNLA player van XBO zelf is dan niet helemaal top, maar is in ieder geval gewoon gratis. Dan nog het gedoe om de WP8.1 en W8.1 beta versies te krijgen (welke volgens mij US only zijn, NL lijkt niet te werken), wacht ik nog wel tot er een keertje een gratis versie komt (of de DNLA player of Play-to wordt wat beter).

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-10 10:44
Ze brengen het ook zo mooi, met free apps op de site.
Ja, gratis als je betaald. Dat is erg gratis inderdaad.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-11 11:43

ScreamGT

joejoe

Iemand hier die toevallig van zijn XBOX one af wilt? Ben ernaar opzoek... :)

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-11 15:06
ScreamGT schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:54:
Iemand hier die toevallig van zijn XBOX one af wilt? Ben ernaar opzoek... :)
http://tweakers.net/categ...9FliTlKVtFKZpYWBkqxtbW1AA
Maar liefst 3 stuks in V&A

• giantgiantus
Je hoeft helemaal niet te betalen voor plex. De app voor windows en mac is gratis net als de server software.

Je dient wel te betalen voor een aantal players zoals voor ios en Android en binnenkort dus ook X1. Ik verwacht dat de prijs onder de 10€ komt te liggen.

Op het moment kunnen plexpass gebruikers de app al gebruiken. Is gewoon een extraatje. Geen zin in een lidmaatschap, wacht nog even en je kan de app gewoon kopen.
Ik zie hier toch duidelijk 4.99 per app.
http://www.windowsphone.c...4b-4db0-b67a-4645c04225d4

http://apps.microsoft.com...87-4a72-ad86-2e6274f969e3

Maargoed, dat is Plex, niet XBO :P

• giantgiantus
Huh? Je leest volgens mij mijn post niet?

• Chevalric
SinergyX schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:38:
Snap ook niet echt wat je nu krijgt voor die 40 dollar in het jaar, die DNLA player van XBO zelf is dan niet helemaal top, maar is in ieder geval gewoon gratis. Dan nog het gedoe om de WP8.1 en W8.1 beta versies te krijgen (welke volgens mij US only zijn, NL lijkt niet te werken), wacht ik nog wel tot er een keertje een gratis versie komt (of de DNLA player of Play-to wordt wat beter).
Dit krijg je voor die 40 dollar: https://plex.tv/subscription/about

De xbox one app is maar 1 van de voordeeltjes van een Plex subscription. Of de andere dingen het je waard zijn, blijft dan de vraag.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-10 10:44
Of je op de andere dingen zit te wachten is de vraag. Ik niet in ieder geval.
De huidige release vind ik dan ook een beetje proberen mensen die subscription aan te smeren.
"Ja nee later komt er een betaalde app voor." Waarom dan niet meteen?

• Chevalric
Het is toch precies hetzelfde als een alpha of beta van een game voor mensen die 'm gepreorderd hebben? Zie niet in waarom dat bij een app anders zou moeten zijn.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:34
Ik dacht dat ik in het XBO forum zat, maar ik lees alleen nog maar zaken over Plex....

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• giantgiantus
carpebios schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:19:
Ik dacht dat ik in het XBO forum zat, maar ik lees alleen nog maar zaken over Plex....
Net zoals je veel over destiny leest als die uitgebracht wordt. Plex vergroot de functionaliteit van de Xbox enorm. Logisch dat het aan de orde kont.

• Rossi46
Het is wel zo dat het nu enkel over Plex gaat ja. Maar goed, dat gaat wel weer over. Daarbij kan de toevoeging van Plex inderdaad wel heel leuk uitpakken :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

giantgiantus schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:46:
[...]

Net zoals je veel over destiny leest als die uitgebracht wordt. Plex vergroot de functionaliteit van de Xbox enorm. Logisch dat het aan de orde kont.
Precies, is toch waar dit forum op draait.
Over de hardware zijn we waarschijnlijk snel uitgesproken.
Forza, BF, Titanfall, Diablo, Destiny, Plex, Sunset Overdrive, The Division, The Witcher, etc etc
Alleen maar leuk toch om al die positieve ervaringen te lezen :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• giantgiantus
Sunset overdrive. Grappig, weinig hype voor die game.

Ga zelf even de kat uit de boom kijken. Vond alle ratchet and clanks op de ps3 erg leuk. Vond die shooter van insomniac dan weer helemaal niets.

Grafisch ziet die game er wat mij betreft spetterend uit.

• Rossi46
giantgiantus schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:11:
Sunset overdrive. Grappig, weinig hype voor die game.

Ga zelf even de kat uit de boom kijken. Vond alle ratchet and clanks op de ps3 erg leuk. Vond die shooter van insomniac dan weer helemaal niets.

Grafisch ziet die game er wat mij betreft spetterend uit.
Sunset Overdrive lijkt me echt een draak van een game. Typisch zo'n Amerikaanse over the top game zonder enige humor of finesse. Iets waar Japanse en Europese games over het algemeen toch een stuk beter in zijn.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• giantgiantus
True. Maar de Ratchet and clank games waren dan wel weer top!
Pagina: 1 ... 58 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!