• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben maar het valt mij soms op dat wanneer ik bijvoorbeeld Netflix kijk er onder in het scherm ongeveer 1 centimeter de pixels verticaal herhaald lijken te worden. Het is bijvoorbeeld goed te zien als iemand een shirt met schuine strepen of wat dan ook aan heeft welke onder in het beeld de laatste centimeter ineens recht naar beneden lopen. Bij games lijkt dit niet zo te zijn maar bij het kijken van Netflix en wellicht TV wel.

Is meer mensen dit toevallig opgevallen? Of moet ik het probleem in mijn xbox gaan zoeken :). Als ik Netflix via de PS4 of mijn Smart TV kijk is het namelijk niet zichtbaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Nipje op 28-09-2014 19:58 ]

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 23:39

danplo

The Force is strong with me

iantje31 schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:01:
[...]

een vriend van me heeft enrgens last van, maar jij dus wel?

zou iemand me trouwens een link naar het preview forum kunnen geven?
Even serieus, dit heb ik net 25 posts terug ook al gegeven, lees eens wat reacties in deze topic voor je iets vraagt. danplo in "[XBO] Xbox One - Deel 3"

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 20:42

Dennahz

Life feels like hell should.

Het is allemaal leuk en aardig, dat updaten, maar het is wel strontvervelend soms hoor! Vooral als je net even leuk een serie wilt kijken op Netflix. Je MOET updaten, anders kan je niet op Live en dus ook niet op Netflix.

En ja, natuurlijk kan ik m'n XONE op standby zetten i.p.v. uit, maar ik heb geen zin om telkens 15W te verbruiken voor niks. Updates kunnen prima op de achtergrond downloaden en installeren bij power-off, zonder dat opdringerige gedoe ala Windows.

Hoop dat ze dat nog gaan veranderen, want het is echt heel erg vervelend.

Twitter

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
danplo schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:14:
[...]

Even serieus, dit heb ik net 25 posts terug ook al gegeven, lees eens wat reacties in deze topic voor je iets vraagt. danplo in "[XBO] Xbox One - Deel 3"
sorry, keek er overheen

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:13
Dennahz schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:24:
Het is allemaal leuk en aardig, dat updaten, maar het is wel strontvervelend soms hoor! Vooral als je net even leuk een serie wilt kijken op Netflix. Je MOET updaten, anders kan je niet op Live en dus ook niet op Netflix.

En ja, natuurlijk kan ik m'n XONE op standby zetten i.p.v. uit, maar ik heb geen zin om telkens 15W te verbruiken voor niks. Updates kunnen prima op de achtergrond downloaden en installeren bij power-off, zonder dat opdringerige gedoe ala Windows.

Hoop dat ze dat nog gaan veranderen, want het is echt heel erg vervelend.
Dat is precies de reden waarom ik absoluut niet mee doe aan dat preview gebeuren. Ik zie de update later wel tegemoet, op het moment dat ik dat wens en hopelijk ook zonder bugs :+

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Dennahz schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:24:
En ja, natuurlijk kan ik m'n XONE op standby zetten i.p.v. uit, maar ik heb geen zin om telkens 15W te verbruiken voor niks. Updates kunnen prima op de achtergrond downloaden en installeren bij power-off, zonder dat opdringerige gedoe ala Windows.b
Ik hoor graag hoe jij denkt hoe dat dit dan zou moeten werken? Dus ik zet de xbox uit en dan nog verwacht jij dat deze zonder stroom aangaat, updates download en installeert? Ik weet niet welke kabouters in hiervoor moet inschakelen maar buiten de was, ,strijk, afwas en kinders-in-bad-doen kabouter ken ik er verder geen.

Rossi46 schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:56:
[...]Dat is precies de reden waarom ik absoluut niet mee doe aan dat preview gebeuren. Ik zie de update later wel tegemoet, op het moment dat ik dat wens en hopelijk ook zonder bugs :+
Je weet dat je niet zelf kan kiezen wanneer je een update krijgt hoop ik. Je krijgt een paar dagen om de update zelf te installeren en daarna komt hij er gewoon aan.

[ Voor 25% gewijzigd door Yaz op 29-09-2014 08:31 ]

Gamertag: YazNL

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Updates in de achtergrond downloaden. Daarna (bij het afsluiten) de updates installeren :)

Opzich kan het natuurlijk, maar ik snap de huidige aanpak van Microsoft wel. Voor 'normale' dashboard updates is het wellicht niet nodig, maar als er een security update uitgerold word die invloed heeft op XBL dan wil je niet dat er nog 'ongepatchte' consoles connecten.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Nipje
Nipje schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:57:
Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben maar het valt mij soms op dat wanneer ik bijvoorbeeld Netflix kijk er onder in het scherm ongeveer 1 centimeter de pixels verticaal herhaald lijken te worden. Het is bijvoorbeeld goed te zien als iemand een shirt met schuine strepen of wat dan ook aan heeft welke onder in het beeld de laatste centimeter ineens recht naar beneden lopen. Bij games lijkt dit niet zo te zijn maar bij het kijken van Netflix en wellicht TV wel.

Is meer mensen dit toevallig opgevallen? Of moet ik het probleem in mijn xbox gaan zoeken :). Als ik Netflix via de PS4 of mijn Smart TV kijk is het namelijk niet zichtbaar.
Hier nog een foto van wat ik precies bedoel:
http://cl.ly/image/3M390R184014

Heeft iemand ervaringen?

• Yaz
Nipje schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:01:
[...]

Heeft iemand ervaringen?
Nee, geen last van. Ziet er uit als een underscan probleem.

• Nipje
Yaz schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:36:
[...]

Nee, geen last van. Ziet er uit als een underscan probleem.
Ja inderdaad dit kwam in mij ook op. Bij de PS4 werkt het wel prima. Ik heb de afgelopen tijd vaak mijn TV gewisseld en wellicht dat de Xbox hierdoor een beetje in de war is? Ik heb echter wel de HDTV calibratie uitgevoerd via instellingen maar dit heeft niets uitgehaald. Heb jij misschien nog tips?

Edit:
Underscan lijkt het niet te zijn. Heb de resolutie net even ontzettend laag gezet waardoor er boven en onder in het scherm een zwarte balk komt. Hierdoor is de video niet meer schermvullend maar ik zie alsnog het herhalen van de pixels onderin de video.

[ Voor 21% gewijzigd door Nipje op 29-09-2014 10:29 ]

• Willybubba
  • Laatst online: 07-11 19:26

Willybubba

Nut up or shut up.

[...]

Heeft iemand ervaringen?
Heeft Netflix bij mij ook (alleen dan een dunner strookje). Alleen wel pas sinds de laatste update van de netflix app. Daarvoor nergens last van. Vind 't sowieso een achteruitgang, Netflix dan.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• MagicMau
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 14:04
[...]

Heeft iemand ervaringen?
Ik heb precies hetzelfde, en alleen bij Netflix. Ik vermoed dat er een foutje in de app zelf zit. En in het blinde vertrouwen dat er wel een update komt, probeer ik het maar te negeren ;-)

Xbox Live Gamertag

• Nipje
Goed om te horen dat het niet aan mijn Xbox ligt dan!
MagicMau schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:39:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, en alleen bij Netflix. Ik vermoed dat er een foutje in de app zelf zit. En in het blinde vertrouwen dat er wel een update komt, probeer ik het maar te negeren ;-)
Heb jij een net zo dik balkje als dat je bij mij kunt zien? Ik zie hierboven namelijk ook dat iemand een dunner balkje heeft =).

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
Waar hopen we op met Deals with gold en Games for gold?

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Vecodo schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:09:
Waar hopen we op met Deals with gold en Games for gold?
Games with gold is al bekend hoor

http://majornelson.com/20...-games-gold-october-2014/

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11 21:42

v8power67

Psn: Mausosaurus

Lees net dat lMiddle-earth: Shadow of Mordor 1080p 60fps op ps4 en maar 720p 30fps op x1.....
Heb zelf een x1 en vind weet wat aparaat ong kan en 720p 30fps is schandalig van de vdeveloper..... http://www.neogaf.com/for...p=132114413&postcount=918
Staat nog wel bij logisch neem het met korrel zout.
Maar als dit waar is dan falen de devs wel gigantisch....
(sorry crosspost van ps4 topic maar vind het wel melden waard want vind schadalig voor de x1 only mensen)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NB3R70G.png

Hopen dat de meeste zullen laten weten door het spel niet te kopen dat zoiets niet kan.
Dat hij misschien 1080p 30fps is kan(want ps4 versie is 60fps met soms een drop).
Maar komop hoor dit is echt bizar....

[ Voor 21% gewijzigd door v8power67 op 29-09-2014 13:33 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Nipje
v8power67 schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:29:
Lees net dat lMiddle-earth: Shadow of Mordor 1080p 60fps op ps4 en maar 720p 30fps op x1.....
Heb zelf een x1 en vind weet wat aparaat ong kan en 720p 30fps is schandalig van de vdeveloper..... http://www.neogaf.com/for...p=132114413&postcount=918
(sorry crosspost van ps4 topic maar vind het wel melden waard want vind schadalig voor de x1 only mensen)
[afbeelding]

Hopen dat de meeste zullen laten weten door het spel niet te kopen dat zoiets niet kan.
Dat hij misschien 1080p 30fps is kan(want ps4 versie is 60fps met soms een drop).
Dit vind ik ook heel erg vreemd. Als het nou iig 60fps zou zijn op de xbone zou het nog te doen zijn. Pre-order maar annuleren voor de xbone en hem ophalen voor de PS4. Jammer!

• Rossi46
[afbeelding]

Eens, dit verschil is echt veel te groot. Dat de Xbone lastiger is om voor te programmeren en simpelweg iets minder krachtig, dat weten we inmiddels wel. Maar dit verschil slaat nergens op :N

Laten we niet vergeten dat de PS4 ook steeds meer optimalisaties krijgt.
Hierdoor zou het gat best nog eens groter kunnen worden dan tijdens release.
Ligt er waarschijnlijk maar net aan welk platform de developer als basis gebruikt.
Gaan ze voluit voor de 1080p 60fps op de PS4 dan zal de Xbox One dat never nooit niet bij kunnen benen.
Gaan ze voor 900p op de Xbox One, dan is het een simpele keuze om de PS4 op 1080p te laten lopen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• MagicMau
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 14:04
Nipje schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:59:
Goed om te horen dat het niet aan mijn Xbox ligt dan!

[...]

Heb jij een net zo dik balkje als dat je bij mij kunt zien? Ik zie hierboven namelijk ook dat iemand een dunner balkje heeft =).
Hmm, weet niet of ik online aan wedstrijden mee wil doen wie het dikste balkje heeft.... :P Anyhow, op mijn 42" tv is het ongeveer een centimeter. Net genoeg om op te vallen, net te klein om storend te zijn, maar wel te hopen dat het in een volgende update is verholpen.

Xbox Live Gamertag

• Nipje
MagicMau schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:20:
[...]

Hmm, weet niet of ik online aan wedstrijden mee wil doen wie het dikste balkje heeft.... :P Anyhow, op mijn 42" tv is het ongeveer een centimeter. Net genoeg om op te vallen, net te klein om storend te zijn, maar wel te hopen dat het in een volgende update is verholpen.
Haha je hebt gelijk. Laten we inderdaad hopen op een update! Het stoort toch al snel :)

• Winkiller
  • Laatst online: 16:29

Winkiller

De Mopperpot

Even wat anders dan fps gezwam op een xb1 of ps4, ik zit te kijken naar een externe hd voor mijn xb1. Het blijkt dat het verplicht is om usb 3.0 te hebben.

Prima maar kan de xb1 voldoende stroom leveren voor een externe 3.0 HD zonder 220 netvoeding ? Bv. een Western Elements Portable 500 GB.

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-11 20:59

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Heb er 2x een pricewatch: WD My Passport My Passport 2TB Zwart aanhangen.
1 voor opslag games en 1 voor films/series

Geen enkel probleem met power.

• Rossi46
Yaz schreef op maandag 29 september 2014 @ 08:29:

Je weet dat je niet zelf kan kiezen wanneer je een update krijgt hoop ik. Je krijgt een paar dagen om de update zelf te installeren en daarna komt hij er gewoon aan.
Zolang de Xbone in standby modus gaat (en dus niet volledig uit) merk je daar helemaal niks van. Althans, ik ben zo te zien up to date maar heb enkel bij het installeren van de Xbone toen ik hem nieuw kocht handmatige updates doorgevoerd.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:58
Heb zelf een x1 en vind weet wat aparaat ong kan en 720p 30fps is schandalig van de vdeveloper.....
Als ie werkelijk maar op 720p 30fps draait, is t ook de laatste keer geweest dat ik een X1 game pre load. Sorry maar dat noem ik geen next gen meer hoor. Ben absoluut geen graphics whore ofzo, maar ik vind t wel schandalig eigenlijk.

Wordt dit gemeengoed ofzo? Hoe gaan AC:Unity en Far Cry straks draaien bijvoorbeeld?

[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 29-09-2014 14:47 ]

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-11 08:40
[afbeelding]

Dit baseer je op een Youtube comment? Neem dan geen korrel maar een pak zout aub.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Vae Victis schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:30:
Heb er 2x een pricewatch: WD My Passport My Passport 2TB Zwart aanhangen.
1 voor opslag games en 1 voor films/series

Geen enkel probleem met power.
Bedankt voor je reactie, ik heb deze Seagate Expansion Portable 1 TB besteld, voordelig voor 55 euri. :P

• berkelator
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-07-2021
Begin eens met het lezen van de topic warning. Daarna mag je dat in het juiste topic nog eens vragen :)

[ Voor 79% gewijzigd door BM op 29-09-2014 15:49 ]

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
berkelator schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:31:
[mbr]Begin eens met het lezen van de topic warning. Daarna mag je dat in het juiste topic nog eens vragen :)[/]
nvm :P

[ Voor 7% gewijzigd door Ereaser op 29-09-2014 15:50 ]

wes- schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:20:
[...]

Dit baseer je op een Youtube comment? Neem dan geen korrel maar een pak zout aub.
Backstory: het ging om een comment van een reviewer die blijkbaar beide versies al heeft. Het was ook zijn video die vanaf Google+ werd gepost en meer gaf.

Maar het is dus nog totaal niet zeker, kan me ook niet voorstellen dat die reviewer uberhaupt FPS kan kijken.

Anyways: als het inderdaad 720p+30fps is dan haal ik hem niet. Iets anders vind ik niet erg, maar 1 van beide moet gewoon omhoog. Ik denk echter dat de PS4 geen 60 maar 30fps doet als ik zo de diverse filmpjes en streams moet geloven.

Verder moet de grote media zich er nog over buigen, dus als 1 reviewer het niet helemaal snapt moet hij weten. Ik gooi het voorlopig op "troll".

Martinspire - PC, PS5, XSX

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Winkiller schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:22:

Bedankt voor je reactie, ik heb deze Seagate Expansion Portable 1 TB besteld, voordelig voor 55 euri. :P
Dit is echter uitbreiding van je hd ruimte en heb je geen profijt van sneller opstarten van games omdat deze schijf op 5400rpm draait. Die WD schijven draaien dacht ik ook op 5400rpm.
Bijvoorbeeld deze pricewatch: Hitachi Touro Mobile Pro USB 3.0 1TB Zwart draait op 7200rpm en zullen je games merkbaar sneller opstarten.

Zelf heb ik een 2TB schijf op 7200rpm die ik nog had liggen en die zit in een usb3 case.

iRacing Profiel

• wes-
Martinspire schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:29:
[...]

Backstory: het ging om een comment van een reviewer die blijkbaar beide versies al heeft. Het was ook zijn video die vanaf Google+ werd gepost en meer gaf.

Maar het is dus nog totaal niet zeker, kan me ook niet voorstellen dat die reviewer uberhaupt FPS kan kijken.

Anyways: als het inderdaad 720p+30fps is dan haal ik hem niet. Iets anders vind ik niet erg, maar 1 van beide moet gewoon omhoog. Ik denk echter dat de PS4 geen 60 maar 30fps doet als ik zo de diverse filmpjes en streams moet geloven.

Verder moet de grote media zich er nog over buigen, dus als 1 reviewer het niet helemaal snapt moet hij weten. Ik gooi het voorlopig op "troll".
Mocht dit waar zijn is het verschil echt te groot en kan ik mij wel voorstellen dat mensen deze dan skippen op de XO.
wes- schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:20:

Diezelfde game die 'whooping 6GB' vram nodig heeft op de PC? Korrel zout niet zo, gewoon een rukspel :P
(maarja, dat is al vrij snel met LotR * SinergyX rent nu hard weg).

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 29-09-2014 17:07 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-10 10:44
I made fun of "Lord of the Rings" so hard, it made some supergeek puke all over the counter.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

mowa schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:37:
[...]

Dit is echter uitbreiding van je hd ruimte en heb je geen profijt van sneller opstarten van games omdat deze schijf op 5400rpm draait. Die WD schijven draaien dacht ik ook op 5400rpm.
Bijvoorbeeld deze pricewatch: Hitachi Touro Mobile Pro USB 3.0 1TB Zwart draait op 7200rpm en zullen je games merkbaar sneller opstarten.

Zelf heb ik een 2TB schijf op 7200rpm die ik nog had liggen en die zit in een usb3 case.
Ja klopt, de bestelde drive draait inderdaad op 5400 rpm, ik ga niet speciaal voor snelheidswinst.
Wat zal het verschillen ? 5 a 10 seconden ? daar maak ik mij niet echt druk om. ;)
Het scheelt vanzelfsprekend ook weer wat warmte in mijn krappe meubeltje. :+

Verwijderd

Forza 5 werkt bij mij nog steeds niet goed , gisteren deed ie het nog even , maar sindsdien niet meer.

De X1 blijft dan hangen als je een race aan het laden bent , vrij vervelend zo.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:36:
Forza 5 werkt bij mij nog steeds niet goed , gisteren deed ie het nog even , maar sindsdien niet meer.

Verwijder de content eens en installeer de boel eens opnieuw, helpt dat ?

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:32

Dat is mooi balen dan, hier geen problemen met Forza5 . Ik zit niet in het preview programma btw.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:43
skreppiedoe schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:20:
[...]

Dat is mooi balen dan, hier geen problemen met Forza5 . Ik zit niet in het preview programma btw.
Ik ook geen problemen. Sinds dit weekend een X1 en geniet met volle teugen van Forza 5!

• DutchOwnage
wes- schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:38:
[...]

Mocht dit waar zijn is het verschil echt te groot en kan ik mij wel voorstellen dat mensen deze dan skippen op de XO.
Als t waar is overweeg ik een refund aan te vragen bij MS. Wegens misleiding ofzo ;) . Je mag er toch van uitgaan dat een next gen titel op een next gen console op een resolutie draait welke redelijkerwijs te verwachten valt op een next gen console. Dan hebben we het natuurlijk niet over een last gen HD Ready 720p resolutie :z

Edit: ow ja dit dus: http://www.pu.nl/artikele...anstaande-xbox-one-games/

[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 29-09-2014 19:13 ]

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Winkiller schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:21:
Ja klopt, de bestelde drive draait inderdaad op 5400 rpm, ik ga niet speciaal voor snelheidswinst.
Wat zal het verschillen ? 5 a 10 seconden ? daar maak ik mij niet echt druk om. ;)
Het scheelt vanzelfsprekend ook weer wat warmte in mijn krappe meubeltje. :+
Prima, het gaat er echter om dat men weet welke keuze men kan maken; Een schijf met 5400rpm vs 7200rpm en welke consequenties dit heeft. En ik weet niet of je het weet maar dit is namelijk al maanden geleden besproken en bijna niemand leest iets terug of gebruikt de zoekfunctie. ;)

iRacing Profiel

DutchOwnage schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:09:
[...]

Als t waar is overweeg ik een refund aan te vragen bij MS. Wegens misleiding ofzo ;) . Je mag er toch van uitgaan dat een next gen titel op een next gen console op een resolutie draait welke redelijkerwijs te verwachten valt op een next gen console. Dan hebben we het natuurlijk niet over een last gen HD Ready 720p resolutie :z

Edit: ow ja dit dus: http://www.pu.nl/artikele...anstaande-xbox-one-games/
1) Niets is nog definitief (zou met een day-one patch ook nog wat kunnen veranderen natuurlijk.
2) Een verschil van 5x meer pixels (2,25 meer pixels en 2x meer fps) is gewoon niet recht te praten. Ze zitten daar te slapen, hebben totaal geen aandacht besteed aan de X1 versie of hebben gewoon slecht zitten programmeren.
3) De bron is nou niet bepaald geloof waardig en op zijn minst opvallend te noemen. Er is ook nog nergens een 2e bron

Wel is het opvallend dat overal alleen de PS4 versie is gebruikt en er al meer gerichting gingen van een brakke port.

Mij maakt het weinig uit, ik kijk niet echt uit naar die titel. Misschien dat ik hem later nog eens aan ga schaffen, maar deze grafische nonsense is een reden om hem voorlopig over te slaan.

• DutchOwnage
Ach ik zie t morgen wel hoor met Shadow of Mordor. Ik ga er gewoon neutraal in. Als ie er voor mij persoonlijk gewoon goed uitziet en lekker wegspeelt hoor je mij verder niet klagen. Het wordt echter een ander verhaal als ie op een vreselijke manier door de mand valt, als in huge FPS drops ofzo of gigantische pop ups telkens.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11 21:42

v8power67

Psn: Mausosaurus

Lees nu 900p 30fps... zitten beetje vaag te doen.
Jammer ook dat de developer niet gewoon alle vaagheid uit de wereld halen en even de final resolutie en fps bekend maken.
Denk dat de stilte al beetje aangeeft dat ze liefst stil hpuden tor na release datum om zo minder sales te verliezen. (Mijn gedachte erover).

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
The developer of racing game Project Cars is targeting a 1080p resolution and 60 frames per second output for both the PlayStation 4 and Xbox One versions of the game.

While earlier builds of the racing game were running well below 60fps, the build shown at EGX last week hits the target on both consoles - although there's still a little work to do to get the Xbox One version's resolution running in parity with the PS4 version's.

"On Xbox One it's not quite 1080p at the moment," Slightly Mad Studios' Andy Tudor told Eurogamer at EGX 2014. "But it's not representative of the final quality. We're still aiming to get there.

Over Project Cars. PU moet je met een grote pak zout nemen.

En aangezien de games nog niet uit zijn kan het per dag nog veranderen. Ze willen geen valse beloftes maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Rockvee2 op 29-09-2014 22:04 ]

• giantgiantus
Is het bekend wanneer de volgende update van de X1 komt? Is dat een vast schema?

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:11

TheVMaster

Moderator WOS
giantgiantus schreef op maandag 29 september 2014 @ 23:21:
Is het bekend wanneer de volgende update van de X1 komt? Is dat een vast schema?
De huidige versie (1410) is nog niet final, waarschijnlijk gebeurt dat ergens de komende week/weken? Ik verwacht dat de 1411 ergens vanaf 3e/4e week oktober gaat komen.

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-11 20:33
Ik zit enorm te twijfelen of ik een XO haal of een PS4, grafisch is de ps4 gewoon wat sterker, en moet de console toch weer een paar jaar mee, geld uitgeven voor 2 consoles vind ik het niet meer waard. Zoveel game ik niet meer. Veel vrienden hebben echter wel een XO. De pluspunten bij de XO zijn het sharen op 2 xboxen, waardoor games kopen gewoon een stuk aantrekkelijker wordt. De exclusives daarentegen, vind ik wat minder. Halo 5 wordt wel tof denk ik, maar daar houdt het al een beetje op. Heb op de vorige generatie altijd al lopen balen dat ik nooit uncharted en tlou heb kunnen spelen. Iemand wat te zeggen waarom ik toch voor de XO zou moeten gaan? Vond de vorige generatie de xbox overigens wel een stuk chiller. Maar de vebeterde controller en verder toffe exclusives van de ps4 trekken me ook enorm.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
swoutr schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 00:28:
Ik zit enorm te twijfelen of ik een XO haal of een PS4, grafisch is de ps4 gewoon wat sterker, en moet de console toch weer een paar jaar mee, geld uitgeven voor 2 consoles vind ik het niet meer waard. Zoveel game ik niet meer. Veel vrienden hebben echter wel een XO. De pluspunten bij de XO zijn het sharen op 2 xboxen, waardoor games kopen gewoon een stuk aantrekkelijker wordt. De exclusives daarentegen, vind ik wat minder. Halo 5 wordt wel tof denk ik, maar daar houdt het al een beetje op. Heb op de vorige generatie altijd al lopen balen dat ik nooit uncharted en tlou heb kunnen spelen. Iemand wat te zeggen waarom ik toch voor de XO zou moeten gaan? Vond de vorige generatie de xbox overigens wel een stuk chiller. Maar de vebeterde controller en verder toffe exclusives van de ps4 trekken me ook enorm.
Koop de Xbox One

+ Je console is in 2 seconden helemaal opgestart ( instant on)
+ Via Smartglass ( App op je smartphone) kan je op afstand een game of DLC kopen en hem al laten downloaden , wanneer je dan thuis bent is deze DLC/Game al helemaal gedownload
+ Snap Center (een tweede scherm op je tv scherm met de meest gebruikte functies
+ Je vrienden hebben het ook, samen spelen is veel leuker dan solo
+ Halo - Forza Horizon - Sunset Overdrive

• Yaz
Niet je hele verhaal gelezen maar mijn antwoord zal altijd hetzelfde zijn;

Op welke console zitten je vrienden? Die koop je. Easy. De rest is gewoon bijzaak. Koop de andere console over een jaar of vijf voor een euro of 250, dan kan je altijd nog de exclusives spelen mocht je die gemist hebben.

• Rossi46
Als je vrienden al een XO hebben dan is de keuze wat mij betreft inderdaad simpel, lekker voor de XO gaan. Je mist dan inderdaad wel games zoals Uncharted, maar er zijn zoveel andere goede games dat het geen groot gemis kan zijn.

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Die vraag is al tot in den treure gesteld, dus met wat zoekwerk had je zo een hele stapel argumenten moeten kunnen vinden. Verder is het niet de bedoeling om je maar in twee topics te gooien.

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 30-09-2014 08:33 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25

Zelfde hier, als dit gebeurd krijg ik geen enkele game meer gestart. Moet hem dan van het stroom afhalen, daarna werkt alles weer. Echter gebeurd me dit niet vaak.

Denk dat ik ook maar uit de preview ga... nog niet veel goeds gebracht.

• giantgiantus
Kan je in Smarglass zien hoe ver een download is op de X1?

Waarschijnlijk kan ik het niet goed zoeken maar ik vraag me af waar de optie is om met paypal te betalen?

• DC Vogelaar
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-03-2021
In hoeverre is het mogelijk om de US version van Shadows of Mordor te downloaden vandaag? Ik wil de game graag aanschaffen en in de US komt de game vandaag al uit en in de EU pas a.s. vrijdag.

• McPoowl
  • Laatst online: 11:20
DC Vogelaar schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:38:
In hoeverre is het mogelijk om de US version van Shadows of Mordor te downloaden vandaag? Ik wil de game graag aanschaffen en in de US komt de game vandaag al uit en in de EU pas a.s. vrijdag.
100% mogelijk. Xbox regio op US zetten en gaan..
Maar dit is natuurlijk al 3501x voorbij gekomen :)

• Rossi46
McPoowl schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:40:
[...]

100% mogelijk. Xbox regio op US zetten en gaan..
Maar dit is natuurlijk al 3501x voorbij gekomen :)
True :Y

Dat is ook de reden waarom o.a. ik Fifa 15 al voor de Nederlandse release kon spelen. Ik had de code in de Store ingevoerd ten tijde dat mijn Xbox op US setting stond.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-11 09:31

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Volgens mij werkt de game sharing optie ook op de PS4.
1 van me beste vrienden shared een account welke ze beiden kunnen spelen.
De 1 heeft een PS3 en de ander een PS4.
Rockvee2 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 04:02:
[...]

Koop de Xbox One

+ Je console is in 2 seconden helemaal opgestart ( instant on)
+ Via Smartglass ( App op je smartphone) kan je op afstand een game of DLC kopen en hem al laten downloaden , wanneer je dan thuis bent is deze DLC/Game al helemaal gedownload
+ Snap Center (een tweede scherm op je tv scherm met de meest gebruikte functies
+ Je vrienden hebben het ook, samen spelen is veel leuker dan solo
+ Halo - Forza Horizon - Sunset Overdrive
Sony heeft ook een PS app dus punt 2 valt al af.

Er komt gegarandeerd een next-gen Gears of War.
Andere kant krijgt de PS4 gegarandeerd ook weer een aantal exclusives -> God of War, Ratchet and Clank

Kingdom Hearts gaat nu multiplatform :D.
Heb beide consoles en ben blij dat ik alle exclusives kan spelen, want er zitten een paar parels tussen.
De X1 en PS4 gaan nog jaren mee en heb niet het gevoel dat ik spijt krijg van de aankopen.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• wes-
Ik hoor helemaal niemand over FH2? :)

Ik las dat er preload problemen waren. Ik heb em wel gepreordered en preloaded maar vanochtend geen tijd gehad om uit te testen.

Overigens is het Forza 5 probleem een known issue voor preview members en het team is er mee bezig als ik het zo lees op het preview forum. (heb er ook last van)

[ Voor 32% gewijzigd door wes- op 30-09-2014 10:42 ]

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 17:29
Ik heb de Forza Horizon 2 Day One Ultimate Edition net aangekocht nu via US store en hij is hem aan het downloaden nu.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

• wes-
Opuske schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:38:
Ik heb de Forza Horizon 2 Day One Ultimate Edition net aangekocht nu via US store en hij is hem aan het downloaden nu.
Dit wordt m'n eerste FH spel, de demo was wel goed alleen door de velden rijden met cockpit view is gewoon niet te doen. Ben ook wel meer van simutatie racers maar geef deze wel een kans. Ik heb de normale versie gepreordered.

• LOTG
wes- schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:36:

Ik las dat er preload problemen waren. Ik heb em wel gepreordered en preloaded maar vanochtend geen tijd gehad om uit te testen.

Overigens is het Forza 5 probleem een known issue voor preview members en het team is er mee bezig als ik het zo lees op het preview forum. (heb er ook last van)
Meeste mensen zitten nu niet thuis neem ik aan.
Welke problemen waren er dan? Hij is ge preload, verder moeten we nog zien.

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Omdat dat in het FH2 topic wordt besproken ;)

Heb weer wat raars :? Gisteravond weer 'n update gehad en daarna reageerde voice control niet meer wanneer ik 'm op US zet, ook niet als ik kinect op US opnieuw instel wat eigenlijk niet zou hoeven en geen issue zou moeten zijn. Wanneer ik 'm op UK zet reageert ie meteen maar als ik 'm weer op US zet negeert ie me gewoon keihard.
Zal wel aan me US-Engels liggen :+

Ook ging de controller bij herhaaldelijk testen niet (meer) automatisch uit. Dat is dan weer met een reset gefixt.

iRacing Profiel

Net per mail een code gekregen van de closed beta van The Crew, Forza Horizon 2 is aan het installeren en The Crew staat in de cue.....

Das ook wat!

Cogitationis poenam nemo patitur

• McPoowl
  • Laatst online: 11:20
Bullet NL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:58:
Net per mail een code gekregen van de closed beta van The Crew, Forza Horizon 2 is aan het installeren en The Crew staat in de cue.....

Das ook wat!
Hier ook :|

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Hier nog niet :( Hier ook....stond in de 'Nieuwsbrieven' map :+

[ Voor 14% gewijzigd door TheVMaster op 30-09-2014 11:06 ]

• Yaz
Bullet NL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:58:

Das ook wat!
Same.. Naja, FH2 staat dan al twee weken klaar op mijn diskje maar heb wel een The Crew beta code.

• LOTG
The Crew beta op de PC gespeeld. Vond het erg meh. Auto's vond ik niet zo super reageren, grafisch was het ook niet je-van-het.
Misschien dat het leuker word als je een crew hebt, maar Horizon vond ik tig keren beter.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
De Closed Beta van The Crew staat nu ook gescheduled (code kun je ook redeemen via Xbox.com) en ik hoop dat de download klaar is als ik thuis kom vanavond...
Dus..... Forza 5 en NFS..... Vandaag Horizon 2 en The Crew Beta..... Nog ff en we hebben 4 racegames op de One..

Ben trouwens afgelopen zondag met mijn chatheadset achter de kamerdeur blijven hangen, de microfoon deed het niet meer. Nu heb ik de stereo headset van MS wel, maar de is warm en ik krijg na een avond gamen toch wat hoofdpijn van dat ding. Bovendien kan ik met dat ding op niet van mijn homecinnema genieten icm de Xbox One. Gisteren dus een nieuwe headset bij MS besteld en een ongeveer een kwartier geleden kwam UPS hem brengen.

Toch weer prima en snel geregeld!

[ Voor 66% gewijzigd door Bullet NL op 30-09-2014 11:16 ]

TheVMaster schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:11:
De Closed Beta van The Crew staat nu ook gescheduled (code kun je ook redeemen via Xbox.com) en ik hoop dat de download klaar is als ik thuis kom vanavond...
Heb jij al een code gehad dan?

• Yaz
Martinspire schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:23:
[...]

Heb jij al een code gehad dan?
Bij mij staat deze ook al te downloaden. Heeft hij nog mooi 8 uur de tijd voor alvorens in een keertje thuis ben.. En dan is het kiezen, FH2 of The Crew... ik denk dat ik wel weet wie gaat winnen, het spel wat de rest ook speelt ;)

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:27
Nog geen code gezien voor the Crew maar ik stond bovenaan de lijst volgens Ubisoft. Wil de game graag op de console proberen, lijkt me een mooie game voor in het nieuwe jaar.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:00

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Xbox Live: Miesjh NL

Lekker Ventje schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:46:
Nog geen code gezien voor the Crew maar ik stond bovenaan de lijst volgens Ubisoft. Wil de game graag op de console proberen, lijkt me een mooie game voor in het nieuwe jaar.
Idem dito hier. Had wel de PC-beta kunnen proberen overigens. Dus voor mij is de nood niet hoog. Zeker ook omdat je voortgang toch niet behouden blijft.

Maar wel raar dat ik daar nog geen mail van heb.

Verwijderd

Zit er al een update aan te komen?

• TQAirstrike
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-11 09:26
DC Vogelaar schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:38:
Is het gelukt? Een vriend van mij heeft hem via de US store gekocht maar er staat nu bij de Pre-purchase dat hij 3-10 te spelen is. Eerst stond er 30/09....

www.instagram.com/thomas.bartelds

• Yaz
TQAirstrike schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:44:
[...]

Is het gelukt? Een vriend van mij heeft hem via de US store gekocht maar er staat nu bij de Pre-purchase dat hij 3-10 te spelen is. Eerst stond er 30/09....
Switchen naar US en hij staat weer op 30/9
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:20:
[...]

Zit er al een update aan te komen?
Gozer, dat weten wij toch ook niet? Check de preview fora voor dat soort dingen. Neem contact op met xboxsupport op twitter ofzo. Bel Microsoft! En als je het antwoord dan weet, dan horen wij het ook graag.

[ Voor 36% gewijzigd door Yaz op 30-09-2014 12:59 ]

• Yaz
Edit: Waar doe ik een feature verzoek om indien je de laatste poster bent je automatisch je laatste post aan te passen ipv een nieuwe te maken??!?!?

[ Voor 84% gewijzigd door Yaz op 30-09-2014 13:00 ]

• TQAirstrike
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-11 09:26
Yaz schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:58:
[...]

Switchen naar US en hij staat weer op 30/9

[...]

Gozer, dat weten wij toch ook niet? Check de preview fora voor dat soort dingen. Neem contact op met xboxsupport op twitter ofzo. Bel Microsoft! En als je het antwoord dan weet, dan horen wij het ook graag.
Hij zegt nu dat er blijkbaar iets is misgegaan via xbox.com staat dat hij hem toch via de EU store heeft gekocht.

Werkt switchen naar US dan ook? zodat hij hem kan spelen?

www.instagram.com/thomas.bartelds

• eRRoR.InSiDe
  • Laatst online: 07-11 20:10
TQAirstrike schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:02:
[...]

Hij zegt nu dat er blijkbaar iets is misgegaan via xbox.com staat dat hij hem toch via de EU store heeft gekocht.

Werkt switchen naar US dan ook? zodat hij hem kan spelen?
Hij heeft dus iets fout gedaan en de volle mep betaald.

Switchen heeft geen nut, zoals eerder al aangegeven in dit topic.

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
the crew beta is bij mij aan het downloaden. ben benieuwd :D

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-11 19:46
Ik wil een externe HD usb3 aan mijn One hangen voor extra opslag voor games, met welke zijn goede ervaringen

• Yaz
jarsiv schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:24:
Ik wil een externe HD usb3 aan mijn One hangen voor extra opslag voor games, met welke zijn goede ervaringen
Tests hebben uitgewezen dat het verschil tussen 5400rpm en 7200rpm niet heel veel uitmaakt. De kosten rechtvaardigen in ieder geval niet de winsten. Dus kies er een. Ik zelf het de Touro die een aantal posts geleden gelinked werd. Bevalt me heel goed. Lekker stil!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-10 16:37

FoggyFreek

I'm a llama again!

Wat een dol, lijkt me te gek. Vooral het crashen natuurlijk! Ben erg benieuwd of ze hier nou destruction in de cloud gaan hangen.

-- Altijd blijven prutsen --

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-11 19:46
Yaz schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:33:
[...]

Tests hebben uitgewezen dat het verschil tussen 5400rpm en 7200rpm niet heel veel uitmaakt. De kosten rechtvaardigen in ieder geval niet de winsten. Dus kies er een. Ik zelf het de Touro die een aantal posts geleden gelinked werd. Bevalt me heel goed. Lekker stil!
dank je

• giantgiantus
Iemand Shadow Of Mordor al gespeeld op de Xbox? Ik wil hem liever voor de X1 maar als de ps4 versie zoveel beter is, is dat natuurlijk ook een optie.

Verwijderd

giantgiantus schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:54:
Iemand Shadow Of Mordor al gespeeld op de Xbox? Ik wil hem liever voor de X1 maar als de ps4 versie zoveel beter is, is dat natuurlijk ook een optie.
PC versie >> PS4 versie >> Xbox One versie.

Ik sla em voorlopig over , want ik heb al genoeg te spelen.

• giantgiantus
Ja ik denk dat ik hem ook maar even over sla. Ben alleen blij dat er nu voor het eerst games uitkomen die de moeite waard zijn om te gamen. We hebben er bijna een jaar op moeten wachten :).

Verwijderd

giantgiantus schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:03:
Ja ik denk dat ik hem ook maar even over sla. Ben alleen blij dat er nu voor het eerst games uitkomen die de moeite waard zijn om te gamen. We hebben er bijna een jaar op moeten wachten :).
Ik heb me prima vermaakt met veel titels op de PS4.
Ik heb elke dag sinds 10 januari games gespeeld.

_/-\o_

• giantgiantus
Op marktplaats zijn er mensen die games verkopen voor goede prijzen. Als je reageert krijg je een mail met daarin de uitleg dat je een inlog krijgt voor een profiel met die bewuste game erop.

Hoe werkt dit en wat is de catch?

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

giantgiantus schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:33:
Op marktplaats zijn er mensen die games verkopen voor goede prijzen. Als je reageert krijg je een mail met daarin de uitleg dat je een inlog krijgt voor een profiel met die bewuste game erop.

Hoe werkt dit en wat is de catch?
Even de zoekfunctie gebruiken :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• giantgiantus
Famous schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:39:
[...]

Even de zoekfunctie gebruiken :)
Goed idee, maar heb geen flauw idee waar ik op zou moeten zoeken. Verschillende zoektermen gebruikt en vind ook niet echt iets bruikbaars. Heb je een tip?

[ Voor 13% gewijzigd door giantgiantus op 30-09-2014 17:50 ]

Accountsharing, op een manier zoals het niet de bedoeling is, een zeer grijs zo niet illegaal gebied.

Succes met zoeken. ;)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:30

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

In short: dat kunnen gestolen accounts zijn vaak en compleet niet legaal of account sharing. Ver van weg blijven dus. Kan je beter de games digitaal kopen in de US store zoals dat uitgelegd wordt in de signature van VMmaster :)

[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 30-09-2014 17:55 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• giantgiantus
Het klonk mij ook al zeer wazig in de oren :). Accountsharing is inderdaad het woord :) Al is het wel raar dat ze aangeven dat je het account gewoon kan houden en dus ook wachtwoorden kan veranderen etc.

Het klinkt erg " gestolen account" .

Overigens is Diablo in India erg goedkoop voor de one! Voor 31 euro de Diablo III: Reaper of Souls – Ultimate Evil Edition

Ik kan trouwens Forza Horizon 2 nu ook gewoon spelen als ik inlog op Nederland. Wondere wereld van de Xbox!

[ Voor 80% gewijzigd door giantgiantus op 30-09-2014 18:27 ]

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ter info. Ik heb zojuist een nieuwe versie van de Tweakers gamertag website online gezet.

Wat er recent veranderd is:
[list]
• Registratie zou stabieler moeten zijn, mocht het ophalen van data niet lukken eindig je niet met een profiel waar je niks meer mee kunt
• Lijsten worden nu op bijna alle plekken gesorteerd en gepagineerd weergegeven. Op de meeste plekken is de sortering zelf aan te passen
• Diverse (kleine) layout wijzigingen
• Stats pagina toegevoegd
• Zoekfunctionaliteit voor games en gamers. Zoeken gebeurd zowel op naam van het spel, als de gamertag/tweakers username van gebruikers

Automatisch updaten van profiel en games ben ik mee bezig, en hoop ik nog deze week online te hebben :)
Als altijd, opmerkingen mogen via DM mijn kant op :)

Xbox

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Het registratie systeem verliep bij mij niet helemaal top. De eerste keer kreeg ik een foutmelding en de tweede keer (zelfde gegevens) lukte het wel.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 23:39

danplo

The Force is strong with me

Ik heb beide spellen, Forza Horizon 2 en Middle-Earth: Shadow of Mordor in de India store gekocht als pre-order en ik kan vandaag Shadow of Mordor spelen, maar Forza zegt de xbox steeds dat ik te vroeg ben en geduld moet hebben. ?? Meer hier last van of uit India store gehaald ?

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Pagina: 1 ... 54 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!