danplo schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:31:
Ik heb beide spellen, Forza Horizon 2 en Middle-Earth: Shadow of Mordor in de India store gekocht als pre-order en ik kan vandaag Shadow of Mordor spelen, maar Forza zegt de xbox steeds dat ik te vroeg ben en geduld moet hebben. ?? Meer hier last van of uit India store gehaald ?
Niet daar gehaald, maar (zoals nu 3x gemeld): hij unlocked overal behalve de VS pas vanaf 2 oktober (en sommige plekken zelfs 3 oktober)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 23:39

danplo

The Force is strong with me

Martinspire schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:32:
[...]

Niet daar gehaald, maar (zoals nu 3x gemeld): hij unlocked overal behalve de VS pas vanaf 2 oktober (en sommige plekken zelfs 3 oktober)
Ik snap dat het meerdere keren omtrent US release is vermeld, maar ik heb geen US pre-order, maar uit de India store, maar goed ik wacht geduldig af, is de 30 euro verschil wel waard.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
danplo schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:43:
[...]

Ik snap dat het meerdere keren omtrent US release is vermeld, maar ik heb geen US pre-order, maar uit de India store, maar goed ik wacht geduldig af, is de 30 euro verschil wel waard.
10 euro. Ik heb hem vanochtend gekocht uit de US store voor 44 euro.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
:o
BM schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:21:
Ter info. Ik heb zojuist een nieuwe versie van de Tweakers gamertag website online gezet.

Wat er recent veranderd is:
[list]
• Registratie zou stabieler moeten zijn, mocht het ophalen van data niet lukken eindig je niet met een profiel waar je niks meer mee kunt
• Lijsten worden nu op bijna alle plekken gesorteerd en gepagineerd weergegeven. Op de meeste plekken is de sortering zelf aan te passen
• Diverse (kleine) layout wijzigingen
• Stats pagina toegevoegd
• Zoekfunctionaliteit voor games en gamers. Zoeken gebeurd zowel op naam van het spel, als de gamertag/tweakers username van gebruikers

Automatisch updaten van profiel en games ben ik mee bezig, en hoop ik nog deze week online te hebben :)
Als altijd, opmerkingen mogen via DM mijn kant op :)
Super! :)

• giantgiantus
  • Nu online
Dit is tof. Ik zie alleen bij mij geen games staan. Heeft dit te maken met mijn privacy instellingen oid?

• danplo

danplo

giantgiantus schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:46:
[...]

10 euro. Ik heb hem vanochtend gekocht uit de US store voor 44 euro.
Niet de Ultimate versie ;) die kost in Nederland 99 Euro en India was het spel 63 Euro.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Klopt, hij was 4860 roepies. Inmiddels is hij daar 5500 roepies..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Weet iemand waarom er deze week geen nieuwe deals with gold zijn? Ik zie geen post van majoor Nelson. Kan zijn Twitter niet zien via mijn telefoon.

EDIT:

Sale: Save 50% on "Wolfenstein: The New Order" (360 & One) $29.99 while they last http://mjr.mn/1mMGVQj pic.twitter.com/3H34ditwQE

Staat in zijn twitter zie ik nu net via de PC. Had Wolfenstein nog niet gespeeld. Jammer dat ik met het luxeprobleem zit dat er teveel games uitgespeeld moeten worden nog. 8)7

EDIT 2:

Het blijkt een sale via Amazon te zijn...

[ Voor 57% gewijzigd door Kartale op 30-09-2014 23:16 ]

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Verwijderd

Vergeet niet de gratis game Chariot voor de Xbox One te downloaden :

Gratis voor Xbox Live Gold leden.

• MagicMau
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 14:04
Nipje schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:57:
Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben maar het valt mij soms op dat wanneer ik bijvoorbeeld Netflix kijk er onder in het scherm ongeveer 1 centimeter de pixels verticaal herhaald lijken te worden.
FYI: ik kreeg gisteren een update van de Netflix app binnen en bij mij is het balkje nu verdwenen. Zo zie je maar weer :-)

Xbox Live Gamertag

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Kartale schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:56:
Weet iemand waarom er deze week geen nieuwe deals with gold zijn? Ik zie geen post van majoor Nelson. Kan zijn Twitter niet zien via mijn telefoon.

EDIT:

Sale: Save 50% on "Wolfenstein: The New Order" (360 & One) $29.99 while they last http://mjr.mn/1mMGVQj pic.twitter.com/3H34ditwQE

Staat in zijn twitter zie ik nu net via de PC. Had Wolfenstein nog niet gespeeld. Jammer dat ik met het luxeprobleem zit dat er teveel games uitgespeeld moeten worden nog. 8)7

EDIT 2:

Het blijkt een sale via Amazon te zijn...
Sniper Elite III Xbox One Game 33%
Battlefield 4 Recon Shortcut Kit* Add-on 33%
Assassin’s Creed IV Black Flag Season Pass* Add-on 33%

Matigjes dus

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Voor de mensen met de preview update. Er is weer een nieuwe versie beschikbaar

DETAILS
OS version released: xb_rel_1410.140928-2130
Available: 6PM PDT 9/30 (2AM GMT 10/01)

FIXES
  • When playing Forza 5 or Forza Horizon 2, you should no longer experience crashes during a race, or be unable to launch games following the crash.
  • A fix for an issue some users reported regarding red flickering while watching Live TV
KNOWN ISSUES
  • We’re investigating an issue with Instant-On mode, where when signing-in the Home screen appears but the only twist available is Home. Featured, Friends, and Store do not appear, and Pins is replaced with a “Connect to live” tile, even though you are already connected to Live.
Before using the workaround below to resolve this issue, please report this issue using the Feedback app (press the Xbox button on the controller and select Give Feedback).

Workaround: Navigate to Settings > Network, and select Test network connection. The network test will run, and you will be prompted with a message that “It’s all good”. When you return to the dashboard all content should display correctly.

Gamertag: YazNL

Verwijderd

Mooi even downloaden dus.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:00

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

De meeste spelen op dit moment Forza Horizon 2. Maar over ruim een maand komt ook Project CARS uit. Wat vinden/verwachten we daar van?

Topic: [Xbox One] Project CARS

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Is er al iemand met Shadow of Mordor?

https://www.youtube.com/@droommotor

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
Denzis schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:09:
Ja, ik heb 'm gisteren de hele avond gespeeld. Het kostte even wat moeite om er in te komen qua controls, maar na een uurtje of zo had ik 't wel onder de knie en begon ik ook captains te verslaan die mij eerder al afgemaakt hadden.

Game bevalt me tot nu toe prima, ziet er goed uit, speelt best lekker weg en er lijkt meer dan voldoende content in te zitten om je een paar avondjes mee te vermaken. Ben eigenlijk alleen maar bezig geweest met side missions en pas tegen het eind van de avond met de main mission verder gegaan, dus ben nog niet heel ver gekomen qua verhaal.

Ik denk dat de gemiddelde review score van 8.5 wel klopt.

[ Voor 4% gewijzigd door Chevalric op 01-10-2014 10:59 ]

Xbox Live: Chevalric

• Denzis
Martinspire schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:00:
Is er eigenlijk nu al bekent wat de Resolutie en FPS is van Shadow of Mordor op X1?
Ik had een filmpje gezien op YouTube die zei dat het ongeveer 900p was op 30fps en de ps4 1080p 30 fps

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-10 10:44
Martinspire schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:00:
Is er eigenlijk nu al bekent wat de Resolutie en FPS is van Shadow of Mordor op X1?
Je kunt beter vragen hoe het er uit ziet en hoe het speelt. Maakt het uiteindelijk uit als je het verschil niet of nauwelijks ziet?
Anders haal je de PC versie (als je een goede PC hebt), die kan 1080P+, maar is wel misschien fpslocked.
LOTG schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:04:
[...]

Je kunt beter vragen hoe het er uit ziet en hoe het speelt. Maakt het uiteindelijk uit als je het verschil niet of nauwelijks ziet?
Anders haal je de PC versie (als je een goede PC hebt), die kan 1080P+, maar is wel misschien fpslocked.
Nou ik zal het waarschijnlijk niet echt doorhebben nee, maar gaat me meer om het principe dat die X1 versie dan zoveel matiger is dan de PS4.

Martinspire schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:07:
[...]
Nou ik zal het waarschijnlijk niet echt doorhebben nee, maar gaat me meer om het principe dat die X1 versie dan zoveel matiger is dan de PS4.
De ontwikkelaar heeft gewoon niet goed zijn best gedaan, klinkt sneu, maar dat is het ook.....
Kwestie van prioriteiten, na het overboord gooien van de Kinect reservering moet het gewoon mogelijk zijn om games in 1080p te ontwikkelen.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Bullet NL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:09:
[...]

De ontwikkelaar heeft gewoon niet goed zijn best gedaan, klinkt sneu, maar dat is het ook.....
Kwestie van prioriteiten, na het overboord gooien van de Kinect reservering moet het gewoon mogelijk zijn om games in 1080p te ontwikkelen.
Inderdaad, LOTR: Shadows of Mordor vraagt 6GB vram voor optimale textures (op PC)

• Chevalric
Ik heb in die 4 uur spelen geen moment gedacht: "dat ziet er slecht uit". Sterker nog, m'n vriendin kwam binnen en die zei gelijk: "dat ziet er goed uit". Dus who cares als je een paar p'tjes mist t.o.v. een platform dat je toch niet hebt. Als je dat echt zo belangrijk vindt, moet je op een PC gaan spelen :P.

• Denzis
Chevalric schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:21:
Ik heb in die 4 uur spelen geen moment gedacht: "dat ziet er slecht uit". Sterker nog, m'n vriendin kwam binnen en die zei gelijk: "dat ziet er goed uit". Dus who cares als je een paar p'tjes mist t.o.v. een platform dat je toch niet hebt. Als je dat echt zo belangrijk vindt, moet je op een PC gaan spelen :P.
Amen. Ondanks mijn gigantische backlog is ie nu toch aan het downloadrn

Chevalric schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:21:
Ik zeg al: het is een principe-kwestie. Ik wil de game ook wel gaan halen, maar heb nu toch Horizon 2. En Battlefield 4 heeft ook eindelijk de CTE-patch gehad.

De game zelf lijkt me wel prima, maar aan een luie dev heb ik gewoon een hekel. Het zet het platform in een slecht daglicht en is gewoon niet nodig. Als de PS4 versie 1080p+60fps doet (zij het met wisselende fps) dan moet de X1 meer kunnen dan 720p met 30fps.

Dus totdat er meer info is dat het toch niet helemaal klopt of dat er een patch is die het 1 en ander opschroeft, haal ik de game niet. Was het nou de enige titel in de maand dan had ik hem misschien toch wel aangeschaft, maar nu heb ik meer te doen dus kan ik het op principe-kwestie gooien :>

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Martinspire schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:38:
[...]
Als de PS4 versie 1080p+60fps doet (zij het met wisselende fps) dan moet de X1 meer kunnen dan 720p met 30fps.
Als de game ook 'normaal' op de PS3 en X360 kan draaien moet de X1 meer dan 720p met 30fps kunnen, heb het vermoeden dat het gerucht is onstaan doordat iemand de X360 en de X1 door elkaar heeft gehaald.

XBL Gamertag

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:51

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik vraag me eigenlijk af welke headsets nu gebruikt kunnen worden op de xbox one. (dus zowel chat als ingame geluid) Ik heb geen zin om allemaal verloop stekkertjes aan te gaan schaffen. Ik zie op de site van xbox dat je de eigen xbox headset hebt 1 polk audio en 2 turtlebeach headsets. Zijn er nog andere die werken?

• Chevalric
Martinspire schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:38:
[...]

Ik zeg al: het is een principe-kwestie. Ik wil de game ook wel gaan halen, maar heb nu toch Horizon 2. En Battlefield 4 heeft ook eindelijk de CTE-patch gehad.

De game zelf lijkt me wel prima, maar aan een luie dev heb ik gewoon een hekel. Het zet het platform in een slecht daglicht en is gewoon niet nodig. Als de PS4 versie 1080p+60fps doet (zij het met wisselende fps) dan moet de X1 meer kunnen dan 720p met 30fps.

Dus totdat er meer info is dat het toch niet helemaal klopt of dat er een patch is die het 1 en ander opschroeft, haal ik de game niet. Was het nou de enige titel in de maand dan had ik hem misschien toch wel aangeschaft, maar nu heb ik meer te doen dus kan ik het op principe-kwestie gooien :>
Oke, je had gewoon een excuus nodig om 'm niet te kopen :+
Maar even serieus, de game ziet er echt niet uit als een Xbox 360 titel. De laatste geruchten zijn dat het 900p/30fps is (vs 1080p/30fps op de PS4). Dat klinkt acceptabel. Ryse had vergelijkbare waarden en je kunt veel zeggen van dat spel, maar niet dat het er slecht uit zag :)

• Yaz
Chrosser schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:46:
Ik vraag me eigenlijk af welke headsets nu gebruikt kunnen worden op de xbox one. (dus zowel chat als ingame geluid) Ik heb geen zin om allemaal verloop stekkertjes aan te gaan schaffen. Ik zie op de site van xbox dat je de eigen xbox headset hebt 1 polk audio en 2 turtlebeach headsets. Zijn er nog andere die werken?
Je kan praktische alle headsets aansluiten als je de stereo headset adapter koopt.

TB heeft een mooie pagina met hoe je welke headset moet aansluiten om het werkend te krijgen: http://www.turtlebeach.com/console-compatibility

Let op, dit betekend niet dat het altijd zal werken. Check het dus eerst op deze pagina.

Chevalric schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:55:
[...]

Oke, je had gewoon een excuus nodig om 'm niet te kopen :+
Maar even serieus, de game ziet er echt niet uit als een Xbox 360 titel. De laatste geruchten zijn dat het 900p/30fps is (vs 1080p/30fps op de PS4). Dat klinkt acceptabel. Ryse had vergelijkbare waarden en je kunt veel zeggen van dat spel, maar niet dat het er slecht uit zag :)
Ik snap het, maar heb het nog nergens gelezen nu hij uit is en men het gewoon kan bekijken/testen. Dus vandaar mijn originele vraag: iemand al nieuws hierover? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 01-10-2014 12:14 ]

• danplo

danplo

Denzis schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:09:
Super dik spel dat beetje lijkt en bestuurd als de oude Assassin Creed serie. Begin was zoals hier ook al vermeld echt even wennen, maar na verloop van tijd werkt het lekker vlot, zeker als je veel orcs op je af komen. Het is een open wereld waar je zelf aan de gang kan gaan en orcs kan opzoeken die zich steeds verder als rank opklimmen. Verder is het grappig dat een orc je blijft onthouden ook na enkele uren als je eens met hem gevochten heb en je heb hem bijvoorbeeld verbrand dat hij dit dan bij de volgende battle verteld. Verder veel side storys en heb nog weinig story gedaan, omdat er genoeg anders te doen is. Verder ziet het spel er in mijn ogen goed uit en draait soepel en heb nog geen frame drops gehad, dus voor mij is die 8,5 echt wel de juiste score.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 06:31:
Vergeet niet de gratis game Chariot voor de Xbox One te downloaden :

[video]

Gratis voor Xbox Live Gold leden.
US store staat nog steeds de oude games with gold? wel andere deals with gold. Hebben meer mensen dit?:)

Verwijderd

mfreriks schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:46:
[...]

US store staat nog steeds de oude games with gold? wel andere deals with gold. Hebben meer mensen dit?:)
Ik heb NL Store en vanochtend stonden de aanbiedingen al op mijn dashboard klaar.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:52:
[...]

Ik heb NL Store en vanochtend stonden de aanbiedingen al op mijn dashboard klaar.
Ja, in de NL store zie ik ook de nieuwe, US echter niet...

• danplo

danplo

mfreriks schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:55:
[...]

Ja, in de NL store zie ik ook de nieuwe, US echter niet...
Zal wel met de tijdverschil te maken hebben ;)

Verwijderd

danplo schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:00:
[...]

Zal wel met de tijdverschil te maken hebben ;)
Daar dacht ik ook al aan , het is in NL later dan in de US.

• Chevalric
Martinspire schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:14:
[...]

Ik snap het, maar heb het nog nergens gelezen nu hij uit is en men het gewoon kan bekijken/testen. Dus vandaar mijn originele vraag: iemand al nieuws hierover? :P
After a day with Shadow of Mordor on Xbox One, I can confidently recommend it just as strongly as the PS4 and PC versions. True, this is probably the worst-looking of the bunch by a small margin - the PS4 runs at a slightly higher resolution and the PC has better lighting than either (and all the resolution your hardware can handle) - but it performs at roughly the same clip as the PS4 version and provides effectively the same experience. (Our graphics comparison video is in the works - check back tomorrow!) That means what appears to our eyes to be a framerate that fluctuates somewhere between 30 and 60, excluding occasional slowdowns when "combat-branding" an uruk in the midst of a large group of enemies. If you have an Xbox One, there's no reason to avoid this version.
bron

En nog een aanwijzing dat het 900p is: http://forum.beyond3d.com...?p=1877261&postcount=4246

[ Voor 4% gewijzigd door Chevalric op 01-10-2014 13:53 ]

• giantgiantus
  • Nu online
Mooi dan kan ik hem, als ik wil, kopen voor de X1 ipv de ps4. Mijn ogen zien dat verschil toch niet en vind de X1 als console zoveel chiller.
Ik vraag me alleen af of AC Unity dan straks niet tegen gaat vallen ofzo. Momenteel toch druk en ACUnity komt ook al volgende maand. Misschien dat ik hem anders ergens volgend jaar aanschaf.

• Yaz
Martinspire schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:46:
Ik vraag me alleen af of AC Unity dan straks niet tegen gaat vallen ofzo. Momenteel toch druk en ACUnity komt ook al volgende maand. Misschien dat ik hem anders ergens volgend jaar aanschaf.
Wat heb ik het dan makkelijk. Ik heb niets met LotR dus AC is it :) Jammer dat hij samenvalt met Halo maar goed, ik cloon mezelf wel....

• Chevalric
Martinspire schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:46:
Het klinkt heel erg alsof je voor jezelf allerlei excuses moet verzinnen om SoM niet te kopen. Als je er nu geen tijd voor hebt en liever Forza Horizons speelt, dan kun je 'm toch gewoon op de backlog zetten voor als hij een keer in de aanbieding komt?

Heb je in ieder geval een leuke game om te spelen als er weer wat ruimte is (in de games agenda en je eigen agenda).

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

Gisteren voor het eerst Fifa gespeeld (15).
Even wennen als shooterfanaat om dan een voetbalgame te spelen.
Nu valt me wel op dat de kinect voice functies daar al veel beter werken dan in de xbox zelf.
"Xbox on" heb ik ondertussen al opgegeven. Op een gegeven moment had ik een voice record op mijn telefoon gemaakt die ik dan afspeel vanuit de keuken als ik hem aan wilde zetten.

Ervaren meer mensen dit?

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

predacore schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:43:
Gisteren voor het eerst Fifa gespeeld (15).
Even wennen als shooterfanaat om dan een voetbalgame te spelen.
Nu valt me wel op dat de kinect voice functies daar al veel beter werken dan in de xbox zelf.
"Xbox on" heb ik ondertussen al opgegeven. Op een gegeven moment had ik een voice record op mijn telefoon gemaakt die ik dan afspeel vanuit de keuken als ik hem aan wilde zetten.

Ervaren meer mensen dit?
Probeer eens "eksbok son"

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:17
Heb toch een key gekregen voor de beta van the Crew. Ik zou de game zonder meer halen als er FFB in had gezeten maar zelfs met vibratie op max voel ik niets en na een hele dag FH2 spelen voelt dat gewoon dood aan in je handen.
Grafisch is de game voor mij dik in orde en als ie in de uitverkoop is haal ik de game om gewoon door de VS te kunnen cruisen (is véél voordeliger dan een retourticket en een paar weken autohuur).

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:53

BM

Moderator Spielerij
Dat werkt voor mij ook ja. Als ik de s van Xbox wat meer naar 'on' verschuif reageert ie een stuk beter. (wat is het lastig om spraak uit te leggen via een forum trouwens...)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• giantgiantus
  • Nu online
Proberen te praten met een lelijk Amerikaans accent EXbox etc.

Bedenk me nu dat ik hem wss gewoon op UK moet zetten :)

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-11 22:09
waar hebben jullie de Forza Horizon 2 al kunnen kopen?
ik wil er graag nog ergens om :) mooi spel..

iemand.. thnx alvast!
epamel schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:53:
waar hebben jullie de Forza Horizon 2 al kunnen kopen?
ik wil er graag nog ergens om :) mooi spel..

iemand.. thnx alvast!
Joh, lees even terug, het wordt uitgebreid besproken!
Jje kan ook in het eigen Forza Horizon 2 topic kijken.....

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Kan er misschien iemand bevestigen dat er in de MediaMarkt Eindhoven een Xbox One met FIFA15 als demo staat? Wil me eens laten overtuigen over het verschil 360 en One op FIFA vlak.

[ Voor 25% gewijzigd door JBS op 01-10-2014 20:13 ]

• venom1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik ben er vrij zeker van dat er geen xbox one demo staat in MM Eindhoven, ben er afgelopen week nog geweest. Het kan natuurlijk dat ik er voorbij aan ben gelopen.

Ik weet wel dat er een xbox one demo model staat bij de bart smit en de intertoys in Eindhoven. Heb hierop forza 5 gespeeld 2 weken terug. Geen idee of er nu ook fifa 15 op speelbaar is.

• Yaz
JBS schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:13:
Kan er misschien iemand bevestigen dat er in de MediaMarkt Eindhoven een Xbox One met FIFA15 als demo staat? Wil me eens laten overtuigen over het verschil 360 en One op FIFA vlak.
Je kan toch ook gewoon je locale game winkel inlopen (lees, geen mediamarkt of iets anders heel groot) en je laten voorlichten. Vraag gewoon of ze hem even aansluiten (als dat nog niet gedaan is) en of ze er dan even Fifa inproppen. Daarna natuurlijk wel zo netjes zijn en hem daar kopen als het je bevalt. Voor wat, hoort wat.

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:51

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Bij gamemania kun je sowieso uitproberen toch? lever je een oud spel van de vorige gen in. betaal je nog een paar euries minder ook

• giantgiantus
  • Nu online
Grr. Volgens mij is mijn power supply kapot. Nu al twee keer dat mijn Xbox zomaar uitvalt en de power supply geeft dan geen lichtje meer. Na een aantal seconde alles loskoppelen gaat hij het weer doen maar na een paar minuten gamen valt het boeltje weer uit. Meer mensen problemen mee? Wat is de snelste manier om een nieuwe te krijgen?

Edit: inderdaad kapot. Krijgt nu helemaal geen lampje meer.....
Edit2: Microsoft geeft aan dat het 10 werkdagen kan duren voordat ze een nieuwe powersupply kunnen leveren. Bizar dit.
Edit3: Het kan zelfs tot 28 dagen duren. Dit is wat mij betreft toch wel echt een enorme dikke min voor het bedrijf.
Edit4: weet iemand waar ik hem los kan kopen?

[ Voor 34% gewijzigd door giantgiantus op 02-10-2014 10:44 ]

• Yaz
giantgiantus schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:27:
Grr. Volgens mij is mijn power supply kapot. Nu al twee keer dat mijn Xbox zomaar uitvalt en de power supply geeft dan geen lichtje meer. Na een aantal seconde alles loskoppelen gaat hij het weer doen maar na een paar minuten gamen valt het boeltje weer uit. Meer mensen problemen mee? Wat is de snelste manier om een nieuwe te krijgen?

Edit2: Microsoft geeft aan dat het 10 werkdagen kan duren voordat ze een nieuwe powersupply kunnen leveren. Bizar dit.
Edit3: Het kan zelfs tot 28 dagen duren. Dit is wat mij betreft toch wel echt een enorme dikke min voor het bedrijf.
Misschien raar maar draai de stekker in het stopcontact eens om. Ik heb wel eens gelezen dat de voeding gevoelig is voor de fase. Omdraaien van de stekker wilde dan wel eens helpen.

edit: Als jij een bedrijf zou zijn zou je ook grote marges aanhouden voor service verzoeken. Just in case. Maar de ervaring leert dat het gros binnen 7 werkdagen gewoon gerepareerd weer afgeleverd word.

[ Voor 9% gewijzigd door Yaz op 02-10-2014 10:45 ]

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-11 08:40

Probeer het eens met een nieuwe kabel die van je wandcontactdoos naar je voeding gaat, en druk die ook goed in het voedingsblok.

• giantgiantus
  • Nu online
Yaz schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:44:
[...]

Misschien raar maar draai de stekker in het stopcontact eens om. Ik heb wel eens gelezen dat de voeding gevoelig is voor de fase. Omdraaien van de stekker wilde dan wel eens helpen.

edit: Als jij een bedrijf zou zijn zou je ook grote marges aanhouden voor service verzoeken. Just in case. Maar de ervaring leert dat het gros binnen 7 werkdagen gewoon gerepareerd weer afgeleverd word.
Stekker omdraaien helpt helaas niet.
Opzich snap ik ruime marges wel. Wat ik niet snap is dat er bij de introductie van een console niet een stapel Xbox consoles, poweradapters en kinects ergens liggen waar je ze even op kan halen.

• giantgiantus
  • Nu online
wes- schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:30:
[...]

Probeer het eens met een nieuwe kabel die van je wandcontactdoos naar je voeding gaat, en druk die ook goed in het voedingsblok.
Waar vind ik zo'n nieuwe kabel? Waarschijnlijk hele domme vraag:)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

giantgiantus schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:59:
[...]

Stekker omdraaien helpt helaas niet.
Opzich snap ik ruime marges wel. Wat ik niet snap is dat er bij de introductie van een console niet een stapel Xbox consoles, poweradapters en kinects ergens liggen waar je ze even op kan halen.
Hoe zie je dat voor je? Voorraad houden kost geld. Dan zouden ze het nog in verschillende landen moeten gaan opslaan ook. Daar zitten kosten voor materiaal, arbeid, administratie en what nog ook nog bij.

Er is een reden dat het (centraal) in Tsjechië zit in the first place he ;) Of ze daar voorraad houden is een 2de
giantgiantus schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:00:
[...]

Waar vind ik zo'n nieuwe kabel? Waarschijnlijk hele domme vraag:)
Het is een standaard voedingskabel zoals van je PC, monitor enz. Probeer er daar eens van om te testen. Als je een nieuwe wilt: lokale electro boer/MedaMarkt/BCC/whatever moet ze ook hebben. 2dehands winkel ook wel denk ik zelfs :P Of eBay als je iets langer wilt wachten

[ Voor 25% gewijzigd door Notna op 02-10-2014 12:03 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• giantgiantus
  • Nu online
Notna schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:01:
[...]

Hoe zie je dat voor je? Voorraad houden kost geld. Dan zouden ze het nog in verschillende landen moeten gaan opslaan ook. Daar zitten kosten voor materiaal, arbeid, administratie en what nog ook nog bij.

Er is een reden dat het (centraal) in Tsjechië zit in the first place he ;) Of ze daar voorraad houden is een 2e.
Apple kan het wel :)!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Heb jij ooit een Microsoft store gezien, fysiek that is? Nee, Apple heeft dat wel in de vorm van een iStore. Andere set up, andere regels.

Xbox Live ID:Notna8310

• giantgiantus
  • Nu online
Notna schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:08:
[...]

Heb jij ooit een Microsoft store gezien, fysiek that is? Nee, Apple heeft dat wel in de vorm van een iStore. Andere set up, andere regels.
Eens, ik vind dat je bij een release van een product daar rekening mee moet houden. 1% (bij Microsoft misschien 10:)) gaat kapot. Houd deze hoeveelheid aan bij release!

• harrytasker
  • Niet online
Natuurlijk hebben ze die voedingen op voorraad, maar eerst moet je je oude opsturen, indien nodig, daarna moet er een nieuwe naar je gestuurd worden en dat ook nog eens vanuit het buitenland, dus dat kan inderdaad wel 7 dagen duren. Daarnaast waar heb je hem gekocht? Als dat een fysieke winkel is, daar gewoon een nieuwe vragen....

• Ereaser
giantgiantus schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:15:
[...]

Eens, ik vind dat je bij een release van een product daar rekening mee moet houden. 1% (bij Microsoft misschien 10:)) gaat kapot. Houd deze hoeveelheid aan bij release!
Je leest natuurlijk altijd alleen maar over de kapotte gevallen ;) En een console is ook niet iets waarmee je loopt te pronken zoals Apple spul, dus het is veel lastiger in te schatten.

• giantgiantus
  • Nu online
Ereaser schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:09:
[...]

Je leest natuurlijk altijd alleen maar over de kapotte gevallen ;) En een console is ook niet iets waarmee je loopt te pronken zoals Apple spul, dus het is veel lastiger in te schatten.
Als ik met ups iets stuur kan het de volgende dag overal in Europa zijn. Bovendien zou ik het prima acceptabel vinden als er een borg oid betaald had moeten worden. Maar dat ze wachten totdat het pakketje in praag is vind ik niet meer van deze tijd:).

• Yaz
giantgiantus schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:11:
[...]

Als ik met ups iets stuur kan het de volgende dag overal in Europa zijn. Bovendien zou ik het prima acceptabel vinden als er een both ood betaald had moeten worden. Maar dat ze wachten totdat het pakketje in praag is vind ik niet meer van deze tijd:).
Wees blij dat het binnen een dag aan de andere kant van europa ligt, dat is ook niet zo makkelijk als dat jij denkt dat het is. Kan je niet van deze tijd vinden maar zo is het nu eenmaal.

Als je nu een oplossing wilt ga je gewoon naar de winkel en koop je nog een X1.

• giantgiantus
  • Nu online
Yaz schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:17:
[...]

Wees blij dat het binnen een dag aan de andere kant van europa ligt, dat is ook niet zo makkelijk als dat jij denkt dat het is. Kan je niet van deze tijd vinden maar zo is het nu eenmaal.

Als je nu een oplossing wilt ga je gewoon naar de winkel en koop je nog een X1.
Ik snap dat het lastig is. Maar aangezien de meeste webshops een nieuwe X1 kunnen leveren binnen een dag zou je de aftersales ook binnen een dag moeten kunnen regelen. Jij geeft aan dat je het acceptabel vind omdat het allemaal zo lastig is voor Microsoft. Ik geef aan dat ik het niet klantgericht en ook niet meer van deze tijd vind. Dat betekent niet dat ik het niet begrijp, het betekent alleen dat ik die keuze afkeur om aftersales op tweede plan te zetten.

Gaat me niet zozeer om de X1 zo snel mogelijk weer terug te hebben.
giantgiantus schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:27:
[...]

Ik snap dat het lastig is. Maar aangezien de meeste webshops een nieuwe X1 kunnen leveren binnen een dag zou je de aftersales ook binnen een dag moeten kunnen regelen. Jij geeft aan dat je het acceptabel vind omdat het allemaal zo lastig is voor Microsoft. Ik geef aan dat ik het niet klantgericht en ook niet meer van deze tijd vind. Dat betekent niet dat ik het niet begrijp, het betekent alleen dat ik die keuze afkeur om aftersales op tweede plan te zetten.

Het is de vraag hoeveel je van een bedrijf mag verwachten....

Je support zet je niet voor een individuele klant op, daarnaast is support ook gewoon een kostenpost die verantwoord moet worden.

Je kan dus wel heel makkelijk stellen dat ze maar voldoende voorraad van PSU's neer moeten leggen, om vervolgens deze vooraf bij een call van een klant uit te leveren. Maar denk dat de praktijk wel uit heeft gewezen dat veel misbruik van dit soort regelingen wordt gemaakt.

Denk bijvoorbeeld aan het gegeven dat mensen waar van de PSU niet defect is een aanvraag voor een nieuwe doen net voor dat de garantie termijn verloopt. Kortom, veel te lastig om zomaar dingen toe te gaan sturen terwijl je als bedrijf niet zeker weet als het betreffende onderdeel defect is.

Ik heb overigens een extra voeding voor een Xbox One liggen, maakt wat meer herrie dan standaard, maar werkt perfect!

Ik weet niet waar je woont, maar dat is misschien een optie....

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:13

Ik ben het met je eens hoor! Dit soort dingen mogen echt niet langer dan een paar dagen duren. Het is een kant-en-klaar onderdeel, dat gewoon snel bij de klant kunnen zijn. Logistiek is dat ook prima mogelijk, zonder dat het veel geld kost. MS is immers geen kleine speler.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Yaz
giantgiantus schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:27:
[...]

Support is altijd lastiger dan verkoop. Voor het eerste hoef je alleen maar het product te hebben en daarna iemand met geld. De transactie is daarna kinderspel. Support daarentegen is een heel ander verhaal;

Durf jij als bedrijf iemand die niet voor je neus staat met het product een vervanging te sturen? Kans op fraude is enorm zeker als de "klant" het vervangend product eerst krijgt. Je moet daarna maar hopen dat het defecte product retour gaat. Dan heb je nog de kans dat het product helemaal niet defect is maar het een Pebkac is. Dan heb je dus kosten gemaakt die helemaal niet gemaakt had hoeven te worden en dat drukt op je winstcijfers.

En dan kan je wel denken "wat maakt mij dat uit" en "ze moeten het maar gewoon doen" maar geloof mij. De wereld is niet lief en zeker niet eerlijk. Ook ik zou jou never nooit wat dan ook geven zonder tegenprestatie hetzij in goederen hetzij in geld.

Wachten zal je. Met dank aan de vele generaties oplichters en dieven voor je :)

Over klantgericht gesproken. De service van Microsoft is uitstekend. Er zijn niet veel partijen die je zonder al te veel discussie een retour sticker geven voor een internationale verzending om daarna binnen een week een vervangend product te sturen. Koop eens een TV bij een grote discounter en ga daarna eens een probleem proberen te melden. Of je even een zaterdagochtend wilt opofferen want je zal langs moeten komen, wachten in de rij en daarna lullen als brugman om die knuppel aan de andere kant van de balie duidelijk te maken dat een TV niet naar rook moet ruiken en dat het smeltgat achter in de behuizing ook niet normaal is....
En dan hebben we het nog niet gehad over het reparatie traject. Deze kan wel een paar weken duren want ja, maar 1x per week worden producten opgehaald die voor het service center zijn (dat is overigens elke vrijdag, gister dus), daarna moet iemand er naar gaan kijken maar die heeft wel meer te doen dan naar jou TV te kijken, met een beetje pech moet het daarna terug naar de fabrikant met een RMA om dan te wachten totdat ze eindelijk jou een vervangend product retour doen welke eerst naar de winkelier gaat (levering maar 1x per week) die daarna jou gaat bellen dat het klaar staat. Of je daarna nog een ochtend wilt opofferen om het product te halen....

Geloof me, dat is vaak een stuk moeilijker dan met Microsoft bellen.

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:29

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:33:
[...]
Ik heb overigens een extra voeding voor een Xbox One liggen, maakt wat meer herrie dan standaard, maar werkt perfect!
Handig, ik zou ook wel een 2e voeding willen, zijn ze overigens los te koop en indien ja => waar ?

• giantgiantus
  • Nu online
Ja bij Microsoft. Levertijd 2 tot 4 weken:s.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:22
Yaz schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:39:
[...]

Support is altijd lastiger dan verkoop. Voor het eerste hoef je alleen maar het product te hebben en daarna iemand met geld. De transactie is daarna kinderspel. Support daarentegen is een heel ander verhaal;

Durf jij als bedrijf iemand die niet voor je neus staat met het product een vervanging te sturen? Kans op fraude is enorm zeker als de "klant" het vervangend product eerst krijgt. Je moet daarna maar hopen dat het defecte product retour gaat. Dan heb je nog de kans dat het product helemaal niet defect is maar het een Pebkac is. Dan heb je dus kosten gemaakt die helemaal niet gemaakt had hoeven te worden en dat drukt op je winstcijfers.

En dan kan je wel denken "wat maakt mij dat uit" en "ze moeten het maar gewoon doen" maar geloof mij. De wereld is niet lief en zeker niet eerlijk. Ook ik zou jou never nooit wat dan ook geven zonder tegenprestatie hetzij in goederen hetzij in geld.

Wachten zal je. Met dank aan de vele generaties oplichters en dieven voor je :)

Over klantgericht gesproken. De service van Microsoft is uitstekend. Er zijn niet veel partijen die je zonder al te veel discussie een retour sticker geven voor een internationale verzending om daarna binnen een week een vervangend product te sturen. Koop eens een TV bij een grote discounter en ga daarna eens een probleem proberen te melden. Of je even een zaterdagochtend wilt opofferen want je zal langs moeten komen, wachten in de rij en daarna lullen als brugman om die knuppel aan de andere kant van de balie duidelijk te maken dat een TV niet naar rook moet ruiken en dat het smeltgat achter in de behuizing ook niet normaal is....
En dan hebben we het nog niet gehad over het reparatie traject. Deze kan wel een paar weken duren want ja, maar 1x per week worden producten opgehaald die voor het service center zijn (dat is overigens elke vrijdag, gister dus), daarna moet iemand er naar gaan kijken maar die heeft wel meer te doen dan naar jou TV te kijken, met een beetje pech moet het daarna terug naar de fabrikant met een RMA om dan te wachten totdat ze eindelijk jou een vervangend product retour doen welke eerst naar de winkelier gaat (levering maar 1x per week) die daarna jou gaat bellen dat het klaar staat. Of je daarna nog een ochtend wilt opofferen om het product te halen....

Geloof me, dat is vaak een stuk moeilijker dan met Microsoft bellen.
Maar nu maak je een vergelijking met bedrijven die het reparatieproces uitbesteden. TV problemen worden namelijk vaak door externe bedrijven uitgevoerd, een beetje het telefoons-dynafix idee. Dat gaat hier niet op, aangezien MSFT het zelf oplost. De X1 heeft een externe powerbrick waardoor problemen met de voeding makkelijk en efficient kunnen worden opgelost. Immers, de voeding is modulair. Dit is een voordeel voor zowel de klant als MSFT in geval van een dergelijke CRM case. Dat MSFT er dan 10 tot zelfs 28 dagen voor nodig heeft om een nieuwe te leveren is dan een beetje raar; of ze hebben dan simpelweg de voorraad te laag gehouden, of het aantal defect rakende voedingen hebben ze onderschat.

Anyway, je hoeft gelukkig niet het complete apparaat op te sturen, maar slechts de powersupply, dat scheelt natuurlijk wel wat. Anders zou je zomaar een beschadigde X1 van iemand anders retour kunnen krijgen :X

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

giantgiantus schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:59:
Ja bij Microsoft. Levertijd 2 tot 4 weken:s.
Geef eens meer informatie, ik heb navraag gedaan bij de Microsoft Store maar daar zijn ze niet los te koop.

Ik heb iets gevonden, best kostbaar :(

[ Voor 24% gewijzigd door Winkiller op 02-10-2014 14:14 . Reden: aanvulling ]

Vind dat MS nette termijnen aanhoud voor reparatie / vervanging van defecte artikelen.
Weet nog dat ik een defecte videokaart had welke de winkelier verplicht op moest sturen naar Asus.
Toch ook geen klein bedrijf dacht ik zo.
3 maanden later kreeg ik een belletje dat ik een vervangend exemplaar op mocht komen halen.
(In de tussentijd uiteraard al een nieuwe videokaart gekocht en het vervangend exemplaar op marktplaats gegooid)
Dus 10 dagen is echt peanuts.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• giantgiantus
  • Nu online
Die argumentatie is zwak. Een misstand in Nederland valt altijd in het niet bij een misstand in de derde wereld. Dat maakt die in Nederland niet minder erg.

• Rossi46
Dat anderen het ook niet op orde hebben, wil niet zeggen dat we dan maar van iedereen lange levertijden moeten accepteren.

10 dagen levertijd is 2 werkweken. Dat is echt achterlijk lang. Het is namelijk niet bijzonder lastig om dit soort zaken goed te regelen. Je moet alleen wel je supply chain goed op orde willen hebben (mijn vakgebied). Als je dat efficiënt doet hoeft het niet eens (meer) geld te kosten. En je klanttevredenheid gaat er met sprongen op voorruit. Iets dat MS met de One nu absoluut gebruiken kan...

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
justifire schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:46:
Vind dat MS nette termijnen aanhoud voor reparatie / vervanging van defecte artikelen.
Weet nog dat ik een defecte videokaart had welke de winkelier verplicht op moest sturen naar Asus.
Toch ook geen klein bedrijf dacht ik zo.
3 maanden later kreeg ik een belletje dat ik een vervangend exemplaar op mocht komen halen.
(In de tussentijd uiteraard al een nieuwe videokaart gekocht en het vervangend exemplaar op marktplaats gegooid)
Dus 10 dagen is echt peanuts.
Dat jij het accepteert 3 maanden op een videokaart te wachten is m.i. vreemd. Dat is gewoon geen redelijke termijn. Het versturen van een nieuw product kan gewoon zeer snel. Bij Lenovo is het bv dinsdag besteld, donderdag in huis. :/

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• harrytasker
  • Niet online
giantgiantus schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:58:
Die argumentatie is zwak. Een misstand in Nederland valt altijd in het niet bij een misstand in de derde wereld. Dat maakt die in Nederland niet minder erg.
Vertel eerst eens waar je je XO gekocht hebt?
Je moet gewoon bij de winkel zijn waar je het apparaat gekocht hebt! Dat MS ook garantie rechtstreeks regelt is leuk voor de consument, maar zijn ze niet verplicht, natuurlijk wel als je in de MS store gekocht hebt.
Daarnaast heb ik al vele malen ervaring gehad met retouren etc. en mijn ervaring leert dat 10 dagen "normaal" is. En vaak wordt de 10 dagen ook als richtlijn gegeven, meestal gaat het sneller, maar als je tegen mensen zegt, vandaag besteld en morgen geleverd en het komt een dag later is de wereld te klein. Mensen zijn gewoon ongeduldig geworden.... _/-\o_

• giantgiantus
  • Nu online
Rossi46 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:26:
Dat anderen het ook niet op orde hebben, wil niet zeggen dat we dan maar van iedereen lange levertijden moeten accepteren.

10 dagen levertijd is 2 werkweken. Dat is echt achterlijk lang. Het is namelijk niet bijzonder lastig om dit soort zaken goed te regelen. Je moet alleen wel je supply chain goed op orde willen hebben (mijn vakgebied). Als je dat efficiënt doet hoeft het niet eens (meer) geld te kosten. En je klanttevredenheid gaat er met sprongen op voorruit. Iets dat MS met de One nu absoluut gebruiken kan...
Helemaal eens met dit. Verassend dat zoveel mensen genoegen nemen met in mijn ogen een slechte service:).

• harrytasker
  • Niet online
giantgiantus schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:42:
[...]

Helemaal eens met dit. Verassend dat zoveel mensen genoegen nemen met in mijn ogen een slechte service:).
Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag?
Winkiller schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:56:
[...]

Handig, ik zou ook wel een 2e voeding willen, zijn ze overigens los te koop en indien ja => waar ?
Ebay!

Rossi46 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:26:

Wacht even, we halen hier levertijden nu wel door elkaar met service en garantie tijden.
10 dagen voor het laatste is helemaal niet lang, zeker omdat het incl. verzenden is.

• giantgiantus
  • Nu online
Bullet, heb jij een officiele Microsoft versie?

Verwijderd

Een epic avontuur van Lord of the Rings :

Ziet er audiovisueel prima uit en speelt heerlijk weg.
De reviews zijn ook allemaal prima voor dit spel.
Hier kom ik de lange en koude winter wel mee door.

Enjoy.

• Willybubba
  • Laatst online: 07-11 19:26

Willybubba

Nut up or shut up.

Andere aanrader: Metro Redux! Heb je de games nooit gespeeld, zeker doen. Het hele pakket kost €26,- en houdt je lekker lang bezig met super atmosferische stealth based (maar gewoon schieten kan zeker ook) gameplay. Zeker Last Light is een aanrader!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:53
Ben sinds dinsdagmiddag helemaal hooked aan Forza Horizon 2. Echt een geweldige game is dat. Het is zelfs zo erg dat ik Shadows of Mordor nog niet eens bekeken heb terwijl die ook sins dinsdag op m'n One staat 8)7 :z .

Maar daar gaat vast snel verandering in komen. Denk ik.....

• Rossi46
Zit ik dan, nog driftig bezig met Forza 5 :+ Maar goed, dat vind ik zo'n goede racegame dat ik daar zeker nog verder in wil komen.

Fifa 15 heb ik nog maar heel sporadisch gespeeld. Komt wel als een maatje van me er eindelijk ook eens actief aan begint. Verder moet ik MGS Ground Zeroes nog even afmaken (daar hoor ik in het Xbox topic eigenlijk niemand over?) en ook Tomb Raider ligt nog op me te wachten.

Soms vraag ik me echt af hoe anderen dat doen met al het spelen van al hun games :? Ik bedoel, tegenwoordig zijn ze allemaal zo groot, dat je er echt laaang mee aan de gang kunt zijn (althans, ik wel iig)

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:00

Miesjh

Tomb Raider is ook erg gaaf. Wacht met smart op het volgende deel.

Rossi46 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:13:

Soms vraag ik me echt af hoe anderen dat doen met al het spelen van al hun games :? Ik bedoel, tegenwoordig zijn ze allemaal zo groot, dat je er echt laaang mee aan de gang kunt zijn (althans, ik wel iig)
Je kan toch games naast elkaar spelen? Ik heb i.i.g. niet de behoefte om pas een nieuw spel te kopen pas als ik een andere heb uitgespeeld.....

Ik wil gamen...... Gisteren bijvoorbeeld, Destiny, BF4 en Forza Horizon 2 gedaan.....

• Rossi46
Bullet NL schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:31:
[...]

Je kan toch games naast elkaar spelen? Ik heb i.i.g. niet de behoefte om pas een nieuw spel te kopen pas als ik een andere heb uitgespeeld.....

Ik wil gamen...... Gisteren bijvoorbeeld, Destiny, BF4 en Forza Horizon 2 gedaan.....
Uiteraard, maar daar gaat je totale voortgang niet mee vooruit. Ik bedoel meer waar anderen de tijd vandaan halen. Of ze gaan echt als een razende door een game heen, dat kan natuurlijk ook. Misschien ben ik er gewoon niet zo goed in :+

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:55
DutchOwnage schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:22:
Ben sinds dinsdagmiddag helemaal hooked aan Forza Horizon 2. Echt een geweldige game is dat. Het is zelfs zo erg dat ik Shadows of Mordor nog niet eens bekeken heb terwijl die ook sins dinsdag op m'n One staat 8)7 :z .

Ehm, die is toch helemaal nog niet uit of mis ik nu iets? Vaag, hoe kom ik er nou bij dat die pas de 17e komt?

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 03-10-2014 11:46 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verklaard dat dan ook dat hij meer herrie maakt ? ik wacht wel even tot ze standaard makkelijk verkrijgbaar zijn. Maar 40 euri voor een nieuwe (als het een nieuwe is) is overkoombaar, zelfs met 10 euro verzendkosten.

Een 2e controller met charge en play set kost tenslotte ook 54 euri, kreeg hem zojuist binnen via Amazon.de. Kan ik weer gooien als het niet wil lukken. :P

• Yaz
Winkiller schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:49:
[...]

Verklaard dat dan ook dat hij meer herrie maakt ? ik wacht wel even tot ze standaard makkelijk verkrijgbaar zijn. Maar 40 euri voor een nieuwe (als het een nieuwe is) is overkoombaar, zelfs met 10 euro verzendkosten.
Ik heb voor de x360 nog nooit officiële power adapter te koop gezien. Ik verwacht ook niet dat dit ook voor de X1 gaat gebeuren.

• CreativeSkills
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Hallo allemaal,

Zojuist een XboxOne aangeschaft.
Erg blij mee uiteraard!

Ik lees hier en daar dat mensen games digitaal aanschaffen via de Amerikaanse marketplace.
Dit zou dan een stukje goedkoper zijn dan de fysieke games in de normale winkels.

-Hoe gaat dit precies in z'n werk? Ik begreep giftcards kopen (dollars)
Maar waar zijn die dan voordelig?
-Voor hoeveel dollar staat een game als bijvoorbeeld Destiny te koop in de marketplace? (Ik kan enkel in euro's vinden)
-Zijn er meer dingen die ik moet weten, voordat ik me hier aan ga wagen... :)

Zou fijn zijn als iemand me een klein beetje op weg kan helpen.
Excuses als dit al 100 keer is behandeld.

Vriendelijke groet

FFXIV: Brawny Brawler

• giantgiantus
  • Nu online
CreativeSkills schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:13:
Hallo allemaal,

Erg blij mee uiteraard!

Ik lees hier en daar dat mensen games digitaal aanschaffen via de Amerikaanse marketplace.
Dit zou dan een stukje goedkoper zijn dan de fysieke games in de normale winkels.

-Voor hoeveel dollar staat een game als bijvoorbeeld Destiny te koop in de marketplace? (Ik kan enkel in euro's vinden)

Vriendelijke groet
In je laatste zin zat een hele goede hypothese. Als je eens op zoeken klikt kan je daarna deze hypothese verwerpen of niet :).

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 17:29
Hallo allemaal,

Erg blij mee uiteraard!

Vriendelijke groet
Hint hint : Offgamers of Livecodes daar kan je op beide us giftcards kopen.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Yaz schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:59:
[...]

Ik heb voor de x360 nog nooit officiële power adapter te koop gezien. Ik verwacht ook niet dat dit ook voor de X1 gaat gebeuren.
Maakt mij verder ook niet uit, maar ik wil absoluut geen gebruikte herriebak, jammer dat hier geen prijs bij staat. Op E-Bay kon ik hem ook vinden, althans het lijkt dezelfde, voor de prijs is het goed te doen...maar toch.....in de beschrijving wordt weer over de 360 gesproken...

[ Voor 30% gewijzigd door Winkiller op 03-10-2014 13:58 ]

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:37
Hallo allemaal,

Erg blij mee uiteraard!

Vriendelijke groet
http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/

• danplo

danplo

DutchOwnage schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:22:

Daar heb ik nu ook last van. FH2 is gewoon weer super verslavend en erg leuk om te spelen :9 al heb ik Shadow of Mordor wel wat enkele uren gespeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door danplo op 03-10-2014 14:02 ]

• Ereaser
Staat ook al in de topic warning (die inmiddels een beetje een zooitje is :X )
Pagina: 1 ... 55 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!