Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
joey82 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:21:
wat vinden jullie van het feit dat een verkoper zei dat ik beter even moet wachten om een x1 te kopen? hij zei,,ik heb er nu al redelijk veel terug gekregen..omruilen heeft niet veel zin volgens hem op dit moment omdat het waarschijnlijk allemaal van dezelfde stapel/zending komt zoals hij dat zei :)
Dan bestel je hem toch lekker via de http://www.microsoftstore.com/store/mseea/nl_NL/cat/Xbox/categoryID.66227700 ?

Je besteld hierbij rechtstreeks uit het magazijn van Microsoft in West-Europa, je zou dus verwachten dat ze daar ook steeds de laatste versies hebben liggen.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11 07:13
Roodaap schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:55:
[...]

Op de xbox one (en de ps4) is het, in tegenstelling tot de andere versies niet mogelijk om met zijn tweeen een seizoen of toernooi te spelen. Was vorig jaar best wat ophef over op het net dat dat eruit gehaald was. Vreemd genoeg kan ik er niets over vinden over Fifa 15. Zag wel 2vs2 online, maar ik wil offline samen een toernooi of seizoen spelen.

Gisteren trouwens Defense Grid gekocht, voor de verandering eens een keer in de NL store, moet toch nig van mijn euro tegoed af. Heerlijk spel, lekkere chaos. Ook volgens mij een dagrecord neergezet vwb achievements. In eerste dag kwam al 20 keer die melding in beeld 8) Vertegenwoordt slechts 185 van de 1000 punten, maar toch. Helaas heeft/speelt nog niemand uit mijn vriendenlijst het spel.

Heeft iemand Castlestorm al? Is dat een beetje leuk? Kun je dat eigenlijk op de bank tegen elkaar spelen?
Offline kun je met twee personen een toernooi spelen. Zowel in èèn team als met een eigen team.

Xbox Live: Ofthewell NL

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
giantgiantus schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:04:
Weet iemand of de Xbox day one edition MET Kinect te koop is?

Heb een tijdje geprobeerd om mijn ps4 te ruilen tegen een Xbox maar het lijkt alsof mensen het niet meer belangeijk vinden om afapraken na te komen....
Bij mij in Heerlen lag die vandaag nog in de winkels

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:49

BM

Moderator Spielerij
Mochten mensen problemen hebben met het registreren op de Tweakers/Gamertag lijst: op dit moment zijn er helaas problemen bij de externe service waar ik gebruik van maak. Helaas heb ik pas na het weekend tijd om eventueel foute registraties te corrigeren. Je komt wel in de lijst te staan, maar nog zonder verdere data. Word uiteindelijk gecorrigeerd, maar even een paar dagen geduld dus :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• iantje31
Heeft iemand ervaring met de accu van de xbox one controller? hoe lang gaat deze mee?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

iantje31 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:03:
Heeft iemand ervaring met de accu van de xbox one controller? hoe lang gaat deze mee?
Qua batterijen die erbij geleverd waren; deze waren bij mij erg snel leeg!
Heb een accupack van Miniinthebox gekocht en deze houd het wel goed vol. Weet niet precies hoelang omdat die om de twee dagen zeker in de houder wordt gezet.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-10 09:48
Ik ga dit weekend een Xbox One aanschaffen. Is het nou echt een probleem om de console verticaal neer te zetten? Zijn er hier mensen die het doen?

Steam/XBL: Avioto

• iantje31
Famous schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:04:
[...]

Qua batterijen die erbij geleverd waren; deze waren bij mij erg snel leeg!
Heb een accupack van Miniinthebox gekocht en deze houd het wel goed vol. Weet niet precies hoelang omdat die om de twee dagen zeker in de houder wordt gezet.
ik heb de officiele accu van microsoft gekocht, weet niet hoe lang die mee gaat
\
Avioto schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:05:
Ik ga dit weekend een Xbox One aanschaffen. Is het nou echt een probleem om de console verticaal neer te zetten? Zijn er hier mensen die het doen?
de console is echt gemaakt om horizontaal te staan, aan de zijkant heb je een usb en een koeling dus is af te raden

[ Voor 30% gewijzigd door iantje31 op 25-09-2014 23:06 ]

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:39
Iemand al eens geprobeerd om games in de Hong Kong store te kopen?

De Ultimate versie van Forza Horizon 2 is daar omgerekend ongeveer 65 euro.

En bijv. Forza 5 omgerekend 35 euro.
Mr Magic schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:13:
Iemand al eens geprobeerd om games in de Hong Kong store te kopen?

De Ultimate versie van Forza Horizon 2 is daar omgerekend ongeveer 65 euro.

En bijv. Forza 5 omgerekend 35 euro.
Das dus ongeveer 5 euro verschil met de USA Store, is dat al die moeite waard?

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-11 22:45
De spellen voor goud voor oktober:

http://majornelson.com/20...-games-gold-october-2014/

Verwijderd

Bullet NL schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 01:41:
30 minuten DVR recording op de Xbox One
Ik weet nog dat je me dat zei , ik kan echter maar maximaal 5 minuten opnemen.

• BM
  • Laatst online: 12:49

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 05:14:
[...]

Ik weet nog dat je me dat zei , ik kan echter maar maximaal 5 minuten opnemen.
Game DVR snappen, daar kun je (als het goed is) tot 30 minuten mee terug. De standaard 'Record this' (en ik neem aan die via Snap Center en Smartglass ook) gaan maar 5 minuten terug.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:43

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Microsoft heeft de gratis games voor Gold bekend gemaakt voor oktober. Het gaat om titels die met Xbox Live Gold gratis gedownload kunnen worden:

Chariot (Xbox One)
verkrijgbaar van 01-10-14 - 31-10-14

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-10 10:44
Ja, redelijk dissapoint. Ik had liever gezien dat Crimson Dragon (ook) vervangen zou worden, misschien door iets als Ryse ofzo.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-11 18:37
Avioto schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:05:
Zou ik niet doen, sowieso zeker niet met een disc erin

• LOTG
Hij is er niet voor gemaakt. Je moet er even rekening mee houden dat je de airflow veranderd op het moment dat je hem verticaal parkeert. De warme lucht wil immers naar boven.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:06

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

iantje31 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:03:
Koop gewoon 4 goede Eneloops / Tunigy batterijen van 2400 mAH en die gaan lang zat mee. ( ik game elke dag iets van 4 uur op de XBO en de charge is nog 60% op 2 Eneloops van 2100 mAh na 14 dagen) Enige nadeel is wellicht dat je niet kan laden terwijl je gamed dmv een kabel, maar dat los je op door 2 opgeladen te houden en 2 te gebuiken. Als er dan 2 leeg zijn, kan je binnen 10 secs weer verder.

Zeker die Tunigy LSD (hobbyking.com) blijven lang hun lading houden bij geen gebruik.

Xbox Live ID:Notna8310

• LOTG
Ik gebruik GP Powerbanks van 2700mah, doen het een paar weken. Maar inderdaad, de controller laad ze niet op.

Turnigy heb ik alleen LiPo's van, en die doen het ook prima.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-10 09:48
Hmm dat is jammer. Dan moet er ik maar een ander plekje voor vinden. Bedankt allemaal!

Steam/XBL: Avioto

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:39
Bullet NL schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 01:41:
[...]

Das dus ongeveer 5 euro verschil met de USA Store, is dat al die moeite waard?
Voor FH2 Ultimate edition scheelt het 13 euro (65 vs. 78), dus ja lijkt me de moeite waard?

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:13
Ik gebruik de play & charge kit en ben daar erg blij mee. Accu gaat lang mee (echt véél langer dan bij de PS4 die ik voor de Xbone had) en je kunt easy laden met iedere oplader. Ik vind het een uitkomst! Ook al is de prijs wel redelijk hoog...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:51
Mr Magic schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:32:
[...]

Voor FH2 Ultimate edition scheelt het 13 euro (65 vs. 78), dus ja lijkt me de moeite waard?
Via India is nog goedkoper.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Niet meer volgens mij.... Daar hebben ze de prijzen aangepast....

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Gister wou ik Forza starten, de baan die ik starte bleef maar aan het laden. Bleek achteraf dat ik een update binnen moest halen. Nu elke keer als ik mijn xbox start, geeft die aan: Installation stopped. kon zo snel niet vinden waar ik de update eventueel handmatig kan starten?

• LOTG
Update voor Forza of de Xbox?
Forza -> My games and apps -> Forza -> menu -> resume installation
Xbox -> settings -> system -> update

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

mfreriks schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:18:
Gister wou ik Forza starten, de baan die ik starte bleef maar aan het laden. Bleek achteraf dat ik een update binnen moest halen. Nu elke keer als ik mijn xbox start, geeft die aan: Installation stopped. kon zo snel niet vinden waar ik de update eventueel handmatig kan starten?
My games & apps -> queue?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

mfreriks schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:18:
My Apps & Games, dan naar het betreffende spel navigeren en met de menu knop open en naar updaten gaan.

• mfneed
  • Laatst online: 05-11 20:25
Dank!!:D straks even controleren

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-10 23:12
Kun je eigenlijk ook zien wanneer en wat er geupdate is als je de XBO in de standby off stand hebt staan?
Dan kan ik zien of het nuttig is die modus te blijven gebruiken of niet...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Je ziet een blauw sterretje bij apps/games staan als ze zijn geupdate.

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-11 21:47
Ik ben op zoek naar een headset, voor zowel game audio als voicechat, maar ligt het aan mij of is het aanbod tot op heden nog niet zeer groot?(In de prijsklasse tot 60 euro)
Bovendien prefereer ik gewoon een draad in mijn controller en niet zoals vele Turtle Beach headsets, een draad die van mijn console loopt.
Voor de rest heb ik louter positieve ervaringen met de X1.

Gaude et aude

• Rudey
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:02
Ik gebruik deze:
http://www.amazon.de/Micr...keywords=xbox+one+headset

Ben er tevreden mee!

• eRRoR.InSiDe
  • Laatst online: 07-11 20:10
Ik heb deze maar die is niet onder de 100,-. Wel een fijne headset.

https://www.turtlebeach.c...ets/ear-force-xo-four/390

• Winkiller
  • Laatst online: 13:16

Winkiller

De Mopperpot

Ja werkt prima, ik gebruik hem ook met veel plezier....geluid en draagcomfort zijn beide voldoende. :Y

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Dat is voor zijn prijsklasse dan ook gelijk de enige die kan. Bij alle andere "moet" je al de chat adapter los erbij kopen a 20/25 euro. Blijft er nog minder over voor een kwalitatief setje.

Gamertag: YazNL

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-11 21:47
Ik heb al een adapter, dat is het probleem niet.

Gaude et aude

• Yaz
Mr Hackenbacker schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:18:
Ik heb al een adapter, dat is het probleem niet.
Dat scheelt.

Overigens, voor de mensen met meer budget. Ik raad deze aan: pricewatch: Turtle Beach Ear Force PX4

Enig headset met Mic "talk back"/monitor/hoe-ze-het-maar-willen-noemen.

Verwijderd

Er is weer een update voor het preview programma.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Yaz schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:24:
[...]

Dat scheelt.

Overigens, voor de mensen met meer budget. Ik raad deze aan: pricewatch: Turtle Beach Ear Force PX4

Met meer budget en dan kan je Kinect gaan gebruiken voor gamechat, beetje zonde :p

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:43

Miesjh

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:20:
Er is weer een update voor het preview programma.
HOW TO GET IT
◾If your console is in Instant-On mode, it will download and install the update and reboot to standby.
◾NOTE: Once the update is available, you can manually begin the update by navigating to Settings > System and selecting System Update.
◾If your console hasn’t downloaded and installed the update by 1:00AM PDT 9/26/2014, you will be prompted to do so at that time..

DETAILS

OS version released: xb_rel_1410.140921-2200
Available: 6PM PDT 9/24 (2AM GMT 9/25)

FIXES

◾Localization fixes, including the Destiny sub header in Dutch, as well as the "Popular with friends" header in Brazilian Portuguese.

KNOWN ISSUES
◾We continue to investigate reports of brief static when watching Live TV.
◾Live TV MiniGuide: Some users may notice that the Recent Channels pane does not load quickly.
◾Live TV MiniGuide: Focus within the guide may be lost, with the only option being to press "B" to dismiss. The team is investigating.

Thank you for your participation in the Preview program!

Verwijderd

Geen fijne update , spellen blijven hangen en gaan terug naar het dashboard , de console helemaal uitzetten kan ook niet meer , hij gaat niet uit , de knop op de xbox 1 10 seconden indrukken is dan de enige manier waarop hij uitgaat. Hoe kan ik me uitschrijven voor deze updates?
Ik dacht dat ik die update al daagje of 2 geleden had gekregen, zal eens kijken welke versie ik draai (als ik vanavond geen update krijg). Ik heb enkel dat de Apps&games regelmatig niets doet en de foutmelding geeft dat het te lang duurde.

[ Voor 58% gewijzigd door SinergyX op 26-09-2014 16:13 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:13:
Ik dacht dat ik die update al daagje of 2 geleden had gekregen.
Is weer een nieuwe van 5 uur geleden , niks als ellende tot nu toe.

Ik heb me uitgeschreven , want ik wil wel lekker kunnen spelen.

• Yaz
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:14:
[...]

Is weer een nieuwe van 5 uur geleden , niks als ellende tot nu toe.

Ik heb me uitgeschreven , want ik wil wel lekker kunnen spelen.
Weet wel dat dit dan pas werkt vanaf de eerst volgende publieke update. Je blijft dus nu beta updates krijgen totdat deze voor iedereen beschikbaar is. Vanaf dan krijg jij geen beta updates meer.

• Rossi46
  • Laatst online: 10:13
Yaz schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:24:
[...]

Dat scheelt.

Wat bedoel je precies met het laatste? :) Ik ben namelijk nog op zoek naar een fijne en relatief betaalbare headset.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Grindtegel
  • Laatst online: 00:28
Ik heb net de stereo headset van de X1 zelf ontvangen. Zit in ieder geval prima, zal hem straks eens goed gaan uitproberen, mochten er nog mensen zin hebben om de weekly heroic te doen dan invite maar raak als je me online ziet komen. Axagrinder2 lvl 23 hunter.

Verwijderd

Yaz schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:25:
[...]

Weet wel dat dit dan pas werkt vanaf de eerst volgende publieke update. Je blijft dus nu beta updates krijgen totdat deze voor iedereen beschikbaar is. Vanaf dan krijg jij geen beta updates meer.
En wanneer is de eerst volgende publieke update?

Ik kan niet echt lekker meer spelen nu , elke keer moet ik de x1 opnieuw opstarten.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:14:
[...]

Ik kan niet echt lekker meer spelen nu , elke keer moet ik de x1 opnieuw opstarten.
Meestal begin van de maand....

Verwijderd

harrytasker schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:22:
[...]

Meestal begin van de maand....
Dat is gelukkig snel , forza 5 blijft de hele tijd hangen.

• Dennahz
  • Laatst online: 03-11 20:42

Dennahz

Life feels like hell should.

Heb vanmiddag Worms maar eens gekocht, leuk spelletje voor tussendoor :) Zal vanavond even wat oefenen op de singleplayer. Misschien dit weekend eens tegen een Tweaker? ;)

Twitter

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Martinspire schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 22:19:
Hele avond Fifa 15 gespeeld en dat ging gewoon prima (en geen update beschikbaar)
Vond je? Ik heb anders toch wel aantal opmerkingen over FIFA 15 :D

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Dennahz schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:26:
Heb vanmiddag Worms maar eens gekocht, leuk spelletje voor tussendoor :) Zal vanavond even wat oefenen op de singleplayer. Misschien dit weekend eens tegen een Tweaker? ;)
Heb hem ook, vind het wel een leuke game, alleen jammer dat niemand het online speelt. Ik heb een match online gespeeld, verloren bleek degene als eerste in de leaderboards te staan met 200 uur erop zitten. :)

xbl: superlucky luke

Update hier ook gekregen, geen idee wat ik eerder van de week dan had, maar draait gewoon probleemloos, hele avond al in fifa.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• iantje31
wat een belachelijk slechte servers heeft fifa 15, al minstens 5 wedstrijden gehad waar ik gewoon na het opslaan van de servers werd afgegooid..

Verwijderd

Rossi46 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:48:
Ik gebruik de play & charge kit en ben daar erg blij mee. Accu gaat lang mee (echt véél langer dan bij de PS4 die ik voor de Xbone had) en je kunt easy laden met iedere oplader. Ik vind het een uitkomst! Ook al is de prijs wel redelijk hoog...
Mijn ervaring is anders. Zeker als ik de headset gebruik dan is de plug and play kit snel leeg. Vaak zat al een kabel erin moeten stoppen tijdens een party. Dat levert irritante gezoem op vanwege 2x USB. Hij laadt altijd overdag op. Ik ga binnenkort investeren in goede batterijen.

• Beerkeeper
  • Laatst online: 09-11 20:13
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:14:
[...]

Volgens mij doe ik niet mee met de public preview, maar gisteravond was het hier ook feest met hangende/niet opstartende games. Elke keer uit via de 10'seconden methode en hopen dat het daarna wel werkte....

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Verwijderd

Beerkeeper schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 07:58:
[...]

Volgens mij doe ik niet mee met de public preview, maar gisteravond was het hier ook feest met hangende/niet opstartende games. Elke keer uit via de 10'seconden methode en hopen dat het daarna wel werkte....
Vanochtend ging het bij mij een paar keer goed , maar op het laatst had ik weer last van hangen van games.

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:13
Goed nieuws voor de mensen met een herrie makende One.

De laatste preview update fixes it!!

Dat zal helaas wel inhouden dat microsoft het stroomverbruik in idle toestand wat heeft verhoogd om de coil whine te maskeren.

Waardoor de goede xbox zonder hardware fout en die er dus geen last van hadden nu voortaan ook meer stroom gaan verbruiken.

Not a eco-friendly oplossing.

• harrytasker
  • Niet online
destro9704 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 08:49:
Goed nieuws voor de mensen met een herrie makende One.

De laatste preview update fixes it!!

Dat zal helaas wel inhouden dat microsoft het stroomverbruik in idle toestand wat heeft verhoogd om de coil whine te maskeren.

Waardoor de goede xbox zonder hardware fout en die er dus geen last van hadden nu voortaan ook meer stroom gaan verbruiken.

Not a eco-friendly oplossing.
Bron?

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:26
Kan je garantie rechtstreeks claimen bij Microsoft? Heb je daar een bon voor nodig?

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:36
Net wat $$ tegoed aangeschaft voor Shadow of Mordor. Krijgt erg goede reviews overal, kijk er erg naar uit. Destiny was voor mij een redelijke teleurstelling, gelukkig had ik die op disc dus heb ik weer kunnen doorverkopen.

Maar met Shadow of Mordor en Horizon 2 komen we oktober wel door :P

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:13
Officiële supportforum alsmede een paar vrienden die hebben ge update en nu een stille xbox hebben.

Verwijderd

Het lijkt erop dat alleen Forza 5 blijft hangen bij mij , de andere spellen doen het prima.

Meer mensen met dit probleem? En wat kan ik er aan doen?

Forza 5 deed het weken prima bij mij , maar sinds de laatste system update niet meer.

• sidjoesz
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-11 17:19
De games die aangeduid staan als 'volledig in Nederlands' kunnen die ook in Engels ingesteld worden?

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:40
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 07:52:
Het lijkt erop dat alleen Forza 5 blijft hangen bij mij , de andere spellen doen het prima.

Meer mensen met dit probleem? En wat kan ik er aan doen?

Forza 5 deed het weken prima bij mij , maar sinds de laatste system update niet meer.
Forza 5 bleef bij mij ook hangen,eerst op het laadscherm circuit toen afgesloten daarna starte het spel helemaal niet meer op.

Heb de stekker van de xbox eruit getrokken,daarna werkte forza 5 weer! (Wel de stekker weer in het stopcontact steken:p)

Verwijderd

schumi1986 schreef op zondag 28 september 2014 @ 09:51:
[...]

Forza 5 bleef bij mij ook hangen,eerst op het laadscherm circuit toen afgesloten daarna starte het spel helemaal niet meer op.

Heb de stekker van de xbox eruit getrokken,daarna werkte forza 5 weer! (Wel de stekker weer in het stopcontact steken:p)
Ik heb em 10 minuten van het stroom gehad en nu krijg ik een system update.

Hopen dat het probleem nu verholpen is , ik doe verslag van het Forza 5 probleem.

• Gé Brander
  • Laatst online: 15-10 13:07

Gé Brander

MS SQL Server

Hier net een bijzondere ervaring met de Xbox One. Het fitness programma dat mijn vrouw veel gebruikt gaf opeens geen filmpjes meer weer. De filmpjes waar de 'presentator' voordoet wat er gesport moet worden.
Wat blijkt... Unblock-US wat ik voor Netflix gebruik stond op Nederland. Mijn Xbox staat op US en als Unblock-US op NL ingesteld staat doen de filmpjes het niet. Volgens mij was dat voorheen niet zo maar mocht je hetzelfde probleem hebben: Unblock-US op US zetten en de fitness app herstarten en het werkt weer.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Gé Brander
  • Laatst online: 15-10 13:07

Gé Brander

MS SQL Server

Martinspire schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:40:
Waar heb je UnlockUS dan op draaien?
Unblock-US draait nergens op... Of ik snap je vraag niet. ;)
Mijn router heeft de DNS servers van Unblock-US ingesteld staan. Als je op de website van Unblock-US inlogt en de regio wijzigt dan kan je gebruik maken van voordelen binnen Netflix voor aanbod uit het betreffende land. Ik had nog niet eerder meegemaakt dat die setting ook van invloed was op andere spellen. Nu bleek dat dus opeens wel het geval te zijn.
eRRoR.InSiDe schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:02:
[...]

Dus hoogst waarschijnlijk kan je via die instellingen niet de filmpjes benaderen van XBOX Fitness, want die komen van internet. Niet heel vreemd dus als je niet standaard internet instellingen gebruikt om bepaalde voordelen te hebben.

Ook weer opgelost ;)
Klopt. Maar het rare was dat het voorheen geen enkel probleem was... Ik dacht het hier maar even te posten mocht iemand anders er ook tegenaan lopen. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Gé Brander op 28-09-2014 11:05 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• eRRoR.InSiDe
  • Laatst online: 07-11 20:10
Gé Brander schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:53:
[...]

Unblock-US draait nergens op... Of ik snap je vraag niet. ;)
Mijn router heeft de DNS servers van Unblock-US ingesteld staan. Als je op de website van Unblock-US inlogt en de regio wijzigt dan kan je gebruik maken van voordelen binnen Netflix voor aanbod uit het betreffende land. Ik had nog niet eerder meegemaakt dat die setting ook van invloed was op andere spellen. Nu bleek dat dus opeens wel het geval te zijn.
Dus hoogst waarschijnlijk kan je via die instellingen niet de filmpjes benaderen van XBOX Fitness, want die komen van internet. Niet heel vreemd dus als je niet standaard internet instellingen gebruikt om bepaalde voordelen te hebben.

Ook weer opgelost ;)

Verwijderd

Mijn Forza 5 probleem is er nog steeds na de system update.

Hulp AUB.

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 23:39

danplo

The Force is strong with me

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:46:
Mijn Forza 5 probleem is er nog steeds na de system update.

Hulp AUB.
Die hulp gaan ze je hier niet aanbieden, daar is de Preview Forums van het Xbox Team voor http://forums.xbox.com/xb.../wave_8_1410/default.aspx Hier loopt al een topic over Forza 5 vastloper.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 07:52:
Ik zit niet in het XB1 preview gebeuren maar bij mij liep Forza 5 gisteravond ook spontaan 2x vast. 8)7

• danplo

danplo

Winkiller schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:59:
[...]

Ik zit niet in het XB1 preview gebeuren maar bij mij liep Forza 5 gisteravond ook spontaan 2x vast. 8)7
Ook tijdens het laden van een race ?
Op dit moment met de preview versies gebeurd het alleen tijdens het loading scherm om een race op te starten, hierna moet je vaak je console opnieuw opstarten of van stroom halen, want dan starten namelijk ook je andere spellen niet meer op. Is bekend probleem en het Xbox Team is er naar aan het kijken.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

danplo schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:02:
[...]
Ook tijdens het laden van een race ?
Ja, ik heb bij de 2e keer de XB1 maar uit gezet, ik begon boos te worden, verder zie ik geen updates voor de console of spel verschijnen hier. Ik heb verder geen acties meer ondernomen, alleen uitgezet.

Ik heb de XB1 en Forza 5 zojuist opgestart en ik kan weer normaal een race starten...even verder proberen..

• danplo

danplo

Winkiller schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:08:
[...]

Ja, ik heb bij de 2e keer de XB1 maar uit gezet, ik begon boos te worden, verder zie ik geen updates voor de console of spel verschijnen hier. Ik heb verder geen acties meer ondernomen, alleen uitgezet.

Ik heb de XB1 en Forza 5 zojuist opgestart en ik kan weer normaal een race starten...even verder proberen..
Dan kan het best een probleem zijn waar meer mensen last van hebben die zelfs ook buiten het preview programma vallen. Ik heb het al 3x gehad en steeds xbox opnieuw moeten opstarten. Ik heb zelfs een keer alles naar fabriek instellingen terug gezet, maar dit hielp ook niet. Gisteren ook met mijn vrienden online gezeten en als ik dan vast komt te staan in het laad scherm blijven zij ook hangen en moeten ze Forza ook opnieuw opstarten, alleen zij kunnen dan gelijk weer spelen ik moet Xbox opnieuw opstarten. Erg vervelend en hopelijk lost het Xbox Team het snel op.

Verwijderd

Bedankt mensen , ik had ook al gegoogled en kwam meer mensen met dit probleem tegen net zoals hier eigenlijk.

Het is dus wachten tot het Xbox team dit probleem gaat verhelpen.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Volgens mij hangt het samen met de Forza 5 Servers en niet zo zeer lokaal.

[ Voor 4% gewijzigd door Winkiller op 28-09-2014 12:20 ]

• danplo

danplo

Winkiller schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:20:
Volgens mij hangt het samen met de Forza 5 Servers en niet zo zeer lokaal.
Wel bijzonder dat andere spellen dan ook niet meer werken ? ook als Forza 5 geheel is afgesloten.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

danplo schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:21:
[...]

Wel bijzonder dat andere spellen dan ook niet meer werken ? ook als Forza 5 geheel is afgesloten.
Dat probleem had ik niet, ik kon uit het spel gaan met de home knop en daarna quit.
Direct daarna het spel weer starten tot de 2e vastloper een uurtje later... |:(

Verwijderd

danplo schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:21:
[...]

Dit heb ik ook dan.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:26
Ook een Xbox One in mijn bezit nu. De hele console ademt next-gen. Vind het kwa console veel en veel leuker dan de PS4. Die houd ik overigens ook maar in mijn bezit want een aantal exclusives zijn op de ps4 dan weer een stuk leuker!

Wat zijn goede sites om het nieuws een beetje te volgen over firmware updates? Ik heb geen interesse in de beta maar ben wel erg benieuwd wanneer Plex bv beschikbaar wordt.

[ Voor 27% gewijzigd door giantgiantus op 28-09-2014 13:10 ]

Verwijderd

giantgiantus schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:02:
Wat zijn goede sites om het nieuws een beetje te volgen over firmware updates? Ik heb geen interesse in de beta maar ben wel erg benieuwd wanneer Plex bv beschikbaar wordt.
http://www.xboxonly.nl/

https://twitter.com/majornelson

• iantje31
alweer een update voor preview programma -.-

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-11 08:40
BM schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 13:16:
Net episode 2 van D4 uitgespeeld, maar helaas tegen een behoorlijke bug in de game of in de X1 aan gelopen. Geen enkele achievement is unlocked, of progress richting die achievements :(
Van alleen episode 2? of überhaupt geen enkele achievement?

Ik heb het spel gisteren aangeschaft, man wat een heerlijk spel en werkt super met de kinect! Ik kan mezelf echt helemaal verliezen in dit spel :) top exclusive voor de X1

Ik ben benieuwd wanneer episode 3 uit gaat komen.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
iantje31 schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:35:
alweer een update voor preview programma -.-
Daar heb je mee ingestemd :)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dat is toch wel shit hoor, ik game weinig en elke keer als ik de One nu aanzet zit ik eerst naar een update scherm te kijken.

Ik ga bij de volgende public release graag uit het developer programma in ieder geval :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 28 september 2014 @ 16:15:
[...]

Dat is toch wel shit hoor, ik game weinig en elke keer als ik de One nu aanzet zit ik eerst naar een update scherm te kijken.

Ik ga bij de volgende public release graag uit het developer programma in ieder geval :)
Ik heb me ook uitgeschreven.

• Segafreak83
  • Laatst online: 12-12-2024
Donstil schreef op zondag 28 september 2014 @ 16:15:
[...]

Ik ben er ook uitgestapt, niet leuk meer ;(.

Net klapte ik uit Destiny en kan niet eens meer mijn friendslist benaderen, helemaal leeg.

Nu alles uitgezet en zometeen weer aan, eens zien of het werkt.. Vrees het ergste :X

• harrytasker
  • Niet online
Het is niet voor niets een beta programma, dus je weet op voorhand dat er foutjes in kunnen zitten, dus dan niet alleen klagen, maar op het beta forum ook aangeven wat er fout gaat, zodat het gefixed kan worden zodat iedereen een betere speelervaring kan krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door harrytasker op 28-09-2014 17:03 ]

• iantje31
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 16:48:
[...]

Ik heb me ook uitgeschreven.
op een een of andere manier kan ik em niet uitschrijven. ik schrijf me uit in de app maar er blijft unenrollPending staan :(

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:00
haantje de voorste willen zijn is dus niet altijd verstandig blijkt wel weer :)

• Segafreak83
harrytasker schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:02:
Het is niet voor niets een beta programma, dus je weet op voorhand dat er foutjes in kunnen zitten, dus dan niet alleen klagen, maar op het beta forum ook aangeven wat er fout gaat, zodat het gefixed kan worden zodat iedereen een betere speelervaring kan krijgen.
Een foutje is niet erg, dat kan gebeuren..

Inmiddels gemeld op het feedback forum.

Op dit moment kan ik niet eens bij mijn friendslist komen en dus ook niet joinen.. ;w

• iantje31
ik kom ook niet in mijn vriendenlijst :(

• Segafreak83
Zie dat ze issues hebben met de "Xbox Live core services", dat zou het kunnen verklaren :) :(

Verwijderd

iantje31 schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:10:
[...]

op een een of andere manier kan ik em niet uitschrijven. ik schrijf me uit in de app maar er blijft unenrollPending staan :(
Staat er bij mij ook nog , duurt een paar dagen voor je eruit bent.

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-11 08:40
iantje31 schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:20:
ik kom ook niet in mijn vriendenlijst :(
Dit heeft niks met het preview programma te maken, iedereen is hierbij geraakt niet alleen de beta deelnemers.
Segafreak83 schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:36:
Zie dat ze issues hebben met de "Xbox Live core services", dat zou het kunnen verklaren :) :(
dat dus ;)

[ Voor 30% gewijzigd door wes- op 28-09-2014 18:00 ]

• iantje31
wes- schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:59:
[...]

Dit heeft niks met het preview programma te maken, iedereen is hierbij geraakt niet alleen de beta deelnemers.

[...]

dat dus ;)
een vriend van me heeft enrgens last van, maar jij dus wel?

zou iemand me trouwens een link naar het preview forum kunnen geven?

Pagina: 1 ... 53 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!